Ponedeljak, 14.01.2019.

20:14

Durent: Zašto je Dončić najbolji? Nije morao na časove i u čitaonicu

Krilo Golden Stejt Voriorsa Kevin Durent veruje da zna šta je razlog za velike brojke koje u svojoj ruki sezoni pravi Luka Dončić.

Izvor: MLJ

Durent: Zašto je Donèiæ najbolji? Nije morao na èasove i u èitaonicu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

110 Komentari

Sortiraj po:

Shamu

pre 5 godina

@interesantno
Slazem se da nije tema, ali evo objasnicu.
Studirao sam pocev 1990, u USA sam od 2000. Sve vreme radim u hightech industriji, a zadnjih 13 godina u top firmi (ako imas Android telefon - ja sam radio na tvom procesoru).
Vrlo je prosto - US koledz te spremi za ono sto ti treba, i to za 4 kratke i efikasne godine. Sve nas su razbijali godinama na ETF (ja sam Tehnicka Fizika, znaci sve elektronike, svi racunarki jezici kao sexy smerovi + sve fizike) i spremali za Nobelovu nagradu otprilike. Nase znanje je ogromno i neprimenjivo. Kad sam se pojavio u prvoj (start-up) kompaniji u lab-u, nisam znao gde se nalazim i sta da radim dok mi klinac koji je tek zavrsio neki koledz nije obrasnio sve instrumente - jer ih na ETF nije bilo, niti je iko pominjao. Trebale su mi godine da povezem svoje ogromno teoretsko znanje sa prakticnim principima. Mnogi sa ETF su napravili lepe karijere u Akademiji (u USA) ali vrlo mali broj je napravio znacajne akrijere u industriji (Mozda je situacija danas bolja jer se ETF transformisao). A plate u Akademiji i hightech indutriji su nebo i zemlja.
Nemojte da nasedate na lovacke price o ETFu na nivou Stenforda, Harvarda itd, to nema nikakvog smisla. Iz prve ruke.

marko

pre 5 godina

Sta bre prica ovaj covek?!! Garantujem da je Luka pismeniji...tj da bolje zna Engleski jezik nego on!!! Dok su njega ljubili u d... na koledzu,Doncic je isao u skolu i pokusavao da se probije u sportu... Malom SVAKA CAST

interesantno

pre 5 godina

Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shamu, 14. januar 2019 23:55)

Znam da nije glavna tema ovde, ali me bas (iskreno) interesuje kako biste bolje prosle sa osrednjim koledzom u US nego sa ETF-om iz vremena Caje...na kraju krajeva, Racunarska tehnika ETF-a u drugoj polovini 80-tih na celu sa Jozom Dujmovicem je bila potpuno organizovana po americkom principu, nekoliko profesora, ukljucujuci i Jozu, su bili povratnici iz USA... sta je to sto je u takvoj situaciji mogao da da americki osrednji koledz u poredjenju sa ETF-om!?

Dr. Sisoje

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu?
(bane, 14. januar 2019 20:27)

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo xD.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Amerikanac, 14. januar 2019 22:44)

Imate pravo, ja šator raširio :D

Zoni

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.
 (ko je ovde lud, 14. januar 2019 22:41)

Evo pazicemo i prisjecati se tvog komentara sljedecih 10-15 godina.

Titus Pullo

pre 5 godina

Kada decko razbija kao ruki onda je to zbog Evrolige, u suprotnom je kao koledz bolji jer se kao privikavaju na americki stil igre. Neko izvalio ovo za Doncica i sada svi to zvacu kao debili.

Penzioner

pre 5 godina

Drug studirao i igrao košarku u Americi... Kaze da je završiti njihov koledž sprdačina! Svi ispiti idu preko eseja i kolokvijuma, i kaze da ga ne završe samo oni koji isključivo neće...

Vlada

pre 5 godina

Voleli ga ili ne, bice Doncic jedan od najboljih belih kosarkasa ako ne i najbolji. Ako ga povrede ne zaustave. Blizak nam je, al Jokara je nas i nama najbolji

djura

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo. 
(sou, 14. januar 2019 21:06) 

oni uce koliko im je potrebno a nase skolstvo je najgore u svetu, ja kada sam studirao it samo su mi falili likovno, muzicko i fizicko i kao da sam u osnovnoj skoli, sta ce meni ekologija, fizika, el tehnika i te gluposti, a strucne predmete dobijes pred kraj skolovanja i to neke tehnologije iz proslog veka ;) a koliko znate pokazuju vasi komentari na vestima iz nauke poz cao

lopta

pre 5 godina

(voja, 14. januar 2019 22:39)

To sto su oni ispred nas ne znaci nista iz ugla skolovanja I znanja koje se stekne. Na to uticu I mnoge stvari koje nemaju veze sa skolovanjem.
SAD je I ispred gomile zapadnoevropskih, skandinavskih I istocnoazijskih drzava, ali im je sistem skolovanja nenormalno losiji nego u tim drzavama.
Pa sa skolskim sistemom u SAD se sprdaju I sami Amerikanci, oni obrazovaniji.
Sistem skolovanja u Americi je dobar tek od fakulteta I to naravno ne svih. Osnovne skole, srednje skole u SAD su smesne naspram evropskih.
Gomila profesora koji predaju na onim najboljim univerzitetima u SAD su iz Evrope I zavrsavali su fakultete u Evropi, ali su otisli u SAD zbog vecih plata I jer ti univerziteti raspolazu vecim parama za istrazivanja.

HARIS

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Procitaj tekst.

Analiticar amater

pre 5 godina

Nadjite sliku nakon drafta gde stoji Luka sa svim ostalim "momcima iz citaonice" i sve ce vam biti jasno. Koje su to intelektualne gromade u odnosu na Doncica.

Jedini normalno obuceni momak, ostali svi ko makroi, svaki na svoj nacin.

mlekadzija

pre 5 godina

najjace da branite doncica i skole po Eu... ko kaze sa mora da bude sobar u skoli da bi igrao kosarku? verovatno nije ni isao na pola casova ako je skautovan kao mlad igrac. vec u juniorima moze da se zaradi dobra lova dok je u americi zabeanjeno davati novav srednjoskolskim igracima i igracima na koledzu vec ih kupuju obecanjima, pokloncicima u vidu garderobe, gadgeta i ostalih budalastina. U eu ako iole valjas mozes veoma mlad da imas neku kintu i to da se cimaju oko skole je velika laz. u sportsku gim u Bg ili ne dolaze a oni sto dolaze su otpisani narkomani pa se sepure tamo bzv. mozda ameri koji su dobili kosarkasku stipendiju nisu neki nadareni akademci ali imaju dosta restrikcija jer im to skolarinu koledzi samo tako naplate posto je i college kosarka veoma dobar biznis

Ostin A

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Totalno je apsurdno to što si rekao. Porediš srednju školu i koledže u Americi. Koledže zbog kojih naši "intelektualci" završe kao perači sudova jer ne mogu da se uklope, a pogotovo kad uporediš sa Dončićem koji je sa 13 godina potpisao petogodišnji ugovor sa Realom. Koji je redovno išao samo nešto malo u Osnovnu. Ostalo je preko telefona završio.

Tako da dok je Durent igrao u školskom timu gde su samo dvojica trojica planirala da igraju profesionalnu košarku, Dončić je osvajio Evroligu sa Realom, nekoliko ACB liga...

Zašto je Jokić sa Bil Raselom i Medžik Džonsonom prvi po broju tripl dablova do 23 godine ? Jer su njih tvojica to uradili u ruki godini, a Jokić je već iskusan NBA igrač. Naravno da će da obara rekorde.

marko

pre 5 godina

Na PISA testu se pokaze kakve su cije skole. Jedini objektivan test skolskih sistema, nije savrsen ali je najposteniji - isti zadaci za sve drzave. Tu je USA oko prosjeka OECD zemalja, Hrvatska je nesto nize. Malo ispod Hrvatske je Srbija,pa BiH, pa CG. Makedonija i Kosovo su na samom dnu, a Slovenija pri samom vrhu, u drustvu Finske i Estonije, odmah iza azijskih zemalja. Od 73 drzave Srbija je bila oko 45-og mesta.

Shamu

pre 5 godina

Vecina koledz igraca ne nastavi profesionalnu kosarkasku karijeru u NBA ili Evropi/Aziji. Oni regularno traze posao i rade kao i sav normalan svet. Cak i vise zaradjuju gidisnje kao bankari (ceo zivot), ekonomisti (vecinom zavrse ekonomiju) nego da igraju u Evropi (nekoliko godina). Tako da Durent ima pravo donekle. Svi vi koji poredite skolstvo u SRB i USA gresite sto potcenjujete US koledze (osnovna/srednja OK). Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.

marko

pre 5 godina

Iskreno ne mogu da tvrdim to sto je rekao za Luku dal je istina ili ne ali provereno znam da kad si zvezda u bilo kom americkom sportu na koledzu samo se pojavis da dobijes ocenu. Ne moras ni na predavanja.

