1. Dete, čovek je doveo svoj tim do finala svetskog prvenstva 2014. Sekunde su ga delile od eventualnog pehara. Na ovo je bukvalno sam doveo svoj tim kroz kvalifikacije. Da ne pominjem, 'ajde i zlatnu medalju sa olimpijskih igara. I ti imaš obraza da komentarišeš. I da je osvojio, malodušnici bi rekli, da, ali nije dao gol u finalu, da ali nije postigao het-trik. I da postigne, rekli bi, da, ali samo levom nogom itd. Shvatate poentu...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Football, 6. decembar 2018 21:12)

    Kao neko ko je pratio SP 2014 mogu da kazem da je ovo lz. Mesi je reprezentaciju odveo u eliminacionu fazu. I tu je nestao. Od osmine finala, zakljucno sa finalnom utakmicom, Argentina je dala 2 gola, a nije primila nijedan. Od 4 utakmice, 3 puta su igrali produzetke, sto je ukupno 90 minuta - znaci to je kao jos jedna, peta utakmica po vremenu na terenu. Za to vreme su postigli 2 gola, u osmini i cetvrtfinalu - Di Marija i Iguain, a odbrana je savladana tek u finalu u produzetku. Dakle nije ih Mesi odveo u finale SP, nego odbrana na celu sa Maskeranom, i golman koji je odbranio 2 penala Holandjanima. A napad nije uradio skoro nista, iako su u napadu igrali Masi, Aguero, Iguain i u to vreme odlicni Di Marija.
    (Milan, 10. decembar 2018 00:13)

    # Link komentara

  2. @(Svaka cast, 7. decembar 2018 16:02), nalupa se. Pele je bio najdominantniji fudbaler toga vremena, daleko više nego recimo Mesi danas.Ako je mogao u tim uslovima, zašto ne bi mogao i u današnjim uslovima. Ako se uzme u obzir da su tada lomili noge igračima, a danas baš to ne može, još jedan razlog za moju tvrdnju. Inače je bio fizički jak, tako da...
    (Deki, 9. decembar 2018 08:01)

    # Link komentara

  3. Ovi Brazilci su toliko precenjeni.

    Izuzetno su uobrazeni, misle da us bogovi a u sustini su skoro svi teski foliranti i pokvareni na terenu.

    U stanju su mucki da udaraju a kada ih neko pipne krene valjanje i prenemaganje. Njihov fudbal je presmesan a volja smesna.

    Pogledajte Brazil. Svaki put kada bi protivnik poveo kod njih bi krenule frustracije, nervoza, prljava igra, pokusaji provociranja i foliranja i sl.

    Nikakvi su fudbaleri a narocito reprezentacija.

    Cast izuzetcima tipa Ronaldinja i sl. ali vecina je ocajna. Ovaj Neimar je prsmesan. Ja licno da sam vlasnik kluba ne bih ga uzeo ni besplatno jer lik kvari fudbal kao igru.
    (Milos, 8. decembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  4. Sutira Mesi jednom nogom ali je bolji igrac od tebe.
    (Nikola Skejdz, 8. decembar 2018 18:04)

    # Link komentara

  5. Gospodo, uslovi igre, oprema i tereni su toliko unapređeni da se igra fudbala iz '60.odnosno '80. se ne može porediti sa sadašnjim fudbalom i igračima koji ga igraju. Pele i Maradona da su igrali sa loptama koje su sada u igri sakrivali bi ga (što su i inače činili u svoje vreme) da ga ostali ne bi ni videli! Obojicu su mučki tukli, jer nisu postojale tako oštre sankcije kao danas, a opet bili su daleko ispred svih!!! Kakav Mesi, Lesi i ostali.....
    (Neplivač, 8. decembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  6. U Peleovih "1000+" golova ulaze i golovi sa prijateljskih i revijalnih utakmica, cak i utakmice dok je igrao u vojsci Brazila. Brazil je osvojio "drugo Peleovo" svetsko dok je ovaj bio povredjen, a niko ga od saigraca iz tog vremena ne voli. Realno veoma precenjen lik.
    Sto se staro vs novo tice, jeste kvalitet fudbala bio nizi ali nisu oni imali uslove koje ovi danasnji imaju. Ishrana, suplementi, trenizi svaki dan, 100 pomocnika, analiticara, moderne kopacke, lopte itd. Talenat je talenat i otporan je na vreme, da je Maradona rodjen 90-te, bio bi jos pakleniji igrac.
    (aaajde, 8. decembar 2018 00:29)

    # Link komentara

  7. Ronaldo i Mesi bi morali da osvoje bar jedno prvenstvo sveta da bi se poredili sa Peleom i Maradonom.
    U nekom momentu su oni bili vise superiorni od Ronalda i Mesija.
    Kazu nisu trcali i imali snage ko danasnji igraci ali tada nije bilo dopingovanja i licnih kondicionih trenera, nutricioniste, spricanja od malih nogu ali su danas i savrseni tereni, oprema, lopte...
    (Aleksa Pufta, 7. decembar 2018 21:31)

    # Link komentara

  8. Gde je tu Dzaja??jedan od najbolji svih vremena sigurno!
    (igor, 7. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  9. Mesi, najbolji igrac u istoriji Barcelone.
    (Mamer N'goj, 7. decembar 2018 16:15)

    # Link komentara

  10. Svaka cast Peleu i Maradoni obelezili su veliku fudbalsku epohu.Ali porediti Pelea i Mesija ili Ronalda je apsurdno. Kao da poredite kosarku pre linije za 3 poena. Pelea su cuvali amateri, ljudi koji su u jednoj smeni radili u fabrikama a onda isli na trening. Setimo se samo Madjarske lake konjice za samo 2 profesionalca(Puskas i Kocis) i dokle su dogurali na Svetskom prvenstvu. Tadasnji Pele ne bi mogao igrati protiv danasnjeg prosecnog odbrambenog igraca. Tako da, nemojmo mesati babe i zabe.
    (Svaka cast, 7. decembar 2018 16:02)

    # Link komentara

  11. Ajde bre Pele bio si i ostao komleksas. Jesi ti pimpao dobro lopticu ali fudbal tada nije ni izdaleka sto je sada. Ne lupaj i ne sramoti se... Nisi Mesiju ni do kolena.
    (Nemanjici, 7. decembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  12. @ (Yang, 06. decembar 2018 21:57)

    U prilogu je lista najfauliranijih fudbalera u Ligama petice u poslednjih godinu dana. Mesi nije ni u prvih 10:

    1. Neymar, PSG, 96 fouls drawn
    2. Nabil Fekir, Lyon, 89
    3. Borja Garcia, Girona, 81
    3. Munir, Alaves, 81
    5. Richarlison, Watford, 78
    6. Amine Harit, Schalke, 77
    7. Malcom, Bordeaux, 75
    8. Kevin-Prince Boateng, Eintracht Frankfurt, 73
    9. Dele Alli, Tottenham Hotspur, 69
    9. Jimmy Briand, Guingamp, 69
    9. Jonathan Viera, Las Palmas, 69
     (ja, 7. decembar 2018 10:16)

    # Link komentara

  13. MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    MESI JE G.O.A.T
    (MEEEEEEEESSIIIIIIIIIII, 7. decembar 2018 03:04)

    # Link komentara

  14. Pele Prvi, onda idu Zajedno Krojf i Bekenbauer, onda Maradona, pa Mesi, Ronaldo itd itd
    (srba, 7. decembar 2018 02:18)

    # Link komentara

  15. Mesi je u karijeri vec osvojio preko 30 trofeja..ta cifra ce verovatno preci i 40. Po tom kriterijumu ce biti u rekorder kao natrofejniji igrac ikada..i to sve zbog sebe samog.
    Vec 10 godina najbolji fubdaler sveta, realno je klasa za sebe. Kada se pogleda broj golovma i asistenica isto ce postaviti sve rekorde. Ali ni to da se ne gleda,ljudi pogledajte malo na you tubu neke njegove klipove ako nemata vremena da gledate utakmice Barselone. Covek se sprda sa svima i moze se opusteno reci da je najbolji fudbaler ikada.
    (AcA, 7. decembar 2018 01:56)

    # Link komentara

  16. Od onih igrača koje sam gledao Pele je svakako najbolji igrač svih vremena. Osvojio je tri titule prvaka sveta, u Čileu 1962. je brzo bio povređen pa skoro da nije ni igrao, a 1966. Bugarin Žečev mu je brutalnim startom slomio nogu već na startu prvenstva. Brazilci nisu prošli ni grupu. Ipak, Pele se oporavio i 1970. opet osvojio titulu prvaka sveta. Osvojio je brojne trofeje sa Santosom i reprezentacijom Brazila. Posle njega, svakako Maradona, treći bi bio Johan Krajf. Bilo je i mnogo fudbalera o kojima sam samo slušao, a nikada ih nisam gledao, koji su možda bili i bolji od svih ostalih. Puškaš, Kočiš, Sindelar, Meaca, Garinča, Amarildo, Di Stefano, kao i oni koji su možda nepravedno potcenjeni poput Bekenbauera, Euzebia, Besta, Čarltona, Rumenigea, Neskensa, Fontena, Vave, Rivelinja, Frica Valtera i mnogih drugih koji su možda nepravedno skrajnuti. Pozdrav!
    (B.Živković, 6. decembar 2018 23:36)

    # Link komentara

  17. Inace najfauliraniji igrac danasnjice je Mesi, na svakoj utakmici po nekoliko igraca na njemu, taktika, odbrana, ali ako se Mesiju igra fudbala sve je to nebitno.(Yang, 6. decembar 2018 21:57)

    Da li je to podatak ili tvoja procena?

    U svakom slučaju to potvrđuje ono sam napisao. Uđu mu na senku i odmah faul i žuti. Da li je za tih 12 godina karijere doživeo JEDAN start u meso? Kao što su Pele ili Krojf makar po jedan takav na svakom meču. Lako je njemu igrati kad niko ne sme da startuje, on samo mora da vodi i štiti loptu, odnosno postavlja se između igrača i lopte. Ranije bi ga odneli. Njega sigurno, a možda i loptu, mada lopta nije bila bitna. Lopta može da prođe, ali igrač ne.
    Ranije su morali da znaju da sačuvaju loptu, driblaju, izbegnu batine, pobegnu kostolomcu i da opet poentiraju. Ranije je bilo kad prođeš igrača, on te počisti. Bez kazne. Eventualno usmena opomena. Naravno da je sada neuporedivo lakše.

    Pitaj starije kako su startovali Hatunić, Dojčinovski, Staels, Kamačo... To je bilo sasvim uobičajeno. Muška igra.
    (SrbEUin, 6. decembar 2018 23:06)

    # Link komentara

  18. da Pele i Krojf, Di stefano, Garinca imaju danas ove lekove, ove droge, ove ishrane, terene, kopacke, lopte, krio-komore... sto rece neko gore, blanko cekovi bi se ispisivali za njih... Treba citati gledati.. Deca danas ne znaju kakav je majstor bio Denis Bergkamp a da ne pricam Djuzepe Meaca ili Dzordz Best... Ferenc Puskas!! Eeej!!’

    Sve njih iza sebe je ostavio Pele, i dok je fudbala tesko ce se jedan igrac toliko izdvojiti... Pelea je gledale vece velicine, nego sto ce ikada igrati!!!
    (soscagon, 6. decembar 2018 22:50)

    # Link komentara

  19. PELE
    (Pomisao na fudbal, 6. decembar 2018 22:44)

    # Link komentara

  20. nezahvalno je usporedjivati epohe, ali kad bi morao birati - ipak Maradona ! Pele je 3 put bio prvak svijeta, ali te su momcadi i bez njega bili ansambli majstora. Maradona je desetoricu prosjecnih doveo do titule. Jedan Napoli je s dna doveo na vrh Italije i to dva puta, a 1988. su vec dobiveno prvenstvo prodali kladionicama. Diego je sam gradio igru, on nije imao sluge kao Messi i Pele, a stizao je jos i zabiti. Definitivno najveci !
    (djedmedjed, 6. decembar 2018 22:30)

    # Link komentara

  21. Sta rece covek i ostade živ:-) 
    ..."imao srece" 
    Verovatno se toliko dobro razumes u fudbal da i dalje izgovaras "opsajd" i "Barcelona".
    (neurologms@gmail.com, 06. decembar 2018 19:25)

    Drž se ti neurologije.Ja sam to napisao kao neko ko je prošao sve kategorije,od petlića do omladinaca u drugoligaškom klubu SFRJ,kao centarfor i na kraju golman dok nisam zavoleo i zaigrao košarku...
    Napisah da je imao sreće jer sam se lično nagledao desetina strahovitih talenata naročito Mesijeve konstitucije koji nisu uspeli da se nametnu.
    Ničim ne umanjujem njegov skill naročito ne time što ga poredim sa Šestićem,po meni su isti tip igrača,obojica fantastični ali ga porediti sa Peleom i još nekima koje sam naveo je smešno.
    Pele da danas igra veruj da bi ga plaćali blanko čekom,milijarda pa naviše.
     (heavy, 6. decembar 2018 22:07)

    # Link komentara

  22. Verujem igracima i trenerima vise nego svima vama!Ko ste vi da im sude?

    A oni kazu:

    Pele, Maradona,Krajf,Bekenbauer,Ronaldo (Brazil),Zinedin Zidan,Ronaldinjo,Puskas,Di Stefano,Platini,Jasin,Rajmond Kopa,Faketi,Euzebio,Gulit,Maldini,Garinca,Kanavaro,B.Carlton,najboljih 20 koji su obelezili 100 godina ove igre(anketa sprovedena medju najboljim zivim trenerima i igracima 2000.godine)
    Ovi ostali koji jos igraju nisu uzeti u razmatranje.Ja licno verujem da ce Mesi i Ronaldo pronaci svoja mesta,bas kao sto je nedoumica koje je najbolji u tenisu dok Federer,Nadal i Djokovic igraju,gde ce se podvuci crta redosleda kad prestanu.Jer pre njih jos uvek su aktuelni B.Borg,Konors,Lendl i Sampras.
    U drugim sportove je takodje enigma,mozda najveca u kosarci jer Le Bron jos igra,tako da je pozicija Air MJ ugrozena na prvom mestu a svi ce ovi novi klinci listom biti za njega.Zna se samo da u vaterpolu igraci bivse Juge zauzimaju 3 od 5 prvih mesta na vecitoj listi najboljih: Mirko Sandic,Zoran Jankovic,Milan Musketirovic,sesti je Djordje Perisic.
    Tako da polemika se nastavlja i trajace kad dodju neki "novi klinci".
    (bradina, 6. decembar 2018 22:01)

    # Link komentara

  23. (SrbEUin, 06. decembar 2018 21:22)

    Inace najfauliraniji igrac danasnjice je Mesi, na svakoj utakmici po nekoliko igraca na njemu, taktika, odbrana, ali ako se Mesiju igra fudbala sve je to nebitno.
     (Yang, 6. decembar 2018 21:57)

    # Link komentara

  24. Upravo tako! Obe noge, glava, gol, asistencija, napad, odbrana, i sve to za dobro svoje ekipe! Jer biti dobar igrač, ili biti najbolji svih vremena nije isto!
    (џонтра волта, 6. decembar 2018 21:53)

    # Link komentara

  25. Pele je izmislio skoro sve driblinge, bio je najvise fauliran od svih i opet je bio kao savrsena desetka, igrao je sa obe noge, glavom i imao je dobar pregled igre i slobodne udarce je dobro izvodio, imate na youtube hvala lepo.
    (Blueblueblue, 6. decembar 2018 21:46)

    # Link komentara

  26. Aktivno pratim fudbal od druge polovine 80 tih godina, za mene su 2 najbolja, najkompletnija i u svom prajmu najdominantnija igrača Brazilci Ronaldinjo i Ronaldo.
     (igor, 6. decembar 2018 21:26)

    # Link komentara

  27. Messi=totalni fudbal(Sintagma, 6. decembar 2018 18:33)

    Sramota šta se ovde sve protura.

