Četvrtak, 15.11.2018.

16:40

Nišikori bled i protiv Tima, Federer jednom nogom u polufinalu

Austrijski teniser Dominik Tim pobedio je Japanca Keija Nišikorija sa 2-0 u setovima u grupi "Lejton Hjuit" na Završnom mastersu.

Izvor: LN

Nišikori bled i protiv Tima, Federer jednom nogom u polufinalu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

45 Komentari

Sortiraj po:

nesanica

pre 5 godina

Tim i Nišikori su spletom okolnosti igraju završni turniru jer nemaju nikakav plan u igri odnosno način da ugroze ostale protivnike u kontinuitetu do samog kraja. Stoga zasluženo ispadaju na kraju. Uspeh veći što su uspeli da odigraju zarade neke poene odnosn pare. A trofej da podignu ovde ostaje velik san za njih.

krsta

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Iju, pameti! Dubokog znanja. Tajnih informacija. Ma Miidrag je genije, ljudi. Što ja nisam tako pametan?

Dragance

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Zna se??? Idi!

Xxx

pre 5 godina

Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.
(Miodrag, 15. novembar 2018 19:27)

Treba dodati jos dve stavke. Prvo da ako se dogodi da ako tri igraca imaju isti skor, 2:1 ili 1:2, to se samo dogadja tako da svi moraju da imaju medjusobni skor 1:1 i odmah se prelazi na set kolicnik.

E sad set kolicnik se tako gleda izmedju tih 3 igraca sto se dodaje i 4 igrac. A ko je to isto onda se prelazi i na gem kolicnik gde se isto ukljucuje 4 igrac.

Sustina je da se ne gleda medjusobni set i gem kolicnik 3 igraca sa isto broja pobeda i poraza. I tu dolazi do zabune.

Valjda je tako napravljeno da bi i poslednji mec u grupi imao smisla izmedju Federera i Andersona. Ako 5 ili 8 gemova cini neki smisao.

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusava se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusav se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

Robert

pre 5 godina

Da je Nišikori, recimo, protiv Novaka odigrao tako sjajno u prvom kolu i zatim ovako izgubio preostala dva, verujem da bi komentari više išli u pravcu kako je "baš protiv Noleta, kao i svi ostali, našao da odigra meč života, a onda se raspao". :)

Miodrag Canic

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.

vatrogasac

pre 5 godina

@auhh?!’ Dobro mili, u nas bi se Novaku tepalo Nolo, u vas kako hocete, cudi me samo da ti to bas toliko smeta. Meni je veci problem sto je tvoj “Nole” vatren, kako li ti je to promaklo, al dobro, u srbijance svasta promakne, s druge strane mi Srbi ne zaboravljamo

Miodrag

pre 5 godina

@Riki
Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.

mrgud

pre 5 godina

Cirkus! Najveci Novakovi navijaci uporno ga optuzuju za najnecasniju stvar u sportu - namestanje meceva. Milije im je da ga proglase nepostenim i fantaziraju kako je prodao finale Vimbldona, i jos neke meceve, nego da prihvate realnost da je moguce da i njega neko pobedi.

aaabbb

pre 5 godina

Ako Federer osvoji bilo kojih 6 gemova ide u polufinale (npr. izgubi sa 6:3 6:3 ili sa 6:4 6:2 itd).
Ako Federer izgubi sa npr. 6:2 6:2 ili 6:3 6:1 ili 6:4 6:0 (tj ako osvoji ukupno 4 gema ili manje na mecu, Tim ide dalje).
Kod Rodzerovih osvojenih 5 gemova zavisi, jer moze Anderson da pobedi sa 7:5 6:0, sto znaci da Federer ispada ili Rodzer moze proci ako izgubi sa 6:3 6:2.
Ako Federer dodje do taj brejka, Dominik Tim ispada.
Da bi Federer prosao dalje, razlika izmedju Rodzerovih i Kevinovih gemova ne sme biti veca od 8 u korist Kevina.
Bilo koja druga kombinacija koju nisam naveo vodi Federera u 1/2 f.
Moja procena je da Federer ima 85% sanse da prodje u 1/2 f, a Tim 15%.
U zargonu, Federer se virtuelno plasirao u polufinale, samo treba formalno to da potvrdi.

auh!!

pre 5 godina

(vatrogasac, 15. novembar 2018 17:21)

Stari lik, novi nik? Ili još jedan koji glumi b**alu pišući "Nolo" umesto "Nole"?
I? Jesi li sebi nešto dokazao time što pišeš "Nolo"? Sad si kul lik?

