Nedelja, 25.11.2018.

14:00

Hamilton na najbolji način završio rekordnu sezonu

Luis Hamilton, novi-stari šampion Formule 1, ovu sezonu završio je na najbolji način – pobedom na Velikoj nagradi Ujedinjenih Arapskih Emirata.

Izvor: B92

Hamilton na najbolji naèin završio rekordnu sezonu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

63 Komentari

Sortiraj po:

Montoya

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.
(Branko, 26. novembar 2018 12:08)
Hvala vam na glasu.
Sigurno pratiš F1 od 2017,god pa napisa ovakvu glupost da se Mercedes ne kvari,pitaj Hamiltona šta mu se sve dešavalo sa motorom 2016 kada je rozberg bio "šampion",ili se vrati malo više unazad pa pitaj Montoju i Kimija koliko je motor mercedesa bio "pouzdan"u McLarenu,preležali su oni dosta dečijih bolesti...

Branko

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.

Sasa

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

# Link komentara

Radi toga je za svako postovanje.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Luis Hamilton:31,87 % pobeda, 36,24% pol pozicija
Huan Manuel Fanđo:47,058% pobeda(najviše u istoriji), 56,86% pol pozicija(najviše u istoriji).
TAČKA.

The Wolf

pre 5 godina

I da, zaboravih da napišem.Jedini vozač u istoriji koji sluša muziku dok je minut ćutanja poginulom vozaču.Jedan i jedini LH44.

Dane

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Jel ovo sve uradio sa Fors Indijom?

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).

sah 88

pre 5 godina

@Aleksandar Kolarov @(c.z. (fmp) @bob @Jedva čekam ovako položio sam iz prve, vozim skoro novi BMW i od 15 prvih komentara gomila je mojih pod raznim nikovima! Toliko o mom poznavanju F1 koju sam dosta puta gledao uživo! Zarađeno u inostranstvu, veze nema sa Srbijom.

Statistika je neumoljiva

pre 5 godina

Veličanstvena Luisova proslava sedme titule(5+2),šta li se Alonsu danas sve vrzmalo po glavi ,gde sam ja a gde Luis ???,nije ni čudo što je još 2007 hteo da spreči ovu apsolutnu Hamiltonovu dominaciju!

Smeh

pre 5 godina

Na kraju sezone kada se podvuče crta dominacija Mercedesa se nastavlja i verovatno će trajati dok traje era ovih hibridnih motora. Ništa novo.

www

pre 5 godina

Vidim da je komentatorima (osim jednog), promakao, po meni važan detalj trke, a to je Šarl Lekler i njegova vožnja. Na početku trke (do po meni pogrešne taktike tima da ga uvede u box tokom vsc-a) on se držao ispred oba red bula i bio odmah iza Fetela u Zauberu! Nadam se da će dogodine pokazati svoj veliki talenat u Ferariju.

Rendom

pre 5 godina

Od sledece godine Red Bul saradjuje sa Hondom. Ako je tacno kao sto se suska da je motor bolji od Renoa (kakav krs od motora ako se uporedi sa Mercedesom i Ferarijem ) eto nama najuzbudljiviji sezone ikada i borbe za titulu izmedju Hamiltona i Verstapena.

VOŠA

pre 5 godina

Nesporno je da je Hamilton sjajan vozač, ali meni bez harizme i one vozačke energije pa mi nije neko za koga navijam. Alonso šmekeru!!!

Jo

pre 5 godina

I tako se zavrsila ova smor sezona:
1. Estetski bolidi izgledaju uzasno, a takodje i odabir boja i dizajna na njima.
2. Kvalifikacije i trke su gotovo 100% predvidive. Pitam se neki put, ko su likovi koji plate da gledaju kvalifikacije, cak i trke, koje uvek izadju isto.
3. Raslojavanje medju timovima je uzasno. Polovina trke, a ostatak F1 zaostaje ceo minut. Neverovatno.
4. Nem bliske borbe, duela. Bolidi ne mogu da prate blizu jedni druge. Sve izlgeda kao ulicna procesija.
5. Ako nesto mrzim to je laganje i namestanje. U Merecedesu na kraju prosle trke rekli su kako Hamilton ne bi izdrzao jos jedan krug sa ovim motorom. Danas je sa tim istim motorom pobedio. Botas za skracivanje staze nije dobio nikakvu kaznu, A Ocon i Alonso jesu. I onda neko da mi tvrdi da u F1 nema laganja i namestanja.

Spartanac

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
I dalje bi čitali smor komentare od dotičnog poznavaoca "sah 88" koji bi glasili:"Veličanstvena pobeda Hamiltona u daleko najslabijem,inferiornom i krš bolidu,forza Luis,forza Ferari"!

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
Sve je isto samo njega nema,otprilike to bi bilo to a mi bi i dalje čitali smor komentare od vrsnog poznavaoca "sah 88" i to tipa "Još jedna veličanstvena pobeda Luisa u daleko slabijem,inferiornijem i krš bolidu,forza Luis ,forza Ferari!

Montoya

pre 5 godina

Ima li lepše nego li titulu proslaviti pobedama u poslednje dve trke koje su uzgred nebitne za ovu sezonu ali veoma bitne za celokupnu statistiku.Koliko je Hamilton sazreo kao vozač i koliko je postao profesionalniji vidi se u odnosu na pre nekoliko sezona kada je olako posle rano osvojene titule preostale trke prepustao Rozbergu,da bi mu se takav pristup kasnije u idućoj sezoni obio o glavu.Ono što kvari ekipu Mercedesa to je Botas,apsolutno nema kvaliteta za jedan ovakav tim i Mercedesu bi bilo bolje da ga što pre zamene Okonom,dečko je pokazao dozu agresivnosti i može da se nosi sa preostalim mladim lavovima poput Maxa ili Leklera!

