Utorak, 19.02.2019.

20:00

Lion odoleo kanonadi Barselone!

Fudbaleri Olimpik Liona i Barselone remizirali su bez golova u prvom meču osmine finala Lige šampiona.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Lion odoleo kanonadi Barselone! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Kaj Mak

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?
(Negativni, 20. februar 2019 15:43)

Mitrovića traži Liverpul trenutno, a sigurno će se uključiti još mnogo ekipa u poteru za njim. Inače to može i drugačije da se kaže, zamisli Ronaldo da igra u Fulamu sada, koliko bi golova postigao!? Pozdrav

Negativni

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?

Oliver Kosta

pre 5 godina

Luisa Suareza moze da zameni samo Kun Aguero ili Grizman. Niko vise. Potpisujem. Sve istalo je klasa ispod. Suarez i ovako van forme je odlican igrac. Ne moze sam kao nekada vec mu treba dobro krilo kao Nejmar pa ce onda moci. Dembele nije ta klasa koliko god da dobro odigra. Suarez ce proraditi kad bude trebalo. Moze da dodje Jovic ili neko treci pa da ulazi sa klupe kad Suarezu ne ide. Imace i vise motivacije. Ovako igra sam.

facts

pre 5 godina

3. deo

Zadnja pobeda Barse u gostima u NOKAUT FAZI LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Nokaut faze drugih Evropskih takmičenja gde je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1983 1-1 Austrija Beč/Wien [kup pobednika kupova]
1988 0-1 Bajer Leverkuzen [kup UEFA]
Na osnovu istorijskih rezultata u Evropskim takmičenjima, Barsa i Bajern imaju 65.4% šanse da prođu dalje (O. Lion i Liverpul imaju 34.6% šanse).
Suares je dao samo 2 gola za 2056' [34 sata i 16' igre] u zadnja 23 meča za Barsu u LŠ. Klupa?
Suares nije dao gol u gostima u LŠ u zadnjih 16 mečeva (za 1508' [25 h i 8' igre]). Velika kriza.
1253 dana su prošla od Suaresovog zadnjeg gola u gostima u LŠ (Roma 1-1, 16.9.2015). Alarm.
Suares je zadnji gol u gostima u nokaut fazi LŠ* dao 15.4.2015 (PSŽ 1-3). Od tada je prošlo 1407 dana (3 godine, 10 meseci i 5 dana).
* finale LŠ 2015. se igralo na neutralnom terenu.
Mesi protiv O. Liona: 3 gola i 0 asist na 5 mečeva (2-3-0).
Mesi u 1/8 f LŠ: 24 gola i 4 asist na 27 mečeva.
Mesi protiv Francuskih klubova u LŠ: 7 golova i 1 asist na 13 mečeva.
Najbolji igrač Barse i O. Liona na meču (SofaScore, FotMob, GoalPoint i WhoScored):
8.4*, 8.3*, 7.9*, 7.8: Messi
8.3, 7.8, 6.4, 8*: A. Lopes
* igrač meča
Izvori: @pedritonumeros, @OptaJose, @2010MisterChip, @MessiStats_ (na tviteru) i BDFutbol.

Pozdrav.

facts

pre 5 godina

2. deo

Antoni Lopes je 56. golman sa kojim se Mesi suočio u LŠ.
Barsa je dala samo 1 gol u gostima u zadnjih 6 mečeva u nokaut fazi LŠ (Čelsi 1-1, Mesi).
Od osvajanja LŠ 2015, samo je Mesi dao golove u gostima za Barsu u nokaut fazi LŠ (Arsenal 0-2 i Čelsi 1-1).
Barsa je dala samo 1 gol u zadnja 3 meča (Mesi protiv Valjadolida).
Barsa 3. meč u nizu nije dala gol iz igre.
Igrači sa najviše golova u 1/8 f LŠ:
24 Messi (27 mečeva, 0.89 gola po meču)
20 Cristiano (28, 0.71)
12 T. Muller (18, 0.67)
O. Lion je vezao 6. remi u nizu u ovoj LŠ, a to su ranije učinili AEK Atina (0-6-0 2002/03) i Glazgov Rendžers 2005/06.
Drugi put je 2 puta bilo 0-0 u 1 danu u 1/8 f LŠ (O. Lion-Barsa i Liverpul-Bajern). 1. put: 15.3.2016 (Atletiko 0-0 PSV [8-7 penali] i Mančester Siti 0-0 Dinamo Kiev).
Na prvih 6 mečeva nokaut faze ove LŠ bilo je 0-0 na poluvremenu.
Barsa je uputila 25 šuteva protiv O. Liona, što im je najveći broj šuteva u LŠ bez datog gola na 1 meču još od 2003/04. Nemoć.
Nokaut faze KEŠ+LŠ u kojima je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1974 5-0 SK VOEST Linc i 3-0 Fejenord
2006 2-0 Benfika
2012 3-1 Milan
2019 ?
Ter Štegen je imao 16 odbrana od 20 šuteva (80%) u okvir gola u ovoj LŠ. Agilan.

facts

pre 5 godina

Olimpik Lion 0-0 Barselona, 1. deo

Barsa protiv O. Liona u LŠ: 4-3-0, 16 datih i 7 primljenih golova. Mečevi:
2001 B 2-0 OL, OL 2-3 B
2007 B 3-0 OL, OL 2-2 B
2009 OL 1-1 B, B 5-2 OL
2019 OL 0-0 B
Svi strelci Barse protiv O. Liona u LŠ:
4 Henry
3 Messi
2 Rivaldo i Kluivert
1 Gerard, Iniesta, Eto'o, Keita i autogol (F. Clerc)
Barsa u KEŠ+LŠ: 179-70-56, 5 titula, 608 datih i 293 primljena gola na 305 mečeva.
O. Lion 1. put od 2012. igra nokaut fazu LŠ.
Prvi put od 2008. dva neporažena tima iz grupe (Barsa i O. Lion) su igrali međusobno u nokaut fazi LŠ i ostali neporaženi i posle 1. meča.
Među startnih 11 O. Liona našlo se 86 odigranih mečeva LŠ, 43 meča manje nego samo 1 igrač Barse (Mesi 129).
Zadnja pobeda Barse u gostima u LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Ekipe protiv kojih je Barsa igrala 6+ mečeva u Evropi i nije izgubila:
7 O. Lion (4-3-0 u LŠ)
6 Verder Bremen (4-2-0, 4 meča u LŠ, 2 u superkupu Evrope)
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
178 Casillas (174 LŠ+4 kvalif.)
162 Cristiano (158+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
132 Iniesta (130+2)
131 Seedorf (125+6)
130 MESSI (130+0) i Scholes (124+6)

nik.

pre 5 godina

Ako Valverde ne razume da je Kutinjo doveden da zameni Iniestu a ne Dembelea onda i nije za trenera Barse. Lion se sinoć previše otvorio... da je Barsa imala iole ideje u igri bilo bi 5-0 jer su imali toliko kontri i šansi da to nije nešto što se često vidja. Ali utisak je da vezni red koči Barsu jer Rakitic, Buskets i Roberto nisu dovoljno ofanzivni igrači (to se ne promeni kad umesto Roberta udje u igru Vidal). Barsi treba višak na levoj strani koji se stvara kad iza Dembelea igra Kutinjo, a ne Rakitic. To Valverde ne može da razume...

Младен Делић

pre 5 godina

Šta je tekma?
(el)

Текма значи утакмица на словеначком. Могао си то да укуцаш у гугл и сазнаш. Кад је била Југославија разне згодне речи су улазиле у српски, тако и "текма". Мислим да се та реч код нас појавила још 80-их. Данас нема Југославије, данас сви гледамо у инстаграм, блејимо и мекећемо. Док нас ветар не однесе.

miki_pirs

pre 5 godina

Skripi na sve strane i nema i dalje napredka. Napad je takodje pao u formi ukljucujuci i Mesija i Dembelea, a tome su verovatno malo kumovale i povrede. Suareza ne racunam. Taj lik je van forme vec 3 god ! Neverovatno, zaista neverovatno u sta se taj lik pretvorio i bez obzira na sve forsira ga valverde a mogao bi npr Mesija stavit u sredini, Dembelea desno i Coutinha levo. Dakle jos jedan nacin da i Dembele i Coutinho igraju zajedno,osim onog da Coutinha povuce na mesto Inieste. Ali ne ,ovaj covek forsira stalno isto i drzi u rotaciji dva igraca koja vrede skoro 300 mil... ja ne vidim iskreno nacin na koji bi Barcelona mogla proci PSG, city, Bayen ili LFC. Najlosija barsa u zadnjih 10 god. Sve se svodi na cistu inspiraciju Mesija. Krajni domet,polufinale LS ukoliko budu imali srece sa zrebom u narednoj rundi, ali ni Lyon ne treba otpisati.

nista o nicemu

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Nemoguce je jer Ronaldo prvak Evrope sa Portugalom, a Mesi je sa Argentinom NISTA.