Djordje NS

pre 5 godina

Koje namestaljke majko mila
(Referendum, 15. novembar 2018 16:51)

Naravno, u Londonu se namešta najviše mečeva. Na WB Nole morao finale pokloniti Mareju i 1 GS da bi uslišio želje Engleza da osvoje WB posle 50 godina a sad ovo sa Timom i Nišikorijem samo da Rođa nekako prođe dalje. Sramota!
Nisu smeli da prepuste slučaju Rođin susret sa Andersonom koji igra najbolji tenis u životu. Ovo su i hteli da taj meč ništa ne rešava osim prvog mesta u grupi.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Najveći problem Nišikorija je tokom karijere bila fižička sprema. On može da odigra jedan, eventualno dva teška meča, i već posle toga je skroz “slomljen”. Kraj godine, umoran, igra se protiv najboljih igrača - nema snage Kei...

dragutin kenigsmark

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

(dakiliz, 15. novembar 2018 17:36)

Ne gleda se medjusobni skor, na zavrsnom turniru se gledaju set kolicnik i gem kolicnik. U tom segmentu je Federer mnogo bolji od Tima i Niskorija, tako da je tesko ocekivati da Anderson dobije Federera 6:3, 6:1. To je domen teorije pa dalje sigurno idu Anderson i Frauderer.

Milos

pre 5 godina

Bolje za Novaka je Federer bez podcenjivanja Federera jer Anderson igra opasno dobro na ovom turnuru, mada kakav bi to Novak bio sampion kada bi razmisljao unapred i taktizirao. Nadam se finalu Noleta i Federera.

vatrogasac

pre 5 godina

@hleb E da znas, bas mu je svejedno, ajde ljudi, ceo svet bi da gleda super mec izmedju najboljeg danas i najboljeg svih vremena, al vatreni misle da njihov Nolo toliko superioran da mu je bas svejedno. Da bas je toliko lako stati na crtu u dva seta Federeru, pitam se sto li ne bi vise iz reda 200 kusur Atp profesionalaca da su u stanju da se s njim izbore. Al dobro, bitno je da ti smatras da je to macji kasalj, jeste Nolu je svejedno, RF ili Kevin Anderson, veliki ste optimisti vi vatreni

Fedex fan

pre 5 godina

Navijam za Federera, ALI STA JE BRE SA Nisikorijem? Da li je moguce, da je prvo protiv Andersona uzeo 2 GEMA, a danas 5?! Kei je konstantno, nekonstantan.

srle

pre 5 godina

Iskreno, Novaku je svejedno, a bolje da bude bez ikakvih kalkulacija. Situacija je jasna, Anderson i Federer idu dalje, samo što je Andersonu potreban jedan set za prvo mesto. Imaće večeras motiv i jedan i drugi za maksimalnu pobedu, jer jasno da je najbolja opcija da se izbegne Novak u polufinalu, svi drugi u Novakovoj grupi su mnogo lakši rivali.

Riki

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate

pedja

pre 5 godina

Mora o Nisikori da.pusti da Fed.prodje,platio ceh neposlusnosti iz prvog meca kada je zakomplikovao zivot organizitorima ,poslije toga se Tim sklonio Federeru,a Nisikori Timu i eto dzemperka u polufinalu i sa mozda dva poraza.Prosao bi on vjerovatno i bez tih namjestanja ali jednostavno Englezi i belosvjetska hohstaplerska elita,ciji je Federer jedan od simbola,
nista ne prepustaju slucaju!