Goran

pre 5 godina

"Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Звездин весник, 14. januar 2019 21:51) "

Možda MI, ali ne i TI, majstore ... Ameriku si video samo na filmu, a na isti način i poznaješ Amerikance. Istina ... možda si sa nekim i chatovao, samo ne znam koliko ste se razumeli.

Dachazvezda

pre 5 godina

@Dacha zvezda 
Ali su zato srBski kosarkasi jako obrazovani, ni srednju ne zavrse.
(oko, 14. januar 2019 21:01)

O..k....
To ima veze sa Durantovom izjavom... Kako??? Aaaaa ti si njegov advokat, jel?? Izvini, nisam te prepoznao iz prve!
Ok, u pravu si... Sretan sad? Odbranjena Durantova cast?

voja

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.

pravopis

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.
(voja, 14. januar 2019 22:39)

Nevoli.

Dejan

pre 5 godina

Da li je moguce da gotovo niko nije shvatio izjavu Duranta??? Poenta nije u citaonici i ispitima, desetkama u indexu i akademskom napredovanju, vec u cinjenici da u Evropi mladi talenti igraju takmicarsku kosarku, bore se za trofeje, igraju protiv iskusnih kosarkasa, dok u Americi talenti do NBA igraju kosarku skola protiv skole i koledz protiv koledza, igraju iskljucivo sa svojim uzrastom i nisu placeni (bar ne zvanicno). Doncic je do devetnaeste godine vec postao milioner, igrao protiv gomile bivsih NBA igraca, igrao sa Reyesom od 38 godina, protiv igraca poput Spanoulisa, De Coloa, Calathesa, Rodrigueza, gomile iskusnih Amerikanaca... dok su ostali rookieji igrali iskljucivo protiv svojih vrsnjaka. Pogotovo otkad postoji "one and done" trend, u NBA dolaze nezreli klinci, kojima treba par godina da sazreju kao igraci. Za razliku od njih, Luka je dosao kao iskusan igrac, klupski i reprezentativni prvak Evrope, MVP EL... Uz ogroman talenat, logicno je da dominira u svojoj generaciji. Samo neka nastavi.

Spojnica

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo.
(sou, 14. januar 2019 21:06)
Tacno tako! U prilog Vasoj tvrdnji ide i cinjenicno stanje da je Srbija najrazvijenija zemlja sveta a SAD gotovo na nivou Afrike.

aca

pre 5 godina

ja sam isao u 11u BG gimnaziju i bilo je jako talentovanih sportista sa odlicnim uspehom koji ako nisu napamet naucili ono sto ce ih pitati nisu znali glavne gradove Evrope.

Goran

pre 5 godina

Cini m se da niste razumjeli Durantovu izjavi. Na koledzu sportasi smiju da treniraju SAMO 20 sati sedmcno! Ne smju da kriste sportske obj3kte izvan ovog vremena. Igraju utakmice samo protiv vrsnjaka.Imaju obavezna predavanja i polaganja ispita bez obzira koliko je to lako il tesko. Doncic je profesionalac vec vise godina i svo svoje vrijeme je iskoristio trenirajuci i grajci ksarku i takmicio se sa odraslim odlicnim ksatkasima u Evropi.Obratite posebno paznju na pravilo d 20 casova trennga semicno. Ako trenira vise moze biti kaznjen. Sjtite se samo kojiko je mnogo trenirao Drazen Petrovc!

делија нс

pre 5 godina

Ево да американци причаји о образовању..... Тај исти не зна гдје је рецимо Лисабон!!!

Kukatilo

pre 5 godina

Zato su afroamericki kosarkasi bas obrazovani... Samo pricaju geto, geto.
(GM, 14. januar 2019 21:26)

Srecom su uspeli u kosarci, posto nisu dovoljno pametni da diluju krek.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.

Leonida

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46)

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog

Amerikanac

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu? 
(bane, 14. januar 2019 20:27) 

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo koji milf xD.

soko

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.
(jsx, 14. januar 2019 21:50)

Pa tako ti je I kod nas. Profesionalni ugovori se potpisuju kada napunis 18 godina.

Kukatilo

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno 
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46) 

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog
(Leonida, 14. januar 2019 22:31)

Baba? U kojim godinama? Zena ima 42 godine.

veliki strumf

pre 5 godina

Mora da je to.Poznato je da su americki sportisti sa koledza pravi intelektualci... Ko nadje Evropu na mapi, taj je magistar.
(Dachazvezda, 14. januar 2019 20:35)
Čovek nije rekao da nešto nauče i da nešto znaju, već da moraju da idu na časove i sede u učionici umesto da više na parketu :) Oni ionako samo blenu na tim časovima, pa profe moraju da se dovijaju da nešto objasne na interesantan način, ne bi li ovima ipak nešto ušlo u glavu.

Uroš

pre 5 godina

Durent, jel to ono krilo sto gleda u potiljak Doncicu u trci za All Star? Pa ni on sam nije los, iako je visok ume da pogodi, ali ima dosta dobrih kosrkasa na toj poziciji.

4

pre 5 godina

Da vam prevedem: Nije isao na fakultet 4 godine ko većina NBA igrača...
(Amerikano, 14. januar 2019 21:37)
---------------

Jako mali broj NBA igraca je isao na fakultet sve cetiri godine (a jos je manji broj onih koji su isli sve cetiri godine i znace ista u ligi).

Stryker

pre 5 godina

Spojnica- u pravi si 1000%, ja,sam dosao ovde sa 8 razdreda OS I ja sam za njih bio tata mata, fiziku koju sam ucio u 8 razredu u jugi ovde sam ocio na drugoj godini fakulteta,mute su

dragan

pre 5 godina

Ahahha, Luka ja bolji od vas jer ste vi morali više da se školujete (inače bi mu pokazali ko je ko) a eto on imao sreće pa dolazi iz zaostale Evrope gde je školovanje sporedna stvar.

Sale

pre 5 godina

vanserijski igrac al msm da nema vise u kom segmentu da napreduje, po meni je dostigao svoj vrhunac koji je cinjenica veoma visok
(..., 14. januar 2019 20:35)

Dosegao vrhunac u 19. godini života. Svašta možeš ovde čuti.

Папи

pre 5 godina

Кад се укрсте српски пастув и словенска зечица добије се будући најбољи кошаркаш света.

Treba znati i hteti

pre 5 godina

Ima li nešto u talentu, individualnom i dopunskom radu pojedinca ili tima , boljem shvatanju igre ( tamo daleko - preko " velike bare " ) !?
Neko teško prihvata da nema monopol ( razumevanje ) na ovu igru .
P S./ Gde nadjoste da su oni kursevi krivi za " manji kvalitet " igrača ili da utiču na vreme provedeno u dvorani ( neće valjda da treniraju 10 - 12 sati dnevno ) !?

Звездин весник

pre 5 godina

Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.

Miroslav

pre 5 godina

Svi što mislite da su NBA košatkaši baš toliko glupi ... zapitajte se šta ste vi postigli u Zivotu ...

Da bi neko bi vrhunski sportista potrebno je da ima i NEŠTO U GLAVI i da razume igru u da zna brzo donosi odluke ... i po tome se razlikuju Zvezde od ostalih ... samo su Pametniji i Uporniji ...

A KD lepo kaže da je Luka igrao EL i da je imao daleko više treninga nego Koledž košarkaši i to je prosto TAČNO !

Ista je priča i sa našim kadetima i omladincima u Košarci koji redovno OSVAJAJU medalje na SP ili EP, a posle dosta njih ne napravi skoro ništa, dok neki drugi strani košarkai postanu kasnije zvezde ... Razlog je baš u KOLIČINI TRENINGA kod nas i u drugim zemljama u tom uzrastu ... naše mladše kategorije treniraju DALEKO VIŠE nego njihovi vršnjaci u ostalim zemljama, pa su zato superiorniji u tom uzrastu.

E sada valjda ima neko sa 2g mozka ko može ovo da razume ;-)

Majk

pre 5 godina

Nije morao da ide na casove dok su drugi morali!!! Hahaha....pa oni se sami sprdaju na taj njihov sistem ucenja za super talentovane sportiste gde im se ocene uglavnom poklanjaju. Ono sto je tacno jeste da Luka ima iskusvo igranja jake lige i eurolige ali ako je neko dobar on je dobar bez obzira na iskustvo. Nekako mi se cini da pokusava da omalovazi uspeh i nesporan kvalitet Luke ali to je Durent.

neko normalan

pre 5 godina

Negde se mora žrtvovat jer ako želiš postić nešto u svom životu. Mada knjiga ima svugde oko nas i lako se može pronać i pročitat. Ni škole nisu zanemarljive zbog sebe ako ništa drugoo.

big

pre 5 godina

Dončiću se sve sklopilo, razume i voli košarku, izazove prelazi ko na igrici, pametan,ima samopouzdanje, sportski karakter, lep, veliko telo, prava zvezda. Samo da nastavi tako i da ga zdravlje posluži i da u budućnosti gledamo finala Denver - Dalas.

