Ponedeljak, 15.04.2019.

13:00

Pepe Imas se vratio FOTO

Pepe Imas, španski teniski trener i samoproklamovani guru, ponovo se pojavio u javnosti u blizini porodice Đoković.

Izvor: LN

Pepe Imas se vratio FOTO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

186 Komentari

Sortiraj po:

Vucko

pre 5 godina

Uzivam da citam komentare kada je Pepe Imaz u pitanju, ili Novakova ishrana, i umirem od smeha. E moje Srbende neprosvecene, procitajte neku knjigu umesto Blica ili Informera, pogledajte neku naucnu emisiju umesto Pinka i N1, i ne lozite se toliko na Vucica i Djilasa, bice vam bolje ako se sami za to izborite.

Tora

pre 5 godina

@hurtado, upravo tako. Volim tenis i sport uopšte, ali ne mogu da verujem da se ljudi ovoliko bave ovime, analiziraju lične odnose braće Đoković kao da imaju pojma o tome, a ne znaju ništa. Opustite se ljudi, to je samo sport. Koliko god da ga volim, Novak, kao i svi ostali sportisti, obični su zabavljači, ne leče rak.

Истина

pre 5 godina

У тиховању праћеним адекватним дисањем се активно моли у себи, а не „празни се ум“. Ту вештину углавном практикују монаси, прецизније исихасти укомбинацији са Исусовом молитвом. „Исусе Христе Сине Божји, помилуј ме грешног.“

Vera

pre 5 godina

Sve oko Novaka ima veze sa Markom. Decko je suicidan i Novak ulaze sve da ga ,,izleci,, Mislim , a nadam se da nisam u pravu, da dok god je Marko sa Novakom tu je i Imas i nista od Noletovog treninga a i uspeha nece biti, iz prostog razloga sto strah i koncentracija ne idu zajedno.
Volim Novaka i zelim mu sve najbolje u zivotu, svi mi nosimo teret koji nam zivot daje pa tako i on.

Milica

pre 5 godina

Na stranu Pepe. Gledala sam na YT skraceni snimak danasnjeg dubla dva Djokovica. Neverovatno, ali Marko je u tom dublu bio bolji igrac. I ono sto je karakteristicno, vec na pola prvog seta Novak pocinje da jeci prilikom svakog udarca, pada, spovodi se. Kao da nema snage, kao da je pijan ili drogiran. I sve nesto savijen u ledjima, maltene kao da ne moze da se ispravi. Izgleda da ima neke ozbiljne zdravstvene probleme. Videcemo u susretu sa Kolsrajberom,ali ovo ne sluti na dobro.

Krle

pre 5 godina

Da su Pepe i Marko u emotivnoj vezi je bilo vidljivo jos pre dve godine,ne znam kako neki to niste ranije primetili.Kao bratov decko naravno da ga je takvog Novak prihvatio,to da sada on opet Noletu deli lekcije nema veze s vezom.Lik je iritantan ali da je opet on krivac za zadnja dva poraza nije istina.Preterujete neki.

Eh

pre 5 godina

U porodici Djokovic najpametniji je najmladji brat Djordje. Covek uziva u zivotu, putuje, zivi zivot, ne filozofira o astralnoj projekciji, ne pravi nauku od jedenja svezih badema, ne objasnjava nista, vec samo zivi. Ne brine brigu da li ga vole, ili ne. Ja njemu skidam kapu. Marko u depresiji, koja se leci, sa parama koji oni imaju najboljeg psihologa i psihijatra da su do sada platili i on bi uzivao u zivotu. Bice da ipak nije depresija posto je pod stalnim nadzorom. Nekako mi ga zao, nije ni cudo, ako je to. Novaka trenutno izvlaci tenis i Federer, sta ce biti kada zavrsi karijeru i ne bude stalnih putovanja, to samo on zna.

Milan

pre 5 godina

Dejan je u pravu.
I u pravoslavlju postoji meditacija, samo se zove tihovanje.
Vernici tihovanje, kao vrstu disanja u miru i odsustvu misli, koriste kao priblizavanje Bogu, a oni koji nisu vernici istu tu tehniku koriste za uklanjanje stresa.
Ako je to samo pitanje semantike, onda Pravoslavac moze da kaze da upraznjava tehnike disanja a ne meditaciju.

only fools and horses

pre 5 godina

Evo ja nisam veliki ljubitelj tenisa iako ga delimično pratim više od 30 godina. I ne mislim da se previše razumem u tenis, niti sam osoba koja bi da se meša u tuđe porodične odnose, ko sa kim i kako.
Ali ovde je nesporna činjenica, čim je otišao Vajda a ova kreatura postala dominantna na treninzima i turnirima, Novak je drastično pao, gubio bukvalno od svakog. Onda se Vajda vraća, direktno izjavljuje da je uslov da se Pepe udalji i Novak se vraća na velika vrata, na onom nivou kad ne može da izgubi.
A sada odjednom nema Vajde a kreatura se opet promoviše i Novak gubi u I ili II kolu.
I šta čovek da pomisli osim da on ima neki maligni uticaj na Novaka, da je to itekako povezano.

bananica

pre 5 godina

Ljudi moguće je da je Imas i njegovo duhovno poducavanje uticalo da novak pre 2 godine ispadne iz vrha jer je prolazio kroz mnoge duhovne izazove ali kad je progurao najteže i privikao se na više vibracije počeo je da ubija na grend slemovima. Imas je zakon!

Nikola

pre 5 godina

Kad vidim tog Imasa pomislim na one prevarante s buvljaka i dzeparose iz busa. Ne znam ljudi, meni je to od pocetka smrduckalo na nekakav patoloski ljubavni trougao u nekakvoj morbidnoj sektaskoj atmosferi. Neprijatno da se gleda. Rezultatske oscilacije su odraz te nezdrave atmosfere. Ali njihove pare, njihov zivot. Steta sto svi mi ljubitelji tog sporta ispastamo zbog ovakvih gluposti. Umesto da gledamo spartanske bitke svake godine, da se radujemo trofejima, mi se bavimo nekakvim teorijama zavere, dijetama, guruima. A sve je u Novakovim rukama. Ako on odluci da hoce da bude najbolji u istoriji, nema ko da ga zaustavi. Ako odluci na nece, nemoze niko da ga ubedi. To je sustina.

hercegovac

pre 5 godina

@dejan
Zato sto b92.com ima opciju komentari,eto zasto,ljudi komentarisu temu koja ih interesuje,ovoga puta omiljenog sportistu i pojavu za koju se smatraju da mu je smetnja u ostvarivanju uspeha u sportu.Pritom niko ne kudi tog sportistu,naprotiv vec ove oko njega,ali nekom ni to nije dovoljno jer sve oko njega mora biti cisto,bezgresno...Samo ne brini,ne cita on ovo,geberalno boli njega dugme na sakou za sve nas,to se vidi po neigranju za nacionalni tim,i meni je problematicno samo to sto se u tolikoj meri sve u vezi njega komentarise,ali sa samim komentarima ne bi trebalo uopste imati problem jer nijedan jedini nije usmeren protiv vaseg idola.

M

pre 5 godina

@(Дејан,

Jak si mi ti pravoslavac,a upraznjavas jogu i meditaciju,ne znajuci uopste sta Srpska Pravoslavna Crkva misli o jogi. A misli sve najgore,smatrajuci to opasnim,destruktivnim,maltene sektaskim ucenjem. Ko ne veruje,neka izgugla. Sta ce tebi joga da ti izbaci stres iz zivota,cemu onda sluzi molitva,sto ti molitva ne izbaci stres? Pa zato sto si formalni vernik,kome je bitno da se pohvali hadzilukom u Jerusalimu,Ostrogu i slicnim povrsnim manifestacijama religioznosti,a od sustinske duhovnosti nemas nista.

Đole

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (marko_sthlm, 15. april 2019 16:54)

Ne misli se na Marka, nego na najmlađeg Đorđa.

hurtado

pre 5 godina

Tako je,taman da ga ponovo vrati gde je bio pre Vimbldona i da prodje ovo kolektivno ludilo,kuca nam gori a mi se deceniju zaludjujemo likom koji mlati zutog kanarinca za milione koje oporezuje daleko od rodne grude,gledajte narode od cega cete ziveti,onaj nas ponizava svakim danom sve vise a u tome ga podrzava zapad ni ne krijuci,kakav bre tenis,pa mi jos uvek nismo pravila te smaracine naucili,bacamo dragoceno vreme na gluparije

Ivan4_2019

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.
(zex, 15. april 2019 16:54)

Zašto meni to pričaš? Pa i ja sam u tom mom komentaru upravo to i naglasio, jasno sam napisao da Đorđe slavu svoga brata koristi da bi uživao u životu, dakle ne znam šta ti tu nije jasno? Ja nisam Noletov hejter ili kakogod, niti sam bot, trol ili šta već, ja sam čovek kome se jednostavno ne dopada kada se neko svome rođenom bratu penje za vrat i smara ga, umesto da uživa u bratovljevoj moći i slavi, onako kao što to upravo radi mlađani Đole i ne znam šta ti je trebalo da meni bilo šta spočitavaš, i sam sam navijač Noleta naravno ali to ne znači da sam bot porodice Đoković ili bilo koga drugog koji će na sve njihove poteze da viče "bravo".

gile pecinci

pre 5 godina

@zex
Kako neko moze bizi istovremeno toliko neverovantan i inteligentan a sa druge strane da placa nekog spanskog Miroljuba Petrovica da se druzi sa njim?Nazalost ovde se sve gleda kroz uspeh i novac,ovde kad si uspesan a pre svega bogat automatski si i lep,pametan...a Novak je bas najtipicniji primer nekog ko je vrhinski sportista i nista vise od toga,bar po onome sto radi van tenisa,ali za Srbe je bezgresan jer smo izgubili nacionalno dostojanstvo i ponos pa zivimo nase nacionalne poraze kroz njegove pobede iako su to uspesi u necemu sto spada u domen zabave,koje on ostvaruje iskljucivo za sebe licno(posto reprezentaciju godinama izbegava)i prosecan stanovnik ove zemlje nema od toga ama bas nista.

Зоки

pre 5 godina

"Пепе се вратио"

Ко Терминатор, вактиле... Мада мени више личи на неке досадне болести типа свраб, хемороиди, курје око...

Мислим да га овако и доживљавају на туру, али то је Марков неук начин да буде присутан... Шалу на терен, пардон, на страну, али породица је више штете донела пијединцима него улица... С дроге се скинеш али те фуцкинг презиме прати заувек...

Pepe i amor

pre 5 godina

Znači ponovo se vratio guru majstor! Dakle i te kako sam bio u pravu kada sam tvrdio da katastrofe u Indijan Velsu i Majamiju nisu prolazne već su zato jer je Pepe junačina opet uspeo da potisne Vajdu i da uspostavi psihološki ili parapsihološki kako vam drago kontakt sa Noletom i sada su na redu potopi na terenu već viđeni u 2017. i prvoj polovini 2018. godine. Razbiće ga ponovo Kolšrajber pazite šta sam vam rekao. Jer sa Markom i Pepeom u loži pobedio bi ga i 300. na ATP listi. Toliko negativnu energiju šalje taj dvojac Marko Pepe da jednostavno nikakve šanse protiv Nemca nema. Protiv Nemca koji mu inače nije dorastao i redovna mu je mušterija ali sa dvojcem bez kormilara u loži potop je NEMINOVAN! I to se taj dvojac pojavio u najnezgodnijem delu sezone, na šljaci, kada Nole juri po drugi put 4 vezana Slema i kada od Vimbldona pa do kraja sezone brani nenormalno veliki broj bodova! Pada na 20. mesto do kraja godine sigurno! Ali to je NJEGOVA stvar naravno!