    Mesi igra samo u napadu, u zoni od 30m do potivničkog gola, ostalo se šlepuje. Ekipa radi za njega.
    Johan Krojf je idejni i praktični tvorac i najbolji reprezent totalnog fudbala. Pravi vođa, organizator igre i mozak ekipe. On je osmislio fudbal kakav se igra danas. Igra u oba smera sa velikim posedom lopte. Barca igra i danas ono što je on osmislio i igrao od 70-tih u Ajaxu i kasnije Barci.

    Mesi sa tom svojom konstitucijom protiv onakvih (kasapskih) odbrana gde su halfovi startovali bukvalno pravo u kosti, ne bi mogao da bude ni starter. Jednostavno snagatori bi ga odneli zajedno sa loptom. Dva - tri jača starta u meso i ćao.
    Uprkos tome Pele i Krojf su bili nezadrživi. Da su oni imali zaštitu sudija kakvu sadašnje vedete imaju, njihove brojke bi bile nedohvatljive...
    (SrbEUin, 6. decembar 2018 21:22)

    # Link komentara

  28. Mesi nikog ne komentarise, ni sa kim se ne uporedjuje, ne simulira, ne iznosi misljenje sta zasluzuje da osvoji kao neki, skroman povucen lik koji samo pika fudbal i nista drugo ga ne zanima, ne drogira se kao neki, o svima misli sve ok, postuje svakog. Veliki na terenu a i van njega. Tj ne veliki najveci u istoriji ovog sporta. Ovde komentarisu ne stariji od 30 godina, tako da prestanite da pisete da sts gledali Maradonu i Pelea, smesni ste. I da ste stariji niste mogli da gledate jer tada nista nisu prenosili kao danas, mogli ste nesto malo da pogledate. Svako je najbolji u svojoj eri, ali na osnovu duzine perioda koliko traje Mesi je najveci igrac u istoriji fudbala, Maradona ne zna sta je asistencija, dok Mesi ima 400 u karijeri. Sa Mesijem niko ne moze da se poredi!
     (Amadeus, 6. decembar 2018 21:20)

    # Link komentara

  29. Hahahhaa, al neverovatno je koliko se lozite!? Pa da vam napisu da je mis jaci od slona vi bi trucali ovde ceo dan! Idite malo u pozoriste, bioskop, izvedite devojku u restoran, pomozite nekoj staroj osobi...mracniji ste od Mordora! Svi sve znaju, najjaci ste!
    (sveti Pele i sveti Mesi, 6. decembar 2018 21:16)

    # Link komentara

  30. @(Gale, 06. decembar 2018 17:44)

    Pele nikada nije osvojio Ligu šampiona - gotova rasprava, jel da!?
     (Football, 6. decembar 2018 21:15)

    # Link komentara

  31. Pele je najbolji igrac u istoriji, nije imao manu i bio je jak kao stena.
    (BlueBlueBlue, 06. decembar 2018 21:01)

    Jeste sa 170cm i 60kg
     (Ja sam, 6. decembar 2018 21:13)

    # Link komentara

  32. @(Laza, 06. decembar 2018 16:29)

    Dete, čovek je doveo svoj tim do finala svetskog prvenstva 2014. Sekunde su ga delile od eventualnog pehara. Na ovo je bukvalno sam doveo svoj tim kroz kvalifikacije. Da ne pominjem, 'ajde i zlatnu medalju sa olimpijskih igara. I ti imaš obraza da komentarišeš. I da je osvojio, malodušnici bi rekli, da, ali nije dao gol u finalu, da ali nije postigao het-trik. I da postigne, rekli bi, da, ali samo levom nogom itd. Shvatate poentu...
     (Football, 6. decembar 2018 21:12)

    # Link komentara

  33. Ne razumem ljude koji pisu kilometarske komentare, ko ce to da cita? Mesi fudbalski Bog. Tacka
     (Nemanja, 6. decembar 2018 21:06)

    # Link komentara

  34. Mozda cak i jedno sp sa Peleom i ti eto sada imas misljenje da je najbolji!
    (Banja Luka, 06. decembar 2018 16:23)

    довољно је да видиш то светско првенство да схватиш да је Пеле много бољи. уосталом, освојио га је, а Меси није.
     (мики, 6. decembar 2018 21:06)

    # Link komentara

  35. Pele je najbolji igrac u istoriji, nije imao manu i bio je jak kao stena.
    (BlueBlueBlue, 6. decembar 2018 21:01)

    # Link komentara

  36. Ovo o igri glavom je smiješno komentirati jer to ovisi o fizičkim predispozicijama. Još najbolje tako malen igra glavom ko Mandžukić, zabio bi već 1000 golova.
    (komentator, 06. decembar 2018 16:06)

    тими кејхил је нижи од било које одбране, па се надавао голова главом. није ни Пеле био двометраш.
     (мики, 6. decembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  37. Moj pokojni otac jednom je rekao:

    Pele najbolji,svi ostali daleko izad njega pa onda Maradona,Di Stefano,Puskas,Krajf,Maradona,Sekularac,Bekenbauer,Bobek,Vukas...
    Od ovih novih sto je gledao bio je zaljubljen u Piksija,rece istinska klasa.ali je za "zubu" rekao da je pravi,za Ronaldinja da je madzionicar,za ZiZua da ga podseca na naseg Milosa "plavu cigru"...Nije imao lepo misljenje o novom "atomskom" fudbalu ali nije krio odusevljenje prema Mesiju i CR7.Pred smrt diskutovali smo ko je ipak po njemu najbolji,kratko je odgovorio:Pele,bio je ispred svog vremena,ako se okrene licem ka tebi nema sansi da ga zaustavis,do njega uz rame je Krojf(tako je on izgovarao njegovo prezime),svi posle njih su vise "radnici" jer se fudbal vise nije igrao zbog toga sto se voli,nego zbog para,a to ce dovesti da se izgubi lepota ove igre.Pocelo je 1966,brutalnim startovima nad Pelea,i fudbal je izgubio na svojoj lepoti,jer cilj je opravdaovao svoje sredstvo.Iako je bio navijac Partizana od osnivanja 1945.,voleo je da gleda Zvezdu zbog Sekija,kasnije zbog Piksija a zatim zbog Deje "genija",kako rece to su poslednji virtouzi naseg a i svetskog fudbala,jer su "prodavali" stos na terenu,zbog koga publika dolazi na stadione.Ovi danasnji "roboti" nemaju taj stos a tu lepota nestaje....sve je u brzini,i bice sve teze zaustaviti taj i takav industrijski fudbal,zato su Mesi i CR7 ispred svih jer jos uvek mogu da iznenade svojim potezima,nazalost sve ih je manje.
    (bmiles, 6. decembar 2018 20:58)

    # Link komentara

  38. Au, kako se javljaju ljudi koji su iskompleksirani, nesigurni i uplaseni, sto je Mesi medju najboljim fudbalerima na svetu. Nisam znao da se toliko plasite jednog Mesija, toliko da morate da ga omalovazavate, pljujete, vredjate, nipodastavate itd i da uzdizete, velicate i hvalite Pelea, Maradonu itd. Zarad cega? Mislite da ste nesto postigli time?
    Da li ste gledali makar polovinu svih Peleovih meceva? Ne nekakve isecke sa Jutjuba, vec cele Peleove meceve u kojima je igrao.
    Zasto ste tako nesigurni, cega se plasite? Izgleda da vam Mesi zivi u vasim glavama.
    Lepo spavajte.
    (Sta im ucini Lionele?, 6. decembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  39. izlišno je pričati o igraču koji je igrao u periodu kada ofsajd nije postojao...
    (potterhead, 06. decembar 2018 15:56)

    ма ни лопта за није постојала, а голман је смео да брани само левом руком.
     (мики, 6. decembar 2018 20:54)

    # Link komentara

  40. davati po 40-50 golova u sezoni zadnjih 10-12 godina u ovakvom atomskom fudbalu je do sada nevidjeno.
    (Nikola MNE, 06. decembar 2018 15:56)

    обојица су у екипама које потпуно подреде игру њима. обе екипе су пуне играча екстра класе. није тешко бити добар у таквим екипама.
     (мики, 6. decembar 2018 20:53)

    # Link komentara

  41. Moze da prica ko sta hoce ali Mesi je tata fudbala.
    (Simi, 06. decembar 2018 15:51)

    реално. Пеле је Бог фудбала, и ту је причи крај
     (мики, 6. decembar 2018 20:51)

    # Link komentara

  42. niko ne zna da su trenirali i imali sve pogodnosti treninga današnjice kakvi bi oni igrači bili...
    (alex, 06. decembar 2018 15:41)

    мислим да му сви ипак знамо да би најбољи фудбалер из било које ере, и данас били најбољи пошто је таленат категорија ван времена. замисли Пелеа да тренира под фанатизам условима, у данашњој опреми, заштићен на терену као бели медвед у природи (то јест, као Меси на терену). Пеле је био и остао Супермен и Бог фудбалске игре.
     (мики, 6. decembar 2018 20:49)

    # Link komentara

  43. Gluposti, porediti ondasnji i danasnji fudbal prvo je glupost, samim tim sve je jasno, Mesi je najbolji !!!
    (Zvezda guzi i Trinkija, 06. decembar 2018 15:40)

    претпостављам да си хтео да кажеш да је Меси данас најбољи. у супротном си контрадикторан. Пеле Бог фудбала. Меси је океј.
     (мики, 6. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  44. Dvojnik, 6. decembar 2018 20:28


    Care, bravo za komentar. Suština.
    (Negativni, 6. decembar 2018 20:46)

    # Link komentara

  45. Maradona je Bog fudbala a Pele je prvi svestenik. Sveto dvojstvo.

    Srecom su sve bitne stvari u svetu postavljene pre danasnjih rieliti generacija. Mesi... ha ha ha Dobro ne rekose modric...
     (Rocky, 6. decembar 2018 20:45)

    # Link komentara

  46. Pa ni Messi nije najbolji igrač Argentine (Maradona), ni Barselone (Ronaldinjo), a kamoli sveta (Ronaldo, Ronaldo zuba, Pele...) (Djordje NS, 6. decembar 2018 18:40)


    Mesi nije bolji od Kristiana Ronalda? Po cemu je Ronaldo bolji od Mesija osim u igri glavom i sto daje golove sa obe noge? Sve ostalo je na Mesijevoj strani. Stavi Mesija na poziciju veznog igraca pravio bi i tu razliku dok bi Ronalda iskljucio iz utakmice.
    (lol, 6. decembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  47. Svi "moderni poznavaoci fudbala" ili tačnije "poznavaoci modernog fudbala" a i ostali svakako bi trebalo pogledaju klip Pele - He did it 50 years ago. Njega su to verovatno naučili marsovci ;-) tj imao je ko da mu pokaže. Ljudi zamislite se šta je fubal bio pre njega? Čovek je mesija onoga čemu će se gledaoci stvarno diviti. Džaba svakodnevni mečevi velikih fudbalskih ekipa ako je to "sterilna" atletska igra bez poteza koji oduševljava. Šta pamtite i zašto volite igrače u koje se kunete? Broj dodavanja, pretrčane kilometre, frizure?
    PELE JE BOŽIJA ČESTICA OVE IGRE KOJU MI SVI VOLIMO
    (malo realnosti ne škodi, 6. decembar 2018 20:42)

    # Link komentara

  48. ma da ti si neki svemirac i neznam kako te nije sramota,da se usporedjuješ sa jednim Mesijom ili maradonu tvoj najbolji fudbal koji si igrao danas nebi koristijo ni srbskoj trečoj ligi.verovatno,da nebi izborijo mesto a mesi u ono vreme baš bi bio vanzemaljac.kad pogledam samo špiceve jedan van basten ili ibrahimovič bi sami vladali u ono vreme gde niste imali nikakav pregled igre.recimo milko djurovski je po meni duplo veča legenda.a za peleta je poznato,da boluješ od bolesti koja se zove narcist kad si zaljubljen u sebe.
    (slaviša šmigič, 6. decembar 2018 16:38)

    Ovaj komentar je za anale. Smejem se pola sata. Neke ljude stvarno nicega nije blam!
    (Lesa, 6. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  49. tada nije bilo ulazaka "u kosti" pa su mogli da se zezaju. A onda su došli Mihels, Krojf i Bekenbauer. Ostalo je istorija. 
    Nažalost.
    (NastyB, 06. decembar 2018 15:18)

    потпуно супротно. раније су одбрамбени фудбалери били немилосрдни костоломци, им повреде су биле језиве. данас судије максимално штите прескупе фудбалере, а ту су и камере да се накнадно одреде казне.
     (мики, 6. decembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  50. samo kad se jave ovi fudbaleri koji su igrali krpenjačama protiv likova koji nemaju noge, da se porede sa današnjim fudbalerima.
    (bratke, 06. decembar 2018 15:18)

    теже је играти са крпењачом у баканџама против костоломаца оног доба без заштите од стране судија и ТВ камера него данас. Пеле Бог. Меси је океј.
     (мики, 6. decembar 2018 20:38)

    # Link komentara

  51. @ Dajte Mesiju,Ronaldu i ostalima kopacke iz 60-ih, lopte iz 60-ih, terene iz 60-ih, sudjenje iz 60-ih,medicinske preglede i uredjaje iz 60-ih,supstance/ishranu iz 60-ih,tehnologiju za analize i pracenje napretka iz 60-ih...pa da vidimo.

