1. Xnodeh, uzmi bronhi, lakse se dise.
    (sandra, 11. februar 2019 15:45)

    # Link komentara

  2. Dobar je ovaj lik.
    Treba se setiti jednog nemačkog sveštenika i njegovih reči:"Kada su kupili Jevreje, niko se nije bunio, sada kada dolaze po mene, nema nikoga da me brani"
    Druga stvsr, bilo bi dobro da se sada pokaže pravna država, pohapsi huligane i (lični predlog) neka ih smesti na neko vaše ostrvo pa nek se tamo mlate međusobno do mile volje.
    (Jivan, 11. februar 2019 11:53)

    # Link komentara

  3. "Fudbalere Napretka iz Kruševca Senegalca Ibrahima Ndijajea i Kamerunca Samjuela Baha Regisa napala je grupa huligana iz tog grada, prenose mediji.'

    Ovo je za onoga sto vice da mu se navede JEDAN JEDINI slucaj nasilja na sportiste u Srbiji.
    [link]
    (DigidigiDa, 11. februar 2019 11:07)

    # Link komentara

  4. "Fudbalere Napretka iz Kruševca Senegalca Ibrahima Ndijajea i Kamerunca Samjuela Baha Regisa napala je grupa huligana iz tog grada, prenose mediji.'

    Ovo je za onoga sto vice da mu se navede JEDAN JEDINI slucaj nasilja na sportiste u Srbiji.
    [link]
    (DigidigiDa, 11. februar 2019 11:07)

    # Link komentara

  5. Ma vi ste Srbi bezgresni. Sve smeker do smekera, nista primitiva...
    (prika iz susjedstva, 10. februar 2019 15:42)
    Pazi u poređenju sa vama Hrvatima, mi Srbi smo POJAM SMEKERA! Suve desetke i FRAJERI jer se na ovaj način nikada ne bi poneli prema hrvatskim sportistima, pa gde god oni gostovali u Srbiji. To će uvek biti razlika između VAS Hrvata i NAS Srba.
    (smeker iz komsiluka, 10. februar 2019 22:34)

    # Link komentara

  6. (Amila
    Kapiram da si iz Bosne,pa ne razumes...…..


    (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 21:34)

    Aha. Dobro.
    O meni nsi rekao nista. O sebi i previse.

    Gori bi bio onaj koji bi se s tobom upustao u bilo kakve daljnje diskusije.
    Moja greska da sam ti uopste prvi put replicirala.
    Adieu.
    (Amila_, 10. februar 2019 22:01)

    # Link komentara

  7. Краљ се нимало није понео господски. А ви видите ко вам је на голу.
     (Јабучило, 10. februar 2019 22:01)

    # Link komentara

  8. Svrstavam u incident koji se desio pre 10 godina u prisustvu 6 policajaca (4 uniformisana i 2 u civilu) i gde se gradonacelnik Kraljeva izvinio.I ako se dobro secam u tom istom Kraljevu u kome se par godina kasnije u kome se nije zvizdalo hrvatskoj himni na Dejvis kupu. Za razliku od ovoga u Splitu gde policije nema nigde,gde babe dobacuju "ipak je on cetnik" i gde se juri cetnik da se kolje i gde jos uvek nisam video da se iko od zvanicnika Splita i Hrvatske nije izvinuo,niti ocekujem da se izvinu. Naprotiv,sto neko rece ocekujem da se napadacima daju braniteljske mirovine. Sto znaci da mi ozbiljno evoluiramo za razliku od vas.
    (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 21:34) # Link komentara

    Jesi trazio jedan incident? Jesi,evo ti ga. Pa i prosle godine se u Splitu igralo europsko prvenstvo u rukometu pa osim zvizdanja himni nije bilo nikakvih incidenata. Da sjecam se Kraljeva 2015 je bilo. I nemoj mi sad usporedivat jer 5000 ljudi na tenisu i mislim skoro 20000 na rukometu nije isto. Braniteljsku imovinu naravno nece dobiti. Isprika ne bi znacila nista da se i jednima i drugima nesto ozbiljnije dogodilo. Ispricavali se ljudi koji nemaju veze sa incidentom i po hrv i srb portalima. A i od hrvatskih politicara ja vec godinama ne ocekujem nista normalno ni prema Hrvatima ni prema Srbima..
    (politikajekrivazasve, 10. februar 2019 21:47)

    # Link komentara

  9. @Partizan 1917

    Protest navijaca? Alo, decko? Protest navijaca? Jesi ti clan Grobari Split ili sta? Uporedjujes protest navijaca ispred centra u Kovilovu gde niko nije ni dosao u priliku da bude ugrozen sa fizickim napadom sa sipkama? Jesi ti normalan? I kao navijac CZ odmah da ti kazem da si ziva stamota za meni komsijiski klub,sa ovakvim poredjenjima i izjavama.
     (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 21:40)

    # Link komentara

  10. (Amila_, 10. februar 2019 19:13)

    Kapiram da si iz Bosne,pa ne razumes razliku izmedju sukoba navijaca i napada na sportiste koji nose obelezje kluba. Jel neko negde napao sportiste iz BIH?


    (svugdjeimaludaka, 10. februar 2019 19:49)

    Svrstavam u incident koji se desio pre 10 godina u prisustvu 6 policajaca (4 uniformisana i 2 u civilu) i gde se gradonacelnik Kraljeva izvinio.I ako se dobro secam u tom istom Kraljevu u kome se par godina kasnije u kome se nije zvizdalo hrvatskoj himni na Dejvis kupu. Za razliku od ovoga u Splitu gde policije nema nigde,gde babe dobacuju "ipak je on cetnik" i gde se juri cetnik da se kolje i gde jos uvek nisam video da se iko od zvanicnika Splita i Hrvatske nije izvinuo,niti ocekujem da se izvinu. Naprotiv,sto neko rece ocekujem da se napadacima daju braniteljske mirovine. Sto znaci da mi ozbiljno evoluiramo za razliku od vas.
    (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 21:34)

    # Link komentara

  11. Obzirom da su ‘navijaci iz Splita’ bili na juznoj tribini i uklise sa nasima a protiv nasih, po necijem nalogu je je trebalo tada da se desi...prica.... nebi me iznenadilo da je i ovo dogovoreno!
    Svaki oblik spinovanja i pravljenja nenormalnog rezimskog nacionalnog naboja, sobe strane je ovima gore dobro dosao!
    Koska je bacena?
    (divljan, 10. februar 2019 21:10)

    # Link komentara

  12. Dragi moji Hrvati, teško je normalnom čoveku shvatiti koliko ste nedostojni gradova koje danas nazivate "hrvatski gradovi". I Split, kao i najveći broj primorskih gradova na Jadranu, mnogo su stariji ne samo od hrvatske države koja je začeta 1941., a rodili ste je konačno 1995., mada vi navodite 1991. kao godinu "rođenja" vaše NNDH (Nove Nezavisne Države Hrvatske), nego je stariji i od pojma "Hrvat" u bilo kojem smislu, socijalnom, nacionalnom i svakom drugom. Samo ste jedna tragična istorijska epizoda u tom prostoru i trudite se da ga što više zagadite.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ćika Muhamed, 10. februar 2019 19:36) # Link komentara

    haha ti prvi nisi normalan
    (hahaha, 10. februar 2019 20:53)

    # Link komentara

  13. BRAVO ZA NOVINARA, BRAVO!
    (Mlan, 10. februar 2019 20:02)

    # Link komentara

  14. Ako bi mogao da mi navedes jedan,ali samo JEDAN JEDINI primer kada su u Srbiji,a bogami i u drugim eks JU republikama bilo kada i bilo gde prebijeni SPORTISTI? Ne ni prebijeni,verbalno napadnuti na javnom mestu

    [link]

    Pod sta ovo racunas?
    (svugdjeimaludaka, 10. februar 2019 19:49)

    # Link komentara

  15. Dragi moji Hrvati, teško je normalnom čoveku shvatiti koliko ste nedostojni gradova koje danas nazivate "hrvatski gradovi". I Split, kao i najveći broj primorskih gradova na Jadranu, mnogo su stariji ne samo od hrvatske države koja je začeta 1941., a rodili ste je konačno 1995., mada vi navodite 1991. kao godinu "rođenja" vaše NNDH (Nove Nezavisne Države Hrvatske), nego je stariji i od pojma "Hrvat" u bilo kojem smislu, socijalnom, nacionalnom i svakom drugom. Samo ste jedna tragična istorijska epizoda u tom prostoru i trudite se da ga što više zagadite.
     (ćika Muhamed, 10. februar 2019 19:36)

    # Link komentara

  16. @Slobodni klikeri, pitas za ovo
    [link]
    ?
    Nisam zeljela ja biti ta koja ovo spominje.
    Ovo treba da spomenu ljudi iz Srbije. Samo tako ima smisla i samo tako je iskreno i samo tako je temelj za zdravu diskusiju, umjesto za uzajamne optuzbe.
    (Amila_, 10. februar 2019 19:13)

    # Link komentara

  17. @Xnodeh Ok, to je prvi deo teksta... A u daljem izlaganju sam ti objasnio da bi mi okrenuli pricu na nasu stranu. A ti si taj koji je bez argumenata odgovorio, cak 2x napisao isto, da sam "uspeo u zivotu". Opusti se malo...
     (Jumko, 10. februar 2019 18:19)

    # Link komentara

  18. @(Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 17:33)

    A protest navijača kod Kovilova zbog rukometašica sa Kosova?
    Ah da to je zato što nisu u UN.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 18:14)

    # Link komentara

  19. Cvijanović evo podseticu na situaciju kada je bilo mnogo opasnije doputovati sa sportistima,da potstim prvu utakmicu hrvatskih nogometasa u trnutku gasenja svetla svaki igrac srbije je prigrlijo hrvatskg kako se nebi osecali ugrozeni.podseticu,da je rat gotov jos poodavno zar treba sad cjelog zivota kopati po proslosti i huskati jedne na druge.evo ja bi prvi zeleo,da normalan covek poput pernara vodi obe drzave jer de u srbiji nemozemo pohvalit tako postenom politicaru koji se bori,da te nedoleziraju za sitnicu
    (dregs, 10. februar 2019 18:09)

    # Link komentara

  20. Једноставно не мрзимо, нисмо научени да мрзимо! 
    (Црвена звезда 1913, 10. februar 2019 14:42) 

    da, kao i vas najveci navijac...i on nikoga ne mrzi...nego, ne lupetaj, na mrznji ste napravljeni i kao takvi umislili da ste centar sveta...to dokazuje i ova histerija oko crnogorca koji se malo okupao u moru...cuj protestne note se upucuju zato sto su neki umislili da je ok prosetati crvene petokrake u sred splita a onda kad im je objasnjeno da to nije prihvatljivo kukaju kao babe...
    (Alen, 10. februar 2019 15:46)

