1. Meni nista nije jasno. Ako covek igra dobro i po statistikam je dobar , zasto mu je upitno da igra na All staru. Ko moze da objasni ovu situaciju.
    (Ze, 11. januar 2019 17:56)

    # Link komentara

  2. Ispred je samo Wilt sa DOSTIZNIH 78 tripl Dablova!
    (voja, 11. januar 2019 16:33)

    # Link komentara

  3. Greskom sam napisao da se nisu brojale asistencije,mislio sam na ukradene lopte a uslov za asistenciju je bio drugaciji.
    (djoka utegurović, 11. januar 2019 16:29)

    # Link komentara

  4. Peđa je žao mi je i dalje najveći, 4 u mvp trci u jednoj sezoni, čovek koji je igrao finale konferencije zamalo i nba finale, trpao 26 poena u proseku, Jokara dok to ne uradi što se tiče plejofa ne može biti veći
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 11. januar 2019 16:28)

    # Link komentara

  5. Ovde postoji jedan mali problem,posebno za decu koja prate Nba i nisu svesni koliko je Vilt statisticki bio ispred svih.Ukupno je imao oko 400 tripl-dablova ali u njegovo vreme se nisu zvanicno brojale asistencije i blokade.Statisticari ekipa u kojima je igrao su i to brojali i Vilt je imao prosek od 8 blokada po utakmici!!!Za primer,dacu vam statistiku sa utakmice koju je 1968 godine Vilt odigrao za Filadelfiju protiv Detroita:
    Wilt Chamberlain- 54 points, 36 rebounds, 14 assists, 24 blocks, 11 steals
    Nadam se da vam je sada jasno o kakvom se nadcoveku radilo...
    (djoka utegurović, 11. januar 2019 15:45)

    # Link komentara

  6. Oscar Robertson - 181 Triple Doubles
    Magic Johnson - 138 Triple Doubles
    Jason Kidd - 107 Triple Doubles

    Lozenje.
    (Stevica Kurcubic, 11. januar 2019 15:22)

    # Link komentara

  7. @PF1 igraci od pre 10,15 godina su jos aktivni pojmasu :)) Dakle igraci iz proslosti danas ne bi koristili moderne tehnologije :)) A Westbruk bi verovatno 80tih vozio Ferari iz 2019te :D A Jordan koji je draftovan 1984,nije igrao i 2003 van forme,mator a opet dobar :D a ti si verovatno brzi od "polu profesionalca" Jesse Owensa koji je 1936te na njivi u opancima u poredjenju sa danasnjom opremom i podlogom trcao 10 sekundi na 100 metra. A verovatno je Jokic veci atleta od Wilta Cemberlena a midzet Tomas od Doktor Dzeja :DD
    (vince carter, 11. januar 2019 14:35)

    # Link komentara

  8. Cuj 78 nedostiznihm obe sezone jos 5-6 i svake sledece 10 i eto ga. Jokara...
     (vozac, 11. januar 2019 13:57)

    # Link komentara

  9. Pa, ako ovako nastavi, rekord nije nedostižan.
     (losmi, 11. januar 2019 13:41)

    # Link komentara

  10. Jos 10 sezona u NBA,5 tripl dablova po sezoni i Cemberlen je dostizan,mada kako stvari stoje jokara moze sigurno do 10-ak tripl dablova po sezoni iz do sada prikazanog,mislim momak ima tek 23 godine,videcemo mi jos puno toga od Somborca samo ako da Bog i zdravlje ga posluzi.
    (omg??!!, 11. januar 2019 12:28)

    # Link komentara

  11. Ovi sto ga prozivaju za atraktivnost i atleticizam bi mogli da provere ko su Pistol Pit i Leri Ptica.
     (Jaran, 11. januar 2019 12:26)

    # Link komentara

  12. Kako nedostizan? Jokic je u poslednje 2 godine (kalendarski) zabelezio 21 TD, znaci da stigne Vilta treba mu ovim tempom jos 5 godina. Ima nepune 24 godine.
    (Pera, 11. januar 2019 12:19)

