Nedelja, 30.12.2018.

19:20

Pogba procvetao pod Solskjerom – Junajted silan na Old Trafordu

Fudbaleri Mančester junajteda pobedili su Bornmut sa 4:1 u 20. kolu Premijer lige.

Izvor: B92

Pogba procvetao pod Solskjerom – Junajted silan na Old Trafordu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

83 Komentari

Sortiraj po:

vidim

pre 5 godina

Definitivno su svi oni koji su hejtovali Murinja bili u pravu. Covek je smorio kompletan Man Utd. Svi su jedv cekali da mu vide ledja

mr.wolf

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.
(low kick po noga, 31. decembar 2018 11:02)

I Murinju su bili laki protivnici, boranija kako kazes, ne secam se da je ikoga nadigrao. To je razlika, ali vi syrucnjaci cekate jace timove. Izgubice United verovatno neke jace utakmice, ali mu se sigurno nece desiti da ima 25% loptu u posedu i 3 suta za celu utakmicu i 150 pasa za celu utakmicu, razumete li vi strucnjaci to. Ovo je ujedno komentar za sve papagaje " ovi su slabi, videcemo ih protiv jacih, bla bla bla..."

low kick po noga

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.

milan

pre 5 godina

kada je mancester igrao pod fergusonom, igrali su na 1 dodir, I to im je bila specijalnost, sada previše dave lotpu sa kontaktima.

kada dođe jaci protivnih koji melje, napunice ih.

cekamo prvog jačeg ili ligu šampiona.

Polidor

pre 5 godina

Polako sa ocenam. Tek su 3 meca odigrana. I Murinjo je prosle sezone osvojio Ligu Evrope i bio konkurentan u svim takmicenjima. Polako sa ocenama.

QRtressina

pre 5 godina

Murinjo je loš trener - sutra malo, odličan je trener, a to dokazuju rezultati koje je napravio u prošlosti. MUFC mu jednostavno nije legao, tačnije, nije našao pravu formulu za ovaj tim. Ne bih o tome da je težak kao čovek, jer ni jedan veliki trener u istoriji fudbala nije bio
OG Solskjaer je našao pravu formulu za ovaj sadašnji tim, mlad je trener, sa velikim igračkim iskustvom kod najevećeg fudbalskog trenera svih vremena Ser Aleksa Fergusona. Želim mu sreću, puno uspeha i dug staž u MUFC.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu temu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas treneru teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu remu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas trenerima teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

strucanjak

pre 5 godina

ja navijam za svoj klub cobane. iz svog grada. a ako tebi tamo neki englez moze kompleks nabiti onda mi te zao. bas seljacka posla. pristaje ti nik zvezdasu i red devilu iz neke sumadije

DEMIR

pre 5 godina

Ljudi, ova igra poslije prethodna tri trenera liči na FERGIE time, pod njima je UTD igrao stidljivo i jadno, na rezultat koji nije u bilo kojem smislu dobar bio za oči. Koliko se meni čini, MOU kada vidi da ne može da ostvari rezultat u bilo kom takmičenju, počinje da miješa postove kao i sam da priziva otkaz...Za razliku od njega OGS je najbolje igračke dane proveo u UTD i pomno je pratio rad Fergi-a...Ova igra makar u 70% slučajeva podseća na njega. Svi igraju, više samopouzdanja imaju svi igrači, bekovi i sredina brže se oslobadjaju lopte, vezni red djeluje kompaktnije i hrabrije, Pogbi je dato ono u čemu je vidjen u Francuskoj repr i Juventusu, Rasfordu kao da je tek počela sezona..Lagano prolaze petro dolare PSG..
GGMU!!!!

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

mr.wolf

pre 5 godina

Gledam utakmicu danas, i kao u stara vremena u prvih 5 minuta mi je jasno da ce biti lagana pobeda samo je pitanje sa 4 ili 5. Bez trzavica, bez nervoze... bez prepustanja lopte protivniku i cekanja kontre.
Nije bitna jacina protivnikaa u ovom trenutku, bitan je pristup, samopouzdanje.
Ne pamtim kada je zadnji put United ovako rutinski dobio "manje" ekipe i to tri u nizu. Kljuc je Newcastle, ako njih dobiju tipujem da ce dobiti Totenhem, a onda bi imali makar cemu da se nadamo...mozda bi nekako i mogao United do 4. mesta. Na zalost za vise je vec odavno izgubljena bilo kakva sansa.

mr.wolf

pre 5 godina

pa ove tri utakmice bi i Murinjo dobio.
(ccc, 30. decembar 2018 20:47)

Da, ali ne lako, ne sa ovakvom igrom, ne rutinski, ne sa ovolikim brojem golova. To je jedina razlika.

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

Dag Kristi

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom : 
- 4 gola 
- 4 asistencije 

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom : 
-6 golova 
- 10 asistencija 

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

Svi igrači su procvetali. Rašford, Lukaku, Matić. Danas je Matić odigrao puno pasova napred, i nije se libio da pokuša da asistira po cenu greške, što kod Murinja nije bio slučaj. Slažem se da je Solskjer imao lak raspored, ali realno, Murinjo nije nikoga nadigrao ove sezone, pa čak ni Jang Bojs.

Mad4Red

pre 5 godina

Ne kapiram ove sto sad pljuju Mancester valjda su navijaci Luzerpula, ne mogu da podnesu sto se Utd dize iz mrtvih... Iskreno 4-5 mesto i LŠ im ne gine... A Luzerpul nek se plaši dovoljno dva igrača da im se povredi oni zamenu u napadu nemaju iste klase kao Salah i Mane... Iskreno nemaju, Utd igra odlično preporodjeni su iskreno ako ovako nastave sa odličnom igrom mogu mnogo i svima da prave probleme... tako da GGMU!!!

мики

pre 5 godina

видим коментаре по којима испада да је Мурињо би најгори избор за Манчестер, а то је тотална глупост. Ван Гал и Мојс су били много гори, а Мурињо би кад тад утегао екипу и освојио обе лиге. ја не волим како његове екипе играју али не постоји сумња да доноси резултат када играчи слушају. управа Манчестера га није подржавала на начин који је њему неопходан, и ту је настао лом. практично га је Погба отерао опструкцијом.

Miki28

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.

Mkd

pre 5 godina

Jeli a gde je Murinjo ne vidim ga na klupi a vec tri puta mi prolazi tiket na MU jel moze neko da mi objasni shta se ovde deshava ? Koji je ovo lik sa pucval frizurom shta sedi na klupi umesto njega?

mr.wolf

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.
(Miki28, 30. decembar 2018 23:04)

Zahvaljujemo se na glasu.

Potpisujem !

Naplatni rampičar

pre 5 godina

Da li stvarno neki igrač vredi 100M a igra kad želi?. Apsolutno je bilo do Murinja ali ne zato što je loš već što je klub dao ulogu zvezde(i keš) nedozrelom Pogbi. Da li bi neko od Vas kupio dobar tv a da tv bira šta se gleda. Isto bi se desilo i da je Pol otišao. Srećno nadalje junajtedu. MUFC

gagijeva_raja

pre 5 godina

Murinjovci realno na aparatima:) Jel znate onu , kakav gazda takav pas?! E pa tako je i sa Murinjovim fanovima. Njima su svi krivi samo ne njihov ljubimac :)

sam

pre 5 godina

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.
(Farewell, 30. decembar 2018 21:07)

Nije tacno. Na samo tri utakmice u kojima je Pogba igrao, on je igrao u veznom redu samo sa Maticem (ili Felainijem), tada je Mata igrao ispred njih.
U svim ostalim utakmicama u kojima je Pogba igrao, iza njega su igrala po dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Fred, Mektomini

мики

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.

