Petak, 15.02.2019.

08:38

Vestbruk prestigao Pejtona, Njujork prekinuo crnu seriju

U noći između petka i subote odigrane su tri utakmice u NBA. Nju Orleans je pobedio Oklahomu, Orlando je bio bolji od Šarlota, dok je Njujork slavio u Atlanti.

Izvor: Z.K.

Vestbruk prestigao Pejtona, Njujork prekinuo crnu seriju IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

71 Komentari

Sortiraj po:

rasel bolji?

pre 5 godina

Uz svo postovanje Pol Djordja,ne vidim razlog da se on vise kotira za MVP od saigraca Rasel Vestbruka.Ne delim misljenja da li ga neko voli ili mrzi,pokusavam biti realan,ali 11 tripl dabl u nizu je zaista podvig,ma koliko se neko trudio da to omalovazi stvar je za divljenje!Neverovatno kako se,kako neko u komentarima napisa da se individualizam vise ceni u timskom sportu!?Rasel mozda nekima nije po volji,ali bez njega ruku na srce tim "gromova" nebi bio to sto jeste bez njega.S druge strane Pol je neverovatan suter i veoma koristan za tim ali je juce uprskao zadnja dva suta i Pelikansi su se odvojili i priveli kraju utakmicu.Koje gledao utakmicu,ne citao komentare,videce da u odsustvom Rasela na terenu,Pelikansi su napravili pristojnu razliku koja je samo u jednom trenutku spala na kos razlike posle neverovatne "trojke" rasela na ispod 2 minutado kraja utakmice.Decko izgara na terenu,a to sto je prznica i zakacio se sa nasim Jokicem ne umanjuje njegovu igracku velicinu.Van terena je veoma prijatna osoba,nije isaran tetovazama poput ostalih tamnoputih igraca NBA,vodi pristojan sportski zivot,ljudi ga u Oklahomi obozavaju.To sto voli da pobedi na svaki nacin,ukljucujuci njegov sebicluk u tim trenutcima, ne treba mu uzeti za zlo.Ustalom biti MVP "Sve Zvezde" ne dodeljuje se tek tako,a Rasel je nosioc tog zvanja!

bradina

pre 5 godina

Bravo za komentar pod imenom Dragan!Dodao bih jos da se pored svih parametra za zavrsnu poziciju na tabeli Zapada i Istoka,prvo racuna mesto u konferenciji,a posto je Denver tu u prednosti nad Oklahomom,Denveru se smesi drugo mesto i velika sansa ukoliko ovako nastave i odbrane primat domaceg terena neverovatna sansa za finale na Zapadu!Sam Jokic izjavio je da ih mnogi ne uzimaju za ozbiljno i da im je prevashodno bio cilj ove godine bio ulazak u plejof,sto je definitivno ostvareno!Za dalje nesto ce pokazati prve utakmice u tom delu.Nedostatak Denvera je sto su samo 2 igraca (Milsap i Irving),bili do sada ucesnici u PO,a kako Sekil O'Nil to lepo kaze to je druga dimenzija takmicenja gde se kiks tesko ispravlja pogotovo na svom terenu.

@

pre 5 godina

@ Pera

Denver ima treći najteži raspored do kraja sezone, ali dobra vest je da Oklahoma ima najteži. Sa druge strane Portland i Utah imaju veoma lake rasporede, Utah naročito i očekujem ih u prve 4 ekipe Zapada do kraja sezone. Biće čupavo :)

Dragan

pre 5 godina

Westbrook jednostavno izgara na terenu, igra odbranu, zavaljuje blokade, baca se za loptom, trci napred-nazad, to bas nije opis uobrazene zvezde koja promovise sebe na racun tima. Danas je sramota biti "Dobar za sebe dobar i za druge". Ocekuje se nekako da ljudi ne gledaju sebe sto ih samo tera da lazu bez potrebe. Tako da najveci lazovi ispadnu najbolji ljudi.
Stvar je trenera, uprave i vlasnika da ga motivisu ili ne kako ce da igra. Covek se prilagodjava sistemu, ali da je uobrazen - nije.
Da se razumemo najvise volim timsku igru, zato mi je Greg Popovic omiljen trener, ali ostali imaju drugaciju viziju sta publika voli i trazi.

Pera

pre 5 godina

Meni je najvaznije sto je Oklahoma konacno izgubila. Denver ulazi u poslednjih 25 utakmica sa dva poraza manje od njih i pet manje od Portlanda. Lepa prednost, ali zaista imaju tezak raspored, puno meceva protiv timova sa zapada koji se bore za PO, samo u aprilu igraju u gostima protiv GS, Jute, Portlanda a docekuju SA, Portland i Minesotu (opet u poslednjem kolu).
Ako budu bar treci izbeci ce GS u polufinalu, to je nadohvat ruke, pogotovu ako bar jednom pobede Portland (ove sezone su 2-0 protiv njih). Realno, za ulazak u finale borice se protiv Oklahome (takodje vode 2-0), a ostatak regularnog dela odlucice ko ce imati prednost domaceg terena.

Joe

pre 5 godina

Na YouTubeu imate video "The ugly side of the NBA" gdje je na par primjera objašnjeno šta igraci rade za vlastitu statistiku.
Npr Westbrook u posljednjim sekundama meca dodaje loptu svom saigracu i izlazi van granica terena jer ne želi da vrijeme istekne/utakmica zavrsi dok je lopta u njegovim rukama, računalo bi mu se kao izgubljena lopta.
On je najekstremniji primjer igrača za statistiku , Jokić i Simmons su drugi primjer a izgleda je i mali Dončić počeo triple doubles da skuplja.
Mislim da je veći doprinos ekipi ako nastaviš da sutiras kad imaš 20 koševa i pogodis još 6/10 nego da dodajes lošijim suterima oko sebe koji će pogodit 4/10 samo da bi se tebi upisale asistencije i da bi došao do triple double

ljupce

pre 5 godina

@vince carter

ne znaju oni za cinjenicu da je hjuston osvojio titulu tako sto je hakim pogodio trojku preko seka.ne vredi njima pricati,oni teraju po svome.

BeKo

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost. 
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Zato što je košarka timska igra, neko je dole upoređivao Wilta i Russella (2:11 titula) a Wilt imao brojke kao što niko neće ali Russell imao bolji tim i imao više uspeha. NBA je američki "proizvod" gde je indivudualizam maksimalno vrednovan a košarka timski sport pa je teško naći sredinu jer je individualni učinak više vrednovan od timskog.
Za razliku od NBA, srpska odnosno ex Yu košarka je bila izrazito timski orijenetisana (delimično i zbog ideologije) pa smo zato imali i dobre igrače i još bolje timove koji su najviše sa reprezentacijom osvajali mnogo titula. Da je Westbrook prošao našu školu košarke sa svojim fizičkim predispozicijama sigurno bi njegov tim imao više uspeha.

игор

pre 5 godina

Какве све фурде од играча "престижу" легенде и то у најгорој ери nba кошарке.

slola

pre 5 godina

Alooooooo sta je s vama, 60% suta iz igre je imao nocas, dzordz 4 od 17 za tri, i opet je on kriv za poraz, o cemu vi to?
Okej do sad svaki put, ali ovo...

ljupce

pre 5 godina

@jeremija

u pravu sisto se tice broja suteva,to nije sporno.zaboravio si samo jednu malu sitnicu da pomenes,ustvari dve.prva sitnica je da je dzordan celu karijeru igrao protiv handcheck odbrane,dok je lebron to morao kao ruki samo u svojoj prvoj sezoni.to pravilo se ukida 2004-e godine cime se daje ogroman prostor i ceo fokus je na napadacima gde je reket iz godine u godinu sve vise bioprazan do sada gde je reket prazan potpuno.da ne pominjem da lebron igra u eri gde defanzivac ne sme da ga dodirne odmah sviraju faul.druga sitnica je konkurencija u reketu i u konferenciji.istok tada bio mnogo jaci nego sto je unazad godinama.da ne pominjem da je dzordan imao za protivnike melouna,hakima sampsona,juinga,seka koji nije imao 150kg,admirala,bed bojse koji su i zvanicno najtvrdja ekipa ikada,tukli sve redom.onaj boston,lejkerse,jutu i sve ih je unistavao.ajzea tomas je sam priznao da su bukvalno prebili dzordana kako bi izbacili cikago.proslo im je jednom,drugi put nije.znas li ti sta bi lebron uradio da krene u reket,a tamo ga cekaju hakim i sampson?pobegao bi u golden stejt,a dzordan ih je pobedjivao.i trece,dzordan nije zvao superstar igrace da igraju zajedno,vec se trudio da ih pobedi.svaka cast lebronu,iskoristio je ovu eru i pravila maksimalno,ALI ON NIJE I NIKAD NECE BITI MAJKL DZORDAN,A KAMOLI BOLJI OD NJEGA.ende.

ratko

pre 5 godina

Kakav Rasel, kakav Djordj? Ljudi, zar ne vidite, najkonstantniji je Nikola Jokic, cepa trpl dablove uz vrhunski procenat suta, lider je ekipe koja pobedjuje, on i jedino on je pravi MVP.

Saša

pre 5 godina

@iskusni, o čemu pričaš čoveče?
Ewing, Olajuvon.... su pogadjali sa 4-5 metara bez greške. Sadašnji centri ne mogu bazen da pogode sa 5 metara. Pogledaj malo finala sa početka '90-ih. I finala istoka ili polufinala Čikago- New York. Kakve su tad odbrane bile? Danas Harden šutira po 20 bacanja, kad se svira i pogled popreko. Vrati malo pa pogledaj okršaje Džordana i Starksa, kako se tad svirao faul.

$$$

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Znaci Westbrook i LBJ trebaju da gledaju u pasulj, dal ce njihova ekipa da pobedi, pa da se potrude za TD?...Ako nece da pobede, onda da se ne trude?

Jel imas neke konkretne brojke u vezi gledanosti?

vince carter

pre 5 godina

Interesantna stvar od @Jeremije uzmes manje suteva,efikasniji si,uzmes vise trojki u eri trojki bolji si trojkas :)) 51,4% suta Majkla Dzordana 1984-1998 Chicago Bulls!! Dakle mogao je i 40 puta po utakmici uz takvu efikasnost,ako si tako efikasan ne moras drugom da prepustas suteve :)) Sa druge strane naravno da je Jordan i vise nego duplo bolji suter nego Lebron jer naravno da trojke nisu merilo suta,jer Jordan je sa svih pozicija unutar linije prangijao kao snajper,jump shuteve,fadeway suteve bilo kakve. Dokaz da Lebron nije dobar suter su svakako slobidna bacanja,prirodni suteri vezanih ociju pogadjaju bacanja,Lebron je navezbani suter koji na treninzima upucuje Hiljade suteva da bi namestio ruku. Vec 2005 se igralo drugacije u odnosu na 2004 sa istim igracima zbog ukidanja handchekinga i procenti su svima skocili. Naravno da su Meloun,Ewing,Garnet,Weber,Hakeem prangijali sa 4,5 metara,naravno da je Mit da sad svi sutiraju trojke. Ovde pola vas ne zna da je Shawn Kemp sutirao trojke a kamoli Sam Parkins. @Jeremija Lebron je izgubio skoro 3 hiljade lopti vise od Jordana,misli o toj efikasnosti :))

turbokid

pre 5 godina

Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.
(JeRemija, 15. februar 2019 12:46)

Kao i svaka sportska statistika, ovo je poeređenje baba i žaba. Da je Lebron igrao protiv timova kao što su Detroit Bad Boysa i sličnih, ne bi došao do te brojke ni sa 1000 šuteva više od Džordana. Džordana su tukli gde su stigli, kao uostalom i sve igrače tog doba, kada se u NBA nije igrao samo pakleni napad, nego i paklena odbrana. Ko ne veruje, neka gleda stare utakmice Bulsa, Seltiksa, Jute, Indijane, Niksa...

