Četvrtak, 20.12.2018.

08:55

Hjuston ubacio 26 trojki, Kokoškov u velikom naletu

NBA rekord Hjuston Rokitsa u pogođenim trojkama obeležio je proteklu noć u NBA ligi.

Izvor: AK

Hjuston ubacio 26 trojki, Kokoškov u velikom naletu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

50 Komentari

Sortiraj po:

Akros

pre 5 godina

Sine, reći da ima brdo igrača kao što je Janis u NBA, može da kaže samo totalna neznalica. Nije dečko kriv što je čudo prirode i pritom zna da igra košarku.

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ide se u kontru 3 na 1, igraci se otvaraju na trojku, sutiraju..
Loptu tad uzima odbrana, prelazi centar sutiraju trojku posle 2 sekunde..
Lopta u rukama prve ekipe, igrac ima otvoren ulaz, dolazi do zicera sam, vraca loptu na trojku, sut...
Na drugoj strani sad centar sa 27% suta, sad i on bi malo da sutne trojku...

Takva je ideologija danasnje igre..
A analitika kaze da je bolje od 10 napada sutnuti 7 trojki i pogoditi 3(9 poena),
nego sutnuti 7 puta za 2 poena, pogoditi 4 puta (8poena)...

Ja licno smatram da se malo preteruje sa tim i da ce uskoro treneri da skapiraju da cak i igraci koji vaze za super sutere ne pogadjaju toliko bas cesto koliko se misli.

ElHombre

pre 5 godina

Drugim recima ne bi Kokoskov bio poslednji na istoku da Finiks igra tamo, ovako na zapadu igraju samo 2 puta sa timovima istoka a 4 puta protiv Golden state,Hjustona itd...

ja

pre 5 godina

"Tim Igora Kokoškova je četvrtom pobedom u nizu predao "fenjer" Atlanta Hoksima i Čikago Bulsima"

Da, ali kad bi se gledala ukupna tabela, što je besmislen podatak, jer je liga podeljena na konferencije. Finiks je i dalje, veše nego ubedljivo, poslednji na Zapadu. Trebalo bi da naniže sve pobede do kraja da ne bude poslednji, a to je nemoguće.

Bojim se da će Kokoškov ubrzo da završi svoju karijeru kao prvog stranca NBA trenera...

tisa mumbas

pre 5 godina

Ljudi aman.. Misicna masa i preciznost suta su totalno odvojene stvari. Pa Lebron strvina od 118kg sipa sa poludistance a i sa trojke u poslednjih par godina bas. Ili 90ih onoliki Karl Malone a ruka 'meksa' od Jokica naseg npr. Sve je do izbora igraca na koji ce nacin davati koseve. A Janis je ocigledno odlucio da dominira u reketu i na taj nacin puni statistiku.I pola njegovih kucanja ne bi se desilo da nema one predugacke ruke. Koliko puta mu zafali malo koraka za kucanje ali ipak to uradi,dok bi neko drugi omasio obruc.Ali na kraju,decko ima pravo to da koristi i tako igra,svidelo se to nekom ili ne.

X

pre 5 godina

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.
(JPR24, 20. decembar 2018 10:08)

Znam sve. Ali pogledaj malo međusobne rezultate izmedju klubova sa istoka i zapada u poslednje vreme. Nije baš kao prošlih sezona. Istok je ove sezone dosta konkurentniji. Naravno, mislim na nekoliko najboljih sa istoka.

Pavle

pre 5 godina

Kakva osveta Finiksa. Pre odprilike mesec dana imali su 15 razlike na 3-4 minuta do kraja. Pogubili se totalno i bukvalno nestali sa terena. Navijam za Boston, ali mi uopste nije zao. Duplo si jaci od nekog tima. Odigrao si kriminalno 45 min., i dobio na foru taj tim u gostima i onda dozvolis sebi da izgubis od kuci. Boston ima strasan kvalitet u svom timu ove godine, ali je Bred daleko od toga da ih poslozi kako treba.

nbalive

pre 5 godina

A kakav je to strasan kvalitet koji posjeduje Boston?Koga?
Oni imaju jednog igrača koji je u top 10 u ligi,koji nije vođa,i imaju Tatuma koji će tek biti strašan igrač,Hayward i Horford su dobri igrači i ništa više

Pseudoharms

pre 5 godina

Hjuston se vraca tamo gde mu je mesto - medju 4 najbolje ekipe na zapadu. SAS kaska za njima, al ni oni nece propustiti PO. Aldridge mozda i najpotcenjeniji igrac lige. Ayton polako pocinje da jede koseve, kad popravi odbranu, mozda i ima sanse da se nametne kao jedan od dominantnijih centara u ligi.

NastyB

pre 5 godina

(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14)

Teško je to današnjoj klinčadiji opisati. Gledati Džordana koji krene na zakucavanje, dva protivnička igrača krenu na rampu, a on u letu se izmigolji i ovoj dvojici kroz uši položi koš. Ajverson koji je kao čigra leteo po terenu koji krene u ulaz vrteći loptu svuda oko sebe i uvek nađe lagan put u šumi ruku, Medžik koji sa više od dva metra igra pleja i niko nije znao gde će lopta da krene i šta će da uradi. Hakim koji je mogao sve da uradi kao centar. Šek koji sa svojom snagom je bio sila u reketu, nikad prljav ili grub, nego neko koga niko nije mogao da zaustavi. O Viltu da ne govorim, čovek je bio vanzemaljac. Zbog takvih (+ Bulsa sa MJ i Kingsa sa našima) sam zavoleo NBA. Imam beskrajno poštovanje prema LBJ, čovek je MAŠINA košarke, ali nikako LEPOTA I ELEGANCIJA iste čiji deo su igrači koje sam nabrojao. Da li će iko ikada zapamtiti bilo šta (izuzev suve statistike) od LeBrona osim one rampe koju je lupio premorenom Igudali??? Da sastaviš 300 najboljih poteza ikad au NBA, ta rampa bi bila JEDINO vredno pažnje kod LeBrona.
Pa, Harden je već sad prepoznatljiv po svom "Euro step"-u kojeg je "preradio" u vrhunsko umeće. Kari i njegovi šutevi iz krajnje besmislenih situacija prosto teraju da su doda i linija za 4 poena (nadam se da to neće proći). Gledati Durenta je suva poezija elegancije koju donosi košarka.
Da je statistika najbitniji faktor, Vilt je odavno GOAT. Meni jeste, ali ne zbog statistike, već...

