1. Ko je stao u odbranu? Sta se vi svi gubite? "Devojka je prisla da pomogne". Da ljudi, ali tek posto je zapomagao kako je Crnogorac a ne Srbin! E zato je dobio pomoc! Ne bi mu ruku pruzili da nije kukao da je Crnogorac!
    (Dana, 12. februar 2019 01:19)

    # Link komentara

  2. Ne verujem Kolindici ni da golom zadnjicom sedne na usijanu plotnu...
    (Milosav, 11. februar 2019 22:05)

    # Link komentara

  3. Jos bih poverovao Kolindi kad ona ne bi volela Tomsonove pesme. Ovako...
    (BigZ, 11. februar 2019 20:42)

    # Link komentara

  4. Internet junaci a po celoj Srbiji se otima na oci ljudi i svi nevidimo nista sve iste ekipe dojadile i Bogu i ljudima i niko ne zna ko su a ovde sve filozofi i junaci sa biranim recima.
    (Lalalalong, 11. februar 2019 20:37)

    # Link komentara

  5. Svaki nacionalizam vodi u rat! Juče Vukovar, danas Split.....!!!!!
    (Mihajlo, 11. februar 2019 14:32)

    # Link komentara

  6. Opet muti. Ko ce joj verovati. Niko, ni u rvatina joj ne veruje.
    (Slavko, 11. februar 2019 13:36)

    # Link komentara

  7. @ Krivi Slazem se sa tobom i potpuno podrzavam tvoj stav. I ja isto tako ne podnosim Hrvate, kao sto ti ne volis nas Srbe. Najvise bih voleo da zivite bar 10 000 km daleko od Srbije i da o vasem narodu i drzavi ne znam apsolutno nista osim eventualno glavnog grada. Ali posto nije tako, i ja bih postupao isto kao i ti. Svaka cast na komentaru.
    (Papua Nova Gvineja, 11. februar 2019 12:58)

    # Link komentara

  8. Ljudi, iskreno verujem da je ovo izdvojen incident i delo maloumnih huligana koje moženo naci i u Srbiji. Ti hiligani su često jako mladi i nemaju ni razuma ni svesti.
    (dusko, 11. februar 2019 12:44)

    # Link komentara

  9. @roko

    Rat je bio na teritoriji Jugoslavije koju ste vi brutalno rasparcali gospodo. Ni vi sami ne znate zasto.
    (daTiObjasnim, 10. februar 2019 22:55)

    # Link komentara

  10. @misko
    Aco nije nista slagao. Mozda ste Vi mladi pa se toga ne secate, ali ja sam neke od navedenih stvari pratio u direktnom prenosu.
    (MisterNo, 10. februar 2019 21:34)

    # Link komentara

  11. ijep pozdrav svim normalnim ljudima? Komentar Vam nije realan. Većina građana Splita nema nikakvog sjećanja na Drugi svjetski rat, jer se tada nisu ni rodili, ali zato se još mnogi dobro sjećaju rata od prije 20+ godina. Dakle, to nije isto.
    (Splićo, 10. februar 2019 17:17)

    Što se tiče II svetskog rata, u Hrvatskoj važi pravilo: "Tog kritičnog događaja, ja se uopšte ne sećam. Ja se ni onda toga nisam sećao. I tačno se sećam da se toga ne sećam." (Srećko Šojić)
    (TamoNeko, 10. februar 2019 18:04)

    # Link komentara

  12. Vrana vrani oči ne vadi.
    (Nenad, 10. februar 2019 17:47)

    # Link komentara

  13. ijep pozdrav svim normalnim ljudima? Komentar Vam nije realan. Većina građana Splita nema nikakvog sjećanja na Drugi svjetski rat, jer se tada nisu ni rodili, ali zato se još mnogi dobro sjećaju rata od prije 20+ godina. Dakle, to nije isto.
     (Splićo, 10. februar 2019 17:17)

    # Link komentara

  14. A napadaci su iz Gvatemale?
     (Toto-ko-tunjo, 10. februar 2019 17:09)

    # Link komentara

  15. Kakav je ova žena licemer ! Tamo slavi sa fudbalerima uz Tompsona ,koji svojim"pesmama" oblikuje svest mladih u Hrvatskoj , a sad osuđuje nasilje!Verovaću joj kada ga država zabrani ! I kada povede više računa o statusu Srba u Hrvatskoj !
    (mira, 10. februar 2019 16:42)

    # Link komentara

  16. Kakvo licemerstvo,kao to su huligani...
     (nik sloter, 10. februar 2019 16:09)

    # Link komentara

  17. acomurija

    Toliko gluposti i neistana, iskrivljenih činjenica na jednom mjestu strava, doista tebi ne vrijedi objašnjavat niti ću pokušavati.
    (misko, 10. februar 2019 15:54)

    # Link komentara

  18. Aco murija

    Ti si u 12 veku čoveče božji šta napriča sve koji užas šta uradi Pink Informer linta i Vulin šta je ovo sramota.
    (Rajko, 10. februar 2019 15:54)

    # Link komentara

  19. (Partizan 1917, 10. februar 2019 14:36)
    Da, tačno po kojeg je otišla ta ista devojka!
    (ja sam ja, 10. februar 2019 15:51)

    # Link komentara

  20. Četnici antifašisti, Ustaše nacisti. Tu je razlika! Samo polako posle III svetskog rata prebrojačemo se!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Pravnik iz Srbije!, 10. februar 2019 14:25) # Link komentara

    Kao prvo ti nisi nikakav pravnik jer si nepismen. Kao drugo,cetnici su dokazani suradnici nacista bas kao sto su ustase dokazani nacisti. I kao trece,a najvaznije...ti se kao nesto prijetis? Opet ti se ratuje?
    (Robert Bolješić, 10. februar 2019 15:49)

    # Link komentara

  21. Stevo...
    Kao kad copor Hijena napadne Lava.Jaki su u svom dvoristu 20:1.A Srbiju su videli samo na TV.Pa nek dodju u Srbiju da nas tuku....s
     (Ramones, 10. februar 2019 15:49)

    # Link komentara

  22. ovakvu podeljenost teško da ćeš da vidiš na hrvatskim portalima među komentarima kao ovde u srbiji.
    (ende, 10. februar 2019 15:21)

    # Link komentara

  23. Niti vidim da se iko izvinio nama Srbima, Zvezdašima, vaterpolistima, niti je ova kvazi država pozvala hrvatskog (nazvao bih ga drugačija, ali mi ne bi objavili komentar) ambasadora na razgovor.

    Kažu nisu svi oni takvi...
    Samo me interesuje šta bi bilo da se obratno desilo
    (cinik, 10. februar 2019 15:17)

    # Link komentara

  24. misko@, moras priznati da je u tvom Splitu davljen vojnik - Makedonac - Svetlanco Nakov, da je u tvom Splitu, cak ne u Pavelicevom Zagrebu (!) - okupirana luka Lora, gde skoro nije bilo Srba - ali su neonacisticki "svedoci" oruzjem nasrnuli na zajednicku drzavu i zajednicku vojsku - svud u svetu Split bi bio sravnjen sa stenjem (posto zemlje nema).
    A ono, lazi i LAZI da je iko trpeo ista u Splitu, osim od ZNG dok su vas disciplinovali!
    Po ustavu SFRJ, JNA je bila u obavezi da ugusi svaki separatizam, a pogotovo ustaski fashizam, jer je kod konstitutivnog naroda, Srba, jos zivo secanje na blizu milion zrtava u dva Svetska rata od strane novo uspostavljenog naroda - Hrvata.
    Zeljni istorije, kulture i civilizacije, preoteli ste stosta od Srba, ostalo izmisljate.
    Konacno, nikog niste pobedili vi, vec NATO, niste se od nikog oslobodili jer niste bili okupirani - a u dva Svetska rata su vas Srbi oslobadjali, oprali obraz i poklonili dostojanstvo, kako je korektni Vladimir Nazor rekao u Saboru 1948.
     (acomurija, 10. februar 2019 15:14)

    # Link komentara

  25. Maksimalno u medijima kao i u komentarima potencirate nekog glupog klinca, benignog "pjevača", dobacivanja na ulici, neke tamo grafite i slično.
    Nisu ni Kolinda ni Plenković urlikali da će pobiti sto Srba za jednog Hrvata, da se Srbi kolju rđavim kašikama, niti su huškali na ratovanje za liniju Zrenjanin-Pančevo-Niš-Leskovac.
    (Frere Jacques, 10. februar 2019 10:12)
    Ali jeste njihov idealoski otac Tudjman. koji na sninmku nonsalatno kaze: samo udarite da sto vise ode. Govoreci o proterivanju Srba iz krajine. A tvoj Plenkovic dodje na srpsko vece, pre neki dan, i takodje nonsaltno izjavi Tudjman je bio borac za prava Srba. Nema dalje...
    (Pera, 10. februar 2019 15:13)

    # Link komentara

  26. Nama vecih licemera od Rvata.Koja je to patoloska mrznja.
    (los sorabos, 10. februar 2019 15:10)

    # Link komentara

  27. Crvena Zvezda je zadržala zvezdu u grbu. Hajduk nije.
    (Kiza, 10. februar 2019 13:33)

    Stub SrBstva sa petokrakom zvezdom u grbu. Logično
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 15:04)

    # Link komentara

  28. To nije huliganstvo nego čista mržnja.. Ona primitivna "gospodja" sa on je ipak četniknto pokazuje.. A on rođen posle ratova..
     (HanSolo, 10. februar 2019 15:02)

    # Link komentara

  29. "Ja ne ulazima u to šta je bilo prije 50 100 ili 1000 godina..."

    A šta ako neko kaže da ne ulazi u to šta je bilo pre skoro 30 godina? Gde je granica? Ko je određuje?
     (Kiza, 10. februar 2019 14:50)

    # Link komentara

  30. laki

    Ne znam koje si godište prijatelju, ali ja sam početkom 1991 imao 18 godina tako da znam o čemu pričam, osjetilo je jer je skor svačije dijete koje je bilo punoljetno išlo braniti Hrvatsku, sad ti meni reci da moja majka nije osjetila rat zato što sam ja bio negdje na terenu, da se ona nije brinula, živcirala, nije spavala ,čekajući svaki trenutak kad će joj neko pokucati na vrata i reći da sam mrtav, rat nije samo direktna borba, postoji tzv i psihološki rat...da ne govorim o ugroženosti Splita koji je bio nekoliko kilometara od prve crte, ja ne ulazim u to koje kriv za rat,poanta je da Hrvatski čovjek sa 80 godina osjetio rat a Srpski u velikoj većini nije jer ta neizvjesnost nije bila u Beogradu nego u Splitu...ne branim te tzv.huligane, jer tako nebi reagirali samo huligani, oni reagiraju i na bilo kakve dresove koji nisu Hajdukovi, to bi bila rekacija i velike većine tzv.normalnih ljudi iz razloga koji sam naveo gore...LP
    (misko, 10. februar 2019 14:41)

    # Link komentara

  31. Ko je stao u odbranu? Jedna, jedina devojka! Njoj svaka čast, ne treba je hvaliti, jer može samo problema da ima zbog toga! Ona slika je slika i prilika Hrvatske! 
    Ne zaboravimo par metara odatle su udavili golim rukama vojnika od 18 godina..
    (ja sam ja, 10. februar 2019 14:13)

    Pogledaj snimak još jednom pa ćeš videti da pored devojke još jedan muškarac jaše zidić i pruža ruku.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 14:36)

    # Link komentara

  32. lijep pozdrav svim normalnim ljudima?

    Ja ne ulazima u to šta je bilo prije 50 100 ili 1000 godina, za šta je neko kriv i koliko je neko kriv, jer ja nisam bio svjedok toga vremena pa na mene ne moze utjecati toliko npr.šta su turci davno napravili Hrvatima i Srbima i sl...poanta je u tome što je 90 % Splićana svjedok direktnog razaranja Splita, svjedoci su stradanja koji se znači desio u njihovom gradu a ne u Beogradu, tako da su rane svježe, ne tvrdim da npr.2060 ili 2070 neće biti normalno doći sa dresom CZ i prošetatati se rivom naprotiv, u tome je trenutan razlika sada proći sa dresom Hajduka u Beogradu i CZ u Splitu,tko želi razumjeti razumjeti će tko ne želi nikada neće..LP
    (misko, 10. februar 2019 14:26)

    # Link komentara

  33. Četnici antifašisti, Ustaše nacisti. Tu je razlika! Samo polako posle III svetskog rata prebrojačemo se!
     (Pravnik iz Srbije!, 10. februar 2019 14:25)

    # Link komentara

  34. Ko je stao u odbranu? Jedna, jedina devojka! Njoj svaka čast, ne treba je hvaliti, jer može samo problema da ima zbog toga! Ona slika je slika i prilika Hrvatske!
    Ne zaboravimo par metara odatle su udavili golim rukama vojnika od 18 godina..
    (ja sam ja, 10. februar 2019 14:13)

    # Link komentara

  35. znaci ne osudjuju se splicani za napad na vaterpoliste nego sto su pritekli u pomoc. kakvi spin majstori...
     (miki12, 10. februar 2019 14:08)

    # Link komentara

  36. Stali u odbranu?!!! Pa da nije bilo kamera i svjedoka to bi bio javni linc,sramota kako su omladinu zatrovali mrznjom,zao mi ih je...
    Stoji copor ljudi i gleda u momka u moru,da je neko vikno ubij Srbina ko zna sta bi rulja uradila.
     (miki, 10. februar 2019 13:55)

    # Link komentara

  37. Probaj proći Baščaršijom kao onaj motorista prije 2-3 god. koji je ispod jakne imao majicu sa srpskim grbom pa je isprebijan u skladu sa sarajevskom gostoprimljivošću.
    (STEVO, 10. februar 2019 12:43)

    Ovo je ziva istina, @Stevo.
    Osjecam se grozno kad se sjetim. Stidim se ja za "junake" koji, i brojcano nadmocniji i na svom terenu, premlatise potpuno neduzne ljude iz Srbije.
    Ja se stidim i molim da primite izraze mog iskrenog zaljenja.
    Ne sjecam se da li se tim povodom izjasnio Izetbegovic.
    Ako se ne sjecam, to znaci da nije ili da je bilo ljigavo i licemjerno kao i ovo ove blondirane licemjerke.