    Pre par meseci sam gledao na YT video koji se bas time bavi. U jednom od videa uporedjuju lopte iz tog nekog perioda 60-ih i danasnju loptu.
    Gurnu danasnju loptu po aut linij i ona predje jedno 15-20 metara pravo bez skretanja. Lopta iz 60-ih posle 5,6,7 metara skrece pola metra. I to na danasnjem besprekornom terenu. Mogu isliti kako se kretala na ondasnjim terenima kada na danasnjem skrene posle 5-6 metara.

    Da li je veci umetnik Mocart ili neki danasnji tehno-elektro DJ,reper,hiphoper?
    I sta bi ko uradio da zamene mesta.

    Da li je bolje pecenje iz stare zidane peci na drva ili iz elektricne? :)

    To je to,nista vise.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Slobodni Klikeri, 6. decembar 2018 19:17)

    Da si rekao ispod sača, ili roštilj, ili kupus iz zemljanog lonca, pa ajde. Ali pečenje na struju, sa električnim ražnjem, uvek ispadne bolje od onog na drva. Svako ko je pekao prase na oba načina će ti reći to. Jednostavno bez struje nikako ne možeš da postigneš takvu homogenost temperature i brzine okretanja.
    (Joker, 6. decembar 2018 20:38)

    # Link komentara

  52. u danasnje vreme kada bi mladi pele igrao protiv mesija, koji igra ,,samo jednom nogom" ne bi znao de se nalazi kad bi ovaj krenuo da ga dribla
    (Mma, 06. decembar 2018 15:14)

    Пеле је био нападач, не леви бек. нека никакве сумње да је Пеле много комплетнији фудбалер, до те мере да је поређење смешно.
     (мики, 6. decembar 2018 20:35)

    # Link komentara

  53. Пеле објаснио. Амен.
     (мики, 6. decembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  54. Pele treba da shvati da je za 50 i vise godina fudbal dosta napredovao, narocito u smislu igre i kvaliteta…..

    ninepi, 6. decembar 2018 19:55

    Narocito u Rumuniji, Bugarskoj, Madjarskoj, Ceskoj, Ukrajini, Danskoj, Skotskoj, Engleskoj, Grckoj..tek kod nas al je napredovao..do samo pre 20 godina kod suseda su bili Stoickov, Hadji a gle sad al se tamo zverski fubal igra, pa samo kod nas ni Piksi ni Rambo ne bi imali mesta od tolko kvalitetni fudbalera danas. Sta reci tek za Italijene, pre su od muke morali da zovu Badja, Barezija, Maldinija… a sad I jedan Bonaventura ne moze da izboriza mesto u timu. Holandjani sto su napredovli pa to je cudo, Davids I Van Basten bi sa klupe danas gledali De Jonga, Strotmana...
    Bruka kako je fudbal napredovao!!!
    (Dvojnik, 6. decembar 2018 20:28)

    # Link komentara

  55. U pravu si, ne moze da se poredi. Za klasu iznad obojice!
     (LudiMilojko, 6. decembar 2018 20:24)

    # Link komentara

  56. Mesi kojeg nema nigde u reprezentaciji je najbolji strelac i asistent u istoriji Argentine, najbolji asistent u istoriji Kopa Amerike, dovodio ih do 3 finala, do olimpijskog zlata 2008 godine, a sam ih je odveo i na SP ove godine, a bio je i najbolji igrač Kopa Amerike i SP-a? Nezasluženo? Pogledaj na osnovu čega je Modrić ove godine dobio tu istu nagradu na SPu. A sto se tice zlatne lopte, ako je Ronaldo mogao godinama unazad dobijati zlatne lopte pre Mesija jer je Real osvajao LŠ onda je i Modrić zaslužio ovu zbog nastupa na SPu. Neka i Ronaldo jednom oseti nepravdu ako je ikako nanesena njemu jer je Mesi i ove godine bio bolji ako se gleda individualni ucinak..
    (Ziko, 06. decembar 2018 19:53)

    Mesi je luzer sa Argentinom. Cinjenica.
     (nista o nicemu, 6. decembar 2018 20:22)

    # Link komentara

  57. Pele je bio atleta sto znaci da je bio brz k'o metak, skocan k'o Dzordan i veoma misicav i jak. Danas je to retkost medju fudbalerima, recimo Ronaldo je otprilike takav, ali i on zaostaje za Peleom. Pored tih karakteristika, Pele je imao sjajnu tehniku, dribling, sut i centarsut. Dakle, sve. Jedino nije bio vodja, ali to nije ni Mesi. Maradona je daleko od atlete, ali je bio strasan dribler i suter, takodje i vodja i motivator. Najvece vodje, neprikosnoveni autriteti, fudbalski filozofi i treneri i kao igraci, su bili Krojf i Bekenbauer. Takvih igraca nije bilo posle njih. Mesi je opet prica za sebe, pomalo autistican, ali kad ga krene je nezaustavljiv, a to moze u svakom trenutku igre. Nema najveceg, svako od njih je obelezavao jedno vreme na svoj nacin.
     (bzvz, 6. decembar 2018 20:22)

    # Link komentara

  58. (lignjoslav, 06. decembar 2018 19:37)

    Zar ti stvarno mislis da Mesi trenira manje od Ronalda? Ja potpisujem da se nije rodio covek koji vise voli fudbal od Mesija, to sto su izasle price da Ronaldo sat vremena ranije dolazi i sat kasnije ostaje na terenu ne znaci da to i Mesi ne radi. Mesi jeste veci talenat ali ni Ronaldo nije mnogo manji. Imas na milione fudbalera koji treniraju kao Ronaldo ali nista nisu postigli. Mesi je talenat+upornost+inteligencija fusbalska koju retko koji igrac ima.
     (Darko, 6. decembar 2018 20:08)

    # Link komentara

  59. Siguran sam da je Mesi daleko bolji od Pelea. Stariji neće da priznaju. Pele je rođen 1940 godine. Ima 78 godina. I mada ima vitku liniju on danas da istrci na teren, ipak ne bi mogao da izdrži duel sa Mesijom. Još pre 10 godina da, ali danas, ajte molim vas budite realni.
    (Pele Maradona Ronaldinjo, 6. decembar 2018 19:57)

    # Link komentara

  60. Pele treba da shvati da je za 50 i vise godina fudbal dosta napredovao, narocito u smislu igre i kvaliteta. To je normalna stvar i bilo bi tuzno da nije tako. Drugim recima, njega bi danas spakovali i stavili u dzep stoperi Zvezde ili Partizana, sto je nesto sto Mesiju ne bi mogli da ucine.
    (ninepi, 6. decembar 2018 19:55)

    # Link komentara

  61. čim Messi zaigra van te Barse za reprezentaciju nema ga nigde a nema ni trofeja. A Ronaldo ove godine nije osvojio Ballon d'Or zbog osvete Pereza zbog prelaska Cristiana u Juventus. Ko još veruje da je Modrić bolji igrač?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Djordje NS, 6. decembar 2018 19:12)


    Mesi kojeg nema nigde u reprezentaciji je najbolji strelac i asistent u istoriji Argentine, najbolji asistent u istoriji Kopa Amerike, dovodio ih do 3 finala, do olimpijskog zlata 2008 godine, a sam ih je odveo i na SP ove godine, a bio je i najbolji igrač Kopa Amerike i SP-a? Nezasluženo? Pogledaj na osnovu čega je Modrić ove godine dobio tu istu nagradu na SPu. A sto se tice zlatne lopte, ako je Ronaldo mogao godinama unazad dobijati zlatne lopte pre Mesija jer je Real osvajao LŠ onda je i Modrić zaslužio ovu zbog nastupa na SPu. Neka i Ronaldo jednom oseti nepravdu ako je ikako nanesena njemu jer je Mesi i ove godine bio bolji ako se gleda individualni ucinak..
    (Ziko, 6. decembar 2018 19:53)

    # Link komentara

  62. Kao što je najbolji atletičar svih vremena nenadmašni Džesi Ovens (Jesse Owens) četverostruki osvajač zlatne medalje na OI u Berlinu 1936 sa neverovatnim svetskim rekordima za to vreme, 100m za 10,2 sec, 200m za 20,7 sec i skok u dalj 8m i 13 cm, i kao sto je najbolji plivač svih vremena naš zemljak iz Žitišta u Vojvodini, Džon Vajsmiler, pravo ime Janos Weissmuller (filmski Tarzan) osvajač pet zlatnih medalja na OI u Parizu, 1924 god tri, plus bronza u vaterpolu, i dve u Amsterdamu 1928 god. Prvi čovek koji je isplivao 100 m ispod 1 minute a koji je svetski rekord obarao 67 puta i koji je karijeru završio bez ijednog poraza tako je najveći fudbaler svih vremena Edson Arantes do Nascimento PELE, osvajač tri zlatna Kupa Žila Rimea, 1958, 1962 i 1970.
    (Bilal, 6. decembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  63. Za svoje 42 godine, iz duzno postocanje svima, jedino me je Rondaldinjo ostavljao bez daha.
     (Pumpam, pumpam, zasto sam stao, dobar, los, zao, 6. decembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  64. Potpisujem sve sto je rekao,ipak najveci svih vremena u ovom sportu!
    Ovi "klinci" koji ga nisu mogli videti kako igra uzivo,normalno nisu se ni rodil,moraju da shvate da se fudbal nije poceo igrati samo u njihovoj eri!
    Pele,Maradona,Krajf,Bekenbauer su bili klase a on ipak najbolji medju njima jer je vladao svetom od 58-70 a 3 od 4 SP osvojio sa svojom reprezentacijom,da ne pricamo o preko 1000 golova i uspeha sa njegovim Ssntosom,koji je poput kosarkaskog "globtrotera" putovao svuda po svetu!
    Ovim nimalo ne osporavam kvalitete Mesija i Ronaldo koji jesu obelezili novi Milenijum.Ali,bilo je toliko dobrih igraca pre njih koji su poput Ronaldo "zuba",Ronaldinjo,Zinedin Zidan svakako ispred njih po svemu,jer i reprezantativni fudbal se mora ispostavati kao odlucujuci faktor,a ne samo klupski uspeh,gde su i Barcelona a pogotovo Real imali najbolje igrace a oni bili najbolji u medju najboljima,daleko ispred.Ne igra se fudbal od juce,hvala Bogu da postoje neki snimci sa igrama i partijama ove cetvorice musketira,(Pele,Maradona,Krajf i Bekenbauer,a dostupni su svima na youtube,pa pogledajte.Na toj listi Pelea,samo Krajf nije osvojio SP,bas poput Mesija,ali zato Ronaldo "zuba",Ronaldinjo,Zinedin Zidan jesu i po nekoj logici stvari moraju biti ispred.Pa koliko je fudbalera pre njih osvojilo SP i nisu proglaseni najboljim?Zasto je Kanavaro prioglasen najboljim zapitajte se?Jer je Italija osvojila SP,prost odgovor,zar ne!?A koliko ih je bilo koji su bili klase a nisu nagradjen!?
    (bradina, 6. decembar 2018 19:48)

    # Link komentara

  65. Svakom od ovih majstora oko kojih se vodi polemika se moze naci gomila vrlina i poneka mana.Pele je recimo igrao jednako dobro obema nogama,nevidjeno stopovao loptu u svakoj situaciji,a skakao je slicno MJ-sa zadrskom,dok su drugi padali on je imao loptu na celu.Vec su ovde opisane grubosti kojima su bili izlozeni tadasnji velikani, a zamera mu se da nije igrao u Evropi.Zasto bi?Bio je placen najbolje na svetu, a u Brazilu je bio bog!Osim toga brazilska liga je tada,uz mozda italijansku bila najjaca ne svetu.Santos je dva puta bio prvak sveta ponizivsi pobednika KES-a.Svi brazilski fudbaleri koji su proslavili taj fudbal su tada igrali u Brazilu.Od Didija i Garince do Rivelinja i Zairzinja,koji je na tek na kraju karijere dosao u Evropu.Igrao je i Didi godinu u Realu,ali se zbog svadje sa Di Stefanom-koji je tagodje u najuzem krugu za GOAT-a vratio u Brazil.
    (bocko, 6. decembar 2018 19:47)

    # Link komentara

  66. Naravno da se ne moze porediti vreme u kojem je igrao Pele sa danasnjim ali ono sto je ocigledno je da je danas mnogo veca konkurencija u fudbalu. Skoro da nema sela na svetu gde klinci ne igraju fudbal. Ukljuceni su svi kontinenti. To nije bio slucaj ranije gde ste vi bili najbolji fudbaler od odredjenog broja ljudi koji su se bavili tom profesijom. Danas i u buducnosti najbolji fudbaler sveta je najbolji fudbaler sveta od skoro celokupne populacije ljudi na planeti jer da postoji neko ko je talentovan a toga nije svestan neko bi ga vec iskopao. Nisam gledao Pelea na zalost ali koliko znam igrao je u domacoj i americkoj ligi. Nemam podatak da li je igrao u evropi sa kojom ne mogu ove dve lige da se porede. Ne mozete biti najveci na svetu ako ste odigrali nekoliko dobrih utakmica na svetskom prvenstvu. Tacno je da su ishrana i suplementi na mnogo visem nivou sto svakako pomaze igracima da daju mnogo vise od maksimuma ali ako pricamo o mesiju ili ronaldu ti ljudi su skoro svaku utakmicu na najvisem nivou i dokazali su kroz sva takmicenja koliko vrede dok se to ne moze reci za igrace koji su igrali decenijama pre njih
    (Milan, 6. decembar 2018 19:40)

    # Link komentara

  67. Mesi ima mnogo niže tezište i zbog toga ga je teže zaustaviti, bukvalno imas osecaj da se posle starta odbija i nastavlja da trči. A promene pravca koje je u stanju da odradi, gotovo niko ne može (Samuel Eto je to fantastično objasnio da kada gleda Mesija, da izgleda kao da gleda igricu na soniju, bukvalno kao da prkosi zakonima fizike) od čini ga verovovatno fudbalerom kojeg je najteže zaustaviti u istoriji fudbala. Naravno Pele je možda imao sve bolje, i šut i dribling, ali fudbal je napredovao, i odbrambeni igrači bi lakse zaustavljali Pelea, uglavnom faulom, bas zbog toga sto nije imao takvu građu i mogucnost takvih pronena pravca (Mesi uglavnom tako prolazi protivnike, nema tu nekog specijalnog driblinga, vec ih bukvalno prolazi, kao da su usporeni)
    Tako da tesko je zaista proglasiti nekog za najboljeg svih vremena, jer svaki igrac ima neke stvari u kome je bolji, ali jednostavno Mesijeva mogucnost kretanja ga čini najtežim za čuvanjem. Ne sumnjam da ce se pojaviti neko kao Mesi, ali sa radnim navikama i brzinom Ronalda, sa šutem sa obe noge kao Pele, ali nekako mi se čini da je Mesi najbolji, ali svakako neko ko ima nedostataka, koje su se mogle popraviti (zamislite Mesija da trenira kao Ronaldo, kakav bi to svemirac tek bio)
     (lignjoslav, 6. decembar 2018 19:37)

