Subota, 16.03.2019.

08:05

Hamiltonu pol pozicija u Australiji!

Luis Hamilton, vozač Mercedesa, pobedio je u kvalifikacijama za Veliku nagradu Australije.

Izvor: PT

Hamiltonu pol pozicija u Australiji! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

73 Komentari

Sortiraj po:

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 17. mart 2019 05:57)

Naravno, ozbiljne timove ne prave tetkice i samoupravljači pa da budem srećan ili ne ako su uspeli dobar tim da naprave, nego vrhunski menadžeri, inženjeri i drugi stručnjaci. R. Brown je jedan od njih tj. jedan od najboljih i naravno da je napravio vrhunsku ekipu. Nema to veze sa srećom, nego znanjem. Uz vrhunskog vozača uspeh je zagarantovan. Ferrari nije jedan od tih timova. Ozbiljnom timu koji ima vrhunske stručnjake ne treba 6 sezona da bi bili konkurentni. Rezultati danas pokazuju da je i RBH osim Mercedes-a bolja ekipa od Ferrarija poprilično. Ferrari je oduvek bio loš, osim u periodu Brown/Schumacher kombinacije.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Ti bi trebao da budes srecan zbog toga Ros Brona koga toliko pominjes jer da nije bilo njega da napravi onaj sampionski tim Brown GP "tvoj Mercedes" danas NE BI NI POSTOJAO kao tim!!!!

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 20:54)

Budi srećan što su Schumacher i Brown došli u Ferrari jer titulu nikad ne bi Italijani videli. Vettel bolje a i mladi Leclerc da pređu u neki ozbiljniji team, dok nije kasno. Leclerc će verovatno zameniti Hamiltona kad ovaj ode u penziju a Vettel je strašnu grešku napravio odlaskom u Ferrari. Schumacher mi je još veći car kad je uspeo da sa drugorazrednom ekipom kao što je Ferrari postane šampion i to 5x. Verovatno to nijednom šampionu u budućnosti neće uspeti, mislim vozeći za Ferrari. Pa i taj Mercedes neće skinuti Ferrari sa trona nego verovatno RBH za 2, 3 sezone. Ferrari je jednostavno drugorazredna ekipa.

Joe

pre 5 godina

Leclerc treba da počasti Marcusa Ericssona jer je zahvaljujući njegovoj sporosti Sauber izgledao kao loše auto a Leclerc kao talent stoljeca što ga je na kraju i dovelo u Ferrari.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. NIJE ISTO to sto je Prost uradio Seni iz dva razloga. Prost je u toku trke udario Senu a Sena je udario Prosta NA SAMOM STARTU TRKE kada se NAMERNO DIREKTNO ZAKUCAO u njega, jer je vec imao bodovnu prednost u odnosu na Prosta !!!! Razlika je OGROMNA. Mozda je 1-1,ali je SUJETNI Sena to uradio NAMERNO jer nije zeleo da rizikune da ga ovaj pobedom pretekne!!! Cisto da mladji znaju !!! Sto se tice Sumahera i dranja Ferarija ?!?! zeleo bih da te podsetim da je mladjani Sumaher ODRAO bas Senu prvih nekoliko trki sa nejakim Benetonom!!!Ako se ne varam sledecoj trci Sena je i TRAGICNO ZGUBIO ZIVOT nabijajuci gas do daske IAKO JE BIO ISPRED Sumahera !!!!! Ja mislim da je to tako bilo. Da je mladjani Sumaher DRAO Senu kao vola !!!!

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 18:46)

Isto je i Prost, Senni to uradio. tako da je 1:1. Ako već spominjes taj incident, trebalo bi reći sve kako je bilo. Ovde ima i mlađih ljubitelja F1, koji to nisu gledali, ali ja jesam. Gaženje Ferrari-ja od strane Schumachera dok je vozio za Benetton neću ni da spominjem. Jadan Ferrari nije smeo da dozvoli nikako da Benetton koji pravi odeću bude bolji od njega. Slabašni Ford v8 Zetec-R koji je Schumacher imao u Benettonu je razbucao Ferrari-jev v12 motor. Isto bi i sada bilo. Imao v8, 10, v12, Ferrari bi se isto proveo. Ekipa koja je unakazila mnogo vrhunskih šampiona. Gilles Villeneuve je i poginuo u Ferrari-ju kao vrhuski vozač, i neverovatan talenat. Šta misliš zašto veliki A.Senna nije hteo da pređe u Ferrari?

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Znaci navijas protiv Ferarija zbog vozaca koji je uzeo titulu Prostu i Ferariju tako sto se na zadnjoj trci NAMERNO ZAKUCAO u Ferari, NA SAMOM STARTU TRKE izbacivsi i sebe i Prosta van trke !!! To objasnjava tvoju frustraciju prema Ferariju. Kraj diskusije.

BRATiJA

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)

Zahvaljujemo se na glasu.

I? Šta je pesnik hteo da kaže?

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 16:48)

Ne navijam za Mercedes F1, nego za Mclaren zbog Senna-e. Dole sam već napisao. Mercedes-AMG Petronas Motorsport nije nemačka firma, nego britanska. Sve se pravi u Velikoj Britaniji. Od Daimler-a imaju samo licencu, ime i novac, sve ostalo je britansko. Ferrari nikad nije mogao da parira nemačkim i britaskim proizvođačima. Ferrari ima samo estetiku. Verovatno su zato Italijani i najjači u svetu mode. Ispod haube, Ferrari je težak prosek. Sumnjam da će ikad uzeti više neku titulu, osim ako im marketinški ne nameste zbog ljudi koji vole Ferrari. Nema ljutnje, samo realnost.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kada napisem "tvoj"Mercedes" ne mislim na to da si ti vkasnik istog i da bi kao takav imao nekakve vile negde. To je moja aluzija na to sto si ti iz Nemacke (po tome kako si se potpisao) tj. iz drzave iz koje je Mercedes, ali i zbog toga sto velicas Mercedes a nipodostavas uspehe Ferarija gde dajes sebi za pravo da nazivas NAJTROFEJNIJI i najkonstantniji tim Formule jedan "DRUGORAZREDNIM"!!!!???! Sto se tice tvoje konstatacije da Ferari uzima titule u pauzama koje navodis, (valjda zeleci da umanjis njiovu velicinu?!?!), mislim da je normalno da postoje periodi kada mozes da uzmes titulu i periodi kada ne mozes da uzmes titulu, bas zbog cinjenice da se trkas SA DRUGIM TIMOVIMA a NE SAMO SA SOBOM !!! Uostalom zato se i zovu TRKE !!!! Ako ne razumes znacenje reci trka, onda ti ne mogu pomoci......mozda da potrazis na vikipediji ili googleu !!! Da je tako,,tako da se trkas sam sa sobom,verovatno bi i "tvoj" Mercedes imao mnogo vise titula nego ove nekoliko od kada je PREUZEO vec POSTOJECI SAMPIONSKI TIM Brown GP !!!! Petre iz Nemacke, Ferari je ODUVEK BIO, najveci trkacki tim Formule jedan. Da li ce to ostati ili ce ga neko prestici to ce se tek videti. Izlisno je pricati o tome. Ono sto je vazno, Ferari N I J E drugorazredni tim !!! Niti je ikada to i bio !!!!

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kakve veze ima Ros Brown sa spasavanjem Ferarija i slicne gluposti. Pa taj tvoj Mercedes je NASTAO tako sto je kupio R.Bronow tim koji se zvao Brown GP i napravio od njega Mercedes GP !!!! Samo je UGRADIO svoje ime u VEC SAMPIONSKI TIM koji se zvao Brown GP !!! Kao drugo, Ferari je Ferari i njemu ne treba nikakvo spasavanje. To je tim koji ima NAJVISE TITULA kroz istoriju formule jedan i to sto ti nabrajas kada je i sa kime bio prvak su NAJOBICNIJE GLUPOSTI !!! Reci za Ferari da je "drugorazredna ekipa"?!?! je zaista.......dzaba i da napisem kada znam da necetu rec da mi objave !!!!

Aleksandar

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)e ovakav komentar majstore poštujem,a ne ono f1 je sad kao kriket i slične gluposti.Go Lewis

rupa

pre 5 godina

(miki, 16. mart 2019 14:47)

Kako mozes da poredis F1 i karting kada pricas o stabilnosti i slicnim stvarima?
Pa pogledaj koliko spojlera i slicnih stvari imaju formule. To sve omogucava formuli da ostane stabilna.
Koliko takvih stvari ima karting? Nema ih uopste. Naravno da je zbog toga karting nestabilniji.
Formule nemaju kontrolu proklizavanja, kontrolu stabilnosti i ABS. Sve je to zabranjeno.

Saeba Ryo

pre 5 godina

kao što sam rekao ništa od toga nema u formuli, ali imaju mehanički "grip", pa downforce + aeropaket koja nadomeštaju elektronska pomagala i naravno vozač.

za karting stvarno ne bih znao, ali sumnjam da i tu ima bilo kakvih pomagala, što i ne čudi

Aleksandar

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)a ti gledaj bilijar,al bilijar,ne snuker

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 15:19)

Mercedes-Benz nije moj tim tj. nisam vlasnik istog niti navijam za njih. Da sam vlasnik verovatno bih bio u nekoj vili na Majorci. Ferrari, 10 godina ne može da uzmu titulu, a pre Schumacher-a 19 godina. Izvini prijatelju ali takva kompanija je drugorazredna. A R.Brown je inženjerska klasa. E zahvaljujući toj klasi koju si i sam potvrdio je Ferrari uz vozačko umeće Schumachera osvojio te silne titule. Ja razumem ljude da vole Ferrari. Crveni konjić, bolidi, trkački automobili. Ali sve je to osrednje. Pa jedan VW da uđe u F1 tvrdim ti da bi razbio Ferrari. Ferrari je čist marketing u F1 i ništa više. Honda je ušla i odmah je rame uz rame sa Ferrarijem. Šta će biti za 2, 3 sezone?

miki

pre 5 godina

@seaba ryo , ocigledno nikada nisi seo u karting pa zato i pises da bolidi formule 1 nema sisteme za proklizavanje, abs i ostale senzore za stabilizaciju ubrazanje, kocenja i oslanjanja. Ove godine je kombinovana snaga motoro formule oko 1000ks, da li stvarno mislis da bi to moglo da se vozi kroz krivine ovom brzinom da nema pomoci elektronike?! Pogledaj start, pogledaj ubrzanja iz sporih krivina, nema trunke zanosenja i proklizavanja.
O kocenju da ne pricamo, 328km/h na pravcu pa kocenje na 90km/h, bolid se ne pomeri. Kao da igras igricu. Blokiranje tockova ne znaci da bolid nema kompjuterki regulisane sisteme za raspodelu sile kocenja...
Pogledaj snimke ne youtubu sezone od ‘86 - ‘91, pogledaj kako su se vozile te formule bez elektronike, a kako to izgleda danas. Zato su to bile trke najboljih vozaca, bili da je v6 turbo era, v8 ili v10 ili v12. Ovo vise nije trkanje vec nesto mnogoooo dosadnije

dzoni

pre 5 godina

citam komentare i cudim se da li iko pominje sasiju..svi klepecu oko motora..a sasija?sta ti vedi motor ako ne znas da tu snagu preneses na tockove..zatim ..gde je aerodinamika..
adrian newey nije bog motora vec sasije i sve uspehe red bull duguje sasiji a ne reno motoru..jel sad jasnije!?

