Ponedeljak, 17.12.2018.

12:10

Maljković: Jokić je dragulj koji može da predaje košarku na fakultetu

Predsednik Olimpijskog komiteta Srbije Božidar Maljković smatra da je regiolnalno košarkaškom takmičenje ABA lige ispunilo sva očekivanja.

Izvor: B92

Maljkoviæ: Jokiæ je dragulj koji može da predaje košarku na fakultetu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Sasha

pre 5 godina

Ne bi se slozio da je ABA ispunila ocekivanja, nije mi jasno zasto je dozvoljeno da dva kluba jednog te istog vlasnika igraju u istoj ligi (istom nivou takmicenja)
Mislim na Coviceve FMPove

Dalibor

pre 5 godina

Aba liga?Ok,al sa pocetka osnivanja,mada je vec tada u startu najvise bila ostecena Srpska kosarkaska liga koja je bila daleko ispred ostalih iz regiona exYu.Dobilo se dosta na kvalitetu zbog kontinuiteta kvalitetnih meceva,ali u isto vreme godina po godinu,sezona po sezonu,gubili smo po jedno mesto direktno plasiranog u Evroligu,koje je bilo uslovljeno titulom u nacionalnom prvenstvu.Niko o tome ne prica???Slovenija,Hrvatska,Srbija,dok su neki mogli kroz kvalifikacije...Dta sada imamo 17 godina kasnije???Jednog ucesnika sa celog podneblja bivse ex Yu..To je najveci poraz kosarke sa ovih prostora..Za tih 17 godina jedna Nemacka je dobila 2 i vise predstavnika..O cemu pricamo ljudi???Izigrani smo...

stoler

pre 5 godina

Ja nisam ali ti sveznajuci noname ocigledno jesi. Sta bre ti lupetas,i ko si ti da se obracas tim tonom? Nesto mi se cini da je djordi uveden malo kasnije u pricu tako da ova izjava nema veze sa zivotom. Ako su ga i zvali to nije imalo veze sa formiranjem lige. To svi znaju,znas i ti samo se pravis lud.

NoName

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.
(stoler, 17. decembar 2018 19:35)

Ti, čoveče, zaista imaš ozbiljan problem. Maljković jasno kaže da su ga Divac, Danilović i Čović zvali kako bi pozvao Bartomeua da bi razgovarali o formiranju ABA lige, ali si ti siguran da su se Divac i Danilović pojavili kasnije i da nisu razgovarali o Aba ligi. Ej, ti si siguran. Ko si, bre, ti? Jesi li prisustvovao tom sastanku?

Zoran

pre 5 godina

Zato kosarke nema u Srbiji.Ko cini prvu ligu Srbije a o nizem rangu da i ne govorim.Bolje da razvijamo kosarku u Srbiji nego li u okolnim drzavama.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Nije nikad nista osvojio ni sa srpskim klubom, ni sa reprezentacijom, a trenerska "velicina" je prestao da bude jos pre 20 godina. Ali se uslihtao ovima sa vlasti, i bas ga briga.

uros

pre 5 godina

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)


Amaan, taj decko ne zna cinjenice, nije tada pratio kosarku, sta ulazis u raspravu sa takvima?

stoler

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.

Uros

pre 5 godina

@Mita
Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.
Mita

Na televiziji!

Dr. Nusic

pre 5 godina

Državom Srbijom upravljaju oni koji za Srbiju nisu ni znali, danas Srbijanci postaju nacionalna manjina u svojoj zemlji.
(Dragan, 17. decembar 2018 17:22)

Ovo sto si rekao je najnizi i vrlo aktuelan ovlik ksenofobije u Srba. Svi su starosedeoci od Zitoradje do Novoga Sada i to pretpostavlja pravo da se vlada. Drugo, kakve veze ima komentar sa ovom vescu? Prijatno i sram te bilo!

C i n i k

pre 5 godina

Aba liga jeste super stvar a sto se tice Jokica,on je vec sad mega star,ima u Denveru na 150 mil.ugovor,to je samo po sebi dokaz da je rec o velikom asu,a pored toga je i lider ekipe Denvera.
Problem za nas je sto nam crla prva 5.ka igra u Nba i pitanje je da li ce oni svi moci da igraju na SP. Ako budu igrali igracemo finale sa Usa i verovatno ih pobedjujemo...

NoName

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.
(stoler, 17. decembar 2018 16:33)

Interesantno je kako vi Grobari vidite da je to Čovićeva, Zmagova i "sad vidimo i Maljkovićeva" liga. Kako si uspeo da preskočiš Divca i Danilovića? Šta je, ne uklapa ti se u priču koju forsirate? Ne sviđa ti se što su Divac, Danilović i Čović zvali Bartomeua? Pa ćeš lepo da preskočiš Divca i Danilovića a da naglasiš Čovića i Majlkovića... Čovek lepo kaže da su ga DIVAC, DANILOVIĆ I ČOVIĆ zvali kako bi doveo Bartomeua u Beograd, koji deo tebi nije jasan?