    # Link komentara

  13. Zasto je Vilt nedostizan?! Ne slazem se
    (AcaPetrovic, 11. januar 2019 12:12)

    # Link komentara

  14. Iako se tako ne izrazavam, moram da napisati da je Gortat, nesumnjivo, ispao ozbiljna ovca vec u prvih nekoliko duela sa Jokicem u ovome mecu. I nadam se da ce narednoga puta imati vise postovanja prema nekome ko je vec sada daleko bolji od njega. Nauciti se elementarnoj kulturi takodje. Nije sve ni iz prelepe Poljske lepo.
    (Sasa, 11. januar 2019 11:49)

    # Link komentara

  15. Lista tripple double nije tako kratka. Da bi stigao do prvih 10 treba da predje 32 trippla. Najbolji ima 180...
    (Anne, 11. januar 2019 11:32)

    # Link komentara

  16. Mozda su se nekada asistencije brojale drugacije ali i vazi pravilo da su danasnji igraci generalno (mislim na sve ukupno) mnogo vece atlete i profesionalci, tako da je danas mnogo teze da se istaknes. Do pre 15 godina svaki drugi profesionalni sportista pusio i za danasnje uslove se polu-amaterski bavio sportom. Na polju fizicke spreme, taktike i discipline sport je mnogo napredovao. Vecina danasnjih igraca su Bio-tehnoloski proizvod. Mislim da se susretnu prosecni timovi od pre 10-15 godina sa sadasnjim prosecnim timom (nebitan sport) ovi aktuelni bi ih odrali. Tako da je nekadasnjim legendama sve ukupno bilo lakse da "zablistaju".
    PS. Super su kosevi i sve ali ono zbog cega ja pratim Jokica su asistencije. Ovo preko celog terena mi ulepsalo dan.
     (PF1, 11. januar 2019 11:30)

    # Link komentara

  17. Jasno je već sad da je Jokić bolji od Džabara, Džordana i Medžika zajedno. Niko mu na svijetu nije ravan, oboriće i Viltov rekord.
    Samo još kad bi dio tog umijeća podario reprezentaciji zemlje čiji se stanovnici ovdje pokidaše zbog njega.
    (sasa pg, 11. januar 2019 11:26)

    # Link komentara

  18. A Bogdanova simultanka od 6 poena i 3 od 29 iz igre?
    Eto njega u Megi dogodine.
    (zvezdale, 11. januar 2019 08:04)

    Nece panteru Bogdan u Megu, vec u Partizan i onda pocinje igrarija sa fmp IDEOM a drmanje koseva, kradje pehara, spinovanja, pljuvanja, napadanja igraca i trenera i igra 5 na 3 se vracaju na velika vrata !
    (antiDebil, 11. januar 2019 11:21)

    # Link komentara

  19. A Bogdanova simultanka od 6 poena i 3 od 29 iz igre?
    Eto njega u Megi dogodine.
    (zvezdale, 11. januar 2019 08:04)

    Nece panteru Bogdan u Megu, vec u Partizan i onda pocinje igrarija sa fmp IDEOM a drmanje koseva, kradje pehara, spinovanja, pljuvanja, napadanja igraca i trenera i igra 5 na 3 se vracaju na velika vrata !
    (antiDebil, 11. januar 2019 11:21)

    # Link komentara

  20. Jaaaoooj Muka mi je od ovih ljudi sto pljuju po nasim sportistima !! Sine ako te neiteresuje i ne volis ga, zasto uopste pratis vesti i ostavljas kometare?
    Za sada jedini koji zaista zasluzuje da igra NBA od nasis Kosarkasa.
    Bravo NIKOLA GENIJE, !!!
    (losmi89, 11. januar 2019 11:16)

    # Link komentara

  21. Po kojoj to logici i racunici je nedostizan ?
    (antiDebil, 11. januar 2019 11:15)

    # Link komentara

  22. Lokalne " strunjake " treba podsetiti da pozitivne komentare na svu sreću daju AMERIKANCI ! Nikola je antipod košarci u kojoj se računaju samo količina postignutih koševa i atraktivna zakucavamja . On pokazuje neku drugu atraktivnot i estetiku koja je dugo bila zaboravljena i sakrivena usred nagle popularnosti i razvoja NBA. Sad se i Ameri prisećaju da se nekad igralo i ovako, na" mekanu " ruku i još brži mozak !
    (MPP, 11. januar 2019 11:13)