    Понављам-не мрзимо!
    Гарантујем-фудбалери Хајдука могу прошетати Кнезом без шансе да неко физички насрне на њих!
    Подвлачим ИГРАЧИ, навијачи наравно не би били безбедни!
    Велики не мрзи малог!
     (Црвена звезда 1913, 10. februar 2019 17:45)

    # Link komentara

  21. aman covek nije vikao da je crnogorac...nemojte bre komentarisati nesto u sta niste skroz upuceni...aman zaman
     (Dragan, 10. februar 2019 17:45)

    # Link komentara

  22. A koga briga za koga ti navijaš.
    Postoji duža snimka gdje ta cura pita po čemu smo mi drugačiji od njih, i na kraju kada kaže ipak je on četnik ne može se razabrati da je to ironija. Mediji lože narod skracivanjem snimke.
    (lol, 10. februar 2019 15:51)

    Tebe je briga.Opsednut si sa mnom.Ti si isti kao i ti sto juce napali,rado bi uradio isto samo da imas priliku
    (Xnodeh, 10. februar 2019 17:42)

    # Link komentara

  23. Opušteno momci, ono što se u Splitu desilo, dešava se i na drugim mestima, na severnoj i južnoj polulopti mada je sve to uglavnom rezervisano za fudbal, zakači ono eto i po koje druge sportiste. U pitanju je nekoliko baraba, koji će biti identifikovani i procesuirani. Ima toga i kod nas i to bogato rodilo. Problem je u nečem drugom, sistemskom rešavanju ovakvih stvari, ali za tako nešto očigledno nema volje kako kad njih tako ni kod nas. Bolesne države sa (mahom uglavu) bolesnim političarima, bolesni sistemi.
    (Vladislav Jovanović, 10. februar 2019 16:00)

    Ako bi mogao da mi navedes jedan,ali samo JEDAN JEDINI primer kada su u Srbiji,a bogami i u drugim eks JU republikama bilo kada i bilo gde prebijeni SPORTISTI? Ne ni prebijeni,verbalno napadnuti na javnom mestu. Znaci,ako nisi upucen ovo nije bio obracun dve grupe huligana vec su odredjene strukture zadojenog hrvatskog drustva koje je vecinsko NAPALI igrace vaterpolo kluba Crvena Zvezda koji su hteli da popiju kafu i to samo zato sto su bili u trenerkama i majcama na kojima je obeleznje kluba za koji igraju. Nece sigurno da budu u Armani odelu kada krenu na utakmicu.

    Ako mi das jedan jedini primer cak i od vremena novog olimpijizma prhvaticu da se ovako nesto desava i kod nas. Ako nemas primer, treba da te je sramota,najblaze receno sto relativizujes napad i nudis izgovore i opravdanja. Znas kada se nesto slicno ovome,samo sa smrtnim ishodom, desilo? U Minhenu 1972. Imas li i za to izgovor i opravdanje?
    (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 17:33)

    # Link komentara

  24. Ne brinite i kad bismo hteli da budemo kao vi, ne bismo umeli.
    (Stevan, 10. februar 2019 17:32)

    # Link komentara

  25. Jednak broj ***ala ima i kod nas..
    (pop, 10. februar 2019 17:25)

    # Link komentara

  26. @Mila
    video bih sta bi rekla da si ti bila na njegovom mestu ili da je to tvoj sin. Ne radi se mrznji, ne mrzim ja hrvate, radi se o jednostavnoj odbrani od njihovih konstantnih napada. Prica "bolji smo od njih" ne pije vodu, imamo manju platu, vecu nezaposlenost, manje investicije, siromasnija smo zemlja, losija infrastruktura. Ta njihova mrznja se nagradjuje a nase cutanje na to kaznjava. Naravno da ima normalnih tamo, daleko bilo od toga, ali osnova im je zlocinacka, vlast podrzava tompsona i njemu slicne. Necu se prepucavati na komentarima ali cinjenica je da smo gluplji od nasih zapadnih suseda, uvek, svuda i sa svakim bih mogao da sednem i da raspravljam o ovoj temi ali ovo nije mesto za tako nesto
     (srb, 10. februar 2019 17:23)

    # Link komentara

  27. Postoji duža snimka gdje ta cura pita po čemu smo mi drugačiji od njih, i na kraju kada kaže ipak je on četnik ne može se razabrati da je to ironija. Mediji lože narod skracivanjem snimke.

    Postoji duža snimka gdje ta cura pita po čemu smo mi drugačiji od njih, i na kraju kada kaže ipak je on četnik ne može se razabrati jer je skracena snimka.. to je ironija. A u Vukovaru 2 milijuna
     (., 10. februar 2019 17:17)

    # Link komentara

  28. Ajde molim vas... Kao prvo, ovo su obicni huligani i propalice! Tko normalan ide drugog napadati zbog grba kluba ili boja kluba koje ima na sebi? Ja sam u HR, u mom gradu nosio majicu od drugog hrv.kluba, a ne od onog za kojeg vecina ovdasnjih ljudi navija pa su me upozoravali da se ne krecem svagdje takav, a neki od pripadnika lokalne navijacke grupe koji me poznaju su mi zabrinuto rekli da me nece moci zastiti od drugih svojih pripadnika... Naravno, koji su jaki samo kad su u grupi!
    Naletio sam dosta puta na ljude iz Srbije u mom gradu, i po kaficima, ali i kad pitaju za put kako da negdje dodju, apsolutno nikakvih ruznih situacija nije bilo, cak smo znali i ugodno popricati... A budala je bilo i uvijek ce ih biti!
    (El Comandante, 10. februar 2019 17:13)

    # Link komentara

  29. Onaj ko nas uci " oko za oko", uci nas kako da svi postanemo slepi
     (Mila, 10. februar 2019 17:11)

    # Link komentara

  30. Divan covek ovaj novinar...
     (Mila, 10. februar 2019 17:09)

    # Link komentara

  31. @Xnodeh Pisem, ne govorim, da se to sportistima sa obelezjima Hajduka desilo, pisalo bi se da su provocirali! Spin majstori smo po tome, cak bi se najvisi zvanicnici uhvatili te price! Odakle sad navijaci u opticaju? Zasto i ti spinujes?
    (Jumko, 10. februar 2019 16:39)

    "Pisem, ne govorim", uuuuuuuu, sad si me zeznuo!!Bravo, uspeo si u zivotu. Logicno kad nemas nijedan pravi argument, da ces se shvatati na banalnosti, tipa pisem a ne govorim. Svaka cast! Uspeo si u zivotu! Pisao ili govorio, za tebe je svejedno.
     (Xnodeh, 10. februar 2019 17:06)

    # Link komentara

  32. Molio bih B92 ako ikako moze da sazna vise o gospodji koja je izgovorila “ipak je on cetnik”, jer nismo nacisto da li je to izgovoreno sarkasticno. Ja sam je prvi osudio, ali mi se cini da isti glas trazi da se zove policija. Ako je tako, gospodja zasluzuje izvinjenje, a ako nije, onda je ona gora i od samih napadaca. A inace, do ovakvih stvari dovode oni uporni pokusaji zvanicnog vrha Hrvatske da relativizuje logore iz II svetskog rata i izjednaci Jasenovac i Vukovar. A razlika je vrlo mala, samo oko 800000 ljudi, pri tome su u Jasenovcu svi bili civili.
    (garda, 10. februar 2019 17:03)

    # Link komentara

  33. da, kao i vas najveci navijac...i on nikoga ne mrzi...nego, ne lupetaj, na mrznji ste napravljeni i kao takvi umislili da ste centar sveta...to dokazuje i ova histerija oko crnogorca koji se malo okupao u moru...cuj protestne note se upucuju zato sto su neki umislili da je ok prosetati crvene petokrake u sred splita a onda kad im je objasnjeno da to nije prihvatljivo kukaju kao babe...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alen, 10. februar 2019 15:46)

    Петокрака је симбол који нигде у свету није забрањен, али је зато кукасти крст, који ви цртате на терену Пољуда, забрањен на сваком милиметру ове планете.
    (Марко, 10. februar 2019 16:57)

    # Link komentara

  34. Sta rece Crnogorac: "Nisam ja Srbin."

    Drugim recima "Nemojte tuci mene; tucite Srbe."
    (Pele, 10. februar 2019 16:48)

    On je vece **ece od ovih koju su ih napali.Iskreno se nadam da ce popiti otkaz brzo
    (Xnodeh, 10. februar 2019 16:54)

    # Link komentara

  35. Vidi, pazi, gledaj, najbolji i najpotpuniji komentar ubedljivo, svaka čast... I još jedna stvar, niko u Srbiji nije obratio pažnju što je momak vikao da nije Srbin već Crnogorac, što još više pokazuje gde smo i ko smo mi Srbi a gde naše, mržnjom zadojene zapadne komšije....
    (Pero Treger, 10. februar 2019 14:42)

    U pravu si.Taj primitivizam tog koji je to vikao da bi se spasio od rulje je nekako prosao nezapazeno.VK Crvena zvezda pod hitno da mu da otkaz!
    (Xnodeh, 10. februar 2019 16:49)

    # Link komentara

  36. kada se **njalo-bilo je sve u redu. Sada kada se oklizneš i završiš u istom ne valja?
    Zato, nastavite sa istim delovanjem.

    Srećno deco
     (m/m, 10. februar 2019 16:48)

    # Link komentara

  37. Sta rece Crnogorac: "Nisam ja Srbin."

    Drugim recima "Nemojte tuci mene; tucite Srbe."
    (Pele, 10. februar 2019 16:48)

    # Link komentara

  38. @Xnodeh Pisem, ne govorim, da se to sportistima sa obelezjima Hajduka desilo, pisalo bi se da su provocirali! Spin majstori smo po tome, cak bi se najvisi zvanicnici uhvatili te price! Odakle sad navijaci u opticaju? Zasto i ti spinujes?
     (Jumko, 10. februar 2019 16:39)

    # Link komentara

  39. Jadran vas oprati ne može, opravdanja nema, mani se šuplje priče vrijeme je da se djeluje i da postanete ljudi već jednom,da ste vi u Splitu preživjeli šta smo mi u Bosni taj dječko bi do Italije plivao.
    (barbarez, 10. februar 2019 16:37)

    # Link komentara

  40. Zli jezici bi rekli da se ovo desilo u Bg npr, da su Hrvati krivi jer provociraju sa Hajdukovim majicama u kaficu u Bg. Ne znam...
    (Jumko, 10. februar 2019 16:13)

    Pametni jezici znaju razliku izmedju navijackih provokacija sa salovima i majicama i sportista sa obelezjima kluba u kojem igraju.Pametni jezici,kazem,a zli i primitivni govore ovo sto si rekao ti
    (Xnodeh, 10. februar 2019 16:29)

    # Link komentara

  41. B r a v o ! Hrabrost je retkost, i vrlina!:))
     (Smuleco, 10. februar 2019 16:29)

    # Link komentara

  42. @Stefan, 10. februar 2019 13:47

    [link]

    [link]
    (Koment, 10. februar 2019 16:25)

