1. Bravo Alaves !

    Nadao sam se ovome.

    Navijao sam za ove momke jos kada su usli u 1 ligu. Havi Moreno nestvaran talenat napadaca. Legendarno funale kupa UEFA gde su na produzetke izgubili nesrecno autogolom mladog Krojfa.
    (viktor, 8. oktobar 2018 15:49)

    # Link komentara

  2. Hrvati da vise nikada nista ne uzmu, uzeli su vec mnogo.
    (Milojko, 7. oktobar 2018 23:30)

    # Link komentara

  3. @pprvi dan skole u Svedskoj
    Pre će biti da su bez sudija ništa ili ajd ipak u rangu sa Benfikom. Sa sudijama su u rangu Barselone. Još kad ne bi dobili brdo penala i kad ne bi poništili čiste golove Barsi, imali bi duplo manje bobova..o lš i Čakiru, Oliveru itd da ne pričamo, bar dve od tri uzastopne titule su im poklonili....kapiraš?
     (xxcx, 7. oktobar 2018 15:20)

    # Link komentara

  4. Cuj ove sto spominju osvojene titule u ligi sampiona.Tu vam fali nekoliko igraca:CAKIR,OLIVER....
    (Bruka, 7. oktobar 2018 13:12)

    # Link komentara

  5. "modric nebi bio ni u idealnom sastavu da je hr ispala od danske i to je činjenica".. Dragi jovo, to je misljenje(s kojim se slažem) Al nije cinjenica, činjenica je da je izabran za najigraca SP. Piksi je bio najbolji je misljenje, rekreativac u Japanu od 27g. je cinjenica, tadic moze mijenjat modrica u Realu je misljenje, rotacija u southamptonu i Nizozemska je cinjenica. Razlucuješ sad?
    (Pomoc, 7. oktobar 2018 11:56)


    Onda verovatno kapiras i cinjenicu da Hrvatska u klupskom i reprezantivnom fudbalu, i to u BILO KOJOJ kategoriji, nema nijednu jedinu titulu, dok Srbija ima nekoliko. Najnovije titule u mladjim kategorijama su osvojene u bas ovoj deceniji. Da, zamisli, i za nas je to iznenadjenje!

    Prema tome, ne bih se ja mnogo pozivao na "cinjenice" da sam na vasem mestu, moze da bude opasno...
    (Doprvak, 7. oktobar 2018 12:31)

    # Link komentara

  6. (F16, 7. oktobar 2018 10:25)

    mislim da je poruka bila da prvi, najvazniji igrač iz poražene ekipe dobija tu nagradu, što nije daleko od istine. nekad je to zasluženo, često i nije, ali se dešava često.
    (wiener, 7. oktobar 2018 12:01)

    # Link komentara

  7. Gde je najbolji ograc sveta Luka??? Gde su mu golovi i iasistencije??? Hahahaha koja prevara sto je uzeo tu Nagradu Mbapeu!!!
    (Andra, 7. oktobar 2018 11:58)

    # Link komentara

  8. "modric nebi bio ni u idealnom sastavu da je hr ispala od danske i to je činjenica".. Dragi jovo, to je misljenje(s kojim se slažem) Al nije cinjenica, činjenica je da je izabran za najigraca SP. Piksi je bio najbolji je misljenje, rekreativac u Japanu od 27g. je cinjenica, tadic moze mijenjat modrica u Realu je misljenje, rotacija u southamptonu i Nizozemska je cinjenica. Razlucuješ sad?
    (Pomoc, 7. oktobar 2018 11:56)

    # Link komentara

  9. Oporavak od finala svjetskog je tezak, apeliram na Bjelogrlica, Montevideo s finalnom utakmicom u kojoj Srbi gube prevarom, protivnici bacili prasinu u oci.. Nema veze jer je i prvi bajka koja lijeci '98.
    (Drzte se, 7. oktobar 2018 11:48)

    # Link komentara

  10. Sada i najveci kriticar Ronalda moze da vidi koliko je on znacio za ekipu.A sto se tice dodele zlatne lopte, Modric je sjajan igrac, ali za klasu ispod Ronalda ili Mesija. Nije mi jasno po kom kriterijumu je on dobio zlatnu loptu, kada je i statisticki losiji od Ronalda?
    (Gru, 07. oktobar 2018 11:09) Modric je statisticki losiji od 200 igraca...po toj vasoj statistici igraci poput Zidana,Inijeste,Pirla i ostalih kao i da nisu igrali fudbal. A sto se tice Ronalda,Real je sa njim obicno u decembru zaostajao 10-ak bodova iza Barse,nije ovo nista novo.
    (Miloš, 7. oktobar 2018 11:44)

    # Link komentara

  11. Oni sad imaju veći motiv nego prošle godine iz razloga što žele da dokažu da mogu i bez Ronalda jer ako ove godine ne uzmu trofej svi ostali padaju u vodu jer će ispasti da su ih osvojili zahvaljujući Ronaldu
    (habib, 7. oktobar 2018 09:30)


    To zavisi najvise o sudijama...
    (heh, 7. oktobar 2018 11:29)

    # Link komentara

  12. Sada i najveci kriticar Ronalda moze da vidi koliko je on znacio za ekipu.
    A sto se tice dodele zlatne lopte, Modric je sjajan igrac, ali za klasu ispod Ronalda ili Mesija. Nije mi jasno po kom kriterijumu je on dobio zlatnu loptu, kada je i statisticki losiji od Ronalda?
    (Gru, 7. oktobar 2018 11:09)

    # Link komentara

  13. pod lopateguijem je porto zaredjao više sezona za redom bez bilo koje titule (uključujući i kup, kup lige i superkup) po prvi put od čini mi se 1987. pre njega je svake sezone bila po bar jedna.
    (wiener, 7. oktobar 2018 10:59)

    # Link komentara

  14. kada su crnogorca pitali za gomilu ordena koje nosi objasnio je..ovi sa macevima sam dobio na ovaj sa orlovima, njega sam dobio na ova dva mala a njih jer ni jedan drugi nijesam ima..eto to je rvati moji prica o modricu, dobio je po ustaljenoj praksi utesnu nagradu na svetskom prvenstvu kao prvi iz porazene ekipe, onda je na to dobio titulu ....jasnije ili da crtam, ok malo je sujeta povredjena ali istina je jedna, vozdra 
    (braske, 07. oktobar 2018 03:44) 


    E svaš se od vas Srba može pročitati. Modricu utješna nagrada po prvi puta iz poražene ekipe.
    Evo ti iz glave da ne googlam. Ronaldo 98 Francuska prvak i Diego Forlan 2010, a Urugvaj četvrti na tom SP-u.
     (F16, 7. oktobar 2018 10:25)

    # Link komentara

  15. Luka Modric nije i nikada neće biti najbolji fudbaler na svetu.Tačka.
    (Vladimir NS, 07. oktobar 2018 09:34)

    Možeš ti tačkat do sutra, zvanicno Modrc je najbolji na svetu bez tačke
     (pupi, 7. oktobar 2018 10:09)

    # Link komentara

  16. kada su crnogorca pitali za gomilu ordena koje nosi objasnio je..ovi sa macevima sam dobio na ovaj sa orlovima, njega sam dobio na ova dva mala a njih jer ni jedan drugi nijesam ima..eto to je rvati moji prica o modricu, dobio je po ustaljenoj praksi utesnu nagradu na svetskom prvenstvu kao prvi iz porazene ekipe, onda je na to dobio titulu ....jasnije ili da crtam, ok malo je sujeta povredjena ali istina je jedna, vozdra
    (braske, 07. oktobar 2018 03:44)

    e vidi se koliko pratiš nogomet, nije to Modricu utješna nagrada poraženom...i prije su dobijali nagrade za najboljeg igraca SP-a cak i polufinalisti.
     (gtfdrew, 7. oktobar 2018 09:56)