BOSS

pre 5 godina

Barca treba da igra formaciju 3-5-2,a Valverde treba da ide pud kuce po malo :)
Ter Steger

Umtiti, Pike, Lengle


Artur De Jong


Malkom Messi Dembele


Suarez




Prodat:
Rakitica ili Busketca,
Semeda ili Roberta,
Albu,
Vidala

Kupit:
Napadaca,



Klupa: Silensen,Novi mladi Francuz sa T,
Kutinjo,Rabio,Vermalen,Murilo,Alena,
Pena,

King

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Da li si ti to upravo uporedio Ronalda sa Mitrovicem? Hahahahahaha

tiberije

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golovaKomentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31) Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Dva najveća “stručnjaka” na B92:):):):):)

AgentPromena

pre 5 godina

Suareza izbaciti iz prve postave, Mesi lazna 9, Malkom(Kutinjo) i Dembele uz njega..
Varlverde malo manje da rotira i da uigra jedan tim, mislim da je vreme.
Ali najbitnije je da se Suarez preseli na klupu.

Ivan

pre 5 godina

Realno Barsa razbila Lion, uputila 25 udaraca prema njihoivom golu, Lion imao ludačku sreću večeras te je osttalo 0:0 a trebalo je biti 4:0 za Barsu lagano! U revanšu Katalonci će ih demolirati!

neutralni felsh

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:38)


steta sto nisi opisao i prvo poluvreme :)

Ivan

pre 5 godina

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah
(Simi, 19. februar 2019 22:56)

Igra se 180 minuta, nisu uspeli kuci, ne znaci da nece u gostima. Mnogo slabiji timovi su davali golove barsi na kamp nou, ne znam sta je tu toliko nemoguce. I to bez Fekira su igrali. To je isto kao da barsi ne igra Mesi. Barsa je svakako ogroman favorit, samo Kazem da 0:0 bas I nije neki rezultat u gostima.

Звездин весник

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

Шта је билион?

Bodibond

pre 5 godina

Pa kad sudio Granit Cakir zato Barsa i ne moze da pobedi jer nije dosudio ocigledan penal za Barsu. Ali u revansu ce Barsa da pobedi 4:0, upamtite ovo.

gluvaglava

pre 5 godina

Suarez pod hitno na klupu, Kutinjo u startnu postavu. Čovek se ne seća kad je postigao gol na gostovanju u ligi šampiona... Barsa ako prođe Lion u šta ne sumnjam jer igraju kod kuće, sa ovom igrom možda, ali možda prođu i sledeću rundu ipak će ih po svoj prilici tu čekati dželat od prošle sezone...

Nemanja

pre 5 godina

Sayin decko idi batali fudbal, Mesi igra sa 3 zadnja vezna mora da se vraca na loptu 40 metara od gola, Penaldo igra sa Modricem, Krosom i Iscom 3 najbolja veznjaka na svetu koju je to utakmicu on resio reci mi to kad da gol sa 3 metra je TIMSKI GOL znaci cela ekipa napravi akciju za gol jel Mesi kriv sto barcelona ima NAJSPORIJI vezni red od svih najboljih ekipa u Evropi i indijanca od trenera sto se plasi da napadne...
Znaci nije ni blizu koliko je Mesi najbolji ubedljivo ali ovo je timski sport nazalost vidimo primer Lebrona.

Spanac

pre 5 godina

Neki i dalje uporedjuju Ronalda koji je najobicniji golgeter sa Mesijem koji je golgeter, zadnji vezni, prednji vezni, krilo, dribler, asistent, kreator igre itd itd

Pjer

pre 5 godina

(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:23)

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova

Simi

pre 5 godina

(Ivan, 19. februar 2019 23:09)

Ne kazes ti samo, nego si napisao da ce ispasti ako ne daju gol, 0-4 i 0-2 su okretali protiv Psza i Milana, ali je veliki problem sa Lionom 0-0 u gostima. Svaka cast za logiku.

ita

pre 5 godina

Koja kanonada?! Bolje sanse imao Lion. Barsu izvlači Mesi kad je u elementu, a inače je raspad sistema.
(Mirka, 19. februar 2019 23:28)

25 udaraca je imala Barsa

Kovacevic

pre 5 godina

(saiyan, 19. februar 2019 22:59) 
ja sam za to da sacekamo sutrasnju utakmicu pa da pricamo o tome koliko je ronaldo dobar
(hehhee, 19. februar 2019 23:27)

Najbolji je u postizanju tap in golova, ne moramo da cekamo, gledamo to deceniju unazad

bravo

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras

Ivan Veljković

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.

Suarez brate,kad ce taj gol vise?

pre 5 godina

Koliko sansi treba Suarezu da da gol???Jedno dvadesetak verovatno.Ok nema veze idemo na Nou Kamp a tamo je zna se vec,druga prica.Barsa dobro igrala ali bez gola nazalost ali ovaj Lion je smesna ekipa.Kad se setim samo Zuninjo,Kupe,Maluda,Govu,Fred....a sada su smesan tim.

Kaj Mak

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:07)

Upravo tako! Najlakše je kampovati u petercu, trebas da kreiraš neku akciju, da prodjes, a to je pogotovu teško danas, posto su igrači fizički prespremni. Koliko puta sam vidjao Pique otrči u šesnaesterac i da gol, znaci laganica bi i on mogao da bude napadač, samo da vraca povratne i da kampuje i nadavao bi se golova i te kako. A zamisli jednu stvar prošle godine Mesi Zlatnu kopačku osvojio a ne kampuje u 16 metara, pa ti vidi ko je majstor tu. Pozdrav!

Kaj Mak

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav

Pjer

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.

Matrix

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :) (neutralni felsh, 19. februar 2019 22:06)

Skineš aplikaciju pod nazivom Tubio da bi preko nje priključio telefon sa Smart TV-om. Udjes u aplikaciju ukucas na Google-u “totalsportek”, otvoriš prvi sajt koji izadje, nadjes sekciju football, nadjes utakmicu, otvoriš link, izaći će ti opcija da gledaš preko telefona ili TV, pa izaberi i uživaj, sve je u HD. Pozdrav

Lopez

pre 5 godina

Prosta taktika protiv Barselone,zatvoris Mesija i neces izgubiti utakmicu,veceras Mesi nije bio zaustavljen ali su ga cuvali i po petorica,mnogo sansi stvorenih za saigrace koji nista nisu iskoristili pogotovo Suares

Stara kuka

pre 5 godina

Barsa prolazi a Liverpul ima sanse jer nije primio gol.Mada mislim da Bajern to u Minhenu odradjuje.Mane ga je morao dati a izvikanom Salahu desna noga sluzi samo za izuvanje.

ppp

pre 5 godina

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme. Da li penal,da li odbitak, Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)


Kako Ronaldo uvek resi? Gde je bio npr. u 2 finala protiv Atletika i u jednom protiv Liverpula? Kako onda Mesi ima vise osvojenih trofeja u karijeri od Ronalda ako je to tako kao sto ti pises? O Ronaldovom nestajanju u reprezentaciji necu ni da govorim. Nikad nije dao gol u nokauz fazi SP. Na onom EURU kada je Portugal osvojio on je dao samo jedan gol u nokaut fazi. Ali ako mu je za utehu ni Mesi nikad nije dao gol u nokaut fazi SP. I da, Ronaldo je imao priliku da pokaze Mesiju da je bolji od njega ali je u 9 godina igranja u Primeri proglasen samo jednom za najboljeg igraca Primere dok je to Mesi bio 7 puta. Mesi ga je unistio.

Smeh

pre 5 godina

Nekada mi neće biti jasno omalovažavanje Mesija, Ronalda ili nekog trećeg igrača, sportiste. Umesto da uživate dok takvi majstori igraju ovde ih budale pljuju iz fotelje. Da nije tužno bilo bi smešno.

Lakic

pre 5 godina

Mezda ce zvucati smesno ali Mesi nema s kim da odigra obican dupli pas, prinudjen je da solira i kad uputi kvalitetan pas Suarez pre nego sto sutne hvata se za glavu.. sta je s njim???