NoName

pre 5 godina

Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda 
(NoName, 17. decembar 2018 15:13) 

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)

Da ponovim deo koji nisi shvatio - lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige. Druga stvar, ništa Partizanu nije bilo uslovljeno. Ko vas tera da igrate Aba ligu? Srpska liga je izgubila mesto u EL kao što su to mesto izgubili Litvanija, Hrvatska, Slovenija, Izrael, Poljska, Češka, Italija, Rusija, Belgija... Svi su oni izgubili mesto u EL. Pobednik npr Italijanske lige može trofej da okači mačku o rep.

coach

pre 5 godina

Bogdan Bogdanovic je prve korake ( 8 godina ) proveo u Školi Košarke Zvezdara. To je činjenica a vi gospodine Maljkovicu se bolje informišite.

Гиле

pre 5 godina

Мислим да је за фудбал реалнија регионална са Бугарима, Румунима, Мађарима, можда и Грцима.

Mita

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.

To je to

pre 5 godina

Boža je sve što je uzeo bilo je u prošlosti sadašnjosti se pokazao sa Slovenijom da ga vreme pregazilo. U svakom slučaju veliki trener bez sumnje ikakve još ga pamtim kad je počinjao u BKK Radničkog sa različita tri tima uzeo Evroligu. A što se tiče Jokić meni dobar momak izuzetan napredan košarkaš odnosno vrlo inteligentan a da predaje na faktultetu tj za obrazovanje to je već upitno.

Neko123

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda
(NoName, 17. decembar 2018 15:13)

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.

dragan

pre 5 godina

Fudbalska AFA se ne formira, ne zato sto ne bi bilo moguce, nego zato sto se ne zeli (jer ovako se prave novci moji sinovic), i prodaju se price da huligani to ne dozvoljavaju. Pa bili su jednom hrvatski huligani na Zvezda Partizan, pa se videlo kako su prosli i ne deluje da bi ponovo dosli.

bunjuel

pre 5 godina

strašno. ABA je grobnica srpske košarke, a ovaj se još hvali. A mi mu onda damo da bude predsednik OKS. Koja je poruka? "Uništi nam tako i ostale olimpijske sportove"?

realista

pre 5 godina

sada, posle 17 god?????? Pa planovi osvajanja planeta traju kraće. Ne znam šta bi bilo lošije za Srpsku košarku da nije aba lige. Najbolji klub propao, prividno se batrga, drugi na nekim sumnjivim nacinima solidno funkcioniše a oba na staklenim nogama, u manjim gradovima katastrofa, ,..Šta je moglo gore? Jokić i aba liga je isto kao da kažeš da je za vreme Trampa Lebron oborio još neki glupi rekord, istina ali nidje s vezom

NoName

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!
(Poznavaoc, 17. decembar 2018 15:30)

Apsolutna je laž da je Srbija imala 7 koliko toliko dobrih timova pre Aba lige. Imala je možda 7 koliko toliko podjednakih tomova, ali podjednako i dobro nije isto. Pazi, i Luksemburg ima 7 podjednako dobrih timova. Sad koliko je to dobro, zaključi sam. Pre ulaska u Aba ligu Partizan je imao par sezona sa učinkom 2-12, otuda i ono Atelje 212 kada se "ujedamo". I to u konkurenciji Krke, Stelmeta, Opel Skajlajnersa i sl. Slično ili gore su igrali i Zvezda i Budućnost u tadašnjoj EL. Kvalitet timova i igre je podignut sa Aba ligom, pa smo dobili Partizan na F4, Hemofarm i Zvezdu u polufinalu EK...

stoler

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.

dzigi

pre 5 godina

Fudbalska ABA liga bi mogla sutra da se formira - ali samo ako se utakmice igraju bez navijača. Ili uz uslov da svaki navijač povede bar jedno dete sa sobom. Pa neka divljaju...

мики

pre 5 godina

Da bi predavao na fakultetu mora biti naučno potkovan. Zna se kako se dolazi do katedre. Sto se tice prakse Jokića, kapa dole.
(Gale, 17. decembar 2018 14:34)

измисли неко друго правило, ово је слабо

uros

pre 5 godina

Jokic, Bogdanovici i ja bih tu jos dodao Sarica, koji su otisli i postali legit NBA igraci.
Medjutim, ne slazem se da oni pokazuju kvalitet lige. Kvalitet lige pokazuju rezultati njenih klubova u Evropi koji su ocajni. sampion je prosle godine u Evroligi bio na 14. Mestu od 16. a ove godine lici da ce slicno. Sto je jako lose. U Evrokupu takodje lose. Pitanje je vremena kad ce ABA da izgubi licencu i o kakvom mi tu kvalitetu pricamo?