genijalac

pre 5 godina

U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.
(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14
dzaba objsanjavas tim tipovima, njih boli to sto su Jokic pa i Doncic Srbi odnosno, polusrbin. E to njih noli, da je kojim slucajem jokic grk a ovaj janis nas, ovaj bi isto pisao samo obrnuto. To su ti dezurni pljuvaci, ne znam samo dali su ozbiljni ili da li trolaju.

terza

pre 5 godina

stvari polako dolaze na svoje mesto. mislim, ko je ocekivao da ce sacramento, memphis ili dallas u play off umesto houston-a i sa, stvarno ne znam sta da im kazem. houston ima 2 all star igraca, harden + paul, pa jos gordon, capela... sa ima takodje 2 all star-a, aldridge i derozan plus gasol, gay, mills... bilo je samo pitanje vremena kada ce poceti da pobedjuju.
i la clippers-i su veliki kandidati da promase play off ove godine, bez obzira koliko mi zeleli da timovi sa nasim igracima odu u doigravanje.

o cemu Pricate

pre 5 godina

a tek nas Jokic, prosto ga milina pozeleti gledati njegove slow-motion graciozne ulaze sa non stop simualcijom da je pod faulom, onu sumo ledjnu tehniku, nemojte pogresno da me shvatite, Jokic je doktor kosarke, ali zaista ovde preterujete, u stvari ne razumete se coveche u kosarku, kukate Kako Gianisu treba sut za 3, covek 211 cm, super atleta, sa savrsenom kordinacijom pokreta, kuca, levom, desnom iz okreta, polaze iz svih pozicija, vodi loptu ko plej, osecaj za igru savrsen, ja bih takvom igrachu zabranio da sutira, znachi zabranio!!! zasto, pa zato sto u svakoj ekipi vec ima po 5 patuljaka koji samo to i znaju, kosarka je timski sport i svako treba da radi svoj deo posla, ali sa ovim silovanjem igre sutiranjem do besvesti za 3 kako bi se brze nabijala statistika, citam sada Hjuston dao 27 trojki, povraca mi se, to je znachi 60- 65 napada palijanja, Gianis je bukvalno poslednja nada neke prave kosarke, odlaze loptu suterima kada probije, kupi otpatke u napadu, igra "odbranu", o kakvom silovanju vi pricate, silovanje je jedino kada se sutira za 3 sa 10 metara 48 puta na mechu, to je silovanje i unistavanje kosarke kao igre!! gledam Rouza isto i uzivam, ova nova generacija misli da je kosarka samo sut za 3, nadam se da ce sut za 3 biti ukinut kako bi se spasila ova igra!!

Nema to

pre 5 godina

Seltiksi su ubedljivo najprecenjenija ekipa u NBA, tim pun epizodista koji je zbog novinara neznalica sa ESPNa i ostalih medija sa istocne obale svake godine vidjen kao neki veliki favorit. Realnost je nesto drugo. Sansi su ih odvalili od zivota sinoc.

veliki strumf

pre 5 godina

Kakav haos na zapadu! Od 6. do 11. mesta svi su prakticno u 2 pobede/poraza razlike! A nisu bez šanse za plej of ni ostale ekipe osim Finiksa. Biće klanica do zadnjeg kola. Prošle nedelje Sakramento bio 7. a danas 11. Jedan poraz ili pobeda, jedna povreda menjaju sve.

Destrukcija

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica

(o cemu Pricate, 20. decembar 2018 10:45)

Vidi druže, smarate sa tim ''botovi''. Botovi su kod nas političke amebe, osobe plaćene da podržavaju režim.
U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.

muji

pre 5 godina

@ Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)

Igrači tipa Donovan Mitchell su ubedljivo najveći kancer NBA. Lik je toliko poleteo da ne mogu da zamislim sta ce raditi za par godina kad je ovakav u prve 2 sezone. Gledao sam utakmicu i ne samo da je mašao nego je i 5 puta bio blokiran. Takođe je izgubio par ključnih lopti i ne zna da spusti loptu. Užas, užas... Egoizam će sahraniti profesionalni sport.

Revol

pre 5 godina

@JPR24 Izvini, nisam znao da se vjezbom i treningom popravljaju odredjeni segmenti igre.

@očigledno A kakav je to stil igre? Stil u kom se ovaj siledzija zaleti s centra pa sta napravi. A o tome da mu se nekad ne sude koraci i da je zasticen kod sudija je suvisno pricati.

@o cemu Pricate Ko je spomenuo Luku i Nikolu u komentarima? A kad smo vec kod njih prije bih gledao obojicu, jer znaju lucidno asistirati, pogoditi za 3, a ne divljati po obrucu.

Kavaj je za njega igracina. Garantujem da ako dodje do njihovog susreta u plej of da Janis ni u jednoj utakmici nece prebaciti 25 poena.

Predo

pre 5 godina

Što se tiče Kokoškova, to je značajno za Evropljane uopšte, pa tamo malo ko i zna da je on iz Srbije, o kojoj većina onih, koji prate košarku nema pojma, ali većina zna da je iz Evrope, i da je napravio veliki kiks, pitanje kad bi sledeći trener iz Evrope dobio šansu. Ovi , što pričaju za Adetokumba, moramo shvatiti da je on sasvim slučajno iz Evrope, jer su njegovi izbegli u Grčku. Da su mogli, izbegli bi u SAD i on bi bio Amerikanac. Dakle, dečko je po svim karakteristikama Afrikanac, koji ima atlčetske predispozicije Afrikanca, a njegova sreća je što je naučio košarkašku tehniku u Grčkoj. I zato je teško porediti Dončića i Jokića sa njim. Oni, kada bi prevrtali gume 25 sati na dan, ne bi imali takve mišiće i zato moraju da, pre svega, igraju mozgom, a manje mišićima.

očigledno

pre 5 godina

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....
(neko ko zna, 20. decembar 2018 10:25)

Zavisi od vise faktora, ekipe pre svega. Ali na primer mislim da ce biti bolji Lenard u plej ofu, jer ce se i malo ucvrstiti odbrane, pa taj stil Milvokija nece biti tako ubitacan, ali Janis je dosta mladji i ako za sledecu sezonu bude radio na sutu koliko je na fizickoj spremi radio tokom ove pauze, onda ce biti prvi kandidat za MVP...

očigledno

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)i opet pobede GSW sa najjačom postavom, možda da svi opet pročitamo intervju sa Kerom "bilo je lepo dok je trajalo"....

o cemu Pricate

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica ovde ima, valjda ima zao sto je Gianis ubedljivo najbolji Evropljanin i sto njegov tim je 2 tim lige po skoru , sto se najbolje vidi po ocenjenim komentarima, a cuj ovo, Lenard je prelep za gledanje, Pa decko nema ruznujeg igracha za gledanje od Lenarda iako je vrhunski igrach i da trenutno mozda i najkompletniji NBA igrach ali reci za Gianisa da je ruzan za gledanje, hahahahahahahha, jao botova majko moja mila, najvece zvezde NBA lige kada ih pitaju za koga bi ste platili da ga gledate uzivo, nema igracha koji nije rekao Antetukompa..ma Botovi Luke Doncica i Jokica to najbolje znaju!!

