Petak, 22.02.2019.

14:03

Kako izgleda takmičenje zbog kojeg Novak možda propušta Dejvis kup?

Od januara 2020. godine počinje svetski šampionat u tenisu, poznat pod nazivom ATP kup, a evo kako to takmičenje zapravo izgleda.

Izvor: SN

Kako izgleda takmièenje zbog kojeg Novak možda propušta Dejvis kup? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

66 Komentari

Sortiraj po:

Eh

pre 5 godina

El guapo
Pa i Jokicu je vazna,ne samo ova vec i prethodna, ali to nikoga nije sprecilo da ga prozivaju. I Jokic ima svoje ciljeve, svoje potrebe i svoje prioritete. I igra tokom cele sezone u svom klubu, cisto da rascistimo ako nekome padne na pamet da kaze kako Novak igra cele godine za sebe. Nema tu hejtovanja, covek lepo kaze da nece da igra u DK, ili mislis da on sam sabe hejtuje?! Nista ruzno nema u tome sto kazem ne mora da igra. Da li to podrzavam? Ne, zao mi je, ali to je njegova stvar. Isto je tako moja stvar za koga cu navijati na nekom turniru. To navijanje da srusi rekorde je samo odraz nase trenutne situacije u zemlji, i zelje da kroz njega se ljudi osvete celom svetu.

el guapo

pre 5 godina

ne razumem osude novakove odluke da neigra kup. njemu je ova godina jako važna, mogu reći i presudna u borbi za postavljanje rekorda. ukoliko ostane prvi da kraja godine imaće oko 280 nedelja na prvom I izjednacice se sa sanprasom po broju godina koje završava na prvom mestu,a sledeće godine bi napao i federerovih 310 nedelja. kada se sve to uzme u obzir jasno je da je drugi deo sezone ključan i u tom periodu mora biti na najvišem nivou da do toga dodje. nadam se da će uspeti u tome ,i želim mu svu srecu.

Uf

pre 5 godina

Zoki
Vaterpolisti imaju 2 takmicenja godisnje?! Onda ti stvarno ne pratis sport i izlisno je bilo sta pricati. Jos mi reci da kosarkasi isto ne igraju po klubovima, osim za reprezentaciju i nemamo o cemu da pricamo.

Zoki

pre 5 godina

@uf

Ja ne mogu da vjerujem da ti poredis vaterpoliste, koji imaju 2 takmicenja godisnje i Novaka koji igra skoro tokom cijele godine... Ti si samo obican hejter Novaka Djokovica i nista vise...

II

pre 5 godina

Zasto ovo kukanje za Dejvis kupom? Ko je isao na te meceve u Srbiji? Jedva mali broj ljudi i sedeli kao da su u pozoristu, nezainteresovano i ledeno. Onih 10% ne racunam ovde. Hala poluprazna a onda se sa poslednjeg meca pobegne kuci pa ostane prazna hala. Tamo su navijali Francuzi za svoje, Srba nije bilo. Ako je Djokovic uopste nesto uradio za novi DC, dobro je uradio. Nece vise biti nista u Srbiji. Onakva publika nije nista bolje zasluzila!

Uf

pre 5 godina

Zoki
Da li si procitao da se ATP turnir igra na pocetku sezone, 750 poena i mnogo para na racunu. DK to ne nudi. Svejedno, pitanje je da li ce i to igrati. Sto se mene tice bas me briga, ne mora uopste da igra. Jokic bar cuti i ne prica o svojoj voljenoj Srbiji, kako mu je zao, on bi igrao, ali eto, ne odgovara mu mesto ni vreme. Novak nije uradio vise od vaterpolista, zato sto skoro na svakom takmicenju se svira nasa himna. E oni su ponos nacije, ali njih svi shvstaju zdravo za gotovo, samo se Novaku pevaju hvalospeve i odobrava to sto ne igra.

hmm

pre 5 godina

@Greatness
Zato sto je placen da to radi. Mislis li da su on i Pike to uradili iz dosade? Ne nego za pare. Unistavaju sport da bi oni zaradili.
I ne, Djokovic NISTA nije dao Srbiji.

hmm

pre 5 godina

@Bruce Springsteen
Da, bila bi zahvaljujuci Lajovicu. Imas li jos neko pitanje?
A sada ja tebi da objasnim nesto. Zahvaljujuci Djokovicu, Srbija nikada vise nece gledati vrhunske tenisere na svojoj teritoriji. Nikada. Do juce su svetske reprezentacije svake godine gostovale u Srbiji. Zahvaljujuci Djokovicu vise nece. To nam je on ostavio za buducnost. Hvala.

Pavao

pre 5 godina

@ Dž Femija

A šta fali forsiranju "Zapada"?
A da, Istoku se to nikako ne dopada. Istoku se dopada forsiranje Istoka? Zar ne? Istoku se dopada da se forsira Istok ali bez rada, posvecenosti i integriteta? Istoku se takodje dopada da se ne ceni niko osim Istoka. Tako je na Istoku, pa ti sad vidi.

slaviša šmigič

pre 5 godina

federer je odigrao jednom u zivotu i to tek kad su warvinka i ostali uveli švajcarce u finale dok je novak igrao ceo turnir za špance nadal bio il nebio bilo jih 4.medju prvih 8.igrača svi igrali pesak pa nije bio problem,da se nadal nadoveze na šljaku srbi su imali novaka a kasnije se nadovezao i tipisarevič jedini koji je uz noleta igrao turnir najboljih 8 igrača koji je trebao u počrtku da bude jedan od grand slamova.šteta za tipisareviča mogao je da napravi mnogo više počeo mnogo kasnije,da ga nije omela povreda drzo bi se neko vreme u prvih 1o.igrača.imamo nekoliko potencijala poput lasla djere koji mogu,da se priobiju u vrh tenisa koji je postao pravi gladijatorski sport.novak sad da okači reket meni je lično najbolji kao što reče agasi novakov nivo bio na nekoj drugoj razini poput košarkaša majkla djordana mogu uzeti više prstena ali nemogu igrati taj nivo košarke.

Malkom

pre 5 godina

Ovaj Atp kup ce privuci vise paznje, igracw Djokovic Federer Izner itd
(Lendejl, 22. februar 2019 16:57)

Po čemu je Izner sličan ovoj drugoj dvojici pa ih navodiš zajedno, u istoj rečenici?

MauNtauN

pre 5 godina

Bravo Nole da si pametan da nikad nisi ni igrao pod zastavom ove kvazi drzave oni(cast izuzecima ima ih stvarno ) i ne znaju da cene koliko si ti kao vrhunski sportista doneo pozitivnog ovoj kvazi drzavi prozivaju te za porez PA JA TAKVE NE BI NI SPOMENUO A KAMOLI PLACAO POREZ

DC Forever

pre 5 godina

@edno pitanje samo za ove hejtere i pljuvace.Da li bi Srbija bila medju 24 da nema Djokovica?Hvala
Da, bila bi sa trenutnim Lajovicevim plasmanom 23-a, tako da bi i tada ucestvovala (po sadasnjem plasmanima). To nikako ne umanjuje Novakovu vrednost,niti sta moze, nego je cinjenica da imamo 4 igraca u prvih sto i da sigurno imamo bolji sastav od Tunisa ili Gruzije, taman i bez Novaka....I da nisam hejter nego malo i pratim tenis....

nikol dž. femija

pre 5 godina

GLUPOST I FORSIRANJE ZAPADA, KAO UVEK, SAMO NAJBOLJI DOLAZE U OBZIR.

TO ĆE SE UGASITI I NEĆE OPSTATI.

