Hrvati preko krila srušili Francuze

Reprezentacija Hrvatske je sa 23:20 savladala selekciju Francuske u poslednjem meču druge faze Svetskog rukometnog prvenstva.

SV Izvor: B92
Pošaljite komentar
  1. Evo Francuska izgubila od Danske pa kazite da su i to namerno izgubili
    (Rajko, 25. januar 2019 20:01)

    # Link komentara

  2. @Xnodeh evo trentni podaci za olimpijske igre pa izbroji koliko ima Srbija a koliko Hrvatska, imaš sve po državama i zimske i olimpijske, samo nemoj računati na SFRJ, evo i link na kojem su podaci pa usporedi podatke za OI
    [link]
    (mikeV, 24. januar 2019 13:06)

    Olimpijske igre su samo jedan od najcesce tri takmicenja u kojima neka reprezentacija ucestvuju.Tu su jos i SP i EP.Olimpijske igre su cak najcesce kvalitetom najslabije takmicenje u vaterpolu,rukometu,kosarci,odbojci,jer zbog kontinentalnih kvota,a malog broja ucesnika (obicno je to samo 12,dok s na EP i SP u kolektivnim sportovima ucestvuje po 16,24,32 ekipe) nadju se zalutale africke i azijske ekipe.Ako pritom dodamo da se na OI mogu osvajati po 10 medalja u jednom sportu,i to nekoj sprdnji poput dizanja tegova,gadjanja glinenih golubova i pustanju zmajeva,dolazimo do zakljucka da su OI najmanji parametar za poredjenje sportskih uspeha medju manjim drzavama pogotovo.Samo su medijski najisplativije i najkomercijalnije.Srbija je bolja u kosarci,vaterpolu,odbojci.Hrvatska je bolja samo u rukometu.U fudbalu Hrvatska mozda jeste bolja neformalno,formalno smo isti,niti vi imate titulu niti mi u seniorskoj konkurenciji.Dok u klupskoj i juniorskoj mi imamo 4,sto bi vi i te kako voleli da makar tu imate nesto.Eto da te nauci cika kako se mere sportski uspesi ubuduce da znas,naucices samo strpljivo da budes lepo
    (Xnodeh, 24. januar 2019 17:19)

    # Link komentara

  3. Ne znam kakve sve to veze ima s temom, ali dajem i ja svoj dopinos uzaludnoj raspravi.
    Hr više olimpijskih medalja od svih ostalih zemalja SFRJ zajedno. :)
    (Hr, 24. januar 2019 13:10)

    Greska, Slovenci imaju 38 medalja na LOI i ZOI, Hrvati 44 a Srbija (sa SCG i SRJ) 27. Ako cemo realno slovenci su najsportskija nacija od svih bivsih republika.
    (maketa F 16, 24. januar 2019 15:04)

    # Link komentara

  4. @Croata: "Sabanadjovic, radinovic, najdovski, juric, belodedic, savicevic, prosinecki, pancev, jedan polutan mihajlovic + dva srbina jugovic i stojkovic.
    To je dakle sastav stupa srbstva 1991. Aj putuj"

    Pa u cemu je problem, svi nabrojani i jesu Srbi, samo ti to nisi dobro razumeo.
    PS. Nekoliko casova pravopisa ti ne bi skodilo, dapace.
    (Srbi svi i svuda, 24. januar 2019 14:38)

    # Link komentara

  5. Ne znam kakve sve to veze ima s temom, ali dajem i ja svoj dopinos uzaludnoj raspravi. 
    Hr više olimpijskih medalja od svih ostalih zemalja SFRJ zajedno. :)
    (Hr, 24. januar 2019 13:10)

    Ne bih da te rastuzim, ali Slovenci imaju najvise olimpijskih medalja od svih Ex-Ju republika...bolje se nemojte javljati, samo vas argumentovano demantujemo :) .
     (maketa F16 Barak - new, 24. januar 2019 14:21)

    # Link komentara

  6. Turci ne bi toliko ulagali u košarku da nije popularna u Tursku. I Turska nije država od pet milijuna stanovnika, da nema barem deset tisuća gledatelja po utakmici, nego je imala tri tisuca gledatelja po utakmici. Po gledanosti rukomet šiša košarku u Europi.
    (Stiže novi F16, 24. januar 2019 12:45)

    proverio, prosek Evrolige je 7700 gledaoca ( od 2400 za Darusufaku , 3000 Efes i 7000 Fener do 14 000 gledaoca za Zalgiris izvor Wikipedija) dok je za Nemacku rukometnu ligu prosek 4600 gledatelja ( od 1700 za TuS N-Lübbecke do 10 000 za Kiel izvor [link]) . Znaci da je kosarka duplo gledanija od rukometa.
     (maketa F16 Barak - new, 24. januar 2019 13:30)

    # Link komentara

  7. Ne znam kakve sve to veze ima s temom, ali dajem i ja svoj dopinos uzaludnoj raspravi.
    Hr više olimpijskih medalja od svih ostalih zemalja SFRJ zajedno. :)
    (Hr, 24. januar 2019 13:10)

    # Link komentara

  8. @Xnodeh evo trentni podaci za olimpijske igre pa izbroji koliko ima Srbija a koliko Hrvatska, imaš sve po državama i zimske i olimpijske, samo nemoj računati na SFRJ, evo i link na kojem su podaci pa usporedi podatke za OI
    [link]
    (mikeV, 24. januar 2019 13:06)

    # Link komentara

  9. najveci uspesi ovih prostora su postigli Srbi ,kosarka, Zvezda ,Djokovic i vase kmecanje to nece da promeni
    (pati luzeru, 24. januar 2019 11:51)

    kolega, zaboravio si na osvajaca Evrolige KK Partizan....i to se racuna. Busaju se u fudbal, a Dinamo tek ove godine prezimio u Evropi. Bolje da se drze pustanja brodica i gadjanja glinenih golubova, tu im nema ravnih.
     (maketa F16 Barak - new, 24. januar 2019 12:48)

    # Link komentara

  10. Kosarka ti je drugi najpopularniji sport posle fudbala, cetvrti je tenis , deseti je fudbal..tek 22 je rukomet. Poredjenje nema smisla, koliko je bilo gledalaca na rukometnom prvenstvu u Beogradu ili Kataru a koliko je recimo bilo na drugim takmicenjima u kosarci. U Nemackoj je rukomet popularan sport ali da se recimo odigrava u Italiji vec nebi bilo tako popunjeno, jos dosta stranaca zivi u Nemackoj pa je zato bilo popunjeno.
    (eskadrila maketa F 16... a novi stize sutra,ali malo sutra..., 24. januar 2019 10:18)

    Turci ne bi toliko ulagali u košarku da nije popularna u Tursku. I Turska nije država od pet milijuna stanovnika, da nema barem deset tisuća gledatelja po utakmici, nego je imala tri tisuca gledatelja po utakmici. Po gledanosti rukomet šiša košarku u Europi.
     (Stiže novi F16, 24. januar 2019 12:45)

    # Link komentara

  11. @jovo nemas pojma, ako su uspesi u fudbalu najveci sportski uspesi, sto nije istina jer postoje sportovi gde je konkurencija ipak veca ,onda je Zvezdin uspeh najveci uspeh ovih prostora bez konkurencije jer je to titula, a ne vase blamiranje u finalu koje e bilo gotovo u 60 min. Vi hrvati ste toliko licemjerni ali vam to nece pomoci ,najveci uspesi ovih prostora su postigli Srbi ,kosarka, Zvezda ,Djokovic i vase kmecanje to nece da promeni
    (realno, 24. januar 2019 12:00)

    # Link komentara

  12. @jovo nemas pojma, ako su uspesi u fudbalu najveci sportski uspesi, sto nije istina jer postoje sportovi gde je konkurencija ipak veca ,onda je Zvezdin uspeh najveci uspeh ovih prostora bez konkurencije jer je to titula, a ne vase blamiranje u finalu koje e bilo gotovo u 60 min. Vi hrvati ste toliko licemjerni ali vam to nece pomoci ,najveci uspesi ovih prostora su postigli Srbi ,kosarka, Zvezda ,Djokovic i vase kmecanje to nece da promeni
    (pati luzeru, 24. januar 2019 11:51)