    # Link komentara

  43. Одувек су у Сплиту и на тој риви аутомобили са БГ таблицама, завршавали у мору. Још од 1978. године. Једноставно, то је зато што у мештанима Сплита и околних места по Динаридима, одувек постоји вечита мржња према српству. То је зато што у тим људима тече врела крв, њихових српских предака, а неко би додао да је то зато што су постали од најгорег српског шљама, који је прихватио католичанство. И како би се доказало да су сад они већи Хрвати од Хрвата, што би се рекло веће Папе, од самог Папе, учиниће све само да униште сазнање и трагове да су пореклом Срби. Увек ће имати осећај ниже вредности, јер нису ни Хрвати, а ни Срби. Зато њихови спортисти и возила са хрватским таблицама немају таквих приземних напада и проблема кад дођу у Србију. Јер овде су сви добродошли.
    (Владимир, 10. februar 2019 16:05)

    Zahvaljujemo se na glasu.
    Tako je!
     (Profesor BG, 10. februar 2019 16:24)

    # Link komentara

  44. ajde vise ste satrali sa incidentom...ni prvi ni zadnji...preko ljeta provocirate sa poziranjem ispred hajdukovih grafita i onda kad netko dobije po nosu svi se cudite...budite ljudi pa se ponasaj u skladu di dodes i bit ce sve ok...hrvatski sportasi kad secu po bg u bojama kluba idu s pratnjom,a u civilu bez pratnje.
    (john_wayne, 10. februar 2019 16:20)

    # Link komentara

  45. "dečku koji je iz mora vikao da je Crnogorac i da nije Srbin." 
    Katastrofa! Sramotno. Sta reci na ovo divljastvo i primitivizam koji dovodi coveka u situaciju da vice da nije jedno a jeste drugo. Znaci, ako je Crnogorac, onda ne a ako je Srbin ... onda moze ... mlati, ubijaj ... porazavajuce!
    (nikos, 10. februar 2019 14:09)

    Meni je to ubedljivo najtuznije od svega ostalog.
     (Adriano_Galliani, 10. februar 2019 16:19)

    # Link komentara

  46. Ja kao žena i majka nikad ne bih mogla da gledam da se jedan mlad dečko od straha pred ruljom baci u more, a da ne pridjem da pomognem, ne pozovem policiju, bilo šta što mogu. I ne bi mi bilo važno da li je taj momak Hrvat, Bošnjak, Albanac, Nigerijac...Ja bih samo mislila šta da je to moje dete,brat, muž, a da niko neće da mu pomogne. Niti sam primitivna prostakuša koja bi u takvoj situaciji vikala...pa šta, to je ustaša! Po tome se ja razlikujem od nje, a i po tome se velika većina Srba razlikuje od velike većine Hrvata. Da nije tako, ne bi nas ko ovce vodili na klanje svakih pedeset godina. Ali šta da se radi, ja opet ne bih mogla tako. A oni mogu. Da li ti je sada jasno?
    (Sanja, 10. februar 2019 16:04)

    Svaka cast gospodjo/djice!Nije mu prosla provokacija.Moguce da je i iskompleksirani sused u pitanju
    (Xnodeh, 10. februar 2019 16:18)

    # Link komentara

  47. Zli jezici bi rekli da se ovo desilo u Bg npr, da su Hrvati krivi jer provociraju sa Hajdukovim majicama u kaficu u Bg. Ne znam...
     (Jumko, 10. februar 2019 16:13)

    # Link komentara

  48. evo na CNN su javili da je upravo citav Split obukao majice crvene zvezdei nekoliko partizana i da su svi izasli na rivu u znak protesta, slicno se desava i u Kninu, Benkovcu pa cak i Zagrebu....
    (dusko, 10. februar 2019 16:11)

    # Link komentara

  49. Split je još od 1945.polako prestajao da bude Split, a sve više LivnoDuvno-na-moru. Jedino je gori Zadar. Oba grada su bila italijanska do 1945, Italijani su izbačeni i naselila se ekipa iz krša. To je u redu kada ide pomalo, ali radilo se o kolonizaciji. Imamo mi to u Oklen Sitiju, tj. Novom Sadu od 1991.
     (lapido, 10. februar 2019 16:09)

    # Link komentara

  50. CZ1913.....
    Da,da, ne mrzis Partizan?? ,licemerju nikad kraja.
     (Ramones, 10. februar 2019 16:08)

    # Link komentara

  51. Балкане, Балкане, Балкане мој - буди ми силан и добро ми стој...
     (КиМ на распродаји, 10. februar 2019 16:07)

    # Link komentara

  52. Одувек су у Сплиту и на тој риви аутомобили са БГ таблицама, завршавали у мору. Још од 1978. године. Једноставно, то је зато што у мештанима Сплита и околних места по Динаридима, одувек постоји вечита мржња према српству. То је зато што у тим људима тече врела крв, њихових српских предака, а неко би додао да је то зато што су постали од најгорег српског шљама, који је прихватио католичанство. И како би се доказало да су сад они већи Хрвати од Хрвата, што би се рекло веће Папе, од самог Папе, учиниће све само да униште сазнање и трагове да су пореклом Срби. Увек ће имати осећај ниже вредности, јер нису ни Хрвати, а ни Срби. Зато њихови спортисти и возила са хрватским таблицама немају таквих приземних напада и проблема кад дођу у Србију. Јер овде су сви добродошли.
    (Владимир, 10. februar 2019 16:05)

    # Link komentara

  53. Dušana, Direwolf, Sanja, Xnodeh, MladaBosna, Istina, Simeon, Vella...u čemu ste vi bolji od te koja je rekla da je on, ipak, četnik? U čemu ste drugačiji? 
    (j., 10. februar 2019 14:36) 
    Ja kao žena i majka nikad ne bih mogla da gledam da se jedan mlad dečko od straha pred ruljom baci u more, a da ne pridjem da pomognem, ne pozovem policiju, bilo šta što mogu. I ne bi mi bilo važno da li je taj momak Hrvat, Bošnjak, Albanac, Nigerijac...Ja bih samo mislila šta da je to moje dete,brat, muž, a da niko neće da mu pomogne. Niti sam primitivna prostakuša koja bi u takvoj situaciji vikala...pa šta, to je ustaša! Po tome se ja razlikujem od nje, a i po tome se velika većina Srba razlikuje od velike većine Hrvata. Da nije tako, ne bi nas ko ovce vodili na klanje svakih pedeset godina. Ali šta da se radi, ja opet ne bih mogla tako. A oni mogu. Da li ti je sada jasno?
    (Sanja, 10. februar 2019 16:04)

    # Link komentara

  54. Inače ja da sam inspektor počeo bih prvo od konobara, koji su verovatno dojavili ekipi da deluju.
    (filip, 10. februar 2019 16:04)

    # Link komentara

  55. Najgore što ovdašnji relativizuju ovakav dogadjaj a da se dosada kod nas nije desio. Cak što više naši gradjani se slikaju sa Hrvatskim sportistima a ne dozivaju ektremene navijače da ih napadaju. . Da se kod nas dogodi slično prema Hrvatima to bi završlio u Strazburu ovako nikom ništa
    (Mirko, 10. februar 2019 16:02)

    # Link komentara

  56. Opušteno momci, ono što se u Splitu desilo, dešava se i na drugim mestima, na severnoj i južnoj polulopti mada je sve to uglavnom rezervisano za fudbal, zakači ono eto i po koje druge sportiste. U pitanju je nekoliko baraba, koji će biti identifikovani i procesuirani. Ima toga i kod nas i to bogato rodilo. Problem je u nečem drugom, sistemskom rešavanju ovakvih stvari, ali za tako nešto očigledno nema volje kako kad njih tako ni kod nas. Bolesne države sa (mahom uglavu) bolesnim političarima, bolesni sistemi.
    (Vladislav Jovanović, 10. februar 2019 16:00)

    # Link komentara

  57. Ne brinite. Ni Zvezdasi, ni bilo koji drugi ljudi i navijaci nece nikada niti kao vi.
     (Rocky, 10. februar 2019 15:58)

    # Link komentara

  58. Брате ја не верујем колико се срби баве хрватима... Да се овако нешто догодило у било којој другој земљи била би једна вест и крај... Ја не разумем ту вековну опчињеност хрватима и Хрватском?!? Јел ми немамо других суседа осим њих, јел не постоји друго море, јел сви путеви у Европу воде преко Хрватске? Њихова оптерећеност нама почива управо на нашој опчињености њима, а једини разлог свему том је језик! Да срби не разумеју хрвате као што не разумеју румуне ту би био крај приче... Учите бре немачки, енглески, француски, па онда гледајте у свет преко Хрватске... Брате, сиротиња у сваком погледу као што смо и сами, што пре бацимо поглед даље пре ће нам бити боље...
     (Невен, 10. februar 2019 15:52)

    # Link komentara

  59. Dušana, Direwolf, Sanja, Xnodeh, MladaBosna, Istina, Simeon, Vella...u čemu ste vi bolji od te koja je rekla da je on, ipak, četnik? U čemu ste drugačiji? 
    (j., 10. februar 2019 14:36) 

    Odgovoricu ti u svoje ime naravno.Bolji sam po tome sto sam u svom gradu nebrojeno puta sreo i hrvatske tablice na automobilima a i ljude sa nekim obelezjima koji su ukazivali na to da su iz Hrvatske.I nikad mi nije palo napamet ni nesto da im dobacim,a kamoli pojurim motkama.Kapiras sad po cemu sam drugaciji?Samo mi isto tako nece pasti napamet da odem na njihovo more i navijam u bilo cemu.Jednostavno,prosto kao pasulj
    (Xnodeh, 10. februar 2019 14:57)

    A koga briga za koga ti navijaš.
    Postoji duža snimka gdje ta cura pita po čemu smo mi drugačiji od njih, i na kraju kada kaže ipak je on četnik ne može se razabrati da je to ironija. Mediji lože narod skracivanjem snimke.
     (lol, 10. februar 2019 15:51)

    # Link komentara

  60. Jasno se vidi da gomila ljudi ovde nije od mesta rođenja otišla nikad ni 50 km nema širinu gleda pink pa tako i komentariše. Rambo Amadeus je lepo definisao sve to ko kako razmišlja.Srbi što rade napolju druže se i tamo niko nikog ne pita šta je ko je odakle je a mi ćemo još 5 dana mlatiti praznu slamu potpomognuti pinkom infornerom i ostalim ludilima.
    (Jovo, 10. februar 2019 15:50)

    # Link komentara

  61. Ajde bre sta ste zapenili. Pa isto moze da ti se desi u Beogradu ako nosis majicu sa amblemom Zvezde ili Partizana ako naletis na “navijace” drugog tima kojim je dosadno u tom trenutku. “Navijaci” sa navidnicima jer to i nisu navijaci u Srbiji nego kriminalna grupa koja se bavi reketiranjem. Ne verujem da je u Hrvatskoj nesto drugacije
    (Vladica, 10. februar 2019 15:50)

    # Link komentara

  62. I meni je u videu u kome nema fizičkog nasilja najlošiji utisak ostavilo verbalno nasilje, kada je jedna devojka rekla, "On je četnik, ipak je on četnik".
    Niko se od nas ne rađa sa mržnjom i devojka je (očigledno) vaspitana da su SVI Srbi četnici. A, možda je rođena u "neovisnoj Hrvatskoj".
    (A., 10. februar 2019 15:48)

    # Link komentara

  63. Tracak nade u beznadju
     (deda mraz, 10. februar 2019 15:46)

    # Link komentara

  64. Једноставно не мрзимо, нисмо научени да мрзимо!
    (Црвена звезда 1913, 10. februar 2019 14:42)

    da, kao i vas najveci navijac...i on nikoga ne mrzi...nego, ne lupetaj, na mrznji ste napravljeni i kao takvi umislili da ste centar sveta...to dokazuje i ova histerija oko crnogorca koji se malo okupao u moru...cuj protestne note se upucuju zato sto su neki umislili da je ok prosetati crvene petokrake u sred splita a onda kad im je objasnjeno da to nije prihvatljivo kukaju kao babe...
     (Alen, 10. februar 2019 15:46)

    # Link komentara

  65. Iz svega što sam čuo i video ja sam duboko zažalio što smo se mi na silu Boga obmanjivali nekakvom idejom bratstva i zajednice… Svi oni misle jedno, to je svet za sebe, ma sa kakvim predlogom da se pojaviš, stvar je propala… Ništa se neće moći učiniti. To nisu ljudi na čiju se reč možeš osloniti.