Kole

pre 5 godina

Ja pa ja i kad je zanimljivost u pitanju.Osoba sa izrazenom zeljom za bitnoscu.U svoje vreme veliki trener i strateg a sve ostalo mu je ispod svakog nivoa.

NoName

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda

Kanidja PG

pre 5 godina

Sve je Boža u pravu.Jokic je priča za sebe kao ruki koji je bio 41 druge runde drafta do statusa koji sad ima za svega 4 god.
Pravog fudbala nema bez neke regionalne lige.To bi sve promijenilo iz temelja ali ti se nece skoro desiti na žalost.

kimi

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.
(Mladen, 17. decembar 2018 15:03)

Apsolutno si u pravu, a sto je strasnije on je danas predsednik OKS.
KSS mu je nekoliko puta nudio selektorsko mesto.
A ovu funkciju je tobio botovanjem zna se za koga.

мики

pre 5 godina

све, све, али АБА лига нема никакве везе са Јокићевим талентом, квалитетом, а поготово успехом

Poznavaoc

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!

Bole

pre 5 godina

Sve igrače su samo oni napravili, pa onda nemoj treneri u mlađim kategorijama da treniraju više decu, neka odmah dođu sa 16 godina kod legendi....

ccc

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.

Darko

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.
(ccc, 17. decembar 2018 15:43)
Dokle bre država da ulaže u sport?!?Kom klubu i zašto?Ili neka ulaže u sve sportove ili ni u jedan.Sve treba da se privatizuje

Mladen

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.

"Stručnjaci"

pre 5 godina

Dobri Božo otkud ti da se razumeš u košarku.Trebao bi ponekad da pročitaš na ovom sajtu mišljenje "stručnjaka" o igrama Nikole Jokića,i shvatio bi da ti ustvari nemaš pojma o košarci.

AC/DC

pre 5 godina

Za sve je u pravu osim za fudbal.To je sport koji je nemoguce organizovati na ovim prostorima zbog huligana(čitaj većeg obrta novca)...Izginuli bi zbo tih istih huligana(raspodele “kolača”)...Žalosno je da su ovi prostori još u srednjem veku..Dosta je na to uživalo i siromaštvo i nemastina...ABA je inače jedno fenomenalno takmicenje.Ni Jokara ni Beli i Bogdan..na posletku ni Hrvati ne bi bili to sto jesu u NBA da nije bilo ABA lige...

AC/DC

pre 5 godina

Za sve je u pravu osim za fudbal.To je sport koji je nemoguce organizovati na ovim prostorima zbog huligana(čitaj većeg obrta novca)...Izginuli bi zbo tih istih huligana(raspodele “kolača”)...Žalosno je da su ovi prostori još u srednjem veku..Dosta je na to uživalo i siromaštvo i nemastina...ABA je inače jedno fenomenalno takmicenje.Ni Jokara ni Beli i Bogdan..na posletku ni Hrvati ne bi bili to sto jesu u NBA da nije bilo ABA lige...

Mladen

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.

kimi

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.
(Mladen, 17. decembar 2018 15:03)

Apsolutno si u pravu, a sto je strasnije on je danas predsednik OKS.
KSS mu je nekoliko puta nudio selektorsko mesto.
A ovu funkciju je tobio botovanjem zna se za koga.

Poznavaoc

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!

мики

pre 5 godina

све, све, али АБА лига нема никакве везе са Јокићевим талентом, квалитетом, а поготово успехом

uros

pre 5 godina

Jokic, Bogdanovici i ja bih tu jos dodao Sarica, koji su otisli i postali legit NBA igraci.
Medjutim, ne slazem se da oni pokazuju kvalitet lige. Kvalitet lige pokazuju rezultati njenih klubova u Evropi koji su ocajni. sampion je prosle godine u Evroligi bio na 14. Mestu od 16. a ove godine lici da ce slicno. Sto je jako lose. U Evrokupu takodje lose. Pitanje je vremena kad ce ABA da izgubi licencu i o kakvom mi tu kvalitetu pricamo?

Kole

pre 5 godina

Ja pa ja i kad je zanimljivost u pitanju.Osoba sa izrazenom zeljom za bitnoscu.U svoje vreme veliki trener i strateg a sve ostalo mu je ispod svakog nivoa.

Darko

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.
(ccc, 17. decembar 2018 15:43)
Dokle bre država da ulaže u sport?!?Kom klubu i zašto?Ili neka ulaže u sve sportove ili ni u jedan.Sve treba da se privatizuje

"Stručnjaci"

pre 5 godina

Dobri Božo otkud ti da se razumeš u košarku.Trebao bi ponekad da pročitaš na ovom sajtu mišljenje "stručnjaka" o igrama Nikole Jokića,i shvatio bi da ti ustvari nemaš pojma o košarci.

Bole

pre 5 godina

Sve igrače su samo oni napravili, pa onda nemoj treneri u mlađim kategorijama da treniraju više decu, neka odmah dođu sa 16 godina kod legendi....

