Nedelja, 16.12.2018.

22:18

Dončić se "šali" sa NBA, Kavaj preuzima Lebronov tron

Izvor: Luka Nikoliæ

Donèiæ se "šali" sa NBA, Kavaj preuzima Lebronov tron IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

61 Komentari

Sortiraj po:

jorgovan

pre 5 godina

Kawhi je dosao u ekipu koja je prosle godine imala drugi najbolji skor lige i bila ubedljivo najbolja na istoku. Toronto je mislim 7/1 bez njega u timu ove godine i razbili su kompletan GS u gostima bez njega, tako da je prica suplja skroz. Ko ne zna za coveka ne postoji leva strana, sinoc su ga bas prozivali komentatori protiv Denvera za to. Svi znamo gde su Lakersi bili prose godine (a gde je Klivlend ove) a evo ih sad na 4. poziciji sto bi hejteri rekli "strasnom zapadu", a sve bez startnog pleja i beka. Ni jedan igrac u ligi nema toliki uticaj na ekipu kao Lebron. Mislim da ce Lakersi igrati najmanje polufinale zapada, jer sa svakom ekipom mogu da igraju u plejofu osim sa GS. Sezona je dosta interesantna, mada i dalje ni jedna ekipa sa zapada ne moze da parira GS dok na istoku imaju 2,3 vrlo nezgodna protivnika. Perice smaras sa MJ-om covek ne igra kosarku 20 godina.

Mirko

pre 5 godina

Kvalitetan tekst.
Želim više ovako kvalitetnih tekstova o košarci i NBA,
jer mi je dosta da čitam tupave komentare navijački
orjentisanih klinaca.

cirkus zivi

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
(Змај, 17. decembar 2018 17:15)

@ 19 godina.

big

pre 5 godina

Dončić je prava buduća zvezda, talentovani, odlučni belac, takmičarskog duha, hrabar, odvažan, lep, mlad. Prepoznali su to Ameri, dobro leglo Dalasu, na zalasku Novickog imaju novu zvezdu da kuju. Zato mu je sve dozvoljeno, jer znaju da će tako više napredovati i jednoga dana se boriti za prsten. Kamo sreće da naši klubovi imaji luksuz da tako razvijaju igrače, jedino Mega, ali je sistem takav da je potreban kvalitet odmah i tu uliću Ameri koji ne prodju tamo. Evropa mora da lagano menja sistem, kako dugoročno ne bi ostala druga liga NBA...

nije bolest sve sto boli

pre 5 godina

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 17. decembar 2018 20:57)

Znaci statistika govori da je Lebron stigao i uspeo da igra duplo vise finala od Jordana :D

Mita

pre 5 godina

Cinik, čovek je u pravu za Dragića.
Ovo je zvanično sa nba sajta.
Inače je ste I sjajan igrač i jeste donirao u Banja Luci, a i dao sam ti plus iako su ti podaci netačni.
http://www.nba.com/players/goran/dragic/201609

vince carter

pre 5 godina

@Banjaluka ljudima poput tebe koji pricaju o brojevima i to u timskim sportovima gde se i igra i pravila menjaju ne zasluzuju ni da im se replicira jer nemaju pojma o cemu pricaju jer su robovi medija to jest brojeva. Brojke ce reci da je Westbruk bolji asistent od Jasona Kida,Steve Nasha,Birda a to ne da nije tacno nego je smesno uopste porediti. Na istom broju odigranih utakmica Jordan je bolji od Lebrona u tri kategorije ako ces o brojevima. Regularni deo sezone se igra slabijim intezitetom nego nekadasnji All Star maltene. Asistencije se broje drugacije itd. Niko ne moze da parira Wiltu u brojevima ali vi tu onda uzimate parametar eru u kojoj je igrao a kad se prica o Jordanovim prstenovima onda uzimate Billa Russella kao relevantan primer iako je igrao u istoj eri kao Wilt. A da je Lebron igrao ranije,takodje bi njega blatili i govorili da je neki sadasnji igrac mnogo bolji od njega. Sta bi uradio onakav atleta kao Wilt sa danasnjim treninzima,medicinom i novcem koji se vrti? O Jordanu ne zelim uopsre da trosim reci,covek je sa 39 godina cinio smesnim Pola Pirsa,Cartera,Jeffersona,Dirka u duelima jedan na jedan a kamoli u prajmu. Te prve sezone u Wizardsima je igrao 46 meceva i brojke su mu rasle iz meca u mec do povrede i operacije kolena,10 utakmica pre povrede imao je prosek 29p po mecu a Wizardsi playof poziciju.

nepismeni

pre 5 godina

Doncic se šali sa NBA "indexing" korisnosti identičnim kao Bogdana Bogdanovića(proverite,imate svu statistiku na nba.com ili espn.com) a manji od Bjelicinog ove sezone.Od kada je 17,5 poena prosečno uz 4 izgubljene lopte i lošijim procentima šuta iz igre,za tri i sa bacanja od Bogdana Bogdanovića "igranje" sa NBA a za Bogdana i Bjelicu se ne pišu hvalospevi nego samo da igraju solidno?

Milan

pre 5 godina

Mene ipak najviše fascinira Sakramento!
Divac je od ekipe koja upropaštava igrače napravio talentovani tim, Foks je MIP trenutno, Hild napreduje drugu sezonu za redom, ako slično ponove sa Baglijem koji ima monstruozne fizikalije i uz prazan seleri kep svašta mogu da naprave. Divac jedino ne može da prevaziđe ograničenje sredine, tj malo su tržište da bi privukli najveće zvezde.

Goran

pre 5 godina

(C i n i k, 17. decembar 2018 19:36)

Daj bre covece nemoj da smaras, prvo, nije Srbin nego Slovenac !
Drugo, idi na statistiku koju god hoces, i gde god hoces i videces da Dragic nikada ni u jednoj sezoni nije imao 22pts u proseku !

Trece, 13.8 u dosadasnjoj KARIJERI !
Ima 32 godine, jel ti to hoces da kazes da ce nekim cudom igrati sve bolje ?

I niko ga ne mrzi, ne znam odakle ti ta konstatacija.

Stojakovicev prosek u karijeri je 17pts, on je recimo samo jedne sezone imao prosek od 24.2, cesto od 19-21, ali reci da Dragic ima prosek od 22 kao da je to laganica...ma...sta ja tebi objasnjavam.

www.com

pre 5 godina

Ali Lukin tim je izgubio nocas? Nagledao sam se utakmica gde igrac da 40, 50 koseva i njegov tim izgubi i to je veoma cesta pojava. Pa cak i kada su Harden i slicni majstori u pitanju. Prosle sezone je Jokic imao utakmice gde je davao po 30 koseva u odlucujucoj utakmici za plej of protiv Minesote je dao 36 i Denver je gubio te utakmice? Koliko je samo imao 3-2 i opet nisu usli u plej of? Uz to Luka ima i veliku minutazu.Mnogo probija kroz reket, ne uspe uvek a onda se cesto buni kod sudija, trazi faul. Gledao sam nocas upravo to o cemu pisem. Zamislite primer, tim ima 40 napada u utakmici. Jedan igrac koristi 20 a celom timu ostavi 20 napada? To je NBA i takav nacin razmisljanja mnogih igraca kome se veoma brzo prilagodio i Luka. Mislite da Jokic, Beli ili BB ne mogu da cim prime loptu, probijaju ili sutiraju na kos? Mislite da to ne mogu da rade? Mogu i te kako ali to nece NIKADA da rade jer razmisljaju drugacije i znaju da je kosarka timski sport. Luka SVE izvanredno radi za sebe i tako ce da radi i u buduce mada nece na svakoj utakmici kao sto nije ni do sada da postize 20 plus koseva a njegov tim, mislite da ce bolje da igra? Ja to tako razmisljam a vi?

street boy

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu?
(as,
Da smo najtalentovaniji za kosarku ne vjerujem ali sam siguran da se
niko ne zna hvaliti bolje od nas.

petarczv

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 19:43)

Hahahaha

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija

gradjanin kejn

pre 5 godina

Da je srece ,pameti i para pa da neko u NBA formira tim od iskljucivo evropskih igraca.To bi bilo vrlo interesantno za gledati. Neprekidno takmicenje izmedju US timova i EU.