Turista Nudista

pre 5 godina

upravo takoo...ajmo Ham do nove pobede do nove titule... a vi sto pljujete ajde gledajte bilijar,kriket ...ne znam sta radite na vestima o F1

pesadinac

pre 5 godina

Sto je ovo interesantan sport zadnjih godina, da se ubijes od dosade.
Unapred sve poznato i pobednik i poredak ostalih. Jedina razlika su mesta u kojima se trka odrzava i sastav cica koje polu-gole zabavljaju vozace i publiku. Ukinuti ovaj cirkus da ne zagadjuju okolis izduvnim gasovima i ogromnom bukom.

Smeh

pre 5 godina

Samo 3 vozača, ne računajući Botasa, unutar 1 sekunde zaostatka za Hamiltonom? Pa dobro, biće borbe za preostalo mesto na podijumu. I to je nešto. A neki će imati tu "čast" da ih Mercedesi prestignu za više krugova. Možda bi sada to trebalo da bude u kladionicama. Ipak nije isto kasniti za pobednikom 4, 5 ili više krugova.

Nemi posmatrač

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)
Pratim i jedno i drugo, pri tom pratim razne vrste bilijara. Na formuli sam i bio dva puta. Ona nekadašnja formula i ova sad, su nebo) i zemlja. Ovo sada, je jedna sterilna dosada destog stepena (sa sve timskim naređenjima). Bilijar, kako 8 i 9 (o snukeru da ne pričam), su za ovo pojam, naravno za onoga ko poznaje igru. U prilog ovome i to, da kada sam video prva dva mesta u kvalifikacijama za VN Australije, shvatio kako će se odvijati sezona na dalje, znači umesto nekadašnjeg buđenja u 6 u nedelju, nastavljam da spavam (kao i formula)...

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)

Ne navijam ja za Mercedes F1, niti bi ikad njihov auto kupio. Duga je to priča, nego Mclaren, još od Senna-e, ali Ferrari jeste drugorazredna ekipa. Pre Schumachera je Jody Scheckter daleke 1979 uzeo titulu. Posle Schumacher-a, Raikkonen 2007. na gurku i to je to. Da nije bilo Schumacher-a i R.Brown-a, Ferrari ne bi još video titulu. Ferrari je drugorazredna ekipa i tada bila. Imali su i V10, V12 motore i ništa nisu mogli drugima. Imali su i takve šampione kao što su Prost, Mansell, Alonso i opet ništa. Vidimo i sada sa Vettel-om. Jednostavno su loši kao kompanija. Mnogo godina pratim Formulu i eventualno samo povampireni Schumacher i R.Brown bi vratili titulu u Maranelo. Niko drugi. Ni posle 2021, Ferrari neće ništa uraditi.

Metropola

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!
(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)... nije Petar upravu ali nisi ni ti! Da te podsetim, legenda ovog sporta, Fandjo, je izmedju ostalog vozio Mecku. Naravno i Ferrari!

Metropola

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!
(Berni, 16. mart 2019 11:19)... ziva istina, samo to radi i Mercedes! I njih je F1 svojevremeno molio da se vrate! A poslednje 2 dominacije Mercedesa su se desile kod ozbiljnih promena. Bron je ubacio izmene za koje su svi mislili da su nelegalne i dominirao brutalno, i danasnji Mercedes je poceo dominaciju uvodjenjem malih turbo motora! Bilo kako bilo, nisu mi dragi ni jedni ni drugi!

Metropola

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju
(Saeba Ryo, 16. mart 2019 11:56)... nije ti mesto na ovakvim vestima! Samo cu ti reci jedno! Pogledaj start trke pre 15/20 godina i pogledaj start sada! I reci nam ovde koja je razlika.

A

pre 5 godina

@
"Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)"

Desilo se vreme.
Vilijams je '80 i '90 bio relativno mali privatni tim u eri benzinskih motora.
Ta tehnologija je dugo prisutna i omogućavala je da specijalizovani mehaničari i inženjeri sa malo preduzetničke hrabrosti(Brabham, Vilijams,McLaren...) osnuju tim i takmiče se.
U eri hibridnih pogona, koji su manje-više rezultat zagađenja i još uvek su nova tehnologija(u smislu dostupnosti svima i cene, ne može se tek tako lako svako igrati i prepravljati hibridni motor) samo velike korporacije (Mercedes, Ferari, Reno) i oni kojima pare cure na uši(Red Bull) imaju novce da razvijaju konkurentan bolid.
Kada i ako hibridni motori postanu standard, iznići će i neki hibridni Vilijams.

Medvedev

pre 5 godina

Ferarri drugorazredna ekipa.Samo ne znam koja je prvo razredna ekipa da nije mercedes,koji se uključio u formulu kao tim kad je uvedena hibridna era živi bili pa videli kad se vrate pravi veliki atmosferci.Ferari nikad nije pravio male motore to je glavni problem takvo takmičenje sa takvim motorima ne ide vratite v10 v12 motore pa da vidimo.

TNT

pre 5 godina

@ Miki
Sinak kad pominjes F1 i Ferrari treba da znas da Ferrari sinonim za F1! Prema tome ustani i pokloni se ekipi koja je deo F1 od samog početka.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!

eustahije

pre 5 godina

@Joe
Mercedes je na slobodnim treninzima imao prednost oko jedne sekunde po krugu u simulacijama trke, e sad pomnoži to s brojem krugova... Ovakav Mercedes može da izgubi trku samo zbog greške u strategiji kao prošle godine ili nekog karambola na stazi u nezgodnom trenutku, a MB nije baš tim koji ponavlja iste greške... Nove gume i prazan rezervoar su imali svi drugi timovi u kvalifikacijama, pa je razlika opet bila 0,8 sekundi između Hamiltona i Fetela, a na kraju krajeva, ni taj Mercedes se ne vozi sam ma koliko bio nadmoćan, ima nešto i do vozača;-)

Tebra

pre 5 godina

Daće bog da Hamilton ovako "dosadno"dominira još nekoliko sezona,bolje i to nego li da gledamo one"spektakularne"pobede Šumija s početka veka???

Нишлија

pre 5 godina

Ова формула на?тавља где је стала, још гора и досаднија, претвара се у ријалити. Хамилтон Кардашијан, кука месецима, годинама, просто га срамота кад победи, све је ово јадно и смешно. Гледам само из навике, ипак сам 25 година са ф1, али ово више не личи на ништа. И позориште је неизвесније данас... Мото ГП је већ нешто.

Berni

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!

Saeba Ryo

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju

HARIS

pre 5 godina

Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
(Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)

Desio se Mercedes! Vilijams podhitno mora da promijeni agregat, ako misle da napreduju, jer su po budzetu daleko ispred Hasa i Zaubera, a rezultata nigdje. Istu stvar su uradili u Renou sa Red Bulom. Sto da ispasta fabricka ekipa, zbog privatne. Zato je RB i presao na Hondu, koja zvanicno nece biti fabricki tim, ali svi znamo da ce u Hondi sve uraditi da budu blizu Mercedesa i Ferarija. Uz sve to, u Red Bulu se nadaju i Hondi kao i u GP-u.

Petar Nemačka

pre 5 godina

Ferrari je u F1 uvek bio drugorazredna ekipa. Honda je ovim kvalifikacijama to i dokazala. Ferrari se bukvalno sponzoriše da bude tu zato što je od nastanka F1 takmičenja. Mercedes može da pobedi samo drugi proizvođač sličnog kvaliteta. Porsche npr, japanci tipa Honda. Schumacher je doveo R. Browna i druge vrhunske britanske i nemačke inženjere da bi uspeli da oporave Ferrari. Vettel će biti žrtva kao što je bio i Alonso, pa čak i Raikkonnen. U Ferrariju ni Hamilton ništa ne bi uradio.

Joe

pre 5 godina

Mercedes najbrzi na 1 krug s praznim rezervoarom i novim gumama.
S punim rezervoarima ce Ferrari i Red Bull bez problema da drze tempo Mercedesa u utrci a ako budu manje trosili gume od Mecke mogu cak i do pobjede.
Utrka je daleko od odlucene.

ivan

pre 5 godina

Hamilton je projektovan da skine Schumahera do 2021 i tacka!era hibridnih motora je krenula na inicijativu mercedesa kojeg su tri god poceli usavrsavati prije svih,usvojivsi njihova pravila,prvo zatvorenim motorom citave god i tako tri sezone,zatim tokenima,danas tri motora citava sezona,i tu je pocetak i kraj price,ne postoji zemaljske sile koja moze da ih sustigne na tom polju.ako bi neko i uzdrmao kavez,tu su sudijske odluke,mediji drustvene mreze itd itd..engleski lobi je prejak jednostavno,samo engleze gledamo od pocetka do karaja gp.zasto je rozberg otisao..zato jer je znao kako ce stvari funkcionisati,zasto botasu produzavaju ugovor samo na 1 sezonu..Sezona je tek pocela i bice sjajnog fajta u to ne sumnjajte,i bas taj botas moze da odigra kljucnu ulogu ukoliko otkaze poslusnost,ali vrag ne spava ocon ceka u prvom planu da ga zameni na pola sezone ako treba,ferrari da ponovi proslu sezonu i pomoc nabrijanog leclera a sa druge strane nece imati samo hamiltona za protivnika vec i sve sile koje idu uz ocigledno najbolji tim,uostalom kao i do sada.

Goran

pre 5 godina

@mirko
Idi onda gledaj kriket ,badmington,američki fudbal ili šta god drugo...
Ja ću za razliku od tebe da i dalje uživam u f1 ,ferariju niko nije kriv što nemaju dobar tim inženjera i mehaničara kako bi odgovorili mercedesu i tu se svaka diskusija završava ,i kada je Šumaher skoro deceniju suvereno vladao tada to nikom nije smetalo ,nemojte da ste toliki licemeri!

Stefan

pre 5 godina

Moto gp je za ovo svemir. Kakva formula 1..1600ccm...stavljaju zvucnike na autu da imitiraju zvuk jaceg motora.. Nema preticanja. Ovo vise nije taj sport sto je nekada bio. Prestao sam da ga pratim, a pratio sam F 1 od malih nogu.. Sad sam prešao na Moto GP.. Pogledajte samo prvu trku u Qataru, videcete svu draz moto sporta.

Ne diraj moj Buggy

pre 5 godina

Mercedes u krivinama ima 80 stotinki bolji prolaz od ostalih... Nevjerovatan automobil. A onaj mali Noriss ce biti opasan. Zapamtite to ime, Lando Noriss.