    Riba uvijek s glave smrdi.
    Politicari, prestanite huskati ljude jedne protiv drugih, pa ce i ovakve situacije biti rijetkost. Prosto ko pasulj.
    (Amila_, 10. februar 2019 13:50)

    # Link komentara

  38. Hrvat sam, ne pada mi na pamet da branim ove idiote što su napravili ovim nedužnim momcima, ali uporno se ovdje miješaju kruške i jabuke, tipa to se kod nas u Srbiji nebi moglo desiti i sl., mada to vjerojatno pije vodu... 
    ne pada mi na pamet braniti te huligane ili idote ali tako isto malo razmislite o tome zašto nije isto doći sa dresom Zvezde u Split i sa dresom Hajduka u Beograd... pa 99 % Beograđana nije osjetilo rat dok 99% Splićana je osjetilo na vlastitoj koži , oprostite to je ogromna razlika. 
    lijep pozdrav svim normalnim ljudima.
    (misko, 10. februar 2019 12:54)
    Ono kad pocnes da racunas istoriju od godine koja se tebi svidja. Sve je poćelo '91. i toćka, a? A jesu li Srbi u NDH (koja se pruzala do Zemuna) osetili rat, njih 700.000 umorenih na najuzasniji nacin od strane hrvatske drzave? Ili Srbi (ugl. zene i deca) u pogranicnim mestima uz Drinu koje su nista manje zlikovackim metodama slali na onaj svet vasi preci kao pripadnici AU soldateske u WWI? Sabac, Loznica.... pa dalje u dubinu teritorije Srbije. I da li bi ikome od ljudi iz tih gradova danas palo na pamet da lece frustracije na mladim sportistima koji sa tim desavanjima nemaju veze? Ne samo da ne bi, nego bi sledili primer svojih pradedova koji su vas samo par godina nakon tih zlocina oslobodili i kao porazenu stranu priglili sebi. I to u sajkacama kojih se danas toliko gnusate. Istu glupost bi napravili. Uostalom Srbi su to ucinili i posle WWII. Istu glupost cine i danas. Srbi.... Moj(a) ti, ne znam kada cete shvatiti da Srbi vama nisu ucinili ni stoti deo onoga sto ste vi Srbima u proslom veku, niti su i stanju. I opet ne valjaju. Ti prokleti Srbi... ćetnici... Sta bi bilo da vam vracamo istom merom, kako bi tada kukali?
     (lijep pozdrav svim normalnim ljudima?, 10. februar 2019 13:49)

    # Link komentara

  39. A kad je to netko mogao doc u Split i setati rivom s dresom Zvezde ?
    Znaci nista novo .
    (Rabarg, 10. februar 2019 13:39)

    # Link komentara

  40. [link]

    Slavene, Zvezda nije simbol četništva. To što ste vi nešto kolektivno utripovali, to nije dokaz ni za šta. Da je simbol četništva, valjda bi se drugačije zvala?

    A to da sportisti, koji su došli negde da odigraju utakmicu, nose obeležja tima za koji igraju, to nije provokacija. Jednostavno nije.

    Crvena Zvezda je zadržala zvezdu u grbu. Hajduk nije.
    (Kiza, 10. februar 2019 13:33)

    # Link komentara

  41. Ova zna dobro preokrenuti :)
     (cvrko, 10. februar 2019 13:32)

    # Link komentara

  42. Kolinda baš nema ni malo stida kad je mogla da kaže ovako sramotan komentar.
    (Vlada, 10. februar 2019 13:30)

    # Link komentara

  43. Javila se ova zena sa spinom kako su oni ustvari sad heroji koji pomazu
     (Opala, 10. februar 2019 13:25)

    # Link komentara

  44. Nigde spomena da su napadnuti srpski vaterpolisti na nacionalnoj osnovi. Sramota
    (Maki, 10. februar 2019 10:35)pa i nisu,napadnuti su sto predstavljaju zvezdu,npr netkom iz partizana ne bi bilo nista zato sto partizan nema imidz desnicarenja i velikosrpstva..
    (Zigzag, 10. februar 2019 12:07)

    [link]/

    Mržnja i laži uvek idu ruku pod ruku.
    (pera, 10. februar 2019 13:24)

    # Link komentara

  45. @misko
    99% splicana osetilo rat..a kad i sa kim ste vi to ratovali leba ti..o kom ratu pricas..
     (laki, 10. februar 2019 13:23)

    # Link komentara

  46. I ako ih ima, verovatno su na nivou statističke greške...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:50) 

    Druze, postoji sustav prijave koji se u hrvatskoj obavlja elektronski. I tamo se upisu podaci svake osobe koja dodje u hotel ili apartman. I onda se tocno zna od kuda je netko dosao. Legalno je prosle godine registrovano 100 000 srba koji au dosli na more...imas i one koji su dosli na crno...jedno 120 000 svake godine. Ali ne moraju da dolaze...ne ovisimo o njima...jer je bilo 18 miliona turista prosle godine...ove godine se ocekuje preko 20 miliona...
    (Pantiću pa gde ti je znanje, 10. februar 2019 13:19)

    # Link komentara

  47. Kad će Hrvati skontati da su Srbi?! 
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46) 

    Хрвати нису Срби. То је једна од српских илузија које морамо да се ослободимо уколико желимо да нам се историја не понавља. То што су украли наш језик, не значи да су Срби.
    (Гале, 10. februar 2019 11:38)

    Dragi Gale, kad kažem Hrvati, mislim na današnje hrvate i oni jesu srbi katolici, pravi hrvati nisu I za to imaš pravo, ali tih pravih hrvata gotovo i da više nema, ima ih 2,3 posto u severnoj hrvatskoj, isto tako u madjarskoj, italiji I Austriji, I oni sami ne znaju ko su, tj da su potomci tih hrvata.
     (Queen Roger, 10. februar 2019 13:19)

    # Link komentara

  48. ... pa 99 % Beograđana nije osjetilo rat dok 99% Splićana je osjetilo na vlastitoj koži , oprostite to je ogromna razlika.
    lijep pozdrav svim normalnim ljudima.
    (misko, 10. februar 2019 12:54

    Posmatraš jednostrano.
    Beograđani su mnogo više osetili svaki rat u ovom regionu nego Splićani,
    pa tako i ratove na tlu bivše SFRJ.
    (činjenice, 10. februar 2019 13:19)

    # Link komentara

  49. Никада хрвати неће схватити да им Срби нису непријатељи и никада Срби неће схватити да им хрвати нису пријатељи!!!!!!
    (Пазарац, 10. februar 2019 09:57)

    Ja shvatio
     (P76-ers, 10. februar 2019 13:15)

    # Link komentara

  50. Ne brinite, braco Hrvati. Eto nas uskoro na more. Slabo pamtimo. 
    (Stranac, 10. februar 2019 10:51) 

    Ja idem redovno u Split i znam sta me ceka jer sam iz Zagreba. Ali ne kmecim po novinama kad imam neko lose iskustvo u Splitu ili Beogradu. A imao sam ih u oba grada. Samo kako da vam covjek to objasni kad ste vi bezgresni i ne priznajete ni najmanji incident koji se desi u Beogradu.
    (Od kada do sada, 10. februar 2019 13:09)

    # Link komentara

  51. Opravdanja nema. Niti su ti sportaši izazivali niti su provocirali (bar koliko se do sada zna). U svakom slučaju napadače kazniti i to tako da se svaki drugi natjera da dobro promisli prije no što krene sa napadom. Vidim jedan komentar iz Hr (i ja sam iz Hr) koji kaže u smislu "strašno što se događa, mislio sam da je to iza nas". Slažem se da je bilo kakvo nasilje strašno, no da se prijatelju moj "čudiš" jer je to sve negdje iza nas?? Ili si bedast, ili si si bio jako daleko od Hr 90-tih, ili si premlad da znaš što se događalo za vrijeme rata u Hr. Ja nisam zaboravio (iskreno uopće me ne zanimaju teze i pokušaji izjednačavanja krivnje za rat-zanima me samo činjenica da je netko "silovao"moju zemlju. Ništa me drugo ne zanima i što se tiče mojeg životnog puta-dok sam na životu neću zaboraviti, niti ću svoju djecu štititi od "svojeg znanja". Za mene Srbi kao narod i kao država i kao susjed-jednostavno ne postoje i dok sam živ to se neće promijeniti.Kao individue, neki Srbi su mi prijatelji no sigurno nitijedan od njih mi ne bi bio prijatelj da je ikada izjavio tipa:"ko nas bre to zavadi"..ili "bio je to građanski rat" i sl.nebuloze. Činjenica je da je bio rat-brutalan, da se nije odvijao na teritoriji Srbije. I to je za mene dosta i tu svaka daljnja priča staje.
    (roko, 10. februar 2019 11:40)

    Vi ste silovali Jugoslaviju. Malo ste dobili po tintari. Trebalo je to mnogo više!
    (Eugen, 10. februar 2019 13:08)

    # Link komentara

  52. Kome se zahvaljuje kad niko nije stao u odbranu.
     (vlada, 10. februar 2019 13:06)

    # Link komentara

  53. pa i nisu,napadnuti su sto predstavljaju zvezdu,npr netkom iz partizana ne bi bilo nista zato sto partizan nema imidz desnicarenja i velikosrpstva..
    (Zigzag, 10. februar 2019 12:07)

    [link]

    Patologija, bilo da se radi o mržnji ili laganju može se pokušati lečiti u psihijatrijskim ustanovama. Ali mislim da je od tebe i Bog digao ruke.
    (pera, 10. februar 2019 13:05)

    # Link komentara

  54. Odakle vam uopće pravo da poistovjećujete nogometni klub Crvena zvijezda sa Srbijom i Srbima??? 
    Eto, u Splitu, a Splićanin sam, mi smo uvijek Zvijezdu i njene navijače smatrali četnicima ! A, ako se ne varam, zar se oni sami, većina barem, ne smatraju takvima? 
    Zato ovo nije bio napad na Srbe nego na simbol četništva! 
    Slično bi prošli i oni pod znamenjima Dinama, ali iz drugih razloga.
    (Slaven, 10. februar 2019 12:31)
    Pa da, CRVENA ZVEZDA - simbol cetnistva. Ima logike, moram priznati!
     (neverni toma, 10. februar 2019 13:04)

    # Link komentara

  55. Ova se izgleda još nije otreznila od Pariza kada je izljubila sve na stadionu, zaključno sa skupljačima lopti i prodavcima kokica. Mada u jednom je u pravu. Kada kaže da su građani Splita stali u odbranu nekakvih vrednosti. Građani Splita su uradili upravo to. Stajali i snimali "ćetnika" u moru.

    A koliko zaista osuđuju to što se desilo, vidi se po reakciji izvesnog Pauka odbornika u skupštini tog nazovi grada.

    Nisu svi Hrvati ustaše, ali su sve ustaše Hrvati.
    (pera, 10. februar 2019 12:57)

    # Link komentara

  56. Sve sama kurtoazna i kozmeticka saopstenja i izjave. Realno, nista nisu niti ce uraditi kako bi takva nacionalisticka i rasisticka ponasanja sprecili i adekvatno kaznili. Svojim anemicnim stavovima direktno ohrabruju i podsticu ovakve ispade.
    (nikos, 10. februar 2019 12:55)

    # Link komentara

  57. Hrvat sam, ne pada mi na pamet da branim ove idiote što su napravili ovim nedužnim momcima, ali uporno se ovdje miješaju kruške i jabuke, tipa to se kod nas u Srbiji nebi moglo desiti i sl., mada to vjerojatno pije vodu...
    ne pada mi na pamet braniti te huligane ili idote ali tako isto malo razmislite o tome zašto nije isto doći sa dresom Zvezde u Split i sa dresom Hajduka u Beograd... pa 99 % Beograđana nije osjetilo rat dok 99% Splićana je osjetilo na vlastitoj koži , oprostite to je ogromna razlika.
    lijep pozdrav svim normalnim ljudima.
    (misko, 10. februar 2019 12:54)

    # Link komentara

  58. @ Queen Roger,idi tamo pa im objasni,na srpskom!
    (podrska, 10. februar 2019 12:52)

    # Link komentara

  59. Ne brinite, braco Hrvati. Eto nas uskoro na more. Slabo pamtimo.
    (Stranac, 10. februar 2019 10:51)

    Lično ne poznajem nikoga ko letuje u "njihovoj lipoj"...

    Za to sam čuo samo ovde na prozivanju...

    I ako ih ima, verovatno su na nivou statističke greške...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:50)

    # Link komentara

  60. Ma vidi se, kakva predsednica, takvi i građani ... smejurija! 
    (Dule, 10. februar 2019 10:02)sta onda reci za vas haha
    (Zigzag, 10. februar 2019 10:54)

    Haha? I sad kao to ima neku težinu...

    Mi bi vašu predsednicu poljubili (lepa žena), a možete i vi našeg preCednika da poljubite...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:44)

    # Link komentara

  61. @deki

    Probaj proći Baščaršijom kao onaj motorista prije 2-3 god. koji je ispod jakne imao majicu sa srpskim grbom pa je isprebijan u skladu sa sarajevskom gostoprimljivošću.
    (STEVO, 10. februar 2019 12:43)

    # Link komentara

  62. Menu je ka fetivom splićaninu iskreno ža za ovaj incident. Ljudi međutim tribaju znat da neki navijači šetanje sa obilježjima stranih klubova u ovom gradu doživljavaju ka provokaciju. Da su lipo sili u kafić u običnoj robi i guštali na suncu siguran san da in niko ni rič ne bi reka. Prošlo lito je bilo masu ljudi iz Srbije, pričali su ekavicom, niko nije ima nikakvih problema i bili su dobrodošli. Šta se tiče zagrebačke gospode i Slavonaca koji pljuju po nama i nazivaju nas divljacima moran samo reč da mi je ta uljuđena kulturna gospoda u Zagrebu razbila šoferšajbu na autu radi splitske registracije, te svako malo napadaju naše momke po studentskim domovima. Također je puno licemjerja i ovdi pošto se ne sićan da su bile neke velike osude za napade u Novom Sadu di su ljudima sikirama razbivali auta. Jesu li oni sankcionirani? Mislin da uvik prvo sebe triba pogledat u ogledalo. Lip pozdrav
    (ST Varoš, 10. februar 2019 11:23)
    To za sikire je klasicna izmisljotina(nekome su polomili retrovizor i to rukama jer je krenuo da sece kruzni tok onako rikosetnom metodom). A pun je Yt snimaka srpskih vozila na dnu mora, pa izvolte sankcionirajte
    (Hafa Dolla, 10. februar 2019 12:42)

    # Link komentara

  63. Od 300 ljudi koji gledaju prisla je jedna jedina djevojka a ostali su boga molili da se utopiZar stvarno netko vjeruje u ovo?
    (istismo, 10. februar 2019 11:25)
    Na snimku se tacno vidi gomila ljudi koji zevaju i jedna jedina devojka koja pokusava pomoci a posto se okrenula ka gomili i pozvala u pomoc, pojavio se jos jedan jedini deckic.
    (Hafa Dolla, 10. februar 2019 12:39)

    # Link komentara

  64. sva balkanska plemena treba prvom prilikom raseliti po dalekoj vasioni,inace,,
    (nema tu srece, 10. februar 2019 12:39)

    # Link komentara

  65. @ST Varoš, molim te, zaobiđi nas sa vašim (kolektivno) dobrim namerama...videli smo da se bilo koje vaše slavlje, svodi (kolektivno), na tompsona i mržnju prema Srbima, ali bez izuzetka! Ako misliš da je simpatičan taj škuturski govor, veruj da nije!!!
    (sALE, 10. februar 2019 12:38)

    # Link komentara

  66. Kad će Hrvati skontati da su Srbi?! 
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46) 

    Kad ti budes skontao da, bogu hvala, nisu Srbi.
    (Bertold, 10. februar 2019 10:59)

    Hvala Bogu u pravu si, samo ovo nije kompliment...