Ljubiša

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu? 
(as, 
Odgovor je jednostavan: zato što su Džordanić, Džejmsić, Čemberlenić, Brajentić i Džabarović poreklom iz istog sela u Hervegovini.

LBJ

pre 5 godina

Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm! i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

A šta kažu američki crnci na njegovu "šalu"

pre 5 godina

Uvek se obradujem kad nas obaveštavate o Slovencu na radu u NBA.
Ima li tamo nekog Crnogorca beogradskog, koji se igra sa američkim košarkašima; ili Mađara, Albanca ili Bošnjaka - to bi bila vest.
Pozdrav za sve katoličke Slovence...

Banjaluka

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.

C i n i k

pre 5 godina

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar. 
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek. 

(Walt, 17. decembar 2018 18:12) 

Decko, ne znas, ne trudis se ni da naucis, sto je najgore.
Idi malo na google pa pronadji kad je to Dragic imao svega 13.8 p u KARIJERI??! Dragic Goran je aktivan igrac,zasto onda ovo "u KARIJERI"? Pratim igru Dragica,cesto je u RS, sramotno je kakvih ovde komentatora ima i koliko mrzitelja,cuj 13.8 i to "u KARIJERI"?

zz

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.
(Walt, 17. decembar 2018 18:12)

Jesi li ti pogledao ovu utakmicu..
Da neko od 19 godina onako vuče.. Neću se usuditi da kažem da "nije viđeno" ali svakako pokazuje da je vanserijski igrač.. Prevazišao je očekivanja za prvu NBA sezonu, a bila su jako visoka..

AWA

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt
(AC/DC, 17. decembar 2018 17:05)

Ne funkcioniše to baš tako. Jedan od razloga što Luka nije odabran kao prvi pik na draftu bio je taj što vlada mišljenje da je blizu svog maksimuma ovakav kakav je. I verovatno su u pravu. Dečko je košarkaški skroz sazreo, a i fizički. Može i hoće on izbrušiti još neki element svoje igre u narednim godinama, definitivno, ali generalno kakav je sada, verovatno će takav biti i za deset godina. Bar je to pretpostavka NBA skauta koji naravno itekako mogu da pogreše.

C i n i k

pre 5 godina

Autor

Ivana Salapura

U OVOJ VESTI

?Miami Heat

Plejmerjker Majamija Goran Dragić propustio je meč protiv Atlante zbog bolova u desnom stopalu.

?
Streeter Lecka/Getty Images

Prvobitni plan je bio da Dragić propusti trennge pred utakmicu, te da se vrati u subotu. Na kraju je morao da presedi i kompletan meč protiv Hoksa, u kome je njegov tim izgubioo sa 123-118.
U sredu je Slovenac primio injekciju u stopalo, pošto je pod bolovima igrao protiv Sakramenta i Šarlota.
"Malo se sve smirilo, ali je još sveže. Nervira me sve ovo, ali moram da mislim i o budućnosti. Biće valjda bolje",kazao je Dragić.
Neizvesno je hoće li iskusni plej biti spreman da u ponedeljak zaigra protv Detroita.
Inače, Dragić je drugi poenter Majamija, sa prosekom od 17.7 poena po utakmici.

Za 2018 prosek G.Dragica je 17.7 poena po utakmici a za 2017 je bio 22 p.
Dragic je za 2018 2.strelac Miami - a tako da ne kapiram mrzitelje, sta vam nije jasno?
El vam krivo sto je donirao kosarkaski teren i opremu za decu u Banja Luci,sta? Ili sto je Srbin?! Sta vam je problem?

Miki Maus

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Змај, 17. decembar 2018 17:15) # Link komentara

Koja je ovo komedija, da li ti stvarno uopste razumes kako funkcionise NBA i kakvi mmocni igraci tamo igraju? Nas Nikola Jokic je sa 20 godina jedan prosecni Denver poceo da dize, da bi vec sa 21. godinom bio na pragu Plej Ofa sa matorim Nelsonom, penzosom Cendlerom, vezarom Galinarijem itd, da bi ga doveo na prvo mesto nikad jaceg Zapada posle par godina, a ti izdizes nekog Slovenca koji ce biti zadnji na tabeli sa Finiksom, kao nekoga kakav se nikad nije rodio :D Javi se za 15 dana kada Dalas bude bio na dnu da nam kazes opet to isto. Veliki igraci nisu zakucani za dno, comprende? Lari Bird je vec u godinu dana od Bostona maltene najgore ekipe u ligi napravio najbolju ekipu, Luka ce ti biti zakucan za dno zapada. Sta vi pisete, cuj takav se nije rodio, ovo je postalo komicno sa Doncicem xD

Powerslave

pre 5 godina

"a na Istoku, izuzev Bostona, Milvokija i Filadelfije, nema nikakvih konkurenata za finale."

I, zašto ne, Indijane? Možda nisu baš favorit za osvajanje istoka, ali definitivno mogu da budu nagazna mina svakome i da svakoga oteraju u sedam utakmica.

A kad su konkurenti Boston, Filadelfija, Milvoki i Indijana onda se baš i ne može reći da nema konkurenata.

petarczv

pre 5 godina

petar czv, kad izgovaras ime kralja treba da ustanes.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 18:37)

Samo je jedan kralj i ime mu je michael jordan a samoprozvane kraljeve, folirante i flopere ne zarezujem.

rep srpska

pre 5 godina

Steta sto doncic nije izabrao da igra za srbiju,ima sve predispozicije da postane najbolji evropski igrac svih vremena,naravno treba mnogo stvari da se poklopi da ga zaobidju povrede,pokazace vrijeme, al ovo sto sad radi sa 19god nije niko nikada

Goran

pre 5 godina

"a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.(C i n i k, 17. decembar 2018 18:11)"

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar.
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek.

(Walt, 17. decembar 2018 18:12)
bravo za komentar ;)

(Miki Maus, 17. decembar 2018 18:23)
bravo za komentar ;)

C i n i k

pre 5 godina

Luka je Slovenac ali ima srpske krvi,tj.ima gen za basket, to je ocigledno,bice mozda cak i od G.Dragica dominantniji u buducnosti a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.
Takodje sam impresioniran kako Jokic igra,a decko je centar sa 213 cm...
Mi imamo kako vidim vecu koloniju u Nba i svi sem Tea igraju odlicno,a ako svi budu igrali na SP onda bih vec mogao da se kladim na finale Usa-Srb..

LakiCZV

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)
Izvini, ali ne mozes da stavis Durenta i Karija u istu kategoriju sa ovim ostalima.

Walt

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.

Miki Maus

pre 5 godina

Novinare, malo se pripremi za clanank. Dalas ce biti zakucan na dno tabele sa Finiksom za 15 dana. Imali su u ligi jedan od najlaksih rasporeda, sledi im brutalno prizemljenje i Doncicevim hajperima koji ne vide dalje od nosa. Kakvu dominaciju vi tu vidite ako neko bude bio zakucan za dno, pa nas Jokic cuda pravi pa se opet ne usudjujem da pricam o njemu sa takvim epitetima, kad svi znamo kakvih tu ima 10-ak zveri igraca. O kakvoj vi dominaciji Doncica pricate pored svemirskih igraca poput Karija, Dejvisa, Lebrona, Duranta itd, pa i naseg Jokica. Oladite malo sa hajpom postaje neprijatno za citati, hajpujete ga cak i vise nego Jokica koji je bukvalno jos drugi nivo kosarke trenutno za Luku, koji je super deckic i veliki talenat, ali preteraste ga.