Tulipan

pre 5 godina

Verštapen ako će po nečemu biti upamćen to su njegova bahatost i sileđžijstvo na stazi,dosad neviđeno do sada.Apsolutno degutantno,voleo bih da ovaj deran nikada ne uzme titulu,jel pre svega je moralno nezaslužuje i pored vozačkih kvaliteta koje svakako ima!

Medvedev

pre 5 godina

Botas čovek doživi da ga prestižu i max i rikardo a ima mnogo bolji bolid od njih.Posle neko kaze ima do vozača ima naravno tvoje je da voziš i ne grešiš ostalo nista.Lepo su stručnjaci rekli 70 %bolid ostalo sreca i talenat.Stavite onog sirotkina u mečku i bice svaki trening međju tri najbolja realno ili u ferrari nebitno.I pre kad su timovi bili dominantni tipa šumaher ferrari nije bilo ovoliko izraženo,sada ako prvi startujete i ostanete prvi posle prve krivine 90%je pobeda vasa.Nekako nije zanimljivo.Scumaher jeste pobedjivao ali bio je hakinen,montoja,Raikonen,posle alonso,sada to nekako nije zar kao tada.Velike su razlike između timova,npr ako je ferari ili mercedes jedan ispred drugog stalno ga pratite nema prestizanja.jedino nekog lošijeg možete prestici npr has,reno .Pogledajte samo leklera sl godine ima da bude svaki trku međju prva tri na startu.Bice sigurno bolji od botasa mnogo je agresivniji

bob

pre 5 godina

"sah 88"....verovatno nemas ni dozvolu..... a komentarises hamiltona..?????
(c. z. (fmp), 25. novembar 2018 16:31)
A šta će mu kad vozi isto vozilo ko Alan Ford!

On

pre 5 godina

@Rke Koke zanimljiv info, nisam to znao. No, ovde je zadnji tocak zakacio prednji od drugog bolida pa je zbog toga doslo do poletanja.

EUFORIJA

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula? 
(ene, 25. novembar 2018 14:12) 

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !
(m, 25. novembar 2018 15:30)

Ljubomorni ljudi i ocajni navijaci ferarija ne uzimaju za ozbiljno sampiona Hamiltona. Toliko im tesko pada sto ferari ne moze uzeti titulu preko 10 godina, pa pljuju po Luisu. Idemo sampione, sledece godine po 6 titulu!

Roki

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота
(Нишлија, 25. novembar 2018 15:53)

Alonso takodje kaznjen.Botas i Hamilton zasticeni kao beli medvedi.

Millennium

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

Zato što od trkanja više nemaš ni T. Kao što je neko rekao, da staviš lutku u Mercedes, uzeće titulu. Bolidi će se još malo sami voziti. Postaviš dobro vreme na treningu jer imaš dobru mašinu, onda na trci udariš po gasu i napraviš razliku, jer imaš dobru mašinu, i vrtiš krugove do kraja. Jedino kod menjanja pneumatika može da bude neke neizvesnosti, ako neki tim omaši strategiju i to ti je to. Ja ne navijam ni za koga od kada je Hakinen otišao u penziju. Ali i dalje se sećam kada je pretekao Šumahera u Spa Šfrankošapu, a takvih duela je bilo stotine. Da li neko pamti neki vrhunski duel ili preticanje u zadnjih 5-6 godina?

Srbin

pre 5 godina

Grande Nando hvala na ovih 17 godina neverovatne karijere!!Trebao si da imas makar jos 2-3 titule koje su ti izmakle za ukupno 10-ak bodova.Sigurno u top 10 najboljih ikada.Jednako dobar vozac kao Hamilton i Vetel samo sto je vecinom vozio losije bolide a nije ga ni sreca puno pratila.Jedno od legendarnih preticanja je ono protiv Sumahera na Suzuki,bez DRS.a i ostali pomagala,samo cisto znanje i talenat kakav poseduje ovaj majstor.Hvala ti na sve divne uspomene i puno srece i uspeha u daljem zivotu i karijeri.Nedostajaces ovom sportu i jos samo je Kimi ostao.Pozdrav ljubiteljima F!!!!

sah 88

pre 5 godina

Ode Alonso u penziju a ni bod na oproštaju iako je nega vozač. Kimi idusta na oproštaju od Ferrarija a Lekler neverovatni 7-mi???!!!! Dolazi do smene generacije. Verštapen će biti ozbiljan kandidat za titulu.

impeRAtor

pre 5 godina

Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05

Pa do hoce ukljucili bi se, kao da im neko brani... Treba promeniti besmislena pravila, skratiti trke, pustiti vozace da se trkaju a ne da voze krugove bez veze... Promeniti trening, odvezes tri kruga izmeri se najbolje vreme i kraj, pa kako se pokazes, ispravljaj se na trci... I tako...

m

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор. 
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако. 
Ови остали учесници у саобраћају. 
А зашто? 
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!! 
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму?? 
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама. 
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале. 
Шта је решење? 
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу. 
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено. 
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05)

to je zato sto je motor najskuplja stvar u celoj prici, manjim timovim je isplatovije da kupe proslogodisnje motore mercedesa ili ferarija i sa se fokusiraju na razvijanje vozaca, aerodinamiku i ostalo. Reno i Honda isto prave motore ali su losi, pogotovo Honda... sve te koje si nabrojao se nikada nece prikljiciti F1 !

m

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !

Branko

pre 5 godina

Formula 1 je postala hahaha sport. Mercedes može ovako još 300 godina. Ma stavite lutku u Mercedes uzeće šampionat. Maknite bre više Mercedes i Ferrari i vratite formulu 1 timovima. Uništili ste Formulu 1. Uvedite pravilo da proizvodjači motora mogu samo da isporučuju motore timovima i ništa više. Šta rade ovi drugi timovi vrte se u krug kao pokretne roto reklame i za to dobijaju pare. Užas.