    # Link komentara

  23. Za komentatore koji kazu da je spor: s obzirom na pregled igre, da je Jokic brzi igrao bi pleja, a statistika bi bila jos brutalnija, verovatno kao Vesbrukova od prosle godine. Oda biste verovatno odjavili internet od nervoze.
    (NeRazumem, 11. januar 2019 10:57)

    # Link komentara

  24. Ne znam kako možete da napišete "nedostižan rekord Chamberlein-a", kada Jokić verovatno pred sobom ima još 10-12 NBA sezona, ako ne i više, u NBA nije redak slučaj da karijera traje do 40. godine, pogotovu visokim igračima.
     (Dzoni lik, 11. januar 2019 10:42)

    # Link komentara

  25. jako malo mintua igra svega 29 u proseku. bar još 10-tak min da igra
     (kec, 11. januar 2019 10:39)

    # Link komentara

  26. Malo je nezahvalno porediti statistike iz razlicitih perioda. Igrala se drugacija kosarka, a i statistika se vodila drugacije. Asistencije i skokovi tada i sada nisu isti.
     (jasdf, 11. januar 2019 10:27)

    # Link komentara

  27. Sto volim ove dusebriznike sto "brane" cast inostranih kosarkasa. Pa sve... "ne moze da se poredi i sramno je" :) heheh

    Prijatelju, pogledaj se u ogledalo... i sve ce ti biti jasno. I zasto ne volis Jokica i zasto ti smeta kada ga ljudi hvale.

    A u medjuvremenu, uzivaj u tome sto si ti licno postigao i to obavezno brani ako te slucajno uporede sa nekim. :)
    (Beogradjanin, 11. januar 2019 10:17)

    # Link komentara

  28. Ko to kaže da je nedostižan? Ove godine, slažem se, ali za dve ili tri... A da ne pričam do kraja karijere.
    (Moljac, 11. januar 2019 10:10)

    # Link komentara

  29. Samo sto postoji maaala razlika. Kareem je u prvim sezonama imao 30+ poena po utakmici, 15+ reb i 4+ blokade dok bucko nema niti jednu po utakmici. U asistenciju se racuna sve pa zato i ima toliko ast. Triple double je skup tri statisticke kolone, potpuno nebitna stvar. Sramno je u isti kos stavljati najboljeg centra svih vremena i buckastog polukosarkasa bez odraza.
    (Ufo, 11. januar 2019 09:03)

    Hihi, sta vam radi bucko pojescete se
    (samo pitam, 11. januar 2019 09:59)

    # Link komentara

  30. A i vi novinari nekad lupite pa jedva ostanete zivi... Covek je tek trecu sezonu u NBA a vi pricate da je neko nedostizan... svastaz
     (bot bole, 11. januar 2019 09:39)

    # Link komentara

  31. JPR24

    Sine, sada se za razliku od onog perioda u ast racuna sve, bukvalno dodas loptu igracu i on samo ne sme da ide u nazad, ako ide napred i posle nebitno koliko driblinga da kos to se racuna kao ast. Jokic itekako zna da doda, ali ovaj njegov prosek slobodno smanji za dve ast koje se pre ne bi racunale. A Jabbar... Baci pogled kako je igrao sa 37-38 godina, duplo brzi i skocniji od bucka, a kada je imao 27-28 necu da pricam. Jos i Jordana ubacili u ovu pricu. Eeee srpijo kako se lako palis glupostima, kao i uvek
    (Ufo, 11. januar 2019 09:38)

    # Link komentara

  32. Smarate vise sa ovim Jokicem,koga boli pvde kako on igra
    nije ni prvi a ni poslednji.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (goran, 11. januar 2019 07:24)