NoName

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!
(Poznavaoc, 17. decembar 2018 15:30)

Apsolutna je laž da je Srbija imala 7 koliko toliko dobrih timova pre Aba lige. Imala je možda 7 koliko toliko podjednakih tomova, ali podjednako i dobro nije isto. Pazi, i Luksemburg ima 7 podjednako dobrih timova. Sad koliko je to dobro, zaključi sam. Pre ulaska u Aba ligu Partizan je imao par sezona sa učinkom 2-12, otuda i ono Atelje 212 kada se "ujedamo". I to u konkurenciji Krke, Stelmeta, Opel Skajlajnersa i sl. Slično ili gore su igrali i Zvezda i Budućnost u tadašnjoj EL. Kvalitet timova i igre je podignut sa Aba ligom, pa smo dobili Partizan na F4, Hemofarm i Zvezdu u polufinalu EK...

Neko123

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda
(NoName, 17. decembar 2018 15:13)

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.

Гиле

pre 5 godina

Мислим да је за фудбал реалнија регионална са Бугарима, Румунима, Мађарима, можда и Грцима.

Kanidja PG

pre 5 godina

Sve je Boža u pravu.Jokic je priča za sebe kao ruki koji je bio 41 druge runde drafta do statusa koji sad ima za svega 4 god.
Pravog fudbala nema bez neke regionalne lige.To bi sve promijenilo iz temelja ali ti se nece skoro desiti na žalost.

NoName

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.
(stoler, 17. decembar 2018 16:33)

Interesantno je kako vi Grobari vidite da je to Čovićeva, Zmagova i "sad vidimo i Maljkovićeva" liga. Kako si uspeo da preskočiš Divca i Danilovića? Šta je, ne uklapa ti se u priču koju forsirate? Ne sviđa ti se što su Divac, Danilović i Čović zvali Bartomeua? Pa ćeš lepo da preskočiš Divca i Danilovića a da naglasiš Čovića i Majlkovića... Čovek lepo kaže da su ga DIVAC, DANILOVIĆ I ČOVIĆ zvali kako bi doveo Bartomeua u Beograd, koji deo tebi nije jasan?

Dr. Nusic

pre 5 godina

Državom Srbijom upravljaju oni koji za Srbiju nisu ni znali, danas Srbijanci postaju nacionalna manjina u svojoj zemlji.
(Dragan, 17. decembar 2018 17:22)

Ovo sto si rekao je najnizi i vrlo aktuelan ovlik ksenofobije u Srba. Svi su starosedeoci od Zitoradje do Novoga Sada i to pretpostavlja pravo da se vlada. Drugo, kakve veze ima komentar sa ovom vescu? Prijatno i sram te bilo!

realista

pre 5 godina

sada, posle 17 god?????? Pa planovi osvajanja planeta traju kraće. Ne znam šta bi bilo lošije za Srpsku košarku da nije aba lige. Najbolji klub propao, prividno se batrga, drugi na nekim sumnjivim nacinima solidno funkcioniše a oba na staklenim nogama, u manjim gradovima katastrofa, ,..Šta je moglo gore? Jokić i aba liga je isto kao da kažeš da je za vreme Trampa Lebron oborio još neki glupi rekord, istina ali nidje s vezom

dzigi

pre 5 godina

Fudbalska ABA liga bi mogla sutra da se formira - ali samo ako se utakmice igraju bez navijača. Ili uz uslov da svaki navijač povede bar jedno dete sa sobom. Pa neka divljaju...

NoName

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda

uros

pre 5 godina

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)


Amaan, taj decko ne zna cinjenice, nije tada pratio kosarku, sta ulazis u raspravu sa takvima?

NoName

pre 5 godina

Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda 
(NoName, 17. decembar 2018 15:13) 

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)

Da ponovim deo koji nisi shvatio - lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige. Druga stvar, ništa Partizanu nije bilo uslovljeno. Ko vas tera da igrate Aba ligu? Srpska liga je izgubila mesto u EL kao što su to mesto izgubili Litvanija, Hrvatska, Slovenija, Izrael, Poljska, Češka, Italija, Rusija, Belgija... Svi su oni izgubili mesto u EL. Pobednik npr Italijanske lige može trofej da okači mačku o rep.

ccc

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.

coach

pre 5 godina

Bogdan Bogdanovic je prve korake ( 8 godina ) proveo u Školi Košarke Zvezdara. To je činjenica a vi gospodine Maljkovicu se bolje informišite.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Nije nikad nista osvojio ni sa srpskim klubom, ni sa reprezentacijom, a trenerska "velicina" je prestao da bude jos pre 20 godina. Ali se uslihtao ovima sa vlasti, i bas ga briga.