некле

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор.
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако.
Ови остали учесници у саобраћају.
А зашто?
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!!
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму??
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама.
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале.
Шта је решење?
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу.
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено.
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно.
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале.
То је решење, све остало је фарса.
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор.
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!

South Park

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)
Ziv bio odmori do AO.

Нишлија

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота

Medvedev

pre 5 godina

Koliko je mercedes jak kada jedan Botas koji je možda i međju losijim vozacima u formuli toliko podijuma skupio i uvek je međju prvima u kvalifikacijama.

qwerty

pre 5 godina

Ne znam da li je to moj subjektivni osecaj ali nekada kao klinac jos sam sa ocem gledao trke formule 1, a evo kad sam ja odrastao vec godinama nijednu nisam pogledao... Mada ima malo i do toga sto je nekad po 2-3 kanala prenosilo trke a sada se desi npr da prenosi neki kanal kojeg ima 1% populacije...

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)

Ovde možete pročitati taj članak: https://www.gpfans.com/en/articles/2342/i-m-anything-but-perfect-but-roger-federer-is-hamilton/

wvw

pre 5 godina

@ene zato što je starletan vozio najjači Meklaren oa prešao 2013 u najjači Mercedes a Šumaher na primer iz krša Dzordana prešao u krš Beneton ( bolji Meklaren, Vilijams i Ferari ekipe tada od Benetona ) sa kojim niko nikada nije osvoji titulu od osnivanja do prodaje 2000 osim Šumahera, čak su drugi vozači govorili da je Beneton nemoguće voziti a kamoli ti titule sa njim osvajati. Potom Šumaher 1996 prelazi u raspali Ferari ( boliji Meklaren i Vilijams mnogo) i pobeđuje. Potom on sa ekipom pravi bolid koji ubija i sa njim titule osvaja, posle 20 godina čekanja.

sah 88

pre 5 godina

Gledam ovo i ne verujem ga je prosečan vozač koga verovatno ni u DHL-u, Amazonu ili ti FedEx ne bi zaposlili kao vozača bez neke veze. Daleko je on miljama od Šumahera, Sene, Fanđa.......

Rke Koke

pre 5 godina

Teorija kaže da je potisak vazduha na bolid F1 toliki, da bi, obzirom i na to koliko je lak, mogao da ide po plafonu, kada bi postojala dovolno duga staza/plafon.
Ovo je neverovatno! Ogromna bočna sila, da i pored toiko velikog potiska, neko te malo podbode, i odletiš kao pero. Neverovatan prizor!!!!!

wvw

pre 5 godina

@ene zato što je starletan vozio najjači Meklaren oa prešao 2013 u najjači Mercedes a Šumaher na primer iz krša Dzordana prešao u krš Beneton ( bolji Meklaren, Vilijams i Ferari ekipe tada od Benetona ) sa kojim niko nikada nije osvoji titulu od osnivanja do prodaje 2000 osim Šumahera, čak su drugi vozači govorili da je Beneton nemoguće voziti a kamoli ti titule sa njim osvajati. Potom Šumaher 1996 prelazi u raspali Ferari ( boliji Meklaren i Vilijams mnogo) i pobeđuje. Potom on sa ekipom pravi bolid koji ubija i sa njim titule osvaja, posle 20 godina čekanja.

Rke Koke

pre 5 godina

Teorija kaže da je potisak vazduha na bolid F1 toliki, da bi, obzirom i na to koliko je lak, mogao da ide po plafonu, kada bi postojala dovolno duga staza/plafon.
Ovo je neverovatno! Ogromna bočna sila, da i pored toiko velikog potiska, neko te malo podbode, i odletiš kao pero. Neverovatan prizor!!!!!

Roki

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота
(Нишлија, 25. novembar 2018 15:53)

Alonso takodje kaznjen.Botas i Hamilton zasticeni kao beli medvedi.

EUFORIJA

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula? 
(ene, 25. novembar 2018 14:12) 

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !
(m, 25. novembar 2018 15:30)

Ljubomorni ljudi i ocajni navijaci ferarija ne uzimaju za ozbiljno sampiona Hamiltona. Toliko im tesko pada sto ferari ne moze uzeti titulu preko 10 godina, pa pljuju po Luisu. Idemo sampione, sledece godine po 6 titulu!

South Park

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)
Ziv bio odmori do AO.

Нишлија

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота

Branko

pre 5 godina

Formula 1 je postala hahaha sport. Mercedes može ovako još 300 godina. Ma stavite lutku u Mercedes uzeće šampionat. Maknite bre više Mercedes i Ferrari i vratite formulu 1 timovima. Uništili ste Formulu 1. Uvedite pravilo da proizvodjači motora mogu samo da isporučuju motore timovima i ništa više. Šta rade ovi drugi timovi vrte se u krug kao pokretne roto reklame i za to dobijaju pare. Užas.

m

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор. 
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако. 
Ови остали учесници у саобраћају. 
А зашто? 
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!! 
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму?? 
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама. 
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале. 
Шта је решење? 
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу. 
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено. 
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05)

to je zato sto je motor najskuplja stvar u celoj prici, manjim timovim je isplatovije da kupe proslogodisnje motore mercedesa ili ferarija i sa se fokusiraju na razvijanje vozaca, aerodinamiku i ostalo. Reno i Honda isto prave motore ali su losi, pogotovo Honda... sve te koje si nabrojao se nikada nece prikljiciti F1 !