Partizan 1917

pre 5 godina

@(ja, 17. decembar 2018 17:16)

Klinci nemaju pojma, Dončić je za sada samo bleda kopija Dražena a Jokić Divca,mada imaju vremena mladi su.

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

A što sinoć recimo nije neki novinar dobio zaduženje da isprati utakmicu "uživo", makar da objavi vest nakon kraja utakmice, da posetioci imaju šta da čitaju do 8, pola 9 ujutru? I da oni koji su bili budni ostave svežu impresiju.

Pre neko veče jeste tako bilo, a sada kada su igrali trenutno prvi na Zapadu i Istoku, nije bilo vesti do pola 9 ujutru.

зоро

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...

Змај

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.

Nadrealni komentator iz Apatinskog sela Kladovo

pre 5 godina

Na ovoj slici mozemo videti po mnogima jednog od najboljih kosarkasa svih vremena, coveka kog uporedjuju sa samim Dzordanom, coveka koji je jedan od najboljih sutera, sam nosi svoju ekipu, verovatno najbolji igrac 21.veka, jedan jedini, neponovljivi...


A tu je na slici i LeBron Dzejms.

petarczv

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.
(Topnik, 17. decembar 2018 17:12)

Slažem se, i prošle godine su trebali da prodju dalje u playoffu ali su ih sudije zbog leflopa opasno pokrale, i to se odma zataskalo i zaboravilo mada bolje za njega da je tad ispao nego sto je popio metlu od gsw

ja

pre 5 godina

Smiješna je Nba liga sad svaka šuša može postati glavi igrač ekipe. Kad je Dražen bio tamo jedva je dobijao šansu da igra a bolji je od tih Jokića i dončića za klasu. Košarka je zaista propala u zadnje vrijeme.

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi zapenili protiv lenarda koga vec druga godina pozivaju da se pridruzi njihovom ljubimcu u LA lejkersima hahahaha kakvi licimeri.

Doci ce u LA ali u drugu ekipu...

Topnik

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.

S94

pre 5 godina

Na istoku su favoriti Toronto, Boston, Filadelfija i Milvoki, sumnjam da neka ekipa može da im pomrsi račune. Na zapadu nikad veća borba za play off, alk je i dalje GS glavni favorit. Mislim da je Denver jedina ekipa koja može da im parira. Oklahoma isto odlična, ali ipak igraju promenljivo. Ako Denver ove godine ne skine GS, onda definitivno u narednim. Naročito kad bi se oslobodili Milsapa sa astronomskim ugovorom i doveli nekog iskusnog igrača koji može više da pruži.

Petko

pre 5 godina

Lenarde zgadio si mi se što si onako napustio najbolji nba tim!
Iako je ispao 3.14čka, mora se priznati da je trenutno najbolji igrač u ligi!

petarczv

pre 5 godina

On je jos 2014 poceo da preuzima lebronov tron kad je u direktnom duelu sa njim postao mvp finala. Odavno se nije pojavio takav igrac da podjednako igra dobro u oba smera a da pritom radi jos mnoge sitne stvari na terenu koje pomazu ekipi da pobedi. Lebron jednostavno ne igra odbranu a ona je kljucna za rezultate a kako je sve stariji sumnjam da ce ponovo poceti da je igra...

petarczv

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca

napadaj

pre 5 godina

Kavaj je odličan, ali ne čini ekipu boljom. Mnogi navijači Toronta mu to zameraju, čitajte njihove komentare. Samo izolacija, izolacija, izolacija, a retko dodavanja i građenje akcija. Zato mu je potreban još jedan igrač koji bi uporedo vodio tim i to bi mogao da bude Lauri kad bi konačno sredio svoj skrnavi šut. Ako ne on, ili će Toronto morati da dovede nekoga ili će Kavaj ići u tim koji već ima bar jednog igrača sličnog kvaliteta.

AC/DC

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt

Mita

pre 5 godina

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca
(petarczv, 17. decembar 2018 17:42)
Kavai poručio. 3000 za gospodina.

Miki

pre 5 godina

moramo shvatiti da igra u toku sezone potpuno drugačija od playoffa, Denver nema tu snagu da izađe dobro u playoffu. Toronto je razbio prošle sezone ali je bio izbačen kao malo dete u playoffu. ove godine su ozbiljniji tim, ali to za Denver još nije slučaj. imaće dobru sezonu, ali nemaju snagu za playoff, treba im još neka zvezda pored Jokića.

Змај

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.

AC/DC

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

A što sinoć recimo nije neki novinar dobio zaduženje da isprati utakmicu "uživo", makar da objavi vest nakon kraja utakmice, da posetioci imaju šta da čitaju do 8, pola 9 ujutru? I da oni koji su bili budni ostave svežu impresiju.

Pre neko veče jeste tako bilo, a sada kada su igrali trenutno prvi na Zapadu i Istoku, nije bilo vesti do pola 9 ujutru.

зоро

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...

Miki Maus

pre 5 godina

Novinare, malo se pripremi za clanank. Dalas ce biti zakucan na dno tabele sa Finiksom za 15 dana. Imali su u ligi jedan od najlaksih rasporeda, sledi im brutalno prizemljenje i Doncicevim hajperima koji ne vide dalje od nosa. Kakvu dominaciju vi tu vidite ako neko bude bio zakucan za dno, pa nas Jokic cuda pravi pa se opet ne usudjujem da pricam o njemu sa takvim epitetima, kad svi znamo kakvih tu ima 10-ak zveri igraca. O kakvoj vi dominaciji Doncica pricate pored svemirskih igraca poput Karija, Dejvisa, Lebrona, Duranta itd, pa i naseg Jokica. Oladite malo sa hajpom postaje neprijatno za citati, hajpujete ga cak i vise nego Jokica koji je bukvalno jos drugi nivo kosarke trenutno za Luku, koji je super deckic i veliki talenat, ali preteraste ga.

Topnik

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.

street boy

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu?
(as,
Da smo najtalentovaniji za kosarku ne vjerujem ali sam siguran da se
niko ne zna hvaliti bolje od nas.

petarczv

pre 5 godina

petar czv, kad izgovaras ime kralja treba da ustanes.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 18:37)

Samo je jedan kralj i ime mu je michael jordan a samoprozvane kraljeve, folirante i flopere ne zarezujem.

AWA

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt
(AC/DC, 17. decembar 2018 17:05)

Ne funkcioniše to baš tako. Jedan od razloga što Luka nije odabran kao prvi pik na draftu bio je taj što vlada mišljenje da je blizu svog maksimuma ovakav kakav je. I verovatno su u pravu. Dečko je košarkaški skroz sazreo, a i fizički. Može i hoće on izbrušiti još neki element svoje igre u narednim godinama, definitivno, ali generalno kakav je sada, verovatno će takav biti i za deset godina. Bar je to pretpostavka NBA skauta koji naravno itekako mogu da pogreše.

petarczv

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.
(Topnik, 17. decembar 2018 17:12)

Slažem se, i prošle godine su trebali da prodju dalje u playoffu ali su ih sudije zbog leflopa opasno pokrale, i to se odma zataskalo i zaboravilo mada bolje za njega da je tad ispao nego sto je popio metlu od gsw

napadaj

pre 5 godina

Kavaj je odličan, ali ne čini ekipu boljom. Mnogi navijači Toronta mu to zameraju, čitajte njihove komentare. Samo izolacija, izolacija, izolacija, a retko dodavanja i građenje akcija. Zato mu je potreban još jedan igrač koji bi uporedo vodio tim i to bi mogao da bude Lauri kad bi konačno sredio svoj skrnavi šut. Ako ne on, ili će Toronto morati da dovede nekoga ili će Kavaj ići u tim koji već ima bar jednog igrača sličnog kvaliteta.

