Ponedeljak, 17.12.2018.

11:01

"Zamislite Pogbu dok gleda Matića i Ereru kako ne umeju da pogode pâs"

Liverpul je u najvećem engleskom derbiju savladao Mančester junajted 3:1 što je bio povod za novi napad na "Crvene đavole", sada od legendi kluba.

Izvor: B92

"Zamislite Pogbu dok gleda Matiæa i Ereru kako ne umeju da pogode pâs" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

79 Komentari

Sortiraj po:

Igor

pre 5 godina

Vecina sa ovog sajta je do pre godinu dve tvrdila da je matic najbolji vezni u ligi bolji cak i od yaye turea a evo sada se vidi kvalitet matica.
Yaya toure je u sezoni 2013-2014 postigao ukupno 24 gola i 16 asistencija znaci samo u jednoj sezoni vise nego sto ce matic postici za citavu karijeru a tada je yaya imao 31 godinu, tu kreativnost igre,asistencije, sut i pregled igre matic nece nikada imati, Po meni yaya toure najbolji vezni igrac koji je igrao u premijer ligi u poslednji 10 god

laik

pre 5 godina

@djordje oshea, evans, wes brown, kleverli, richarson, flecer, welbek, hargrivs, mogu tako do sutra.. tek je fergi imao panjeve.. ali je to bila masina..:)

NoName

pre 5 godina

(NoName, 17. decembar 2018 16:35) 
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca. 
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca. 
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice. 
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu. 

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac? 

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije? 

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.
(mrmlj, 17. decembar 2018 17:12)


Ti, za početak, treba da shvatiš da je Degenek daleko bolji štoper od Mesija. Ali to nikako ne znači da je bolji fudbaler od njega. Isto tako, to što Modrić ne igra na istoj poziciji kao Mesi, ne znači da je bolji igrač. To je argument samo u tvojoj glavi. I još nešto - Mesi odavno nije neko ko postiže samo golove. On ne igra centarfora. Igrao je samo jednu sezonu centarfora, onu pre kupovine Suareza, i te sezone postigao 92 gola. Modrić toliko nije postigao od petlića. I nigde nisam rekao da je Modrić loš, samo tvrdim da nije najbolji. Nije ni u top 3.

mrmlj

pre 5 godina

@(NoName, 17. decembar 2018 16:35)
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca.
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca.
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice.
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu.

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac?

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije?

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.

dado

pre 5 godina

dragi strucnjaci, sad ste ..... motku. gdje jadnog pogbu, koji je u unitedu odigrao 3 dobre utakmice u 3 godine. ne volim mourinha, ali je predugo drzao pogbu na terenu, njegova nonsalancija i ponasanje je grozno. pa treba tim komentatorima pustiti snimak neke pogbine utakmice, pa da vide kako on dodava i sta pokusava, kad uopce ne treba. da se trude i da su slabi. ne mogu reci da je to tako. pa kod fergusona su veliku ulogu imali igraci koji ni prije ni poslije nisu napravili nista zapazeno. jebote jedan ji sung park je bio vazan igrac, pa alan smith je postao veznjak, koji je davao svoj dio. silvestre, brown, o shea, cak i anderson je dao svoje. ali da ti igraci daju sto treba, moraju te postovati, moraju ti vjerovati i moraju te cijeniti. danas mourniha mogu cjeniti samo u finskoj ligi, kako ce ga i cjeniti kad se posavadjao u svakom klubu sa skoro svima. od legende ikera, pa doktorice i igraca u chelseau do sada pogbe i jos kojeg igraca.
nemojte mi reci da je jedan milner neki avion, ili wijanludum. da je robertson izvrsatan bek, clyne kao rezerva, da je lovren tako vrhunski stoper. ali imaju sistem, uigrali su ga i gaze, melju... kao i city....svi kazu koliko je pep potrosio...na koga? edersona? sanea? jesusa?
pa to su sve anonimci bili prema sanchezu, lukaku, pogbi......ovaj united sa klopom ili pepom bi imao sigurno barem 10 do 15 bodova vise.

NoName

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)

Valjalo bi da znaš da je Debrujne bio u Čelziju u vreme dok je Murinjo bio trener. I upravo je Murinjo dao dozvolu da predje u Siti. Murinjo je smatrao da nije dovoljno dobar.

NoName

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.
(mrmlj, 17. decembar 2018 15:09)



"ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem." Ti pokušavaš da nam objasniš da je Modrić podjednako dobar kao Ronaldo i Mesi?!? Šališ li se ti? Tvoji argumenti su smešni, kao kad bih ja tvrdio da je Grčka reprezentacija u rangu sa španskom jer imaju osvojeno EP.

neutralni felsh

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)


lepo i istinito receno. uzgred, pol skols je isto u penziji pa nikad nije imao ovako tendenciozne izjave, a pise odlicne kolumne o fudbalu i sto kazu za ovu dvojicu je izmislio fudbal.

VanjaLFC

pre 5 godina

Murinjo je dosao u Celzi pre nekih 15-tak godina kada je sa Portoom uzeo ligu Sampiona. Uz malo srece (finale sa Monakom, nezasluzen prolaz bas protv United-a) i strasnim igracima (Deco, Karvaljo i ostali...) podigao je pehar i sebe predtavio svetu kao specijalni.
Njegov prvi sastanak sa igracima Celzija te godine je poceo sa..."Ja sam osvojio Ligu Sampiona, a ko ste vi?". Uz put, bas taj Abramovič mu ke kupio sve najbolje sto je moglo da se kupi na trzistu, i uzeo je titulu lagano.
Odlaskom iz Engleske, sa izuzetnim igracima u Interu i Realu, cesto je igrao bunker protiv jakih ekipa. Gvardiola ga je osramotio svojim pristupom igri a njegovim dolaskom u City i Klopov "total fudbal" su samo pokazali koliko je u stvari Murinjo zaostao i koliko ga je vreme pregazilo. Nauka napreduje, tehnika takodje, čovek evolvira svakog dana. A Murinjo i njegovo shvatanje igre nazaduje. Takav fudbal se neigra vec 10 godina i zbog toga su likovi kao Rafa Benitez (fala mu na 2004-2007 sezone) i Murinjo stasali za penziju.

mrmlj

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.

неко

pre 5 godina

Матић им је држао колико-толико редове у првом полувремену, једну грешку није имао. Срамота да се на Матића окоме, али не чуди ме.

bastovan

pre 5 godina

Glavni problem utd-a je taktika Murinja. Covek svaki mec igra sa 3 zadnja vezna(Matic,Herera i Felaini) a nema klasicnu 10-ku koja ce spojiti brza krila i Lukakua sa loptom. U dansnjem brzom fudbalu to ne prolazi. Bekovi koje je mancester uvek imao su trenutno ocajni,a stoperi su prica za sebe!!!

v stepanovic

pre 5 godina

Ne iznenadjuje me broj komentara o dva strana kluba koja nemaju nikakve veze sa domacom realnoscu.
Za mene je mnogo aktuelnije, sto se povodom nedavnih rasistickih ispada Celsijevih navijaca, oglasio izvesni bosanski'fudbalski ekspert' Sasa Ibrulj,da iznese u Londonskom Obzerveru 'srpski doprinos' rasizmu u fudbalu. Naime jedan od nasih fudbalera ima tetovazu Momcila Djujica, koga po njemu, Bosnjaci smatraju ratnim zlocincem. Njegovi zlocini za vreme Drugog svetskog rata,su ti sto je branio civilno srpsko stanovnistvo od pro-nacistickih Hrvata i Muslimana.

zgslavac

pre 5 godina

Matić je vrlo solidan defenzivni igrač. Problem je u trenerima koji od njega očekuju kreaciju. Jasno je da u reprezentaciji Srbije on preuzima tu ulogu kad je najveća zvijezda. Ali on nije igrač koji donosi razliku. Ako je tim loš i on je loš, ne može on donijeti preokret.

seljacka posla

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin. 