Ivan4_2019

pre 5 godina

U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)

Jeste brate! Taman htedoh da to napišem al ti si me preduhitrio! U celoj porodici Đoković najpametniji je mlađani Đorđe Đole Đoković koji dečko uživa u životu na pravi način! Ima slavnog brata Novaka kojim se ponosi naravno, ali je dovoljno pametan da zna da ni u snu neće biti ni blizu dobar teniser poput njega, ni ne pokušava to da bude, a ni ne zavidi svom bratu na tim uspesima naravno, već bratovu slavu koristi da bukvalno UŽIVA U ŽIVOTU! Ne deli srca, ne nosi majice sa natpisima "amor i paz" i slične gluposti, već sa devojkama uživa po Monte Karlu i drugim mondenskim gradovima! Ma alal mu vera!

kojot

pre 5 godina

Ne znam sta vam je Marko kriv.Pepe je uz Novaka zato sto Novak to zeli.Ne bi da vam kvarim iluziju ali doticni je samo jedan prosecan neobrazovani sportista koji ceo zivot radi mehanicki jednu te istu stvar i vrlo ga je lako navuci na nesto drugo a posto finansijski stoji kako stoji lak je mamac za razne slatkorecive sarlatane.A da ne govorim da je uz zenu postao klasican snob,daleko od onog simpaticnog lika sa pocetka karijere a uz njih uvek idu razni lajf kouci,personalni treneri,reiki majstori i ostali prodavci magle bogatima a dokonima.Nas kao publiku jedino treba da zanima da li druzenje sa njim i propagiranje tih stvari utice na igre,sve ostalo je manje licno njegova stvar,samo bi trebalo da prestanemo da ga idealizujemo jer cim je njemu lik ,lome bukvalno na celu pise ko je i sta je,duhovni ucitelj znaci da Novak jednostavno nije primer nekoga koga treba slediti,ali tesko je to objasniti raji sklonoj preterivanju u svemu,idolatriji najvise,uvek je lakse kriviti brata,zenu,kuvara,CIU,MI6...

Brka

pre 5 godina

Postaje malo nadrealno koliko je Ias neophodan. Od toliko ljudi na planeti, kome i zašto? Naravno, to je njihova porodična stvar. Ali, da primetim da svako, bez obzira na imovinsko stanje, ima svoju muku. Je li tako Nole?

XY

pre 5 godina

@Dragojle

Ja nisam rekao da Marko svesno mrzi Novaka,naprotiv svesno ga on voli,ali ga nesvesno mrzi. Dokaz je to sto je depresivan. Naime,kad istovremeno nekog svesno volis,a nesvesno mrzis,to se naziva ambivalencijom-prisustvom suprotnih osecanja prema istom objektu. Prisustvo mrznje i zavisti onda izaziva osecaj krivice i grize savesti,a gde je osecaj krivice tu je depresija. Nema depresije bez osecaja krivice. Ja se kladim da Marko nema pojma zasto je depresivan,a depresivan je ocigledno. On nista ne radi u zivotu,jer depresivan covek nije ni sposoban da radi,nema nikakvu volju i zelju. Da je lepo otisao kod psihijatra,sve bi lepo resio. Depresiju lece psihijatri,veoma skolovani lekari,a ne sarlatani bez ikakve skole. To je skandalozno. I ja nisam govorio o sebi,nego o Marku Djokovicu.A cisto sumnjam da ti nisi nikada osetio trunku zavisti prema bratu. Jesi,samo to nikada nisi osvestio i postao svestan toga.Postoje ljudi koji ne umeju da prepoznaju sopstvena osecanja.

Krule

pre 5 godina

@ dosta više

Svaka čast vama vernicima, imate vi naravno prava na sujeverje, ali... Vas je istorija crkve razmazila u ubeđivanja da je to sto vi verujete nesto kao uzvišeno. Vi smatrate da ostali svet treba da ima PIŠTOVANJE prema vašem verovanju u imaginarno. Zašto poštovanje? Poštujem ja vaše verovanje u meri u kojoj poštujem vas, ili vaš posao na primer. Ali ne više od toga.
Ja verujem u isto tako imaginarnu stvar - vezivanje čvora za sreću, ali ne smatram da je to vredno nekog poštovanja i potpuno prihvatam da ce to većini ljudi biti smešno.

amigo

pre 5 godina

ok. ja sam se slatko nasmejao na komentare. ali ipak 116 komentara na ovu vest koja nista ne znaci u nasim zivotima. danas sam bio svedok izbacivanja iz stana zene od 61 god zbog neplacenih racuna. zaplenili joj stan. ta vest nikog ne zanima. ne znam da li je neko pisao uopste o tome. ljudi manite se gurua i ovih sarlatana, ako dopustimo da nam uzimaju kuce i stanove zbog duga nestacemo sa lica zemlje. moramo se ujediniti protiv lopova.. sportski pozdrav

zex

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.

Riki

pre 5 godina

E ljudi vjeruje li meni neko. Nije zbog Novaka, ali ja dva odvratnija lika u zivotu vidio nisam od Marka i ovoga Pepea. Ne bih da govorim napamet ali iz nekog razloga kad god je ovaj Pepe bio u njegovoj blizini, Novak je sve najgore rezultate biljezio. A za Marka nemam komentar. Umjesto da covjek zivi svoj zivot, lik i dalje zivi bratov zivot iako je presao dvadeset pet godina. Strasno.

Vlada

pre 5 godina

@dosta vise
Kolega ne brukaj struku, prouči malo Popera. Ni na ETF-u ni u školi nismo imali epistemologiju a očigledno je mnogo važna.

marko_sthlm

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.

Izmišljotina

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14
Apsolutna izmišljotina jednog od botova . Koja je sada iteracija po redu?

Sasa

pre 5 godina

Pepe se nije vratio, jer nije ni odlazio. Samo ne prati Novaka po turnirima. Prosle godine se Novak spremao sa njim za americku turneju i znamo kako je prosao. Sve je do njega , nema tu nista Pepe, Jelena, slanina i kavurma i ostalo sto pokusavaju da pripisu neznalice

Mealy

pre 5 godina

Nije samo Imas kriv, vec najvise Marko. Njih dvojica izgleda nekakvu drugu ljubav izucavaju, posto nije normalno da neko toliko "uci" o ljubavi, a zavidi rodjenom bratu i stalno se slepa uz njega, umesto da se raduje njegovim uspesima i uzme da radi nesto u cemu je stvarno dobar.

magnum 45

pre 5 godina

@XY
Ajd stavi se malo u njegovu kozu,da ti imas uspesnog brata koga svi tapsu po ramenu,glorifikuju,velicaju a tebe ni ne smatraju ljudskim bicem samo zato sto nisi uspesan kao on iako si mozda kvalitetniji kao osoba kako bi se ti osecao,momka to prati ceo zivot a najverovatnije se sa tim nosi u sopstvenoj kuci jer po nastupima njihovog oca se vidi da doticni nije bas u vinkli,pre svega deluje kao bolesno ambiciozan i da mu je Novakov uspeh malo,da ne moze da preboli sto i Marko nije uspeo,a ta konstantna podcenjivanja su ga i dovela do Imaza,nazalost mi kao nacija nismo nista bolji,npr,sudeci po komentarima na ovom sajtu mi se bukvalno vise potresamo kada neko izjavi da ima boljih tenisera od Djokovica,nego nad maltretiranjem i izivljavanjem oca Jelene Dokic nad sopstvenom cerkom,prosto Novak je uspeo i Bog je licno,Jelena nije(bar onoliko koliko je obecavala),kao i Marko,ko ih sisa,i nekako onoga na vrhu cemo zvek uzdici jos vise,a onog dole cemo sutnuti dok lezi na memlji,a tvoj komentar bas ide u prilog ovoj tvrdnji

iosonostefan

pre 5 godina

Koliko ste vi bolesni ljudi, najblaže rečeno. Muka mi od vaših komentara, kao da me nešto tera da jedem g... pa ih čitam. Lično nisam navijač Novaka niti pratim nešto tenis, ali vi dajete sebi za pravo da savetujete jednog od najboljih svih vremena, još vas vređa svojim odlukama? Za Marka kažete da je niko i ništa naspram brata!? Niko i ništa je zbog toga što ne ume podjednako dobro da udara lopticu? Eeee gde je kometa!?

dosta vise

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Kave veze sada ima "pop" sa Imasom.
Vec mi je muka od povrsnih provokacija koje svakodnevno vredjaju osecanja nas vernika. I sam mislim da u crkvi ima mnogo nedostojnih popova, ali nije vas komentar bio namenjen takvim, on se ticao cele crkve, pa i religije.
Vase je pravo da budete bezvernik, iako sam siguran da VERUJETE u mnogo stvari koje su jednako nedokazive kao i religija (samo to ili ne vidite, ili necete sebi da priznate). Ali je stvarno nepristojno vredjati ljude koji drugacije MISLE. MISLE sam napisao velikim slovima, jer i medju Nobelovcima ima veliki broj vernika, a da ne govorimo o "obicnim" naucnicima, filozofima itt - predrasuda koja se sistematski siri da su religiozni ljudi po definiciji neobrazovani, sto je strasno daleko od istine. I sam sam magistar elektroethnike iz najboljih dana ETFa (druga polovina 80-tih), pri tome sam se uvek zivo interesovao za filozofiju i sve vrste religije. Napravio sam inzenjersku i menadzersku karijeru na zapadu i nista se za ovih mojih 57 godina nije desilo sto bi me razuverilo da je moja vera besmislena. Kso sto rekoh, postujem one koji drugacije misle (i vrlo bih rado sa njima imao otvorenu diskusije uz casu vina), ali ne mogu vise da gledam isprazne provokacije na racun nas koji verujemo.
Nadam se da ce B92 objaviti moj komentar, imam utisak da je i on biased po ovom pitanju.

Дејан

pre 5 godina

Стеване, ево ја сам Православац, био сам и у Јерусалиму, славим Славу, на врату имам крст са Острога, постим Божићни пост...
Али то нема никакве везе са тим што сам годинама ишао на јогу, ишао сам и на карате, а у младости сам и атлетику тренирао.
Кад ми је стресан дан, је се уз помоће медитације опоравим. Ни јога, ни медитација нису никакве секте илити религијска веровања већ технике, како да уз помоћ правилних покрета и правилног дисања одагнаш стрес из организма.

the truth is?

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.
(objektivno, 15. april 2019 14:45)

Da, ali on ne sme biti kriv. Marko, Federer, Zapad mu namestili Pepea.

miodrag

pre 5 godina

Drz'te se pocinje: Mnogodimenzionalno Bice, Svetlost Univerzuma, Sve se desava sa razlogom, Drvece je moja najveca ljubav (mada volim I travu. ali onu pravu), Moram da dublje proniknem u sebe.....ali nema veze jer ja vas sve, O Dragi Boze, toliko volim....posebno vas pacenici moji, Fedja I Rafaele.