    # Link komentara

  13. Takmičenje pionira juniora kadeta i omladinaca i osvajanje zlatnih medalja u tim kategorijama koje gledaju njihovi roditelji i rodbina je po nekim trust mozgovima vece i važnije nego finale svetskog prvenstva koje gleda cela planeta. Sa likovima koji to pisu nema nikakvog smisla polemisati. Ignorisati jer to nisu ozbiljni komentari i je neozbiljno. U fudbalu jedan srpski tim osvojio ligu prvaka CZ 1991. Hrvatski nijedan klub. U kosarci 5 hrvatskih titula 2 Cibone i 3 Jugoplastike i 1 srpska Partizana 1992. Na reprezentativnom nivou sto je najvažnije jer svi zivimo za utakmice svoje reprezentacije ovo finale SP u fudbalu 2018 u Rusiji je apsolutno najveći sportski uspeh svih vremena na teritoriji ExXu bez ikakve dileme.
    (Jovo, 24. januar 2019 10:57)

    # Link komentara

  14. Košarka je samo na papiru popularnija u Europi. Pogledaj prosjek gledatelja na Eurobasketu u Turskoj, a pogledaj na Rukometnom prvenstvu.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Stiže novi F16, 23. januar 2019 23:03)

    Kosarka ti je drugi najpopularniji sport posle fudbala, cetvrti je tenis , deseti je fudbal..tek 22 je rukomet. Poredjenje nema smisla, koliko je bilo gledalaca na rukometnom prvenstvu u Beogradu ili Kataru a koliko je recimo bilo na drugim takmicenjima u kosarci. U Nemackoj je rukomet popularan sport ali da se recimo odigrava u Italiji vec nebi bilo tako popunjeno, jos dosta stranaca zivi u Nemackoj pa je zato bilo popunjeno.
    (eskadrila maketa F 16... a novi stize sutra,ali malo sutra..., 24. januar 2019 10:18)

    # Link komentara

  15. @pijani zlotvor cinjenice su cinjenice , ocito si ti taj kojemu je potrbna strucna pomoc jer imas halucinacije
    (malo manje piti, 24. januar 2019 10:13)

    # Link komentara

  16. @jovo kad vi budete imali titulu prvaka Evrope i sveta kao sto je to Zvezda uradila onda se javi susjed
    (los pokusaj hrvat, 24. januar 2019 09:10)

    # Link komentara

  17. Kakve gluposti se ovde pusu to je strasno Srbija bila 5 puta prvak Evrope i sveta u fudbalu 16 18 21 god kakve su to titule. Posle se ti fudbaleri profilisu i 50% njih ne završi dalje od Srpske lige. Takvi komentari su bruka i sramota gledaju se samo reprezentacije. I u kosarci mi dobro prodjemo u18 u21 osvajamo zlata e tu vec imamo rezultata dugi niz godina smo u vrhu 2 u Evropi 2 u svetu i 2 na olimpijadi za respekt dok su i Hrvati prosle godine bili prvaci Evrope u16 kod nas u N Sadu igrali finale u20 a reprezentacija im je u banani nema ih nigde dugo vremena.Merilo su igre drzavne reprezentacije i onda kada mi budemo u finalu svetskog prvenstva u fudbalu i kad Srbiju gleda 4,5 milijardi ljudi možemo biti ponosni sto smo Srbi a do tada cestitajmo komisijama na njihovom uspehu.
    (Jovo, 24. januar 2019 07:39)

    # Link komentara

  18. presrecan sam sto ne igrajy polufinale.
     (ns22, 24. januar 2019 01:15)

    # Link komentara

  19. Cuj ovo 'srbija 4 titule u fudbalu', hahahahah :D decko, ozbiljno ti savjetujem da potrazis strucnu pomoc.
    Mi imamo vise medalja u nogometu nego vi sudjelovanja na europskim prvenstvima. :D
    (Pijani zlotvor, 23. januar 2019 23:36)

    # Link komentara

  20. Nepremostiv jaz izmedju nas i vas za sva vremena povucena je cinjenicom da Srbija ima 4 titule u fudbalu a Hrvatska 0.Da Srbija zauvek ima zapisan tim koji je evropski i svetski prvak u fudbalu.Druga jasna granica izmedju nas i vas postavljana je izvesnim Novakom Djokovicem,ne samo uskoro najboljim ikad u najelitnijem sportu ikad,nego jednim od najboljih ikad sportista!To vi najbolje znate!Sad se nastavi tesiti da su dva slucajne penala protiv Danske i Rusije nesto nevidjeno vazno i bitno,cisto da ti bude lakse
    (Xnodeh, 23. januar 2019 23:09)

    Ajde sad potraži samo za klupsku košarku, pa mi reci ko je veća sila u košarci. Srbija ili Hrvatska
     (Stiže novi F16, 23. januar 2019 23:26)

    # Link komentara

  21. Zasto Hrvati imaju potrebu ovde da dolaze, pravdaju se ili dokazuju?
    PS. Odlicna igra izvanredne generacije majstora rukometa - mislim na hrvatsku reprezentaciju.
     (Windows Phone is dead :(, 23. januar 2019 23:23)

    # Link komentara

  22. Cibona dva puta prvak Evrope,Split tri puta prvak Evrope,koliko puta ste bili klupski prvaci Evrope?ne falite se nestao u tome :) zaboravljate da nas nikad dok god ste zivi necete stic u klupskoj kosarci.Naravno imamo mi i reprezentativnih medalja...
    (Panco, 23. januar 2019 23:14)

    # Link komentara

  23. Nogomet je nogomet. Sve ostalo su utjesne nagrade. Tu je napravljen nepremostiv jaz i povucena granica za sva vremena izmedju nas i vas. Mi to znamo, vi to znate. Sad se nastavite tjesiti.
    (Pijani zlotvor, 23. januar 2019 22:38)

    Nepremostiv jaz izmedju nas i vas za sva vremena povucena je cinjenicom da Srbija ima 4 titule u fudbalu a Hrvatska 0.Da Srbija zauvek ima zapisan tim koji je evropski i svetski prvak u fudbalu.Druga jasna granica izmedju nas i vas postavljana je izvesnim Novakom Djokovicem,ne samo uskoro najboljim ikad u najelitnijem sportu ikad,nego jednim od najboljih ikad sportista!To vi najbolje znate!Sad se nastavi tesiti da su dva slucajne penala protiv Danske i Rusije nesto nevidjeno vazno i bitno,cisto da ti bude lakse
    (Xnodeh, 23. januar 2019 23:09)

    # Link komentara

  24. Hrvatska pobjedila aktualne europske i svjetske prvake. Ja zadovoljan, za zemlju od 4 mil. stanovnika. Steta sto suci nisu bili na visini zadatka u zadnjoj minuti utakmice s Njemackom.
    (Birek, 23. januar 2019 23:07)

    # Link komentara

  25. Hrvati svakako jesu sila u rukometu,ali ljudi,taj sport ozbiljno igraju desetak zemalja na svetu,malo vise od vaterpola.Mi jednostavno nemamo kult rukometne reprezentacije i kad smo imali dobre igrace nismo nista osvajali sem tog srebra 2012.Drugo,rukometna prvenstva se igraju svake godine,pravila se menjaju svake tri god,vise ni sami ne znaju sta da menjaju kako sudije ne bi imali previse uticaja na ishod.Vidite da domacini mnogo cesto stizu.do postolja,sto je dokaz da sudije.cesto odlucuju i navlace,sto su i Hrvati osetili na kozi prptiv Nemaca pre koji dan.Neko rece da nemamo medalja u kosarci u poslednje vreme?!Akuelni smo svetski,evropski i olimpijski vicesampioni za neupucene.A kosarka je svakako popularnija od rukometa,kao i odbojka,u kojoj nismo sila ali smo stalno u vrhu uprkos besparici i neulaganju i zapostavljanju tog sporta.
    (nwa, 23. januar 2019 22:29)

    Košarka je samo na papiru popularnija u Europi. Pogledaj prosjek gledatelja na Eurobasketu u Turskoj, a pogledaj na Rukometnom prvenstvu.
     (Stiže novi F16, 23. januar 2019 23:03)

    # Link komentara

  26. U pravu si, taj loš meč su odigrali u grupi protiv Srbije.
    (Ajde, 23. januar 2019 20:16)

    Ne,taj mec su odigrali danas protiv vas.Kad izgube od nekog ko godinama nema medalju,dobija samare od Brazila,onda je to taj los dan
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:14)

    Koliko je meni poznato Srbija nema medalju godinama i dobija samare od Brazila i Argentine. Od Bahreina. I od Belgije. Ejjj, Belgije!!! Sreća da se Kolumbija nije plasirala na SP, bilo bi čupavo. Ali samo prvo poluvrijeme.
    (Ajde, 23. januar 2019 23:03)