    Ne daj Bože da ste naši, nikad više...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:36)

    # Link komentara

  67. Evo javila se i komunisticka k'ci ustaskih pogleda... Danas osudjuje huligane, a nedavno su propagirali i hvalili ustastvo. Mrznja se sece u korenu, ali ne, oni je neguju klicu "za dom...", slave sportske uspehe uz Tomsona, pa se sada cude kad se desi ovako nesto.
     (direwolf, 10. februar 2019 12:35)

    # Link komentara

  68. Nazalost i kod Hrvata i Srba je veliki broj ljudi koji je dozvolio da im se ispere mozak mrznjom prema drugom narodu.
    (BB, 10. februar 2019 11:10)

    Zahvaljujući komšijama, progledali smo, otvorili oči, a za razliku od njih nismo ovladali mržnjom, već teškom apatijom...

    Na njihovo more ne idem, njihove proizvode ne kupujem...

    Ma boli nas k.... za vas "braćo"...

    P.S. Na svetskom sam ih čak podržao, ali to je isto kao što podržavam Getafe protiv Barse...

    Nadaš se da slepci mogu da pobede velikana...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:33)

    # Link komentara

  69. Četnik sam i svi moji su bili, šta god uradili nećete izrelatizovati priču i učiniti da se osetim loše zbog toga ili nekome izvinim zbog slavne borbe mojih predaka.

    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Urke,

    Kad cujete rijec "Hrvat"/"Srbin" odmah vam
    na pamet padnu zlocini koje su oni radili a svoje zlocine/zlocince opravdavate. U cemu je razlika izmedju Kitarovicke i AV?
    Tvoji cetnici i njihove ustase dosli na vlast i nikako da sjasu a toliko
    dobro nam ide da i jedni i drugi odlaze put zapadne Evrope/US.
    (Zgembo, 10. februar 2019 12:33)

    # Link komentara

  70. Следећа вест код болесника је: хвала нашој момчади што нису одговорили на провокације Четника и њихових Великосрпских идеја!
     (Симеон, 10. februar 2019 12:32)

    # Link komentara

  71. Kako jejadno to sto se javljaju hrvatski politicari i ustvari hvale svoje sugradjene nekakvom pomoci, a ne osudjuju ustastvo nitise izvinjavaju Zvezdi i Srbiji. Jadnici.
    Za vecinu Hrvata ne mislim da su jadni, da se razumemo
     (Subotica, 10. februar 2019 12:32)

    # Link komentara

  72. Da se Drazin barjak vije...
     (Cica D., 10. februar 2019 12:31)

    # Link komentara

  73. Odakle vam uopće pravo da poistovjećujete nogometni klub Crvena zvijezda sa Srbijom i Srbima???
    Eto, u Splitu, a Splićanin sam, mi smo uvijek Zvijezdu i njene navijače smatrali četnicima ! A, ako se ne varam, zar se oni sami, većina barem, ne smatraju takvima?
    Zato ovo nije bio napad na Srbe nego na simbol četništva!
    Slično bi prošli i oni pod znamenjima Dinama, ali iz drugih razloga.
    (Slaven, 10. februar 2019 12:31)

    # Link komentara

  74. Samo da može neko da upita huligane i da promisle dobro dok ne odgovore- Zašto se gradonačelnik ne preziva
    Križtulović?
    (boban, 10. februar 2019 12:30)

    # Link komentara

  75. Izgleda da protok vremena ne utice na Splicane, vazda na ivici nervnog sloma. Split je oduvek bio seljana...
    (ja, 10. februar 2019 12:28)

    # Link komentara

  76. Ovo nije napad na navijace, nego na sportiste, i oni nisu imali navijacka obelezja, nego je imao jedan od njih klupsko obelezje i to ispod jakne!
    Znaci ne moze se u obzir uzeti nikakav cin bilo kakve provokacije cak i ako je zakonom regulisano to kao provokacija a nije.
    Drugo, verujem da vecina Hrvata osudjuje ovaj napad ali mi se jedna stvar ne dopada. To sto njihovi politicari ovo ne osudjuju bas nesto upadljivo i to sto ne iskoriste priliku da ponove da u Hrvatskoj nema mesta ustastvu fasizmu i svemu istim i slicnim.
    Oni su izgleda zaglibili sa svojim politicarima kao i mi sa nasima. Totalni aut
     (Srbin NS, 10. februar 2019 12:28)

    # Link komentara

  77. a vidi slike,majke ti;)
    (pionirka malena, 10. februar 2019 12:26)

    # Link komentara

  78. Dosao bosanac u Split kao izbjeglica pa ostao.I sad je on dalmatinac.Jadna moja Dalmacijo !!
    (DigidigiDa, 10. februar 2019 12:24)

    # Link komentara

  79. Setite se samo kako su izmedju Hrvatske i Srbije bili poboljsani odnosi kada su predsednici bili Josipovic i Tadic. Dva pristojna coveka koja su radile na pirenju. Sad su na obe strane vlasti nacionalisticke struje. Sta onda ocekivati?!
     (qwerty, 10. februar 2019 12:20)

    # Link komentara

  80. "Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!" 
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46) 
    A kad ćeš ti sa svojim provokacijama (na koje doduše nasedaju obe strane) skontati da su "Srbi i Hrvati ista balega koju je točak istorije presekao na dvoje", kako je s pravom primetio Krleža.
    (Srboljub, 10. februar 2019 11:12)

    G-din Krleža je pokušao da nas stavi u isti koš, nismo isti, koliko god da smo delili deo istorije...
     (P76-ers, 10. februar 2019 12:18)

    # Link komentara

  81. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа. 
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)  
    Sa koliko pruženih ruku bi bio zadovoljan?  
    Tisuću? 
    (Partizan 1917, 10. februar 2019 10:02) 

    Оно, јес... Бар га ови што су гледали нису гурали назад у море. Ево, отворио си ми очи. Хвала Хрватској и граду Сплиту! Или је било тисућу људи, једна ћуд?
    (Јабучило, 10. februar 2019 10:39)

    Kao prvo skratili su komentar i ne želim nikog da branim a izbačeni deo komentara je bio da čovek ima dve ruke i da mu više od dve i nije potrebno da izađe niti bi mogao da ih prihvati sve i da je ponuđeno tisuću ruku.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 12:18)

    # Link komentara

  82. A ko ih je napao? Istrani?
     (Rocky, 10. februar 2019 12:15)

    # Link komentara

  83. Sve dok se budete igrali na "ustaše i četnike" neće biti mira niti razumevanja na Balkanu. Pri tome ste jako slični, i po jeziku i mentalitetu...
     (vladimir, 10. februar 2019 12:15)

    # Link komentara

  84. Divno li im pomogoše.
    Žao mi je normalnih ljudi koji se zbog ovoga osećaju neprijatno/besno.
    Naravno, žao mi je i vaterpolista Zvezde.
    A žao mi je i tih likova, njima je najteže. Nema im pomoći.
    (Kiza, 10. februar 2019 12:14)

    # Link komentara

  85. Ja sam za to da se osudi ceo hrvatski puk bez razlike(jer bitne razlike medju Hrvatima u stavu prema Srbima i nema),a ne da se mi posle svakog incidenta vajkamo kako se radi o nekim ekstremistima!Za srpski narod nema simpatija ni medju ostalim jugoslovenskim separatistima !Treba da se naviknemo da zivimo bez njih ,uostalom,kao i oni bez nas!
     (mica, 10. februar 2019 12:11)

    # Link komentara

  86. Kada i koji Splićani su pomogli?
    Video sam samo ženu koja je prišla da mu da ruku dok je njih 50 gledalo kao da je neka predstava.
     (idi begaj, 10. februar 2019 12:08)

    # Link komentara

  87. p.s. Proguglaj kad je bio poslednji incident ovakvog tipa kod nas ( posle 2012)...nismo isti, definitivno.
    (...., 10. februar 2019 10:45)

    A svi znamo ko kontroliše navijače zato posle 2012 i njihovog dolaska na vlast nije bilo napada ni na Hrvate ni na paradu ponosa. Ako ništa drugo Hrvatska može prepisati naš recept za suzbijanje huliganstva-sendvič, flašica vode i tastatura.
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 12:08)

    # Link komentara

  88. @53 Ovakve neželjene situacije će se događati sve dok obje strane ne uvide svoj šovinizam i ne počnu riješavati mržnju prema drugim narodima u svom dvorištu. Iz Vašeg komentara vidi se da je Vama to prvome potrebno. Sramite se!
     (Splićo, 10. februar 2019 12:07)

    # Link komentara

  89. Nigde spomena da su napadnuti srpski vaterpolisti na nacionalnoj osnovi. Sramota
    (Maki, 10. februar 2019 10:35)pa i nisu,napadnuti su sto predstavljaju zvezdu,npr netkom iz partizana ne bi bilo nista zato sto partizan nema imidz desnicarenja i velikosrpstva..
    (Zigzag, 10. februar 2019 12:07)

    # Link komentara

  90. Huligani (koji su vjerojatno Splićani-ali to je totalno nebitno da li su Splićani, građani Zagreba ili Budimpešte) se moraju pronaći i kazniti na strog način. Bez obzira na sve moraju biti kažnjeni bez obzira da li su napali igrače ili navijače Zvezde, Dinama, Borusije ili bilo koga koji i nema veze sa sportom. Nasilju nema mjesta.

    Da, istina je-Hrvati ne vole Srbe (ne idem tehnikom izjednačavanja niti me zanima da li je i obrnut slučaj)i to su činjenice. Nikakva EU, NATO, Rusija, UN, društvo ljubitelja hrane, Brisel ili Marsovci to neće promjeniti!!!

    No to da li mi Hrvati nekoga volimo ili ne, nije razlog za nasilje nad ljudima koji niti su izazivali niti provocirali niti su bilo čime dali povoda. Sankcije do bola za počinitelje, no ne znači da volim Srbiju niti da ću je ikada voljeti.Kad čujem srpski na hrvatskom moru, da smeta me i u sebi kuham jer se sjetim 90-tih, no ne pada mi na pamet da nekoga zbog toga napadnem ili da budem bezobraza prema govorniku srpskog.
    (krivi, 10. februar 2019 12:06)

    # Link komentara

  91. Bacali su oni naše navijače u more još 70-tih, kad je Bleki Bogićević maznuo autobus i na zaprepašćenje Splićana i mnogobrojnih turista vozio ga po Rivi 1975. ili 1976. A ja sam bio svedok 1978. njihove “osvete za Blekijev autobus”, pred derbi Hajduk-CZ, kada su čuvenom “Dioklecijan ekspresu” (Punički voz Bg-Sarajevo-Knin-Split), kojim su brojni srpski navijači CZ iz SRPSKOG Knina dolazili na utakmicu, u ime “dobrodošlice” razlupana sva stakla u zemljanom useku neposredno pre ulaska na kolodvor, na kojem nas je čekalo desetine tadašnjih milicionera da nas sprovedu do stadiona “Pod Plinarom” (“Poljud se tada još gradio!), jer su se okolo nalazile stotine “huligana” da “Četnicima požele dobrodošlicu”. Bio je avgust mesec, turistička sezona u jeku, početak još jednog fudbalskog prvenstva bivše SFRJ u kojem smo se toliko “voleli”.
    (Hombre, 10. februar 2019 12:05)

    # Link komentara

  92. "Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!" 
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46) 
    A kad ćeš ti sa svojim provokacijama (na koje doduše nasedaju obe strane) skontati da su "Srbi i Hrvati ista balega koju je točak istorije presekao na dvoje", kako je s pravom primetio Krleža.
    (Srboljub, 10. februar 2019 11:12)

    Cini mi se da je upravo to i rekao.
     (Djole, 10. februar 2019 12:05)

    # Link komentara

  93. Verujem da se pored ovakve predsednice bar polovina Hrvata osećaju kao trinaesto prase.
    (Čika Dule, 10. februar 2019 12:03)

    # Link komentara

  94. VUK
    Citaj malo pazljivije ili se uzdrzi od komentara. Ovo nisu navijaci nego SPORTISTI, i u pitanju je dres ispod obicne jakne. Nema tu nikakvih navijackih rekvizita.
     (zoran, 10. februar 2019 12:02)

    # Link komentara

  95. Pobegao ,covek, u more uplasen od rulje koja je htela da ga lincuje! Nije on mogao medju njima da prepozna bas one koji ga tog trenutka manje mrze !
     (Superhik, 10. februar 2019 12:02)

    # Link komentara

  96. Pustite vi verbalne osude, jel ste uhapsili i stvarno osudili nekog... ali na sudu? Jel uhapsen konobar?
     (Djole, 10. februar 2019 12:02)

    # Link komentara

  97. Oni su prvaci sveta u laganju i izvrtanju cinjenica...narod koji cvrsto stoji u zagrljaju necastivog. Nista im sveto nije.
    (Eugen, 10. februar 2019 10:51) # Link komentara

    U tvom komentaru lezi problem. Ajde mi objasni na koji nacin ja to stojim u zagrljaju necastivog i sto to meni nije sveto?
    (objavite, 10. februar 2019 12:01)

    # Link komentara

  98. Sudeći po svim potezima hrvatske vlade
    mislima uticajnih Hrvata od 1918. do danas, ustaške ideologije i zverstva, odnosno genocida i proterivanja srpskog življa u Hrvatskoj, uticaja katoličke crkve, huligani su čista posledica I nus pojava opšteg agresivnog odnosa Hrvata prema Srbima.
     (Stratos Matos, 10. februar 2019 11:59)

    # Link komentara

  99. Српски комунисти су зарад братства и своје власти ставили четнике и усташе у исту раван, а што није имало везе са истином. Лаж претворена у истину!
    Зато и Хрвати мрзе четнике и за све Србе говоре да то јесу. Њима је Србин персонификација четника, јер нису до краја истребили српски народ. То зло им је у генима и ту помоћи нема.
    (Грађанин Кејн@, 10. februar 2019 10:49)

    Vidis,tvoja i vecine vas,potpuno pogresna percepcija na II Sv.rat je i dovela do ratova 90'.
    Ustase su lose,a cetnici su dobri je obican mit i budalastina,jer su jedni i drugi losi,napravili mnogo nesrece i zla.
    Razlika skoro da ne postoji,jer su jedni i drugi najvise ubijali Srbe.