Miha3l

pre 5 godina

Mesi igrac utakmice, koliko je pretrcao i koliko sansi je stvorio cekamo analizu fact-a, najzanimljiviji detalj kada mu cetvorica uklizavaju i sudaraju se a on ih prolazi i onda ga gura peti igrac Liona i faulira

Cink

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bravo, 19. februar 2019 23:01)

Povredjen je, uskoro se vraća na teren. Slažem se da puno znaci ekipi.

Bodibond

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

A vikendom su u plusu 999 biliona strasnooo zaistaaaaa!!!

Ovsena So

pre 5 godina

Valverde OUT

Malkom da ne dobije ni minut, a Suarez da odigra celu utakmicu, stvarno ne znam gde je tu pravda! Mogao bi nekada Valverde da udje na oficijalan kanal Barselone i da pogleda komentare fanova, gde svako zeli da Valverde proba sa taktikom gde ce Dembele igrati levo, Malkom desno, a Mesi u samom špicu napada. Samo neka proba, kad već proba neke bzvz takticke zamisli tipa, da Roberto igra desnog zadnjeg veznog, a tu poziciju nije igrao jedno 5 meseci, na toj poziciji je konstano igrao Raktici ili Vidal u poslednje vreme. Tako da Valverde OUT, kao sto mu i svi pišu na kanalu. A oni produžite ugovor sa njim.

saiyan

pre 5 godina

Mozete vi da pricate sta hocete ali ovde se vidi da je Ronaldo najbolji igrac na svetu.

Mozete da pricate Mesi ima dribling,sut,pas i sve je to istina i lepo izgleda,ali nema vajde od toga,nema niceg konkretnog.

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme.

Da li penal,da li odbitak,Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.

Dimitar

pre 5 godina

Mesi poginuo na terenu neverovatno da ostali igraci ne mogu da iskoriste cinjenicu da svaki put kad Mesi primi loptu bude okruzen trojicom i da ostali ne umeju da naprave visak

Ivan

pre 5 godina

Ali ovaj Suarez ne prestaje da me fascinira koliko je bezobrazan. Igrac Liona ga napuca, lopta potpuno promeni pravac, i on pokazuje na aut za brasu, koliko obraza nema lik…

neutralni felsh

pre 5 godina

barsi je nekreativan vezni red. glavni problem. serhio roberto ne koristi brzinu a na poziciji beka je zatupavio za veznjaka kakav je barsi sada preko potreban.

Alien

pre 5 godina

Suareza pogodi lopta u glavu, hvata se kao da ga je kamen udario, hoće da iscenira da ga je protivnik laktom kao udario. I još gleda da li mu ide krv. Haha!

neutralni felsh

pre 5 godina

nazalost, za sada je suarez na terenu isto sto i igrac manje za barsu. nece ga lopta, igra samo na snagu... tesko to ide.
opet, njemu je dovoljno vrlo malo da iznenadi i napravi neko cudo, ali za sada ne lici da ce se tako nesto desiti.

neutralni felsh

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja! 
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :)

Gradjanin

pre 5 godina

Sramota je koliko Suarez lose igra. To sto daje golove je cista slucajnost, na jedan dati gol ima 15 promasenih i 20 upropascenih sansi za nekog drugog igraca...

Simi

pre 5 godina

Barsa ako ne da bar jedan gol ovde, ispasce. Lion ima da ih uhvati na kontru na kamp nou i cao.
(Ivan, 19. februar 2019 21:52)

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah

Ostojin kum

pre 5 godina

Mozda a mozda ne, ali ono sto jeste sigurno je da nas predsednik Vucic ima snage da se suprotstavi svima, pa i Barseloni i Lionu cak i ako se budu udruzili. Nema tih Fekira i Depaja, Mesija i Suareza koji mogu zaustaviti naseg predsednika u njegovoj nameri da sacuva mir i stabilnost UEFA i naseg regiona.

Uci fudbal

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)

Kad si tako pametan, zasto ti nisi predsednik UEFA? Je li?

LemiMi

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00) Nije bilo 2 utakmice u različito vreme, nego 2 od 18.55h i 6 od 21h. Jesi li i tada stizao sve da gledaš, stručnjače?

svima su stavili amove

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!

laki

pre 5 godina

uz zestok presing i 90 minuta jurnjave i imaju a i barsa je i zadnje vreme poprilicno suplja i primaju golove od nekih koji ni u mislima nisu verovali da ce ih dati

Ostojin kum

pre 5 godina

Mozda a mozda ne, ali ono sto jeste sigurno je da nas predsednik Vucic ima snage da se suprotstavi svima, pa i Barseloni i Lionu cak i ako se budu udruzili. Nema tih Fekira i Depaja, Mesija i Suareza koji mogu zaustaviti naseg predsednika u njegovoj nameri da sacuva mir i stabilnost UEFA i naseg regiona.

Alien

pre 5 godina

Suareza pogodi lopta u glavu, hvata se kao da ga je kamen udario, hoće da iscenira da ga je protivnik laktom kao udario. I još gleda da li mu ide krv. Haha!

svima su stavili amove

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!

Ivan

pre 5 godina

Ali ovaj Suarez ne prestaje da me fascinira koliko je bezobrazan. Igrac Liona ga napuca, lopta potpuno promeni pravac, i on pokazuje na aut za brasu, koliko obraza nema lik…

LemiMi

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00) Nije bilo 2 utakmice u različito vreme, nego 2 od 18.55h i 6 od 21h. Jesi li i tada stizao sve da gledaš, stručnjače?

neutralni felsh

pre 5 godina

barsi je nekreativan vezni red. glavni problem. serhio roberto ne koristi brzinu a na poziciji beka je zatupavio za veznjaka kakav je barsi sada preko potreban.

neutralni felsh

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja! 
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :)

Lakic

pre 5 godina

Mezda ce zvucati smesno ali Mesi nema s kim da odigra obican dupli pas, prinudjen je da solira i kad uputi kvalitetan pas Suarez pre nego sto sutne hvata se za glavu.. sta je s njim???

Dimitar

pre 5 godina

Mesi poginuo na terenu neverovatno da ostali igraci ne mogu da iskoriste cinjenicu da svaki put kad Mesi primi loptu bude okruzen trojicom i da ostali ne umeju da naprave visak

Gradjanin

pre 5 godina

Sramota je koliko Suarez lose igra. To sto daje golove je cista slucajnost, na jedan dati gol ima 15 promasenih i 20 upropascenih sansi za nekog drugog igraca...

Spanac

pre 5 godina

Neki i dalje uporedjuju Ronalda koji je najobicniji golgeter sa Mesijem koji je golgeter, zadnji vezni, prednji vezni, krilo, dribler, asistent, kreator igre itd itd

neutralni felsh

pre 5 godina

nazalost, za sada je suarez na terenu isto sto i igrac manje za barsu. nece ga lopta, igra samo na snagu... tesko to ide.
opet, njemu je dovoljno vrlo malo da iznenadi i napravi neko cudo, ali za sada ne lici da ce se tako nesto desiti.

Lopez

pre 5 godina

Prosta taktika protiv Barselone,zatvoris Mesija i neces izgubiti utakmicu,veceras Mesi nije bio zaustavljen ali su ga cuvali i po petorica,mnogo sansi stvorenih za saigrace koji nista nisu iskoristili pogotovo Suares

Smeh

pre 5 godina

Nekada mi neće biti jasno omalovažavanje Mesija, Ronalda ili nekog trećeg igrača, sportiste. Umesto da uživate dok takvi majstori igraju ovde ih budale pljuju iz fotelje. Da nije tužno bilo bi smešno.

Ovsena So

pre 5 godina

Valverde OUT

Malkom da ne dobije ni minut, a Suarez da odigra celu utakmicu, stvarno ne znam gde je tu pravda! Mogao bi nekada Valverde da udje na oficijalan kanal Barselone i da pogleda komentare fanova, gde svako zeli da Valverde proba sa taktikom gde ce Dembele igrati levo, Malkom desno, a Mesi u samom špicu napada. Samo neka proba, kad već proba neke bzvz takticke zamisli tipa, da Roberto igra desnog zadnjeg veznog, a tu poziciju nije igrao jedno 5 meseci, na toj poziciji je konstano igrao Raktici ili Vidal u poslednje vreme. Tako da Valverde OUT, kao sto mu i svi pišu na kanalu. A oni produžite ugovor sa njim.