    # Link komentara

  27. Najprije veliki pozdrav svim iskrenim ljubiteljima sporta i čitateljima meni najboljeg srpskoga portala B92! Ali sada ono važnije, ili ono što mi upada u oči, a to je dječije prepucavanje, tko je bolji Hr ili Srb...to mi je presmišno..a da ne kažem žalosno! Bavite se sportom, vježbajte i vjerujte da će vam komentari biti puno realniji...a ne ležati na kauču i prosipati mržnju i netrpeljivost. Sportski pozdrav iz lipoga Zadra!
    (Željko Žuža, 23. januar 2019 23:02)

    # Link komentara

  28. @Torcida Trebinje

    Čega se pametan stidi... ?
     (Bobić, 23. januar 2019 23:01)

    # Link komentara

  29. Susjedi, procitajte moj nik i saznacete zasto ce Srbija uvek biti sportska sila br.1 na ovim prostorima.
     (DjokovicCrvenaZvezda, 23. januar 2019 22:58)

    # Link komentara

  30. U nogometu cete biti bolji kad budete imali sampiona Evrope, kao sto je to ostvarila Crvena Zvezda. Znaci, najverovatnije nikad.
    (DjokovicBariTokio, 23. januar 2019 20:45)
    Dakle onda smo mi bolji u košarci, rukometu, odbojci i vaterpolu jer imamo više titula lige prvaka, posebno u košarci, tu niste ni blizu? Mislim po toj logici, zar ne?
    (Nino, 23. januar 2019 22:46)

    # Link komentara

  31. Nogomet je nogomet. Sve ostalo su utjesne nagrade. Tu je napravljen nepremostiv jaz i povucena granica za sva vremena izmedju nas i vas. Mi to znamo, vi to znate. Sad se nastavite tjesiti.
    (Pijani zlotvor, 23. januar 2019 22:38)

    # Link komentara

  32. 2012. god Beograd 26-22, tada smo pokazali Hrvatima ko je sila u rukometu
    (Srbin, 23. januar 2019 21:54)

    Bas sad gledam, mora da je bolelo.
     (Nemanja, 23. januar 2019 22:36)

    # Link komentara

  33. @croata hahah Juric nikada nije igrao u prvoj, i da igralo je 14 Srba
    (realno, 23. januar 2019 22:35)

    # Link komentara

  34. Pa pustili su jer polufinale igraju sa Dancima ali u Nemackoj, lakse ce biti nego finale u njihovoj dvorani.
    (Zlatne ruke sinko, 23. januar 2019 22:24)

    Da da da idu na prvog favorita turnira.
     (lol, 23. januar 2019 22:34)

    # Link komentara

  35. (lol, 23. januar 2019 22:07)

    Djokovic-Cilic 17-2
    Djokovic-Coric 3-0
    Djokovic-Ljubicic 7-2
    Djokovic-Ancic 3-1

    Nole se sprda.
     (Terry, 23. januar 2019 22:30)

    # Link komentara

  36. Hrvati svakako jesu sila u rukometu,ali ljudi,taj sport ozbiljno igraju desetak zemalja na svetu,malo vise od vaterpola.Mi jednostavno nemamo kult rukometne reprezentacije i kad smo imali dobre igrace nismo nista osvajali sem tog srebra 2012.Drugo,rukometna prvenstva se igraju svake godine,pravila se menjaju svake tri god,vise ni sami ne znaju sta da menjaju kako sudije ne bi imali previse uticaja na ishod.Vidite da domacini mnogo cesto stizu.do postolja,sto je dokaz da sudije.cesto odlucuju i navlace,sto su i Hrvati osetili na kozi prptiv Nemaca pre koji dan.Neko rece da nemamo medalja u kosarci u poslednje vreme?!Akuelni smo svetski,evropski i olimpijski vicesampioni za neupucene.A kosarka je svakako popularnija od rukometa,kao i odbojka,u kojoj nismo sila ali smo stalno u vrhu uprkos besparici i neulaganju i zapostavljanju tog sporta.
     (nwa, 23. januar 2019 22:29)

    # Link komentara

  37. Ma pustili ih Francuzi nije im bio bitan mec! 
    (Andrej, 23. januar 2019 21:54) 

    Da,pustili su da bi 1/2 finale igrali sa domaćinom Danskom...a ne sa Nor.
    (Panac, 23. januar 2019 22:17)

    Ništa Francuzima ova utakmica nije znacila, i da su dobili bili bi drugi jer Nemačka ima mnogo bolju gol razliku.
     (drugi kako god, 23. januar 2019 22:29)

    # Link komentara

  38. Da,pustili su da bi 1/2 finale igrali sa domaćinom Danskom...a ne sa Nor.
    (Panac, 23. januar 2019 22:17)

    Naravno jer lakse je Dance dobiti u polufinalu nego u finalu. Ne shvatas poentu...
     (Andrej, 23. januar 2019 22:27)

    # Link komentara

  39. Tabela kaze da je Norveska u polufinalu, dakle nece doci do sanse da se bore za peto mesto :)
     (Novak, 23. januar 2019 22:27)

    # Link komentara

  40. U nogometu cete biti bolji kad budete imali sampiona Evrope, kao sto je to ostvarila Crvena Zvezda. Znaci, najverovatnije nikad.
    (DjokovicBariTokio, 23. januar 2019 20:45)

    Sabanadjovic, radinovic, najdovski, juric, belodedic, savicevic, prosinecki, pancev, jedan polutan mihajlovic + dva srbina jugovic i stojkovic.
    To je dakle sastav stupa srbstva 1991. Aj putuj
     (croata, 23. januar 2019 22:27)

    # Link komentara

  41. (Terry, 23. januar 2019 22:01@

    A svi bi sve mjenjali za nogomet...i Đoković.
    (el pecador, 23. januar 2019 22:25)

    # Link komentara

  42. Pa pustili su jer polufinale igraju sa Dancima ali u Nemackoj, lakse ce biti nego finale u njihovoj dvorani.
    (Zlatne ruke sinko, 23. januar 2019 22:24)

    # Link komentara

  43. @Drago do tog vas finala vodio Srbin , glavni igrac vam bio Subasic, a titula Zvezde je daleko veci uspeh jer je to titula ne blamiranje u finalu
    (jos jedna neznalica, 23. januar 2019 22:24)

    # Link komentara

  44. #drago
    SAMPIONSKA TITULA je uvek jaca od PORAZA u finalu.
     (DjokovicBariTokio, 23. januar 2019 22:23)

    # Link komentara

  45. DjokovicBariTokio

    I da je to bila Srbija i svi Srbi a ne glavni igraci Hrvat, Crnogorac i Makedonac to se ne moze mjeriti sa finalom reprezentacije nikako.
    Vi najbolje znate da je finale SP u nogometu vece od svega zajedno sa ovih prostora.
    (drago, 23. januar 2019 22:20)

    # Link komentara

  46. (Malkom

    Vi imate nase imena I prezima a ne obrnuto.
    (D, 23. januar 2019 22:19)

    # Link komentara

  47. Ma pustili ih Francuzi nije im bio bitan mec!
    (Andrej, 23. januar 2019 21:54)

    Da,pustili su da bi 1/2 finale igrali sa domaćinom Danskom...a ne sa Nor.
     (Panac, 23. januar 2019 22:17)

    # Link komentara

  48. Bar smo izborili kvalifikacije za OI, za razliku od nekih koji jedva Bahame pobede.
     (Jumko, 23. januar 2019 22:16)

    # Link komentara

  49. Kad bi Hrvatima uzeli one koji se zovu i prezivaju srpskim imenom i prezimenom, ne mislim na Duvnjak, Horvat, Strlek itd .. vec sportiste poput Bojana Bogdanovica i ostale za koje se zna da su Srbi sta bi njima ostalo? Nista.
     (Malkom, 23. januar 2019 22:13)

    # Link komentara

  50. @Xnodeh Kakva legenda... Hrvati u rukometu 2. titule na Oi i jednu na Sp, i "par" bronzi, a pises da imaju 13 medalja... Sta nije u redu sa tobom?:) P.s. Imaju i srebra, slabo si guglao!
    (Jumko, 23. januar 2019 21:52)

    Pa da rekoh ti 13 medalja, 3 zlata, 5 srebra i 5 bronzi. Greskom sam u prethodnom komentaru prevideo srebra, zato sam i napisao jos par bronzi,misleci da sam naveo i zlata i srebra. Izvini sused sto sam te slucajno povredio
     (Xnodeh, 23. januar 2019 22:11)