Magic

pre 5 godina

Navijam za Seltikse ceo život i mislim da mi nijedan poraz nije teško pao kao ovaj od sinoć. Ne igraju kako treba, to je očigledno, ali treba biti realan da ipak to jeste razlog poraza više nego kvalitet protivnika i trenera. Kokoškov jeste dobar trener ali uzalud je to njegovo znanje ako ga igrači ne prenesu na parketu. Sada su ti njegovi igrači imali sreću da se sastanu sa protivnikom kojeg ne ide i dodamo dobrog trenera i eto pobede.

CJC

pre 5 godina

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Pa to je brate toliko logično da me prosto sramota da ti moram objašnjavati.

Đole

pre 5 godina

Hajde danas najjače udrite po meni, jer mesec dana pišem da će Kingsi biti na DNU tabele Zapada ako što pre ne urade DOBAR TREJD. DANAS SU 11. Za 10 dana ispod njih će biti samo Kokoškov sa Sansima! Opravdali su izjave desetina američkih novinara, bivših asova i sadašnjih NBA igrača da su NAJLOŠIJA organizacija - zato NIJEDAN super-star neće ni za kakve pare u Kingse. Džaba im seleri kap od 44 miliona dolara! JEDINO ŠTO IM PREOSTAJE JESTE TREJD. Zašto su danas 11? Zato što nemaju ni vrhunsku petorku a kamoli snažnu klupu. Vili Koli-Stajn im je prvi centar, momak koji POJMA nema kako se igra odbrana. Navalite NAPALJENE sveznalice na mene i lupajte minuse, ali to neće promeniti istinu - u narednih 8 mečeva čak 7 će da izgube!!!

neko ko zna

pre 5 godina

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...
(očigledno, 20. decembar 2018 10:16)

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....

JPR24

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Pa logično se radom i vezbom poboljšava. Pre nekoliko godina je bio na 16%, pa 25 27 i 30 prošle godine, dok kao sto kažeš sad je na smešnih 13%. A i u slobodnim bacanjima je lošiji ove sezone. Ko zna, možda previše fizikalija, pa utiče na osecaj pri sutu...

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Такође држе рекорд и за највише промашених тројки, 27 и то у седмој утакмици финала запада прошле сезоне.

Revol

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.

x

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...
(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)Gde to?
(Ilija Dukić, 20. decembar 2018 09:17)

Pa dole ispod teksta, vidiš istocnu konferenciju, i imaš tabove, Western Conference itd.. onaj zadnji je NBA, klikneš na njega i dobiješ tabelu kompletne lige. Iako nema neki interes, za plejof na primer, ostaje interesantno pogledati, i tu vidiš kolika je razlika između zapada i istoka. Isto tako vidiš časkom koliko ekipa na istoku ima više pobeda od poraza, 5 ili 6 valjda, dok na zapadu ih ima 11 ;)

Revol

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Такође држе рекорд и за највише промашених тројки, 27 и то у седмој утакмици финала запада прошле сезоне.

Destrukcija

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica

(o cemu Pricate, 20. decembar 2018 10:45)

Vidi druže, smarate sa tim ''botovi''. Botovi su kod nas političke amebe, osobe plaćene da podržavaju režim.
U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.

JPR24

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Pa logično se radom i vezbom poboljšava. Pre nekoliko godina je bio na 16%, pa 25 27 i 30 prošle godine, dok kao sto kažeš sad je na smešnih 13%. A i u slobodnim bacanjima je lošiji ove sezone. Ko zna, možda previše fizikalija, pa utiče na osecaj pri sutu...

x

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...
(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.

CJC

pre 5 godina

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Pa to je brate toliko logično da me prosto sramota da ti moram objašnjavati.

genijalac

pre 5 godina

U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.
(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14
dzaba objsanjavas tim tipovima, njih boli to sto su Jokic pa i Doncic Srbi odnosno, polusrbin. E to njih noli, da je kojim slucajem jokic grk a ovaj janis nas, ovaj bi isto pisao samo obrnuto. To su ti dezurni pljuvaci, ne znam samo dali su ozbiljni ili da li trolaju.

neko ko zna

pre 5 godina

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...
(očigledno, 20. decembar 2018 10:16)

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....

muji

pre 5 godina

@ Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)

Igrači tipa Donovan Mitchell su ubedljivo najveći kancer NBA. Lik je toliko poleteo da ne mogu da zamislim sta ce raditi za par godina kad je ovakav u prve 2 sezone. Gledao sam utakmicu i ne samo da je mašao nego je i 5 puta bio blokiran. Takođe je izgubio par ključnih lopti i ne zna da spusti loptu. Užas, užas... Egoizam će sahraniti profesionalni sport.

veliki strumf

pre 5 godina

Kakav haos na zapadu! Od 6. do 11. mesta svi su prakticno u 2 pobede/poraza razlike! A nisu bez šanse za plej of ni ostale ekipe osim Finiksa. Biće klanica do zadnjeg kola. Prošle nedelje Sakramento bio 7. a danas 11. Jedan poraz ili pobeda, jedna povreda menjaju sve.

Predo

pre 5 godina

Što se tiče Kokoškova, to je značajno za Evropljane uopšte, pa tamo malo ko i zna da je on iz Srbije, o kojoj većina onih, koji prate košarku nema pojma, ali većina zna da je iz Evrope, i da je napravio veliki kiks, pitanje kad bi sledeći trener iz Evrope dobio šansu. Ovi , što pričaju za Adetokumba, moramo shvatiti da je on sasvim slučajno iz Evrope, jer su njegovi izbegli u Grčku. Da su mogli, izbegli bi u SAD i on bi bio Amerikanac. Dakle, dečko je po svim karakteristikama Afrikanac, koji ima atlčetske predispozicije Afrikanca, a njegova sreća je što je naučio košarkašku tehniku u Grčkoj. I zato je teško porediti Dončića i Jokića sa njim. Oni, kada bi prevrtali gume 25 sati na dan, ne bi imali takve mišiće i zato moraju da, pre svega, igraju mozgom, a manje mišićima.