    # Link komentara

  17. Ovi Hrvati, nikada vise nece nista osvojiti ni u jednom bitnom sportu. Mozda im se posreci u vaterpolu ali doziveli su "nacionalno praznjenje" nakon onog srecnog finala i onog lakog poraza da sad nemaju vise osnovnoga goriva "bega od istorijske anonimnosti pred svetskom zajednicom". Novi i mali narodi/drzave nisu dzaba novi i mali. Uspeh kratkog veka. Zivi bili pa videli.
    (bruder, 07. oktobar 2018 08:18)

    A koji su po tebi bitni i nebitni sportovi?. Vi smatrate bitnim sportovima u kojima ste vi dobri. vaterpolo, odbojka i rukomet za mene su potpuno nebitni sportovi.
     (qure, 7. oktobar 2018 09:48)

    # Link komentara

  18. Bez Ronalda real je tim u rangu barcelone ili benfike...inace da objasnim nekima koji tvrde da je primera isto sto i CL...jedna CL vredi 15 primera cisto da znate?
    (pprvi dan skole u Svedskoj, 7. oktobar 2018 09:40)

    # Link komentara

  19. Luka Modric nije i nikada neće biti najbolji fudbaler na svetu.Tačka.
     (Vladimir NS, 7. oktobar 2018 09:34)

    # Link komentara

  20. Stvarno smarate sa pričom kako nemaju motiva odnosno da su zasićeni sa osvojenih tri titule za redom champions lige. Oni sad imaju veći motiv nego prošle godine iz razloga što žele da dokažu da mogu i bez Ronalda jer ako ove godine ne uzmu trofej svi ostali padaju u vodu jer će ispasti da su ih osvojili zahvaljujući Ronaldu
    (habib, 7. oktobar 2018 09:30)

    # Link komentara

  21. Umesto blebetanja o Modriću i Hrvatima,imam nagradno pitanje:Zašto je Zidane napustio Real u trenucima najveće slave!?Pa naravno,znao je stari lisac da nakon tri titule prvaka Evrope redom,sledi pad.Između ostalog i zbog zasićenosti njegovih zvezda."Veliki" Ronaldo tu nebi ništa promenio.Nije ni u Juventusu glavni,bar za sada.Na kraju krajeva,niti veliki Mesi nije sa svojom Argentinom uradio NIŠTA!
    (Valter, 7. oktobar 2018 09:00)

    # Link komentara

  22. U politiku i fudbal se svi razumeju... vidi se iz prilozenog.
    (Slovenija, EU, 7. oktobar 2018 08:51)

    # Link komentara

  23. Po nepisanom pravilu znaci da danas ni Barsa ne pobedjuje
    (Kladionice, 7. oktobar 2018 08:42)

    # Link komentara

  24. Ovi Hrvati, nikada vise nece nista osvojiti ni u jednom bitnom sportu. Mozda im se posreci u vaterpolu ali doziveli su "nacionalno praznjenje" nakon onog srecnog finala i onog lakog poraza da sad nemaju vise osnovnoga goriva "bega od istorijske anonimnosti pred svetskom zajednicom". Novi i mali narodi/drzave nisu dzaba novi i mali. Uspeh kratkog veka. Zivi bili pa videli.
    (bruder, 07. oktobar 2018 08:18)
    Никад не навијам за Хрвате али ти си липио сада. Хрвати су на последњој олимпијади узели више медаља од нас. Бољи су у рукомету, имају бољи савез. У ватерполу наравно да могу узети злато, јер им се вратио најбољи играч а ми имамо смену генерације. За фудбал већ нисам сигуран. Али у сваком случају није наше да се бавимо њима него да видимо где ми грешимо. А у фудбалу ми имамо лош савез.
     (Гиле, 7. oktobar 2018 08:33)

    # Link komentara

  25. Otisli zidan i ronaldo istorija reala je gotova odlaze ramos isko benzema marselo i od kluba ostace samo ime...
    (Mane, 7. oktobar 2018 08:24)

    # Link komentara

  26. Ovi Hrvati, nikada vise nece nista osvojiti ni u jednom bitnom sportu. Mozda im se posreci u vaterpolu ali doziveli su "nacionalno praznjenje" nakon onog srecnog finala i onog lakog poraza da sad nemaju vise osnovnoga goriva "bega od istorijske anonimnosti pred svetskom zajednicom". Novi i mali narodi/drzave nisu dzaba novi i mali. Uspeh kratkog veka. Zivi bili pa videli.
     (bruder, 7. oktobar 2018 08:18)

    # Link komentara

  27. @16
    Izgleda da su Srbi svojim sportskim uspesima tebi vec skratili zivot 10 god.
    (Roberto Baggio, 7. oktobar 2018 07:18)

    # Link komentara

  28. Real više nema igrača koji može rutinski da reši utakmicu, nema nekoga ko će da preuzme kada ne ide, sam da završi sve... Nema više 30 sigurnih golova, 10+ asistencija i ko zna koliko učestvovanja u akcijama koje vode do gola...
    Luku ostavite na miru, momak je svetska klasa, možda više nije na onom nivou od ranije ali prosto godine su tu, 33, nisu svi Ronaldo pa da stare tako dobro... Realov najveći problem jeste zasićenje pojedinih igrača, tj. nosilaca igre, pa i njihove godine, Ramos 30+, Benzema 30+, Modric30+, Marselo na ivici 30...treba im sveža krv, jeste Liga Šampiona najvaznija na svetu ali kada je osvojiš 3 puta za redom ume to i da smori pomalo...
     (PeroTreger, 7. oktobar 2018 06:52)

    # Link komentara

  29. Imamo najboljeg nogometaša na planeti, Imamo boljeg košarkaša u povijesti od samoproglašene nacije "zemlje košarke"
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (lol, 6. oktobar 2018 23:17)

    Ali i dalje nas ne mozete dobiti...hahaha
    (Gospodin, 7. oktobar 2018 06:49)

    # Link komentara

  30. Nemojte da prozivate Modrica.Prvo on je apsolutno zasluzio nagradu za najboljeg a drugo ne ocekuje se od njega da daje golove ,nije on napadac.Njegova nagrada za najboljeg je zasluzena za razliku od Penalda kome su poklonjene poslednje dve zlatne lopte pa je tako Mesi poslednje dve godine pokraden.Ali ima Mesi leka i za to,ako se zlatne lopte mogu pokloniti Penaldu postoji nesto sto ne moze,a to su zlatne kopacke (jer da bi igrac osvojio zlatnu kopacku mora biti najbolji strelac evrope).Pre samo dve godine Penaldo je imao 4 a Mesi 3 zlatne kopacke.Mesi je osvojio dve uzastopne zlatne kopacke i sada ih ima 5 (jednu vise od Penalda).Mocni ljudi uefe i fife koji godinama guraju Penalda ne mogu nista protiv Mesijeve magije!!!!A za ove sto kazu da Penaldo fali Realu neka pogledaju koliko su primera osvojili oni za vreme Penalda.Dve za devet godina,eto koliko im on "fali".
    (Najveca pravara od igraca (nije u pitanju Modric), 7. oktobar 2018 06:22)

    # Link komentara

  31. kada su crnogorca pitali za gomilu ordena koje nosi objasnio je..ovi sa macevima sam dobio na ovaj sa orlovima, njega sam dobio na ova dva mala a njih jer ni jedan drugi nijesam ima..eto to je rvati moji prica o modricu, dobio je po ustaljenoj praksi utesnu nagradu na svetskom prvenstvu kao prvi iz porazene ekipe, onda je na to dobio titulu ....jasnije ili da crtam, ok malo je sujeta povredjena ali istina je jedna, vozdra
     (braske, 7. oktobar 2018 03:44)

    # Link komentara

  32. Nije nego je sms najbolji ili mitrogol iz giganta fulhama,haha.
    (Yole, 06. oktobar 2018 23:02)

    Nisu ali Mesi svakako zasluzuje da osvoji taj trofej najboljeg.
     (BODIBOND, 7. oktobar 2018 02:19)

    # Link komentara

  33. Mario Mandzukic ima više golova od Ronalda u Juventusa a što se tiče "šestice" tu nam nije igralo pola momčadi, mi smo svjetski doprvaci i izgubili smo prijateljsku prije EP-a, istog EP-a na kojem vas nema 20 godina.