    # Link komentara

  51. Idi gledaj gađanje glinenih globova, nije odbojka za Hrvata. Pominjes svetska prvenstva a na poslenja 6 sp smo igrali 5 polufinala, 11 medalja sa ep, pre dve godine uzeli Svetsku ligu...Haha kazeš s Kosovom, eto šta ćemo sad smo oslabljeni, možete sa njima da vežbate ko će prvi da prebaci mrežu, mrtva trka ko je (ne)talentovaniji Albanci ili Hrvati...
    (pitanje je sad, 23. januar 2019 21:52)

    Vi znaci ne priznajete rezultate Jasne Šekaric, pošto je trap najteža grana u streljaštvu.
     (lol, 23. januar 2019 22:11)

    # Link komentara

  52. Za 1 gol smo ispali. Od Njemacke smo izgubili 1 razlike a sa remijem bi prosli. Podcijenili smo Brazil i to nas je kostalo. Steta jer smo boljinod Brazila.
    Imas 6 pobjeda i 2 poraza i ispadnes. Razbijes svjetske i evropske prvake i izgubis.
    (drago, 23. januar 2019 22:09)

    # Link komentara

  53. Mislim da bi Hrvati menjali sve u sportu za jednog Djokovica, mnogo je veliko ime Nole u sportu.
    (Terry, 23. januar 2019 22:01)

    Koliko sreće ima, em slab ždrijeb, em mu predaju nikad slabija konkurencija. 
    Jedan četrdesetogodišnjak, drugi izrauban treći se još kako tako drži, a ostali amatercine. Nekad je bilo po 7-8 favorita za titulu, a danas dva do tri sve ovisi u kakvom su stanju. Nije ovo zlatno doba tenisa, nego je ovo tenis iz kamenog doba. Ne, ne bi hvala
     (lol, 23. januar 2019 22:07)

    # Link komentara

  54. 2012. god Beograd 26-22, tada smo pokazali Hrvatima ko je sila u rukometu
    (Srbin, 23. januar 2019 21:54)

    Uh kad se setim zasto cutiteeeee
     (Viktor, 23. januar 2019 22:03)

    # Link komentara

  55. Mislim da bi Hrvati menjali sve u sportu za jednog Djokovica, mnogo je veliko ime Nole u sportu.
     (Terry, 23. januar 2019 22:01)

    # Link komentara

  56. @Xnodeh
    Te silne medalje kao Jugoslavija ili... he he
     (Shaqiri, 23. januar 2019 21:55)

    # Link komentara

  57. blago vama kojima je život ulepšan dokazivanjem ko ima više sportskih uspeha. skromno !
     (ja hocu da budem aMoniman, 23. januar 2019 21:55)

    # Link komentara

  58. Ma pustili ih Francuzi nije im bio bitan mec!
     (Andrej, 23. januar 2019 21:54)

    # Link komentara

  59. Da,vise.Mi u odbojci imamo 20 medalja okruglo bez Svetske lige.Oni u rukometu 13!Takodje mi mo u kosarci bili 2x svetski i 3x evropski prvaci i 2x olimpijski viceprvaci.Oni u rukometu sem dva olimpijska zlata i jednog svetskog imaju jos par bronzi.To je taj "pregrst medalja" po tebi.Sad se vrati tamo kod njih,pridruzi im se da zajedno placete,lakse je u drustvu
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:28) 

    Osim ta tri zlata imamo pet srebra i pet bronce, a 2008. 2009. i 2010 smo pokradeni za tri zlata. To je Červar nakon itakmice s Njemcima rekao celnicima IHF-a
     (lol, 23. januar 2019 21:54)

    # Link komentara

  60. 2012. god Beograd 26-22, tada smo pokazali Hrvatima ko je sila u rukometu
     (Srbin, 23. januar 2019 21:54)

    # Link komentara

  61. Svjetska velesila u odbojci, a imate dvije medalje na SP-ma Jednu davne 2010. a drugu još davnije 1998 kao Jugoslavija s Kosovom i Crnom gorom.
    (lol, 23. januar 2019 21:33)

    Idi gledaj gađanje glinenih globova, nije odbojka za Hrvata. Pominjes svetska prvenstva a na poslenja 6 sp smo igrali 5 polufinala, 11 medalja sa ep, pre dve godine uzeli Svetsku ligu...Haha kazeš s Kosovom, eto šta ćemo sad smo oslabljeni, možete sa njima da vežbate ko će prvi da prebaci mrežu, mrtva trka ko je (ne)talentovaniji Albanci ili Hrvati...
     (pitanje je sad, 23. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  62. @Xnodeh Kakva legenda... Hrvati u rukometu 2. titule na Oi i jednu na Sp, i "par" bronzi, a pises da imaju 13 medalja... Sta nije u redu sa tobom?:) P.s. Imaju i srebra, slabo si guglao!
     (Jumko, 23. januar 2019 21:52)

    # Link komentara

  63. Pokrali su nas protiv Nemaca inace bi prosli dalje.
     (O.T.A.N., 23. januar 2019 21:50)

    # Link komentara

  64. Mandic, staro hrvatsko prezime.
    (Vlado, 23. januar 2019 21:50)

    # Link komentara

  65. Srbi imaju bolje tenisace, a mi smo bolji u rukometu.
     (Jumko, 23. januar 2019 21:50)

    # Link komentara

  66. @lol a kad ste vi zadnji put uzeli bilo kakvu medalju u rukometu ?
    ("velesilo", 23. januar 2019 21:48)

    # Link komentara

  67. Cestitam Xnodex,znaci 20 medalja bez svjetske lige,znaci posle sankcija samo na 2 takmicenja niste osvojili medalju. Gazda te naucio da tako govoris 'istinu'? Buahahaha
     (Mario, 23. januar 2019 21:48)

    # Link komentara

  68. Nzn,ne pratim rukomet uopste,to je valjda komsijama veliki uspeh, 5.na takmicenju...
     (C i n i k, 23. januar 2019 21:47)

    # Link komentara

  69. Svjetska velesila u odbojci, a imate dvije medalje na SP-ma Jednu davne 2010. a drugu još davnije 1998 kao Jugoslavija s Kosovom i Crnom gorom.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (lol, 23. januar 2019 21:33)

    A vi sa Srbima do finala SP ..cccccc....malo korektnosti i istine, valjalo bi..
    (...., 23. januar 2019 21:47)

    # Link komentara

  70. Mi NISMO najbolji ni u nogometu ni u rukometu, ali smo tvrd orah svima. Prečesto u samom vrhu da bi nas se podcjenjivalo ili se sprdali s nama. Da biste razumili sta znaci biti u vrhu, evo ponavljam, pobjedite vi Argentinu i Englesku u nogometu, i Spanjolsku i Francusku u rukometu, na bilo kom turniru, pa cemo razgovarat. I jedno pitanje za sve: koliko na svijetu, iskreno, ima reprezentacija koje to mogu?
    (Matej, 23. januar 2019 21:38)

    # Link komentara

  71. Kauboji sretna vam drvena medalja 🤠.
    (Boban, 23. januar 2019 21:38)

    # Link komentara

  72. Jalova pobeda
    (Waikiki, 23. januar 2019 21:36)

    # Link komentara

  73. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
    (Igor, 23. januar 2019 19:50)
    ahahahhahaha kako nemamo kad smo aktuelni svetski,evropski i olimpijski vicesampioni
    (KingJames, 23. januar 2019 21:35)

    # Link komentara

  74. Da,vise.Mi u odbojci imamo 20 medalja okruglo bez Svetske lige.Oni u rukometu 13!Takodje mi mo u kosarci bili 2x svetski i 3x evropski prvaci i 2x olimpijski viceprvaci.Oni u rukometu sem dva olimpijska zlata i jednog svetskog imaju jos par bronzi.To je taj "pregrst medalja" po tebi.Sad se vrati tamo kod njih,pridruzi im se da zajedno placete,lakse je u drustvu
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:28)

    Svjetska velesila u odbojci, a imate dvije medalje na SP-ma Jednu davne 2010. a drugu još davnije 1998 kao Jugoslavija s Kosovom i Crnom gorom.
     (lol, 23. januar 2019 21:33)

    # Link komentara

  75. @Magnus Mi vise uspeha u odbojci nego Hrvati u rukometu!? Kosarka nam se moze meriti sa njihovim rukometom... Bili su 2x olimpijski i jednom svetski prvaci uz pregrst drugih medalja.
    (Jumko, 23. januar 2019 21:19)