Miha3l

pre 5 godina

Mesi igrac utakmice, koliko je pretrcao i koliko sansi je stvorio cekamo analizu fact-a, najzanimljiviji detalj kada mu cetvorica uklizavaju i sudaraju se a on ih prolazi i onda ga gura peti igrac Liona i faulira

ita

pre 5 godina

Koja kanonada?! Bolje sanse imao Lion. Barsu izvlači Mesi kad je u elementu, a inače je raspad sistema.
(Mirka, 19. februar 2019 23:28)

25 udaraca je imala Barsa

ppp

pre 5 godina

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme. Da li penal,da li odbitak, Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)


Kako Ronaldo uvek resi? Gde je bio npr. u 2 finala protiv Atletika i u jednom protiv Liverpula? Kako onda Mesi ima vise osvojenih trofeja u karijeri od Ronalda ako je to tako kao sto ti pises? O Ronaldovom nestajanju u reprezentaciji necu ni da govorim. Nikad nije dao gol u nokauz fazi SP. Na onom EURU kada je Portugal osvojio on je dao samo jedan gol u nokaut fazi. Ali ako mu je za utehu ni Mesi nikad nije dao gol u nokaut fazi SP. I da, Ronaldo je imao priliku da pokaze Mesiju da je bolji od njega ali je u 9 godina igranja u Primeri proglasen samo jednom za najboljeg igraca Primere dok je to Mesi bio 7 puta. Mesi ga je unistio.

Simi

pre 5 godina

Barsa ako ne da bar jedan gol ovde, ispasce. Lion ima da ih uhvati na kontru na kamp nou i cao.
(Ivan, 19. februar 2019 21:52)

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah

Kaj Mak

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:07)

Upravo tako! Najlakše je kampovati u petercu, trebas da kreiraš neku akciju, da prodjes, a to je pogotovu teško danas, posto su igrači fizički prespremni. Koliko puta sam vidjao Pique otrči u šesnaesterac i da gol, znaci laganica bi i on mogao da bude napadač, samo da vraca povratne i da kampuje i nadavao bi se golova i te kako. A zamisli jednu stvar prošle godine Mesi Zlatnu kopačku osvojio a ne kampuje u 16 metara, pa ti vidi ko je majstor tu. Pozdrav!

Cink

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bravo, 19. februar 2019 23:01)

Povredjen je, uskoro se vraća na teren. Slažem se da puno znaci ekipi.

Kovacevic

pre 5 godina

(saiyan, 19. februar 2019 22:59) 
ja sam za to da sacekamo sutrasnju utakmicu pa da pricamo o tome koliko je ronaldo dobar
(hehhee, 19. februar 2019 23:27)

Najbolji je u postizanju tap in golova, ne moramo da cekamo, gledamo to deceniju unazad

Pjer

pre 5 godina

(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:23)

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova

Stara kuka

pre 5 godina

Barsa prolazi a Liverpul ima sanse jer nije primio gol.Mada mislim da Bajern to u Minhenu odradjuje.Mane ga je morao dati a izvikanom Salahu desna noga sluzi samo za izuvanje.

Младен Делић

pre 5 godina

Šta je tekma?
(el)

Текма значи утакмица на словеначком. Могао си то да укуцаш у гугл и сазнаш. Кад је била Југославија разне згодне речи су улазиле у српски, тако и "текма". Мислим да се та реч код нас појавила још 80-их. Данас нема Југославије, данас сви гледамо у инстаграм, блејимо и мекећемо. Док нас ветар не однесе.

bravo

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras

Nemanja

pre 5 godina

Sayin decko idi batali fudbal, Mesi igra sa 3 zadnja vezna mora da se vraca na loptu 40 metara od gola, Penaldo igra sa Modricem, Krosom i Iscom 3 najbolja veznjaka na svetu koju je to utakmicu on resio reci mi to kad da gol sa 3 metra je TIMSKI GOL znaci cela ekipa napravi akciju za gol jel Mesi kriv sto barcelona ima NAJSPORIJI vezni red od svih najboljih ekipa u Evropi i indijanca od trenera sto se plasi da napadne...
Znaci nije ni blizu koliko je Mesi najbolji ubedljivo ali ovo je timski sport nazalost vidimo primer Lebrona.

laki

pre 5 godina

uz zestok presing i 90 minuta jurnjave i imaju a i barsa je i zadnje vreme poprilicno suplja i primaju golove od nekih koji ni u mislima nisu verovali da ce ih dati

Pjer

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.

Matrix

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :) (neutralni felsh, 19. februar 2019 22:06)

Skineš aplikaciju pod nazivom Tubio da bi preko nje priključio telefon sa Smart TV-om. Udjes u aplikaciju ukucas na Google-u “totalsportek”, otvoriš prvi sajt koji izadje, nadjes sekciju football, nadjes utakmicu, otvoriš link, izaći će ti opcija da gledaš preko telefona ili TV, pa izaberi i uživaj, sve je u HD. Pozdrav

saiyan

pre 5 godina

Mozete vi da pricate sta hocete ali ovde se vidi da je Ronaldo najbolji igrac na svetu.

Mozete da pricate Mesi ima dribling,sut,pas i sve je to istina i lepo izgleda,ali nema vajde od toga,nema niceg konkretnog.

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme.

Da li penal,da li odbitak,Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.

Kaj Mak

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav

gluvaglava

pre 5 godina

Suarez pod hitno na klupu, Kutinjo u startnu postavu. Čovek se ne seća kad je postigao gol na gostovanju u ligi šampiona... Barsa ako prođe Lion u šta ne sumnjam jer igraju kod kuće, sa ovom igrom možda, ali možda prođu i sledeću rundu ipak će ih po svoj prilici tu čekati dželat od prošle sezone...

Ivan

pre 5 godina

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah
(Simi, 19. februar 2019 22:56)

Igra se 180 minuta, nisu uspeli kuci, ne znaci da nece u gostima. Mnogo slabiji timovi su davali golove barsi na kamp nou, ne znam sta je tu toliko nemoguce. I to bez Fekira su igrali. To je isto kao da barsi ne igra Mesi. Barsa je svakako ogroman favorit, samo Kazem da 0:0 bas I nije neki rezultat u gostima.

Bodibond

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

A vikendom su u plusu 999 biliona strasnooo zaistaaaaa!!!

Ivan Veljković

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.

Simi

pre 5 godina

(Ivan, 19. februar 2019 23:09)

Ne kazes ti samo, nego si napisao da ce ispasti ako ne daju gol, 0-4 i 0-2 su okretali protiv Psza i Milana, ali je veliki problem sa Lionom 0-0 u gostima. Svaka cast za logiku.

Uci fudbal

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)

Kad si tako pametan, zasto ti nisi predsednik UEFA? Je li?

facts

pre 5 godina

Olimpik Lion 0-0 Barselona, 1. deo

Barsa protiv O. Liona u LŠ: 4-3-0, 16 datih i 7 primljenih golova. Mečevi:
2001 B 2-0 OL, OL 2-3 B
2007 B 3-0 OL, OL 2-2 B
2009 OL 1-1 B, B 5-2 OL
2019 OL 0-0 B
Svi strelci Barse protiv O. Liona u LŠ:
4 Henry
3 Messi
2 Rivaldo i Kluivert
1 Gerard, Iniesta, Eto'o, Keita i autogol (F. Clerc)
Barsa u KEŠ+LŠ: 179-70-56, 5 titula, 608 datih i 293 primljena gola na 305 mečeva.
O. Lion 1. put od 2012. igra nokaut fazu LŠ.
Prvi put od 2008. dva neporažena tima iz grupe (Barsa i O. Lion) su igrali međusobno u nokaut fazi LŠ i ostali neporaženi i posle 1. meča.
Među startnih 11 O. Liona našlo se 86 odigranih mečeva LŠ, 43 meča manje nego samo 1 igrač Barse (Mesi 129).
Zadnja pobeda Barse u gostima u LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Ekipe protiv kojih je Barsa igrala 6+ mečeva u Evropi i nije izgubila:
7 O. Lion (4-3-0 u LŠ)
6 Verder Bremen (4-2-0, 4 meča u LŠ, 2 u superkupu Evrope)
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
178 Casillas (174 LŠ+4 kvalif.)
162 Cristiano (158+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
132 Iniesta (130+2)
131 Seedorf (125+6)
130 MESSI (130+0) i Scholes (124+6)