HanSolo

pre 5 godina

Sad razumem za poraze u zadnje vreme.. Jadan je Vajda.. Opet ostaje bez posla.. Neće valda da podnosi neke nenormalne luzere u timu.. To je Novaku I rekao kad se opet uključio.. Šteta, ali on sa ovim NEČE stići 20gs..

Dragojle

pre 5 godina

Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana.
(XY, 15. april 2019 14:02)

A sto bi mrzeo brata koji je dominantan po necemu; zasto bi to trebao da bude strasan osecaj. Ja imam starijeg brata koji je u mnogo cemu bolji i spretniji od mene, iako ni ja nisam nespretan. U o.skoli je bio Vukovac, u gimnaziji odlican djak, nosilac Alasove diplome, dok sam se ja kroz skolu provlacio. Od sportova je bolje igrao fudbal i kosarku, ja sam bio bolji stonoteniser. Bolje cice je imao od mene...Nikad, ama nikad nisam mom bratu zavideo, a ne dao Bog mrzeo; ponosan sam bio na njega, ponosan sto je takav kakav je. Ti u svom komentaru pricas mozda o sebi...kakav bi ti bio kad bi Novaka za brata imao, ali kao sto vidis, nismo svi isti.

Stevan

pre 5 godina

Ako si pravoslavac kao sto tvrdis, onda ti hindi i ostala dalekoistocna duhovna zamlacivanja, njihovi simboli i praktikovanje njihovih metoda duhovnog isceljivanja, prociscavanja i sl., ne trebaju. A ako nisi, onda brate skini taj krst sa grudi i prestani da glumis vise. Imas pravo da budes koje god zelis vere, mozes da budes i nevernik, mi cemo te voleti jer si nase gore list. Ali nemoj da budes dvolican. Malo se krstis i ljubis casni krst... a malo grlis drvece, saljes ljubav i padas u trans. Odluci se gde si, sta si i ko si. I sta god da odlucis da jesi, drzi se toga do kraja, a mi cemo te voleti i u tome podrzati.

SUNĐER BOB

pre 5 godina

Šta da jure kad su u njih dvojica u vezi..???
@
Daj im lovu i neka idu obojica da jure zenske sto dalje od tebe ... ako hoces da nesto uradis. Ili, ode i Vajda.
(mikin, 15. april 2019 13:32)

iggy

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom napisanih komentara, ali moze i ovako da se razmislja: ko zna u kakvim je problemina Novakov brat, mozda su on i ovaj samozvani guru samo figure, ajde da ucinim burazeru da igramo u dublu.
Da je Novak potpao pod uticaj ovog lika ne bi ni osvojio sve sto je osvojio proteklih godinu dana.
Ko ce ga znati sta se tu desava. Videcemo posle Vimbldona i Rolan Garosa. Ipak su mastersi ono sto ocigledno Novaku nije trenutni prioritet

milos

pre 5 godina

Ne lozite se ljudi, evo sad sam video i Vajda je bio prisutan na treningu. Sam Novak je na Vice-u izjavio da mu je Pepe Imas dosta pomogao...

Solskjaer

pre 5 godina

Група САРС пева песму „Мир и љубав" - 50000 Срба на концерту одушевљено кличе...
Новак Ђоковић прича са Имасом о миру и љубави - „Секташ", кажу исти ови горе...

Оставите човека на миру и верујте у шта год желите, он вас неће осуђивати.

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14)

takvi su srbi, komplet

objektivno

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.

the truth is?

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.

Sajo

pre 5 godina

Fora je sto se Novak kocka na turnirima, ne igra mu se, ceka "pravi" jer ga zanimaju samo GS... Kalkulise, kulira...

Znamo dobro da se ovakvo ponasanje kaznjava - kad budes stvarno hteo i zeleo - nema burazeru, kad se ponasas neozbiljno, dobijas neozbiljno. Tako da vec znamo rezultat na ovom turniru, a bojim se i na sledecim...

Drug Ostoja

pre 5 godina

Imaz nije tu zbog Novaka,tu je zbog njegovog brata koji se dugo bori protiv depresije,ali svakako ne volim videti Imaza u Novakovoj lozi. Vajda uliva sigurnost !

XY

pre 5 godina

Ja uopste ne smatram glavnim krivcem Pepe Imaza,nego Marka Djokovica. Kakav je to brat koji sabotira sopstvenog brata? Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana. Ovo je kao legenda o Kainu i Avelju,jedan brat "ubija" drugog brata iz zavisti i mrznje,koje nije ni svestan.Kakva tragedija,a mogao je da bude najbolji.

heatovac

pre 5 godina

Ovo je bolesno vise, bas se pitam otkud tako losa igra i nezainteresovanost za igru Djokovica na mastersima u Americi.
"Prodavac magle" opet "glavni" u timu.

Mile

pre 5 godina

Daleko ce Marko dogurati sa duhovnim guruom. E Marko, Marko, imas najboljeg pored sebe da se ugledas, a zoves neostvarenog coveka da ti pomogne.

nolefan

pre 5 godina

Novace,pusti Marka da se sam bori kroz zivot.Znam brat ti je ali sebi i njemu cinis nevolju.Teniser nikada nece biti i dzaba sto ga uvlacis u tensiki svet.Njegov kompleks da zivi u tvojoj senci neko drugi treba da resava a ne ti.Mozes samo materijalno da mu pomazes u meri da solidno zivi.Ostalo je sve budalastina.Sto dalje i Pepea i Marka od tebe ako hoces jos nesto da uradis.Mozda i Jeleni prija Pepe kao guru

Marko

pre 5 godina

Neverovatno koliko njih dvojica lice, ko jaje jajaetu !

Inace Marko ima kompleks neostvarenog brata pored daleko uspesnijeg brata, umesto da uziva u zivotu ko mladji buraz...

Nisu pare sve, jos jedan dokaz!

the truth is?

pre 5 godina

Nego primećujete li vi da se Vajda ućutao u poslednje vreme? U Indijan Velsu ga nije bilo, a od tada se nije oglašavao. Da ga nije Đoko opet otpustio?

Pjer

pre 5 godina

Cini mi se da su Pepe i Marko u nekoj prisnijoj vezi nego sto se plasira u javnosti. Ako je to tako kako ja vidimo iz svog ugla, nadam se da je Novak kao zreo covek prihvatio to prijateljstvo. Samo nek im je daleka lepa kuca.

the truth is?

pre 5 godina

Ovde je na žalost i kraj Đokovićev ih titula ako je istina
(SchOne, 15. april 2019 13:11)

Mislio sam da su IV i Majami bili samo "tempiranje forme".

Nego ljudi gde je Vajda?

Realan

pre 5 godina

Kakav balast vuce Nole. Zao mi ga je ... Pusti Marka neka trckara po polju sa ovim Spancem, a ti juri te GS-ove. Nema jos mnogo prilika ...

Oliver Nedeljković

pre 5 godina

Hahaha Nole šalje ljubav i poljubce..posle par minuta urla,dere se, psuje...Nole nosi krst kao veliki pravoslavac..posle mu na grudima vise raznorazne đinđuve i kerefeke..ovaj čovek mi nikada nije bio jasan ..

heatovac

pre 5 godina

Ovo je bolesno vise, bas se pitam otkud tako losa igra i nezainteresovanost za igru Djokovica na mastersima u Americi.
"Prodavac magle" opet "glavni" u timu.

Mile

pre 5 godina

Daleko ce Marko dogurati sa duhovnim guruom. E Marko, Marko, imas najboljeg pored sebe da se ugledas, a zoves neostvarenog coveka da ti pomogne.

Marko

pre 5 godina

Neverovatno koliko njih dvojica lice, ko jaje jajaetu !

Inace Marko ima kompleks neostvarenog brata pored daleko uspesnijeg brata, umesto da uziva u zivotu ko mladji buraz...

Nisu pare sve, jos jedan dokaz!

Pjer

pre 5 godina

Cini mi se da su Pepe i Marko u nekoj prisnijoj vezi nego sto se plasira u javnosti. Ako je to tako kako ja vidimo iz svog ugla, nadam se da je Novak kao zreo covek prihvatio to prijateljstvo. Samo nek im je daleka lepa kuca.

Realan

pre 5 godina

Kakav balast vuce Nole. Zao mi ga je ... Pusti Marka neka trckara po polju sa ovim Spancem, a ti juri te GS-ove. Nema jos mnogo prilika ...

Oliver Nedeljković

pre 5 godina

Hahaha Nole šalje ljubav i poljubce..posle par minuta urla,dere se, psuje...Nole nosi krst kao veliki pravoslavac..posle mu na grudima vise raznorazne đinđuve i kerefeke..ovaj čovek mi nikada nije bio jasan ..

XY

pre 5 godina

Ja uopste ne smatram glavnim krivcem Pepe Imaza,nego Marka Djokovica. Kakav je to brat koji sabotira sopstvenog brata? Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana. Ovo je kao legenda o Kainu i Avelju,jedan brat "ubija" drugog brata iz zavisti i mrznje,koje nije ni svestan.Kakva tragedija,a mogao je da bude najbolji.

the truth is?

pre 5 godina

Nego primećujete li vi da se Vajda ućutao u poslednje vreme? U Indijan Velsu ga nije bilo, a od tada se nije oglašavao. Da ga nije Đoko opet otpustio?

nolefan

pre 5 godina

Novace,pusti Marka da se sam bori kroz zivot.Znam brat ti je ali sebi i njemu cinis nevolju.Teniser nikada nece biti i dzaba sto ga uvlacis u tensiki svet.Njegov kompleks da zivi u tvojoj senci neko drugi treba da resava a ne ti.Mozes samo materijalno da mu pomazes u meri da solidno zivi.Ostalo je sve budalastina.Sto dalje i Pepea i Marka od tebe ako hoces jos nesto da uradis.Mozda i Jeleni prija Pepe kao guru

amigo

pre 5 godina

ok. ja sam se slatko nasmejao na komentare. ali ipak 116 komentara na ovu vest koja nista ne znaci u nasim zivotima. danas sam bio svedok izbacivanja iz stana zene od 61 god zbog neplacenih racuna. zaplenili joj stan. ta vest nikog ne zanima. ne znam da li je neko pisao uopste o tome. ljudi manite se gurua i ovih sarlatana, ako dopustimo da nam uzimaju kuce i stanove zbog duga nestacemo sa lica zemlje. moramo se ujediniti protiv lopova.. sportski pozdrav

the truth is?

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.