Roni Peterson

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 55,77%
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

McL13C

pre 5 godina

Dakle, priča ista kao i na početku i na kraju prošlih sezona.
Ova zimska testiranja nema nikakve potrebe gledati, a nema ni potrebe čitati što ko priča,i to shvatati ozbiljno, osim u trenucima čiste dosade.Pogledaš gde je ko na kraju sezone, tu je i na početku sledeće. Ovaj razvoj Mercedesa je brutalan,mogu da odu na kolektivni odmor godinu dana opet bi rasturili druge godin.
Kako to dostići?, to su gomile radnih sati zaostatka.Jedinu ozbiljniju šansu ima opet Ferari.A jasno je i da ako ovo nisu početne muke za Renault, a verovatno nisu, da će se dogoditi 2 stvari u vezi njih, prva je da će neko najverovatnije dobiti otkaz u tehničkom delu ekipe,nikakvog smisla da se kao kompletni konstruktor boriš sa B ekipama za fenomenalno 6 mesto…a znaju to i oni.
Noris je ostvaruio super rezultat

POZ

miki

pre 5 godina

Problem nije u 1.6 v6 turbo motorima, jer do 1988.godine smo imali takve motore u F1. Bili su brutalni. Problem je prvo u preteranoj upotrebi elektronike i pomagala, a onda i u samim vozacima.
Pike, prost, mensel, sena, vozili su te bolide sa 1.6litara i skoro 850ks bez abs-a, sistema protiv proklizavanja, traction kontrola, sa ludackom turbo rupom i to su bile trke. Od prvog do poslednjeg kruga u punom gasu! Bez stednje guma, bez stednje goriva, bez stednje baterije, bez drs-a i slicnih gluposti.
A slusajte samo kako se bune sada vozaci, te usporava me, te brzi sam, te ovo, te ono. Pustite ljude da se trkaju, prosto i jednostavno.

gare

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...
(mile lauda, 16. mart 2019 08:48)

Za treće i četvrto, jer je drugi opet Mercedes (Botas).

The Wolf

pre 5 godina

Lewis HAMILTON opet pokazuje klasu!

Ovo je era najbržih automobila u istoriji F1, maltene na svakoj stazi se obaraju rekordi, voze najbrži i najbolji krugovi!

Harry

pre 5 godina

Kao sto bih voleo da Nole prestigne placljivka u broju osvojenih GS, tako bih voleo da Hamilton prestigne Sumahera u broju osvojenih titula. Nazalost, za Noleta nece biti tako lako (skoro nemoguce), dok ce Hamilton Sumahera sigurno da prestigne.
Raduje me cetvrto mesto od Red Bula sa hondinim motorom. Nadam se da ce Ferstapen da "proguta" Fetela.

mirko

pre 5 godina

Jel moguce da je ovolika razlika, kad je sumi imao dominaciju, svake sezone su neste menjali, te gume te motore sad ni ne pokusavaju, i red bul su tako sjebali. Upropastise F1 skroz, definitivno necu gledsti, gledam moto GP, tamo je ludnica.

Mirko

pre 5 godina

Na zapadu nista novo kao što se i očekivalo. Hamilton plus Mercedes sekundu ispred Ferarija. Botas brz ali nedovoljno za Hamiltona. Žao mi je Kimija koji nema šanse da pripreti. Koliko toliko prošle sezone mešao se u vrh pa je bilo i nešto da se vidi. Ostaje Verštapen da proba da iznenadi. Ova sezona mi liči na 2002 i dominaciju Šumahera

Dejan 10

pre 5 godina

Ferrari na konopcima, po svemu sudeci lagana titula za Mercedes i Hamiltona.
Razlika je prevelika, bice dosadna godina za gledanje F1 i ako se poprave, ova razlika u kvalitetu je nedostizna za Ferari.

Stef

pre 5 godina

Opet ista priča.. :D gledaćemo i petu reprizu sezone 2014, uz sitne promene. I onda neko kaže da je f1 zabavnija od motogpa.. Jesam fan ovog sporta, ali treba biti realan.

dalibor

pre 5 godina

Rano je pricati ali...zadnjih godina Ferari je bio jaci na pocetku sezone posle ih mercedes stize i prestize u toku sezone. Sada ili ce se stvari okrenuti ili ce mercedes od starta sezone biti neuhvatljiv. Bode oci razlika tj.zaostatak osmog,devetog,desetog vozaca, to je skoro 2sekunde !!!

kralj

pre 5 godina

Razbio ih je Mercedes,plasim se da samo sezona ne bude dosadna,voleo bih Kimija u prvih sest da vidim,Mercedes je za klasu trenutno bolji,bar ovo danas sto se videlo,voleo bih da moze jos neko da se ukluci u borbu I malo bude neizvesnije.

"koju posluku porati"

pre 5 godina

Ovo je bolelo Ferari. Na testiranjima su najvise u Mercedesu radili simulacije trka, ne bi trebalo da bude problema. Idemo!

Mmm

pre 5 godina

Neko je ovde na komentarima napisao, dok je Šumaher pobedjivao, pravila su redovno menjana, kako bi ga srušili. I to je potpuno tačno.
Ovde imamo dominaciju Mercedesa i neko se baš uporno trudi da tako i ostane.
F1 je do danas mnogo gledalaca izgubila. Najviše su doprineli tome V6 motori. Van svake pameti. Jer iskreno, Mercedes ne može nikako biti dominantan sa V8, V10 i V12 motorima. Ko prati F1 minimum 30 godina, zna o čemu pričam.

HARIS

pre 5 godina

Hahaha... Gdje su oni sto mi nalupase minuse kada sam nap da Ferari ove sezone nece imati ni 3 pobjede?! Navijam za Ferari, ali do 2021. ce biti era Mercedesa, to je cinjenica. Kao nekada Ferari sa Sumijem, Reno sa Alonsom, RB sa Fetelom, danas Mercedes sa Hamiltonom. Forza Ferrari!

teoreticar zavera

pre 5 godina

...i sta se ovde promenilo...F1 postaje jedan od najdossdnijih sportova...mislim da ce ove godine ludnica biti na kriketu :) :) :)... ipak Moto GP...prva trka i kompletna ludnica...

opeth

pre 5 godina

Pratim formulu 1 od pocetka 90ih godina. Svako ko kaze da ovaj sport nije u krizi laze sto druge sto sebe. Sport je izgubio dusu, trke se resavaju u boksovima i koliko je cija posada u pit-u uvezbana, kvaliteta tj otpornosti guma i slicnih apsolutno nebitnih cinilaca dok se najvazniji izgubio: znanje, hrabrost i mudrost vozaca.

Miki

pre 5 godina

Kako je dosadna formula 1 kada pobedjuju Mečka i Luis ! A predivno uzbudljiva kada Ferariju ide dobro... Deri Luise boraniju neka kukaju.

mile lauda

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...

teoreticar zavera

pre 5 godina

...i sta se ovde promenilo...F1 postaje jedan od najdossdnijih sportova...mislim da ce ove godine ludnica biti na kriketu :) :) :)... ipak Moto GP...prva trka i kompletna ludnica...

Stef

pre 5 godina

Opet ista priča.. :D gledaćemo i petu reprizu sezone 2014, uz sitne promene. I onda neko kaže da je f1 zabavnija od motogpa.. Jesam fan ovog sporta, ali treba biti realan.

opeth

pre 5 godina

Pratim formulu 1 od pocetka 90ih godina. Svako ko kaze da ovaj sport nije u krizi laze sto druge sto sebe. Sport je izgubio dusu, trke se resavaju u boksovima i koliko je cija posada u pit-u uvezbana, kvaliteta tj otpornosti guma i slicnih apsolutno nebitnih cinilaca dok se najvazniji izgubio: znanje, hrabrost i mudrost vozaca.

Stefan

pre 5 godina

Moto gp je za ovo svemir. Kakva formula 1..1600ccm...stavljaju zvucnike na autu da imitiraju zvuk jaceg motora.. Nema preticanja. Ovo vise nije taj sport sto je nekada bio. Prestao sam da ga pratim, a pratio sam F 1 od malih nogu.. Sad sam prešao na Moto GP.. Pogledajte samo prvu trku u Qataru, videcete svu draz moto sporta.

Mmm

pre 5 godina

Neko je ovde na komentarima napisao, dok je Šumaher pobedjivao, pravila su redovno menjana, kako bi ga srušili. I to je potpuno tačno.
Ovde imamo dominaciju Mercedesa i neko se baš uporno trudi da tako i ostane.
F1 je do danas mnogo gledalaca izgubila. Najviše su doprineli tome V6 motori. Van svake pameti. Jer iskreno, Mercedes ne može nikako biti dominantan sa V8, V10 i V12 motorima. Ko prati F1 minimum 30 godina, zna o čemu pričam.

Miki

pre 5 godina

Kako je dosadna formula 1 kada pobedjuju Mečka i Luis ! A predivno uzbudljiva kada Ferariju ide dobro... Deri Luise boraniju neka kukaju.

kralj

pre 5 godina

Razbio ih je Mercedes,plasim se da samo sezona ne bude dosadna,voleo bih Kimija u prvih sest da vidim,Mercedes je za klasu trenutno bolji,bar ovo danas sto se videlo,voleo bih da moze jos neko da se ukluci u borbu I malo bude neizvesnije.

mirko

pre 5 godina

Jel moguce da je ovolika razlika, kad je sumi imao dominaciju, svake sezone su neste menjali, te gume te motore sad ni ne pokusavaju, i red bul su tako sjebali. Upropastise F1 skroz, definitivno necu gledsti, gledam moto GP, tamo je ludnica.

miki

pre 5 godina

Problem nije u 1.6 v6 turbo motorima, jer do 1988.godine smo imali takve motore u F1. Bili su brutalni. Problem je prvo u preteranoj upotrebi elektronike i pomagala, a onda i u samim vozacima.
Pike, prost, mensel, sena, vozili su te bolide sa 1.6litara i skoro 850ks bez abs-a, sistema protiv proklizavanja, traction kontrola, sa ludackom turbo rupom i to su bile trke. Od prvog do poslednjeg kruga u punom gasu! Bez stednje guma, bez stednje goriva, bez stednje baterije, bez drs-a i slicnih gluposti.
A slusajte samo kako se bune sada vozaci, te usporava me, te brzi sam, te ovo, te ono. Pustite ljude da se trkaju, prosto i jednostavno.

dalibor

pre 5 godina

Rano je pricati ali...zadnjih godina Ferari je bio jaci na pocetku sezone posle ih mercedes stize i prestize u toku sezone. Sada ili ce se stvari okrenuti ili ce mercedes od starta sezone biti neuhvatljiv. Bode oci razlika tj.zaostatak osmog,devetog,desetog vozaca, to je skoro 2sekunde !!!

Dejan 10

pre 5 godina

Ferrari na konopcima, po svemu sudeci lagana titula za Mercedes i Hamiltona.
Razlika je prevelika, bice dosadna godina za gledanje F1 i ako se poprave, ova razlika u kvalitetu je nedostizna za Ferari.

"koju posluku porati"

pre 5 godina

Ovo je bolelo Ferari. Na testiranjima su najvise u Mercedesu radili simulacije trka, ne bi trebalo da bude problema. Idemo!

mile lauda

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...