Magic

pre 5 godina

Navijam za Seltikse ceo život i mislim da mi nijedan poraz nije teško pao kao ovaj od sinoć. Ne igraju kako treba, to je očigledno, ali treba biti realan da ipak to jeste razlog poraza više nego kvalitet protivnika i trenera. Kokoškov jeste dobar trener ali uzalud je to njegovo znanje ako ga igrači ne prenesu na parketu. Sada su ti njegovi igrači imali sreću da se sastanu sa protivnikom kojeg ne ide i dodamo dobrog trenera i eto pobede.

terza

pre 5 godina

stvari polako dolaze na svoje mesto. mislim, ko je ocekivao da ce sacramento, memphis ili dallas u play off umesto houston-a i sa, stvarno ne znam sta da im kazem. houston ima 2 all star igraca, harden + paul, pa jos gordon, capela... sa ima takodje 2 all star-a, aldridge i derozan plus gasol, gay, mills... bilo je samo pitanje vremena kada ce poceti da pobedjuju.
i la clippers-i su veliki kandidati da promase play off ove godine, bez obzira koliko mi zeleli da timovi sa nasim igracima odu u doigravanje.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)i opet pobede GSW sa najjačom postavom, možda da svi opet pročitamo intervju sa Kerom "bilo je lepo dok je trajalo"....

Nema to

pre 5 godina

Seltiksi su ubedljivo najprecenjenija ekipa u NBA, tim pun epizodista koji je zbog novinara neznalica sa ESPNa i ostalih medija sa istocne obale svake godine vidjen kao neki veliki favorit. Realnost je nesto drugo. Sansi su ih odvalili od zivota sinoc.

tisa mumbas

pre 5 godina

Ljudi aman.. Misicna masa i preciznost suta su totalno odvojene stvari. Pa Lebron strvina od 118kg sipa sa poludistance a i sa trojke u poslednjih par godina bas. Ili 90ih onoliki Karl Malone a ruka 'meksa' od Jokica naseg npr. Sve je do izbora igraca na koji ce nacin davati koseve. A Janis je ocigledno odlucio da dominira u reketu i na taj nacin puni statistiku.I pola njegovih kucanja ne bi se desilo da nema one predugacke ruke. Koliko puta mu zafali malo koraka za kucanje ali ipak to uradi,dok bi neko drugi omasio obruc.Ali na kraju,decko ima pravo to da koristi i tako igra,svidelo se to nekom ili ne.

očigledno

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...

NastyB

pre 5 godina

(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14)

Teško je to današnjoj klinčadiji opisati. Gledati Džordana koji krene na zakucavanje, dva protivnička igrača krenu na rampu, a on u letu se izmigolji i ovoj dvojici kroz uši položi koš. Ajverson koji je kao čigra leteo po terenu koji krene u ulaz vrteći loptu svuda oko sebe i uvek nađe lagan put u šumi ruku, Medžik koji sa više od dva metra igra pleja i niko nije znao gde će lopta da krene i šta će da uradi. Hakim koji je mogao sve da uradi kao centar. Šek koji sa svojom snagom je bio sila u reketu, nikad prljav ili grub, nego neko koga niko nije mogao da zaustavi. O Viltu da ne govorim, čovek je bio vanzemaljac. Zbog takvih (+ Bulsa sa MJ i Kingsa sa našima) sam zavoleo NBA. Imam beskrajno poštovanje prema LBJ, čovek je MAŠINA košarke, ali nikako LEPOTA I ELEGANCIJA iste čiji deo su igrači koje sam nabrojao. Da li će iko ikada zapamtiti bilo šta (izuzev suve statistike) od LeBrona osim one rampe koju je lupio premorenom Igudali??? Da sastaviš 300 najboljih poteza ikad au NBA, ta rampa bi bila JEDINO vredno pažnje kod LeBrona.
Pa, Harden je već sad prepoznatljiv po svom "Euro step"-u kojeg je "preradio" u vrhunsko umeće. Kari i njegovi šutevi iz krajnje besmislenih situacija prosto teraju da su doda i linija za 4 poena (nadam se da to neće proći). Gledati Durenta je suva poezija elegancije koju donosi košarka.
Da je statistika najbitniji faktor, Vilt je odavno GOAT. Meni jeste, ali ne zbog statistike, već...

o cemu Pricate

pre 5 godina

a tek nas Jokic, prosto ga milina pozeleti gledati njegove slow-motion graciozne ulaze sa non stop simualcijom da je pod faulom, onu sumo ledjnu tehniku, nemojte pogresno da me shvatite, Jokic je doktor kosarke, ali zaista ovde preterujete, u stvari ne razumete se coveche u kosarku, kukate Kako Gianisu treba sut za 3, covek 211 cm, super atleta, sa savrsenom kordinacijom pokreta, kuca, levom, desnom iz okreta, polaze iz svih pozicija, vodi loptu ko plej, osecaj za igru savrsen, ja bih takvom igrachu zabranio da sutira, znachi zabranio!!! zasto, pa zato sto u svakoj ekipi vec ima po 5 patuljaka koji samo to i znaju, kosarka je timski sport i svako treba da radi svoj deo posla, ali sa ovim silovanjem igre sutiranjem do besvesti za 3 kako bi se brze nabijala statistika, citam sada Hjuston dao 27 trojki, povraca mi se, to je znachi 60- 65 napada palijanja, Gianis je bukvalno poslednja nada neke prave kosarke, odlaze loptu suterima kada probije, kupi otpatke u napadu, igra "odbranu", o kakvom silovanju vi pricate, silovanje je jedino kada se sutira za 3 sa 10 metara 48 puta na mechu, to je silovanje i unistavanje kosarke kao igre!! gledam Rouza isto i uzivam, ova nova generacija misli da je kosarka samo sut za 3, nadam se da ce sut za 3 biti ukinut kako bi se spasila ova igra!!

Revol

pre 5 godina

@JPR24 Izvini, nisam znao da se vjezbom i treningom popravljaju odredjeni segmenti igre.

@očigledno A kakav je to stil igre? Stil u kom se ovaj siledzija zaleti s centra pa sta napravi. A o tome da mu se nekad ne sude koraci i da je zasticen kod sudija je suvisno pricati.

@o cemu Pricate Ko je spomenuo Luku i Nikolu u komentarima? A kad smo vec kod njih prije bih gledao obojicu, jer znaju lucidno asistirati, pogoditi za 3, a ne divljati po obrucu.

Kavaj je za njega igracina. Garantujem da ako dodje do njihovog susreta u plej of da Janis ni u jednoj utakmici nece prebaciti 25 poena.