Postoje dobri razlozi zašto se danas postiže u proseku 20 poena više na utakmicama (po ekipi) nego pre trideset godina, kao i zašto napadi traju 10ak sekundi kraće. Igrači su danas napadački raznovrsniji, skoro svaki igrač u NBA može da igra tranziciju, šuta ili dribla, i zbog toga se igra mnogo slabija odbrana, jer SVAKA ekipa igra potpuno istu košarku: hipernapadačko nadkošavanje. O ovome je xy puta pričao/zamerao i Greg Popović.

cvelinho

pre 5 godina

Voleo bih da Adams ode iz OKC, sramota da Rasel nabija statisiku (razumem ja taj shoubiz), a covek koji je centar ima samo 5 skokova za >30 minuta

Topnik

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.

Iskusni

pre 5 godina

Ajmo sada hejteri

- Pol Džordž 3-17 trojke
- Nad Steven Adamsom se iživljava Julius Randle, bolje bih ja sa 45 godina mogao da ga čuvam.
- Vestbruk je odigrao savršenu utakmicu, ali je bio jedini.

Šta mislite, da Majkl Džordan nije to radio ? Pa ljudi su isto govorili za njega tada. Kao Džejms Harden nije uzeo titulu. Pa ko da uzme titulu pored ovakvog Golden stejta. U istoriji nisu bili takvi kompletni timovi kao Golden stejt. Ti kad imaš u timu 3 igrača koji po minutu postižu više koševa sa većim procentom šuta nego što je to radio Majkl Džordan. Kad imaš jednog Drejmond Grina koji je u stanju da postigne tripl dabl bez poena. Možeš da budeš najveći igrač svih vremena, ne možeš da osvojiš titulu.

U Džordanovo vreme 90% igrača na poziciji 4 i 5 nisu znali da šutnu van reketa, a kamoli trojku. Smallball se nije igrao, a rotacije su bile manje. Nije bilo toliko trčanja, tranzicija je bila sporija. Džordan je igrao po 45minuta po utakmici. To mislim na one utakmice koje su bile bez Garbage time-a i eventualnog problema sa ličnim greškama.

Danas ne postoji nijedan NBA tim, koji igra sa samo jednom ili dve izmene.

Mixy

pre 5 godina

Ne branim Westbrooka jer mislim da juri za triple double ali juce nije bilo tako.. 44p/14s/11a 18/30 60% sut iz igre 4/12 33% za 3 uz 5 izgubljenih za 39 minuta, +- -15 kao i cela ekipa iz prve postave u minus.. Ali nije njego krivica vec Polova jer je odigrao katastrofalno 11/29 sut iz igre od toga 3/17 za tri.. Smanjite dozivljaj, Ras je zivotinja i zna da pretera i juri statistike sto uglavnom i radi ali ovaj mec ne znam da li je mogao bolje! Od ovih 14 promasenih trojka Dzorddza Ras je imao sigurno potencijalnih 7-10 asistencija.. Tako da su njegovi saigraci pogadjali OKC bi izasao kao pobednik i on bi imao minimum 15-18 asistencija.. Dobro jutro iz Cikaga

JeRemija

pre 5 godina

@Milan
Bravo, pronašao si statističku kategoriju u kojoj je Majkl bolji od Lebrona a to su slobodna bacanja.

E a pazi ovaj podatak, Lebron je u dosadašnjoj karijeri ubacio 1697 trojki uz procenat 34.4% a Majkl je ubacio 581 trojku iz 1778 pokušaja uz 32.7% za 3, što će reći da Lebron skoro ima više ubačenih nego Džordan pokušanih trojki:) Ovo sve pišem zbog neke mitomanije da je LBJ loš šuter?! A on ubacio tri puta više trojki od Džordana i sve to uz bolji procenat šuta...Zanimljivo:)

Milan

pre 5 godina

@Lackyone
Ne lupetaj, niti je MJ najveći potrošač lopti niti uopšte ima loš procenat šuta. Samo malo poređenje: MJ je izveo znatno manje slobodnih bacanja u karijeri od LBJ, ali još uvek ima više pogođenih slobodnih bacanja.

JeRemija

pre 5 godina

Još jedna zanimljivost o odnosu Džordan-Lebron, jer je jedan komentar dole prvi krenuo sa tim poređenjem.

Elem. Lebronu nedostaje još 210 poena kako bi stigao Majkla po broju postignutih poena. Sad će neko reći pa da "lako'' je tako kada je Džejms odigrao sezonu više i imao više mečeva.
Međutim, zanimljivo je to što će u momentu kada prebaci Majklova 32292 poena, Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.

dj

pre 5 godina

Gledajte utakmicu,a ne statistiku,prvo nije igra Schroder,drugo Westbrook je imao procenat 60%,alo 60% i 44 poena kao plej. Trece PG13 je imao lose vece,kao i Adams. Izadji ti na teren i sutni 30 puta i pogodi barem 15.

nekotamo

pre 5 godina

SasaS, upravo tako. Stvaranje tih "super timova" ce ubiti NBA. Nekad je bilo nezamislivo da najvece zvezde menjaju klubove. Secam se kad su Pejton i Meloun na kraju karijere promenili klub, bio je to pravi sok. Doduse za to je kriv jedan covek koji je uzeo titule mnogim velikim igracima koji su ih svakako zasluzili.

Jaran

pre 5 godina

Posto OPET prozivate Vestbruka da je sebican/siledzija, evo vam ga Pol Dzordz sinoc:
- Minuti: 41
- Slobodna bacanja: 3/3 (100%)
- 2 poena: 8/12 (67%)
- 3 poena: 3/17 (18%)
- Sut iz igre: 11/29 (38%)

Evo vam ga i ovaj siledzija:
- Minuti 39
- Slobodna bacanja: 4/4 (100%)
- 2 poena 14/18 (78%)
- 3 poena: 4/12 (33%)
- Sut iz igre: 18/30 (60%)

chox

pre 5 godina

Covek ima 95% loptu u rukama , sutira po 60 puta , juri samo individualne rekorde , zao mi samo Dzordza sto nece nista nikad osvojiti bude li ostao u Oklahomi

BeKo

pre 5 godina

@(?!, 15. februar 2019 09:15)

Najboljih 10 sezona po proseku koševa

1.Wilt Chamberlain*50.36 1961-62
2.Wilt Chamberlain*44.83 1962-63
3.Wilt Chamberlain*38.39 1960-61
4.Wilt Chamberlain*37.60 1959-60
5.Michael Jordan*37.09 1986-87
6.Wilt Chamberlain*36.85 1963-64
7.James Harden 36.59 2018-19
8.Rick Barry*35.58 1966-67
9.Kobe Bryant*35.40 2005-06
10.Michael Jordan*34.98 1987-88

Najviše utakmica sa 50+ koševa

1 Wilt Chamberlain 118
2 Michael Jordan31
3 Kobe Bryant 25
4 Elgin Baylor 17
5 Rick Barry 14
James Harden14

Harden se ne može upiređivati sa Westbrookom ali da mu nedostaje titula tu si u pravu.

sarajevo.ba

pre 5 godina

Meni su gori ovi sto u 02:00 ustaju gledat Nba.
Ustanem na posao, uz kafu vidim rezultate i ende.
E cuj ustati da gledam 3 sata Westbroka.

ring of fire

pre 5 godina

Slazem se da Vestbruk budzi statistiku ali budi mo realno sinoc je igrao odlicno- izgubili su jer je P Dz igrao ocajno 3 -17 sut za tri.

Grdoje

pre 5 godina

Vezano za ove statisticare i rasorave oko njihovih ega... Verujte, nista se nije promenilo. U ratu i sportu se nista ne moze uciniti bez jakog ega. Ti ljudi su vodje. Oni koji pobegnu od takvog egoiste budu proglaseni izdajicama ( Durent). Jedina razlika izmedju nekad i sad jesu drustvene mreze. Tako na YT mozete cuti mnogo razlicitih misljenja od anonimnih likova, potkrepljeno statistikom, video klipovima i sl. Nekada takvi niste mogli ni da se cuju. Niti su imali kanale za oglasavanje, niti je bas svako imao kablovsku da isprati vecinu utakmica pa je tako bio dostupan samo zvanican kanal NBA. A oni su, naravno, forsirali "egoiste" jer je to prodavalo ulaznice. Ljudi bi procitali statistiku u novinama i to je to. Mislite da ovo sto rade danas ovi egoisti nisu radili MJ, LB, Maloun i Stokton i ostali? Ma dajte, sve je isto.

@

pre 5 godina

@ Luckyone

"a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada"

Tačno, ali karijerni procenat šuta 50%, dok Harden i Westbrook nikad nisu prebacili 45%. Aj za Hardena još i ima opravdanja pošto šutira po 600-700 trojki za sezonu, ali ninja kornjača je knjiški primer igrača kome fizikalije dozvoljavaju mnogo, ali selekcija šuta i odluke na terenu su mu toliko loše da ga svi vide kao silovatelja igre i pored 10 asistencija u proseku.