Ne diraj moj Buggy

pre 5 godina

Mercedes u krivinama ima 80 stotinki bolji prolaz od ostalih... Nevjerovatan automobil. A onaj mali Noriss ce biti opasan. Zapamtite to ime, Lando Noriss.

Mirko

pre 5 godina

Na zapadu nista novo kao što se i očekivalo. Hamilton plus Mercedes sekundu ispred Ferarija. Botas brz ali nedovoljno za Hamiltona. Žao mi je Kimija koji nema šanse da pripreti. Koliko toliko prošle sezone mešao se u vrh pa je bilo i nešto da se vidi. Ostaje Verštapen da proba da iznenadi. Ova sezona mi liči na 2002 i dominaciju Šumahera

Roni Peterson

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 55,77%
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

McL13C

pre 5 godina

Dakle, priča ista kao i na početku i na kraju prošlih sezona.
Ova zimska testiranja nema nikakve potrebe gledati, a nema ni potrebe čitati što ko priča,i to shvatati ozbiljno, osim u trenucima čiste dosade.Pogledaš gde je ko na kraju sezone, tu je i na početku sledeće. Ovaj razvoj Mercedesa je brutalan,mogu da odu na kolektivni odmor godinu dana opet bi rasturili druge godin.
Kako to dostići?, to su gomile radnih sati zaostatka.Jedinu ozbiljniju šansu ima opet Ferari.A jasno je i da ako ovo nisu početne muke za Renault, a verovatno nisu, da će se dogoditi 2 stvari u vezi njih, prva je da će neko najverovatnije dobiti otkaz u tehničkom delu ekipe,nikakvog smisla da se kao kompletni konstruktor boriš sa B ekipama za fenomenalno 6 mesto…a znaju to i oni.
Noris je ostvaruio super rezultat

POZ

HARIS

pre 5 godina

Hahaha... Gdje su oni sto mi nalupase minuse kada sam nap da Ferari ove sezone nece imati ni 3 pobjede?! Navijam za Ferari, ali do 2021. ce biti era Mercedesa, to je cinjenica. Kao nekada Ferari sa Sumijem, Reno sa Alonsom, RB sa Fetelom, danas Mercedes sa Hamiltonom. Forza Ferrari!

Goran

pre 5 godina

@mirko
Idi onda gledaj kriket ,badmington,američki fudbal ili šta god drugo...
Ja ću za razliku od tebe da i dalje uživam u f1 ,ferariju niko nije kriv što nemaju dobar tim inženjera i mehaničara kako bi odgovorili mercedesu i tu se svaka diskusija završava ,i kada je Šumaher skoro deceniju suvereno vladao tada to nikom nije smetalo ,nemojte da ste toliki licemeri!

gare

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...
(mile lauda, 16. mart 2019 08:48)

Za treće i četvrto, jer je drugi opet Mercedes (Botas).

Tebra

pre 5 godina

Daće bog da Hamilton ovako "dosadno"dominira još nekoliko sezona,bolje i to nego li da gledamo one"spektakularne"pobede Šumija s početka veka???

Harry

pre 5 godina

Kao sto bih voleo da Nole prestigne placljivka u broju osvojenih GS, tako bih voleo da Hamilton prestigne Sumahera u broju osvojenih titula. Nazalost, za Noleta nece biti tako lako (skoro nemoguce), dok ce Hamilton Sumahera sigurno da prestigne.
Raduje me cetvrto mesto od Red Bula sa hondinim motorom. Nadam se da ce Ferstapen da "proguta" Fetela.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis HAMILTON opet pokazuje klasu!

Ovo je era najbržih automobila u istoriji F1, maltene na svakoj stazi se obaraju rekordi, voze najbrži i najbolji krugovi!

eustahije

pre 5 godina

@Joe
Mercedes je na slobodnim treninzima imao prednost oko jedne sekunde po krugu u simulacijama trke, e sad pomnoži to s brojem krugova... Ovakav Mercedes može da izgubi trku samo zbog greške u strategiji kao prošle godine ili nekog karambola na stazi u nezgodnom trenutku, a MB nije baš tim koji ponavlja iste greške... Nove gume i prazan rezervoar su imali svi drugi timovi u kvalifikacijama, pa je razlika opet bila 0,8 sekundi između Hamiltona i Fetela, a na kraju krajeva, ni taj Mercedes se ne vozi sam ma koliko bio nadmoćan, ima nešto i do vozača;-)

Joe

pre 5 godina

Mercedes najbrzi na 1 krug s praznim rezervoarom i novim gumama.
S punim rezervoarima ce Ferrari i Red Bull bez problema da drze tempo Mercedesa u utrci a ako budu manje trosili gume od Mecke mogu cak i do pobjede.
Utrka je daleko od odlucene.

Petar Nemačka

pre 5 godina

Ferrari je u F1 uvek bio drugorazredna ekipa. Honda je ovim kvalifikacijama to i dokazala. Ferrari se bukvalno sponzoriše da bude tu zato što je od nastanka F1 takmičenja. Mercedes može da pobedi samo drugi proizvođač sličnog kvaliteta. Porsche npr, japanci tipa Honda. Schumacher je doveo R. Browna i druge vrhunske britanske i nemačke inženjere da bi uspeli da oporave Ferrari. Vettel će biti žrtva kao što je bio i Alonso, pa čak i Raikkonnen. U Ferrariju ni Hamilton ništa ne bi uradio.

ivan

pre 5 godina

Hamilton je projektovan da skine Schumahera do 2021 i tacka!era hibridnih motora je krenula na inicijativu mercedesa kojeg su tri god poceli usavrsavati prije svih,usvojivsi njihova pravila,prvo zatvorenim motorom citave god i tako tri sezone,zatim tokenima,danas tri motora citava sezona,i tu je pocetak i kraj price,ne postoji zemaljske sile koja moze da ih sustigne na tom polju.ako bi neko i uzdrmao kavez,tu su sudijske odluke,mediji drustvene mreze itd itd..engleski lobi je prejak jednostavno,samo engleze gledamo od pocetka do karaja gp.zasto je rozberg otisao..zato jer je znao kako ce stvari funkcionisati,zasto botasu produzavaju ugovor samo na 1 sezonu..Sezona je tek pocela i bice sjajnog fajta u to ne sumnjajte,i bas taj botas moze da odigra kljucnu ulogu ukoliko otkaze poslusnost,ali vrag ne spava ocon ceka u prvom planu da ga zameni na pola sezone ako treba,ferrari da ponovi proslu sezonu i pomoc nabrijanog leclera a sa druge strane nece imati samo hamiltona za protivnika vec i sve sile koje idu uz ocigledno najbolji tim,uostalom kao i do sada.

Нишлија

pre 5 godina

Ова формула на?тавља где је стала, још гора и досаднија, претвара се у ријалити. Хамилтон Кардашијан, кука месецима, годинама, просто га срамота кад победи, све је ово јадно и смешно. Гледам само из навике, ипак сам 25 година са ф1, али ово више не личи на ништа. И позориште је неизвесније данас... Мото ГП је већ нешто.

Berni

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!

HARIS

pre 5 godina

Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
(Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)

Desio se Mercedes! Vilijams podhitno mora da promijeni agregat, ako misle da napreduju, jer su po budzetu daleko ispred Hasa i Zaubera, a rezultata nigdje. Istu stvar su uradili u Renou sa Red Bulom. Sto da ispasta fabricka ekipa, zbog privatne. Zato je RB i presao na Hondu, koja zvanicno nece biti fabricki tim, ali svi znamo da ce u Hondi sve uraditi da budu blizu Mercedesa i Ferarija. Uz sve to, u Red Bulu se nadaju i Hondi kao i u GP-u.

A

pre 5 godina

@
"Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)"

Desilo se vreme.
Vilijams je '80 i '90 bio relativno mali privatni tim u eri benzinskih motora.
Ta tehnologija je dugo prisutna i omogućavala je da specijalizovani mehaničari i inženjeri sa malo preduzetničke hrabrosti(Brabham, Vilijams,McLaren...) osnuju tim i takmiče se.
U eri hibridnih pogona, koji su manje-više rezultat zagađenja i još uvek su nova tehnologija(u smislu dostupnosti svima i cene, ne može se tek tako lako svako igrati i prepravljati hibridni motor) samo velike korporacije (Mercedes, Ferari, Reno) i oni kojima pare cure na uši(Red Bull) imaju novce da razvijaju konkurentan bolid.
Kada i ako hibridni motori postanu standard, iznići će i neki hibridni Vilijams.

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)

Ne navijam ja za Mercedes F1, niti bi ikad njihov auto kupio. Duga je to priča, nego Mclaren, još od Senna-e, ali Ferrari jeste drugorazredna ekipa. Pre Schumachera je Jody Scheckter daleke 1979 uzeo titulu. Posle Schumacher-a, Raikkonen 2007. na gurku i to je to. Da nije bilo Schumacher-a i R.Brown-a, Ferrari ne bi još video titulu. Ferrari je drugorazredna ekipa i tada bila. Imali su i V10, V12 motore i ništa nisu mogli drugima. Imali su i takve šampione kao što su Prost, Mansell, Alonso i opet ništa. Vidimo i sada sa Vettel-om. Jednostavno su loši kao kompanija. Mnogo godina pratim Formulu i eventualno samo povampireni Schumacher i R.Brown bi vratili titulu u Maranelo. Niko drugi. Ni posle 2021, Ferrari neće ništa uraditi.

Saeba Ryo

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!

Nemi posmatrač

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)
Pratim i jedno i drugo, pri tom pratim razne vrste bilijara. Na formuli sam i bio dva puta. Ona nekadašnja formula i ova sad, su nebo) i zemlja. Ovo sada, je jedna sterilna dosada destog stepena (sa sve timskim naređenjima). Bilijar, kako 8 i 9 (o snukeru da ne pričam), su za ovo pojam, naravno za onoga ko poznaje igru. U prilog ovome i to, da kada sam video prva dva mesta u kvalifikacijama za VN Australije, shvatio kako će se odvijati sezona na dalje, znači umesto nekadašnjeg buđenja u 6 u nedelju, nastavljam da spavam (kao i formula)...

TNT

pre 5 godina

@ Miki
Sinak kad pominjes F1 i Ferrari treba da znas da Ferrari sinonim za F1! Prema tome ustani i pokloni se ekipi koja je deo F1 od samog početka.

Turista Nudista

pre 5 godina

upravo takoo...ajmo Ham do nove pobede do nove titule... a vi sto pljujete ajde gledajte bilijar,kriket ...ne znam sta radite na vestima o F1

Metropola

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!
(Berni, 16. mart 2019 11:19)... ziva istina, samo to radi i Mercedes! I njih je F1 svojevremeno molio da se vrate! A poslednje 2 dominacije Mercedesa su se desile kod ozbiljnih promena. Bron je ubacio izmene za koje su svi mislili da su nelegalne i dominirao brutalno, i danasnji Mercedes je poceo dominaciju uvodjenjem malih turbo motora! Bilo kako bilo, nisu mi dragi ni jedni ni drugi!