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.
(PAOK, 17. decembar 2018 13:11)

Slazem se, ali mislim da je to romanticno vreme u fudbalu proslo. Junajted je nekada imao 6 7 igraca iz svoje skole kao prvotimce, Barsa isto, a sada svi traze gotove proizvode. Bard je lud ali je jednom prilikom rekao sa velikim klubovima imponuje da plate velike pare za igraca a mozda u svojim skolama imaju bolje. Cist primer je koliko godina La Masija nije izbacila kvalitetnog igraca ili Mancester, lakse im je da plate 50 milki za Marsijala na primer nego da 2 3 godine prave igraca od nule

Gtr

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.

ajde

pre 5 godina

Posaljite Marsijala ili Rasforda Pepu ili Klopu, pa da vidimo koliko su limitirani. 2 supertalenta koja je Murinjo upropastio. Drzao ih na klupi, bacao na levo/desno krilo zbog 35-togodisnjeg Ibre, pa onda forsirao Lingarda ispred njih. Mladi igraci grese i treba ih istrpeti, a Murinjo to nikada nije mogao.
Covek je napravio gradjanski rat u svlacionici u Madridu, zatim isto u Celsiju, sad opet neki problemi sa igracima. Tu vec prestaje da bude bitno da li su igaci razmazeni ili stagod, cinjenica je da Murinjo ima ozbiljan problem sa kontrolisanjem svlacionice.
Nekad je bio najbolji menadzer na svetu ali uporno odbija da promeni bilo sta u svom pristupu i polako tone sve dublje. Promenio se i fudbal i igraci, a on ostaje isti.

Dragan

pre 5 godina

Sve vise mislim da se Junajted nece vratiti na staro jos 20, 30 godina. Toliko novca potrosili a i dalje im hvali 8 igraca minimum sto je neverovatno. Takodje sto je neko rekao sad niko nece u UTD osim za ogromne pare a takvi im ne trebaju jer ce igrati na 50% svojih mogucnosti.

Tupakamaru

pre 5 godina

Od kad je Murinjo trener u Junajtedu , a Gvardiola u Sitiju (2016. godina) i Klop u Liverpulu pola sezone pre njih trošene su pare ovako:
Junajted potrošio 418, prodao za 103 (u minusu 315 milona)
Siti potrošio 541 prodao za 138 (u minusu 403 miliona)
Liverpul potrošio 430 prodao za 280 (u minusu 150 miliona)
Liverpul je jedino u većem minusu ove sezone što se tiče odnosa prodaja- kupovina.
Izvor možete naći na netu.
E sad vi što se frljate sa ciframa, a ne znate šta pričate, izvolite zvanične podatke.
Sad možete nastaviti sa pričom da li su male pare uložene i koliko je ko uložio, a koliko se isplatio.
Do sad ste uglavnom pričali nebuloze

PAOK

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Matic je sa 29 godina kupljen za 40miliona evra jer je zeleo da igra za Specijalnog.
Mogao je Manchester da kupi nekog mladjeg i brzeg za te pare ali mogao je i Chelsea da ne kupi Bakayoka kao zamenu za Matica, ne znam ko je gore tu prosao.

lol

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju. 
(lol, 17. decembar 2018 11:16) 

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama
(Xnodeh, 17. decembar 2018 11:56)

2.500.000 je glrdalo na SP-u kad mu je Modrić zabio kroz oči.

Ivan kg

pre 5 godina

Zamislite Matica i Ereru dok gledaju kako se Pogba nonsalantno ponasa na terenu kao da je Elvis Prisli licno, dok gubi lopte i nerezonski sutira, i govorom tela i ponasanjem negativno utice na ceo tim.

GM

pre 5 godina

MU nema igrace i ko god da dodje za trenera, bez 5-6 novih igraca nista nece bolji biti.

Nije Zidan lud da dodje da se bruka sa ovima, posle 3 LS.

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Kazu ljudi da ova ekipa Mance ima potencijala?ima ali a ne ispadne. Ekipa sa Maticem i ostalim ne moze ama bas nista da uradi, tromi i bez ideje, ako nemas brzinu onda to nadoknadis tehnikom, a ovaj skup nema ni jedno ni drugo.

ojha

pre 5 godina

Malo grijese kada su igraci u pitanju. Mancester ima dobre igrace koje bi pozelio skoro svaki klub(ne sve ali dobar dio). Ovdje je trener problem koji izgleda vise ne zna sta hoće od njih. Matić ili Pogba su odlični igraci.. Lukaku je odlican napadač, Mata je odlican ofanzivni igrac.. Sta tek reci za Sanceza..Mislim da Mourinho ne moze iz njih izvuci maksimum i vrijeme mu je davno bilo da napusti Manchester.

Kanta

pre 5 godina

Ovo u UTD mu dodje kao konglomerat svih gluposti odjednom. Murinjo provaljen i dosadan trener, vecina igraca ispod proseka za takvu ligu, a hemija 0. Ne znam kako uopste ocekivati nesto vise pre detaljne rekonstrukcije SVEGA?! U ovoj ekipi ne postoji covek koji moze da potera stvari na bolje... ni za milimetar!

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Naravno da nije, kad ne postoji nijedan ozbiljan klub koji bi platio ni 1000 evra za tu prevaru sa kupljenim nagradama

jer smo tako u mogucnosti

pre 5 godina

Zamislite Pogbu koji gleda Ereru i Freda, sedi i misli se u sebi:
Ja ovo ne mogu da uradim ni na treningu!

Valjda je o tome govorio Nevil?

Eto u kolikoj krizi je Jedinstvo.

Hisagi69

pre 5 godina

(Mito, 17. decembar 2018 11:45)

Od kada je Murinjo na klupi skoro 500 mil.je potroseno,i igra mu je onakva,sam je krvi za pogbu sam ga je hteo kao i sanceza da ovaj ne ode kod pepa,a murinjov problem je sto se fudbal za ovih par sezona promenio a on to nece ili ne ume,zato je i tu gde jeste

KiMi

pre 5 godina

Ne znam za vas ali meni je u katastrofalnom Manu, Matic bio najbolji. Presekao barem 10-15 lopti a dodavanje.. pa kome da d? pâs kad su svi u svom 16-cu..

Delija G.

pre 5 godina

U pravu je covek,,,Matic poslednjih par utakmica uzasan,ma cele sezone u losoj formi.Imam neki osecaj da Murinjo obozava da ima Srbina u timu,pa ga samo i zbog toga drzi u igri :-)

Đorđe

pre 5 godina

Ovi engleski mladi igrači koji igraju u Mančesteru su blago rečeno, suvi prosek. U Fergusonovo vreme, taki igrači ne bi imali mesto ni na klupi. Mančester, realno nema klasu poput Salaha, Aguera, Nejmara, M' Bapea, Grizmana, da ne pominjem Ronalda i Mesija. Pogba jeste kvalitetan, ali očigledno da ne trpi autoritet i da ima problem sa stavom. Juventus nikada ne bi trpeo takvo ponašanje, zato su ga na vreme prodali.
Sančez je dobar igrač, ali očigledno istrošen, Lukaku sem sirove snage nema mnogo toga da ponudi. Matić je dobar defanzivac, ali ograničen u napadu. Odbranu ne vredi ni komentarisati.
E sad, da li je Murinjo birao te igrače, ili je bio ograničen sa te strane, ja ne znam, pa ne mogu tvrditi da je na njemu odgovornost, ali sam zato siguran da njegova smena ništa ne bi pozitivno donela, jer bez obzira na trenera, ovakav sastav je limitiran. Tu se slažem sa legendama kluba u potpunosti.

Konstatacija

pre 5 godina

Od ovog Nevila cesto se mogu cuti budalastine.Sta je to Pogba do sada pokazao i kakve su njegove lopte?Cesto mnogo losije od Maticevih,koji ne spada u kos sa pomenutim igracima Mancestera,koji stvarno ne zasluzuju dres ovog kluba a ima ih podosta takvih.

Dejan

pre 5 godina

Gospodine Nevil, niko ove sezone u Mancesteru nije imao vise pogresnih pasova no upravo Pogba. Ocajna sezona za njega I treba da gleda ostale na terenu.

panco

pre 5 godina

Vec sam jednom napisao da igraci Uniteda prave mnogo vise para od igraca Citya. Sancez pravi mbogo vise od Aguera. Pa Pogba.. jos njih 3,4 na primer. A gdje je City a gdje United

bgta

pre 5 godina

Volim Matica ali brat bratu uzasan je ove sezone! On kao zadnji vezni,mora da je najbolji kad ekipa igra lose! Mora da kupi vecinu lopti i da dobija duele i uliva sigurnosta.. ali sve kontra! njegova sporost kao da najvise dolazi do izrazaja sad kad ekipi ide lose! Da me neko pogresno razume.. lako je igrati stopera i zadnjeg veznog u ekipi koja dominira sa posedom lopte celu utakmicu pa se skoro i ne oznojis,ovde kad ekipa puca na sve strane,on i jos par njih moraju da su bukvalno najbolji igraci na terenu.. Mani se brate instagrama,drustvenih mreza,slika iz privatnog aviona i toga.. ti si igrac Mancester Junajteda.

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama

Aleksa

pre 5 godina

Erera je i po dolasku iz Španije bio klasa ispod Fabregasa, Mate, Kazorle i ostalih. Felaini nikada nije bio za više od Evertona a Matić je igrač sistema i igra dobro ako i tim igra dobro. Ceo tim Mančestera izuzev golmana je zreo za remont i rasprodaju.