Ivan4_2019

pre 5 godina

U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)

Jeste brate! Taman htedoh da to napišem al ti si me preduhitrio! U celoj porodici Đoković najpametniji je mlađani Đorđe Đole Đoković koji dečko uživa u životu na pravi način! Ima slavnog brata Novaka kojim se ponosi naravno, ali je dovoljno pametan da zna da ni u snu neće biti ni blizu dobar teniser poput njega, ni ne pokušava to da bude, a ni ne zavidi svom bratu na tim uspesima naravno, već bratovu slavu koristi da bukvalno UŽIVA U ŽIVOTU! Ne deli srca, ne nosi majice sa natpisima "amor i paz" i slične gluposti, već sa devojkama uživa po Monte Karlu i drugim mondenskim gradovima! Ma alal mu vera!

iggy

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom napisanih komentara, ali moze i ovako da se razmislja: ko zna u kakvim je problemina Novakov brat, mozda su on i ovaj samozvani guru samo figure, ajde da ucinim burazeru da igramo u dublu.
Da je Novak potpao pod uticaj ovog lika ne bi ni osvojio sve sto je osvojio proteklih godinu dana.
Ko ce ga znati sta se tu desava. Videcemo posle Vimbldona i Rolan Garosa. Ipak su mastersi ono sto ocigledno Novaku nije trenutni prioritet

only fools and horses

pre 5 godina

Evo ja nisam veliki ljubitelj tenisa iako ga delimično pratim više od 30 godina. I ne mislim da se previše razumem u tenis, niti sam osoba koja bi da se meša u tuđe porodične odnose, ko sa kim i kako.
Ali ovde je nesporna činjenica, čim je otišao Vajda a ova kreatura postala dominantna na treninzima i turnirima, Novak je drastično pao, gubio bukvalno od svakog. Onda se Vajda vraća, direktno izjavljuje da je uslov da se Pepe udalji i Novak se vraća na velika vrata, na onom nivou kad ne može da izgubi.
A sada odjednom nema Vajde a kreatura se opet promoviše i Novak gubi u I ili II kolu.
I šta čovek da pomisli osim da on ima neki maligni uticaj na Novaka, da je to itekako povezano.

Sajo

pre 5 godina

Fora je sto se Novak kocka na turnirima, ne igra mu se, ceka "pravi" jer ga zanimaju samo GS... Kalkulise, kulira...

Znamo dobro da se ovakvo ponasanje kaznjava - kad budes stvarno hteo i zeleo - nema burazeru, kad se ponasas neozbiljno, dobijas neozbiljno. Tako da vec znamo rezultat na ovom turniru, a bojim se i na sledecim...

the truth is?

pre 5 godina

Ovde je na žalost i kraj Đokovićev ih titula ako je istina
(SchOne, 15. april 2019 13:11)

Mislio sam da su IV i Majami bili samo "tempiranje forme".

Nego ljudi gde je Vajda?

Eh

pre 5 godina

U porodici Djokovic najpametniji je najmladji brat Djordje. Covek uziva u zivotu, putuje, zivi zivot, ne filozofira o astralnoj projekciji, ne pravi nauku od jedenja svezih badema, ne objasnjava nista, vec samo zivi. Ne brine brigu da li ga vole, ili ne. Ja njemu skidam kapu. Marko u depresiji, koja se leci, sa parama koji oni imaju najboljeg psihologa i psihijatra da su do sada platili i on bi uzivao u zivotu. Bice da ipak nije depresija posto je pod stalnim nadzorom. Nekako mi ga zao, nije ni cudo, ako je to. Novaka trenutno izvlaci tenis i Federer, sta ce biti kada zavrsi karijeru i ne bude stalnih putovanja, to samo on zna.

Nikola

pre 5 godina

Kad vidim tog Imasa pomislim na one prevarante s buvljaka i dzeparose iz busa. Ne znam ljudi, meni je to od pocetka smrduckalo na nekakav patoloski ljubavni trougao u nekakvoj morbidnoj sektaskoj atmosferi. Neprijatno da se gleda. Rezultatske oscilacije su odraz te nezdrave atmosfere. Ali njihove pare, njihov zivot. Steta sto svi mi ljubitelji tog sporta ispastamo zbog ovakvih gluposti. Umesto da gledamo spartanske bitke svake godine, da se radujemo trofejima, mi se bavimo nekakvim teorijama zavere, dijetama, guruima. A sve je u Novakovim rukama. Ako on odluci da hoce da bude najbolji u istoriji, nema ko da ga zaustavi. Ako odluci na nece, nemoze niko da ga ubedi. To je sustina.

Vera

pre 5 godina

Sve oko Novaka ima veze sa Markom. Decko je suicidan i Novak ulaze sve da ga ,,izleci,, Mislim , a nadam se da nisam u pravu, da dok god je Marko sa Novakom tu je i Imas i nista od Noletovog treninga a i uspeha nece biti, iz prostog razloga sto strah i koncentracija ne idu zajedno.
Volim Novaka i zelim mu sve najbolje u zivotu, svi mi nosimo teret koji nam zivot daje pa tako i on.

XY

pre 5 godina

@Dragojle

Ja nisam rekao da Marko svesno mrzi Novaka,naprotiv svesno ga on voli,ali ga nesvesno mrzi. Dokaz je to sto je depresivan. Naime,kad istovremeno nekog svesno volis,a nesvesno mrzis,to se naziva ambivalencijom-prisustvom suprotnih osecanja prema istom objektu. Prisustvo mrznje i zavisti onda izaziva osecaj krivice i grize savesti,a gde je osecaj krivice tu je depresija. Nema depresije bez osecaja krivice. Ja se kladim da Marko nema pojma zasto je depresivan,a depresivan je ocigledno. On nista ne radi u zivotu,jer depresivan covek nije ni sposoban da radi,nema nikakvu volju i zelju. Da je lepo otisao kod psihijatra,sve bi lepo resio. Depresiju lece psihijatri,veoma skolovani lekari,a ne sarlatani bez ikakve skole. To je skandalozno. I ja nisam govorio o sebi,nego o Marku Djokovicu.A cisto sumnjam da ti nisi nikada osetio trunku zavisti prema bratu. Jesi,samo to nikada nisi osvestio i postao svestan toga.Postoje ljudi koji ne umeju da prepoznaju sopstvena osecanja.

Pepe i amor

pre 5 godina

Znači ponovo se vratio guru majstor! Dakle i te kako sam bio u pravu kada sam tvrdio da katastrofe u Indijan Velsu i Majamiju nisu prolazne već su zato jer je Pepe junačina opet uspeo da potisne Vajdu i da uspostavi psihološki ili parapsihološki kako vam drago kontakt sa Noletom i sada su na redu potopi na terenu već viđeni u 2017. i prvoj polovini 2018. godine. Razbiće ga ponovo Kolšrajber pazite šta sam vam rekao. Jer sa Markom i Pepeom u loži pobedio bi ga i 300. na ATP listi. Toliko negativnu energiju šalje taj dvojac Marko Pepe da jednostavno nikakve šanse protiv Nemca nema. Protiv Nemca koji mu inače nije dorastao i redovna mu je mušterija ali sa dvojcem bez kormilara u loži potop je NEMINOVAN! I to se taj dvojac pojavio u najnezgodnijem delu sezone, na šljaci, kada Nole juri po drugi put 4 vezana Slema i kada od Vimbldona pa do kraja sezone brani nenormalno veliki broj bodova! Pada na 20. mesto do kraja godine sigurno! Ali to je NJEGOVA stvar naravno!

Stevan

pre 5 godina

Ako si pravoslavac kao sto tvrdis, onda ti hindi i ostala dalekoistocna duhovna zamlacivanja, njihovi simboli i praktikovanje njihovih metoda duhovnog isceljivanja, prociscavanja i sl., ne trebaju. A ako nisi, onda brate skini taj krst sa grudi i prestani da glumis vise. Imas pravo da budes koje god zelis vere, mozes da budes i nevernik, mi cemo te voleti jer si nase gore list. Ali nemoj da budes dvolican. Malo se krstis i ljubis casni krst... a malo grlis drvece, saljes ljubav i padas u trans. Odluci se gde si, sta si i ko si. I sta god da odlucis da jesi, drzi se toga do kraja, a mi cemo te voleti i u tome podrzati.

objektivno

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.

hurtado

pre 5 godina

Tako je,taman da ga ponovo vrati gde je bio pre Vimbldona i da prodje ovo kolektivno ludilo,kuca nam gori a mi se deceniju zaludjujemo likom koji mlati zutog kanarinca za milione koje oporezuje daleko od rodne grude,gledajte narode od cega cete ziveti,onaj nas ponizava svakim danom sve vise a u tome ga podrzava zapad ni ne krijuci,kakav bre tenis,pa mi jos uvek nismo pravila te smaracine naucili,bacamo dragoceno vreme na gluparije

Đole

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (marko_sthlm, 15. april 2019 16:54)

Ne misli se na Marka, nego na najmlađeg Đorđa.

SUNĐER BOB

pre 5 godina

Šta da jure kad su u njih dvojica u vezi..???
@
Daj im lovu i neka idu obojica da jure zenske sto dalje od tebe ... ako hoces da nesto uradis. Ili, ode i Vajda.
(mikin, 15. april 2019 13:32)

gile pecinci

pre 5 godina

@zex
Kako neko moze bizi istovremeno toliko neverovantan i inteligentan a sa druge strane da placa nekog spanskog Miroljuba Petrovica da se druzi sa njim?Nazalost ovde se sve gleda kroz uspeh i novac,ovde kad si uspesan a pre svega bogat automatski si i lep,pametan...a Novak je bas najtipicniji primer nekog ko je vrhinski sportista i nista vise od toga,bar po onome sto radi van tenisa,ali za Srbe je bezgresan jer smo izgubili nacionalno dostojanstvo i ponos pa zivimo nase nacionalne poraze kroz njegove pobede iako su to uspesi u necemu sto spada u domen zabave,koje on ostvaruje iskljucivo za sebe licno(posto reprezentaciju godinama izbegava)i prosecan stanovnik ove zemlje nema od toga ama bas nista.

kojot

pre 5 godina

Ne znam sta vam je Marko kriv.Pepe je uz Novaka zato sto Novak to zeli.Ne bi da vam kvarim iluziju ali doticni je samo jedan prosecan neobrazovani sportista koji ceo zivot radi mehanicki jednu te istu stvar i vrlo ga je lako navuci na nesto drugo a posto finansijski stoji kako stoji lak je mamac za razne slatkorecive sarlatane.A da ne govorim da je uz zenu postao klasican snob,daleko od onog simpaticnog lika sa pocetka karijere a uz njih uvek idu razni lajf kouci,personalni treneri,reiki majstori i ostali prodavci magle bogatima a dokonima.Nas kao publiku jedino treba da zanima da li druzenje sa njim i propagiranje tih stvari utice na igre,sve ostalo je manje licno njegova stvar,samo bi trebalo da prestanemo da ga idealizujemo jer cim je njemu lik ,lome bukvalno na celu pise ko je i sta je,duhovni ucitelj znaci da Novak jednostavno nije primer nekoga koga treba slediti,ali tesko je to objasniti raji sklonoj preterivanju u svemu,idolatriji najvise,uvek je lakse kriviti brata,zenu,kuvara,CIU,MI6...