    # Link komentara

  68. Nisam gledao Pelea osim na YT veliki igrac bez dileme. Tadašnji teren, lopta ,kopačka je krš spram današnje. Mada danas su verujem ako ništa drugo zbog rukavica i golmani bolji. Jesam gledao Maradonu, Ronalda i Ronaldinja. I ne umem od te trojice da izdvojim najboljeg. Nekako sam lično najmanje voleo Ronalda ali sad da ove distance kad pogledam bio je nezadrživ. A da čelu noć tražim razloge zašto Maradona ispred Ronaldinja ili obrnuto samo bi me zabolela glava. Dva mađioničara, dva čarobnjaka sa loptom.
    (Pele Maradona Ronaldinjo, 6. decembar 2018 19:36)

    # Link komentara

  69. Pele najbolji svog vremena,epohe .Kasnije Krojf njegove, pa Zico ,Platini i Maradona su bili najbolji 80 ih..90 Ih i prosle decenij su to bili Zidan,Ronaldo pa Ronaldinho..Zadnje decenije su to Mesi i Ronaldo..Ko je najbolji od svih njih,to je prosto nemoguce proceniti i nezahvalno je i besmisleno o tome raspravljati. Drugacije epohe i niko ne zna kako bi oni igrali u nekoj drugoj epohi. Svako od njih ima i poneki minus ,ali jedno je sigurno. Pele, Krojf,Maradona, zubo,danas Mesi.To su najbolji igraci svojih epoha ,i oni su medju najboljim ikad. Mesi je danas cudo fudbala, priznali mi ili ne. Kao sto neko napisa,totalni fudbal je mali i nema dileme da je najbolji u njegovoj eri, cak bolji i od te strasne masine C Ronalda,ali reci tek tako da je najbolji ikad , je blago receno omalovazanje i starijih legendi kojem mahom niste gledali ,ali i besmislena poredjenja.ISto vazi i obratno kad se radi.
    (galileo, 6. decembar 2018 19:33)

    # Link komentara

  70. Pele je tehnički najbolji ikad!!Ali,u njegovo vrijeme se igralo sporije,obrane su bile puno slabije..također treba naglasiti da nije igrao nikada u nekom evropskom klubu.Brazilski Ronaldo je stoga moj tip.
     (petar, 6. decembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  71. Mesi je Šestić,čak je slabiji dribler i šuter od Šeleta ali taj je tip igrača samo što je imao sreću u karijeri pa je tu gde je.
    Smešno je i porediti Mesija ne sa Peleom nego i sa recimo Zidanom a tek sa Krojfom koji je po mnogim trenerima i stručnjacima ispred Pelea.
    (heavy, 06. decembar 2018 18:20)


    Sta rece covek i ostade živ:-)
    ..."imao srece"
    Verovatno se toliko dobro razumes u fudbal da i dalje izgovaras "opsajd" i "Barcelona".
     (neurologms@gmail.com, 6. decembar 2018 19:25)

    # Link komentara

  72. Ono za sta su tebi trebale dve noge, a Messiju jedna, Modricu ne treba ni jedna. On je i bez sutiranja najbolji.
    (Mile, 6. decembar 2018 19:19)

    # Link komentara

  73. Da li mislite da bi neki general iz danasnjice dobio neki rat od pre 100,150,200 godina? U poredjenju sa onom opremom i naoruzanjem koje generali danas imaju na raspologanju i ono cime su raspolagali pre 100-200 i vise godina?
    Vrlo verovatno da NE.

    Da li bi general od pre 100 godina dobio neki danasnji rat da mu se da na raspolaganje sva tehnika i naoruzanje danasnjice?
    Van svake sumnje.

    Dajte Mesiju,Ronaldu i ostalima kopacke iz 60-ih, lopte iz 60-ih, terene iz 60-ih, sudjenje iz 60-ih,medicinske preglede i uredjaje iz 60-ih,supstance/ishranu iz 60-ih,tehnologiju za analize i pracenje napretka iz 60-ih...pa da vidimo.

    Pre par meseci sam gledao na YT video koji se bas time bavi. U jednom od videa uporedjuju lopte iz tog nekog perioda 60-ih i danasnju loptu.
    Gurnu danasnju loptu po aut linij i ona predje jedno 15-20 metara pravo bez skretanja. Lopta iz 60-ih posle 5,6,7 metara skrece pola metra. I to na danasnjem besprekornom terenu. Mogu isliti kako se kretala na ondasnjim terenima kada na danasnjem skrene posle 5-6 metara.

    Da li je veci umetnik Mocart ili neki danasnji tehno-elektro DJ,reper,hiphoper?
    I sta bi ko uradio da zamene mesta.

    Da li je bolje pecenje iz stare zidane peci na drva ili iz elektricne? :)

    To je to,nista vise.
     (Slobodni Klikeri, 6. decembar 2018 19:17)

    # Link komentara

  74. Pele u svoje vreme nije imao iza sebe gomilu klinčadije na društvenim mrežama da ga dižu u nebesa kao danas Messija. I 95% komentatora nikad nije nikad ni gledalo ni Pelea ni Maradonu da bi imali objektivno mišljenje o svemu. Ali su zato imali pola svog detinjstva uz nikad jaču Barselonu sa Ronaldinjom, Ibrahimovićem, Anrijem, Xavijem, Inijestom, Rivaldom, Nejmarom i ostalim zvezdama koji su bili saigrači Messija. I uz pomoć kojih se Barselona igrala "viktorije" sa ostalim protivnicima a u kojoj je vaš idolčić proveo celu svoju dosadašnju karijeru. U takvom klubu bih i ja bio trofejni fudbaler, a čim Messi zaigra van te Barse za reprezentaciju nema ga nigde a nema ni trofeja. A Ronaldo ove godine nije osvojio Ballon d'Or zbog osvete Pereza zbog prelaska Cristiana u Juventus. Ko još veruje da je Modrić bolji igrač?
     (Djordje NS, 6. decembar 2018 19:12)

    # Link komentara

  75. Ovo što se danas igra nije ni videlo fudbal. 95 posto igrača danas ne zna da centrira, da uštopuje loptu. Nekada je fudbal bio mnogo lepši nego danas, sada jurcaju ko mušice bez glave, i što više od centra vratiti loptu golmanu. Lepo reče pokojni Rajko Mitić na pitanje, dali prati fudbal, a on je odgovorio ne, " nemam šta da vidim"
     (Milorad, 6. decembar 2018 19:10)

    # Link komentara

  76. pele the BOG je svoje fantazije izvodio u crno beloj tehnici. ajd da vidimo ove danasnje princeze kako bi trcali po terenu da ne postoji tv u boji.
    (leskovac, 6. decembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  77. pele je bio kao mesi i ronaldo zajedno.:d
    najbrzi igrac na 100m,
    golovi iz slobodnjaka i levom i desnom nogom,
    driblig iz trka,mesta i bolji udarac glavom od ronalda.

    tesko je porediti igrace razlicitih vremena,ali kad sam gledao 2 sata emisiju o peleu na espn-u ,promenio sam malo misljenje.
    nemoj da vas zavara usporena kanera iz "60-ih godina,covek bi i danas bio jedan od najbrzih
     (belgrado, 6. decembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  78. Piksi na prvom mestu, a Maradona, Mesi i Pele neka se poredaju kako hoće.
    (King, 06. decembar 2018 18:32)

    Да је Пикси остао у Звезди, Звезда не би била првак Европе. Није играо за тим, био је себичан. Није био свестан какве асове има око себе у Звезди. Нема ниједан међународни трофеј.
     (Марко, 6. decembar 2018 19:07)

    # Link komentara

  79. (SrbEUin, 6. decembar 2018 18:27)
    Потпуно се слажем с твојим изванредним коментаром изузев у једном а то је да је Пеле са Бразилом освојио три а не четири титуле светског првака. 1958 Шведска, 1962 Чиле и 1970 Мексико. Нажалост Бугари су га 1966 у Енглеској већ после другог кола послали кући. Иначе његова игра на СП у Мексику 1970 је била рапсодија фудбала. Пеле није играо за тимове овакве снаге и величине какви су данас Реал и Барцелона него за много скромнији Сантос из сао Паола. И зато сада овим клинцима који величају Месија предлажем да узму видео записе са светског првенства 1970, а нарочито утакмице Бразил ЧССР 4:1 и Бразил Италија 4:1 па да се увере шта значи бити истински мајстор фудбала. Па да ли би неко тих година могао и помислити да неки Лука Модрић, крај живог Пелеа, буде проглашен за најбољег играча света?
    (Runner, 6. decembar 2018 18:53)

    # Link komentara

  80. Nepravedno je zapostavljen ovogodisnji nosilac svih titula za najboljeg igraca Lukica Modric. Neka neko javi Peleu da postoji. Ahahaha
    (dejan, 6. decembar 2018 18:52)

    # Link komentara

  81. Pele nije najbolji igrac Brazila a kamoli svijeta..
    (Sandzak, 06. decembar 2018 17:32)

    Pa ni Messi nije najbolji igrač Argentine (Maradona), ni Barselone (Ronaldinjo), a kamoli sveta (Ronaldo, Ronaldo zuba, Pele...)
     (Djordje NS, 6. decembar 2018 18:40)

    # Link komentara

  82. Pise se o Maradoninom svetskom prvenstvu a ne pise se da nema nijednu ligu sampiona...
     (Stevan, 6. decembar 2018 18:39)

    # Link komentara

  83. Mesi je: 
    Golgeter bolji od Milera 
    Dribler bolji od Maradone 
    Asistent bolji od Ozila
    Puca slobodnjake bolje od Bekama 
    Plejmejker bolji od Cavija 
    MESI JE NAJBOLJI U ISTORIJI!
     (19, 6. decembar 2018 18:38)

    # Link komentara

  84. Messi=totalni fudbal
     (Sintagma, 6. decembar 2018 18:33)

    # Link komentara

  85. Mesi ima vise uticaja na igru nego sto su imali Pele i Maradona zajedno. Mesi moze da zivi i bez statistike. Nisu mu potrebni golovi i asistencije da bi bio igrac utakmice.
     (mario, 6. decembar 2018 18:32)

    # Link komentara

  86. Piksi na prvom mestu, a Maradona, Mesi i Pele neka se poredaju kako hoće.
     (King, 6. decembar 2018 18:32)

    # Link komentara

  87. Najveci fudbaler svih vremena Leo Mesi. Ko misli drugacije ne razume se u fudbal.
     (David, 6. decembar 2018 18:30)

    # Link komentara

  88. kakvi su ovi matoraci kako stare svi gori i gori al tako je u zivotu....svaka tebi cast...al covece dal si normalan poredjenje tebe i mesija je kao nokija 35 ili ajfon...ili kao mercedes iz 70 i mercedes iz 2018...bio si najbolji u svoje vreme i to je to...sad fubdalom vladaju mesi i ronaldo
     (nedotavan, 6. decembar 2018 18:30)

    # Link komentara

  89. Miloš Šestić
     (gare, 6. decembar 2018 18:29)

    # Link komentara

  90. Mesi dodaje kao Inijesta, dribla kao Maradona ima pas kao Skols i daje golove kao Ronaldo. To je kompletnost fudbala a ne da li znas da sutiras glavom.
    (Pjer, 06. decembar 2018 15:58)

    Upravo to...
     (Korona, 6. decembar 2018 18:29)

    # Link komentara

  91. haha kakav car ovaj pele
    (mag, 6. decembar 2018 18:28)

    # Link komentara

  92. Pele je imao sve: snagu, brzinu, dribling, veštinu, osećaj za igru i gol, podjednako dobro obema nogama, skok i igru glavom. To ni jedan fudbaler do sada osim njega nije imao.
    Kontrola lopte u punom trku sa driblingom kao Deja Genije, pas kao Krojf i egzekucija kao Gerd Miler.
    Deca misle da su kvaliteti sportista nekada bili manji zato što se manje teniralo i manje dopinovalo. Zato je tada talenat više dolazio do izražaja. Ogromna razlika u fudbalu nekad i sad je u tome što su kartoni i zaštita vedeta uvedene tek 80-tih godina. Nekada je u svakom timu igrao barem po jedan kostolomac zadužen da bije najboljeg protivničkog igrača i da ga onemogući da igra. Sam Vasović se hvalio kako je znao da samo jednim kratkim udarcem u koleno onesposobi protivničkog centarora. Sada su Mesi, Neimar, Ronaldo i osatli zaštićeni kao balerine, i start samo u blizini njih se sudi. A Pele je preskako tuđe noge i izbegavao udarce i opet bivao nezadrživ.
    Četiri titule sa Brazilom, najbolji igrač i najbolji strelac sa tek 17 godina. Imao bi i petu titulu da mu u Engleskoj 1966 nisu prebili nogu, pa je već od drugog meča bio van tima.
    Ukartko, sve je jasno. Kada Mesi i ostale IIne vedete sakupe Peleove troeje, neka se jave.
    Moj izbor:
    1. Pele
    2. Krojf
    3. Maradona
    4. Mesi
    5. Zuba
    6. Bekenbauer
    ...
    (SrbEUin, 6. decembar 2018 18:27)

    # Link komentara

  93. Pre neke tri godine sam. citao izjavu Pelea gde veli da se s njim mogu porediti samo Dijego i Ronaldinjo. Takodje, Maradona je jednom prilikom rekao da se s njim mogu porediti samo Pele i Ronaldinjo! Ronaldinjo je izjjavio da on ne moze da se poredi s nji.ma dvojicom, ali da Peleu daje 51:49.
     (Oliver Nedeljković, zapamtite to ime!, 6. decembar 2018 18:25)

    # Link komentara

  94. Svako je kralj u svoje vreme, Pele-Maradona-Messi
     (Mili, 6. decembar 2018 18:25)

    # Link komentara

  95. U pravu je Pele.
     (Srki, 6. decembar 2018 18:24)

    # Link komentara

  96. Jedan jedini i neponovljivi,najveci ikada, DIJEGO ARMANDO M A R A D O N A !!!
     (Pojedinci nemaju blama, 6. decembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  97. Ovde se neki predstavljaju kao stariji, a ustvari su klinci hejteri Mesija. Svako ko je gledao i Maradonu i Mesija reci ce da je Mesi bolji igrac za klasu samo sto Maradonu vise cene zbog svetskog prvenstva
     (Nikola, 6. decembar 2018 18:22)

    # Link komentara

  98. za mene su najbolji Ronaldinjo i Zidane...to su 2 najbolja igraca koje sam gledao u zivotu,takav pregled igre,takvi majstori se radjaju jednom u 100g...svaka cast i ovim starijima sto su nekada igrali,ali fudbal u to vreme je nio 3X sporiji nego u 21.veku drugacije se igralo i jednostavno se ne moze reci ko je najbolji ikada....u to vreme najbolji su bili Maradona,Pele....sad je drugacije mnogo se brze igra,vise se trci fudbal je mnogo brzi,trazi vise snage! kada gledate utakmice iz proslog veka kao da gledate usporeni film i to vise puta!

    tako da je apsolutno nemoguce reci ko je najbolji u istoriji..jer svaka generacija izbaci nekog majstora...po meni Ronaldinjo i Zidane su najbolji u svojoj generaciji

    nije posteno uporedjivati igrace iz proslog veka sa ovim modernim,to nema smisla jer je fudbal totalno drugaciji nego pre,razlika je ogromna!
    (tz, 6. decembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  99. 100 % je Pele u pravu i kao najbolji ikada ima pravo da kaže to što je rekao.
    U tadašnje vreme se igralo mnogo grublje,lomovi nogu su bili mnogo češći nego danas.
    Pele,Maradona,Krojf,Romario
    ,Zidan,Zuba(Ronaldo)....