Milan

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)
kad si bio mladji i trava je bila zelenija nego sad

Robby

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja
(Luckyone, 15. februar 2019 09:42)

Svaka cast za komentar! Mozak-jednosmjerna ulica...Cim malo krenu da mozda razmisljaju i pogledaju cinjenice,zaboli, i odmah se vrate u mod "MJ GOAT", "Kakav Vestbruk statisticar" , Nikola Jokic- s kojom lakocom dolazi do TD" , "Mislis FMP-Zvezda ne postoji" ,"Vasi najbolji igraci su Javor i Pukl"... Ovi komentari VS realnost= "Prodje zivot ostah slijep"

kaligula

pre 5 godina

sonicsi su neprezaljena ljubav... russ se mora postovati, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog dve stvari: kao prvo, covek je ostao u oklahomi... i, drugo- energija koju donosi na parket uvek je danas izuzetno retka... basket danas nema nikakve veze sa onim koji se igrao samo pre 15-ak, o 90´s ne vredi trositi reci... heroji ove igre danas, basket 2.0 gotovo, jesu brada, russ, sutra mozda nikola, embiid, simmmons, prekosutra tatum, mozda kuzma,ayton...

znanje-imanje

pre 5 godina

Ova utakmica nije primer onoga što hoćete da kažete. Što se tiče statistike apsolutno dominira Džordž sa 3 data od 17 puta za 3. Najbolji igrač i glavni strelac tima imao je loše veče. Da im bude još gore nikoga - osim Vestbruka - nije htelo. Da bude još gore Džordž koji nije siledžija - bio je. Ono kao "mora da krene" ali, naravno, ne da ne mora nego ni neće kada neće.
Davis je opet bio "malo povređen" - dakle nije hteo mnogo da se smara već samo da uzme zaradu a opet im pokaže da mu se više tu ne igra. A ipak ih nisu dobili. Adams samo 4 poena. Drugima u NO je proradio ponos i to je bilo to.
Sve u svemu u tim okolnostima Vestbruk je ne samo igrao odlično nego i optimalno. Šreder povređen, Paterson 8 šuteva za 5 poena, Ferguson 9 za 6... Klupa bila korisna ali iz njegove igre. Ovo jeste bila noć da siluje i umalo ih nije sam odveo do pobede. Sve tražeći još nekog da ga krene izgubio je samo 5 lopti, kakvih crnih 11? Drugi porazi pokazuju štetnost kad je neko nasilna i zvezda-statističar ali ne i ovaj. Ni ja ga ne volim kao ni vi, i sve te čađe koji još od Redži Milera protiv Divca refleksno rasistički reaguju ali...
Isto tako - možda je tripldabl još teži kada nikog drugog neće? Em brojke teže idu em sav fokus na glavnom igraču...
Vrlo koristan rezultat za krizirajući Denver.

Pera Božić

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)

NBA nikad nije ni imala primat a US kontinentu...

student

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi. 
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.
(tocka, 15. februar 2019 09:12)

Da si odgledao jednu utakmicu OKc ove sezone video bi da ovaj Vestbruk i onaj od prošle sezone, su dve različite osobe. Ne siluje šut da ubaci 50 poena kao što je radio. Izuzetno je koristan trenutno, 10-15 asistencija je sigurnih 20,30 poena obezbeđenih.
Sinoć je imao odličan procenat šuta.
Covek igra fenomenalno i podredio se ekipi. Sad što beleži tripl dablove, odmah se smatra da siluje statistiku.
Kada on ostvari tripl dabl, OKc beleži pobedu u 90% slučajeva.

SasaS

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.

Lex

pre 5 godina

Moze mi neko objasniti sta zele Hawksi da postignu? Ne zele da tankuju,a imaju samo mrsavog Treja i Collinsa koji tu jedino nesto vrede.

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Kosarka je postala negledljiva zbog ovakvih egoista koji zbog licnih statistika potpuno je nebitno da li njihov tim pobedjuje ili ne. Pre neki dan igraju Filadelfija i Boston i 37 sekundi pre kraja meca bek Bostona (mislim da je bio Rozier) kuca preko Joela Embida koji se sklanja u stranu iako je postavljen u idbrani ali ima 5 faulaova i ne isplati se coveku da mozda napravi faul i izadje iz igra kada bi mogao da da jos koji poen i skok u statistici. Na kraju je to zakucavanje bilo presudni poeni.

NBGD

pre 5 godina

Dajte malo statistiku prikolim šuta,da vidimo dal je on stvarno dobar ili sutira do iznemoglosti. To je ko na fudbau gde ja igram,Deki se nadaje golova,a nikome dodao nije ceo termin i na kraju on kaze ja dao 4 gola i se...e mi.

RankOne

pre 5 godina

Što reče ,,: "Uveo bih pravilo da se tripl-dabl i dabl-dabl ne računaju ako tvoja ekipa izgubi ili ako imaš manje od 40% šut iz igre..."
Baš sam identično ovako razmišljao pre neki dan. Tada bi se ti triple-double-ovi pokazali u pravom svetlu, i samo stvarno najbolji bi to mogli postići.

dino menegin

pre 5 godina

auu, Geri Pejton, popularna "Rukavica".. legendarni pg... svojevremeno sa Kempom dominirao, ali nazalost nisu mogli do titule.. tih godina se preko jednog covjeka nije moglo.. steta...

JPR24

pre 5 godina

Tripl dabl, 44 poena, čak je imao i odličan procenat šuta !! Ali koliko je to bitno za ekipu pokazuje sam ishod utakmice : Poraz. +/- je bio na -15, na to se doda da je izgubio čak 11 lopti. Pre neko veče 10. Okej Pelikani su bili raspoloženi, ali ovo mu nije prvi put, kao i Harden koji ume i 50 poena d a ubaci i da izgubi... Pa sad neka nam specijalci ponovo objašnjavaju kako to nije statističar... već zver od igrača. Može on da ima kakve hoće rekorde, ali titulu neće videti, pa i u pamćenju će eto Pejton biti i dalje pamćen, po igri i po legendarnim Supersoniksima.. dok ovaj.. brada..

tocka

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi.
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.

JPR24

pre 5 godina

Iako ga smatram da “siluje” ovako lep sport kao sto je košarka odigrao je osim šuta za 3 perfektnu utakmicu...
(svima su stavili amove, 15. februar 2019 08:53)

Znaci ili nisi gledao ili nisi pregledao barem statistiku. Kao sto rekoh, tripl dabl, 60% šut, trojke nije forsirao, nije ga išlo... ali to se ne može zvati perfektna utakmica, iz samo razloga sto pored toga čovek izgubi 11 lopti ! Od tih 11 neka su 5 protivnici iskoristili sa po 2 poena i eto ti 10 prodanih poena... Pa sad vidi, s obzirom da su izgubili sa 9 razlike...

?!

pre 5 godina

Juce sam na nekom youtube kanalu cuo lepo poredjenje, westrbrook i harden su kao igra angry birds, razibriga i zabava ali nikad neće ostaviti pečat u zajednici. Sa druge strane, imate druge aplikacije kao sto su facebook i Twiter, koje menjaju industriju i ostavljaju večni pečat, kao što su radili to Jordan i Lebron. Takođe ih je poredio sa Wilt Chamberlain-om i Bill Russell-om. Prvi je obarao rekorde a drugi je osvajao titule (nekih desetak). Nisam se ni rodio kad su oni igrali ali sam sad na wikipediji nešto video, sto opovrgava ovo drugo poređenje. Wilt Chamberlain je bar osvojio dve titule, dok westrbrook i harden sigurno neće. Bar dok ne prestanu da otimaju skokove od saigrača i dok im je preče postizanje rekorda u garbage time-u nego odmaranje za naredne utakmice i pobede.

Luckyone

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja

frka panika

pre 5 godina

U igricama se to što radi Vestbruk naziva varanje (cheat) zarad boljih rezultata, u njegovom slučaju zarad bolje lične statistike...

https://www.youtube.com/watch?v=XU23Fz1T7JY

tocka

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi.
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.

?!

pre 5 godina

Juce sam na nekom youtube kanalu cuo lepo poredjenje, westrbrook i harden su kao igra angry birds, razibriga i zabava ali nikad neće ostaviti pečat u zajednici. Sa druge strane, imate druge aplikacije kao sto su facebook i Twiter, koje menjaju industriju i ostavljaju večni pečat, kao što su radili to Jordan i Lebron. Takođe ih je poredio sa Wilt Chamberlain-om i Bill Russell-om. Prvi je obarao rekorde a drugi je osvajao titule (nekih desetak). Nisam se ni rodio kad su oni igrali ali sam sad na wikipediji nešto video, sto opovrgava ovo drugo poređenje. Wilt Chamberlain je bar osvojio dve titule, dok westrbrook i harden sigurno neće. Bar dok ne prestanu da otimaju skokove od saigrača i dok im je preče postizanje rekorda u garbage time-u nego odmaranje za naredne utakmice i pobede.

JPR24

pre 5 godina

Tripl dabl, 44 poena, čak je imao i odličan procenat šuta !! Ali koliko je to bitno za ekipu pokazuje sam ishod utakmice : Poraz. +/- je bio na -15, na to se doda da je izgubio čak 11 lopti. Pre neko veče 10. Okej Pelikani su bili raspoloženi, ali ovo mu nije prvi put, kao i Harden koji ume i 50 poena d a ubaci i da izgubi... Pa sad neka nam specijalci ponovo objašnjavaju kako to nije statističar... već zver od igrača. Može on da ima kakve hoće rekorde, ali titulu neće videti, pa i u pamćenju će eto Pejton biti i dalje pamćen, po igri i po legendarnim Supersoniksima.. dok ovaj.. brada..

NBGD

pre 5 godina

Dajte malo statistiku prikolim šuta,da vidimo dal je on stvarno dobar ili sutira do iznemoglosti. To je ko na fudbau gde ja igram,Deki se nadaje golova,a nikome dodao nije ceo termin i na kraju on kaze ja dao 4 gola i se...e mi.

SasaS

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.

dino menegin

pre 5 godina

auu, Geri Pejton, popularna "Rukavica".. legendarni pg... svojevremeno sa Kempom dominirao, ali nazalost nisu mogli do titule.. tih godina se preko jednog covjeka nije moglo.. steta...

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Kosarka je postala negledljiva zbog ovakvih egoista koji zbog licnih statistika potpuno je nebitno da li njihov tim pobedjuje ili ne. Pre neki dan igraju Filadelfija i Boston i 37 sekundi pre kraja meca bek Bostona (mislim da je bio Rozier) kuca preko Joela Embida koji se sklanja u stranu iako je postavljen u idbrani ali ima 5 faulaova i ne isplati se coveku da mozda napravi faul i izadje iz igra kada bi mogao da da jos koji poen i skok u statistici. Na kraju je to zakucavanje bilo presudni poeni.

RankOne

pre 5 godina

Što reče ,,: "Uveo bih pravilo da se tripl-dabl i dabl-dabl ne računaju ako tvoja ekipa izgubi ili ako imaš manje od 40% šut iz igre..."
Baš sam identično ovako razmišljao pre neki dan. Tada bi se ti triple-double-ovi pokazali u pravom svetlu, i samo stvarno najbolji bi to mogli postići.

Lex

pre 5 godina

Moze mi neko objasniti sta zele Hawksi da postignu? Ne zele da tankuju,a imaju samo mrsavog Treja i Collinsa koji tu jedino nesto vrede.

JPR24

pre 5 godina

Iako ga smatram da “siluje” ovako lep sport kao sto je košarka odigrao je osim šuta za 3 perfektnu utakmicu...
(svima su stavili amove, 15. februar 2019 08:53)

Znaci ili nisi gledao ili nisi pregledao barem statistiku. Kao sto rekoh, tripl dabl, 60% šut, trojke nije forsirao, nije ga išlo... ali to se ne može zvati perfektna utakmica, iz samo razloga sto pored toga čovek izgubi 11 lopti ! Od tih 11 neka su 5 protivnici iskoristili sa po 2 poena i eto ti 10 prodanih poena... Pa sad vidi, s obzirom da su izgubili sa 9 razlike...