Nikolabg83

pre 5 godina

Pa što bi Novak kalkukisao kad svaka pobeda donosi dobre bodove i lepu lovu
. Nije lud. Realno mislim da Anserson igra mnogo bolje od Fedeksa.

nikola

pre 5 godina

Englezi,dno dna.Iskukali da deda ode u polufinale zbog sponzora I publike.Kao onda kad je Marej dobio Novaka u finalu Vimbldona.Ono sa Timom I Federereom bruka nad brukama.

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

Bogdan S.

pre 5 godina

Anderson je veoma ubedljiv i lako može da bude 2:0 za njega.Strepim i kako će Nole proći ako se susretnu jer bi morao da odigra 100% svoga maksimuma.

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

antiDebil

pre 5 godina

Jedini nacin da koji Rodjerer moze da ispadne je da osvoji 4 i manje gemova u mecu ili da osvoji 5 gema ali da u setovima bude 7-5, 6-0...U svim ostalim situacijama Rozerer ide u polufinale !

antiDebil

pre 5 godina

Jedini nacin da koji Rodjerer moze da ispadne je da osvoji 4 i manje gemova u mecu ili da osvoji 5 gema ali da u setovima bude 7-5, 6-0...U svim ostalim situacijama Rozerer ide u polufinale !

Fedex fan

pre 5 godina

Navijam za Federera, ALI STA JE BRE SA Nisikorijem? Da li je moguce, da je prvo protiv Andersona uzeo 2 GEMA, a danas 5?! Kei je konstantno, nekonstantan.

Riki

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate

pedja

pre 5 godina

Mora o Nisikori da.pusti da Fed.prodje,platio ceh neposlusnosti iz prvog meca kada je zakomplikovao zivot organizitorima ,poslije toga se Tim sklonio Federeru,a Nisikori Timu i eto dzemperka u polufinalu i sa mozda dva poraza.Prosao bi on vjerovatno i bez tih namjestanja ali jednostavno Englezi i belosvjetska hohstaplerska elita,ciji je Federer jedan od simbola,
nista ne prepustaju slucaju!

srle

pre 5 godina

Iskreno, Novaku je svejedno, a bolje da bude bez ikakvih kalkulacija. Situacija je jasna, Anderson i Federer idu dalje, samo što je Andersonu potreban jedan set za prvo mesto. Imaće večeras motiv i jedan i drugi za maksimalnu pobedu, jer jasno da je najbolja opcija da se izbegne Novak u polufinalu, svi drugi u Novakovoj grupi su mnogo lakši rivali.

Nikolabg83

pre 5 godina

Pa što bi Novak kalkukisao kad svaka pobeda donosi dobre bodove i lepu lovu
. Nije lud. Realno mislim da Anserson igra mnogo bolje od Fedeksa.

dragutin kenigsmark

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

(dakiliz, 15. novembar 2018 17:36)

Ne gleda se medjusobni skor, na zavrsnom turniru se gledaju set kolicnik i gem kolicnik. U tom segmentu je Federer mnogo bolji od Tima i Niskorija, tako da je tesko ocekivati da Anderson dobije Federera 6:3, 6:1. To je domen teorije pa dalje sigurno idu Anderson i Frauderer.

Milos

pre 5 godina

Bolje za Novaka je Federer bez podcenjivanja Federera jer Anderson igra opasno dobro na ovom turnuru, mada kakav bi to Novak bio sampion kada bi razmisljao unapred i taktizirao. Nadam se finalu Noleta i Federera.

nikola

pre 5 godina

Englezi,dno dna.Iskukali da deda ode u polufinale zbog sponzora I publike.Kao onda kad je Marej dobio Novaka u finalu Vimbldona.Ono sa Timom I Federereom bruka nad brukama.