    Da,vise.Mi u odbojci imamo 20 medalja okruglo bez Svetske lige.Oni u rukometu 13!Takodje mi mo u kosarci bili 2x svetski i 3x evropski prvaci i 2x olimpijski viceprvaci.Oni u rukometu sem dva olimpijska zlata i jednog svetskog imaju jos par bronzi.To je taj "pregrst medalja" po tebi.Sad se vrati tamo kod njih,pridruzi im se da zajedno placete,lakse je u drustvu
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:28)

    # Link komentara

  76. Ne,taj mec su odigrali danas protiv vas.Kad izgube od nekog ko godinama nema medalju,dobija samare od Brazila,onda je to taj los dan
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:14)

    Brazil. hahaha.. ajde ne sramoti se.hahaha
     (lol, 23. januar 2019 21:27)

    # Link komentara

  77. Mi dobri u kosarci i odbojci, hrvati u fudbalu i rukometu. Ala smo se podelili, mi uzimamo ovo, vi ono. Bratski nema sta!
     (Ns, 23. januar 2019 21:26)

    # Link komentara

  78. Hrvati ajde idite sa ovog sajta.Dosadni ste bre vise.Dovoljni smo sami sebi.
     (King Roger, 23. januar 2019 21:21)

    # Link komentara

  79. @Magnus Mi vise uspeha u odbojci nego Hrvati u rukometu!? Kosarka nam se moze meriti sa njihovim rukometom... Bili su 2x olimpijski i jednom svetski prvaci uz pregrst drugih medalja.
     (Jumko, 23. januar 2019 21:19)

    # Link komentara

  80. ovima šta broje medalje i svađaju se ko je bolji Hrvati ili Srbi reći ću samo ovo: vi te medalje osvojili niste
    (cro, 23. januar 2019 21:15)

    # Link komentara

  81. U pravu si, taj loš meč su odigrali u grupi protiv Srbije.
    (Ajde, 23. januar 2019 20:16)

    Ne,taj mec su odigrali danas protiv vas.Kad izgube od nekog ko godinama nema medalju,dobija samare od Brazila,onda je to taj los dan
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:14)

    # Link komentara

  82. Gledao tekmu.
    Francuzi odradili mec kao laksi trening, svejedno im je hoce li biti 1. ili 2.
    Koliko su hrvati imali uspjeha u rukometu toliko smo mi imali u odbojci, mozda smo cak i bolji.
    Pozdrav.
     (Magnus, 23. januar 2019 21:13)

    # Link komentara

  83. proud to be a Croat
    (Torcida_Trebinje, 23. januar 2019 19:52)

    i ja sam ponosan sto sam Srbin
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Hajduk su osnovali Srbi, cisto da znas, 23. januar 2019 20:01)nemoj lagati, Hajduk su osnovali Fabjan Kaliterna, Lucijan Stella, Ivan Šakić i Vjekoslav Ivanišević, sve Hrvati a u Splitu 1911. i nije bilo Srba. 1945. u generalštabu u Beogradu su većina bili Hrvati, neću reći da su Partizan osnovali Hrvati jer ne znam točno ali da su imali veliki utjecaj jesu
    (cro, 23. januar 2019 21:09)

    # Link komentara

  84. @nik zaboravio si kajak ,judo karate ,rvanje taekvondo, streljastvo u svim tim sportovima Srbija ima svetske sampione ,vi nista laku noc hrvati uvek ste iza nas
    (Srbija br 1, 23. januar 2019 21:03)

    # Link komentara

  85. Steta za hrvatske rukometase. Brazil je Cervarov teski grijeh i to nas je kostalo polufinala. Uz dobru taktiku pobjeda sigurno ne bi izostala i tako rastereceni bi najvjerovatnije pobijedili ili Njemacku ili Francusku. Sto bi bilo kad bi bilo ? Jos nesto ; smetaju me ova prebrojavanja medalja po chatu jer nemaju nikakvog smisla. Sto vrijedi vise : finale SP-a u nogometu ili Novakovi grand- slamovi ? Bespredmetno pitanje. Svako broji kako njemu odgovara. Bitno je da su i nadalje i jedni i drugi konkurentni u puno sportova. Sportski pozdrav !
    (djedmedjed, 23. januar 2019 21:03)

    # Link komentara

  86. Xnodeh, cestitam tvojoj Jugoslaviji na tituli 2002 Buahahaha
    (Mario, 23. januar 2019 20:51)

    I treba,pobedili Amerikance,koje vi nikad necete
    (Xnodeh, 23. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  87. Umesto prepucavanja, pogledajte sta je sportska nacija, cime se svi vi hvalite... Danska, rukomet... Krcata hala, svi u crvenom, svi navijaju! Ali ne zato jer su uspesni u rukometu, nego jer vole svoju zemlju i sport, a i tako svaku svoju reprezentaciju prate i bodre, bez obzira na okolnosti!
     (Jumko, 23. januar 2019 21:01)

    # Link komentara

  88. Valter 
    Razlika u fudbalu i kosarci je sto je u kosarci ne racunajuci SAD koji niko ne moze da pobedi Srbija najbolja na svetu,a u fudbalu vi imali malo vise srece pa to uspeli,osvojite nekoliko puta zaredom medalju pa cemo onda prestati da uporedjujemo,posto koliko se secam Srbija je i na SP i na OI osvojila srebro
    (PFC, 23. januar 2019 20:45)

    Ajde neka proba Srbija da osvojo u nogometu nekoliko puta medalju, pored nogometnih aždaja.
     (,,,,,, 23. januar 2019 20:55)

    # Link komentara

  89. Svjeska sila u rukometu svake godine dobjemo dvi tri vrhunske reprezentacije nego mene zanima zasto sp u kosarci nema prvaka 1998 i 2002 nema te drzave moze mi neko obajsnit eto toliko
    (Nk, 23. januar 2019 20:54)

    # Link komentara

  90. A pazi srbe sto uporedjuju klupski sa reprez. sportom. Izgleda da ste i po tome jedini i specificni, da vam bitnije u klupskom nesto uraditi nego reprezentativnom.Ali dobro,kako znamo da volite svoju reprez. ne cudi
     (Ivano Balic, 23. januar 2019 20:54)

    # Link komentara

  91. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
    (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    Nezavisno od tvog prvog dela komentara (sa kojim se uglavnom slažem) Srbija je trenutni olimpijski, svetski i evropski vicešampion u košarci, a to je, složićemo se Igore, na svakom šampionatu po medalja.
     (Navijač, 23. januar 2019 20:53)

    # Link komentara

  92. Xnodeh, cestitam tvojoj Jugoslaviji na tituli 2002 Buahahaha
     (Mario, 23. januar 2019 20:51)

    # Link komentara

  93. Hrvatska 5 ili 6 Srbija 18 ok bolji ste ali samo se medalje pamte.
    Statistika sa Wikipedije medalje sa SP,EP i OI od 1991 do 2018
    Muškarci:
    Fudbal: Srbija:Hrvatska 0:2
    Košarka:Srbija:Hrvatska 11:4
    Odbojka:Srbija:Hrvatska 13:0
    Rukomet:Srbija:Hrvatska 4:13
    Vaterpolo:Srbija:Hrvatska23:13
    Ukupno:Srbija:Hrvatska 51:32
    Znači mi bolji u košarci,odbojci,vaterpolu i ukupno a vi u fudbalu i rukometu
    Žene:
    Košarka:Srbija:Hrvatska 2:0
    Odbojka:Srbija:Hrvatska 7:3
    Rukomet:Srbija:Hrvatska 2:0
    Ukupno:Srbija:Hrvatska 11:3
    Znači mi u svemu bolji.
    (PATRIOTA, 23. januar 2019 20:09) # Link komentara

    Vidim potrudio si se napisat referat.sjedi 5,al za trud i volju.a jedinica za laz.
    Sad da ispravis ocjenu istrazi omjer Hrvatske i srbije kao samostalne.
    3,2,1 kreni
    (Shaqiri, 23. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  94. Ruku na srce, Hrvati su trebali igrati u polufinalu. Ali sudije i Nemacka domacin to ne dozvolise. Igraju brate svaka cast, bore se, a ne kao nase seka perse! pozz
     (detlic, 23. januar 2019 20:50)