Djoka Lendejl

pre 5 godina

Gledam tabelu, Liverpul 17-3-0. Sreća im je da Zvezda ne igra u PL.
(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Mislis na onu Zvezdu sto je dala neregularan gol u vecitom derbiju?

seljacka posla

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?
(strucanjak, 30. decembar 2018 21:46)

Jel ti nabilo Jedinstvo komplekse? Pretpostavljam za koga navijas, tako da verovatno imas traumaticno detinjstvo

revizor

pre 5 godina

Odlična igra.Posed lopte,broj pasova i procenat uspešnih.Lagano do 4 gola,još 2 mogla lako da dođu.Igra u odbrani problem.
Ako United pobedi sledeće 2 utakmice,u 4 ekipe sigurno na kraju.
Pogba je klasa.Pas igra,Šut igra glavom sve ima.

tomi

pre 5 godina

Oseti se bolja atmosfera u ekipi. Murinjo je donosio previse negativnih emocija i publiciteta i najvise mu ustvari zamerim cak vise i od same lose igre,je prozivanje igraca po medijima. Tu se poneo kao nekakav amater. Konstantno ih je optuzivao i sta je mislio da ce dobiti za uzvrat? Siguno ne lojalnu i poslusnu ekipu. Uvek mu je neko drugi kriv,i ti njegovi alibiji su mi bili odvratni.Fudbal se menja ne iz decenije u deceniju vec iz godine u godinu a on nije bas da se prilagodjava. Pogba je razmazeno deriste,tacno..ali tacno je i da je dokazana igracina u reorezentaciji i Juventusu, kome je morao dati vise slobode u igri, odvadit malo svog ega i dati igracima da se razmasu jer kao sto neko rece, ova ekipa ima napadackog potencijala i on je to gusio. Podrska Solskeru , koga sam obozavao kao igraca. Ako uspije doci do 4 mesta, to bi bilo ravno cudu. Kad je preuzeo ekipu,11 bod su zaostajali za plavcima plus imali i Arsenal iznad 8 bod. Al vec se ta prednost topi . Da li bi Murinjo ovo isto dobio,mozda, pre da ne, to ne mozemo znati al jedno sugurno znamo. United izgleda bolje protiv ovih slabijih ekipa sad nego kod Murinha. 12 golova u 3 utakmice je sjajan pocetak. Lopta se krece brze, vise ih je u zavrsnicama i izgleda sve bolje. Hvala Jose, al molim te ne vracaj se vise nikad na Old Traford.

bmiles

pre 5 godina

Jedino tacno u vezi svega pa i Pogbe,MU igra angazovanije,napadacki,svi se trude cak i nas Matic,ali me ne mogu uveriti da ce bolje proci cak i da je Murinjo ostao.Borba za 5 ili 6 mesto i to mu je to.Pogba cisto sumnjam da je igrac velikog kalibra,jednostavno zelim da ga vidim protiv jacih timova da igra ovako,lako je sa ovom boranijom koju bi i nasa Zvezda dobila lagano!Pravi izazov videcemo kroz desetak dana protiv "pevaca" a zatim test protiv masine Liverpulovih "crvenih" inace po svemu sudeci novog sampion PL!

strucanjak

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?

Mikii

pre 5 godina

Alo, pobedili su Kristal Palas i Bornmut, o cemu pricate vi? Kakav Pogba, kakvi bakraci. Pa, po vama je i Arsenal dominirao, pa ga onaj smesni Liverpul petardira pre neko vece.

Markone

pre 5 godina

Koliko je realno posmatrati da li je tim izašao iz krize nakon tri utakmice protiv timova koji realno moraju da se dobiju.
Liga je takva da i City gubi već dve vezano od ne baš sjajnih ekipa a da je pritom u poslednjem prelaznom roku potrošio gotovo 250mil eura na pojačanja.
Murinjo je zaratovao sa igračima jer je old school trener sa ovim barabama od igrača ni ser Aleks ne bi mogao da izadje na kraj,era kad je manager bio sve je prošla. Sad je profit od igrača pa makar i ne igrao prvo a onda sve drugo
Liga je duga videćemo domete

Beograd

pre 5 godina

Napokon igra MU kaku svi vole da vide. Ofanzivna napadacka sa dosta golova igra koja obecava za bolje dane MU. Jeste da protivnici nisu bili jaki u ove tri utakmice ali to ne menja stvar i los utisak pod novim trenerom. Samo kad su se makli onog prepotentnog portugalskog klovna koji jednostavno nema znanje da unapredi igru da to lici na nesto. Nikad ga nisam voleo niti gajio simpatije prema njegovoj filozofiji igre. I govorim vec odavno bilo ko da dodje na klupi MU osetice se boljitak i napredak u igri. Jer samoprozvani posebni je za mene bio i ostao najprecenjeniji trener ikada. Zivi bili pa videli Solkijeru sve najbolje u nastavku prvenstva svi zelimo da vidimo i gledamo ovakvu igru MU.

lorenzo

pre 5 godina

dobro reče onaj lik dole...polako sa Pogbom, dok ga prvi put trener ne pogleda kako treba ili mu ne lajkuje dab na instagramu, eto opet nezadovoljnog balavca...nije da branim Murinja sad ali mislim da su ovo tri utakmice koje bi i on dobio

Farewell

pre 5 godina

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra
(NY, 30. decembar 2018 19:34)

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.

igor

pre 5 godina

kakav bre pogba ngolo kante je otac sredine terena u svakom trenutku stavi u dzep i pogbu i bilo kog drugog igraca na planeti zemlji izuzev mozda
"mesija" alo bre covek sa lesterom osvojio ligu hej sa lesterom bre ,sa celsijem, sa francuskom osvojio svetsko,covek je suvi profesionalac daje uvek 100 % ,tom coveku nijedan trener a ni navijac nema sta da zameri na kraju svake utakmice,a ne zaboravite celsi ga je platio samo 32 mil, a ne kao pogba primadona od 100 miliona

Swift

pre 5 godina

Rekoh ja ranije, kada su pocele price o eventualnoj prodaji Pogbe i odlasku u Barselonu, nikako ga ne prodavati, vec oterati Murinja. Znao sam da kad ovaj bude kod drugog trenera, da ce igrati k'o zmaj, nije slucajno placen 100 miliona. Ne pije vodu prica da je problem bio Pogba, jer je ceo tim igrao slabo pod Murinjom, tj. ako ga je neko bojkotovao, to je bilo barem pola tima (a ne samo Pogba), sto opet nesto govori o treneru.

eric7

pre 5 godina

(Negativni, 30. decembar 2018 19:54)

Ajmo pedala ! Dosta te je i tebe i tvog takodje negativnog ljubimca Murinha ! United losije ne moze od onog sto su igrali kod konduktera ! Najlosiji start u zadnjih 25 godina a ulozio pola milijarde eura !! Alo !? O cemu ti decko pricas ? Svi ste pljuvali citav taj united , ukljucujuci i Pogbu, nije Murinho imao kadar ,a ustvari imao ga itekako,samo sto nije znao da izvuce max iz ove ekipe koja je oduvek sam govorio, oduvek imala itekakko potencijala za dobar fudbal.A sad kad su proigrali , pricate o bojkotu!! Cak i da jeste tako, pitam zbog cega, kao i u Realu i Chelsiju ! I koje ti trofeje spominjes ? Liga kup, Ligu evrope ?? Na cemu si li ti ? Dao bi sve te kvazi trofeje a da igraju kao sto igra LFC ili CIty ili Spursi i bore se sad za titulu ..Ni od jedne, odgovorno tvrdim ni od jedne ekipe United ne zaostaje u napadackom smislu !! Pogba, Sancez,Lukaku, Mata, Martial, Rasford su imena koja su garancija za napadacki fudbal, ali je gospodin kukavica terao nekakvu diciplinu , bunkerice i sl!! On je vise ulozio od Klopa a igra mu dijametralno suprotna !! 36 udaraca prema golu Uniteda nije bilo sve ukupno u vreme fergijeve epohe od strane LFC, a oni u jednoj utakmici zapucali toliko kad je ovaj cirkusant bio na klupi . Zato u rupice i ti i tebi slicni koji trolujete ovde svaki dan ! Najveca greska UNiteda , veca i od Mojesa i Van Gala !

hols

pre 5 godina

Murinho je virus, toksican, negativan lik koji je izgubio tlo pod nogama jos od Reala kad je kreno njegov pad. Dobro se tada secam, Perez mu sklepao najskuplji tim tog vremena i Barcelona ga masakrirala. Uzeo samo 1 prvenstvo u 3 godine od velikih trofeja sto je premalo za Real, pogotovo onaj Real sa Kakom,ronaldom, Alonsom, Ozilom,Di marijom ,Ramosom ,casiljasom itd..Od tada krece pad Josea. U Chelsiju je bio polovicno uspesan, ali opet je vsie na kraju doneo negativnog publiciteta i trzavica.Sve je uprskao sto je uradio prethodnu sezonu. I sad u Unitedu, fijasko, debakl totalni. Pregazilo ga vreme.

panco

pre 5 godina

Citav tim Uniteda je odlican. Danas su svi igrali dobro. Imaju oni odlicam tim. Rasford igra odlicno. Zna da driblada asistira i Gol da da. Imaju oni tim da budu i sampioni ali sad je kasno. Nego da vide ako movu nekako medju prva 4 i Bog da ih vidi.

.