Djordje NS

pre 5 godina

Koje namestaljke majko mila
(Referendum, 15. novembar 2018 16:51)

Naravno, u Londonu se namešta najviše mečeva. Na WB Nole morao finale pokloniti Mareju i 1 GS da bi uslišio želje Engleza da osvoje WB posle 50 godina a sad ovo sa Timom i Nišikorijem samo da Rođa nekako prođe dalje. Sramota!
Nisu smeli da prepuste slučaju Rođin susret sa Andersonom koji igra najbolji tenis u životu. Ovo su i hteli da taj meč ništa ne rešava osim prvog mesta u grupi.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Najveći problem Nišikorija je tokom karijere bila fižička sprema. On može da odigra jedan, eventualno dva teška meča, i već posle toga je skroz “slomljen”. Kraj godine, umoran, igra se protiv najboljih igrača - nema snage Kei...

auh!!

pre 5 godina

(vatrogasac, 15. novembar 2018 17:21)

Stari lik, novi nik? Ili još jedan koji glumi b**alu pišući "Nolo" umesto "Nole"?
I? Jesi li sebi nešto dokazao time što pišeš "Nolo"? Sad si kul lik?

aaabbb

pre 5 godina

Ako Federer osvoji bilo kojih 6 gemova ide u polufinale (npr. izgubi sa 6:3 6:3 ili sa 6:4 6:2 itd).
Ako Federer izgubi sa npr. 6:2 6:2 ili 6:3 6:1 ili 6:4 6:0 (tj ako osvoji ukupno 4 gema ili manje na mecu, Tim ide dalje).
Kod Rodzerovih osvojenih 5 gemova zavisi, jer moze Anderson da pobedi sa 7:5 6:0, sto znaci da Federer ispada ili Rodzer moze proci ako izgubi sa 6:3 6:2.
Ako Federer dodje do taj brejka, Dominik Tim ispada.
Da bi Federer prosao dalje, razlika izmedju Rodzerovih i Kevinovih gemova ne sme biti veca od 8 u korist Kevina.
Bilo koja druga kombinacija koju nisam naveo vodi Federera u 1/2 f.
Moja procena je da Federer ima 85% sanse da prodje u 1/2 f, a Tim 15%.
U zargonu, Federer se virtuelno plasirao u polufinale, samo treba formalno to da potvrdi.

mrgud

pre 5 godina

Cirkus! Najveci Novakovi navijaci uporno ga optuzuju za najnecasniju stvar u sportu - namestanje meceva. Milije im je da ga proglase nepostenim i fantaziraju kako je prodao finale Vimbldona, i jos neke meceve, nego da prihvate realnost da je moguce da i njega neko pobedi.

Miodrag Canic

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.

vatrogasac

pre 5 godina

@hleb E da znas, bas mu je svejedno, ajde ljudi, ceo svet bi da gleda super mec izmedju najboljeg danas i najboljeg svih vremena, al vatreni misle da njihov Nolo toliko superioran da mu je bas svejedno. Da bas je toliko lako stati na crtu u dva seta Federeru, pitam se sto li ne bi vise iz reda 200 kusur Atp profesionalaca da su u stanju da se s njim izbore. Al dobro, bitno je da ti smatras da je to macji kasalj, jeste Nolu je svejedno, RF ili Kevin Anderson, veliki ste optimisti vi vatreni

Bogdan S.

pre 5 godina

Anderson je veoma ubedljiv i lako može da bude 2:0 za njega.Strepim i kako će Nole proći ako se susretnu jer bi morao da odigra 100% svoga maksimuma.

Robert

pre 5 godina

Da je Nišikori, recimo, protiv Novaka odigrao tako sjajno u prvom kolu i zatim ovako izgubio preostala dva, verujem da bi komentari više išli u pravcu kako je "baš protiv Noleta, kao i svi ostali, našao da odigra meč života, a onda se raspao". :)

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusava se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

Dragance

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Zna se??? Idi!

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

Miodrag

pre 5 godina

@Riki
Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

krsta

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Iju, pameti! Dubokog znanja. Tajnih informacija. Ma Miidrag je genije, ljudi. Što ja nisam tako pametan?

nesanica

pre 5 godina

Tim i Nišikori su spletom okolnosti igraju završni turniru jer nemaju nikakav plan u igri odnosno način da ugroze ostale protivnike u kontinuitetu do samog kraja. Stoga zasluženo ispadaju na kraju. Uspeh veći što su uspeli da odigraju zarade neke poene odnosn pare. A trofej da podignu ovde ostaje velik san za njih.

