Utorak, 16.04.2019.

07:53

Šok za Voriorse – Klipersi režirali najveći preokret u istoriji plej-ofa!

Košarkaši Los Anđeles Klipersa iznenadili su Golden Stejt Voriorse, pošto su slavili sa 135:131 u drugoj utakmici plej-ofa prve runde Zapadne konferencije.

Izvor: PT

Šok za Voriorse – Klipersi režirali najveæi preokret u istoriji plej-ofa! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

70 Komentari

Sortiraj po:

Fox

pre 5 godina

Ali kakva odbrana Beverlija nad Durentom... Usao mu je u glavu! Tacno zna Rivers ko treba da se zaustavi skroz u napadu kod GS. Pusti Karija nek baca sa 9 metara i Tompsona ali Durentu ne smes dati da dise. Plua im se sada vise otvara povredom Kazinsa. Dominirace u reketu Montrez u nastavku serije ubitacan je i jak kao stena!

Blue_skin

pre 5 godina

Klasična liga na foru kečera. Kad niko ne očekuje režiraj senzaciju, zaradi pare i stvaraj osjećaj da svako može da pobijedi svakoga da bi kao bilo zanimljivije.
Zar je stvarno logično i razumno da jedan GS ispušti 31 poen prednosti ZA ČETVRTINU I PO, NA SVOM TERENU, PROTIV OSMOPLASIRANIH KLIPERSA?? Ajde ozbiljno da se ne sprdamo, ajde ozbiljno da malo prihvatimo da se sve u sportu danas može namjestit i da se to i radi onda kad se najmanje očekuje jer je interes najveći. Ako se onih 3-1 ispuštenih protiv Klivlenda u finalu svojevremeno i može nekako pravdati (mada i to gotovo nikako zbog kvaliteta timova i forme), ovo je već smijurija.
Ali dobro, kapiram da vas ima dosta koji mrzite GS jer su all-star ekipa (što se ni meni iskreno ne sviđa, a volim samo Karija iz cijele ekipe), pa ste spremni da povjerujete da se stvarno može desit ovakvo čudo jer Voriorsima nek crkne krava. :))

IO Wisp

pre 5 godina

Kad se setim sezone 2007/2008, L. Vilijams na vecini utakmica nije bio ni u protokolu Filadelfije, a poslednjih par sezona, slobodno mogu da napisem da je najbolji sesti igrac u ligi. Svaka cast za Vilijamsa, kao vino je...sto je stariji to je bolji. Pozz

jsx

pre 5 godina

Kad su igrali sa Spancima bez Poa Gasola? Mozda onaj mec sto su dobili u produzetku, kao sto si mesecima pricao :). Poslednji put kad su se sastali igrao je Gasol (mada Mark nije) i ne samo da je igrao nego im je bio najbolji igrac. Mirotic nije toliko dobar bio u toj utakmic, ali im je bio najbolji protiv Francuske, a obojica bi igrala za NBA, i ne vidim ko bi iz Evrolige odigrao da ih nadomesti- Veseli? Da ne pominjemo da nisu igrali Kari i Dejvis (Lebron je los sa reprezentacijom tako da im nije nesto nedostajao), a jeste Karmelo koji se propisno ispromasivao, dok bi NBA tim bio jac jos i za Janisa, Jokica i Gobera. Na kraju, na sest je bilo smanjeno u poslednjim minutima meca, realan rezultat bi bio nekih 10ak razlike.

vince carter

pre 5 godina

I da se osvrne na komentare o Kariju kao najboljem suteru,posto sam citao komentare i bilo je kasno za odgovore nekim nebuloznim izjavama. Kari jeste najbolji suter,pogadja iz svakakvih pozicija ali prva izrecena neistina je da je on promenio ligu iz centarske u bekovsku. To je promenjeno jos 2004 ukidanjem Handchekinga gde su svima poceli da rastu procenti i broj poena na mecevima,pre toga su Dankan i Garnet bili 2 uzastopna Mvp-a a posle jedino Novicki od visokih koji takodje igrao dosta na perimetru. Finix Sunsi D'Antonija su popularizovali igru sa small ball postavama i dosta sutera a Kari i Wariorsi su kao tim uveli veliki broj sutiranja trojki. Onda ona izjavs Pipena. Kari je cuvan u finalu i 2015 i 2016 a pipen i payton su brzi i spremniji fizicki od svih njegovih cuvara. Onda cuvene izjave kako sve napreduje. Menjaju se stilovi igre a igraci iz razlicitih vremena se adaptiraju i igraju u razlicitim erama. Jedan Kevin Willis je igrao do 2007..mnogo puta sam navodio primera raznih sportista. Ali ajde da krenem vasom logikom,kako moze Lebron koji je draftovan jos 2003 da bude bolji od Doncica,pa sve napreduje :)) Uzgred Pistol Pit,Rick Barry,West i ostali nisu imali liniju za 3 pa su pucali iz daljine,mozda bi jos tad igra bila menjana,Pistol pit je na koledzu imao 45p prosek bez trojke a sutirao je kao Bird,handles kao Ajverson a pas kao Medzik i on je inovator. I kad neko konstatno igra odbranu na tebi umaras se mnogo vise 90te!

vince carter

pre 5 godina

@Jsx dok ne vidis taj mec pokri se usima i cuti. Tim Evrolige ne bi izgubio od USA 30 razlike kao Srbija jer je mnooggooo jaci i dublji bi tim bio nego Reprezentacija Srbije. Spanci su zadnji put igrali bez Gasola sa Amerima,6 razlike i to su Spanci promasivali otvorene suteve u tom cetvrtfinalu.

jsx

pre 5 godina

@vince carter
O cemu ti pricas, covece. Da igra Evropa protiv Amerike ne znam sta bi bilo, ali da igra NBA protiv Evrolige, da bila bi ogromna razlika. Pa i kod tih spanaca su braca Gasol bili najbolji igraci, a jos bi za NBA tada igrali Parker i Manu, sada Jokic i Janis. Tako da, da, jeste ogromna razlika izmedju NBA i Evrolige, iako sigurno ne bi Klipersi dobili Real bas 40 razlike. A sto se tice Oklahome i Reala, to je bila najobicnija prijateljska utakmica, pa na takvima Barselona gubi od nekih Severnoamerikanaca u fudbalu.

shox

pre 5 godina

Juče su se dogodile dve takoreći neverovatne stvari koje ni u ludilu nisam očekivao - da posle skoro 900 godina gori Notr Dam i da LA Klipersi pobede Golden Stejt u plej-ofu. Da njihova pobeda bude još neverovatnija je da su bili na -31 u 29. minutu kada je verovatnoća da će trenutni šampion da pobedi bila 99%! Bilo je jednako verovatno, takoreći izvesno, i na 7:30 do kraja utakmice. Neverovatan preokret!

Sweet Lou je veoma zahvalan igrač koji se već upisao u anale NBA lige kao 6. igrač sa najviše postignutih poena.

Inače, maleroznom Kazinsu je pukao kvadriceps tako da ga nećemo više videti u ovom plej-ofu a pošto je slobodni agent pitanje je gde će završiti kad se oporavi.