Riki

pre 5 godina

E ljudi vjeruje li meni neko. Nije zbog Novaka, ali ja dva odvratnija lika u zivotu vidio nisam od Marka i ovoga Pepea. Ne bih da govorim napamet ali iz nekog razloga kad god je ovaj Pepe bio u njegovoj blizini, Novak je sve najgore rezultate biljezio. A za Marka nemam komentar. Umjesto da covjek zivi svoj zivot, lik i dalje zivi bratov zivot iako je presao dvadeset pet godina. Strasno.

dosta vise

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Kave veze sada ima "pop" sa Imasom.
Vec mi je muka od povrsnih provokacija koje svakodnevno vredjaju osecanja nas vernika. I sam mislim da u crkvi ima mnogo nedostojnih popova, ali nije vas komentar bio namenjen takvim, on se ticao cele crkve, pa i religije.
Vase je pravo da budete bezvernik, iako sam siguran da VERUJETE u mnogo stvari koje su jednako nedokazive kao i religija (samo to ili ne vidite, ili necete sebi da priznate). Ali je stvarno nepristojno vredjati ljude koji drugacije MISLE. MISLE sam napisao velikim slovima, jer i medju Nobelovcima ima veliki broj vernika, a da ne govorimo o "obicnim" naucnicima, filozofima itt - predrasuda koja se sistematski siri da su religiozni ljudi po definiciji neobrazovani, sto je strasno daleko od istine. I sam sam magistar elektroethnike iz najboljih dana ETFa (druga polovina 80-tih), pri tome sam se uvek zivo interesovao za filozofiju i sve vrste religije. Napravio sam inzenjersku i menadzersku karijeru na zapadu i nista se za ovih mojih 57 godina nije desilo sto bi me razuverilo da je moja vera besmislena. Kso sto rekoh, postujem one koji drugacije misle (i vrlo bih rado sa njima imao otvorenu diskusije uz casu vina), ali ne mogu vise da gledam isprazne provokacije na racun nas koji verujemo.
Nadam se da ce B92 objaviti moj komentar, imam utisak da je i on biased po ovom pitanju.

Krle

pre 5 godina

Da su Pepe i Marko u emotivnoj vezi je bilo vidljivo jos pre dve godine,ne znam kako neki to niste ranije primetili.Kao bratov decko naravno da ga je takvog Novak prihvatio,to da sada on opet Noletu deli lekcije nema veze s vezom.Lik je iritantan ali da je opet on krivac za zadnja dva poraza nije istina.Preterujete neki.

iosonostefan

pre 5 godina

Koliko ste vi bolesni ljudi, najblaže rečeno. Muka mi od vaših komentara, kao da me nešto tera da jedem g... pa ih čitam. Lično nisam navijač Novaka niti pratim nešto tenis, ali vi dajete sebi za pravo da savetujete jednog od najboljih svih vremena, još vas vređa svojim odlukama? Za Marka kažete da je niko i ništa naspram brata!? Niko i ništa je zbog toga što ne ume podjednako dobro da udara lopticu? Eeee gde je kometa!?

Drug Ostoja

pre 5 godina

Imaz nije tu zbog Novaka,tu je zbog njegovog brata koji se dugo bori protiv depresije,ali svakako ne volim videti Imaza u Novakovoj lozi. Vajda uliva sigurnost !

Milica

pre 5 godina

Na stranu Pepe. Gledala sam na YT skraceni snimak danasnjeg dubla dva Djokovica. Neverovatno, ali Marko je u tom dublu bio bolji igrac. I ono sto je karakteristicno, vec na pola prvog seta Novak pocinje da jeci prilikom svakog udarca, pada, spovodi se. Kao da nema snage, kao da je pijan ili drogiran. I sve nesto savijen u ledjima, maltene kao da ne moze da se ispravi. Izgleda da ima neke ozbiljne zdravstvene probleme. Videcemo u susretu sa Kolsrajberom,ali ovo ne sluti na dobro.

Mealy

pre 5 godina

Nije samo Imas kriv, vec najvise Marko. Njih dvojica izgleda nekakvu drugu ljubav izucavaju, posto nije normalno da neko toliko "uci" o ljubavi, a zavidi rodjenom bratu i stalno se slepa uz njega, umesto da se raduje njegovim uspesima i uzme da radi nesto u cemu je stvarno dobar.

M

pre 5 godina

@(Дејан,

Jak si mi ti pravoslavac,a upraznjavas jogu i meditaciju,ne znajuci uopste sta Srpska Pravoslavna Crkva misli o jogi. A misli sve najgore,smatrajuci to opasnim,destruktivnim,maltene sektaskim ucenjem. Ko ne veruje,neka izgugla. Sta ce tebi joga da ti izbaci stres iz zivota,cemu onda sluzi molitva,sto ti molitva ne izbaci stres? Pa zato sto si formalni vernik,kome je bitno da se pohvali hadzilukom u Jerusalimu,Ostrogu i slicnim povrsnim manifestacijama religioznosti,a od sustinske duhovnosti nemas nista.

Dragojle

pre 5 godina

Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana.
(XY, 15. april 2019 14:02)

A sto bi mrzeo brata koji je dominantan po necemu; zasto bi to trebao da bude strasan osecaj. Ja imam starijeg brata koji je u mnogo cemu bolji i spretniji od mene, iako ni ja nisam nespretan. U o.skoli je bio Vukovac, u gimnaziji odlican djak, nosilac Alasove diplome, dok sam se ja kroz skolu provlacio. Od sportova je bolje igrao fudbal i kosarku, ja sam bio bolji stonoteniser. Bolje cice je imao od mene...Nikad, ama nikad nisam mom bratu zavideo, a ne dao Bog mrzeo; ponosan sam bio na njega, ponosan sto je takav kakav je. Ti u svom komentaru pricas mozda o sebi...kakav bi ti bio kad bi Novaka za brata imao, ali kao sto vidis, nismo svi isti.

magnum 45

pre 5 godina

@XY
Ajd stavi se malo u njegovu kozu,da ti imas uspesnog brata koga svi tapsu po ramenu,glorifikuju,velicaju a tebe ni ne smatraju ljudskim bicem samo zato sto nisi uspesan kao on iako si mozda kvalitetniji kao osoba kako bi se ti osecao,momka to prati ceo zivot a najverovatnije se sa tim nosi u sopstvenoj kuci jer po nastupima njihovog oca se vidi da doticni nije bas u vinkli,pre svega deluje kao bolesno ambiciozan i da mu je Novakov uspeh malo,da ne moze da preboli sto i Marko nije uspeo,a ta konstantna podcenjivanja su ga i dovela do Imaza,nazalost mi kao nacija nismo nista bolji,npr,sudeci po komentarima na ovom sajtu mi se bukvalno vise potresamo kada neko izjavi da ima boljih tenisera od Djokovica,nego nad maltretiranjem i izivljavanjem oca Jelene Dokic nad sopstvenom cerkom,prosto Novak je uspeo i Bog je licno,Jelena nije(bar onoliko koliko je obecavala),kao i Marko,ko ih sisa,i nekako onoga na vrhu cemo zvek uzdici jos vise,a onog dole cemo sutnuti dok lezi na memlji,a tvoj komentar bas ide u prilog ovoj tvrdnji

Solskjaer

pre 5 godina

Група САРС пева песму „Мир и љубав" - 50000 Срба на концерту одушевљено кличе...
Новак Ђоковић прича са Имасом о миру и љубави - „Секташ", кажу исти ови горе...

Оставите човека на миру и верујте у шта год желите, он вас неће осуђивати.

Ivan4_2019

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.
(zex, 15. april 2019 16:54)

Zašto meni to pričaš? Pa i ja sam u tom mom komentaru upravo to i naglasio, jasno sam napisao da Đorđe slavu svoga brata koristi da bi uživao u životu, dakle ne znam šta ti tu nije jasno? Ja nisam Noletov hejter ili kakogod, niti sam bot, trol ili šta već, ja sam čovek kome se jednostavno ne dopada kada se neko svome rođenom bratu penje za vrat i smara ga, umesto da uživa u bratovljevoj moći i slavi, onako kao što to upravo radi mlađani Đole i ne znam šta ti je trebalo da meni bilo šta spočitavaš, i sam sam navijač Noleta naravno ali to ne znači da sam bot porodice Đoković ili bilo koga drugog koji će na sve njihove poteze da viče "bravo".

miodrag

pre 5 godina

Drz'te se pocinje: Mnogodimenzionalno Bice, Svetlost Univerzuma, Sve se desava sa razlogom, Drvece je moja najveca ljubav (mada volim I travu. ali onu pravu), Moram da dublje proniknem u sebe.....ali nema veze jer ja vas sve, O Dragi Boze, toliko volim....posebno vas pacenici moji, Fedja I Rafaele.

Milan

pre 5 godina

Dejan je u pravu.
I u pravoslavlju postoji meditacija, samo se zove tihovanje.
Vernici tihovanje, kao vrstu disanja u miru i odsustvu misli, koriste kao priblizavanje Bogu, a oni koji nisu vernici istu tu tehniku koriste za uklanjanje stresa.
Ako je to samo pitanje semantike, onda Pravoslavac moze da kaze da upraznjava tehnike disanja a ne meditaciju.

Зоки

pre 5 godina

"Пепе се вратио"

Ко Терминатор, вактиле... Мада мени више личи на неке досадне болести типа свраб, хемороиди, курје око...

Мислим да га овако и доживљавају на туру, али то је Марков неук начин да буде присутан... Шалу на терен, пардон, на страну, али породица је више штете донела пијединцима него улица... С дроге се скинеш али те фуцкинг презиме прати заувек...

Brka

pre 5 godina

Postaje malo nadrealno koliko je Ias neophodan. Od toliko ljudi na planeti, kome i zašto? Naravno, to je njihova porodična stvar. Ali, da primetim da svako, bez obzira na imovinsko stanje, ima svoju muku. Je li tako Nole?

Krule

pre 5 godina

@ dosta više

Svaka čast vama vernicima, imate vi naravno prava na sujeverje, ali... Vas je istorija crkve razmazila u ubeđivanja da je to sto vi verujete nesto kao uzvišeno. Vi smatrate da ostali svet treba da ima PIŠTOVANJE prema vašem verovanju u imaginarno. Zašto poštovanje? Poštujem ja vaše verovanje u meri u kojoj poštujem vas, ili vaš posao na primer. Ali ne više od toga.
Ja verujem u isto tako imaginarnu stvar - vezivanje čvora za sreću, ali ne smatram da je to vredno nekog poštovanja i potpuno prihvatam da ce to većini ljudi biti smešno.

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14)

takvi su srbi, komplet

Дејан

pre 5 godina

Стеване, ево ја сам Православац, био сам и у Јерусалиму, славим Славу, на врату имам крст са Острога, постим Божићни пост...
Али то нема никакве везе са тим што сам годинама ишао на јогу, ишао сам и на карате, а у младости сам и атлетику тренирао.
Кад ми је стресан дан, је се уз помоће медитације опоравим. Ни јога, ни медитација нису никакве секте илити религијска веровања већ технике, како да уз помоћ правилних покрета и правилног дисања одагнаш стрес из организма.

the truth is?

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.
(objektivno, 15. april 2019 14:45)

Da, ali on ne sme biti kriv. Marko, Federer, Zapad mu namestili Pepea.

Sasa

pre 5 godina

Pepe se nije vratio, jer nije ni odlazio. Samo ne prati Novaka po turnirima. Prosle godine se Novak spremao sa njim za americku turneju i znamo kako je prosao. Sve je do njega , nema tu nista Pepe, Jelena, slanina i kavurma i ostalo sto pokusavaju da pripisu neznalice

marko_sthlm

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.