    Da ti objasnim kako funkcionusi sajtovi generalno...Tematika sa najvise pregleda i komentara dobija najvise prostora.Ljudi ulaze da citaju o Jokicu svako jutro i ostavljaju kometare (pozitivne ili negativne) bitno da on tebe natera da udjes na vest i procitas/kometarises.Samim tim sto si ostavio kometar dao si doprinos i ohrabrenje novinaru da nastavi da pise o ovome.Tako da ako ti smeta ti zaobidji vest bice lakse i tebi nama.Jokicu sve najbolje i da ga gledamo na all staru.
    (Joca, 11. januar 2019 09:26)

    # Link komentara

  33. Ne mogu da se porede te dve ere košarke. Dok je Džabar igrao drugačije se računala asistencija.
    Sada ti dodam loptu na svojoj polovini, ti predriblaš 5 igrača, odeš do parkinga, svratiš do svlačionice istuširaš se , vratiš se na teren odradiš par selfija sa "navijačima" pojedeš kokice i pileće nogice...šutneš bam koš i asistencija !
     (Maчko, 11. januar 2019 09:21)

    # Link komentara

  34. Znas ti dobroo kad je bila simultanka.
     (Popisani Panter, 11. januar 2019 09:17)

    # Link komentara

  35. Samo sto postoji maaala razlika. Kareem je u prvim sezonama imao 30+ poena po utakmici, 15+ reb i 4+ blokade dok bucko nema niti jednu po utakmici. U asistenciju se racuna sve pa zato i ima toliko ast. Triple double je skup tri statisticke kolone, potpuno nebitna stvar. Sramno je u isti kos stavljati najboljeg centra svih vremena i buckastog polukosarkasa bez odraza.
    (Ufo, 11. januar 2019 09:03)
    Još je sramnije lupetati. Statistika je statistika. I o tome je reč. A ne o uporedjivanju Karima i Jokica. Sama pomisao je glupa. Eventualno kad Jokic bude imao 15 sezona iza sebe, pa i i to ne bi imalo smisla, uporediti drugačiju košarku pa nema smisla. Kao kad bi uporedjivao evropsku i NBA statistiku. I ma kraju.
    Zašto niti jedan drugi centar nije upisao toliko tripl dablova ako je Jokic polukosarkas ?
    (JPR24, 11. januar 2019 09:15)

    # Link komentara

  36. Samo sto postoji maaala razlika. Kareem je u prvim sezonama imao 30+ poena po utakmici, 15+ reb i 4+ blokade dok bucko nema niti jednu po utakmici. U asistenciju se racuna sve pa zato i ima toliko ast. Triple double je skup tri statisticke kolone, potpuno nebitna stvar. Sramno je u isti kos stavljati najboljeg centra svih vremena i buckastog polukosarkasa bez odraza.
    (Ufo, 11. januar 2019 09:03)

    # Link komentara

  37. Jokić je verovatno najbolji centar u istoriji košarke.
    (Komšija, 11. januar 2019 09:01)

    # Link komentara

  38. Au asistencija u 3 minutu videa, bruka...
    (iznogud, 11. januar 2019 08:52)

    # Link komentara

  39. Ona asistencija Mareju i ona samom sebi - umetnost košarke i dokaz zašto se košarka igra glavom. Hvala Džoni! Zapadna Bačka je uz tebe!
     (Arch, 11. januar 2019 08:34)

    # Link komentara

  40. Najbolji srpski, da ne kažem balkanski igrač svih vremena, vec sada. Taj umetnicko mangupski duh..svaka cast joker. Vredelo je budeti se nocas da te gledam iako kopam od ranih sati, znam da bj ti znacilo kad bj znao.
    Jos smo istog politickog opredeljenja, ne damo im Srbiju.

