1. nwgo da nam objasnih kako to Pekmen “ubedjivanjem” oprostio dugove u KKP? Licemeri ste kakvih nema!
    (razbibriga, 15. novembar 2018 22:41) # Link komentara
    Vaš glas je zabeležen - hvala na trudu.

    Kad i vi nama onih 16 miliona u kosarci i jos minimum tolko u fudbalu,sedi jedan..
    (ada, 16. novembar 2018 09:54)

    # Link komentara

  2. 17624

    A gde je otac vlasnik a sin igrac a zet trener a zena u administraciji? 
    (Struhar, 15. novembar 2018 19:04) 

    U Bajernu je ne tako davno bila slična situacija, Marko Pešić (sin) gen. direktor, Kari (tata) trener, a Jagla (zet) igrač.
    (Samo kažem, 15. novembar 2018 20:13)
    na bajern je covek i mislio. kako se ono zove niko ne zna....
     (100%, 16. novembar 2018 06:23)

    # Link komentara

  3. Karasov.
     (beograd_moskva, 16. novembar 2018 01:51)

    # Link komentara

  4. nwgo da nam objasnih kako to Pekmen “ubedjivanjem” oprostio dugove u KKP? Licemeri ste kakvih nema!
    (razbibriga, 15. novembar 2018 22:41)

    # Link komentara

  5. ... napravi jedan zajednicki klub od dva kluba iz RAZLICITIH DRZAVA
    Totić, ja koliko znam a znaš i ti vrlo dobro, i dalje postoje oba kluba a ne jedan zajednički, za razliku od tvojih kojih ima 3. Znam da te boli, ali šta da se radi...
     (MarcoPolo, 15. novembar 2018 22:13)

    # Link komentara

  6. Ja ne znam odakle ste izvadili ove brojke i procente. Srozali ste dečka načisto, a svaka cifra vam je pogrešna. On u EC ove sezone ima prosečno 9 poena, 4 skoka i čak 7 asistencija, a protiv Partizana je postigao 8 poena.
     (MarcoPolo, 15. novembar 2018 22:10)

    # Link komentara

  7. @Ne moze da igra gazdin sin, koji poseduje dva kluba u istoj drzavi, ali zato lopta moze da preskoci reku i skokne malo do DRUGE DRZAVE, napravi jedan zajednicki klub od dva kluba iz RAZLICITIH DRZAVA i malo razmene kikiriki, umesto pogace i soli.
    (Toto-ko-tunjo, 15. novembar 2018 20:25)

    Izvinjavam se, mala ispravka: 3 kluba a onaj pravi KK Crvena zvezda je ugašen...ma znaš ti šta da ti pričam.
     (Zab, 15. novembar 2018 21:22)

    # Link komentara

  8. Razumem decka, ali Sergej Karasjov u pet puta boljoj formi od njega trenutno. Odigrao je prvu utakmicu vrhunski i nakon toga jedno veliko NISTA. Normalno da ce najbolji igrac najvise da drzi loptu, Karasjov bi i u bilo kom drugom EC timu bio prva opcija. A nije bas da je Dzeningsu neko zabranio da sutira, nego ne moze nista da ubode. Zato su i dozivelo neke neocekivane poraze, jer su bez njega jedva malo iznad prosecna ekipa. Za sada u EC (pa i u VTB) Uniks mi izgleda najopasnije, odlicna ekipa mislim da ce dogodine u EL.
     (A.J., 15. novembar 2018 21:10)

    # Link komentara

  9. Čovek je u pravu 100% ... GLedah Zenit - Partizan i baš to sam isto pomislio ... Koliko Sergej Karašev ima odrešene ruke da radi šta mu volja ... misli da je Aleksej Šved, a nije mu ni do kolena ...