Srbin

pre 5 godina

Grande Nando hvala na ovih 17 godina neverovatne karijere!!Trebao si da imas makar jos 2-3 titule koje su ti izmakle za ukupno 10-ak bodova.Sigurno u top 10 najboljih ikada.Jednako dobar vozac kao Hamilton i Vetel samo sto je vecinom vozio losije bolide a nije ga ni sreca puno pratila.Jedno od legendarnih preticanja je ono protiv Sumahera na Suzuki,bez DRS.a i ostali pomagala,samo cisto znanje i talenat kakav poseduje ovaj majstor.Hvala ti na sve divne uspomene i puno srece i uspeha u daljem zivotu i karijeri.Nedostajaces ovom sportu i jos samo je Kimi ostao.Pozdrav ljubiteljima F!!!!

m

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !

sah 88

pre 5 godina

Ode Alonso u penziju a ni bod na oproštaju iako je nega vozač. Kimi idusta na oproštaju od Ferrarija a Lekler neverovatni 7-mi???!!!! Dolazi do smene generacije. Verštapen će biti ozbiljan kandidat za titulu.

sah 88

pre 5 godina

Gledam ovo i ne verujem ga je prosečan vozač koga verovatno ni u DHL-u, Amazonu ili ti FedEx ne bi zaposlili kao vozača bez neke veze. Daleko je on miljama od Šumahera, Sene, Fanđa.......

Tulipan

pre 5 godina

Verštapen ako će po nečemu biti upamćen to su njegova bahatost i sileđžijstvo na stazi,dosad neviđeno do sada.Apsolutno degutantno,voleo bih da ovaj deran nikada ne uzme titulu,jel pre svega je moralno nezaslužuje i pored vozačkih kvaliteta koje svakako ima!

некле

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор.
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако.
Ови остали учесници у саобраћају.
А зашто?
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!!
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму??
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама.
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале.
Шта је решење?
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу.
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено.
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно.
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале.
То је решење, све остало је фарса.
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор.
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!

Medvedev

pre 5 godina

Koliko je mercedes jak kada jedan Botas koji je možda i međju losijim vozacima u formuli toliko podijuma skupio i uvek je međju prvima u kvalifikacijama.

Montoya

pre 5 godina

Ima li lepše nego li titulu proslaviti pobedama u poslednje dve trke koje su uzgred nebitne za ovu sezonu ali veoma bitne za celokupnu statistiku.Koliko je Hamilton sazreo kao vozač i koliko je postao profesionalniji vidi se u odnosu na pre nekoliko sezona kada je olako posle rano osvojene titule preostale trke prepustao Rozbergu,da bi mu se takav pristup kasnije u idućoj sezoni obio o glavu.Ono što kvari ekipu Mercedesa to je Botas,apsolutno nema kvaliteta za jedan ovakav tim i Mercedesu bi bilo bolje da ga što pre zamene Okonom,dečko je pokazao dozu agresivnosti i može da se nosi sa preostalim mladim lavovima poput Maxa ili Leklera!

Millennium

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

Zato što od trkanja više nemaš ni T. Kao što je neko rekao, da staviš lutku u Mercedes, uzeće titulu. Bolidi će se još malo sami voziti. Postaviš dobro vreme na treningu jer imaš dobru mašinu, onda na trci udariš po gasu i napraviš razliku, jer imaš dobru mašinu, i vrtiš krugove do kraja. Jedino kod menjanja pneumatika može da bude neke neizvesnosti, ako neki tim omaši strategiju i to ti je to. Ja ne navijam ni za koga od kada je Hakinen otišao u penziju. Ali i dalje se sećam kada je pretekao Šumahera u Spa Šfrankošapu, a takvih duela je bilo stotine. Da li neko pamti neki vrhunski duel ili preticanje u zadnjih 5-6 godina?

impeRAtor

pre 5 godina

Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05

Pa do hoce ukljucili bi se, kao da im neko brani... Treba promeniti besmislena pravila, skratiti trke, pustiti vozace da se trkaju a ne da voze krugove bez veze... Promeniti trening, odvezes tri kruga izmeri se najbolje vreme i kraj, pa kako se pokazes, ispravljaj se na trci... I tako...

Jo

pre 5 godina

I tako se zavrsila ova smor sezona:
1. Estetski bolidi izgledaju uzasno, a takodje i odabir boja i dizajna na njima.
2. Kvalifikacije i trke su gotovo 100% predvidive. Pitam se neki put, ko su likovi koji plate da gledaju kvalifikacije, cak i trke, koje uvek izadju isto.
3. Raslojavanje medju timovima je uzasno. Polovina trke, a ostatak F1 zaostaje ceo minut. Neverovatno.
4. Nem bliske borbe, duela. Bolidi ne mogu da prate blizu jedni druge. Sve izlgeda kao ulicna procesija.
5. Ako nesto mrzim to je laganje i namestanje. U Merecedesu na kraju prosle trke rekli su kako Hamilton ne bi izdrzao jos jedan krug sa ovim motorom. Danas je sa tim istim motorom pobedio. Botas za skracivanje staze nije dobio nikakvu kaznu, A Ocon i Alonso jesu. I onda neko da mi tvrdi da u F1 nema laganja i namestanja.