    # Link komentara

  95. Valter
    Razlika u fudbalu i kosarci je sto je u kosarci ne racunajuci SAD koji niko ne moze da pobedi Srbija najbolja na svetu,a u fudbalu vi imali malo vise srece pa to uspeli,osvojite nekoliko puta zaredom medalju pa cemo onda prestati da uporedjujemo,posto koliko se secam Srbija je i na SP i na OI osvojila srebro
     (PFC, 23. januar 2019 20:45)

    # Link komentara

  96. #Nk
    U nogometu cete biti bolji kad budete imali sampiona Evrope, kao sto je to ostvarila Crvena Zvezda. Znaci, najverovatnije nikad.
     (DjokovicBariTokio, 23. januar 2019 20:45)

    # Link komentara

  97. Eto od onih koji su za srebro Hrvatske na SP u nogometu govorili da je drvena medalja,večeras čuh kako je srebro Srbije u košarci veliki uspjeh!Čudni neki kriteriji!?Hrvatske naravno ni u vaterpolu nigdje nema,osim šta je još uvijek aktualni prvak svijeta!Kad se srebrom Hrvata na SP u nogometu kontrira titulom Zvezde u Evropi kao dokaz tko je bolji u nogometu,onda po istom kriteriju izbrojite titule prvaka Evrope hrvatskih klubova u košarci i vaterpolu.U košarci 5 puta u odnosu na jednom Partizana.U vaterpolu se ni broja nezna kad su svake druge godine prvaci Evrope Jugaši iz Dubrovnika!Ajde laku noć društvo,uživajte u dječjim prepucavanjima.Samo budite malo principijelniji kad nešto uspoređujete!!!
    (Valter, 23. januar 2019 20:38)

    # Link komentara

  98. #Riva
    Ja tebi zelim da osetis kako je to kad imas klupskog SAMPIONA Evrope i sveta u fudbalu..Crvena Zvezda Beograd sezona 1991/92.
     (DjokovicBariTokio, 23. januar 2019 20:35)

    # Link komentara

  99. Igor, 23. januar 2019 19:50

    Sve se slažem, ali mi u košarci imamo 3 srebra sa poslednja 3 takmičenja i to smo prošlo EP igrali sa maltene drugim timom, a bili smo prilično pokradeni u finalu, tako da nije baš da nemamo medalje u poslednje vreme.
    Inače se slažem sa tobom, velesila ste u rukometu, bez obzira na izostanak medalje.
    (Đorđe, 23. januar 2019 20:35)

    # Link komentara

  100. Bolji ste u kosarci odbojci plivanju u vaterpolu smo svi sve osvojili imate đokovica i ivanovic mi bolji u rukometu nogometu atletika perkovic vlasic kolak a spanovic nije ni sp ni oi pobjednik veslanje jedrenje cilic ivanisevic kostelici gimnastika strljastvo rukomet na pjesku vi nemate tri jaka imena u pojedinacno sportu eto toliko
    (Nk, 23. januar 2019 20:34)

    # Link komentara

  101. Nemamo puno medalja u poslednje vremeu kosarci?! Srebro SP 2014,Srebro OI 2016,Srebro EP 2017....HahahahahahahahahahUglavnom smo dosta porazeni na mnogim poljima?! Hrvatska uzasna u kvalifikacijama za SP u kosarci,bez medalje 4 godine u rukometu,pije SESTARDU od Spanije u fudbalu,pije samare od Srbije redovno u vaterpoluHHhahaha…haha
    (Xnodeh, 23. januar 2019 20:02)
    sad ti je srebro uspjeh sinko moj...
    (Zigzag, 23. januar 2019 20:13
    Heh, ipak je srebro u košarci uspjeh za Srbe kojim se oni hvale, a srebro u nogometu sa SP za Hrvate samo neuspjeh ( po Srbima).
    (Ajde, 23. januar 2019 20:34)

    # Link komentara

  102. Hrvatska pobijedila i europske i svjetske prvake a ne igra polufinale.
    Hrvatska pobijedila Španjolsku pa izgubila od Brazila.
    Španjolci pobijedili Brazil.
    Jedna izgubljena utakmica i igraš za peto mjesto. Takva su pravila.
    Ipak ostvarili su plasman na OI i ostaje zadovoljstvo da su pobijedili i europske i svjetske prvake. Odličan rezultat za mladu ekipu i smjenu generacije.
    (Gordi, 23. januar 2019 20:29)

    # Link komentara

  103. Bravo jugoslaveni, cestitam sto ste bili prvaci svijeta 2002 u kosarci. Buahahaha
     (Mario, 23. januar 2019 20:28)

    # Link komentara

  104. Druzino koga briga za kosarku tenis vaterpolo rukomet.. Na Sp u NOGOMETU smo prosli skupinu, pa pobedili u osmini pa u cetvrt pa u finalu i igrali finale SP!!!! Zelim vam srbi da jednom samo to dozivite pa cete videti koliko su bitni golubovi tekvondo rvanje bocanje jedrenje rukomet odbojka... Veliko nista. Ni ne moramo nista nihde ni u jednom sportu osvojiti. Ziveli. p.s.znam da vi nogomet ne bi menjali za kosarkaske meedalje. Lol lol
     (Riva, 23. januar 2019 20:25)

    # Link komentara

  105. Kako Srbija nema dosta medalja u posljednje vrijeme u kosarci, kada su na zadnja 3 takmicenja uzeli srebro (ako se ne varam). To je ogroman uspjeh.
    (HARIS, 23. januar 2019 20:10)

    Harise,kompleksi su cudo!Samo ih posmatraj,danima pisu ovde ono sto bi voleli da jeste i sto njima odgovara,kad im predocis da mogu otici na wikipedia i sve proveriti,oni i dalje pricaju ono sta njima odgovara.Pusti ih,uzivaj citajuci gluposti koje pisu.Pozdrav Harise!
    (Xnodeh, 23. januar 2019 20:23)

    # Link komentara

  106. Žal zbog poraza od Brazila. Tu utakmicu smo glupo izgubili ali zasluženo.Protiv Njemačke dobra,muška utakmica koju smo nažalost izgubili uz možda koju pogrešku sudaca,ali jbg i oni su ljudi.Danas smo bili dobri,skoncentrirani a Francuzi nekako mi nisu bili "zainteresirani"?I inače mi na ovom SP Franci nekako nisu...Ali s njima se nikad ne zna.Uvijek što ide dalje oni sve bolji.Ukupni dojam je da je moglo biti bolje,ali nažalost nije.Kad se sve zbroji nisam razočaran,ali sam se nadao bilo kakvoj medalji.U svakom slučaju:"Iznad svih Hrvatska!"
    (Dioptrija, 23. januar 2019 20:21)

    # Link komentara

  107. Protiv francuske danske spanjolske svedske njemacke imamo preko 50 pobjeda tu je sad i jaka norveska koju smo u zadnje tri godine dobili tri put protiv mađarske poljske imamo preko 20 pobjeda od 2004 do 2016 uvjek u polufinalu ep samo francuska i qatar sa kojim smo samo jednom igrali imaju pozitivan skor sa danskom nerjeseno pobjeđivali dansku sa 11 golova francusku 7 spanjolsku 10 poljsku 14 mađarsku 9 jaku norvesku 7 rusiju 8 od 2003 uvjek među 5 jednom 6 duvnjak balic cindric lackovic metlicic saracevic srelek sprem cupic đomba vori sulic losert sola cavar smajlagic i jos puno tog
    (Nebeske, 23. januar 2019 20:21)

    # Link komentara

  108. Nikad losija Francuska,kalkulirali su,penali,produzetci 
    (Shaqiri, 23. januar 2019 20:01)pozdrav za zlatnu lijevicu..
    (Zigzag, 23. januar 2019 20:13)

    nasla se braca na portalu....jel ste se izljubili? Niste se dugo videli.
     (maketa F16, 23. januar 2019 20:19)

    # Link komentara

  109. Francuzi na svakom turniru odigraju jedan los mec,u prvoj ili drugoj fazi.Kroasani vise srece nego pameti da je to bilo protiv njih.Eto,sad mogu da pricaju da su sila!Hahahahahahahahah
    (Xnodeh, 23. januar 2019 19:54)

    U pravu si, taj loš meč su odigrali u grupi protiv Srbije.
    (Ajde, 23. januar 2019 20:16)

    # Link komentara

  110. Francuzi na svakom turniru odigraju jedan los mec,u prvoj ili drugoj fazi.Kroasani vise srece nego pameti da je to bilo protiv njih.Eto,sad mogu da pricaju da su sila!Hahahahahahahahah
    (Xnodeh, 23. januar 2019 19:54)

