Nedelja, 11.11.2018.

18:05

Ludnica i sedam golova na Kamp nou – Betis šokirao Barselonu!

Fudbaleri Barselone poraženi su pred domaćom publikom od Betisa sa 4:3 u 12. kolu španskog šampionata.

Izvor: PT

Ludnica i sedam golova na Kamp nou – Betis šokirao Barselonu! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

facts

pre 5 godina

4. deo

Neke velike pobede u gostima Setienovog Betisa (za 14 meseci):
Real 0-1, Sevilja 3-5, Milan 1-2 i BARSA 3-4.
-Kike Setien je jedini trener u zadnjih 10 sezona koji je kao gost pobedio Real i Barsu u ligi!
-Igrači sa najdužim nizom bez poraza kod kuće u Primeri, od debija:
105 Santamarija
92 Puškaš
64 Isidoro San Hose
60 Johan Krojf
51 Feran Olivelja
50 Uli Stielike
47 Garsija Ernandes
46 Marsel Domingo
44 Pedro Kasado i TER ŠTEGEN (niz prekinut).
-Igrači sa najvise zvaničnih golova za 1. tim jednog kluba, po RSSSF-u:
643 Pele (Santos)
573* Gerd Miler (Bajern)
566 MESI (BARSA)
* drugi izvori pišu da je dao 565 zvanična gola za Bajern.
-xG na meču: Barsa 3.5 (+1 pen) - 2.2 Betis.
-Barsa je 1. put izgubila meč iako je Mesi dao 2+ gola! Kriptonit.
-Mesi je 1. put izgubio ligaški meč od Betisa (13-4-1)!
-Mesi protiv Betisa: 20 golova i 7 asist na 20 mečeva (14-4-2)!
-Igrač meča je Mesi (Whoscored 9.2, Sofascore 9.7 i FotMob 9.4).
Sve čestitke i svaka čast Betisu na pobedi.
Izvori: @2010MisterChip, @pedritonumeros, @OptaJose, @laligaennumeros (na tviteru), bdfutbol i worldfootball.
Prošlo je 100 godina od primirja u 1. svetskom ratu. Hvala svim našim ljudima i borcima koji su se borili i dali živote za slobodu!

Pozdrav!

facts

pre 5 godina

3. deo

-Igrači koji su dali najviše golova sa penala u Primeri:
61 Kristiano (od 72, 84.7% realizacije, 11 promašaja)
56 Ugo Sančes (71, 78.9%, 15 promašaja)
49 MESI (59*, 83.1%, 10 promašaja)
* Mesi je namerno promašio i asistirao Suaresu protiv Selte 2016, pa taj penal nije uračunat.
-Ter Štegen je primio 3+ gola u 13 od 158 mečeva za Barsu.
Bravo je primio 3+ gola na samo 1 od 75 mečeva za Barsu.
-Barsa nije primila 17+ golova u prvih 12 ligaških kola, još od sezone 1974/75!
-Nakon 231 meča, Rakitić je dobio 1. crveni karton u dresu Barse!
-Betis je 1. put kao gost dao 4+ gola domaćinu Barsi (nakon 63 mečeva)!
-Barsa nije primila 4+ gola na Kamp Nou od 12.4.2003, 2-4 Deportivo u ligi. Iznenađenje!
-Zadnje 3 pobede Betisa nad Barsom:
29.3.2008: 3-2 u ligi
19.1.2011: 3-1 u kupu
11.11.2018: 3-4 u ligi.
-Zadnje 3 pobede Betisa nad domaćinom Barsom:
1998: 1-3 liga
2005: 1-2 superkup Španije
2018: 3-4 liga.
-Treneri Barse sa najmanje poraza u prvih 50 ligaških mečeva:
3 VALVERDE
5 Venejbls i Gvardiola
6 Luis Enrike.
-Barsa je prekinula niz od 42 ligaška meča bez poraza kod kuće! Zadnja 2 poraza:
1-2 Alaves 2016 i 3-4 Betis 2018.
-Kike Setien je 1. trener Betisa koji je pobedio Real i Barsu u gostima u ligi!

neutralni felsh

pre 5 godina

Ono protiv Reala je bila cista slucajnost i dokazivanje igraca Barselone da mogu bez Mesija, da su sutra ponovo igrali izgubili bi
(Uros, 11. novembar 2018 21:30)


sutra, ali malo sutra. tamo negde na prolece, videces da ce barsini da ih oderu na bernabeu. sa mesijem ili bez njega. ne bi im bilo prvi put, naprotiv. nisu oni dokazali da mogu bez mesija, nego su dokazali da mogu protiv reala, i to uglavnom lagano.

facts

pre 5 godina

Barsa 3-4 Betis, 1. deo

-Barsa protiv Betisa: 75-24-28 na 127 mečeva.
-Barsa protiv Betisa u ligi: 63-21-21 na 105 mečeva.
-Barsa kao domaćin protiv Betisa u ligi: 41-7-5 na 53 mečeva.
-Barsa (7-3-1, 24 boda) je najgori lider Primere u prvih 11 kola od 2005. (Osasuna 8-0-3, 24).
-Valverde (35-12-3) i Kike Setien (22-10-18) 50. put vode Barsu i Betis u Primeri! Barsa je 45. put lider lige od zadnjih 50 kola!
-Valverde je 19. trener koji je 50+ puta vodio Barsu u ligi, a Kike Setien je 12. trener koji je 50+ puta vodio Betis u ligi. Od naših trenera, Broćić (8-4-4, 16 mečeva) i Antić (9-6-3, 18) su vodili Barsu u ligi.
ISTORIJA! Ter Štegen je Nemački golman sa najviše nastupa u istoriji Primere:
92 TER ŠTEGEN
91 Bodo Ilgner.
-Betis je 14 puta igrao na Kamp Nou protiv Barse kao lidera lige: 2-2-10. Pobede:
1-3 1998 i 3-4 2018.
-Pre meča, Suares (9) je dao više golova od celog tima Betisa (8) u ovoj Primeri!
-Kike Setien kao trener protiv Barse: 1-0-5 (po 3 puta je vodio Las Palmas i Betis)!
-Zadnje 2 pobede Kike Setiena protiv Barse:
11.2.1995: Rasing Santander 5-0, dao je 1 gol kao igrač
11.11.2018: 3-4 BETIS, kao trener.
-Barsa nije primila golove u 10 ligaških kola u nizu, još od 1998. (golman: Hesp, trener: Van Gal).
-Zadnji put kada Betis nije primio gol od Barse: 28.9.2002 (3-0 u ligi u Uelvi).

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.
(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43)

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!

facts

pre 5 godina

2. deo

-Hoakinov 6. gol Barsi, 5. gol Barsi u ligi i 4. na Kamp Nou.
-Hoakin (37 godina i 113 dana) je 5. igrač u istoriji Primere sa 37+ godina, koji je dao gol Barsi i 1. takav od 1.10.2000 (Donato sa 37 godina i 276 dana, Deportivo 2-0).
-Najstariji igrači koji su dali gol Barsi u ligi:
39 god i 223 dan Di Stefano (4-2 Espanjol 1966)
37 god i 276 dan Donato (Deportivo 2-0 2000)
37 god i 162 dan Luis Marin (Granada 2-0 1944)
37 god i 129 dan Huan Vaskes (Selta 6-4 1949)
37 god i 113 dan HOAKIN (3-4 BETIS 2018).
-Betis je 1. put otišao na odmor na Kamp Nou sa 2+ gola prednosti nad Barsom!
-Barsa je 3. put u 21. veku imala 2+ gola zaostatka nakon 45' kod kuće u ligi:
2001: 0-2 Saragosa, na kraju 4-4
2016: 0-2 Valensija, na kraju 1-2
2018: 0-2 BETIS, na kraju 3-4.
-Barsa u zadnjih 28 mečeva nakon 2+ gola zaostatka u prvih 45' kod kuće u ligi: 2-2-24. Pobede:
1940: od 1-3 Valensija do Barsa 4-3
1947: od 0-2 Atletiko do Barsa 3-2.
REKORD! Hoakin (169) je postao igrač koji je najviše puta zamenjen (otišao na klupu) u istoriji Primere! Lista:
169 HOAKIN
168 Gustavo Lopes
154 Ečeberija
150 Ibagasa
148 Huanele.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43) 

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 23:11)


postovanje, nista manje. zao mi je sto nisam video korekciju. buskets?
moze taj mnogo, ume da ne izgori u akciji, sto kazu - pravi majstori ne prelaze mnogo... njima je bitnije da se dobro postave i da su jaki na potezu. greota je odmarati takve igrace jer su sigurica. vidal je suvise bezglav za start meca, mozda je bolje da je menjao rakitica pa nek mahnita po terenu ko sto zna.

neutralni felsh

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav! 
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57) 


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.