Kad Ameri tu ne budu imali nikoga odnosno Britanci eto kraha.

A Srbi će ko zna kada imati nekoga medju 20, ponovo.

TAKO JE DJOKOVIĆ GLASAO ZA TO DA SRBI U SRBIJI VIŠE NE GLEDAJU DEJVIS KUP MEČEVE I NEKE STRANE IGRAČE.

Svaka čast Noaku, ali to je sebično i to je rad za Zapad. I tu nema reprezentativnog duha a iskreno uz tenisere pa i Djokovića, na Dejvis kup mečevima u Sibji, tog duha nije ni bilo. DOK JE BOBA IGRAO BILO JE DUHA DRŽAVE ZA KOJU JE IGRAO na tribinama i navijalo se za tu državu a ne za pojedine igrače kao sada, kada nije nikada odjekivalO Arenom Srbija, Srbija. Bila sam i nije odjekivalo.

Eggy

pre 5 godina

Ovaj format ce da odgovara ekipama koje imaju dva solidna igraca ili jednu super zvezdu i dobar dubl, koji igra i bez glave zvezde (ako se sve igra istog dana mislim oba singla i dubl). Jedna super zvezda ce tesko da uradi mnogo npr Grcka ili Bugarska ili Svajcarska ako ne igraju obojica . Znaci Spanci Francuzi, Argentinci i Hrvati su favoriti. Srbia. SAD, Nemacka i Japan mozda urade nesto zavisno od sastava i trenutne forme drugog igraca, Rusi i Italijani potencijalna iznenadjenja...

патриЈота

pre 5 godina

@MPP

Наш Роџер је за своју земљу освојио две олимпијске медаље, Дејвис куп и три Хофман купа.

За Федерера напред!

Fx

pre 5 godina

Baš ne kapirate kako se događaju stvari iza kulisa. ATP je sve vreme imao paralelnu priču, ali su se majstorski sačuvali od curenja informacija. Mogu samo da zamislim kakvo bi spinovanje nastalo da je curelo bar malo.
Svaka čast ATP-u za svršen posao.
Ne nego će dozvoliti cirkus kao u evropskoj košarci. NBA je u tom sportu glogiv kolac. Ali u tenisu to ne može.
Bravo, za pet šest godina niko se neće sećati Dejvis kupa. Pa makar ga i održavali na aparatima još koju godinicu.
Ja zadovoljan i jedva čekam januar.

corect

pre 5 godina

nolo bio i ostao lakom na novce
(autocorrect off, 22. februar 2019 19:13)

Upravo suprotno. O tome svedoči i intervju Novakovog menadžera od pre par godina, gde kaže da je godinama Novaka ubeđivao da prihvati sponzorstvo i milione od raznih on line kockarnica i kladionica koje je Novak uporno odbijao rečima da treba valjda da je uzor deci. Znamo da Nadal godinama reklamira poker sajt. Pa hajde sad sudi ko je lakom na novce.

Gremlin

pre 5 godina

Nego sta! Lova!
(Pavao, 22. februar 2019 18:49)

Pa trenira covek preko 25 godina, ustaje rano, muci se, pomaze deci ima svoju humanitarnu fondaciju, normalno da zeli da zaradi i zaradjivace. Trenutno bogatstvo mu je procenjeno na oko pola milijardi eura, pogledaj njega a vidi sebe, jel imas 2 jaja u frizideru da isprzis?

Samo svoje dupe gledam

pre 5 godina

Jos jedan dokaz da i Djokovic samo gleda svoje du.. Nikad ga i nije zanimalo nista drugo niti ista radi sem sto gleda kako sebe da vise ispromovise. Sad mu odjednom nije bitan Dejvis kup a kleo se u njega i kao bio veliki patriota.
Cim se ukazala prilika da sebe promovise na neki drugi, bolji nacin, eto njega tamo. Nisi ti nikakav veliki srbin vec samo jos jedan u nizu srba koji samo sebe gledaju. Ti si i suvise u individualnom sportu da bi te neko drugi zanimao. To ti je u krvi i moras da budes takav da bi bio tako uspesan u tom individualnom sportu. Ne zameram ali ne prihvatam ni to da te dizu u nebo i predstavljaju kao nekog velikog, da ne kazem najveceg, srbina jer to nisi. Gledas samo sebe i ti si sebi prvi, Srbija nikad nije i nece biti to sto pricas da jeste. Sad si to i dokazao. I u mnogim drugim slucajevima samo narod ponesen idealima ne ume da stane na zemlju i sagleda stvari onakve kakve jesu. Potreban im je neko da bi popunili rupe u sebi pa si im ti dosao kao super primer i ti to koristis veoma vesto. Imas dobar tim koji radi za tebe na TVOJOJ promociji. A to sto si srbin.....pa to ne mozes tako lako da promenis

Vladimir

pre 5 godina

@""Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?""

On je u pravu iskreno. Sport ako nije samo zabava (a jeste samo zabava u biti), postaje devijantan entitet. U ovoj zemlji (a i svim siromašnim okruženjima) je sport usled nedostatka radosti sopstvenog života i sopstvene vredosti, postao "orudje" za beg iz realnosti... Ljudi projektuju da se "njima nešto dešava" a zapravo im se ništa ne dešava... Samo iluzija hranjenja ega ...

Piterson

pre 5 godina

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?
(Kokki, 22. februar 2019 18:14)

Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?

TheAnswer

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.
(Zezus, 22. februar 2019 16:58)

A Jokic nije osvojio srebro na OI?

pusa braculj

pre 5 godina

@Mikii legendo!
Više od deceniju te boli što Srbija ima tenisku legendu goat klase, još te više boli što se Srbi raduju a pojima o tenisu nemaju (po tebi), a ti koji si teniski “stručnjak“, koji prati tenis od Kulina Bana, NIKADA nećeš imati nekog svog takvog kao mi Srbi. Za utehu ti ostaje Nadal, koji veze s tobom nema he he he...
Tvoju sliku obavezno staviti u leksikone pod pojmom opsesivna mržnja, ili dugogodišnja frustracija.
Ej više od 10 godina te nije blam da pokazuješ frustraciju ovde. Smehotres!

Zoran.

pre 5 godina

a da su te hrvati zvali da li bi otrcao kao kada si onKo navihjao kada su igrali u rusiji. obozavala sam te a sada si me strasno razocarao

Zoki

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Greatness, 22. februar 2019 16:58)

Da, zalagao se za promjene a razl9g je bio jer je sezona preduga... A promjena je koja? Da se posle poslednjeg turnira igra i Dejvis kup, pa samim tim jos vise produzi sezona... Tako da nigdje logike.. Eto zasto izbjegava...