facts

pre 5 godina

2. deo

Antoni Lopes je 56. golman sa kojim se Mesi suočio u LŠ.
Barsa je dala samo 1 gol u gostima u zadnjih 6 mečeva u nokaut fazi LŠ (Čelsi 1-1, Mesi).
Od osvajanja LŠ 2015, samo je Mesi dao golove u gostima za Barsu u nokaut fazi LŠ (Arsenal 0-2 i Čelsi 1-1).
Barsa je dala samo 1 gol u zadnja 3 meča (Mesi protiv Valjadolida).
Barsa 3. meč u nizu nije dala gol iz igre.
Igrači sa najviše golova u 1/8 f LŠ:
24 Messi (27 mečeva, 0.89 gola po meču)
20 Cristiano (28, 0.71)
12 T. Muller (18, 0.67)
O. Lion je vezao 6. remi u nizu u ovoj LŠ, a to su ranije učinili AEK Atina (0-6-0 2002/03) i Glazgov Rendžers 2005/06.
Drugi put je 2 puta bilo 0-0 u 1 danu u 1/8 f LŠ (O. Lion-Barsa i Liverpul-Bajern). 1. put: 15.3.2016 (Atletiko 0-0 PSV [8-7 penali] i Mančester Siti 0-0 Dinamo Kiev).
Na prvih 6 mečeva nokaut faze ove LŠ bilo je 0-0 na poluvremenu.
Barsa je uputila 25 šuteva protiv O. Liona, što im je najveći broj šuteva u LŠ bez datog gola na 1 meču još od 2003/04. Nemoć.
Nokaut faze KEŠ+LŠ u kojima je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1974 5-0 SK VOEST Linc i 3-0 Fejenord
2006 2-0 Benfika
2012 3-1 Milan
2019 ?
Ter Štegen je imao 16 odbrana od 20 šuteva (80%) u okvir gola u ovoj LŠ. Agilan.

miki_pirs

pre 5 godina

Skripi na sve strane i nema i dalje napredka. Napad je takodje pao u formi ukljucujuci i Mesija i Dembelea, a tome su verovatno malo kumovale i povrede. Suareza ne racunam. Taj lik je van forme vec 3 god ! Neverovatno, zaista neverovatno u sta se taj lik pretvorio i bez obzira na sve forsira ga valverde a mogao bi npr Mesija stavit u sredini, Dembelea desno i Coutinha levo. Dakle jos jedan nacin da i Dembele i Coutinho igraju zajedno,osim onog da Coutinha povuce na mesto Inieste. Ali ne ,ovaj covek forsira stalno isto i drzi u rotaciji dva igraca koja vrede skoro 300 mil... ja ne vidim iskreno nacin na koji bi Barcelona mogla proci PSG, city, Bayen ili LFC. Najlosija barsa u zadnjih 10 god. Sve se svodi na cistu inspiraciju Mesija. Krajni domet,polufinale LS ukoliko budu imali srece sa zrebom u narednoj rundi, ali ni Lyon ne treba otpisati.

facts

pre 5 godina

3. deo

Zadnja pobeda Barse u gostima u NOKAUT FAZI LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Nokaut faze drugih Evropskih takmičenja gde je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1983 1-1 Austrija Beč/Wien [kup pobednika kupova]
1988 0-1 Bajer Leverkuzen [kup UEFA]
Na osnovu istorijskih rezultata u Evropskim takmičenjima, Barsa i Bajern imaju 65.4% šanse da prođu dalje (O. Lion i Liverpul imaju 34.6% šanse).
Suares je dao samo 2 gola za 2056' [34 sata i 16' igre] u zadnja 23 meča za Barsu u LŠ. Klupa?
Suares nije dao gol u gostima u LŠ u zadnjih 16 mečeva (za 1508' [25 h i 8' igre]). Velika kriza.
1253 dana su prošla od Suaresovog zadnjeg gola u gostima u LŠ (Roma 1-1, 16.9.2015). Alarm.
Suares je zadnji gol u gostima u nokaut fazi LŠ* dao 15.4.2015 (PSŽ 1-3). Od tada je prošlo 1407 dana (3 godine, 10 meseci i 5 dana).
* finale LŠ 2015. se igralo na neutralnom terenu.
Mesi protiv O. Liona: 3 gola i 0 asist na 5 mečeva (2-3-0).
Mesi u 1/8 f LŠ: 24 gola i 4 asist na 27 mečeva.
Mesi protiv Francuskih klubova u LŠ: 7 golova i 1 asist na 13 mečeva.
Najbolji igrač Barse i O. Liona na meču (SofaScore, FotMob, GoalPoint i WhoScored):
8.4*, 8.3*, 7.9*, 7.8: Messi
8.3, 7.8, 6.4, 8*: A. Lopes
* igrač meča
Izvori: @pedritonumeros, @OptaJose, @2010MisterChip, @MessiStats_ (na tviteru) i BDFutbol.

Pozdrav.

nik.

pre 5 godina

Ako Valverde ne razume da je Kutinjo doveden da zameni Iniestu a ne Dembelea onda i nije za trenera Barse. Lion se sinoć previše otvorio... da je Barsa imala iole ideje u igri bilo bi 5-0 jer su imali toliko kontri i šansi da to nije nešto što se često vidja. Ali utisak je da vezni red koči Barsu jer Rakitic, Buskets i Roberto nisu dovoljno ofanzivni igrači (to se ne promeni kad umesto Roberta udje u igru Vidal). Barsi treba višak na levoj strani koji se stvara kad iza Dembelea igra Kutinjo, a ne Rakitic. To Valverde ne može da razume...

Suarez brate,kad ce taj gol vise?

pre 5 godina

Koliko sansi treba Suarezu da da gol???Jedno dvadesetak verovatno.Ok nema veze idemo na Nou Kamp a tamo je zna se vec,druga prica.Barsa dobro igrala ali bez gola nazalost ali ovaj Lion je smesna ekipa.Kad se setim samo Zuninjo,Kupe,Maluda,Govu,Fred....a sada su smesan tim.

Звездин весник

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

Шта је билион?

King

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Da li si ti to upravo uporedio Ronalda sa Mitrovicem? Hahahahahaha

AgentPromena

pre 5 godina

Suareza izbaciti iz prve postave, Mesi lazna 9, Malkom(Kutinjo) i Dembele uz njega..
Varlverde malo manje da rotira i da uigra jedan tim, mislim da je vreme.
Ali najbitnije je da se Suarez preseli na klupu.

tiberije

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golovaKomentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31) Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Dva najveća “stručnjaka” na B92:):):):):)

neutralni felsh

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:38)


steta sto nisi opisao i prvo poluvreme :)

Ivan

pre 5 godina

Realno Barsa razbila Lion, uputila 25 udaraca prema njihoivom golu, Lion imao ludačku sreću večeras te je osttalo 0:0 a trebalo je biti 4:0 za Barsu lagano! U revanšu Katalonci će ih demolirati!

Bodibond

pre 5 godina

Pa kad sudio Granit Cakir zato Barsa i ne moze da pobedi jer nije dosudio ocigledan penal za Barsu. Ali u revansu ce Barsa da pobedi 4:0, upamtite ovo.

nista o nicemu

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Nemoguce je jer Ronaldo prvak Evrope sa Portugalom, a Mesi je sa Argentinom NISTA.

Oliver Kosta

pre 5 godina

Luisa Suareza moze da zameni samo Kun Aguero ili Grizman. Niko vise. Potpisujem. Sve istalo je klasa ispod. Suarez i ovako van forme je odlican igrac. Ne moze sam kao nekada vec mu treba dobro krilo kao Nejmar pa ce onda moci. Dembele nije ta klasa koliko god da dobro odigra. Suarez ce proraditi kad bude trebalo. Moze da dodje Jovic ili neko treci pa da ulazi sa klupe kad Suarezu ne ide. Imace i vise motivacije. Ovako igra sam.

BOSS

pre 5 godina

Barca treba da igra formaciju 3-5-2,a Valverde treba da ide pud kuce po malo :)
Ter Steger

Umtiti, Pike, Lengle


Artur De Jong


Malkom Messi Dembele


Suarez




Prodat:
Rakitica ili Busketca,
Semeda ili Roberta,
Albu,
Vidala

Kupit:
Napadaca,



Klupa: Silensen,Novi mladi Francuz sa T,
Kutinjo,Rabio,Vermalen,Murilo,Alena,
Pena,

Kaj Mak

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?
(Negativni, 20. februar 2019 15:43)

Mitrovića traži Liverpul trenutno, a sigurno će se uključiti još mnogo ekipa u poteru za njim. Inače to može i drugačije da se kaže, zamisli Ronaldo da igra u Fulamu sada, koliko bi golova postigao!? Pozdrav

Negativni

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?

saiyan

pre 5 godina

Mozete vi da pricate sta hocete ali ovde se vidi da je Ronaldo najbolji igrac na svetu.