Medvedev

pre 5 godina

Botas čovek doživi da ga prestižu i max i rikardo a ima mnogo bolji bolid od njih.Posle neko kaze ima do vozača ima naravno tvoje je da voziš i ne grešiš ostalo nista.Lepo su stručnjaci rekli 70 %bolid ostalo sreca i talenat.Stavite onog sirotkina u mečku i bice svaki trening međju tri najbolja realno ili u ferrari nebitno.I pre kad su timovi bili dominantni tipa šumaher ferrari nije bilo ovoliko izraženo,sada ako prvi startujete i ostanete prvi posle prve krivine 90%je pobeda vasa.Nekako nije zanimljivo.Scumaher jeste pobedjivao ali bio je hakinen,montoja,Raikonen,posle alonso,sada to nekako nije zar kao tada.Velike su razlike između timova,npr ako je ferari ili mercedes jedan ispred drugog stalno ga pratite nema prestizanja.jedino nekog lošijeg možete prestici npr has,reno .Pogledajte samo leklera sl godine ima da bude svaki trku međju prva tri na startu.Bice sigurno bolji od botasa mnogo je agresivniji

bob

pre 5 godina

"sah 88"....verovatno nemas ni dozvolu..... a komentarises hamiltona..?????
(c. z. (fmp), 25. novembar 2018 16:31)
A šta će mu kad vozi isto vozilo ko Alan Ford!

qwerty

pre 5 godina

Ne znam da li je to moj subjektivni osecaj ali nekada kao klinac jos sam sa ocem gledao trke formule 1, a evo kad sam ja odrastao vec godinama nijednu nisam pogledao... Mada ima malo i do toga sto je nekad po 2-3 kanala prenosilo trke a sada se desi npr da prenosi neki kanal kojeg ima 1% populacije...

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
I dalje bi čitali smor komentare od dotičnog poznavaoca "sah 88" koji bi glasili:"Veličanstvena pobeda Hamiltona u daleko najslabijem,inferiornom i krš bolidu,forza Luis,forza Ferari"!

Statistika je neumoljiva

pre 5 godina

Veličanstvena Luisova proslava sedme titule(5+2),šta li se Alonsu danas sve vrzmalo po glavi ,gde sam ja a gde Luis ???,nije ni čudo što je još 2007 hteo da spreči ovu apsolutnu Hamiltonovu dominaciju!

Spartanac

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!

VOŠA

pre 5 godina

Nesporno je da je Hamilton sjajan vozač, ali meni bez harizme i one vozačke energije pa mi nije neko za koga navijam. Alonso šmekeru!!!

Rendom

pre 5 godina

Od sledece godine Red Bul saradjuje sa Hondom. Ako je tacno kao sto se suska da je motor bolji od Renoa (kakav krs od motora ako se uporedi sa Mercedesom i Ferarijem ) eto nama najuzbudljiviji sezone ikada i borbe za titulu izmedju Hamiltona i Verstapena.

Smeh

pre 5 godina

Na kraju sezone kada se podvuče crta dominacija Mercedesa se nastavlja i verovatno će trajati dok traje era ovih hibridnih motora. Ništa novo.

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
Sve je isto samo njega nema,otprilike to bi bilo to a mi bi i dalje čitali smor komentare od vrsnog poznavaoca "sah 88" i to tipa "Još jedna veličanstvena pobeda Luisa u daleko slabijem,inferiornijem i krš bolidu,forza Luis ,forza Ferari!

www

pre 5 godina

Vidim da je komentatorima (osim jednog), promakao, po meni važan detalj trke, a to je Šarl Lekler i njegova vožnja. Na početku trke (do po meni pogrešne taktike tima da ga uvede u box tokom vsc-a) on se držao ispred oba red bula i bio odmah iza Fetela u Zauberu! Nadam se da će dogodine pokazati svoj veliki talenat u Ferariju.

Montoya

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.
(Branko, 26. novembar 2018 12:08)
Hvala vam na glasu.
Sigurno pratiš F1 od 2017,god pa napisa ovakvu glupost da se Mercedes ne kvari,pitaj Hamiltona šta mu se sve dešavalo sa motorom 2016 kada je rozberg bio "šampion",ili se vrati malo više unazad pa pitaj Montoju i Kimija koliko je motor mercedesa bio "pouzdan"u McLarenu,preležali su oni dosta dečijih bolesti...

On

pre 5 godina

@Rke Koke zanimljiv info, nisam to znao. No, ovde je zadnji tocak zakacio prednji od drugog bolida pa je zbog toga doslo do poletanja.

Sasa

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

# Link komentara

Radi toga je za svako postovanje.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Luis Hamilton:31,87 % pobeda, 36,24% pol pozicija
Huan Manuel Fanđo:47,058% pobeda(najviše u istoriji), 56,86% pol pozicija(najviše u istoriji).
TAČKA.

Branko

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)

Ovde možete pročitati taj članak: https://www.gpfans.com/en/articles/2342/i-m-anything-but-perfect-but-roger-federer-is-hamilton/

sah 88

pre 5 godina

@Aleksandar Kolarov @(c.z. (fmp) @bob @Jedva čekam ovako položio sam iz prve, vozim skoro novi BMW i od 15 prvih komentara gomila je mojih pod raznim nikovima! Toliko o mom poznavanju F1 koju sam dosta puta gledao uživo! Zarađeno u inostranstvu, veze nema sa Srbijom.

Dane

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Jel ovo sve uradio sa Fors Indijom?

The Wolf

pre 5 godina

I da, zaboravih da napišem.Jedini vozač u istoriji koji sluša muziku dok je minut ćutanja poginulom vozaču.Jedan i jedini LH44.

sah 88

pre 5 godina

Gledam ovo i ne verujem ga je prosečan vozač koga verovatno ni u DHL-u, Amazonu ili ti FedEx ne bi zaposlili kao vozača bez neke veze. Daleko je on miljama od Šumahera, Sene, Fanđa.......

wvw

pre 5 godina

@ene zato što je starletan vozio najjači Meklaren oa prešao 2013 u najjači Mercedes a Šumaher na primer iz krša Dzordana prešao u krš Beneton ( bolji Meklaren, Vilijams i Ferari ekipe tada od Benetona ) sa kojim niko nikada nije osvoji titulu od osnivanja do prodaje 2000 osim Šumahera, čak su drugi vozači govorili da je Beneton nemoguće voziti a kamoli ti titule sa njim osvajati. Potom Šumaher 1996 prelazi u raspali Ferari ( boliji Meklaren i Vilijams mnogo) i pobeđuje. Potom on sa ekipom pravi bolid koji ubija i sa njim titule osvaja, posle 20 godina čekanja.

m

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !

O.T.A.N.

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)

Ovde možete pročitati taj članak: https://www.gpfans.com/en/articles/2342/i-m-anything-but-perfect-but-roger-federer-is-hamilton/

Roki

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота
(Нишлија, 25. novembar 2018 15:53)

Alonso takodje kaznjen.Botas i Hamilton zasticeni kao beli medvedi.

EUFORIJA

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula? 
(ene, 25. novembar 2018 14:12) 

zato sto je placipi..ka koja uvek ima nekoga da mu cuba ledja ! npr celu ovu sezonu botas usporava druge vozace da bi hamilot uspeo da im se problizi ili da bi napravio raazliku vecu !
(m, 25. novembar 2018 15:30)

Ljubomorni ljudi i ocajni navijaci ferarija ne uzimaju za ozbiljno sampiona Hamiltona. Toliko im tesko pada sto ferari ne moze uzeti titulu preko 10 godina, pa pljuju po Luisu. Idemo sampione, sledece godine po 6 titulu!

Millennium

pre 5 godina

Zašto niko ne uzima Hamiltona za ozbiljnog vizača i niko ga ne računa među najbolje a čovek ima toliko pobeda i titula?
(ene, 25. novembar 2018 14:12)

Zato što od trkanja više nemaš ni T. Kao što je neko rekao, da staviš lutku u Mercedes, uzeće titulu. Bolidi će se još malo sami voziti. Postaviš dobro vreme na treningu jer imaš dobru mašinu, onda na trci udariš po gasu i napraviš razliku, jer imaš dobru mašinu, i vrtiš krugove do kraja. Jedino kod menjanja pneumatika može da bude neke neizvesnosti, ako neki tim omaši strategiju i to ti je to. Ja ne navijam ni za koga od kada je Hakinen otišao u penziju. Ali i dalje se sećam kada je pretekao Šumahera u Spa Šfrankošapu, a takvih duela je bilo stotine. Da li neko pamti neki vrhunski duel ili preticanje u zadnjih 5-6 godina?

qwerty

pre 5 godina

Ne znam da li je to moj subjektivni osecaj ali nekada kao klinac jos sam sa ocem gledao trke formule 1, a evo kad sam ja odrastao vec godinama nijednu nisam pogledao... Mada ima malo i do toga sto je nekad po 2-3 kanala prenosilo trke a sada se desi npr da prenosi neki kanal kojeg ima 1% populacije...

Branko

pre 5 godina

Formula 1 je postala hahaha sport. Mercedes može ovako još 300 godina. Ma stavite lutku u Mercedes uzeće šampionat. Maknite bre više Mercedes i Ferrari i vratite formulu 1 timovima. Uništili ste Formulu 1. Uvedite pravilo da proizvodjači motora mogu samo da isporučuju motore timovima i ništa više. Šta rade ovi drugi timovi vrte se u krug kao pokretne roto reklame i za to dobijaju pare. Užas.

некле

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор.
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако.
Ови остали учесници у саобраћају.
А зашто?
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!!
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму??
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама.
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале.
Шта је решење?
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу.
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено.
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно.
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале.
То је решење, све остало је фарса.
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор.
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!

Нишлија

pre 5 godina

Где је казна за Ботаса? Окон кажњен са 5 секунди због силаска са стазе, а за Мечку не важе правила? Срамота

Medvedev

pre 5 godina

Koliko je mercedes jak kada jedan Botas koji je možda i međju losijim vozacima u formuli toliko podijuma skupio i uvek je međju prvima u kvalifikacijama.

VOŠA

pre 5 godina

Nesporno je da je Hamilton sjajan vozač, ali meni bez harizme i one vozačke energije pa mi nije neko za koga navijam. Alonso šmekeru!!!

Tulipan

pre 5 godina

Verštapen ako će po nečemu biti upamćen to su njegova bahatost i sileđžijstvo na stazi,dosad neviđeno do sada.Apsolutno degutantno,voleo bih da ovaj deran nikada ne uzme titulu,jel pre svega je moralno nezaslužuje i pored vozačkih kvaliteta koje svakako ima!

Jo

pre 5 godina

I tako se zavrsila ova smor sezona:
1. Estetski bolidi izgledaju uzasno, a takodje i odabir boja i dizajna na njima.
2. Kvalifikacije i trke su gotovo 100% predvidive. Pitam se neki put, ko su likovi koji plate da gledaju kvalifikacije, cak i trke, koje uvek izadju isto.
3. Raslojavanje medju timovima je uzasno. Polovina trke, a ostatak F1 zaostaje ceo minut. Neverovatno.
4. Nem bliske borbe, duela. Bolidi ne mogu da prate blizu jedni druge. Sve izlgeda kao ulicna procesija.
5. Ako nesto mrzim to je laganje i namestanje. U Merecedesu na kraju prosle trke rekli su kako Hamilton ne bi izdrzao jos jedan krug sa ovim motorom. Danas je sa tim istim motorom pobedio. Botas za skracivanje staze nije dobio nikakvu kaznu, A Ocon i Alonso jesu. I onda neko da mi tvrdi da u F1 nema laganja i namestanja.

sah 88

pre 5 godina

Ode Alonso u penziju a ni bod na oproštaju iako je nega vozač. Kimi idusta na oproštaju od Ferrarija a Lekler neverovatni 7-mi???!!!! Dolazi do smene generacije. Verštapen će biti ozbiljan kandidat za titulu.