Igor Pg

pre 5 godina

Ljudi zar je toliko tesko biti realan? Luka maestro kosarke, vjerovatno ce biti najbolji bijeli ikada, KD ubica jedan od najboljih ikada uopste, znaci mnogo bolji od najboljeg bijelog, tako da se mora cijeniti njegovo misljenje.. Inace nije na odmet napomenuti da su u istoriji samo tri igraca imala takve brojke sa 20 godina, dakle upravo Luka, KD i naravno LeBron..

Petar B

pre 5 godina

Mali osvrt na poredjenje koje traje danima i to da ce Luka biti najbolji evropljanin ikada ... Ljudi namerno ignorisu cinjenicu da Jokic ima toliko napadackih vestina da se stice utisak da moze svaku da daje 30+ ali bi mu tim bio na ivici playoffa ili jos nize. Kao sto su Dalas ili Pelikansi npr sa Davisom ili Doncicem koji imaju taj izrazito agresivni pristup sa dosta suteva ili poena ali Dalas je 13ti a Pelikansi 12ti... Denver je prvi! Jokic je 7mi asistent CELE LIGE. Njega treba posmatrati kao TDouble prosek igraca a ne izrazitog poentera jer tako on cini sve oko sebe boljim i samim tim su najbolji na tako teskom zapadu. Dosta sa poredjenjem Jokica i Luke. Luka jeste fenomen gledajuci posebno koliko je mlad, ali Nikola je tako specifican i poseban igrac, mega koristan za tim, sa vec sada 20+ TDouble ucinka! Izadjite iz sablona centra ili klasicnog poentera. Jokic radi sve!!! Uopste nije za porediti. Vreme ce pokazati... svakako obojica fenomenalni ali objektivno gledano po uticaju na ekipu u sportu koji je timski i specificnost + prostor za napredak, posebno fizicki, Nikola je klasa za sebe...

aca

pre 5 godina

kod mene u selu kad idu da piju pivo ispred prodavnice kazu da idu u "biblioteku", mozda je Durant mislio na "citaonicu" da ne kazem "duvaonicu" :)

Mrki

pre 5 godina

Lukina mama izgleda kao i svaka prava slovenkica.Bio sam nekoliko puta i ima sta da se vidi.I lepsih od nje,ona im je neki prosek.A luka cepa li cepa.Sto kaze Durant bice sila,vec sada je klasa.

Dragan

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu i Dalas je imao sanse da ih dobije, ali pre svega jako cvrstom odbrano. Komentator je na pocetku rekao da je nemoguce dobiti GSW odbrano i da mora da im se da vise koseva, ali zamalo da bude demantovan. Kari je imao nestvarne suteve koje je pogadjao u nizu i tu nije bilo pomoci. Doncic je imao i padova u igri, ali je to vise jer su ga saigraci forsirali. Kada je na parketu bila defanzivna postava Dalasa, u napadu je bila i panika i zbrka, i morao je trener da uvede Luku. Dobro se nosi sa 19 godina sa svim tim.

pingvin s madagaskara

pre 5 godina

A sta je Embiid studirao? Pogledajte dad jokes sa njim i simonsom na youtube-u... Covek ne moze da ukapira nijedan vic...

MarcoPolo

pre 5 godina

Hteo je reći da luka nije školovan, da evropljani ne idu na koledž kao ameri, ili sam ja to pogrešno protumačio?! toliko su pametni da 90% Amerikanaca ne zna šta je Srbija a šta je Sirija...

jsx

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.

vlada ar

pre 5 godina

Pa da vidi se da je pglu u odnosu na ove genijalce koji igraju u NBA. Baš se vidi ta načitanost kod njih. Inače je poznato da kod nas , pogotovo košarkaše, ne šalju decu u školu jer će biti sportisti.

Durent je jedan od najboljih košarkaša ali jbg , njemu čitaonica nije puno pomogla..

123

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Znaci Luka je gulio srednju skolu jer je teza od koledza u Americi? Pa ok, onda je stvarno imao malo vremena za kosarku...a ovako igra.

Joujou

pre 5 godina

Jao koledz boj Durent...neka neki ESPN ili sl. organizuje neki kviz battle izmedju njega i Doncica...ovako ce ispasti jos da smo mi ovde ko Kinezi sto decu olimpijske talente maltene oduzmu od roditelja i drze ih u halama izolovane, americki athlete scholarship doktori nauka zaista sve zivo znaju jadni namuceni streberi. Kakav Roki 3 rezon i propaganda

Mrav

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.

Canadaboy

pre 5 godina

Kad su ameri toliko pametni i skoluju se svakodnevno, voleo bih pitati KD da mi pokaze na karti sveta gde je npr. Nemacka ili Indija !!! Ne bih ga pitao gde je “zemlja kosarke”, to tek ne bi znao...

j

pre 5 godina

Bice najbolji evropski igrac ikad. Kako ga do sad ide, sve je osvajao, osvojice sigurno NBA ligu.. A verujem da moze biti i MVP par puta. Vreme ce pokazati.

Mravijed

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)
Da, bas je Doncic regularno zavrsio srednju skolu. Ne budi smesan.

Mrav

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.

Mravijed

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)
Da, bas je Doncic regularno zavrsio srednju skolu. Ne budi smesan.

vlada ar

pre 5 godina

Pa da vidi se da je pglu u odnosu na ove genijalce koji igraju u NBA. Baš se vidi ta načitanost kod njih. Inače je poznato da kod nas , pogotovo košarkaše, ne šalju decu u školu jer će biti sportisti.

Durent je jedan od najboljih košarkaša ali jbg , njemu čitaonica nije puno pomogla..

Canadaboy

pre 5 godina

Kad su ameri toliko pametni i skoluju se svakodnevno, voleo bih pitati KD da mi pokaze na karti sveta gde je npr. Nemacka ili Indija !!! Ne bih ga pitao gde je “zemlja kosarke”, to tek ne bi znao...

j

pre 5 godina

Bice najbolji evropski igrac ikad. Kako ga do sad ide, sve je osvajao, osvojice sigurno NBA ligu.. A verujem da moze biti i MVP par puta. Vreme ce pokazati.

Dejan

pre 5 godina

Da li je moguce da gotovo niko nije shvatio izjavu Duranta??? Poenta nije u citaonici i ispitima, desetkama u indexu i akademskom napredovanju, vec u cinjenici da u Evropi mladi talenti igraju takmicarsku kosarku, bore se za trofeje, igraju protiv iskusnih kosarkasa, dok u Americi talenti do NBA igraju kosarku skola protiv skole i koledz protiv koledza, igraju iskljucivo sa svojim uzrastom i nisu placeni (bar ne zvanicno). Doncic je do devetnaeste godine vec postao milioner, igrao protiv gomile bivsih NBA igraca, igrao sa Reyesom od 38 godina, protiv igraca poput Spanoulisa, De Coloa, Calathesa, Rodrigueza, gomile iskusnih Amerikanaca... dok su ostali rookieji igrali iskljucivo protiv svojih vrsnjaka. Pogotovo otkad postoji "one and done" trend, u NBA dolaze nezreli klinci, kojima treba par godina da sazreju kao igraci. Za razliku od njih, Luka je dosao kao iskusan igrac, klupski i reprezentativni prvak Evrope, MVP EL... Uz ogroman talenat, logicno je da dominira u svojoj generaciji. Samo neka nastavi.

Spojnica

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo.
(sou, 14. januar 2019 21:06)
Tacno tako! U prilog Vasoj tvrdnji ide i cinjenicno stanje da je Srbija najrazvijenija zemlja sveta a SAD gotovo na nivou Afrike.

Analiticar amater

pre 5 godina

Nadjite sliku nakon drafta gde stoji Luka sa svim ostalim "momcima iz citaonice" i sve ce vam biti jasno. Koje su to intelektualne gromade u odnosu na Doncica.

Jedini normalno obuceni momak, ostali svi ko makroi, svaki na svoj nacin.

Sale

pre 5 godina

vanserijski igrac al msm da nema vise u kom segmentu da napreduje, po meni je dostigao svoj vrhunac koji je cinjenica veoma visok
(..., 14. januar 2019 20:35)

Dosegao vrhunac u 19. godini života. Svašta možeš ovde čuti.

voja

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.

