1. Slika govori više od reči!
    (rade, 31. decembar 2018 05:21)

    # Link komentara

  2. želiš samo partizanu da ide u evropu????
    E blizanci, da nije vas gde bi nam bio kraj
     (sm23, 30. decembar 2018 21:03)

    # Link komentara

  3. Cela izjava ovog coveka je besmislena ali bih izdvojio kako on tvrdi uspeh je bio sto smo otisli na SP. Pa ako je to bio cilj zasto smo isli na SP da trosimo pare. Bivsi reprezentativac se zahvaljuje bivsem radniku obezbedjenja sumnjivih politicara sto ga je pozvao u savez. Ljudi ko je ovde lud. Kada ce glupi Srbin da se opameti ili mu vise odgovara da bude ovca celog zivota.
    (zlatan kurjak, 30. decembar 2018 19:16)

    # Link komentara

  4. Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske.
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35)

    Према transfermarkt-у репрезентација Србије вреди 285 милиона евра, Албанија 66, Бугарска 26, Казахстан 25, а Белорусија 19 милиона евра. Дакле, очигледно је да си ти тај који баш не прати фудбал. Ми немамо селектора.
    (Марко, 30. decembar 2018 13:33)

    Jos u tu cenu nisu uracunati Sms koji se procenjuje na 75m,Nastasic 22m,Grujic 12m,Milivojević 15 itd i onda dodje ovaj Kroat i kaze kako ja nemam veze s fudbalom i da smo u rangu Bugarske,Kazakstana i sl,slazem se da nismo nikakva sila ali lupati ovakve gluposti zbog ciste ljubomore je suvisno.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 30. decembar 2018 15:05)

    Гле, стварно нема СМС-а у репрезентацији Србије на transfermarkt-у. Мора да је Муслин хаковао сајт. Са овим играчима што недостају, то је негде око 400 милиона. Шта вреди када са Крстајићем то пада на неких 50 милиона.
    (Марко, 30. decembar 2018 18:16)

    # Link komentara

  5. Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske. 
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35) 

    Према transfermarkt-у репрезентација Србије вреди 285 милиона евра, Албанија 66, Бугарска 26, Казахстан 25, а Белорусија 19 милиона евра. Дакле, очигледно је да си ти тај који баш не прати фудбал. Ми немамо селектора.
    (Марко, 30. decembar 2018 13:33)

    Jos u tu cenu nisu uracunati Sms koji se procenjuje na 75m,Nastasic 22m,Grujic 12m,Milivojević 15 itd i onda dodje ovaj Kroat i kaze kako ja nemam veze s fudbalom i da smo u rangu Bugarske,Kazakstana i sl,slazem se da nismo nikakva sila ali lupati ovakve gluposti zbog ciste ljubomore je suvisno.
     (SUPERMAN, 30. decembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  6. Srle, 30. decembar 2018 11:21@

    Staaaa??? Hahahahah!!! Nevjerojatno...
    (el pecador, 30. decembar 2018 15:03)

    # Link komentara

  7. Kvalitetne igrače imamo, ali nemamo kvalitetnu struku niti stručne ljude na čelu saveza. Treba neko da posloži lepo ekipu, da za početak igraju naši najbolji igrači, a ne oni koji iz raznoraznih razloga, samo ne čisto fudbalskih, moraju da igraju. Krstajić je em trener početnik, em marioneta u rukama menadžera, usko povezanih sa FSS. Muslin nije bio iz te priče i zato je i smenjen. Sad imamo situaciju gde se napravila nezdrava atmosfera, gde su pojedini igrači poput Milivojevića, Nastasića, Ivanovića sklonjeni iz tima, a isto se radi i sa Vladimirom Stojkovićem koji iako je naš najbolji golman ne dobija poziv u reprezentaciju. Ispred Portugala zato nema šanse da budemo a upitno je da li ćemo i ispred Ukrajine.
     (Del Piero#10, 30. decembar 2018 14:54)