Miki Maus

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Змај, 17. decembar 2018 17:15) # Link komentara

Koja je ovo komedija, da li ti stvarno uopste razumes kako funkcionise NBA i kakvi mmocni igraci tamo igraju? Nas Nikola Jokic je sa 20 godina jedan prosecni Denver poceo da dize, da bi vec sa 21. godinom bio na pragu Plej Ofa sa matorim Nelsonom, penzosom Cendlerom, vezarom Galinarijem itd, da bi ga doveo na prvo mesto nikad jaceg Zapada posle par godina, a ti izdizes nekog Slovenca koji ce biti zadnji na tabeli sa Finiksom, kao nekoga kakav se nikad nije rodio :D Javi se za 15 dana kada Dalas bude bio na dnu da nam kazes opet to isto. Veliki igraci nisu zakucani za dno, comprende? Lari Bird je vec u godinu dana od Bostona maltene najgore ekipe u ligi napravio najbolju ekipu, Luka ce ti biti zakucan za dno zapada. Sta vi pisete, cuj takav se nije rodio, ovo je postalo komicno sa Doncicem xD

Walt

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.

S94

pre 5 godina

Na istoku su favoriti Toronto, Boston, Filadelfija i Milvoki, sumnjam da neka ekipa može da im pomrsi račune. Na zapadu nikad veća borba za play off, alk je i dalje GS glavni favorit. Mislim da je Denver jedina ekipa koja može da im parira. Oklahoma isto odlična, ali ipak igraju promenljivo. Ako Denver ove godine ne skine GS, onda definitivno u narednim. Naročito kad bi se oslobodili Milsapa sa astronomskim ugovorom i doveli nekog iskusnog igrača koji može više da pruži.

Mita

pre 5 godina

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca
(petarczv, 17. decembar 2018 17:42)
Kavai poručio. 3000 za gospodina.

Miki

pre 5 godina

moramo shvatiti da igra u toku sezone potpuno drugačija od playoffa, Denver nema tu snagu da izađe dobro u playoffu. Toronto je razbio prošle sezone ali je bio izbačen kao malo dete u playoffu. ove godine su ozbiljniji tim, ali to za Denver još nije slučaj. imaće dobru sezonu, ali nemaju snagu za playoff, treba im još neka zvezda pored Jokića.

Petko

pre 5 godina

Lenarde zgadio si mi se što si onako napustio najbolji nba tim!
Iako je ispao 3.14čka, mora se priznati da je trenutno najbolji igrač u ligi!

Powerslave

pre 5 godina

"a na Istoku, izuzev Bostona, Milvokija i Filadelfije, nema nikakvih konkurenata za finale."

I, zašto ne, Indijane? Možda nisu baš favorit za osvajanje istoka, ali definitivno mogu da budu nagazna mina svakome i da svakoga oteraju u sedam utakmica.

A kad su konkurenti Boston, Filadelfija, Milvoki i Indijana onda se baš i ne može reći da nema konkurenata.

rep srpska

pre 5 godina

Steta sto doncic nije izabrao da igra za srbiju,ima sve predispozicije da postane najbolji evropski igrac svih vremena,naravno treba mnogo stvari da se poklopi da ga zaobidju povrede,pokazace vrijeme, al ovo sto sad radi sa 19god nije niko nikada

nepismeni

pre 5 godina

Doncic se šali sa NBA "indexing" korisnosti identičnim kao Bogdana Bogdanovića(proverite,imate svu statistiku na nba.com ili espn.com) a manji od Bjelicinog ove sezone.Od kada je 17,5 poena prosečno uz 4 izgubljene lopte i lošijim procentima šuta iz igre,za tri i sa bacanja od Bogdana Bogdanovića "igranje" sa NBA a za Bogdana i Bjelicu se ne pišu hvalospevi nego samo da igraju solidno?

Milan

pre 5 godina

Mene ipak najviše fascinira Sakramento!
Divac je od ekipe koja upropaštava igrače napravio talentovani tim, Foks je MIP trenutno, Hild napreduje drugu sezonu za redom, ako slično ponove sa Baglijem koji ima monstruozne fizikalije i uz prazan seleri kep svašta mogu da naprave. Divac jedino ne može da prevaziđe ograničenje sredine, tj malo su tržište da bi privukli najveće zvezde.

Ljubiša

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu? 
(as, 
Odgovor je jednostavan: zato što su Džordanić, Džejmsić, Čemberlenić, Brajentić i Džabarović poreklom iz istog sela u Hervegovini.

zz

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.
(Walt, 17. decembar 2018 18:12)

Jesi li ti pogledao ovu utakmicu..
Da neko od 19 godina onako vuče.. Neću se usuditi da kažem da "nije viđeno" ali svakako pokazuje da je vanserijski igrač.. Prevazišao je očekivanja za prvu NBA sezonu, a bila su jako visoka..

Goran

pre 5 godina

"a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.(C i n i k, 17. decembar 2018 18:11)"

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar.
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek.

(Walt, 17. decembar 2018 18:12)
bravo za komentar ;)

(Miki Maus, 17. decembar 2018 18:23)
bravo za komentar ;)

www.com

pre 5 godina

Ali Lukin tim je izgubio nocas? Nagledao sam se utakmica gde igrac da 40, 50 koseva i njegov tim izgubi i to je veoma cesta pojava. Pa cak i kada su Harden i slicni majstori u pitanju. Prosle sezone je Jokic imao utakmice gde je davao po 30 koseva u odlucujucoj utakmici za plej of protiv Minesote je dao 36 i Denver je gubio te utakmice? Koliko je samo imao 3-2 i opet nisu usli u plej of? Uz to Luka ima i veliku minutazu.Mnogo probija kroz reket, ne uspe uvek a onda se cesto buni kod sudija, trazi faul. Gledao sam nocas upravo to o cemu pisem. Zamislite primer, tim ima 40 napada u utakmici. Jedan igrac koristi 20 a celom timu ostavi 20 napada? To je NBA i takav nacin razmisljanja mnogih igraca kome se veoma brzo prilagodio i Luka. Mislite da Jokic, Beli ili BB ne mogu da cim prime loptu, probijaju ili sutiraju na kos? Mislite da to ne mogu da rade? Mogu i te kako ali to nece NIKADA da rade jer razmisljaju drugacije i znaju da je kosarka timski sport. Luka SVE izvanredno radi za sebe i tako ce da radi i u buduce mada nece na svakoj utakmici kao sto nije ni do sada da postize 20 plus koseva a njegov tim, mislite da ce bolje da igra? Ja to tako razmisljam a vi?

petarczv

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi zapenili protiv lenarda koga vec druga godina pozivaju da se pridruzi njihovom ljubimcu u LA lejkersima hahahaha kakvi licimeri.

Doci ce u LA ali u drugu ekipu...

C i n i k

pre 5 godina

Luka je Slovenac ali ima srpske krvi,tj.ima gen za basket, to je ocigledno,bice mozda cak i od G.Dragica dominantniji u buducnosti a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.
Takodje sam impresioniran kako Jokic igra,a decko je centar sa 213 cm...
Mi imamo kako vidim vecu koloniju u Nba i svi sem Tea igraju odlicno,a ako svi budu igrali na SP onda bih vec mogao da se kladim na finale Usa-Srb..

vince carter

pre 5 godina

@Banjaluka ljudima poput tebe koji pricaju o brojevima i to u timskim sportovima gde se i igra i pravila menjaju ne zasluzuju ni da im se replicira jer nemaju pojma o cemu pricaju jer su robovi medija to jest brojeva. Brojke ce reci da je Westbruk bolji asistent od Jasona Kida,Steve Nasha,Birda a to ne da nije tacno nego je smesno uopste porediti. Na istom broju odigranih utakmica Jordan je bolji od Lebrona u tri kategorije ako ces o brojevima. Regularni deo sezone se igra slabijim intezitetom nego nekadasnji All Star maltene. Asistencije se broje drugacije itd. Niko ne moze da parira Wiltu u brojevima ali vi tu onda uzimate parametar eru u kojoj je igrao a kad se prica o Jordanovim prstenovima onda uzimate Billa Russella kao relevantan primer iako je igrao u istoj eri kao Wilt. A da je Lebron igrao ranije,takodje bi njega blatili i govorili da je neki sadasnji igrac mnogo bolji od njega. Sta bi uradio onakav atleta kao Wilt sa danasnjim treninzima,medicinom i novcem koji se vrti? O Jordanu ne zelim uopsre da trosim reci,covek je sa 39 godina cinio smesnim Pola Pirsa,Cartera,Jeffersona,Dirka u duelima jedan na jedan a kamoli u prajmu. Te prve sezone u Wizardsima je igrao 46 meceva i brojke su mu rasle iz meca u mec do povrede i operacije kolena,10 utakmica pre povrede imao je prosek 29p po mecu a Wizardsi playof poziciju.