    Mesi je Šestić,čak je slabiji dribler i šuter od Šeleta ali taj je tip igrača samo što je imao sreću u karijeri pa je tu gde je.
    Smešno je i porediti Mesija ne sa Peleom nego i sa recimo Zidanom a tek sa Krojfom koji je po mnogim trenerima i stručnjacima ispred Pelea.
     (heavy, 6. decembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  100. bravo Pele .
     (miki, 6. decembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  101. Koliko zlatnih lopti imaju Pele i Maradona?
    Pele igrao fudbal na pijesku i nikada nije smio da napusti Ameriku..
    Maradona igrao u Barcelonu i Sevilju i napustio sa repom medju noge..
    Maradona igrao 5 puta SP osvojio jednom, sto nije osvajao vise?
    Njemacka 2014 bi i Maradonu razbila..

    Normalno da su obojica frustrirani jer ih vise niko nepominje, i gdje bi pored Messija..
     (Sandzak, 6. decembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  102. Ljudi se mnogo lože s ovim poređenjima. Meni je to totalno besmisleno. Kao sad da neko pravi anketu ko je bio bolji slikar, Pikaso ili Van Gog. Ili da se domaćice natežu je li bolja doboš ili reform torta. Koji je bolji restoran, ko je bolji pisac, ko je bolji kompozitor, Bah ili Mocart, koji je najbolji film, koja je najlepša pesma. Zaista, koja je poenta takvih rasprava? Koji se parametri upoređuju? Može li se izmeriti i oceniti genijalnost fudbalskih poteza, ili poteza kistom po platnu, ili perom po hartiji? Nemoguće, i zato se nikad neće svi složiti oko tih anketa i glasanja.
    (Voja, 6. decembar 2018 18:20)

    # Link komentara

  103. Pele igrao si fudbal kada se bukvalno peske igralo, bez ofsajda maltene, da sad u ovo vreme igras veruj mi ne bi kostao 20m po danasnjem kursu
     (anana, 6. decembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  104. Pele nikada nije dorastao ni da donosi vodu Maradoni..
     (ShoneNI, 6. decembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  105. ali je sa tom jednom bolji nego ti sa obadvije!
     (prva ljubav, 6. decembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  106. Maradona 0.
     (bata, 6. decembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  107. Ronaldinjo
    Pele
    Mesi
    Maradona
    Krojf
    Van Basten
    Ronaldo(zuba)
    Platini
    Ronaldo
    Zidan
    Kantona
     (Partizan 1917, 6. decembar 2018 18:13)

    # Link komentara

  108. Pogledajte SP MEKSIKU 1986 g.Bice vam jasno ko je najbolji,dalje nema,EL PIBE za sva vremena.
     (Crveni Ramus, 6. decembar 2018 18:11)

    # Link komentara

  109. On sutira jednom nogom i vec je najbolji ikada, sta mislis kakav bi bio sa obe i sa igrom glavom?
     (Dimitrije, 6. decembar 2018 18:11)

    # Link komentara

  110. To je ono kad mnoge stvari u zivotu nisi uspeo da ostvaris, sad je kasno, a neko drugi je na putu da ih ostvari i da bude bolji od tebe. A ti pred svima pokusavas da opravdas sebe a njega ucinis manjim, odnosno manje boljim.. 

    Zalim I Maradonu I Pelea. 

    Jedan je Leo, najveci ikada.
    (AgentPromena, 06. decembar 2018 16:05)

    Maradona i Pele neostvareni?!?! E šta sve neću pročitati! Idi dete...
     (absolutezero, 6. decembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  111. Da bi čovek objektivno mogao nešto oceniti, neophodno je da ima izgrađenu svest. Nije isto svet posmatrati sa 10, 15 ili 20 i više godina. Ja sam fudbal počeo pratiti sredinom devedesetih i na osnovu subjektivnog mišljenja i snimaka starijih igrača mogu reći da Mesi nije u 10 najboljih igrača koji su gonjali loptu do danas. S druge strane, da bi neko (kao što rekoh objektivno) mogao da ceni, mora imati neke zrelije godine života. Mogu se kladiti da na ovom sajtu nema žive osobe koja je imala zrele godine života u vreme igranja Pelea a da pri čistoj svesti može proceniti kakav je on igrač bio. Možda da je zapamtio nešto kao dete i to pod uslovom da je iz neke imućnije porodice (luksuz je tada bilo imati TV) pa da je mogao neko to da priušti. Najlakše je lupati i porediti ere. Tada je fudbal bio igra, danas je kapital i novac.
    (dominus, 6. decembar 2018 18:06)

    # Link komentara

  112. Gledao i Pele-a i Maradonu. Prestao da gledam fudbal 1991-e, smorio sam se.
    Poceo da gledam ponovo fudbal u zadnjih 5 godina, pogodite zbog koga...
    Kad se povuce, kome ce jos biti do gledanja fudbala.
    (Woody Woodpecker, 6. decembar 2018 18:05)

    # Link komentara

  113. Ne razumem sta ovde nije jasno,Pele sve lepo i cinjenicno objasnio!
     (Kad ja tamo ono medjutim, 6. decembar 2018 17:58)

    # Link komentara

  114. Ronaldinjo. Tacka. Imate YT ko ne veruje
     (rale, 6. decembar 2018 17:52)

    # Link komentara

  115. Pa u pravu je može da se doduše porediti sa Ronaldom obzirom da je kompletan kao i on
    (tiberije, 6. decembar 2018 17:52)

    # Link komentara

  116. Maradona pa dve linije ispod Messi, pa zuba Ronaldo, pa ovaj Ronaldo, pa Ronaldinjo......
    (istina, 6. decembar 2018 17:48)

    # Link komentara

  117. Ima delimično istine u ovome što Pele zbori. Kao klinac u višum razredima osnovne sam svojevremeno gledao Huntelara, ali i druge igrače koji još bolje igraju slabijom nogom (Krojf, Vesli Snajder, Zidan), i shvatio koliko je igrač u prednosti kada zna da koristi i drugu, u mom slučaju levu nogu. Dane sam provodio šutirajući i dobacujući se samo levom, u početku je bilo katastrofalno, ali meseci vežbe i rutine su učinili moj šut i pas levom preciznijim, toliko da sam i na utakmicama koristio levu bez imalo straha. Stvar je u statistici - bez obzira na poziciju na koju igraš, šansa da ti lopta padne na slabiju nogu gravitira brojci od 50%. Zato vrhunski igrači, naročito napadači, moraju da imaju dobar finiš slabijom, jer lopta ne bira na koju će nogu da ti padne. Dribleri koji napadaju iskosa, s desna na levo, takođe. Igra slabijom nogom je kao sviranje gitare, zaboravi se, ali osećaj uvek ostaje, i uz malo vežbe lako se vrati na staro. Po meni je to jedna od većih, ali podcenjenih prednosti igrača, koja pokazuje da je igrač ''na ti'' sa loptom, i pokaže se kao velika prednost u igri. A Mesi je davao golove i desnom kad je najpotrebnije - šta bi bilo da je predriblao ceo tim Hetafea i promašio desnom, kao što nije?
    (Jocke, 6. decembar 2018 17:48)

    # Link komentara

  118. Pela ne pamtim...nisam toliko mator bas...ali po snimcima nije bolji od Mesija...o Maradoni da ne pricam.
     (majstor, 6. decembar 2018 17:45)

    # Link komentara

  119. Nikad Mesi nije bio prvak sveta. Polemika zavrsena, zar ne?
     (Gale, 6. decembar 2018 17:44)

    # Link komentara

  120. Živo pamtim i. Pelea i Maradonu i još 5-6 velemajstora ove igre.
    Ne postoji kriterijum niti komisija koja će reći ko je najbolji svih vremena sa 100% tačnosti.
    ,Kad bih morao da kažem ko je najbolji ,odgovor bi bio Maradona, zato što je meni najdrażi i otsavio je najveći utisak svojom neponovljivom magijom.
    Ali ako hoćemo iskreno i po pravdi, najbolji svih vremena je Mesi. Gledajući njegov ukupan učinak u karijeri i besprekorno igračko majstorstvo.
     (Najveci zvezdas ikad, 6. decembar 2018 17:43)

    # Link komentara

  121. Upravo ta osobina koju ne poseduje Pele je ono što čini najveće najvećim, a to je skromnost. A izlišno je pričati o igraču koji je igrao u periodu kada ofsajd nije postojao...
    (potterhead, 06. decembar 2018 15:56)

    Ofsajd postoji 100 godina. Ne izmisljajte vise da ofsajd nije postojao kada je igrao Pele
     (pooh, 6. decembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  122. Stojakovic ili Novicki?Dzordan ili Dzejms?Pele ili Maradona?Mesi ili Ronaldo?Uh,bla bla...paradoks je da iz timskog sporta uvek mora ali mora da se izdvajaju pojedinci i da se onda malo popljujemo jer je moj favorit naravno bolji od tvog...Kad bilo koji fudbaler ili kosarkas odbrani svoj gol/kos apsolutno sam i onda predje sve protivnicke igrace opet apsolutno bez icije pomoci u napadu onda mozemo da vodimo ovakve polemike...a,da crnjak bude veci porede se igraci i igra iz razlicitog razdoblja...Mozda najtacnije je da je biznis odneo majstorstvo i da danas gledamo fizikalce koji su snazni,spremni,rastrcani i tesko ce biti zapamceni i prepricavani na duze staze...Lepo je navijacima u NBA ligi jer su igraci najlaksi put do poena dosli kroz trojke ali je to jako negledljivo,isto tako se svima smucila tika-taka u fudbalu jer je dosadna do bola...Fudbal ima taktike koje ne mogu vise da napreduju i gledamo prekopirane utakmice iz dana u dan...i u moru istog je lakse poturiti poredjenja individualno jer je to izgleda jos jedino ostalo...
    (Nije nego, 6. decembar 2018 17:34)

    # Link komentara

  123. Pele nije najbolji igrac Brazila a kamoli svijeta..
     (Sandzak, 6. decembar 2018 17:32)

    # Link komentara

  124. Pa ne može da se poredi! Pele za vek velova ušao u besmrtne. Ne može da se poredi ni sa Maradonom koji je sa Napolijem uzeo dve titule u tada ubedljivo najjačoj ligi na svetu. A Mesi samo u prejakoj Barseloni ne sme da makne. A Maradona pored Milana ( Basten, Gulit, Rajkard prvaci evrope ), Inter ( Klinsman, Breme, Mateus prvaci sveta ), prejaki Juventus on ode u za njih dosta slabi Napoli i postane Bog fudbala. O Argentini neću trošiti reči, titula 1986, sam ih dove u finale 1990, a Mesi tropa pored prejakog tima 2014,2018.
    (sah 88, 6. decembar 2018 15:17)

    Evo je Maradona propaganda, sam osvojio prvenstvo 86-e (dao gol rukom, u finalu najgori igrac), sam ih dogurao do finala 90-e (najgori igrac ekipe, prosli na foru Hrvata letos), sam osvojio sve sa malim Napolijem (Napoli vec godinama pre Maradone bio u vrhu tabele Serije A, titulu pored Napolija tih godina osvajali i Verona i Sampdorija bez tog famoznog Maradone). Sto nije Maradona resio neko finale? Sto nije osvojio ligu sampiona? Zasto je u Barsi bio jedna velika nula? Argentina zadnja 2 svetska prvenstva u rangu Obale Slonovace, da si bar rekao 2006. pa da kaze covek da je ekipa bila veoma jaka. O Peleu je suvisno govoriti, igrao u najjacoj reprezentaciji koja je ikad postojala, koja je i bez njega lagano uzela titulu, u zivotu nije otisao iz Santosa.