Pseudoharms

pre 5 godina

Hjuston se vraca tamo gde mu je mesto - medju 4 najbolje ekipe na zapadu. SAS kaska za njima, al ni oni nece propustiti PO. Aldridge mozda i najpotcenjeniji igrac lige. Ayton polako pocinje da jede koseve, kad popravi odbranu, mozda i ima sanse da se nametne kao jedan od dominantnijih centara u ligi.

Pavle

pre 5 godina

Kakva osveta Finiksa. Pre odprilike mesec dana imali su 15 razlike na 3-4 minuta do kraja. Pogubili se totalno i bukvalno nestali sa terena. Navijam za Boston, ali mi uopste nije zao. Duplo si jaci od nekog tima. Odigrao si kriminalno 45 min., i dobio na foru taj tim u gostima i onda dozvolis sebi da izgubis od kuci. Boston ima strasan kvalitet u svom timu ove godine, ali je Bred daleko od toga da ih poslozi kako treba.

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)Gde to?
(Ilija Dukić, 20. decembar 2018 09:17)

Pa dole ispod teksta, vidiš istocnu konferenciju, i imaš tabove, Western Conference itd.. onaj zadnji je NBA, klikneš na njega i dobiješ tabelu kompletne lige. Iako nema neki interes, za plejof na primer, ostaje interesantno pogledati, i tu vidiš kolika je razlika između zapada i istoka. Isto tako vidiš časkom koliko ekipa na istoku ima više pobeda od poraza, 5 ili 6 valjda, dok na zapadu ih ima 11 ;)

očigledno

pre 5 godina

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....
(neko ko zna, 20. decembar 2018 10:25)

Zavisi od vise faktora, ekipe pre svega. Ali na primer mislim da ce biti bolji Lenard u plej ofu, jer ce se i malo ucvrstiti odbrane, pa taj stil Milvokija nece biti tako ubitacan, ali Janis je dosta mladji i ako za sledecu sezonu bude radio na sutu koliko je na fizickoj spremi radio tokom ove pauze, onda ce biti prvi kandidat za MVP...

Đole

pre 5 godina

Hajde danas najjače udrite po meni, jer mesec dana pišem da će Kingsi biti na DNU tabele Zapada ako što pre ne urade DOBAR TREJD. DANAS SU 11. Za 10 dana ispod njih će biti samo Kokoškov sa Sansima! Opravdali su izjave desetina američkih novinara, bivših asova i sadašnjih NBA igrača da su NAJLOŠIJA organizacija - zato NIJEDAN super-star neće ni za kakve pare u Kingse. Džaba im seleri kap od 44 miliona dolara! JEDINO ŠTO IM PREOSTAJE JESTE TREJD. Zašto su danas 11? Zato što nemaju ni vrhunsku petorku a kamoli snažnu klupu. Vili Koli-Stajn im je prvi centar, momak koji POJMA nema kako se igra odbrana. Navalite NAPALJENE sveznalice na mene i lupajte minuse, ali to neće promeniti istinu - u narednih 8 mečeva čak 7 će da izgube!!!

X

pre 5 godina

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.
(JPR24, 20. decembar 2018 10:08)

Znam sve. Ali pogledaj malo međusobne rezultate izmedju klubova sa istoka i zapada u poslednje vreme. Nije baš kao prošlih sezona. Istok je ove sezone dosta konkurentniji. Naravno, mislim na nekoliko najboljih sa istoka.

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ide se u kontru 3 na 1, igraci se otvaraju na trojku, sutiraju..
Loptu tad uzima odbrana, prelazi centar sutiraju trojku posle 2 sekunde..
Lopta u rukama prve ekipe, igrac ima otvoren ulaz, dolazi do zicera sam, vraca loptu na trojku, sut...
Na drugoj strani sad centar sa 27% suta, sad i on bi malo da sutne trojku...

Takva je ideologija danasnje igre..
A analitika kaze da je bolje od 10 napada sutnuti 7 trojki i pogoditi 3(9 poena),
nego sutnuti 7 puta za 2 poena, pogoditi 4 puta (8poena)...

Ja licno smatram da se malo preteruje sa tim i da ce uskoro treneri da skapiraju da cak i igraci koji vaze za super sutere ne pogadjaju toliko bas cesto koliko se misli.

o cemu Pricate

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica ovde ima, valjda ima zao sto je Gianis ubedljivo najbolji Evropljanin i sto njegov tim je 2 tim lige po skoru , sto se najbolje vidi po ocenjenim komentarima, a cuj ovo, Lenard je prelep za gledanje, Pa decko nema ruznujeg igracha za gledanje od Lenarda iako je vrhunski igrach i da trenutno mozda i najkompletniji NBA igrach ali reci za Gianisa da je ruzan za gledanje, hahahahahahahha, jao botova majko moja mila, najvece zvezde NBA lige kada ih pitaju za koga bi ste platili da ga gledate uzivo, nema igracha koji nije rekao Antetukompa..ma Botovi Luke Doncica i Jokica to najbolje znaju!!

ElHombre

pre 5 godina

Drugim recima ne bi Kokoskov bio poslednji na istoku da Finiks igra tamo, ovako na zapadu igraju samo 2 puta sa timovima istoka a 4 puta protiv Golden state,Hjustona itd...

ja

pre 5 godina

"Tim Igora Kokoškova je četvrtom pobedom u nizu predao "fenjer" Atlanta Hoksima i Čikago Bulsima"

Da, ali kad bi se gledala ukupna tabela, što je besmislen podatak, jer je liga podeljena na konferencije. Finiks je i dalje, veše nego ubedljivo, poslednji na Zapadu. Trebalo bi da naniže sve pobede do kraja da ne bude poslednji, a to je nemoguće.

Bojim se da će Kokoškov ubrzo da završi svoju karijeru kao prvog stranca NBA trenera...

Akros

pre 5 godina

Sine, reći da ima brdo igrača kao što je Janis u NBA, može da kaže samo totalna neznalica. Nije dečko kriv što je čudo prirode i pritom zna da igra košarku.

nbalive

pre 5 godina

A kakav je to strasan kvalitet koji posjeduje Boston?Koga?
Oni imaju jednog igrača koji je u top 10 u ligi,koji nije vođa,i imaju Tatuma koji će tek biti strašan igrač,Hayward i Horford su dobri igrači i ništa više

ja

pre 5 godina

"Tim Igora Kokoškova je četvrtom pobedom u nizu predao "fenjer" Atlanta Hoksima i Čikago Bulsima"

Da, ali kad bi se gledala ukupna tabela, što je besmislen podatak, jer je liga podeljena na konferencije. Finiks je i dalje, veše nego ubedljivo, poslednji na Zapadu. Trebalo bi da naniže sve pobede do kraja da ne bude poslednji, a to je nemoguće.