Goran

pre 5 godina

Cini m se da niste razumjeli Durantovu izjavi. Na koledzu sportasi smiju da treniraju SAMO 20 sati sedmcno! Ne smju da kriste sportske obj3kte izvan ovog vremena. Igraju utakmice samo protiv vrsnjaka.Imaju obavezna predavanja i polaganja ispita bez obzira koliko je to lako il tesko. Doncic je profesionalac vec vise godina i svo svoje vrijeme je iskoristio trenirajuci i grajci ksarku i takmicio se sa odraslim odlicnim ksatkasima u Evropi.Obratite posebno paznju na pravilo d 20 casova trennga semicno. Ako trenira vise moze biti kaznjen. Sjtite se samo kojiko je mnogo trenirao Drazen Petrovc!

big

pre 5 godina

Dončiću se sve sklopilo, razume i voli košarku, izazove prelazi ko na igrici, pametan,ima samopouzdanje, sportski karakter, lep, veliko telo, prava zvezda. Samo da nastavi tako i da ga zdravlje posluži i da u budućnosti gledamo finala Denver - Dalas.

Petar B

pre 5 godina

Mali osvrt na poredjenje koje traje danima i to da ce Luka biti najbolji evropljanin ikada ... Ljudi namerno ignorisu cinjenicu da Jokic ima toliko napadackih vestina da se stice utisak da moze svaku da daje 30+ ali bi mu tim bio na ivici playoffa ili jos nize. Kao sto su Dalas ili Pelikansi npr sa Davisom ili Doncicem koji imaju taj izrazito agresivni pristup sa dosta suteva ili poena ali Dalas je 13ti a Pelikansi 12ti... Denver je prvi! Jokic je 7mi asistent CELE LIGE. Njega treba posmatrati kao TDouble prosek igraca a ne izrazitog poentera jer tako on cini sve oko sebe boljim i samim tim su najbolji na tako teskom zapadu. Dosta sa poredjenjem Jokica i Luke. Luka jeste fenomen gledajuci posebno koliko je mlad, ali Nikola je tako specifican i poseban igrac, mega koristan za tim, sa vec sada 20+ TDouble ucinka! Izadjite iz sablona centra ili klasicnog poentera. Jokic radi sve!!! Uopste nije za porediti. Vreme ce pokazati... svakako obojica fenomenalni ali objektivno gledano po uticaju na ekipu u sportu koji je timski i specificnost + prostor za napredak, posebno fizicki, Nikola je klasa za sebe...

djura

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo. 
(sou, 14. januar 2019 21:06) 

oni uce koliko im je potrebno a nase skolstvo je najgore u svetu, ja kada sam studirao it samo su mi falili likovno, muzicko i fizicko i kao da sam u osnovnoj skoli, sta ce meni ekologija, fizika, el tehnika i te gluposti, a strucne predmete dobijes pred kraj skolovanja i to neke tehnologije iz proslog veka ;) a koliko znate pokazuju vasi komentari na vestima iz nauke poz cao

lopta

pre 5 godina

(voja, 14. januar 2019 22:39)

To sto su oni ispred nas ne znaci nista iz ugla skolovanja I znanja koje se stekne. Na to uticu I mnoge stvari koje nemaju veze sa skolovanjem.
SAD je I ispred gomile zapadnoevropskih, skandinavskih I istocnoazijskih drzava, ali im je sistem skolovanja nenormalno losiji nego u tim drzavama.
Pa sa skolskim sistemom u SAD se sprdaju I sami Amerikanci, oni obrazovaniji.
Sistem skolovanja u Americi je dobar tek od fakulteta I to naravno ne svih. Osnovne skole, srednje skole u SAD su smesne naspram evropskih.
Gomila profesora koji predaju na onim najboljim univerzitetima u SAD su iz Evrope I zavrsavali su fakultete u Evropi, ali su otisli u SAD zbog vecih plata I jer ti univerziteti raspolazu vecim parama za istrazivanja.

Penzioner

pre 5 godina

Drug studirao i igrao košarku u Americi... Kaze da je završiti njihov koledž sprdačina! Svi ispiti idu preko eseja i kolokvijuma, i kaze da ga ne završe samo oni koji isključivo neće...

pravopis

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.
(voja, 14. januar 2019 22:39)

Nevoli.

Shamu

pre 5 godina

Vecina koledz igraca ne nastavi profesionalnu kosarkasku karijeru u NBA ili Evropi/Aziji. Oni regularno traze posao i rade kao i sav normalan svet. Cak i vise zaradjuju gidisnje kao bankari (ceo zivot), ekonomisti (vecinom zavrse ekonomiju) nego da igraju u Evropi (nekoliko godina). Tako da Durent ima pravo donekle. Svi vi koji poredite skolstvo u SRB i USA gresite sto potcenjujete US koledze (osnovna/srednja OK). Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.

marko

pre 5 godina

Iskreno ne mogu da tvrdim to sto je rekao za Luku dal je istina ili ne ali provereno znam da kad si zvezda u bilo kom americkom sportu na koledzu samo se pojavis da dobijes ocenu. Ne moras ni na predavanja.

aca

pre 5 godina

kod mene u selu kad idu da piju pivo ispred prodavnice kazu da idu u "biblioteku", mozda je Durant mislio na "citaonicu" da ne kazem "duvaonicu" :)

MarcoPolo

pre 5 godina

Hteo je reći da luka nije školovan, da evropljani ne idu na koledž kao ameri, ili sam ja to pogrešno protumačio?! toliko su pametni da 90% Amerikanaca ne zna šta je Srbija a šta je Sirija...

Joujou

pre 5 godina

Jao koledz boj Durent...neka neki ESPN ili sl. organizuje neki kviz battle izmedju njega i Doncica...ovako ce ispasti jos da smo mi ovde ko Kinezi sto decu olimpijske talente maltene oduzmu od roditelja i drze ih u halama izolovane, americki athlete scholarship doktori nauka zaista sve zivo znaju jadni namuceni streberi. Kakav Roki 3 rezon i propaganda

Kukatilo

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno 
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46) 

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog
(Leonida, 14. januar 2019 22:31)

Baba? U kojim godinama? Zena ima 42 godine.

marko

pre 5 godina

Na PISA testu se pokaze kakve su cije skole. Jedini objektivan test skolskih sistema, nije savrsen ali je najposteniji - isti zadaci za sve drzave. Tu je USA oko prosjeka OECD zemalja, Hrvatska je nesto nize. Malo ispod Hrvatske je Srbija,pa BiH, pa CG. Makedonija i Kosovo su na samom dnu, a Slovenija pri samom vrhu, u drustvu Finske i Estonije, odmah iza azijskih zemalja. Od 73 drzave Srbija je bila oko 45-og mesta.

dragan

pre 5 godina

Ahahha, Luka ja bolji od vas jer ste vi morali više da se školujete (inače bi mu pokazali ko je ko) a eto on imao sreće pa dolazi iz zaostale Evrope gde je školovanje sporedna stvar.

Stryker

pre 5 godina

Spojnica- u pravi si 1000%, ja,sam dosao ovde sa 8 razdreda OS I ja sam za njih bio tata mata, fiziku koju sam ucio u 8 razredu u jugi ovde sam ocio na drugoj godini fakulteta,mute su

Mrki

pre 5 godina

Lukina mama izgleda kao i svaka prava slovenkica.Bio sam nekoliko puta i ima sta da se vidi.I lepsih od nje,ona im je neki prosek.A luka cepa li cepa.Sto kaze Durant bice sila,vec sada je klasa.

Dragan

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu i Dalas je imao sanse da ih dobije, ali pre svega jako cvrstom odbrano. Komentator je na pocetku rekao da je nemoguce dobiti GSW odbrano i da mora da im se da vise koseva, ali zamalo da bude demantovan. Kari je imao nestvarne suteve koje je pogadjao u nizu i tu nije bilo pomoci. Doncic je imao i padova u igri, ali je to vise jer su ga saigraci forsirali. Kada je na parketu bila defanzivna postava Dalasa, u napadu je bila i panika i zbrka, i morao je trener da uvede Luku. Dobro se nosi sa 19 godina sa svim tim.

Kukatilo

pre 5 godina

Zato su afroamericki kosarkasi bas obrazovani... Samo pricaju geto, geto.
(GM, 14. januar 2019 21:26)

Srecom su uspeli u kosarci, posto nisu dovoljno pametni da diluju krek.

veliki strumf

pre 5 godina

Mora da je to.Poznato je da su americki sportisti sa koledza pravi intelektualci... Ko nadje Evropu na mapi, taj je magistar.
(Dachazvezda, 14. januar 2019 20:35)
Čovek nije rekao da nešto nauče i da nešto znaju, već da moraju da idu na časove i sede u učionici umesto da više na parketu :) Oni ionako samo blenu na tim časovima, pa profe moraju da se dovijaju da nešto objasne na interesantan način, ne bi li ovima ipak nešto ušlo u glavu.