Раде Кузма

pre 5 godina

Погба ће опет бити онај стари, само да оде из Јунактеда. Не може он сам ништа направити, а позиција му је таква да његова игра мора зависити од других играча, који пуцају на све стране. Живи били па видјели.

neutralni felsh

pre 5 godina

"Nekada je Junajted imao napadače kao što je Kantona, koji je loše lopte pretvarao u dobre. Sada ima Lukakua, koji dobre lopte pretvara u loše", rekao je Rajan Gigs.


ala ga je opravio, svaka mu cast :)

Ivan

pre 5 godina

Čitajući komentar Geri Nevila od Pogbi,da nisam pročitao o kome priča,čovjek da pomisli da je riječ o Iniesti. Eej pa nije ostavio Skolsa na klupu nego Pogbu koji isto tako ne umije dvije da sveže.

gustav

pre 5 godina

Ima ova ekipa itekako potencijala, ali znamo u kome je problem. Murinho mora otici cim pre. LIga sampiona visi u sta nisam sumnjao u pocetak sezone. 11 bodova iza Chelsia .Strasno ! ! 19 bodova im bezi Liverpool. A nista bolji Liverpool nije od Uniteda, ali ima coveka na klupi koji izvlaci max iz svakog igraca. Takva je prica i kod Gvardiole. Murinho je zapeo u vremenu i prostoru , igra i fudbal su mu procitani i dosadni. Fudbal se menja, brzi je iz godine u godinu, napadacki se traze nova resenja, a kod njega nikakvih inovacija. Velika greska je bila Uniteda sto kad su dovodili Murinha nisu uzeli Gvardiolu ili Klopa.Oni su ispred svog vremena. Murinho out, dosta je !!

Sale

pre 5 godina

Meni su ovi Englezi stvarno nejasni cime je taj Pogba zasluzio da bude toliko izvikan, ajde da ne dobija sansu ali imao je dosta prilika i vrlo malo je pokazao i to je bilo uglavnom protiv dosta slabijih rivala tipa Jang Bojs u gostima. Evo npr protiv Valensije sada i Sevilje prosle godine je bio najgori na terenu.

dr Nikola

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.
(BOSS, 17. decembar 2018 11:19)

Potrosio je 350miliona vise od Murinja za ove 3 godine pa sad vidi i razmisli.

Wiseman

pre 5 godina

Počnimo redom. Junajted je klub koji nema sportskog direktora. Ed Vudvord to nije. To je čovjek kome je u glavi samo popularizacija kluba. Znači, prvi problem u upravi. Dalje, Žoze Murinjo je trebao da dobije otkaz još od Sevilje. Naravno da on nije kriv što nije dobio adekvatna pojačanja, ali njegova ekipa igra na nivou Plimuta iz Lige 1... Zaratio je sa Bailijem, Pogbom, Valensijom, Sančezom.. Znači donosi nemir u ekipi. To što on ne igra je jednom riječju antifudbal. Koja je to filozofija, ni on ne zna da objasni. Klub bez repa, identiteta, lidera.. Pa pogledajte ko je nekada bio kapiten tog tima, a ko sad.. I naravno igrači. Preko pola ih nije dostojno ovog kluba, ali zalaganje još više njih je nedpoustivo. Ali bitno da kada dođu u klub legne jedan Ševrolet... Da se ne bi slučajno osjetili neugodno. E moj Fergusone, ono što si ti gradio 30 godina, oni su srušili za 5...

Labud

pre 5 godina

Istina. Mi smo imali Jokana, ali Jokan nije mašio pas. Umeo je da dadne glavom. Izmislio poziciju visokog zadnjeg veznog. Ovi današnji su nekoliko puta lošiji od prosečnih od pre 10-20 godina.

Mito

pre 5 godina

Ovde se igra prljava igra protiv Murinja. Pogba ga sabotira, nisu mu odobrili pojačanja, a nekome je zinulo dupe da vodi MU. Murinjo je posle toliko evropskih titula i prvenstava sa ne uvek igrački idealnim ekipama, odjednom zaboravio da bude trener.

BOSS

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.

Čendler Bing

pre 5 godina

"Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.

Pa da, malo je Murinjo do sada potrošio, stvarno bi mogao još malo.

Milan

pre 5 godina

Ima i drugi slucaj. Zamislite nekog od njih trojjoce, koji se trude i grizu na terenu, kako gledaju Pogbu koji vrlo cesto ima obicaj da ne potrci da stigne dodavanje koje mu ne ide pravo u noge, ili krene u dribling, pa kad vidi da ono sto je zamislio ne moze, stane u mestu i pusti da protivnik uzme loptu, ili da lopta izadje u aut.

bgta

pre 5 godina

Volim Matica ali brat bratu uzasan je ove sezone! On kao zadnji vezni,mora da je najbolji kad ekipa igra lose! Mora da kupi vecinu lopti i da dobija duele i uliva sigurnosta.. ali sve kontra! njegova sporost kao da najvise dolazi do izrazaja sad kad ekipi ide lose! Da me neko pogresno razume.. lako je igrati stopera i zadnjeg veznog u ekipi koja dominira sa posedom lopte celu utakmicu pa se skoro i ne oznojis,ovde kad ekipa puca na sve strane,on i jos par njih moraju da su bukvalno najbolji igraci na terenu.. Mani se brate instagrama,drustvenih mreza,slika iz privatnog aviona i toga.. ti si igrac Mancester Junajteda.

BOSS

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.

Labud

pre 5 godina

Istina. Mi smo imali Jokana, ali Jokan nije mašio pas. Umeo je da dadne glavom. Izmislio poziciju visokog zadnjeg veznog. Ovi današnji su nekoliko puta lošiji od prosečnih od pre 10-20 godina.

Mito

pre 5 godina

Ovde se igra prljava igra protiv Murinja. Pogba ga sabotira, nisu mu odobrili pojačanja, a nekome je zinulo dupe da vodi MU. Murinjo je posle toliko evropskih titula i prvenstava sa ne uvek igrački idealnim ekipama, odjednom zaboravio da bude trener.

Sale

pre 5 godina

Meni su ovi Englezi stvarno nejasni cime je taj Pogba zasluzio da bude toliko izvikan, ajde da ne dobija sansu ali imao je dosta prilika i vrlo malo je pokazao i to je bilo uglavnom protiv dosta slabijih rivala tipa Jang Bojs u gostima. Evo npr protiv Valensije sada i Sevilje prosle godine je bio najgori na terenu.

Čendler Bing

pre 5 godina

"Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.

Pa da, malo je Murinjo do sada potrošio, stvarno bi mogao još malo.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Matic je sa 29 godina kupljen za 40miliona evra jer je zeleo da igra za Specijalnog.
Mogao je Manchester da kupi nekog mladjeg i brzeg za te pare ali mogao je i Chelsea da ne kupi Bakayoka kao zamenu za Matica, ne znam ko je gore tu prosao.

PAOK

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.

Aleksa

pre 5 godina

Erera je i po dolasku iz Španije bio klasa ispod Fabregasa, Mate, Kazorle i ostalih. Felaini nikada nije bio za više od Evertona a Matić je igrač sistema i igra dobro ako i tim igra dobro. Ceo tim Mančestera izuzev golmana je zreo za remont i rasprodaju.

Wiseman

pre 5 godina

Počnimo redom. Junajted je klub koji nema sportskog direktora. Ed Vudvord to nije. To je čovjek kome je u glavi samo popularizacija kluba. Znači, prvi problem u upravi. Dalje, Žoze Murinjo je trebao da dobije otkaz još od Sevilje. Naravno da on nije kriv što nije dobio adekvatna pojačanja, ali njegova ekipa igra na nivou Plimuta iz Lige 1... Zaratio je sa Bailijem, Pogbom, Valensijom, Sančezom.. Znači donosi nemir u ekipi. To što on ne igra je jednom riječju antifudbal. Koja je to filozofija, ni on ne zna da objasni. Klub bez repa, identiteta, lidera.. Pa pogledajte ko je nekada bio kapiten tog tima, a ko sad.. I naravno igrači. Preko pola ih nije dostojno ovog kluba, ali zalaganje još više njih je nedpoustivo. Ali bitno da kada dođu u klub legne jedan Ševrolet... Da se ne bi slučajno osjetili neugodno. E moj Fergusone, ono što si ti gradio 30 godina, oni su srušili za 5...

GM

pre 5 godina

MU nema igrace i ko god da dodje za trenera, bez 5-6 novih igraca nista nece bolji biti.

Nije Zidan lud da dodje da se bruka sa ovima, posle 3 LS.