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom :
- 4 gola
- 4 asistencije

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom :
-6 golova
- 10 asistencija

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.

dsds

pre 5 godina

Koliko god ga mrzeli, pljuvali, govorili da je nezainteresovav, svojeglav i slicno, kada mu se igra on je najbolji vezni igrac na svetu. To su videli i Juventus i Mancester i sigurno da nisu ludi kada su ga doveli. O reprezentaciji da ne pricam. Ali zaboravio sam, u ovoj zemlji svi sve znaju, i strucni su u svemu. Pa ovde ljudi prozivaju nase najbolje sportiste, sta onda da pricamo o stranim? Zato nam tako i ide, sve po zasluzi

Zvezdas

pre 5 godina

To je kada nabedjena zvezda nagovori pola tima da igraju lose da bi oterali Murinja.Novi trener isti tim.i ista postavla igre.Solskjer nista u ugri i taktici nije doneo novo. Igraci se rastrcali i sada igraju

Negativni

pre 5 godina

Ništa specijalno Junajted ne pokazuje osim što ne miniraju trenera. Murinjo možda nije bio trener za njih, uostalom zbog toga je i dobio otkaz, ali ono što se vidi u ovim utakmicama je i dalje loša odbrana i nesigurna sredina terena. Pogba jeste svetska klasa i to se vidi kada hoće da igra, medjutim videćemo kako će se ovaj napadački fudbal pokazati protiv ozbiljnih ekipa. I dalje igrači Junajteda imaju po tri-četiri kontakta sa loptom pre nego što je dodaju. To prolazi protiv slabih timova i takva napadačka igra donese bodove i golove, ali bojim se da će ubrzo zažaliti. Murinjo jeste tražio disciplinu, naročito u sredini i odbrani, jer timovi poput Mančester Junajteda idu na najveće trofeje, a njih je bez discipline i ozbiljne odbrane nemoguće osvojiti. Bojim se da će ovoj generaciji igrača ostati samo trofeji koje su osvojili sa Murinjom. I još nešto...Pogba je bio potpuno izgubljen dok ga Murinjo nije uzeo pod svoje. Farbao se, nosio idiotske šarene kopačke a na terenu je bio nula. Upravo pod Murinjom je počeo da pokazuje zašto vredi toliko koliko vredi dok medju njima nije puklo. A sada ćemo videti ko je bio u pravu, čim naidju PSŽ i jači timovi u Engleskoj. Tek tada ćemo videti taj čuveni "napadački DNK".

Farewell

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.

зуке

pre 5 godina

ја као симпатизер манчестер јунајтеда само могу написати да ми је драго што НАПОКОН играју нападачки фудбал, иако су играли против слабијих тимова у претходна 3 кола, мислим да ова игра обећава. И да ...да је среће па да ОЛЕ добије могућноста на крају сезоне да потпише дугогодишњи уговор

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Izgleda je stvarno problem bio u Murinju kada je Pogba u pitanju. Očigledno nije umeo da mu pronađe odgovarajuću ulogu u timu. Čovek koji je briljirao na Svetskom prvenstvu, evo i sada posle odlaska Murinja nastavlja gde je stao u Rusiji.
Što se tiče generalno Junajteda, moglo bi se reklo tri očekivane pobede protiv slabijih rivala. Do 24.februara i duela sa Liverpulom, Junajted ima samo jedan težak meč i to protiv Totenhema za desetak dana. Ostali rivali su Njukasl, Brajton, Barnli, Lester i Fulam. Poprilično lagan raspored.
Što se tiče samog Murinja na kraju, definitivno ga je pregazilo vreme, ostao je zarobljen u vremenu kada je zaista bio Special one, pritom ga sujeta sprečava da napreduje. Kao preostale opcije za njega nameću se Inter, PSŽ, portugalska reprezentacija, SAD ili Kina. Eventualno Real. Sa ozbiljnim fudbalom u Engleskoj je završio.

whothefuck

pre 5 godina

Kada sam napisao komentar, u članku koji je pisao o tome da je pogba precenjen i preplaćen igrač, da ćemo tek videti o kakvom vanserijskom igraču se radi tek kada pogba predje u drugi klub koji ne igra destruktivni fudbal, ili kada murinjo dobije otkaz, dobio sam najviše minusa. Koliko sam tada bio u pravu govori podatak da Pogba na tri utakmice od kada je oteran Murinjo ima 3 asistencije i 4 gola!!!

Milsim, dakle postojim

pre 5 godina

Rekoh ja davno kadsu pljuvali Pogbu kako bih voleo da ode u Barsu pa pokaze koliko je dobar. Njega je samo Murinjo gusio jer ga je stavljao cim daju jedan gol odmah skroz u odbranu. Na pravoj poziciji, mlad, dobar, zeljan dokazivanja naravno da ce da kida.

NY

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.
(Farewell, 30. decembar 2

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra

ACM

pre 5 godina

Posle skoro 6 godina napokon gledam pravi Mančester ! Verujem da će sve biti na svom mestu i da će klub pružati dobre partije i da će rezultati stizati !

Farewell

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.

Milsim, dakle postojim

pre 5 godina

Rekoh ja davno kadsu pljuvali Pogbu kako bih voleo da ode u Barsu pa pokaze koliko je dobar. Njega je samo Murinjo gusio jer ga je stavljao cim daju jedan gol odmah skroz u odbranu. Na pravoj poziciji, mlad, dobar, zeljan dokazivanja naravno da ce da kida.

.

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom :
- 4 gola
- 4 asistencije

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom :
-6 golova
- 10 asistencija

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Izgleda je stvarno problem bio u Murinju kada je Pogba u pitanju. Očigledno nije umeo da mu pronađe odgovarajuću ulogu u timu. Čovek koji je briljirao na Svetskom prvenstvu, evo i sada posle odlaska Murinja nastavlja gde je stao u Rusiji.
Što se tiče generalno Junajteda, moglo bi se reklo tri očekivane pobede protiv slabijih rivala. Do 24.februara i duela sa Liverpulom, Junajted ima samo jedan težak meč i to protiv Totenhema za desetak dana. Ostali rivali su Njukasl, Brajton, Barnli, Lester i Fulam. Poprilično lagan raspored.
Što se tiče samog Murinja na kraju, definitivno ga je pregazilo vreme, ostao je zarobljen u vremenu kada je zaista bio Special one, pritom ga sujeta sprečava da napreduje. Kao preostale opcije za njega nameću se Inter, PSŽ, portugalska reprezentacija, SAD ili Kina. Eventualno Real. Sa ozbiljnim fudbalom u Engleskoj je završio.

Dag Kristi

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom : 
- 4 gola 
- 4 asistencije 

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom : 
-6 golova 
- 10 asistencija 

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

Svi igrači su procvetali. Rašford, Lukaku, Matić. Danas je Matić odigrao puno pasova napred, i nije se libio da pokuša da asistira po cenu greške, što kod Murinja nije bio slučaj. Slažem se da je Solskjer imao lak raspored, ali realno, Murinjo nije nikoga nadigrao ove sezone, pa čak ni Jang Bojs.

dsds

pre 5 godina

Koliko god ga mrzeli, pljuvali, govorili da je nezainteresovav, svojeglav i slicno, kada mu se igra on je najbolji vezni igrac na svetu. To su videli i Juventus i Mancester i sigurno da nisu ludi kada su ga doveli. O reprezentaciji da ne pricam. Ali zaboravio sam, u ovoj zemlji svi sve znaju, i strucni su u svemu. Pa ovde ljudi prozivaju nase najbolje sportiste, sta onda da pricamo o stranim? Zato nam tako i ide, sve po zasluzi

hols

pre 5 godina

Murinho je virus, toksican, negativan lik koji je izgubio tlo pod nogama jos od Reala kad je kreno njegov pad. Dobro se tada secam, Perez mu sklepao najskuplji tim tog vremena i Barcelona ga masakrirala. Uzeo samo 1 prvenstvo u 3 godine od velikih trofeja sto je premalo za Real, pogotovo onaj Real sa Kakom,ronaldom, Alonsom, Ozilom,Di marijom ,Ramosom ,casiljasom itd..Od tada krece pad Josea. U Chelsiju je bio polovicno uspesan, ali opet je vsie na kraju doneo negativnog publiciteta i trzavica.Sve je uprskao sto je uradio prethodnu sezonu. I sad u Unitedu, fijasko, debakl totalni. Pregazilo ga vreme.

зуке

pre 5 godina

ја као симпатизер манчестер јунајтеда само могу написати да ми је драго што НАПОКОН играју нападачки фудбал, иако су играли против слабијих тимова у претходна 3 кола, мислим да ова игра обећава. И да ...да је среће па да ОЛЕ добије могућноста на крају сезоне да потпише дугогодишњи уговор

ACM

pre 5 godina

Posle skoro 6 godina napokon gledam pravi Mančester ! Verujem da će sve biti na svom mestu i da će klub pružati dobre partije i da će rezultati stizati !