Ma Mesi je bre hobotnica

pre 5 godina

Cekam ove strucnjake da nam objasne kako to da Barsa gubi a Mesi je igrao.Verovatno je Mesi stajao na golu,igrao levog i desnog beka,igrao i zadnjeg veznog hahahaha.....Salu na stranu,ja ne znam kada ce ljudi vise da shvate da ono kada kazu ONE MAN TEAM da je to fraza.Ne moze bre ljudi jedan covek da igra sam protiv 11 igraca pa makar to bio i Mesi.Kada kazemo da je Mesi=Barsa pa nije to bukvalno tako,to samo znaci da je on dusa ove ekipe,da je pokretac,pravi playmaker.U istoriji fudbala nije zabelezeno da je jedan igrac bio jako dobar ili da je bio najbolji a da je igrao u nekoj losoj ekipi,nemoguce je to.

jsx

pre 5 godina

dd
Kako nije bilo kladionica pre pet godina kad su osvojili 100 poena. Kako to da je koliko prosle sezone Siti pobedio skoro sve meceve? A cak i spustaju kvotu na svoje poraze ovako.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)

Levo krilo*

Pozdrav!

masterkg

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!! 

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose... 

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese! 

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!! 

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide: 

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem! 

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau 

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???
(dd, 11. novembar 2018 19:48)

Pa igraj kontra.....

dd

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!!

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose...

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese!

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!!

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide:

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem!

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???

Blaugrana[CG]

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme
(mile, 11. novembar 2018 18:51)

Barsu bez vecih oscilacija je vodio jedino Gvardiola u poslednjih 20ak godina. Sta reci nakon ovakvog ludog oktobra. Prvo remi sa Valensijom (gdje su ih udavili), pa onda fudbalske poezije protiv Totenhema, Sevilje, Reala, dva puta protiv Intera... isti roster je igrao derbi za derbijem svaka 3 dana, normalno je da ce malo da zaskripi. Nije problem trener (ubijedjen sam da niko Barsu ne bi vodio bolje od Valverdea sem Klopa i Pepa, ali njih je vjerovatno nemoguce dovesti). Problem je umor, i nevjerovatna zelja i ambicija Betisa koji je zasluzio ovu pobjedu vise od Barse. Ovo nije nista neobicno, jer je Betis sigurno u top 4 ekipe sto se tice igre ove sezone, Setjen pravi fenomenalan projekat. Idu u nastavak LE sigurno, a imaju u Primeri odlicnu priliku da iskoriste ovakvu situaciju i odu u LS sledece godine. Betis je ekipa poput Selte. Dobijaju i gube nemoguce. Milina ih je gledat.

presheva

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....
 (nik., 11. novembar 2018 18:30) 

Oa kad god barsa gubi.. krene krivica odbrane pique i bla bla.. a da su dobili u dva gola messija.. sad bi ti pisao kako covek sam vodi barsu i dobili igru!! posle poklonog penala dao jedan go.. a drugi greska odbrane betisa.. iako messi bio najbolji igrac barse veceras bio ispod proseka sto on igra' od ter stegena do messi i suareza bili su losi veceras

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Barselona ima sistem nije njima ni bitno dokazali su da mogu da igraju i bez Messija i bez Neymara njima nije problem da izgube ovako jednom u 3 godine.

kiki

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan.
(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)


Da se razumemo. Ovaj sudija je ponistio Barsi cist gol za titulu protiv Atletika u zadnjem kolu one 2014 godine kada je Atletiko osvojio titulu na Kamp Nouu - https://www.youtube.com/watch?v=ewX2uhS3t5U

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Kakva je ovo paranoja oko Barse vise. Alo Barsa nije posteno pokrala utakmicu jos od Celzija. To je bilo pre 10 godina??? Kakva vise prica o kradji? Ako Barsa "konstantno krade" sta onda reci za Bajern, Liverpul, Junajted i Juventus svake godine? A o Realu tek ne treba trositi reci, oni ga vala kradu vec skoro ceo 1 vek, pa nikom nista...
Ovo je isto kao ona prica Buskec padavicar, covek sramotno simulirao, ali jednom u zivotu. Stvarno cudo sta propaganda moze da uradi.

Vidji

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18) VAR postoji i gleda se uvek kod svakog iole sumnjivog gola,sudije koje prate monitore nisu zvale glavnog da gleda snimak jer je prosto sve bilo jasno,ni O od ofsajda. To je jasno i svakome ko malo poznaje pravila,ako voditelj na sportklubu pogresi i nesto ne vidi to ne znaci da je to tako. Zaustavi snimak,pogledaj gde se ko nalazi u odnosu na liniju sisanja trave i ako uspes da premostis zaslepljenost mrznjom prema Barseloni videces da nema ni govora o ofsajdu.

livin’ on a prayer

pre 5 godina

Ja gledao do početka utakmice sity-united.Bilo 2:0 za Betis.Barsa smorila sa igrom.Za dalje ne znam ne mogu da gresim dušu.A šta reci za odbranu Barse.Samo Barsa aka Radnički stobeks Klupci...

Borivoje Surdilovic

pre 5 godina

Pa Barsa svaku utakmicu pocinje sa 10 igraca jer ovo sto Pike igra nema veze sa mozgom - Barsa sa njim nikad vise golova u zivotu nije primila , svaku utakmicu ima po 5 kikseva a duel jedan ne moze da dobije 1 na 1 .....dzabe ovi napred daju golove kad majstori nazad uvek za jedan vise mogu da prime......

Nikola

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan. Kad god je sudio utakmice izmedju Reala i Barse bilo je kradje.

presheva

pre 5 godina

Super utakmica. betis prvo poluvreme mnogo bolji.. mozda i celu utakmicu bolji.. onda presudio penal za barsu faul van 16m.. a sdruge strane pique u prvu polovreme igra rukom nece sudija nit ukluci VAR a i oni nisu nista.. kako kome Betisu zasluzena pobeda

mile

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme

dedza74

pre 5 godina

(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Toliko si isfrustriran, ne volis Barselonu a gledas njihove utakmice, jesi gledao i 5-1 protiv Real Madrida?

nik.

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....

Barsa Barsa

pre 5 godina

Cudna utakmica. Betis zasluzeno. Barsa usla opusteno i to im se svetilo, plus podcenili protivnka. Malkom i dalje treba da se uigra, a Leglet rupa, isti je bio i u Sevilji. U ovoj utakmici, samo je dobro da je Mesi dao dva gola, da slabe igre pruzaju sada a ne kad zatreba, da su i dalje prvi, i da su shvatili da treba u svaku utakmicu ozbiljno igrati.

zvezdoprc

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.

Ostap

pre 5 godina

Pa dokle Barsa misli da igra samo sa jednim odbrambenim igracem (Leglen)...? Pikea ne racunam, on je vec tragicno smesan, cak je poceo da kvari i napad (skinuo cistu loptu sa glave Vidalu)! Covek je za cirkus. Alba je teska rupcaga, svi golovi preko njegove strane, a potpuno zatvara i Kutinja i Artura i danas Malkoma...sredina sa Busketsom i Rakiticem neupotrebljiva u odbrani, dok u napadu ne kreiraju nista vec svaku loptu dodaju Mesiju. Roberto, vec i deca vide da nije bek , Suarez mnogo aktivniji bez Mesija... Ovo je bruka gora od Realove na Kamp nou i petice. Trebalo je sesticu da prime...Prosle nedelje ista katasrofa i umalo poraz od Raja... A najsmesniji je trener! Covek ne zna ni gde se nalazi , ni sta se desava na terenu...Otkaz po hitno!