мики

pre 5 godina

Da bi predavao na fakultetu mora biti naučno potkovan. Zna se kako se dolazi do katedre. Sto se tice prakse Jokića, kapa dole.
(Gale, 17. decembar 2018 14:34)

измисли неко друго правило, ово је слабо

bunjuel

pre 5 godina

strašno. ABA je grobnica srpske košarke, a ovaj se još hvali. A mi mu onda damo da bude predsednik OKS. Koja je poruka? "Uništi nam tako i ostale olimpijske sportove"?

Zoran

pre 5 godina

Zato kosarke nema u Srbiji.Ko cini prvu ligu Srbije a o nizem rangu da i ne govorim.Bolje da razvijamo kosarku u Srbiji nego li u okolnim drzavama.

NoName

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.
(stoler, 17. decembar 2018 19:35)

Ti, čoveče, zaista imaš ozbiljan problem. Maljković jasno kaže da su ga Divac, Danilović i Čović zvali kako bi pozvao Bartomeua da bi razgovarali o formiranju ABA lige, ali si ti siguran da su se Divac i Danilović pojavili kasnije i da nisu razgovarali o Aba ligi. Ej, ti si siguran. Ko si, bre, ti? Jesi li prisustvovao tom sastanku?

To je to

pre 5 godina

Boža je sve što je uzeo bilo je u prošlosti sadašnjosti se pokazao sa Slovenijom da ga vreme pregazilo. U svakom slučaju veliki trener bez sumnje ikakve još ga pamtim kad je počinjao u BKK Radničkog sa različita tri tima uzeo Evroligu. A što se tiče Jokić meni dobar momak izuzetan napredan košarkaš odnosno vrlo inteligentan a da predaje na faktultetu tj za obrazovanje to je već upitno.

stoler

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.

Mita

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.

Uros

pre 5 godina

@Mita
Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.
Mita

Na televiziji!

dragan

pre 5 godina

Fudbalska AFA se ne formira, ne zato sto ne bi bilo moguce, nego zato sto se ne zeli (jer ovako se prave novci moji sinovic), i prodaju se price da huligani to ne dozvoljavaju. Pa bili su jednom hrvatski huligani na Zvezda Partizan, pa se videlo kako su prosli i ne deluje da bi ponovo dosli.

C i n i k

pre 5 godina

Aba liga jeste super stvar a sto se tice Jokica,on je vec sad mega star,ima u Denveru na 150 mil.ugovor,to je samo po sebi dokaz da je rec o velikom asu,a pored toga je i lider ekipe Denvera.
Problem za nas je sto nam crla prva 5.ka igra u Nba i pitanje je da li ce oni svi moci da igraju na SP. Ako budu igrali igracemo finale sa Usa i verovatno ih pobedjujemo...

stoler

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.

stoler

pre 5 godina

Ja nisam ali ti sveznajuci noname ocigledno jesi. Sta bre ti lupetas,i ko si ti da se obracas tim tonom? Nesto mi se cini da je djordi uveden malo kasnije u pricu tako da ova izjava nema veze sa zivotom. Ako su ga i zvali to nije imalo veze sa formiranjem lige. To svi znaju,znas i ti samo se pravis lud.

Sasha

pre 5 godina

Ne bi se slozio da je ABA ispunila ocekivanja, nije mi jasno zasto je dozvoljeno da dva kluba jednog te istog vlasnika igraju u istoj ligi (istom nivou takmicenja)
Mislim na Coviceve FMPove

Dalibor

pre 5 godina

Aba liga?Ok,al sa pocetka osnivanja,mada je vec tada u startu najvise bila ostecena Srpska kosarkaska liga koja je bila daleko ispred ostalih iz regiona exYu.Dobilo se dosta na kvalitetu zbog kontinuiteta kvalitetnih meceva,ali u isto vreme godina po godinu,sezona po sezonu,gubili smo po jedno mesto direktno plasiranog u Evroligu,koje je bilo uslovljeno titulom u nacionalnom prvenstvu.Niko o tome ne prica???Slovenija,Hrvatska,Srbija,dok su neki mogli kroz kvalifikacije...Dta sada imamo 17 godina kasnije???Jednog ucesnika sa celog podneblja bivse ex Yu..To je najveci poraz kosarke sa ovih prostora..Za tih 17 godina jedna Nemacka je dobila 2 i vise predstavnika..O cemu pricamo ljudi???Izigrani smo...

"Stručnjaci"

pre 5 godina

Dobri Božo otkud ti da se razumeš u košarku.Trebao bi ponekad da pročitaš na ovom sajtu mišljenje "stručnjaka" o igrama Nikole Jokića,i shvatio bi da ti ustvari nemaš pojma o košarci.

NoName

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda

ccc

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.

bunjuel

pre 5 godina

strašno. ABA je grobnica srpske košarke, a ovaj se još hvali. A mi mu onda damo da bude predsednik OKS. Koja je poruka? "Uništi nam tako i ostale olimpijske sportove"?