    Izjednaciti Cetnike sa Partizanima je zlocin bez presedana i istorijska nepravda.

    Znacajan deo Hrvata patoloski mrzi Srbe,sto sa jedne strane potpuno i razumem.Istorijski smo duze imali identitet od njih,koji su ga dobili tek posle 1918 ,kada smo ih oslobodili od Austrije.
    Kljucna rec je "mi " i "osobodili",iako su formalno bili pod vlascu Kralja iz Srbije.
    (Pobesneo Maks, 10. februar 2019 11:58)

    # Link komentara

  100. sve te lige treba iztupiti i igrati nasu lepu. Umesto da mi privlacimo klubove da igraju veliku srpsku ligu mi idemo u ustasku ligu i to prisilno. Zvezdasi pretuceni zasluzno jer su nas uvalili utaj mulj i nikako da se izcupamo. jesam delia ali priznajem sa tim budalastinjama i jadrankama je CZ prisilovala JSD Partizan i srbiju.
    (Beoman, 10. februar 2019 11:56)

    # Link komentara

  101. Normalan komentar.
    Bitno je da se odgovorni uhapse i reseno.
    (Vlado, 10. februar 2019 11:54)

    # Link komentara

  102. Kojim Splićanima? Nema tu ni S od Splićana. Bio proslog leta i cuo dva dalmatinca u dva dana. Ali osete se jasno i glasno Livno, Duvno, Imotski, Glamoč.
    (Nenad, 10. februar 2019 09:52)

    Nesto nisam sklon da pravim razliku medju njima. Sve je to isto.
    (Nikola,

    Ne možeš da uočiš razliku kada ne razumiješ o čemu čovjek priča. Razlika je ogromna!
    Kao i izmedju pravog Splićanina i Vlaja...
    (Razlika, 10. februar 2019 11:54)

    # Link komentara

  103. Ako su napad izvrsili "huligani" zasto u barem 50% Hr je stanje identicno ? jel to znaci da su svi huligani ?
     (Realno, 10. februar 2019 11:53)

    # Link komentara

  104. Nigde logike, moj Splićo! Kakav je to govor mržnje ako se kaže da su Hrvati zapravo pokatoličeni Srbi? Ako ti to nije pravo, uzmi statističke knjige K&K monarhije, pa se priseti NDH pravila da se trećina pokrsti, trećina protera, a trećina pobije...Moj Splićo, govor mržnje i akcija mržnje je u Splitu: "...ipak je to ćetnik..."
    (53,

    Što ce covjek ovdje pročitati, Bože me sačuvaj...i zbog ovakvih kao ti, i zbog onih huligana iz Splita, nema nama napretka ni buducnosti... :(
    (Mentalni jad i bijeda, 10. februar 2019 11:50)

    # Link komentara

  105. Da budem iskren juče u sred Beograda četiri "magarca" jure ove iz LGBT,razvaljuju im vrata i osim dve devojke nikome ne pada na pamet da zastane kamo li da pomogne.
     (Charlie, 10. februar 2019 11:50)

    # Link komentara

  106. @Dusan- bravo za komentar, mada je bolje da ga nisi ni pisao jer ce ga samo jedam mali broj ljudi razumeti. Srecan ti zivot tamo gde god da si, pozdravi prijatelja Hrvata i ostanite normalni, nemoj ni da komantarisete ovakve prostote kod nas na Balkanu! Živeo!
    (Mirko, 10. februar 2019 11:48)

    # Link komentara

  107. Želim da verujem da su ovo samo huligani kojih ima svuda. Ali, poznajući istorijat srpsko-hrvatskih odnosa u poslednjih 120 godina, bojim se da je u pitanju stanje svesti, čak dijagnoza - kod Hrvata, naravno! Ali, činjenica je i to da Srbi ne mrze Hrvate toliko koliko Hrvati mrze Srbe, iako bi mržnja, istorijski gledano, logično, trebalo da bude mnogo veća na strani Srba. Zna se na šta mislim. Ali, zna se i ko prašta ali (ne)pamti. Srbi, naravno! Srećom i u jednom i u drugom narodu postoji pregršt normalnih ljudi, koji ne moraju da se vole, ali se cene, poštuju i ne ubijaju, već sklapaju prijateljstva, brakove, rađaju decu i čine ono što svi civilizovani ljudi ovog Sveta i treba da čine: Čovek je društveno biće i može da opstane samo u suživotu sa drugim (pa i različitim) ljudima.
    (Hombre, 10. februar 2019 11:46)

    # Link komentara

  108. Taman htedoh smo ove godine da idemo na more u Hrvatsku..... Pa sada lepo menjamo planove 
    (dejan, 10. februar 2019 09:22) 
    A pravopis, to ništa,a?
     (The Čoban, 10. februar 2019 11:45)

    # Link komentara

  109. Incident koji ne treba uzeti za ozbiljno za razliku od "zločina" srpske dece iz Vukovara koja nisu stajala mirno uz himnu Hrvatske.
     (Charlie, 10. februar 2019 11:44)

    # Link komentara

  110. Verovatno imamo iste korene kao i vecina naroda na balkanu ali nikada bas nikada necemo ziveti u slozi. Uticaj velikih sila koji su nas osvajali vekovima promenio je iz korena svest ljudi. Zavadi pa vladaj je od uvek bio njihov moto. To se desava i danas (ako ne oruzijem onda ekonomski, svi smo mi robovi). Kazu kako nemci i francuzi posle svega zive u pomirenju. A ja kazem kako su (pogotovu nemci) opet postali vodeca ekonomska sila, kako su rusi opet postali neprijatelji (a komunizma nema). Neke stvari se nece nikada promeniti a istorija se ponavlja. ZATO ljudi prozivite vase kratke zivote sto kvalitetnije ne razmisljajuci kako ce te komsiji da zabijete noz u ledja!
     (Sloba, 10. februar 2019 11:44)

    # Link komentara

  111. Eto citam uhapsili trojcu napadaca svi osudilo ovo A Dacic najavljuje protestnu notu ... eto zato se ljudi mrze zbog politicara kao Dacic
    (Sremac, 10. februar 2019 11:42)

    # Link komentara

  112. Ispade da huligani nisu Splićani, da su došli s Marsa. A, izvinjenje? Ništa.
     (Balea, 10. februar 2019 11:42)

    # Link komentara

  113. @miki što se mene tiče, možeš i da se preseliš tamo, verovatno si isti kao i oni (mentalno)!
    (sALE, 10. februar 2019 11:41)

    # Link komentara

  114. Opravdanja nema. Niti su ti sportaši izazivali niti su provocirali (bar koliko se do sada zna). U svakom slučaju napadače kazniti i to tako da se svaki drugi natjera da dobro promisli prije no što krene sa napadom. Vidim jedan komentar iz Hr (i ja sam iz Hr) koji kaže u smislu "strašno što se događa, mislio sam da je to iza nas". Slažem se da je bilo kakvo nasilje strašno, no da se prijatelju moj "čudiš" jer je to sve negdje iza nas?? Ili si bedast, ili si si bio jako daleko od Hr 90-tih, ili si premlad da znaš što se događalo za vrijeme rata u Hr. Ja nisam zaboravio (iskreno uopće me ne zanimaju teze i pokušaji izjednačavanja krivnje za rat-zanima me samo činjenica da je netko "silovao"moju zemlju. Ništa me drugo ne zanima i što se tiče mojeg životnog puta-dok sam na životu neću zaboraviti, niti ću svoju djecu štititi od "svojeg znanja". Za mene Srbi kao narod i kao država i kao susjed-jednostavno ne postoje i dok sam živ to se neće promijeniti.Kao individue, neki Srbi su mi prijatelji no sigurno nitijedan od njih mi ne bi bio prijatelj da je ikada izjavio tipa:"ko nas bre to zavadi"..ili "bio je to građanski rat" i sl.nebuloze. Činjenica je da je bio rat-brutalan, da se nije odvijao na teritoriji Srbije. I to je za mene dosta i tu svaka daljnja priča staje.
    (roko, 10. februar 2019 11:40)

    # Link komentara

  115. Za predsednicu je izgleda nasilje posast samo kad je sport u pitanju. Posto kad su druge sfere zivota u pitanju, nasilje predstavlja nacionalni identitet Hrvata, a najnoviji takav cin slavi se kao “Dan pobjede i domovinske zahvalnosti, Dan hrvatskih branitelja”. Svoj nacionalni ponos i ljubav prema narodu i drzavi bazirati na mrznji prema drugom narodu i drzavi- ozbiljna poremecenost.
    (Stevan, 10. februar 2019 11:39)

    # Link komentara

  116. Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46)

    Хрвати нису Срби. То је једна од српских илузија које морамо да се ослободимо уколико желимо да нам се историја не понавља. То што су украли наш језик, не значи да су Срби.
    (Гале, 10. februar 2019 11:38)

    # Link komentara

  117. Razgovaram sa Mađaricom iz Vojvodine koja živi decenijama u Splitu.Pitam je -"Šta ima novo u Splitu?".Žena mi odgovara-"Broje krvna zrnca".Kaže -"Koje ste vi Srbi budale što im idete dole na more".
     (Charlie, 10. februar 2019 11:37)

    # Link komentara

  118. Sta ocekivati od Splicana koji su bacali u more kola sa srpskim tablicama davnih sezdesetih kada bi, Zvezda (doduse rerko), pobedila Hajduk na staroj Plinari, mnogo pre Poljuda...neke stvari se nikaf nece promeniti!
     (mlekadzija, 10. februar 2019 11:36)

    # Link komentara

  119. Ovo nije huliganski vec rasisticki napad!
    (Sparta, 10. februar 2019 10:03)

    I ti dobijes 95 pluseva ?!
    Kakve veze rasizam ima sa ovim, belac udario na belca, Fasizam mozda ;)
    (Goran, 10. februar 2019 11:36)

    # Link komentara

  120. dajte onoj devojci orden ....
     (bobetko, 10. februar 2019 11:36)

    # Link komentara

  121. Mi (Srbi) smo ozbiljni mazohisti...a, ovi što navijaju za "njih" na utakmicama i idu im na koncerte i na njihovo more, alal 'vera, samo tako nastavite...najjači su oni koji kažu da većina ne misli tako, niti je većina pevala sa tompsonom na doceku (uključujući i dotičnu predsednicu), niti je većina uzvikivala na punom stadionu, za dom spremni, to su verovatno bili neki ubačeni Srbi provokatori...dolazim iz krajeva gde smo onomad "živeli zajedno"(ne d'o Bog), tako da, džaba se ubeđujete, možete do sutra da se pozivate na zatucanost, istrpeće oni vaš turizam i uživanje na moru, dok im gurate pare u džepove, možda malo dobijete i po glavi, ili vam otkinu retrovizor, išaraju auto, ili malo uvrede kad čuju naglasak koji im para uši (što je nezabeleženo u svetu u ovakvom obliku)...sumnjam da će komentar biti objavljen, verovatno zbog uvrede tekovina "bratstva i jedinstva", dobrosusedskih odnosa, i lažnog kosmopolitizma...toliko od mene, ponosnog antijugonostalgičara! Svako na svoju stranu, a između ograda, pa lagano!
    (sALE, 10. februar 2019 11:34)

    # Link komentara

  122. Nisu napadnuti vaterpolisti nego Srbi. Ima mala razlika.
     (mighty banana, 10. februar 2019 11:33)

    # Link komentara

  123. Bacali su se ljudi i automobili u more sa splitske rive i na vrhuncu "Bratstva i jedinstva"70-ih 80-ih godina proslog veka. Pogotovo kada gostuje Crvena Zvezda, alii Dinamo i Cibona. Pa je cak to bilo u neku ruku i simpaticno i pripisivalo se juznjackom tempermentu poput onoga u Napulju ili Marseju.Samo tada je Split bio sporstka evropska metropola na celu sa Hajdukom i Jugoplastikom. A onda su dosle 90-te i rat. Ostao je taj splitski mentalitet samo pojacan nacionalizmom inetolerancijom dodjosa koji su okupirali taj grad i sada vladaju njime. A pod njima Split je postao sportska provincija i u hrvatskim okvirima i samo im sluzi za klerofasisticka izivljavanja.
    (DAVOR, 10. februar 2019 11:31)

    # Link komentara

  124. Kao ljubitelj sporta iz Zagreba i kao navijač i poštovalac svih vaših i naših uspjeha u sportu, eto ispričavam se ja u svoje ime za ovu nemilu situaciju nesretnih vaterpolista kao običan građanin, kada već ne vidim u medijima javne isprike VSS i vaterpolu klubu CZ.
    Ako moja malenkost išta znači.Tužno je bilo vidjeti mladog sportaša u moru kako traži pomoć.......
    (zgtom, 10. februar 2019 11:30)