Mozete da pricate Mesi ima dribling,sut,pas i sve je to istina i lepo izgleda,ali nema vajde od toga,nema niceg konkretnog.

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme.

Da li penal,da li odbitak,Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.

Kaj Mak

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav

Ostojin kum

pre 5 godina

Mozda a mozda ne, ali ono sto jeste sigurno je da nas predsednik Vucic ima snage da se suprotstavi svima, pa i Barseloni i Lionu cak i ako se budu udruzili. Nema tih Fekira i Depaja, Mesija i Suareza koji mogu zaustaviti naseg predsednika u njegovoj nameri da sacuva mir i stabilnost UEFA i naseg regiona.

LemiMi

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00) Nije bilo 2 utakmice u različito vreme, nego 2 od 18.55h i 6 od 21h. Jesi li i tada stizao sve da gledaš, stručnjače?

Ivan Veljković

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.

Uci fudbal

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)

Kad si tako pametan, zasto ti nisi predsednik UEFA? Je li?

nista o nicemu

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova 
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Nemoguce je jer Ronaldo prvak Evrope sa Portugalom, a Mesi je sa Argentinom NISTA.

Bodibond

pre 5 godina

Pa kad sudio Granit Cakir zato Barsa i ne moze da pobedi jer nije dosudio ocigledan penal za Barsu. Ali u revansu ce Barsa da pobedi 4:0, upamtite ovo.

Spanac

pre 5 godina

Neki i dalje uporedjuju Ronalda koji je najobicniji golgeter sa Mesijem koji je golgeter, zadnji vezni, prednji vezni, krilo, dribler, asistent, kreator igre itd itd

Pjer

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.

Звездин весник

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

Шта је билион?

Simi

pre 5 godina

Barsa ako ne da bar jedan gol ovde, ispasce. Lion ima da ih uhvati na kontru na kamp nou i cao.
(Ivan, 19. februar 2019 21:52)

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah

svima su stavili amove

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!

ppp

pre 5 godina

Po ko zna koji put ne uspeva da resi bitnu utakmicu sto mu se stalno desava u reprezentaciji a i u Barsi u poslednje vreme. Da li penal,da li odbitak, Ronaldo uvek resi,pa vi pricajte sta hocete.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)


Kako Ronaldo uvek resi? Gde je bio npr. u 2 finala protiv Atletika i u jednom protiv Liverpula? Kako onda Mesi ima vise osvojenih trofeja u karijeri od Ronalda ako je to tako kao sto ti pises? O Ronaldovom nestajanju u reprezentaciji necu ni da govorim. Nikad nije dao gol u nokauz fazi SP. Na onom EURU kada je Portugal osvojio on je dao samo jedan gol u nokaut fazi. Ali ako mu je za utehu ni Mesi nikad nije dao gol u nokaut fazi SP. I da, Ronaldo je imao priliku da pokaze Mesiju da je bolji od njega ali je u 9 godina igranja u Primeri proglasen samo jednom za najboljeg igraca Primere dok je to Mesi bio 7 puta. Mesi ga je unistio.

BOSS

pre 5 godina

Barca treba da igra formaciju 3-5-2,a Valverde treba da ide pud kuce po malo :)
Ter Steger

Umtiti, Pike, Lengle


Artur De Jong


Malkom Messi Dembele


Suarez




Prodat:
Rakitica ili Busketca,
Semeda ili Roberta,
Albu,
Vidala

Kupit:
Napadaca,



Klupa: Silensen,Novi mladi Francuz sa T,
Kutinjo,Rabio,Vermalen,Murilo,Alena,
Pena,

neutralni felsh

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja! 
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :)

Nemanja

pre 5 godina

Sayin decko idi batali fudbal, Mesi igra sa 3 zadnja vezna mora da se vraca na loptu 40 metara od gola, Penaldo igra sa Modricem, Krosom i Iscom 3 najbolja veznjaka na svetu koju je to utakmicu on resio reci mi to kad da gol sa 3 metra je TIMSKI GOL znaci cela ekipa napravi akciju za gol jel Mesi kriv sto barcelona ima NAJSPORIJI vezni red od svih najboljih ekipa u Evropi i indijanca od trenera sto se plasi da napadne...
Znaci nije ni blizu koliko je Mesi najbolji ubedljivo ali ovo je timski sport nazalost vidimo primer Lebrona.

Suarez brate,kad ce taj gol vise?

pre 5 godina

Koliko sansi treba Suarezu da da gol???Jedno dvadesetak verovatno.Ok nema veze idemo na Nou Kamp a tamo je zna se vec,druga prica.Barsa dobro igrala ali bez gola nazalost ali ovaj Lion je smesna ekipa.Kad se setim samo Zuninjo,Kupe,Maluda,Govu,Fred....a sada su smesan tim.

Ovsena So

pre 5 godina

Valverde OUT

Malkom da ne dobije ni minut, a Suarez da odigra celu utakmicu, stvarno ne znam gde je tu pravda! Mogao bi nekada Valverde da udje na oficijalan kanal Barselone i da pogleda komentare fanova, gde svako zeli da Valverde proba sa taktikom gde ce Dembele igrati levo, Malkom desno, a Mesi u samom špicu napada. Samo neka proba, kad već proba neke bzvz takticke zamisli tipa, da Roberto igra desnog zadnjeg veznog, a tu poziciju nije igrao jedno 5 meseci, na toj poziciji je konstano igrao Raktici ili Vidal u poslednje vreme. Tako da Valverde OUT, kao sto mu i svi pišu na kanalu. A oni produžite ugovor sa njim.

ita

pre 5 godina

Koja kanonada?! Bolje sanse imao Lion. Barsu izvlači Mesi kad je u elementu, a inače je raspad sistema.
(Mirka, 19. februar 2019 23:28)

25 udaraca je imala Barsa

Ivan

pre 5 godina

Nisu mogli na svom terenu da ih uhvate na kontru posto su se branili 90min ali ce to na Kamp Nou uraditi hhahahahahaahahahah
(Simi, 19. februar 2019 22:56)

Igra se 180 minuta, nisu uspeli kuci, ne znaci da nece u gostima. Mnogo slabiji timovi su davali golove barsi na kamp nou, ne znam sta je tu toliko nemoguce. I to bez Fekira su igrali. To je isto kao da barsi ne igra Mesi. Barsa je svakako ogroman favorit, samo Kazem da 0:0 bas I nije neki rezultat u gostima.

Kaj Mak

pre 5 godina

Osim toga ovaj stil igre gde Mesi mora da pipne loptu svake 3 sekunde koci celu igru Barse po mom skromnom misljenju. Igra isto ko Harden u nba-privatizuje ceo tim.
(saiyan, 19. februar 2019 22:59)

Ne poredi ono sto se ne poredi, Mesija ne vidis u sesnaestercu, Ronaldo kad bi pretrcao kao Mesi veceras iznosili vi ga na nosilima ili bi umro na terenu, da Mesi ima ko da mu dodaje kao Ronaldu a on da kampuje u petercu i on bi resavao, a ovako mora SAM da se izbori za sansu jer nema ko da mu je omoguci kao Ronaldo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:07)

Upravo tako! Najlakše je kampovati u petercu, trebas da kreiraš neku akciju, da prodjes, a to je pogotovu teško danas, posto su igrači fizički prespremni. Koliko puta sam vidjao Pique otrči u šesnaesterac i da gol, znaci laganica bi i on mogao da bude napadač, samo da vraca povratne i da kampuje i nadavao bi se golova i te kako. A zamisli jednu stvar prošle godine Mesi Zlatnu kopačku osvojio a ne kampuje u 16 metara, pa ti vidi ko je majstor tu. Pozdrav!

Lakic

pre 5 godina

Mezda ce zvucati smesno ali Mesi nema s kim da odigra obican dupli pas, prinudjen je da solira i kad uputi kvalitetan pas Suarez pre nego sto sutne hvata se za glavu.. sta je s njim???

neutralni felsh

pre 5 godina

barsi je nekreativan vezni red. glavni problem. serhio roberto ne koristi brzinu a na poziciji beka je zatupavio za veznjaka kakav je barsi sada preko potreban.