Luckyone

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja

frka panika

pre 5 godina

U igricama se to što radi Vestbruk naziva varanje (cheat) zarad boljih rezultata, u njegovom slučaju zarad bolje lične statistike...

https://www.youtube.com/watch?v=XU23Fz1T7JY

slola

pre 5 godina

Alooooooo sta je s vama, 60% suta iz igre je imao nocas, dzordz 4 od 17 za tri, i opet je on kriv za poraz, o cemu vi to?
Okej do sad svaki put, ali ovo...

sarajevo.ba

pre 5 godina

Meni su gori ovi sto u 02:00 ustaju gledat Nba.
Ustanem na posao, uz kafu vidim rezultate i ende.
E cuj ustati da gledam 3 sata Westbroka.

Grdoje

pre 5 godina

Vezano za ove statisticare i rasorave oko njihovih ega... Verujte, nista se nije promenilo. U ratu i sportu se nista ne moze uciniti bez jakog ega. Ti ljudi su vodje. Oni koji pobegnu od takvog egoiste budu proglaseni izdajicama ( Durent). Jedina razlika izmedju nekad i sad jesu drustvene mreze. Tako na YT mozete cuti mnogo razlicitih misljenja od anonimnih likova, potkrepljeno statistikom, video klipovima i sl. Nekada takvi niste mogli ni da se cuju. Niti su imali kanale za oglasavanje, niti je bas svako imao kablovsku da isprati vecinu utakmica pa je tako bio dostupan samo zvanican kanal NBA. A oni su, naravno, forsirali "egoiste" jer je to prodavalo ulaznice. Ljudi bi procitali statistiku u novinama i to je to. Mislite da ovo sto rade danas ovi egoisti nisu radili MJ, LB, Maloun i Stokton i ostali? Ma dajte, sve je isto.

ring of fire

pre 5 godina

Slazem se da Vestbruk budzi statistiku ali budi mo realno sinoc je igrao odlicno- izgubili su jer je P Dz igrao ocajno 3 -17 sut za tri.

@

pre 5 godina

@ Luckyone

"a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada"

Tačno, ali karijerni procenat šuta 50%, dok Harden i Westbrook nikad nisu prebacili 45%. Aj za Hardena još i ima opravdanja pošto šutira po 600-700 trojki za sezonu, ali ninja kornjača je knjiški primer igrača kome fizikalije dozvoljavaju mnogo, ali selekcija šuta i odluke na terenu su mu toliko loše da ga svi vide kao silovatelja igre i pored 10 asistencija u proseku.

ljupce

pre 5 godina

@jeremija

u pravu sisto se tice broja suteva,to nije sporno.zaboravio si samo jednu malu sitnicu da pomenes,ustvari dve.prva sitnica je da je dzordan celu karijeru igrao protiv handcheck odbrane,dok je lebron to morao kao ruki samo u svojoj prvoj sezoni.to pravilo se ukida 2004-e godine cime se daje ogroman prostor i ceo fokus je na napadacima gde je reket iz godine u godinu sve vise bioprazan do sada gde je reket prazan potpuno.da ne pominjem da lebron igra u eri gde defanzivac ne sme da ga dodirne odmah sviraju faul.druga sitnica je konkurencija u reketu i u konferenciji.istok tada bio mnogo jaci nego sto je unazad godinama.da ne pominjem da je dzordan imao za protivnike melouna,hakima sampsona,juinga,seka koji nije imao 150kg,admirala,bed bojse koji su i zvanicno najtvrdja ekipa ikada,tukli sve redom.onaj boston,lejkerse,jutu i sve ih je unistavao.ajzea tomas je sam priznao da su bukvalno prebili dzordana kako bi izbacili cikago.proslo im je jednom,drugi put nije.znas li ti sta bi lebron uradio da krene u reket,a tamo ga cekaju hakim i sampson?pobegao bi u golden stejt,a dzordan ih je pobedjivao.i trece,dzordan nije zvao superstar igrace da igraju zajedno,vec se trudio da ih pobedi.svaka cast lebronu,iskoristio je ovu eru i pravila maksimalno,ALI ON NIJE I NIKAD NECE BITI MAJKL DZORDAN,A KAMOLI BOLJI OD NJEGA.ende.

JeRemija

pre 5 godina

Još jedna zanimljivost o odnosu Džordan-Lebron, jer je jedan komentar dole prvi krenuo sa tim poređenjem.

Elem. Lebronu nedostaje još 210 poena kako bi stigao Majkla po broju postignutih poena. Sad će neko reći pa da "lako'' je tako kada je Džejms odigrao sezonu više i imao više mečeva.
Međutim, zanimljivo je to što će u momentu kada prebaci Majklova 32292 poena, Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.

cvelinho

pre 5 godina

Voleo bih da Adams ode iz OKC, sramota da Rasel nabija statisiku (razumem ja taj shoubiz), a covek koji je centar ima samo 5 skokova za >30 minuta

JeRemija

pre 5 godina

@Milan
Bravo, pronašao si statističku kategoriju u kojoj je Majkl bolji od Lebrona a to su slobodna bacanja.

E a pazi ovaj podatak, Lebron je u dosadašnjoj karijeri ubacio 1697 trojki uz procenat 34.4% a Majkl je ubacio 581 trojku iz 1778 pokušaja uz 32.7% za 3, što će reći da Lebron skoro ima više ubačenih nego Džordan pokušanih trojki:) Ovo sve pišem zbog neke mitomanije da je LBJ loš šuter?! A on ubacio tri puta više trojki od Džordana i sve to uz bolji procenat šuta...Zanimljivo:)

Mixy

pre 5 godina

Ne branim Westbrooka jer mislim da juri za triple double ali juce nije bilo tako.. 44p/14s/11a 18/30 60% sut iz igre 4/12 33% za 3 uz 5 izgubljenih za 39 minuta, +- -15 kao i cela ekipa iz prve postave u minus.. Ali nije njego krivica vec Polova jer je odigrao katastrofalno 11/29 sut iz igre od toga 3/17 za tri.. Smanjite dozivljaj, Ras je zivotinja i zna da pretera i juri statistike sto uglavnom i radi ali ovaj mec ne znam da li je mogao bolje! Od ovih 14 promasenih trojka Dzorddza Ras je imao sigurno potencijalnih 7-10 asistencija.. Tako da su njegovi saigraci pogadjali OKC bi izasao kao pobednik i on bi imao minimum 15-18 asistencija.. Dobro jutro iz Cikaga

Saša

pre 5 godina

@iskusni, o čemu pričaš čoveče?
Ewing, Olajuvon.... su pogadjali sa 4-5 metara bez greške. Sadašnji centri ne mogu bazen da pogode sa 5 metara. Pogledaj malo finala sa početka '90-ih. I finala istoka ili polufinala Čikago- New York. Kakve su tad odbrane bile? Danas Harden šutira po 20 bacanja, kad se svira i pogled popreko. Vrati malo pa pogledaj okršaje Džordana i Starksa, kako se tad svirao faul.

Milan

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)
kad si bio mladji i trava je bila zelenija nego sad

znanje-imanje

pre 5 godina

Ova utakmica nije primer onoga što hoćete da kažete. Što se tiče statistike apsolutno dominira Džordž sa 3 data od 17 puta za 3. Najbolji igrač i glavni strelac tima imao je loše veče. Da im bude još gore nikoga - osim Vestbruka - nije htelo. Da bude još gore Džordž koji nije siledžija - bio je. Ono kao "mora da krene" ali, naravno, ne da ne mora nego ni neće kada neće.
Davis je opet bio "malo povređen" - dakle nije hteo mnogo da se smara već samo da uzme zaradu a opet im pokaže da mu se više tu ne igra. A ipak ih nisu dobili. Adams samo 4 poena. Drugima u NO je proradio ponos i to je bilo to.
Sve u svemu u tim okolnostima Vestbruk je ne samo igrao odlično nego i optimalno. Šreder povređen, Paterson 8 šuteva za 5 poena, Ferguson 9 za 6... Klupa bila korisna ali iz njegove igre. Ovo jeste bila noć da siluje i umalo ih nije sam odveo do pobede. Sve tražeći još nekog da ga krene izgubio je samo 5 lopti, kakvih crnih 11? Drugi porazi pokazuju štetnost kad je neko nasilna i zvezda-statističar ali ne i ovaj. Ni ja ga ne volim kao ni vi, i sve te čađe koji još od Redži Milera protiv Divca refleksno rasistički reaguju ali...
Isto tako - možda je tripldabl još teži kada nikog drugog neće? Em brojke teže idu em sav fokus na glavnom igraču...
Vrlo koristan rezultat za krizirajući Denver.

Topnik

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.

Robby

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja
(Luckyone, 15. februar 2019 09:42)

Svaka cast za komentar! Mozak-jednosmjerna ulica...Cim malo krenu da mozda razmisljaju i pogledaju cinjenice,zaboli, i odmah se vrate u mod "MJ GOAT", "Kakav Vestbruk statisticar" , Nikola Jokic- s kojom lakocom dolazi do TD" , "Mislis FMP-Zvezda ne postoji" ,"Vasi najbolji igraci su Javor i Pukl"... Ovi komentari VS realnost= "Prodje zivot ostah slijep"

vince carter

pre 5 godina

Interesantna stvar od @Jeremije uzmes manje suteva,efikasniji si,uzmes vise trojki u eri trojki bolji si trojkas :)) 51,4% suta Majkla Dzordana 1984-1998 Chicago Bulls!! Dakle mogao je i 40 puta po utakmici uz takvu efikasnost,ako si tako efikasan ne moras drugom da prepustas suteve :)) Sa druge strane naravno da je Jordan i vise nego duplo bolji suter nego Lebron jer naravno da trojke nisu merilo suta,jer Jordan je sa svih pozicija unutar linije prangijao kao snajper,jump shuteve,fadeway suteve bilo kakve. Dokaz da Lebron nije dobar suter su svakako slobidna bacanja,prirodni suteri vezanih ociju pogadjaju bacanja,Lebron je navezbani suter koji na treninzima upucuje Hiljade suteva da bi namestio ruku. Vec 2005 se igralo drugacije u odnosu na 2004 sa istim igracima zbog ukidanja handchekinga i procenti su svima skocili. Naravno da su Meloun,Ewing,Garnet,Weber,Hakeem prangijali sa 4,5 metara,naravno da je Mit da sad svi sutiraju trojke. Ovde pola vas ne zna da je Shawn Kemp sutirao trojke a kamoli Sam Parkins. @Jeremija Lebron je izgubio skoro 3 hiljade lopti vise od Jordana,misli o toj efikasnosti :))

Jaran

pre 5 godina

Posto OPET prozivate Vestbruka da je sebican/siledzija, evo vam ga Pol Dzordz sinoc:
- Minuti: 41
- Slobodna bacanja: 3/3 (100%)
- 2 poena: 8/12 (67%)
- 3 poena: 3/17 (18%)
- Sut iz igre: 11/29 (38%)

Evo vam ga i ovaj siledzija:
- Minuti 39
- Slobodna bacanja: 4/4 (100%)
- 2 poena 14/18 (78%)
- 3 poena: 4/12 (33%)
- Sut iz igre: 18/30 (60%)

turbokid

pre 5 godina

Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.
(JeRemija, 15. februar 2019 12:46)

Kao i svaka sportska statistika, ovo je poeređenje baba i žaba. Da je Lebron igrao protiv timova kao što su Detroit Bad Boysa i sličnih, ne bi došao do te brojke ni sa 1000 šuteva više od Džordana. Džordana su tukli gde su stigli, kao uostalom i sve igrače tog doba, kada se u NBA nije igrao samo pakleni napad, nego i paklena odbrana. Ko ne veruje, neka gleda stare utakmice Bulsa, Seltiksa, Jute, Indijane, Niksa...