    Bukvalno svaki argument koji mozes da napravis protiv Mesija je glup i nelogican jer se moze primeniti na ostale kandidate za najboljeg ikad.
    (Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!, 6. decembar 2018 17:31)

    # Link komentara

  125. Jeste Pele najbolji ikada, tu nema dileme, ali Mesi je isto medju 5 najboljih ikada.
    (dzodza, 6. decembar 2018 17:30)

    # Link komentara

  126. fudbal je tada bio na nivou ,recimo danasnje srpske lige.
    okupe se igraci pred utakmicu , odigraju , posle odu na po pivo i ajd kuci.
    mozda imaju neki trening nedeljno ako stignu svi od posla.
    ko ne stigne,nema veze , doci ce na utakmicu.
    (sasa, 6. decembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  127. e pa ovako, za ove 20 godisnjaci i mladji, messi i ronaldo su najbolji za sva vremena, za ovi stariji od 20 god, Maradona i Pele, pa ostali.
     (salerno, 6. decembar 2018 17:25)

    # Link komentara

  128. Ajde deda ne lupetaj, za vas je izmislio fudbal! Mesi najbolji igrač svih vremena.
     (Dušan, 6. decembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  129. Cim prozivaju Messija svakodevno onda su zabrinuti ocigledno...
     (Sandzak, 6. decembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  130. Pele je u svoje vrijeme bio Bog. Danas nije dovoljan samo talenat, nego moras biti masina, u fizickom smislu. Nisam gledo nesto puno Pelea ali znam da je od 1000 golova oko 350 dao na prijateljskim utakmicama, da je uvjek igro u Brazilu. On jeste uzeo 3 SP, na jednom od tri nije ni igro, a Brazil je imo paklenu reprezentaciju. Na zadnem SP, evropski timovi su odlucili da igraju grublje i cesto su pravili faule nad Peleom i Brazil je brzo ispo a on je rekao da nikad vise nece igrati na SP. Prije si mogao proci samo na talenat, ali danas vise ne. Mozda bi Pele i danas bio najbolji ali to zavisi od radnih navika, srece, ko zna.
     (DarkoM, 6. decembar 2018 17:13)

    # Link komentara

  131. Vala ne mogu da slušam više ove koji znanje o Peleu i nekadašnjem "amaterskom" fudbalu stečenu pregledima sa YT upotpunjava besmislenim statistikama i poređenjem neuporedivog, ne shvatajući da je genije uvek genije i da bi i danas Pele bio najveći. Gledao sam ga jednom uživo, već blizu zalaska karijere, i još uvek je izgledao kao biće iz druge dimenzije za ostale igrače. Oni snimci njegove dominacije iz mladosti pokazuju nešto što još niko nije nadmašio u svom vremenu igranja. Ta njegova genijalnost je negde u glavi i u današnje vreme bi je sasvim sigurno pokazao, osim što bi u skladu sa novim znanjima i pristupu treninzima bio mnogo bolje fizički pripremljen pa i za današnje odbrambene igrače sasvim nezaustavljiv. Jer čovek je bio iz svih oružja i kad je u formi NIKO nije mogao da ga drži, a danas bi razbijao ovu boraniju. Lakoća s kojom je igrao i postizao golove je nešto što više niko nije ponovio. Mesi je vrhunski,kao i Maradona, ali Pele je iznad svih tih kategorija. Sad što u starosti brljavi sa nekim izjavama, to je razumljivo, ali to ne negira njegovu igračku veličinu i dostignuća.
    (Igrutin, 6. decembar 2018 17:12)

    # Link komentara

  132. Au pa ovi prozivaju i jednog Pelea. Šta reći na tako nešto?
     (Smeh, 6. decembar 2018 17:12)

    # Link komentara

  133. Не ложите се клинци. Марадона и Пеле, и то баш тим редом много, много бољи од Месија.
    Не почиње фудбал од дана када сте почели да га пратите
     (александар, 6. decembar 2018 17:11)

    # Link komentara

  134. pele prvo nije mogao,da smisli maradonu a sad i mesi a to su jedina 2.igrača koja mogu,da se usporede jedan uz drugog.toliko patnje kad su ljudi u celom svetu shvatili,da je maradona najbolji igrač koji se bavio fudbalom kud češ veče muke kad se pojavio još jedan igrač sličan maradoni a maradona i mesi su jedina 2.igrača koji mogu,da se usporede a nemoš pritom reči ko je bolji, od ove dvojice maga fudbala.voleo bi pele,da ljudi kazu kako je on najbolji.
    (slaviša šmigič, 6. decembar 2018 17:11)

    # Link komentara

  135. Ma da, Mesi se nije proslavio igrajuci u legendarnom Kosmosu u najatraktivnijoj ligi svih vremena, koja je nesrecno ukinuta da bi je zamenio proslavljeni MLS. Ovi danas po spanskoj ligi, donedavno Bundes ligi, a 90ih italijanskoj pojma nemaju kakva je strasna konkurencija bila u Pelovo doba. Ameri su tada razbijali, a svaki tim je imao bar jednog Mehikanca i po dva Kolumbijca, nije lako bilo tada davati golove, to je mogao samo legendarni Pele. He, he, samo jos da pomenem da se u Pelovo doba stara YU smatrala fudbalskom silom
     (11i april, 6. decembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  136. Kajzer Franc je svakako najinteligentniji igrac, ikada...
    (jr, 6. decembar 2018 17:09)

    # Link komentara

  137. Au Pele, fudbal koji si ti igrao i ovaj danasnji je nebo i zemlja. U tom fudbalu si bio Bog, bez taktike, bez udvajanja

    Danasnji fudbaler ne bi preživio dvije one utakmice, danas sve curice koje su zasticene kao bijeli medvjedi. Prije je svaki start odbrambenog igraca bio pogiben.. Na kost se islo, a doktori nisu spasavali noge kao danas. Da ne pričamo o kopackama u kojima su igrali. Kao holandske klompe. Pa ti budi specijalac i driblaj kao on u ono vrijeme. Igrao se i tada fudbal.. Samo i ljubavi, a ne zbog para.
     (ojha, 6. decembar 2018 17:09)

    # Link komentara

  138. Ma koji crni Mesi,video sam sta je uradio sa reprezentacijom!Pele i Maradona su Bogovi za njega!
    (igor, 6. decembar 2018 17:08)

    # Link komentara

  139. Da li je uopste iko od vas koji negativno govore o Peleu ikada gledao njegove utakmice? Da, taktika I trcanje nije bilo karakteristika tadasnjeg fudbala, ali tada su takodje odbmrambeni igraci bukvalno lomili kosti madjionicarima poput Pelea koji cesto nije ni nosio kostibrane. Ne verujem da bi se niti Mesi niti C Ronaldo naigrali fudbala u tadasnje vreme jer bi ih lomili na svakom karaku. Uopste, potpuno je nezahvalno porediti razlicite generacije sportista, jer nemoguce je napraviti pravicnu analizu koja bi obuhvatila sve te aspekte. Cak ni broj titula nije merodavan u timskim sportovima.
    (Kentaur, 6. decembar 2018 17:08)

    # Link komentara

  140. Koji komenatari od ljudi koji su se rodili pre 20 godina. Kazu taj fudbal i ovaj sada nebo i zemlja, to je glupost nevidjena. Fudbal je isti bio tada kao i sada da se ne lazemo. A zna se da je Pele objasnio svima kako se igra fudbal!
    I svi hejteri neka nadju na youtubu njegove igre i golove pa ce videti o kome se radi!
    (Jova, 6. decembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  141. Šta bi tek bilo da igra i drugom...
     (NS, 6. decembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  142. @slavisa zmigic
    Covece, da ti uciteljica ocenjuje ovaj sastav dobio bi keca i ceo papir bi bio prekrecen crvenom farbom.
     (Majkan, 6. decembar 2018 16:57)

    # Link komentara

  143. Da vam cica Miloje od 65 god.nesto kaze.Gledao sam i zapamtio sve velike majstore.Za mene je najbolji fudbaler svih vremena Ronaldo(Brazil)
    (Miloje, 6. decembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  144. Ne može da se poredi ni sa Maradonom koji je sa Napolijem uzeo dve titule u tada ubedljivo najjačoj ligi na svetu. A Mesi samo u prejakoj Barseloni ne sme da makne. A Maradona pored Milana ( Basten, Gulit, Rajkard prvaci evrope ), Inter ( Klinsman, Breme, Mateus prvaci sveta ), prejaki Juventus on ode u za njih dosta slabi Napoli i postane Bog fudbala. O Argentini neću trošiti reči, titula 1986, sam ih dove u finale 1990, a Mesi tropa pored prejakog tima 2014,2018.
    (sah 88, 6. decembar 2018 15:17)


    Pa i Mesi je osvajao titule Primere protiv prejakog tima Reala koji je bio prvak Evrope 4 u zadnjih 5 sezona i pored igraca koji ima 5 zlatnih kopti pa sta sad? Po cemu je to Barselona prejaka zadnjih sezona? Samo Mesi i Suarez su mogli igrati u ovom drim timu Reala koji se polako raspada... A taj "prejaki" tim Argentine se ne bi ni plasirao na ovo SP da se Mesi nije vratio. Argentina bez njega u kvalifikacijama pobedila samo 1 od 8 utakmica. Toliko o prejakom timu.
    (Zzzz, 6. decembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  145. (slaviša šmigič, 06. decembar 2018 16:38)
    аман човече где си ти учио да пишеш :)
     (добар дан, 6. decembar 2018 16:54)

    # Link komentara

  146. Zato je jedan jedini Ronaldo Luís Nazário de Lima znao sve :-)
    (SPIDER, 6. decembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  147. Au Pele, fudbal koji si ti igrao i ovaj danasnji je nebo i zemlja. U tom fudbalu si bio Bog, bez taktike, bez udvajanja, bez potrebe da trcis 10km na svakom mecu, taktika i vestine modernih defanzivaca su u danasnje vreme podignuti na mnogoo, mnooogooo visi nivo nego onda kada su defanzivci krljali u prazno. Bilo je mnogo majstora ove igre, bas mnogo, ali Mesi je jedinstven jer je jednostavno magican, lopta mu se lepi za nogu cak i kad je u punom trku, pravi ogroman broj driblinga, asistira, postize golove, ceo tim ga ne moze sacuvati. Da rezimiramo, ti si najbolji svih vremena u amaterskom fudbalu koji je igran u to vreme, jer danasnji je na mnogo visem nivou. Mozda Mesi nije najbolji u istoriji, ali ne pokazati ni malo postovanja za ovakvu konstantnost koju prikazuje vec 12 godina u eri modernog fudbala,fudbala kakav se pre 1990-ih nije igrao, pa tebe covece pojede sujeta.
     (Kole, 6. decembar 2018 16:49)

    # Link komentara

  148. A dali zamjera Messiju sto ima Olimpijsko zlato sa Argentinom?
     (Sandzak, 6. decembar 2018 16:44)

    # Link komentara

  149. Nezna kaze Messi da udari glavom a odlucio CL finale protiv Manchestera upravo glavom !!
    A Maradona zna desnom i glavom?! pa je Morao rukama da daje golove? Pele je znao lijevom?!
     (Sandzak, 6. decembar 2018 16:43)

    # Link komentara

  150. od tih 1000 golova pola dao na pijesku
     (Sandzak, 6. decembar 2018 16:40)

    # Link komentara

  151. Covek u pravu..
     (naravno, 6. decembar 2018 16:40)

    # Link komentara

  152. ma da ti si neki svemirac i neznam kako te nije sramota,da se usporedjuješ sa jednim Mesijom ili maradonu tvoj najbolji fudbal koji si igrao danas nebi koristijo ni srbskoj trečoj ligi.verovatno,da nebi izborijo mesto a mesi u ono vreme baš bi bio vanzemaljac.kad pogledam samo špiceve jedan van basten ili ibrahimovič bi sami vladali u ono vreme gde niste imali nikakav pregled igre.recimo milko djurovski je po meni duplo veča legenda.a za peleta je poznato,da boluješ od bolesti koja se zove narcist kad si zaljubljen u sebe.
    (slaviša šmigič, 6. decembar 2018 16:38)

    # Link komentara

  153. Da je messijva leva tako dobra, sto onda niko nije video kako iz trke sutne sa 30m na gol?
    Ili mozda nezna da sutne kako treba pa mora da pridje na 16m.
     (Toma diploma, 6. decembar 2018 16:36)

    # Link komentara

  154. Ovde svi popljuvase Pelea a on je pricao i o Maradoni? Niko ovde ne spomenu Maradonu, nego Pele ovo, Pele ono?
    (111, 6. decembar 2018 16:36)

    # Link komentara

  155. pa ima pravo covek, nema trofeja... nisi najbolji!
     (bucko, 6. decembar 2018 16:31)

    # Link komentara

  156. Ono sto Mesi radi zadnjih 10 godina na individualnom nivou u kontinuitetu nije niko radio niti ce ikada raditi.
    (Dushan, 06. decembar 2018 15:40)

    Videli smo na svetskom, a i na onom proslom
    (Laza, 6. decembar 2018 16:29)

    # Link komentara

  157. De ba Pele ne sramoti se sa izvalama ljudi u tvoje vrijeme igrali odbranu kao James Harden, motorika igraca smjesna, skoro sam citao da su prosjeku igraci 60,70,80 god trcali 6 kilometara po utakmici, tebi da zajase Ramos na ledja kao Messiju u zadnji 15 god ti bi se prebacio na zvanje Molera umjesto fudbalera kao i 90% igraca u Brasilu koji su pored toga sto su bili fudbaleri pod navodnike profesionalci ujedno radili druge poslove, Smjesan je fudbal 60 tih Deda
     (Realno, 6. decembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  158. Pixi za njih sve izmislio fudbal
    (ozz, 6. decembar 2018 16:25)

    # Link komentara

  159. Ne mogu da pricam o Peleu jer ga nisam gledao, a Maradone se slabo secam. Od igraca koje sam gledao, i dobro upamtio, El Fenomeno i Ronaldinjo ubedljivo prvi.
    (Lala na kvadrat, 6. decembar 2018 16:24)

    # Link komentara

  160. Ja naravno na pamtim Pelea dok je igrao,ali mi je ostao u sećanju jedan fudbalski stručnjak koji u jednoj emisiji reče da je gledao snimke Pelea i tadašnjeg fudbala koji u odnosu na sadašnji izgleda kao usporeni snimak. Takvi usporeni igrači bi danas bili pometeni i u sekundi bi im bila oduzeta lopta. Poređenje sa Mesijem je stvarno neumesno i samo pokazuje da taj Pele pati od prevelike doze egoizma.
    (nnn, 6. decembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  161. Gledao sam i Pelea i Maradonu i Mesija i kompetentno tvrdim (igrao sam aktivno fudbal) da Peleu ne može niko da donese vodu. To je najbolji fudbaler svih vremena ubedljivo. Žao mi je što mladi ljubitelji fudbala nisu imali prilike da gledaju uživo ovog genijalnog fudbalera, ne bi im palo na pamet da upoređuju fudbalske veštine Pelea i Mesija. Takođe se slažem sa mišljenjem Pelea da je Maradona iza njega, pa onda Krojf, Bekenbauer, a onda možda Ronaldo i Mesi.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 6. decembar 2018 15:57) Gdje si gledao, na radiu? Koliko si ti puta mogao da gledas njegove igre? Bio je prenos Brazliske lige mozda? Gledao si samo par utakmica na SP. Mozda cak i jedno sp sa Peleom i ti eto sada imas misljenje da je najbolji!
    (Banja Luka, 6. decembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  162. Fudbal se ne igra ni desnom ni levom nogom niti glavom .fudbal se igra mozgom a to radi samo MESSI
    (mack, 6. decembar 2018 16:23)