Zigzag

pre 5 godina

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.
(Gg, 16. april 2019 10:09)odete na stranici neke domace ili inozemne kladionice, napravite racune te stavite 1 cent na racun da imate pravo gledanja prijenosa utakmica.....znaci za 1 cent imate sve u sportu osim lige prvaka i premiershipa...

vince carter

pre 5 godina

Koji komentar pun lajkova,Klipersi bi dali 40+ kombinovanom timu Evrolige i stigli bi ih :)))))))) Znaci GSW treba da istupi iz lige :)) Ljudi stvarno veruju da je Evroliga "amaterska kosarka" pa sto je ne igrate vi Amateri za tastaturama??? Zato sto ne bi imali mesto u beton ligi malog mokrog luga :))) Ameri su samo 6 razlike pobefili oslabljene Spance zadnji put a vama je Srbija predstavnik Evrolige :))) Samo sto je USA jaca od svakog Nba tima i ima jednako jaku klupu a Evroliga je igra kao tim na velikim takmicenjima niti tim Evrope koji bi imao svoje Nba igrace u redovima. Sam Real Madrid je pobedjivao Oklahomu itd i Westbrukove izjave o njima su rekle sve. Nba liga je naravno jaca ali ta nipodastavanja od strane pacera su zalosna u komentarima. Ameri ce kad tad ponovo izgubiti kao 2002,2004,2006..to je jedan mec i sve je moguce,tako da stres koji ce podneti njihovi fanovi u komentarima bice nemerljiv :)) Lebron,Durant,Kobe,Westbruk,Carmelo itd pobedjuju Spance 107:100 u finalu 2012 i oni uporno pricaju da svaki put pobedjuju sa 40+ :)))

nema ovde leba

pre 5 godina

Licno misljenje da je Golden State postalo dosadno gledati,interesantno bi bilo gledati medju cetiri ekipe npr.Boston i Filu sa jedne a Hjuston i Denver sa druge strane,mada ne verujem da ce tako i biti ali eto neka moja zelja

MPP

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje da svi oni koji tvrde da je ralika izmedju P.Off- a i reg.dela.prv. u odbrani nisu baš u pravu ! Ovde je u pitanju velika želja i volja koju prevashodno trener izaziva u ekipi . Ovo je prevashodno njegova pobeda ....ali to se neće videti tako jasno kao neka sjajna igra nekog pojedinca na pr..ili trojka u poslednjim sekudama napada. GSW nema toliku želju za pobedom pogotovu u prvom kolu P.Off-a . A klipersi nema šta da izgube već su ih svi otpisali ! I tako "paceri" sa 8.pozicije dobiše aktuelnog šampiona ! Kari promaši za kraj pokazujući da ni najveći majtor za 3 u ligi nemože baš sve . Ako Klipersi pobede kod kuće sledeću tekmu ..... a sad su se natankovali adrenalinom.....GSW će dodatno trošiti energiju u P.OFF-u. Tako da ova utakmica može imati trajne posledice u doigravanju ...jer svakako ih čeka Hjuston sa "raspamećenim" Hardenom ! Ali sad prvo treba proći Kliprse ! Što će se VEROVATNO dogoditi.....Ali i to verovatno je VEROVATNO ! Ovo ustvari NBAligu čini izuzetnom i jednom od najboljih sporskih dogadjaja u godini.

petarczv

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to. 
Imate net, dobre strimove pa gledajte 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Naravno da može da bira ali to se plaća

lukas

pre 5 godina

Za ljude koji ne znaju, NBA ima pravilo prenosa utakmica za Evropu, odnosno NBA ne dozvoljava da se sve utakmice emituju, vec puste neke odredjene utakmice. Sve sto daju, Sport klub uzima, tako da nemojte odmah "skakati" ukoliko niste upuceni. pozz

Gambeet

pre 5 godina

Teško je rečima opisati kakav je ovo lud preokret bio! Nenormalni Klipersi, "Slatki" Lu fenomenalan, Galinari i Šemet odlični. Montez Herel, ako ne najpotcenjeniji, u samom vrhu najpotcenjenijih igrača lige, verovatno i najbolja 'small-ball' petica na svetu, momak vrvi od energije! Kari fenomenalno prvo poluvreme, ali onda 4. faul u ranoj fazi 3. četvrtine i klupa, koja ga je izbacila iz ritma, kao i čitavu ekipu uostalom. Ne znam šta se dešava sa Durentom zadnjih mesec dana, rešio da šutira manje od Drejmonda, sve nešto između 7 i 10 šuteva, što je zaista premalo za takvog strelca, da l' pokušava za Hjuston da se čuva, nije mi baš jasan. Kad bi Klipersi poveli sa 2-1 (što će biti vraški teško, ne i nemoguće), ovo bi mogla postati, sasvim neočekivano, fenomenalna serija. Imaju Klipersi odličan napadački potencijal i vrsnog trenera. Samo da se ne uplaše. I 2-2 bi bio korektan rezultat. Odličan start plejofa!

frka panika

pre 5 godina

Žao mi je kad se bilo koji igrač povredi pa mi je tako žao i zbog Kazinsa! Ali moram da priznam da je prva slika koja mi je prošla kroz glavu ona kada je provocirao Jokića jer je to bilo zaista bespotrebno i ružno sa njegove strane a pre svega ničim izazvano. Odličan je igrač ali mu glava nikada nije dozvoljavala da bude i uspešan igrač, svejedno se nadam da će se što pre oporaviti...

samo realno mne

pre 5 godina

hahaha ista stvar.

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.i

Gg

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to.
Imate net, dobre strimove pa gledajte
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.

Basketaš

pre 5 godina

Svaka čast na partiji Lou Vilijams 45.pik na draft a počeo ni manje više u Filadelfiji igrao je za Toronto,Atlantu,Hjuston,Lejkersi evo ga sad Klipersi. Šuter pre svega.

Inače pad kocentracije kod GSW se dogodilo. Mada Klipersi odigra li muški sa predvodnikom ovog čoveka Lou koji postavio rekord utakmice 36 poena.. Mislim da teško u kontinuitetu da mogu izdrže tempoo al'da mogu prodat skupo kožu u ovoj seriji to daa svakako.GSW je favorit dalje.

čovek si kada bole tuđe rane

pre 5 godina

Pogledao jutros oko 7 tiker i ono bilo preko 20 za GS i nisam video da se još igra tj. mislio sam da je završen meč. Otvorim malopre vesti kad ono prijatno iznenađenje :-) Da se ja pitam svaki dvomeč treba da se reši u 7. utakmicu kako bi što više uživali u vrhunskoj košarci...

samo realno mne

pre 5 godina

jesi sigurno, a mi smo svi odje milioneri.

pogodio sam na uzivom kladjenju na Cliperse, u trenutku kad su gubili 30razlike... Sportski pozz
(guzman al ne Chapo, 16. april 2019 09:50)

HARIS

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)

Ista situacija, ali to je onda skuplje za njih. Ne brini imas tenis po citav dan, niko ne zeli da propusti Fonjinija i Kolsrajbera, koga briga za po u NBA.

Kraljevcanin

pre 5 godina

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.

MPP

pre 5 godina

NBA najjača liga na svetu , sve je moguće . Ali i pored toga ovo je senzacionalno ! Ja se ne sećam da je je GSW kao aktuelni šampion ikada igubio ovoliko vodstvo ! Zmislite da je DENVER izgubio ovako , pa to bi bila takva "pljuvačina" dotičnih "dušebriznika", da bi vam se ogadila i svaka pomisao na basket. Da li je ovo samo trenutni bljesak ili nas očekuje dug P.OFF ? Svaka cast Kliprsi !

brm

pre 5 godina

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.