Leo

pre 5 godina

mesi igrac manje. dok ga nije bilo barsa je gazila sve
(mile, 11. novembar 2018 18:13)

Pa dao je 2 gola, a i prislom kolu Barselona je bila jako losa

Blaugrana

pre 5 godina

Betisu svaka cast, ali ipak je ocigledno zasto su ovako razmontirali Barsu:

razlog broj 1 - Valverde genijalac forsira istu trojku u veznom redu 10 utakmica za redom, Artur cak igrao i protiv treceligasa u kupu kralja, danas nisu mogli da potrce od umora, Artur prva utakmica sa vise od jednog pogresnog dodavanja, Buskec najslabija partija u karijeri sto se tice brojki i Rakitic neprimetan osim crvenog kartona

razlog broj 2 - Serdji Roberto, smesan igrac za odbranu, kao da ste uzeli lupam Pedra Rodrigeza i stavili ga na desnog beka umesto na desno krilo, covek je prespor, preslab i nema blage veze sta treba da radi, ali zato je kreativan i salje dobre pasove i nabacaje, umesto na krilu covek igra beka... to je pravi tip igraca koji stvarno ne bi mogao nigde da igra van Barse, a ne kao sto svi kazu Mesi koji bi stvarno dominirao svugde

Marko

pre 5 godina

Lik vadi Busquetsa ostavlja Rakitica koji kasnije dobija 2 zuti, znaci njemu je najbitniji igrac u ekipi uz Mesija Rakitic, najvise minuta ove sezone bukvalno jedina sansa da izadje Rakitic je da dobije crveni strasno..

kkkk

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)


Kada smo kod VAR-a seti se samo kakav je Barsa dobila crveni protiv Đirone kada su Barsi sudije ukrale 3 boda. Ramos za takve udarce laktom u 90% slucajeva ne dobije ni zuti (npr. pre 2-3 dana protiv Plzena).

kopernik

pre 5 godina

Ono kad primis 4 gola od jednog Betisa na Nou Campu i ne zasluuujea da izvucea remi pa taman imao i 68 cistih sansi. Mnogo oscilacija ore svega u odbrani i to se mora popravit. Taj Pike je prvi koji mora dobiti sut kartu i moraju naci konacni pravog desnog beka. Jos kad dodamo da nema Umtitija,eto rez.. bravo za Betis.

asdf

pre 5 godina

Ovaj Lo Celso iz Betisa je strasan igrac. Cini se da je na pozajmici iz Psg-a, ili su ga mozda i kupili.
Poslednjih 5-6 utakmica daje golove, sad Barsi, Milanu 2 u 2 utakmice. Pritom veoma kreativan igrac.

Saj

pre 5 godina

(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)

Bas suprotno, ovaj sudija im nije priznao onaj gol prosle sezona gde je lopta bila pola metra u golu.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Protiv istog tog Betisa pre par godina im ne priznaju cist gol koji je kasnije presudio da ne osvoje ligu. Idi spavaj dete, nije ti ovo Real Madrid pa da im sudija pomaze svaku utakmicu, ovo je prvi put da su nezasluzeno dali gol ove sezone i odmah se sjate decica. Juventus i Real ti igraju uvece, pazi da se ne uspavas, treba gledati trbusnjake mocnog padavicara.

Dr Hitch

pre 5 godina

Betis uopste nije losa ekipa, igraju napadacki fudbal i postizu golove na svakoj utakmici, jedino im je odbrana problem, pa redovno i primaju golove, zato su tu gde jesu na tabeli, ali svakako zanimljivi za gledanje i veceras definitivno zasluzena pobeda. I naravno, Hoakinu naklon do poda, ipak je klasa vecna.

mikica

pre 5 godina

Poslednja dva meca Barselona je zasluzila da izgubi.(realno Rajo ih dobio u igri,ali sreca im nije bila naklonjena)A izgubili su samo jednu.Tako da im je ovo lep uspeh.hahaha Sledeci mec pucaju od Atletika u najbojlem slucaju neresena.

Beograd

pre 5 godina

Dobra igra Betisa sve cestitke na pobedi. Odigrali su maestralno. Ernesto Valvedere nije trener za Barsu. Covek luta jos nije formirao startnu postavu. Prevelike rotacije svaki sledeci mec. Mozda iz ovog poraza izvuku pouku u nastavku lrvenstva. Rakitic ocajan krece se kao baba po terenu. Jos je dobro sto je dobio crveni i sto je iskljucen da ga nd gledamo u sledecem mecu. Buskec isto danas katastrofalan. Roberto mora malo na klupi jer je ocajan u odbrani a da igra Semedo jer je zverka na beku. U svakom slucaju bice interesantna Primera ove sezone. Borba za titulu bice neizvesnija sad kad vodeci klubovi prosipaju vec dobijene utakmice pod znacima navoda.

BOSS

pre 5 godina

Rakitic,Buskec odmah mogu da idu samo nek stizu ponude.Ko je pratio mec kod drugog gola sve mu je jasno... A Valverde samo da je zdravo,trener taman za Hetafe,Bilbao,Levante itd

zvezdoprc

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.

mikica

pre 5 godina

Poslednja dva meca Barselona je zasluzila da izgubi.(realno Rajo ih dobio u igri,ali sreca im nije bila naklonjena)A izgubili su samo jednu.Tako da im je ovo lep uspeh.hahaha Sledeci mec pucaju od Atletika u najbojlem slucaju neresena.

kopernik

pre 5 godina

Ono kad primis 4 gola od jednog Betisa na Nou Campu i ne zasluuujea da izvucea remi pa taman imao i 68 cistih sansi. Mnogo oscilacija ore svega u odbrani i to se mora popravit. Taj Pike je prvi koji mora dobiti sut kartu i moraju naci konacni pravog desnog beka. Jos kad dodamo da nema Umtitija,eto rez.. bravo za Betis.

mile

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme

livin’ on a prayer

pre 5 godina

Ja gledao do početka utakmice sity-united.Bilo 2:0 za Betis.Barsa smorila sa igrom.Za dalje ne znam ne mogu da gresim dušu.A šta reci za odbranu Barse.Samo Barsa aka Radnički stobeks Klupci...

Dr Hitch

pre 5 godina

Betis uopste nije losa ekipa, igraju napadacki fudbal i postizu golove na svakoj utakmici, jedino im je odbrana problem, pa redovno i primaju golove, zato su tu gde jesu na tabeli, ali svakako zanimljivi za gledanje i veceras definitivno zasluzena pobeda. I naravno, Hoakinu naklon do poda, ipak je klasa vecna.

presheva

pre 5 godina

Super utakmica. betis prvo poluvreme mnogo bolji.. mozda i celu utakmicu bolji.. onda presudio penal za barsu faul van 16m.. a sdruge strane pique u prvu polovreme igra rukom nece sudija nit ukluci VAR a i oni nisu nista.. kako kome Betisu zasluzena pobeda

nik.

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....

asdf

pre 5 godina

Ovaj Lo Celso iz Betisa je strasan igrac. Cini se da je na pozajmici iz Psg-a, ili su ga mozda i kupili.
Poslednjih 5-6 utakmica daje golove, sad Barsi, Milanu 2 u 2 utakmice. Pritom veoma kreativan igrac.

masterkg

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!! 

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose... 

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese! 

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!! 

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide: 

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem! 

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau 

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???
(dd, 11. novembar 2018 19:48)

Pa igraj kontra.....

dd

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!!

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose...

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese!

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!!

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide:

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem!

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???

Blaugrana[CG]

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme
(mile, 11. novembar 2018 18:51)

Barsu bez vecih oscilacija je vodio jedino Gvardiola u poslednjih 20ak godina. Sta reci nakon ovakvog ludog oktobra. Prvo remi sa Valensijom (gdje su ih udavili), pa onda fudbalske poezije protiv Totenhema, Sevilje, Reala, dva puta protiv Intera... isti roster je igrao derbi za derbijem svaka 3 dana, normalno je da ce malo da zaskripi. Nije problem trener (ubijedjen sam da niko Barsu ne bi vodio bolje od Valverdea sem Klopa i Pepa, ali njih je vjerovatno nemoguce dovesti). Problem je umor, i nevjerovatna zelja i ambicija Betisa koji je zasluzio ovu pobjedu vise od Barse. Ovo nije nista neobicno, jer je Betis sigurno u top 4 ekipe sto se tice igre ove sezone, Setjen pravi fenomenalan projekat. Idu u nastavak LE sigurno, a imaju u Primeri odlicnu priliku da iskoriste ovakvu situaciju i odu u LS sledece godine. Betis je ekipa poput Selte. Dobijaju i gube nemoguce. Milina ih je gledat.