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kakve veze ima Ros Brown sa spasavanjem Ferarija i slicne gluposti. Pa taj tvoj Mercedes je NASTAO tako sto je kupio R.Bronow tim koji se zvao Brown GP i napravio od njega Mercedes GP !!!! Samo je UGRADIO svoje ime u VEC SAMPIONSKI TIM koji se zvao Brown GP !!! Kao drugo, Ferari je Ferari i njemu ne treba nikakvo spasavanje. To je tim koji ima NAJVISE TITULA kroz istoriju formule jedan i to sto ti nabrajas kada je i sa kime bio prvak su NAJOBICNIJE GLUPOSTI !!! Reci za Ferari da je "drugorazredna ekipa"?!?! je zaista.......dzaba i da napisem kada znam da necetu rec da mi objave !!!!

Medvedev

pre 5 godina

Ferarri drugorazredna ekipa.Samo ne znam koja je prvo razredna ekipa da nije mercedes,koji se uključio u formulu kao tim kad je uvedena hibridna era živi bili pa videli kad se vrate pravi veliki atmosferci.Ferari nikad nije pravio male motore to je glavni problem takvo takmičenje sa takvim motorima ne ide vratite v10 v12 motore pa da vidimo.

Smeh

pre 5 godina

Samo 3 vozača, ne računajući Botasa, unutar 1 sekunde zaostatka za Hamiltonom? Pa dobro, biće borbe za preostalo mesto na podijumu. I to je nešto. A neki će imati tu "čast" da ih Mercedesi prestignu za više krugova. Možda bi sada to trebalo da bude u kladionicama. Ipak nije isto kasniti za pobednikom 4, 5 ili više krugova.

pesadinac

pre 5 godina

Sto je ovo interesantan sport zadnjih godina, da se ubijes od dosade.
Unapred sve poznato i pobednik i poredak ostalih. Jedina razlika su mesta u kojima se trka odrzava i sastav cica koje polu-gole zabavljaju vozace i publiku. Ukinuti ovaj cirkus da ne zagadjuju okolis izduvnim gasovima i ogromnom bukom.

Aleksandar

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)a ti gledaj bilijar,al bilijar,ne snuker

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 15:19)

Mercedes-Benz nije moj tim tj. nisam vlasnik istog niti navijam za njih. Da sam vlasnik verovatno bih bio u nekoj vili na Majorci. Ferrari, 10 godina ne može da uzmu titulu, a pre Schumacher-a 19 godina. Izvini prijatelju ali takva kompanija je drugorazredna. A R.Brown je inženjerska klasa. E zahvaljujući toj klasi koju si i sam potvrdio je Ferrari uz vozačko umeće Schumachera osvojio te silne titule. Ja razumem ljude da vole Ferrari. Crveni konjić, bolidi, trkački automobili. Ali sve je to osrednje. Pa jedan VW da uđe u F1 tvrdim ti da bi razbio Ferrari. Ferrari je čist marketing u F1 i ništa više. Honda je ušla i odmah je rame uz rame sa Ferrarijem. Šta će biti za 2, 3 sezone?

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kada napisem "tvoj"Mercedes" ne mislim na to da si ti vkasnik istog i da bi kao takav imao nekakve vile negde. To je moja aluzija na to sto si ti iz Nemacke (po tome kako si se potpisao) tj. iz drzave iz koje je Mercedes, ali i zbog toga sto velicas Mercedes a nipodostavas uspehe Ferarija gde dajes sebi za pravo da nazivas NAJTROFEJNIJI i najkonstantniji tim Formule jedan "DRUGORAZREDNIM"!!!!???! Sto se tice tvoje konstatacije da Ferari uzima titule u pauzama koje navodis, (valjda zeleci da umanjis njiovu velicinu?!?!), mislim da je normalno da postoje periodi kada mozes da uzmes titulu i periodi kada ne mozes da uzmes titulu, bas zbog cinjenice da se trkas SA DRUGIM TIMOVIMA a NE SAMO SA SOBOM !!! Uostalom zato se i zovu TRKE !!!! Ako ne razumes znacenje reci trka, onda ti ne mogu pomoci......mozda da potrazis na vikipediji ili googleu !!! Da je tako,,tako da se trkas sam sa sobom,verovatno bi i "tvoj" Mercedes imao mnogo vise titula nego ove nekoliko od kada je PREUZEO vec POSTOJECI SAMPIONSKI TIM Brown GP !!!! Petre iz Nemacke, Ferari je ODUVEK BIO, najveci trkacki tim Formule jedan. Da li ce to ostati ili ce ga neko prestici to ce se tek videti. Izlisno je pricati o tome. Ono sto je vazno, Ferari N I J E drugorazredni tim !!! Niti je ikada to i bio !!!!

Metropola

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!
(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)... nije Petar upravu ali nisi ni ti! Da te podsetim, legenda ovog sporta, Fandjo, je izmedju ostalog vozio Mecku. Naravno i Ferrari!

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 16:48)

Ne navijam za Mercedes F1, nego za Mclaren zbog Senna-e. Dole sam već napisao. Mercedes-AMG Petronas Motorsport nije nemačka firma, nego britanska. Sve se pravi u Velikoj Britaniji. Od Daimler-a imaju samo licencu, ime i novac, sve ostalo je britansko. Ferrari nikad nije mogao da parira nemačkim i britaskim proizvođačima. Ferrari ima samo estetiku. Verovatno su zato Italijani i najjači u svetu mode. Ispod haube, Ferrari je težak prosek. Sumnjam da će ikad uzeti više neku titulu, osim ako im marketinški ne nameste zbog ljudi koji vole Ferrari. Nema ljutnje, samo realnost.

Metropola

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju
(Saeba Ryo, 16. mart 2019 11:56)... nije ti mesto na ovakvim vestima! Samo cu ti reci jedno! Pogledaj start trke pre 15/20 godina i pogledaj start sada! I reci nam ovde koja je razlika.

dzoni

pre 5 godina

citam komentare i cudim se da li iko pominje sasiju..svi klepecu oko motora..a sasija?sta ti vedi motor ako ne znas da tu snagu preneses na tockove..zatim ..gde je aerodinamika..
adrian newey nije bog motora vec sasije i sve uspehe red bull duguje sasiji a ne reno motoru..jel sad jasnije!?

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 18:46)

Isto je i Prost, Senni to uradio. tako da je 1:1. Ako već spominjes taj incident, trebalo bi reći sve kako je bilo. Ovde ima i mlađih ljubitelja F1, koji to nisu gledali, ali ja jesam. Gaženje Ferrari-ja od strane Schumachera dok je vozio za Benetton neću ni da spominjem. Jadan Ferrari nije smeo da dozvoli nikako da Benetton koji pravi odeću bude bolji od njega. Slabašni Ford v8 Zetec-R koji je Schumacher imao u Benettonu je razbucao Ferrari-jev v12 motor. Isto bi i sada bilo. Imao v8, 10, v12, Ferrari bi se isto proveo. Ekipa koja je unakazila mnogo vrhunskih šampiona. Gilles Villeneuve je i poginuo u Ferrari-ju kao vrhuski vozač, i neverovatan talenat. Šta misliš zašto veliki A.Senna nije hteo da pređe u Ferrari?

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 20:54)

Budi srećan što su Schumacher i Brown došli u Ferrari jer titulu nikad ne bi Italijani videli. Vettel bolje a i mladi Leclerc da pređu u neki ozbiljniji team, dok nije kasno. Leclerc će verovatno zameniti Hamiltona kad ovaj ode u penziju a Vettel je strašnu grešku napravio odlaskom u Ferrari. Schumacher mi je još veći car kad je uspeo da sa drugorazrednom ekipom kao što je Ferrari postane šampion i to 5x. Verovatno to nijednom šampionu u budućnosti neće uspeti, mislim vozeći za Ferrari. Pa i taj Mercedes neće skinuti Ferrari sa trona nego verovatno RBH za 2, 3 sezone. Ferrari je jednostavno drugorazredna ekipa.

Saeba Ryo

pre 5 godina

kao što sam rekao ništa od toga nema u formuli, ali imaju mehanički "grip", pa downforce + aeropaket koja nadomeštaju elektronska pomagala i naravno vozač.

za karting stvarno ne bih znao, ali sumnjam da i tu ima bilo kakvih pomagala, što i ne čudi

rupa

pre 5 godina

(miki, 16. mart 2019 14:47)

Kako mozes da poredis F1 i karting kada pricas o stabilnosti i slicnim stvarima?
Pa pogledaj koliko spojlera i slicnih stvari imaju formule. To sve omogucava formuli da ostane stabilna.
Koliko takvih stvari ima karting? Nema ih uopste. Naravno da je zbog toga karting nestabilniji.
Formule nemaju kontrolu proklizavanja, kontrolu stabilnosti i ABS. Sve je to zabranjeno.

Aleksandar

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)e ovakav komentar majstore poštujem,a ne ono f1 je sad kao kriket i slične gluposti.Go Lewis

BRATiJA

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)

Zahvaljujemo se na glasu.

I? Šta je pesnik hteo da kaže?

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Znaci navijas protiv Ferarija zbog vozaca koji je uzeo titulu Prostu i Ferariju tako sto se na zadnjoj trci NAMERNO ZAKUCAO u Ferari, NA SAMOM STARTU TRKE izbacivsi i sebe i Prosta van trke !!! To objasnjava tvoju frustraciju prema Ferariju. Kraj diskusije.

Joe

pre 5 godina

Leclerc treba da počasti Marcusa Ericssona jer je zahvaljujući njegovoj sporosti Sauber izgledao kao loše auto a Leclerc kao talent stoljeca što ga je na kraju i dovelo u Ferrari.

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 17. mart 2019 05:57)

Naravno, ozbiljne timove ne prave tetkice i samoupravljači pa da budem srećan ili ne ako su uspeli dobar tim da naprave, nego vrhunski menadžeri, inženjeri i drugi stručnjaci. R. Brown je jedan od njih tj. jedan od najboljih i naravno da je napravio vrhunsku ekipu. Nema to veze sa srećom, nego znanjem. Uz vrhunskog vozača uspeh je zagarantovan. Ferrari nije jedan od tih timova. Ozbiljnom timu koji ima vrhunske stručnjake ne treba 6 sezona da bi bili konkurentni. Rezultati danas pokazuju da je i RBH osim Mercedes-a bolja ekipa od Ferrarija poprilično. Ferrari je oduvek bio loš, osim u periodu Brown/Schumacher kombinacije.

miki

pre 5 godina

@seaba ryo , ocigledno nikada nisi seo u karting pa zato i pises da bolidi formule 1 nema sisteme za proklizavanje, abs i ostale senzore za stabilizaciju ubrazanje, kocenja i oslanjanja. Ove godine je kombinovana snaga motoro formule oko 1000ks, da li stvarno mislis da bi to moglo da se vozi kroz krivine ovom brzinom da nema pomoci elektronike?! Pogledaj start, pogledaj ubrzanja iz sporih krivina, nema trunke zanosenja i proklizavanja.
O kocenju da ne pricamo, 328km/h na pravcu pa kocenje na 90km/h, bolid se ne pomeri. Kao da igras igricu. Blokiranje tockova ne znaci da bolid nema kompjuterki regulisane sisteme za raspodelu sile kocenja...
Pogledaj snimke ne youtubu sezone od ‘86 - ‘91, pogledaj kako su se vozile te formule bez elektronike, a kako to izgleda danas. Zato su to bile trke najboljih vozaca, bili da je v6 turbo era, v8 ili v10 ili v12. Ovo vise nije trkanje vec nesto mnogoooo dosadnije

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. NIJE ISTO to sto je Prost uradio Seni iz dva razloga. Prost je u toku trke udario Senu a Sena je udario Prosta NA SAMOM STARTU TRKE kada se NAMERNO DIREKTNO ZAKUCAO u njega, jer je vec imao bodovnu prednost u odnosu na Prosta !!!! Razlika je OGROMNA. Mozda je 1-1,ali je SUJETNI Sena to uradio NAMERNO jer nije zeleo da rizikune da ga ovaj pobedom pretekne!!! Cisto da mladji znaju !!! Sto se tice Sumahera i dranja Ferarija ?!?! zeleo bih da te podsetim da je mladjani Sumaher ODRAO bas Senu prvih nekoliko trki sa nejakim Benetonom!!!Ako se ne varam sledecoj trci Sena je i TRAGICNO ZGUBIO ZIVOT nabijajuci gas do daske IAKO JE BIO ISPRED Sumahera !!!!! Ja mislim da je to tako bilo. Da je mladjani Sumaher DRAO Senu kao vola !!!!