NIkola

pre 5 godina

(Todorovic, 16. april 2019 08:24) # Link komentara

Pa ti nemoj da placas..ja ne placam ..utakmice traju po 2.5 sata i to da gledas usred noci pa sutra nisi ni za sta..lepo kad ustanes nemoj da otvaras vesti ..imas sajtova gde ima svaka utakmica repriza bukvalno par sati od kad se zavrsi utakmica ,i lepo sednes odmoran i gledas i mozes da premotavas tajm aute i pauze.

Vlada

pre 5 godina

@Soneki

Sve je to showbiznis, malo kao da bude neizvesno. Vide se warrirosi da igraju sa pola gasa sa svima skoro, onda dodje na red Denver koji je bio ispred njih i otrse ih kao nikog cele sezone. I opet igraju sa pola gasa ljudi dovoljno samo za pobedu i neku kvazi neizvesnost a rivala otrse i opet lagano samo koliko je dovoljno da budu prvi. Realno da se kidaju svaku utakmicu reskirali bi povrede, umarali top igrace a bez preterivanja bi svakog protivnika drali sa 20-40 razlike. Jednostavno su toliko nadmocniji da bi bilo kao da Barsa u fudbalu igra u rumunskoj ligi a posle sezone u finalu super kupa igra protiv poljskog sampiona.

Filip

pre 5 godina

Sto volim kad mi ovako pocne dan!Raspali GSW!
(!!!, 16. april 2019 08:16)
Raspali Gsw ce se prosetati do titule, posle ovog mozda izgube jos 1-2

Kreko

pre 5 godina

Svaka cast za ekipu clippersa. Nakon all star vikenda ostadose bez Harrisa I svaku utakmicu ostavljaju srce na terenu. Lou clutch masina, harell najborbeniji igrac lige, gallo napokon zdrav pokazuje klasu. Sta rec za gsw prosut31 razlike kuci ocito tu nesto ne stima I oni od iduce sezone sigurno bez dva all stara Al ipak mislim da prolaze ovo I idu do kraja i ove godine. A lac ima harella I loua za 15mil iduce sezone tako da imaju sansu dovest dva max ugovora I napast titulu vec iduce sezone. Pogodili su s trejdom shame ta I zubca te s rookijem alexandrom I oni ce takoder cinit okosnicu tima i iduce godine. Doc samo trenira(napokon) West radi posao ko I uvijek te zna se sto to znaci-titula u narednim godinama

limenka

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)


NA +31 ZA GSW, TI BI DRUŽE IŠAO NA SPAVANJAC U 4.15 UJUTRU.

poyyy

SoneKi

pre 5 godina

Ovo je jos jedan dokaz da je NBA klasican cirkus. Najbolji tim lige aktuelni sampion i prvi favorit, tim sa toliko all star igraca, vodi 31 razlike u 3/4 i izgubi utakmicu od nekih pacera?!
A i moguce da su kladionice umesale prste.

znanje-imanje

pre 5 godina

U ovoj utakmici se sustiču dve dominante gluposti brojnih "stručnjaka" ovde.
Prva je ona o šetnji GSW do titule. Jesu i dalje prvi favoriti, ali samo miks arogancije, ne baš visokog IQu-a i neznanja sporta može dati ono "osvajaju 100%". GSW je prošao svoj zenit - to je preispoljno očito. I Kazins izvesno više nije ono. A plaćanje za super-zvezde ne omogućava jaku klupu.
Možda nam neki od tih GSW-zna-se-osvaja znalaca objasne dublju taktiku oko ovog poraza?
A druga isto tako dilkana je ona o "neznalici" Doc Riversu. Čovek vodi svakako ne samo jedan od slabijih timova Zapada, nego tim koji mu se u istoj sezoni fundamentalno promenio tri puta! Ko išta zna i pogleda njegove utakmice samo malo vidi, ali baš vidi - zna. ZNA. Ma ne da zna, nego oseća trenutak, nikad nikakva frka u glavi, ima taj bolji i od Popovića mikro-menadžment šta kad i kako i izvlači 100% mogućeg svo vreme.
Koliko je bilo onih "budala ne da Bobiju da igra" - a sve tri "budale", i Greg i Doc i sada isto OK trener File ga koriste maksimalno koliko je to moguće! Ne, oni misle: "da igra duplo bilo bi duplo bolje"?!?
Teško je prebrojati uvrede ka svakom ko nije legao na "Doc je budala" a još više da nije "100% da GSW osvaja". Predlog: možda malo (više) promisliti pre nego silno budaliti?
Sumirao bih to ovako: da je Rivers preuzeo na kraju prošle sezone Denver oni bi sada bili npr. šesti - i igrom i ukupnim igračkim potencijalom bili bi prvi favorit za titulu. I pre opasnog, iskusnog ali i izraubovanog GSW.

Todorovic

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.

Milan

pre 5 godina

Bugija stigla karma, nije da se radujem povredi ali ono kompleksaško ponašanje protiv Nagetsa i Jokića mu se vratilo kao bumerang. A nema ugovor za sledeću sezonu još potpisan, baš nezgodno.

Todorovic

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.

limenka

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)


NA +31 ZA GSW, TI BI DRUŽE IŠAO NA SPAVANJAC U 4.15 UJUTRU.

poyyy

Kreko

pre 5 godina

Svaka cast za ekipu clippersa. Nakon all star vikenda ostadose bez Harrisa I svaku utakmicu ostavljaju srce na terenu. Lou clutch masina, harell najborbeniji igrac lige, gallo napokon zdrav pokazuje klasu. Sta rec za gsw prosut31 razlike kuci ocito tu nesto ne stima I oni od iduce sezone sigurno bez dva all stara Al ipak mislim da prolaze ovo I idu do kraja i ove godine. A lac ima harella I loua za 15mil iduce sezone tako da imaju sansu dovest dva max ugovora I napast titulu vec iduce sezone. Pogodili su s trejdom shame ta I zubca te s rookijem alexandrom I oni ce takoder cinit okosnicu tima i iduce godine. Doc samo trenira(napokon) West radi posao ko I uvijek te zna se sto to znaci-titula u narednim godinama

Milan

pre 5 godina

Bugija stigla karma, nije da se radujem povredi ali ono kompleksaško ponašanje protiv Nagetsa i Jokića mu se vratilo kao bumerang. A nema ugovor za sledeću sezonu još potpisan, baš nezgodno.

SoneKi

pre 5 godina

Ovo je jos jedan dokaz da je NBA klasican cirkus. Najbolji tim lige aktuelni sampion i prvi favorit, tim sa toliko all star igraca, vodi 31 razlike u 3/4 i izgubi utakmicu od nekih pacera?!
A i moguce da su kladionice umesale prste.

MPP

pre 5 godina

NBA najjača liga na svetu , sve je moguće . Ali i pored toga ovo je senzacionalno ! Ja se ne sećam da je je GSW kao aktuelni šampion ikada igubio ovoliko vodstvo ! Zmislite da je DENVER izgubio ovako , pa to bi bila takva "pljuvačina" dotičnih "dušebriznika", da bi vam se ogadila i svaka pomisao na basket. Da li je ovo samo trenutni bljesak ili nas očekuje dug P.OFF ? Svaka cast Kliprsi !

NIkola

pre 5 godina

(Todorovic, 16. april 2019 08:24) # Link komentara

Pa ti nemoj da placas..ja ne placam ..utakmice traju po 2.5 sata i to da gledas usred noci pa sutra nisi ni za sta..lepo kad ustanes nemoj da otvaras vesti ..imas sajtova gde ima svaka utakmica repriza bukvalno par sati od kad se zavrsi utakmica ,i lepo sednes odmoran i gledas i mozes da premotavas tajm aute i pauze.

Kraljevcanin

pre 5 godina

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.

brm

pre 5 godina

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.