    Inače tu Španjolsku od koje smo popili šesticu smo dobili na prošlom EP sa B sastavom protiv njihovog A pa ne vidim što je spominjete
    (Splicone, 7. oktobar 2018 02:16)

    # Link komentara

  34. Lik mrtav hladan- mislim da je rekao miki da se zove- kaze da je pitanje koliko 'oni koji su izabrali modrica znaju fudbal'. Ponovimo ovo jos jednom; oni koji su izabrali modrica upitno je koliko poznaju fudbal i HReprezentaciju!
    Ne samo da je taj komentar prosao, nego je dobio likeove. :D
    Ljudi, jel vi pratite nogomet? :D imate polozenu vozacku? Prosli ste iq test? Imate internet? Nemojte sad 'bato, komsija mi presjeko kablove'.
    Modrica su birali igraci, evo messija mu je dao max br bodova, selektori, novinari i navijaci. Ovi posljednji nalaze se u kategoriji instagram idiota koji nogomet 'prate' na osnovu popularnosti i statistike, kao da prate big brother, ali dovesti u pitanje glasanje selektora i kapetana? Ozbiljno? :D
    Da li je tragedija sto xavi i iniesta nisu dobili? Naravno. Ali neke okolnosti su se poklopile; messi je bio nevidljiv u sudaru hr i argentine; penaldo je ispao rano.
    Hr je otisla u finale sto je najveca senzacija svjetskog nogometa jos od urugvaja 1950. Mozda ne toliko radi samih igraca, koji su zaista vrhunski, nego radi situacije oko ekipe uoci sp, pritiska, nedostatka love i baze od 5 mil stanovnika.
    I vi 10-ku reala dovodite u pitanje. Igraca koji je esencijalni dio druge najbolje generacije u povijesti jednog takvog kluba. Radi cega, loseg uvoda u sezonu, iako on niti nije odgovoran za zabijanje golova?
    Takve iste komentare mogli ste kucat svaki put kad je messi izgubio utakmicu, kao 'jel najbolji' ;D
    (Ljudi moji, jerry to mo guuuuuce?!?!?!, 7. oktobar 2018 01:48)

    # Link komentara

  35. Ivan, 6.

    Nemoj biti smijesan. Na nevaznoj utakmici.Nasi su bili umorni, pijani poslje slavlje i to je to. Mi jesmo vicesampioni svijeta i pokazali smo kad treba i kako treba. Mi smo pobjedili i nadmasili sve ekipa osim u finale borili do kraja. MI ne trebamo dokazati vama nista imas cinjenice i moze pogledat gdje god hoces bilo na internet bilo na T.V. . Vama izgleda da cete muciti taj srebro vec dugo ako hocete prikazat da ovaj jednu nevaznu utakmicu je vaznije od svih utakmice na SP. Ne znaci nista.
    (D, 7. oktobar 2018 01:32)

    # Link komentara

  36. Skoro sam napisao na jednom postu da luka Modrić nije ni do kolena Ronaldu, i da je on bio najslabija karika , jer smo na faksu radili utakmice Reala gde su najviše netačnih pasova od Modrića. Dobar je on igrač, ali ima još bar 30 bolji od njega. Drugo sam napomenuo da je benzema klasičan ziceraš i da bez dobrog saigrača on ne zna da da gol. I na kraju trener, Zidan i njegov autoritet na ekipu. Jel sad shvatate da Modrić ne može da reši situaciju sam na sredini terena, jel vam sad jasno zašto je Ronaldo ( ma koliko ga svi pljuvali ) jedan od top 3 igrača trenutno, jel vam sad jasno šta je Zinedim Zidan kao trener. Jel vam jasno? E sad realovci plačite. Prodali ste Ronalda za smešne pare. Ako Neymar vredi 222m€ onda Ronaldo vredi 1.222m€
     (chema, 7. oktobar 2018 01:19)

    # Link komentara

  37. Zar stvarno toliko boli ....pa zar je toliko bitno ....pa tu su ljudi koji su u nogometu cijeli život,profesionalci.... dali nagradu modricu i hrvatska je dosla do finala najvećeg svjetskog sportskog događaja ....jel tesko to priznat .....pa ovdje nitko teodosica ,jokica ili vasu rep.ne smatra prevarama dapace sasvim suprotno ......jel stvarno da nitko ne smije bit bolji od vas.....ili je netko briku uplatio,,il najk vodi kampanju r.federera,,il' vas se tuce jer ste naglasali mnogobrojnije na stadionu .....jer shvacate od kud sve proizlazi ....???
    (Kajverson, 6. oktobar 2018 23:36)


    Ama ja ne razumem sta cete vi uopste na nasim portalima, i sta vas briga sta mi mislimo.
    (Doprvak, 7. oktobar 2018 00:01)

    # Link komentara

  38. Jolo ja ti zaista najiskrenije tvrdim i ne lažem te kada kažem da zaista nemam nimalo razloga da budem ljubomoran prema "najboljem igraču sveta" koji gubi sa 0:6 u reprezentaciji koju on predvodi i kojoj je kapiten, i kada i sa klubom gubi od jednog malenog Alavesa. Zašto bi bio zbog toga ljubomnoran? Pa ni zašta naravno! Zato i nisam ljubomoran, ravnodušan sam prema tim stvarima, ne privlače mi nimalo pažnje ni po čemu i ove komentare sam ostavio isključivo zbog toga jer sve VRI ovde od vas u pokušajima da nam dokažete da je crno belo a belo crno. NE BIVA Jolo, ne budite toliko nasrtlčjivi, pogledajte činjenicama u oči. Nije zdravo biti nasrtljiv, prepotentan. Aj bok.
    (Dečko sa Istoka, 06. oktobar 2018 23:23)

    Nemamo mi vama šta dokazivat, zvanicno Modric je najbolji nogometaš na planeti, ako ne vjeruješ odi pa provjeri. Šteta što se samo dva Srbina pitaju za izbor najboljeg nogometaša, od mogucih 10 bodova Modric je dobio samo jedan, a znamo i prema rezultatima Srpskog nogometa vidimo koliko su Srbi srtucni za nogomet.
     (bvcxydsa, 6. oktobar 2018 23:55)

    # Link komentara

  39. Dje si Modricu, najbolji fudbaleru svih vremena?! E moja UEFA-o...
     (info, 6. oktobar 2018 23:48)

    # Link komentara

  40. @lol vi ni ne znate sta je to kosarka, naglo ste prestali da pratite nakon 1995.
    (@samoproglaseni, 6. oktobar 2018 23:47)

    # Link komentara

  41. ovi jedva docekali prozivati modrica,kao da je on stavio benzemu,odriozolu u ekipu..
    (Zigzag, 6. oktobar 2018 23:38)

    # Link komentara

  42. @ Dečko sa istoka

    Vidiš nije to obično "smejanje" nego zavist.Eto ja se vama nikad ne bi smijao što se tiče košarke di ste puno bolji od nas.Vi se zamislite smijete igračima koji su viceprvaci svijeta dok vas nema nigdi na nogometnoj mapi.Evo i Rakitić najbolji igrač Barce u prošloj sezoni.Eto opet se smiji,Modrić u 5 g 4 puta prvak Evrope,smiji se.I zamisli Hrvatska izgubi od giganta Španjolske bez 4 igrača iz prvih 11 u nebitnoj utakmici.Nemojte bit ljubomorni,nije to zdravo.
    (Yole, 6. oktobar 2018 22:59)

    Jole, zaista mislim da zaista preteruješ. Niko od nas objektivnih ne tvrdi niti nam pada na pamet da tvrdimo da smo sada trenutno bolji od vas u nogometu-fudbalu, ali Jole, daj malo budi realan molim te, ne sme VICEšampion sveta sebi NIKADA da dopusti da izgubi sa 0:6 jer time BACA TAMU na to srebro, definitivno! Utakmica sa Španijom vam nije bila trening utakmica zatvorenog tipa, već zvanična utakmica Lige Nacija, u toj Ligi Nacija vidimo da sve repke grizu bukvalno, pogledaj Francusku svetskog šampiona sa koliko motiva i žara je nastupila u prve dve tekme Lige Nacija i sa koliko moćnim sastavom je izašla. A ni vi protiv Španije niste bili nimalo u lošem sastavu, "nabolji igrač Barse prošle sezone" i "nabolji igrač sveta prošle sezone" su vam bili u timu u toj utakmici i vi opet POPILI LAGANIH 6 KOMADA! To jeste sramota, priznali to sebi ili ne, to je činjenica!
    (Ivan, 6. oktobar 2018 23:37)