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Ti bi trebao da budes srecan zbog toga Ros Brona koga toliko pominjes jer da nije bilo njega da napravi onaj sampionski tim Brown GP "tvoj Mercedes" danas NE BI NI POSTOJAO kao tim!!!!

Miki

pre 5 godina

Kako je dosadna formula 1 kada pobedjuju Mečka i Luis ! A predivno uzbudljiva kada Ferariju ide dobro... Deri Luise boraniju neka kukaju.

teoreticar zavera

pre 5 godina

...i sta se ovde promenilo...F1 postaje jedan od najdossdnijih sportova...mislim da ce ove godine ludnica biti na kriketu :) :) :)... ipak Moto GP...prva trka i kompletna ludnica...

Stefan

pre 5 godina

Moto gp je za ovo svemir. Kakva formula 1..1600ccm...stavljaju zvucnike na autu da imitiraju zvuk jaceg motora.. Nema preticanja. Ovo vise nije taj sport sto je nekada bio. Prestao sam da ga pratim, a pratio sam F 1 od malih nogu.. Sad sam prešao na Moto GP.. Pogledajte samo prvu trku u Qataru, videcete svu draz moto sporta.

Mmm

pre 5 godina

Neko je ovde na komentarima napisao, dok je Šumaher pobedjivao, pravila su redovno menjana, kako bi ga srušili. I to je potpuno tačno.
Ovde imamo dominaciju Mercedesa i neko se baš uporno trudi da tako i ostane.
F1 je do danas mnogo gledalaca izgubila. Najviše su doprineli tome V6 motori. Van svake pameti. Jer iskreno, Mercedes ne može nikako biti dominantan sa V8, V10 i V12 motorima. Ko prati F1 minimum 30 godina, zna o čemu pričam.

Harry

pre 5 godina

Kao sto bih voleo da Nole prestigne placljivka u broju osvojenih GS, tako bih voleo da Hamilton prestigne Sumahera u broju osvojenih titula. Nazalost, za Noleta nece biti tako lako (skoro nemoguce), dok ce Hamilton Sumahera sigurno da prestigne.
Raduje me cetvrto mesto od Red Bula sa hondinim motorom. Nadam se da ce Ferstapen da "proguta" Fetela.

Stef

pre 5 godina

Opet ista priča.. :D gledaćemo i petu reprizu sezone 2014, uz sitne promene. I onda neko kaže da je f1 zabavnija od motogpa.. Jesam fan ovog sporta, ali treba biti realan.

Joe

pre 5 godina

Mercedes najbrzi na 1 krug s praznim rezervoarom i novim gumama.
S punim rezervoarima ce Ferrari i Red Bull bez problema da drze tempo Mercedesa u utrci a ako budu manje trosili gume od Mecke mogu cak i do pobjede.
Utrka je daleko od odlucene.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!

mirko

pre 5 godina

Jel moguce da je ovolika razlika, kad je sumi imao dominaciju, svake sezone su neste menjali, te gume te motore sad ni ne pokusavaju, i red bul su tako sjebali. Upropastise F1 skroz, definitivno necu gledsti, gledam moto GP, tamo je ludnica.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis HAMILTON opet pokazuje klasu!

Ovo je era najbržih automobila u istoriji F1, maltene na svakoj stazi se obaraju rekordi, voze najbrži i najbolji krugovi!

ivan

pre 5 godina

Hamilton je projektovan da skine Schumahera do 2021 i tacka!era hibridnih motora je krenula na inicijativu mercedesa kojeg su tri god poceli usavrsavati prije svih,usvojivsi njihova pravila,prvo zatvorenim motorom citave god i tako tri sezone,zatim tokenima,danas tri motora citava sezona,i tu je pocetak i kraj price,ne postoji zemaljske sile koja moze da ih sustigne na tom polju.ako bi neko i uzdrmao kavez,tu su sudijske odluke,mediji drustvene mreze itd itd..engleski lobi je prejak jednostavno,samo engleze gledamo od pocetka do karaja gp.zasto je rozberg otisao..zato jer je znao kako ce stvari funkcionisati,zasto botasu produzavaju ugovor samo na 1 sezonu..Sezona je tek pocela i bice sjajnog fajta u to ne sumnjajte,i bas taj botas moze da odigra kljucnu ulogu ukoliko otkaze poslusnost,ali vrag ne spava ocon ceka u prvom planu da ga zameni na pola sezone ako treba,ferrari da ponovi proslu sezonu i pomoc nabrijanog leclera a sa druge strane nece imati samo hamiltona za protivnika vec i sve sile koje idu uz ocigledno najbolji tim,uostalom kao i do sada.

Medvedev

pre 5 godina

Ferarri drugorazredna ekipa.Samo ne znam koja je prvo razredna ekipa da nije mercedes,koji se uključio u formulu kao tim kad je uvedena hibridna era živi bili pa videli kad se vrate pravi veliki atmosferci.Ferari nikad nije pravio male motore to je glavni problem takvo takmičenje sa takvim motorima ne ide vratite v10 v12 motore pa da vidimo.

Petar Nemačka

pre 5 godina

Ferrari je u F1 uvek bio drugorazredna ekipa. Honda je ovim kvalifikacijama to i dokazala. Ferrari se bukvalno sponzoriše da bude tu zato što je od nastanka F1 takmičenja. Mercedes može da pobedi samo drugi proizvođač sličnog kvaliteta. Porsche npr, japanci tipa Honda. Schumacher je doveo R. Browna i druge vrhunske britanske i nemačke inženjere da bi uspeli da oporave Ferrari. Vettel će biti žrtva kao što je bio i Alonso, pa čak i Raikkonnen. U Ferrariju ni Hamilton ništa ne bi uradio.

HARIS

pre 5 godina

Hahaha... Gdje su oni sto mi nalupase minuse kada sam nap da Ferari ove sezone nece imati ni 3 pobjede?! Navijam za Ferari, ali do 2021. ce biti era Mercedesa, to je cinjenica. Kao nekada Ferari sa Sumijem, Reno sa Alonsom, RB sa Fetelom, danas Mercedes sa Hamiltonom. Forza Ferrari!

mile lauda

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...

Нишлија

pre 5 godina

Ова формула на?тавља где је стала, још гора и досаднија, претвара се у ријалити. Хамилтон Кардашијан, кука месецима, годинама, просто га срамота кад победи, све је ово јадно и смешно. Гледам само из навике, ипак сам 25 година са ф1, али ово више не личи на ништа. И позориште је неизвесније данас... Мото ГП је већ нешто.

TNT

pre 5 godina

@ Miki
Sinak kad pominjes F1 i Ferrari treba da znas da Ferrari sinonim za F1! Prema tome ustani i pokloni se ekipi koja je deo F1 od samog početka.

opeth

pre 5 godina

Pratim formulu 1 od pocetka 90ih godina. Svako ko kaze da ovaj sport nije u krizi laze sto druge sto sebe. Sport je izgubio dusu, trke se resavaju u boksovima i koliko je cija posada u pit-u uvezbana, kvaliteta tj otpornosti guma i slicnih apsolutno nebitnih cinilaca dok se najvazniji izgubio: znanje, hrabrost i mudrost vozaca.

Roni Peterson

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15%
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75%
% pol pozicije:Fanđo 55,77%
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88%
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1%
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75%
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31%
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7

"koju posluku porati"

pre 5 godina

Ovo je bolelo Ferari. Na testiranjima su najvise u Mercedesu radili simulacije trka, ne bi trebalo da bude problema. Idemo!

Tebra

pre 5 godina

Daće bog da Hamilton ovako "dosadno"dominira još nekoliko sezona,bolje i to nego li da gledamo one"spektakularne"pobede Šumija s početka veka???

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)

Ne navijam ja za Mercedes F1, niti bi ikad njihov auto kupio. Duga je to priča, nego Mclaren, još od Senna-e, ali Ferrari jeste drugorazredna ekipa. Pre Schumachera je Jody Scheckter daleke 1979 uzeo titulu. Posle Schumacher-a, Raikkonen 2007. na gurku i to je to. Da nije bilo Schumacher-a i R.Brown-a, Ferrari ne bi još video titulu. Ferrari je drugorazredna ekipa i tada bila. Imali su i V10, V12 motore i ništa nisu mogli drugima. Imali su i takve šampione kao što su Prost, Mansell, Alonso i opet ništa. Vidimo i sada sa Vettel-om. Jednostavno su loši kao kompanija. Mnogo godina pratim Formulu i eventualno samo povampireni Schumacher i R.Brown bi vratili titulu u Maranelo. Niko drugi. Ni posle 2021, Ferrari neće ništa uraditi.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. NIJE ISTO to sto je Prost uradio Seni iz dva razloga. Prost je u toku trke udario Senu a Sena je udario Prosta NA SAMOM STARTU TRKE kada se NAMERNO DIREKTNO ZAKUCAO u njega, jer je vec imao bodovnu prednost u odnosu na Prosta !!!! Razlika je OGROMNA. Mozda je 1-1,ali je SUJETNI Sena to uradio NAMERNO jer nije zeleo da rizikune da ga ovaj pobedom pretekne!!! Cisto da mladji znaju !!! Sto se tice Sumahera i dranja Ferarija ?!?! zeleo bih da te podsetim da je mladjani Sumaher ODRAO bas Senu prvih nekoliko trki sa nejakim Benetonom!!!Ako se ne varam sledecoj trci Sena je i TRAGICNO ZGUBIO ZIVOT nabijajuci gas do daske IAKO JE BIO ISPRED Sumahera !!!!! Ja mislim da je to tako bilo. Da je mladjani Sumaher DRAO Senu kao vola !!!!