Bojim se da će Kokoškov ubrzo da završi svoju karijeru kao prvog stranca NBA trenera...

o cemu Pricate

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica ovde ima, valjda ima zao sto je Gianis ubedljivo najbolji Evropljanin i sto njegov tim je 2 tim lige po skoru , sto se najbolje vidi po ocenjenim komentarima, a cuj ovo, Lenard je prelep za gledanje, Pa decko nema ruznujeg igracha za gledanje od Lenarda iako je vrhunski igrach i da trenutno mozda i najkompletniji NBA igrach ali reci za Gianisa da je ruzan za gledanje, hahahahahahahha, jao botova majko moja mila, najvece zvezde NBA lige kada ih pitaju za koga bi ste platili da ga gledate uzivo, nema igracha koji nije rekao Antetukompa..ma Botovi Luke Doncica i Jokica to najbolje znaju!!

Đole

pre 5 godina

Hajde danas najjače udrite po meni, jer mesec dana pišem da će Kingsi biti na DNU tabele Zapada ako što pre ne urade DOBAR TREJD. DANAS SU 11. Za 10 dana ispod njih će biti samo Kokoškov sa Sansima! Opravdali su izjave desetina američkih novinara, bivših asova i sadašnjih NBA igrača da su NAJLOŠIJA organizacija - zato NIJEDAN super-star neće ni za kakve pare u Kingse. Džaba im seleri kap od 44 miliona dolara! JEDINO ŠTO IM PREOSTAJE JESTE TREJD. Zašto su danas 11? Zato što nemaju ni vrhunsku petorku a kamoli snažnu klupu. Vili Koli-Stajn im je prvi centar, momak koji POJMA nema kako se igra odbrana. Navalite NAPALJENE sveznalice na mene i lupajte minuse, ali to neće promeniti istinu - u narednih 8 mečeva čak 7 će da izgube!!!

nbalive

pre 5 godina

A kakav je to strasan kvalitet koji posjeduje Boston?Koga?
Oni imaju jednog igrača koji je u top 10 u ligi,koji nije vođa,i imaju Tatuma koji će tek biti strašan igrač,Hayward i Horford su dobri igrači i ništa više

Nema to

pre 5 godina

Seltiksi su ubedljivo najprecenjenija ekipa u NBA, tim pun epizodista koji je zbog novinara neznalica sa ESPNa i ostalih medija sa istocne obale svake godine vidjen kao neki veliki favorit. Realnost je nesto drugo. Sansi su ih odvalili od zivota sinoc.

Revol

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.

o cemu Pricate

pre 5 godina

a tek nas Jokic, prosto ga milina pozeleti gledati njegove slow-motion graciozne ulaze sa non stop simualcijom da je pod faulom, onu sumo ledjnu tehniku, nemojte pogresno da me shvatite, Jokic je doktor kosarke, ali zaista ovde preterujete, u stvari ne razumete se coveche u kosarku, kukate Kako Gianisu treba sut za 3, covek 211 cm, super atleta, sa savrsenom kordinacijom pokreta, kuca, levom, desnom iz okreta, polaze iz svih pozicija, vodi loptu ko plej, osecaj za igru savrsen, ja bih takvom igrachu zabranio da sutira, znachi zabranio!!! zasto, pa zato sto u svakoj ekipi vec ima po 5 patuljaka koji samo to i znaju, kosarka je timski sport i svako treba da radi svoj deo posla, ali sa ovim silovanjem igre sutiranjem do besvesti za 3 kako bi se brze nabijala statistika, citam sada Hjuston dao 27 trojki, povraca mi se, to je znachi 60- 65 napada palijanja, Gianis je bukvalno poslednja nada neke prave kosarke, odlaze loptu suterima kada probije, kupi otpatke u napadu, igra "odbranu", o kakvom silovanju vi pricate, silovanje je jedino kada se sutira za 3 sa 10 metara 48 puta na mechu, to je silovanje i unistavanje kosarke kao igre!! gledam Rouza isto i uzivam, ova nova generacija misli da je kosarka samo sut za 3, nadam se da ce sut za 3 biti ukinut kako bi se spasila ova igra!!

x

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...
(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)Gde to?
(Ilija Dukić, 20. decembar 2018 09:17)

Pa dole ispod teksta, vidiš istocnu konferenciju, i imaš tabove, Western Conference itd.. onaj zadnji je NBA, klikneš na njega i dobiješ tabelu kompletne lige. Iako nema neki interes, za plejof na primer, ostaje interesantno pogledati, i tu vidiš kolika je razlika između zapada i istoka. Isto tako vidiš časkom koliko ekipa na istoku ima više pobeda od poraza, 5 ili 6 valjda, dok na zapadu ih ima 11 ;)

NastyB

pre 5 godina

(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14)

Teško je to današnjoj klinčadiji opisati. Gledati Džordana koji krene na zakucavanje, dva protivnička igrača krenu na rampu, a on u letu se izmigolji i ovoj dvojici kroz uši položi koš. Ajverson koji je kao čigra leteo po terenu koji krene u ulaz vrteći loptu svuda oko sebe i uvek nađe lagan put u šumi ruku, Medžik koji sa više od dva metra igra pleja i niko nije znao gde će lopta da krene i šta će da uradi. Hakim koji je mogao sve da uradi kao centar. Šek koji sa svojom snagom je bio sila u reketu, nikad prljav ili grub, nego neko koga niko nije mogao da zaustavi. O Viltu da ne govorim, čovek je bio vanzemaljac. Zbog takvih (+ Bulsa sa MJ i Kingsa sa našima) sam zavoleo NBA. Imam beskrajno poštovanje prema LBJ, čovek je MAŠINA košarke, ali nikako LEPOTA I ELEGANCIJA iste čiji deo su igrači koje sam nabrojao. Da li će iko ikada zapamtiti bilo šta (izuzev suve statistike) od LeBrona osim one rampe koju je lupio premorenom Igudali??? Da sastaviš 300 najboljih poteza ikad au NBA, ta rampa bi bila JEDINO vredno pažnje kod LeBrona.
Pa, Harden je već sad prepoznatljiv po svom "Euro step"-u kojeg je "preradio" u vrhunsko umeće. Kari i njegovi šutevi iz krajnje besmislenih situacija prosto teraju da su doda i linija za 4 poena (nadam se da to neće proći). Gledati Durenta je suva poezija elegancije koju donosi košarka.
Da je statistika najbitniji faktor, Vilt je odavno GOAT. Meni jeste, ali ne zbog statistike, već...

neko ko zna

pre 5 godina

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...
(očigledno, 20. decembar 2018 10:16)

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....

očigledno

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Ne shvatas izgleda njihov stil igre. Janis je jedini u reketu i odatle salje asistencije kada dodje double team i sutiraju otvorene trojke, njima za to i treba siledzija koji moze da se nosi sa protivnickim centrima u reketu. Da nije takav, ne bi ni dolazio double team, pa bi im se cela igra raspala.
Sto se tice suta, to se itekako moze nauciti, pogledaj Bruka Lopeza koji je u karijeri pogodio trojki koliko sada pogodi za nedelju dana, a nije on jedini primer, sada ima nekolicina igraca od kojih se ne ocekuje da pogode otvorenu trojku...