AC/DC

pre 5 godina

Za sve je u pravu osim za fudbal.To je sport koji je nemoguce organizovati na ovim prostorima zbog huligana(čitaj većeg obrta novca)...Izginuli bi zbo tih istih huligana(raspodele “kolača”)...Žalosno je da su ovi prostori još u srednjem veku..Dosta je na to uživalo i siromaštvo i nemastina...ABA je inače jedno fenomenalno takmicenje.Ni Jokara ni Beli i Bogdan..na posletku ni Hrvati ne bi bili to sto jesu u NBA da nije bilo ABA lige...

NoName

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!
(Poznavaoc, 17. decembar 2018 15:30)

Apsolutna je laž da je Srbija imala 7 koliko toliko dobrih timova pre Aba lige. Imala je možda 7 koliko toliko podjednakih tomova, ali podjednako i dobro nije isto. Pazi, i Luksemburg ima 7 podjednako dobrih timova. Sad koliko je to dobro, zaključi sam. Pre ulaska u Aba ligu Partizan je imao par sezona sa učinkom 2-12, otuda i ono Atelje 212 kada se "ujedamo". I to u konkurenciji Krke, Stelmeta, Opel Skajlajnersa i sl. Slično ili gore su igrali i Zvezda i Budućnost u tadašnjoj EL. Kvalitet timova i igre je podignut sa Aba ligom, pa smo dobili Partizan na F4, Hemofarm i Zvezdu u polufinalu EK...

realista

pre 5 godina

sada, posle 17 god?????? Pa planovi osvajanja planeta traju kraće. Ne znam šta bi bilo lošije za Srpsku košarku da nije aba lige. Najbolji klub propao, prividno se batrga, drugi na nekim sumnjivim nacinima solidno funkcioniše a oba na staklenim nogama, u manjim gradovima katastrofa, ,..Šta je moglo gore? Jokić i aba liga je isto kao da kažeš da je za vreme Trampa Lebron oborio još neki glupi rekord, istina ali nidje s vezom

NoName

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.
(stoler, 17. decembar 2018 16:33)

Interesantno je kako vi Grobari vidite da je to Čovićeva, Zmagova i "sad vidimo i Maljkovićeva" liga. Kako si uspeo da preskočiš Divca i Danilovića? Šta je, ne uklapa ti se u priču koju forsirate? Ne sviđa ti se što su Divac, Danilović i Čović zvali Bartomeua? Pa ćeš lepo da preskočiš Divca i Danilovića a da naglasiš Čovića i Majlkovića... Čovek lepo kaže da su ga DIVAC, DANILOVIĆ I ČOVIĆ zvali kako bi doveo Bartomeua u Beograd, koji deo tebi nije jasan?

Dr. Nusic

pre 5 godina

Državom Srbijom upravljaju oni koji za Srbiju nisu ni znali, danas Srbijanci postaju nacionalna manjina u svojoj zemlji.
(Dragan, 17. decembar 2018 17:22)

Ovo sto si rekao je najnizi i vrlo aktuelan ovlik ksenofobije u Srba. Svi su starosedeoci od Zitoradje do Novoga Sada i to pretpostavlja pravo da se vlada. Drugo, kakve veze ima komentar sa ovom vescu? Prijatno i sram te bilo!

C i n i k

pre 5 godina

Aba liga jeste super stvar a sto se tice Jokica,on je vec sad mega star,ima u Denveru na 150 mil.ugovor,to je samo po sebi dokaz da je rec o velikom asu,a pored toga je i lider ekipe Denvera.
Problem za nas je sto nam crla prva 5.ka igra u Nba i pitanje je da li ce oni svi moci da igraju na SP. Ako budu igrali igracemo finale sa Usa i verovatno ih pobedjujemo...

мики

pre 5 godina

све, све, али АБА лига нема никакве везе са Јокићевим талентом, квалитетом, а поготово успехом

мики

pre 5 godina

Da bi predavao na fakultetu mora biti naučno potkovan. Zna se kako se dolazi do katedre. Sto se tice prakse Jokića, kapa dole.
(Gale, 17. decembar 2018 14:34)

измисли неко друго правило, ово је слабо

Poznavaoc

pre 5 godina

Covek je uradio vise za hrvatsku kosarku i stvorio vise igraca nego bilo koji njihov trener... Ne vidim da je stvorio neke vrhunske igrace za srpsku reprezentaciju ili da je osvojio nesto sa nasim klubovima... Sto se tice ABA lige, maa prosto sjajan projekat do njenog oformljivanja Srbija je imala 7 koliko toliko dobrih klubova, sad jedva dva, a Slo,Hrv i Srbija 3 ucesnika EL sad nijednog, toliko i o tom projektu! S druge strane napravio je, ali bukvalno, Marinu Maljkovic i samim tim dosta ucinio za nasu kosarku!

stoler

pre 5 godina

noname,bartomeu je poceo da dolazi tek kad je Partizan vec bio primoran da udje u tu covicevu,zmagovu,radicevu a sad vidimo i maljkovicevu ligu. Zna se ko je ligu osnovao,zna se kad je Partizan i na koji nacin u nju usao i zna se ko stoji iza svih tih pritisaka. Moze maljkovic da prica sta i koliko hoce,ABA liga je promasaj i pocetak unistenja nase lige,pa ako hoces i ovih oko nas.