    # Link komentara

  163. Pele je 100 metar trcao 10,2 sekunde i najbrzi je fudbaler svih vremena...to je tada bio jugoslovenski rekord a svetski je bio 10 sekundi...kako su ga tukli protivnici ne vredi trositi reci...na svetskom prvenstvu u Engleskoj protiv Portugala odbranbeni igrac Portugala tako je udario Pelea da mu se kost videla...rana je bila dugacka jedno 10 cm...kako su onda igrali odbranbeni fudbaleri recimo Snelinger... obavezno je uklizavao sa obe noge... danas bi verovatno bio diskfalifikovan a pomenuti Tores iz Portugala bi zaglavio bar 15 godina zatvora...danasnji odbranbeni igraci ne smeju mesiju da pridju blize od tri metra jer ako pridju blize dobiju zuti karton...ako mu stanu na senku crveni...pa sudije stite mesija vise nego KGB Putina...svako poredjenje Pelea i mesija je smesno i covek je u pravu...inace u to vreme bolji od Mesija su bili Krojf,Bekenbauer,Marko van Basten,Garinca,Didi?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 6. decembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  164. Deco moja Pele je osvojio 3 prvenstva sveta. Dao preko 1200 golova. Bio elegantan brz nevidjen dribler i odlican igrac glavom. Svoj kvalitet je podredivao timu. Bio je gospidin covek. E sada sto vi niste imali srece da uzivate u njegovim igrama ne daje vam za pravo da ga vredjate. Bio je najveci i sada je najveci!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bg, 6. decembar 2018 16:00) a koliko si ti to cesto gledao Pelea? Koliko je prenosa bilo u to vrjeme, o cemu ti pricas? Citao si clanke iz novina i zamisljao njegovu igru i sada je tebi dovoljno da tvrdis da je Pele najbolji svih vremena!
    (Srdjan, 6. decembar 2018 16:19)

    # Link komentara

  165. Ono sto Mesi radi zadnjih 10 godina na individualnom nivou u kontinuitetu nije niko radio niti ce ikada raditi.
    (Dushan, 06. decembar 2018 15:40)

    Messi nije najbolji ni u istoriji Argentine, ni u istoriji Barselone, ni u poređenju sa svojim savremenicima a kamoli nešto više.
     (Djordje NS, 6. decembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  166. @komentator
    Netacni podaci.
    (Vetar u ledja..., 6. decembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  167. E moj Pelkane, zamisli tek one koji umisljaju i porede nekog Modrica sa Mesijem?! Ako ti koji umisljaju da je bolji od Mesija, a Mesija porede s tobom, zamisli onda tek to ludilo mozga da ispada penal pucadzija bolji igrac i od tebe... Stari dobri Pelekano moj... Smehotres
    (Xnodeh, 06. decembar 2018 15:23)

    Ne blamiraj se.
     (neko ti je od njih nabio rogove..rogonja hahaha, 6. decembar 2018 16:16)

    # Link komentara

  168. To je potpuno neusporedivo. U peleovo vreme se sigurno igralo grublje, teske su bile lopte, teske kopacke... ali taktika nije postojala, sve sporije 1000x, imas vreme a za reakciju, dvoboji de facto 1 na 1...
    Danas oko messia odmah 3 igraca i opet ih prolazi kao cunjeve, postoji neka statistika da je on igrac koji je najvise na svijetu zabio golova nakon 2 ili vise driblinga.
    U peleovo doba, odnosno s onim pozicioniranjem po terenu gdje svi stoje daleko, messi bi davao na svakoj utakmici identican gol kao maradona engleskoj.
    Jos nesto. Pele je u brazilu ipak bio okruzen velemajstorima za koje se zna i dan danas (vava, didi, zagallo, garrincha), cak brazilci tvrde da je mane garrincha bio bolji.
    Pola golova koje je pele zabio za santos bili su nekim amaterskim ekipama, iako ne treba potcjenjivati samu brazilsku ligu koja je sigurno bila krcata majstorima jer onda nisu isli u europu.
    Ima clanak na netu- 10 stvari koje pele ne zeli da znate. Guglajte.
    Maradona je poseban jer je i u argentini a i u napulju bio okruzen panjevima a konkurencija u italiji tad je bila strasna.
    On i messi su meni kao klonovi igracki gledajuci, samo sto je messi konstantniji 1000x.
    Tesko je usporedjivati epohe a i nepotrebno, svaka generacija ima svoje heroje i postovanje mora postojati.
    (Pijani zlotvor, 6. decembar 2018 16:14)

    # Link komentara

  169. Mesi radi jednom ono što je ovaj sa dve :)
     (Nebojša, 6. decembar 2018 16:13)

    # Link komentara

  170. @ kako da ne

    Kako da ne...
     (Djordje NS, 6. decembar 2018 16:12)

    # Link komentara

  171. Ne zaboravite kakve su pre batine dobijali Pele i Maradona od strane odbrambenih igraca protivnika, a kakvu su magiju ipak uspevali da stvore na terenu. Jeste fudbal bio sporiji, ali je bio neuporedivo grublji. Sad vi meni recite da li bi se tadasnji fudbaleri sa novim sistemom treninga i ishrane bolje prilagodili danasnjem vremenu, ili bi se sadasnji fudbaleri privikli na grubost nekadasnjeg fudbala?
    (Dejan, 6. decembar 2018 16:11)

    # Link komentara

  172. I samo diskutovanje da li je bolji Mesi ili Maradona ili Pele je činjenje usluge za Mesija. Daleko je on od njih, a i mnogo drugih.
    (nemanja, 6. decembar 2018 16:10)

    # Link komentara

  173. Pele uz Ronaldinja I Ronalda nije cak ni najbolji Brailski fudbaler svih vremena.
     (AgentPromena, 6. decembar 2018 16:07)

    # Link komentara

  174. Mozda ga to previse ne sprecava u fantasticnim igrama, ali moram se sloziti da jeste malo cudno je da neko ko igra na toliko visokom nivou, i neko ko je toliko puta proglasen najboljim igracem godine, nije pokazao zelju da tokom tolikih godina svakodnevnih treninga makar malo usavrsi igru slabijom nogom, Recimo Ronaldo je tu za njega izmislio fudbal kako igra slabijom nogom, i koliko je golova dao.
    (Ivan, 6. decembar 2018 15:20)

    Zanimljivo, a Messi je desnom nogom dao više golova nego Ronaldo lijevom. U stvari, Messi je svojom slabijom nogom dao više golova nego 99% napadača u povijesti svojom jačom nogom. Zaključak, Messi svojom "slabijom" nogom igra bolje od 99% igrača svojom jačom nogom. Ovo o igri glavom je smiješno komentirati jer to ovisi o fizičkim predispozicijama. Još najbolje tako malen igra glavom ko Mandžukić, zabio bi već 1000 golova.
    (komentator, 6. decembar 2018 16:06)

    # Link komentara

  175. Zamisli tek sa dve da igra?
    (Student, 6. decembar 2018 16:06)

    # Link komentara

  176. To je ono kad mnoge stvari u zivotu nisi uspeo da ostvaris, sad je kasno, a neko drugi je na putu da ih ostvari i da bude bolji od tebe. A ti pred svima pokusavas da opravdas sebe a njega ucinis manjim, odnosno manje boljim..

    Zalim I Maradonu I Pelea.

    Jedan je Leo, najveci ikada.
     (AgentPromena, 6. decembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  177. NastyB,Maradona je igrac koji je sigurno dobio najvise batina.U ono vreme direktan crveni karton se davao jako retko.
     (marko992, 6. decembar 2018 16:04)

    # Link komentara

  178. Pele je najbolji igrac svih vremena!
    ...u njegovoj miki maus traktor ligi brazila.
     (Romboid, 6. decembar 2018 16:02)

    # Link komentara

  179. da i sa tom nogom pravi cuda!!druze bio si ti dobar i jedan od najboljih igraca ikada ali pre 50 god kad sam i ja mogao biti zvezda a sada je fudbal 100 puta drugaciji tezi i na jako jako vecem nivou i ne moze da se poredi sa tim koji si ti igrao i sada ima 100 igraca koji su masine a tada je bilo vas par!!!
     (momak los, 6. decembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  180. Messi je najveća prevara savremenog fudbala, nešto poput ove obe nagrade što je Modrić pokupio ove godine a verovatno je u dubini duše i njega malo sramota, kao i Messija posle SP u Južnoj Africi.
     (Djordje NS, 6. decembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  181. Maradona je veci zbog svetskog ali Mesi je bolji igrac 20 puta od obijice
     (Komplesash, 6. decembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  182. Deco moja Pele je osvojio 3 prvenstva sveta. Dao preko 1200 golova. Bio elegantan brz nevidjen dribler i odlican igrac glavom. Svoj kvalitet je podredivao timu. Bio je gospidin covek. E sada sto vi niste imali srece da uzivate u njegovim igrama ne daje vam za pravo da ga vredjate. Bio je najveci i sada je najveci!
     (Bg, 6. decembar 2018 16:00)

    # Link komentara

  183. (kako da ne)
    Nemaš pojma.
     (zvezdoprc, 6. decembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  184. Ko je i koliko zasluzan za titule sampiona svijeta , najbolje pokazuje koliko su ostali upamceni igraci tih reprezentacija.Peleovu generaciju tj igrace koji su prodefilovali kroz te titule :

    1958. i 1962. - Gilmar , Didi , Vava , Zagalo , Garinca i Pele

    1970. - Pele ,Zerson , Zairzinjo , Rivelinjo , Alberto Karlos kapiten , a ne Pele i to nesto govori...

    Aj sad neka se neko pokusa sjetiti saigraca Maradoninih , a bliza je istorijski ili Marija Kempesa?Vise igraca znam iz Njemacke reprezentacije , a posebno Holandjane porazene '78. nego Argentinaca.Brazil bi i bez Pelea bio sampion.Argentina bez Maradone mozda ni grupu prosla ne bi , a Kempesova bi fasovala od Holandije da se igralo van Argentine , dok bez njega ni kuci , vjerovatno , finale gledali ne bi.

    Sto se tice Pelea i njegove opaske , meni vise lici na statisticara nego na poznavaoca fudbala ;)
    (Bookie, 6. decembar 2018 15:59)

    # Link komentara

  185. Mesi dodaje kao Inijesta, dribla kao Maradona ima pas kao Skols i daje golove kao Ronaldo. To je kompletnost fudbala a ne da li znas da sutiras glavom.
     (Pjer, 6. decembar 2018 15:58)

    # Link komentara

  186. Gledao sam i Pelea i Maradonu i Mesija i kompetentno tvrdim (igrao sam aktivno fudbal) da Peleu ne može niko da donese vodu. To je najbolji fudbaler svih vremena ubedljivo. Žao mi je što mladi ljubitelji fudbala nisu imali prilike da gledaju uživo ovog genijalnog fudbalera, ne bi im palo na pamet da upoređuju fudbalske veštine Pelea i Mesija. Takođe se slažem sa mišljenjem Pelea da je Maradona iza njega, pa onda Krojf, Bekenbauer, a onda možda Ronaldo i Mesi.
     (zvezdoprc, 6. decembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  187. Fudbal jeste brži ali se u potpunosti slažem sa Peleom. Maradona je imao brzinu pregled i dribling bolji od Mesija , Pele je igrao obema nogama imao duplo precizniji i jači šut , brzina i dribling mu je bio slabiji od mesijevog ali je zato igrao i sjajno glavom što ne možemo da kažemo za Mesija. Da je Mesi u top 10 igrača svih vremena ne osporavam ali da je najveći ikada to ne mogu da ocenjuju samo dečica koja je gledala samo mesija a i fudbal koji se igra danas kao onaj koji se igrao 80' ,90' i ovaj današnji jer pre se igrao fudbal jer se voleo a danas zbog novca.
     (SchOne, 6. decembar 2018 15:57)

    # Link komentara

  188. Upravo suprotno Messi je igrač koji se služi sa obe noge u igri te zna davati golove glavom, dok Maradona koji je takođe levak kao Messi, se je oduvek naslanjao na svoju livu nogu kada je trebalo sutirati, nije mogao koristiti desnu dok Messi bez problema daje golove desnom nogom jednako kao levom !
     (Alexis, 6. decembar 2018 15:56)

    # Link komentara

  189. Upravo ta osobina koju ne poseduje Pele je ono što čini najveće najvećim, a to je skromnost. A izlišno je pričati o igraču koji je igrao u periodu kada ofsajd nije postojao...
     (potterhead, 6. decembar 2018 15:56)

    # Link komentara

  190. Pele nikad nije igrao u Evropi i to je veliki minus, igrao je u Brazilu i Americi a te lige ni danas nisu bog zna sto a ne prije 30-40 godina. Misljenja sam da su Mesi i Ronaldo najbolji u istoriji jer davati po 40-50 golova u sezoni zadnjih 10-12 godina u ovakvom atomskom fudbalu je do sada nevidjeno.
     (Nikola MNE, 6. decembar 2018 15:56)

    # Link komentara

  191. Sramotna izjava. To samo pokazuje koliko je mali covek Pele. Sram da ga bude. I lepo je rekao jedan decko u komentarima negde za tenis cini mi se ... ne postoji najbolji svih vremena jer ne moze da postoji. Ne mogu "sva vremena" da se spoje u jedno jer nisu ista. Da je kultura stala a zivot se na zemlji pretvorio u status quo onda bi moglo to da se govori. Ovako samo ispadaju glupi. Dakle rec je o egomaniji.
    (Milos, 6. decembar 2018 15:56)

    # Link komentara

  192. Sokrates je za sve vas Doktor :)
    (dipl. ing, 6. decembar 2018 15:55)

    # Link komentara

  193. Kompleksi su cudo, Pele nasao da prica o njegovom vremenu kad su se igraci prelazili kao preko cunjeva i golovi davali olako. U zadnjih 10-15 godina znas kad bi on dao 1000 golova, nikad, ne bi dao 300, ovo je era jednog velikog igraca zvanog Messi, koji ce ostaviti neobrisivi trag u fudbalu, po kojima ce se pamtiti kao najbolji ikad. A to ce se osjetiti tek kad napusti teren, a dotad mnogi ljubitelji, bilo oni koji ga mrze a u sebi znaju da je najbolji, bilo oni koji ga vole, mogu samo da uzivaju u njegovim izvedbama, jer jednom kad ode, nece se vise ponoviti Messi nikad.
     (Cekic, 6. decembar 2018 15:54)

    # Link komentara

  194. Messi nije jedan od najboljih svih vremena, on je najbolji svih vremena
     (Dragan, 6. decembar 2018 15:53)

    # Link komentara

  195. Botovi sprotju Pelea, bas me zanima rezultat.
    (mali Perica, 6. decembar 2018 15:53)

    # Link komentara

  196. Moze da prica ko sta hoce ali Mesi je tata fudbala.
     (Simi, 6. decembar 2018 15:51)

    # Link komentara

  197. Realno Mesi je bolji od tebe i Maradone zajedno.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (edin, 6. decembar 2018 15:13)

    # Link komentara

    Realno 90. godiste govori sigurno iz tebe.
    (Sasa, 6. decembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  198. Neverovatni su ovakvi ljudi... Posle njega ništa... Čoveče svet treba da napreduje valjda treba da budeš ponosan što te se i dalje sećaju i što te porede s Mesijem.. Inače najveći nema potrebe da stalno aludira da je najveći...
    (K, 6. decembar 2018 15:49)

    # Link komentara

  199. Niko nikada bolji od Pelea, a najbliži mu je, sa Maradonom, Ronaldinjo, poslednji istinski umetnik s loptom.
    (Detuš, 6. decembar 2018 15:46)

    # Link komentara

  200. @NastyB,

    Jedan od retko realnih komentara... Da dodam, isto važi i za ostale sportove. Današnja Mega bi razvalila Kićin i Prajin Partizan u basketu, Šurbek ne bi uzeo 5 poena u setu prosečnom stonoteniseru današnje srpske lige, itd..