Истина

pre 5 godina

У тиховању праћеним адекватним дисањем се активно моли у себи, а не „празни се ум“. Ту вештину углавном практикују монаси, прецизније исихасти укомбинацији са Исусовом молитвом. „Исусе Христе Сине Божји, помилуј ме грешног.“

HanSolo

pre 5 godina

Sad razumem za poraze u zadnje vreme.. Jadan je Vajda.. Opet ostaje bez posla.. Neće valda da podnosi neke nenormalne luzere u timu.. To je Novaku I rekao kad se opet uključio.. Šteta, ali on sa ovim NEČE stići 20gs..

hercegovac

pre 5 godina

@dejan
Zato sto b92.com ima opciju komentari,eto zasto,ljudi komentarisu temu koja ih interesuje,ovoga puta omiljenog sportistu i pojavu za koju se smatraju da mu je smetnja u ostvarivanju uspeha u sportu.Pritom niko ne kudi tog sportistu,naprotiv vec ove oko njega,ali nekom ni to nije dovoljno jer sve oko njega mora biti cisto,bezgresno...Samo ne brini,ne cita on ovo,geberalno boli njega dugme na sakou za sve nas,to se vidi po neigranju za nacionalni tim,i meni je problematicno samo to sto se u tolikoj meri sve u vezi njega komentarise,ali sa samim komentarima ne bi trebalo uopste imati problem jer nijedan jedini nije usmeren protiv vaseg idola.

milos

pre 5 godina

Ne lozite se ljudi, evo sad sam video i Vajda je bio prisutan na treningu. Sam Novak je na Vice-u izjavio da mu je Pepe Imas dosta pomogao...

Vlada

pre 5 godina

@dosta vise
Kolega ne brukaj struku, prouči malo Popera. Ni na ETF-u ni u školi nismo imali epistemologiju a očigledno je mnogo važna.

bananica

pre 5 godina

Ljudi moguće je da je Imas i njegovo duhovno poducavanje uticalo da novak pre 2 godine ispadne iz vrha jer je prolazio kroz mnoge duhovne izazove ali kad je progurao najteže i privikao se na više vibracije počeo je da ubija na grend slemovima. Imas je zakon!

Izmišljotina

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14
Apsolutna izmišljotina jednog od botova . Koja je sada iteracija po redu?

zex

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.

Tora

pre 5 godina

@hurtado, upravo tako. Volim tenis i sport uopšte, ali ne mogu da verujem da se ljudi ovoliko bave ovime, analiziraju lične odnose braće Đoković kao da imaju pojma o tome, a ne znaju ništa. Opustite se ljudi, to je samo sport. Koliko god da ga volim, Novak, kao i svi ostali sportisti, obični su zabavljači, ne leče rak.

Vucko

pre 5 godina

Uzivam da citam komentare kada je Pepe Imaz u pitanju, ili Novakova ishrana, i umirem od smeha. E moje Srbende neprosvecene, procitajte neku knjigu umesto Blica ili Informera, pogledajte neku naucnu emisiju umesto Pinka i N1, i ne lozite se toliko na Vucica i Djilasa, bice vam bolje ako se sami za to izborite.

M

pre 5 godina

@(Дејан,

Jak si mi ti pravoslavac,a upraznjavas jogu i meditaciju,ne znajuci uopste sta Srpska Pravoslavna Crkva misli o jogi. A misli sve najgore,smatrajuci to opasnim,destruktivnim,maltene sektaskim ucenjem. Ko ne veruje,neka izgugla. Sta ce tebi joga da ti izbaci stres iz zivota,cemu onda sluzi molitva,sto ti molitva ne izbaci stres? Pa zato sto si formalni vernik,kome je bitno da se pohvali hadzilukom u Jerusalimu,Ostrogu i slicnim povrsnim manifestacijama religioznosti,a od sustinske duhovnosti nemas nista.

dosta vise

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Kave veze sada ima "pop" sa Imasom.
Vec mi je muka od povrsnih provokacija koje svakodnevno vredjaju osecanja nas vernika. I sam mislim da u crkvi ima mnogo nedostojnih popova, ali nije vas komentar bio namenjen takvim, on se ticao cele crkve, pa i religije.
Vase je pravo da budete bezvernik, iako sam siguran da VERUJETE u mnogo stvari koje su jednako nedokazive kao i religija (samo to ili ne vidite, ili necete sebi da priznate). Ali je stvarno nepristojno vredjati ljude koji drugacije MISLE. MISLE sam napisao velikim slovima, jer i medju Nobelovcima ima veliki broj vernika, a da ne govorimo o "obicnim" naucnicima, filozofima itt - predrasuda koja se sistematski siri da su religiozni ljudi po definiciji neobrazovani, sto je strasno daleko od istine. I sam sam magistar elektroethnike iz najboljih dana ETFa (druga polovina 80-tih), pri tome sam se uvek zivo interesovao za filozofiju i sve vrste religije. Napravio sam inzenjersku i menadzersku karijeru na zapadu i nista se za ovih mojih 57 godina nije desilo sto bi me razuverilo da je moja vera besmislena. Kso sto rekoh, postujem one koji drugacije misle (i vrlo bih rado sa njima imao otvorenu diskusije uz casu vina), ali ne mogu vise da gledam isprazne provokacije na racun nas koji verujemo.
Nadam se da ce B92 objaviti moj komentar, imam utisak da je i on biased po ovom pitanju.

iosonostefan

pre 5 godina

Koliko ste vi bolesni ljudi, najblaže rečeno. Muka mi od vaših komentara, kao da me nešto tera da jedem g... pa ih čitam. Lično nisam navijač Novaka niti pratim nešto tenis, ali vi dajete sebi za pravo da savetujete jednog od najboljih svih vremena, još vas vređa svojim odlukama? Za Marka kažete da je niko i ništa naspram brata!? Niko i ništa je zbog toga što ne ume podjednako dobro da udara lopticu? Eeee gde je kometa!?

bananica

pre 5 godina

Ljudi moguće je da je Imas i njegovo duhovno poducavanje uticalo da novak pre 2 godine ispadne iz vrha jer je prolazio kroz mnoge duhovne izazove ali kad je progurao najteže i privikao se na više vibracije počeo je da ubija na grend slemovima. Imas je zakon!

Solskjaer

pre 5 godina

Група САРС пева песму „Мир и љубав" - 50000 Срба на концерту одушевљено кличе...
Новак Ђоковић прича са Имасом о миру и љубави - „Секташ", кажу исти ови горе...

Оставите човека на миру и верујте у шта год желите, он вас неће осуђивати.

Dragojle

pre 5 godina

Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana.
(XY, 15. april 2019 14:02)

A sto bi mrzeo brata koji je dominantan po necemu; zasto bi to trebao da bude strasan osecaj. Ja imam starijeg brata koji je u mnogo cemu bolji i spretniji od mene, iako ni ja nisam nespretan. U o.skoli je bio Vukovac, u gimnaziji odlican djak, nosilac Alasove diplome, dok sam se ja kroz skolu provlacio. Od sportova je bolje igrao fudbal i kosarku, ja sam bio bolji stonoteniser. Bolje cice je imao od mene...Nikad, ama nikad nisam mom bratu zavideo, a ne dao Bog mrzeo; ponosan sam bio na njega, ponosan sto je takav kakav je. Ti u svom komentaru pricas mozda o sebi...kakav bi ti bio kad bi Novaka za brata imao, ali kao sto vidis, nismo svi isti.

Izmišljotina

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14
Apsolutna izmišljotina jednog od botova . Koja je sada iteracija po redu?

zex

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.

Stevan

pre 5 godina

Ako si pravoslavac kao sto tvrdis, onda ti hindi i ostala dalekoistocna duhovna zamlacivanja, njihovi simboli i praktikovanje njihovih metoda duhovnog isceljivanja, prociscavanja i sl., ne trebaju. A ako nisi, onda brate skini taj krst sa grudi i prestani da glumis vise. Imas pravo da budes koje god zelis vere, mozes da budes i nevernik, mi cemo te voleti jer si nase gore list. Ali nemoj da budes dvolican. Malo se krstis i ljubis casni krst... a malo grlis drvece, saljes ljubav i padas u trans. Odluci se gde si, sta si i ko si. I sta god da odlucis da jesi, drzi se toga do kraja, a mi cemo te voleti i u tome podrzati.

XY

pre 5 godina

Ja uopste ne smatram glavnim krivcem Pepe Imaza,nego Marka Djokovica. Kakav je to brat koji sabotira sopstvenog brata? Jasno je kao dan da Marko nesvesno strahovito mrzi Novaka,jer je on niko i nista u poredjenju s bratom sto je strasan osecaj,ali to mora da se resava kod psihijatra,ne kod sarlatana. Ovo je kao legenda o Kainu i Avelju,jedan brat "ubija" drugog brata iz zavisti i mrznje,koje nije ni svestan.Kakva tragedija,a mogao je da bude najbolji.

marko_sthlm

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.

Дејан

pre 5 godina

Стеване, ево ја сам Православац, био сам и у Јерусалиму, славим Славу, на врату имам крст са Острога, постим Божићни пост...
Али то нема никакве везе са тим што сам годинама ишао на јогу, ишао сам и на карате, а у младости сам и атлетику тренирао.
Кад ми је стресан дан, је се уз помоће медитације опоравим. Ни јога, ни медитација нису никакве секте илити религијска веровања већ технике, како да уз помоћ правилних покрета и правилног дисања одагнаш стрес из организма.

heatovac

pre 5 godina

Ovo je bolesno vise, bas se pitam otkud tako losa igra i nezainteresovanost za igru Djokovica na mastersima u Americi.
"Prodavac magle" opet "glavni" u timu.

the truth is?

pre 5 godina

Vjerovatno je Vajda otišao.
Još samo fali da dovede popa pa će biti kompletan. E moj Nole.
(Raff, ZG, 15. april 2019 13:27)

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.

milos

pre 5 godina

Ne lozite se ljudi, evo sad sam video i Vajda je bio prisutan na treningu. Sam Novak je na Vice-u izjavio da mu je Pepe Imas dosta pomogao...

Oliver Nedeljković

pre 5 godina

Hahaha Nole šalje ljubav i poljubce..posle par minuta urla,dere se, psuje...Nole nosi krst kao veliki pravoslavac..posle mu na grudima vise raznorazne đinđuve i kerefeke..ovaj čovek mi nikada nije bio jasan ..

hurtado

pre 5 godina

Tako je,taman da ga ponovo vrati gde je bio pre Vimbldona i da prodje ovo kolektivno ludilo,kuca nam gori a mi se deceniju zaludjujemo likom koji mlati zutog kanarinca za milione koje oporezuje daleko od rodne grude,gledajte narode od cega cete ziveti,onaj nas ponizava svakim danom sve vise a u tome ga podrzava zapad ni ne krijuci,kakav bre tenis,pa mi jos uvek nismo pravila te smaracine naucili,bacamo dragoceno vreme na gluparije

Krule

pre 5 godina

@ dosta više

Svaka čast vama vernicima, imate vi naravno prava na sujeverje, ali... Vas je istorija crkve razmazila u ubeđivanja da je to sto vi verujete nesto kao uzvišeno. Vi smatrate da ostali svet treba da ima PIŠTOVANJE prema vašem verovanju u imaginarno. Zašto poštovanje? Poštujem ja vaše verovanje u meri u kojoj poštujem vas, ili vaš posao na primer. Ali ne više od toga.
Ja verujem u isto tako imaginarnu stvar - vezivanje čvora za sreću, ali ne smatram da je to vredno nekog poštovanja i potpuno prihvatam da ce to većini ljudi biti smešno.

hercegovac

pre 5 godina

@dejan
Zato sto b92.com ima opciju komentari,eto zasto,ljudi komentarisu temu koja ih interesuje,ovoga puta omiljenog sportistu i pojavu za koju se smatraju da mu je smetnja u ostvarivanju uspeha u sportu.Pritom niko ne kudi tog sportistu,naprotiv vec ove oko njega,ali nekom ni to nije dovoljno jer sve oko njega mora biti cisto,bezgresno...Samo ne brini,ne cita on ovo,geberalno boli njega dugme na sakou za sve nas,to se vidi po neigranju za nacionalni tim,i meni je problematicno samo to sto se u tolikoj meri sve u vezi njega komentarise,ali sa samim komentarima ne bi trebalo uopste imati problem jer nijedan jedini nije usmeren protiv vaseg idola.