Turista Nudista

pre 5 godina

upravo takoo...ajmo Ham do nove pobede do nove titule... a vi sto pljujete ajde gledajte bilijar,kriket ...ne znam sta radite na vestima o F1

Dejan 10

pre 5 godina

Ferrari na konopcima, po svemu sudeci lagana titula za Mercedes i Hamiltona.
Razlika je prevelika, bice dosadna godina za gledanje F1 i ako se poprave, ova razlika u kvalitetu je nedostizna za Ferari.

Metropola

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju
(Saeba Ryo, 16. mart 2019 11:56)... nije ti mesto na ovakvim vestima! Samo cu ti reci jedno! Pogledaj start trke pre 15/20 godina i pogledaj start sada! I reci nam ovde koja je razlika.

Goran

pre 5 godina

@mirko
Idi onda gledaj kriket ,badmington,američki fudbal ili šta god drugo...
Ja ću za razliku od tebe da i dalje uživam u f1 ,ferariju niko nije kriv što nemaju dobar tim inženjera i mehaničara kako bi odgovorili mercedesu i tu se svaka diskusija završava ,i kada je Šumaher skoro deceniju suvereno vladao tada to nikom nije smetalo ,nemojte da ste toliki licemeri!

Nemi posmatrač

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)
Pratim i jedno i drugo, pri tom pratim razne vrste bilijara. Na formuli sam i bio dva puta. Ona nekadašnja formula i ova sad, su nebo) i zemlja. Ovo sada, je jedna sterilna dosada destog stepena (sa sve timskim naređenjima). Bilijar, kako 8 i 9 (o snukeru da ne pričam), su za ovo pojam, naravno za onoga ko poznaje igru. U prilog ovome i to, da kada sam video prva dva mesta u kvalifikacijama za VN Australije, shvatio kako će se odvijati sezona na dalje, znači umesto nekadašnjeg buđenja u 6 u nedelju, nastavljam da spavam (kao i formula)...

miki

pre 5 godina

@seaba ryo , ocigledno nikada nisi seo u karting pa zato i pises da bolidi formule 1 nema sisteme za proklizavanje, abs i ostale senzore za stabilizaciju ubrazanje, kocenja i oslanjanja. Ove godine je kombinovana snaga motoro formule oko 1000ks, da li stvarno mislis da bi to moglo da se vozi kroz krivine ovom brzinom da nema pomoci elektronike?! Pogledaj start, pogledaj ubrzanja iz sporih krivina, nema trunke zanosenja i proklizavanja.
O kocenju da ne pricamo, 328km/h na pravcu pa kocenje na 90km/h, bolid se ne pomeri. Kao da igras igricu. Blokiranje tockova ne znaci da bolid nema kompjuterki regulisane sisteme za raspodelu sile kocenja...
Pogledaj snimke ne youtubu sezone od ‘86 - ‘91, pogledaj kako su se vozile te formule bez elektronike, a kako to izgleda danas. Zato su to bile trke najboljih vozaca, bili da je v6 turbo era, v8 ili v10 ili v12. Ovo vise nije trkanje vec nesto mnogoooo dosadnije

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kakve veze ima Ros Brown sa spasavanjem Ferarija i slicne gluposti. Pa taj tvoj Mercedes je NASTAO tako sto je kupio R.Bronow tim koji se zvao Brown GP i napravio od njega Mercedes GP !!!! Samo je UGRADIO svoje ime u VEC SAMPIONSKI TIM koji se zvao Brown GP !!! Kao drugo, Ferari je Ferari i njemu ne treba nikakvo spasavanje. To je tim koji ima NAJVISE TITULA kroz istoriju formule jedan i to sto ti nabrajas kada je i sa kime bio prvak su NAJOBICNIJE GLUPOSTI !!! Reci za Ferari da je "drugorazredna ekipa"?!?! je zaista.......dzaba i da napisem kada znam da necetu rec da mi objave !!!!

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 15:19)

Mercedes-Benz nije moj tim tj. nisam vlasnik istog niti navijam za njih. Da sam vlasnik verovatno bih bio u nekoj vili na Majorci. Ferrari, 10 godina ne može da uzmu titulu, a pre Schumacher-a 19 godina. Izvini prijatelju ali takva kompanija je drugorazredna. A R.Brown je inženjerska klasa. E zahvaljujući toj klasi koju si i sam potvrdio je Ferrari uz vozačko umeće Schumachera osvojio te silne titule. Ja razumem ljude da vole Ferrari. Crveni konjić, bolidi, trkački automobili. Ali sve je to osrednje. Pa jedan VW da uđe u F1 tvrdim ti da bi razbio Ferrari. Ferrari je čist marketing u F1 i ništa više. Honda je ušla i odmah je rame uz rame sa Ferrarijem. Šta će biti za 2, 3 sezone?

miki

pre 5 godina

Problem nije u 1.6 v6 turbo motorima, jer do 1988.godine smo imali takve motore u F1. Bili su brutalni. Problem je prvo u preteranoj upotrebi elektronike i pomagala, a onda i u samim vozacima.
Pike, prost, mensel, sena, vozili su te bolide sa 1.6litara i skoro 850ks bez abs-a, sistema protiv proklizavanja, traction kontrola, sa ludackom turbo rupom i to su bile trke. Od prvog do poslednjeg kruga u punom gasu! Bez stednje guma, bez stednje goriva, bez stednje baterije, bez drs-a i slicnih gluposti.
A slusajte samo kako se bune sada vozaci, te usporava me, te brzi sam, te ovo, te ono. Pustite ljude da se trkaju, prosto i jednostavno.

Berni

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!

pesadinac

pre 5 godina

Sto je ovo interesantan sport zadnjih godina, da se ubijes od dosade.
Unapred sve poznato i pobednik i poredak ostalih. Jedina razlika su mesta u kojima se trka odrzava i sastav cica koje polu-gole zabavljaju vozace i publiku. Ukinuti ovaj cirkus da ne zagadjuju okolis izduvnim gasovima i ogromnom bukom.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Kada napisem "tvoj"Mercedes" ne mislim na to da si ti vkasnik istog i da bi kao takav imao nekakve vile negde. To je moja aluzija na to sto si ti iz Nemacke (po tome kako si se potpisao) tj. iz drzave iz koje je Mercedes, ali i zbog toga sto velicas Mercedes a nipodostavas uspehe Ferarija gde dajes sebi za pravo da nazivas NAJTROFEJNIJI i najkonstantniji tim Formule jedan "DRUGORAZREDNIM"!!!!???! Sto se tice tvoje konstatacije da Ferari uzima titule u pauzama koje navodis, (valjda zeleci da umanjis njiovu velicinu?!?!), mislim da je normalno da postoje periodi kada mozes da uzmes titulu i periodi kada ne mozes da uzmes titulu, bas zbog cinjenice da se trkas SA DRUGIM TIMOVIMA a NE SAMO SA SOBOM !!! Uostalom zato se i zovu TRKE !!!! Ako ne razumes znacenje reci trka, onda ti ne mogu pomoci......mozda da potrazis na vikipediji ili googleu !!! Da je tako,,tako da se trkas sam sa sobom,verovatno bi i "tvoj" Mercedes imao mnogo vise titula nego ove nekoliko od kada je PREUZEO vec POSTOJECI SAMPIONSKI TIM Brown GP !!!! Petre iz Nemacke, Ferari je ODUVEK BIO, najveci trkacki tim Formule jedan. Da li ce to ostati ili ce ga neko prestici to ce se tek videti. Izlisno je pricati o tome. Ono sto je vazno, Ferari N I J E drugorazredni tim !!! Niti je ikada to i bio !!!!

Ne diraj moj Buggy

pre 5 godina

Mercedes u krivinama ima 80 stotinki bolji prolaz od ostalih... Nevjerovatan automobil. A onaj mali Noriss ce biti opasan. Zapamtite to ime, Lando Noriss.

Metropola

pre 5 godina

Petre iz Nemacke. Prestao sam da ga citam jo na pocetku recenice "Fereri je UVEK BIO DRUGORAZRESNA ekipa..."?!?! Petre iz Nemacke, za tvoju informaciju Ferari je SIMBOL formule jedan. Formula jedan je NEZAMISLIVA bez Ferarija. Kada kazes formula jedan MISLIS ISKLJUCIVO na Ferari,Meklaren,Vilijams !!!!Za razliku od tvog Mercedesa koji NA SILU pokusava da postane kao neka formula jedan. U formuli jedan, za njega noze sano da vazi ono KAD PORASTEM BICU FERARI !!!!!!
(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 11:17)... nije Petar upravu ali nisi ni ti! Da te podsetim, legenda ovog sporta, Fandjo, je izmedju ostalog vozio Mecku. Naravno i Ferrari!

Aleksandar

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)e ovakav komentar majstore poštujem,a ne ono f1 je sad kao kriket i slične gluposti.Go Lewis

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 16:48)

Ne navijam za Mercedes F1, nego za Mclaren zbog Senna-e. Dole sam već napisao. Mercedes-AMG Petronas Motorsport nije nemačka firma, nego britanska. Sve se pravi u Velikoj Britaniji. Od Daimler-a imaju samo licencu, ime i novac, sve ostalo je britansko. Ferrari nikad nije mogao da parira nemačkim i britaskim proizvođačima. Ferrari ima samo estetiku. Verovatno su zato Italijani i najjači u svetu mode. Ispod haube, Ferrari je težak prosek. Sumnjam da će ikad uzeti više neku titulu, osim ako im marketinški ne nameste zbog ljudi koji vole Ferrari. Nema ljutnje, samo realnost.

eustahije

pre 5 godina

@Joe
Mercedes je na slobodnim treninzima imao prednost oko jedne sekunde po krugu u simulacijama trke, e sad pomnoži to s brojem krugova... Ovakav Mercedes može da izgubi trku samo zbog greške u strategiji kao prošle godine ili nekog karambola na stazi u nezgodnom trenutku, a MB nije baš tim koji ponavlja iste greške... Nove gume i prazan rezervoar su imali svi drugi timovi u kvalifikacijama, pa je razlika opet bila 0,8 sekundi između Hamiltona i Fetela, a na kraju krajeva, ni taj Mercedes se ne vozi sam ma koliko bio nadmoćan, ima nešto i do vozača;-)

BRATiJA

pre 5 godina

Procentulno najviše pobeda u istoriji: H.M. Fanđo 46,15% 
% najviše pobeda u sezoni:Askari 75% 
% pol pozicije:Fanđo 55,77% 
Najviše vezanih pol pozicija:Ayrton Sena 8 
Najviše p.p. na jednoj stazi:Sena(San Marino) Šumaher(Suzuka) 8 
Najviše p.p. u sezoni: Fetel 15 
% najviše P.P. u sezoni:Mensel 88% 
% najviše najbržih krugova:Fanđo 45,1% 
% najviše najbržih krugova u sezoni:Askari 75% 
% podijuma u karijeri:Fanđo 67,31% 
Najviše podijuma u sezoni:Hamilton,Fetel,Šumaher 17 
Najviše podijuma u nizu:Šumaher 19 
Broj trka sa vođstvom u svakom krugu:Sena 19
P.P. pobeda i najbrži krug:Šumaher 22 
P.P. pobeda,najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Džim Klark 8 
Najmlađi vozač P.P. i pobeda:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug:Fetel 
Najmlađi vozač P.P. pobeda Najbrži krug i vodeći u svakom krugu:Fetel 
Najmlađi dvostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi trostruki svetski šampion:Fetel 
Najmlađi četvorostruki svetski šampion:Fetel 
Najviše titula u istoriji:Šumaher 7
(Roni Peterson, 16. mart 2019 09:01)

Zahvaljujemo se na glasu.