Postoje dobri razlozi zašto se danas postiže u proseku 20 poena više na utakmicama (po ekipi) nego pre trideset godina, kao i zašto napadi traju 10ak sekundi kraće. Igrači su danas napadački raznovrsniji, skoro svaki igrač u NBA može da igra tranziciju, šuta ili dribla, i zbog toga se igra mnogo slabija odbrana, jer SVAKA ekipa igra potpuno istu košarku: hipernapadačko nadkošavanje. O ovome je xy puta pričao/zamerao i Greg Popović.

Iskusni

pre 5 godina

Ajmo sada hejteri

- Pol Džordž 3-17 trojke
- Nad Steven Adamsom se iživljava Julius Randle, bolje bih ja sa 45 godina mogao da ga čuvam.
- Vestbruk je odigrao savršenu utakmicu, ali je bio jedini.

Šta mislite, da Majkl Džordan nije to radio ? Pa ljudi su isto govorili za njega tada. Kao Džejms Harden nije uzeo titulu. Pa ko da uzme titulu pored ovakvog Golden stejta. U istoriji nisu bili takvi kompletni timovi kao Golden stejt. Ti kad imaš u timu 3 igrača koji po minutu postižu više koševa sa većim procentom šuta nego što je to radio Majkl Džordan. Kad imaš jednog Drejmond Grina koji je u stanju da postigne tripl dabl bez poena. Možeš da budeš najveći igrač svih vremena, ne možeš da osvojiš titulu.

U Džordanovo vreme 90% igrača na poziciji 4 i 5 nisu znali da šutnu van reketa, a kamoli trojku. Smallball se nije igrao, a rotacije su bile manje. Nije bilo toliko trčanja, tranzicija je bila sporija. Džordan je igrao po 45minuta po utakmici. To mislim na one utakmice koje su bile bez Garbage time-a i eventualnog problema sa ličnim greškama.

Danas ne postoji nijedan NBA tim, koji igra sa samo jednom ili dve izmene.

$$$

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Znaci Westbrook i LBJ trebaju da gledaju u pasulj, dal ce njihova ekipa da pobedi, pa da se potrude za TD?...Ako nece da pobede, onda da se ne trude?

Jel imas neke konkretne brojke u vezi gledanosti?

BeKo

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost. 
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Zato što je košarka timska igra, neko je dole upoređivao Wilta i Russella (2:11 titula) a Wilt imao brojke kao što niko neće ali Russell imao bolji tim i imao više uspeha. NBA je američki "proizvod" gde je indivudualizam maksimalno vrednovan a košarka timski sport pa je teško naći sredinu jer je individualni učinak više vrednovan od timskog.
Za razliku od NBA, srpska odnosno ex Yu košarka je bila izrazito timski orijenetisana (delimično i zbog ideologije) pa smo zato imali i dobre igrače i još bolje timove koji su najviše sa reprezentacijom osvajali mnogo titula. Da je Westbrook prošao našu školu košarke sa svojim fizičkim predispozicijama sigurno bi njegov tim imao više uspeha.

dj

pre 5 godina

Gledajte utakmicu,a ne statistiku,prvo nije igra Schroder,drugo Westbrook je imao procenat 60%,alo 60% i 44 poena kao plej. Trece PG13 je imao lose vece,kao i Adams. Izadji ti na teren i sutni 30 puta i pogodi barem 15.

игор

pre 5 godina

Какве све фурде од играча "престижу" легенде и то у најгорој ери nba кошарке.

student

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi. 
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.
(tocka, 15. februar 2019 09:12)

Da si odgledao jednu utakmicu OKc ove sezone video bi da ovaj Vestbruk i onaj od prošle sezone, su dve različite osobe. Ne siluje šut da ubaci 50 poena kao što je radio. Izuzetno je koristan trenutno, 10-15 asistencija je sigurnih 20,30 poena obezbeđenih.
Sinoć je imao odličan procenat šuta.
Covek igra fenomenalno i podredio se ekipi. Sad što beleži tripl dablove, odmah se smatra da siluje statistiku.
Kada on ostvari tripl dabl, OKc beleži pobedu u 90% slučajeva.

BeKo

pre 5 godina

@(?!, 15. februar 2019 09:15)

Najboljih 10 sezona po proseku koševa

1.Wilt Chamberlain*50.36 1961-62
2.Wilt Chamberlain*44.83 1962-63
3.Wilt Chamberlain*38.39 1960-61
4.Wilt Chamberlain*37.60 1959-60
5.Michael Jordan*37.09 1986-87
6.Wilt Chamberlain*36.85 1963-64
7.James Harden 36.59 2018-19
8.Rick Barry*35.58 1966-67
9.Kobe Bryant*35.40 2005-06
10.Michael Jordan*34.98 1987-88

Najviše utakmica sa 50+ koševa

1 Wilt Chamberlain 118
2 Michael Jordan31
3 Kobe Bryant 25
4 Elgin Baylor 17
5 Rick Barry 14
James Harden14

Harden se ne može upiređivati sa Westbrookom ali da mu nedostaje titula tu si u pravu.

Milan

pre 5 godina

@Lackyone
Ne lupetaj, niti je MJ najveći potrošač lopti niti uopšte ima loš procenat šuta. Samo malo poređenje: MJ je izveo znatno manje slobodnih bacanja u karijeri od LBJ, ali još uvek ima više pogođenih slobodnih bacanja.

ratko

pre 5 godina

Kakav Rasel, kakav Djordj? Ljudi, zar ne vidite, najkonstantniji je Nikola Jokic, cepa trpl dablove uz vrhunski procenat suta, lider je ekipe koja pobedjuje, on i jedino on je pravi MVP.

ljupce

pre 5 godina

@vince carter

ne znaju oni za cinjenicu da je hjuston osvojio titulu tako sto je hakim pogodio trojku preko seka.ne vredi njima pricati,oni teraju po svome.

Joe

pre 5 godina

Na YouTubeu imate video "The ugly side of the NBA" gdje je na par primjera objašnjeno šta igraci rade za vlastitu statistiku.
Npr Westbrook u posljednjim sekundama meca dodaje loptu svom saigracu i izlazi van granica terena jer ne želi da vrijeme istekne/utakmica zavrsi dok je lopta u njegovim rukama, računalo bi mu se kao izgubljena lopta.
On je najekstremniji primjer igrača za statistiku , Jokić i Simmons su drugi primjer a izgleda je i mali Dončić počeo triple doubles da skuplja.
Mislim da je veći doprinos ekipi ako nastaviš da sutiras kad imaš 20 koševa i pogodis još 6/10 nego da dodajes lošijim suterima oko sebe koji će pogodit 4/10 samo da bi se tebi upisale asistencije i da bi došao do triple double

nekotamo

pre 5 godina

SasaS, upravo tako. Stvaranje tih "super timova" ce ubiti NBA. Nekad je bilo nezamislivo da najvece zvezde menjaju klubove. Secam se kad su Pejton i Meloun na kraju karijere promenili klub, bio je to pravi sok. Doduse za to je kriv jedan covek koji je uzeo titule mnogim velikim igracima koji su ih svakako zasluzili.

Pera Božić

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)

NBA nikad nije ni imala primat a US kontinentu...

kaligula

pre 5 godina

sonicsi su neprezaljena ljubav... russ se mora postovati, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog dve stvari: kao prvo, covek je ostao u oklahomi... i, drugo- energija koju donosi na parket uvek je danas izuzetno retka... basket danas nema nikakve veze sa onim koji se igrao samo pre 15-ak, o 90´s ne vredi trositi reci... heroji ove igre danas, basket 2.0 gotovo, jesu brada, russ, sutra mozda nikola, embiid, simmmons, prekosutra tatum, mozda kuzma,ayton...

Pera

pre 5 godina

Meni je najvaznije sto je Oklahoma konacno izgubila. Denver ulazi u poslednjih 25 utakmica sa dva poraza manje od njih i pet manje od Portlanda. Lepa prednost, ali zaista imaju tezak raspored, puno meceva protiv timova sa zapada koji se bore za PO, samo u aprilu igraju u gostima protiv GS, Jute, Portlanda a docekuju SA, Portland i Minesotu (opet u poslednjem kolu).
Ako budu bar treci izbeci ce GS u polufinalu, to je nadohvat ruke, pogotovu ako bar jednom pobede Portland (ove sezone su 2-0 protiv njih). Realno, za ulazak u finale borice se protiv Oklahome (takodje vode 2-0), a ostatak regularnog dela odlucice ko ce imati prednost domaceg terena.