    # Link komentara

  8. Portugal i Ukrajina su kvalitetniji od srbije. Tako da nema dalje.
    (better call saul, 30. decembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  9. Niti imate...niti ce te biti...
    ne lazi ni sebe ni druge
    (TraktordzijaBane, 30. decembar 2018 13:38)

    # Link komentara

  10. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10

    Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske.
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35)

    Према transfermarkt-у репрезентација Србије вреди 285 милиона евра, Албанија 66, Бугарска 26, Казахстан 25, а Белорусија 19 милиона евра. Дакле, очигледно је да си ти тај који баш не прати фудбал. Ми немамо селектора.
    (Марко, 30. decembar 2018 13:33)

    # Link komentara

  11. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10

    Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske.
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35)

    Da smo vrhunska ekipa - nismo. Ali tvoje dovođenje Srbije u rang sa Albanijom, Kazahstanom, Belorusijom i Bugarskom pokazuje da si ti taj koji ne prati fudbal, a ne Superman.
    (Nemač pojma, 30. decembar 2018 13:02)

    # Link komentara

  12. Dovoljno ispred Ukrajine, za pocetak. Ni to nece biti lako. Tvrdi su.
    A da necemo pobediti Portugal kod kuce, u to sam uveren, kao sto nikada nijednu solidnu/jaku reprezentaciju nazalost nismo, Spaniju, Portugal, Italiju, Hrvatsku, Belgiju, Francusku... Sa svima maksimalno remi. Nismo losi i na strani s njima, ali ne razumem da ne pobedimo kod kuce nikad, kad imamo sansu. Uvek neki baraz, nikad direktno. Grupa sa Velsom je izuzetak.
    (Barbara, 30. decembar 2018 12:58)

    # Link komentara

  13. Kakvo drustvance na donjoj slici..
     (vlasta, 30. decembar 2018 12:56)

    # Link komentara

  14. Nece biti bas tako...sa ovim ljudima u savezu,Krstajicem kao selektorom i stoperima Milenkovicem i Veljkovicem,nemamo sta da trazimo ni protiv slabijih reprezentacija a kamo li protiv Portugalije.
    (Najrealnije, 30. decembar 2018 12:32)

    # Link komentara

  15. neka neka ne trazim nista vise od drugog mesta
     (Znam sve ne pitaj te me kako, 30. decembar 2018 12:04)

    # Link komentara

  16. Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske.
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35)

    Pa nisam ja rekao da da imamo jednu od najboljih ekipa,nego hocu da kazem da da igra nije srazmerna vrednosti ekipe jer u najjacem sastavu ova reprezentacija vredi izmedju 450 i 500 miliona i nalazi se medju 10-15 najvrednijih ali na terenu ne izgleda tako,samo sam hteo reci da taj papir ne znaci nista ako oni na terenu izgledaju poput amatera.
     (SUPERMAN, 30. decembar 2018 11:59)

    # Link komentara

  17. Poštujem Kovačevićevu igračku karijeru i sportski karakter koji je imao na terenu. Pitam se zašto sebe bez potrebe kompromituje ovako neozbiljnim izjavama.
    (treća liga, 30. decembar 2018 11:38)

    # Link komentara

  18. Tadić sa 30-32 godine? To dovoljno govori o stručnosti ljudi iz FSS-a kad ne znaju osnovne podatke o svom najboljem igraču! Bruka za izjavu a preti prvaku Evrope da smo bolji! Ukrajina je za nas nesavladiva, ekipa koja će igrati A grupu Lige nacija u sledećem ciklusu!
    (Komentator, 30. decembar 2018 11:28)

    # Link komentara

  19. ... u kvalitete reprezentativaca pojedinacno niko ne sumnja, fali dobar strucnjak i zdrava podrska istom od strane fss da se od svih najboljih napravi tim a ne da se uce trenerskom poslu na poziciji selektora ili da se inate naciji oko igraca. Ako pola Srbije zeli da vidi Sergeja na terenu sasvim je ok ne pozvati ga ali nemoj onda da se cudis zasto ne mozes nijedan stadion u Srbiji da napunis kad igra takva reprezentacija. Sad vidite da li je lakse naci mesto za takvog igraca ili nadoknaditi podrsku pune marakane/jna/karadjordja
    (ko-ometator, 30. decembar 2018 11:21)