HARIS

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)

Ista situacija, ali to je onda skuplje za njih. Ne brini imas tenis po citav dan, niko ne zeli da propusti Fonjinija i Kolsrajbera, koga briga za po u NBA.

znanje-imanje

pre 5 godina

U ovoj utakmici se sustiču dve dominante gluposti brojnih "stručnjaka" ovde.
Prva je ona o šetnji GSW do titule. Jesu i dalje prvi favoriti, ali samo miks arogancije, ne baš visokog IQu-a i neznanja sporta može dati ono "osvajaju 100%". GSW je prošao svoj zenit - to je preispoljno očito. I Kazins izvesno više nije ono. A plaćanje za super-zvezde ne omogućava jaku klupu.
Možda nam neki od tih GSW-zna-se-osvaja znalaca objasne dublju taktiku oko ovog poraza?
A druga isto tako dilkana je ona o "neznalici" Doc Riversu. Čovek vodi svakako ne samo jedan od slabijih timova Zapada, nego tim koji mu se u istoj sezoni fundamentalno promenio tri puta! Ko išta zna i pogleda njegove utakmice samo malo vidi, ali baš vidi - zna. ZNA. Ma ne da zna, nego oseća trenutak, nikad nikakva frka u glavi, ima taj bolji i od Popovića mikro-menadžment šta kad i kako i izvlači 100% mogućeg svo vreme.
Koliko je bilo onih "budala ne da Bobiju da igra" - a sve tri "budale", i Greg i Doc i sada isto OK trener File ga koriste maksimalno koliko je to moguće! Ne, oni misle: "da igra duplo bilo bi duplo bolje"?!?
Teško je prebrojati uvrede ka svakom ko nije legao na "Doc je budala" a još više da nije "100% da GSW osvaja". Predlog: možda malo (više) promisliti pre nego silno budaliti?
Sumirao bih to ovako: da je Rivers preuzeo na kraju prošle sezone Denver oni bi sada bili npr. šesti - i igrom i ukupnim igračkim potencijalom bili bi prvi favorit za titulu. I pre opasnog, iskusnog ali i izraubovanog GSW.

Gg

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to.
Imate net, dobre strimove pa gledajte
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.

Gambeet

pre 5 godina

Teško je rečima opisati kakav je ovo lud preokret bio! Nenormalni Klipersi, "Slatki" Lu fenomenalan, Galinari i Šemet odlični. Montez Herel, ako ne najpotcenjeniji, u samom vrhu najpotcenjenijih igrača lige, verovatno i najbolja 'small-ball' petica na svetu, momak vrvi od energije! Kari fenomenalno prvo poluvreme, ali onda 4. faul u ranoj fazi 3. četvrtine i klupa, koja ga je izbacila iz ritma, kao i čitavu ekipu uostalom. Ne znam šta se dešava sa Durentom zadnjih mesec dana, rešio da šutira manje od Drejmonda, sve nešto između 7 i 10 šuteva, što je zaista premalo za takvog strelca, da l' pokušava za Hjuston da se čuva, nije mi baš jasan. Kad bi Klipersi poveli sa 2-1 (što će biti vraški teško, ne i nemoguće), ovo bi mogla postati, sasvim neočekivano, fenomenalna serija. Imaju Klipersi odličan napadački potencijal i vrsnog trenera. Samo da se ne uplaše. I 2-2 bi bio korektan rezultat. Odličan start plejofa!

samo realno mne

pre 5 godina

hahaha ista stvar.

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.i

MPP

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje da svi oni koji tvrde da je ralika izmedju P.Off- a i reg.dela.prv. u odbrani nisu baš u pravu ! Ovde je u pitanju velika želja i volja koju prevashodno trener izaziva u ekipi . Ovo je prevashodno njegova pobeda ....ali to se neće videti tako jasno kao neka sjajna igra nekog pojedinca na pr..ili trojka u poslednjim sekudama napada. GSW nema toliku želju za pobedom pogotovu u prvom kolu P.Off-a . A klipersi nema šta da izgube već su ih svi otpisali ! I tako "paceri" sa 8.pozicije dobiše aktuelnog šampiona ! Kari promaši za kraj pokazujući da ni najveći majtor za 3 u ligi nemože baš sve . Ako Klipersi pobede kod kuće sledeću tekmu ..... a sad su se natankovali adrenalinom.....GSW će dodatno trošiti energiju u P.OFF-u. Tako da ova utakmica može imati trajne posledice u doigravanju ...jer svakako ih čeka Hjuston sa "raspamećenim" Hardenom ! Ali sad prvo treba proći Kliprse ! Što će se VEROVATNO dogoditi.....Ali i to verovatno je VEROVATNO ! Ovo ustvari NBAligu čini izuzetnom i jednom od najboljih sporskih dogadjaja u godini.

Basketaš

pre 5 godina

Svaka čast na partiji Lou Vilijams 45.pik na draft a počeo ni manje više u Filadelfiji igrao je za Toronto,Atlantu,Hjuston,Lejkersi evo ga sad Klipersi. Šuter pre svega.

Inače pad kocentracije kod GSW se dogodilo. Mada Klipersi odigra li muški sa predvodnikom ovog čoveka Lou koji postavio rekord utakmice 36 poena.. Mislim da teško u kontinuitetu da mogu izdrže tempoo al'da mogu prodat skupo kožu u ovoj seriji to daa svakako.GSW je favorit dalje.

IO Wisp

pre 5 godina

Kad se setim sezone 2007/2008, L. Vilijams na vecini utakmica nije bio ni u protokolu Filadelfije, a poslednjih par sezona, slobodno mogu da napisem da je najbolji sesti igrac u ligi. Svaka cast za Vilijamsa, kao vino je...sto je stariji to je bolji. Pozz

Fox

pre 5 godina

Ali kakva odbrana Beverlija nad Durentom... Usao mu je u glavu! Tacno zna Rivers ko treba da se zaustavi skroz u napadu kod GS. Pusti Karija nek baca sa 9 metara i Tompsona ali Durentu ne smes dati da dise. Plua im se sada vise otvara povredom Kazinsa. Dominirace u reketu Montrez u nastavku serije ubitacan je i jak kao stena!

shox

pre 5 godina

Juče su se dogodile dve takoreći neverovatne stvari koje ni u ludilu nisam očekivao - da posle skoro 900 godina gori Notr Dam i da LA Klipersi pobede Golden Stejt u plej-ofu. Da njihova pobeda bude još neverovatnija je da su bili na -31 u 29. minutu kada je verovatnoća da će trenutni šampion da pobedi bila 99%! Bilo je jednako verovatno, takoreći izvesno, i na 7:30 do kraja utakmice. Neverovatan preokret!

Sweet Lou je veoma zahvalan igrač koji se već upisao u anale NBA lige kao 6. igrač sa najviše postignutih poena.

Inače, maleroznom Kazinsu je pukao kvadriceps tako da ga nećemo više videti u ovom plej-ofu a pošto je slobodni agent pitanje je gde će završiti kad se oporavi.

jsx

pre 5 godina

@vince carter
O cemu ti pricas, covece. Da igra Evropa protiv Amerike ne znam sta bi bilo, ali da igra NBA protiv Evrolige, da bila bi ogromna razlika. Pa i kod tih spanaca su braca Gasol bili najbolji igraci, a jos bi za NBA tada igrali Parker i Manu, sada Jokic i Janis. Tako da, da, jeste ogromna razlika izmedju NBA i Evrolige, iako sigurno ne bi Klipersi dobili Real bas 40 razlike. A sto se tice Oklahome i Reala, to je bila najobicnija prijateljska utakmica, pa na takvima Barselona gubi od nekih Severnoamerikanaca u fudbalu.

frka panika

pre 5 godina

Žao mi je kad se bilo koji igrač povredi pa mi je tako žao i zbog Kazinsa! Ali moram da priznam da je prva slika koja mi je prošla kroz glavu ona kada je provocirao Jokića jer je to bilo zaista bespotrebno i ružno sa njegove strane a pre svega ničim izazvano. Odličan je igrač ali mu glava nikada nije dozvoljavala da bude i uspešan igrač, svejedno se nadam da će se što pre oporaviti...