Kovacevic

pre 5 godina

(saiyan, 19. februar 2019 22:59) 
ja sam za to da sacekamo sutrasnju utakmicu pa da pricamo o tome koliko je ronaldo dobar
(hehhee, 19. februar 2019 23:27)

Najbolji je u postizanju tap in golova, ne moramo da cekamo, gledamo to deceniju unazad

laki

pre 5 godina

uz zestok presing i 90 minuta jurnjave i imaju a i barsa je i zadnje vreme poprilicno suplja i primaju golove od nekih koji ni u mislima nisu verovali da ce ih dati

Gradjanin

pre 5 godina

Sramota je koliko Suarez lose igra. To sto daje golove je cista slucajnost, na jedan dati gol ima 15 promasenih i 20 upropascenih sansi za nekog drugog igraca...

Miha3l

pre 5 godina

Mesi igrac utakmice, koliko je pretrcao i koliko sansi je stvorio cekamo analizu fact-a, najzanimljiviji detalj kada mu cetvorica uklizavaju i sudaraju se a on ih prolazi i onda ga gura peti igrac Liona i faulira

Dimitar

pre 5 godina

Mesi poginuo na terenu neverovatno da ostali igraci ne mogu da iskoriste cinjenicu da svaki put kad Mesi primi loptu bude okruzen trojicom i da ostali ne umeju da naprave visak

Simi

pre 5 godina

(Ivan, 19. februar 2019 23:09)

Ne kazes ti samo, nego si napisao da ce ispasti ako ne daju gol, 0-4 i 0-2 su okretali protiv Psza i Milana, ali je veliki problem sa Lionom 0-0 u gostima. Svaka cast za logiku.

bravo

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras

Stara kuka

pre 5 godina

Barsa prolazi a Liverpul ima sanse jer nije primio gol.Mada mislim da Bajern to u Minhenu odradjuje.Mane ga je morao dati a izvikanom Salahu desna noga sluzi samo za izuvanje.

Pjer

pre 5 godina

(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:23)

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova

Oliver Kosta

pre 5 godina

Luisa Suareza moze da zameni samo Kun Aguero ili Grizman. Niko vise. Potpisujem. Sve istalo je klasa ispod. Suarez i ovako van forme je odlican igrac. Ne moze sam kao nekada vec mu treba dobro krilo kao Nejmar pa ce onda moci. Dembele nije ta klasa koliko god da dobro odigra. Suarez ce proraditi kad bude trebalo. Moze da dodje Jovic ili neko treci pa da ulazi sa klupe kad Suarezu ne ide. Imace i vise motivacije. Ovako igra sam.

neutralni felsh

pre 5 godina

nazalost, za sada je suarez na terenu isto sto i igrac manje za barsu. nece ga lopta, igra samo na snagu... tesko to ide.
opet, njemu je dovoljno vrlo malo da iznenadi i napravi neko cudo, ali za sada ne lici da ce se tako nesto desiti.

gluvaglava

pre 5 godina

Suarez pod hitno na klupu, Kutinjo u startnu postavu. Čovek se ne seća kad je postigao gol na gostovanju u ligi šampiona... Barsa ako prođe Lion u šta ne sumnjam jer igraju kod kuće, sa ovom igrom možda, ali možda prođu i sledeću rundu ipak će ih po svoj prilici tu čekati dželat od prošle sezone...

tiberije

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golovaKomentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31) Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Dva najveća “stručnjaka” na B92:):):):):)

King

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

Da li si ti to upravo uporedio Ronalda sa Mitrovicem? Hahahahahaha

miki_pirs

pre 5 godina

Skripi na sve strane i nema i dalje napredka. Napad je takodje pao u formi ukljucujuci i Mesija i Dembelea, a tome su verovatno malo kumovale i povrede. Suareza ne racunam. Taj lik je van forme vec 3 god ! Neverovatno, zaista neverovatno u sta se taj lik pretvorio i bez obzira na sve forsira ga valverde a mogao bi npr Mesija stavit u sredini, Dembelea desno i Coutinha levo. Dakle jos jedan nacin da i Dembele i Coutinho igraju zajedno,osim onog da Coutinha povuce na mesto Inieste. Ali ne ,ovaj covek forsira stalno isto i drzi u rotaciji dva igraca koja vrede skoro 300 mil... ja ne vidim iskreno nacin na koji bi Barcelona mogla proci PSG, city, Bayen ili LFC. Najlosija barsa u zadnjih 10 god. Sve se svodi na cistu inspiraciju Mesija. Krajni domet,polufinale LS ukoliko budu imali srece sa zrebom u narednoj rundi, ali ni Lyon ne treba otpisati.

Alien

pre 5 godina

Suareza pogodi lopta u glavu, hvata se kao da ga je kamen udario, hoće da iscenira da ga je protivnik laktom kao udario. I još gleda da li mu ide krv. Haha!

Matrix

pre 5 godina

Koji “pametnjaković” stavi nokaut fazu obe utakmice od 21 h?Kada su stavljali grupnu fazu 2 utakmice u različito vreme zašto sad ne mogu gledati Barsu direktno?Kada su jeli * trebali su do kraja!
(svima su stavili amove, 19. februar 2019 20:00)


mnogo izvoljevate vi pojedini. na tv pustis utakmicu a na laptopu ili telefonu pustis stream i mirna backa - kolutas ocima kao kameleon. sta ce nam tehnologija ako je ne koristimo? :) (neutralni felsh, 19. februar 2019 22:06)

Skineš aplikaciju pod nazivom Tubio da bi preko nje priključio telefon sa Smart TV-om. Udjes u aplikaciju ukucas na Google-u “totalsportek”, otvoriš prvi sajt koji izadje, nadjes sekciju football, nadjes utakmicu, otvoriš link, izaći će ti opcija da gledaš preko telefona ili TV, pa izaberi i uživaj, sve je u HD. Pozdrav

Smeh

pre 5 godina

Nekada mi neće biti jasno omalovažavanje Mesija, Ronalda ili nekog trećeg igrača, sportiste. Umesto da uživate dok takvi majstori igraju ovde ih budale pljuju iz fotelje. Da nije tužno bilo bi smešno.

nik.

pre 5 godina

Ako Valverde ne razume da je Kutinjo doveden da zameni Iniestu a ne Dembelea onda i nije za trenera Barse. Lion se sinoć previše otvorio... da je Barsa imala iole ideje u igri bilo bi 5-0 jer su imali toliko kontri i šansi da to nije nešto što se često vidja. Ali utisak je da vezni red koči Barsu jer Rakitic, Buskets i Roberto nisu dovoljno ofanzivni igrači (to se ne promeni kad umesto Roberta udje u igru Vidal). Barsi treba višak na levoj strani koji se stvara kad iza Dembelea igra Kutinjo, a ne Rakitic. To Valverde ne može da razume...

Lopez

pre 5 godina

Prosta taktika protiv Barselone,zatvoris Mesija i neces izgubiti utakmicu,veceras Mesi nije bio zaustavljen ali su ga cuvali i po petorica,mnogo sansi stvorenih za saigrace koji nista nisu iskoristili pogotovo Suares

Ivan

pre 5 godina

Ali ovaj Suarez ne prestaje da me fascinira koliko je bezobrazan. Igrac Liona ga napuca, lopta potpuno promeni pravac, i on pokazuje na aut za brasu, koliko obraza nema lik…

Ivan

pre 5 godina

Realno Barsa razbila Lion, uputila 25 udaraca prema njihoivom golu, Lion imao ludačku sreću večeras te je osttalo 0:0 a trebalo je biti 4:0 za Barsu lagano! U revanšu Katalonci će ih demolirati!

AgentPromena

pre 5 godina

Suareza izbaciti iz prve postave, Mesi lazna 9, Malkom(Kutinjo) i Dembele uz njega..
Varlverde malo manje da rotira i da uigra jedan tim, mislim da je vreme.
Ali najbitnije je da se Suarez preseli na klupu.