    # Link komentara

  125. Problem su poremećeni huligani i barabe, ali je veći problem je to, što se normalni ljudi u Hrvatskoj plaše da uzmu u odbranu Srbe koji su žrtve fizičkog ili verbalnog napada iz razloga što su Srbi, a zbog stigmatizovanja javnosti/okruženja, koja će ih proglasiti "lošim domoljubima". Naravno, čast izuzecima, ali ono su marginalna manjina.
     (Smuleco, 10. februar 2019 11:30)

    # Link komentara

  126. Nisu tu problem huligani. Toga ima svuda. 
    Ali teško da bi još negde neko izgovorio "ipak je to ćetnik!"
    (matke, 10. februar 2019 10:21)
    Uopste nemam nameru da izigravam advokata zene koja se cuje na snimku, ali istini za volju valja reci da je gospodja bila ironicna. Jer ako slusate sta prica od pocetka gde govori da treba zvati policiju, pa da zove policiju i iscudjuje se sto niko ne reaguje: ''Kakav smo mi to narod?'' itd., jasno je sve. Da bi na kraju dovrsila sa: ''Ovdi bi ga sada ubili ka' pasa (po srpski psa), ipak je on cetnik (sarkazam). Ipak je on cetnik." I ja se slazem da nisu problem samo ovi bezubi ludaci i da dobar dio njih tamo odobrava napad, ali ova zena, zatim devojka i mladic koji su izvukli Kralja iz vode itd. su primer da normalnih ljudi ima svuda. Pozdrav.
     (toma, 10. februar 2019 11:29)

    # Link komentara

  127. Ove godine svi dole na more, vole oni Srbe samo su ustali na levu nogu.
     (bobo, 10. februar 2019 11:29)

    # Link komentara

  128. Za to vreme, sinoc u LM kafani u Bgu srednjovecni hrvati ostavili bar 300evra muzici. Toliko.
    (Risto, 10. februar 2019 11:27)

    # Link komentara

  129. ozidati zid debljine 2m sa metalnim šiljcima visine 8m...
     (VELIKI SRBIN, 10. februar 2019 11:27)

    # Link komentara

  130. Izmedju Srba,Hrvata i Albanaca ne postoji apsolutno nikakva razlika.
    Patološka mržnja prema svim koji nisu u njihovim nacionalnim torovima.
    Jedini sa prostora bivše Jugoslavije koji su iole tolerantni su Bošnjaci-Muslimani ,jer ipak komšije gledaju kao ljude pa tek onda kao pripadnike srpske ili hrvatske zajednice
    (deki, 10. februar 2019 11:26)

    # Link komentara

  131. Ajde da pozdravimo osudu dela Hrvatskog naroda za ovaj napad na Srpske vaterpoliste.Nadam se da ce takvih napada biti sve manje.Da bi tako bilo svoj doprinos tome bi više morali dati Hrvatski politicari i mediji.Znam da mnogi Hrvati žele da se poprave odnosi izmedju naša dva naroda,treba im dati priliku.
     (R&R, 10. februar 2019 11:26)

    # Link komentara

  132. Sta ocekivati od njih. Oni nisu drzava, samo trenutno stanje. Problem je sto oni to znaju. Zato se ovako primitivno i ponasaju i to od drzavnog vrha do najmanjeg tockica sistema, ako ga uopste i ima.
    (lozac, 10. februar 2019 11:26)

    # Link komentara

  133. Od 300 ljudi koji gledaju prisla je jedna jedina djevojka a ostali su boga molili da se utopi

    Zar stvarno netko vjeruje u ovo?
    (istismo, 10. februar 2019 11:25)

    # Link komentara

  134. .....u odbranu ustaštva
    (Poturica, 10. februar 2019 11:24)

    # Link komentara

  135. Pogledajte samo na N1 ukljucenhe iz Zagreba i Sarajeva, tu mozete jasno videt koliko ljudi mrze. Cim neko kaze Srbija oni pocnu da se ceskaju i vrpolje, a ako neko kaze da je Srbija lider to ih izbezumi. Mislim da ti ljudi mrze onako iz dubine duse.
     (Ns, 10. februar 2019 11:24)

    # Link komentara

  136. Menu je ka fetivom splićaninu iskreno ža za ovaj incident. Ljudi međutim tribaju znat da neki navijači šetanje sa obilježjima stranih klubova u ovom gradu doživljavaju ka provokaciju. Da su lipo sili u kafić u običnoj robi i guštali na suncu siguran san da in niko ni rič ne bi reka. Prošlo lito je bilo masu ljudi iz Srbije, pričali su ekavicom, niko nije ima nikakvih problema i bili su dobrodošli. Šta se tiče zagrebačke gospode i Slavonaca koji pljuju po nama i nazivaju nas divljacima moran samo reč da mi je ta uljuđena kulturna gospoda u Zagrebu razbila šoferšajbu na autu radi splitske registracije, te svako malo napadaju naše momke po studentskim domovima. Također je puno licemjerja i ovdi pošto se ne sićan da su bile neke velike osude za napade u Novom Sadu di su ljudima sikirama razbivali auta. Jesu li oni sankcionirani? Mislin da uvik prvo sebe triba pogledat u ogledalo. Lip pozdrav
    (ST Varoš, 10. februar 2019 11:23)

    # Link komentara

  137. Uz dobro policijsku zaštitu kao i prisustvo meštana koji bi stali u odbranu turista iz Srbije, u Hrvatskoj bi čovek mogao baš lepo da se odmori i provede.
    (TamoNeko, 10. februar 2019 11:23)

    # Link komentara

  138. Hoce ovo da predstave kao huliganizam - nešto što ima isključivu veze sa navijačima i da na tome ostane. Ovo je isključivo vezano za mržnju prema Srbima i svemu što je srpsko.
    (pike, 10. februar 2019 09:45) # Link komentara

    Nije tocno. Ovakve stvari u Splitu se dogadju i dinamovcima, pa ljudi su ovo ljeto imali problema u Splitu jer su nosili dres HR reprezentacije. A ja taj Split izbjegavam u sirokom luku,nema do Istre..
    (hmhm, 10. februar 2019 11:22)

    # Link komentara

  139. Ustašica pokušava da "zahvalnicom" slaže kako su im svi građani pomogli i zaštitili ih, a da je to šaćica huligana. Providna si.

    Vaterpolisti su bili obučeni u jakne, dakle spolja bez vidljivih obeležja Zvezde i prema tome NIKOG NISU PROVOCIRALI. Ispod jakni su imali crvene majice sa grbom Zvezde koje je video konobar kad su seli.

    Srećno letovanje svima koji odu u Split, Makarsku, Zadar, Šibenik...
    (upravo izgazih šah, 10. februar 2019 11:21)

    # Link komentara

  140. ustaška lažljivica
     (VELIKI SRBIN, 10. februar 2019 11:19)

    # Link komentara

  141. Osudjujem ovo divljanje. Ti huligani verovatno ni nisu iz Splita,jer zelim da verujem da je Split gostoprimiv grad. Ti divljaci imaju ime i prezime,neznaci da su svi Hrvati losi.Ima i kod nas takvih nabedjenih koji su puni neke meni neshvatljive mrznje. Zalosno je sto nemozemo da zivimo kao normalni ljudi.Za toleranciju sa obe strane. Mene ovo nece spreciti da opret odem u Hrvatsku,bas u inat ludosti i primitivizmu.
    (Slobodan Petrovic, 10. februar 2019 10:10)

    Idi i ne vracaj se. Slobodane Petrovicu. Da li su dostojanstvo, ponos uopste neki pojmovi u tvom zivotu? Ne verujem.
    (Radojle, 10. februar 2019 11:17)

    # Link komentara

  142. Imam toliko prijatelja u Hrvatskoj ali ne zelim da idem . Ne zbog sebe nego zbog njih - da ne bi imali problema. Oni tamo moraju ziveti i kad ja odem kao ljubitelji cetnika.
    (mile, 10. februar 2019 11:17)

    # Link komentara

  143. Ma kakvi huligani,svi oni tako razmisljaju! To je patoloska mrznja prema Srbima,a to pojedini Srbi izgleda jos ne shvataju! Opametite se malo ljudi!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nowitzki, 10. februar 2019 10:20)

    Ja tako ne razmisljam,nitko u mojoj obitelji tako ne razmislja niti itko od mojih najblizih prijatelja. U Hrv ces nac mnogo takvih kao u Splitu ali oni nisu vecina vec ipak velika manjina..
    (znamdaneceobjavit, 10. februar 2019 11:16)

    # Link komentara

  144. Vidim neko poredi Tatona sa ovim. Ne nije isto. Tatona su ubili huligani, a ovo u je ustaštvo, a ne huligani kao što to Kolinda hoće da predstavi. Nigde ni reči izvinjenja momcima, a kamo li Zvezdi i Srbiji.... Nikad se oni neće promeniti.
     (King, 10. februar 2019 11:16)

    # Link komentara

  145. “Četnik sam i svi moji su bili, šta god uradili nećete izrelatizovati priču i učiniti da se osetim loše zbog toga ili nekome izvinim zbog slavne borbe mojih predaka.”

    Ček, ček, ček...ovaj komentar dobije 40 pluseva i 19 minusa na srpskom portalu?
    Podrzava se četništvo, a pljuje se ustaštvo?!?
    U šoku sam...
    Dragi moji, dok god je vas ustaša i četnika, nema nama buducnosti.
    Ponosno kažem da sam odgojena da budem čovjek, a kada čitam ovakve i slične (ustaške) komentare, sramim se što se autori takvih komentara nazivaju “ljudima”..!!!
    Pozdrav svim normalnim ljudima iz Hrvatske! I ne, Hrvati ne mrze!
    I da! Hrvati osudjuju ovaj čin i sve huligane koji nas sramote i kojima se nadam da ce odrapiti drakonske kazne za vijeke vijekova!
    (Hrvatica, 10. februar 2019 11:16)

    # Link komentara

  146. Svali hrvat koji je ikad napao slabijeg Srbina dobice braniteljsku mirovinu i zahvalnicu te crkve. Jer oni na jaceg i ne udaraju vec samo kad su u krdu i kad mogu da rastrgnu slabijeg, malobrojnijeg, neduzno dete, civila.

    Zemlja Jasenovca.
     (Rocky, 10. februar 2019 11:15)

    # Link komentara

  147. @TurboLjkse; Ne treba traziti neka opravdanja na racun medija, akt koji je izveden govori sam za sebe o cemu se radi, a ono "ipak je on Cetnik",isto tako pokazuje stavove HR prema Srbima. Izvinjenja dolaze iz interesa, a to je da se Hrvatskim klubovima ne zabrani da igraju na raznim prvenstvima.
    (Darmon de Riac, 10. februar 2019 11:13)

    # Link komentara

  148. "Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!"
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46)
    A kad ćeš ti sa svojim provokacijama (na koje doduše nasedaju obe strane) skontati da su "Srbi i Hrvati ista balega koju je točak istorije presekao na dvoje", kako je s pravom primetio Krleža.
     (Srboljub, 10. februar 2019 11:12)

    # Link komentara

  149. Nažalost iz Hrvatske sam i mislio sam da smo prevladali odavno ovakve stvari. Šteta.
    (gulag, 10. februar 2019 10:04)

    Gde ti zivis covece? Kako si mogao tako nesto da misli?
    (Eugen, 10. februar 2019 11:10)

    # Link komentara

  150. Svima je jasno da su napad izvrsili neki huligani ali nama je bolje da pljujemo po celom hrvatskom narodu.
    Pa isto bi se desilo i kod nas u Beogradu da su oni dosli u majicama Dinama ili Hajduka i da je se tu zadesila neka navijaca grupa. Jel treba da osudjujemo jedan ceo narod zbog pojedinaca? Kada je u Beogradu ubijen francuski navijac Taton jel trebalo da napadaju i osude ceo srpski narod? Ovde po komentarima se vidi koliko ima mrzitelja i kod nas. Nazalost i kod Hrvata i Srba je veliki broj ljudi koji je dozvolio da im se ispere mozak mrznjom prema drugom narodu.
    (BB, 10. februar 2019 11:10)

    # Link komentara

  151. Kojim Splićanima? Nema tu ni S od Splićana. Bio proslog leta i cuo dva dalmatinca u dva dana. Ali osete se jasno i glasno Livno, Duvno, Imotski, Glamoč.
    (Nenad, 10. februar 2019 09:52)

    Nesto nisam sklon da pravim razliku medju njima. Sve je to isto.
    (Nikola, 10. februar 2019 11:05)

    # Link komentara

  152. Slobodan Petrovic.Zbog ljudi kao sto ste vi i jesmo gde smo kao drustvo.Gaze nas,vredjaju pokusavaju da nas ubiju,a vi idite pa im ostavite jos i svoje pare.Nema nama spasa!
    (radza, 10. februar 2019 11:04)

    # Link komentara

  153. Dalmacija je prelepa ali su ljudi ....
     (aca, 10. februar 2019 11:04)

    # Link komentara

  154. Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!
    (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46)

    Kad ti budes skontao da, bogu hvala, nisu Srbi.
    (Bertold, 10. februar 2019 10:59)

    # Link komentara

  155. Kitarovicka: U kakvu odbranu? Kad se zna da su splicani isti kao crnogorci,
    cekaju potres, da se pomaknu.
    (Seizmolog, 10. februar 2019 10:58)

    # Link komentara

  156. Bravo za osudu! Bravo za Splicane koji su pomogli! A vi koji i dalje sve ovo nipodastavate, pokazujete da ste isti kao ti huligani iz Splita, ako ne i gori!
    (Mirko, 10. februar 2019 10:58)

    # Link komentara

  157. A zašto se sve generalizuje? I zašto potencira na "večnoj" mržnji Srba i Hrvata? Moze bilo ko da proba....evo obuče majicu CZ i ode u Pionir kada je KK Partizan domaćin...ili obuče majicu. Partizana i ode da kupi ulaznicu na Marakanu kada CZ igra međunarodnu utakmicu....isto i u Hrvatskoj, obuče neko majicu Dinama i ode na Rivu u Splitu na piće...ili obuče dres Hajduka i ode na čaj u centar Zagreba. I u svakoj navedenoj situaciji izvesno je da će se desiti nasilje. Posebno je opasna situacija je kada mladi sportisti ili navijači žele da naprave "trofejne" selfije sa tuđe teritorije . Poslednja 2/3 leta , delije, grobari i BBB ..redovno objavljuju na društvenim mrežama selfije sa Rive u Splitu. Isto to rade i pripadnici Torcide u Beogradu. Ovaj incident je posledica tog ludila. Momci su se fotografisali u kafiću.Pripadnik Torcide koji je konobar , video je majice CZ i pozvao vođe navijačke grupe.Ko poznaje Split , zna da se Torcida skuplja na zapadnoj strani Rive .To je 200 metara od kafića na Rivi. Sve kockice za tragediju su se sklopile.Sreća da je momak skočio u more i da nije došlo do težeg povređivanja ili tragedije. Nažalost ni prvi a ni poslednji napad. Toga će biti još puno ...na celom prostoru ex Jugoslavije.
     (VUK, 10. februar 2019 10:55)