    # Link komentara

  20. #Ne Ja sam optimista, nada uvijek tinja, ali potpisujem sve sto si napisao. Nisam od onih sto se nesto "takmicim" s Hrvatima, ali eto, poredjenja radi. Od 11 igraca na terenu mi smo, poziciju po poziciju jaci od njih na 8 od 11. Ali oni imaju Rakitica i Modrica, i to je dovoljno da se bude u vrhu. A nama ne moze pomoci ni 15 Jovica, Mitrovica, Milenkovica.. da ne nabrajam... kad nemamo taj "X faktor" na sredini. Steta. Nekad smo takvih imali "na bacanje" a falilo nam je ovo ostalo...
    (Srle, 30. decembar 2018 11:21)

    # Link komentara

  21. Nemamo kvalitet da se plasiramo na EP. Vec da ga osvojimo!
    (Mihajlovic, 30. decembar 2018 10:01)

    ali nemamo selektora
     (Mailman, 30. decembar 2018 11:19)

    # Link komentara

  22. Matić, Kolarov, Tadić...pa tu dodaš Milenkovića,Veljkovića,Mitrovića,Jovića,SMSa,Živkovića,Gačinovića...(a ima jih tu još)... zašto da ne?
    (dare slovenac, 30. decembar 2018 11:04)

    # Link komentara

  23. Kvins park Fulham Kaen AJAX Matic u Mancesteru Kolarov u Romai Sms u Lazio Besiktas Izraelski timovi dosta drugoligaskih klubova tu igraju nasi Real Barsa Juventus Liverpul Celzi Atl Madrid Inter tamo igraju hrvati prosto ko pasulj.
    (Jovo, 30. decembar 2018 11:01)

    # Link komentara

  24. Nema tu realnog kvaliteta treba nam jedan dobar vezni koji je za velike domete sto smo se nadali da ce Sergej da bude.
    Kao sto ne moze kosarka bez pleja tako ne moze danasnji fudbal bez centralnog veznog. Utakmica se dobija na sredini. Mi to nemamo. Napad odsecen a sredina 2 zadnja vezna Matic je da se razumemo vrhunski u defanzivnim poslovima ali kreacija mu je nepostojeca kao i Milivojevicu i Maksimovicu( Maksimovic je u tom segmentu jos i najbolji). Sergej igra sa puno oscilacija bljesne ponekad pa onda igra losije i tako u krug vec 2 godine. To je nas najveci problem uz nepostojanje trenera i uz to sto menadzeri vrsljaju i prave tim. Kad se sve to sklopi mrka kapa.
    (Ne, 30. decembar 2018 10:58)

    # Link komentara

  25. Pitanje za Kovacevica, deluje kao posten covek pa da odgovori (tj da ga neki sportski novinar pita)

    Zasto reprezentacija u januaru ide na Karibe i od cijih para se to finansira? Zar su amaterske reprezentacije tih rajskih ostrva na nivou sa kojim zelimo da ze merimo ili ljudi iz saveza zele malo da se provedu po plazama tudjim parama?

    Po mom misljenju SRAMOTA, a da cujemo vase.
     (SRB, 30. decembar 2018 10:55)

    # Link komentara

  26. Dovedite Murinjaa. Covek bi umro posle dva minuta kad menadzeri pocnu da sastavljaju ekipu.
     (Mat, 30. decembar 2018 10:54)

    # Link komentara

  27. Nemamo....
     (Bard Živa, 30. decembar 2018 10:53)

    # Link komentara

  28. Ta kad cete objaviti ime novog selektora, da znamo da li iscekujemo nasu reprezentaciju ili vasu??
     (Lala, 30. decembar 2018 10:50)

    # Link komentara

  29. ispred Portugala a iza Ukrajine
    (Liam, 30. decembar 2018 10:45)

    # Link komentara

  30. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
    (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10:11)