dabome

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
(Greatness, 22. februar 2019 16:58)
Pa ti u svom pitanju sam sebi daješ odgovor. Novak se zalagao za promene, ali mu se promene i novi format ne sviđaju, pa onda i ne igra. Šta ti tu nije jasno? Glavni problem ranijeg Dejvis kupa i Novakovo zalaganje za promene je besmislen kalendar, zbog koga najbolji igrači ne nastupaju. Igralo se uvek prvog vikenda posle finala gren slemova, pa kako onda npr oni najbolji, polufinalisti i finalisti, iscrpljeni da za par dana lete na drugi kraj sveta, na najčešće sasvim drugu podlogu, za par dana treninga da izađu na meč nekima koji već dve nedelje opušteno treniraju na terenu gde će se igrati. Pa nije slučajno da Federer i Novak za celu karijeru imaju samo jedan Dejvis kup, kada su godinama igrali finala slemova. Federera titula Dejvis kupa nije preterano ni zanimala dok se nije Vavrinka pojavio, pa je shvatio da može da osvoji. Nadal je izuzetak sa 4 titule, ali svim Špancima je šljaka u krvi i njima nikakva priprema za nju ne treba.
Kada Novak govori o prenatrpanosti turnira, ne misli na sebe već na sve tenisere. On je njihov predsednik pa brani interese igrača generalno.
Zašto su Federer i Nadal za razliku od Novaka igrali više malih turnira kada su bili no1, jedino što mi pada na pamet je novac, jer brojevi 1 su papreno skupi za dovođenje na mali turnir, pa su to maksimalno koristili, a i verovatno su im bile jako bitne prve pozicije pa svaki poen im je bio važan. Novak nikada nije jurio na malim turnirima poene za prvo mesto niti za njegovu odbranu, čak ni kada je bio u prilici da na manjem turniru odbrani ili zaradi prvo mesto, za razliku od Federera ili Mareja npr. Novak se precizno drži svog unapred planiranog kalendara i računica i lista ga ne zanima. Zato će igrati još dugo. Novak je verovatno osoba koja se najzdravije na svetu hrani i živi, šta god mi mislili.
Pogledajte Federera, kada je osvojio Dejvis kup više ga reprezentacija ne zanima. Ima ćovek pametnija posla nego da posle slema odmah trči u neku zabit posle 11 sati leta da bi igrao na šljaci protiv 79. igrača u tri dobijena seta. Novak slično, mada je posle titule imao i jedno finale, dakle želju za još jednom titulom, što Federer posle nije nikada pokazao.

Dejvis kup nije trebalo ni menjati, već ga ostaviti malim nacijama i slabijim igračima za slavu i domaće navijače, i pomiriti se sa tim da najbolji ne dolaze. Imaju najbolji svoju pozornicu, slemove, Dejvis kupu su trebali dati kontekst, ostaviti ga ostatku tura koji ispadne u prvom, drugom kolu, i to bi bilo sjajno takmičenje, kakvo je i bilo malim nacijama i teniserima, ali nekim fudbalerima i itf čelnicima je do više para, samo para...

Kokki

pre 5 godina

citat: "Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic"

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?

Tvrtko Cetrnaesti

pre 5 godina

To je to! Odlican format, da malo razbije monotoniju. Pravi termin odigravanja, ne previse fizicki zahtevan, verujem da je ovo pravi naslednik Dejvis kupa. Ala su ispalili Pikea, svaka im cast.

milos

pre 5 godina

Na prvu loptu zvuci ok, teniseri ce igrati svezi posle pauze, taman kao priprema za AO umesto onih Doha, Brizbejna, Sidneja isl.
Jedino mi nije jasno kako se dele bodovi?...

po

pre 5 godina

Haha, čuj za igranje se računa plasman najboljeg igrača na listi, pa smisao reprezentativnog takmicenja bi trebao da bude u tome da se sve ekipe mogu ako nista barem pokusati kvalifikovati, jer nemaju svi igrača u prvih 20...To ko da u fudbalu kazu nekoj ekipi, dzaba vam sto igrate tako dobro sa ekipom od igraca iz svoje lige(tako su rusi imali na sp) jer nemate igraca u ligi 5-ice.

Могући разлог

pre 5 godina

Претпостављам да "ногометна" репрезентација Хрватске игра неку пријатељску утакмицу па хоће на лицу места да пружи подршку ватренима.

Vlada

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Djokovic je rekao da se ne slaze sa tim novim formatom, razumem tvoju dugogodisnju mrznju ali bar procitaj sta izjavljuje najbolji igrac sveta

MPP

pre 5 godina

Novak, Federer, Rafa, više verujem njihovom sudu nego jednom ispod prosečnom fudbaleru! Ko je Pike u odnosu na ovu trojicu svetskih magova ? Šta on traži u tenisu ? Neko je moćan hteo da zaradi ogromne pare , Pike je samo fasada !

игор

pre 5 godina

Оооо бре, докле више?! Ако неки други спортиста /тим не одигра неку запаженију улогу, редовно овај буде у вестима.

Randy Marsh

pre 5 godina

Cini se bolje nego trenutni Davis cup. Bar je jednostavniji i interesantniji za pracenje. Imas grupe i kao i ostali Svetski šampionati.

Mario

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Klaaican bot. I ne procita vest i ne pogleda video ali zna da komentarise, neverovatno :)

zlaja

pre 5 godina

to što ne igra je odlična odluka....mogu da zamislim novinare i komentare ako bi kojim slučajem igrao i osvojio.
prilika da se slabije rangirani igrači afirmišu.....bravo nole...

Greatness

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...

Zezus

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.

Zezus

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.

milos

pre 5 godina

Na prvu loptu zvuci ok, teniseri ce igrati svezi posle pauze, taman kao priprema za AO umesto onih Doha, Brizbejna, Sidneja isl.
Jedino mi nije jasno kako se dele bodovi?...

Randy Marsh

pre 5 godina

Cini se bolje nego trenutni Davis cup. Bar je jednostavniji i interesantniji za pracenje. Imas grupe i kao i ostali Svetski šampionati.

Tvrtko Cetrnaesti

pre 5 godina

To je to! Odlican format, da malo razbije monotoniju. Pravi termin odigravanja, ne previse fizicki zahtevan, verujem da je ovo pravi naslednik Dejvis kupa. Ala su ispalili Pikea, svaka im cast.

MPP

pre 5 godina

Novak, Federer, Rafa, više verujem njihovom sudu nego jednom ispod prosečnom fudbaleru! Ko je Pike u odnosu na ovu trojicu svetskih magova ? Šta on traži u tenisu ? Neko je moćan hteo da zaradi ogromne pare , Pike je samo fasada !

Vlada

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Djokovic je rekao da se ne slaze sa tim novim formatom, razumem tvoju dugogodisnju mrznju ali bar procitaj sta izjavljuje najbolji igrac sveta

Zoki

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Greatness, 22. februar 2019 16:58)

Da, zalagao se za promjene a razl9g je bio jer je sezona preduga... A promjena je koja? Da se posle poslednjeg turnira igra i Dejvis kup, pa samim tim jos vise produzi sezona... Tako da nigdje logike.. Eto zasto izbjegava...

corect

pre 5 godina

nolo bio i ostao lakom na novce
(autocorrect off, 22. februar 2019 19:13)

Upravo suprotno. O tome svedoči i intervju Novakovog menadžera od pre par godina, gde kaže da je godinama Novaka ubeđivao da prihvati sponzorstvo i milione od raznih on line kockarnica i kladionica koje je Novak uporno odbijao rečima da treba valjda da je uzor deci. Znamo da Nadal godinama reklamira poker sajt. Pa hajde sad sudi ko je lakom na novce.