Filip

pre 5 godina

Sto volim kad mi ovako pocne dan!Raspali GSW!
(!!!, 16. april 2019 08:16)
Raspali Gsw ce se prosetati do titule, posle ovog mozda izgube jos 1-2

Vlada

pre 5 godina

@Soneki

Sve je to showbiznis, malo kao da bude neizvesno. Vide se warrirosi da igraju sa pola gasa sa svima skoro, onda dodje na red Denver koji je bio ispred njih i otrse ih kao nikog cele sezone. I opet igraju sa pola gasa ljudi dovoljno samo za pobedu i neku kvazi neizvesnost a rivala otrse i opet lagano samo koliko je dovoljno da budu prvi. Realno da se kidaju svaku utakmicu reskirali bi povrede, umarali top igrace a bez preterivanja bi svakog protivnika drali sa 20-40 razlike. Jednostavno su toliko nadmocniji da bi bilo kao da Barsa u fudbalu igra u rumunskoj ligi a posle sezone u finalu super kupa igra protiv poljskog sampiona.

samo realno mne

pre 5 godina

jesi sigurno, a mi smo svi odje milioneri.

pogodio sam na uzivom kladjenju na Cliperse, u trenutku kad su gubili 30razlike... Sportski pozz
(guzman al ne Chapo, 16. april 2019 09:50)

vince carter

pre 5 godina

I da se osvrne na komentare o Kariju kao najboljem suteru,posto sam citao komentare i bilo je kasno za odgovore nekim nebuloznim izjavama. Kari jeste najbolji suter,pogadja iz svakakvih pozicija ali prva izrecena neistina je da je on promenio ligu iz centarske u bekovsku. To je promenjeno jos 2004 ukidanjem Handchekinga gde su svima poceli da rastu procenti i broj poena na mecevima,pre toga su Dankan i Garnet bili 2 uzastopna Mvp-a a posle jedino Novicki od visokih koji takodje igrao dosta na perimetru. Finix Sunsi D'Antonija su popularizovali igru sa small ball postavama i dosta sutera a Kari i Wariorsi su kao tim uveli veliki broj sutiranja trojki. Onda ona izjavs Pipena. Kari je cuvan u finalu i 2015 i 2016 a pipen i payton su brzi i spremniji fizicki od svih njegovih cuvara. Onda cuvene izjave kako sve napreduje. Menjaju se stilovi igre a igraci iz razlicitih vremena se adaptiraju i igraju u razlicitim erama. Jedan Kevin Willis je igrao do 2007..mnogo puta sam navodio primera raznih sportista. Ali ajde da krenem vasom logikom,kako moze Lebron koji je draftovan jos 2003 da bude bolji od Doncica,pa sve napreduje :)) Uzgred Pistol Pit,Rick Barry,West i ostali nisu imali liniju za 3 pa su pucali iz daljine,mozda bi jos tad igra bila menjana,Pistol pit je na koledzu imao 45p prosek bez trojke a sutirao je kao Bird,handles kao Ajverson a pas kao Medzik i on je inovator. I kad neko konstatno igra odbranu na tebi umaras se mnogo vise 90te!

vince carter

pre 5 godina

Koji komentar pun lajkova,Klipersi bi dali 40+ kombinovanom timu Evrolige i stigli bi ih :)))))))) Znaci GSW treba da istupi iz lige :)) Ljudi stvarno veruju da je Evroliga "amaterska kosarka" pa sto je ne igrate vi Amateri za tastaturama??? Zato sto ne bi imali mesto u beton ligi malog mokrog luga :))) Ameri su samo 6 razlike pobefili oslabljene Spance zadnji put a vama je Srbija predstavnik Evrolige :))) Samo sto je USA jaca od svakog Nba tima i ima jednako jaku klupu a Evroliga je igra kao tim na velikim takmicenjima niti tim Evrope koji bi imao svoje Nba igrace u redovima. Sam Real Madrid je pobedjivao Oklahomu itd i Westbrukove izjave o njima su rekle sve. Nba liga je naravno jaca ali ta nipodastavanja od strane pacera su zalosna u komentarima. Ameri ce kad tad ponovo izgubiti kao 2002,2004,2006..to je jedan mec i sve je moguce,tako da stres koji ce podneti njihovi fanovi u komentarima bice nemerljiv :)) Lebron,Durant,Kobe,Westbruk,Carmelo itd pobedjuju Spance 107:100 u finalu 2012 i oni uporno pricaju da svaki put pobedjuju sa 40+ :)))

Zigzag

pre 5 godina

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.
(Gg, 16. april 2019 10:09)odete na stranici neke domace ili inozemne kladionice, napravite racune te stavite 1 cent na racun da imate pravo gledanja prijenosa utakmica.....znaci za 1 cent imate sve u sportu osim lige prvaka i premiershipa...

petarczv

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to. 
Imate net, dobre strimove pa gledajte 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Naravno da može da bira ali to se plaća

čovek si kada bole tuđe rane

pre 5 godina

Pogledao jutros oko 7 tiker i ono bilo preko 20 za GS i nisam video da se još igra tj. mislio sam da je završen meč. Otvorim malopre vesti kad ono prijatno iznenađenje :-) Da se ja pitam svaki dvomeč treba da se reši u 7. utakmicu kako bi što više uživali u vrhunskoj košarci...

lukas

pre 5 godina

Za ljude koji ne znaju, NBA ima pravilo prenosa utakmica za Evropu, odnosno NBA ne dozvoljava da se sve utakmice emituju, vec puste neke odredjene utakmice. Sve sto daju, Sport klub uzima, tako da nemojte odmah "skakati" ukoliko niste upuceni. pozz

nema ovde leba

pre 5 godina

Licno misljenje da je Golden State postalo dosadno gledati,interesantno bi bilo gledati medju cetiri ekipe npr.Boston i Filu sa jedne a Hjuston i Denver sa druge strane,mada ne verujem da ce tako i biti ali eto neka moja zelja

Blue_skin

pre 5 godina

Klasična liga na foru kečera. Kad niko ne očekuje režiraj senzaciju, zaradi pare i stvaraj osjećaj da svako može da pobijedi svakoga da bi kao bilo zanimljivije.
Zar je stvarno logično i razumno da jedan GS ispušti 31 poen prednosti ZA ČETVRTINU I PO, NA SVOM TERENU, PROTIV OSMOPLASIRANIH KLIPERSA?? Ajde ozbiljno da se ne sprdamo, ajde ozbiljno da malo prihvatimo da se sve u sportu danas može namjestit i da se to i radi onda kad se najmanje očekuje jer je interes najveći. Ako se onih 3-1 ispuštenih protiv Klivlenda u finalu svojevremeno i može nekako pravdati (mada i to gotovo nikako zbog kvaliteta timova i forme), ovo je već smijurija.
Ali dobro, kapiram da vas ima dosta koji mrzite GS jer su all-star ekipa (što se ni meni iskreno ne sviđa, a volim samo Karija iz cijele ekipe), pa ste spremni da povjerujete da se stvarno može desit ovakvo čudo jer Voriorsima nek crkne krava. :))

vince carter

pre 5 godina

@Jsx dok ne vidis taj mec pokri se usima i cuti. Tim Evrolige ne bi izgubio od USA 30 razlike kao Srbija jer je mnooggooo jaci i dublji bi tim bio nego Reprezentacija Srbije. Spanci su zadnji put igrali bez Gasola sa Amerima,6 razlike i to su Spanci promasivali otvorene suteve u tom cetvrtfinalu.