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusav se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

vatrogasac

pre 5 godina

@auhh?!’ Dobro mili, u nas bi se Novaku tepalo Nolo, u vas kako hocete, cudi me samo da ti to bas toliko smeta. Meni je veci problem sto je tvoj “Nole” vatren, kako li ti je to promaklo, al dobro, u srbijance svasta promakne, s druge strane mi Srbi ne zaboravljamo

Xxx

pre 5 godina

Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.
(Miodrag, 15. novembar 2018 19:27)

Treba dodati jos dve stavke. Prvo da ako se dogodi da ako tri igraca imaju isti skor, 2:1 ili 1:2, to se samo dogadja tako da svi moraju da imaju medjusobni skor 1:1 i odmah se prelazi na set kolicnik.

E sad set kolicnik se tako gleda izmedju tih 3 igraca sto se dodaje i 4 igrac. A ko je to isto onda se prelazi i na gem kolicnik gde se isto ukljucuje 4 igrac.

Sustina je da se ne gleda medjusobni set i gem kolicnik 3 igraca sa isto broja pobeda i poraza. I tu dolazi do zabune.

Valjda je tako napravljeno da bi i poslednji mec u grupi imao smisla izmedju Federera i Andersona. Ako 5 ili 8 gemova cini neki smisao.

pedja

pre 5 godina

Mora o Nisikori da.pusti da Fed.prodje,platio ceh neposlusnosti iz prvog meca kada je zakomplikovao zivot organizitorima ,poslije toga se Tim sklonio Federeru,a Nisikori Timu i eto dzemperka u polufinalu i sa mozda dva poraza.Prosao bi on vjerovatno i bez tih namjestanja ali jednostavno Englezi i belosvjetska hohstaplerska elita,ciji je Federer jedan od simbola,
nista ne prepustaju slucaju!

vatrogasac

pre 5 godina

@hleb E da znas, bas mu je svejedno, ajde ljudi, ceo svet bi da gleda super mec izmedju najboljeg danas i najboljeg svih vremena, al vatreni misle da njihov Nolo toliko superioran da mu je bas svejedno. Da bas je toliko lako stati na crtu u dva seta Federeru, pitam se sto li ne bi vise iz reda 200 kusur Atp profesionalaca da su u stanju da se s njim izbore. Al dobro, bitno je da ti smatras da je to macji kasalj, jeste Nolu je svejedno, RF ili Kevin Anderson, veliki ste optimisti vi vatreni

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

dakiliz

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

nikola

pre 5 godina

Englezi,dno dna.Iskukali da deda ode u polufinale zbog sponzora I publike.Kao onda kad je Marej dobio Novaka u finalu Vimbldona.Ono sa Timom I Federereom bruka nad brukama.

Miodrag Canic

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.

Bogdan S.

pre 5 godina

Anderson je veoma ubedljiv i lako može da bude 2:0 za njega.Strepim i kako će Nole proći ako se susretnu jer bi morao da odigra 100% svoga maksimuma.

Djordje NS

pre 5 godina

Koje namestaljke majko mila
(Referendum, 15. novembar 2018 16:51)

Naravno, u Londonu se namešta najviše mečeva. Na WB Nole morao finale pokloniti Mareju i 1 GS da bi uslišio želje Engleza da osvoje WB posle 50 godina a sad ovo sa Timom i Nišikorijem samo da Rođa nekako prođe dalje. Sramota!
Nisu smeli da prepuste slučaju Rođin susret sa Andersonom koji igra najbolji tenis u životu. Ovo su i hteli da taj meč ništa ne rešava osim prvog mesta u grupi.

antiDebil

pre 5 godina

Jedini nacin da koji Rodjerer moze da ispadne je da osvoji 4 i manje gemova u mecu ili da osvoji 5 gema ali da u setovima bude 7-5, 6-0...U svim ostalim situacijama Rozerer ide u polufinale !

dragutin kenigsmark

pre 5 godina

Federer je već u polufinalu jer iako izgubi od Andersona 2:0 imaće isti set količnik kao i Thiem i Nišikori a onda ide gem količnik gde je najlošiji Nišikori tako da on otpada a onda ostaju Fed i Thiem pa pošto se dalje gleda H2H Fed je dobio Thiema tako da je već sve rešeno u ovoj grupi.