    Međutim, kada se rangiraju sportisti u istorijskim okvirima, to ne bi trebalo da bude relevantno.. Pele jeste uporediv sa Mesijem, bez obzira što je fudbal u to vreme bio neuporedivo slabiji. Inače, Mesi "all the way"...
    (Baki, 6. decembar 2018 15:45)

    # Link komentara

  201. Lik je mislim najprecenjieni fudbaler ikada.Ne zna covek sta koristi uglavnom na pogresnoj je terapiji. Za Maradonu se zna da koristi kokain. Covek koji nije nikad nastupao u evropskoj ligi pun je sebe. Veliki narcis i egocentrik. Pricaj ti nebuloze drugima. Mesi je presao i tebe i Maradonu u svim aspektima igre. Covek traje 13 sezona i igra na vrhunskom nivou. Kao nikad niko. Mesi je jedan i najveci ikada.
     (Beograd, 6. decembar 2018 15:42)

    # Link komentara

  202. Ovi što kažu danas se igra mnogo brže. Pa otkud vi znate kako bi igrači iz 60tih i 70tih igrali danas? Oni su igrali prema zahtjevima fudbala iz tog vremena a niko ne zna da su trenirali i imali sve pogodnosti treninga današnjice kakvi bi oni igrači bili...
     (alex, 6. decembar 2018 15:41)

    # Link komentara

  203. Gluposti, porediti ondasnji i danasnji fudbal prvo je glupost, samim tim sve je jasno, Mesi je najbolji !!!
     (Zvezda guzi i Trinkija, 6. decembar 2018 15:40)

    # Link komentara

  204. Ono sto Mesi radi zadnjih 10 godina na individualnom nivou u kontinuitetu nije niko radio niti ce ikada raditi.
     (Dushan, 6. decembar 2018 15:40)

    # Link komentara

  205. Ne znam kako mozete da predite vremena to je potpuno nebitno... svako se gleda koliko je bio dobar u svoje vreme i samo u svoje vreme u odnosu nanostale igrace svog vremena sve drugo je idiotizam.
     (4k4.Dex, 6. decembar 2018 15:36)

    # Link komentara

  206. @komentator Otkud ti znas da bi Pele danas bio osrednji igrac. Za svoje vreme bio je najbolji na svetu, jedinstven. Najvise postigao. ŠBB KBB varijante ovde ne pale. Mesi nek se javi kad sa repkom osvoji nesto do tada nek juri za kintom.
     (detalj, 6. decembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  207. Prvih 6 komentatora nemaju godina zajedno koliko ima Pele.
     (absolutezero, 6. decembar 2018 15:32)

    # Link komentara

  208. Porediti fudbal iz tog vremena i danasnji je ko da poredis Ladu sa Mercedesom,pola timova amaterski,danas to je vise biznis nego sport,mnogo je zahtevniji,potrebno je mnogo stvari da se poklopi da bi uspeo,igra se brze,jace,ulazu se ogromne pare i taj Mesi tu izgleda kao da se sa decom igra,pa sta bi onda radio u njegovo vreme,po meni Ronaldo i Mesi su bolji igraci od Pelea i tih deda,lakse je bilo tada igrati 10 puta i onda matori dodje i lupi ovako neku glupost jer ne moze da podnese da Arentina ima jednog takvog igraca a da je Brazilac druga bi se prica pricala,onda bi ga on odmah stavio iza sebe jer sebe smatra nedodirljivim.
     (SUPERMAN, 6. decembar 2018 15:32)

    # Link komentara

  209. Mešanje baba i žaba. Jedno je kompletniji ,a drugo je bolji. Ja igram i levom i desnom,a i poprilično sam visok pa me ‘hoce’ u skoku pa ima boljih od mene.
    (Niki, 6. decembar 2018 15:28)

    # Link komentara

  210. NastyB, 6. decembar 2018 15:18
    Maradona dok je igrao u italiji je dobio najvisa batina u istoriji igre.
    (aleks, 6. decembar 2018 15:26)

    # Link komentara

  211. Što u prevodu znači Ronaldo je najbolji... šutira levom ,desnom , glavom daje golove...
     (Matoradrtina, 6. decembar 2018 15:24)

    # Link komentara

  212. Pele jednostavno ne shvaća da bi on u današnje vrijeme mogao igrati eventualno mali nogomet. Tehnika kakvu je on imao danas ima svaki vrhunski nogometaš u ligama petice. To je naravno teško prihvatiti ali analize su pokazale da je današnji nogomet točno tri puta brži od nogometa iz osamdesetih a nogomet osamdesetih je bio duplo brži od nogometa šezdesetih kad je on igrao. Izjava je sama po sebi glupa kad se zna koliko je Messi zabio golova desnom nogom.
    (komentator, 6. decembar 2018 15:24)

    # Link komentara

  213. Stvarno smesno. Covek je tezak kompleks, vecito mrznja prema Maradoni iako je Maradona onako nadrogiran bio bolji od njega i posle ga kulirao, dok se ovaj nazivao najboljim. Slicno kao sto danas radi Mesi sa Ronaldom koji za sebe kaze da je najbolji. Druze, igrao si u vreme drugog fudbala i dosta protivnika su ti bili pekari i ostalo, treninzi nisu bili kao danas, nista kao danas. Nisi igrao u Evropi da te lome kao sto su lomili Maradonu, kao sto danas udaraju Mesija. Pa vise hvale iz tog nekog vremena tvog saigraca Garincu nego tebe. Igrao na svetskom protiv tada Austrije, Irske, zamislite tada njih kada ih vidite danas da nisu nista specijalno. Mesi je za tebe izmislio fudbal. P.S. Mesi je vise golova dao desnom nego Ronaldo levom. Cisto da shvatimo ko ima kakvu slabiju nogu.
    (kako da ne, 6. decembar 2018 15:24)

    # Link komentara

  214. E moj Pelkane, zamisli tek one koji umisljaju i porede nekog Modrica sa Mesijem?! Ako ti koji umisljaju da je bolji od Mesija, a Mesija porede s tobom, zamisli onda tek to ludilo mozga da ispada penal pucadzija bolji igrac i od tebe... Stari dobri Pelekano moj... Smehotres
     (Xnodeh, 6. decembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  215. Pele = Najprecenjeniji igrac
     (realman, 6. decembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  216. Mnogima je Mesi ten oku ni Pele se ne izdvaja.
    Covjek I'ma 70 I kusur godina I vidi samo svoju generaciju koja jeste imala velike igrace.Ali taj fudbal I ovaj sad su dva svijeta.Neuporedivo je sada zahtjevnija igra,fizicka spremam,taktika.
    Fudbal u njegovo vrijeme je bila zabava u kojoj je tada Pele boo najbolji I nista vise.Evropski fudbal nikad i nije igrao.
     (KanidjaPG, 6. decembar 2018 15:22)

    # Link komentara

  217. @Mma
    Pele nije bio odbrambeni igrac.
     (poreski obveznik, 6. decembar 2018 15:22)

    # Link komentara

  218. pa jeste, danasnja generacija je hendikepirana sa fudbalom i kosarkom, mesi, ronaldo, lebron james, ne mogu da se porede sa maradonom ili dzordanom ali za utehu tu su felps i bolt, to je vec nesto!
    (aleks, 6. decembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  219. Mozda ga to previse ne sprecava u fantasticnim igrama, ali moram se sloziti da jeste malo cudno je da neko ko igra na toliko visokom nivou, i neko ko je toliko puta proglasen najboljim igracem godine, nije pokazao zelju da tokom tolikih godina svakodnevnih treninga makar malo usavrsi igru slabijom nogom, Recimo Ronaldo je tu za njega izmislio fudbal kako igra slabijom nogom, i koliko je golova dao.
    (Ivan, 6. decembar 2018 15:20)

    # Link komentara

  220. Mesi i K. Ronaldo su dva najbolja fudbalera svih vremena. Ne samo zbog fudbalskog znanja ili radne etike, vec zbog toga sto dominiraju vec 12-13. godina i ne nazire im se kraj. Zaista vredno svakog postovanja.
     (Znam, 6. decembar 2018 15:19)

    # Link komentara

  221. Naravno da je stara garda bolja od ove.Ne moze da se uporedi ni jedan od njih sa ovom dvojicom.Ali me je bas iznenadio Pele sto je rekao za Bekenbauera.Ne bi ga nemci dzabe zvali kajzer.Po meni najveci fudbaler svih vremena a onda Pele.Bekenbauer je bio nevidjeni vodja tima i cak izmislio poziciju u fudbalu sto do tad nije bilo.Osvojio je sve sto se moze osvojiti i kak igrac i kao trener.Dok je Pele najbolji samo kao igrac.Zato je Bekenbauer neponovljivi.Naravno i legendarni Krojf.
     (King Roger, 6. decembar 2018 15:19)

    # Link komentara

  222. Imam tu sreću da sam gledao Maradonu, Pelea kroz mali milion snimaka i dokumentaraca, ali nijedan od njih dvojice u današnjem fudbalu ne bi ništa uradili. Pogledajte Džajine snimke kad "voza" Bertija Fogsta - tada se takav fzdbal igrao. Viteški. Čovek vodi loptu 20 sekundi, a Fogst ga prati i ne pokušava da "divljački ukliza" kao što rade nekima. Danas bi Pelea, Maradonu, Džaju sasekao prvi bek koji "ide u meso". Da ne pominjem koliko se fudbal (i sport uopšte) ubrzao. Nemam ni trunke sumnje da bi sadašnja Crvena Zvezda (da ne pominjem ostale timove) bukvalno pregazila Peleov Brazil, jer Didi, Vava, Garinča, Pele, ma koliko bili majstori lopte nisu NI PRIBLIŽNO brzi, ludi i grubi kao današnji fudbaleri. Svako od njih bi mogao, na kratko, da promeša današnje mamlaze, ali tada nije bilo ulazaka "u kosti" pa su mogli da se zezaju. A onda su došli Mihels, Krojf i Bekenbauer. Ostalo je istorija.
    Nažalost.
    (NastyB, 6. decembar 2018 15:18)

    # Link komentara

  223. Na zalost Pele je izlapeo ili ne moze da podnese da se neko poredi sa njim, pre par godina je Mesi jedan od najboljih igraca koje je gledao, danas ga opisao kao da je Roben i tera samo jednu foru. I to nije prvi put da ovako kontradiktorno prica o istom igracu, pogotovu o onima koje porede sa njim (Ronaldo, Ronaldinjo, Nejmar). I Maradona ima istih ispada ali on je barem na drogama, Pele je uvek bio narcis, kako drugacije da uvek sebe samoproglasava najvecim svih vremena, kad ste videli da Jordan ili Federer to kazu iako je istina? Bolje da peva sto je zgodan, harizmatican crnac, jer u to vreme da je bio ruzan i beo prosao bi kao Garinca koji nije bio nimalo losiji fudbaler pa je danas skoro zaboravljen.
    (Boze me sacuvaj..., 6. decembar 2018 15:18)

    # Link komentara

  224. samo kad se jave ovi fudbaleri koji su igrali krpenjačama protiv likova koji nemaju noge, da se porede sa današnjim fudbalerima.
    (bratke, 6. decembar 2018 15:18)

    # Link komentara

  225. Rece lik nije krocio van Brazilske lige koja je u rangu Holandske.
     (Pele pele..., 6. decembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  226. Pa ne može da se poredi! Pele za vek velova ušao u besmrtne. Ne može da se poredi ni sa Maradonom koji je sa Napolijem uzeo dve titule u tada ubedljivo najjačoj ligi na svetu. A Mesi samo u prejakoj Barseloni ne sme da makne. A Maradona pored Milana ( Basten, Gulit, Rajkard prvaci evrope ), Inter ( Klinsman, Breme, Mateus prvaci sveta ), prejaki Juventus on ode u za njih dosta slabi Napoli i postane Bog fudbala. O Argentini neću trošiti reči, titula 1986, sam ih dove u finale 1990, a Mesi tropa pored prejakog tima 2014,2018.
    (sah 88, 6. decembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  227. Ja iskreno sutiram i dajem golove i levom i desnom nogom. Tehnika mi je izvaredna. To znaci da sam bolji od Mesija. Jupiiiii
    (Neo, 6. decembar 2018 15:16)

    # Link komentara

  228. Ok ali reci da je Maradona mnogo bolji je sramotno
     (Bagio, 6. decembar 2018 15:16)

    # Link komentara

  229. Sta uzimas Pele ovih dana?
     (Strelac, 6. decembar 2018 15:15)

    # Link komentara

  230. E ovo je za oskara.Postujem Pele-a kao velikog igrača.Mozda i najvećeg u istoriji ove igre ali reci za Mesija da šuta samo sa levom nogom je van svake pameti.Mesi sa svojih 167-8 cm daje golove i glavom.Najbolje se tome secaju Vidić i Ferdinand....Ušao covek u godine....
    (room 1408, 6. decembar 2018 15:15)

    # Link komentara

  231. u danasnje vreme kada bi mladi pele igrao protiv mesija, koji igra ,,samo jednom nogom" ne bi znao de se nalazi kad bi ovaj krenuo da ga dribla
    (Mma, 6. decembar 2018 15:14)

    # Link komentara

  232. Sta ces,posenilio covek skroz,vise ne zna sta prica.Mada je uvek i patio od patoloskog narcisoizma i prevelikog ega a realno vodu nebi mogao da nosi ni prosecnim igracima danas a kamoli da se uporedjuje sa mesijem i ostalima
    (Markos, 6. decembar 2018 15:14)

    # Link komentara

  233. Realno Mesi je bolji od tebe i Maradone zajedno.
     (edin, 6. decembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  234. Sramota za izjavu, naveo je svoje savremenike i ljude koji su malo kasnije igrali. Zuba, Ronaldinjo, Mesi, Kristijano itd.
     (brusnica, 6. decembar 2018 15:11)

    # Link komentara

  235. Koliko umisljen lik
     (Gamper, 6. decembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  236. Tvoje vreme je odavno proslo...
    (123, 6. decembar 2018 15:10)

    # Link komentara

  237. Hahahahahahah Pele počeo da se druži s Maradonom malo više
     (Z, 6. decembar 2018 15:09)

    # Link komentara

  238. Hahahahahahahah
     (Milos, 6. decembar 2018 15:09)

    # Link komentara