    # Link komentara

  158. Ma vidi se, kakva predsednica, takvi i građani ... smejurija!
    (Dule, 10. februar 2019 10:02)sta onda reci za vas haha
    (Zigzag, 10. februar 2019 10:54)

    # Link komentara

  159. Ma kakvi huligani,svi oni tako razmisljaju! To je patoloska mrznja prema Srbima,a to pojedini Srbi izgleda jos ne shvataju! Opametite se malo ljudi!
    (Nowitzki, 10. februar 2019 10:20)
    Isto se mi hrvati moramo opametiti i shvatiti da i vi nas mrzite.
    Sa vama treba samo na vi.
    Inače ovu trojicu huligana policija je uhapsila ali se ne sjećam da je vaša policija ikoga ugasila zbog napada na hrvatske navijače i paljenje auta u NS.
     (mario, 10. februar 2019 10:52)

    # Link komentara

  160. Ne brinite, braco Hrvati. Eto nas uskoro na more. Slabo pamtimo.
    (Stranac, 10. februar 2019 10:51)

    # Link komentara

  161. Znači Kolinda se zahvalila onima koji su pomogli ali ne vidim da je osudila napad?!
     (Marko, 10. februar 2019 10:51)

    # Link komentara

  162. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа.
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)

    Oni su prvaci sveta u laganju i izvrtanju cinjenica...narod koji cvrsto stoji u zagrljaju necastivog. Nista im sveto nije.
    (Eugen, 10. februar 2019 10:51)

    # Link komentara

  163. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа.
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)
    ljudi bi snimali nebitno dal je srbin ili hrvat..
    (Zigzag, 10. februar 2019 10:51)

    # Link komentara

  164. Predsednica je na nivou bolesnog skupljaca glasova i rejting manijaka kojeg imamo i u svojoj kuci, tako da njena mlaka izjava ne treba da cudi uopste. Po meni, konobar koji je dozvao ekipu da mlate ove nase momke, svakako treba u zatvor i to na duze vreme. Ali, sa druge strane, ko nije bio na utakmicama Hajduka i Dinama nema pojma sta je nasilje. Kakvi grobari i delije, oni se mrze makar duplo vise i svaka utakmica je zacinjena neverovatnom kolicinom mrznje i nasilja. Mada, mislio sam da je ovo daleka proslost, posebno imajuci u vidu koliko nasih letuje tamo. Nisam letovao tamo nakon rata do danas, niti nameravam, jednostavno osecaj sigurnosti nikad nisam imao u Hrvatskoj. Cak i sada, vec na granici vam vecina njih pokaze svojom "ljubaznoscu" sta misi o vama. Cast vrlo malom broju izuzetaka!
     (jauprolazu, 10. februar 2019 10:50)

    # Link komentara

  165. Ne mogu da se otmem utisku da im je setaliste puno, i da od toliko naroda samo jedna devojka je prisla, ostali se nesto neckaju valjda zbog onoga "ipak je on cetnik". Toliko o tome da je to stvar "manjine".
     (Maketa F16, 10. februar 2019 10:50)

    # Link komentara

  166. Branili ga jesu, ali da ne izađe.
    (Četnik, 10. februar 2019 10:49)

    # Link komentara

  167. Хрвате не боли што су четници у II св.рату били врло осветољубиви према усташама који су чинили зулум над Србима, већ што су спречили усташе да побију готово цело српско становништво у тадашњој усташкој држави.
    Српски комунисти су зарад братства и своје власти ставили четнике и усташе у исту раван, а што није имало везе са истином. Лаж претворена у истину!
    Зато и Хрвати мрзе четнике и за све Србе говоре да то јесу. Њима је Србин персонификација четника, јер нису до краја истребили српски народ. То зло им је у генима и ту помоћи нема.
     (Грађанин Кејн@, 10. februar 2019 10:49)

    # Link komentara

  168. @Queen Roger Upravo su zbog takvih gnjusnih provokacija napadnuti nevini vaterpolisti, a Split osramoćen. Sramite se svog govora mržnje!
    Komentar poslat sa mobilnog sajta m.b92.net (Splićo, 10. februar 2019 10:13)
    Nigde logike, moj Splićo! Kakav je to govor mržnje ako se kaže da su Hrvati zapravo pokatoličeni Srbi? Ako ti to nije pravo, uzmi statističke knjige K&K monarhije, pa se priseti NDH pravila da se trećina pokrsti, trećina protera, a trećina pobije...Moj Splićo, govor mržnje i akcija mržnje je u Splitu: "...ipak je to ćetnik..."
    (53, 10. februar 2019 10:49)

    # Link komentara

  169. U prevodu HVALA SPLIĆANIMA ŠTO
    SU POKAZALI ČETNICIMA, I OPET ĆE KADA ZATREBA
     (драгон, 10. februar 2019 10:49)

    # Link komentara

  170. Ova žena je odličan predsednik, mislim da iskreno želi da poboljša odnos Hrvatske i Srbije ali i sa jedne i sa druge strane nažalost da bi se ostalo na vlasti mora se dosipati malo nacionalizma.
    (max, 10. februar 2019 10:48)

    # Link komentara

  171. Oni su još u ratu zovu nas cetnicima a evo u Bg dnevno vidimo po 15-20 automobila sa HRV tablicama i niko nikad im ništa nije rekao a mogu da zamislim u Split da dođje nekoliko automobila sa Bg tablama razlupali bi nam sve.
    (Delija, 10. februar 2019 10:47)

    # Link komentara

  172. Taman htedoh smo ove godine da idemo na more u Hrvatsku..... Pa sada lepo menjamo planove
    (dejan, 10. februar 2019 09:22)

    Ma razmisli jos jednom. Pa, kad se vratis, pricaj nam malo o tome kako ti je bilo lepo, kako nikakvih problema nisi imao i kako nisu svi Hrvati isti? Ja bih, da sam na tvom mestu (nisam, jer mi ne pada napamet da ikada odem tamo na odmor), rizikovao...pa sta ti bog da.
    (Harry, 10. februar 2019 10:47)

    # Link komentara

  173. Vidim pobili se ko će pre da pomogne !
    Kakva ironija i crni humor predsednice CROATANIE !
    (2 × 0 = 00, 10. februar 2019 10:47)

    # Link komentara

  174. Kako volimo da likujemo...oni su olos a mi smo dobri...ma nemoj...pa ubismo li “mi” navijaca
    (pribojac, 10. februar 2019 10:46)

    # Link komentara

  175. Maksimalno u medijima kao i u komentarima potencirate nekog glupog klinca, benignog "pjevača", dobacivanja na ulici, neke tamo grafite i slično. 
    Nisu ni Kolinda ni Plenković urlikali da će pobiti sto Srba za jednog Hrvata, da se Srbi kolju rđavim kašikama, niti su huškali na ratovanje za liniju Zrenjanin-Pančevo-Niš-Leskovac.
    (Frere Jacques, 10. februar 2019 10:12)

    Benigni pevac okupi 50 000 ljudi koji pevaju "stici ce vas nasa ruka i u Srbiji"...onda vam predsednica kaze da je pozdrav "za dom spremni" stari hrvatski pozdrav koji je u medjuvremenu kompromitovan....da ne spominjemo kadete Partizana u Zg, srpske radnike u Rijeci...o Jasenovcu kao radnom logoru sto snimate filmove od strane Ministarstva kulture ciji ministar nosi ustasku kapu drugi put. Do god tako minimalizujete problem ( definitivno nije manjina, nego mozda cak i vecina tako misli kod vas) imacemo ovakve situacije.

    A tebi je jedini argument to sto je Vucic vikao i bio u toj stranci pre 15-20 godina ( ja ga licno ne podrzavam). Valjda je rat zavrsen ili za tebe ( vas) jos uvek traje, clanico EU.

    p.s. Proguglaj kad je bio poslednji incident ovakvog tipa kod nas ( posle 2012)...nismo isti, definitivno.
     (...., 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  176. Uskoro naslov, Split - Grad heroj, spasili Srbina iz vode.
     (Shippy, 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  177. Četnik sam i svi moji su bili, šta god uradili nećete izrelatizovati priču i učiniti da se osetim loše zbog toga ili nekome izvinim zbog slavne borbe mojih predaka. 

    Nije huliganstvo već ustaštvo. 

    Terće, hrvati su zapravo sjajan entitet, split je možda najsportskiji grad u svetu, sve je super samo ima mali problem, Srbi, to im kvari sve i budi u njima najgore, neizlečibo su zaraženi nama, a kako me bi i bili, ako me razumete..
    (Urke, 10. februar 2019 10:04)

    nije mi jasan tvoj komentar, ti kao pravi četnik mrziš Hrvate ili ne? ako mrziš ,što pretpostavljam da mrziš i to je tvoje pravo, zašto se čudiš onda ovim primitivcima i divljacima što mrze Srbe i njihova obeležja?
     (ja hocu da budem aMoniman, 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  178. Plemeniti Splicani su ih tako pozrtvovano branili... Ipak, rezultat nadljudske odbrane je vise nego skroman: jedva jedan slomljen nos, nekoliko modrica i podliva i jedna mokra i odbacena majica sa Zvezdinim grbom. Jedna razocarana gledateljka, posmatrajuci relativno neuspjesnu odbranu branitelja, uzviknula je - ipak je to cetnik (u prevodu sa hrvatskog: prebrz).
     (Boske, 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  179. Ustase su vece zveri od onih Orka iz "Gospodara prstenova"!!!
    (realnost, 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  180. Urke... I vasa ljubav i tolerancija prema Hrvatima je ocigledna. Vasi su bili cetnici, a moji partizani (Srbi). Strica, koji je bio partizan, ubili su cetnici(opet Srbi), baku ili ako vise volite meni mrsku rec, "babu", ubile su ustase. Sve ovo moze da navede ljude na razmisljanje, kakvi smo ljudi i mi Srbi, i Hrvati, i da li smo toliko razliciti? Koliko vidim, nismo bas toliko razliciti i svi cinimo iste greske.Treba li da mrzim sve Srbe i Hrvate zbog gubitka jednog dela svoje familie? Ne mrzim nikoga, i svestan sam da su to prosla vremena, i da treba postovati druge i raditi na tome, da i mi, a i komsije ne dozvolimo, da nam se proslost ponovi. Ja zivim u inostranstvu i jedan od najboljih prijatelja mi je Hrvat, i nadam se da mi ne zamerate na tome, jer prije svega smo ljudi, koji postuju, jedni druge, a od proslosti se ne zivi.
    (Dusan, 10. februar 2019 10:45)

    # Link komentara

  181. Za sve ove komentatore.Huligani imaju svoja imena,molim bez generalizovanja.Ili ste vi svi odgovorni za Srebrenicu.
    (Jupp, 10. februar 2019 10:43)

    # Link komentara

  182. Kriv je naš folk, verovatno Ceca. Hrvati nikada ne priznaju, setimo se one "...ne zato što se ničega ne boje, već zato što se ničega ne stide". Pa čak i bivši poslanik koji kritikuje ceo dagađaj kaže da bi ti huligani trpali te ljude u logore, pominjući Aušvic, gulage i Goli Otok, izostavljajući jedan "Made in Croatia". Njega bi najradije da zaborave.
     (SSSS, 10. februar 2019 10:42)

    # Link komentara

  183. Možda grešim, ali po meni su mnogo veći problem od tih huligana oni "obični" ljudi koji to gledaju i opravdavaju rečima "Ali ipak je on ćetnik/______(dodati po želji)"!
     (Wllaxy, 10. februar 2019 10:42)

    # Link komentara

  184. Dalmatinci su odmetnuti Srbi , nesto kao muslinani u Bosni i sad su veci katolici od PAPE..
    (zagreb, 10. februar 2019 10:41)

    # Link komentara

  185. @Frere Jacques
    Ne, ali su digli spomenik svom politickom ocu, cija je zvanicna politika bila da "Srbi prakticno nestanu".
    100 za jednog jeste strasno, ali po istoj jednacini za 0 Muslimana ide 0 Srba. Misli o tome...
    Osim toga, Vucic (kakav god) nije u ludilu ubio 100 ljudi, a Srbi jesu "prakticno nestali" iz Hrvatske. Oni koji nisu, trpe necivilizacijsku torturu i bivaju pokrsteni u 21 veku. Tisucljetna kultura, nema sta...
    (genius, 10. februar 2019 10:41)

    # Link komentara

  186. Ustaštvo na delu
    (kkk, 10. februar 2019 10:40)

    # Link komentara

  187. Velika je to sramota za grad pod Marijanom koga je, decenijama pre raspada SFRJ, krasio slobodarski i demokratski duh. Grad koji je u antifašističkoj borbi dao preko 5 hiljada žrtava i u kome su živele takve ljudske gromade poput Josipa Smodlake, Ive Tijardovića, Miljenka Smojea i Borisa Dvornika. Grad "Slobodne Dalmacije" i "Feral tribune-a". Eto, taj i takav grad koji je nekad imao uzrečicu: "Šta je pusta Londra naspram Splita grada", su nacionalisti, populisti i skorojevići doveli na ove grane da čovek ne sme slobodno prošetati njime. Ne, nisu ti huligani naneli štetu Zvezdinim vaterpolistima, naprotiv, nego svom gradu i njegovom ugledu.
    (Bilal, 10. februar 2019 10:40)

    # Link komentara

  188. Dokle cemo bre tim imbecilima da se dodvoravamo!!??? Cuvajmo dostojanstvo!!!
    (Stevanbas77, 10. februar 2019 10:40)

    # Link komentara

  189. Hvala Splićanima što ste stali u odbranu, kao onomad ja kad sam zabranila srpske cokoladice u Dubrovniku!
    (Vuk i dlaka, 10. februar 2019 10:39)

    # Link komentara

  190. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа. 
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33) 
    Sa koliko pruženih ruku bi bio zadovoljan? 
    Tisuću?
    (Partizan 1917, 10. februar 2019 10:02)

    Оно, јес... Бар га ови што су гледали нису гурали назад у море. Ево, отворио си ми очи. Хвала Хрватској и граду Сплиту! Или је било тисућу људи, једна ћуд?
     (Јабучило, 10. februar 2019 10:39)

    # Link komentara

  191. Svima koji imaju neke zelje da nekome nesto sugerisu, upravljaju, a pre svega ovima sto spominju letovanje u Hrvatskoj;
    Isao sam na more u Hrvatsku i icicu ponovo, nece mi botovi, politicari a narocito ne navijaci, odredjivati gde cu ici na letovanje!