Dragan

pre 5 godina

Westbrook jednostavno izgara na terenu, igra odbranu, zavaljuje blokade, baca se za loptom, trci napred-nazad, to bas nije opis uobrazene zvezde koja promovise sebe na racun tima. Danas je sramota biti "Dobar za sebe dobar i za druge". Ocekuje se nekako da ljudi ne gledaju sebe sto ih samo tera da lazu bez potrebe. Tako da najveci lazovi ispadnu najbolji ljudi.
Stvar je trenera, uprave i vlasnika da ga motivisu ili ne kako ce da igra. Covek se prilagodjava sistemu, ali da je uobrazen - nije.
Da se razumemo najvise volim timsku igru, zato mi je Greg Popovic omiljen trener, ali ostali imaju drugaciju viziju sta publika voli i trazi.

chox

pre 5 godina

Covek ima 95% loptu u rukama , sutira po 60 puta , juri samo individualne rekorde , zao mi samo Dzordza sto nece nista nikad osvojiti bude li ostao u Oklahomi

@

pre 5 godina

@ Pera

Denver ima treći najteži raspored do kraja sezone, ali dobra vest je da Oklahoma ima najteži. Sa druge strane Portland i Utah imaju veoma lake rasporede, Utah naročito i očekujem ih u prve 4 ekipe Zapada do kraja sezone. Biće čupavo :)

bradina

pre 5 godina

Bravo za komentar pod imenom Dragan!Dodao bih jos da se pored svih parametra za zavrsnu poziciju na tabeli Zapada i Istoka,prvo racuna mesto u konferenciji,a posto je Denver tu u prednosti nad Oklahomom,Denveru se smesi drugo mesto i velika sansa ukoliko ovako nastave i odbrane primat domaceg terena neverovatna sansa za finale na Zapadu!Sam Jokic izjavio je da ih mnogi ne uzimaju za ozbiljno i da im je prevashodno bio cilj ove godine bio ulazak u plejof,sto je definitivno ostvareno!Za dalje nesto ce pokazati prve utakmice u tom delu.Nedostatak Denvera je sto su samo 2 igraca (Milsap i Irving),bili do sada ucesnici u PO,a kako Sekil O'Nil to lepo kaze to je druga dimenzija takmicenja gde se kiks tesko ispravlja pogotovo na svom terenu.

rasel bolji?

pre 5 godina

Uz svo postovanje Pol Djordja,ne vidim razlog da se on vise kotira za MVP od saigraca Rasel Vestbruka.Ne delim misljenja da li ga neko voli ili mrzi,pokusavam biti realan,ali 11 tripl dabl u nizu je zaista podvig,ma koliko se neko trudio da to omalovazi stvar je za divljenje!Neverovatno kako se,kako neko u komentarima napisa da se individualizam vise ceni u timskom sportu!?Rasel mozda nekima nije po volji,ali bez njega ruku na srce tim "gromova" nebi bio to sto jeste bez njega.S druge strane Pol je neverovatan suter i veoma koristan za tim ali je juce uprskao zadnja dva suta i Pelikansi su se odvojili i priveli kraju utakmicu.Koje gledao utakmicu,ne citao komentare,videce da u odsustvom Rasela na terenu,Pelikansi su napravili pristojnu razliku koja je samo u jednom trenutku spala na kos razlike posle neverovatne "trojke" rasela na ispod 2 minutado kraja utakmice.Decko izgara na terenu,a to sto je prznica i zakacio se sa nasim Jokicem ne umanjuje njegovu igracku velicinu.Van terena je veoma prijatna osoba,nije isaran tetovazama poput ostalih tamnoputih igraca NBA,vodi pristojan sportski zivot,ljudi ga u Oklahomi obozavaju.To sto voli da pobedi na svaki nacin,ukljucujuci njegov sebicluk u tim trenutcima, ne treba mu uzeti za zlo.Ustalom biti MVP "Sve Zvezde" ne dodeljuje se tek tako,a Rasel je nosioc tog zvanja!

Luckyone

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja

JeRemija

pre 5 godina

Još jedna zanimljivost o odnosu Džordan-Lebron, jer je jedan komentar dole prvi krenuo sa tim poređenjem.

Elem. Lebronu nedostaje još 210 poena kako bi stigao Majkla po broju postignutih poena. Sad će neko reći pa da "lako'' je tako kada je Džejms odigrao sezonu više i imao više mečeva.
Međutim, zanimljivo je to što će u momentu kada prebaci Majklova 32292 poena, Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.

tocka

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi.
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.

SasaS

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.

Buntovnik sa razlogom

pre 5 godina

Kosarka je postala negledljiva zbog ovakvih egoista koji zbog licnih statistika potpuno je nebitno da li njihov tim pobedjuje ili ne. Pre neki dan igraju Filadelfija i Boston i 37 sekundi pre kraja meca bek Bostona (mislim da je bio Rozier) kuca preko Joela Embida koji se sklanja u stranu iako je postavljen u idbrani ali ima 5 faulaova i ne isplati se coveku da mozda napravi faul i izadje iz igra kada bi mogao da da jos koji poen i skok u statistici. Na kraju je to zakucavanje bilo presudni poeni.

JeRemija

pre 5 godina

@Milan
Bravo, pronašao si statističku kategoriju u kojoj je Majkl bolji od Lebrona a to su slobodna bacanja.

E a pazi ovaj podatak, Lebron je u dosadašnjoj karijeri ubacio 1697 trojki uz procenat 34.4% a Majkl je ubacio 581 trojku iz 1778 pokušaja uz 32.7% za 3, što će reći da Lebron skoro ima više ubačenih nego Džordan pokušanih trojki:) Ovo sve pišem zbog neke mitomanije da je LBJ loš šuter?! A on ubacio tri puta više trojki od Džordana i sve to uz bolji procenat šuta...Zanimljivo:)

?!

pre 5 godina

Juce sam na nekom youtube kanalu cuo lepo poredjenje, westrbrook i harden su kao igra angry birds, razibriga i zabava ali nikad neće ostaviti pečat u zajednici. Sa druge strane, imate druge aplikacije kao sto su facebook i Twiter, koje menjaju industriju i ostavljaju večni pečat, kao što su radili to Jordan i Lebron. Takođe ih je poredio sa Wilt Chamberlain-om i Bill Russell-om. Prvi je obarao rekorde a drugi je osvajao titule (nekih desetak). Nisam se ni rodio kad su oni igrali ali sam sad na wikipediji nešto video, sto opovrgava ovo drugo poređenje. Wilt Chamberlain je bar osvojio dve titule, dok westrbrook i harden sigurno neće. Bar dok ne prestanu da otimaju skokove od saigrača i dok im je preče postizanje rekorda u garbage time-u nego odmaranje za naredne utakmice i pobede.

Iskusni

pre 5 godina

Ajmo sada hejteri

- Pol Džordž 3-17 trojke
- Nad Steven Adamsom se iživljava Julius Randle, bolje bih ja sa 45 godina mogao da ga čuvam.
- Vestbruk je odigrao savršenu utakmicu, ali je bio jedini.

Šta mislite, da Majkl Džordan nije to radio ? Pa ljudi su isto govorili za njega tada. Kao Džejms Harden nije uzeo titulu. Pa ko da uzme titulu pored ovakvog Golden stejta. U istoriji nisu bili takvi kompletni timovi kao Golden stejt. Ti kad imaš u timu 3 igrača koji po minutu postižu više koševa sa većim procentom šuta nego što je to radio Majkl Džordan. Kad imaš jednog Drejmond Grina koji je u stanju da postigne tripl dabl bez poena. Možeš da budeš najveći igrač svih vremena, ne možeš da osvojiš titulu.

U Džordanovo vreme 90% igrača na poziciji 4 i 5 nisu znali da šutnu van reketa, a kamoli trojku. Smallball se nije igrao, a rotacije su bile manje. Nije bilo toliko trčanja, tranzicija je bila sporija. Džordan je igrao po 45minuta po utakmici. To mislim na one utakmice koje su bile bez Garbage time-a i eventualnog problema sa ličnim greškama.

Danas ne postoji nijedan NBA tim, koji igra sa samo jednom ili dve izmene.

JPR24

pre 5 godina

Tripl dabl, 44 poena, čak je imao i odličan procenat šuta !! Ali koliko je to bitno za ekipu pokazuje sam ishod utakmice : Poraz. +/- je bio na -15, na to se doda da je izgubio čak 11 lopti. Pre neko veče 10. Okej Pelikani su bili raspoloženi, ali ovo mu nije prvi put, kao i Harden koji ume i 50 poena d a ubaci i da izgubi... Pa sad neka nam specijalci ponovo objašnjavaju kako to nije statističar... već zver od igrača. Može on da ima kakve hoće rekorde, ali titulu neće videti, pa i u pamćenju će eto Pejton biti i dalje pamćen, po igri i po legendarnim Supersoniksima.. dok ovaj.. brada..

chox

pre 5 godina

Covek ima 95% loptu u rukama , sutira po 60 puta , juri samo individualne rekorde , zao mi samo Dzordza sto nece nista nikad osvojiti bude li ostao u Oklahomi

JPR24

pre 5 godina

Iako ga smatram da “siluje” ovako lep sport kao sto je košarka odigrao je osim šuta za 3 perfektnu utakmicu...
(svima su stavili amove, 15. februar 2019 08:53)

Znaci ili nisi gledao ili nisi pregledao barem statistiku. Kao sto rekoh, tripl dabl, 60% šut, trojke nije forsirao, nije ga išlo... ali to se ne može zvati perfektna utakmica, iz samo razloga sto pored toga čovek izgubi 11 lopti ! Od tih 11 neka su 5 protivnici iskoristili sa po 2 poena i eto ti 10 prodanih poena... Pa sad vidi, s obzirom da su izgubili sa 9 razlike...

frka panika

pre 5 godina

U igricama se to što radi Vestbruk naziva varanje (cheat) zarad boljih rezultata, u njegovom slučaju zarad bolje lične statistike...

https://www.youtube.com/watch?v=XU23Fz1T7JY

Robby

pre 5 godina

Koliko nerealnih komentara I obicni hejt,ako Vestbruk pravi triple dabl on je statisticar,A Jokic je Genije.Kad Harden obara rekorde on je statisticar I sutira nerezonski,a MJ genijalac,a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada,Lebron obara njegove rekorde sa 200,300suta manje,opet ne valja
(Luckyone, 15. februar 2019 09:42)

Svaka cast za komentar! Mozak-jednosmjerna ulica...Cim malo krenu da mozda razmisljaju i pogledaju cinjenice,zaboli, i odmah se vrate u mod "MJ GOAT", "Kakav Vestbruk statisticar" , Nikola Jokic- s kojom lakocom dolazi do TD" , "Mislis FMP-Zvezda ne postoji" ,"Vasi najbolji igraci su Javor i Pukl"... Ovi komentari VS realnost= "Prodje zivot ostah slijep"

sarajevo.ba

pre 5 godina

Meni su gori ovi sto u 02:00 ustaju gledat Nba.
Ustanem na posao, uz kafu vidim rezultate i ende.
E cuj ustati da gledam 3 sata Westbroka.

$$$

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Znaci Westbrook i LBJ trebaju da gledaju u pasulj, dal ce njihova ekipa da pobedi, pa da se potrude za TD?...Ako nece da pobede, onda da se ne trude?

Jel imas neke konkretne brojke u vezi gledanosti?

Milan

pre 5 godina

@Lackyone
Ne lupetaj, niti je MJ najveći potrošač lopti niti uopšte ima loš procenat šuta. Samo malo poređenje: MJ je izveo znatno manje slobodnih bacanja u karijeri od LBJ, ali još uvek ima više pogođenih slobodnih bacanja.

NBGD

pre 5 godina

Dajte malo statistiku prikolim šuta,da vidimo dal je on stvarno dobar ili sutira do iznemoglosti. To je ko na fudbau gde ja igram,Deki se nadaje golova,a nikome dodao nije ceo termin i na kraju on kaze ja dao 4 gola i se...e mi.