petarczv

pre 5 godina

On je jos 2014 poceo da preuzima lebronov tron kad je u direktnom duelu sa njim postao mvp finala. Odavno se nije pojavio takav igrac da podjednako igra dobro u oba smera a da pritom radi jos mnoge sitne stvari na terenu koje pomazu ekipi da pobedi. Lebron jednostavno ne igra odbranu a ona je kljucna za rezultate a kako je sve stariji sumnjam da ce ponovo poceti da je igra...

ja

pre 5 godina

Smiješna je Nba liga sad svaka šuša može postati glavi igrač ekipe. Kad je Dražen bio tamo jedva je dobijao šansu da igra a bolji je od tih Jokića i dončića za klasu. Košarka je zaista propala u zadnje vrijeme.

Nadrealni komentator iz Apatinskog sela Kladovo

pre 5 godina

Na ovoj slici mozemo videti po mnogima jednog od najboljih kosarkasa svih vremena, coveka kog uporedjuju sa samim Dzordanom, coveka koji je jedan od najboljih sutera, sam nosi svoju ekipu, verovatno najbolji igrac 21.veka, jedan jedini, neponovljivi...


A tu je na slici i LeBron Dzejms.

Goran

pre 5 godina

(C i n i k, 17. decembar 2018 19:36)

Daj bre covece nemoj da smaras, prvo, nije Srbin nego Slovenac !
Drugo, idi na statistiku koju god hoces, i gde god hoces i videces da Dragic nikada ni u jednoj sezoni nije imao 22pts u proseku !

Trece, 13.8 u dosadasnjoj KARIJERI !
Ima 32 godine, jel ti to hoces da kazes da ce nekim cudom igrati sve bolje ?

I niko ga ne mrzi, ne znam odakle ti ta konstatacija.

Stojakovicev prosek u karijeri je 17pts, on je recimo samo jedne sezone imao prosek od 24.2, cesto od 19-21, ali reci da Dragic ima prosek od 22 kao da je to laganica...ma...sta ja tebi objasnjavam.

gradjanin kejn

pre 5 godina

Da je srece ,pameti i para pa da neko u NBA formira tim od iskljucivo evropskih igraca.To bi bilo vrlo interesantno za gledati. Neprekidno takmicenje izmedju US timova i EU.

C i n i k

pre 5 godina

Autor

Ivana Salapura

U OVOJ VESTI

?Miami Heat

Plejmerjker Majamija Goran Dragić propustio je meč protiv Atlante zbog bolova u desnom stopalu.

?
Streeter Lecka/Getty Images

Prvobitni plan je bio da Dragić propusti trennge pred utakmicu, te da se vrati u subotu. Na kraju je morao da presedi i kompletan meč protiv Hoksa, u kome je njegov tim izgubioo sa 123-118.
U sredu je Slovenac primio injekciju u stopalo, pošto je pod bolovima igrao protiv Sakramenta i Šarlota.
"Malo se sve smirilo, ali je još sveže. Nervira me sve ovo, ali moram da mislim i o budućnosti. Biće valjda bolje",kazao je Dragić.
Neizvesno je hoće li iskusni plej biti spreman da u ponedeljak zaigra protv Detroita.
Inače, Dragić je drugi poenter Majamija, sa prosekom od 17.7 poena po utakmici.

Za 2018 prosek G.Dragica je 17.7 poena po utakmici a za 2017 je bio 22 p.
Dragic je za 2018 2.strelac Miami - a tako da ne kapiram mrzitelje, sta vam nije jasno?
El vam krivo sto je donirao kosarkaski teren i opremu za decu u Banja Luci,sta? Ili sto je Srbin?! Sta vam je problem?

petarczv

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 19:43)

Hahahaha

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija

Partizan 1917

pre 5 godina

@(ja, 17. decembar 2018 17:16)

Klinci nemaju pojma, Dončić je za sada samo bleda kopija Dražena a Jokić Divca,mada imaju vremena mladi su.

big

pre 5 godina

Dončić je prava buduća zvezda, talentovani, odlučni belac, takmičarskog duha, hrabar, odvažan, lep, mlad. Prepoznali su to Ameri, dobro leglo Dalasu, na zalasku Novickog imaju novu zvezdu da kuju. Zato mu je sve dozvoljeno, jer znaju da će tako više napredovati i jednoga dana se boriti za prsten. Kamo sreće da naši klubovi imaji luksuz da tako razvijaju igrače, jedino Mega, ali je sistem takav da je potreban kvalitet odmah i tu uliću Ameri koji ne prodju tamo. Evropa mora da lagano menja sistem, kako dugoročno ne bi ostala druga liga NBA...

A šta kažu američki crnci na njegovu "šalu"

pre 5 godina

Uvek se obradujem kad nas obaveštavate o Slovencu na radu u NBA.
Ima li tamo nekog Crnogorca beogradskog, koji se igra sa američkim košarkašima; ili Mađara, Albanca ili Bošnjaka - to bi bila vest.
Pozdrav za sve katoličke Slovence...

LakiCZV

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)
Izvini, ali ne mozes da stavis Durenta i Karija u istu kategoriju sa ovim ostalima.

LBJ

pre 5 godina

Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm! i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

Banjaluka

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.

Mita

pre 5 godina

Cinik, čovek je u pravu za Dragića.
Ovo je zvanično sa nba sajta.
Inače je ste I sjajan igrač i jeste donirao u Banja Luci, a i dao sam ti plus iako su ti podaci netačni.
http://www.nba.com/players/goran/dragic/201609

C i n i k

pre 5 godina

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar. 
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek. 

(Walt, 17. decembar 2018 18:12) 

Decko, ne znas, ne trudis se ni da naucis, sto je najgore.
Idi malo na google pa pronadji kad je to Dragic imao svega 13.8 p u KARIJERI??! Dragic Goran je aktivan igrac,zasto onda ovo "u KARIJERI"? Pratim igru Dragica,cesto je u RS, sramotno je kakvih ovde komentatora ima i koliko mrzitelja,cuj 13.8 i to "u KARIJERI"?

cirkus zivi

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
(Змај, 17. decembar 2018 17:15)

@ 19 godina.

jorgovan

pre 5 godina

Kawhi je dosao u ekipu koja je prosle godine imala drugi najbolji skor lige i bila ubedljivo najbolja na istoku. Toronto je mislim 7/1 bez njega u timu ove godine i razbili su kompletan GS u gostima bez njega, tako da je prica suplja skroz. Ko ne zna za coveka ne postoji leva strana, sinoc su ga bas prozivali komentatori protiv Denvera za to. Svi znamo gde su Lakersi bili prose godine (a gde je Klivlend ove) a evo ih sad na 4. poziciji sto bi hejteri rekli "strasnom zapadu", a sve bez startnog pleja i beka. Ni jedan igrac u ligi nema toliki uticaj na ekipu kao Lebron. Mislim da ce Lakersi igrati najmanje polufinale zapada, jer sa svakom ekipom mogu da igraju u plejofu osim sa GS. Sezona je dosta interesantna, mada i dalje ni jedna ekipa sa zapada ne moze da parira GS dok na istoku imaju 2,3 vrlo nezgodna protivnika. Perice smaras sa MJ-om covek ne igra kosarku 20 godina.

nije bolest sve sto boli

pre 5 godina

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 17. decembar 2018 20:57)

Znaci statistika govori da je Lebron stigao i uspeo da igra duplo vise finala od Jordana :D

Mirko

pre 5 godina

Kvalitetan tekst.
Želim više ovako kvalitetnih tekstova o košarci i NBA,
jer mi je dosta da čitam tupave komentare navijački
orjentisanih klinaca.

ja

pre 5 godina

Smiješna je Nba liga sad svaka šuša može postati glavi igrač ekipe. Kad je Dražen bio tamo jedva je dobijao šansu da igra a bolji je od tih Jokića i dončića za klasu. Košarka je zaista propala u zadnje vrijeme.