Mario

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Klaaican bot. I ne procita vest i ne pogleda video ali zna da komentarise, neverovatno :)

dabome

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
(Greatness, 22. februar 2019 16:58)
Pa ti u svom pitanju sam sebi daješ odgovor. Novak se zalagao za promene, ali mu se promene i novi format ne sviđaju, pa onda i ne igra. Šta ti tu nije jasno? Glavni problem ranijeg Dejvis kupa i Novakovo zalaganje za promene je besmislen kalendar, zbog koga najbolji igrači ne nastupaju. Igralo se uvek prvog vikenda posle finala gren slemova, pa kako onda npr oni najbolji, polufinalisti i finalisti, iscrpljeni da za par dana lete na drugi kraj sveta, na najčešće sasvim drugu podlogu, za par dana treninga da izađu na meč nekima koji već dve nedelje opušteno treniraju na terenu gde će se igrati. Pa nije slučajno da Federer i Novak za celu karijeru imaju samo jedan Dejvis kup, kada su godinama igrali finala slemova. Federera titula Dejvis kupa nije preterano ni zanimala dok se nije Vavrinka pojavio, pa je shvatio da može da osvoji. Nadal je izuzetak sa 4 titule, ali svim Špancima je šljaka u krvi i njima nikakva priprema za nju ne treba.
Kada Novak govori o prenatrpanosti turnira, ne misli na sebe već na sve tenisere. On je njihov predsednik pa brani interese igrača generalno.
Zašto su Federer i Nadal za razliku od Novaka igrali više malih turnira kada su bili no1, jedino što mi pada na pamet je novac, jer brojevi 1 su papreno skupi za dovođenje na mali turnir, pa su to maksimalno koristili, a i verovatno su im bile jako bitne prve pozicije pa svaki poen im je bio važan. Novak nikada nije jurio na malim turnirima poene za prvo mesto niti za njegovu odbranu, čak ni kada je bio u prilici da na manjem turniru odbrani ili zaradi prvo mesto, za razliku od Federera ili Mareja npr. Novak se precizno drži svog unapred planiranog kalendara i računica i lista ga ne zanima. Zato će igrati još dugo. Novak je verovatno osoba koja se najzdravije na svetu hrani i živi, šta god mi mislili.
Pogledajte Federera, kada je osvojio Dejvis kup više ga reprezentacija ne zanima. Ima ćovek pametnija posla nego da posle slema odmah trči u neku zabit posle 11 sati leta da bi igrao na šljaci protiv 79. igrača u tri dobijena seta. Novak slično, mada je posle titule imao i jedno finale, dakle želju za još jednom titulom, što Federer posle nije nikada pokazao.

Dejvis kup nije trebalo ni menjati, već ga ostaviti malim nacijama i slabijim igračima za slavu i domaće navijače, i pomiriti se sa tim da najbolji ne dolaze. Imaju najbolji svoju pozornicu, slemove, Dejvis kupu su trebali dati kontekst, ostaviti ga ostatku tura koji ispadne u prvom, drugom kolu, i to bi bilo sjajno takmičenje, kakvo je i bilo malim nacijama i teniserima, ali nekim fudbalerima i itf čelnicima je do više para, samo para...

pusa braculj

pre 5 godina

@Mikii legendo!
Više od deceniju te boli što Srbija ima tenisku legendu goat klase, još te više boli što se Srbi raduju a pojima o tenisu nemaju (po tebi), a ti koji si teniski “stručnjak“, koji prati tenis od Kulina Bana, NIKADA nećeš imati nekog svog takvog kao mi Srbi. Za utehu ti ostaje Nadal, koji veze s tobom nema he he he...
Tvoju sliku obavezno staviti u leksikone pod pojmom opsesivna mržnja, ili dugogodišnja frustracija.
Ej više od 10 godina te nije blam da pokazuješ frustraciju ovde. Smehotres!

Piterson

pre 5 godina

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?
(Kokki, 22. februar 2019 18:14)

Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?

Kokki

pre 5 godina

citat: "Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic"

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?

Greatness

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...

Gremlin

pre 5 godina

Nego sta! Lova!
(Pavao, 22. februar 2019 18:49)

Pa trenira covek preko 25 godina, ustaje rano, muci se, pomaze deci ima svoju humanitarnu fondaciju, normalno da zeli da zaradi i zaradjivace. Trenutno bogatstvo mu je procenjeno na oko pola milijardi eura, pogledaj njega a vidi sebe, jel imas 2 jaja u frizideru da isprzis?

po

pre 5 godina

Haha, čuj za igranje se računa plasman najboljeg igrača na listi, pa smisao reprezentativnog takmicenja bi trebao da bude u tome da se sve ekipe mogu ako nista barem pokusati kvalifikovati, jer nemaju svi igrača u prvih 20...To ko da u fudbalu kazu nekoj ekipi, dzaba vam sto igrate tako dobro sa ekipom od igraca iz svoje lige(tako su rusi imali na sp) jer nemate igraca u ligi 5-ice.

DC Forever

pre 5 godina

@edno pitanje samo za ove hejtere i pljuvace.Da li bi Srbija bila medju 24 da nema Djokovica?Hvala
Da, bila bi sa trenutnim Lajovicevim plasmanom 23-a, tako da bi i tada ucestvovala (po sadasnjem plasmanima). To nikako ne umanjuje Novakovu vrednost,niti sta moze, nego je cinjenica da imamo 4 igraca u prvih sto i da sigurno imamo bolji sastav od Tunisa ili Gruzije, taman i bez Novaka....I da nisam hejter nego malo i pratim tenis....

Eggy

pre 5 godina

Ovaj format ce da odgovara ekipama koje imaju dva solidna igraca ili jednu super zvezdu i dobar dubl, koji igra i bez glave zvezde (ako se sve igra istog dana mislim oba singla i dubl). Jedna super zvezda ce tesko da uradi mnogo npr Grcka ili Bugarska ili Svajcarska ako ne igraju obojica . Znaci Spanci Francuzi, Argentinci i Hrvati su favoriti. Srbia. SAD, Nemacka i Japan mozda urade nesto zavisno od sastava i trenutne forme drugog igraca, Rusi i Italijani potencijalna iznenadjenja...

zlaja

pre 5 godina

to što ne igra je odlična odluka....mogu da zamislim novinare i komentare ako bi kojim slučajem igrao i osvojio.
prilika da se slabije rangirani igrači afirmišu.....bravo nole...

II

pre 5 godina

Zasto ovo kukanje za Dejvis kupom? Ko je isao na te meceve u Srbiji? Jedva mali broj ljudi i sedeli kao da su u pozoristu, nezainteresovano i ledeno. Onih 10% ne racunam ovde. Hala poluprazna a onda se sa poslednjeg meca pobegne kuci pa ostane prazna hala. Tamo su navijali Francuzi za svoje, Srba nije bilo. Ako je Djokovic uopste nesto uradio za novi DC, dobro je uradio. Nece vise biti nista u Srbiji. Onakva publika nije nista bolje zasluzila!

Fx

pre 5 godina

Baš ne kapirate kako se događaju stvari iza kulisa. ATP je sve vreme imao paralelnu priču, ali su se majstorski sačuvali od curenja informacija. Mogu samo da zamislim kakvo bi spinovanje nastalo da je curelo bar malo.
Svaka čast ATP-u za svršen posao.
Ne nego će dozvoliti cirkus kao u evropskoj košarci. NBA je u tom sportu glogiv kolac. Ali u tenisu to ne može.
Bravo, za pet šest godina niko se neće sećati Dejvis kupa. Pa makar ga i održavali na aparatima još koju godinicu.
Ja zadovoljan i jedva čekam januar.

Vladimir

pre 5 godina

@""Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?""

On je u pravu iskreno. Sport ako nije samo zabava (a jeste samo zabava u biti), postaje devijantan entitet. U ovoj zemlji (a i svim siromašnim okruženjima) je sport usled nedostatka radosti sopstvenog života i sopstvene vredosti, postao "orudje" za beg iz realnosti... Ljudi projektuju da se "njima nešto dešava" a zapravo im se ništa ne dešava... Samo iluzija hranjenja ega ...

Могући разлог

pre 5 godina

Претпостављам да "ногометна" репрезентација Хрватске игра неку пријатељску утакмицу па хоће на лицу места да пружи подршку ватренима.

nikol dž. femija

pre 5 godina

GLUPOST I FORSIRANJE ZAPADA, KAO UVEK, SAMO NAJBOLJI DOLAZE U OBZIR.