NoName

pre 5 godina

Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda 
(NoName, 17. decembar 2018 15:13) 

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)

Da ponovim deo koji nisi shvatio - lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige. Druga stvar, ništa Partizanu nije bilo uslovljeno. Ko vas tera da igrate Aba ligu? Srpska liga je izgubila mesto u EL kao što su to mesto izgubili Litvanija, Hrvatska, Slovenija, Izrael, Poljska, Češka, Italija, Rusija, Belgija... Svi su oni izgubili mesto u EL. Pobednik npr Italijanske lige može trofej da okači mačku o rep.

Kole

pre 5 godina

Ja pa ja i kad je zanimljivost u pitanju.Osoba sa izrazenom zeljom za bitnoscu.U svoje vreme veliki trener i strateg a sve ostalo mu je ispod svakog nivoa.

uros

pre 5 godina

Jokic, Bogdanovici i ja bih tu jos dodao Sarica, koji su otisli i postali legit NBA igraci.
Medjutim, ne slazem se da oni pokazuju kvalitet lige. Kvalitet lige pokazuju rezultati njenih klubova u Evropi koji su ocajni. sampion je prosle godine u Evroligi bio na 14. Mestu od 16. a ove godine lici da ce slicno. Sto je jako lose. U Evrokupu takodje lose. Pitanje je vremena kad ce ABA da izgubi licencu i o kakvom mi tu kvalitetu pricamo?

Neko123

pre 5 godina

"Pošto sam imao odlične odnose sa Bertomeom, lično su me Divac, Danilović i Čović zvali kako bih prvog čoveka Evrolige doveo u Beograd I kako bismo razgovarali o formiranju ABA lige." I šta kažu Grobari, Čović ih uvukao u Aba ligu? Sad ćete verovatno da tvrdite da je Danilović Zvezdina legenda
(NoName, 17. decembar 2018 15:13)

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.

NoName

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.
(stoler, 17. decembar 2018 19:35)

Ti, čoveče, zaista imaš ozbiljan problem. Maljković jasno kaže da su ga Divac, Danilović i Čović zvali kako bi pozvao Bartomeua da bi razgovarali o formiranju ABA lige, ali si ti siguran da su se Divac i Danilović pojavili kasnije i da nisu razgovarali o Aba ligi. Ej, ti si siguran. Ko si, bre, ti? Jesi li prisustvovao tom sastanku?

Mita

pre 5 godina

Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.

To je to

pre 5 godina

Boža je sve što je uzeo bilo je u prošlosti sadašnjosti se pokazao sa Slovenijom da ga vreme pregazilo. U svakom slučaju veliki trener bez sumnje ikakve još ga pamtim kad je počinjao u BKK Radničkog sa različita tri tima uzeo Evroligu. A što se tiče Jokić meni dobar momak izuzetan napredan košarkaš odnosno vrlo inteligentan a da predaje na faktultetu tj za obrazovanje to je već upitno.

Svetski Mega Car

pre 5 godina

Nije nikad nista osvojio ni sa srpskim klubom, ni sa reprezentacijom, a trenerska "velicina" je prestao da bude jos pre 20 godina. Ali se uslihtao ovima sa vlasti, i bas ga briga.

Mladen

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.

dragan

pre 5 godina

Fudbalska AFA se ne formira, ne zato sto ne bi bilo moguce, nego zato sto se ne zeli (jer ovako se prave novci moji sinovic), i prodaju se price da huligani to ne dozvoljavaju. Pa bili su jednom hrvatski huligani na Zvezda Partizan, pa se videlo kako su prosli i ne deluje da bi ponovo dosli.

Zoran

pre 5 godina

Zato kosarke nema u Srbiji.Ko cini prvu ligu Srbije a o nizem rangu da i ne govorim.Bolje da razvijamo kosarku u Srbiji nego li u okolnim drzavama.

stoler

pre 5 godina

noname,ja samo kazem da su se Divac i Danilovic pojavili u toj prici tek kad je Partizan usao u ABA. Sasvim sam siguran da nisu zvali djordija da pricaju o formiranju lige zato sto u tome nisu ni ucestvovali. To najbolje znaju oni ko(n)ji su je pravili,legenda,zika pauk,zmago,boza i ostali. Meni je sve jasno i dobro znam sve cinjenice,a ti sto ne znas ili se pravis lud to je tvoj problem. Ili su novinari malo slobodnije protumacili njegove reci ili se on prosto prebacio koju godinu.