    Ja sam načisto. Dvoje nam kao neminovno predstoji: potpuno se otcepiti od njih, dati im državu, nezavisnu samoupravnu, pa nek lome glavu kako znaju, a drugo je, upravo prvo, da u zemlji zavedemo vojnu upravu za dvadeset godina i da se zemlja sva baci na privredno ekonomsko podizanje, daleko od svih političkih uticaja. Ako to ne može, onda se otcepiti i dati im njihovu državu.“

    (Na pitanje Regenta kako odrediti nove granice, Mišić predlaže da to budu običaji, istorija, tradicija, najzad i opredeljenje naroda. Na primedbu Aleksandra da bi to Hrvate gurnulo u naručje Italijanima, Mišić odgovara).

    - Neka im je sa srećom. Neka se oni Hrvatima usreće. Ja sam duboko uveren da se mi njima nećemo usrećiti… To su ljudi svi odreda prozirni kao čaša: nezajažljivi i u tolikoj meri lažni i dvolični da sumnjam da na kugli zemaljskoj ima većih podlaca, prevaranata i samoživih ljudi.

    … Ne zaboravite Visočanstvo, moje reči. Ako ovako ne postupite, siguran sam da ćete se ljuto kajati.
    (Ze, 10. februar 2019 15:44)

    # Link komentara

  66. Ma vi ste Srbi bezgresni. Sve smeker do smekera, nista primitiva...
    (prika iz susjedstva, 10. februar 2019 15:42)

    # Link komentara

  67. E ovo JESTE izvinjenje.
    Citaj i uci, Ljupka Zagrljanovic.
    (Amila_, 10. februar 2019 15:42)

    # Link komentara

  68. Jednostavno mi smo nauceni da ne mrzimo.
    @crvena z 1913

    Ako iko na ovom sajtu siri mrznju to si ti. Odkud sad ovo?
    Ah da, poceo si da pises cirilicom. Cestitam Veeeliki Srbine!
     (Karaburac, 10. februar 2019 15:40)

    # Link komentara

  69. U Hrvatsku samo u Istru ako moram. Split lep grad ali zatrovan do bola. Kao i Zadar.
     (MarkoniNS, 10. februar 2019 15:39)

    # Link komentara

  70. E ovako stoje stvari: Po nekom planu iz 1915 Split je trebao postati srpski grad. Dalmatinci bi ostali Dalmatinci, a Dubrovčani Dubrovčani, iz jako malo etničkih Hrvata u oba grada. Broj Srba bi u Dubrovniku bio najmanje na nivou popisa iz XVII veka. Međutim, zahvaljujući masonerijsko-karađorđevsko-pašićevskoj megalomaniji i nepovratnom toku istorije, danas su stvari mnogo drugačije. Dakle, Srbin ne bi trebao nikako ulaziti u Hrvatsku, a iako mora na kratko zbog posla, onda jedino u Bejrut varijanti: Hotel - oklopno vozilo - posao i nazad istim putem. A ovih par promila Srba što žive u RH kao živi dokazi multietničnosti i predivnog suživota da se odmah izvuku van o trošku vlade Srbije. Iskren da budem, mislim da Hrvati zaslužuju etnički čistu državu jer su za razliku od Talijana i Švaba ostali dosledni Nazi vrednostima i to treba
    uvažiti kao osnovu za buduće ( hladne "zdravo - zdravo") odnose.
    (bob nikad rob, 10. februar 2019 15:38)

    # Link komentara

  71. evo, ipak je neko uputio izvinjenje...respect
     (Rzbrzotrz, 10. februar 2019 15:37)

    # Link komentara

  72. Nakon sto se sve izdogadalo, svelo se sve na tko je veci narod. 
    Dok jedni trenuto likuju i zale sto nije bilo i vece stete kako bi ispali vece zrtve, drugi sada ocekuju isti scenarij u nekom tamo drugom gradu, samo sa izmjenom nacije izmedu napadac-zrtva. 
    Koji šrot od društva.
    (Lol, 10. februar 2019 14:10)

    "Tko" je veći narod, se ne dovodi u pitanje. Brojnost populacije naroda ne određuje da li je taj narod dobar...

    Hvala Bogu barem što se nas srba tiče da nije bilo veće štete...

    Mada bi vi možda voleli da je bilo...

    Budite makar toliko karakterni da za vaša sranja jednom kažete zajebali smo...

    Izvinjenje ne treba i onako iskreno neće biti...

    I naravno bivša braćo, nemojte da se poredite sa nama, vređate nas...
     (P76-ers, 10. februar 2019 15:32)

    # Link komentara

  73. Nevene, napravio si u startu "grešku u koracima", o kakvom ti kolektivnom izvinjenju pričaš, jesi ti svjestan šta napisa pa osta živ, ja da se izvinjavam za nečije postupke, nekih idiota ili 4 miliona Hrvata da se izvinjava, izvinjavaj se u svoje ime,namećeš nam kolektivnu krivnju zbog nekiha 5 majmuna,želiš poistovjeti ovaj postupak sa agresijom na Hr....prvo očekujem izvinjenje za Vukovar, Škabrinju, Dubrovnik, Srebrenicu i sl. pa ću se ja onda izvinuti za postupke 4 kretena
    (misko, 10. februar 2019 15:32)

    # Link komentara

  74. I da hocemo ne mozemo. Nismo mi nacija nastala nad zrtvama genocida.
    (Stefan, 10. februar 2019 13:47)

    Sad tu mislis da si vise vredan, a u stvari prozivas se na iste stvari. Isti si ko oni, pa se to tebi svidelo ili ne. Dok god upleces “svoju istinu” u opravdanje svojih postupaka, isti si.
    (neopterecen, 10. februar 2019 15:32)

    # Link komentara

  75. Nemojmo mnogo da moralisemo, i ovde bi se nasao 0.1 procenat kretena koji bi pojurili da ih namlate... ili gore. I dzaba onih 99.9 procenata koji bi bili protiv toga. Svi smo ista bagra na ovom podneblju.
     (DK, 10. februar 2019 15:30)

    # Link komentara

  76. Šta da su napali Novaka da ga biju...
    (dedza74, 10. februar 2019 13:45)

    A što je on drugačiji? Ili si mislio, neka tuku vaterpoliste, samo mi Novaka ne dirajte? Ne kontam.
    (neopterecen, 10. februar 2019 15:30)

    # Link komentara

  77. @ ničim izazvan

    Ovo što ti je tata (verovatno par godina stariji od mene) pričao, apsolutno nije tačno. Služio sam J.N.A 1985 -1986 god., Bijeljina pa Osijek, nikad, ali nikad nam nije rečeno kako da se izjašnjavamo i da krijemo nacionalnost kad izađemo u grad. Čim progovorim ,(iako vojnik), svi civili su znali da sam iz Beograda. Ja to nisam krio, ( čak sam bio i ponosan) ni u prodavnici, kafiću, piceriji, niti sam o tome razmišljao. Pa i u tom Osijeku, nikakvih problema nisam imao. Ono što ti tata verovatno nije rekao, najviše problema smo iz " BEGIŠA" imali sa podoficirima i oficirčićima(iskompleksiranim), jel su imali pik na Beograđane(misli su da smo p...ce), bili su ljubomorni na nas, a favorizovali šiptare, Slovence i pokojeg Hrvata. Kao bratstvo-jedinstvo. Šta se desilo posle, znamo . Sa ostalom vojskom nikad problema.
    (Леонардо, 10. februar 2019 15:29)

    # Link komentara

  78. Svaka cast!
     (Profesor BG, 10. februar 2019 15:28)

    # Link komentara

  79. Profesor doktor Gideon Grajf,direktor Instituta za holokaust Sem Olam u Izraelu,unistio je Hrvatsku novom knjigom: "Jasenovac-Ausvic Balkana.Imperija ustaske okrutnosti." Svaki Srbin i Jevrejin to mora da procita,kao sto sam ja. Lako bi Hrvati s nama Srbima,koji nemamo medjunarodnu moc,ali ne mogu s Jevrejima,koji imaju strasnu MOC. Cak su hteli da im se latinski lukavo dodvore kupovinom izraelskih aviona F16 Barak,ali i to im je propalo,heheheh. Ne vredi im nista,istina je neunistiva!!
    (Oliver, 10. februar 2019 15:27)

    # Link komentara

  80. Moja porodica je je iz srca Crne Gore vekovima unazad i sebe su Srbima zvali, ali on je izgleda Milogorac!
    (Texas navija za Fulham, 10. februar 2019 15:26)

    # Link komentara

  81. NISMO KAO VI I NIKADA NEĆEMO NI BITI!
     (Marko, 10. februar 2019 15:26)

    # Link komentara

  82. Problem u Hr je puno dublje prirode od netolerancije prema Srbima. Pravosuđe UOPĆE ne funkcionira i korijen je svih problema u zemlji. Kazne ne postoje ili su toliko male da nemaju željeni efekt.
    Takvo okruženje pogodno je za talog društva koji neometano može sijati strah.
    (ii, 10. februar 2019 15:22)

    # Link komentara

  83. Ustanite svi zdravi, slobodumni narode Hrvatske, dignite glas protiv privitimizma najgore vrste, onog vandalskog fašističkog, ustanite i recite nešto dok ne bude kasno! Imate Vi plemenitih ljudi, Antu Tomić, gospodina Dežulović, Matiju Dedić, gospođu Rudan itd, ne dajte da se i oni zaborave!
     (zliZo, 10. februar 2019 15:22)