    Glasajte molim vas svi za Nikolu da bude all star, samo zajednickim snagama cemo uspeti.
    (Objektivan, 11. januar 2019 08:33)

    # Link komentara

  41. Car!
     (marko, 11. januar 2019 08:32)

    # Link komentara

  42. Mala škola košarke za Gortata,Riversa i ...Đorđevića
    (kiki, 11. januar 2019 08:22)

    # Link komentara

  43. Samo sto je Karim odigrao 1560 utakmica a Nikola 267
    (Alex, 11. januar 2019 08:16)

    # Link komentara

  44. Kobi Ima 22 Dzordan 30, dakle stize Kobija ovog vikenda a Dzordan Ako ne ove onda Sledece bez problema.
     (Where is my sendvic?, 11. januar 2019 08:13)

    # Link komentara

  45. Već sad si najveći Srbin u NBA!
    (Gvozzda, 11. januar 2019 08:09)

    # Link komentara

  46. A Bogdanova simultanka od 6 poena i 3 od 29 iz igre?
    Eto njega u Megi dogodine.
    (zvezdale, 11. januar 2019 08:04)

    # Link komentara

  47. svaki dan po triple chizburger
    (Jokiceva pertla, 11. januar 2019 07:55)

    # Link komentara

  48. Dok nedodje da igra za reprezentaciju Srbije moze da ima i cetvrt-dabl meni nece nista to znaciti... vise cu postovati ovog gortata sa slike jer covek igra za svoju zemlju!
    (IRONemke, 11. januar 2019 07:54)

    # Link komentara

  49. Ovo je stvarno BOLESTAN PODATAK!

    I ovo je samo dokaz koliko je kao centar POSEBAN već sad!

    Ne računam Vilta, on je fakat najveća atleta ikad viđena ne samo u košarci, vanzemaljac.
    Mada, nije nedostižan i broj od 70 i više tripl dablova Jokića ako ovako nastavi
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 11. januar 2019 07:48)

    # Link komentara

  50. Svaka cast
     (denis, 11. januar 2019 07:37)

    # Link komentara

  51. Odlicne brojke do sada. Veceras sa pola gasa do tripla. Denver na prvoj poziciji Zapada iznad svih ocekivanja. Narocito posle povreda nekoliko kljucnih igraca. Ekipe obicno posle All Stara dodaju gas i krece trka za plej of. Uskoro ce se svi timovi pretendenti na plej-of uozbiljiti i zaigrati ozbiljnu kosarku. Ako Denver uspe da zadrzi jednu od prve tri pozicije Zapada bice to neverovatan uspeh i veliko iznenadjenje. Ako nastave sa ovakvim pristupom, nadam se da hoce.
    (ljAXE, 11. januar 2019 07:30)

    # Link komentara

  52. Smarate vise sa ovim Jokicem,koga boli pvde kako on igra
    nije ni prvi a ni poslednji.
     (goran, 11. januar 2019 07:24)

    # Link komentara

  53. Dečko "kidač".
     (petar-nbg, 11. januar 2019 07:20)

    # Link komentara

  54. Kakav pas, genijalno!
     (dejo, 11. januar 2019 06:26)

    # Link komentara

  55. Zamisli kako padaju rekordi.Jedan za drugim...Šta će biti za 10 godina koji su pred njim vrhunske karijere?!Ne bi je granica za ovog momka...Svaka čast!
    (room 1408, 11. januar 2019 06:24)

    # Link komentara

  56. Kakva košarkaška inteligencija.
    U rangu Džordanove.
    Kapa dole dečko.
    (Homma, 11. januar 2019 06:18)

    # Link komentara

  57. Kazete - ...Centar ekipe iz Kolorada ovako se izjednačio sa legendarnim Karimom Abdul-Džabarom po broju tripl-dablova i od visokih igrača ispred njega je samo čuveni Vilt Čemberlen…

    OK, lepo sto ste napisali
    ali kad pisete o tome trebali
    ste da pomenete i koliko ih
    Vilt ima. Zanam da moze da se
    proveri ali kad udjem u ovakvu vest
    ocekujem da dobijem sve podatke. Poz.

    P.S.
    Kad smo ves kod TD, evo predloga redakciji
    da istrazi. Pre par meseci sam negde procitao
    da Jokic sa 23 godine ima vise TD nego sto su
    imali TD zajedno Lebron, Brajant… i jos par
    velikih imena kada su imali 23 godine.
    (Cole, 11. januar 2019 06:08)

    # Link komentara