Đorđe

pre 5 godina

Ovi engleski mladi igrači koji igraju u Mančesteru su blago rečeno, suvi prosek. U Fergusonovo vreme, taki igrači ne bi imali mesto ni na klupi. Mančester, realno nema klasu poput Salaha, Aguera, Nejmara, M' Bapea, Grizmana, da ne pominjem Ronalda i Mesija. Pogba jeste kvalitetan, ali očigledno da ne trpi autoritet i da ima problem sa stavom. Juventus nikada ne bi trpeo takvo ponašanje, zato su ga na vreme prodali.
Sančez je dobar igrač, ali očigledno istrošen, Lukaku sem sirove snage nema mnogo toga da ponudi. Matić je dobar defanzivac, ali ograničen u napadu. Odbranu ne vredi ni komentarisati.
E sad, da li je Murinjo birao te igrače, ili je bio ograničen sa te strane, ja ne znam, pa ne mogu tvrditi da je na njemu odgovornost, ali sam zato siguran da njegova smena ništa ne bi pozitivno donela, jer bez obzira na trenera, ovakav sastav je limitiran. Tu se slažem sa legendama kluba u potpunosti.

gustav

pre 5 godina

Ima ova ekipa itekako potencijala, ali znamo u kome je problem. Murinho mora otici cim pre. LIga sampiona visi u sta nisam sumnjao u pocetak sezone. 11 bodova iza Chelsia .Strasno ! ! 19 bodova im bezi Liverpool. A nista bolji Liverpool nije od Uniteda, ali ima coveka na klupi koji izvlaci max iz svakog igraca. Takva je prica i kod Gvardiole. Murinho je zapeo u vremenu i prostoru , igra i fudbal su mu procitani i dosadni. Fudbal se menja, brzi je iz godine u godinu, napadacki se traze nova resenja, a kod njega nikakvih inovacija. Velika greska je bila Uniteda sto kad su dovodili Murinha nisu uzeli Gvardiolu ili Klopa.Oni su ispred svog vremena. Murinho out, dosta je !!

lol

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju. 
(lol, 17. decembar 2018 11:16) 

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama
(Xnodeh, 17. decembar 2018 11:56)

2.500.000 je glrdalo na SP-u kad mu je Modrić zabio kroz oči.

Konstatacija

pre 5 godina

Od ovog Nevila cesto se mogu cuti budalastine.Sta je to Pogba do sada pokazao i kakve su njegove lopte?Cesto mnogo losije od Maticevih,koji ne spada u kos sa pomenutim igracima Mancestera,koji stvarno ne zasluzuju dres ovog kluba a ima ih podosta takvih.

Milan

pre 5 godina

Ima i drugi slucaj. Zamislite nekog od njih trojjoce, koji se trude i grizu na terenu, kako gledaju Pogbu koji vrlo cesto ima obicaj da ne potrci da stigne dodavanje koje mu ne ide pravo u noge, ili krene u dribling, pa kad vidi da ono sto je zamislio ne moze, stane u mestu i pusti da protivnik uzme loptu, ili da lopta izadje u aut.

Ivan kg

pre 5 godina

Zamislite Matica i Ereru dok gledaju kako se Pogba nonsalantno ponasa na terenu kao da je Elvis Prisli licno, dok gubi lopte i nerezonski sutira, i govorom tela i ponasanjem negativno utice na ceo tim.

ojha

pre 5 godina

Malo grijese kada su igraci u pitanju. Mancester ima dobre igrace koje bi pozelio skoro svaki klub(ne sve ali dobar dio). Ovdje je trener problem koji izgleda vise ne zna sta hoće od njih. Matić ili Pogba su odlični igraci.. Lukaku je odlican napadač, Mata je odlican ofanzivni igrac.. Sta tek reci za Sanceza..Mislim da Mourinho ne moze iz njih izvuci maksimum i vrijeme mu je davno bilo da napusti Manchester.

neutralni felsh

pre 5 godina

"Nekada je Junajted imao napadače kao što je Kantona, koji je loše lopte pretvarao u dobre. Sada ima Lukakua, koji dobre lopte pretvara u loše", rekao je Rajan Gigs.


ala ga je opravio, svaka mu cast :)

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Naravno da nije, kad ne postoji nijedan ozbiljan klub koji bi platio ni 1000 evra za tu prevaru sa kupljenim nagradama

Hisagi69

pre 5 godina

(Mito, 17. decembar 2018 11:45)

Od kada je Murinjo na klupi skoro 500 mil.je potroseno,i igra mu je onakva,sam je krvi za pogbu sam ga je hteo kao i sanceza da ovaj ne ode kod pepa,a murinjov problem je sto se fudbal za ovih par sezona promenio a on to nece ili ne ume,zato je i tu gde jeste

Ivan

pre 5 godina

Čitajući komentar Geri Nevila od Pogbi,da nisam pročitao o kome priča,čovjek da pomisli da je riječ o Iniesti. Eej pa nije ostavio Skolsa na klupu nego Pogbu koji isto tako ne umije dvije da sveže.

jer smo tako u mogucnosti

pre 5 godina

Zamislite Pogbu koji gleda Ereru i Freda, sedi i misli se u sebi:
Ja ovo ne mogu da uradim ni na treningu!

Valjda je o tome govorio Nevil?

Eto u kolikoj krizi je Jedinstvo.

Dejan

pre 5 godina

Gospodine Nevil, niko ove sezone u Mancesteru nije imao vise pogresnih pasova no upravo Pogba. Ocajna sezona za njega I treba da gleda ostale na terenu.

KiMi

pre 5 godina

Ne znam za vas ali meni je u katastrofalnom Manu, Matic bio najbolji. Presekao barem 10-15 lopti a dodavanje.. pa kome da d? pâs kad su svi u svom 16-cu..

Kanta

pre 5 godina

Ovo u UTD mu dodje kao konglomerat svih gluposti odjednom. Murinjo provaljen i dosadan trener, vecina igraca ispod proseka za takvu ligu, a hemija 0. Ne znam kako uopste ocekivati nesto vise pre detaljne rekonstrukcije SVEGA?! U ovoj ekipi ne postoji covek koji moze da potera stvari na bolje... ni za milimetar!

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Kazu ljudi da ova ekipa Mance ima potencijala?ima ali a ne ispadne. Ekipa sa Maticem i ostalim ne moze ama bas nista da uradi, tromi i bez ideje, ako nemas brzinu onda to nadoknadis tehnikom, a ovaj skup nema ni jedno ni drugo.

zgslavac

pre 5 godina

Matić je vrlo solidan defenzivni igrač. Problem je u trenerima koji od njega očekuju kreaciju. Jasno je da u reprezentaciji Srbije on preuzima tu ulogu kad je najveća zvijezda. Ali on nije igrač koji donosi razliku. Ako je tim loš i on je loš, ne može on donijeti preokret.

Delija G.

pre 5 godina

U pravu je covek,,,Matic poslednjih par utakmica uzasan,ma cele sezone u losoj formi.Imam neki osecaj da Murinjo obozava da ima Srbina u timu,pa ga samo i zbog toga drzi u igri :-)

VanjaLFC

pre 5 godina

Murinjo je dosao u Celzi pre nekih 15-tak godina kada je sa Portoom uzeo ligu Sampiona. Uz malo srece (finale sa Monakom, nezasluzen prolaz bas protv United-a) i strasnim igracima (Deco, Karvaljo i ostali...) podigao je pehar i sebe predtavio svetu kao specijalni.
Njegov prvi sastanak sa igracima Celzija te godine je poceo sa..."Ja sam osvojio Ligu Sampiona, a ko ste vi?". Uz put, bas taj Abramovič mu ke kupio sve najbolje sto je moglo da se kupi na trzistu, i uzeo je titulu lagano.
Odlaskom iz Engleske, sa izuzetnim igracima u Interu i Realu, cesto je igrao bunker protiv jakih ekipa. Gvardiola ga je osramotio svojim pristupom igri a njegovim dolaskom u City i Klopov "total fudbal" su samo pokazali koliko je u stvari Murinjo zaostao i koliko ga je vreme pregazilo. Nauka napreduje, tehnika takodje, čovek evolvira svakog dana. A Murinjo i njegovo shvatanje igre nazaduje. Takav fudbal se neigra vec 10 godina i zbog toga su likovi kao Rafa Benitez (fala mu na 2004-2007 sezone) i Murinjo stasali za penziju.

v stepanovic

pre 5 godina

Ne iznenadjuje me broj komentara o dva strana kluba koja nemaju nikakve veze sa domacom realnoscu.
Za mene je mnogo aktuelnije, sto se povodom nedavnih rasistickih ispada Celsijevih navijaca, oglasio izvesni bosanski'fudbalski ekspert' Sasa Ibrulj,da iznese u Londonskom Obzerveru 'srpski doprinos' rasizmu u fudbalu. Naime jedan od nasih fudbalera ima tetovazu Momcila Djujica, koga po njemu, Bosnjaci smatraju ratnim zlocincem. Njegovi zlocini za vreme Drugog svetskog rata,su ti sto je branio civilno srpsko stanovnistvo od pro-nacistickih Hrvata i Muslimana.