Vlada

pre 5 godina

Voleli ga ili ne, bice Doncic jedan od najboljih belih kosarkasa ako ne i najbolji. Ako ga povrede ne zaustave. Blizak nam je, al Jokara je nas i nama najbolji

4

pre 5 godina

Da vam prevedem: Nije isao na fakultet 4 godine ko većina NBA igrača...
(Amerikano, 14. januar 2019 21:37)
---------------

Jako mali broj NBA igraca je isao na fakultet sve cetiri godine (a jos je manji broj onih koji su isli sve cetiri godine i znace ista u ligi).

Папи

pre 5 godina

Кад се укрсте српски пастув и словенска зечица добије се будући најбољи кошаркаш света.

aca

pre 5 godina

ja sam isao u 11u BG gimnaziju i bilo je jako talentovanih sportista sa odlicnim uspehom koji ako nisu napamet naucili ono sto ce ih pitati nisu znali glavne gradove Evrope.

soko

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.
(jsx, 14. januar 2019 21:50)

Pa tako ti je I kod nas. Profesionalni ugovori se potpisuju kada napunis 18 godina.

Amerikanac

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu? 
(bane, 14. januar 2019 20:27) 

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo koji milf xD.

jsx

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.

mlekadzija

pre 5 godina

najjace da branite doncica i skole po Eu... ko kaze sa mora da bude sobar u skoli da bi igrao kosarku? verovatno nije ni isao na pola casova ako je skautovan kao mlad igrac. vec u juniorima moze da se zaradi dobra lova dok je u americi zabeanjeno davati novav srednjoskolskim igracima i igracima na koledzu vec ih kupuju obecanjima, pokloncicima u vidu garderobe, gadgeta i ostalih budalastina. U eu ako iole valjas mozes veoma mlad da imas neku kintu i to da se cimaju oko skole je velika laz. u sportsku gim u Bg ili ne dolaze a oni sto dolaze su otpisani narkomani pa se sepure tamo bzv. mozda ameri koji su dobili kosarkasku stipendiju nisu neki nadareni akademci ali imaju dosta restrikcija jer im to skolarinu koledzi samo tako naplate posto je i college kosarka veoma dobar biznis

HARIS

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Procitaj tekst.

Miroslav

pre 5 godina

Svi što mislite da su NBA košatkaši baš toliko glupi ... zapitajte se šta ste vi postigli u Zivotu ...

Da bi neko bi vrhunski sportista potrebno je da ima i NEŠTO U GLAVI i da razume igru u da zna brzo donosi odluke ... i po tome se razlikuju Zvezde od ostalih ... samo su Pametniji i Uporniji ...

A KD lepo kaže da je Luka igrao EL i da je imao daleko više treninga nego Koledž košarkaši i to je prosto TAČNO !

Ista je priča i sa našim kadetima i omladincima u Košarci koji redovno OSVAJAJU medalje na SP ili EP, a posle dosta njih ne napravi skoro ništa, dok neki drugi strani košarkai postanu kasnije zvezde ... Razlog je baš u KOLIČINI TRENINGA kod nas i u drugim zemljama u tom uzrastu ... naše mladše kategorije treniraju DALEKO VIŠE nego njihovi vršnjaci u ostalim zemljama, pa su zato superiorniji u tom uzrastu.

E sada valjda ima neko sa 2g mozka ko može ovo da razume ;-)

Leonida

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46)

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog

pingvin s madagaskara

pre 5 godina

A sta je Embiid studirao? Pogledajte dad jokes sa njim i simonsom na youtube-u... Covek ne moze da ukapira nijedan vic...

Goran

pre 5 godina

"Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Звездин весник, 14. januar 2019 21:51) "

Možda MI, ali ne i TI, majstore ... Ameriku si video samo na filmu, a na isti način i poznaješ Amerikance. Istina ... možda si sa nekim i chatovao, samo ne znam koliko ste se razumeli.

Ostin A

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Totalno je apsurdno to što si rekao. Porediš srednju školu i koledže u Americi. Koledže zbog kojih naši "intelektualci" završe kao perači sudova jer ne mogu da se uklope, a pogotovo kad uporediš sa Dončićem koji je sa 13 godina potpisao petogodišnji ugovor sa Realom. Koji je redovno išao samo nešto malo u Osnovnu. Ostalo je preko telefona završio.

Tako da dok je Durent igrao u školskom timu gde su samo dvojica trojica planirala da igraju profesionalnu košarku, Dončić je osvajio Evroligu sa Realom, nekoliko ACB liga...

Zašto je Jokić sa Bil Raselom i Medžik Džonsonom prvi po broju tripl dablova do 23 godine ? Jer su njih tvojica to uradili u ruki godini, a Jokić je već iskusan NBA igrač. Naravno da će da obara rekorde.

Titus Pullo

pre 5 godina

Kada decko razbija kao ruki onda je to zbog Evrolige, u suprotnom je kao koledz bolji jer se kao privikavaju na americki stil igre. Neko izvalio ovo za Doncica i sada svi to zvacu kao debili.

Zoni

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.
 (ko je ovde lud, 14. januar 2019 22:41)

Evo pazicemo i prisjecati se tvog komentara sljedecih 10-15 godina.

Звездин весник

pre 5 godina

Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.

Uroš

pre 5 godina

Durent, jel to ono krilo sto gleda u potiljak Doncicu u trci za All Star? Pa ni on sam nije los, iako je visok ume da pogodi, ali ima dosta dobrih kosrkasa na toj poziciji.

123

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Znaci Luka je gulio srednju skolu jer je teza od koledza u Americi? Pa ok, onda je stvarno imao malo vremena za kosarku...a ovako igra.

Igor Pg

pre 5 godina

Ljudi zar je toliko tesko biti realan? Luka maestro kosarke, vjerovatno ce biti najbolji bijeli ikada, KD ubica jedan od najboljih ikada uopste, znaci mnogo bolji od najboljeg bijelog, tako da se mora cijeniti njegovo misljenje.. Inace nije na odmet napomenuti da su u istoriji samo tri igraca imala takve brojke sa 20 godina, dakle upravo Luka, KD i naravno LeBron..

Majk

pre 5 godina

Nije morao da ide na casove dok su drugi morali!!! Hahaha....pa oni se sami sprdaju na taj njihov sistem ucenja za super talentovane sportiste gde im se ocene uglavnom poklanjaju. Ono sto je tacno jeste da Luka ima iskusvo igranja jake lige i eurolige ali ako je neko dobar on je dobar bez obzira na iskustvo. Nekako mi se cini da pokusava da omalovazi uspeh i nesporan kvalitet Luke ali to je Durent.

Dachazvezda

pre 5 godina

@Dacha zvezda 
Ali su zato srBski kosarkasi jako obrazovani, ni srednju ne zavrse.
(oko, 14. januar 2019 21:01)

O..k....
To ima veze sa Durantovom izjavom... Kako??? Aaaaa ti si njegov advokat, jel?? Izvini, nisam te prepoznao iz prve!
Ok, u pravu si... Sretan sad? Odbranjena Durantova cast?

делија нс

pre 5 godina

Ево да американци причаји о образовању..... Тај исти не зна гдје је рецимо Лисабон!!!

ko je ovde lud

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.

marko

pre 5 godina

Sta bre prica ovaj covek?!! Garantujem da je Luka pismeniji...tj da bolje zna Engleski jezik nego on!!! Dok su njega ljubili u d... na koledzu,Doncic je isao u skolu i pokusavao da se probije u sportu... Malom SVAKA CAST

Dr. Sisoje

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu?
(bane, 14. januar 2019 20:27)

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo xD.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Amerikanac, 14. januar 2019 22:44)

Imate pravo, ja šator raširio :D

Treba znati i hteti

pre 5 godina

Ima li nešto u talentu, individualnom i dopunskom radu pojedinca ili tima , boljem shvatanju igre ( tamo daleko - preko " velike bare " ) !?
Neko teško prihvata da nema monopol ( razumevanje ) na ovu igru .
P S./ Gde nadjoste da su oni kursevi krivi za " manji kvalitet " igrača ili da utiču na vreme provedeno u dvorani ( neće valjda da treniraju 10 - 12 sati dnevno ) !?

neko normalan

pre 5 godina

Negde se mora žrtvovat jer ako želiš postić nešto u svom životu. Mada knjiga ima svugde oko nas i lako se može pronać i pročitat. Ni škole nisu zanemarljive zbog sebe ako ništa drugoo.