Swift

pre 5 godina

Rekoh ja ranije, kada su pocele price o eventualnoj prodaji Pogbe i odlasku u Barselonu, nikako ga ne prodavati, vec oterati Murinja. Znao sam da kad ovaj bude kod drugog trenera, da ce igrati k'o zmaj, nije slucajno placen 100 miliona. Ne pije vodu prica da je problem bio Pogba, jer je ceo tim igrao slabo pod Murinjom, tj. ako ga je neko bojkotovao, to je bilo barem pola tima (a ne samo Pogba), sto opet nesto govori o treneru.

eric7

pre 5 godina

(Negativni, 30. decembar 2018 19:54)

Ajmo pedala ! Dosta te je i tebe i tvog takodje negativnog ljubimca Murinha ! United losije ne moze od onog sto su igrali kod konduktera ! Najlosiji start u zadnjih 25 godina a ulozio pola milijarde eura !! Alo !? O cemu ti decko pricas ? Svi ste pljuvali citav taj united , ukljucujuci i Pogbu, nije Murinho imao kadar ,a ustvari imao ga itekako,samo sto nije znao da izvuce max iz ove ekipe koja je oduvek sam govorio, oduvek imala itekakko potencijala za dobar fudbal.A sad kad su proigrali , pricate o bojkotu!! Cak i da jeste tako, pitam zbog cega, kao i u Realu i Chelsiju ! I koje ti trofeje spominjes ? Liga kup, Ligu evrope ?? Na cemu si li ti ? Dao bi sve te kvazi trofeje a da igraju kao sto igra LFC ili CIty ili Spursi i bore se sad za titulu ..Ni od jedne, odgovorno tvrdim ni od jedne ekipe United ne zaostaje u napadackom smislu !! Pogba, Sancez,Lukaku, Mata, Martial, Rasford su imena koja su garancija za napadacki fudbal, ali je gospodin kukavica terao nekakvu diciplinu , bunkerice i sl!! On je vise ulozio od Klopa a igra mu dijametralno suprotna !! 36 udaraca prema golu Uniteda nije bilo sve ukupno u vreme fergijeve epohe od strane LFC, a oni u jednoj utakmici zapucali toliko kad je ovaj cirkusant bio na klupi . Zato u rupice i ti i tebi slicni koji trolujete ovde svaki dan ! Najveca greska UNiteda , veca i od Mojesa i Van Gala !

mr.wolf

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.
(Miki28, 30. decembar 2018 23:04)

Zahvaljujemo se na glasu.

Potpisujem !

tomi

pre 5 godina

Oseti se bolja atmosfera u ekipi. Murinjo je donosio previse negativnih emocija i publiciteta i najvise mu ustvari zamerim cak vise i od same lose igre,je prozivanje igraca po medijima. Tu se poneo kao nekakav amater. Konstantno ih je optuzivao i sta je mislio da ce dobiti za uzvrat? Siguno ne lojalnu i poslusnu ekipu. Uvek mu je neko drugi kriv,i ti njegovi alibiji su mi bili odvratni.Fudbal se menja ne iz decenije u deceniju vec iz godine u godinu a on nije bas da se prilagodjava. Pogba je razmazeno deriste,tacno..ali tacno je i da je dokazana igracina u reorezentaciji i Juventusu, kome je morao dati vise slobode u igri, odvadit malo svog ega i dati igracima da se razmasu jer kao sto neko rece, ova ekipa ima napadackog potencijala i on je to gusio. Podrska Solskeru , koga sam obozavao kao igraca. Ako uspije doci do 4 mesta, to bi bilo ravno cudu. Kad je preuzeo ekipu,11 bod su zaostajali za plavcima plus imali i Arsenal iznad 8 bod. Al vec se ta prednost topi . Da li bi Murinjo ovo isto dobio,mozda, pre da ne, to ne mozemo znati al jedno sugurno znamo. United izgleda bolje protiv ovih slabijih ekipa sad nego kod Murinha. 12 golova u 3 utakmice je sjajan pocetak. Lopta se krece brze, vise ih je u zavrsnicama i izgleda sve bolje. Hvala Jose, al molim te ne vracaj se vise nikad na Old Traford.

Miki28

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.

whothefuck

pre 5 godina

Kada sam napisao komentar, u članku koji je pisao o tome da je pogba precenjen i preplaćen igrač, da ćemo tek videti o kakvom vanserijskom igraču se radi tek kada pogba predje u drugi klub koji ne igra destruktivni fudbal, ili kada murinjo dobije otkaz, dobio sam najviše minusa. Koliko sam tada bio u pravu govori podatak da Pogba na tri utakmice od kada je oteran Murinjo ima 3 asistencije i 4 gola!!!

panco

pre 5 godina

Citav tim Uniteda je odlican. Danas su svi igrali dobro. Imaju oni odlicam tim. Rasford igra odlicno. Zna da driblada asistira i Gol da da. Imaju oni tim da budu i sampioni ali sad je kasno. Nego da vide ako movu nekako medju prva 4 i Bog da ih vidi.

мики

pre 5 godina

видим коментаре по којима испада да је Мурињо би најгори избор за Манчестер, а то је тотална глупост. Ван Гал и Мојс су били много гори, а Мурињо би кад тад утегао екипу и освојио обе лиге. ја не волим како његове екипе играју али не постоји сумња да доноси резултат када играчи слушају. управа Манчестера га није подржавала на начин који је њему неопходан, и ту је настао лом. практично га је Погба отерао опструкцијом.

NY

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.
(Farewell, 30. decembar 2

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra

Zvezdas

pre 5 godina

To je kada nabedjena zvezda nagovori pola tima da igraju lose da bi oterali Murinja.Novi trener isti tim.i ista postavla igre.Solskjer nista u ugri i taktici nije doneo novo. Igraci se rastrcali i sada igraju

Negativni

pre 5 godina

Ništa specijalno Junajted ne pokazuje osim što ne miniraju trenera. Murinjo možda nije bio trener za njih, uostalom zbog toga je i dobio otkaz, ali ono što se vidi u ovim utakmicama je i dalje loša odbrana i nesigurna sredina terena. Pogba jeste svetska klasa i to se vidi kada hoće da igra, medjutim videćemo kako će se ovaj napadački fudbal pokazati protiv ozbiljnih ekipa. I dalje igrači Junajteda imaju po tri-četiri kontakta sa loptom pre nego što je dodaju. To prolazi protiv slabih timova i takva napadačka igra donese bodove i golove, ali bojim se da će ubrzo zažaliti. Murinjo jeste tražio disciplinu, naročito u sredini i odbrani, jer timovi poput Mančester Junajteda idu na najveće trofeje, a njih je bez discipline i ozbiljne odbrane nemoguće osvojiti. Bojim se da će ovoj generaciji igrača ostati samo trofeji koje su osvojili sa Murinjom. I još nešto...Pogba je bio potpuno izgubljen dok ga Murinjo nije uzeo pod svoje. Farbao se, nosio idiotske šarene kopačke a na terenu je bio nula. Upravo pod Murinjom je počeo da pokazuje zašto vredi toliko koliko vredi dok medju njima nije puklo. A sada ćemo videti ko je bio u pravu, čim naidju PSŽ i jači timovi u Engleskoj. Tek tada ćemo videti taj čuveni "napadački DNK".

gagijeva_raja

pre 5 godina

Murinjovci realno na aparatima:) Jel znate onu , kakav gazda takav pas?! E pa tako je i sa Murinjovim fanovima. Njima su svi krivi samo ne njihov ljubimac :)

Farewell

pre 5 godina

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra
(NY, 30. decembar 2018 19:34)

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.

revizor

pre 5 godina

Odlična igra.Posed lopte,broj pasova i procenat uspešnih.Lagano do 4 gola,još 2 mogla lako da dođu.Igra u odbrani problem.
Ako United pobedi sledeće 2 utakmice,u 4 ekipe sigurno na kraju.
Pogba je klasa.Pas igra,Šut igra glavom sve ima.

lorenzo

pre 5 godina

dobro reče onaj lik dole...polako sa Pogbom, dok ga prvi put trener ne pogleda kako treba ili mu ne lajkuje dab na instagramu, eto opet nezadovoljnog balavca...nije da branim Murinja sad ali mislim da su ovo tri utakmice koje bi i on dobio

Naplatni rampičar

pre 5 godina

Da li stvarno neki igrač vredi 100M a igra kad želi?. Apsolutno je bilo do Murinja ali ne zato što je loš već što je klub dao ulogu zvezde(i keš) nedozrelom Pogbi. Da li bi neko od Vas kupio dobar tv a da tv bira šta se gleda. Isto bi se desilo i da je Pol otišao. Srećno nadalje junajtedu. MUFC

igor

pre 5 godina

kakav bre pogba ngolo kante je otac sredine terena u svakom trenutku stavi u dzep i pogbu i bilo kog drugog igraca na planeti zemlji izuzev mozda
"mesija" alo bre covek sa lesterom osvojio ligu hej sa lesterom bre ,sa celsijem, sa francuskom osvojio svetsko,covek je suvi profesionalac daje uvek 100 % ,tom coveku nijedan trener a ni navijac nema sta da zameri na kraju svake utakmice,a ne zaboravite celsi ga je platio samo 32 mil, a ne kao pogba primadona od 100 miliona

Markone

pre 5 godina

Koliko je realno posmatrati da li je tim izašao iz krize nakon tri utakmice protiv timova koji realno moraju da se dobiju.
Liga je takva da i City gubi već dve vezano od ne baš sjajnih ekipa a da je pritom u poslednjem prelaznom roku potrošio gotovo 250mil eura na pojačanja.
Murinjo je zaratovao sa igračima jer je old school trener sa ovim barabama od igrača ni ser Aleks ne bi mogao da izadje na kraj,era kad je manager bio sve je prošla. Sad je profit od igrača pa makar i ne igrao prvo a onda sve drugo
Liga je duga videćemo domete

QRtressina

pre 5 godina

Murinjo je loš trener - sutra malo, odličan je trener, a to dokazuju rezultati koje je napravio u prošlosti. MUFC mu jednostavno nije legao, tačnije, nije našao pravu formulu za ovaj tim. Ne bih o tome da je težak kao čovek, jer ni jedan veliki trener u istoriji fudbala nije bio
OG Solskjaer je našao pravu formulu za ovaj sadašnji tim, mlad je trener, sa velikim igračkim iskustvom kod najevećeg fudbalskog trenera svih vremena Ser Aleksa Fergusona. Želim mu sreću, puno uspeha i dug staž u MUFC.

sam

pre 5 godina

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.
(Farewell, 30. decembar 2018 21:07)

Nije tacno. Na samo tri utakmice u kojima je Pogba igrao, on je igrao u veznom redu samo sa Maticem (ili Felainijem), tada je Mata igrao ispred njih.
U svim ostalim utakmicama u kojima je Pogba igrao, iza njega su igrala po dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Fred, Mektomini

мики

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.