Miki Maus

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Змај, 17. decembar 2018 17:15) # Link komentara

Koja je ovo komedija, da li ti stvarno uopste razumes kako funkcionise NBA i kakvi mmocni igraci tamo igraju? Nas Nikola Jokic je sa 20 godina jedan prosecni Denver poceo da dize, da bi vec sa 21. godinom bio na pragu Plej Ofa sa matorim Nelsonom, penzosom Cendlerom, vezarom Galinarijem itd, da bi ga doveo na prvo mesto nikad jaceg Zapada posle par godina, a ti izdizes nekog Slovenca koji ce biti zadnji na tabeli sa Finiksom, kao nekoga kakav se nikad nije rodio :D Javi se za 15 dana kada Dalas bude bio na dnu da nam kazes opet to isto. Veliki igraci nisu zakucani za dno, comprende? Lari Bird je vec u godinu dana od Bostona maltene najgore ekipe u ligi napravio najbolju ekipu, Luka ce ti biti zakucan za dno zapada. Sta vi pisete, cuj takav se nije rodio, ovo je postalo komicno sa Doncicem xD

Partizan 1917

pre 5 godina

@(ja, 17. decembar 2018 17:16)

Klinci nemaju pojma, Dončić je za sada samo bleda kopija Dražena a Jokić Divca,mada imaju vremena mladi su.

зоро

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...

Miki Maus

pre 5 godina

Novinare, malo se pripremi za clanank. Dalas ce biti zakucan na dno tabele sa Finiksom za 15 dana. Imali su u ligi jedan od najlaksih rasporeda, sledi im brutalno prizemljenje i Doncicevim hajperima koji ne vide dalje od nosa. Kakvu dominaciju vi tu vidite ako neko bude bio zakucan za dno, pa nas Jokic cuda pravi pa se opet ne usudjujem da pricam o njemu sa takvim epitetima, kad svi znamo kakvih tu ima 10-ak zveri igraca. O kakvoj vi dominaciji Doncica pricate pored svemirskih igraca poput Karija, Dejvisa, Lebrona, Duranta itd, pa i naseg Jokica. Oladite malo sa hajpom postaje neprijatno za citati, hajpujete ga cak i vise nego Jokica koji je bukvalno jos drugi nivo kosarke trenutno za Luku, koji je super deckic i veliki talenat, ali preteraste ga.

A šta kažu američki crnci na njegovu "šalu"

pre 5 godina

Uvek se obradujem kad nas obaveštavate o Slovencu na radu u NBA.
Ima li tamo nekog Crnogorca beogradskog, koji se igra sa američkim košarkašima; ili Mađara, Albanca ili Bošnjaka - to bi bila vest.
Pozdrav za sve katoličke Slovence...

AC/DC

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt

Walt

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.

petarczv

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca

Petko

pre 5 godina

Lenarde zgadio si mi se što si onako napustio najbolji nba tim!
Iako je ispao 3.14čka, mora se priznati da je trenutno najbolji igrač u ligi!

petarczv

pre 5 godina

petar czv, kad izgovaras ime kralja treba da ustanes.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 18:37)

Samo je jedan kralj i ime mu je michael jordan a samoprozvane kraljeve, folirante i flopere ne zarezujem.

petarczv

pre 5 godina

On je jos 2014 poceo da preuzima lebronov tron kad je u direktnom duelu sa njim postao mvp finala. Odavno se nije pojavio takav igrac da podjednako igra dobro u oba smera a da pritom radi jos mnoge sitne stvari na terenu koje pomazu ekipi da pobedi. Lebron jednostavno ne igra odbranu a ona je kljucna za rezultate a kako je sve stariji sumnjam da ce ponovo poceti da je igra...

LBJ

pre 5 godina

Jordan je u ligu došao 84-e i sve do 91 nije ni igrao finale. Redovno je gubio u prvoj ili drugoj rundi svih tih godina. 91-e je pobedio raspale La lakers-e bez Medžika i Karima. 92-e je pobedio Portland koji je imao Clyda Drexler-a i nikoga više. 93-e je pobedio Suns-e koji su imali koga? Barklija- krilnog centra od 194 cm! i nikoga više. 96-e je pobedio Sonics-e koji su imali Pejtona. 97e i 98-e je pobedio stari tim Jute sa Malounom i Stoktonom koji su imali 34 i 35 godina.
Pritom, Jordan je igrao sa Pipenom i Rodmanom, dva najbolja odbrambena igrača lige tih godina. Rodman je bio najbolji skakač lige.James je bio u tri finala protiv Golden State-a koji je igrao sa 4 all star-a! Kada je Jordan igrao protiv tima koji je imao barem tri all star-a? Nikad, eto kad!

Nadrealni komentator iz Apatinskog sela Kladovo

pre 5 godina

Na ovoj slici mozemo videti po mnogima jednog od najboljih kosarkasa svih vremena, coveka kog uporedjuju sa samim Dzordanom, coveka koji je jedan od najboljih sutera, sam nosi svoju ekipu, verovatno najbolji igrac 21.veka, jedan jedini, neponovljivi...


A tu je na slici i LeBron Dzejms.

petarczv

pre 5 godina

Lebrotovi zapenili protiv lenarda koga vec druga godina pozivaju da se pridruzi njihovom ljubimcu u LA lejkersima hahahaha kakvi licimeri.

Doci ce u LA ali u drugu ekipu...

C i n i k

pre 5 godina

Luka je Slovenac ali ima srpske krvi,tj.ima gen za basket, to je ocigledno,bice mozda cak i od G.Dragica dominantniji u buducnosti a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.
Takodje sam impresioniran kako Jokic igra,a decko je centar sa 213 cm...
Mi imamo kako vidim vecu koloniju u Nba i svi sem Tea igraju odlicno,a ako svi budu igrali na SP onda bih vec mogao da se kladim na finale Usa-Srb..

Banjaluka

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.

petarczv

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.
(Topnik, 17. decembar 2018 17:12)

Slažem se, i prošle godine su trebali da prodju dalje u playoffu ali su ih sudije zbog leflopa opasno pokrale, i to se odma zataskalo i zaboravilo mada bolje za njega da je tad ispao nego sto je popio metlu od gsw

C i n i k

pre 5 godina

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar. 
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek. 

(Walt, 17. decembar 2018 18:12) 

Decko, ne znas, ne trudis se ni da naucis, sto je najgore.
Idi malo na google pa pronadji kad je to Dragic imao svega 13.8 p u KARIJERI??! Dragic Goran je aktivan igrac,zasto onda ovo "u KARIJERI"? Pratim igru Dragica,cesto je u RS, sramotno je kakvih ovde komentatora ima i koliko mrzitelja,cuj 13.8 i to "u KARIJERI"?