    Zao mi je zvezdini vaterpolista, ali ljuidi smanjite malo vase nacionalisticke frustracije i spinovanje!
    (miki, 10. februar 2019 10:39)

    # Link komentara

  192. Obraz djon.
    (Kao i uvek kroz istoriju, 10. februar 2019 10:38)

    # Link komentara

  193. Ne moze pa ne moze.
    Rijeci od srca uvijek dodju do drugog srca.
    Ovo ne dolazi ni do mog srca, a "treca" sam strana, kako onda da dodje do srca ljudi na ciju adresu je otisla sva ona mrznja?
    Iskreno osudjivanje zvuci potpuno drugacije. Ama potpuno drugacije.
    Zato vjerujem covjeku koji je juce izrazio zaljenje "u ime svih normalnih Hrvata", jer je zvucalo iskreno. I jer je apsolutno moguce, da taj covjek i privatno prica tako.
    Kako Vi, gospoja, inace nastupate, znaju ljudi u cijelom regionu.
    I onaj lik iz vlade koji govori o "totalitarizmu koji bi slao u Ausvic". Kako bijedno! A Jasenovac pred nosem. Mogao je posluziti kao primjer. Ali nije. Zasto?
    Iz istog razloga ne vjerujem ni Vucicu kad promuca neko svoje navodno zaljenje zbog Srebrenice.
    Nije iskreno. Mozes ti to nakititi rijecima, ali kao sto sam rekla, ono sto dolazi direktno iz srca, uvijek nadje put do drugog srca!
    Nasi politicari su licemjeri, da se covjeku zivot smuci.
    Mi, gradjani, moramo sami pronalaziti puteve.
    Ovi nam samo zgade svaki moguci potez u tom pravcu.

    Nemojmo odustati, molim vas!
    Smrt fasizmu, ljudi dragi!
    (Amila_, 10. februar 2019 10:38)

    # Link komentara

  194. Da li je iko od njihovih zvanicnika , gradskih , drzavnih, itd , upotrebio izraz srpski, niko nije rekao da osudjuju napad na srpske vaterpoliste , samo osudjuju vandalizam itd , to vam sve govori
    (demokratija, 10. februar 2019 10:36)

    # Link komentara

  195. Nigde spomena da su napadnuti srpski vaterpolisti na nacionalnoj osnovi. Sramota
    (Maki, 10. februar 2019 10:35)

    # Link komentara

  196. @Splićo

    I ???
     (Dragan Đurić, 10. februar 2019 10:35)

    # Link komentara

  197. Osudjujem ovo divljanje. Ti huligani verovatno ni nisu iz Splita,jer zelim da verujem da je Split gostoprimiv grad. Ti divljaci imaju ime i prezime,neznaci da su svi Hrvati losi.Ima i kod nas takvih nabedjenih koji su puni neke meni neshvatljive mrznje. Zalosno je sto nemozemo da zivimo kao normalni ljudi.Za toleranciju sa obe strane. Mene ovo nece spreciti da opret odem u Hrvatsku,bas u inat ludosti i primitivizmu.
    (Slobodan Petrovic, 10. februar 2019 10:10)

    Kad i tebi razbiju glavu ti traži još, ipak su to primitivci i ludaci, ne znaju oni da to ne boli. I ako ko pokuša da stavi u vesti nemoj da dozvoliš da osvane a da pre toga ne saznaš ime tog što te tukao.
     (zoran987, 10. februar 2019 10:35)

    # Link komentara

  198. Hrvatski huligani sipkama razlupali glave sportistima, realno su pokušali da ih ubiju. Hrvatska predsednica se zahvaljuje na odbrani ideala. Ne izvinjava se, ne žali za narušenim zdravljem i ugroženim životom. Cinizam level pro.
     (Miks ultramoderne retrospektive, 10. februar 2019 10:33)

    # Link komentara

  199. To nisu uradili huligani (kao da su vanzemaljska bića) vec građani Splita.
    A ko im je to stao u zaštitu kad su sportisti morali da beže?
     (Bane17, 10. februar 2019 10:32)

    # Link komentara

  200. Opet vi Srbi navijajte za hrvate u fudbalu...
    (mungos, 10. februar 2019 09:51)

    A koga briga za koga vi navijate. Takve budale su išle na Partizanovu utakmicu u Beogradu na dernek.
     (bvcxy, 10. februar 2019 10:30)

    # Link komentara

  201. Koliko mrlja je na vama da se nemozete oprati sve dok postoji Hrvatske i hrvata...
    (Ekrem, 10. februar 2019 10:29)

    # Link komentara

  202. Šta očekivati od žene koja odlazi na poklonjenje palim ustašama u Blajburg? Mene ne brinu toliko ove povampirene ustaše, koliko naši "jugosloveni", koji bi opet da nas guraju u neke regije, zajedničke lige i zajedničke države, sve do poslednjeg srpskog deteta. Tudjeg, naravno, jer oni su i od ovog rata prvi pobegli, a terana su da ginu deca sa sela,sirotinja i topovsko meso. Kao što je uvek i bilo. Mogu samo reći da iskreno žalim naše jadne Srbe koji tamo moraju da žive izloženi mržnji i napadima. Dodjite u Srbiju, ima i za vas mesta.Jeste da živimo bedno i jadno, to je neka druga priča. Ali, bar vas niko neće prebijati i ubijati i nećete morati da krijete ko ste i kako se zovete ili krstite.
    (Sanja, 10. februar 2019 10:29)

    # Link komentara

  203. magaraca ima svuda,al u Splitu,Zadru I Sibeniku bas rodilo.
     (nikola, 10. februar 2019 10:29)

    # Link komentara

  204. Ja ipak moram da zahvalim ovoj devojci što kaže ipak je to ćetnik, što mi je omogućila da mi više ne bude žao naših Srba što letuju po hr, dobijaju batine, uništavaju i vozila...
     (zoran987, 10. februar 2019 10:29)

    # Link komentara

  205. Zena prosečne inteligencije i bez srama...bruka za Hrvatsku......
    (kopenhagen, 10. februar 2019 10:28)

    # Link komentara

  206. To da se dogodilo kod nas bombardovali bi nas opet.
     (Prosjecni_seljacina, 10. februar 2019 10:24)

    # Link komentara

  207. Na snimku se vidi ko je prvi došao da pomogne kralju. Žena. Pored svih muškaraca.
     (Prosjecni_seljacina, 10. februar 2019 10:23)

    # Link komentara

  208. Srbi se I dalje cude Hrvatima...Posle svega... Stvarno smo glup narod.
     (The Advocate, 10. februar 2019 10:22)

    # Link komentara

  209. 50% građana bi ih ispekli i pojeli, 50% nebi ali ćuti. Isto tako je bilo i 1940te kada su ustaše divljale Hrvatskom.
    (Makki, 10. februar 2019 10:21)

    # Link komentara

  210. Nisu tu problem huligani. Toga ima svuda.
    Ali teško da bi još negde neko izgovorio "ipak je to ćetnik!"
    (matke, 10. februar 2019 10:21)

    # Link komentara

  211. Ma kakvi huligani,svi oni tako razmisljaju! To je patoloska mrznja prema Srbima,a to pojedini Srbi izgleda jos ne shvataju! Opametite se malo ljudi!
     (Nowitzki, 10. februar 2019 10:20)

    # Link komentara

  212. Dragi moji Srbi i Hrvati: postoji duža snimka gdje ista ta djevojka pita: po čemu smo mi onda drugačiji od njih, i na kraju kada kaže ipak je on četnik ne može se razabrati da je to ironija....ne ložite se toliko na medije koji sijeku snimke
     (TurboLjakse, 10. februar 2019 10:20)

    # Link komentara

  213. Срам вас било!
     (Капетан Мики, 10. februar 2019 10:17)

    # Link komentara

  214. Odmah će im dati braniteljske mirovine.
    (Upoznat, 10. februar 2019 10:15)

    # Link komentara

  215. Prema službenim podacima, Split ima najveći broj osvojenih olimpijskih medalja među gradovima čitavog svijeta, a s obzirom na broj medalje po stanovniku.
     (Splićo, 10. februar 2019 10:15)

    # Link komentara

  216. Puna riva nije se znalo ko ce pre da pomogne. Kao u Lori.
     (Slobodni Klikeri, 10. februar 2019 10:14)

    # Link komentara

  217. Pa Splicani su i napali. E to je razlika izmedju njih i nas... mrze sve sto je srpsko i to se nikada nece promjeniti...
     (Kun-fu Panda, 10. februar 2019 10:13)

    # Link komentara

  218. Mi smo ubili Francuskog navijaca pa su i dalje huligani glavni u drzavi, ista malogradjanstina je i kod njih..
     (oos, 10. februar 2019 10:13)

    # Link komentara

  219. @Queen Roger Upravo su zbog takvih gnjusnih provokacija napadnuti nevini vaterpolisti, a Split osramoćen. Sramite se svog govora mržnje!
     (Splićo, 10. februar 2019 10:13)

    # Link komentara

  220. Pogotovo hvala grdjankama koje dobacuju "ipak je to ćetnik!".
    (milka, 10. februar 2019 09:29)

    Maksimalno u medijima kao i u komentarima potencirate nekog glupog klinca, benignog "pjevača", dobacivanja na ulici, neke tamo grafite i slično.
    Nisu ni Kolinda ni Plenković urlikali da će pobiti sto Srba za jednog Hrvata, da se Srbi kolju rđavim kašikama, niti su huškali na ratovanje za liniju Zrenjanin-Pančevo-Niš-Leskovac.
    (Frere Jacques, 10. februar 2019 10:12)

    # Link komentara

  221. Tolika mrznja vlada pogotovo u dalmaciji i svake godine nam na ovaj ili onaj nacin salju poruke "ne dolazite u Hrvatsku, mi vas mrzimo" a onda jedan broj ljudi iz Srbije uporno ide svake god. na njihov lepi plavi jadran.Sta reci na to?
     (realno, 10. februar 2019 10:12)

    # Link komentara

  222. U saopstenju nema izvinjenjaa izgleda da su zabranjene reci Srbija i Crvena Zvezda. Toliko o iskrenosti.Bitno da su nas zvali kad ih je trebalo cuvati od talijana,a mi bili i ostali naivni..
    (zox, 10. februar 2019 10:10)

    # Link komentara

  223. Nisu hulihani toliki problem koliko mentalni sklop ljudi tog dela Hrvatske koji su od rodjenja zadojeni mrznjom. Na snimku se lepo cuje kako jedna prosecna splicanka komentarise kako je ti ipak samo cetnik. Da li to moze da prokomentarise normalna osoba? Valjda je taj decko na prvom mestu covek.
    (mls, 10. februar 2019 10:10)

    # Link komentara

  224. Osudjujem ovo divljanje. Ti huligani verovatno ni nisu iz Splita,jer zelim da verujem da je Split gostoprimiv grad. Ti divljaci imaju ime i prezime,neznaci da su svi Hrvati losi.Ima i kod nas takvih nabedjenih koji su puni neke meni neshvatljive mrznje. Zalosno je sto nemozemo da zivimo kao normalni ljudi.Za toleranciju sa obe strane. Mene ovo nece spreciti da opret odem u Hrvatsku,bas u inat ludosti i primitivizmu.
    (Slobodan Petrovic, 10. februar 2019 10:10)

    # Link komentara

  225. Kod ovih samo lud u goste može da ode...
    (Srbija Danas, 10. februar 2019 10:08)

    # Link komentara

  226. ...Đura će ti oprostiti što te je tukao, a ti ćeš mi jednoga dana biti zahvalan. Kazaćeš:" Hvala ti što si me izveo na pravi put"....u slučaju zvezdinih vaterpolista, put ka Beogradu!
     (egzaktni geometar iz Valjeva, 10. februar 2019 10:05)

    # Link komentara

  227. Napadačima 10 godina zatvora pa neka si misle i drugi istih namjera za ubuduće.
    (zgtom, 10. februar 2019 10:05)

    # Link komentara

  228. Jadna, uvek je imala odgovor.
     (+MAKSIM, 10. februar 2019 10:05)

    # Link komentara

  229. Uh, dobro je, javilo se par gradjana koji su pomogli zrtvama... Super, ionako nismo smeli da saljemo policiju... Znate, mi ne smemo da hapsimo Hrvate u Hrvatskoj, a jos ako je neki oslobodilac...

    Vrlo civilizovan narod, evropski, a Srbi ce sada jos vise da placu za "bratskom morem".
    (Sajo, 10. februar 2019 10:05)

    # Link komentara

  230. Taman htedoh smo ove godine da idemo na more u Hrvatsku..... Pa sada lepo menjamo planove
    (dejan, 10. februar 2019 09:22)
    Dobiješ minus samo za pomisao. Verovatnoća je jako mala da će se nešto desiti, ali sve uzev mani mesto gde moraš da razmišljaš o tome da li će neko da te pogleda. Što se tiče reakcija hrvatske vlade i asocojacija, vrlo korektno i kako treba. G. portparol Marko Milić je inače sin Gorana Milića, nekadašnje legende beogradske TV, kasnije HRT-a...
     (buzz, 10. februar 2019 10:04)

    # Link komentara

  231. Koliko ja znam situaciju u Hrvatskoj, Splicani su opstepoznati baksuzi. Ovo sto se desilo nasim, jos pre bi se desilo nekoj ekipi iz Zagreba. Po broju ostecenih automobila u Splitu, po glavi posetioca, opet su Zagrepcani ispred. Ono... ako jos dodje neko iz Srbije, to je plus, da se razbije monotonija. Jednostavno, takvi su ljudi ...i daleko je Split od najsportskijeg grada na svetu.
    (Malo upoznat, 10. februar 2019 10:04)

    # Link komentara

  232. Četnik sam i svi moji su bili, šta god uradili nećete izrelatizovati priču i učiniti da se osetim loše zbog toga ili nekome izvinim zbog slavne borbe mojih predaka.