Milan

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)
kad si bio mladji i trava je bila zelenija nego sad

Grdoje

pre 5 godina

Vezano za ove statisticare i rasorave oko njihovih ega... Verujte, nista se nije promenilo. U ratu i sportu se nista ne moze uciniti bez jakog ega. Ti ljudi su vodje. Oni koji pobegnu od takvog egoiste budu proglaseni izdajicama ( Durent). Jedina razlika izmedju nekad i sad jesu drustvene mreze. Tako na YT mozete cuti mnogo razlicitih misljenja od anonimnih likova, potkrepljeno statistikom, video klipovima i sl. Nekada takvi niste mogli ni da se cuju. Niti su imali kanale za oglasavanje, niti je bas svako imao kablovsku da isprati vecinu utakmica pa je tako bio dostupan samo zvanican kanal NBA. A oni su, naravno, forsirali "egoiste" jer je to prodavalo ulaznice. Ljudi bi procitali statistiku u novinama i to je to. Mislite da ovo sto rade danas ovi egoisti nisu radili MJ, LB, Maloun i Stokton i ostali? Ma dajte, sve je isto.

turbokid

pre 5 godina

Džejms to učiniti sa ukupno oko 400 šuteva manje! 400! Sve to samo govori koliko je Lebron efikasniji i on nikada nije bio one man show kao MJ, odnosno čovek koji mora da šutne po 25+ puta po meču.
(JeRemija, 15. februar 2019 12:46)

Kao i svaka sportska statistika, ovo je poeređenje baba i žaba. Da je Lebron igrao protiv timova kao što su Detroit Bad Boysa i sličnih, ne bi došao do te brojke ni sa 1000 šuteva više od Džordana. Džordana su tukli gde su stigli, kao uostalom i sve igrače tog doba, kada se u NBA nije igrao samo pakleni napad, nego i paklena odbrana. Ko ne veruje, neka gleda stare utakmice Bulsa, Seltiksa, Jute, Indijane, Niksa...

Postoje dobri razlozi zašto se danas postiže u proseku 20 poena više na utakmicama (po ekipi) nego pre trideset godina, kao i zašto napadi traju 10ak sekundi kraće. Igrači su danas napadački raznovrsniji, skoro svaki igrač u NBA može da igra tranziciju, šuta ili dribla, i zbog toga se igra mnogo slabija odbrana, jer SVAKA ekipa igra potpuno istu košarku: hipernapadačko nadkošavanje. O ovome je xy puta pričao/zamerao i Greg Popović.

RankOne

pre 5 godina

Što reče ,,: "Uveo bih pravilo da se tripl-dabl i dabl-dabl ne računaju ako tvoja ekipa izgubi ili ako imaš manje od 40% šut iz igre..."
Baš sam identično ovako razmišljao pre neki dan. Tada bi se ti triple-double-ovi pokazali u pravom svetlu, i samo stvarno najbolji bi to mogli postići.

Topnik

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost.

cvelinho

pre 5 godina

Voleo bih da Adams ode iz OKC, sramota da Rasel nabija statisiku (razumem ja taj shoubiz), a covek koji je centar ima samo 5 skokova za >30 minuta

vince carter

pre 5 godina

Interesantna stvar od @Jeremije uzmes manje suteva,efikasniji si,uzmes vise trojki u eri trojki bolji si trojkas :)) 51,4% suta Majkla Dzordana 1984-1998 Chicago Bulls!! Dakle mogao je i 40 puta po utakmici uz takvu efikasnost,ako si tako efikasan ne moras drugom da prepustas suteve :)) Sa druge strane naravno da je Jordan i vise nego duplo bolji suter nego Lebron jer naravno da trojke nisu merilo suta,jer Jordan je sa svih pozicija unutar linije prangijao kao snajper,jump shuteve,fadeway suteve bilo kakve. Dokaz da Lebron nije dobar suter su svakako slobidna bacanja,prirodni suteri vezanih ociju pogadjaju bacanja,Lebron je navezbani suter koji na treninzima upucuje Hiljade suteva da bi namestio ruku. Vec 2005 se igralo drugacije u odnosu na 2004 sa istim igracima zbog ukidanja handchekinga i procenti su svima skocili. Naravno da su Meloun,Ewing,Garnet,Weber,Hakeem prangijali sa 4,5 metara,naravno da je Mit da sad svi sutiraju trojke. Ovde pola vas ne zna da je Shawn Kemp sutirao trojke a kamoli Sam Parkins. @Jeremija Lebron je izgubio skoro 3 hiljade lopti vise od Jordana,misli o toj efikasnosti :))

ljupce

pre 5 godina

@jeremija

u pravu sisto se tice broja suteva,to nije sporno.zaboravio si samo jednu malu sitnicu da pomenes,ustvari dve.prva sitnica je da je dzordan celu karijeru igrao protiv handcheck odbrane,dok je lebron to morao kao ruki samo u svojoj prvoj sezoni.to pravilo se ukida 2004-e godine cime se daje ogroman prostor i ceo fokus je na napadacima gde je reket iz godine u godinu sve vise bioprazan do sada gde je reket prazan potpuno.da ne pominjem da lebron igra u eri gde defanzivac ne sme da ga dodirne odmah sviraju faul.druga sitnica je konkurencija u reketu i u konferenciji.istok tada bio mnogo jaci nego sto je unazad godinama.da ne pominjem da je dzordan imao za protivnike melouna,hakima sampsona,juinga,seka koji nije imao 150kg,admirala,bed bojse koji su i zvanicno najtvrdja ekipa ikada,tukli sve redom.onaj boston,lejkerse,jutu i sve ih je unistavao.ajzea tomas je sam priznao da su bukvalno prebili dzordana kako bi izbacili cikago.proslo im je jednom,drugi put nije.znas li ti sta bi lebron uradio da krene u reket,a tamo ga cekaju hakim i sampson?pobegao bi u golden stejt,a dzordan ih je pobedjivao.i trece,dzordan nije zvao superstar igrace da igraju zajedno,vec se trudio da ih pobedi.svaka cast lebronu,iskoristio je ovu eru i pravila maksimalno,ALI ON NIJE I NIKAD NECE BITI MAJKL DZORDAN,A KAMOLI BOLJI OD NJEGA.ende.

Saša

pre 5 godina

@iskusni, o čemu pričaš čoveče?
Ewing, Olajuvon.... su pogadjali sa 4-5 metara bez greške. Sadašnji centri ne mogu bazen da pogode sa 5 metara. Pogledaj malo finala sa početka '90-ih. I finala istoka ili polufinala Čikago- New York. Kakve su tad odbrane bile? Danas Harden šutira po 20 bacanja, kad se svira i pogled popreko. Vrati malo pa pogledaj okršaje Džordana i Starksa, kako se tad svirao faul.

dino menegin

pre 5 godina

auu, Geri Pejton, popularna "Rukavica".. legendarni pg... svojevremeno sa Kempom dominirao, ali nazalost nisu mogli do titule.. tih godina se preko jednog covjeka nije moglo.. steta...

Lex

pre 5 godina

Moze mi neko objasniti sta zele Hawksi da postignu? Ne zele da tankuju,a imaju samo mrsavog Treja i Collinsa koji tu jedino nesto vrede.

@

pre 5 godina

@ Luckyone

"a Dzordan u prosek 25 suta I najveci potrosac lopte ikada"

Tačno, ali karijerni procenat šuta 50%, dok Harden i Westbrook nikad nisu prebacili 45%. Aj za Hardena još i ima opravdanja pošto šutira po 600-700 trojki za sezonu, ali ninja kornjača je knjiški primer igrača kome fizikalije dozvoljavaju mnogo, ali selekcija šuta i odluke na terenu su mu toliko loše da ga svi vide kao silovatelja igre i pored 10 asistencija u proseku.

BeKo

pre 5 godina

@(?!, 15. februar 2019 09:15)

Najboljih 10 sezona po proseku koševa

1.Wilt Chamberlain*50.36 1961-62
2.Wilt Chamberlain*44.83 1962-63
3.Wilt Chamberlain*38.39 1960-61
4.Wilt Chamberlain*37.60 1959-60
5.Michael Jordan*37.09 1986-87
6.Wilt Chamberlain*36.85 1963-64
7.James Harden 36.59 2018-19
8.Rick Barry*35.58 1966-67
9.Kobe Bryant*35.40 2005-06
10.Michael Jordan*34.98 1987-88

Najviše utakmica sa 50+ koševa

1 Wilt Chamberlain 118
2 Michael Jordan31
3 Kobe Bryant 25
4 Elgin Baylor 17
5 Rick Barry 14
James Harden14

Harden se ne može upiređivati sa Westbrookom ali da mu nedostaje titula tu si u pravu.

BeKo

pre 5 godina

Triple double više ništa ne znači. Westbrook napravi triple double, i izgubi od loših Pelicansa, neki dan LeBron napravi triple double, i izgube od loše Atlante. Dabašnja liga je cirkus koji služi za nabijanje praznih brojki pojedinaca. To je dobro za kratkoročni marketnig lige, no dugoročno loše za košarku. Već polako i počinje padati gledanost. 
(Topnik, 15. februar 2019 13:07)

Zato što je košarka timska igra, neko je dole upoređivao Wilta i Russella (2:11 titula) a Wilt imao brojke kao što niko neće ali Russell imao bolji tim i imao više uspeha. NBA je američki "proizvod" gde je indivudualizam maksimalno vrednovan a košarka timski sport pa je teško naći sredinu jer je individualni učinak više vrednovan od timskog.
Za razliku od NBA, srpska odnosno ex Yu košarka je bila izrazito timski orijenetisana (delimično i zbog ideologije) pa smo zato imali i dobre igrače i još bolje timove koji su najviše sa reprezentacijom osvajali mnogo titula. Da je Westbrook prošao našu školu košarke sa svojim fizičkim predispozicijama sigurno bi njegov tim imao više uspeha.

Dragan

pre 5 godina

Westbrook jednostavno izgara na terenu, igra odbranu, zavaljuje blokade, baca se za loptom, trci napred-nazad, to bas nije opis uobrazene zvezde koja promovise sebe na racun tima. Danas je sramota biti "Dobar za sebe dobar i za druge". Ocekuje se nekako da ljudi ne gledaju sebe sto ih samo tera da lazu bez potrebe. Tako da najveci lazovi ispadnu najbolji ljudi.
Stvar je trenera, uprave i vlasnika da ga motivisu ili ne kako ce da igra. Covek se prilagodjava sistemu, ali da je uobrazen - nije.
Da se razumemo najvise volim timsku igru, zato mi je Greg Popovic omiljen trener, ali ostali imaju drugaciju viziju sta publika voli i trazi.