LakiCZV

pre 5 godina

да да, кавај који игра сваку другу утакмицу. немој да сте смешни. торонто има исти скор са њим и без њега. не кажем да је лош играч, један је од најбољих, али тренутно није у причи ни за мвп-а, камоли за лебронов трон. може да стане у ред иза јаниса, дурента, карија, јокића, ембида...
(зоро, 17. decembar 2018 17:24)
Izvini, ali ne mozes da stavis Durenta i Karija u istu kategoriju sa ovim ostalima.

nije bolest sve sto boli

pre 5 godina

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (petarczv, 17. decembar 2018 20:57)

Znaci statistika govori da je Lebron stigao i uspeo da igra duplo vise finala od Jordana :D

Змај

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.

rep srpska

pre 5 godina

Steta sto doncic nije izabrao da igra za srbiju,ima sve predispozicije da postane najbolji evropski igrac svih vremena,naravno treba mnogo stvari da se poklopi da ga zaobidju povrede,pokazace vrijeme, al ovo sto sad radi sa 19god nije niko nikada

nepismeni

pre 5 godina

Doncic se šali sa NBA "indexing" korisnosti identičnim kao Bogdana Bogdanovića(proverite,imate svu statistiku na nba.com ili espn.com) a manji od Bjelicinog ove sezone.Od kada je 17,5 poena prosečno uz 4 izgubljene lopte i lošijim procentima šuta iz igre,za tri i sa bacanja od Bogdana Bogdanovića "igranje" sa NBA a za Bogdana i Bjelicu se ne pišu hvalospevi nego samo da igraju solidno?

Miki

pre 5 godina

moramo shvatiti da igra u toku sezone potpuno drugačija od playoffa, Denver nema tu snagu da izađe dobro u playoffu. Toronto je razbio prošle sezone ali je bio izbačen kao malo dete u playoffu. ove godine su ozbiljniji tim, ali to za Denver još nije slučaj. imaće dobru sezonu, ali nemaju snagu za playoff, treba im još neka zvezda pored Jokića.

Topnik

pre 5 godina

Indiana je konkurent za finale na istoku, definitivno spadaju u tu skupinu s torontom,bostonom,buckisma i philom, no ne dobivaju dovoljno respekta. Ali možda je i bolje da lete ispod radara.

street boy

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu?
(as,
Da smo najtalentovaniji za kosarku ne vjerujem ali sam siguran da se
niko ne zna hvaliti bolje od nas.

C i n i k

pre 5 godina

Autor

Ivana Salapura

U OVOJ VESTI

?Miami Heat

Plejmerjker Majamija Goran Dragić propustio je meč protiv Atlante zbog bolova u desnom stopalu.

?
Streeter Lecka/Getty Images

Prvobitni plan je bio da Dragić propusti trennge pred utakmicu, te da se vrati u subotu. Na kraju je morao da presedi i kompletan meč protiv Hoksa, u kome je njegov tim izgubioo sa 123-118.
U sredu je Slovenac primio injekciju u stopalo, pošto je pod bolovima igrao protiv Sakramenta i Šarlota.
"Malo se sve smirilo, ali je još sveže. Nervira me sve ovo, ali moram da mislim i o budućnosti. Biće valjda bolje",kazao je Dragić.
Neizvesno je hoće li iskusni plej biti spreman da u ponedeljak zaigra protv Detroita.
Inače, Dragić je drugi poenter Majamija, sa prosekom od 17.7 poena po utakmici.

Za 2018 prosek G.Dragica je 17.7 poena po utakmici a za 2017 je bio 22 p.
Dragic je za 2018 2.strelac Miami - a tako da ne kapiram mrzitelje, sta vam nije jasno?
El vam krivo sto je donirao kosarkaski teren i opremu za decu u Banja Luci,sta? Ili sto je Srbin?! Sta vam je problem?

www.com

pre 5 godina

Ali Lukin tim je izgubio nocas? Nagledao sam se utakmica gde igrac da 40, 50 koseva i njegov tim izgubi i to je veoma cesta pojava. Pa cak i kada su Harden i slicni majstori u pitanju. Prosle sezone je Jokic imao utakmice gde je davao po 30 koseva u odlucujucoj utakmici za plej of protiv Minesote je dao 36 i Denver je gubio te utakmice? Koliko je samo imao 3-2 i opet nisu usli u plej of? Uz to Luka ima i veliku minutazu.Mnogo probija kroz reket, ne uspe uvek a onda se cesto buni kod sudija, trazi faul. Gledao sam nocas upravo to o cemu pisem. Zamislite primer, tim ima 40 napada u utakmici. Jedan igrac koristi 20 a celom timu ostavi 20 napada? To je NBA i takav nacin razmisljanja mnogih igraca kome se veoma brzo prilagodio i Luka. Mislite da Jokic, Beli ili BB ne mogu da cim prime loptu, probijaju ili sutiraju na kos? Mislite da to ne mogu da rade? Mogu i te kako ali to nece NIKADA da rade jer razmisljaju drugacije i znaju da je kosarka timski sport. Luka SVE izvanredno radi za sebe i tako ce da radi i u buduce mada nece na svakoj utakmici kao sto nije ni do sada da postize 20 plus koseva a njegov tim, mislite da ce bolje da igra? Ja to tako razmisljam a vi?

S94

pre 5 godina

Na istoku su favoriti Toronto, Boston, Filadelfija i Milvoki, sumnjam da neka ekipa može da im pomrsi račune. Na zapadu nikad veća borba za play off, alk je i dalje GS glavni favorit. Mislim da je Denver jedina ekipa koja može da im parira. Oklahoma isto odlična, ali ipak igraju promenljivo. Ako Denver ove godine ne skine GS, onda definitivno u narednim. Naročito kad bi se oslobodili Milsapa sa astronomskim ugovorom i doveli nekog iskusnog igrača koji može više da pruži.

napadaj

pre 5 godina

Kavaj je odličan, ali ne čini ekipu boljom. Mnogi navijači Toronta mu to zameraju, čitajte njihove komentare. Samo izolacija, izolacija, izolacija, a retko dodavanja i građenje akcija. Zato mu je potreban još jedan igrač koji bi uporedo vodio tim i to bi mogao da bude Lauri kad bi konačno sredio svoj skrnavi šut. Ako ne on, ili će Toronto morati da dovede nekoga ili će Kavaj ići u tim koji već ima bar jednog igrača sličnog kvaliteta.

petarczv

pre 5 godina

petar czv, cekaj da zavrsi karijeru pa kad bude imao 40000p, 10000s i 10000a, onda cu te pitati ko je najbolji. Brojke sve govore, a ti to ne mozes podnijeti.
(Banjaluka, 17. decembar 2018 19:43)

Hahahaha

MJ 6/6 Lbj 3/9 evo ti malo brojki posto ih toliko volis... Klasican lebrot za sve im je odgovor glupa statistika sem ona najbitnija

Denver Dinosaurus

pre 5 godina

A što sinoć recimo nije neki novinar dobio zaduženje da isprati utakmicu "uživo", makar da objavi vest nakon kraja utakmice, da posetioci imaju šta da čitaju do 8, pola 9 ujutru? I da oni koji su bili budni ostave svežu impresiju.

Pre neko veče jeste tako bilo, a sada kada su igrali trenutno prvi na Zapadu i Istoku, nije bilo vesti do pola 9 ujutru.

Mita

pre 5 godina

Druze igra svaku drugu jer je propustio celu sezonu i za razliku od lebrona se nazalost povredjuje posto se ne sprica kao on. Ali za njega je izmislio kosarku u oba pravca
(petarczv, 17. decembar 2018 17:42)
Kavai poručio. 3000 za gospodina.

Goran

pre 5 godina

"a ako znamo da Dragic ima prosek od oko 22 poena u Nba onda ocekujte oko 25 p po utakmici od Luke Doncica.(C i n i k, 17. decembar 2018 18:11)"

Dragic ima prosek od 13.8pts u karijeri, tako da ne znas ti nista, a i takav ti je i komentar.
Cuj 22 poena...u dve najbolje sezone je imao max 20.3pts prosek.