    # Link komentara

  43. Zar stvarno toliko boli ....pa zar je toliko bitno ....pa tu su ljudi koji su u nogometu cijeli život,profesionalci.... dali nagradu modricu i hrvatska je dosla do finala najvećeg svjetskog sportskog događaja ....jel tesko to priznat .....pa ovdje nitko teodosica ,jokica ili vasu rep.ne smatra prevarama dapace sasvim suprotno ......jel stvarno da nitko ne smije bit bolji od vas.....ili je netko briku uplatio,,il najk vodi kampanju r.federera,,il' vas se tuce jer ste naglasali mnogobrojnije na stadionu .....jer shvacate od kud sve proizlazi ....???
    (Kajverson, 6. oktobar 2018 23:36)

    # Link komentara

  44. Gde je naj FIFA igrac? Pogledajte samo Mesija sada u poslednjoj utakmici LS koliko je dobar igrac pa i Ronaldo u A Seriji ako ne strelac onda ucesnik i asistent u golovima Juventusa. JA bih verovatno Luku Modrica stavio u naj tim sveta trenutno ali za najboljeg igraca veoma tesko, i ova titula sto je dobia za naj igraca je veoma upitna, cak mislim da je pitanje da ti sto su mu je dodelili da li poznaju dovoljno fudbal, pa i Hrvatsku reprezentaciju koja jeste ucesnik finala SP ali zahvaljujuci tome sto imaju vema jaku i kvalitentnu reprezentaciju - igrace koji igraju u Liverpulu, Barseloni, Atletiku, Interu, Juventusu, Milanu i jos par veoma jakih klubova u Spaniji, Italiji, Nemackoj. Dakle pored srecnih okolnosti od osmine preko polu finala (relativno lak zreb do finala) i kvalitetnih igraca smatranje da je Luka Modric zasluzan za finale SP je u nivou nepoznavanja fudbala. Niti je Hrvatska slaba reprezentacija i svedena na jedno ime niti je do finala imala top protivnika.
    (miki, 6. oktobar 2018 23:31)

    # Link komentara

  45. hrvatska je viceprvak i modric je najbolji igrac 2017/18 i najbolji igrac sp-a.ne igraju samo napadace na terenu.messi i ronaldo su najbolji napadace a modric je najbolji veznjak.nije fudbal za vas.
     (cgnatoieu, 6. oktobar 2018 23:24)

    # Link komentara

  46. @ (Yole, 6. oktobar 2018 22:59)

    Jolo ja ti zaista najiskrenije tvrdim i ne lažem te kada kažem da zaista nemam nimalo razloga da budem ljubomoran prema "najboljem igraču sveta" koji gubi sa 0:6 u reprezentaciji koju on predvodi i kojoj je kapiten, i kada i sa klubom gubi od jednog malenog Alavesa. Zašto bi bio zbog toga ljubomnoran? Pa ni zašta naravno! Zato i nisam ljubomoran, ravnodušan sam prema tim stvarima, ne privlače mi nimalo pažnje ni po čemu i ove komentare sam ostavio isključivo zbog toga jer sve VRI ovde od vas u pokušajima da nam dokažete da je crno belo a belo crno. NE BIVA Jolo, ne budite toliko nasrtlčjivi, pogledajte činjenicama u oči. Nije zdravo biti nasrtljiv, prepotentan. Aj bok.
    (Dečko sa Istoka, 6. oktobar 2018 23:23)

    # Link komentara

  47. Ivan Rakitić je dobitnik nagrade koja se svake godine dodeljuje nekome od prvotimaca Barse za njegove nastupe i ponašanje na terenu u protekloj sezoni (tj. 2017/18).
    Nigde ne pise da je dobio nagradu za najboljeg igraca Barse prosle sezone, ovo je zapravo fer plej nagrada. Pored zivog Mesija, da Rakitic bude proglasen za najboljeg igraca Barse prosle sezone? Daj, koristite mozak za razmisljanje. Cak ni Modric nije zasluzio da bude proglasen za najboljeg igraca, ali to je vec neka druga prica. Azar i Grizman su bili najbolji na SP, a ne Modric.
    Varan je osvojio i LS i SP.
    (CCCC, 6. oktobar 2018 23:21)

    # Link komentara

  48. Imamo najboljeg nogometaša na planeti, Imamo boljeg košarkaša u povijesti od samoproglašene nacije "zemlje košarke"
     (lol, 6. oktobar 2018 23:17)

    # Link komentara

  49. Šta bi tek bilo da je Real zadržao Ronalda i prodao najboljeg igrača a svetu Modrica. Verovatno ni sada tavorio na dnu tabele ali na sreću ima Najboljeg U.S gojim redovima
    (tiberije, 6. oktobar 2018 23:16)

    # Link komentara

  50. Kako boli Lukina nagrada i nagrade...
    (Nagrada, 6. oktobar 2018 23:05)

    # Link komentara

  51. @ BODIBOND

    Nije nego je sms najbolji ili mitrogol iz giganta fulhama,haha.
     (Yole, 6. oktobar 2018 23:02)

    # Link komentara

  52. Rakitic proglasen za najboljeg igraca Barcelone za proslu sezonu.
    Izgleda da CIA i Vatikan rade punom parom.
    Pa kako Raketa pored Mesija??
    Sve samo da se Srbima napakosti!!
    (Raketa, 6. oktobar 2018 22:37)

    Па Ракитић по пореклу и јесте Србин, и добар је фудбалер, бољи од Месија свакако није, али је више него добар.
    (marko, 6. oktobar 2018 23:00)

    # Link komentara

  53. @ Dečko sa istoka

    Vidiš nije to obično "smejanje" nego zavist.Eto ja se vama nikad ne bi smijao što se tiče košarke di ste puno bolji od nas.Vi se zamislite smijete igračima koji su viceprvaci svijeta dok vas nema nigdi na nogometnoj mapi.Evo i Rakitić najbolji igrač Barce u prošloj sezoni.Eto opet se smiji,Modrić u 5 g 4 puta prvak Evrope,smiji se.I zamisli Hrvatska izgubi od giganta Španjolske bez 4 igrača iz prvih 11 u nebitnoj utakmici.Nemojte bit ljubomorni,nije to zdravo.
     (Yole, 6. oktobar 2018 22:59)

    # Link komentara

  54. Eto ga Real sa velikim zvezdama Bejlom, Benzemom, Marijanom... Smesan, ali bas onako smesan tim koji, naravno, ne zna ds postigne gol kad je bitno. Kao sto sam i govorio da ce biti kad su se ljubitelji madridjana nalupali minusa. Geret Bejl veliki igrac... Vic decenije... Plus amater na klupi. Ali ne sutira Lopategi na gol...
     (impeRAtor, 6. oktobar 2018 22:53)

    # Link komentara

  55. srbi o fudbalu i modricu hahaha.znamo sms je najbolji igrac haha.
    (podgorica, 06. oktobar 2018 22:42)

    Još da ih vi otresete u LN, pa da im skratite život za deset godina.hahaha
     (F16, 6. oktobar 2018 22:49)

    # Link komentara

  56. Modrinhov zadatak nisu golovi. Da je benzema dobio zlatne lopte, pa da covjek razumije komentare kako je epic fail u napadu jer ne moze pogodit ni ocean.
    Mod je dobio priznanje iskljucivo radi sp, a to je ipak nesto puno, puno vise od lp.
    Kad dodete u finale sp, shvatit cete.
    Oh, wait,,, :D
    (Pijani zlotvor, 6. oktobar 2018 22:46)