неко

pre 5 godina

Матић им је држао колико-толико редове у првом полувремену, једну грешку није имао. Срамота да се на Матића окоме, али не чуди ме.

mrmlj

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.

panco

pre 5 godina

Vec sam jednom napisao da igraci Uniteda prave mnogo vise para od igraca Citya. Sancez pravi mbogo vise od Aguera. Pa Pogba.. jos njih 3,4 na primer. A gdje je City a gdje United

dr Nikola

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.
(BOSS, 17. decembar 2018 11:19)

Potrosio je 350miliona vise od Murinja za ove 3 godine pa sad vidi i razmisli.

Tupakamaru

pre 5 godina

Od kad je Murinjo trener u Junajtedu , a Gvardiola u Sitiju (2016. godina) i Klop u Liverpulu pola sezone pre njih trošene su pare ovako:
Junajted potrošio 418, prodao za 103 (u minusu 315 milona)
Siti potrošio 541 prodao za 138 (u minusu 403 miliona)
Liverpul potrošio 430 prodao za 280 (u minusu 150 miliona)
Liverpul je jedino u većem minusu ove sezone što se tiče odnosa prodaja- kupovina.
Izvor možete naći na netu.
E sad vi što se frljate sa ciframa, a ne znate šta pričate, izvolite zvanične podatke.
Sad možete nastaviti sa pričom da li su male pare uložene i koliko je ko uložio, a koliko se isplatio.
Do sad ste uglavnom pričali nebuloze

ajde

pre 5 godina

Posaljite Marsijala ili Rasforda Pepu ili Klopu, pa da vidimo koliko su limitirani. 2 supertalenta koja je Murinjo upropastio. Drzao ih na klupi, bacao na levo/desno krilo zbog 35-togodisnjeg Ibre, pa onda forsirao Lingarda ispred njih. Mladi igraci grese i treba ih istrpeti, a Murinjo to nikada nije mogao.
Covek je napravio gradjanski rat u svlacionici u Madridu, zatim isto u Celsiju, sad opet neki problemi sa igracima. Tu vec prestaje da bude bitno da li su igaci razmazeni ili stagod, cinjenica je da Murinjo ima ozbiljan problem sa kontrolisanjem svlacionice.
Nekad je bio najbolji menadzer na svetu ali uporno odbija da promeni bilo sta u svom pristupu i polako tone sve dublje. Promenio se i fudbal i igraci, a on ostaje isti.

laik

pre 5 godina

@djordje oshea, evans, wes brown, kleverli, richarson, flecer, welbek, hargrivs, mogu tako do sutra.. tek je fergi imao panjeve.. ali je to bila masina..:)

Раде Кузма

pre 5 godina

Погба ће опет бити онај стари, само да оде из Јунактеда. Не може он сам ништа направити, а позиција му је таква да његова игра мора зависити од других играча, који пуцају на све стране. Живи били па видјели.

NoName

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)

Valjalo bi da znaš da je Debrujne bio u Čelziju u vreme dok je Murinjo bio trener. I upravo je Murinjo dao dozvolu da predje u Siti. Murinjo je smatrao da nije dovoljno dobar.

seljacka posla

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin. 


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.
(PAOK, 17. decembar 2018 13:11)

Slazem se, ali mislim da je to romanticno vreme u fudbalu proslo. Junajted je nekada imao 6 7 igraca iz svoje skole kao prvotimce, Barsa isto, a sada svi traze gotove proizvode. Bard je lud ali je jednom prilikom rekao sa velikim klubovima imponuje da plate velike pare za igraca a mozda u svojim skolama imaju bolje. Cist primer je koliko godina La Masija nije izbacila kvalitetnog igraca ili Mancester, lakse im je da plate 50 milki za Marsijala na primer nego da 2 3 godine prave igraca od nule

neutralni felsh

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)


lepo i istinito receno. uzgred, pol skols je isto u penziji pa nikad nije imao ovako tendenciozne izjave, a pise odlicne kolumne o fudbalu i sto kazu za ovu dvojicu je izmislio fudbal.

bastovan

pre 5 godina

Glavni problem utd-a je taktika Murinja. Covek svaki mec igra sa 3 zadnja vezna(Matic,Herera i Felaini) a nema klasicnu 10-ku koja ce spojiti brza krila i Lukakua sa loptom. U dansnjem brzom fudbalu to ne prolazi. Bekovi koje je mancester uvek imao su trenutno ocajni,a stoperi su prica za sebe!!!

Dragan

pre 5 godina

Sve vise mislim da se Junajted nece vratiti na staro jos 20, 30 godina. Toliko novca potrosili a i dalje im hvali 8 igraca minimum sto je neverovatno. Takodje sto je neko rekao sad niko nece u UTD osim za ogromne pare a takvi im ne trebaju jer ce igrati na 50% svojih mogucnosti.

Gtr

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.

dado

pre 5 godina

dragi strucnjaci, sad ste ..... motku. gdje jadnog pogbu, koji je u unitedu odigrao 3 dobre utakmice u 3 godine. ne volim mourinha, ali je predugo drzao pogbu na terenu, njegova nonsalancija i ponasanje je grozno. pa treba tim komentatorima pustiti snimak neke pogbine utakmice, pa da vide kako on dodava i sta pokusava, kad uopce ne treba. da se trude i da su slabi. ne mogu reci da je to tako. pa kod fergusona su veliku ulogu imali igraci koji ni prije ni poslije nisu napravili nista zapazeno. jebote jedan ji sung park je bio vazan igrac, pa alan smith je postao veznjak, koji je davao svoj dio. silvestre, brown, o shea, cak i anderson je dao svoje. ali da ti igraci daju sto treba, moraju te postovati, moraju ti vjerovati i moraju te cijeniti. danas mourniha mogu cjeniti samo u finskoj ligi, kako ce ga i cjeniti kad se posavadjao u svakom klubu sa skoro svima. od legende ikera, pa doktorice i igraca u chelseau do sada pogbe i jos kojeg igraca.
nemojte mi reci da je jedan milner neki avion, ili wijanludum. da je robertson izvrsatan bek, clyne kao rezerva, da je lovren tako vrhunski stoper. ali imaju sistem, uigrali su ga i gaze, melju... kao i city....svi kazu koliko je pep potrosio...na koga? edersona? sanea? jesusa?
pa to su sve anonimci bili prema sanchezu, lukaku, pogbi......ovaj united sa klopom ili pepom bi imao sigurno barem 10 do 15 bodova vise.

NoName

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.
(mrmlj, 17. decembar 2018 15:09)



"ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem." Ti pokušavaš da nam objasniš da je Modrić podjednako dobar kao Ronaldo i Mesi?!? Šališ li se ti? Tvoji argumenti su smešni, kao kad bih ja tvrdio da je Grčka reprezentacija u rangu sa španskom jer imaju osvojeno EP.

NoName

pre 5 godina

(NoName, 17. decembar 2018 16:35) 
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca. 
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca. 
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice. 
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu. 

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac? 

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije? 

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.
(mrmlj, 17. decembar 2018 17:12)


Ti, za početak, treba da shvatiš da je Degenek daleko bolji štoper od Mesija. Ali to nikako ne znači da je bolji fudbaler od njega. Isto tako, to što Modrić ne igra na istoj poziciji kao Mesi, ne znači da je bolji igrač. To je argument samo u tvojoj glavi. I još nešto - Mesi odavno nije neko ko postiže samo golove. On ne igra centarfora. Igrao je samo jednu sezonu centarfora, onu pre kupovine Suareza, i te sezone postigao 92 gola. Modrić toliko nije postigao od petlića. I nigde nisam rekao da je Modrić loš, samo tvrdim da nije najbolji. Nije ni u top 3.

Igor

pre 5 godina

Vecina sa ovog sajta je do pre godinu dve tvrdila da je matic najbolji vezni u ligi bolji cak i od yaye turea a evo sada se vidi kvalitet matica.
Yaya toure je u sezoni 2013-2014 postigao ukupno 24 gola i 16 asistencija znaci samo u jednoj sezoni vise nego sto ce matic postici za citavu karijeru a tada je yaya imao 31 godinu, tu kreativnost igre,asistencije, sut i pregled igre matic nece nikada imati, Po meni yaya toure najbolji vezni igrac koji je igrao u premijer ligi u poslednji 10 god

mrmlj

pre 5 godina

@(NoName, 17. decembar 2018 16:35)
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca.
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca.
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice.
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu.