Pepe i amor

pre 5 godina

Znači ponovo se vratio guru majstor! Dakle i te kako sam bio u pravu kada sam tvrdio da katastrofe u Indijan Velsu i Majamiju nisu prolazne već su zato jer je Pepe junačina opet uspeo da potisne Vajdu i da uspostavi psihološki ili parapsihološki kako vam drago kontakt sa Noletom i sada su na redu potopi na terenu već viđeni u 2017. i prvoj polovini 2018. godine. Razbiće ga ponovo Kolšrajber pazite šta sam vam rekao. Jer sa Markom i Pepeom u loži pobedio bi ga i 300. na ATP listi. Toliko negativnu energiju šalje taj dvojac Marko Pepe da jednostavno nikakve šanse protiv Nemca nema. Protiv Nemca koji mu inače nije dorastao i redovna mu je mušterija ali sa dvojcem bez kormilara u loži potop je NEMINOVAN! I to se taj dvojac pojavio u najnezgodnijem delu sezone, na šljaci, kada Nole juri po drugi put 4 vezana Slema i kada od Vimbldona pa do kraja sezone brani nenormalno veliki broj bodova! Pada na 20. mesto do kraja godine sigurno! Ali to je NJEGOVA stvar naravno!

Mile

pre 5 godina

Daleko ce Marko dogurati sa duhovnim guruom. E Marko, Marko, imas najboljeg pored sebe da se ugledas, a zoves neostvarenog coveka da ti pomogne.

iggy

pre 5 godina

Slazem se sa vecinom napisanih komentara, ali moze i ovako da se razmislja: ko zna u kakvim je problemina Novakov brat, mozda su on i ovaj samozvani guru samo figure, ajde da ucinim burazeru da igramo u dublu.
Da je Novak potpao pod uticaj ovog lika ne bi ni osvojio sve sto je osvojio proteklih godinu dana.
Ko ce ga znati sta se tu desava. Videcemo posle Vimbldona i Rolan Garosa. Ipak su mastersi ono sto ocigledno Novaku nije trenutni prioritet

Vucko

pre 5 godina

Uzivam da citam komentare kada je Pepe Imaz u pitanju, ili Novakova ishrana, i umirem od smeha. E moje Srbende neprosvecene, procitajte neku knjigu umesto Blica ili Informera, pogledajte neku naucnu emisiju umesto Pinka i N1, i ne lozite se toliko na Vucica i Djilasa, bice vam bolje ako se sami za to izborite.

Sajo

pre 5 godina

Fora je sto se Novak kocka na turnirima, ne igra mu se, ceka "pravi" jer ga zanimaju samo GS... Kalkulise, kulira...

Znamo dobro da se ovakvo ponasanje kaznjava - kad budes stvarno hteo i zeleo - nema burazeru, kad se ponasas neozbiljno, dobijas neozbiljno. Tako da vec znamo rezultat na ovom turniru, a bojim se i na sledecim...

Sta ucini to Bautisto Agute??!!??

pre 5 godina

Prošlog meseca su strani mediji pisali da je Đolova krivica što Vajde nije bilo u IV. Naravno mediji u Srbiji su to ulizivačkom politikom ignorisali, jer je u Srbiji greh ako kažeš da je on kriv za nešto. On mora biti bezgrešan. Takve stvari se ili preskaču ili se okrivi neko drugi. Posle nam je Đavo krivo kada snovi postanu realnost.
(the truth is?, 15. april 2019 14:14)

takvi su srbi, komplet

Drug Ostoja

pre 5 godina

Imaz nije tu zbog Novaka,tu je zbog njegovog brata koji se dugo bori protiv depresije,ali svakako ne volim videti Imaza u Novakovoj lozi. Vajda uliva sigurnost !

Ivan4_2019

pre 5 godina

U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)

Jeste brate! Taman htedoh da to napišem al ti si me preduhitrio! U celoj porodici Đoković najpametniji je mlađani Đorđe Đole Đoković koji dečko uživa u životu na pravi način! Ima slavnog brata Novaka kojim se ponosi naravno, ali je dovoljno pametan da zna da ni u snu neće biti ni blizu dobar teniser poput njega, ni ne pokušava to da bude, a ni ne zavidi svom bratu na tim uspesima naravno, već bratovu slavu koristi da bukvalno UŽIVA U ŽIVOTU! Ne deli srca, ne nosi majice sa natpisima "amor i paz" i slične gluposti, već sa devojkama uživa po Monte Karlu i drugim mondenskim gradovima! Ma alal mu vera!

Nikola

pre 5 godina

Kad vidim tog Imasa pomislim na one prevarante s buvljaka i dzeparose iz busa. Ne znam ljudi, meni je to od pocetka smrduckalo na nekakav patoloski ljubavni trougao u nekakvoj morbidnoj sektaskoj atmosferi. Neprijatno da se gleda. Rezultatske oscilacije su odraz te nezdrave atmosfere. Ali njihove pare, njihov zivot. Steta sto svi mi ljubitelji tog sporta ispastamo zbog ovakvih gluposti. Umesto da gledamo spartanske bitke svake godine, da se radujemo trofejima, mi se bavimo nekakvim teorijama zavere, dijetama, guruima. A sve je u Novakovim rukama. Ako on odluci da hoce da bude najbolji u istoriji, nema ko da ga zaustavi. Ako odluci na nece, nemoze niko da ga ubedi. To je sustina.

Pjer

pre 5 godina

Cini mi se da su Pepe i Marko u nekoj prisnijoj vezi nego sto se plasira u javnosti. Ako je to tako kako ja vidimo iz svog ugla, nadam se da je Novak kao zreo covek prihvatio to prijateljstvo. Samo nek im je daleka lepa kuca.

Riki

pre 5 godina

E ljudi vjeruje li meni neko. Nije zbog Novaka, ali ja dva odvratnija lika u zivotu vidio nisam od Marka i ovoga Pepea. Ne bih da govorim napamet ali iz nekog razloga kad god je ovaj Pepe bio u njegovoj blizini, Novak je sve najgore rezultate biljezio. A za Marka nemam komentar. Umjesto da covjek zivi svoj zivot, lik i dalje zivi bratov zivot iako je presao dvadeset pet godina. Strasno.

XY

pre 5 godina

@Dragojle

Ja nisam rekao da Marko svesno mrzi Novaka,naprotiv svesno ga on voli,ali ga nesvesno mrzi. Dokaz je to sto je depresivan. Naime,kad istovremeno nekog svesno volis,a nesvesno mrzis,to se naziva ambivalencijom-prisustvom suprotnih osecanja prema istom objektu. Prisustvo mrznje i zavisti onda izaziva osecaj krivice i grize savesti,a gde je osecaj krivice tu je depresija. Nema depresije bez osecaja krivice. Ja se kladim da Marko nema pojma zasto je depresivan,a depresivan je ocigledno. On nista ne radi u zivotu,jer depresivan covek nije ni sposoban da radi,nema nikakvu volju i zelju. Da je lepo otisao kod psihijatra,sve bi lepo resio. Depresiju lece psihijatri,veoma skolovani lekari,a ne sarlatani bez ikakve skole. To je skandalozno. I ja nisam govorio o sebi,nego o Marku Djokovicu.A cisto sumnjam da ti nisi nikada osetio trunku zavisti prema bratu. Jesi,samo to nikada nisi osvestio i postao svestan toga.Postoje ljudi koji ne umeju da prepoznaju sopstvena osecanja.

gile pecinci

pre 5 godina

@zex
Kako neko moze bizi istovremeno toliko neverovantan i inteligentan a sa druge strane da placa nekog spanskog Miroljuba Petrovica da se druzi sa njim?Nazalost ovde se sve gleda kroz uspeh i novac,ovde kad si uspesan a pre svega bogat automatski si i lep,pametan...a Novak je bas najtipicniji primer nekog ko je vrhinski sportista i nista vise od toga,bar po onome sto radi van tenisa,ali za Srbe je bezgresan jer smo izgubili nacionalno dostojanstvo i ponos pa zivimo nase nacionalne poraze kroz njegove pobede iako su to uspesi u necemu sto spada u domen zabave,koje on ostvaruje iskljucivo za sebe licno(posto reprezentaciju godinama izbegava)i prosecan stanovnik ove zemlje nema od toga ama bas nista.

Krle

pre 5 godina

Da su Pepe i Marko u emotivnoj vezi je bilo vidljivo jos pre dve godine,ne znam kako neki to niste ranije primetili.Kao bratov decko naravno da ga je takvog Novak prihvatio,to da sada on opet Noletu deli lekcije nema veze s vezom.Lik je iritantan ali da je opet on krivac za zadnja dva poraza nije istina.Preterujete neki.

Marko

pre 5 godina

Neverovatno koliko njih dvojica lice, ko jaje jajaetu !

Inace Marko ima kompleks neostvarenog brata pored daleko uspesnijeg brata, umesto da uziva u zivotu ko mladji buraz...

Nisu pare sve, jos jedan dokaz!

the truth is?

pre 5 godina

Nego primećujete li vi da se Vajda ućutao u poslednje vreme? U Indijan Velsu ga nije bilo, a od tada se nije oglašavao. Da ga nije Đoko opet otpustio?

Milan

pre 5 godina

Dejan je u pravu.
I u pravoslavlju postoji meditacija, samo se zove tihovanje.
Vernici tihovanje, kao vrstu disanja u miru i odsustvu misli, koriste kao priblizavanje Bogu, a oni koji nisu vernici istu tu tehniku koriste za uklanjanje stresa.
Ako je to samo pitanje semantike, onda Pravoslavac moze da kaze da upraznjava tehnike disanja a ne meditaciju.

magnum 45

pre 5 godina

@XY
Ajd stavi se malo u njegovu kozu,da ti imas uspesnog brata koga svi tapsu po ramenu,glorifikuju,velicaju a tebe ni ne smatraju ljudskim bicem samo zato sto nisi uspesan kao on iako si mozda kvalitetniji kao osoba kako bi se ti osecao,momka to prati ceo zivot a najverovatnije se sa tim nosi u sopstvenoj kuci jer po nastupima njihovog oca se vidi da doticni nije bas u vinkli,pre svega deluje kao bolesno ambiciozan i da mu je Novakov uspeh malo,da ne moze da preboli sto i Marko nije uspeo,a ta konstantna podcenjivanja su ga i dovela do Imaza,nazalost mi kao nacija nismo nista bolji,npr,sudeci po komentarima na ovom sajtu mi se bukvalno vise potresamo kada neko izjavi da ima boljih tenisera od Djokovica,nego nad maltretiranjem i izivljavanjem oca Jelene Dokic nad sopstvenom cerkom,prosto Novak je uspeo i Bog je licno,Jelena nije(bar onoliko koliko je obecavala),kao i Marko,ko ih sisa,i nekako onoga na vrhu cemo zvek uzdici jos vise,a onog dole cemo sutnuti dok lezi na memlji,a tvoj komentar bas ide u prilog ovoj tvrdnji

kojot

pre 5 godina

Ne znam sta vam je Marko kriv.Pepe je uz Novaka zato sto Novak to zeli.Ne bi da vam kvarim iluziju ali doticni je samo jedan prosecan neobrazovani sportista koji ceo zivot radi mehanicki jednu te istu stvar i vrlo ga je lako navuci na nesto drugo a posto finansijski stoji kako stoji lak je mamac za razne slatkorecive sarlatane.A da ne govorim da je uz zenu postao klasican snob,daleko od onog simpaticnog lika sa pocetka karijere a uz njih uvek idu razni lajf kouci,personalni treneri,reiki majstori i ostali prodavci magle bogatima a dokonima.Nas kao publiku jedino treba da zanima da li druzenje sa njim i propagiranje tih stvari utice na igre,sve ostalo je manje licno njegova stvar,samo bi trebalo da prestanemo da ga idealizujemo jer cim je njemu lik ,lome bukvalno na celu pise ko je i sta je,duhovni ucitelj znaci da Novak jednostavno nije primer nekoga koga treba slediti,ali tesko je to objasniti raji sklonoj preterivanju u svemu,idolatriji najvise,uvek je lakse kriviti brata,zenu,kuvara,CIU,MI6...