    # Link komentara

  57. Ti nekog prozivas

    Otkud ti to, nemam veze s tim.
    Ovo je presmijesno sta radite.
    (drago, 6. oktobar 2018 22:45)

    # Link komentara

  58. Modric i Hrvatska, najveca prevara u istoriji fudbala.
    (Doprvak, 06. oktobar 2018 21:27)

    Šta bi vi dali da imate igraca k'o Modrica i rezultate Hrvatske reprezentacije.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (F16, 6. oktobar 2018 22:28)


    A tek F16 sto bismo voleli da imamo...
    (Very stable genius, 6. oktobar 2018 22:45)

    # Link komentara

  59. Realno Modric nije ni medju deset najboljih. On je od Mesija i Ronalda dosta daleko. Ni na svetskom nije bio najbolji... da su izgubili na penale od Danske ne bi bio ni u timu prvenstva. Realu se vraca sto je lobirao za njega a protiv Ronalda. Real je prosecan tim ovako. Nista vise
     (Igorko, 6. oktobar 2018 22:45)

    # Link komentara

  60. Čekaj, kako je Real izgubio ponovo? Ja sam mislio da su sada puno bolji bez Ronalda, da zvanično najbolji igrač na svetu može uvek da pobedi? Kako to je imaju 14 bodova iz 8 utakmica, izgube super kup i gube od CSKA? Ne, stručnjaci će opet govoriti da su ipak bolji bez Ronalda
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ajzak, 6. oktobar 2018 20:52)

    A kako to da je taj veliki "Ronaldo", kako je neko napisao dole, doneo samo 2 titule u Spaniji? Dao je dosta golova, to stoji, al de su trofeji u prvenstvu. Samo mi odgovorite sto objektivnije, ako je moguce.
    (neko iz mase, 6. oktobar 2018 22:42)

    # Link komentara

  61. srbi o fudbalu i modricu hahaha.znamo sms je najbolji igrac haha.
     (podgorica, 6. oktobar 2018 22:42)

    # Link komentara

  62. Rakitic proglasen za najboljeg igraca Barcelone za proslu sezonu.
    Izgleda da CIA i Vatikan rade punom parom.
    Pa kako Raketa pored Mesija??
    Sve samo da se Srbima napakosti!!
    (Raketa, 6. oktobar 2018 22:37)

    # Link komentara

  63. Jel igrao " najbolji"?!
    (MadVlad, 06. oktobar 2018 20:45)

    Igrao je i bio je najbolji u Realu. Možeš provjeriti.
    (@, 6. oktobar 2018 22:14)

    Čekaj, jedan od vas kaže da nije bio večeras najbolji u Realu, kažu da je Kros bio najbolji, da je imao ocenu 7,5 a Modrić ocenu 7,4! Znači dogovorite se da li je ili nije bio najbolji! Osim toga, zaista je presmešno da tim u kome nastupa "najbolji igrač sveta" gubi utakmice čak čak i od jednog Alavesa koji ima milion puta manji budžet od njih i milion puta jeftinije i lošije igrače od njih. Razmislite malo o tome i prihvatite tu činjenicu.
    (Ivan, 6. oktobar 2018 22:36)

    # Link komentara

  64. Zakazale im sudije. To je Realov problem
    (jjj, 6. oktobar 2018 22:29)

    # Link komentara

  65. Modric i Hrvatska, najveca prevara u istoriji fudbala.
    (Doprvak, 06. oktobar 2018 21:27)

    Šta bi vi dali da imate igraca k'o Modrica i rezultate Hrvatske reprezentacije.
     (F16, 6. oktobar 2018 22:28)

    # Link komentara

  66. Koji kompleksi sa istoka,haha..
    (Yole, 6. oktobar 2018 22:01)

    Ma ne kompleksi Jolo moj, samo obično zezanje, prosto nikako ali nikako ne možemo da odolimo a da se ne nasmejemo kada reprezentacija u kojoj nastupa "najbolji igrač sveta" popije laganu šesticu sa sve njim u timu i da i tim u kome isto nastupa taj isti "najbolji igrač sveta" gubi od malih timova poput Alavesa isto sa sve njim u timu. Smešno nam je Jolo izvini ne zameri mnogo ali moramo da se nasmejemo. :-)
    (Dečko sa Istoka, 6. oktobar 2018 22:27)

    # Link komentara

  67. @ Dusan Duks... Pa s'obzirom da svake godine automatski igraju ligu sampiona, a bili su sampioni spanije samo jedanput u poslednjih 20 i kusur godina, stvarno im je vreme da vise uzmu tu titulu i sazluze tu istu LS.
    (Fikio, 6. oktobar 2018 22:26)

    # Link komentara

  68. Nekada su najbolji igrači sveta igrali za najbolje timove,davali odlučujuće golove i rešavali utakmice...Od kada je za najboljeg proglašen onaj,koji je daleko od najboljeg,Real više nije taj tim...
    (Alex Mahone, 6. oktobar 2018 22:23)

    # Link komentara

  69. Jedan od razloga zbog kojeg je smesno sto je modric dobio nagradu za najboljeg igraca je i taj sto kad real izgubi niko ne krivi njega. Kad barsa ili real ranijih godina izgube, a jos pritom i, taman posla, mesi i ronaldo ne daju gol, drvoje i kamenje na njih.
    (uncle drew, 06. oktobar 2018 20:54)

    Najvecu ocjenu je imao Kros 7.5 pa Modric 7.4 zašto bi krivili njega
     (qure, 6. oktobar 2018 22:18)

    # Link komentara

  70. Za proslu sezonu je najbolji bio Grizman,a ako nije dobio nagradu,onda je trebao Varan jer je covjek apsolutno sve osvojio,al bas sve.... A sto se tice Modrica,extra igrac,al sad da sastavljam ekipu,ne bi ga stavio u prvi tim,bio bi mi rezerva..
     (BOSS, 6. oktobar 2018 22:18)

    # Link komentara

  71. Jel igrao " najbolji"?!
    (MadVlad, 06. oktobar 2018 20:45)

    Igrao je i bio je najbolji u Realu. Možeš provjeriti.
     (@, 6. oktobar 2018 22:14)

    # Link komentara

  72. Jesi bio na kuriru da roknes ovaj kom, de god udjem ti ovo napisao
    (okn, 06. oktobar 2018 21:55)

    Bori se da dokaze da je Real nista bez Ronalda, a Barselona nikad toliku dominaciju u prvenstvu nije imala nego za vreme Ronaldovog igranja u Realu :D
     (Deniro, 6. oktobar 2018 22:12)

    # Link komentara

  73. Ronaldo katastrofalan? Covek je dao 4 gola i ima 4 asistencije, a cini mi se da je i Mesijeva statistika ista za sada... Nemoj pratiti fudbal kad se ne razumes.
    (vukbar, 6. oktobar 2018 21:43)


    Bitno je da se ti razumes... Mesi ove sezone ima 10 golova i 5 asistencija. 5 golova je dao samo u LŠ...
    (lol, 6. oktobar 2018 22:12)

    # Link komentara

  74. modric dobija nagradu za proslu sezonu + sp a ne za ovu.bija je najbolji vezni igrac zadnjih 5 godina.jako ste lujbomorni.
     (makedonac, 6. oktobar 2018 22:08)

    # Link komentara

  75. Šta to bi Kraljevići, novi debakl! Uspeli su da izgube i od malog Alavesa i da nastave da ove sezone ruše sve ono sjajno što su Zidan i Ronaldo gradili prošlih nekoliko sezona! Evo i sada se opet vidi koliko veliki Ronaldo nedostaje ovom timu Reala, bez njega su svetlosnim godinama lošiji. Evo protiv malog Alavesau u timu su svo vreme imali "najboljeg igrača sveta" gospodina Modrića i opet ništa naravno, nije Modrić klasa Ronalda rođaci, tu je Ronaldo vadio stvar i ove sezone će Real postići taman toliko golova manje koliko je uobičajena Ronaldova kvota a to znači pola stotine manje i kada se na to doda i Zidan koji je otišao letos onda dobijamo sasvim prosečan klub koji lagano gubi i od Alavesa.
    (Ivan, 6. oktobar 2018 22:06)