TO ĆE SE UGASITI I NEĆE OPSTATI.

Kad Ameri tu ne budu imali nikoga odnosno Britanci eto kraha.

A Srbi će ko zna kada imati nekoga medju 20, ponovo.

TAKO JE DJOKOVIĆ GLASAO ZA TO DA SRBI U SRBIJI VIŠE NE GLEDAJU DEJVIS KUP MEČEVE I NEKE STRANE IGRAČE.

Svaka čast Noaku, ali to je sebično i to je rad za Zapad. I tu nema reprezentativnog duha a iskreno uz tenisere pa i Djokovića, na Dejvis kup mečevima u Sibji, tog duha nije ni bilo. DOK JE BOBA IGRAO BILO JE DUHA DRŽAVE ZA KOJU JE IGRAO na tribinama i navijalo se za tu državu a ne za pojedine igrače kao sada, kada nije nikada odjekivalO Arenom Srbija, Srbija. Bila sam i nije odjekivalo.

Samo svoje dupe gledam

pre 5 godina

Jos jedan dokaz da i Djokovic samo gleda svoje du.. Nikad ga i nije zanimalo nista drugo niti ista radi sem sto gleda kako sebe da vise ispromovise. Sad mu odjednom nije bitan Dejvis kup a kleo se u njega i kao bio veliki patriota.
Cim se ukazala prilika da sebe promovise na neki drugi, bolji nacin, eto njega tamo. Nisi ti nikakav veliki srbin vec samo jos jedan u nizu srba koji samo sebe gledaju. Ti si i suvise u individualnom sportu da bi te neko drugi zanimao. To ti je u krvi i moras da budes takav da bi bio tako uspesan u tom individualnom sportu. Ne zameram ali ne prihvatam ni to da te dizu u nebo i predstavljaju kao nekog velikog, da ne kazem najveceg, srbina jer to nisi. Gledas samo sebe i ti si sebi prvi, Srbija nikad nije i nece biti to sto pricas da jeste. Sad si to i dokazao. I u mnogim drugim slucajevima samo narod ponesen idealima ne ume da stane na zemlju i sagleda stvari onakve kakve jesu. Potreban im je neko da bi popunili rupe u sebi pa si im ti dosao kao super primer i ti to koristis veoma vesto. Imas dobar tim koji radi za tebe na TVOJOJ promociji. A to sto si srbin.....pa to ne mozes tako lako da promenis

MauNtauN

pre 5 godina

Bravo Nole da si pametan da nikad nisi ni igrao pod zastavom ove kvazi drzave oni(cast izuzecima ima ih stvarno ) i ne znaju da cene koliko si ti kao vrhunski sportista doneo pozitivnog ovoj kvazi drzavi prozivaju te za porez PA JA TAKVE NE BI NI SPOMENUO A KAMOLI PLACAO POREZ

slaviša šmigič

pre 5 godina

federer je odigrao jednom u zivotu i to tek kad su warvinka i ostali uveli švajcarce u finale dok je novak igrao ceo turnir za špance nadal bio il nebio bilo jih 4.medju prvih 8.igrača svi igrali pesak pa nije bio problem,da se nadal nadoveze na šljaku srbi su imali novaka a kasnije se nadovezao i tipisarevič jedini koji je uz noleta igrao turnir najboljih 8 igrača koji je trebao u počrtku da bude jedan od grand slamova.šteta za tipisareviča mogao je da napravi mnogo više počeo mnogo kasnije,da ga nije omela povreda drzo bi se neko vreme u prvih 1o.igrača.imamo nekoliko potencijala poput lasla djere koji mogu,da se priobiju u vrh tenisa koji je postao pravi gladijatorski sport.novak sad da okači reket meni je lično najbolji kao što reče agasi novakov nivo bio na nekoj drugoj razini poput košarkaša majkla djordana mogu uzeti više prstena ali nemogu igrati taj nivo košarke.

игор

pre 5 godina

Оооо бре, докле више?! Ако неки други спортиста /тим не одигра неку запаженију улогу, редовно овај буде у вестима.

патриЈота

pre 5 godina

@MPP

Наш Роџер је за своју земљу освојио две олимпијске медаље, Дејвис куп и три Хофман купа.

За Федерера напред!

Malkom

pre 5 godina

Ovaj Atp kup ce privuci vise paznje, igracw Djokovic Federer Izner itd
(Lendejl, 22. februar 2019 16:57)

Po čemu je Izner sličan ovoj drugoj dvojici pa ih navodiš zajedno, u istoj rečenici?

TheAnswer

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.
(Zezus, 22. februar 2019 16:58)

A Jokic nije osvojio srebro na OI?

Zoran.

pre 5 godina

a da su te hrvati zvali da li bi otrcao kao kada si onKo navihjao kada su igrali u rusiji. obozavala sam te a sada si me strasno razocarao

Pavao

pre 5 godina

@ Dž Femija

A šta fali forsiranju "Zapada"?
A da, Istoku se to nikako ne dopada. Istoku se dopada forsiranje Istoka? Zar ne? Istoku se dopada da se forsira Istok ali bez rada, posvecenosti i integriteta? Istoku se takodje dopada da se ne ceni niko osim Istoka. Tako je na Istoku, pa ti sad vidi.

el guapo

pre 5 godina

ne razumem osude novakove odluke da neigra kup. njemu je ova godina jako važna, mogu reći i presudna u borbi za postavljanje rekorda. ukoliko ostane prvi da kraja godine imaće oko 280 nedelja na prvom I izjednacice se sa sanprasom po broju godina koje završava na prvom mestu,a sledeće godine bi napao i federerovih 310 nedelja. kada se sve to uzme u obzir jasno je da je drugi deo sezone ključan i u tom periodu mora biti na najvišem nivou da do toga dodje. nadam se da će uspeti u tome ,i želim mu svu srecu.

Zoki

pre 5 godina

@uf

Ja ne mogu da vjerujem da ti poredis vaterpoliste, koji imaju 2 takmicenja godisnje i Novaka koji igra skoro tokom cijele godine... Ti si samo obican hejter Novaka Djokovica i nista vise...

hmm

pre 5 godina

@Bruce Springsteen
Da, bila bi zahvaljujuci Lajovicu. Imas li jos neko pitanje?
A sada ja tebi da objasnim nesto. Zahvaljujuci Djokovicu, Srbija nikada vise nece gledati vrhunske tenisere na svojoj teritoriji. Nikada. Do juce su svetske reprezentacije svake godine gostovale u Srbiji. Zahvaljujuci Djokovicu vise nece. To nam je on ostavio za buducnost. Hvala.

hmm

pre 5 godina

@Greatness
Zato sto je placen da to radi. Mislis li da su on i Pike to uradili iz dosade? Ne nego za pare. Unistavaju sport da bi oni zaradili.
I ne, Djokovic NISTA nije dao Srbiji.

Uf

pre 5 godina

Zoki
Vaterpolisti imaju 2 takmicenja godisnje?! Onda ti stvarno ne pratis sport i izlisno je bilo sta pricati. Jos mi reci da kosarkasi isto ne igraju po klubovima, osim za reprezentaciju i nemamo o cemu da pricamo.