Bodibond

pre 5 godina

Kladionice su veceras 6 biliona u plusu!.STRAŠNOOOO!!!.
(Mikloš Salamander, 19. februar 2019 23:06)

A vikendom su u plusu 999 biliona strasnooo zaistaaaaa!!!

neutralni felsh

pre 5 godina

Zaista je neverovatno da je Lion večeras izborio remi na svom terenu protiv moćne Barselone koja ih je zaista razbila i pravo je čudo da je Barsina kanonada od 25 udaraca na gol Liona ostala bez ijedne lopte u mreži protivnika. Golman Liona je branio odlično ali su neverovatnu sreću imali Lionovi igrači zaista, po šansama i igri Barsa je ovu u ovoj tekmi trebala pobediti minimum 3:0 a realno najmanje 4:0. Opet, velike su šanse Barselone u revanšu da lagano rekao bih rutinski dobije Lion u revanšu i lagano ode dalje jer je zaista miljama bolji tim od Liona definitivno.
(Ivan Veljković, 19. februar 2019 23:38)


steta sto nisi opisao i prvo poluvreme :)

facts

pre 5 godina

Olimpik Lion 0-0 Barselona, 1. deo

Barsa protiv O. Liona u LŠ: 4-3-0, 16 datih i 7 primljenih golova. Mečevi:
2001 B 2-0 OL, OL 2-3 B
2007 B 3-0 OL, OL 2-2 B
2009 OL 1-1 B, B 5-2 OL
2019 OL 0-0 B
Svi strelci Barse protiv O. Liona u LŠ:
4 Henry
3 Messi
2 Rivaldo i Kluivert
1 Gerard, Iniesta, Eto'o, Keita i autogol (F. Clerc)
Barsa u KEŠ+LŠ: 179-70-56, 5 titula, 608 datih i 293 primljena gola na 305 mečeva.
O. Lion 1. put od 2012. igra nokaut fazu LŠ.
Prvi put od 2008. dva neporažena tima iz grupe (Barsa i O. Lion) su igrali međusobno u nokaut fazi LŠ i ostali neporaženi i posle 1. meča.
Među startnih 11 O. Liona našlo se 86 odigranih mečeva LŠ, 43 meča manje nego samo 1 igrač Barse (Mesi 129).
Zadnja pobeda Barse u gostima u LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Ekipe protiv kojih je Barsa igrala 6+ mečeva u Evropi i nije izgubila:
7 O. Lion (4-3-0 u LŠ)
6 Verder Bremen (4-2-0, 4 meča u LŠ, 2 u superkupu Evrope)
Igrači sa najviše nastupa u KEŠ+LŠ (računajući i kvalif. za LŠ):
178 Casillas (174 LŠ+4 kvalif.)
162 Cristiano (158+4)
157 Xavi (151+6)
151 Giggs (141+10)
144 Raul (142+2)
139 Maldini (109+11+19 u KEŠ)
132 Iniesta (130+2)
131 Seedorf (125+6)
130 MESSI (130+0) i Scholes (124+6)

Cink

pre 5 godina

sta je sa arturom iz barse. sto ne igra, on im je falio na sredini. morao je umesto serhija roberta da pocne kutinjo, velika je razlika u klasi izmedju ta dva igraca. usustini prednost barsi, ali slaba zavrsnica veceras
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bravo, 19. februar 2019 23:01)

Povredjen je, uskoro se vraća na teren. Slažem se da puno znaci ekipi.

Младен Делић

pre 5 godina

Šta je tekma?
(el)

Текма значи утакмица на словеначком. Могао си то да укуцаш у гугл и сазнаш. Кад је била Југославија разне згодне речи су улазиле у српски, тако и "текма". Мислим да се та реч код нас појавила још 80-их. Данас нема Југославије, данас сви гледамо у инстаграм, блејимо и мекећемо. Док нас ветар не однесе.

Kaj Mak

pre 5 godina

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?
(Negativni, 20. februar 2019 15:43)

Mitrovića traži Liverpul trenutno, a sigurno će se uključiti još mnogo ekipa u poteru za njim. Inače to može i drugačije da se kaže, zamisli Ronaldo da igra u Fulamu sada, koliko bi golova postigao!? Pozdrav

facts

pre 5 godina

2. deo

Antoni Lopes je 56. golman sa kojim se Mesi suočio u LŠ.
Barsa je dala samo 1 gol u gostima u zadnjih 6 mečeva u nokaut fazi LŠ (Čelsi 1-1, Mesi).
Od osvajanja LŠ 2015, samo je Mesi dao golove u gostima za Barsu u nokaut fazi LŠ (Arsenal 0-2 i Čelsi 1-1).
Barsa je dala samo 1 gol u zadnja 3 meča (Mesi protiv Valjadolida).
Barsa 3. meč u nizu nije dala gol iz igre.
Igrači sa najviše golova u 1/8 f LŠ:
24 Messi (27 mečeva, 0.89 gola po meču)
20 Cristiano (28, 0.71)
12 T. Muller (18, 0.67)
O. Lion je vezao 6. remi u nizu u ovoj LŠ, a to su ranije učinili AEK Atina (0-6-0 2002/03) i Glazgov Rendžers 2005/06.
Drugi put je 2 puta bilo 0-0 u 1 danu u 1/8 f LŠ (O. Lion-Barsa i Liverpul-Bajern). 1. put: 15.3.2016 (Atletiko 0-0 PSV [8-7 penali] i Mančester Siti 0-0 Dinamo Kiev).
Na prvih 6 mečeva nokaut faze ove LŠ bilo je 0-0 na poluvremenu.
Barsa je uputila 25 šuteva protiv O. Liona, što im je najveći broj šuteva u LŠ bez datog gola na 1 meču još od 2003/04. Nemoć.
Nokaut faze KEŠ+LŠ u kojima je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1974 5-0 SK VOEST Linc i 3-0 Fejenord
2006 2-0 Benfika
2012 3-1 Milan
2019 ?
Ter Štegen je imao 16 odbrana od 20 šuteva (80%) u okvir gola u ovoj LŠ. Agilan.

facts

pre 5 godina

3. deo

Zadnja pobeda Barse u gostima u NOKAUT FAZI LŠ: Arsenal 0-2, 23.2.2016 (2 gola Mesija).
Nokaut faze drugih Evropskih takmičenja gde je Barsa počela sa 0-0 u gostima:
1983 1-1 Austrija Beč/Wien [kup pobednika kupova]
1988 0-1 Bajer Leverkuzen [kup UEFA]
Na osnovu istorijskih rezultata u Evropskim takmičenjima, Barsa i Bajern imaju 65.4% šanse da prođu dalje (O. Lion i Liverpul imaju 34.6% šanse).
Suares je dao samo 2 gola za 2056' [34 sata i 16' igre] u zadnja 23 meča za Barsu u LŠ. Klupa?
Suares nije dao gol u gostima u LŠ u zadnjih 16 mečeva (za 1508' [25 h i 8' igre]). Velika kriza.
1253 dana su prošla od Suaresovog zadnjeg gola u gostima u LŠ (Roma 1-1, 16.9.2015). Alarm.
Suares je zadnji gol u gostima u nokaut fazi LŠ* dao 15.4.2015 (PSŽ 1-3). Od tada je prošlo 1407 dana (3 godine, 10 meseci i 5 dana).
* finale LŠ 2015. se igralo na neutralnom terenu.
Mesi protiv O. Liona: 3 gola i 0 asist na 5 mečeva (2-3-0).
Mesi u 1/8 f LŠ: 24 gola i 4 asist na 27 mečeva.
Mesi protiv Francuskih klubova u LŠ: 7 golova i 1 asist na 13 mečeva.
Najbolji igrač Barse i O. Liona na meču (SofaScore, FotMob, GoalPoint i WhoScored):
8.4*, 8.3*, 7.9*, 7.8: Messi
8.3, 7.8, 6.4, 8*: A. Lopes
* igrač meča
Izvori: @pedritonumeros, @OptaJose, @2010MisterChip, @MessiStats_ (na tviteru) i BDFutbol.

Pozdrav.

Negativni

pre 5 godina

Nije mi bila namera da ja vredjam Ronalda samo da ga je nemoguce porediti sa Mesijem, ne igraju uopste na istoj poziciji, Mesi igra skroz povuceno, Ronaldo samo napred, ali fascinantno je sto kazes da i pored te cinjenice Mesi postize vise golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pjer, 19. februar 2019 23:31)

Razumem te. Iznosimo samo činjenice koje su realne. Slažem se sa tobom sto se svega tiče. Ni meni nije cilj da vredjam niti uništavam nečije igračke sposobnosti. Na primer po meni danas Ronaldo može da se uporedjuje sa Mitrovicem, slican stil igre, povratna i trk u peterac, guraj se, padaj, daj gol, iznudi penal, ako ćemo realno, ali eto kad bi Mitrovic igrao u Juventusu, nadavao bi se i te kako golova. Mislim ovo pricam vezano za sada. Činjenica je da je Ronaldo vrhunski fudbaler. Pozdrav
(Kaj Mak, 19. februar 2019 23:55)

A nije ti palo na pamet da razmisliš zašto Mitrović ne igra u Juventusu, već u Fulamu?