    Nije huliganstvo već ustaštvo.

    Terće, hrvati su zapravo sjajan entitet, split je možda najsportskiji grad u svetu, sve je super samo ima mali problem, Srbi, to im kvari sve i budi u njima najgore, neizlečibo su zaraženi nama, a kako me bi i bili, ako me razumete..
     (Urke, 10. februar 2019 10:04)

    # Link komentara

  233. Nažalost iz Hrvatske sam i mislio sam da smo prevladali odavno ovakve stvari. Šteta.
    (gulag, 10. februar 2019 10:04)

    # Link komentara

  234. Ovo nije huliganski vec rasisticki napad!
     (Sparta, 10. februar 2019 10:03)

    # Link komentara

  235. Ma vidi se, kakva predsednica, takvi i građani ... smejurija!
    (Dule, 10. februar 2019 10:02)

    # Link komentara

  236. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа.
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)
    Sa koliko pruženih ruku bi bio zadovoljan?
    Tisuću?
     (Partizan 1917, 10. februar 2019 10:02)

    # Link komentara

  237. Split od uvek poznat po ovakvim "vrednostima"!!!!
     (Maksa,Novi Sad, 10. februar 2019 10:01)

    # Link komentara

  238. a polomili se od branjenja. osim one jedne cure.
    (sale, 10. februar 2019 10:00)

    # Link komentara

  239. Grabar-Kitarović: Hvala Splićanima što su stali u odbranu

    Vrhunski cinizam.
    (vrlo lukavo, 10. februar 2019 09:59)

    # Link komentara

  240. Drzava u kojoj javno mjenje uzme stav koje nijedan zakon i nijedna vlada ne smeju da diraju, a opet svi lazu sve: vlada gradjane, gradjani vladu - ne smeju da diraju "oslobodioce" kojih ima vise nego u celoj Jugi partizana, vaktile, drzava u kojoj ima zakon za Hrvate i zakon za ostale, koja je u zavadi sa SVIM svojim komsijama...

    Znam da je "region" postao septicka jama od zavrsetka rata, ali da je "apadnije bolje", a "tuznije juznije", te se pitam kako su Hrvati usli u EU, mislim ono ljuCka prava, pravosudje, sigurnost... Ili su usli samo da bi Nemci imali gde na more? Bojim se da je ovo jedini razlog...
    (Sima, 10. februar 2019 09:59)

    # Link komentara

  241. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа.
    (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)

    A da, trebali su svi spustiti ruke u moru da bi ti bio zadovoljan.
     (w, 10. februar 2019 09:58)

    # Link komentara

  242. Cinizam i neiskrenost... Odvratno!!!
     (Rajko, 10. februar 2019 09:58)

    # Link komentara

  243. MA KAKO DA NE. PRVO IH NAGOVORIS A ONDA HVALA IM. UZAS NA BALKANU SE NASTAVLJA
     (ne znam, 10. februar 2019 09:58)

    # Link komentara

  244. Никада хрвати неће схватити да им Срби нису непријатељи и никада Срби неће схватити да им хрвати нису пријатељи!!!!!!
     (Пазарац, 10. februar 2019 09:57)

    # Link komentara

  245. Dejan

    I mi htedoh smo u Nikaragvu pa ćemo ipak u Grčku gde letujemo 30 godina nauči da pišeš nepismenko.
    (Mićko, 10. februar 2019 09:56)

    # Link komentara

  246. Kojim Splićanima? Nema tu ni S od Splićana. Bio proslog leta i cuo dva dalmatinca u dva dana. Ali osete se jasno i glasno Livno, Duvno, Imotski, Glamoč.
    (Nenad, 10. februar 2019 09:52)

    # Link komentara

  247. Malo osude, malo halabuke i na tome ce i ostati. Do sljedece zgodne prilike. Umjesto da ozbiljno porade na tome, da rigorozno kazne huligane, ako cemo ih tako nazvati (ja bih malo drugacije) i da Vlada, Split, koji je najpoznatiji po nacionalistickim ispadima (koje ovdje zele predstaviti samo kao sportske uzavrele strasti) na neki nacin sankcionise, a ne da ga proglasava "najsportskijim, najatraktivnijim ...". Ako taj grad uistinu zeli da to bude, onda ce se i pobrinuti za to pa ce biti jednako siguran kako za Hrvata ili Nijemca tako i za Srbina, bez sportske opreme svog kluba, ali i u opremi i, naravno, za bilo koga.
    Uprkos svemu, ne mogu da previdim i da ne kazem: svaka cast ljudima koji su prisli i pruzili pomoc nasem vaterpolisti. Ovo govori protiv onoga sto ponekad mozemo cuti "svi su Hrvati isti".
     (Olja, 10. februar 2019 09:52)

    # Link komentara

  248. I sve ce se zavrsiti na izjavama i saopstenjima. Procesuiranje sipak.
     (Nexus, 10. februar 2019 09:52)

    # Link komentara

  249. Split najsportskiji grad na svetu? Pa sta je onda Beograd!
     (zaveraprevara, 10. februar 2019 09:52)

    # Link komentara

  250. Samo prve dve reči izjave su tačne i sasvim dovoljne:"Hvala Splićanima".
    Sve je jasno.
     (Bajkoviti Imaginarijum, 10. februar 2019 09:51)

    # Link komentara

  251. Opet vi Srbi navijajte za hrvate u fudbalu...
     (mungos, 10. februar 2019 09:51)

    # Link komentara

  252. Pa da li je realno da Kolinda pohvali Splicane koji su zastitili Srpske vaterpoliste. Pa ko je napao te momke. Sta su trebali ljudi koji su bili svedoci ovog ludila da urade pa da ih ona osudi- da mu ne dozvole da izadje iz vode ili sta.
     (ring of fire, 10. februar 2019 09:50)

    # Link komentara

  253. Uopšte nisu stali u odbranu.
    (činjenica, 10. februar 2019 09:49)

    # Link komentara

  254. A izvinjenje?! Gde je izvinjenje?!
     (Nikola V, 10. februar 2019 09:48)

    # Link komentara

  255. Pa ti "huligani" brane "vrednosti" hrvatske i niko nece bito ni osuđen. To je to.
     (Rocky, 10. februar 2019 09:48)

    # Link komentara

  256. Gospodjo Kitarovic nemojte se folirati. Vi ste glasogovornik ustastva. Ne mozete se sada ispricavati a velicati Tompsona!
     (Maja, 10. februar 2019 09:46)

    # Link komentara

  257. Kad će Hrvati skontati da su Srbi?!
     (Queen Roger, 10. februar 2019 09:46)

    # Link komentara

  258. не ради се о хулиганству и насиљу, већ о нацизму и злочину мржње према људима друге нације и вере. драматични различите ствари. у питању нису обичне силеџије, већ фашисти и усташе. то мора да се каже и понавља. релативизација је неприхватљива.
     (веверица, 10. februar 2019 09:46)

    # Link komentara

  259. Hoce ovo da predstave kao huliganizam - nešto što ima isključivu veze sa navijačima i da na tome ostane. Ovo je isključivo vezano za mržnju prema Srbima i svemu što je srpsko.
    (pike, 10. februar 2019 09:45)

    # Link komentara

  260. Necivilizovana bagra!
    (Mrmot, 10. februar 2019 09:44)

    # Link komentara

  261. Nije bila iskrena, ali prvi put je nešto pametno odvalila!
    (Rale, 10. februar 2019 09:44)

    # Link komentara

  262. Prošle godine nisam letovao u Dalmaciji. Ove godine neću letovati u Francuskoj, malo da promenim.
    (Rale, 10. februar 2019 09:43)

    # Link komentara

  263. Kada ce vise narod u Srbiji da rascisti sa bratstvom i jedinstvom, Jugoslavijom,Titom ma ko god bila ta "osoba", socijalizmom...
    (mornarpopaj1966, 10. februar 2019 09:42)

    # Link komentara

  264. kakvi majstori SPIN-a!
    sada više nije vest, sam napad i bolesna mržnja i ustaštvo koje prožima celu njihovu naciju, vec eto vest je kako su goloruki splićani branili vaterpoliste. a na snimku svi gledaju čoveka u moru u februaru mesecu, osim jedne devojke koja prilazi...a u pozadini glas "ipak je on ćetnik"?
    (redline, 10. februar 2019 09:42)

    # Link komentara

  265. Kriv je naš folk, verovatno Ceca. Hrvati nikada ne priznaju, setimo se one "...ne zato što se ničega ne boje, već zato što se ničega ne stide". Pa čak i bivši poslanik koji kritikuje ceo dagađaj kaže da bi ti huligani trpali te ljude u logore, pominjući Aušvic, gulage i Goli Otok, izostavljajući jedan "Made in Croatia". Njega bi najradije da zaborave.
     (SSSS, 10. februar 2019 09:42)

    # Link komentara

  266. Pa ovdje je sve cisto kao suza . Konobar zna sve on je prvi reagovao na grb zvezde. osudite napade na 10 god robije kao za primjer pa cemo onda da pricamo o drugim stvarima . ljudi prestavljaju klub a ne navijacke grupe. Da vas cujem komsije...
    poz iz krajine.!!!!
     (Milan......, 10. februar 2019 09:41)

    # Link komentara

  267. A od kažnjavanja ništa, samo osuda! Sigurno su se negde sakrili da ne možete da ih pronađete!
     (Kika, 10. februar 2019 09:41)

    # Link komentara

  268. A ko je tacno pomogao???Od 300 ljudi koji gledaju prisla je jedna jedina djevojka a ostali su boga molili da se utopi.Nikada al nikada se to nece promjeniti.
     (srbin, 10. februar 2019 09:41)

    # Link komentara

  269. Pa zahvali se i ovima što su tukli, jer da nije njih, ne bi imala kome da se zahvaljuješ.
    (braka, 10. februar 2019 09:38)

    # Link komentara

  270. Cirkus su ovi Hrvati...Celog veka ih drmaju veliki kompleksi..Neizlecivi...Šta kaže vidi ćetnika hahaha
    (room 1408, 10. februar 2019 09:38)

    # Link komentara

  271. Какав спин... Грађани Сплита испадоше још и хероји. Па чији су грађани ти хулигани онда?
    Исто су сплићани радили још у време Југославије, бацали кола са српским таблицама са риве у море и сл.
     (КиМ на распродаји, 10. februar 2019 09:38)

    # Link komentara

  272. Vidim stali su, svi na rivu i da gledaju ćetnika kako skida dres svoga kluba...Inače su splićani poznati po miroljubivosti.
    (I ja sam Crnogorac!, 10. februar 2019 09:37)

    # Link komentara

  273. "ipak je on cetnik", kaze splicanka. To je rezultat visedecenijske hrvatske politike.
     (milan, 10. februar 2019 09:36)

    # Link komentara

  274. ko ih je branio otpadu
     (VELIKI SRBIN, 10. februar 2019 09:36)

    # Link komentara

  275. "Hvala Splićanima"? Na čemu? Na tome što su napali Srbe?
     (Nebojša, 10. februar 2019 09:36)

    # Link komentara

  276. lHrvati nikad u istoriji nisu imali vladara koji je govorio njihov jezik” (Franjo Josif)
    (room 1408, 10. februar 2019 09:35)

    # Link komentara

  277. Nisam primetio da sede KGK izvinila na Twitteru
     (marko, 10. februar 2019 09:35)

    # Link komentara

  278. Kakva je ovo gluma, a u stvari joj drago što se ovo desilo.
     (x, 10. februar 2019 09:35)

    # Link komentara

  279. U svim zvaničnim saopštenjima nigde se ne pominje da je u pitanju srpski klub. Slažem se da je poruka dobra "ne nasilju u sportu nebitno o kome se radi", ali je malo bežlično i previše formalno.
     (Reziel, 10. februar 2019 09:35)

    # Link komentara

  280. Kako li je tek kad stanu u napad?!
    (Ivan Buljan, 10. februar 2019 09:34)

    # Link komentara

  281. @dejan

    A i svakako je leti pretoplo na moru u Zvezdinoj trenerci...
    (Marko Marković, 10. februar 2019 09:34)

    # Link komentara

  282. I sta kazete gospodjo, jeste li pohvatali huligane???
    (Vasa, 10. februar 2019 09:34)

    # Link komentara

  283. Bez izvinjenja. Sve je jasno.
    (pa da..., 10. februar 2019 09:33)

    # Link komentara

  284. Стали у одбрану? Цила Рива стоји и гледа, снимају људи, а пружене две руке у помоћ. Још ће ово да представе као "филантропски потхват" гостољубивог хрватског народа.
     (Јабучило, 10. februar 2019 09:33)

    # Link komentara

  285. Ti ne znade mreti kraj slomljenog maca,
    na poljima rodnim,braneći ih časno,
    kitio si cvecem svakog osvajača,
    pevajuc’ im himne glasno.


    Branio si zemlju od nejaci nase,
    iz kolevke pio krv nevine dece,
    pod znamenje srama uz ime ustaše,
    stavio si hrista,slobodu i svece...
    “Jovan Ducic”
    (room 1408, 10. februar 2019 09:33)

    # Link komentara

  286. @dejan

    tek si sada skapirao?
     (mimz, 10. februar 2019 09:30)

    # Link komentara

  287. eto novih branitelja.
    (oio, 10. februar 2019 09:30)

    # Link komentara

  288. A posebno hvala onoj Splićanki na konstataciji da je to ipak samo ćetnik u pitanju i da ga treba baciti.
    (Sivi soko, 10. februar 2019 09:29)

    # Link komentara

  289. Pogotovo hvala grdjankama koje dobacuju "ipak je to ćetnik!".
    (milka, 10. februar 2019 09:29)

    # Link komentara

  290. Ne, Splićani su napali a ne stali u odbranu. Nisi još imala prvu kafu.
    (miro, 10. februar 2019 09:28)

    # Link komentara

  291. Taman htedoh smo ove godine da idemo na more u Hrvatsku..... Pa sada lepo menjamo planove
     (dejan, 10. februar 2019 09:22)

    # Link komentara