    # Link komentara

  84. Срби су вама дали нацију, српском крвљу вам је натопљена земља, српска крв вам тече венама, милион покланих и сатраних српских душа надвија "лепу вашу", најбољи спортисти су вам бивши срби, историју прекрајате и крадете српску и ту лежи ваша мржња! Кољите, силујте, убијајте, мрзите али болеће вас и даље, ма има да боли па макар ни један СРБИН НЕ ОСТАО на планети Земљи, ма има да вас боли и да мрзите!
    (Симеон, 10. februar 2019 14:03)

    Убедљиво најбољи коментар!!!
    Свака част!
     (!!!, 10. februar 2019 15:22)

    # Link komentara

  85. Šta je bre ovo?
    Ja mislio oglasila se ovako Vlada Hrvatske kad ono samo novinar Hrvatske.
    Pa neće moći ovako nismo mi sisali vesla.
    (Četko, 10. februar 2019 15:21)

    # Link komentara

  86. E moj Nevene, Nevene...jedva si dočekao da se ovako nešto desi ( eto doživio si i to) pa da ispališ protiv svega što je Hrvatsko, Ti i razni Dežulovići, Tomići i sl.tebi pljujete po svemu što je Hrvatsko, pljete po zemlji koja Vas hrani, koja Vam je dala kruh, koja Vas "trpi", koja Vam je dala ozbiljen pozicije u Hr.društvu bez obzira na to tko ste i što ste, patološki mrzite domovinu u kojoj živite , nastranu šta se desilo u Splitu, ali ovakva mržnja prema zemlji i narodu u kojoj živiš je neviđena...samo smatram da do kraja nisi izrazio svoju misao, pa trebao si se izvinuti za događej iz 1991 godine Arkanu i delijama da budes dosljedan sebi..
    (misko, 10. februar 2019 15:21)

    # Link komentara

  87. G.Cvijanovicu nije ovo neukost i uskogrudnost..
    OVO JE VANDALSKA GENOCIDNA MRZNJA PREMA SRBIMA
     (motoma, 10. februar 2019 15:20)

    # Link komentara

  88. Ја сам стари ватерполиста.Председници "Морнара" и "Црвене Звезде" су били клинци кад сам ја престао да играм,1983.Мени је МУКА.Ватерполо је мали спорт,
    та регионална лига МОРА да се игра због КВАЛИТЕТА.Али ово је ВАНДАЛИЗАМ.То се
    једноставно НЕ СМЕ ДА ДЕСИ.Ужасно се осећам,све то ми је гадно.ЈА сам 2006,
    ЕП у ватерполу у Београду срео своје старе другаре из спорта,Хрвате отишли на
    пиће,па се и ручало,како то ватерполисти већ могу.И Веса Ђухо,и мали Шименц
    и Перица Букић,и нас београђана колко волиш.И јели,пили и запевали усред подне
    МОЖЕ ли господо СПЛИТСКА,НОРМАЛНО.Људски,без убијања,клања,пребијања.Молим вас
    Не тражим да нас волите,само нас ПОШТУЈТЕ.Ништа више.Правите се да сте паметни
    (артиљерац, 10. februar 2019 15:18)

    # Link komentara

  89. Hrvate delim samo na dve vrste, na one koji su zli i nasilni, i na one druge.
    (Kiki, 10. februar 2019 15:17)

    # Link komentara

  90. Koliko god me uzasava ovaj napad na Zvezdine vaterpoliste, isto toliko me brine devajka koja kaze "ipak je on Ćetnik"-a da pri tome pojma nema sta znaci rec "Cetnik" kao uostalom i ja, jer me to i ne zanima, a najmizerniji je vapaj "junacine" od 2 metra u moru (iako razumem strh)koji vice "nisam ja Srbin, ja sam crgogorac"!!!!! Ja kao zvezdas bih bio srecan da takvi i ne igraju za Zvezdu, ako je moguce! Igraj ti "junacino" za tvoju lijepu C.Goru.
    (O RUCK, 10. februar 2019 15:11)

    # Link komentara

  91. Rece jedan drugar, Srbin iz Zadra - 70% Hrvata su divni ljudi, ali onih 30% huligana ne mozes izbeci i sve pokvare. Ja razmisljam, ako to nisu ovi poslednji pridosli Srbi kojima se more dopalo pa bi da se dokazu kao najveci Hrvati, pljuni me.
    (Bole, 10. februar 2019 14:30)

    istina. pokatoliceni Srbi. kompleksi, bole ij njihova prezimena.
     (Antisha, 10. februar 2019 15:10)

    # Link komentara

  92. Ako su zaista imali jakne, zašto su ih skidali? Ili ih uopšte nisu imali.. Ne deluje mi logično da je konobar video grb ispod jakne i da je onda igrač skinuo jaknu i skočio u more.. Znači ili je skinuo jaknu u sred Splita ili je nije imao, u vodi je bio bez iste! A to je za mene isto kao da znate da je u dvorištu besan pas a vi svakako idete unutra. Ne opravdavam te huligane, čak šta više, lično bih im sudio da mogu. Ali, ljudi! Nemojte se praviti mutavi! Kao što Banjicom se ne ide ni u Zvezdinim ili Partizanovim dresovima, a kamoli Hrvatskim, tako isto je i u Splitu za bilo koji dres sem Hajdukovog! A za ove što pominju Beograd, ajde ja častim pivo da neko prošeta sa mnom u Hajdukovom dresu kroz Vračar/Dorćol. Garantujem batine za obojicu. A da ne pominjem još zagrženije krajeve Cerak, Senjak, Padinjak itd.. Čuvajte svoje živote i poštujte pravila, ma koliko ona bila nelogična..
    (IndianaPacers, 10. februar 2019 15:09)

    # Link komentara

  93. srecno letovanje
     (pedja sarkazam, 10. februar 2019 15:08)

    # Link komentara

  94. NE idem u Hrvatsku i Dalmaciju kao turista niti kupujem vegetu kras janu podravku gavrilovic..
    (MladaBosna, 10. februar 2019 14:00)
    Idem u Istru i obozavam je. Kupujem redovno cedevitu, kras bajadere.....
    (santa justa, 10. februar 2019 15:08)

    # Link komentara

  95. Svarno ne kapiram komenare ljudi iz Srbije. Oplesti po ovim kretenima iz Splita je skroz u redu, ali hvaliti nase navijace. Da li su to ovi nasi fini ljudi u dzipovima? Da li ja zivim u nekoj drugoj zemlji?
    (daulex, 10. februar 2019 15:07)

    # Link komentara

  96. Mi smo kao bolji? Studenti su ubili Francuza.
    (DusanUS, 10. februar 2019 15:06)

    # Link komentara

  97. Sta kaze Kalinic?
    (Stara kuka, 10. februar 2019 15:04)

    # Link komentara

  98. Komentar koji je odusevio region ako sam ga ikad vidio
    (Pakirajte, 10. februar 2019 15:04)

    # Link komentara

  99. Svaka čast ovom novinaru, ali, realno, takvi su tamo u manjini. Uglavnom, generacije zatrovane mržnjom i iskrivljenom istorijom koju su ih učili u školama. Zato u Hrvatsku ne idem, jer, što neko reče....50% bi vas ispeklo na ražnju, 48% bi ćutalo i gledalo jer "moraju tamo živjeti", a na onih 2% ćete teško nabasati.
     (una, 10. februar 2019 15:03)

    # Link komentara

  100. Najsmješnije je to sto je golman Aleksandro Kralj, vjerovatno rodjak Ivice Kralja, nekadašnjeg golmana Partizana, a oni su iz Boke, Hrvati, pa ispada da su Hrvati bili Hrvata ;-)
     (Maki, 10. februar 2019 15:02)

    # Link komentara

  101. Vama je tesko , kad provocirate ste zrtve kad drugi provociraju s orlovima ste zrtve, postoji sansa da se rasplačem kako vam je
    (Bok, 10. februar 2019 14:59)

    # Link komentara

  102. Neven Cvijanović - glasnogovornik Dinama i Mamićev prijatelj naslađuje se Hajduku i Splitu. Pri tome zaboravlja da je upravo u njegovom Zagrebu demoliran autobus pun navijača istog srpskog kluba, a o redovnom premlaćivanju studenata iz Dalmacije koji ni veze sa nogometom nemaju da i ne govorin.
    (ludi splico, 10. februar 2019 14:58)

    # Link komentara

  103. Mene je sram.
    Zagrepcan,roden u Splitu koji obozava Beograd....
    Koliko poveznica za ovaj slucaj....
    Pozdrav svim dobrim ljudima....a bitange,sa svih strana treba najostrije kaznjavati....
    pa kad ih vec nemozes kulturom mijenjati ,onda drakonskim kaznama...
    to je jedino rjesenje.
     (nenad zagreb, 10. februar 2019 14:58)

    # Link komentara

  104. Sve ovo je jako ruzno sto se dogodilo, naravno da nema nikakvog opravdanja, ali realno gledano mozda se malo prenaglasava. Split je grad od 200-300 000 ljudi, i 5 degenerika i sesti konobar nikako ne mogu biti glavno obelezje svih splicana. Jos manje svih Hrvata. Dokaz tome je i ovaj novinar i gomila nekog normalnog sveta iz Hrvatske koji se javljaju na ove vesti, komentarisu i izvinjavaju se zbog svega. Lepo je videti ta izvinjavanja, ali nemaju se za sta izvinjavati jer oni nisu ni za sta krivi.
    Reci da kod nas tako nesto ne moze da se dogodi je velika glupost. Nasi navijaci se medjusobno ubijaju, a kud jos da im se ukrste na putu Hrvati. Uvek postoji rizik da naletis na budalu, i kad se to dogodi, onda je problem. Kod njih i kod nas.
    Ubedjen sam da su mislili da su neki navijaci Zvezde a ne igraci, sportiste nigde i niko ne napada ma koliko bio mongoloid.
    Regionalne lige treba igrati u svim sportovima, ne mogu jednostavno normalni Srbi i normalni Hrvati biti taoci nekog konobara i njegovih 5 pajtasa.
    (Don Quijote, 10. februar 2019 14:57)

    # Link komentara

  105. Dušana, Direwolf, Sanja, Xnodeh, MladaBosna, Istina, Simeon, Vella...u čemu ste vi bolji od te koja je rekla da je on, ipak, četnik? U čemu ste drugačiji?
    (j., 10. februar 2019 14:36)

    Odgovoricu ti u svoje ime naravno.Bolji sam po tome sto sam u svom gradu nebrojeno puta sreo i hrvatske tablice na automobilima a i ljude sa nekim obelezjima koji su ukazivali na to da su iz Hrvatske.I nikad mi nije palo napamet ni nesto da im dobacim,a kamoli pojurim motkama.Kapiras sad po cemu sam drugaciji?Samo mi isto tako nece pasti napamet da odem na njihovo more i navijam u bilo cemu.Jednostavno,prosto kao pasulj
    (Xnodeh, 10. februar 2019 14:57)

    # Link komentara

  106. Sto nisu hrabri splicani skocili za njim u vodu, pitam se pitam
    (yok, 10. februar 2019 14:15)

    Pa kad je golman povukao da je Crnogorac nije bilo potrebe da skaču u vodu.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 14:56)

    # Link komentara

  107. Mozda covjek nije cuo za onaj transparent Alenu Omicu, kada su svi bili odusevljeni, a iz Zvezde nisu smjeli da osude.
    (HARIS, 10. februar 2019 14:08)

    Omicu nije falila dlaka s'glave, i cela hala je skandirala njegovo ime da mu pruzi podrsku.
    Ne znam da li si zaboravio ili samo imas potrebu da pljunes po "svojima"?
     (Kurs iz engleskog, 10. februar 2019 14:55)

    # Link komentara

  108. Rece jedan drugar, Srbin iz Zadra - 70% Hrvata su divni ljudi, ali onih 30% huligana ne mozes izbeci i sve pokvare. Ja razmisljam, ako to nisu ovi poslednji pridosli Srbi kojima se more dopalo pa bi da se dokazu kao najveci Hrvati, pljuni me.
    (Bole, 10. februar 2019 14:30)

    Da li si svestan da si tim ne baš inteligentnim zaključkom i pretpostavkom uvredio Srbe, abolirao od odgovornosti hrvatske počinioce ( 70 % divni ljudi, ostalo Srbi), generalizovao, izvršio manipulaciju činjenicama ?