    Naravno da smo sila. Kad pobjediš Francusku i Španjolsku, a šta si ako nisi sila. Červar je upropastio sve protiv Brazila.
     (lol, 23. januar 2019 20:16)

    # Link komentara

  111. @igor
    Isto tako smo onda i u odbojci sila.
     (el_pistolero, 23. januar 2019 20:15)

    # Link komentara

  112. biti ce cudo zavrsimo li 5. bez ijednog vanjskog igraca koji moze zabiti preko bloka s 10 metara..
    (Zigzag, 23. januar 2019 20:15)

    # Link komentara

  113. Srbi kosarkaska velesila sa 4 srebra u zadnjih 17 godina. A posebna tuga sto racunaju medalje dok su se jos zvali Jugoslavija hehehjhejehjhhhee
     (Zigi, 23. januar 2019 20:14)

    # Link komentara

  114. Nikad losija Francuska,kalkulirali su,penali,produzetci
    (Shaqiri, 23. januar 2019 20:01)pozdrav za zlatnu lijevicu..
    (Zigzag, 23. januar 2019 20:13)

    # Link komentara

  115. Eto da nisu sudine pogresile zadnje 2 minute protiv Njemacke-2 sudjenja za nju- sada bismo igrali polufinale.Ali ni ovako nije lose- 2019 imamo 2 velika fakmicenja u rukometu europsko i olimpijske
    (CROmanjonac, 23. januar 2019 19:46) # Link komentara

    Trebas bit dosljedan pa onda napisat Nemacka
    (Hrvatska u finalu 2018, 23. januar 2019 20:13)

    # Link komentara

  116. Nemamo puno medalja u poslednje vremeu kosarci?! Srebro SP 2014,Srebro OI 2016,Srebro EP 2017....HahahahahahahahahahUglavnom smo dosta porazeni na mnogim poljima?! Hrvatska uzasna u kvalifikacijama za SP u kosarci,bez medalje 4 godine u rukometu,pije SESTARDU od Spanije u fudbalu,pije samare od Srbije redovno u vaterpoluHHhahaha…haha
    (Xnodeh, 23. januar 2019 20:02)sad ti je srebro uspjeh sinko moj...
    (Zigzag, 23. januar 2019 20:13)

    # Link komentara

  117. Nakon epskog kmecanja ova dva dana od strane Hrvata, Francuzi se sazalili i pustili im utakmicu,u kojoj su skoro celo vreme odmarali ključne igrače,utakmica bez isključenja,prava prijateljska.Pošto samo pobednik ide direktno na OI,Francuzi računaju da ce lakše pobediti Dance u polufinalu(koje se igra u Nemačkoj),nego u finalu(koje se igra u Danskoj).Ovaj što proziva naše košarkase trebao bi da zna da je Srbija igrala tri finala zaredom(EP,SP,OI) u sportu gde se na SP i OI "dele dve medalje" zbog snage Amerike,u sportu koji igra ceo svet,za razliku od rukometa koji igra ozbiljno 5-6 timova iz evrope,i u kojem vi Hrvati niste igrali finale 15 godina.
     ("sila", 23. januar 2019 20:10)

    # Link komentara

  118. (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    Kako Srbija nema dosta medalja u posljednje vrijeme u kosarci, kada su na zadnja 3 takmicenja uzeli srebro (ako se ne varam). To je ogroman uspjeh.
     (HARIS, 23. januar 2019 20:10)

    # Link komentara

  119. Hrvatska 5 ili 6 Srbija 18 ok bolji ste ali samo se medalje pamte.
    Statistika sa Wikipedije medalje sa SP,EP i OI od 1991 do 2018
    Muškarci:
    Fudbal: Srbija:Hrvatska 0:2
    Košarka:Srbija:Hrvatska 11:4
    Odbojka:Srbija:Hrvatska 13:0
    Rukomet:Srbija:Hrvatska 4:13
    Vaterpolo:Srbija:Hrvatska23:13
    Ukupno:Srbija:Hrvatska 51:32
    Znači mi bolji u košarci,odbojci,vaterpolu i ukupno a vi u fudbalu i rukometu
    Žene:
    Košarka:Srbija:Hrvatska 2:0
    Odbojka:Srbija:Hrvatska 7:3
    Rukomet:Srbija:Hrvatska 2:0
    Ukupno:Srbija:Hrvatska 11:3
    Znači mi u svemu bolji.
    (PATRIOTA, 23. januar 2019 20:09)

    # Link komentara

  120. @igor
    Upravu si, nemamo puno medalja u košarci u poslednje vreme samo osvojili srebro na zadnja tri takmičenja :D
    (blik, 23. januar 2019 20:09)

    # Link komentara

  121. Očekivano.. Kada je najteže Hrvati pokazali i dali najbolje od sebe.
    (rango, 23. januar 2019 20:08)

    # Link komentara

  122. Gledao sam Francuzi nezainteresovani
     (Horog, 23. januar 2019 20:06)

    # Link komentara

  123. Hahahahahaha necujem vas dobro,koji ste ono vi?
    (hrvoje88, 23. januar 2019 20:06)

    # Link komentara

  124. Hrv je trebala biti u 1/2 finalu i to kao pobjednik skupine... i vrlo vjerojatno finale sa Danskom...
    ... a zašto nije...kriv je narcisoidni Lino...koji je protiv Brazila postavio najgluplju moguću taktiku i još je forsirao...
    Da se igra 15 utakmica... Hrv bi Bra dobila 14.
    Sada treba izboriti OI...
    ...i sa punim sastavom
    ( + Cindrić,Marino Marić,Jaganjac, Pavlović,Mamić,Mandalinić itd. )...loviti zlato!!!
     (Panac, 23. januar 2019 20:05)

    # Link komentara

  125. Sto je neko vec napisao, pustili ih Francuzi, odmarali igrace za polufinale. Sto bi zapinjali protiv otpisanih hrvata. Sad ce hrvati malo da se loze, kako su "velesila" .
    (maketa F16, 23. januar 2019 20:00)

    Prijatelju, sad su drugi u skupini i idu na težeg protivnika. Osim toga da si vidio gubljenje živaca Karabatića pred kraj, bilo ti bi jasno da nitko nije pustio ništa.
     (leptirica, 23. januar 2019 20:05)

    # Link komentara

  126. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    Kao hrvat ne slazem se s Igorom. Mislim ipak da smo trenutno pali u rukometu jer tesko i sve rijedze dolazimo do polufinala. Ali ipak trebamo kvalitetnijeg i manje tvrdoglavog trenera jer blizu smo samoga vrha. Dobili smo spanjolaca (aktualnog europskog prvaka) i aktualnog svjetskog prvaka francuske (i ako nisu imali puni motiv) i bilo bi dosta ako nebi se obrukali protiv Brazila. Dobri smo u rukometu ali trebamo se malo spustiti na zemlju i biti realniji.
    (Stipe, 23. januar 2019 20:03)

    # Link komentara

  127. Ja ne znam gde su ostali igraci koji su bili kljucni poslednjih takmičenja,poput:Čupić,Mandalinic,Mamic,Cupic,Gojun,Kopljar,Pavlovic
    Ovo je veliki uspeh za tako ekipu koja igra bez jedne,kad bi sastavili.. cele postave...
    Uostalom,dobiti aktuelne prvake Evrope i aktuelne prvake sveta na jednom takmicenju i nije mala stvar!
    Fali je sportske sreće protiv Nemačke i to je to...
    (Marko, 23. januar 2019 20:02)

    # Link komentara

  128. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
    (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    Nemamo puno medalja u poslednje vremeu kosarci?! Srebro SP 2014,Srebro OI 2016,Srebro EP 2017....Hahahahahahahahahah
    Uglavnom smo dosta porazeni na mnogim poljima?! Hrvatska uzasna u kvalifikacijama za SP u kosarci,bez medalje 4 godine u rukometu,pije SESTARDU od Spanije u fudbalu,pije samare od Srbije redovno u vaterpolu
    HHhahaha…haha
    (Xnodeh, 23. januar 2019 20:02)

    # Link komentara

  129. Tipičan pad koncentracije za nas Balkance i to ih je koštalo medalje. U svakom slučaju svaka čast!
     (zliZo, 23. januar 2019 20:02)

    # Link komentara

  130. @Igor
    Do sada 8 komentara i sve Hrvati. Nijedan Srbin nista nije napisao a ti, kao nesto nama objasnjavas.
    (Zoran, 23. januar 2019 20:02)