Shamu

pre 5 godina

@interesantno
Slazem se da nije tema, ali evo objasnicu.
Studirao sam pocev 1990, u USA sam od 2000. Sve vreme radim u hightech industriji, a zadnjih 13 godina u top firmi (ako imas Android telefon - ja sam radio na tvom procesoru).
Vrlo je prosto - US koledz te spremi za ono sto ti treba, i to za 4 kratke i efikasne godine. Sve nas su razbijali godinama na ETF (ja sam Tehnicka Fizika, znaci sve elektronike, svi racunarki jezici kao sexy smerovi + sve fizike) i spremali za Nobelovu nagradu otprilike. Nase znanje je ogromno i neprimenjivo. Kad sam se pojavio u prvoj (start-up) kompaniji u lab-u, nisam znao gde se nalazim i sta da radim dok mi klinac koji je tek zavrsio neki koledz nije obrasnio sve instrumente - jer ih na ETF nije bilo, niti je iko pominjao. Trebale su mi godine da povezem svoje ogromno teoretsko znanje sa prakticnim principima. Mnogi sa ETF su napravili lepe karijere u Akademiji (u USA) ali vrlo mali broj je napravio znacajne akrijere u industriji (Mozda je situacija danas bolja jer se ETF transformisao). A plate u Akademiji i hightech indutriji su nebo i zemlja.
Nemojte da nasedate na lovacke price o ETFu na nivou Stenforda, Harvarda itd, to nema nikakvog smisla. Iz prve ruke.

interesantno

pre 5 godina

Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shamu, 14. januar 2019 23:55)

Znam da nije glavna tema ovde, ali me bas (iskreno) interesuje kako biste bolje prosle sa osrednjim koledzom u US nego sa ETF-om iz vremena Caje...na kraju krajeva, Racunarska tehnika ETF-a u drugoj polovini 80-tih na celu sa Jozom Dujmovicem je bila potpuno organizovana po americkom principu, nekoliko profesora, ukljucujuci i Jozu, su bili povratnici iz USA... sta je to sto je u takvoj situaciji mogao da da americki osrednji koledz u poredjenju sa ETF-om!?

Mrav

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.

j

pre 5 godina

Bice najbolji evropski igrac ikad. Kako ga do sad ide, sve je osvajao, osvojice sigurno NBA ligu.. A verujem da moze biti i MVP par puta. Vreme ce pokazati.

voja

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.

djura

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo. 
(sou, 14. januar 2019 21:06) 

oni uce koliko im je potrebno a nase skolstvo je najgore u svetu, ja kada sam studirao it samo su mi falili likovno, muzicko i fizicko i kao da sam u osnovnoj skoli, sta ce meni ekologija, fizika, el tehnika i te gluposti, a strucne predmete dobijes pred kraj skolovanja i to neke tehnologije iz proslog veka ;) a koliko znate pokazuju vasi komentari na vestima iz nauke poz cao

Canadaboy

pre 5 godina

Kad su ameri toliko pametni i skoluju se svakodnevno, voleo bih pitati KD da mi pokaze na karti sveta gde je npr. Nemacka ili Indija !!! Ne bih ga pitao gde je “zemlja kosarke”, to tek ne bi znao...

Spojnica

pre 5 godina

Vi tamo u Amerike sto ucite na koledzima mi ovde u osnovnoj skoli zavrsimo.
(sou, 14. januar 2019 21:06)
Tacno tako! U prilog Vasoj tvrdnji ide i cinjenicno stanje da je Srbija najrazvijenija zemlja sveta a SAD gotovo na nivou Afrike.

Stryker

pre 5 godina

Spojnica- u pravi si 1000%, ja,sam dosao ovde sa 8 razdreda OS I ja sam za njih bio tata mata, fiziku koju sam ucio u 8 razredu u jugi ovde sam ocio na drugoj godini fakulteta,mute su

Mravijed

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)
Da, bas je Doncic regularno zavrsio srednju skolu. Ne budi smesan.

Звездин весник

pre 5 godina

Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.

vlada ar

pre 5 godina

Pa da vidi se da je pglu u odnosu na ove genijalce koji igraju u NBA. Baš se vidi ta načitanost kod njih. Inače je poznato da kod nas , pogotovo košarkaše, ne šalju decu u školu jer će biti sportisti.

Durent je jedan od najboljih košarkaša ali jbg , njemu čitaonica nije puno pomogla..

Dachazvezda

pre 5 godina

@Dacha zvezda 
Ali su zato srBski kosarkasi jako obrazovani, ni srednju ne zavrse.
(oko, 14. januar 2019 21:01)

O..k....
To ima veze sa Durantovom izjavom... Kako??? Aaaaa ti si njegov advokat, jel?? Izvini, nisam te prepoznao iz prve!
Ok, u pravu si... Sretan sad? Odbranjena Durantova cast?

MarcoPolo

pre 5 godina

Hteo je reći da luka nije školovan, da evropljani ne idu na koledž kao ameri, ili sam ja to pogrešno protumačio?! toliko su pametni da 90% Amerikanaca ne zna šta je Srbija a šta je Sirija...

Mrki

pre 5 godina

Lukina mama izgleda kao i svaka prava slovenkica.Bio sam nekoliko puta i ima sta da se vidi.I lepsih od nje,ona im je neki prosek.A luka cepa li cepa.Sto kaze Durant bice sila,vec sada je klasa.

Ostin A

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Totalno je apsurdno to što si rekao. Porediš srednju školu i koledže u Americi. Koledže zbog kojih naši "intelektualci" završe kao perači sudova jer ne mogu da se uklope, a pogotovo kad uporediš sa Dončićem koji je sa 13 godina potpisao petogodišnji ugovor sa Realom. Koji je redovno išao samo nešto malo u Osnovnu. Ostalo je preko telefona završio.

Tako da dok je Durent igrao u školskom timu gde su samo dvojica trojica planirala da igraju profesionalnu košarku, Dončić je osvajio Evroligu sa Realom, nekoliko ACB liga...

Zašto je Jokić sa Bil Raselom i Medžik Džonsonom prvi po broju tripl dablova do 23 godine ? Jer su njih tvojica to uradili u ruki godini, a Jokić je već iskusan NBA igrač. Naravno da će da obara rekorde.

Igor Pg

pre 5 godina

Ljudi zar je toliko tesko biti realan? Luka maestro kosarke, vjerovatno ce biti najbolji bijeli ikada, KD ubica jedan od najboljih ikada uopste, znaci mnogo bolji od najboljeg bijelog, tako da se mora cijeniti njegovo misljenje.. Inace nije na odmet napomenuti da su u istoriji samo tri igraca imala takve brojke sa 20 godina, dakle upravo Luka, KD i naravno LeBron..

Majk

pre 5 godina

Nije morao da ide na casove dok su drugi morali!!! Hahaha....pa oni se sami sprdaju na taj njihov sistem ucenja za super talentovane sportiste gde im se ocene uglavnom poklanjaju. Ono sto je tacno jeste da Luka ima iskusvo igranja jake lige i eurolige ali ako je neko dobar on je dobar bez obzira na iskustvo. Nekako mi se cini da pokusava da omalovazi uspeh i nesporan kvalitet Luke ali to je Durent.

Shamu

pre 5 godina

Vecina koledz igraca ne nastavi profesionalnu kosarkasku karijeru u NBA ili Evropi/Aziji. Oni regularno traze posao i rade kao i sav normalan svet. Cak i vise zaradjuju gidisnje kao bankari (ceo zivot), ekonomisti (vecinom zavrse ekonomiju) nego da igraju u Evropi (nekoliko godina). Tako da Durent ima pravo donekle. Svi vi koji poredite skolstvo u SRB i USA gresite sto potcenjujete US koledze (osnovna/srednja OK). Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.

Goran

pre 5 godina

Cini m se da niste razumjeli Durantovu izjavi. Na koledzu sportasi smiju da treniraju SAMO 20 sati sedmcno! Ne smju da kriste sportske obj3kte izvan ovog vremena. Igraju utakmice samo protiv vrsnjaka.Imaju obavezna predavanja i polaganja ispita bez obzira koliko je to lako il tesko. Doncic je profesionalac vec vise godina i svo svoje vrijeme je iskoristio trenirajuci i grajci ksarku i takmicio se sa odraslim odlicnim ksatkasima u Evropi.Obratite posebno paznju na pravilo d 20 casova trennga semicno. Ako trenira vise moze biti kaznjen. Sjtite se samo kojiko je mnogo trenirao Drazen Petrovc!

Uroš

pre 5 godina

Durent, jel to ono krilo sto gleda u potiljak Doncicu u trci za All Star? Pa ni on sam nije los, iako je visok ume da pogodi, ali ima dosta dobrih kosrkasa na toj poziciji.

HARIS

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
(Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Procitaj tekst.

Папи

pre 5 godina

Кад се укрсте српски пастув и словенска зечица добије се будући најбољи кошаркаш света.

Leonida

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46)

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog

pravopis

pre 5 godina

E Srbijo medju sljivama, i ostani tu medju sljivama za bolje i nisi kad vecina komentara se sprda sa americkim skolstvom, a reci cu samo jedno pa ko razume razumece, USA je 1000 godina u svemu ali u svemu ispred nas, a mi i dalje treba da se sprdamo sa njima pa cemo se i dalje cuditi kako nas niko u svetu nevoli i kako samo nepravda je ucinjena nama Srbima-nebeskom narodu.
(voja, 14. januar 2019 22:39)

Nevoli.