    Napad se desio ( dešavaju) u Hrvatskoj , počinioci su građani Hrvatske . O čemu ti pričaš , kakvi " pridošli Srbi" , " srpsko poreklo" i sl.?
    (Zli Zo, 10. februar 2019 14:53)

    # Link komentara

  109. Najgore od svega je jedno nasilje opravdavati drugim. No ne mogu ne primijetiti da je nedavno na jednoj košarkoj utakmici igrač Cedevite Stipanović, pogođen sa tribine u glavu. Mislim da su igrali sa Partizanom. Nije bilo nekih velikih tekstova i socioloških rasprava... Kao da se ništa nije dogodilo... Čak je i utakmica završena.
    Ponavljam, najgore od svega je jedno nasilje opravdavati drugim...
    Pozdrav sportskoj Srbiji.
    (Milan, 10. februar 2019 14:53)

    # Link komentara

  110. Ево ја ћу први. Види не ради се овде о појединцу већ о стању свести нације. Ја не размишљам о њима све док не прочитам овакву вест. Њихово постојање је базирано на Србима, они када устану ујутро прво помисле да је што мање Срба на свету, он размишља да ли је милијарду посто добро закопао икону деда и да ли је све добро одрадио како би сакрио порекло. Ја осуђујем Србе што смо били такви какви смо, праштали и пуштали да нас сатиру, а да ми имамо статус кољача иако имамо историју трагичнију од Јевреја. Велика је разлика између нас и њих, заправо нисам сигуран да постоји и једна нација слична хрватима, чак ни у праисторији и пре цивилизације
     (Симеон, 10. februar 2019 14:50)

    # Link komentara

  111. Mozda covjek nije cuo za onaj transparent Alenu Omicu, kada su svi bili odusevljeni, a iz Zvezde nisu smjeli da osude.
    (HARIS, 10. februar 2019 14:08)

    Al' si ga uporedio, Alen je igrao za Crvenu Zvezdu, živeo kod nas...

    Dolazi i sa novim timom i nikad mu ništa nije falilo...

    Uz dužno poštovanje, nema veze sa vezom jedno sa drugim...

    Pre bih uporedio ono grobarsko sa Tatonom...
     (P76-ers, 10. februar 2019 14:49)

    # Link komentara

  112. Tuku nas vaši sportisti(Dobud, Šimunić, onaj još jedan vaterpolista...), tuku nam sportiste banda drogiranih tisućljetnih promašaja koje majke bolje da rađale i nisu, ili bar ne kao muške, na tugu tih majki ako i same nisu kao ova sa snimka "ipak je to samo ćetnik". Radili ste i gore bruke, sistemski silazili s postolja i gasili prenose iako ste na psotolju bili i vi.

    I mi nikad nismo niti ćemo biti kao vi, niti tući sportiste. Iako su vam i oni kako sam naveo isti ko i ovi s rvie mahom.

    Ali tu bagru vašu, "ostavili me dećki" treba da postane Srbksi narodni običaj gde god ih se vidi. Kao na Ceru, kao svugde gde ste nekako nagovoreni bili i naterani da probate muški da se suprotstavite, i to muški samo po terminu, jer ste i u nekim situacijama brojniji bili. No opak muško na muško je išlo.

    Neko je juče napisao lepo iskustvo NEPOSREDNO sa tisućljetnjom kulturom i još lepše zaključio koja je SVRHA HRVATA:

    "... hrvati su tu da vas otrezne braćo Srbi."

    I hvala im na tome!

    Sad samo da mi još naučimo da smo i mi tu da treznimo njih!
    (Ali baš treznimo dosledno - sistemski, udruženi i muškim metodama!, 10. februar 2019 14:47)

    # Link komentara

  113. Ali ja nisam Srbin, ja sam Crnogorac pa jbteee. Kao nisu i ne bi i Crnogorce klali.
     (??, 10. februar 2019 14:46)

    # Link komentara

  114. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
    (Mario, 10. februar 2019 14:07)

    Srbi mogu da vam drze slovo o cemo god zelis.Za vas smo oduvek bili,pojam inteligencije,talenta,kulture i svega sto uz to ide.Kao i sto bi nama mogli da drze slovo npr. Japanci.Ali u odnosu Srbi-Hrvati,Srbi su pojam za vas u svemu
    (Xnodeh, 10. februar 2019 14:46)

    # Link komentara

  115. Molim sve pripadnike zaracenih primitivnih juznoslovenskih plemena (muhamedansko, pravoslavno i katolicko, u ovom slucaju samo ova zadnja dva) koji ovde pisu subjektivne komentare, da se konacno suoce sa nepobitnom cinjenicom da smo svi mi pripadnici jednog naroda koji govori isti jezik, ima istu gramatiku i pisma, i ima iste gene.

    Jedino sto nas razlikuje su kojekakve veroispovesti koje su nam nametnuli razni okupatori i to protiv volje nasih predaka, jer nas kroz istoriju nije porobio samo onaj ko to nije hteo.

    Ta praksa ce se nastaviti sve dok ponovo ne uspostavimo zajednicku drzavu ma kako to sada nerealno zvucalo.

    Jadni smo, mnogo smo jadni, pola civilizovanog sveta nas zali, a druga polovina nam se smeje, ali i jedni i drugi profitiraju na nas racun.
    (Yugocinik, 10. februar 2019 14:45)

    # Link komentara

  116. Braćo Srbi pozdrav iz Mostara, ispričavam se u ime sunarodnjaka iz Hrvatske koji su napravili ovo! Svi ste dobrodošli u Mostar i ovdje ne napadamo nikoga i nismo zatucani i nemamo komplekse!
    Još jednom se ispričavam, ovo me podsjeća kao kad u Kabulu islamisti napadaju kršćane!!
    (HRHB, 10. februar 2019 14:43)

    # Link komentara

  117. Svaka cast!
    (zux, 10. februar 2019 14:42)

    # Link komentara

  118. Neki su zaboravili kako smo mi docekali rukometasice sa Kosova. I da onda ministar nije mogao da ovezbedi sigurnost da se mec odrzi.....
    (Baraka, 10. februar 2019 13:57)

    Никакве везе једног са другим случајем!
    Пре пар година су играчи и комплетан стручни штаб Цедевите у истом локалу са навијачима Звезде гледали фудбалску утакмицу,никаквих провокација нити попреких погледа и ако смо седели сто до стола!
    Једноставно не мрзимо, нисмо научени да мрзимо!
     (Црвена звезда 1913, 10. februar 2019 14:42)

    # Link komentara

  119. @Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima.. 
    (Mario, 10. februar 2019 14:07)... ne cini ti se! Samo u svojoj mitomaniji ne zelis da prihvatis cinjenicu da su upravo Srbi od vase ruke kroz istoriju stradavali, bili progonjeni, ubijani, masakrirani... I u poslednjem ratu je pocelo odbranom Srba od vas, barikadama! Mitomanija je problem ovoga prostora, i takvih na zalost ima i u Srbiji i to u ogromnom broju.
    (Metropola, 10. februar 2019 14:22)
    Vidi, pazi, gledaj, najbolji i najpotpuniji komentar ubedljivo, svaka čast... I još jedna stvar, niko u Srbiji nije obratio pažnju što je momak vikao da nije Srbin već Crnogorac, što još više pokazuje gde smo i ko smo mi Srbi a gde naše, mržnjom zadojene zapadne komšije....
     (Pero Treger, 10. februar 2019 14:42)

    # Link komentara

  120. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
    (Mario, 10. februar 2019 14:07)

    Ne, vi obraza i karaktera nemate...
    Teško da vi to možete shvatiti...

    Nego gosn mario, šta tražiš na našem portalu...

    Nije krv voda, vuku koreni...

    Ni greškom nisam otvorio vaše sajtove...

    Za vas smo i uvek ćemo biti gospoda...

    Nakon događaja niko od nas nije rekao ubi, kolji, već da nismo iznenađeni, da smo doktorirali da karakter nemate...

    Ovo je lekcija o ponašanju...

    Nismo vam mi krivi što ste vi takvi kakvi ste..
     (P76-ers, 10. februar 2019 14:40)

    # Link komentara

  121. Lepo sto se izvinio ovaj covek,ali ne mogu da ne primetim da ako je zena rekla da je to cetnik onda je njegova izjava da je moron krajnje seksisticka jer nije uzeo u obzir da je osoba zenskog pola to izgovorila.
    (alberto barbosa, 10. februar 2019 14:38)

    # Link komentara

  122. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mario, 10. februar 2019 14:07)

    Naravno da vam drze slovo o ponasanju jer nikada niste znali da se ponasate.Oduvek ste bili necivilizovani barbari.Nisu srbi proterali nekoliko stotina hiljada ljudi sa svog vekovnog ognjista,nego vi hrvati i nisu srbi poceli rat,vec vi hrvati...
    (Istina, 10. februar 2019 14:38)

    # Link komentara

  123. Zvezdaši su isti takvi, u čemu je problem.
    (Grobarchina, 10. februar 2019 13:56)

    Znaš ti to iz ličnog iskustva, verovatno si najstrašnije bio maltretiran od Zvezdaša!
    Mada, ti, jumko, otan i slični, da vam se desi nešto ovako, ni rođena majka za vama zaplakala ne bih.
     (Kostolomac, 10. februar 2019 14:37)

    # Link komentara

  124. Dušana, Direwolf, Sanja, Xnodeh, MladaBosna, Istina, Simeon, Vella...u čemu ste vi bolji od te koja je rekla da je on, ipak, četnik? U čemu ste drugačiji?
     (j., 10. februar 2019 14:36)