Statistika je neumoljiva

pre 5 godina

Veličanstvena Luisova proslava sedme titule(5+2),šta li se Alonsu danas sve vrzmalo po glavi ,gde sam ja a gde Luis ???,nije ni čudo što je još 2007 hteo da spreči ovu apsolutnu Hamiltonovu dominaciju!

sah 88

pre 5 godina

@Aleksandar Kolarov @(c.z. (fmp) @bob @Jedva čekam ovako položio sam iz prve, vozim skoro novi BMW i od 15 prvih komentara gomila je mojih pod raznim nikovima! Toliko o mom poznavanju F1 koju sam dosta puta gledao uživo! Zarađeno u inostranstvu, veze nema sa Srbijom.

impeRAtor

pre 5 godina

Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05

Pa do hoce ukljucili bi se, kao da im neko brani... Treba promeniti besmislena pravila, skratiti trke, pustiti vozace da se trkaju a ne da voze krugove bez veze... Promeniti trening, odvezes tri kruga izmeri se najbolje vreme i kraj, pa kako se pokazes, ispravljaj se na trci... I tako...

m

pre 5 godina

Брате мили колико је ова формула смор. 
Имате два тима са суперболидима који се боре за титуле, и још један онако. 
Ови остали учесници у саобраћају. 
А зашто? 
Па зато што ферари и мерцедес праве моторе осталим тимовима!!! 
Зар ико мисли да ће да направе бољи мотор вилијамсу или мекларену а не свом фабричком тиму?? 
Ово дође ко Партизан и звезда да играју лигу са телеоптиком и сопотом, тј својим филијалама. 
Ово је управо то, такмичење где имаш мерцедес и ферари и њихове филијале. 
Шта је решење? 
Па да се укључе остале аутомобилске фабрике у целу причу. 
Тренутно уз ферари и мерцедес ту је само још рено. 
Е кад се ту укључе и ауди, бмв, форд, бентли , пежо, порше, ламбурџини који је био сила на почецима формуле, онда ће бити интересантно. 
А не овако имаш ферари и мерцедес, и њихове филијале. 
То је решење, све остало је фарса. 
Дакле једна фабрика, један тим, један мотор. 
А не да ферари и мерцедес имају још по 3 тима у такмичењу!
(некле, 25. novembar 2018 15:05)

to je zato sto je motor najskuplja stvar u celoj prici, manjim timovim je isplatovije da kupe proslogodisnje motore mercedesa ili ferarija i sa se fokusiraju na razvijanje vozaca, aerodinamiku i ostalo. Reno i Honda isto prave motore ali su losi, pogotovo Honda... sve te koje si nabrojao se nikada nece prikljiciti F1 !

Spartanac

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!

South Park

pre 5 godina

Sećate li se šta je Hamilton rekao za Kralja Federera pre tri meseca: "I'm anything but perfect, but Roger Federer is!".
(O.T.A.N., 25. novembar 2018 14:24)
Ziv bio odmori do AO.

Rke Koke

pre 5 godina

Teorija kaže da je potisak vazduha na bolid F1 toliki, da bi, obzirom i na to koliko je lak, mogao da ide po plafonu, kada bi postojala dovolno duga staza/plafon.
Ovo je neverovatno! Ogromna bočna sila, da i pored toiko velikog potiska, neko te malo podbode, i odletiš kao pero. Neverovatan prizor!!!!!

Dane

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Jel ovo sve uradio sa Fors Indijom?

Branko

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.

Srbin

pre 5 godina

Grande Nando hvala na ovih 17 godina neverovatne karijere!!Trebao si da imas makar jos 2-3 titule koje su ti izmakle za ukupno 10-ak bodova.Sigurno u top 10 najboljih ikada.Jednako dobar vozac kao Hamilton i Vetel samo sto je vecinom vozio losije bolide a nije ga ni sreca puno pratila.Jedno od legendarnih preticanja je ono protiv Sumahera na Suzuki,bez DRS.a i ostali pomagala,samo cisto znanje i talenat kakav poseduje ovaj majstor.Hvala ti na sve divne uspomene i puno srece i uspeha u daljem zivotu i karijeri.Nedostajaces ovom sportu i jos samo je Kimi ostao.Pozdrav ljubiteljima F!!!!

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
I dalje bi čitali smor komentare od dotičnog poznavaoca "sah 88" koji bi glasili:"Veličanstvena pobeda Hamiltona u daleko najslabijem,inferiornom i krš bolidu,forza Luis,forza Ferari"!

Jedva čekam!

pre 5 godina

Za par sezona kad Luis i Fetel zamene mesta u ekipama,i kada Hamilton donese Ferariju dugo očekivanu titulu posle 13 ili 14 sušnih sezona,a i onu poslednju iz 2007 im je Luis poklonio,šta li će tada ovi "ferarijevci"da pišu o njemu i da li će i tada da im smetaju njegove tetovaže i pirsinzi,ili da imaju u svojim redovima apsolutno najboljeg trkača svih vremena sa deset titula osvojenih sa tri različite ekipe!
(Spartanac, 25. novembar 2018 18:26)
Sve je isto samo njega nema,otprilike to bi bilo to a mi bi i dalje čitali smor komentare od vrsnog poznavaoca "sah 88" i to tipa "Još jedna veličanstvena pobeda Luisa u daleko slabijem,inferiornijem i krš bolidu,forza Luis ,forza Ferari!

Sasa

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)

# Link komentara

Radi toga je za svako postovanje.