Djoka Lendejl

pre 5 godina

Gledam tabelu, Liverpul 17-3-0. Sreća im je da Zvezda ne igra u PL.
(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Mislis na onu Zvezdu sto je dala neregularan gol u vecitom derbiju?

seljacka posla

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?
(strucanjak, 30. decembar 2018 21:46)

Jel ti nabilo Jedinstvo komplekse? Pretpostavljam za koga navijas, tako da verovatno imas traumaticno detinjstvo

Beograd

pre 5 godina

Napokon igra MU kaku svi vole da vide. Ofanzivna napadacka sa dosta golova igra koja obecava za bolje dane MU. Jeste da protivnici nisu bili jaki u ove tri utakmice ali to ne menja stvar i los utisak pod novim trenerom. Samo kad su se makli onog prepotentnog portugalskog klovna koji jednostavno nema znanje da unapredi igru da to lici na nesto. Nikad ga nisam voleo niti gajio simpatije prema njegovoj filozofiji igre. I govorim vec odavno bilo ko da dodje na klupi MU osetice se boljitak i napredak u igri. Jer samoprozvani posebni je za mene bio i ostao najprecenjeniji trener ikada. Zivi bili pa videli Solkijeru sve najbolje u nastavku prvenstva svi zelimo da vidimo i gledamo ovakvu igru MU.

Mikii

pre 5 godina

Alo, pobedili su Kristal Palas i Bornmut, o cemu pricate vi? Kakav Pogba, kakvi bakraci. Pa, po vama je i Arsenal dominirao, pa ga onaj smesni Liverpul petardira pre neko vece.

bmiles

pre 5 godina

Jedino tacno u vezi svega pa i Pogbe,MU igra angazovanije,napadacki,svi se trude cak i nas Matic,ali me ne mogu uveriti da ce bolje proci cak i da je Murinjo ostao.Borba za 5 ili 6 mesto i to mu je to.Pogba cisto sumnjam da je igrac velikog kalibra,jednostavno zelim da ga vidim protiv jacih timova da igra ovako,lako je sa ovom boranijom koju bi i nasa Zvezda dobila lagano!Pravi izazov videcemo kroz desetak dana protiv "pevaca" a zatim test protiv masine Liverpulovih "crvenih" inace po svemu sudeci novog sampion PL!

Mad4Red

pre 5 godina

Ne kapiram ove sto sad pljuju Mancester valjda su navijaci Luzerpula, ne mogu da podnesu sto se Utd dize iz mrtvih... Iskreno 4-5 mesto i LŠ im ne gine... A Luzerpul nek se plaši dovoljno dva igrača da im se povredi oni zamenu u napadu nemaju iste klase kao Salah i Mane... Iskreno nemaju, Utd igra odlično preporodjeni su iskreno ako ovako nastave sa odličnom igrom mogu mnogo i svima da prave probleme... tako da GGMU!!!

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu temu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas treneru teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

strucanjak

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?

Polidor

pre 5 godina

Polako sa ocenam. Tek su 3 meca odigrana. I Murinjo je prosle sezone osvojio Ligu Evrope i bio konkurentan u svim takmicenjima. Polako sa ocenama.

mr.wolf

pre 5 godina

pa ove tri utakmice bi i Murinjo dobio.
(ccc, 30. decembar 2018 20:47)

Da, ali ne lako, ne sa ovakvom igrom, ne rutinski, ne sa ovolikim brojem golova. To je jedina razlika.

vidim

pre 5 godina

Definitivno su svi oni koji su hejtovali Murinja bili u pravu. Covek je smorio kompletan Man Utd. Svi su jedv cekali da mu vide ledja

mr.wolf

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.
(low kick po noga, 31. decembar 2018 11:02)

I Murinju su bili laki protivnici, boranija kako kazes, ne secam se da je ikoga nadigrao. To je razlika, ali vi syrucnjaci cekate jace timove. Izgubice United verovatno neke jace utakmice, ali mu se sigurno nece desiti da ima 25% loptu u posedu i 3 suta za celu utakmicu i 150 pasa za celu utakmicu, razumete li vi strucnjaci to. Ovo je ujedno komentar za sve papagaje " ovi su slabi, videcemo ih protiv jacih, bla bla bla..."

Mkd

pre 5 godina

Jeli a gde je Murinjo ne vidim ga na klupi a vec tri puta mi prolazi tiket na MU jel moze neko da mi objasni shta se ovde deshava ? Koji je ovo lik sa pucval frizurom shta sedi na klupi umesto njega?

mr.wolf

pre 5 godina

Gledam utakmicu danas, i kao u stara vremena u prvih 5 minuta mi je jasno da ce biti lagana pobeda samo je pitanje sa 4 ili 5. Bez trzavica, bez nervoze... bez prepustanja lopte protivniku i cekanja kontre.
Nije bitna jacina protivnikaa u ovom trenutku, bitan je pristup, samopouzdanje.
Ne pamtim kada je zadnji put United ovako rutinski dobio "manje" ekipe i to tri u nizu. Kljuc je Newcastle, ako njih dobiju tipujem da ce dobiti Totenhem, a onda bi imali makar cemu da se nadamo...mozda bi nekako i mogao United do 4. mesta. Na zalost za vise je vec odavno izgubljena bilo kakva sansa.

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

DEMIR

pre 5 godina

Ljudi, ova igra poslije prethodna tri trenera liči na FERGIE time, pod njima je UTD igrao stidljivo i jadno, na rezultat koji nije u bilo kojem smislu dobar bio za oči. Koliko se meni čini, MOU kada vidi da ne može da ostvari rezultat u bilo kom takmičenju, počinje da miješa postove kao i sam da priziva otkaz...Za razliku od njega OGS je najbolje igračke dane proveo u UTD i pomno je pratio rad Fergi-a...Ova igra makar u 70% slučajeva podseća na njega. Svi igraju, više samopouzdanja imaju svi igrači, bekovi i sredina brže se oslobadjaju lopte, vezni red djeluje kompaktnije i hrabrije, Pogbi je dato ono u čemu je vidjen u Francuskoj repr i Juventusu, Rasfordu kao da je tek počela sezona..Lagano prolaze petro dolare PSG..
GGMU!!!!

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

strucanjak

pre 5 godina

ja navijam za svoj klub cobane. iz svog grada. a ako tebi tamo neki englez moze kompleks nabiti onda mi te zao. bas seljacka posla. pristaje ti nik zvezdasu i red devilu iz neke sumadije

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu remu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas trenerima teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

milan

pre 5 godina

kada je mancester igrao pod fergusonom, igrali su na 1 dodir, I to im je bila specijalnost, sada previše dave lotpu sa kontaktima.

kada dođe jaci protivnih koji melje, napunice ih.

cekamo prvog jačeg ili ligu šampiona.

low kick po noga

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.

Djoka Lendejl

pre 5 godina

Gledam tabelu, Liverpul 17-3-0. Sreća im je da Zvezda ne igra u PL.
(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Mislis na onu Zvezdu sto je dala neregularan gol u vecitom derbiju?