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac?

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije?

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Naravno da nije, kad ne postoji nijedan ozbiljan klub koji bi platio ni 1000 evra za tu prevaru sa kupljenim nagradama

gustav

pre 5 godina

Ima ova ekipa itekako potencijala, ali znamo u kome je problem. Murinho mora otici cim pre. LIga sampiona visi u sta nisam sumnjao u pocetak sezone. 11 bodova iza Chelsia .Strasno ! ! 19 bodova im bezi Liverpool. A nista bolji Liverpool nije od Uniteda, ali ima coveka na klupi koji izvlaci max iz svakog igraca. Takva je prica i kod Gvardiole. Murinho je zapeo u vremenu i prostoru , igra i fudbal su mu procitani i dosadni. Fudbal se menja, brzi je iz godine u godinu, napadacki se traze nova resenja, a kod njega nikakvih inovacija. Velika greska je bila Uniteda sto kad su dovodili Murinha nisu uzeli Gvardiolu ili Klopa.Oni su ispred svog vremena. Murinho out, dosta je !!

Mito

pre 5 godina

Ovde se igra prljava igra protiv Murinja. Pogba ga sabotira, nisu mu odobrili pojačanja, a nekome je zinulo dupe da vodi MU. Murinjo je posle toliko evropskih titula i prvenstava sa ne uvek igrački idealnim ekipama, odjednom zaboravio da bude trener.

Xnodeh

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju.
(lol, 17. decembar 2018 11:16)

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama

Čendler Bing

pre 5 godina

"Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.

Pa da, malo je Murinjo do sada potrošio, stvarno bi mogao još malo.

Labud

pre 5 godina

Istina. Mi smo imali Jokana, ali Jokan nije mašio pas. Umeo je da dadne glavom. Izmislio poziciju visokog zadnjeg veznog. Ovi današnji su nekoliko puta lošiji od prosečnih od pre 10-20 godina.

bgta

pre 5 godina

Volim Matica ali brat bratu uzasan je ove sezone! On kao zadnji vezni,mora da je najbolji kad ekipa igra lose! Mora da kupi vecinu lopti i da dobija duele i uliva sigurnosta.. ali sve kontra! njegova sporost kao da najvise dolazi do izrazaja sad kad ekipi ide lose! Da me neko pogresno razume.. lako je igrati stopera i zadnjeg veznog u ekipi koja dominira sa posedom lopte celu utakmicu pa se skoro i ne oznojis,ovde kad ekipa puca na sve strane,on i jos par njih moraju da su bukvalno najbolji igraci na terenu.. Mani se brate instagrama,drustvenih mreza,slika iz privatnog aviona i toga.. ti si igrac Mancester Junajteda.

BOSS

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.

KiMi

pre 5 godina

Ne znam za vas ali meni je u katastrofalnom Manu, Matic bio najbolji. Presekao barem 10-15 lopti a dodavanje.. pa kome da d? pâs kad su svi u svom 16-cu..

Mr_Melbourne

pre 5 godina

Kazu ljudi da ova ekipa Mance ima potencijala?ima ali a ne ispadne. Ekipa sa Maticem i ostalim ne moze ama bas nista da uradi, tromi i bez ideje, ako nemas brzinu onda to nadoknadis tehnikom, a ovaj skup nema ni jedno ni drugo.

Dragan

pre 5 godina

Sve vise mislim da se Junajted nece vratiti na staro jos 20, 30 godina. Toliko novca potrosili a i dalje im hvali 8 igraca minimum sto je neverovatno. Takodje sto je neko rekao sad niko nece u UTD osim za ogromne pare a takvi im ne trebaju jer ce igrati na 50% svojih mogucnosti.

v stepanovic

pre 5 godina

Ne iznenadjuje me broj komentara o dva strana kluba koja nemaju nikakve veze sa domacom realnoscu.
Za mene je mnogo aktuelnije, sto se povodom nedavnih rasistickih ispada Celsijevih navijaca, oglasio izvesni bosanski'fudbalski ekspert' Sasa Ibrulj,da iznese u Londonskom Obzerveru 'srpski doprinos' rasizmu u fudbalu. Naime jedan od nasih fudbalera ima tetovazu Momcila Djujica, koga po njemu, Bosnjaci smatraju ratnim zlocincem. Njegovi zlocini za vreme Drugog svetskog rata,su ti sto je branio civilno srpsko stanovnistvo od pro-nacistickih Hrvata i Muslimana.

ojha

pre 5 godina

Malo grijese kada su igraci u pitanju. Mancester ima dobre igrace koje bi pozelio skoro svaki klub(ne sve ali dobar dio). Ovdje je trener problem koji izgleda vise ne zna sta hoće od njih. Matić ili Pogba su odlični igraci.. Lukaku je odlican napadač, Mata je odlican ofanzivni igrac.. Sta tek reci za Sanceza..Mislim da Mourinho ne moze iz njih izvuci maksimum i vrijeme mu je davno bilo da napusti Manchester.

Dejan

pre 5 godina

Gospodine Nevil, niko ove sezone u Mancesteru nije imao vise pogresnih pasova no upravo Pogba. Ocajna sezona za njega I treba da gleda ostale na terenu.

dr Nikola

pre 5 godina

Murinjo prica da nema moc koju ima Pep u Mancester Siti sto je donekle i tacno,al oni imaju problem sto sad niti jedan igrac extra klase nece da dodje tamo,osim ako mu ne ponude 500 hiljada sedmicno. Ne vjerujem da je Gvardiola potrosio 300 miliona na pojacanja,a napravio je ekipu za 6 do 7 godina da je miran.Mozda jos dvojica i to je to.A Mancester J treba da dovede jedno 10 igraca.
(BOSS, 17. decembar 2018 11:19)

Potrosio je 350miliona vise od Murinja za ove 3 godine pa sad vidi i razmisli.

Раде Кузма

pre 5 godina

Погба ће опет бити онај стари, само да оде из Јунактеда. Не може он сам ништа направити, а позиција му је таква да његова игра мора зависити од других играча, који пуцају на све стране. Живи били па видјели.

jer smo tako u mogucnosti

pre 5 godina

Zamislite Pogbu koji gleda Ereru i Freda, sedi i misli se u sebi:
Ja ovo ne mogu da uradim ni na treningu!

Valjda je o tome govorio Nevil?

Eto u kolikoj krizi je Jedinstvo.

PAOK

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin.


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.

lol

pre 5 godina

Modrić nije na pro'daju. 
(lol, 17. decembar 2018 11:16) 

Zamisli sinoc ceo svet gledao predstavu Mesija i sprdao se sa Modricevim kupljenim nagradama
(Xnodeh, 17. decembar 2018 11:56)

2.500.000 je glrdalo na SP-u kad mu je Modrić zabio kroz oči.

Delija G.

pre 5 godina

U pravu je covek,,,Matic poslednjih par utakmica uzasan,ma cele sezone u losoj formi.Imam neki osecaj da Murinjo obozava da ima Srbina u timu,pa ga samo i zbog toga drzi u igri :-)

NoName

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.
(mrmlj, 17. decembar 2018 15:09)



"ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem." Ti pokušavaš da nam objasniš da je Modrić podjednako dobar kao Ronaldo i Mesi?!? Šališ li se ti? Tvoji argumenti su smešni, kao kad bih ja tvrdio da je Grčka reprezentacija u rangu sa španskom jer imaju osvojeno EP.

Konstatacija

pre 5 godina

Od ovog Nevila cesto se mogu cuti budalastine.Sta je to Pogba do sada pokazao i kakve su njegove lopte?Cesto mnogo losije od Maticevih,koji ne spada u kos sa pomenutim igracima Mancestera,koji stvarno ne zasluzuju dres ovog kluba a ima ih podosta takvih.

Gtr

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.

NoName

pre 5 godina

(NoName, 17. decembar 2018 16:35) 
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca. 
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca. 
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice. 
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu. 

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac? 

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije? 

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.
(mrmlj, 17. decembar 2018 17:12)


Ti, za početak, treba da shvatiš da je Degenek daleko bolji štoper od Mesija. Ali to nikako ne znači da je bolji fudbaler od njega. Isto tako, to što Modrić ne igra na istoj poziciji kao Mesi, ne znači da je bolji igrač. To je argument samo u tvojoj glavi. I još nešto - Mesi odavno nije neko ko postiže samo golove. On ne igra centarfora. Igrao je samo jednu sezonu centarfora, onu pre kupovine Suareza, i te sezone postigao 92 gola. Modrić toliko nije postigao od petlića. I nigde nisam rekao da je Modrić loš, samo tvrdim da nije najbolji. Nije ni u top 3.