jsx

pre 5 godina

Kad su igrali sa Spancima bez Poa Gasola? Mozda onaj mec sto su dobili u produzetku, kao sto si mesecima pricao :). Poslednji put kad su se sastali igrao je Gasol (mada Mark nije) i ne samo da je igrao nego im je bio najbolji igrac. Mirotic nije toliko dobar bio u toj utakmic, ali im je bio najbolji protiv Francuske, a obojica bi igrala za NBA, i ne vidim ko bi iz Evrolige odigrao da ih nadomesti- Veseli? Da ne pominjemo da nisu igrali Kari i Dejvis (Lebron je los sa reprezentacijom tako da im nije nesto nedostajao), a jeste Karmelo koji se propisno ispromasivao, dok bi NBA tim bio jac jos i za Janisa, Jokica i Gobera. Na kraju, na sest je bilo smanjeno u poslednjim minutima meca, realan rezultat bi bio nekih 10ak razlike.

SoneKi

pre 5 godina

Ovo je jos jedan dokaz da je NBA klasican cirkus. Najbolji tim lige aktuelni sampion i prvi favorit, tim sa toliko all star igraca, vodi 31 razlike u 3/4 i izgubi utakmicu od nekih pacera?!
A i moguce da su kladionice umesale prste.

Vlada

pre 5 godina

@Soneki

Sve je to showbiznis, malo kao da bude neizvesno. Vide se warrirosi da igraju sa pola gasa sa svima skoro, onda dodje na red Denver koji je bio ispred njih i otrse ih kao nikog cele sezone. I opet igraju sa pola gasa ljudi dovoljno samo za pobedu i neku kvazi neizvesnost a rivala otrse i opet lagano samo koliko je dovoljno da budu prvi. Realno da se kidaju svaku utakmicu reskirali bi povrede, umarali top igrace a bez preterivanja bi svakog protivnika drali sa 20-40 razlike. Jednostavno su toliko nadmocniji da bi bilo kao da Barsa u fudbalu igra u rumunskoj ligi a posle sezone u finalu super kupa igra protiv poljskog sampiona.

Todorovic

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.

znanje-imanje

pre 5 godina

U ovoj utakmici se sustiču dve dominante gluposti brojnih "stručnjaka" ovde.
Prva je ona o šetnji GSW do titule. Jesu i dalje prvi favoriti, ali samo miks arogancije, ne baš visokog IQu-a i neznanja sporta može dati ono "osvajaju 100%". GSW je prošao svoj zenit - to je preispoljno očito. I Kazins izvesno više nije ono. A plaćanje za super-zvezde ne omogućava jaku klupu.
Možda nam neki od tih GSW-zna-se-osvaja znalaca objasne dublju taktiku oko ovog poraza?
A druga isto tako dilkana je ona o "neznalici" Doc Riversu. Čovek vodi svakako ne samo jedan od slabijih timova Zapada, nego tim koji mu se u istoj sezoni fundamentalno promenio tri puta! Ko išta zna i pogleda njegove utakmice samo malo vidi, ali baš vidi - zna. ZNA. Ma ne da zna, nego oseća trenutak, nikad nikakva frka u glavi, ima taj bolji i od Popovića mikro-menadžment šta kad i kako i izvlači 100% mogućeg svo vreme.
Koliko je bilo onih "budala ne da Bobiju da igra" - a sve tri "budale", i Greg i Doc i sada isto OK trener File ga koriste maksimalno koliko je to moguće! Ne, oni misle: "da igra duplo bilo bi duplo bolje"?!?
Teško je prebrojati uvrede ka svakom ko nije legao na "Doc je budala" a još više da nije "100% da GSW osvaja". Predlog: možda malo (više) promisliti pre nego silno budaliti?
Sumirao bih to ovako: da je Rivers preuzeo na kraju prošle sezone Denver oni bi sada bili npr. šesti - i igrom i ukupnim igračkim potencijalom bili bi prvi favorit za titulu. I pre opasnog, iskusnog ali i izraubovanog GSW.

Filip

pre 5 godina

Sto volim kad mi ovako pocne dan!Raspali GSW!
(!!!, 16. april 2019 08:16)
Raspali Gsw ce se prosetati do titule, posle ovog mozda izgube jos 1-2

Blue_skin

pre 5 godina

Klasična liga na foru kečera. Kad niko ne očekuje režiraj senzaciju, zaradi pare i stvaraj osjećaj da svako može da pobijedi svakoga da bi kao bilo zanimljivije.
Zar je stvarno logično i razumno da jedan GS ispušti 31 poen prednosti ZA ČETVRTINU I PO, NA SVOM TERENU, PROTIV OSMOPLASIRANIH KLIPERSA?? Ajde ozbiljno da se ne sprdamo, ajde ozbiljno da malo prihvatimo da se sve u sportu danas može namjestit i da se to i radi onda kad se najmanje očekuje jer je interes najveći. Ako se onih 3-1 ispuštenih protiv Klivlenda u finalu svojevremeno i može nekako pravdati (mada i to gotovo nikako zbog kvaliteta timova i forme), ovo je već smijurija.
Ali dobro, kapiram da vas ima dosta koji mrzite GS jer su all-star ekipa (što se ni meni iskreno ne sviđa, a volim samo Karija iz cijele ekipe), pa ste spremni da povjerujete da se stvarno može desit ovakvo čudo jer Voriorsima nek crkne krava. :))

limenka

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)


NA +31 ZA GSW, TI BI DRUŽE IŠAO NA SPAVANJAC U 4.15 UJUTRU.

poyyy

vince carter

pre 5 godina

@Jsx dok ne vidis taj mec pokri se usima i cuti. Tim Evrolige ne bi izgubio od USA 30 razlike kao Srbija jer je mnooggooo jaci i dublji bi tim bio nego Reprezentacija Srbije. Spanci su zadnji put igrali bez Gasola sa Amerima,6 razlike i to su Spanci promasivali otvorene suteve u tom cetvrtfinalu.