    # Link komentara

  131. proud to be a Croat
    (Torcida_Trebinje, 23. januar 2019 19:52)

    i ja sam ponosan sto sam Srbin
     (Hajduk su osnovali Srbi, cisto da znas, 23. januar 2019 20:01)

    # Link komentara

  132. Nikad losija Francuska,kalkulirali su,penali,produzetci
    (Shaqiri, 23. januar 2019 20:01)

    # Link komentara

  133. Sto je neko vec napisao, pustili ih Francuzi, odmarali igrace za polufinale. Sto bi zapinjali protiv otpisanih hrvata. Sad ce hrvati malo da se loze, kako su "velesila" .
     (maketa F16, 23. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  134. @MJ23

    Ja nikada nisam sumnjao da ste najbolji na svijetu!
    (STEVO, 23. januar 2019 20:00)

    # Link komentara

  135. Svaka cast komsijama, igraju izvanredan rukomet! Iskreno se nadam da ce se stvari u srpskom rukometu popraviti, da cemo i mi da napredujemo, jer ipak smo u ovom sportu imali neke rezultate u proslosti, imali i vrhunske igrace (Momir Ilic, Vujin, Nenadic..). Ima i danas talenata, samo treba da se popravi stanje u domacem rukometu. Da se pojavi neko kao gospodin Boricic u odbojci. Ne kazem da mozemo do medalja na velikim takmicenjima, ali sam siguran da bi mogli da budemo konkurentni i da budemo u desetak reprezentacija na svetu. Rukomet je jedan od najpopularnijih i najinteresantnijih ekipnih sportova i iskreno se nadam da cemo vec na sledecem prvenstvu biti mnogo bolji. Sportski pozdrav
     (Mihajlo, 23. januar 2019 19:59)

    # Link komentara

  136. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
    (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    Bas nemamo medalja u kosarci... Svetski, evropski i olimpijski vicesampioni... A ti Srbima ne moras nista objasnjavati, niko ti ne trazi, nemas kredibiliteta za to. A kad vec nama pricas o tome kako mi ne cenimo 5,6,8 mesto, sta onda reci za vase novine i komentare o Cervaru. Pusti nas, uzivaj u rukometu i lwci komplekse negde drugde.
     (Bojan, 23. januar 2019 19:57)

    # Link komentara

  137. Pustili ih, moje misljenje.
     (Elvir, 23. januar 2019 19:56)

    # Link komentara

  138. Nije bilo bitno inace bi ih razbili Francuzi
     (Jumko, 23. januar 2019 19:55)

    # Link komentara

  139. Šta reći nakon ove utakmice...dok ti jedna Španjolska, Njemačka i Francuska jedva zabiju 20 golova, čovjek bi pomislio da s takvom obranom mogu jako daleko dogurati. Napokon imamo obranu nakon svih ovih godina. I onda dođe ono bezvezno eksperimentiranje s igračem više protiv Brazila, 8 golova na prazni gol...čovjek ima da se prekriži i prekrsti s obje ruke i noge. Ali ajd, opet smo tu negdje prvoj četvorci svijeta, imamo kontinuitet kvalificiranja na velika natjecanja i to je bitno za nadolazeće generacije. Červar u se zahvaliti i probat angažirati nekog stranog trenera iz Bundeslige.
    (Križevci, 23. januar 2019 19:55)

    # Link komentara

  140. Neko za OI i 5 mjesto a neko 18ti i još mu argentina drži lekciju u rukometu???
    (xavi, 23. januar 2019 19:49)

    a nekom Brazil...
     (maketa F16, 23. januar 2019 19:55)

    # Link komentara

  141. Francuzi na svakom turniru odigraju jedan los mec,u prvoj ili drugoj fazi.Kroasani vise srece nego pameti da je to bilo protiv njih.Eto,sad mogu da pricaju da su sila!Hahahahahahahahah
    (Xnodeh, 23. januar 2019 19:54)

    # Link komentara

  142. Francuzi izabrali Dance u polufinalu u Hamburgu, mnogo bolje nego igrati protiv njih u finalu u Danskoj (Herningu). Ovde se Hrvati nisu pitali. Prijateljska utakmica bez iskljucenja.
    (Spale, 23. januar 2019 19:53)

    # Link komentara

  143. Imali su sreću da nisu igrali sa nama. Prošli bi kao Bahrein
     (Stiven k., 23. januar 2019 19:52)

    # Link komentara

  144. proud to be a Croat
     (Torcida_Trebinje, 23. januar 2019 19:52)

    # Link komentara

  145. "Tko to tamo peva" da Hrvatska više nije velesila u rukometu???Dobili smo prvaka Evrope Španjolsku i Svijeta,Francusku.Pokradeni od domaćina Njemaca šta su svi vidjeli i suci priznali.Samo jedan slab dan u 8 utakmica,protiv Brazila...kakova bi to bila Olimpijada bez Hrvata u rukometu!?Zdravi i veseli bili!
    (Valter, 23. januar 2019 19:52)

    # Link komentara

  146. pobedili francuze aktualne svetske prvake i španjolce,evropske prvake i idu kući
    (cico, 23. januar 2019 19:51)

    # Link komentara

  147. Eto da nisu sudine pogresile zadnje 2 minute protiv Njemacke-2 sudjenja za nju- sada bismo igrali polufinale.Ali ni ovako nije lose- 2019 imamo 2 velika fakmicenja u rukometu europsko i olimpijske
    (CROmanjonac, 23. januar 2019 19:46)

    Nijedno ni drugo u 2019.
     (beli real, 23. januar 2019 19:51)

    # Link komentara

  148. Srbi hajde da vam pokusam objasnit nesto. Ako je za vas pobjeda i uspjeh samo biti pobjednik i osvajat medalje,a ne znam na osnovu cega to bazirate jer uglavnom ste dosta porazeni na mnogim poljima,biti velesila je i kada si uvjek medju 5,6,8 reprezentacija svijeta.Nisu uvjek tu medalje ali smo i sad medju 6 drzava na sp. I nas nikad niko nece zeljet na zdrijebu. Tako se i za vas u kosarci moze reci,nemate puno medalja u posljednje vrijeme ali ste sila u tom sportu. Tako da je ovo rezultat vrijedan respekta kako god to vama izgledalo
     (Igor, 23. januar 2019 19:50)

    # Link komentara

  149. Neko za OI i 5 mjesto a neko 18ti i još mu argentina drži lekciju u rukometu???
     (xavi, 23. januar 2019 19:49)

    # Link komentara

  150. "Velesila" se potvrdila....trebaš ti dobiti jednog svjetskog prvaka!
    (Dario Zagreb, 23. januar 2019 19:48)

    # Link komentara

  151. Igrali smo prvenstvo bez prvog pivota, Marina Marića. Bez prvog lijevog vanjskog Mamića.
    Bez prvog organizatora igre i top 3 igrača na svijetu Cindrića.

    i bez Pavlovića koji je ajmo reći rang Stepančića na desnom beku.

    To su za nas 4 strašna igrača, a nismo Francuska da imamo tu širinu.

    I opet smo dobili europskog prvaka Španjolce, svjetskog prvaka Francuze, koštao nas je poraz od Brazila.

    Što da se radi, u ovom sportu imamo barem 15 medalja. Nismo preplaćeni na njih.
    Sad treba napasti to treće zlato na Olimpijskim igrama.
    (MJ23, 23. januar 2019 19:48)

    # Link komentara

  152. sto nesrece protiv brazila (nisu igrali pametno), nemacke, malo i sudijskih odluka...itd. ostaje dojam da su lako mogli u polufinale, jos pre turnira falilo par igrca plus ozljeda cindrica jednog od najboljih...

    bice pravi na olimpijadi, nema sumnje
    (lavcina, 23. januar 2019 19:47)

    # Link komentara

  153. Eto da nisu sudine pogresile zadnje 2 minute protiv Njemacke-2 sudjenja za nju- sada bismo igrali polufinale.Ali ni ovako nije lose- 2019 imamo 2 velika fakmicenja u rukometu europsko i olimpijske
    (CROmanjonac, 23. januar 2019 19:46)

    # Link komentara

  154. Francuzi namjerno pustili Hrvatsku da bi išli na prvog favorita turnira Dansku.
     (lol, 23. januar 2019 19:44)

    # Link komentara

  155. Too late cowboy 🤠.
    (Boban, 23. januar 2019 19:44)

    # Link komentara