    Ne igraju oni ko amateri zahvaljujuci Krstajicu, vec zato sto veze sa fudbalom nemaju. Lako je igrati u velikim klubovima sa jakim igracima. Cim dodju u reprezentaciju, pokazu svoje realno znanje. Cuj, jedna od najskupljih reprezentacija. Pa to dovoljno govori u kakvom cabru je danasnji fudbal, kad takve neznalice odlicno placaju. Nas najbolji igrac je drveni sidras iz srednjeg veka, koji golove daje samo Hadersfildima i ostaloj drugaligaskoj boraniji u Premier ligi. Kako naidje neki snazniji tim, on loptu ne vidi. Ali, u Srbiji ga gledaju kao da je David Vilja licno. E, to je nas problem. Nerealne, neobjektivne zelje i veciti zivot u iluzijama. Tako u fudbalu, tako i u svakoj sferi zivota.
     (Mikii, 30. decembar 2018 10:42)

    # Link komentara

  31. Bice tesno
     (Abraksas89, 30. decembar 2018 10:41)

    # Link komentara

  32. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
    (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10:11)


    Хахаха једну од најскупљих.
    Имамо играче који играју у осредњим клубовима.
    Желим им успјех.
     (х, 30. decembar 2018 10:35)

    # Link komentara

  33. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10

    Jednu od najskupljih ekipa na svijetu?????? Ti baš ne pratiš fudbal..ha Reprezentacija 20 godina nije bila na EP-u...pogledaj malo koje su sve bile pa ćeš vidjeti da je Srbija rang Albanije..Kazahstana..Bjelorusije i Bugarske.
    (komentator, 30. decembar 2018 10:35)

    # Link komentara

  34. Da nije žalosno bilo bi smiješno!
    (Božija kazna, 30. decembar 2018 10:35)

    # Link komentara

  35. Prosetacemo se kroz kvalifikacije..prejaki smo..a ovi sto navijaju protiv Srbije ce opet da pate I kmece po forumima
    (pop, 30. decembar 2018 10:25)

    # Link komentara

  36. Kada se standardi spuste na najniži nivo, onda smo zaista postigli fantastične uspehe.
     (Muta Gonzales, 30. decembar 2018 10:24)

    # Link komentara

  37. Mozemo mi i protiv Francuza ali kako. I za tvoju informaciju Tadic nema 30-32 nego 30 godina. I da.. Jedva cekam da vidim kako ce to ici protiv iole jacih reprezentacija, sta ce to doktor Krstaja da ponudi. Milivojevica nece sigurno, niti ima znajnja da upari Mitra sa Jovićem.
     (ojha, 30. decembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  38. Imamo kvalitet,ali nemamo organizaciju i savez koji ce to da isprati.
    Osnovna razlika u fudbalu i rukometu u odnosu na ostale ekipne sportove.
    (Generacija '82, 30. decembar 2018 10:12)

    # Link komentara

  39. Nemamo kvalitet da se plasiramo na EP. Vec da ga osvojimo!
    (Mihajlovic, 30. decembar 2018 10:01)

    Srbija je izuzetno jaka, na prostorima bivse jugoslavije sigurno u top 4 zemlje, s tendencijom daljnjeg napretka. Ce da bude sila
     (gadni, 30. decembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  40. Sta ti vredi sto na papiru imamo jednu od najskupljih ekipa na svetu,kad na terenu igraju kao amateri zahvaljujuci "selektoru" i vama velikim stručnjacima iz Fss
     (SUPERMAN, 30. decembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  41. Ej kuku meni....
     (alex, 30. decembar 2018 10:11)

    # Link komentara

  42. Zato nemamo trenera. Ako ne mozete da nabavite ove dokazane van Srbije pa bolje i ove iz Superlige nego coveka koji ne samo sto nikada pre nije trenirao nego i ne uci nista - sto vise vremena prolazi to gore igramo...
    (Sale, 30. decembar 2018 10:09)

    # Link komentara

  43. Nemamo kvalitet da se plasiramo na EP. Vec da ga osvojimo!
     (Mihajlovic, 30. decembar 2018 10:01)