Milan

pre 5 godina

Bugija stigla karma, nije da se radujem povredi ali ono kompleksaško ponašanje protiv Nagetsa i Jokića mu se vratilo kao bumerang. A nema ugovor za sledeću sezonu još potpisan, baš nezgodno.

vince carter

pre 5 godina

Koji komentar pun lajkova,Klipersi bi dali 40+ kombinovanom timu Evrolige i stigli bi ih :)))))))) Znaci GSW treba da istupi iz lige :)) Ljudi stvarno veruju da je Evroliga "amaterska kosarka" pa sto je ne igrate vi Amateri za tastaturama??? Zato sto ne bi imali mesto u beton ligi malog mokrog luga :))) Ameri su samo 6 razlike pobefili oslabljene Spance zadnji put a vama je Srbija predstavnik Evrolige :))) Samo sto je USA jaca od svakog Nba tima i ima jednako jaku klupu a Evroliga je igra kao tim na velikim takmicenjima niti tim Evrope koji bi imao svoje Nba igrace u redovima. Sam Real Madrid je pobedjivao Oklahomu itd i Westbrukove izjave o njima su rekle sve. Nba liga je naravno jaca ali ta nipodastavanja od strane pacera su zalosna u komentarima. Ameri ce kad tad ponovo izgubiti kao 2002,2004,2006..to je jedan mec i sve je moguce,tako da stres koji ce podneti njihovi fanovi u komentarima bice nemerljiv :)) Lebron,Durant,Kobe,Westbruk,Carmelo itd pobedjuju Spance 107:100 u finalu 2012 i oni uporno pricaju da svaki put pobedjuju sa 40+ :)))

lukas

pre 5 godina

Za ljude koji ne znaju, NBA ima pravilo prenosa utakmica za Evropu, odnosno NBA ne dozvoljava da se sve utakmice emituju, vec puste neke odredjene utakmice. Sve sto daju, Sport klub uzima, tako da nemojte odmah "skakati" ukoliko niste upuceni. pozz

NIkola

pre 5 godina

(Todorovic, 16. april 2019 08:24) # Link komentara

Pa ti nemoj da placas..ja ne placam ..utakmice traju po 2.5 sata i to da gledas usred noci pa sutra nisi ni za sta..lepo kad ustanes nemoj da otvaras vesti ..imas sajtova gde ima svaka utakmica repriza bukvalno par sati od kad se zavrsi utakmica ,i lepo sednes odmoran i gledas i mozes da premotavas tajm aute i pauze.

vince carter

pre 5 godina

I da se osvrne na komentare o Kariju kao najboljem suteru,posto sam citao komentare i bilo je kasno za odgovore nekim nebuloznim izjavama. Kari jeste najbolji suter,pogadja iz svakakvih pozicija ali prva izrecena neistina je da je on promenio ligu iz centarske u bekovsku. To je promenjeno jos 2004 ukidanjem Handchekinga gde su svima poceli da rastu procenti i broj poena na mecevima,pre toga su Dankan i Garnet bili 2 uzastopna Mvp-a a posle jedino Novicki od visokih koji takodje igrao dosta na perimetru. Finix Sunsi D'Antonija su popularizovali igru sa small ball postavama i dosta sutera a Kari i Wariorsi su kao tim uveli veliki broj sutiranja trojki. Onda ona izjavs Pipena. Kari je cuvan u finalu i 2015 i 2016 a pipen i payton su brzi i spremniji fizicki od svih njegovih cuvara. Onda cuvene izjave kako sve napreduje. Menjaju se stilovi igre a igraci iz razlicitih vremena se adaptiraju i igraju u razlicitim erama. Jedan Kevin Willis je igrao do 2007..mnogo puta sam navodio primera raznih sportista. Ali ajde da krenem vasom logikom,kako moze Lebron koji je draftovan jos 2003 da bude bolji od Doncica,pa sve napreduje :)) Uzgred Pistol Pit,Rick Barry,West i ostali nisu imali liniju za 3 pa su pucali iz daljine,mozda bi jos tad igra bila menjana,Pistol pit je na koledzu imao 45p prosek bez trojke a sutirao je kao Bird,handles kao Ajverson a pas kao Medzik i on je inovator. I kad neko konstatno igra odbranu na tebi umaras se mnogo vise 90te!

nema ovde leba

pre 5 godina

Licno misljenje da je Golden State postalo dosadno gledati,interesantno bi bilo gledati medju cetiri ekipe npr.Boston i Filu sa jedne a Hjuston i Denver sa druge strane,mada ne verujem da ce tako i biti ali eto neka moja zelja

Kreko

pre 5 godina

Svaka cast za ekipu clippersa. Nakon all star vikenda ostadose bez Harrisa I svaku utakmicu ostavljaju srce na terenu. Lou clutch masina, harell najborbeniji igrac lige, gallo napokon zdrav pokazuje klasu. Sta rec za gsw prosut31 razlike kuci ocito tu nesto ne stima I oni od iduce sezone sigurno bez dva all stara Al ipak mislim da prolaze ovo I idu do kraja i ove godine. A lac ima harella I loua za 15mil iduce sezone tako da imaju sansu dovest dva max ugovora I napast titulu vec iduce sezone. Pogodili su s trejdom shame ta I zubca te s rookijem alexandrom I oni ce takoder cinit okosnicu tima i iduce godine. Doc samo trenira(napokon) West radi posao ko I uvijek te zna se sto to znaci-titula u narednim godinama

Kraljevcanin

pre 5 godina

Koliko srce imaju Klipersi... Nisam ih gotivio kada su igrali Dzordan i Grifin tamo, gotivio sam ih kada su igrali Bobi i Teo, a nakon svih onih silnih trejdova i svega postao sam ravnodusan prema njima. Nisam verovao da ce posle svega izboriti play off, a kamoli rezirati ovakav spektakl! Bravo, svaka cast, to je ta borba! Uzivao sam gledajuci 4. cetvrtinu. Zelim im jos koju pobedu ako moze, a ako se tako budu borili, a ovi se nesto posvadjaju i izglupiraju + uz neku ludu srecu i jos 100 faktora mozda prodju i dalje. Sport je to, nikad se ne zna. :) Pozdrav.

MPP

pre 5 godina

NBA najjača liga na svetu , sve je moguće . Ali i pored toga ovo je senzacionalno ! Ja se ne sećam da je je GSW kao aktuelni šampion ikada igubio ovoliko vodstvo ! Zmislite da je DENVER izgubio ovako , pa to bi bila takva "pljuvačina" dotičnih "dušebriznika", da bi vam se ogadila i svaka pomisao na basket. Da li je ovo samo trenutni bljesak ili nas očekuje dug P.OFF ? Svaka cast Kliprsi !

Gg

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to.
Imate net, dobre strimove pa gledajte
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.

samo realno mne

pre 5 godina

jesi sigurno, a mi smo svi odje milioneri.

pogodio sam na uzivom kladjenju na Cliperse, u trenutku kad su gubili 30razlike... Sportski pozz
(guzman al ne Chapo, 16. april 2019 09:50)

čovek si kada bole tuđe rane

pre 5 godina

Pogledao jutros oko 7 tiker i ono bilo preko 20 za GS i nisam video da se još igra tj. mislio sam da je završen meč. Otvorim malopre vesti kad ono prijatno iznenađenje :-) Da se ja pitam svaki dvomeč treba da se reši u 7. utakmicu kako bi što više uživali u vrhunskoj košarci...

HARIS

pre 5 godina

Hvala Sport klubu sto je prenosio ovu utakmicu. Ako vec placam 2000 mesecno, hocu da gledam sve plej of utakmice u direktnom tv prenosu. Sramota, ovo samo u Srbiji moze.
(Todorovic, 16. april 2019 08:24)

Ista situacija, ali to je onda skuplje za njih. Ne brini imas tenis po citav dan, niko ne zeli da propusti Fonjinija i Kolsrajbera, koga briga za po u NBA.

Zigzag

pre 5 godina

Zato sto stekaju, moze se prenositi i svaka utakmica ako se plati. Al' kontam da je kriket malo jeftiniji od nba, a uz to i nije udarni termin. A liga sampiona na onoj drugoj tv, ispade da gledam duplo golo.
(Gg, 16. april 2019 10:09)odete na stranici neke domace ili inozemne kladionice, napravite racune te stavite 1 cent na racun da imate pravo gledanja prijenosa utakmica.....znaci za 1 cent imate sve u sportu osim lige prvaka i premiershipa...