Leo

pre 5 godina

mesi igrac manje. dok ga nije bilo barsa je gazila sve
(mile, 11. novembar 2018 18:13)

Pa dao je 2 gola, a i prislom kolu Barselona je bila jako losa

Ostap

pre 5 godina

Pa dokle Barsa misli da igra samo sa jednim odbrambenim igracem (Leglen)...? Pikea ne racunam, on je vec tragicno smesan, cak je poceo da kvari i napad (skinuo cistu loptu sa glave Vidalu)! Covek je za cirkus. Alba je teska rupcaga, svi golovi preko njegove strane, a potpuno zatvara i Kutinja i Artura i danas Malkoma...sredina sa Busketsom i Rakiticem neupotrebljiva u odbrani, dok u napadu ne kreiraju nista vec svaku loptu dodaju Mesiju. Roberto, vec i deca vide da nije bek , Suarez mnogo aktivniji bez Mesija... Ovo je bruka gora od Realove na Kamp nou i petice. Trebalo je sesticu da prime...Prosle nedelje ista katasrofa i umalo poraz od Raja... A najsmesniji je trener! Covek ne zna ni gde se nalazi , ni sta se desava na terenu...Otkaz po hitno!

Vidji

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18) VAR postoji i gleda se uvek kod svakog iole sumnjivog gola,sudije koje prate monitore nisu zvale glavnog da gleda snimak jer je prosto sve bilo jasno,ni O od ofsajda. To je jasno i svakome ko malo poznaje pravila,ako voditelj na sportklubu pogresi i nesto ne vidi to ne znaci da je to tako. Zaustavi snimak,pogledaj gde se ko nalazi u odnosu na liniju sisanja trave i ako uspes da premostis zaslepljenost mrznjom prema Barseloni videces da nema ni govora o ofsajdu.

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Kakva je ovo paranoja oko Barse vise. Alo Barsa nije posteno pokrala utakmicu jos od Celzija. To je bilo pre 10 godina??? Kakva vise prica o kradji? Ako Barsa "konstantno krade" sta onda reci za Bajern, Liverpul, Junajted i Juventus svake godine? A o Realu tek ne treba trositi reci, oni ga vala kradu vec skoro ceo 1 vek, pa nikom nista...
Ovo je isto kao ona prica Buskec padavicar, covek sramotno simulirao, ali jednom u zivotu. Stvarno cudo sta propaganda moze da uradi.

Nikola

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan. Kad god je sudio utakmice izmedju Reala i Barse bilo je kradje.

facts

pre 5 godina

4. deo

Neke velike pobede u gostima Setienovog Betisa (za 14 meseci):
Real 0-1, Sevilja 3-5, Milan 1-2 i BARSA 3-4.
-Kike Setien je jedini trener u zadnjih 10 sezona koji je kao gost pobedio Real i Barsu u ligi!
-Igrači sa najdužim nizom bez poraza kod kuće u Primeri, od debija:
105 Santamarija
92 Puškaš
64 Isidoro San Hose
60 Johan Krojf
51 Feran Olivelja
50 Uli Stielike
47 Garsija Ernandes
46 Marsel Domingo
44 Pedro Kasado i TER ŠTEGEN (niz prekinut).
-Igrači sa najvise zvaničnih golova za 1. tim jednog kluba, po RSSSF-u:
643 Pele (Santos)
573* Gerd Miler (Bajern)
566 MESI (BARSA)
* drugi izvori pišu da je dao 565 zvanična gola za Bajern.
-xG na meču: Barsa 3.5 (+1 pen) - 2.2 Betis.
-Barsa je 1. put izgubila meč iako je Mesi dao 2+ gola! Kriptonit.
-Mesi je 1. put izgubio ligaški meč od Betisa (13-4-1)!
-Mesi protiv Betisa: 20 golova i 7 asist na 20 mečeva (14-4-2)!
-Igrač meča je Mesi (Whoscored 9.2, Sofascore 9.7 i FotMob 9.4).
Sve čestitke i svaka čast Betisu na pobedi.
Izvori: @2010MisterChip, @pedritonumeros, @OptaJose, @laligaennumeros (na tviteru), bdfutbol i worldfootball.
Prošlo je 100 godina od primirja u 1. svetskom ratu. Hvala svim našim ljudima i borcima koji su se borili i dali živote za slobodu!

Pozdrav!

Borivoje Surdilovic

pre 5 godina

Pa Barsa svaku utakmicu pocinje sa 10 igraca jer ovo sto Pike igra nema veze sa mozgom - Barsa sa njim nikad vise golova u zivotu nije primila , svaku utakmicu ima po 5 kikseva a duel jedan ne moze da dobije 1 na 1 .....dzabe ovi napred daju golove kad majstori nazad uvek za jedan vise mogu da prime......

kiki

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan.
(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)


Da se razumemo. Ovaj sudija je ponistio Barsi cist gol za titulu protiv Atletika u zadnjem kolu one 2014 godine kada je Atletiko osvojio titulu na Kamp Nouu - https://www.youtube.com/watch?v=ewX2uhS3t5U

Blaugrana

pre 5 godina

Betisu svaka cast, ali ipak je ocigledno zasto su ovako razmontirali Barsu:

razlog broj 1 - Valverde genijalac forsira istu trojku u veznom redu 10 utakmica za redom, Artur cak igrao i protiv treceligasa u kupu kralja, danas nisu mogli da potrce od umora, Artur prva utakmica sa vise od jednog pogresnog dodavanja, Buskec najslabija partija u karijeri sto se tice brojki i Rakitic neprimetan osim crvenog kartona

razlog broj 2 - Serdji Roberto, smesan igrac za odbranu, kao da ste uzeli lupam Pedra Rodrigeza i stavili ga na desnog beka umesto na desno krilo, covek je prespor, preslab i nema blage veze sta treba da radi, ali zato je kreativan i salje dobre pasove i nabacaje, umesto na krilu covek igra beka... to je pravi tip igraca koji stvarno ne bi mogao nigde da igra van Barse, a ne kao sto svi kazu Mesi koji bi stvarno dominirao svugde

Ma Mesi je bre hobotnica

pre 5 godina

Cekam ove strucnjake da nam objasne kako to da Barsa gubi a Mesi je igrao.Verovatno je Mesi stajao na golu,igrao levog i desnog beka,igrao i zadnjeg veznog hahahaha.....Salu na stranu,ja ne znam kada ce ljudi vise da shvate da ono kada kazu ONE MAN TEAM da je to fraza.Ne moze bre ljudi jedan covek da igra sam protiv 11 igraca pa makar to bio i Mesi.Kada kazemo da je Mesi=Barsa pa nije to bukvalno tako,to samo znaci da je on dusa ove ekipe,da je pokretac,pravi playmaker.U istoriji fudbala nije zabelezeno da je jedan igrac bio jako dobar ili da je bio najbolji a da je igrao u nekoj losoj ekipi,nemoguce je to.

Saj

pre 5 godina

(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)

Bas suprotno, ovaj sudija im nije priznao onaj gol prosle sezona gde je lopta bila pola metra u golu.

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Protiv istog tog Betisa pre par godina im ne priznaju cist gol koji je kasnije presudio da ne osvoje ligu. Idi spavaj dete, nije ti ovo Real Madrid pa da im sudija pomaze svaku utakmicu, ovo je prvi put da su nezasluzeno dali gol ove sezone i odmah se sjate decica. Juventus i Real ti igraju uvece, pazi da se ne uspavas, treba gledati trbusnjake mocnog padavicara.

Beograd

pre 5 godina

Dobra igra Betisa sve cestitke na pobedi. Odigrali su maestralno. Ernesto Valvedere nije trener za Barsu. Covek luta jos nije formirao startnu postavu. Prevelike rotacije svaki sledeci mec. Mozda iz ovog poraza izvuku pouku u nastavku lrvenstva. Rakitic ocajan krece se kao baba po terenu. Jos je dobro sto je dobio crveni i sto je iskljucen da ga nd gledamo u sledecem mecu. Buskec isto danas katastrofalan. Roberto mora malo na klupi jer je ocajan u odbrani a da igra Semedo jer je zverka na beku. U svakom slucaju bice interesantna Primera ove sezone. Borba za titulu bice neizvesnija sad kad vodeci klubovi prosipaju vec dobijene utakmice pod znacima navoda.

Marko

pre 5 godina

Lik vadi Busquetsa ostavlja Rakitica koji kasnije dobija 2 zuti, znaci njemu je najbitniji igrac u ekipi uz Mesija Rakitic, najvise minuta ove sezone bukvalno jedina sansa da izadje Rakitic je da dobije crveni strasno..