(dakiliz, 15. novembar 2018 17:36)

Ne gleda se medjusobni skor, na zavrsnom turniru se gledaju set kolicnik i gem kolicnik. U tom segmentu je Federer mnogo bolji od Tima i Niskorija, tako da je tesko ocekivati da Anderson dobije Federera 6:3, 6:1. To je domen teorije pa dalje sigurno idu Anderson i Frauderer.

auh!!

pre 5 godina

(vatrogasac, 15. novembar 2018 17:21)

Stari lik, novi nik? Ili još jedan koji glumi b**alu pišući "Nolo" umesto "Nole"?
I? Jesi li sebi nešto dokazao time što pišeš "Nolo"? Sad si kul lik?

Riki

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate

mrgud

pre 5 godina

Cirkus! Najveci Novakovi navijaci uporno ga optuzuju za najnecasniju stvar u sportu - namestanje meceva. Milije im je da ga proglase nepostenim i fantaziraju kako je prodao finale Vimbldona, i jos neke meceve, nego da prihvate realnost da je moguce da i njega neko pobedi.

Fedex fan

pre 5 godina

Navijam za Federera, ALI STA JE BRE SA Nisikorijem? Da li je moguce, da je prvo protiv Andersona uzeo 2 GEMA, a danas 5?! Kei je konstantno, nekonstantan.

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusava se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

Robert

pre 5 godina

Da je Nišikori, recimo, protiv Novaka odigrao tako sjajno u prvom kolu i zatim ovako izgubio preostala dva, verujem da bi komentari više išli u pravcu kako je "baš protiv Noleta, kao i svi ostali, našao da odigra meč života, a onda se raspao". :)

vatrogasac

pre 5 godina

@auhh?!’ Dobro mili, u nas bi se Novaku tepalo Nolo, u vas kako hocete, cudi me samo da ti to bas toliko smeta. Meni je veci problem sto je tvoj “Nole” vatren, kako li ti je to promaklo, al dobro, u srbijance svasta promakne, s druge strane mi Srbi ne zaboravljamo

aaabbb

pre 5 godina

Ako Federer osvoji bilo kojih 6 gemova ide u polufinale (npr. izgubi sa 6:3 6:3 ili sa 6:4 6:2 itd).
Ako Federer izgubi sa npr. 6:2 6:2 ili 6:3 6:1 ili 6:4 6:0 (tj ako osvoji ukupno 4 gema ili manje na mecu, Tim ide dalje).
Kod Rodzerovih osvojenih 5 gemova zavisi, jer moze Anderson da pobedi sa 7:5 6:0, sto znaci da Federer ispada ili Rodzer moze proci ako izgubi sa 6:3 6:2.
Ako Federer dodje do taj brejka, Dominik Tim ispada.
Da bi Federer prosao dalje, razlika izmedju Rodzerovih i Kevinovih gemova ne sme biti veca od 8 u korist Kevina.
Bilo koja druga kombinacija koju nisam naveo vodi Federera u 1/2 f.
Moja procena je da Federer ima 85% sanse da prodje u 1/2 f, a Tim 15%.
U zargonu, Federer se virtuelno plasirao u polufinale, samo treba formalno to da potvrdi.

Milos

pre 5 godina

Bolje za Novaka je Federer bez podcenjivanja Federera jer Anderson igra opasno dobro na ovom turnuru, mada kakav bi to Novak bio sampion kada bi razmisljao unapred i taktizirao. Nadam se finalu Noleta i Federera.

Nikolabg83

pre 5 godina

Pa što bi Novak kalkukisao kad svaka pobeda donosi dobre bodove i lepu lovu
. Nije lud. Realno mislim da Anserson igra mnogo bolje od Fedeksa.