    # Link komentara

  125. Grobarchina

    Rece grobar, koji se "lize" sa istim tim "splicanima" i iznajmljuje ih zarad razracunavanja u sopstvenim redovima, NADALEKO cuveno grobarsko licemerje i patetika...
     (mich, 10. februar 2019 14:34)

    # Link komentara

  126. To samo kada je Zvezda u pitanju da su bili u dresovima partizana ništa ne bi bilo. Svoji se svoma raduje a poznata je ljubav između Splićana i jsd partizan.
    (wvw, 10. februar 2019 13:53)

    ajde ti to proveri na licu mesta pa onda dodji da nam preneses utiske....srBine...
     (Alen, 10. februar 2019 14:32)

    # Link komentara

  127. Realno, ceo svet treba da se ugleda na nase navijace i da se ponasa kao oni... To je putokaz! Hahah
    (Jumko, 10. februar 2019 14:01)

    Malo popodnevne mržnje i mazohizma?!
    Jel te loži samopovređivanje?
     (Superbike, 10. februar 2019 14:32)

    # Link komentara

  128. Dobro receno, svi znamo da u Hrvatskoj ima jako puno pametnih ljudi, ali znamo i da ima dosta budaletina...
    Ima debila i kod nas, ali cini se da su u manjoj meri...
    Velika razlika je u tome sto nasa vlast stiti sve druge narode vise nego Srbe, ne daj boze da se cuje da je Srbin napao nekog ko je druge vere!
    Dok u Hrvatskoj paze da to ne bude Amerikanac ili neko iz EU, dok oni koji napadnu Srbe, ti postaju heroji, daju im benificije i boracke penzije...
    Treba da se zapitamo kada je dosta vise, ova racunica da ih dizemo u nebesa i da im zavsavamo sve na sta se zale ne funkcionise, moracemo krenuti kao i oni, mozda nas bolje budu postovali !!!
     (Patriota, 10. februar 2019 14:30)

    # Link komentara

  129. Rece jedan drugar, Srbin iz Zadra - 70% Hrvata su divni ljudi, ali onih 30% huligana ne mozes izbeci i sve pokvare. Ja razmisljam, ako to nisu ovi poslednji pridosli Srbi kojima se more dopalo pa bi da se dokazu kao najveci Hrvati, pljuni me.
    (Bole, 10. februar 2019 14:30)

    # Link komentara

  130. Zvezdaši su isti takvi, u čemu je problem. 
    (Grobarchina, 10. februar 2019 13:56)

    Svi huligani su isti bez obzira za koji klub navijaju, oni traže bilo kakav povod za čarku ili tuču.Da li je dres, zastava, nacionalna pripadnost nije bitno.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 14:30)

    # Link komentara

  131. budimo malo realni. Isti smo i mi i vi. Hvala na ovom tekstu. 
    Budala imamo i mi i vi...nažalost. 
    idemo dalje.
    (rade, 10. februar 2019 14:00)

    Pričaj o sebi...

    Ne pronalazim se ni u čemu zajedno sa njima...

    Poređenje je čista uvreda za nas...

    Reći da potiču od nas, je uvreda za nas...
     (P76-ers, 10. februar 2019 14:30)

    # Link komentara

  132. I da hoćemo ne možemo biti kao vi!
    Mi nemamo more!

    Da prevedem botovima, FORA!
     (Za sve je kriv Haklberi Fin!, 10. februar 2019 14:26)

    # Link komentara

  133. Bravo!
     (zzbz, 10. februar 2019 14:25)

    # Link komentara

  134. Zvezdaši su isti takvi, u čemu je problem.
    (Grobarchina, 10. februar 2019 13:56)

    Ovi tvoji i vi ste poprilično slični, da ne kažem isti...

    Šest godina pobeđujete "pošteno", uz želju nama za nekim katancem...

    I posle svega, želim vam da vam se klub oporavi, nije klub kriv što ste vi, čast izuzecima, isti kao hrvati grobarchiću...
     (P76-ers, 10. februar 2019 14:24)

    # Link komentara

  135. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
    (Mario, 10. februar 2019 14:07)... ne cini ti se! Samo u svojoj mitomaniji ne zelis da prihvatis cinjenicu da su upravo Srbi od vase ruke kroz istoriju stradavali, bili progonjeni, ubijani, masakrirani... I u poslednjem ratu je pocelo odbranom Srba od vas, barikadama! Mitomanija je problem ovoga prostora, i takvih na zalost ima i u Srbiji i to u ogromnom broju.
    (Metropola, 10. februar 2019 14:22)

    # Link komentara

  136. Како неко са презименом Цвијановић може да буде Хрват?
    (није ми јасно, 10. februar 2019 13:57)
    Kako neko moze ostaviti ovako glup komentar? Stvarno mi nije jasno.
     (Vladimir, 10. februar 2019 14:21)

    # Link komentara

  137. Beara se prevrce po grobu..Sramotno na sta je spao balkanski region!!!!
    (Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 10. februar 2019 13:56)

    Zašto bi se Beara prevrtao u grobu. Pa od istih takvih je pobegao među "svoje". Ne bi to njega iznenadilo.
    I molim vas, zašto izjednačavate, kakve veze ima balkanski region. Ovo se dešava samo u jednoj državi i jednoj naciji. I nije spala na to već je to za njih očigledno normalno. Da, dešava se sve vreme, dešavalo se i mnogo, mnogo gore pre sedamdesetak godina. Šta mislite da je tada to bilo par stotina zavedenih i zaluđenih. Ne bila je jasna podrška većine naroda genocidu, i većina je i učestvovala u tome ili bar okretala glavu.
     (only fools and horses, 10. februar 2019 14:19)

    # Link komentara

  138. Prva normalna reakcija iz Hrvatske.
    Jedini koji je upitio izvinjenje igračima, sto je bio red da upute svi ostali(grad Split, vaterpolo savez, klub Mornar)... Velika sramota, koja će nažalost proći bez kazni.
    (Miša Kaloperović, 10. februar 2019 14:18)

    # Link komentara

  139. Realno, ceo svet treba da se ugleda na nase navijace i da se ponasa kao oni... To je putokaz! Hahah
    (Jumko, 10. februar 2019 14:01)

    Ajde sto patoloski mrzis Srbe,znamo zasto.Nego sto zaista pocinjes da bulaznis,ostavljas komentare koji apsolutno nemaju veze sa temom.To je obicno znak neke psihicke bolesti.Nepovezanost i nerasudjivanje u govoru.Poseti neko strucno lice,da se mozda nesto popravi dok jos imas vremena
    (Xnodeh, 10. februar 2019 14:17)

    # Link komentara

  140. Ovaj je na kraju mozda i pravi Hrvat, a ne neki iskompleksirani pokatoliceni Srbin koji negde na tavanu jos uvek cuva cukun dedinu ikonu krsne slave...
    (direwolf, 10. februar 2019 13:48)

    1. Sa tim prezimenom sigurno nije.
    2. "iskompleksirani pokatoliceni Srbin" - da hajde da mrzimo Srbe koji su morali pod nožem na svom i grlu svoje dece da prime katoličku veru samo zato što nije bilo matice da ih štiti. Zaista sjajan plan.

    Što neko kaže napad je najmanji problem! Mnogo veći problemi su ipak je on ćetnik kao i nisam ja Srbin, ja sam Crnogorac!! Tuga koliko mržnje prema Srbiji ima na ovim prostorima.
     (Onako ..., 10. februar 2019 14:17)

    # Link komentara

  141. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
    (Mario, 10. februar 2019 14:07)

    Šta misliš, jel treba da vam "držimo slovo"?
    Kad već sami nemate vaspitanje iz opste kulture ponašanja, red je da vam neko pametniji objasni!
     (Superbike, 10. februar 2019 14:17)

    # Link komentara

  142. “Pravo pomirenje nikada nije jeftino, jer ono se bazira na oprostu, koji je skup. Oprost opet zavisi od kajanja, koje se bazira na saznanju lošeg delovanja, a time i na razotkrivanju istine. Čovek ne može oprostiti ono što ne zna.”

    Desmond Tutu

    Nisi ti kriv što postoje veliki delovi društva u Hrvatskoj, Srbiji, BiH, Kosovu koji ne znaju šta smo jedni drugima radili.
     (BeKo, 10. februar 2019 14:16)

    # Link komentara

  143. Pa golman ne shvata da ga to sto je crnogorac ne cini manje srbinom!!!!
     (Grobar, 10. februar 2019 14:16)

    # Link komentara

  144. Sto nisu hrabri splicani skocili za njim u vodu, pitam se pitam
    (yok, 10. februar 2019 14:15)

    # Link komentara

  145. Svaka cast ovom novinaru. Konacno da neko smogne hrabrosti da kaze tu tako nepopularnu i tesku rec u nasim narodima, "izvinite". To i jeste poenta. Osuditi svaki put ovakve nacisticko-fasisticke akcije. Podici glas i reci:"Dosta je bilo". Nazalost mnogo je ovakvih incidenata u skorije vreme bilo a da je izostala reakcija hrvatskog drustva. I dobro kaze covek, gori su ti koji huskaju iz mase sa "cetnik, cetnik" nego ovi neandertalci sto napadaju. Nadam se da cemo svi mi konacno jednom evoluirati i prevazici ovakve stvari.
     (varburg limuzina, 10. februar 2019 14:12)

    # Link komentara

  146. Lepo rečeno. Iz aviona se primeti da je iskreno. Hvala i nadam se, ali zaista se nadam i verujem da nećemo uzvratiti istom merom, prvom sledećom prilikom. Budimo dobri domaćini kao i do sada. Ustvari, dovoljno će biti i da samo budemo ljudi.
     (Vojvodjanin, 10. februar 2019 14:10)

    # Link komentara

  147. Nakon sto se sve izdogadalo, svelo se sve na tko je veci narod.
    Dok jedni trenuto likuju i zale sto nije bilo i vece stete kako bi ispali vece zrtve, drugi sada ocekuju isti scenarij u nekom tamo drugom gradu, samo sa izmjenom nacije izmedu napadac-zrtva.
    Koji šrot od društva.
    (Lol, 10. februar 2019 14:10)

    # Link komentara

  148. "dečku koji je iz mora vikao da je Crnogorac i da nije Srbin."
    Katastrofa! Sramotno. Sta reci na ovo divljastvo i primitivizam koji dovodi coveka u situaciju da vice da nije jedno a jeste drugo. Znaci, ako je Crnogorac, onda ne a ako je Srbin ... onda moze ... mlati, ubijaj ... porazavajuce!
    (nikos, 10. februar 2019 14:09)

    # Link komentara

  149. Prvo, Cvijanovic je Srbin, a to apsolutno dokazuje svojim prezimenom.
    Drugo, ne mozemo nikada da budemo kao oni, jer su oni narod koji nikada nije imao svoju drzavu. Od bitke na Gvozdu, oni prakticno ne postoje kao nacija. Jedina drzava koju su imali je ona koju im je Hitler dao, jer su ga docekali kao boga u Zagrebu i klicali njegovo ime.
    Trece, 90% njih zna da ima srpsko poreklo i da su im svi koreni sa ovih prostora i to im neda mira. To ih vuce u komplekse, jer znaju da su samozvani narod tzv Hrvati.
     (Vella, 10. februar 2019 14:09)