    # Link komentara

  76. Glavni razlog Realove lose igre i poraza je u izostanku kreatora ekipe Iska.
     (Salinjo, 6. oktobar 2018 22:06)

    # Link komentara

  77. Kako kada imaju najboljeg na svetu haha tek ce plakati za Ronaldom
     (Slobodan, 6. oktobar 2018 22:06)

    # Link komentara

  78. Jel najbolji igrao?:))))))))
     (Stef, 6. oktobar 2018 22:02)

    # Link komentara

  79. Koji kompleksi sa istoka,haha..
     (Yole, 6. oktobar 2018 22:01)

    # Link komentara

  80. @ Doprvak

    Zato Šaćiri i Džaka nisu "prevara",haha.
     (Yole, 6. oktobar 2018 22:00)

    # Link komentara

  81. Ronaldo imao suspenziju prosle sezone, nije igrao prvih 5-6 utakmica, ne pricaj nebuloze.
    (ja, 06. oktobar 2018 21:49)

    9 godina je Ronaldo igrao u Realu, samo 2 prvenstva osvojio, kakva prosla sezona sta ti pises? Preprosle sezone je Real sa Ronaldom zaostajao 20 bodova
     (Milosh, 6. oktobar 2018 21:58)

    # Link komentara

  82. Pa dosta su oni davali u 90+5.
     (23, 6. oktobar 2018 21:55)

    # Link komentara

  83. Реал већ четврту утакмицу за редом није дао гол, не знам тачно, ал то се вероватно никада није десило за време Роналда. А овде су разни стручњаци причали да је Реал бољи без Роналда, а они гол не могу дати четири утакмице, велико је питање дал се некад десило Роналду да на четири везане не да гол, а камоли целом Реалу.
    (Spartacus, 06. oktobar 2018 20:43)

    Jesi bio na kuriru da roknes ovaj kom, de god udjem ti ovo napisao
     (okn, 6. oktobar 2018 21:55)

    # Link komentara

  84. Real je sa Ronaldom u ovo vreme zaostajao 6, 7 bodova za Barselonom, a sad su egal
    (Vitez, 06. oktobar 2018 20:44)

    Ronaldo imao suspenziju prosle sezone, nije igrao prvih 5-6 utakmica, ne pricaj nebuloze.
     (ja, 6. oktobar 2018 21:49)

    # Link komentara

  85. No Marselo, no Isko, no party
     (okn, 6. oktobar 2018 21:47)

    # Link komentara

  86. @Daa A nije ni okrugla!!!
    (banex01, 6. oktobar 2018 21:47)

    # Link komentara

  87. @drago javio se kralj kompleksa
    (ti nekog prozivas, 6. oktobar 2018 21:45)

    # Link komentara

  88. Modric nosi ekipu reala do jos jedne utakmice bez psotignutog gola! Sta bi bez njega, kljucnog igraca svih sezona, tek bilo...
    (s m s, 6. oktobar 2018 21:44)

    # Link komentara

  89. (matador, 6. oktobar 2018 20:51

    Jedini normalan i realan komentar i dobio momak toliko minusa . Sta nije u redu s nama. Ili je ovo vrtic samo. Potpisujem svaku rec,dobra analiza stanja kluba.
    (kopernik, 6. oktobar 2018 21:43)

    # Link komentara

  90. Barsa sampion!
     (Stiv, 6. oktobar 2018 21:43)

    # Link komentara

  91. Oliver, 06. oktobar 2018 21:00

    Ronaldo katastrofalan? Covek je dao 4 gola i ima 4 asistencije, a cini mi se da je i Mesijeva statistika ista za sada... s tim sto Mesi nije menjao klub, nego Ronaldo, znaci, jos se adaptira. Nemoj pratiti fudbal kad se ne razumes.
     (vukbar, 6. oktobar 2018 21:43)

    # Link komentara

  92. No Ronaldo, no party
     (Први српски бек, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  93. Ovi sto kukaju da Real ne moze bez Ronalda.Pa bio je deceniju u Primeri i mrsave dve Primere. I svi znamo da su pretprosle sezone osvojili zahvaljujuci sudiji koji nije video gol Barse od pola metra protiv Betisa i gol Barse protiv Valensije. Ilustracije radi prosle godine sa Ronaldom Barsa je vec overila titulu u decembru tako da Real i sa njim je bio nemocan u prvenstvu. U jednom trenutku im bezali citavih 18 bodova. Barsa dominira u Primeri zadnju deceniju i vise sa 8 titula.O cemu ovi hejteri pricaju nema Ronalda nema Reala. Pa bio je tu skoro 10 godina pa gde su titule u prvenstvu. Tata Perez se pobrinuo za LS.i redom su osteceni Atletiko Bajern PSZ Juventus svi u bitnim utakmicama polufinalu ili finalu se navlacilo za Real. Gde je Real ostecen u nekoj bitnoj utakmici za trofej nema je ta utakmica ne postoji kroz njihovu istoriju.
     (Beograd, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  94. @ Doprvak

    4 lige prvaka u 5 g = prevara,haha.
    Prati ti svoje "zvijezde" u Fulhamu,Olyimpiakosu,haha.
     (Yole, 6. oktobar 2018 21:42)

    # Link komentara

  95. Fifina nagrada je plod Modrićevih igara na svjetskom prvenstvu gdje izabran za najboljeg igrača.
    Za ovu sezonu i je najbolji.
    Ajd ćao
     (Ted Zg, 6. oktobar 2018 21:36)

    # Link komentara

  96. Ja ne znam zasto prozivate ove sto su pisali da je Real bolji bez Ronalda. To je isto kao kada biste usli u polemiku sa ovima sto misle da je zemlja ravna.
     (Daa, 6. oktobar 2018 21:35)

    # Link komentara

  97. @Real je osvojio vise Liga sampiona od 2009. do 2018. nego titula u nacionalnom sampionatu.Cirkus od evropakog fudbala.
    (Aleksej, 6. oktobar 2018 20:59)
    pa da je liga sampiona bila od 1955-56 tada nikad nebi to takmicenje osvojili Stea ua,benfika, aston vila, PSV, Hamburg, celtik, notingham forest, a bajern bi imao samo dve titule a ajakx jednu, dok Partizan nikad nebi igrao finale. A CZ ima tog usatog a da je od 1956 bila liga sampiona imali bi jos osam tih istih.
    @oni sto su dezurali na B 92 i prozivali Ronaldo Penaldom...
    gde su ti pljuvaci i prozivaci. real u ponoru i partizan bi ga pobedio.
    (Beoman, 6. oktobar 2018 21:31)

    # Link komentara

  98. Jedan je Ronaldo koji je vanzemaljac za lažno izbranog najboljeg igrača sveta...
     (veljko, 6. oktobar 2018 21:30)

    # Link komentara

  99. Sto vise spominjete Modrica meni lijepse...uzivam u vasim kompleksima :))))) samo naprijed ;)
    (drago, 6. oktobar 2018 21:30)

    # Link komentara

  100. Sa Ronaldom za 8 sezona Real osvojio 2 prvenstva, ovo se odnosi na one koji pisu da je Real prosek bez Ronalda
    (Stefan, 06. oktobar 2018 20:59)

    A navijaci Reala prozivaju Modrica koji im je doneo skoro sve titule zadnjih nekoliko sezona i ovakva igra Reala nista nije cudna, svake godine posle par kola oni vec zaostaju sa Barselonom a kasnije podizu formu i uz pomoc sudija osvajaju titule
     (Niko, 6. oktobar 2018 21:29)

    # Link komentara

  101. Modric i Hrvatska, najveca prevara u istoriji fudbala.
    (Doprvak, 6. oktobar 2018 21:27)

    # Link komentara

  102. Rekoh ja da pratite igru Reala na svim frontovima, i u La Ligi i u LŠ. Biće tih šokova još dosta, tek je počelo.
    Praviće oni Ronalda od blata a mogu dodeljivati nagrade njegovim bivšim saigračima koliko god hoće ali to neće nadomestiti nedostatak KRALJA FUDBALA...
     (Djordje NS, 6. oktobar 2018 21:26)