Xxx

pre 5 godina

Eto dokaza da se gleda prvo set kolicnik, pa gem kolicnik....a ovdje neki pametuju sa nekim medjusobnim omjerom !. Ne pricajte ono sto ne znate
(Riki, 15. novembar 2018 17:01)

Ha,ha zato ti znas? Prvo se gleda medjusobni skor. Ako Federer pobedi sa 2-1...
Federer 2 1 set kolicnik 4:3
Anderson 2 1 set kolicnik 5:2

Federer zavrsava prvi u grupi, jer je bitniji medjusobni skor.

P.s. Ovaj turnir je dokaz da je zavrsni masters i robin sistem u 2 dobijena seta, egzbicioni turnir koji nagradjuje novcem najboljih 8 igraca. Tacnije 8 koji usetvujuju, jer cesto neko od najboljih otkaze.

Gren Slem turniri su nivo iznad. Iz mnogo razloga, igraju se u 3 dobijena seta, igraju se na 3 razlicite podloge. Neko mladji sa losijim rejtingom moze da iznenadi sa dobrim rezultatom.
I robin sistem, zbog povrede igraca, posle na pr 2 meca, narusav se sam sistem takmicenja jer ga neko zamenjuje, onda kalkulacije, cista egzbicija koja se razlikuje od svih ostalih teniskih turnira.

Miodrag

pre 5 godina

@Riki
Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.

Xxx

pre 5 godina

Nadji pravila tiebreakera na sajtu.
Ako su dva igrača sa istim brojem pobeda, onda medjusobni skor se gleda.
Trojica se redjaju na osnovu set pa gem kiličnika.
Ovde bi i Nišikori bio u krugu sa 1:2.
(Miodrag, 15. novembar 2018 19:27)

Treba dodati jos dve stavke. Prvo da ako se dogodi da ako tri igraca imaju isti skor, 2:1 ili 1:2, to se samo dogadja tako da svi moraju da imaju medjusobni skor 1:1 i odmah se prelazi na set kolicnik.

E sad set kolicnik se tako gleda izmedju tih 3 igraca sto se dodaje i 4 igrac. A ko je to isto onda se prelazi i na gem kolicnik gde se isto ukljucuje 4 igrac.

Sustina je da se ne gleda medjusobni set i gem kolicnik 3 igraca sa isto broja pobeda i poraza. I tu dolazi do zabune.

Valjda je tako napravljeno da bi i poslednji mec u grupi imao smisla izmedju Federera i Andersona. Ako 5 ili 8 gemova cini neki smisao.

THE FINAL CUT

pre 5 godina

Najveći problem Nišikorija je tokom karijere bila fižička sprema. On može da odigra jedan, eventualno dva teška meča, i već posle toga je skroz “slomljen”. Kraj godine, umoran, igra se protiv najboljih igrača - nema snage Kei...

srle

pre 5 godina

Iskreno, Novaku je svejedno, a bolje da bude bez ikakvih kalkulacija. Situacija je jasna, Anderson i Federer idu dalje, samo što je Andersonu potreban jedan set za prvo mesto. Imaće večeras motiv i jedan i drugi za maksimalnu pobedu, jer jasno da je najbolja opcija da se izbegne Novak u polufinalu, svi drugi u Novakovoj grupi su mnogo lakši rivali.

Dragance

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Zna se??? Idi!

krsta

pre 5 godina

Naravno da Anderson i Federer idu dalje jer organizatori tako zele i tako mora biti.Zna se da su englezi najprljaviji sto se tice namestanja meceva a i velike pare su u igri.
(Miodrag Canic, 15. novembar 2018 19:36)

Iju, pameti! Dubokog znanja. Tajnih informacija. Ma Miidrag je genije, ljudi. Što ja nisam tako pametan?

nesanica

pre 5 godina

Tim i Nišikori su spletom okolnosti igraju završni turniru jer nemaju nikakav plan u igri odnosno način da ugroze ostale protivnike u kontinuitetu do samog kraja. Stoga zasluženo ispadaju na kraju. Uspeh veći što su uspeli da odigraju zarade neke poene odnosn pare. A trofej da podignu ovde ostaje velik san za njih.