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Barselona ima sistem nije njima ni bitno dokazali su da mogu da igraju i bez Messija i bez Neymara njima nije problem da izgube ovako jednom u 3 godine.

dedza74

pre 5 godina

(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Toliko si isfrustriran, ne volis Barselonu a gledas njihove utakmice, jesi gledao i 5-1 protiv Real Madrida?

kkkk

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)


Kada smo kod VAR-a seti se samo kakav je Barsa dobila crveni protiv Đirone kada su Barsi sudije ukrale 3 boda. Ramos za takve udarce laktom u 90% slucajeva ne dobije ni zuti (npr. pre 2-3 dana protiv Plzena).

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!

facts

pre 5 godina

2. deo

-Hoakinov 6. gol Barsi, 5. gol Barsi u ligi i 4. na Kamp Nou.
-Hoakin (37 godina i 113 dana) je 5. igrač u istoriji Primere sa 37+ godina, koji je dao gol Barsi i 1. takav od 1.10.2000 (Donato sa 37 godina i 276 dana, Deportivo 2-0).
-Najstariji igrači koji su dali gol Barsi u ligi:
39 god i 223 dan Di Stefano (4-2 Espanjol 1966)
37 god i 276 dan Donato (Deportivo 2-0 2000)
37 god i 162 dan Luis Marin (Granada 2-0 1944)
37 god i 129 dan Huan Vaskes (Selta 6-4 1949)
37 god i 113 dan HOAKIN (3-4 BETIS 2018).
-Betis je 1. put otišao na odmor na Kamp Nou sa 2+ gola prednosti nad Barsom!
-Barsa je 3. put u 21. veku imala 2+ gola zaostatka nakon 45' kod kuće u ligi:
2001: 0-2 Saragosa, na kraju 4-4
2016: 0-2 Valensija, na kraju 1-2
2018: 0-2 BETIS, na kraju 3-4.
-Barsa u zadnjih 28 mečeva nakon 2+ gola zaostatka u prvih 45' kod kuće u ligi: 2-2-24. Pobede:
1940: od 1-3 Valensija do Barsa 4-3
1947: od 0-2 Atletiko do Barsa 3-2.
REKORD! Hoakin (169) je postao igrač koji je najviše puta zamenjen (otišao na klupu) u istoriji Primere! Lista:
169 HOAKIN
168 Gustavo Lopes
154 Ečeberija
150 Ibagasa
148 Huanele.

facts

pre 5 godina

3. deo

-Igrači koji su dali najviše golova sa penala u Primeri:
61 Kristiano (od 72, 84.7% realizacije, 11 promašaja)
56 Ugo Sančes (71, 78.9%, 15 promašaja)
49 MESI (59*, 83.1%, 10 promašaja)
* Mesi je namerno promašio i asistirao Suaresu protiv Selte 2016, pa taj penal nije uračunat.
-Ter Štegen je primio 3+ gola u 13 od 158 mečeva za Barsu.
Bravo je primio 3+ gola na samo 1 od 75 mečeva za Barsu.
-Barsa nije primila 17+ golova u prvih 12 ligaških kola, još od sezone 1974/75!
-Nakon 231 meča, Rakitić je dobio 1. crveni karton u dresu Barse!
-Betis je 1. put kao gost dao 4+ gola domaćinu Barsi (nakon 63 mečeva)!
-Barsa nije primila 4+ gola na Kamp Nou od 12.4.2003, 2-4 Deportivo u ligi. Iznenađenje!
-Zadnje 3 pobede Betisa nad Barsom:
29.3.2008: 3-2 u ligi
19.1.2011: 3-1 u kupu
11.11.2018: 3-4 u ligi.
-Zadnje 3 pobede Betisa nad domaćinom Barsom:
1998: 1-3 liga
2005: 1-2 superkup Španije
2018: 3-4 liga.
-Treneri Barse sa najmanje poraza u prvih 50 ligaških mečeva:
3 VALVERDE
5 Venejbls i Gvardiola
6 Luis Enrike.
-Barsa je prekinula niz od 42 ligaška meča bez poraza kod kuće! Zadnja 2 poraza:
1-2 Alaves 2016 i 3-4 Betis 2018.
-Kike Setien je 1. trener Betisa koji je pobedio Real i Barsu u gostima u ligi!

BOSS

pre 5 godina

Rakitic,Buskec odmah mogu da idu samo nek stizu ponude.Ko je pratio mec kod drugog gola sve mu je jasno... A Valverde samo da je zdravo,trener taman za Hetafe,Bilbao,Levante itd

Barsa Barsa

pre 5 godina

Cudna utakmica. Betis zasluzeno. Barsa usla opusteno i to im se svetilo, plus podcenili protivnka. Malkom i dalje treba da se uigra, a Leglet rupa, isti je bio i u Sevilji. U ovoj utakmici, samo je dobro da je Mesi dao dva gola, da slabe igre pruzaju sada a ne kad zatreba, da su i dalje prvi, i da su shvatili da treba u svaku utakmicu ozbiljno igrati.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)

Levo krilo*

Pozdrav!

facts

pre 5 godina

Barsa 3-4 Betis, 1. deo

-Barsa protiv Betisa: 75-24-28 na 127 mečeva.
-Barsa protiv Betisa u ligi: 63-21-21 na 105 mečeva.
-Barsa kao domaćin protiv Betisa u ligi: 41-7-5 na 53 mečeva.
-Barsa (7-3-1, 24 boda) je najgori lider Primere u prvih 11 kola od 2005. (Osasuna 8-0-3, 24).
-Valverde (35-12-3) i Kike Setien (22-10-18) 50. put vode Barsu i Betis u Primeri! Barsa je 45. put lider lige od zadnjih 50 kola!
-Valverde je 19. trener koji je 50+ puta vodio Barsu u ligi, a Kike Setien je 12. trener koji je 50+ puta vodio Betis u ligi. Od naših trenera, Broćić (8-4-4, 16 mečeva) i Antić (9-6-3, 18) su vodili Barsu u ligi.
ISTORIJA! Ter Štegen je Nemački golman sa najviše nastupa u istoriji Primere:
92 TER ŠTEGEN
91 Bodo Ilgner.
-Betis je 14 puta igrao na Kamp Nou protiv Barse kao lidera lige: 2-2-10. Pobede:
1-3 1998 i 3-4 2018.
-Pre meča, Suares (9) je dao više golova od celog tima Betisa (8) u ovoj Primeri!
-Kike Setien kao trener protiv Barse: 1-0-5 (po 3 puta je vodio Las Palmas i Betis)!
-Zadnje 2 pobede Kike Setiena protiv Barse:
11.2.1995: Rasing Santander 5-0, dao je 1 gol kao igrač
11.11.2018: 3-4 BETIS, kao trener.
-Barsa nije primila golove u 10 ligaških kola u nizu, još od 1998. (golman: Hesp, trener: Van Gal).
-Zadnji put kada Betis nije primio gol od Barse: 28.9.2002 (3-0 u ligi u Uelvi).

presheva

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....
 (nik., 11. novembar 2018 18:30) 

Oa kad god barsa gubi.. krene krivica odbrane pique i bla bla.. a da su dobili u dva gola messija.. sad bi ti pisao kako covek sam vodi barsu i dobili igru!! posle poklonog penala dao jedan go.. a drugi greska odbrane betisa.. iako messi bio najbolji igrac barse veceras bio ispod proseka sto on igra' od ter stegena do messi i suareza bili su losi veceras

jsx

pre 5 godina

dd
Kako nije bilo kladionica pre pet godina kad su osvojili 100 poena. Kako to da je koliko prosle sezone Siti pobedio skoro sve meceve? A cak i spustaju kvotu na svoje poraze ovako.

neutralni felsh

pre 5 godina

Ono protiv Reala je bila cista slucajnost i dokazivanje igraca Barselone da mogu bez Mesija, da su sutra ponovo igrali izgubili bi
(Uros, 11. novembar 2018 21:30)


sutra, ali malo sutra. tamo negde na prolece, videces da ce barsini da ih oderu na bernabeu. sa mesijem ili bez njega. ne bi im bilo prvi put, naprotiv. nisu oni dokazali da mogu bez mesija, nego su dokazali da mogu protiv reala, i to uglavnom lagano.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43) 

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 23:11)


postovanje, nista manje. zao mi je sto nisam video korekciju. buskets?
moze taj mnogo, ume da ne izgori u akciji, sto kazu - pravi majstori ne prelaze mnogo... njima je bitnije da se dobro postave i da su jaki na potezu. greota je odmarati takve igrace jer su sigurica. vidal je suvise bezglav za start meca, mozda je bolje da je menjao rakitica pa nek mahnita po terenu ko sto zna.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.
(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43)

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!

neutralni felsh

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav! 
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57) 


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.

zvezdoprc

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.