Fox

pre 5 godina

Ali kakva odbrana Beverlija nad Durentom... Usao mu je u glavu! Tacno zna Rivers ko treba da se zaustavi skroz u napadu kod GS. Pusti Karija nek baca sa 9 metara i Tompsona ali Durentu ne smes dati da dise. Plua im se sada vise otvara povredom Kazinsa. Dominirace u reketu Montrez u nastavku serije ubitacan je i jak kao stena!

Gambeet

pre 5 godina

Teško je rečima opisati kakav je ovo lud preokret bio! Nenormalni Klipersi, "Slatki" Lu fenomenalan, Galinari i Šemet odlični. Montez Herel, ako ne najpotcenjeniji, u samom vrhu najpotcenjenijih igrača lige, verovatno i najbolja 'small-ball' petica na svetu, momak vrvi od energije! Kari fenomenalno prvo poluvreme, ali onda 4. faul u ranoj fazi 3. četvrtine i klupa, koja ga je izbacila iz ritma, kao i čitavu ekipu uostalom. Ne znam šta se dešava sa Durentom zadnjih mesec dana, rešio da šutira manje od Drejmonda, sve nešto između 7 i 10 šuteva, što je zaista premalo za takvog strelca, da l' pokušava za Hjuston da se čuva, nije mi baš jasan. Kad bi Klipersi poveli sa 2-1 (što će biti vraški teško, ne i nemoguće), ovo bi mogla postati, sasvim neočekivano, fenomenalna serija. Imaju Klipersi odličan napadački potencijal i vrsnog trenera. Samo da se ne uplaše. I 2-2 bi bio korektan rezultat. Odličan start plejofa!

frka panika

pre 5 godina

Žao mi je kad se bilo koji igrač povredi pa mi je tako žao i zbog Kazinsa! Ali moram da priznam da je prva slika koja mi je prošla kroz glavu ona kada je provocirao Jokića jer je to bilo zaista bespotrebno i ružno sa njegove strane a pre svega ničim izazvano. Odličan je igrač ali mu glava nikada nije dozvoljavala da bude i uspešan igrač, svejedno se nadam da će se što pre oporaviti...

petarczv

pre 5 godina

Ljudi Sport klub ne može da bira šta će da prenosi dobiju ljudi odredjene utkamice i to je to. 
Imate net, dobre strimove pa gledajte 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bg, 16. april 2019 09:37)

Naravno da može da bira ali to se plaća

MPP

pre 5 godina

Ova utakmica pokazuje da svi oni koji tvrde da je ralika izmedju P.Off- a i reg.dela.prv. u odbrani nisu baš u pravu ! Ovde je u pitanju velika želja i volja koju prevashodno trener izaziva u ekipi . Ovo je prevashodno njegova pobeda ....ali to se neće videti tako jasno kao neka sjajna igra nekog pojedinca na pr..ili trojka u poslednjim sekudama napada. GSW nema toliku želju za pobedom pogotovu u prvom kolu P.Off-a . A klipersi nema šta da izgube već su ih svi otpisali ! I tako "paceri" sa 8.pozicije dobiše aktuelnog šampiona ! Kari promaši za kraj pokazujući da ni najveći majtor za 3 u ligi nemože baš sve . Ako Klipersi pobede kod kuće sledeću tekmu ..... a sad su se natankovali adrenalinom.....GSW će dodatno trošiti energiju u P.OFF-u. Tako da ova utakmica može imati trajne posledice u doigravanju ...jer svakako ih čeka Hjuston sa "raspamećenim" Hardenom ! Ali sad prvo treba proći Kliprse ! Što će se VEROVATNO dogoditi.....Ali i to verovatno je VEROVATNO ! Ovo ustvari NBAligu čini izuzetnom i jednom od najboljih sporskih dogadjaja u godini.

jsx

pre 5 godina

@vince carter
O cemu ti pricas, covece. Da igra Evropa protiv Amerike ne znam sta bi bilo, ali da igra NBA protiv Evrolige, da bila bi ogromna razlika. Pa i kod tih spanaca su braca Gasol bili najbolji igraci, a jos bi za NBA tada igrali Parker i Manu, sada Jokic i Janis. Tako da, da, jeste ogromna razlika izmedju NBA i Evrolige, iako sigurno ne bi Klipersi dobili Real bas 40 razlike. A sto se tice Oklahome i Reala, to je bila najobicnija prijateljska utakmica, pa na takvima Barselona gubi od nekih Severnoamerikanaca u fudbalu.

jsx

pre 5 godina

Kad su igrali sa Spancima bez Poa Gasola? Mozda onaj mec sto su dobili u produzetku, kao sto si mesecima pricao :). Poslednji put kad su se sastali igrao je Gasol (mada Mark nije) i ne samo da je igrao nego im je bio najbolji igrac. Mirotic nije toliko dobar bio u toj utakmic, ali im je bio najbolji protiv Francuske, a obojica bi igrala za NBA, i ne vidim ko bi iz Evrolige odigrao da ih nadomesti- Veseli? Da ne pominjemo da nisu igrali Kari i Dejvis (Lebron je los sa reprezentacijom tako da im nije nesto nedostajao), a jeste Karmelo koji se propisno ispromasivao, dok bi NBA tim bio jac jos i za Janisa, Jokica i Gobera. Na kraju, na sest je bilo smanjeno u poslednjim minutima meca, realan rezultat bi bio nekih 10ak razlike.

brm

pre 5 godina

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.

samo realno mne

pre 5 godina

hahaha ista stvar.

Probudim se jutros ranije i pogledam rezultat na aplikaciji, vidim neka ogromna razlika...reko' neću da palim komp da gledam, ovo je već gotovo. Svaka čast za Kliperse.i

shox

pre 5 godina

Juče su se dogodile dve takoreći neverovatne stvari koje ni u ludilu nisam očekivao - da posle skoro 900 godina gori Notr Dam i da LA Klipersi pobede Golden Stejt u plej-ofu. Da njihova pobeda bude još neverovatnija je da su bili na -31 u 29. minutu kada je verovatnoća da će trenutni šampion da pobedi bila 99%! Bilo je jednako verovatno, takoreći izvesno, i na 7:30 do kraja utakmice. Neverovatan preokret!

Sweet Lou je veoma zahvalan igrač koji se već upisao u anale NBA lige kao 6. igrač sa najviše postignutih poena.

Inače, maleroznom Kazinsu je pukao kvadriceps tako da ga nećemo više videti u ovom plej-ofu a pošto je slobodni agent pitanje je gde će završiti kad se oporavi.

Basketaš

pre 5 godina

Svaka čast na partiji Lou Vilijams 45.pik na draft a počeo ni manje više u Filadelfiji igrao je za Toronto,Atlantu,Hjuston,Lejkersi evo ga sad Klipersi. Šuter pre svega.

Inače pad kocentracije kod GSW se dogodilo. Mada Klipersi odigra li muški sa predvodnikom ovog čoveka Lou koji postavio rekord utakmice 36 poena.. Mislim da teško u kontinuitetu da mogu izdrže tempoo al'da mogu prodat skupo kožu u ovoj seriji to daa svakako.GSW je favorit dalje.

IO Wisp

pre 5 godina

Kad se setim sezone 2007/2008, L. Vilijams na vecini utakmica nije bio ni u protokolu Filadelfije, a poslednjih par sezona, slobodno mogu da napisem da je najbolji sesti igrac u ligi. Svaka cast za Vilijamsa, kao vino je...sto je stariji to je bolji. Pozz