    # Link komentara

  103. Ronaldo je losiji nego prosle sezone, samo 4 gola u Juventusu, u ligi sampiona 0 golova
     (Nemanja, 6. oktobar 2018 21:26)

    # Link komentara

  104. Taman ste zaboravili Sacirija eto nam lepotana Luku na svaku drugu vest
    (Bressan, 6. oktobar 2018 21:25)

    # Link komentara

  105. Uopšte ne fali Ronaldo... Poslednje četiri utakmice Reala, tri poraza i remi...
     (Del Piero#10, 6. oktobar 2018 21:24)

    # Link komentara

  106. (Milanezzi.., 06. oktobar 2018 21:11)

    Pobedjivali su Barselonu bez Ronalda, toliko su lose igrali bez njega ;)
     (Alexis, 6. oktobar 2018 21:23)

    # Link komentara

  107. Jeste Ronaldo davao najveci broj golova manjim ekipama, ali sad se vidi koliko je to vazno. Da je on igrao, druga bi prica bila, Real ne bi ovoliko kiksao.
     (Tennis, 6. oktobar 2018 21:22)

    # Link komentara

  108. Real izgubi u nadoknadi vremena.

    Zaigrala mečka i pred njihova vrata... :D
    (The Specifican One, 6. oktobar 2018 21:19)

    # Link komentara

  109. Realu ne pomaze ni najbolji igrac "univerzuma", "mlecnog puta" i sta ti jos ne.
    Ili je to bila samo sprdnja sa izborom najboljeg igraca sveta kao i celo proslo svetsko prvenstvo.
    Sta je Ronaldo i koji je format igraca u odnosu na ovog "smaraca lopte" se sada vidi i te kako.
    (Nemanja, 6. oktobar 2018 21:17)

    # Link komentara

  110. I posle Modric najbolji igrac sveta.
     (BODIBOND, 6. oktobar 2018 21:15)

    # Link komentara

  111. Slazem se, jedan je Mandzukic
    (SAF, 06. oktobar 2018 20:59)


    ha ha ha ha ha .... pobednik veceras.
     (Pera Zver, 6. oktobar 2018 21:15)

    # Link komentara

  112. Nije stigao sudija da Im pomogne jer ih je Alaves presao I ubo gol u 5. minutu nadoknade ....
     (felix, 6. oktobar 2018 21:14)

    # Link komentara

  113. Roni je Roni!
     (ks, 6. oktobar 2018 21:14)

    # Link komentara

  114. Hahahaha nikad jaci Alaves.
     (BODIBOND, 6. oktobar 2018 21:13)

    # Link komentara

  115. Primera ove godine veoma zanimljiva.
    Kad se pogleda tabela deluje nerealno.
    Ranijih godina u ovo vreme Real i Barsa bi vec bezali 8-10 bodova ostalima, osim ponekad Atletiku.
    Za sada veoma uzbudljivo, videćemo dokle ce potrajati
     (zemlja rijalitija i botova, 6. oktobar 2018 21:13)

    # Link komentara

  116. Zasicenost celog tima, kakav Ronaldo... on je prosle godine uzasno igrao dao samo 22 gola u prvenstvu pa je Real osvojio primeru
     (Degenek, 6. oktobar 2018 21:11)

    # Link komentara

  117. Sta ima ko da govori, bio strucnjak ili ne, i dok je bio Ronaldo u Realu, i iz bilo kog razloga nije igrao, oni nisu licili na sebe, tako i sada.. Jasno kao dan! Fali im mnogo..
     (Milanezzi.., 6. oktobar 2018 21:11)

    # Link komentara

  118. Real poslednje 4 utakmice nije dao gol i izgubio 3 od 4 utakmice. Rekose da CR7 ne fali ma vazi, dok Juve lako gazi.
     (Dzoni, 6. oktobar 2018 21:10)

    # Link komentara

  119. Au kako je “lep” Luka na ovoj slici.
    (tata dvoje lepe dece, 6. oktobar 2018 21:10)

    # Link komentara

  120. u odnosu na sopstvene standarde, trenutno su svima u spaniji prilicno porozne odbrane, cak i atletiku :) sve u svemu, barsa sutra u valensiji komotno moze da ide na x, mada me ne bi cudilo da i oni kiksnu, ako se za poraz protiv valensije na mestalji moze reci da je kiks.
     (neutralni felsh, 6. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  121. Ne, stručnjaci će opet govoriti da su ipak bolji bez Ronalda
    (ajzak, 06. oktobar 2018 20:52)

    Od 2009. do prosle sezone Real je osvojio dve La Lige sa Ronaldom, zaostajali su po 15 bodova za Barselonom, gde je bio Ronaldo da im donosi prvenstva? A da ih sudije nisu gurale u ligi sampiona Ronaldo bi sad igrao negde u Kini.
     (Elvir, 6. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  122. Ronaldo katastrofalan u Juventusu a Real bez Ronalda takodje, Ronaldo jedino u Realu moze igrati
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Oliver, 6. oktobar 2018 21:00

    Ronaldo katastrofalan u Juventusu? O čemu ti pričaš? Najbolji igrač Juventusa od početka sezone. Šta ljudi pišu iz mržnje...
    (analiticar_ amater, 6. oktobar 2018 21:09)

    # Link komentara

  123. Kurtoa, prijatno.
     (BlueFortress, 6. oktobar 2018 21:08)

    # Link komentara

  124. Dobar ovaj Modrić.
     (Boro, 6. oktobar 2018 21:08)

    # Link komentara

  125. Bice bolje, u timu imaju najboljeg igraca na svetu, sa ucinkom od 2 gola i 3 asistencije u sezoni.
    (Ivan, 6. oktobar 2018 21:07)

    # Link komentara

  126. @Radovan

    Da,pa neće najbolji igrat valjda u Fulhama,haha..
     (Yole, 6. oktobar 2018 21:07)

    # Link komentara

  127. Mnogo fale Isko I Marselo
     (hajho, 6. oktobar 2018 21:06)

    # Link komentara

  128. Što nije igrao najbolji igrač na svetu?
     (Шомика_ЦЗВ, 6. oktobar 2018 21:04)

    # Link komentara

  129. Brasanac >>> Modric
     (JSD PARTIZAN, 6. oktobar 2018 21:03)

    # Link komentara

  130. Gde je najbolji igrac sveta sto se ne vidi???


    Kome je fifa dala nagradu sramota!!!
    (Ronaldo, 6. oktobar 2018 21:03)

    # Link komentara

  131. Real sad mnogo liči na Milano kad je pustio Ibrahimovića u zenitu karijere.
    Sećam se kako se Ibra potsmehivao Berluskoniju,što nije u stanju da mu plati
    za produženje ugovora.Milano se do dana današnjeg nije oporavio,a videćemo kad
    će to uspeti Real.Praviće oni Ronalda od blata!
    (oxydant, 6. oktobar 2018 21:03)

    # Link komentara

  132. A sudija produžio da bi Real pobedio.Karma
     (?, 6. oktobar 2018 21:02)

    # Link komentara

  133. Ronaldo katastrofalan u Juventusu a Real bez Ronalda takodje, Ronaldo jedino u Realu moze igrati
     (Oliver, 6. oktobar 2018 21:00)

    # Link komentara

  134. Ne pomaze ni "najbolji" ili je najbolji u ekipi koja trenutno ima 8 od 8?
    (doktor, 06. oktobar 2018 20:50)
    Slazem se, jedan je Mandzukic
    (SAF, 6. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  135. Real je osvojio vise Liga sampiona od 2009. do 2018. nego titula u nacionalnom sampionatu.Cirkus od evropakog fudbala.
    (Aleksej, 6. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  136. Sa Ronaldom za 8 sezona Real osvojio 2 prvenstva, ovo se odnosi na one koji pisu da je Real prosek bez Ronalda
     (Stefan, 6. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  137. Cekajte, pa zar tu ne igra "najbolji" fudbaler na svetu?!
     (Radovan III, 6. oktobar 2018 20:59)