    A tata Karašev igra Run&Gun košarku :-( ... doduše sećam se tate Karaševa dok je igrao ... i njegova filozofija igre još tada je bila Trči i Pucaj
    (Miroslav, 15. novembar 2018 20:54)

    # Link komentara

  10. Nista, nista, sinko, ne sekiraj se ni malo. Da znas kako je meni, ja igram u tastinom klubu, to ti je tek bedak...
    (Q, 15. novembar 2018 20:44)

    # Link komentara

  11. Za neke informacija da poslovna saradnja nije isto sto i fuzija dva kluba i nestajanje treceg kluba.
     (marko992, 15. novembar 2018 20:44)

    # Link komentara

  12. @petarfmp kao tebi Lebron ;)
     (Bard Živa, 15. novembar 2018 20:33)

    # Link komentara

  13. Ne moze da igra gazdin sin, koji poseduje dva kluba u istoj drzavi, ali zato lopta moze da preskoci reku i skokne malo do DRUGE DRZAVE, napravi jedan zajednicki klub od dva kluba iz RAZLICITIH DRZAVA i malo razmene kikiriki, umesto pogace i soli.
     (Toto-ko-tunjo, 15. novembar 2018 20:25)

    # Link komentara

  14. Ko ga pa tera? Kao sto niko ne tera ni pojedine da sa fenjerom u rukama grickajuci kikiriki ovde sami sebi nanose bol.
     (Toto-ko-tunjo, 15. novembar 2018 20:19)

    # Link komentara

  15. A gde je otac vlasnik a sin igrac a zet trener a zena u administraciji?
    (Struhar, 15. novembar 2018 19:04)

    U Bajernu je ne tako davno bila slična situacija, Marko Pešić (sin) gen. direktor, Kari (tata) trener, a Jagla (zet) igrač.
    (Samo kažem, 15. novembar 2018 20:13)

    # Link komentara

  16. Procenat za 3 mu je preko 30% a protiv partizana je dao 8 poena
     (kajaj, 15. novembar 2018 20:00)

    # Link komentara

  17. Batica je uzeo u NBA 50 milki i sad igra u Zenitu?
     (rem, 15. novembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  18. Kao sto je Rivers startovao za LAC, da mu nije oca bio bi u G ligi
    (zajebant, 15. novembar 2018 19:03)

    Pa evo sad nije kod oca u ekipi pa opet ihra u nba..
     (petarczv, 15. novembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  19. Kao sto je Rivers startovao za LAC, da mu nije oca bio bi u G ligi
    (zajebant, 15. novembar 2018 19:03) Ostin Rivers je sasvim pristojan back up plejmejker znatno iznad nivoa te G-lige za naduvavanje statistike.
     (Del Piero#10, 15. novembar 2018 19:49)

    # Link komentara

  20. Mi smo korak ispred, apdejtovani smo. Kod nas igra sin gazde nekoliko klubova. I to igra gde hoće po potrebi.
     (Thor iz Niš, 15. novembar 2018 19:45)

    # Link komentara

  21. Internet doba, dovoljno da stoji 3 minuta, bar njih 5 dežurnih da “skrinuje” i to je kraj. Koja razlika, samo budi karakter i stani iza svoji reči. Koliko ovo vreme pravi metiljavce, kompomisere, sluge najobičnije. Primaj lovu i nemoj se zameraš slučajno. Dekadencija totalna.
    Duci apruvz maj koment, sportski poz.
     (jako i do samog kraja, 15. novembar 2018 19:38)

    # Link komentara

  22. "On u Evrokupu za svoju ekipu prosečno beleži 6,5 poena i 2,3 asistencije, uz 18,8 odsto šuta za tri."
    За овај шут од 18,8% за три поена сигурно је крив тренер ;-)
    (Крстић и син, 15. novembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  23. sta tek reci za ekipu u kojoj igra sin gazde kluba?
     (vesele devedesete, 15. novembar 2018 19:30)

    # Link komentara

  24. A klubove gde otac vlasnik gura sina u prvi tim? #bojkot
     (trn u oku, 15. novembar 2018 19:29)

    # Link komentara

  25. Да ли тата може да буде председник клуба?
     (пб, 15. novembar 2018 19:28)

    # Link komentara

  26. A gde zet trenira sina, a otac plaća?
     (mick, 15. novembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  27. Ali kada sam se setio bankovnog računa sve sam ponovo zaboravio.....
    (room 1408, 15. novembar 2018 19:23)

    # Link komentara

  28. Propo
     (artur, 15. novembar 2018 19:18)

    # Link komentara

  29. Nemoj...
     (Duh sa sekirom.., 15. novembar 2018 19:09)

    # Link komentara

  30. A gde je otac vlasnik a sin igrac a zet trener a zena u administraciji?
    (Struhar, 15. novembar 2018 19:04)