Negativni

pre 5 godina

Ništa specijalno Junajted ne pokazuje osim što ne miniraju trenera. Murinjo možda nije bio trener za njih, uostalom zbog toga je i dobio otkaz, ali ono što se vidi u ovim utakmicama je i dalje loša odbrana i nesigurna sredina terena. Pogba jeste svetska klasa i to se vidi kada hoće da igra, medjutim videćemo kako će se ovaj napadački fudbal pokazati protiv ozbiljnih ekipa. I dalje igrači Junajteda imaju po tri-četiri kontakta sa loptom pre nego što je dodaju. To prolazi protiv slabih timova i takva napadačka igra donese bodove i golove, ali bojim se da će ubrzo zažaliti. Murinjo jeste tražio disciplinu, naročito u sredini i odbrani, jer timovi poput Mančester Junajteda idu na najveće trofeje, a njih je bez discipline i ozbiljne odbrane nemoguće osvojiti. Bojim se da će ovoj generaciji igrača ostati samo trofeji koje su osvojili sa Murinjom. I još nešto...Pogba je bio potpuno izgubljen dok ga Murinjo nije uzeo pod svoje. Farbao se, nosio idiotske šarene kopačke a na terenu je bio nula. Upravo pod Murinjom je počeo da pokazuje zašto vredi toliko koliko vredi dok medju njima nije puklo. A sada ćemo videti ko je bio u pravu, čim naidju PSŽ i jači timovi u Engleskoj. Tek tada ćemo videti taj čuveni "napadački DNK".

мики

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.

Mikii

pre 5 godina

Alo, pobedili su Kristal Palas i Bornmut, o cemu pricate vi? Kakav Pogba, kakvi bakraci. Pa, po vama je i Arsenal dominirao, pa ga onaj smesni Liverpul petardira pre neko vece.

Milsim, dakle postojim

pre 5 godina

Rekoh ja davno kadsu pljuvali Pogbu kako bih voleo da ode u Barsu pa pokaze koliko je dobar. Njega je samo Murinjo gusio jer ga je stavljao cim daju jedan gol odmah skroz u odbranu. Na pravoj poziciji, mlad, dobar, zeljan dokazivanja naravno da ce da kida.

Zvezdas

pre 5 godina

To je kada nabedjena zvezda nagovori pola tima da igraju lose da bi oterali Murinja.Novi trener isti tim.i ista postavla igre.Solskjer nista u ugri i taktici nije doneo novo. Igraci se rastrcali i sada igraju

.

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom :
- 4 gola
- 4 asistencije

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom :
-6 golova
- 10 asistencija

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.

Farewell

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.

bmiles

pre 5 godina

Jedino tacno u vezi svega pa i Pogbe,MU igra angazovanije,napadacki,svi se trude cak i nas Matic,ali me ne mogu uveriti da ce bolje proci cak i da je Murinjo ostao.Borba za 5 ili 6 mesto i to mu je to.Pogba cisto sumnjam da je igrac velikog kalibra,jednostavno zelim da ga vidim protiv jacih timova da igra ovako,lako je sa ovom boranijom koju bi i nasa Zvezda dobila lagano!Pravi izazov videcemo kroz desetak dana protiv "pevaca" a zatim test protiv masine Liverpulovih "crvenih" inace po svemu sudeci novog sampion PL!

hols

pre 5 godina

Murinho je virus, toksican, negativan lik koji je izgubio tlo pod nogama jos od Reala kad je kreno njegov pad. Dobro se tada secam, Perez mu sklepao najskuplji tim tog vremena i Barcelona ga masakrirala. Uzeo samo 1 prvenstvo u 3 godine od velikih trofeja sto je premalo za Real, pogotovo onaj Real sa Kakom,ronaldom, Alonsom, Ozilom,Di marijom ,Ramosom ,casiljasom itd..Od tada krece pad Josea. U Chelsiju je bio polovicno uspesan, ali opet je vsie na kraju doneo negativnog publiciteta i trzavica.Sve je uprskao sto je uradio prethodnu sezonu. I sad u Unitedu, fijasko, debakl totalni. Pregazilo ga vreme.

Mkd

pre 5 godina

Jeli a gde je Murinjo ne vidim ga na klupi a vec tri puta mi prolazi tiket na MU jel moze neko da mi objasni shta se ovde deshava ? Koji je ovo lik sa pucval frizurom shta sedi na klupi umesto njega?

мики

pre 5 godina

видим коментаре по којима испада да је Мурињо би најгори избор за Манчестер, а то је тотална глупост. Ван Гал и Мојс су били много гори, а Мурињо би кад тад утегао екипу и освојио обе лиге. ја не волим како његове екипе играју али не постоји сумња да доноси резултат када играчи слушају. управа Манчестера га није подржавала на начин који је њему неопходан, и ту је настао лом. практично га је Погба отерао опструкцијом.

whothefuck

pre 5 godina

Kada sam napisao komentar, u članku koji je pisao o tome da je pogba precenjen i preplaćen igrač, da ćemo tek videti o kakvom vanserijskom igraču se radi tek kada pogba predje u drugi klub koji ne igra destruktivni fudbal, ili kada murinjo dobije otkaz, dobio sam najviše minusa. Koliko sam tada bio u pravu govori podatak da Pogba na tri utakmice od kada je oteran Murinjo ima 3 asistencije i 4 gola!!!

dsds

pre 5 godina

Koliko god ga mrzeli, pljuvali, govorili da je nezainteresovav, svojeglav i slicno, kada mu se igra on je najbolji vezni igrac na svetu. To su videli i Juventus i Mancester i sigurno da nisu ludi kada su ga doveli. O reprezentaciji da ne pricam. Ali zaboravio sam, u ovoj zemlji svi sve znaju, i strucni su u svemu. Pa ovde ljudi prozivaju nase najbolje sportiste, sta onda da pricamo o stranim? Zato nam tako i ide, sve po zasluzi

eric7

pre 5 godina

(Negativni, 30. decembar 2018 19:54)

Ajmo pedala ! Dosta te je i tebe i tvog takodje negativnog ljubimca Murinha ! United losije ne moze od onog sto su igrali kod konduktera ! Najlosiji start u zadnjih 25 godina a ulozio pola milijarde eura !! Alo !? O cemu ti decko pricas ? Svi ste pljuvali citav taj united , ukljucujuci i Pogbu, nije Murinho imao kadar ,a ustvari imao ga itekako,samo sto nije znao da izvuce max iz ove ekipe koja je oduvek sam govorio, oduvek imala itekakko potencijala za dobar fudbal.A sad kad su proigrali , pricate o bojkotu!! Cak i da jeste tako, pitam zbog cega, kao i u Realu i Chelsiju ! I koje ti trofeje spominjes ? Liga kup, Ligu evrope ?? Na cemu si li ti ? Dao bi sve te kvazi trofeje a da igraju kao sto igra LFC ili CIty ili Spursi i bore se sad za titulu ..Ni od jedne, odgovorno tvrdim ni od jedne ekipe United ne zaostaje u napadackom smislu !! Pogba, Sancez,Lukaku, Mata, Martial, Rasford su imena koja su garancija za napadacki fudbal, ali je gospodin kukavica terao nekakvu diciplinu , bunkerice i sl!! On je vise ulozio od Klopa a igra mu dijametralno suprotna !! 36 udaraca prema golu Uniteda nije bilo sve ukupno u vreme fergijeve epohe od strane LFC, a oni u jednoj utakmici zapucali toliko kad je ovaj cirkusant bio na klupi . Zato u rupice i ti i tebi slicni koji trolujete ovde svaki dan ! Najveca greska UNiteda , veca i od Mojesa i Van Gala !

NY

pre 5 godina

Staviš Pogbu na lažnu desetku. Evo efekta. A ne kod Murinja defanzivni vezni sa Matićem. Ovo je Junjated. Rekacija Teatra sve govori. I oni su prezadovoljni što se konačno igra ono što je Mančesteru u DNK - napadački fudbal. Opet apsolutno nepotreban primljen gol + divljanje Bailija kada je to najmanje potrebno.. Biće ovo dobro.
(Farewell, 30. decembar 2

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra

Mad4Red

pre 5 godina

Ne kapiram ove sto sad pljuju Mancester valjda su navijaci Luzerpula, ne mogu da podnesu sto se Utd dize iz mrtvih... Iskreno 4-5 mesto i LŠ im ne gine... A Luzerpul nek se plaši dovoljno dva igrača da im se povredi oni zamenu u napadu nemaju iste klase kao Salah i Mane... Iskreno nemaju, Utd igra odlično preporodjeni su iskreno ako ovako nastave sa odličnom igrom mogu mnogo i svima da prave probleme... tako da GGMU!!!