Medvedev

pre 5 godina

Botas čovek doživi da ga prestižu i max i rikardo a ima mnogo bolji bolid od njih.Posle neko kaze ima do vozača ima naravno tvoje je da voziš i ne grešiš ostalo nista.Lepo su stručnjaci rekli 70 %bolid ostalo sreca i talenat.Stavite onog sirotkina u mečku i bice svaki trening međju tri najbolja realno ili u ferrari nebitno.I pre kad su timovi bili dominantni tipa šumaher ferrari nije bilo ovoliko izraženo,sada ako prvi startujete i ostanete prvi posle prve krivine 90%je pobeda vasa.Nekako nije zanimljivo.Scumaher jeste pobedjivao ali bio je hakinen,montoja,Raikonen,posle alonso,sada to nekako nije zar kao tada.Velike su razlike između timova,npr ako je ferari ili mercedes jedan ispred drugog stalno ga pratite nema prestizanja.jedino nekog lošijeg možete prestici npr has,reno .Pogledajte samo leklera sl godine ima da bude svaki trku međju prva tri na startu.Bice sigurno bolji od botasa mnogo je agresivniji

The Wolf

pre 5 godina

I da, zaboravih da napišem.Jedini vozač u istoriji koji sluša muziku dok je minut ćutanja poginulom vozaču.Jedan i jedini LH44.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).
(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)
Luis Hamilton:31,87 % pobeda, 36,24% pol pozicija
Huan Manuel Fanđo:47,058% pobeda(najviše u istoriji), 56,86% pol pozicija(najviše u istoriji).
TAČKA.

Montoya

pre 5 godina

Ima li lepše nego li titulu proslaviti pobedama u poslednje dve trke koje su uzgred nebitne za ovu sezonu ali veoma bitne za celokupnu statistiku.Koliko je Hamilton sazreo kao vozač i koliko je postao profesionalniji vidi se u odnosu na pre nekoliko sezona kada je olako posle rano osvojene titule preostale trke prepustao Rozbergu,da bi mu se takav pristup kasnije u idućoj sezoni obio o glavu.Ono što kvari ekipu Mercedesa to je Botas,apsolutno nema kvaliteta za jedan ovakav tim i Mercedesu bi bilo bolje da ga što pre zamene Okonom,dečko je pokazao dozu agresivnosti i može da se nosi sa preostalim mladim lavovima poput Maxa ili Leklera!

www

pre 5 godina

Vidim da je komentatorima (osim jednog), promakao, po meni važan detalj trke, a to je Šarl Lekler i njegova vožnja. Na početku trke (do po meni pogrešne taktike tima da ga uvede u box tokom vsc-a) on se držao ispred oba red bula i bio odmah iza Fetela u Zauberu! Nadam se da će dogodine pokazati svoj veliki talenat u Ferariju.

Rendom

pre 5 godina

Od sledece godine Red Bul saradjuje sa Hondom. Ako je tacno kao sto se suska da je motor bolji od Renoa (kakav krs od motora ako se uporedi sa Mercedesom i Ferarijem ) eto nama najuzbudljiviji sezone ikada i borbe za titulu izmedju Hamiltona i Verstapena.

The Wolf

pre 5 godina

Lewis Hamilton '08, '14, '15, '17, '18. 12 sezona. 229 trka. 73 pobede. 83 pol pozicije, najviše u istoriji F1, dokaz da je NAJBRŽI vozač svih vremena. 41 najbrži krug trke. 134 podijuma. 132 puta startovao iz prvog startnog reda, najviše u istoriji F1. 33 trke zaredom završio među osvajačima bodova, najviše u istoriji F1. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pobedu na trci u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Jedini vozač u istoriji F1 koji ima pol poziciju u svakoj sezoni u kojoj je učestvovao. Pobedio na 23 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Pobedio na 26 različitih staza, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 24 različite Velike Nagrade, najviše u istoriji F1. Osvojio pol poziciju na 27 različitih staza, najviše u istoriji F1. Jedini vozač koji ima pobedu na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21). Jedini vozač koji ima pol poziciju na svakoj stazi koja je trenutno u kalendaru F1 (21).

On

pre 5 godina

@Rke Koke zanimljiv info, nisam to znao. No, ovde je zadnji tocak zakacio prednji od drugog bolida pa je zbog toga doslo do poletanja.

bob

pre 5 godina

"sah 88"....verovatno nemas ni dozvolu..... a komentarises hamiltona..?????
(c. z. (fmp), 25. novembar 2018 16:31)
A šta će mu kad vozi isto vozilo ko Alan Ford!

Smeh

pre 5 godina

Na kraju sezone kada se podvuče crta dominacija Mercedesa se nastavlja i verovatno će trajati dok traje era ovih hibridnih motora. Ništa novo.

Montoya

pre 5 godina

@(The Wolf, 26. novembar 2018 08:57)Nije ni najbrži ni najveći. Promenjen sistem bodovanja. Vozi se mnogo više trka nego pre. 5 Više po sezoni. To ti dodje za 10 godina 50 trka više. Za karijeru jednog vozača i 70, 80 trka više. To je ogroman broj trka. Promenjen sistem bodovanja. I ono najvažnije MERECEDES-BENZ SE NIKAD NE KVARI. Nema odustajanja više. Takav bolid nisam video u životu a pratim f1 30. godina. Šta misliš šta bi Prost, Senna, Schumacher ili Alonso uradili u ovakvom Mercedesu. Šta bi dali bivši šampioni formule 1 za ovakav jedan bolid.
(Branko, 26. novembar 2018 12:08)
Hvala vam na glasu.
Sigurno pratiš F1 od 2017,god pa napisa ovakvu glupost da se Mercedes ne kvari,pitaj Hamiltona šta mu se sve dešavalo sa motorom 2016 kada je rozberg bio "šampion",ili se vrati malo više unazad pa pitaj Montoju i Kimija koliko je motor mercedesa bio "pouzdan"u McLarenu,preležali su oni dosta dečijih bolesti...