    # Link komentara

  150. Mozda covjek nije cuo za onaj transparent Alenu Omicu, kada su svi bili odusevljeni, a iz Zvezde nisu smjeli da osude.
     (HARIS, 10. februar 2019 14:08)

    # Link komentara

  151. Cini mi se ili nam srbi drze slovo o ponasanju,toleranciji,zastiti,napadima..
     (Mario, 10. februar 2019 14:07)

    # Link komentara

  152. Ne znam, ja bi pre da me sporadicno napadnu huligani u Hrvatskoj, Engleskoj, Nemackoj, Grckoj nego u rodjenoj Srbiji da me popreko gledaju u liftu, saobracaju, prodavnici, kaficu i gde samo zbog pogresnog pogleda mogu gore da prodjem od skoka u vodu. Npr da moram da skacem sa visokih stepenista! Tako da bez licemerstva
     (Makisa, 10. februar 2019 14:06)

    # Link komentara

  153. Slažem se sa konst... da se nije i neće promeniti.
    Ne bih ulazio u psihoanalizu tih ljudi koji su hteli da maltretiraju tog momka ali moram da napišem da je moj otac služi redovno vojsku pocetkom 80 ih za vreme zajedničke države,pazite to je bilo pre skoro 40 godina i da je tada njima sugerisano u kasarni da na slobodnom vremenu van kasarne čak i kao vojska se ne izjašnjavaju koje su nacionalnosti pa čak ni u sali... tada se nigde nije ni gledalo koje si nacionalnosti ali na toj vašoj rivi je itekako bilo važno. Tako da ko razume shvatiće...daleko vam lepa kuća...
    (ničim izazvan, 10. februar 2019 14:04)

    # Link komentara

  154. Срби су вама дали нацију, српском крвљу вам је натопљена земља, српска крв вам тече венама, милион покланих и сатраних српских душа надвија "лепу вашу", најбољи спортисти су вам бивши срби, историју прекрајате и крадете српску и ту лежи ваша мржња! Кољите, силујте, убијајте, мрзите али болеће вас и даље, ма има да боли па макар ни један СРБИН НЕ ОСТАО на планети Земљи, ма има да вас боли и да мрзите!
     (Симеон, 10. februar 2019 14:03)

    # Link komentara

  155. Na zalost,ovaj gospodin i ljudina je u manjini u toj drzavi.Mnogo vise je onih,poput ovih huligana i konobara,kome bih ja sada zabranio da se ikada zaposli na tom radnom mestu.Moze u neki rudnik ili van zemlje,pa neka ponovo podstice morene i kretene slicne sebi.Ne treba nista da nas cudi jer masa njih slusa onog Tompsona a kad je tako,ne mozemo nista bolje ocekivati.Isto vazi i za njihove sportiste,koji traze tog nazovi pevaca na svojim proslavama i iz toga sve proistice.Ako si normalan,pozvaces nekog pevaca,da te proveseli sa normalnim pesmama a ne onog ko velica ustastvo i genocid,klanje drugih naroda...to je sustina.
    (Istina, 10. februar 2019 14:03)

    # Link komentara

  156. Ти си Невене нажалост појединац у маси.
    (бандит, 10. februar 2019 14:02)

    # Link komentara

  157. Realno, ceo svet treba da se ugleda na nase navijace i da se ponasa kao oni... To je putokaz! Hahah
     (Jumko, 10. februar 2019 14:01)

    # Link komentara

  158. Била је последња колумна Невена Цвијановића.
    (Марко, 10. februar 2019 14:00)

    # Link komentara

  159. budimo malo realni. Isti smo i mi i vi. Hvala na ovom tekstu.
    Budala imamo i mi i vi...nažalost.
    idemo dalje.
     (rade, 10. februar 2019 14:00)

    # Link komentara

  160. NE idem u Hrvatsku i Dalmaciju kao turista niti kupujem vegetu kras janu podravku gavrilovic..
    (MladaBosna, 10. februar 2019 14:00)

    # Link komentara

  161. Ma gde...!? Nisu ni blizu takvi, niti ce biti! LOL
     (Jumko, 10. februar 2019 13:57)

    # Link komentara

  162. Neki su zaboravili kako smo mi docekali rukometasice sa Kosova. I da onda ministar nije mogao da ovezbedi sigurnost da se mec odrzi.....
    (Baraka, 10. februar 2019 13:57)

    # Link komentara

  163. Како неко са презименом Цвијановић може да буде Хрват?
    (није ми јасно, 10. februar 2019 13:57)

    # Link komentara

  164. Beara se prevrce po grobu..Sramotno na sta je spao balkanski region!!!!
    (Aleksej:,,Partizan je rezim,uvek bio”.., 10. februar 2019 13:56)

    # Link komentara

  165. Zvezdaši su isti takvi, u čemu je problem.
    (Grobarchina, 10. februar 2019 13:56)

    # Link komentara

  166. Pre par godina su Cibona i Cedevita igrali finale ABA lige u Areni, niti je neki pojedinac napravio neki incident niti grupa ljudi, ljudi su se normalno šetali, igrali i slavili pobede. A ovamo katastrofa, još se na snimcima vidi da ovi što snimaju podržavaju nasilnike, znači nisu ovi jedini. Strašno! A, kao, Evropska unija, Evropske vrednosti.
     (Minimaximed, 10. februar 2019 13:54)

    # Link komentara

  167. Gospodine Cvijanoviću, to je lepo od Vas. Ali nemate se Vi za šta izvinjavati. Niti ste nekog jurili nožem, niti ste političar, niti Hrvat( sudeći po imenu i prezimenu). Uostalom, previše često i dugo se ovakve stvari, a i gore, dešavaju, da bi se sve dalo popraviti izvinjenjima i žaljenjem. Što pre srpski narod shvati da ovo nije usamljeni incident "šačice huligana", već izraz istinskih osećanja velike većine Hrvata, to će biti bolje po nas. A i vas. Da bi se izbegao neki novi Jasenovac, Oluja, Bljesak...
    Samo se ne izvinjavajte.
    (Sanja, 10. februar 2019 13:54)

    # Link komentara

  168. Svaka cast novinaru Sport Kluba na napisanom tekstu. Iskreno mi je zao tih momaka koji su samo zeleli da se opuste i uzivaju u jednom od najlepsih gradova u ovom delu Evrope. Ipak, ostace za mene tajna da li su ti momci namerno ili slucajno nosili Zvezdine majice u Splitu? Ja sam Zvezdas, ali se ne bih tako opusteno prosetao u Zvezdinoj majici ni po Knez Mihajlovoj. Da sam Partizanovac, takodje bih se dobro zamislio da li da imam na sebi crno-beli dres u centru Beogrda ili Novog Sada ili Nisa. Nazalost, mrznja je ocigledno jedino sto imaju huligani, a nacionalizam je poslednje utociste jednog propalice.
    (Beogradjanin, 10. februar 2019 13:53)

    # Link komentara

  169. To samo kada je Zvezda u pitanju da su bili u dresovima partizana ništa ne bi bilo. Svoji se svoma raduje a poznata je ljubav između Splićana i jsd partizan.
    (wvw, 10. februar 2019 13:53)

    # Link komentara

  170. Pa ipak je to Neven Cvijanovic.Ovime je prakticno "zavrsio" karijeru u Hrvatskoj.Setite se kako je prolazio jos jedan zanimljivog imena,Aleksandar Stankovic,kada je odbio da gradjanski rat u Hrvatskoj,okvalifikuje onom mitskom lazi,da je to "domobranski rat odbrande od srpske agresije".Jednostavno Srbi moji,niko ne kaze da treba da ih mrzite (mada imate 100 puta vise razloga nego oni nas),niko ne kaze da treba da im lupate glave po Srbiji,niti stakla na automobilima sa njihovim tablicama,niko ne kaze da ne treba da imate "prijatelje" medju njima,ako su to oni iz redova normalnih,samo jednostavno,NEMOJTE ICI na njihovo more,NEMOJTE NAVIJATI za njih u bilo cemu,pogotovo ne javno,NEMOJTE IH SMATRATI blizima od nekih drugih naroda,samo zato sto su geografski blizu,mnogo toga jos NEMOJTE,jer je krajnje vreme da se podvuice crta i prema njima gradi odnos kakav zasluzuju.Koliko mora da postoji neki odnos,sve preko toga ne.Ako makar malo postujete sebe i svoje zrtve
    (Xnodeh, 10. februar 2019 13:51)

    # Link komentara

  171. Svaka cast za izjavu. Malo ljudi razmislja kao ovaj covek.
    (dolerganijus, 10. februar 2019 13:51)

    # Link komentara

  172. Svi narodi imaju tzv. "polu svet", ali ih Hrvati imaju mnogo.
     (Muta Gonzales, 10. februar 2019 13:50)

    # Link komentara

  173. Split je civilizacijska crna rupa, mnogo droge, mnogo alkohola, mržnja, agresija, netrpeljivost... grad je lep ali ljudi su užas, barem većina!
    (Darko, 10. februar 2019 13:49)

    # Link komentara

  174. Ovaj je na kraju mozda i pravi Hrvat, a ne neki iskompleksirani pokatoliceni Srbin koji negde na tavanu jos uvek cuva cukun dedinu ikonu krsne slave...
     (direwolf, 10. februar 2019 13:48)

    # Link komentara

  175. I da hocemo ne mozemo. Nismo mi nacija nastala nad zrtvama genocida.
    (Stefan, 10. februar 2019 13:47)

    # Link komentara

  176. jedan u masi
     (dunst, 10. februar 2019 13:47)

    # Link komentara

  177. E ovaj novinar me oduševljava sa svojim reportažama i gledam sport klub hr vise puta zbog njega..Koliko me je samo puta slatko nasmejao sa gledanjem situacije u utakmicama hr reprezentacije i klubova...Dobar covek..
    (room 1408, 10. februar 2019 13:47)

    # Link komentara

  178. BRAVO,NORMALNI ČOVEČE!!!
     (Kimi, 10. februar 2019 13:46)

    # Link komentara

  179. Šta da su napali Novaka da ga biju...
     (dedza74, 10. februar 2019 13:45)

    # Link komentara

  180. U moru nebuloznih obraćanja Hrvata, ovaj je definitivno pobijedio. Jedan veliki gospodin i ljudina. Bravo Nevene! Sa zadovoljstvom čitam svaki tvoj tekst. Malo je ovakvih ljudi.
     (Greatness, 10. februar 2019 13:45)

    # Link komentara

  181. Nevene, ni mi, ni ti, nismo kao oni.

    Mi smo Srbi, civilizovani narod, oni neoustaše ispranog mozga koje se diže genocidom, logorima za decu a priviđaju im se Ćetnici.
     (Dušan, 10. februar 2019 13:45)

    # Link komentara