(Walt, 17. decembar 2018 18:12)
bravo za komentar ;)

(Miki Maus, 17. decembar 2018 18:23)
bravo za komentar ;)

zz

pre 5 godina

Smešno je i tužno ovoliko hajpovanje dončića,još malo pa očekujem da ga proglase najboljim igračem ikada i da se slobodno penzioniše već sad jer se nikad neće roditi niko bolji.
(Walt, 17. decembar 2018 18:12)

Jesi li ti pogledao ovu utakmicu..
Da neko od 19 godina onako vuče.. Neću se usuditi da kažem da "nije viđeno" ali svakako pokazuje da je vanserijski igrač.. Prevazišao je očekivanja za prvu NBA sezonu, a bila su jako visoka..

AWA

pre 5 godina

Ladno skoro 18 poena a tek stigao u NBA.A tek 19.Šta će biti u 25 godina?50,60 poena ima da “sruci” kome god stigne.Mali je ogroman talenat.Jos se “namestila” prava ekipa.Sve se poklopilo....Brojke za debitanta su mu fenomenalne.Respekt
(AC/DC, 17. decembar 2018 17:05)

Ne funkcioniše to baš tako. Jedan od razloga što Luka nije odabran kao prvi pik na draftu bio je taj što vlada mišljenje da je blizu svog maksimuma ovakav kakav je. I verovatno su u pravu. Dečko je košarkaški skroz sazreo, a i fizički. Može i hoće on izbrušiti još neki element svoje igre u narednim godinama, definitivno, ali generalno kakav je sada, verovatno će takav biti i za deset godina. Bar je to pretpostavka NBA skauta koji naravno itekako mogu da pogreše.

Milan

pre 5 godina

Mene ipak najviše fascinira Sakramento!
Divac je od ekipe koja upropaštava igrače napravio talentovani tim, Foks je MIP trenutno, Hild napreduje drugu sezonu za redom, ako slično ponove sa Baglijem koji ima monstruozne fizikalije i uz prazan seleri kep svašta mogu da naprave. Divac jedino ne može da prevaziđe ograničenje sredine, tj malo su tržište da bi privukli najveće zvezde.

Ljubiša

pre 5 godina

Žašto su ljudi sa IĆ u prezimenu najtalentovaniji košarkaši na svetu? 
(as, 
Odgovor je jednostavan: zato što su Džordanić, Džejmsić, Čemberlenić, Brajentić i Džabarović poreklom iz istog sela u Hervegovini.

gradjanin kejn

pre 5 godina

Da je srece ,pameti i para pa da neko u NBA formira tim od iskljucivo evropskih igraca.To bi bilo vrlo interesantno za gledati. Neprekidno takmicenje izmedju US timova i EU.

vince carter

pre 5 godina

@Banjaluka ljudima poput tebe koji pricaju o brojevima i to u timskim sportovima gde se i igra i pravila menjaju ne zasluzuju ni da im se replicira jer nemaju pojma o cemu pricaju jer su robovi medija to jest brojeva. Brojke ce reci da je Westbruk bolji asistent od Jasona Kida,Steve Nasha,Birda a to ne da nije tacno nego je smesno uopste porediti. Na istom broju odigranih utakmica Jordan je bolji od Lebrona u tri kategorije ako ces o brojevima. Regularni deo sezone se igra slabijim intezitetom nego nekadasnji All Star maltene. Asistencije se broje drugacije itd. Niko ne moze da parira Wiltu u brojevima ali vi tu onda uzimate parametar eru u kojoj je igrao a kad se prica o Jordanovim prstenovima onda uzimate Billa Russella kao relevantan primer iako je igrao u istoj eri kao Wilt. A da je Lebron igrao ranije,takodje bi njega blatili i govorili da je neki sadasnji igrac mnogo bolji od njega. Sta bi uradio onakav atleta kao Wilt sa danasnjim treninzima,medicinom i novcem koji se vrti? O Jordanu ne zelim uopsre da trosim reci,covek je sa 39 godina cinio smesnim Pola Pirsa,Cartera,Jeffersona,Dirka u duelima jedan na jedan a kamoli u prajmu. Te prve sezone u Wizardsima je igrao 46 meceva i brojke su mu rasle iz meca u mec do povrede i operacije kolena,10 utakmica pre povrede imao je prosek 29p po mecu a Wizardsi playof poziciju.

jorgovan

pre 5 godina

Kawhi je dosao u ekipu koja je prosle godine imala drugi najbolji skor lige i bila ubedljivo najbolja na istoku. Toronto je mislim 7/1 bez njega u timu ove godine i razbili su kompletan GS u gostima bez njega, tako da je prica suplja skroz. Ko ne zna za coveka ne postoji leva strana, sinoc su ga bas prozivali komentatori protiv Denvera za to. Svi znamo gde su Lakersi bili prose godine (a gde je Klivlend ove) a evo ih sad na 4. poziciji sto bi hejteri rekli "strasnom zapadu", a sve bez startnog pleja i beka. Ni jedan igrac u ligi nema toliki uticaj na ekipu kao Lebron. Mislim da ce Lakersi igrati najmanje polufinale zapada, jer sa svakom ekipom mogu da igraju u plejofu osim sa GS. Sezona je dosta interesantna, mada i dalje ni jedna ekipa sa zapada ne moze da parira GS dok na istoku imaju 2,3 vrlo nezgodna protivnika. Perice smaras sa MJ-om covek ne igra kosarku 20 godina.

Goran

pre 5 godina

(C i n i k, 17. decembar 2018 19:36)

Daj bre covece nemoj da smaras, prvo, nije Srbin nego Slovenac !
Drugo, idi na statistiku koju god hoces, i gde god hoces i videces da Dragic nikada ni u jednoj sezoni nije imao 22pts u proseku !

Trece, 13.8 u dosadasnjoj KARIJERI !
Ima 32 godine, jel ti to hoces da kazes da ce nekim cudom igrati sve bolje ?

I niko ga ne mrzi, ne znam odakle ti ta konstatacija.

Stojakovicev prosek u karijeri je 17pts, on je recimo samo jedne sezone imao prosek od 24.2, cesto od 19-21, ali reci da Dragic ima prosek od 22 kao da je to laganica...ma...sta ja tebi objasnjavam.

Powerslave

pre 5 godina

"a na Istoku, izuzev Bostona, Milvokija i Filadelfije, nema nikakvih konkurenata za finale."

I, zašto ne, Indijane? Možda nisu baš favorit za osvajanje istoka, ali definitivno mogu da budu nagazna mina svakome i da svakoga oteraju u sedam utakmica.

A kad su konkurenti Boston, Filadelfija, Milvoki i Indijana onda se baš i ne može reći da nema konkurenata.

Mita

pre 5 godina

Cinik, čovek je u pravu za Dragića.
Ovo je zvanično sa nba sajta.
Inače je ste I sjajan igrač i jeste donirao u Banja Luci, a i dao sam ti plus iako su ti podaci netačni.
http://www.nba.com/players/goran/dragic/201609

big

pre 5 godina

Dončić je prava buduća zvezda, talentovani, odlučni belac, takmičarskog duha, hrabar, odvažan, lep, mlad. Prepoznali su to Ameri, dobro leglo Dalasu, na zalasku Novickog imaju novu zvezdu da kuju. Zato mu je sve dozvoljeno, jer znaju da će tako više napredovati i jednoga dana se boriti za prsten. Kamo sreće da naši klubovi imaji luksuz da tako razvijaju igrače, jedino Mega, ali je sistem takav da je potreban kvalitet odmah i tu uliću Ameri koji ne prodju tamo. Evropa mora da lagano menja sistem, kako dugoročno ne bi ostala druga liga NBA...

Mirko

pre 5 godina

Kvalitetan tekst.
Želim više ovako kvalitetnih tekstova o košarci i NBA,
jer mi je dosta da čitam tupave komentare navijački
orjentisanih klinaca.

cirkus zivi

pre 5 godina

Дончић носи Далас као руки, што пуно говори о Даласу али много више о Луки. Човек има нестварне менталне предиспозиције да се уклопи и навикне на нови систем и да одмах у том систему води главну реч и то све са својих 20 година! Не знам да ли се икад родио такав пре њега.
(Змај, 17. decembar 2018 17:15)

@ 19 godina.