123

pre 5 godina

Srednje škole u Evropi su mnogo teže od programa koji prolaze sportisti u USA na koledžima. Tako da je argument smešan. Jednostavno, momak igra ozbiljnu košarku već par godina, natacni i pretalentovan je i to je to.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Mrav, 14. januar 2019 20:22)

Znaci Luka je gulio srednju skolu jer je teza od koledza u Americi? Pa ok, onda je stvarno imao malo vremena za kosarku...a ovako igra.

ko je ovde lud

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.

Sale

pre 5 godina

vanserijski igrac al msm da nema vise u kom segmentu da napreduje, po meni je dostigao svoj vrhunac koji je cinjenica veoma visok
(..., 14. januar 2019 20:35)

Dosegao vrhunac u 19. godini života. Svašta možeš ovde čuti.

mlekadzija

pre 5 godina

najjace da branite doncica i skole po Eu... ko kaze sa mora da bude sobar u skoli da bi igrao kosarku? verovatno nije ni isao na pola casova ako je skautovan kao mlad igrac. vec u juniorima moze da se zaradi dobra lova dok je u americi zabeanjeno davati novav srednjoskolskim igracima i igracima na koledzu vec ih kupuju obecanjima, pokloncicima u vidu garderobe, gadgeta i ostalih budalastina. U eu ako iole valjas mozes veoma mlad da imas neku kintu i to da se cimaju oko skole je velika laz. u sportsku gim u Bg ili ne dolaze a oni sto dolaze su otpisani narkomani pa se sepure tamo bzv. mozda ameri koji su dobili kosarkasku stipendiju nisu neki nadareni akademci ali imaju dosta restrikcija jer im to skolarinu koledzi samo tako naplate posto je i college kosarka veoma dobar biznis

Petar B

pre 5 godina

Mali osvrt na poredjenje koje traje danima i to da ce Luka biti najbolji evropljanin ikada ... Ljudi namerno ignorisu cinjenicu da Jokic ima toliko napadackih vestina da se stice utisak da moze svaku da daje 30+ ali bi mu tim bio na ivici playoffa ili jos nize. Kao sto su Dalas ili Pelikansi npr sa Davisom ili Doncicem koji imaju taj izrazito agresivni pristup sa dosta suteva ili poena ali Dalas je 13ti a Pelikansi 12ti... Denver je prvi! Jokic je 7mi asistent CELE LIGE. Njega treba posmatrati kao TDouble prosek igraca a ne izrazitog poentera jer tako on cini sve oko sebe boljim i samim tim su najbolji na tako teskom zapadu. Dosta sa poredjenjem Jokica i Luke. Luka jeste fenomen gledajuci posebno koliko je mlad, ali Nikola je tako specifican i poseban igrac, mega koristan za tim, sa vec sada 20+ TDouble ucinka! Izadjite iz sablona centra ili klasicnog poentera. Jokic radi sve!!! Uopste nije za porediti. Vreme ce pokazati... svakako obojica fenomenalni ali objektivno gledano po uticaju na ekipu u sportu koji je timski i specificnost + prostor za napredak, posebno fizicki, Nikola je klasa za sebe...

Kukatilo

pre 5 godina

Zato su afroamericki kosarkasi bas obrazovani... Samo pricaju geto, geto.
(GM, 14. januar 2019 21:26)

Srecom su uspeli u kosarci, posto nisu dovoljno pametni da diluju krek.

Dejan

pre 5 godina

Da li je moguce da gotovo niko nije shvatio izjavu Duranta??? Poenta nije u citaonici i ispitima, desetkama u indexu i akademskom napredovanju, vec u cinjenici da u Evropi mladi talenti igraju takmicarsku kosarku, bore se za trofeje, igraju protiv iskusnih kosarkasa, dok u Americi talenti do NBA igraju kosarku skola protiv skole i koledz protiv koledza, igraju iskljucivo sa svojim uzrastom i nisu placeni (bar ne zvanicno). Doncic je do devetnaeste godine vec postao milioner, igrao protiv gomile bivsih NBA igraca, igrao sa Reyesom od 38 godina, protiv igraca poput Spanoulisa, De Coloa, Calathesa, Rodrigueza, gomile iskusnih Amerikanaca... dok su ostali rookieji igrali iskljucivo protiv svojih vrsnjaka. Pogotovo otkad postoji "one and done" trend, u NBA dolaze nezreli klinci, kojima treba par godina da sazreju kao igraci. Za razliku od njih, Luka je dosao kao iskusan igrac, klupski i reprezentativni prvak Evrope, MVP EL... Uz ogroman talenat, logicno je da dominira u svojoj generaciji. Samo neka nastavi.

dragan

pre 5 godina

Ahahha, Luka ja bolji od vas jer ste vi morali više da se školujete (inače bi mu pokazali ko je ko) a eto on imao sreće pa dolazi iz zaostale Evrope gde je školovanje sporedna stvar.

Goran

pre 5 godina

"Ви у средњој школи радите оно што ми у Европи радимо у првим разредима основне школе.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Звездин весник, 14. januar 2019 21:51) "

Možda MI, ali ne i TI, majstore ... Ameriku si video samo na filmu, a na isti način i poznaješ Amerikance. Istina ... možda si sa nekim i chatovao, samo ne znam koliko ste se razumeli.

veliki strumf

pre 5 godina

Mora da je to.Poznato je da su americki sportisti sa koledza pravi intelektualci... Ko nadje Evropu na mapi, taj je magistar.
(Dachazvezda, 14. januar 2019 20:35)
Čovek nije rekao da nešto nauče i da nešto znaju, već da moraju da idu na časove i sede u učionici umesto da više na parketu :) Oni ionako samo blenu na tim časovima, pa profe moraju da se dovijaju da nešto objasne na interesantan način, ne bi li ovima ipak nešto ušlo u glavu.

Joujou

pre 5 godina

Jao koledz boj Durent...neka neki ESPN ili sl. organizuje neki kviz battle izmedju njega i Doncica...ovako ce ispasti jos da smo mi ovde ko Kinezi sto decu olimpijske talente maltene oduzmu od roditelja i drze ih u halama izolovane, americki athlete scholarship doktori nauka zaista sve zivo znaju jadni namuceni streberi. Kakav Roki 3 rezon i propaganda

lopta

pre 5 godina

(voja, 14. januar 2019 22:39)

To sto su oni ispred nas ne znaci nista iz ugla skolovanja I znanja koje se stekne. Na to uticu I mnoge stvari koje nemaju veze sa skolovanjem.
SAD je I ispred gomile zapadnoevropskih, skandinavskih I istocnoazijskih drzava, ali im je sistem skolovanja nenormalno losiji nego u tim drzavama.
Pa sa skolskim sistemom u SAD se sprdaju I sami Amerikanci, oni obrazovaniji.
Sistem skolovanja u Americi je dobar tek od fakulteta I to naravno ne svih. Osnovne skole, srednje skole u SAD su smesne naspram evropskih.
Gomila profesora koji predaju na onim najboljim univerzitetima u SAD su iz Evrope I zavrsavali su fakultete u Evropi, ali su otisli u SAD zbog vecih plata I jer ti univerziteti raspolazu vecim parama za istrazivanja.

aca

pre 5 godina

kod mene u selu kad idu da piju pivo ispred prodavnice kazu da idu u "biblioteku", mozda je Durant mislio na "citaonicu" da ne kazem "duvaonicu" :)

neko normalan

pre 5 godina

Negde se mora žrtvovat jer ako želiš postić nešto u svom životu. Mada knjiga ima svugde oko nas i lako se može pronać i pročitat. Ni škole nisu zanemarljive zbog sebe ako ništa drugoo.

делија нс

pre 5 godina

Ево да американци причаји о образовању..... Тај исти не зна гдје је рецимо Лисабон!!!

Miroslav

pre 5 godina

Svi što mislite da su NBA košatkaši baš toliko glupi ... zapitajte se šta ste vi postigli u Zivotu ...

Da bi neko bi vrhunski sportista potrebno je da ima i NEŠTO U GLAVI i da razume igru u da zna brzo donosi odluke ... i po tome se razlikuju Zvezde od ostalih ... samo su Pametniji i Uporniji ...

A KD lepo kaže da je Luka igrao EL i da je imao daleko više treninga nego Koledž košarkaši i to je prosto TAČNO !

Ista je priča i sa našim kadetima i omladincima u Košarci koji redovno OSVAJAJU medalje na SP ili EP, a posle dosta njih ne napravi skoro ništa, dok neki drugi strani košarkai postanu kasnije zvezde ... Razlog je baš u KOLIČINI TRENINGA kod nas i u drugim zemljama u tom uzrastu ... naše mladše kategorije treniraju DALEKO VIŠE nego njihovi vršnjaci u ostalim zemljama, pa su zato superiorniji u tom uzrastu.