I? Šta je pesnik hteo da kaže?

Saeba Ryo

pre 5 godina

formule ni sada nemaju ABS (jer onda ne bi bilo blokiranja točkova), nemaju ni kontrolu proklizavanja, ni kontrolu stabilnosti. nzm o čemu neki ovde pričaju

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Znaci navijas protiv Ferarija zbog vozaca koji je uzeo titulu Prostu i Ferariju tako sto se na zadnjoj trci NAMERNO ZAKUCAO u Ferari, NA SAMOM STARTU TRKE izbacivsi i sebe i Prosta van trke !!! To objasnjava tvoju frustraciju prema Ferariju. Kraj diskusije.

Mirko

pre 5 godina

Na zapadu nista novo kao što se i očekivalo. Hamilton plus Mercedes sekundu ispred Ferarija. Botas brz ali nedovoljno za Hamiltona. Žao mi je Kimija koji nema šanse da pripreti. Koliko toliko prošle sezone mešao se u vrh pa je bilo i nešto da se vidi. Ostaje Verštapen da proba da iznenadi. Ova sezona mi liči na 2002 i dominaciju Šumahera

Aleksandar

pre 5 godina

Formula 1 je odavno umrla. Uzbudljivije je gledati bilijar
(sasa pg, 16. mart 2019 11:35)a ti gledaj bilijar,al bilijar,ne snuker

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 20:54)

Budi srećan što su Schumacher i Brown došli u Ferrari jer titulu nikad ne bi Italijani videli. Vettel bolje a i mladi Leclerc da pređu u neki ozbiljniji team, dok nije kasno. Leclerc će verovatno zameniti Hamiltona kad ovaj ode u penziju a Vettel je strašnu grešku napravio odlaskom u Ferrari. Schumacher mi je još veći car kad je uspeo da sa drugorazrednom ekipom kao što je Ferrari postane šampion i to 5x. Verovatno to nijednom šampionu u budućnosti neće uspeti, mislim vozeći za Ferrari. Pa i taj Mercedes neće skinuti Ferrari sa trona nego verovatno RBH za 2, 3 sezone. Ferrari je jednostavno drugorazredna ekipa.

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 16. mart 2019 18:46)

Isto je i Prost, Senni to uradio. tako da je 1:1. Ako već spominjes taj incident, trebalo bi reći sve kako je bilo. Ovde ima i mlađih ljubitelja F1, koji to nisu gledali, ali ja jesam. Gaženje Ferrari-ja od strane Schumachera dok je vozio za Benetton neću ni da spominjem. Jadan Ferrari nije smeo da dozvoli nikako da Benetton koji pravi odeću bude bolji od njega. Slabašni Ford v8 Zetec-R koji je Schumacher imao u Benettonu je razbucao Ferrari-jev v12 motor. Isto bi i sada bilo. Imao v8, 10, v12, Ferrari bi se isto proveo. Ekipa koja je unakazila mnogo vrhunskih šampiona. Gilles Villeneuve je i poginuo u Ferrari-ju kao vrhuski vozač, i neverovatan talenat. Šta misliš zašto veliki A.Senna nije hteo da pređe u Ferrari?

McL13C

pre 5 godina

Dakle, priča ista kao i na početku i na kraju prošlih sezona.
Ova zimska testiranja nema nikakve potrebe gledati, a nema ni potrebe čitati što ko priča,i to shvatati ozbiljno, osim u trenucima čiste dosade.Pogledaš gde je ko na kraju sezone, tu je i na početku sledeće. Ovaj razvoj Mercedesa je brutalan,mogu da odu na kolektivni odmor godinu dana opet bi rasturili druge godin.
Kako to dostići?, to su gomile radnih sati zaostatka.Jedinu ozbiljniju šansu ima opet Ferari.A jasno je i da ako ovo nisu početne muke za Renault, a verovatno nisu, da će se dogoditi 2 stvari u vezi njih, prva je da će neko najverovatnije dobiti otkaz u tehničkom delu ekipe,nikakvog smisla da se kao kompletni konstruktor boriš sa B ekipama za fenomenalno 6 mesto…a znaju to i oni.
Noris je ostvaruio super rezultat

POZ

HARIS

pre 5 godina

Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
(Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)

Desio se Mercedes! Vilijams podhitno mora da promijeni agregat, ako misle da napreduju, jer su po budzetu daleko ispred Hasa i Zaubera, a rezultata nigdje. Istu stvar su uradili u Renou sa Red Bulom. Sto da ispasta fabricka ekipa, zbog privatne. Zato je RB i presao na Hondu, koja zvanicno nece biti fabricki tim, ali svi znamo da ce u Hondi sve uraditi da budu blizu Mercedesa i Ferarija. Uz sve to, u Red Bulu se nadaju i Hondi kao i u GP-u.

Joe

pre 5 godina

Leclerc treba da počasti Marcusa Ericssona jer je zahvaljujući njegovoj sporosti Sauber izgledao kao loše auto a Leclerc kao talent stoljeca što ga je na kraju i dovelo u Ferrari.

Najdzel Mensel

pre 5 godina

Ti bi trebao da budes srecan zbog toga Ros Brona koga toliko pominjes jer da nije bilo njega da napravi onaj sampionski tim Brown GP "tvoj Mercedes" danas NE BI NI POSTOJAO kao tim!!!!

kralj

pre 5 godina

Razbio ih je Mercedes,plasim se da samo sezona ne bude dosadna,voleo bih Kimija u prvih sest da vidim,Mercedes je za klasu trenutno bolji,bar ovo danas sto se videlo,voleo bih da moze jos neko da se ukluci u borbu I malo bude neizvesnije.

A

pre 5 godina

@
"Ali Williams, je 4, slovima četiri, sekunde iza Merca. Šta se desilo sa onom timčinom?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Niko iz ničega, 16. mart 2019 08:39)"

Desilo se vreme.
Vilijams je '80 i '90 bio relativno mali privatni tim u eri benzinskih motora.
Ta tehnologija je dugo prisutna i omogućavala je da specijalizovani mehaničari i inženjeri sa malo preduzetničke hrabrosti(Brabham, Vilijams,McLaren...) osnuju tim i takmiče se.
U eri hibridnih pogona, koji su manje-više rezultat zagađenja i još uvek su nova tehnologija(u smislu dostupnosti svima i cene, ne može se tek tako lako svako igrati i prepravljati hibridni motor) samo velike korporacije (Mercedes, Ferari, Reno) i oni kojima pare cure na uši(Red Bull) imaju novce da razvijaju konkurentan bolid.
Kada i ako hibridni motori postanu standard, iznići će i neki hibridni Vilijams.

Smeh

pre 5 godina

Samo 3 vozača, ne računajući Botasa, unutar 1 sekunde zaostatka za Hamiltonom? Pa dobro, biće borbe za preostalo mesto na podijumu. I to je nešto. A neki će imati tu "čast" da ih Mercedesi prestignu za više krugova. Možda bi sada to trebalo da bude u kladionicama. Ipak nije isto kasniti za pobednikom 4, 5 ili više krugova.

dalibor

pre 5 godina

Rano je pricati ali...zadnjih godina Ferari je bio jaci na pocetku sezone posle ih mercedes stize i prestize u toku sezone. Sada ili ce se stvari okrenuti ili ce mercedes od starta sezone biti neuhvatljiv. Bode oci razlika tj.zaostatak osmog,devetog,desetog vozaca, to je skoro 2sekunde !!!

gare

pre 5 godina

Mercedes se moze ugroziti samo ako se promeni sistem bodovanja pa se za drugo osvojeno mesto bude vise bodova dobijalo nego za prvo...
(mile lauda, 16. mart 2019 08:48)

Za treće i četvrto, jer je drugi opet Mercedes (Botas).

Metropola

pre 5 godina

Ferari da bi samo učestvovao u ovom takmičenju uzima svake sezone od čelnika F1 oko 50miliona €(dakle reketira ih),pa još hoće i titule,pa bilo bi stvarno previše!
(Berni, 16. mart 2019 11:19)... ziva istina, samo to radi i Mercedes! I njih je F1 svojevremeno molio da se vrate! A poslednje 2 dominacije Mercedesa su se desile kod ozbiljnih promena. Bron je ubacio izmene za koje su svi mislili da su nelegalne i dominirao brutalno, i danasnji Mercedes je poceo dominaciju uvodjenjem malih turbo motora! Bilo kako bilo, nisu mi dragi ni jedni ni drugi!

dzoni

pre 5 godina

citam komentare i cudim se da li iko pominje sasiju..svi klepecu oko motora..a sasija?sta ti vedi motor ako ne znas da tu snagu preneses na tockove..zatim ..gde je aerodinamika..
adrian newey nije bog motora vec sasije i sve uspehe red bull duguje sasiji a ne reno motoru..jel sad jasnije!?

rupa

pre 5 godina

(miki, 16. mart 2019 14:47)

Kako mozes da poredis F1 i karting kada pricas o stabilnosti i slicnim stvarima?
Pa pogledaj koliko spojlera i slicnih stvari imaju formule. To sve omogucava formuli da ostane stabilna.
Koliko takvih stvari ima karting? Nema ih uopste. Naravno da je zbog toga karting nestabilniji.
Formule nemaju kontrolu proklizavanja, kontrolu stabilnosti i ABS. Sve je to zabranjeno.

Petar Nemačka

pre 5 godina

@(Najdzel Mensel, 17. mart 2019 05:57)

Naravno, ozbiljne timove ne prave tetkice i samoupravljači pa da budem srećan ili ne ako su uspeli dobar tim da naprave, nego vrhunski menadžeri, inženjeri i drugi stručnjaci. R. Brown je jedan od njih tj. jedan od najboljih i naravno da je napravio vrhunsku ekipu. Nema to veze sa srećom, nego znanjem. Uz vrhunskog vozača uspeh je zagarantovan. Ferrari nije jedan od tih timova. Ozbiljnom timu koji ima vrhunske stručnjake ne treba 6 sezona da bi bili konkurentni. Rezultati danas pokazuju da je i RBH osim Mercedes-a bolja ekipa od Ferrarija poprilično. Ferrari je oduvek bio loš, osim u periodu Brown/Schumacher kombinacije.

Saeba Ryo

pre 5 godina

kao što sam rekao ništa od toga nema u formuli, ali imaju mehanički "grip", pa downforce + aeropaket koja nadomeštaju elektronska pomagala i naravno vozač.

za karting stvarno ne bih znao, ali sumnjam da i tu ima bilo kakvih pomagala, što i ne čudi