Kanidja PG

pre 5 godina

Sve je Boža u pravu.Jokic je priča za sebe kao ruki koji je bio 41 druge runde drafta do statusa koji sad ima za svega 4 god.
Pravog fudbala nema bez neke regionalne lige.To bi sve promijenilo iz temelja ali ti se nece skoro desiti na žalost.

Darko

pre 5 godina

Tacno, ABA je pun pogodag ali su zato propala domaca prvenstva. Siguran sam da bi drzava ulagala i u druge klubove. Jedino ako ne zeli da propadne kosarka kao sport ili bi se sprovela privatizacija. Ovako se ulaze u tri kluba a ostali propadaju. Ili se krpe a tu nema kvaliteta. Sve u svemu dobila je ABA, njeni vlasnici i klubovi koji su u njoj, ostali potop. To je to.
(ccc, 17. decembar 2018 15:43)
Dokle bre država da ulaže u sport?!?Kom klubu i zašto?Ili neka ulaže u sve sportove ili ni u jedan.Sve treba da se privatizuje

Bole

pre 5 godina

Sve igrače su samo oni napravili, pa onda nemoj treneri u mlađim kategorijama da treniraju više decu, neka odmah dođu sa 16 godina kod legendi....

kimi

pre 5 godina

Od svih je ovaj napravio igrače !!! Kad god je naša košarka bila u mulju do grla,bežao je kao oparen,i nikada nije hteo da pomogne. Od velikana Dude,Karija,Željka,preko Duleta,Šakote,Moke,pa svih ostalih,do naravno Saleta,svi su na svoj probavali da pomognu da se prebrodi težak period,sem ovoga ..
Uvek je najjači na mudrovanju i vraćanju u 80e godine prošlog veka,a nikako da zašuče rukave.
(Mladen, 17. decembar 2018 15:03)

Apsolutno si u pravu, a sto je strasnije on je danas predsednik OKS.
KSS mu je nekoliko puta nudio selektorsko mesto.
A ovu funkciju je tobio botovanjem zna se za koga.

coach

pre 5 godina

Bogdan Bogdanovic je prve korake ( 8 godina ) proveo u Školi Košarke Zvezdara. To je činjenica a vi gospodine Maljkovicu se bolje informišite.

Uros

pre 5 godina

@Mita
Bilo bi lepo kada bi se ABA liga prenosila na televiziji. Ovako igra se za menadzere i NBA skaute.
(Uros, 17. decembar 2018 15:04)
Pa prenisi se na areni, skoro svi mečevi.
Mita

Na televiziji!

uros

pre 5 godina

Kažemo da pogledaš činjenice. One kažu da Partizan nije igrao na početku, do trenutka kada je učešće u EL bilo uslovljeno ABA. Ostali mogu da kažu šta hoće, možete i Eksel tabele da sastavljate, ali ovo su činjenice.
(Neko123, 17. decembar 2018 16:33)


Amaan, taj decko ne zna cinjenice, nije tada pratio kosarku, sta ulazis u raspravu sa takvima?

dzigi

pre 5 godina

Fudbalska ABA liga bi mogla sutra da se formira - ali samo ako se utakmice igraju bez navijača. Ili uz uslov da svaki navijač povede bar jedno dete sa sobom. Pa neka divljaju...

stoler

pre 5 godina

Ja nisam ali ti sveznajuci noname ocigledno jesi. Sta bre ti lupetas,i ko si ti da se obracas tim tonom? Nesto mi se cini da je djordi uveden malo kasnije u pricu tako da ova izjava nema veze sa zivotom. Ako su ga i zvali to nije imalo veze sa formiranjem lige. To svi znaju,znas i ti samo se pravis lud.

Dalibor

pre 5 godina

Aba liga?Ok,al sa pocetka osnivanja,mada je vec tada u startu najvise bila ostecena Srpska kosarkaska liga koja je bila daleko ispred ostalih iz regiona exYu.Dobilo se dosta na kvalitetu zbog kontinuiteta kvalitetnih meceva,ali u isto vreme godina po godinu,sezona po sezonu,gubili smo po jedno mesto direktno plasiranog u Evroligu,koje je bilo uslovljeno titulom u nacionalnom prvenstvu.Niko o tome ne prica???Slovenija,Hrvatska,Srbija,dok su neki mogli kroz kvalifikacije...Dta sada imamo 17 godina kasnije???Jednog ucesnika sa celog podneblja bivse ex Yu..To je najveci poraz kosarke sa ovih prostora..Za tih 17 godina jedna Nemacka je dobila 2 i vise predstavnika..O cemu pricamo ljudi???Izigrani smo...

Sasha

pre 5 godina

Ne bi se slozio da je ABA ispunila ocekivanja, nije mi jasno zasto je dozvoljeno da dva kluba jednog te istog vlasnika igraju u istoj ligi (istom nivou takmicenja)
Mislim na Coviceve FMPove

Гиле

pre 5 godina

Мислим да је за фудбал реалнија регионална са Бугарима, Румунима, Мађарима, можда и Грцима.