    # Link komentara

  138. Kao i zadnjih nekoliko godina Real u prvom delu prvenstva sa ocajnim rezultatima, stim sto ove godine igra dopadljivije, ipak nemaju rezutata. Ostaje da se vidi da li ce Real i ove godine, imati pozitivne rezultate i osvojiti neki kup uz najblaze receno silnih sudijskih pogresaka. Za lepsu igru Reala, a i za bolje rezultate bez sudijske pomoci, Real je davno trebao da dovede igraca poput Hazarda , Nejmara ili ove godine Mbapea, umesto "one touch" fudbalera kao Ronaldo, Bale, pa i donekle Benzema.
    (Barsa Barsa, 6. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  139. Imaju najboljeg fudbalera na svetu i opet se raspadaju od kad im je otisao u Juve onaj koji ispade da nije vise najbolji na svetu.
     (Pera Zver, 6. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  140. "Najbolji" fudbaler sveta nemoćan.
     (Tanakawa Kei, 6. oktobar 2018 20:58)

    # Link komentara

  141. Ma šta će im Ronaldo kad imaju najboljeg na svetu i šire. Kako se ono zvaše...
     (only fools and horses, 6. oktobar 2018 20:56)

    # Link komentara

  142. tako i treba kad forsira igrace poput ceballos i to jos na krilu pored vazqueza na klupi, covjek nije za real
     (baco, 6. oktobar 2018 20:55)

    # Link komentara

  143. Ako je Barsa u krizi gde je onda Real?
    (Milan, 6. oktobar 2018 20:55)

    # Link komentara

  144. ronaldo likes this
    (okej.., 6. oktobar 2018 20:55)

    # Link komentara

  145. Jedan od razloga zbog kojeg je smesno sto je modric dobio nagradu za najboljeg igraca je i taj sto kad real izgubi niko ne krivi njega. Kad barsa ili real ranijih godina izgube, a jos pritom i, taman posla, mesi i ronaldo ne daju gol, drvoje i kamenje na njih.
     (uncle drew, 6. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  146. Pa ipak nije igrao "najbolji" Luka Modric, ili ipak jeste...
    He he dokaz kako glupa nagrada pa oni gol nisu dali 4 i slovima cetiri utakmice ej.
     (Sivi Staford, 6. oktobar 2018 20:54)

    # Link komentara

  147. Čekaj, kako je Real izgubio ponovo? Ja sam mislio da su sada puno bolji bez Ronalda, da zvanično najbolji igrač na svetu može uvek da pobedi? Kako to je imaju 14 bodova iz 8 utakmica, izgube super kup i gube od CSKA? Ne, stručnjaci će opet govoriti da su ipak bolji bez Ronalda
     (ajzak, 6. oktobar 2018 20:52)

    # Link komentara

  148. Sve se vraće,za sve one godine počelo je da se vraće ili naplaćuje za godine prošle. Koliko neću da pominjem sudije jer ipak je to Real,za koga će da navlače ako ne za Real ali koliko puta su gubili i postizali golove u nadoknadu a bili lošiji,nadigrani,bez igre ali opet bi izvukli remi ili pobjedu,koliko putaa broj ne znam. Osvojili su 4 lige šampiona u 5 godina od te 4,dvije totalno nezasluženo,rekao bih počelo je da se vraće,pratila ih je nenormalna sreća sa Zidanom na klupu sad su istrošili sreću.
    (Ivan, 6. oktobar 2018 20:52)

    # Link komentara

  149. Hahaha... Najbolji na svetu.... Kraj vica.
     (NoName, 6. oktobar 2018 20:52)

    # Link komentara

  150. Courtois komedija. No Ronaldo no party!
    (BlueBlueBlue, 6. oktobar 2018 20:52)

    # Link komentara

  151. Ova ekipa je zasicena, iscedjena psiholoski i fizicki.Pogotovo glavni pokretac i motor ove ekipe, a to je Modric koji je imao totalno praznjenje nakon svetskog i treba mu vremena da se vrati na pravu razinu. Ali to nije jedini problem. Dakle, isto je kao sto je bio problem Gvardioline Barcelone kad su nakon onih nekoliko sezona dominacije, imali par sezona zastoja dok nisu osvezili napad pre svega sa Suarezom i Nejmarom pa su onda opet uzeli tripletu.Slicno je i u Realu sada. Nakon toliko osvojenih LS , doslo je do zasicenja , ali ni adekvatna zamena nije dovedena na mestu Ronalda. Dakle, nije doveden igrac koji zabija 40+ golova u sezoni,a to su jos pored Mesija i Ronalda, Nejmar, Cavani, Kejn, Lewa ,Aguero, ili neko od mladjih koji ce uskoro biti na tom nivou,Dibala ili Mbape.Dakle tu je velika praznina, i to se oseti takodje. Dakle, mnogo gresaka je tu u transfer politici,tj ne shvatam Pereza zasto se toliko stisnuo kad je siguran sam blagajna puna ,i to za par igraca svetske klase. Na sve ovo, treba dodati i novog trenera koji forsira nesto drugaciji fudbal nego Zidan i za to treba vremena za prilagodbu.Sve u svemu , ne miriise na dobro. Prventsvo je dugo,nista nije izgubljeno i meni je iskreno prvenstvo ove sezone prioritet ,ali videcemo,s neosvezenim kadrom tesko bilo sta da ce napraviti.LS tesko da ce moci uzeti novu titulu,al vise nego dosta su osvojili zadnjih 5 sezona !
    (matador, 6. oktobar 2018 20:51)

    # Link komentara

  152. 4 utakmice za redom bez gola,silni real madrid:)
     (žika pavlović lično, 6. oktobar 2018 20:51)

    # Link komentara

  153. Jako tesko ce Real ove sezone do nekog trofeja..
    (Baja, 6. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  154. Real bez Ronalda nije Real.Luka jednostavno nije igrač tog profila.Dugo će se kajati zbog gluposti i nepoštovanja igrača koji im je dao toliko.
    (Libero, 6. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  155. Gledao Mančester.. 87'. Prebacio na Real. 0 0. Rek'o neće ovde biti golova. Sančez gol u 90'. Pomislih: "Zamisli Alaves da ga utrpa Realu".
    Gledao Mančester do kraja. Prebacio na Real. Shocked..
    (Ratko, 6. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  156. Ne pomaze ni "najbolji" ili je najbolji u ekipi koja trenutno ima 8 od 8?
    (doktor, 6. oktobar 2018 20:50)

    # Link komentara

  157. Prosle godine real sa Ronaldom bio 3 na tabeli ovaj do decembra imao samo 3 gola do 14 kola,tako da nemojte sad da preterujete u komentarima...problem je zasicenost igraca umorni su kao Djokovic posle Roland garosa sto je pao treba osveziti ekipu..nije dzaba i Zidan otisao...
    (Nemanja, 6. oktobar 2018 20:49)

    # Link komentara

  158. i treba da propadnemo,kad perez proda Ronalda,Jamesa,Moratu a dovede desnog beka...
     (Lex, 6. oktobar 2018 20:48)

    # Link komentara

  159. Ove godine Atletiko osvaja Primeru,siguran sam
     (Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:46)

    # Link komentara

  160. No CR7 no party...
    (gremlin, 6. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  161. Barselona ce lagano osvojiti titulu i nastaviti desetogodisnju dominaciju u primeri
    (Freedom, 6. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  162. Jel igrao " najbolji"?!
     (MadVlad, 6. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  163. Bez Ronalda su prosek ekipa
     (Krkerke, 6. oktobar 2018 20:45)

    # Link komentara

  164. Real je sa Ronaldom u ovo vreme zaostajao 6, 7 bodova za Barselonom, a sad su egal
    (Vitez, 6. oktobar 2018 20:44)

    # Link komentara

  165. Реал већ четврту утакмицу за редом није дао гол, не знам тачно, ал то се вероватно никада није десило за време Роналда. А овде су разни стручњаци причали да је Реал бољи без Роналда, а они гол не могу дати четири утакмице, велико је питање дал се некад десило Роналду да на четири везане не да гол, а камоли целом Реалу.
     (Spartacus, 6. oktobar 2018 20:43)

    # Link komentara