Đorđe

pre 5 godina

Ovi engleski mladi igrači koji igraju u Mančesteru su blago rečeno, suvi prosek. U Fergusonovo vreme, taki igrači ne bi imali mesto ni na klupi. Mančester, realno nema klasu poput Salaha, Aguera, Nejmara, M' Bapea, Grizmana, da ne pominjem Ronalda i Mesija. Pogba jeste kvalitetan, ali očigledno da ne trpi autoritet i da ima problem sa stavom. Juventus nikada ne bi trpeo takvo ponašanje, zato su ga na vreme prodali.
Sančez je dobar igrač, ali očigledno istrošen, Lukaku sem sirove snage nema mnogo toga da ponudi. Matić je dobar defanzivac, ali ograničen u napadu. Odbranu ne vredi ni komentarisati.
E sad, da li je Murinjo birao te igrače, ili je bio ograničen sa te strane, ja ne znam, pa ne mogu tvrditi da je na njemu odgovornost, ali sam zato siguran da njegova smena ništa ne bi pozitivno donela, jer bez obzira na trenera, ovakav sastav je limitiran. Tu se slažem sa legendama kluba u potpunosti.

Sale

pre 5 godina

Meni su ovi Englezi stvarno nejasni cime je taj Pogba zasluzio da bude toliko izvikan, ajde da ne dobija sansu ali imao je dosta prilika i vrlo malo je pokazao i to je bilo uglavnom protiv dosta slabijih rivala tipa Jang Bojs u gostima. Evo npr protiv Valensije sada i Sevilje prosle godine je bio najgori na terenu.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Matic je sa 29 godina kupljen za 40miliona evra jer je zeleo da igra za Specijalnog.
Mogao je Manchester da kupi nekog mladjeg i brzeg za te pare ali mogao je i Chelsea da ne kupi Bakayoka kao zamenu za Matica, ne znam ko je gore tu prosao.

VanjaLFC

pre 5 godina

Murinjo je dosao u Celzi pre nekih 15-tak godina kada je sa Portoom uzeo ligu Sampiona. Uz malo srece (finale sa Monakom, nezasluzen prolaz bas protv United-a) i strasnim igracima (Deco, Karvaljo i ostali...) podigao je pehar i sebe predtavio svetu kao specijalni.
Njegov prvi sastanak sa igracima Celzija te godine je poceo sa..."Ja sam osvojio Ligu Sampiona, a ko ste vi?". Uz put, bas taj Abramovič mu ke kupio sve najbolje sto je moglo da se kupi na trzistu, i uzeo je titulu lagano.
Odlaskom iz Engleske, sa izuzetnim igracima u Interu i Realu, cesto je igrao bunker protiv jakih ekipa. Gvardiola ga je osramotio svojim pristupom igri a njegovim dolaskom u City i Klopov "total fudbal" su samo pokazali koliko je u stvari Murinjo zaostao i koliko ga je vreme pregazilo. Nauka napreduje, tehnika takodje, čovek evolvira svakog dana. A Murinjo i njegovo shvatanje igre nazaduje. Takav fudbal se neigra vec 10 godina i zbog toga su likovi kao Rafa Benitez (fala mu na 2004-2007 sezone) i Murinjo stasali za penziju.

Ivan

pre 5 godina

Čitajući komentar Geri Nevila od Pogbi,da nisam pročitao o kome priča,čovjek da pomisli da je riječ o Iniesti. Eej pa nije ostavio Skolsa na klupu nego Pogbu koji isto tako ne umije dvije da sveže.

GM

pre 5 godina

MU nema igrace i ko god da dodje za trenera, bez 5-6 novih igraca nista nece bolji biti.

Nije Zidan lud da dodje da se bruka sa ovima, posle 3 LS.

neutralni felsh

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)


lepo i istinito receno. uzgred, pol skols je isto u penziji pa nikad nije imao ovako tendenciozne izjave, a pise odlicne kolumne o fudbalu i sto kazu za ovu dvojicu je izmislio fudbal.

neutralni felsh

pre 5 godina

"Nekada je Junajted imao napadače kao što je Kantona, koji je loše lopte pretvarao u dobre. Sada ima Lukakua, koji dobre lopte pretvara u loše", rekao je Rajan Gigs.


ala ga je opravio, svaka mu cast :)

mrmlj

pre 5 godina

@(NoName, 17. decembar 2018 16:35)
za pocetak, treba da shvatis da poredjenje modrica i ronalda ili mesija nema smisla jer su sasvim razliciti tipovi igraca.
modric je vrhunski igrac na svojoj poziciji i to je cinjenica koju ne moze da promeni cinjenica da ima drugih, atraktivnijih i popularnijih igraca.
ako o njemu sudimo na osnovu broja postignutih golova, onda je sigurno losiji od ronalda i mesija ali ako bismo ih ocenjivali po nekim drugim parametrima onda modric ne samo da je podjednako dobar nego i bolji od njih dvojice.
kada to shvatis, onda mozemo da pricamo o fudbalu.

pa jedan cavi je dok je jos kao petlic barselone sve vreme utakmice provodio oko centra igralista i na ocevo pitanje zasto ne ode napred u napad sa ostalom decom rekao da ako on ne ostane tu lopta nece doci tamo. da li on zbog toga nije bio vrhunski igrac?

do tada, slobodno zivi u ubedjenju da je postizanje golova jedino merilo fudbalskog kvaliteta. ko sam ja da ti rusim iluzije?

i da, te 2004. godine je grcka definitivno bila bolja reprezentacija od spanske. spanska je bila bolja svaki put pre i posle toga (za sada), ali na tom jednom jedinom turniru je grcka svakako bila bolja, svidelo se to nekome ili ne.

panco

pre 5 godina

Vec sam jednom napisao da igraci Uniteda prave mnogo vise para od igraca Citya. Sancez pravi mbogo vise od Aguera. Pa Pogba.. jos njih 3,4 na primer. A gdje je City a gdje United

Hisagi69

pre 5 godina

(Mito, 17. decembar 2018 11:45)

Od kada je Murinjo na klupi skoro 500 mil.je potroseno,i igra mu je onakva,sam je krvi za pogbu sam ga je hteo kao i sanceza da ovaj ne ode kod pepa,a murinjov problem je sto se fudbal za ovih par sezona promenio a on to nece ili ne ume,zato je i tu gde jeste

Ivan kg

pre 5 godina

Zamislite Matica i Ereru dok gledaju kako se Pogba nonsalantno ponasa na terenu kao da je Elvis Prisli licno, dok gubi lopte i nerezonski sutira, i govorom tela i ponasanjem negativno utice na ceo tim.

Igor

pre 5 godina

Vecina sa ovog sajta je do pre godinu dve tvrdila da je matic najbolji vezni u ligi bolji cak i od yaye turea a evo sada se vidi kvalitet matica.
Yaya toure je u sezoni 2013-2014 postigao ukupno 24 gola i 16 asistencija znaci samo u jednoj sezoni vise nego sto ce matic postici za citavu karijeru a tada je yaya imao 31 godinu, tu kreativnost igre,asistencije, sut i pregled igre matic nece nikada imati, Po meni yaya toure najbolji vezni igrac koji je igrao u premijer ligi u poslednji 10 god

неко

pre 5 godina

Матић им је држао колико-толико редове у првом полувремену, једну грешку није имао. Срамота да се на Матића окоме, али не чуди ме.

bastovan

pre 5 godina

Glavni problem utd-a je taktika Murinja. Covek svaki mec igra sa 3 zadnja vezna(Matic,Herera i Felaini) a nema klasicnu 10-ku koja ce spojiti brza krila i Lukakua sa loptom. U dansnjem brzom fudbalu to ne prolazi. Bekovi koje je mancester uvek imao su trenutno ocajni,a stoperi su prica za sebe!!!

Wiseman

pre 5 godina

Počnimo redom. Junajted je klub koji nema sportskog direktora. Ed Vudvord to nije. To je čovjek kome je u glavi samo popularizacija kluba. Znači, prvi problem u upravi. Dalje, Žoze Murinjo je trebao da dobije otkaz još od Sevilje. Naravno da on nije kriv što nije dobio adekvatna pojačanja, ali njegova ekipa igra na nivou Plimuta iz Lige 1... Zaratio je sa Bailijem, Pogbom, Valensijom, Sančezom.. Znači donosi nemir u ekipi. To što on ne igra je jednom riječju antifudbal. Koja je to filozofija, ni on ne zna da objasni. Klub bez repa, identiteta, lidera.. Pa pogledajte ko je nekada bio kapiten tog tima, a ko sad.. I naravno igrači. Preko pola ih nije dostojno ovog kluba, ali zalaganje još više njih je nedpoustivo. Ali bitno da kada dođu u klub legne jedan Ševrolet... Da se ne bi slučajno osjetili neugodno. E moj Fergusone, ono što si ti gradio 30 godina, oni su srušili za 5...