Nikola

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan. Kad god je sudio utakmice izmedju Reala i Barse bilo je kradje.

dd

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!!

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose...

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese!

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!!

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide:

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem!

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???

adgsfbsfbsfbfsbsf

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Kakva je ovo paranoja oko Barse vise. Alo Barsa nije posteno pokrala utakmicu jos od Celzija. To je bilo pre 10 godina??? Kakva vise prica o kradji? Ako Barsa "konstantno krade" sta onda reci za Bajern, Liverpul, Junajted i Juventus svake godine? A o Realu tek ne treba trositi reci, oni ga vala kradu vec skoro ceo 1 vek, pa nikom nista...
Ovo je isto kao ona prica Buskec padavicar, covek sramotno simulirao, ali jednom u zivotu. Stvarno cudo sta propaganda moze da uradi.

BlueBlueBlue

pre 5 godina

Barselona ima sistem nije njima ni bitno dokazali su da mogu da igraju i bez Messija i bez Neymara njima nije problem da izgube ovako jednom u 3 godine.

Ko je izvrsio privatizaciju u Slovackoj ?!?!

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Protiv istog tog Betisa pre par godina im ne priznaju cist gol koji je kasnije presudio da ne osvoje ligu. Idi spavaj dete, nije ti ovo Real Madrid pa da im sudija pomaze svaku utakmicu, ovo je prvi put da su nezasluzeno dali gol ove sezone i odmah se sjate decica. Juventus i Real ti igraju uvece, pazi da se ne uspavas, treba gledati trbusnjake mocnog padavicara.

Vidji

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti. Svaka čast Betisu, pobedio je Barsu, sudije i VAR.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18) VAR postoji i gleda se uvek kod svakog iole sumnjivog gola,sudije koje prate monitore nisu zvale glavnog da gleda snimak jer je prosto sve bilo jasno,ni O od ofsajda. To je jasno i svakome ko malo poznaje pravila,ako voditelj na sportklubu pogresi i nesto ne vidi to ne znaci da je to tako. Zaustavi snimak,pogledaj gde se ko nalazi u odnosu na liniju sisanja trave i ako uspes da premostis zaslepljenost mrznjom prema Barseloni videces da nema ni govora o ofsajdu.

mikica

pre 5 godina

Poslednja dva meca Barselona je zasluzila da izgubi.(realno Rajo ih dobio u igri,ali sreca im nije bila naklonjena)A izgubili su samo jednu.Tako da im je ovo lep uspeh.hahaha Sledeci mec pucaju od Atletika u najbojlem slucaju neresena.

kiki

pre 5 godina

I neko posle priča kako Barsu kradu sudije u La Ligi. Ovo što je danas bilo je sramota. A ovaj sudija je poznati Barsin fan.
(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)


Da se razumemo. Ovaj sudija je ponistio Barsi cist gol za titulu protiv Atletika u zadnjem kolu one 2014 godine kada je Atletiko osvojio titulu na Kamp Nouu - https://www.youtube.com/watch?v=ewX2uhS3t5U

presheva

pre 5 godina

Super utakmica. betis prvo poluvreme mnogo bolji.. mozda i celu utakmicu bolji.. onda presudio penal za barsu faul van 16m.. a sdruge strane pique u prvu polovreme igra rukom nece sudija nit ukluci VAR a i oni nisu nista.. kako kome Betisu zasluzena pobeda

dedza74

pre 5 godina

(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)

Toliko si isfrustriran, ne volis Barselonu a gledas njihove utakmice, jesi gledao i 5-1 protiv Real Madrida?

kkkk

pre 5 godina

Ne vredi ni VAR kad igra Barsa,jer sudija gleda kad treba priznati gol Barsi, a ne proverava kad joj gol treba poništiti.
(zvezdoprc, 11. novembar 2018 18:18)


Kada smo kod VAR-a seti se samo kakav je Barsa dobila crveni protiv Đirone kada su Barsi sudije ukrale 3 boda. Ramos za takve udarce laktom u 90% slucajeva ne dobije ni zuti (npr. pre 2-3 dana protiv Plzena).

presheva

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....
 (nik., 11. novembar 2018 18:30) 

Oa kad god barsa gubi.. krene krivica odbrane pique i bla bla.. a da su dobili u dva gola messija.. sad bi ti pisao kako covek sam vodi barsu i dobili igru!! posle poklonog penala dao jedan go.. a drugi greska odbrane betisa.. iako messi bio najbolji igrac barse veceras bio ispod proseka sto on igra' od ter stegena do messi i suareza bili su losi veceras

Ostap

pre 5 godina

Pa dokle Barsa misli da igra samo sa jednim odbrambenim igracem (Leglen)...? Pikea ne racunam, on je vec tragicno smesan, cak je poceo da kvari i napad (skinuo cistu loptu sa glave Vidalu)! Covek je za cirkus. Alba je teska rupcaga, svi golovi preko njegove strane, a potpuno zatvara i Kutinja i Artura i danas Malkoma...sredina sa Busketsom i Rakiticem neupotrebljiva u odbrani, dok u napadu ne kreiraju nista vec svaku loptu dodaju Mesiju. Roberto, vec i deca vide da nije bek , Suarez mnogo aktivniji bez Mesija... Ovo je bruka gora od Realove na Kamp nou i petice. Trebalo je sesticu da prime...Prosle nedelje ista katasrofa i umalo poraz od Raja... A najsmesniji je trener! Covek ne zna ni gde se nalazi , ni sta se desava na terenu...Otkaz po hitno!

Ma Mesi je bre hobotnica

pre 5 godina

Cekam ove strucnjake da nam objasne kako to da Barsa gubi a Mesi je igrao.Verovatno je Mesi stajao na golu,igrao levog i desnog beka,igrao i zadnjeg veznog hahahaha.....Salu na stranu,ja ne znam kada ce ljudi vise da shvate da ono kada kazu ONE MAN TEAM da je to fraza.Ne moze bre ljudi jedan covek da igra sam protiv 11 igraca pa makar to bio i Mesi.Kada kazemo da je Mesi=Barsa pa nije to bukvalno tako,to samo znaci da je on dusa ove ekipe,da je pokretac,pravi playmaker.U istoriji fudbala nije zabelezeno da je jedan igrac bio jako dobar ili da je bio najbolji a da je igrao u nekoj losoj ekipi,nemoguce je to.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!

Blaugrana[CG]

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme
(mile, 11. novembar 2018 18:51)

Barsu bez vecih oscilacija je vodio jedino Gvardiola u poslednjih 20ak godina. Sta reci nakon ovakvog ludog oktobra. Prvo remi sa Valensijom (gdje su ih udavili), pa onda fudbalske poezije protiv Totenhema, Sevilje, Reala, dva puta protiv Intera... isti roster je igrao derbi za derbijem svaka 3 dana, normalno je da ce malo da zaskripi. Nije problem trener (ubijedjen sam da niko Barsu ne bi vodio bolje od Valverdea sem Klopa i Pepa, ali njih je vjerovatno nemoguce dovesti). Problem je umor, i nevjerovatna zelja i ambicija Betisa koji je zasluzio ovu pobjedu vise od Barse. Ovo nije nista neobicno, jer je Betis sigurno u top 4 ekipe sto se tice igre ove sezone, Setjen pravi fenomenalan projekat. Idu u nastavak LE sigurno, a imaju u Primeri odlicnu priliku da iskoriste ovakvu situaciju i odu u LS sledece godine. Betis je ekipa poput Selte. Dobijaju i gube nemoguce. Milina ih je gledat.

neutralni felsh

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav! 
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57) 


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.