Eh

pre 5 godina

El guapo
Pa i Jokicu je vazna,ne samo ova vec i prethodna, ali to nikoga nije sprecilo da ga prozivaju. I Jokic ima svoje ciljeve, svoje potrebe i svoje prioritete. I igra tokom cele sezone u svom klubu, cisto da rascistimo ako nekome padne na pamet da kaze kako Novak igra cele godine za sebe. Nema tu hejtovanja, covek lepo kaze da nece da igra u DK, ili mislis da on sam sabe hejtuje?! Nista ruzno nema u tome sto kazem ne mora da igra. Da li to podrzavam? Ne, zao mi je, ali to je njegova stvar. Isto je tako moja stvar za koga cu navijati na nekom turniru. To navijanje da srusi rekorde je samo odraz nase trenutne situacije u zemlji, i zelje da kroz njega se ljudi osvete celom svetu.

Uf

pre 5 godina

Zoki
Da li si procitao da se ATP turnir igra na pocetku sezone, 750 poena i mnogo para na racunu. DK to ne nudi. Svejedno, pitanje je da li ce i to igrati. Sto se mene tice bas me briga, ne mora uopste da igra. Jokic bar cuti i ne prica o svojoj voljenoj Srbiji, kako mu je zao, on bi igrao, ali eto, ne odgovara mu mesto ni vreme. Novak nije uradio vise od vaterpolista, zato sto skoro na svakom takmicenju se svira nasa himna. E oni su ponos nacije, ali njih svi shvstaju zdravo za gotovo, samo se Novaku pevaju hvalospeve i odobrava to sto ne igra.

po

pre 5 godina

Haha, čuj za igranje se računa plasman najboljeg igrača na listi, pa smisao reprezentativnog takmicenja bi trebao da bude u tome da se sve ekipe mogu ako nista barem pokusati kvalifikovati, jer nemaju svi igrača u prvih 20...To ko da u fudbalu kazu nekoj ekipi, dzaba vam sto igrate tako dobro sa ekipom od igraca iz svoje lige(tako su rusi imali na sp) jer nemate igraca u ligi 5-ice.

Greatness

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...

игор

pre 5 godina

Оооо бре, докле више?! Ако неки други спортиста /тим не одигра неку запаженију улогу, редовно овај буде у вестима.

Могући разлог

pre 5 godina

Претпостављам да "ногометна" репрезентација Хрватске игра неку пријатељску утакмицу па хоће на лицу места да пружи подршку ватренима.

Zezus

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.

Kokki

pre 5 godina

citat: "Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic"

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?

Samo svoje dupe gledam

pre 5 godina

Jos jedan dokaz da i Djokovic samo gleda svoje du.. Nikad ga i nije zanimalo nista drugo niti ista radi sem sto gleda kako sebe da vise ispromovise. Sad mu odjednom nije bitan Dejvis kup a kleo se u njega i kao bio veliki patriota.
Cim se ukazala prilika da sebe promovise na neki drugi, bolji nacin, eto njega tamo. Nisi ti nikakav veliki srbin vec samo jos jedan u nizu srba koji samo sebe gledaju. Ti si i suvise u individualnom sportu da bi te neko drugi zanimao. To ti je u krvi i moras da budes takav da bi bio tako uspesan u tom individualnom sportu. Ne zameram ali ne prihvatam ni to da te dizu u nebo i predstavljaju kao nekog velikog, da ne kazem najveceg, srbina jer to nisi. Gledas samo sebe i ti si sebi prvi, Srbija nikad nije i nece biti to sto pricas da jeste. Sad si to i dokazao. I u mnogim drugim slucajevima samo narod ponesen idealima ne ume da stane na zemlju i sagleda stvari onakve kakve jesu. Potreban im je neko da bi popunili rupe u sebi pa si im ti dosao kao super primer i ti to koristis veoma vesto. Imas dobar tim koji radi za tebe na TVOJOJ promociji. A to sto si srbin.....pa to ne mozes tako lako da promenis

nikol dž. femija

pre 5 godina

GLUPOST I FORSIRANJE ZAPADA, KAO UVEK, SAMO NAJBOLJI DOLAZE U OBZIR.

TO ĆE SE UGASITI I NEĆE OPSTATI.

Kad Ameri tu ne budu imali nikoga odnosno Britanci eto kraha.

A Srbi će ko zna kada imati nekoga medju 20, ponovo.

TAKO JE DJOKOVIĆ GLASAO ZA TO DA SRBI U SRBIJI VIŠE NE GLEDAJU DEJVIS KUP MEČEVE I NEKE STRANE IGRAČE.

Svaka čast Noaku, ali to je sebično i to je rad za Zapad. I tu nema reprezentativnog duha a iskreno uz tenisere pa i Djokovića, na Dejvis kup mečevima u Sibji, tog duha nije ni bilo. DOK JE BOBA IGRAO BILO JE DUHA DRŽAVE ZA KOJU JE IGRAO na tribinama i navijalo se za tu državu a ne za pojedine igrače kao sada, kada nije nikada odjekivalO Arenom Srbija, Srbija. Bila sam i nije odjekivalo.

Zoran.

pre 5 godina

a da su te hrvati zvali da li bi otrcao kao kada si onKo navihjao kada su igrali u rusiji. obozavala sam te a sada si me strasno razocarao

hmm

pre 5 godina

@Bruce Springsteen
Da, bila bi zahvaljujuci Lajovicu. Imas li jos neko pitanje?
A sada ja tebi da objasnim nesto. Zahvaljujuci Djokovicu, Srbija nikada vise nece gledati vrhunske tenisere na svojoj teritoriji. Nikada. Do juce su svetske reprezentacije svake godine gostovale u Srbiji. Zahvaljujuci Djokovicu vise nece. To nam je on ostavio za buducnost. Hvala.

патриЈота

pre 5 godina

@MPP

Наш Роџер је за своју земљу освојио две олимпијске медаље, Дејвис куп и три Хофман купа.

За Федерера напред!

hmm

pre 5 godina

@Greatness
Zato sto je placen da to radi. Mislis li da su on i Pike to uradili iz dosade? Ne nego za pare. Unistavaju sport da bi oni zaradili.
I ne, Djokovic NISTA nije dao Srbiji.

Uf

pre 5 godina

Zoki
Da li si procitao da se ATP turnir igra na pocetku sezone, 750 poena i mnogo para na racunu. DK to ne nudi. Svejedno, pitanje je da li ce i to igrati. Sto se mene tice bas me briga, ne mora uopste da igra. Jokic bar cuti i ne prica o svojoj voljenoj Srbiji, kako mu je zao, on bi igrao, ali eto, ne odgovara mu mesto ni vreme. Novak nije uradio vise od vaterpolista, zato sto skoro na svakom takmicenju se svira nasa himna. E oni su ponos nacije, ali njih svi shvstaju zdravo za gotovo, samo se Novaku pevaju hvalospeve i odobrava to sto ne igra.

MauNtauN

pre 5 godina

Bravo Nole da si pametan da nikad nisi ni igrao pod zastavom ove kvazi drzave oni(cast izuzecima ima ih stvarno ) i ne znaju da cene koliko si ti kao vrhunski sportista doneo pozitivnog ovoj kvazi drzavi prozivaju te za porez PA JA TAKVE NE BI NI SPOMENUO A KAMOLI PLACAO POREZ

pusa braculj

pre 5 godina

@Mikii legendo!
Više od deceniju te boli što Srbija ima tenisku legendu goat klase, još te više boli što se Srbi raduju a pojima o tenisu nemaju (po tebi), a ti koji si teniski “stručnjak“, koji prati tenis od Kulina Bana, NIKADA nećeš imati nekog svog takvog kao mi Srbi. Za utehu ti ostaje Nadal, koji veze s tobom nema he he he...
Tvoju sliku obavezno staviti u leksikone pod pojmom opsesivna mržnja, ili dugogodišnja frustracija.
Ej više od 10 godina te nije blam da pokazuješ frustraciju ovde. Smehotres!