Markone

pre 5 godina

Koliko je realno posmatrati da li je tim izašao iz krize nakon tri utakmice protiv timova koji realno moraju da se dobiju.
Liga je takva da i City gubi već dve vezano od ne baš sjajnih ekipa a da je pritom u poslednjem prelaznom roku potrošio gotovo 250mil eura na pojačanja.
Murinjo je zaratovao sa igračima jer je old school trener sa ovim barabama od igrača ni ser Aleks ne bi mogao da izadje na kraj,era kad je manager bio sve je prošla. Sad je profit od igrača pa makar i ne igrao prvo a onda sve drugo
Liga je duga videćemo domete

seljacka posla

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?
(strucanjak, 30. decembar 2018 21:46)

Jel ti nabilo Jedinstvo komplekse? Pretpostavljam za koga navijas, tako da verovatno imas traumaticno detinjstvo

Polidor

pre 5 godina

Polako sa ocenam. Tek su 3 meca odigrana. I Murinjo je prosle sezone osvojio Ligu Evrope i bio konkurentan u svim takmicenjima. Polako sa ocenama.

igor

pre 5 godina

kakav bre pogba ngolo kante je otac sredine terena u svakom trenutku stavi u dzep i pogbu i bilo kog drugog igraca na planeti zemlji izuzev mozda
"mesija" alo bre covek sa lesterom osvojio ligu hej sa lesterom bre ,sa celsijem, sa francuskom osvojio svetsko,covek je suvi profesionalac daje uvek 100 % ,tom coveku nijedan trener a ni navijac nema sta da zameri na kraju svake utakmice,a ne zaboravite celsi ga je platio samo 32 mil, a ne kao pogba primadona od 100 miliona

Dođite na stadion!

pre 5 godina

Izgleda je stvarno problem bio u Murinju kada je Pogba u pitanju. Očigledno nije umeo da mu pronađe odgovarajuću ulogu u timu. Čovek koji je briljirao na Svetskom prvenstvu, evo i sada posle odlaska Murinja nastavlja gde je stao u Rusiji.
Što se tiče generalno Junajteda, moglo bi se reklo tri očekivane pobede protiv slabijih rivala. Do 24.februara i duela sa Liverpulom, Junajted ima samo jedan težak meč i to protiv Totenhema za desetak dana. Ostali rivali su Njukasl, Brajton, Barnli, Lester i Fulam. Poprilično lagan raspored.
Što se tiče samog Murinja na kraju, definitivno ga je pregazilo vreme, ostao je zarobljen u vremenu kada je zaista bio Special one, pritom ga sujeta sprečava da napreduje. Kao preostale opcije za njega nameću se Inter, PSŽ, portugalska reprezentacija, SAD ili Kina. Eventualno Real. Sa ozbiljnim fudbalom u Engleskoj je završio.

strucanjak

pre 5 godina

nije me briga ni za pogbu ni za jedinstvo al ovi brojaci minusa su mi cirkus. bravo care rekao si nam unatoc minusim. i sta sad ? neko ce da te cijeni ili sta ocekujes ?

Swift

pre 5 godina

Rekoh ja ranije, kada su pocele price o eventualnoj prodaji Pogbe i odlasku u Barselonu, nikako ga ne prodavati, vec oterati Murinja. Znao sam da kad ovaj bude kod drugog trenera, da ce igrati k'o zmaj, nije slucajno placen 100 miliona. Ne pije vodu prica da je problem bio Pogba, jer je ceo tim igrao slabo pod Murinjom, tj. ako ga je neko bojkotovao, to je bilo barem pola tima (a ne samo Pogba), sto opet nesto govori o treneru.

lorenzo

pre 5 godina

dobro reče onaj lik dole...polako sa Pogbom, dok ga prvi put trener ne pogleda kako treba ili mu ne lajkuje dab na instagramu, eto opet nezadovoljnog balavca...nije da branim Murinja sad ali mislim da su ovo tri utakmice koje bi i on dobio

gagijeva_raja

pre 5 godina

Murinjovci realno na aparatima:) Jel znate onu , kakav gazda takav pas?! E pa tako je i sa Murinjovim fanovima. Njima su svi krivi samo ne njihov ljubimac :)

Naplatni rampičar

pre 5 godina

Da li stvarno neki igrač vredi 100M a igra kad želi?. Apsolutno je bilo do Murinja ali ne zato što je loš već što je klub dao ulogu zvezde(i keš) nedozrelom Pogbi. Da li bi neko od Vas kupio dobar tv a da tv bira šta se gleda. Isto bi se desilo i da je Pol otišao. Srećno nadalje junajtedu. MUFC

milan

pre 5 godina

kada je mancester igrao pod fergusonom, igrali su na 1 dodir, I to im je bila specijalnost, sada previše dave lotpu sa kontaktima.

kada dođe jaci protivnih koji melje, napunice ih.

cekamo prvog jačeg ili ligu šampiona.

зуке

pre 5 godina

ја као симпатизер манчестер јунајтеда само могу написати да ми је драго што НАПОКОН играју нападачки фудбал, иако су играли против слабијих тимова у претходна 3 кола, мислим да ова игра обећава. И да ...да је среће па да ОЛЕ добије могућноста на крају сезоне да потпише дугогодишњи уговор

panco

pre 5 godina

Citav tim Uniteda je odlican. Danas su svi igrali dobro. Imaju oni odlicam tim. Rasford igra odlicno. Zna da driblada asistira i Gol da da. Imaju oni tim da budu i sampioni ali sad je kasno. Nego da vide ako movu nekako medju prva 4 i Bog da ih vidi.

Beograd

pre 5 godina

Napokon igra MU kaku svi vole da vide. Ofanzivna napadacka sa dosta golova igra koja obecava za bolje dane MU. Jeste da protivnici nisu bili jaki u ove tri utakmice ali to ne menja stvar i los utisak pod novim trenerom. Samo kad su se makli onog prepotentnog portugalskog klovna koji jednostavno nema znanje da unapredi igru da to lici na nesto. Nikad ga nisam voleo niti gajio simpatije prema njegovoj filozofiji igre. I govorim vec odavno bilo ko da dodje na klupi MU osetice se boljitak i napredak u igri. Jer samoprozvani posebni je za mene bio i ostao najprecenjeniji trener ikada. Zivi bili pa videli Solkijeru sve najbolje u nastavku prvenstva svi zelimo da vidimo i gledamo ovakvu igru MU.

strucanjak

pre 5 godina

ja navijam za svoj klub cobane. iz svog grada. a ako tebi tamo neki englez moze kompleks nabiti onda mi te zao. bas seljacka posla. pristaje ti nik zvezdasu i red devilu iz neke sumadije

ACM

pre 5 godina

Posle skoro 6 godina napokon gledam pravi Mančester ! Verujem da će sve biti na svom mestu i da će klub pružati dobre partije i da će rezultati stizati !

low kick po noga

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.

revizor

pre 5 godina

Odlična igra.Posed lopte,broj pasova i procenat uspešnih.Lagano do 4 gola,još 2 mogla lako da dođu.Igra u odbrani problem.
Ako United pobedi sledeće 2 utakmice,u 4 ekipe sigurno na kraju.
Pogba je klasa.Pas igra,Šut igra glavom sve ima.

Miki28

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

sam

pre 5 godina

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.
(Farewell, 30. decembar 2018 21:07)

Nije tacno. Na samo tri utakmice u kojima je Pogba igrao, on je igrao u veznom redu samo sa Maticem (ili Felainijem), tada je Mata igrao ispred njih.
U svim ostalim utakmicama u kojima je Pogba igrao, iza njega su igrala po dva igraca iz grupe Matic, Erera, Felaini, Fred, Mektomini

Dag Kristi

pre 5 godina

Pogba za 3 meca pod Solskjerom : 
- 4 gola 
- 4 asistencije 

Pogba CITAVU PROSLU SEZONU (38) pod Murinjom : 
-6 golova 
- 10 asistencija 

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja.
(., 30. decembar 2018 19:37)

Svi igrači su procvetali. Rašford, Lukaku, Matić. Danas je Matić odigrao puno pasova napred, i nije se libio da pokuša da asistira po cenu greške, što kod Murinja nije bio slučaj. Slažem se da je Solskjer imao lak raspored, ali realno, Murinjo nije nikoga nadigrao ove sezone, pa čak ni Jang Bojs.

mr.wolf

pre 5 godina

Markone, molim te da ne stavljas SAF u taj kos. Taj covjek je fenomen i ono sto je on uradio mozda cemo za 20,50 godina biti svjesni. Koliko se prilagodjavao vremenu i napredovao, konstantno radio neke stvari da bi ostao relevantan je nesto nevjerovatno. U istom klubu toliko godina i toliko godina biti u vrhu, stvoriti ne jednu vec 4-5 ekipa. To moze samo majstor a kad vidis kako Portugalac, Pep i ostali imaju problema da odrze kontinuitet u istom timu nakon 1,2,3 sezone onda to SAF-ov ucinak cini jos vecim. Da li si ikad pomislio da je starog pregazilo vrijeme kao recimo Portugalca ili Vengera? Ja se ne secam takvih komentara a iako ih je bilo onda su u manjini.
(Miki28, 30. decembar 2018 23:04)

Zahvaljujemo se na glasu.

Potpisujem !