nolefan

pre 5 godina

Novace,pusti Marka da se sam bori kroz zivot.Znam brat ti je ali sebi i njemu cinis nevolju.Teniser nikada nece biti i dzaba sto ga uvlacis u tensiki svet.Njegov kompleks da zivi u tvojoj senci neko drugi treba da resava a ne ti.Mozes samo materijalno da mu pomazes u meri da solidno zivi.Ostalo je sve budalastina.Sto dalje i Pepea i Marka od tebe ako hoces jos nesto da uradis.Mozda i Jeleni prija Pepe kao guru

objektivno

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.

Vlada

pre 5 godina

@dosta vise
Kolega ne brukaj struku, prouči malo Popera. Ni na ETF-u ni u školi nismo imali epistemologiju a očigledno je mnogo važna.

Eh

pre 5 godina

U porodici Djokovic najpametniji je najmladji brat Djordje. Covek uziva u zivotu, putuje, zivi zivot, ne filozofira o astralnoj projekciji, ne pravi nauku od jedenja svezih badema, ne objasnjava nista, vec samo zivi. Ne brine brigu da li ga vole, ili ne. Ja njemu skidam kapu. Marko u depresiji, koja se leci, sa parama koji oni imaju najboljeg psihologa i psihijatra da su do sada platili i on bi uzivao u zivotu. Bice da ipak nije depresija posto je pod stalnim nadzorom. Nekako mi ga zao, nije ni cudo, ako je to. Novaka trenutno izvlaci tenis i Federer, sta ce biti kada zavrsi karijeru i ne bude stalnih putovanja, to samo on zna.

Realan

pre 5 godina

Kakav balast vuce Nole. Zao mi ga je ... Pusti Marka neka trckara po polju sa ovim Spancem, a ti juri te GS-ove. Nema jos mnogo prilika ...

the truth is?

pre 5 godina

Ovde je na žalost i kraj Đokovićev ih titula ako je istina
(SchOne, 15. april 2019 13:11)

Mislio sam da su IV i Majami bili samo "tempiranje forme".

Nego ljudi gde je Vajda?

SUNĐER BOB

pre 5 godina

Šta da jure kad su u njih dvojica u vezi..???
@
Daj im lovu i neka idu obojica da jure zenske sto dalje od tebe ... ako hoces da nesto uradis. Ili, ode i Vajda.
(mikin, 15. april 2019 13:32)

Mealy

pre 5 godina

Nije samo Imas kriv, vec najvise Marko. Njih dvojica izgleda nekakvu drugu ljubav izucavaju, posto nije normalno da neko toliko "uci" o ljubavi, a zavidi rodjenom bratu i stalno se slepa uz njega, umesto da se raduje njegovim uspesima i uzme da radi nesto u cemu je stvarno dobar.

Sasa

pre 5 godina

Pepe se nije vratio, jer nije ni odlazio. Samo ne prati Novaka po turnirima. Prosle godine se Novak spremao sa njim za americku turneju i znamo kako je prosao. Sve je do njega , nema tu nista Pepe, Jelena, slanina i kavurma i ostalo sto pokusavaju da pripisu neznalice

Зоки

pre 5 godina

"Пепе се вратио"

Ко Терминатор, вактиле... Мада мени више личи на неке досадне болести типа свраб, хемороиди, курје око...

Мислим да га овако и доживљавају на туру, али то је Марков неук начин да буде присутан... Шалу на терен, пардон, на страну, али породица је више штете донела пијединцима него улица... С дроге се скинеш али те фуцкинг презиме прати заувек...

Ivan4_2019

pre 5 godina

(Ivan4_2019, 15. april 2019 16:30)
Svega toga nebi bilo da nije Novaka Djokovica, mozda bi taj Djole vozio taksi za 20000 negde u gradu.Sve sto ima duguje bratu.Novak je neverovatan covek, izuzetan sportista, intiligentan je i sto se mene tice moze da se druzi sa bilo kime.to je njegova licna stvar.Pepe je ok lik.Izvikan je ovde u Srbiji onda kada Novaku nije islo isto ce biti i sada,ponovo pljuvacina pa pohvale.
(zex, 15. april 2019 16:54)

Zašto meni to pričaš? Pa i ja sam u tom mom komentaru upravo to i naglasio, jasno sam napisao da Đorđe slavu svoga brata koristi da bi uživao u životu, dakle ne znam šta ti tu nije jasno? Ja nisam Noletov hejter ili kakogod, niti sam bot, trol ili šta već, ja sam čovek kome se jednostavno ne dopada kada se neko svome rođenom bratu penje za vrat i smara ga, umesto da uživa u bratovljevoj moći i slavi, onako kao što to upravo radi mlađani Đole i ne znam šta ti je trebalo da meni bilo šta spočitavaš, i sam sam navijač Noleta naravno ali to ne znači da sam bot porodice Đoković ili bilo koga drugog koji će na sve njihove poteze da viče "bravo".

Milica

pre 5 godina

Na stranu Pepe. Gledala sam na YT skraceni snimak danasnjeg dubla dva Djokovica. Neverovatno, ali Marko je u tom dublu bio bolji igrac. I ono sto je karakteristicno, vec na pola prvog seta Novak pocinje da jeci prilikom svakog udarca, pada, spovodi se. Kao da nema snage, kao da je pijan ili drogiran. I sve nesto savijen u ledjima, maltene kao da ne moze da se ispravi. Izgleda da ima neke ozbiljne zdravstvene probleme. Videcemo u susretu sa Kolsrajberom,ali ovo ne sluti na dobro.

miodrag

pre 5 godina

Drz'te se pocinje: Mnogodimenzionalno Bice, Svetlost Univerzuma, Sve se desava sa razlogom, Drvece je moja najveca ljubav (mada volim I travu. ali onu pravu), Moram da dublje proniknem u sebe.....ali nema veze jer ja vas sve, O Dragi Boze, toliko volim....posebno vas pacenici moji, Fedja I Rafaele.

the truth is?

pre 5 godina

Novak je izjavio da je njegovo i Imazovo prijateljstvo u punom sjaju ,a pošto nije detaljnije objasnio šta sve pod tim podrazumjeva ... nemate pravo da optužujete njegovog brata.
(objektivno, 15. april 2019 14:45)

Da, ali on ne sme biti kriv. Marko, Federer, Zapad mu namestili Pepea.

amigo

pre 5 godina

ok. ja sam se slatko nasmejao na komentare. ali ipak 116 komentara na ovu vest koja nista ne znaci u nasim zivotima. danas sam bio svedok izbacivanja iz stana zene od 61 god zbog neplacenih racuna. zaplenili joj stan. ta vest nikog ne zanima. ne znam da li je neko pisao uopste o tome. ljudi manite se gurua i ovih sarlatana, ako dopustimo da nam uzimaju kuce i stanove zbog duga nestacemo sa lica zemlje. moramo se ujediniti protiv lopova.. sportski pozdrav

only fools and horses

pre 5 godina

Evo ja nisam veliki ljubitelj tenisa iako ga delimično pratim više od 30 godina. I ne mislim da se previše razumem u tenis, niti sam osoba koja bi da se meša u tuđe porodične odnose, ko sa kim i kako.
Ali ovde je nesporna činjenica, čim je otišao Vajda a ova kreatura postala dominantna na treninzima i turnirima, Novak je drastično pao, gubio bukvalno od svakog. Onda se Vajda vraća, direktno izjavljuje da je uslov da se Pepe udalji i Novak se vraća na velika vrata, na onom nivou kad ne može da izgubi.
A sada odjednom nema Vajde a kreatura se opet promoviše i Novak gubi u I ili II kolu.
I šta čovek da pomisli osim da on ima neki maligni uticaj na Novaka, da je to itekako povezano.

HanSolo

pre 5 godina

Sad razumem za poraze u zadnje vreme.. Jadan je Vajda.. Opet ostaje bez posla.. Neće valda da podnosi neke nenormalne luzere u timu.. To je Novaku I rekao kad se opet uključio.. Šteta, ali on sa ovim NEČE stići 20gs..

Brka

pre 5 godina

Postaje malo nadrealno koliko je Ias neophodan. Od toliko ljudi na planeti, kome i zašto? Naravno, to je njihova porodična stvar. Ali, da primetim da svako, bez obzira na imovinsko stanje, ima svoju muku. Je li tako Nole?

Vera

pre 5 godina

Sve oko Novaka ima veze sa Markom. Decko je suicidan i Novak ulaze sve da ga ,,izleci,, Mislim , a nadam se da nisam u pravu, da dok god je Marko sa Novakom tu je i Imas i nista od Noletovog treninga a i uspeha nece biti, iz prostog razloga sto strah i koncentracija ne idu zajedno.
Volim Novaka i zelim mu sve najbolje u zivotu, svi mi nosimo teret koji nam zivot daje pa tako i on.

Истина

pre 5 godina

У тиховању праћеним адекватним дисањем се активно моли у себи, а не „празни се ум“. Ту вештину углавном практикују монаси, прецизније исихасти укомбинацији са Исусовом молитвом. „Исусе Христе Сине Божји, помилуј ме грешног.“

Đole

pre 5 godina

@ "U toj porodici Djokovic, najpametniji je onaj brat sto uziva u zivotu. Putuje, juri ribe, ni ne haje za tenis.
(Nemanja, 15. april 2019 15:06)"


Nešto bi se reklo da taj brat što uživa u životu, putuje i ne haje za tenis baš i ne juri ribe. Malo mi izgleda da se brat i Pepe jure uzajamno.
Što se mene tiče ako im je lepo šta imam ja s tim, a Novak nek vidi šta mu je prioritet.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (marko_sthlm, 15. april 2019 16:54)

Ne misli se na Marka, nego na najmlađeg Đorđa.

Tora

pre 5 godina

@hurtado, upravo tako. Volim tenis i sport uopšte, ali ne mogu da verujem da se ljudi ovoliko bave ovime, analiziraju lične odnose braće Đoković kao da imaju pojma o tome, a ne znaju ništa. Opustite se ljudi, to je samo sport. Koliko god da ga volim, Novak, kao i svi ostali sportisti, obični su zabavljači, ne leče rak.