facts

pre 5 godina

2. deo

-Hoakinov 6. gol Barsi, 5. gol Barsi u ligi i 4. na Kamp Nou.
-Hoakin (37 godina i 113 dana) je 5. igrač u istoriji Primere sa 37+ godina, koji je dao gol Barsi i 1. takav od 1.10.2000 (Donato sa 37 godina i 276 dana, Deportivo 2-0).
-Najstariji igrači koji su dali gol Barsi u ligi:
39 god i 223 dan Di Stefano (4-2 Espanjol 1966)
37 god i 276 dan Donato (Deportivo 2-0 2000)
37 god i 162 dan Luis Marin (Granada 2-0 1944)
37 god i 129 dan Huan Vaskes (Selta 6-4 1949)
37 god i 113 dan HOAKIN (3-4 BETIS 2018).
-Betis je 1. put otišao na odmor na Kamp Nou sa 2+ gola prednosti nad Barsom!
-Barsa je 3. put u 21. veku imala 2+ gola zaostatka nakon 45' kod kuće u ligi:
2001: 0-2 Saragosa, na kraju 4-4
2016: 0-2 Valensija, na kraju 1-2
2018: 0-2 BETIS, na kraju 3-4.
-Barsa u zadnjih 28 mečeva nakon 2+ gola zaostatka u prvih 45' kod kuće u ligi: 2-2-24. Pobede:
1940: od 1-3 Valensija do Barsa 4-3
1947: od 0-2 Atletiko do Barsa 3-2.
REKORD! Hoakin (169) je postao igrač koji je najviše puta zamenjen (otišao na klupu) u istoriji Primere! Lista:
169 HOAKIN
168 Gustavo Lopes
154 Ečeberija
150 Ibagasa
148 Huanele.

facts

pre 5 godina

3. deo

-Igrači koji su dali najviše golova sa penala u Primeri:
61 Kristiano (od 72, 84.7% realizacije, 11 promašaja)
56 Ugo Sančes (71, 78.9%, 15 promašaja)
49 MESI (59*, 83.1%, 10 promašaja)
* Mesi je namerno promašio i asistirao Suaresu protiv Selte 2016, pa taj penal nije uračunat.
-Ter Štegen je primio 3+ gola u 13 od 158 mečeva za Barsu.
Bravo je primio 3+ gola na samo 1 od 75 mečeva za Barsu.
-Barsa nije primila 17+ golova u prvih 12 ligaških kola, još od sezone 1974/75!
-Nakon 231 meča, Rakitić je dobio 1. crveni karton u dresu Barse!
-Betis je 1. put kao gost dao 4+ gola domaćinu Barsi (nakon 63 mečeva)!
-Barsa nije primila 4+ gola na Kamp Nou od 12.4.2003, 2-4 Deportivo u ligi. Iznenađenje!
-Zadnje 3 pobede Betisa nad Barsom:
29.3.2008: 3-2 u ligi
19.1.2011: 3-1 u kupu
11.11.2018: 3-4 u ligi.
-Zadnje 3 pobede Betisa nad domaćinom Barsom:
1998: 1-3 liga
2005: 1-2 superkup Španije
2018: 3-4 liga.
-Treneri Barse sa najmanje poraza u prvih 50 ligaških mečeva:
3 VALVERDE
5 Venejbls i Gvardiola
6 Luis Enrike.
-Barsa je prekinula niz od 42 ligaška meča bez poraza kod kuće! Zadnja 2 poraza:
1-2 Alaves 2016 i 3-4 Betis 2018.
-Kike Setien je 1. trener Betisa koji je pobedio Real i Barsu u gostima u ligi!

facts

pre 5 godina

4. deo

Neke velike pobede u gostima Setienovog Betisa (za 14 meseci):
Real 0-1, Sevilja 3-5, Milan 1-2 i BARSA 3-4.
-Kike Setien je jedini trener u zadnjih 10 sezona koji je kao gost pobedio Real i Barsu u ligi!
-Igrači sa najdužim nizom bez poraza kod kuće u Primeri, od debija:
105 Santamarija
92 Puškaš
64 Isidoro San Hose
60 Johan Krojf
51 Feran Olivelja
50 Uli Stielike
47 Garsija Ernandes
46 Marsel Domingo
44 Pedro Kasado i TER ŠTEGEN (niz prekinut).
-Igrači sa najvise zvaničnih golova za 1. tim jednog kluba, po RSSSF-u:
643 Pele (Santos)
573* Gerd Miler (Bajern)
566 MESI (BARSA)
* drugi izvori pišu da je dao 565 zvanična gola za Bajern.
-xG na meču: Barsa 3.5 (+1 pen) - 2.2 Betis.
-Barsa je 1. put izgubila meč iako je Mesi dao 2+ gola! Kriptonit.
-Mesi je 1. put izgubio ligaški meč od Betisa (13-4-1)!
-Mesi protiv Betisa: 20 golova i 7 asist na 20 mečeva (14-4-2)!
-Igrač meča je Mesi (Whoscored 9.2, Sofascore 9.7 i FotMob 9.4).
Sve čestitke i svaka čast Betisu na pobedi.
Izvori: @2010MisterChip, @pedritonumeros, @OptaJose, @laligaennumeros (na tviteru), bdfutbol i worldfootball.
Prošlo je 100 godina od primirja u 1. svetskom ratu. Hvala svim našim ljudima i borcima koji su se borili i dali živote za slobodu!

Pozdrav!

Leo

pre 5 godina

mesi igrac manje. dok ga nije bilo barsa je gazila sve
(mile, 11. novembar 2018 18:13)

Pa dao je 2 gola, a i prislom kolu Barselona je bila jako losa

mile

pre 5 godina

Bez obzira na 5:1 u El Klasiku msm da je Barselona u krizi kakvoj nije bila odavno. Jednostavno, u El Klasiku se dava sve od sebe,a danas na 2:4 igrači Barse se šetaju po terenu... Msm da su pa skoro i oni u slicnoj situaciji kao Real... Doslo je do neke vrste zasicenja, nema konstantne forme

masterkg

pre 5 godina

danas je lova i profit na prvom mestu...i svi se pitaju kako klubovi placaju na desetine miliona evra igrace!!! 

pa kako?pa malo spponzori malo kladionice...pa protivnicki tim i ne zna da je rival odigrao za kladionicu,a tu su jos i pojedinci fudbaleri koji dobijaju veliku lovu da odigraju namerno lose... 

eto zvezda sretna sto je dobila liverpul...a ko bi reko cuda da se dese! 

ubacis rezervni tim barce i pobedili bi betis 3:0 realno...ali ako im kazes NE!onda ce odigrati lose isto kao prvi tim!! 

to tako danas ide...pogledajte realno KOLIKO JE KLADIONICA BILO PRE 20-30g a KOLIKO IH IMA SADA?pa u svakoj vecoj glavnoj ulici ide: 

kladionica,banka,menjacnica,kladionica,banka,menjacnica...u krugu od 200 meatara u mom kraju imate 15 kladionica,ziva istina mozete proveriti nije problem! 

i onda one fudbalske price...ej 200 mil evra za nejmara!! wau 

sam broj kladionica vam sve govori i kako nicu ko pecurke posle kise..pa sta oni misle da smo mi veverice glupanderi neki???
(dd, 11. novembar 2018 19:48)

Pa igraj kontra.....

kopernik

pre 5 godina

Ono kad primis 4 gola od jednog Betisa na Nou Campu i ne zasluuujea da izvucea remi pa taman imao i 68 cistih sansi. Mnogo oscilacija ore svega u odbrani i to se mora popravit. Taj Pike je prvi koji mora dobiti sut kartu i moraju naci konacni pravog desnog beka. Jos kad dodamo da nema Umtitija,eto rez.. bravo za Betis.