Kanta

pre 5 godina

Ovo u UTD mu dodje kao konglomerat svih gluposti odjednom. Murinjo provaljen i dosadan trener, vecina igraca ispod proseka za takvu ligu, a hemija 0. Ne znam kako uopste ocekivati nesto vise pre detaljne rekonstrukcije SVEGA?! U ovoj ekipi ne postoji covek koji moze da potera stvari na bolje... ni za milimetar!

ajde

pre 5 godina

Posaljite Marsijala ili Rasforda Pepu ili Klopu, pa da vidimo koliko su limitirani. 2 supertalenta koja je Murinjo upropastio. Drzao ih na klupi, bacao na levo/desno krilo zbog 35-togodisnjeg Ibre, pa onda forsirao Lingarda ispred njih. Mladi igraci grese i treba ih istrpeti, a Murinjo to nikada nije mogao.
Covek je napravio gradjanski rat u svlacionici u Madridu, zatim isto u Celsiju, sad opet neki problemi sa igracima. Tu vec prestaje da bude bitno da li su igaci razmazeni ili stagod, cinjenica je da Murinjo ima ozbiljan problem sa kontrolisanjem svlacionice.
Nekad je bio najbolji menadzer na svetu ali uporno odbija da promeni bilo sta u svom pristupu i polako tone sve dublje. Promenio se i fudbal i igraci, a on ostaje isti.

zgslavac

pre 5 godina

Matić je vrlo solidan defenzivni igrač. Problem je u trenerima koji od njega očekuju kreaciju. Jasno je da u reprezentaciji Srbije on preuzima tu ulogu kad je najveća zvijezda. Ali on nije igrač koji donosi razliku. Ako je tim loš i on je loš, ne može on donijeti preokret.

seljacka posla

pre 5 godina

"U tome je problem. Oni daju sve od sebe, ali su loši. Defanzivno – katastrofa. Kupite igrača, vi ste Mančester, ogroman klub", poručio je Kin. 


Da je Ferguson tako radio nikad ne bi postao legenda.Koliko je samo dobrih igraca u prvi tim uveo iz skole Mancestera.A sada Kin prica o kupovini.Pa majstori zavrnite rukave i pravite igrace u svojoj skoli.
(PAOK, 17. decembar 2018 13:11)

Slazem se, ali mislim da je to romanticno vreme u fudbalu proslo. Junajted je nekada imao 6 7 igraca iz svoje skole kao prvotimce, Barsa isto, a sada svi traze gotove proizvode. Bard je lud ali je jednom prilikom rekao sa velikim klubovima imponuje da plate velike pare za igraca a mozda u svojim skolama imaju bolje. Cist primer je koliko godina La Masija nije izbacila kvalitetnog igraca ili Mancester, lakse im je da plate 50 milki za Marsijala na primer nego da 2 3 godine prave igraca od nule

mrmlj

pre 5 godina

@(Mr_Melbourne, 17. decembar 2018 12:43)
da li si svestan da je matic sa celsijem uzeo dve titule i da je matic bio jedan od glavnih igraca u toj ekipi u oba navrata?

@(Xnodeh, 17. decembar 2018 12:47)
ne preteruj. naravno da su ronaldo, mesi i jos neki igraci atraktivniji za gledanje, marketinski isplativiji i popularniji od modrica ali to ne cini modrica nista manje dobrim igracem. mozda i nije zasluzio zlatnu loptu ali decko je vec godinama u svetskom vrhu, osvaja trofeje sa realom, postize sjajne rezultate sa hrvatskom reprezentacijom... mi od vidica nemamo igraca koji toliko utice na igru svoje ekipe a pitanje je kad smo pre vidica imali takvog.

razumem da ga ne volis, ali nemoj preterivati jer time ispadas neozbiljan i diskvalifikujes se iz ozbiljne diskusije.

dado

pre 5 godina

dragi strucnjaci, sad ste ..... motku. gdje jadnog pogbu, koji je u unitedu odigrao 3 dobre utakmice u 3 godine. ne volim mourinha, ali je predugo drzao pogbu na terenu, njegova nonsalancija i ponasanje je grozno. pa treba tim komentatorima pustiti snimak neke pogbine utakmice, pa da vide kako on dodava i sta pokusava, kad uopce ne treba. da se trude i da su slabi. ne mogu reci da je to tako. pa kod fergusona su veliku ulogu imali igraci koji ni prije ni poslije nisu napravili nista zapazeno. jebote jedan ji sung park je bio vazan igrac, pa alan smith je postao veznjak, koji je davao svoj dio. silvestre, brown, o shea, cak i anderson je dao svoje. ali da ti igraci daju sto treba, moraju te postovati, moraju ti vjerovati i moraju te cijeniti. danas mourniha mogu cjeniti samo u finskoj ligi, kako ce ga i cjeniti kad se posavadjao u svakom klubu sa skoro svima. od legende ikera, pa doktorice i igraca u chelseau do sada pogbe i jos kojeg igraca.
nemojte mi reci da je jedan milner neki avion, ili wijanludum. da je robertson izvrsatan bek, clyne kao rezerva, da je lovren tako vrhunski stoper. ali imaju sistem, uigrali su ga i gaze, melju... kao i city....svi kazu koliko je pep potrosio...na koga? edersona? sanea? jesusa?
pa to su sve anonimci bili prema sanchezu, lukaku, pogbi......ovaj united sa klopom ili pepom bi imao sigurno barem 10 do 15 bodova vise.

laik

pre 5 godina

@djordje oshea, evans, wes brown, kleverli, richarson, flecer, welbek, hargrivs, mogu tako do sutra.. tek je fergi imao panjeve.. ali je to bila masina..:)

Aleksa

pre 5 godina

Erera je i po dolasku iz Španije bio klasa ispod Fabregasa, Mate, Kazorle i ostalih. Felaini nikada nije bio za više od Evertona a Matić je igrač sistema i igra dobro ako i tim igra dobro. Ceo tim Mančestera izuzev golmana je zreo za remont i rasprodaju.

Milan

pre 5 godina

Ima i drugi slucaj. Zamislite nekog od njih trojjoce, koji se trude i grizu na terenu, kako gledaju Pogbu koji vrlo cesto ima obicaj da ne potrci da stigne dodavanje koje mu ne ide pravo u noge, ili krene u dribling, pa kad vidi da ono sto je zamislio ne moze, stane u mestu i pusti da protivnik uzme loptu, ili da lopta izadje u aut.

Tupakamaru

pre 5 godina

Od kad je Murinjo trener u Junajtedu , a Gvardiola u Sitiju (2016. godina) i Klop u Liverpulu pola sezone pre njih trošene su pare ovako:
Junajted potrošio 418, prodao za 103 (u minusu 315 milona)
Siti potrošio 541 prodao za 138 (u minusu 403 miliona)
Liverpul potrošio 430 prodao za 280 (u minusu 150 miliona)
Liverpul je jedino u većem minusu ove sezone što se tiče odnosa prodaja- kupovina.
Izvor možete naći na netu.
E sad vi što se frljate sa ciframa, a ne znate šta pričate, izvolite zvanične podatke.
Sad možete nastaviti sa pričom da li su male pare uložene i koliko je ko uložio, a koliko se isplatio.
Do sad ste uglavnom pričali nebuloze

NoName

pre 5 godina

Uvek neki periferni penzioneri komentarisu sadasnje stanje u sportu, poput Gerija Nevila i mesara Kina. Gigs je klasa ali mizerija od coveka, ne bih ga dovodio na televiziju za primer. Nijedan od ovih nabrojanih veznjaka u MU nije los igrac, ni Pogba naravno. Bolji su svi od Kina svakako. Sistem igre Murinjov zahteva all around kreativca, kao sto je imao Snajdera ili Deka. Pogba to nije, ima druge kvalitete. Treba mu neko tipa Debrujne, jos bolje Grizman. Mozda i Rakitic. Nas Tadic da ima malo bolje fizikalije savrseno bi se uklopio.
(Gtr, 17. decembar 2018 14:05)

Valjalo bi da znaš da je Debrujne bio u Čelziju u vreme dok je Murinjo bio trener. I upravo je Murinjo dao dozvolu da predje u Siti. Murinjo je smatrao da nije dovoljno dobar.