CJC

pre 5 godina

A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Pa to je brate toliko logično da me prosto sramota da ti moram objašnjavati.

Predo

pre 5 godina

Što se tiče Kokoškova, to je značajno za Evropljane uopšte, pa tamo malo ko i zna da je on iz Srbije, o kojoj većina onih, koji prate košarku nema pojma, ali većina zna da je iz Evrope, i da je napravio veliki kiks, pitanje kad bi sledeći trener iz Evrope dobio šansu. Ovi , što pričaju za Adetokumba, moramo shvatiti da je on sasvim slučajno iz Evrope, jer su njegovi izbegli u Grčku. Da su mogli, izbegli bi u SAD i on bi bio Amerikanac. Dakle, dečko je po svim karakteristikama Afrikanac, koji ima atlčetske predispozicije Afrikanca, a njegova sreća je što je naučio košarkašku tehniku u Grčkoj. I zato je teško porediti Dončića i Jokića sa njim. Oni, kada bi prevrtali gume 25 sati na dan, ne bi imali takve mišiće i zato moraju da, pre svega, igraju mozgom, a manje mišićima.

genijalac

pre 5 godina

U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.
(Destrukcija, 20. decembar 2018 11:14
dzaba objsanjavas tim tipovima, njih boli to sto su Jokic pa i Doncic Srbi odnosno, polusrbin. E to njih noli, da je kojim slucajem jokic grk a ovaj janis nas, ovaj bi isto pisao samo obrnuto. To su ti dezurni pljuvaci, ne znam samo dali su ozbiljni ili da li trolaju.

Destrukcija

pre 5 godina

Gianis ruzan za gledanje, au koliko botova Luke Donchica i Jokica

(o cemu Pricate, 20. decembar 2018 10:45)

Vidi druže, smarate sa tim ''botovi''. Botovi su kod nas političke amebe, osobe plaćene da podržavaju režim.
U ovom smislu, kad neko misli da je Jokić bolji od Janisa, ne znači da je bot, jer on nema korist od toga što podržava i hvali Nikolu. Janis je zver, fizički daleko najdominamtniji igrač Evrope i naravno, igra fižičku košarku koristeći svoje prednosti. Ja nisam ljubitelj takve igre i više volim da vidim dobru akciju, pas iza ledja ili Jokićevo guzeljanje ispod koša kada provuče loptu ispod ruku odbrane nego kada Janis pretrči, preskoči i odvali obruč. Takvih je pun NBA a igrača poput Nikole nema. Nikola je moj zemljak, raduju me njegovi uspesi i to što izrasta u zver a Janisu svaka čast ali me ne zanima niti vidim da je u medjusobnim duelima više pokazivao od Nikole. Volim svoje, tudje cenim i to je to. Gotivim Luku jer je delom i naš + je predstavnik ovdašnje košarke. Voleo sam Stiva Neša, Kida, one naše Kingse, Dankana, MJ-a, Hakima i ostale koji su od ove igra pravili poeziju pre svega svojom inteligencijom i umecem. Ložim se na foru, fintu, ulični basket, šmek i podvalu, zapravo, to je sve ono što krasi našu košarku. Ne želim da te vredjam ali ono, zlonameran si. Batali to, ne valja ti.

muji

pre 5 godina

@ Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)

Igrači tipa Donovan Mitchell su ubedljivo najveći kancer NBA. Lik je toliko poleteo da ne mogu da zamislim sta ce raditi za par godina kad je ovakav u prve 2 sezone. Gledao sam utakmicu i ne samo da je mašao nego je i 5 puta bio blokiran. Takođe je izgubio par ključnih lopti i ne zna da spusti loptu. Užas, užas... Egoizam će sahraniti profesionalni sport.

A smejali ste se Divcu

pre 5 godina

Donovan Mičel - šut iz igre 5 pogođenih od 26 pokušaja. Au...
(Bronn, 20. decembar 2018 09:27)i opet pobede GSW sa najjačom postavom, možda da svi opet pročitamo intervju sa Kerom "bilo je lepo dok je trajalo"....

Чендлер Бинг

pre 5 godina

Такође држе рекорд и за највише промашених тројки, 27 и то у седмој утакмици финала запада прошле сезоне.

JPR24

pre 5 godina

Pogledas tabelu cele lige, i u 16 prvih, 10 ekipa sa zapada...(JPR24, 20. decembar 2018 09:07)A pogledas opet tabelu cele lige, i u 8 prvih, 5 ekipa sa istoka...
(x, 20. decembar 2018 09:55)

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.

JPR24

pre 5 godina

Janis Adetokumbo mi je postao mnogo antipatican momak na koga se samo loze klinci. Poslije svakog zakucavanja ide pokazivanje misica i zaista mi vise izgleda kao siledzija, a ne kao MVP igrac. A da ne pricam o tome da mu je procenat suta za 3 oko 13% i da jednostavno ne zna dati kos van reketa, a volio bih da mi neko strucniji objasni da li moze drasticno poboljsati svoj sut, jer ipak vec sada ima 24 godine. A asistira samo kada se zaleti u pun reket povratnim pasom i kada ne zna sta ce sa loptom.
(Revol, 20. decembar 2018 09:22)

Pa logično se radom i vezbom poboljšava. Pre nekoliko godina je bio na 16%, pa 25 27 i 30 prošle godine, dok kao sto kažeš sad je na smešnih 13%. A i u slobodnim bacanjima je lošiji ove sezone. Ko zna, možda previše fizikalija, pa utiče na osecaj pri sutu...

Revol

pre 5 godina

@JPR24 Izvini, nisam znao da se vjezbom i treningom popravljaju odredjeni segmenti igre.

@očigledno A kakav je to stil igre? Stil u kom se ovaj siledzija zaleti s centra pa sta napravi. A o tome da mu se nekad ne sude koraci i da je zasticen kod sudija je suvisno pricati.