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu remu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas trenerima teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

neutralni felsh

pre 5 godina

Zalim sledeci klub koji angazuje Murinja. 
(., 30. decembar 2018 19:37) 

види, преузеће Мурињо поново Интер или можда неки други јачи клуб, и избациће Манчестер из лиге шампиона првом приликом. сто посто.
(мики, 30. decembar 2018 23:36)


murinjo je ko stvoren za klubove koji nemaju zvezde u ekipi. sa zvezdama i zvezdicama je redovno dolazio u konflikt, jer njegov trenerski kredo insistira da on bude glavna zvezda a da igrace ubedi da ga slede za opste dobro. ne vidim u tome nista lose, to je prosto njegov nacin rada - dakle, mogu da ga zamislim kako sa dosta uspeha vodi valensiju ili neki slican klub iz gornjeg doma prvih liga po evropi koji nema napucane zvezde a bogami i nerealna ocekivanja navijaca.
uzgred, zanimljiva je cela prica o odnosu murinja i pogbe: od svitanja do sumraka, prvo su se onoliko medjusobno hvalili preko medija, a onda nastupa zahladjenje, da bi konacno doslo do otvorenog sukoba, pri cemu je dosta igraca ocevidno stalo na pogbinu stranu, hvatajuci krivine po terenu.
nesto na tu temu su skoro pricali venger i ferguson, u stilu da je danas drugo vreme, igraci su vise svojeglavi, opijeni drustvenim mrezama, i da je danas treneru teze da svu tu kmekavu decurluju drzi na okupu a kamoli da im nametne autoritet i viziju.. naprotiv, cim kola malo krenu nizbrdo, oni mu okrenu ledja - umesto da se dodatno angazuju.
zamisli anegdotu sa serovim sutiranjem kopacke danas: bekam bi vec bio nalickana zvezda, a posle bi objavio cvorugu na tviteru, da obozavaoci lajkuju zrtvu nasilja, da se proda parfem i dezodorans. sto se uniteda tice, fergusonu se moglo da ih vodi na svoj nacin jer je vecinu "dece"' iz ekipe znao bas iz pogona. murinjo, i van gal, pripadaju skoli gde trener postrojava ekipu, ali to je kod titulama zasicenijih klubova tesko - oni imaju uspeha kao vodje izazivaca iz senke a ne kao reanimatori posustale masinerije. dakle, za murinja je valensija kao stvorena: nov izazov. ako se vrati u inter proci ce kao drugi put u celziju.

Farewell

pre 5 godina

Uopste nije lazna devetka.Igra isto sto.i.kod Murinja. Koliko je u ovoj utakmici izvrsava defanzivne zadatke.Usao u sukob sa Murinjom.i nije hteo da igra
(NY, 30. decembar 2018 19:34)

Nije tacno. Tandem veznih kod Murinja su činili Matić i Pogba. A sada su to Matić i Erera. Pogba je mnogo ofanzivniji.

tomi

pre 5 godina

Oseti se bolja atmosfera u ekipi. Murinjo je donosio previse negativnih emocija i publiciteta i najvise mu ustvari zamerim cak vise i od same lose igre,je prozivanje igraca po medijima. Tu se poneo kao nekakav amater. Konstantno ih je optuzivao i sta je mislio da ce dobiti za uzvrat? Siguno ne lojalnu i poslusnu ekipu. Uvek mu je neko drugi kriv,i ti njegovi alibiji su mi bili odvratni.Fudbal se menja ne iz decenije u deceniju vec iz godine u godinu a on nije bas da se prilagodjava. Pogba je razmazeno deriste,tacno..ali tacno je i da je dokazana igracina u reorezentaciji i Juventusu, kome je morao dati vise slobode u igri, odvadit malo svog ega i dati igracima da se razmasu jer kao sto neko rece, ova ekipa ima napadackog potencijala i on je to gusio. Podrska Solskeru , koga sam obozavao kao igraca. Ako uspije doci do 4 mesta, to bi bilo ravno cudu. Kad je preuzeo ekipu,11 bod su zaostajali za plavcima plus imali i Arsenal iznad 8 bod. Al vec se ta prednost topi . Da li bi Murinjo ovo isto dobio,mozda, pre da ne, to ne mozemo znati al jedno sugurno znamo. United izgleda bolje protiv ovih slabijih ekipa sad nego kod Murinha. 12 golova u 3 utakmice je sjajan pocetak. Lopta se krece brze, vise ih je u zavrsnicama i izgleda sve bolje. Hvala Jose, al molim te ne vracaj se vise nikad na Old Traford.

mr.wolf

pre 5 godina

pa ove tri utakmice bi i Murinjo dobio.
(ccc, 30. decembar 2018 20:47)

Da, ali ne lako, ne sa ovakvom igrom, ne rutinski, ne sa ovolikim brojem golova. To je jedina razlika.

DEMIR

pre 5 godina

Ljudi, ova igra poslije prethodna tri trenera liči na FERGIE time, pod njima je UTD igrao stidljivo i jadno, na rezultat koji nije u bilo kojem smislu dobar bio za oči. Koliko se meni čini, MOU kada vidi da ne može da ostvari rezultat u bilo kom takmičenju, počinje da miješa postove kao i sam da priziva otkaz...Za razliku od njega OGS je najbolje igračke dane proveo u UTD i pomno je pratio rad Fergi-a...Ova igra makar u 70% slučajeva podseća na njega. Svi igraju, više samopouzdanja imaju svi igrači, bekovi i sredina brže se oslobadjaju lopte, vezni red djeluje kompaktnije i hrabrije, Pogbi je dato ono u čemu je vidjen u Francuskoj repr i Juventusu, Rasfordu kao da je tek počela sezona..Lagano prolaze petro dolare PSG..
GGMU!!!!

Nemus

pre 5 godina

(ruzmarin, 30. decembar 2018 21:53)

Drugar jedna utakmica ne čini proleće pa tako i ta tvoja predpostavka da u ligi kao što je Premijer Zvezda bila na vrhu. Ne budi smešan. Pa čoveće sva tri gostovanja ste dobili po 3 gola minimun. A tu imaš Čelzi, Arsenal, Totenhem, Siti, United. Šta misliš koliko bi golova od tih primili u gostima. Takođe malo je glupo pričati iz perepktive Liverpula koji je odigrao ispod svakog nivoa tu utakmicu. I to nije taj isti tim koji je izgubio od Zvezde. Ovaj tim ti je sad u naletu. U preriodu oko Zvezde je igrao toplo hladno. Naročito u ligi šampion gde je doživeo sva 3 poraza u gostima. Liverpul tu utakmicu u opšte nije ozbiljno shvatao. Zašto verujem zato što mislili da će lako da je odrade. Pa su tako i prošli. Kao recimo utakmicu sa Napolijem za prolaz. Igrači Zvezde drugar nisu mogli da izdrže tempo što su imali a igrali bi premijer ligu. Tako taj tvoj komentar je smešan kao i ovi što su ti dali pluseve.

QRtressina

pre 5 godina

Murinjo je loš trener - sutra malo, odličan je trener, a to dokazuju rezultati koje je napravio u prošlosti. MUFC mu jednostavno nije legao, tačnije, nije našao pravu formulu za ovaj tim. Ne bih o tome da je težak kao čovek, jer ni jedan veliki trener u istoriji fudbala nije bio
OG Solskjaer je našao pravu formulu za ovaj sadašnji tim, mlad je trener, sa velikim igračkim iskustvom kod najevećeg fudbalskog trenera svih vremena Ser Aleksa Fergusona. Želim mu sreću, puno uspeha i dug staž u MUFC.

mr.wolf

pre 5 godina

Gledam utakmicu danas, i kao u stara vremena u prvih 5 minuta mi je jasno da ce biti lagana pobeda samo je pitanje sa 4 ili 5. Bez trzavica, bez nervoze... bez prepustanja lopte protivniku i cekanja kontre.
Nije bitna jacina protivnikaa u ovom trenutku, bitan je pristup, samopouzdanje.
Ne pamtim kada je zadnji put United ovako rutinski dobio "manje" ekipe i to tri u nizu. Kljuc je Newcastle, ako njih dobiju tipujem da ce dobiti Totenhem, a onda bi imali makar cemu da se nadamo...mozda bi nekako i mogao United do 4. mesta. Na zalost za vise je vec odavno izgubljena bilo kakva sansa.

vidim

pre 5 godina

Definitivno su svi oni koji su hejtovali Murinja bili u pravu. Covek je smorio kompletan Man Utd. Svi su jedv cekali da mu vide ledja

mr.wolf

pre 5 godina

kalvi smo mi navijaci.polakoote ljudii, tek ce da se vidi kakav je solskjer trener kad dodju jaci dueli sa sitijem, liverpulom, celzijem,totenhemom, arsenalom... tu cemo vidjeti mogu li sto vise. a bornmaut votford itd... to je sve boranija.... to je lako.
(low kick po noga, 31. decembar 2018 11:02)

I Murinju su bili laki protivnici, boranija kako kazes, ne secam se da je ikoga nadigrao. To je razlika, ali vi syrucnjaci cekate jace timove. Izgubice United verovatno neke jace utakmice, ali mu se sigurno nece desiti da ima 25% loptu u posedu i 3 suta za celu utakmicu i 150 pasa za celu utakmicu, razumete li vi strucnjaci to. Ovo je ujedno komentar za sve papagaje " ovi su slabi, videcemo ih protiv jacih, bla bla bla..."