Piterson

pre 5 godina

Kakve to ima veze ima sa tobom i šta ti i ostala sirotinja imate od toga, osim što hranite svoj lažni ego "živeći" tuđi život?
(Kokki, 22. februar 2019 18:14)

Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?

Randy Marsh

pre 5 godina

Cini se bolje nego trenutni Davis cup. Bar je jednostavniji i interesantniji za pracenje. Imas grupe i kao i ostali Svetski šampionati.

Vlada

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Djokovic je rekao da se ne slaze sa tim novim formatom, razumem tvoju dugogodisnju mrznju ali bar procitaj sta izjavljuje najbolji igrac sveta

zlaja

pre 5 godina

to što ne igra je odlična odluka....mogu da zamislim novinare i komentare ako bi kojim slučajem igrao i osvojio.
prilika da se slabije rangirani igrači afirmišu.....bravo nole...

dabome

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
(Greatness, 22. februar 2019 16:58)
Pa ti u svom pitanju sam sebi daješ odgovor. Novak se zalagao za promene, ali mu se promene i novi format ne sviđaju, pa onda i ne igra. Šta ti tu nije jasno? Glavni problem ranijeg Dejvis kupa i Novakovo zalaganje za promene je besmislen kalendar, zbog koga najbolji igrači ne nastupaju. Igralo se uvek prvog vikenda posle finala gren slemova, pa kako onda npr oni najbolji, polufinalisti i finalisti, iscrpljeni da za par dana lete na drugi kraj sveta, na najčešće sasvim drugu podlogu, za par dana treninga da izađu na meč nekima koji već dve nedelje opušteno treniraju na terenu gde će se igrati. Pa nije slučajno da Federer i Novak za celu karijeru imaju samo jedan Dejvis kup, kada su godinama igrali finala slemova. Federera titula Dejvis kupa nije preterano ni zanimala dok se nije Vavrinka pojavio, pa je shvatio da može da osvoji. Nadal je izuzetak sa 4 titule, ali svim Špancima je šljaka u krvi i njima nikakva priprema za nju ne treba.
Kada Novak govori o prenatrpanosti turnira, ne misli na sebe već na sve tenisere. On je njihov predsednik pa brani interese igrača generalno.
Zašto su Federer i Nadal za razliku od Novaka igrali više malih turnira kada su bili no1, jedino što mi pada na pamet je novac, jer brojevi 1 su papreno skupi za dovođenje na mali turnir, pa su to maksimalno koristili, a i verovatno su im bile jako bitne prve pozicije pa svaki poen im je bio važan. Novak nikada nije jurio na malim turnirima poene za prvo mesto niti za njegovu odbranu, čak ni kada je bio u prilici da na manjem turniru odbrani ili zaradi prvo mesto, za razliku od Federera ili Mareja npr. Novak se precizno drži svog unapred planiranog kalendara i računica i lista ga ne zanima. Zato će igrati još dugo. Novak je verovatno osoba koja se najzdravije na svetu hrani i živi, šta god mi mislili.
Pogledajte Federera, kada je osvojio Dejvis kup više ga reprezentacija ne zanima. Ima ćovek pametnija posla nego da posle slema odmah trči u neku zabit posle 11 sati leta da bi igrao na šljaci protiv 79. igrača u tri dobijena seta. Novak slično, mada je posle titule imao i jedno finale, dakle želju za još jednom titulom, što Federer posle nije nikada pokazao.

Dejvis kup nije trebalo ni menjati, već ga ostaviti malim nacijama i slabijim igračima za slavu i domaće navijače, i pomiriti se sa tim da najbolji ne dolaze. Imaju najbolji svoju pozornicu, slemove, Dejvis kupu su trebali dati kontekst, ostaviti ga ostatku tura koji ispadne u prvom, drugom kolu, i to bi bilo sjajno takmičenje, kakvo je i bilo malim nacijama i teniserima, ali nekim fudbalerima i itf čelnicima je do više para, samo para...

MPP

pre 5 godina

Novak, Federer, Rafa, više verujem njihovom sudu nego jednom ispod prosečnom fudbaleru! Ko je Pike u odnosu na ovu trojicu svetskih magova ? Šta on traži u tenisu ? Neko je moćan hteo da zaradi ogromne pare , Pike je samo fasada !

Vladimir

pre 5 godina

@""Otane kako god da se potpises tvoj botovski podmukli komentar se provali. Nemam nista licno ja od toga ali sport me cini srecnim, ne samo tenis, vec kosarka fudbal, generalno nasi sportisti, igrao sam dugo mali fudbal i znam kako reaguju ljudi iz mog mesta kad pobedimo svi srecni, navijaju, kasnije se druzimo itd itd, pitanje je sto to tebe boli i sta je u stvari tvoj cilj u zivotu, cemu se ti nadas i sta je svrha tvog zivota?""

On je u pravu iskreno. Sport ako nije samo zabava (a jeste samo zabava u biti), postaje devijantan entitet. U ovoj zemlji (a i svim siromašnim okruženjima) je sport usled nedostatka radosti sopstvenog života i sopstvene vredosti, postao "orudje" za beg iz realnosti... Ljudi projektuju da se "njima nešto dešava" a zapravo im se ništa ne dešava... Samo iluzija hranjenja ega ...

milos

pre 5 godina

Na prvu loptu zvuci ok, teniseri ce igrati svezi posle pauze, taman kao priprema za AO umesto onih Doha, Brizbejna, Sidneja isl.
Jedino mi nije jasno kako se dele bodovi?...

Mario

pre 5 godina

Novak izmenio format takmicenja a ne nastupa na tom takmicenju ccc.
(Bodibond, 22. februar 2019 17:14)

Klaaican bot. I ne procita vest i ne pogleda video ali zna da komentarise, neverovatno :)

Malkom

pre 5 godina

Ovaj Atp kup ce privuci vise paznje, igracw Djokovic Federer Izner itd
(Lendejl, 22. februar 2019 16:57)

Po čemu je Izner sličan ovoj drugoj dvojici pa ih navodiš zajedno, u istoj rečenici?

Pavao

pre 5 godina

@ Dž Femija

A šta fali forsiranju "Zapada"?
A da, Istoku se to nikako ne dopada. Istoku se dopada forsiranje Istoka? Zar ne? Istoku se dopada da se forsira Istok ali bez rada, posvecenosti i integriteta? Istoku se takodje dopada da se ne ceni niko osim Istoka. Tako je na Istoku, pa ti sad vidi.

Zoki

pre 5 godina

Samo da se nadovežem na moj komentar na predhodnu vijest o ovome. Pošto vidim da je pogrešno shvaćen. Novak uopšte ne mora naravno da igra DK. Dao je Srbiji vjerovatno više nego iko drugi. Samo mi nije jasno. Zašto se toliko uporno i uporno zalagao za promjene, a sada odjednom ne želi da učestvuje, a plus i mu se ni ovaj novi format ne sviđa? Zašto uporno govori o prenatrpanosti turnira, a igra ubjedljivo najmanje na turu? Kada su Nadal i Federer bili na mjestu broj 1, opet su igrali manje turnire.Taj ATP kup je druga priča. To je sl. sezone, tako da to nije sada bitno. I ne morate svi od reda da lupte minuse čim se nešto iole lošije kaže o Đokoviću. Publika neostrašćena itekako vidi neke stvari...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Greatness, 22. februar 2019 16:58)

Da, zalagao se za promjene a razl9g je bio jer je sezona preduga... A promjena je koja? Da se posle poslednjeg turnira igra i Dejvis kup, pa samim tim jos vise produzi sezona... Tako da nigdje logike.. Eto zasto izbjegava...