Jaran

pre 5 godina

Posto OPET prozivate Vestbruka da je sebican/siledzija, evo vam ga Pol Dzordz sinoc:
- Minuti: 41
- Slobodna bacanja: 3/3 (100%)
- 2 poena: 8/12 (67%)
- 3 poena: 3/17 (18%)
- Sut iz igre: 11/29 (38%)

Evo vam ga i ovaj siledzija:
- Minuti 39
- Slobodna bacanja: 4/4 (100%)
- 2 poena 14/18 (78%)
- 3 poena: 4/12 (33%)
- Sut iz igre: 18/30 (60%)

Mixy

pre 5 godina

Ne branim Westbrooka jer mislim da juri za triple double ali juce nije bilo tako.. 44p/14s/11a 18/30 60% sut iz igre 4/12 33% za 3 uz 5 izgubljenih za 39 minuta, +- -15 kao i cela ekipa iz prve postave u minus.. Ali nije njego krivica vec Polova jer je odigrao katastrofalno 11/29 sut iz igre od toga 3/17 za tri.. Smanjite dozivljaj, Ras je zivotinja i zna da pretera i juri statistike sto uglavnom i radi ali ovaj mec ne znam da li je mogao bolje! Od ovih 14 promasenih trojka Dzorddza Ras je imao sigurno potencijalnih 7-10 asistencija.. Tako da su njegovi saigraci pogadjali OKC bi izasao kao pobednik i on bi imao minimum 15-18 asistencija.. Dobro jutro iz Cikaga

игор

pre 5 godina

Какве све фурде од играча "престижу" легенде и то у најгорој ери nba кошарке.

Joe

pre 5 godina

Na YouTubeu imate video "The ugly side of the NBA" gdje je na par primjera objašnjeno šta igraci rade za vlastitu statistiku.
Npr Westbrook u posljednjim sekundama meca dodaje loptu svom saigracu i izlazi van granica terena jer ne želi da vrijeme istekne/utakmica zavrsi dok je lopta u njegovim rukama, računalo bi mu se kao izgubljena lopta.
On je najekstremniji primjer igrača za statistiku , Jokić i Simmons su drugi primjer a izgleda je i mali Dončić počeo triple doubles da skuplja.
Mislim da je veći doprinos ekipi ako nastaviš da sutiras kad imaš 20 koševa i pogodis još 6/10 nego da dodajes lošijim suterima oko sebe koji će pogodit 4/10 samo da bi se tebi upisale asistencije i da bi došao do triple double

kaligula

pre 5 godina

sonicsi su neprezaljena ljubav... russ se mora postovati, ako ni zbog cega drugog, a ono zbog dve stvari: kao prvo, covek je ostao u oklahomi... i, drugo- energija koju donosi na parket uvek je danas izuzetno retka... basket danas nema nikakve veze sa onim koji se igrao samo pre 15-ak, o 90´s ne vredi trositi reci... heroji ove igre danas, basket 2.0 gotovo, jesu brada, russ, sutra mozda nikola, embiid, simmmons, prekosutra tatum, mozda kuzma,ayton...

student

pre 5 godina

I Vestbruk ponovo obara rekorde, a OKC ponovo gubi. 
Jako iritantan igrač. Izgleda kao pravi dizelaš iz devedesetih. Bolje da pusti Pol Džordža da vodi ekipu.
(tocka, 15. februar 2019 09:12)

Da si odgledao jednu utakmicu OKc ove sezone video bi da ovaj Vestbruk i onaj od prošle sezone, su dve različite osobe. Ne siluje šut da ubaci 50 poena kao što je radio. Izuzetno je koristan trenutno, 10-15 asistencija je sigurnih 20,30 poena obezbeđenih.
Sinoć je imao odličan procenat šuta.
Covek igra fenomenalno i podredio se ekipi. Sad što beleži tripl dablove, odmah se smatra da siluje statistiku.
Kada on ostvari tripl dabl, OKc beleži pobedu u 90% slučajeva.

znanje-imanje

pre 5 godina

Ova utakmica nije primer onoga što hoćete da kažete. Što se tiče statistike apsolutno dominira Džordž sa 3 data od 17 puta za 3. Najbolji igrač i glavni strelac tima imao je loše veče. Da im bude još gore nikoga - osim Vestbruka - nije htelo. Da bude još gore Džordž koji nije siledžija - bio je. Ono kao "mora da krene" ali, naravno, ne da ne mora nego ni neće kada neće.
Davis je opet bio "malo povređen" - dakle nije hteo mnogo da se smara već samo da uzme zaradu a opet im pokaže da mu se više tu ne igra. A ipak ih nisu dobili. Adams samo 4 poena. Drugima u NO je proradio ponos i to je bilo to.
Sve u svemu u tim okolnostima Vestbruk je ne samo igrao odlično nego i optimalno. Šreder povređen, Paterson 8 šuteva za 5 poena, Ferguson 9 za 6... Klupa bila korisna ali iz njegove igre. Ovo jeste bila noć da siluje i umalo ih nije sam odveo do pobede. Sve tražeći još nekog da ga krene izgubio je samo 5 lopti, kakvih crnih 11? Drugi porazi pokazuju štetnost kad je neko nasilna i zvezda-statističar ali ne i ovaj. Ni ja ga ne volim kao ni vi, i sve te čađe koji još od Redži Milera protiv Divca refleksno rasistički reaguju ali...
Isto tako - možda je tripldabl još teži kada nikog drugog neće? Em brojke teže idu em sav fokus na glavnom igraču...
Vrlo koristan rezultat za krizirajući Denver.

nekotamo

pre 5 godina

SasaS, upravo tako. Stvaranje tih "super timova" ce ubiti NBA. Nekad je bilo nezamislivo da najvece zvezde menjaju klubove. Secam se kad su Pejton i Meloun na kraju karijere promenili klub, bio je to pravi sok. Doduse za to je kriv jedan covek koji je uzeo titule mnogim velikim igracima koji su ih svakako zasluzili.

dj

pre 5 godina

Gledajte utakmicu,a ne statistiku,prvo nije igra Schroder,drugo Westbrook je imao procenat 60%,alo 60% i 44 poena kao plej. Trece PG13 je imao lose vece,kao i Adams. Izadji ti na teren i sutni 30 puta i pogodi barem 15.

slola

pre 5 godina

Alooooooo sta je s vama, 60% suta iz igre je imao nocas, dzordz 4 od 17 za tri, i opet je on kriv za poraz, o cemu vi to?
Okej do sad svaki put, ali ovo...

ratko

pre 5 godina

Kakav Rasel, kakav Djordj? Ljudi, zar ne vidite, najkonstantniji je Nikola Jokic, cepa trpl dablove uz vrhunski procenat suta, lider je ekipe koja pobedjuje, on i jedino on je pravi MVP.

ljupce

pre 5 godina

@vince carter

ne znaju oni za cinjenicu da je hjuston osvojio titulu tako sto je hakim pogodio trojku preko seka.ne vredi njima pricati,oni teraju po svome.

rasel bolji?

pre 5 godina

Uz svo postovanje Pol Djordja,ne vidim razlog da se on vise kotira za MVP od saigraca Rasel Vestbruka.Ne delim misljenja da li ga neko voli ili mrzi,pokusavam biti realan,ali 11 tripl dabl u nizu je zaista podvig,ma koliko se neko trudio da to omalovazi stvar je za divljenje!Neverovatno kako se,kako neko u komentarima napisa da se individualizam vise ceni u timskom sportu!?Rasel mozda nekima nije po volji,ali bez njega ruku na srce tim "gromova" nebi bio to sto jeste bez njega.S druge strane Pol je neverovatan suter i veoma koristan za tim ali je juce uprskao zadnja dva suta i Pelikansi su se odvojili i priveli kraju utakmicu.Koje gledao utakmicu,ne citao komentare,videce da u odsustvom Rasela na terenu,Pelikansi su napravili pristojnu razliku koja je samo u jednom trenutku spala na kos razlike posle neverovatne "trojke" rasela na ispod 2 minutado kraja utakmice.Decko izgara na terenu,a to sto je prznica i zakacio se sa nasim Jokicem ne umanjuje njegovu igracku velicinu.Van terena je veoma prijatna osoba,nije isaran tetovazama poput ostalih tamnoputih igraca NBA,vodi pristojan sportski zivot,ljudi ga u Oklahomi obozavaju.To sto voli da pobedi na svaki nacin,ukljucujuci njegov sebicluk u tim trenutcima, ne treba mu uzeti za zlo.Ustalom biti MVP "Sve Zvezde" ne dodeljuje se tek tako,a Rasel je nosioc tog zvanja!

Pera Božić

pre 5 godina

MJ, Postar, Admiral, Hakim, Stokton, Dreksler, Juing, Malin, Ricmond, Medzik, Barkli... To su zvezde. Zlatno doba NBA. Posle njih Sek, Kobi, Dankan... Posle toga su mi sve nabedjene zvezde nekako marketinski nafilovane. NBA je pre svega biznis, zato toliko dizanje Westbruka i Hardena i LBJ i Obrve. Ne kazem da nisu klasa, odlicni su, ali... Cinjenica je da je NBA nekako izgubila primat i na US kontinentu sto se sportova tice i hitno su im potrebne mega zvezde. Po meni od pomenute 4ke vece zvezde su Kari i Durent, ali igraju u istoj ekipi. Nema rivaliteta koji prodaje dresove.
(SasaS, 15. februar 2019 10:12)

NBA nikad nije ni imala primat a US kontinentu...

ring of fire

pre 5 godina

Slazem se da Vestbruk budzi statistiku ali budi mo realno sinoc je igrao odlicno- izgubili su jer je P Dz igrao ocajno 3 -17 sut za tri.

Pera

pre 5 godina

Meni je najvaznije sto je Oklahoma konacno izgubila. Denver ulazi u poslednjih 25 utakmica sa dva poraza manje od njih i pet manje od Portlanda. Lepa prednost, ali zaista imaju tezak raspored, puno meceva protiv timova sa zapada koji se bore za PO, samo u aprilu igraju u gostima protiv GS, Jute, Portlanda a docekuju SA, Portland i Minesotu (opet u poslednjem kolu).
Ako budu bar treci izbeci ce GS u polufinalu, to je nadohvat ruke, pogotovu ako bar jednom pobede Portland (ove sezone su 2-0 protiv njih). Realno, za ulazak u finale borice se protiv Oklahome (takodje vode 2-0), a ostatak regularnog dela odlucice ko ce imati prednost domaceg terena.

bradina

pre 5 godina

Bravo za komentar pod imenom Dragan!Dodao bih jos da se pored svih parametra za zavrsnu poziciju na tabeli Zapada i Istoka,prvo racuna mesto u konferenciji,a posto je Denver tu u prednosti nad Oklahomom,Denveru se smesi drugo mesto i velika sansa ukoliko ovako nastave i odbrane primat domaceg terena neverovatna sansa za finale na Zapadu!Sam Jokic izjavio je da ih mnogi ne uzimaju za ozbiljno i da im je prevashodno bio cilj ove godine bio ulazak u plejof,sto je definitivno ostvareno!Za dalje nesto ce pokazati prve utakmice u tom delu.Nedostatak Denvera je sto su samo 2 igraca (Milsap i Irving),bili do sada ucesnici u PO,a kako Sekil O'Nil to lepo kaze to je druga dimenzija takmicenja gde se kiks tesko ispravlja pogotovo na svom terenu.

@

pre 5 godina

@ Pera

Denver ima treći najteži raspored do kraja sezone, ali dobra vest je da Oklahoma ima najteži. Sa druge strane Portland i Utah imaju veoma lake rasporede, Utah naročito i očekujem ih u prve 4 ekipe Zapada do kraja sezone. Biće čupavo :)