E sada valjda ima neko sa 2g mozka ko može ovo da razume ;-)

4

pre 5 godina

Da vam prevedem: Nije isao na fakultet 4 godine ko većina NBA igrača...
(Amerikano, 14. januar 2019 21:37)
---------------

Jako mali broj NBA igraca je isao na fakultet sve cetiri godine (a jos je manji broj onih koji su isli sve cetiri godine i znace ista u ligi).

marko

pre 5 godina

Na PISA testu se pokaze kakve su cije skole. Jedini objektivan test skolskih sistema, nije savrsen ali je najposteniji - isti zadaci za sve drzave. Tu je USA oko prosjeka OECD zemalja, Hrvatska je nesto nize. Malo ispod Hrvatske je Srbija,pa BiH, pa CG. Makedonija i Kosovo su na samom dnu, a Slovenija pri samom vrhu, u drustvu Finske i Estonije, odmah iza azijskih zemalja. Od 73 drzave Srbija je bila oko 45-og mesta.

Penzioner

pre 5 godina

Drug studirao i igrao košarku u Americi... Kaze da je završiti njihov koledž sprdačina! Svi ispiti idu preko eseja i kolokvijuma, i kaze da ga ne završe samo oni koji isključivo neće...

big

pre 5 godina

Dončiću se sve sklopilo, razume i voli košarku, izazove prelazi ko na igrici, pametan,ima samopouzdanje, sportski karakter, lep, veliko telo, prava zvezda. Samo da nastavi tako i da ga zdravlje posluži i da u budućnosti gledamo finala Denver - Dalas.

aca

pre 5 godina

ja sam isao u 11u BG gimnaziju i bilo je jako talentovanih sportista sa odlicnim uspehom koji ako nisu napamet naucili ono sto ce ih pitati nisu znali glavne gradove Evrope.

Vlada

pre 5 godina

Voleli ga ili ne, bice Doncic jedan od najboljih belih kosarkasa ako ne i najbolji. Ako ga povrede ne zaustave. Blizak nam je, al Jokara je nas i nama najbolji

pingvin s madagaskara

pre 5 godina

A sta je Embiid studirao? Pogledajte dad jokes sa njim i simonsom na youtube-u... Covek ne moze da ukapira nijedan vic...

marko

pre 5 godina

Sta bre prica ovaj covek?!! Garantujem da je Luka pismeniji...tj da bolje zna Engleski jezik nego on!!! Dok su njega ljubili u d... na koledzu,Doncic je isao u skolu i pokusavao da se probije u sportu... Malom SVAKA CAST

soko

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.
(jsx, 14. januar 2019 21:50)

Pa tako ti je I kod nas. Profesionalni ugovori se potpisuju kada napunis 18 godina.

Analiticar amater

pre 5 godina

Nadjite sliku nakon drafta gde stoji Luka sa svim ostalim "momcima iz citaonice" i sve ce vam biti jasno. Koje su to intelektualne gromade u odnosu na Doncica.

Jedini normalno obuceni momak, ostali svi ko makroi, svaki na svoj nacin.

Titus Pullo

pre 5 godina

Kada decko razbija kao ruki onda je to zbog Evrolige, u suprotnom je kao koledz bolji jer se kao privikavaju na americki stil igre. Neko izvalio ovo za Doncica i sada svi to zvacu kao debili.

Treba znati i hteti

pre 5 godina

Ima li nešto u talentu, individualnom i dopunskom radu pojedinca ili tima , boljem shvatanju igre ( tamo daleko - preko " velike bare " ) !?
Neko teško prihvata da nema monopol ( razumevanje ) na ovu igru .
P S./ Gde nadjoste da su oni kursevi krivi za " manji kvalitet " igrača ili da utiču na vreme provedeno u dvorani ( neće valjda da treniraju 10 - 12 sati dnevno ) !?

Dragan

pre 5 godina

Gledao sam utakmicu i Dalas je imao sanse da ih dobije, ali pre svega jako cvrstom odbrano. Komentator je na pocetku rekao da je nemoguce dobiti GSW odbrano i da mora da im se da vise koseva, ali zamalo da bude demantovan. Kari je imao nestvarne suteve koje je pogadjao u nizu i tu nije bilo pomoci. Doncic je imao i padova u igri, ali je to vise jer su ga saigraci forsirali. Kada je na parketu bila defanzivna postava Dalasa, u napadu je bila i panika i zbrka, i morao je trener da uvede Luku. Dobro se nosi sa 19 godina sa svim tim.

jsx

pre 5 godina

Mislim da ima neki njihov zakon da ne mogu da budu profesionalci do 18. Na to covek verovatno misli, ne da je proveo neprospavane noci uceci trigonometriju.

marko

pre 5 godina

Iskreno ne mogu da tvrdim to sto je rekao za Luku dal je istina ili ne ali provereno znam da kad si zvezda u bilo kom americkom sportu na koledzu samo se pojavis da dobijes ocenu. Ne moras ni na predavanja.

Zoni

pre 5 godina

Luka će biti super zvezda ali će biti tip igrača kao Harden koji će imati niske procente šuta, uzimaće po 30-35 šuteva po tekmi i nikad titulu neće osvojiti ali će zbog impresivnih brojki ući u dvoranu slavnih, biće allstar svake godine, biće plejof tim al nikad titula. Evo pazite šta vam kažem.
 (ko je ovde lud, 14. januar 2019 22:41)

Evo pazicemo i prisjecati se tvog komentara sljedecih 10-15 godina.

interesantno

pre 5 godina

Zavrsio sam ETF u starom obliku sa Cajom i svim najtezim profesorima ali bih mnogo bolje prosao sa osrednjim koledzom ovde u US.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Shamu, 14. januar 2019 23:55)

Znam da nije glavna tema ovde, ali me bas (iskreno) interesuje kako biste bolje prosle sa osrednjim koledzom u US nego sa ETF-om iz vremena Caje...na kraju krajeva, Racunarska tehnika ETF-a u drugoj polovini 80-tih na celu sa Jozom Dujmovicem je bila potpuno organizovana po americkom principu, nekoliko profesora, ukljucujuci i Jozu, su bili povratnici iz USA... sta je to sto je u takvoj situaciji mogao da da americki osrednji koledz u poredjenju sa ETF-om!?

Kukatilo

pre 5 godina

vidjeli smo lukinu mamu i sta sad ? baba ko baba. zgodnijih i mladjih cura sretnem desetine svakodnevno 
(strucanjak, 14. januar 2019 20:46) 

Nekim ljudima se sviđaju žene u tim godinama, meni je to potpuna enigma, ali sigurno postoji neki razlog
(Leonida, 14. januar 2019 22:31)

Baba? U kojim godinama? Zena ima 42 godine.

Amerikanac

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu? 
(bane, 14. januar 2019 20:27) 

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo koji milf xD.

Shamu

pre 5 godina

@interesantno
Slazem se da nije tema, ali evo objasnicu.
Studirao sam pocev 1990, u USA sam od 2000. Sve vreme radim u hightech industriji, a zadnjih 13 godina u top firmi (ako imas Android telefon - ja sam radio na tvom procesoru).
Vrlo je prosto - US koledz te spremi za ono sto ti treba, i to za 4 kratke i efikasne godine. Sve nas su razbijali godinama na ETF (ja sam Tehnicka Fizika, znaci sve elektronike, svi racunarki jezici kao sexy smerovi + sve fizike) i spremali za Nobelovu nagradu otprilike. Nase znanje je ogromno i neprimenjivo. Kad sam se pojavio u prvoj (start-up) kompaniji u lab-u, nisam znao gde se nalazim i sta da radim dok mi klinac koji je tek zavrsio neki koledz nije obrasnio sve instrumente - jer ih na ETF nije bilo, niti je iko pominjao. Trebale su mi godine da povezem svoje ogromno teoretsko znanje sa prakticnim principima. Mnogi sa ETF su napravili lepe karijere u Akademiji (u USA) ali vrlo mali broj je napravio znacajne akrijere u industriji (Mozda je situacija danas bolja jer se ETF transformisao). A plate u Akademiji i hightech indutriji su nebo i zemlja.
Nemojte da nasedate na lovacke price o ETFu na nivou Stenforda, Harvarda itd, to nema nikakvog smisla. Iz prve ruke.

Dr. Sisoje

pre 5 godina

sve sve, ali da li ste videli lukinu mamu?
(bane, 14. januar 2019 20:27)

Auuuu, sine... Sad sam video. Keva mu grmi.
(Kukatilo, 14. januar 2019 21:35)

Sad sam izguglao, bokte mazo xD.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Amerikanac, 14. januar 2019 22:44)

Imate pravo, ja šator raširio :D