Gremlin

pre 5 godina

Nego sta! Lova!
(Pavao, 22. februar 2019 18:49)

Pa trenira covek preko 25 godina, ustaje rano, muci se, pomaze deci ima svoju humanitarnu fondaciju, normalno da zeli da zaradi i zaradjivace. Trenutno bogatstvo mu je procenjeno na oko pola milijardi eura, pogledaj njega a vidi sebe, jel imas 2 jaja u frizideru da isprzis?

TheAnswer

pre 5 godina

Meni je dovoljno kad pokida Nadala ili Federera u finalu nekog turnira i u krupnom planu SRPSKA ZASTAVA, pored njegovog imena gde god nastupa pise Srbija, Srbin Novak Djokovic. Tako da ovo sto ne igra me uopste ne dotice. Igrao je kad je trebalo osvojio dovidjenja prijatno.
(Zezus, 22. februar 2019 16:58)

A Jokic nije osvojio srebro na OI?

corect

pre 5 godina

nolo bio i ostao lakom na novce
(autocorrect off, 22. februar 2019 19:13)

Upravo suprotno. O tome svedoči i intervju Novakovog menadžera od pre par godina, gde kaže da je godinama Novaka ubeđivao da prihvati sponzorstvo i milione od raznih on line kockarnica i kladionica koje je Novak uporno odbijao rečima da treba valjda da je uzor deci. Znamo da Nadal godinama reklamira poker sajt. Pa hajde sad sudi ko je lakom na novce.

Tvrtko Cetrnaesti

pre 5 godina

To je to! Odlican format, da malo razbije monotoniju. Pravi termin odigravanja, ne previse fizicki zahtevan, verujem da je ovo pravi naslednik Dejvis kupa. Ala su ispalili Pikea, svaka im cast.

Eh

pre 5 godina

El guapo
Pa i Jokicu je vazna,ne samo ova vec i prethodna, ali to nikoga nije sprecilo da ga prozivaju. I Jokic ima svoje ciljeve, svoje potrebe i svoje prioritete. I igra tokom cele sezone u svom klubu, cisto da rascistimo ako nekome padne na pamet da kaze kako Novak igra cele godine za sebe. Nema tu hejtovanja, covek lepo kaze da nece da igra u DK, ili mislis da on sam sabe hejtuje?! Nista ruzno nema u tome sto kazem ne mora da igra. Da li to podrzavam? Ne, zao mi je, ali to je njegova stvar. Isto je tako moja stvar za koga cu navijati na nekom turniru. To navijanje da srusi rekorde je samo odraz nase trenutne situacije u zemlji, i zelje da kroz njega se ljudi osvete celom svetu.

Eggy

pre 5 godina

Ovaj format ce da odgovara ekipama koje imaju dva solidna igraca ili jednu super zvezdu i dobar dubl, koji igra i bez glave zvezde (ako se sve igra istog dana mislim oba singla i dubl). Jedna super zvezda ce tesko da uradi mnogo npr Grcka ili Bugarska ili Svajcarska ako ne igraju obojica . Znaci Spanci Francuzi, Argentinci i Hrvati su favoriti. Srbia. SAD, Nemacka i Japan mozda urade nesto zavisno od sastava i trenutne forme drugog igraca, Rusi i Italijani potencijalna iznenadjenja...

Fx

pre 5 godina

Baš ne kapirate kako se događaju stvari iza kulisa. ATP je sve vreme imao paralelnu priču, ali su se majstorski sačuvali od curenja informacija. Mogu samo da zamislim kakvo bi spinovanje nastalo da je curelo bar malo.
Svaka čast ATP-u za svršen posao.
Ne nego će dozvoliti cirkus kao u evropskoj košarci. NBA je u tom sportu glogiv kolac. Ali u tenisu to ne može.
Bravo, za pet šest godina niko se neće sećati Dejvis kupa. Pa makar ga i održavali na aparatima još koju godinicu.
Ja zadovoljan i jedva čekam januar.

DC Forever

pre 5 godina

@edno pitanje samo za ove hejtere i pljuvace.Da li bi Srbija bila medju 24 da nema Djokovica?Hvala
Da, bila bi sa trenutnim Lajovicevim plasmanom 23-a, tako da bi i tada ucestvovala (po sadasnjem plasmanima). To nikako ne umanjuje Novakovu vrednost,niti sta moze, nego je cinjenica da imamo 4 igraca u prvih sto i da sigurno imamo bolji sastav od Tunisa ili Gruzije, taman i bez Novaka....I da nisam hejter nego malo i pratim tenis....

slaviša šmigič

pre 5 godina

federer je odigrao jednom u zivotu i to tek kad su warvinka i ostali uveli švajcarce u finale dok je novak igrao ceo turnir za špance nadal bio il nebio bilo jih 4.medju prvih 8.igrača svi igrali pesak pa nije bio problem,da se nadal nadoveze na šljaku srbi su imali novaka a kasnije se nadovezao i tipisarevič jedini koji je uz noleta igrao turnir najboljih 8 igrača koji je trebao u počrtku da bude jedan od grand slamova.šteta za tipisareviča mogao je da napravi mnogo više počeo mnogo kasnije,da ga nije omela povreda drzo bi se neko vreme u prvih 1o.igrača.imamo nekoliko potencijala poput lasla djere koji mogu,da se priobiju u vrh tenisa koji je postao pravi gladijatorski sport.novak sad da okači reket meni je lično najbolji kao što reče agasi novakov nivo bio na nekoj drugoj razini poput košarkaša majkla djordana mogu uzeti više prstena ali nemogu igrati taj nivo košarke.

II

pre 5 godina

Zasto ovo kukanje za Dejvis kupom? Ko je isao na te meceve u Srbiji? Jedva mali broj ljudi i sedeli kao da su u pozoristu, nezainteresovano i ledeno. Onih 10% ne racunam ovde. Hala poluprazna a onda se sa poslednjeg meca pobegne kuci pa ostane prazna hala. Tamo su navijali Francuzi za svoje, Srba nije bilo. Ako je Djokovic uopste nesto uradio za novi DC, dobro je uradio. Nece vise biti nista u Srbiji. Onakva publika nije nista bolje zasluzila!

Zoki

pre 5 godina

@uf

Ja ne mogu da vjerujem da ti poredis vaterpoliste, koji imaju 2 takmicenja godisnje i Novaka koji igra skoro tokom cijele godine... Ti si samo obican hejter Novaka Djokovica i nista vise...

Uf

pre 5 godina

Zoki
Vaterpolisti imaju 2 takmicenja godisnje?! Onda ti stvarno ne pratis sport i izlisno je bilo sta pricati. Jos mi reci da kosarkasi isto ne igraju po klubovima, osim za reprezentaciju i nemamo o cemu da pricamo.

el guapo

pre 5 godina

ne razumem osude novakove odluke da neigra kup. njemu je ova godina jako važna, mogu reći i presudna u borbi za postavljanje rekorda. ukoliko ostane prvi da kraja godine imaće oko 280 nedelja na prvom I izjednacice se sa sanprasom po broju godina koje završava na prvom mestu,a sledeće godine bi napao i federerovih 310 nedelja. kada se sve to uzme u obzir jasno je da je drugi deo sezone ključan i u tom periodu mora biti na najvišem nivou da do toga dodje. nadam se da će uspeti u tome ,i želim mu svu srecu.