Marko

pre 5 godina

Lik vadi Busquetsa ostavlja Rakitica koji kasnije dobija 2 zuti, znaci njemu je najbitniji igrac u ekipi uz Mesija Rakitic, najvise minuta ove sezone bukvalno jedina sansa da izadje Rakitic je da dobije crveni strasno..

neutralni felsh

pre 5 godina

Ono protiv Reala je bila cista slucajnost i dokazivanje igraca Barselone da mogu bez Mesija, da su sutra ponovo igrali izgubili bi
(Uros, 11. novembar 2018 21:30)


sutra, ali malo sutra. tamo negde na prolece, videces da ce barsini da ih oderu na bernabeu. sa mesijem ili bez njega. ne bi im bilo prvi put, naprotiv. nisu oni dokazali da mogu bez mesija, nego su dokazali da mogu protiv reala, i to uglavnom lagano.

facts

pre 5 godina

Barsa 3-4 Betis, 1. deo

-Barsa protiv Betisa: 75-24-28 na 127 mečeva.
-Barsa protiv Betisa u ligi: 63-21-21 na 105 mečeva.
-Barsa kao domaćin protiv Betisa u ligi: 41-7-5 na 53 mečeva.
-Barsa (7-3-1, 24 boda) je najgori lider Primere u prvih 11 kola od 2005. (Osasuna 8-0-3, 24).
-Valverde (35-12-3) i Kike Setien (22-10-18) 50. put vode Barsu i Betis u Primeri! Barsa je 45. put lider lige od zadnjih 50 kola!
-Valverde je 19. trener koji je 50+ puta vodio Barsu u ligi, a Kike Setien je 12. trener koji je 50+ puta vodio Betis u ligi. Od naših trenera, Broćić (8-4-4, 16 mečeva) i Antić (9-6-3, 18) su vodili Barsu u ligi.
ISTORIJA! Ter Štegen je Nemački golman sa najviše nastupa u istoriji Primere:
92 TER ŠTEGEN
91 Bodo Ilgner.
-Betis je 14 puta igrao na Kamp Nou protiv Barse kao lidera lige: 2-2-10. Pobede:
1-3 1998 i 3-4 2018.
-Pre meča, Suares (9) je dao više golova od celog tima Betisa (8) u ovoj Primeri!
-Kike Setien kao trener protiv Barse: 1-0-5 (po 3 puta je vodio Las Palmas i Betis)!
-Zadnje 2 pobede Kike Setiena protiv Barse:
11.2.1995: Rasing Santander 5-0, dao je 1 gol kao igrač
11.11.2018: 3-4 BETIS, kao trener.
-Barsa nije primila golove u 10 ligaških kola u nizu, još od 1998. (golman: Hesp, trener: Van Gal).
-Zadnji put kada Betis nije primio gol od Barse: 28.9.2002 (3-0 u ligi u Uelvi).

BOSS

pre 5 godina

Rakitic,Buskec odmah mogu da idu samo nek stizu ponude.Ko je pratio mec kod drugog gola sve mu je jasno... A Valverde samo da je zdravo,trener taman za Hetafe,Bilbao,Levante itd

Barsa Barsa

pre 5 godina

Cudna utakmica. Betis zasluzeno. Barsa usla opusteno i to im se svetilo, plus podcenili protivnka. Malkom i dalje treba da se uigra, a Leglet rupa, isti je bio i u Sevilji. U ovoj utakmici, samo je dobro da je Mesi dao dva gola, da slabe igre pruzaju sada a ne kad zatreba, da su i dalje prvi, i da su shvatili da treba u svaku utakmicu ozbiljno igrati.

Beograd

pre 5 godina

Dobra igra Betisa sve cestitke na pobedi. Odigrali su maestralno. Ernesto Valvedere nije trener za Barsu. Covek luta jos nije formirao startnu postavu. Prevelike rotacije svaki sledeci mec. Mozda iz ovog poraza izvuku pouku u nastavku lrvenstva. Rakitic ocajan krece se kao baba po terenu. Jos je dobro sto je dobio crveni i sto je iskljucen da ga nd gledamo u sledecem mecu. Buskec isto danas katastrofalan. Roberto mora malo na klupi jer je ocajan u odbrani a da igra Semedo jer je zverka na beku. U svakom slucaju bice interesantna Primera ove sezone. Borba za titulu bice neizvesnija sad kad vodeci klubovi prosipaju vec dobijene utakmice pod znacima navoda.

livin’ on a prayer

pre 5 godina

Ja gledao do početka utakmice sity-united.Bilo 2:0 za Betis.Barsa smorila sa igrom.Za dalje ne znam ne mogu da gresim dušu.A šta reci za odbranu Barse.Samo Barsa aka Radnički stobeks Klupci...

Saj

pre 5 godina

(Nikola, 11. novembar 2018 18:30)

Bas suprotno, ovaj sudija im nije priznao onaj gol prosle sezona gde je lopta bila pola metra u golu.

Borivoje Surdilovic

pre 5 godina

Pa Barsa svaku utakmicu pocinje sa 10 igraca jer ovo sto Pike igra nema veze sa mozgom - Barsa sa njim nikad vise golova u zivotu nije primila , svaku utakmicu ima po 5 kikseva a duel jedan ne moze da dobije 1 na 1 .....dzabe ovi napred daju golove kad majstori nazad uvek za jedan vise mogu da prime......

Blaugrana

pre 5 godina

Betisu svaka cast, ali ipak je ocigledno zasto su ovako razmontirali Barsu:

razlog broj 1 - Valverde genijalac forsira istu trojku u veznom redu 10 utakmica za redom, Artur cak igrao i protiv treceligasa u kupu kralja, danas nisu mogli da potrce od umora, Artur prva utakmica sa vise od jednog pogresnog dodavanja, Buskec najslabija partija u karijeri sto se tice brojki i Rakitic neprimetan osim crvenog kartona

razlog broj 2 - Serdji Roberto, smesan igrac za odbranu, kao da ste uzeli lupam Pedra Rodrigeza i stavili ga na desnog beka umesto na desno krilo, covek je prespor, preslab i nema blage veze sta treba da radi, ali zato je kreativan i salje dobre pasove i nabacaje, umesto na krilu covek igra beka... to je pravi tip igraca koji stvarno ne bi mogao nigde da igra van Barse, a ne kao sto svi kazu Mesi koji bi stvarno dominirao svugde

jsx

pre 5 godina

dd
Kako nije bilo kladionica pre pet godina kad su osvojili 100 poena. Kako to da je koliko prosle sezone Siti pobedio skoro sve meceve? A cak i spustaju kvotu na svoje poraze ovako.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)


alba, levi bek, kao desno krilo... zanimljivo, ali suvise egzoticno i klimavo kad se juri rezultat - za jurenje rezultata ti treba oprobana timska kombinacija uz 1-2 stalna dzokera nego silno tumbanje ekipe u nadi da ce da ubodu neko zrno... tako dolazimo i do debitanta alenje:slazemo se, ne uvodi se nov igrac u stresnim momentima, nego suprotno.
(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43)

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!

Dr Hitch

pre 5 godina

Betis uopste nije losa ekipa, igraju napadacki fudbal i postizu golove na svakoj utakmici, jedino im je odbrana problem, pa redovno i primaju golove, zato su tu gde jesu na tabeli, ali svakako zanimljivi za gledanje i veceras definitivno zasluzena pobeda. I naravno, Hoakinu naklon do poda, ipak je klasa vecna.

nik.

pre 5 godina

Barsa ima četvrtu najgoru odbranu u ligi neverovatno koliko golova primaju, Roberto, Lengle, Pike i Alba ne zna se ko je gori u odbrani....

asdf

pre 5 godina

Ovaj Lo Celso iz Betisa je strasan igrac. Cini se da je na pozajmici iz Psg-a, ili su ga mozda i kupili.
Poslednjih 5-6 utakmica daje golove, sad Barsi, Milanu 2 u 2 utakmice. Pritom veoma kreativan igrac.

TOGEPI

pre 5 godina

Najveća greška na meču je uvođenje Alenje pri rezultatu 2:1. Taman su smanjili prednost na samo jedan gol, a stručnjak (konobar) Valverde ubacuje Alenju da debituje prvi put u ligi ove sezone. Ako je već hteo da napravi neku promenu na sredini terena, jednostavno je trebao ubaciti umesto Busketca, desnog beka Semeda, a u sredinu da prebaci Roberta. I slobodno može da prebaci Albu na desno krilo, a ne da stavlja Munira na desno krilo, a klasičan je napadač. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 18:57)

Levo krilo*

Pozdrav!

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 11. novembar 2018 22:43) 

Poštovanje neutralni felsh-u, napravio sam grešku, mislio sam na levo krilo, ispravio sam grešku u ponovnom komentaru. Slažem se sa tobom, Valverde nikako da uspostavi neku taktiku, čini mi se da more da počne da igra FIFU ili PES Inače još nešto, čini mi se je Vidal trebao da počne utakmicu, da se Busketc malo odmori. Pozdrav!
(TOGEPI, 11. novembar 2018 23:11)


postovanje, nista manje. zao mi je sto nisam video korekciju. buskets?
moze taj mnogo, ume da ne izgori u akciji, sto kazu - pravi majstori ne prelaze mnogo... njima je bitnije da se dobro postave i da su jaki na potezu. greota je odmarati takve igrace jer su sigurica. vidal je suvise bezglav za start meca, mozda je bolje da je menjao rakitica pa nek mahnita po terenu ko sto zna.