@o cemu Pricate Ko je spomenuo Luku i Nikolu u komentarima? A kad smo vec kod njih prije bih gledao obojicu, jer znaju lucidno asistirati, pogoditi za 3, a ne divljati po obrucu.

Kavaj je za njega igracina. Garantujem da ako dodje do njihovog susreta u plej of da Janis ni u jednoj utakmici nece prebaciti 25 poena.

X

pre 5 godina

Da, sto pokazuje da na istoku imaš 5/6 ekipa iznad ostalih, a posto igraš više protiv ekipa koje su istoj konferenciji, globalno lakše pobedjuju, ima ih 5 ili šest sa više pobeda od poraza, dok na zapadu ih ima 11, zato i jeste tolika gužva, sad kapiras poentu ?
A pomenuo sam 16, zato sto u plejof idu 16 ekipa.
(JPR24, 20. decembar 2018 10:08)

Znam sve. Ali pogledaj malo međusobne rezultate izmedju klubova sa istoka i zapada u poslednje vreme. Nije baš kao prošlih sezona. Istok je ove sezone dosta konkurentniji. Naravno, mislim na nekoliko najboljih sa istoka.

terza

pre 5 godina

stvari polako dolaze na svoje mesto. mislim, ko je ocekivao da ce sacramento, memphis ili dallas u play off umesto houston-a i sa, stvarno ne znam sta da im kazem. houston ima 2 all star igraca, harden + paul, pa jos gordon, capela... sa ima takodje 2 all star-a, aldridge i derozan plus gasol, gay, mills... bilo je samo pitanje vremena kada ce poceti da pobedjuju.
i la clippers-i su veliki kandidati da promase play off ove godine, bez obzira koliko mi zeleli da timovi sa nasim igracima odu u doigravanje.

Pavle

pre 5 godina

Kakva osveta Finiksa. Pre odprilike mesec dana imali su 15 razlike na 3-4 minuta do kraja. Pogubili se totalno i bukvalno nestali sa terena. Navijam za Boston, ali mi uopste nije zao. Duplo si jaci od nekog tima. Odigrao si kriminalno 45 min., i dobio na foru taj tim u gostima i onda dozvolis sebi da izgubis od kuci. Boston ima strasan kvalitet u svom timu ove godine, ali je Bred daleko od toga da ih poslozi kako treba.

Pseudoharms

pre 5 godina

Hjuston se vraca tamo gde mu je mesto - medju 4 najbolje ekipe na zapadu. SAS kaska za njima, al ni oni nece propustiti PO. Aldridge mozda i najpotcenjeniji igrac lige. Ayton polako pocinje da jede koseve, kad popravi odbranu, mozda i ima sanse da se nametne kao jedan od dominantnijih centara u ligi.

tisa mumbas

pre 5 godina

Ljudi aman.. Misicna masa i preciznost suta su totalno odvojene stvari. Pa Lebron strvina od 118kg sipa sa poludistance a i sa trojke u poslednjih par godina bas. Ili 90ih onoliki Karl Malone a ruka 'meksa' od Jokica naseg npr. Sve je do izbora igraca na koji ce nacin davati koseve. A Janis je ocigledno odlucio da dominira u reketu i na taj nacin puni statistiku.I pola njegovih kucanja ne bi se desilo da nema one predugacke ruke. Koliko puta mu zafali malo koraka za kucanje ali ipak to uradi,dok bi neko drugi omasio obruc.Ali na kraju,decko ima pravo to da koristi i tako igra,svidelo se to nekom ili ne.

Magic

pre 5 godina

Navijam za Seltikse ceo život i mislim da mi nijedan poraz nije teško pao kao ovaj od sinoć. Ne igraju kako treba, to je očigledno, ali treba biti realan da ipak to jeste razlog poraza više nego kvalitet protivnika i trenera. Kokoškov jeste dobar trener ali uzalud je to njegovo znanje ako ga igrači ne prenesu na parketu. Sada su ti njegovi igrači imali sreću da se sastanu sa protivnikom kojeg ne ide i dodamo dobrog trenera i eto pobede.

očigledno

pre 5 godina

Moguce da su u pravu, ali Janis je, osim za paljevine, uzasno ruzan za gledanje. Oni njegovi ulazi, kada se zaleti, su prilicno ruzni. E sad, neko voli zakucavanja, pa mu se to svidja. O ukusima ne vredi raapavljati. Jedan Lenard je, za mene, svetlosnu godinu ispred Janisa ....
(neko ko zna, 20. decembar 2018 10:25)

Zavisi od vise faktora, ekipe pre svega. Ali na primer mislim da ce biti bolji Lenard u plej ofu, jer ce se i malo ucvrstiti odbrane, pa taj stil Milvokija nece biti tako ubitacan, ali Janis je dosta mladji i ako za sledecu sezonu bude radio na sutu koliko je na fizickoj spremi radio tokom ove pauze, onda ce biti prvi kandidat za MVP...

ElHombre

pre 5 godina

Drugim recima ne bi Kokoskov bio poslednji na istoku da Finiks igra tamo, ovako na zapadu igraju samo 2 puta sa timovima istoka a 4 puta protiv Golden state,Hjustona itd...

veliki strumf

pre 5 godina

Kakav haos na zapadu! Od 6. do 11. mesta svi su prakticno u 2 pobede/poraza razlike! A nisu bez šanse za plej of ni ostale ekipe osim Finiksa. Biće klanica do zadnjeg kola. Prošle nedelje Sakramento bio 7. a danas 11. Jedan poraz ili pobeda, jedna povreda menjaju sve.

Ivica Toronto ex Vozdovac

pre 5 godina

Ide se u kontru 3 na 1, igraci se otvaraju na trojku, sutiraju..
Loptu tad uzima odbrana, prelazi centar sutiraju trojku posle 2 sekunde..
Lopta u rukama prve ekipe, igrac ima otvoren ulaz, dolazi do zicera sam, vraca loptu na trojku, sut...
Na drugoj strani sad centar sa 27% suta, sad i on bi malo da sutne trojku...

Takva je ideologija danasnje igre..
A analitika kaze da je bolje od 10 napada sutnuti 7 trojki i pogoditi 3(9 poena),
nego sutnuti 7 puta za 2 poena, pogoditi 4 puta (8poena)...

Ja licno smatram da se malo preteruje sa tim i da ce uskoro treneri da skapiraju da cak i igraci koji vaze za super sutere ne pogadjaju toliko bas cesto koliko se misli.

Akros

pre 5 godina

Sine, reći da ima brdo igrača kao što je Janis u NBA, može da kaže samo totalna neznalica. Nije dečko kriv što je čudo prirode i pritom zna da igra košarku.