Subota, 06.10.2018.

20:24

Veliki preokret MU – Sančes heroj i spasilac Murinja! VIDEO

Fudbaleri Mančester junajteda pobedili su Njukasl sa 3:2, u osmom kolu Premijer lige.

Izvor: PT

Veliki preokret MU – Sanèes heroj i spasilac Murinja! VIDEO IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 6. oktobar 2018 21:06) 

Zaboravio si i onu - "bolje pet nego sest". ?
(niko i nikad, 07. oktobar 2018 02:58)


ta je bila nesto kasnije ;)

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

mr.wolf, 07. oktobar 2018 09:46

Rafael novi R. Karlos?! Daj, ne preteruj. Dečko je kiksirao, a i kasnija karijera potvrduje da nije taj kalibar. Koga je Ferguson doveo da zameni odbranu Vidić, Ferdinand, Evra? Van Persi doveden kao već mator igrač. Flečer nije bio predobar. Karik je bio prosečan.
Matori je osvojio sve što može, ali nije pripremio kvalitetne zamene.
Ostavio je mator tim i loše zamene.

mr.wolf

pre 5 godina

@(KadPorastemBićuKengur, 07. oktobar 2018 01:00)

Ne znam o cemu pricas. Kod Fergusona je otiso Ronaldo i Tevez u istoj sezoni, a oni opet konkurentni za titulu. Valensija nije trebao da bide novi Bekam, drugaciji tip igraca je. Flecer, bio predobar 2 sezone, Rafael vrhunski bek (da je ostao Ferguson on bi sada bio novi Karlos) O'Sej proveo 12 godina u timu kao i wes braun (nisam siguran, ali mislim da je Wes bio u protokolu jos '99 godine u finalu ). I svi oni imaju ne jednu, dve, tri.... minimum PET titula u PL. Ferguson je umeo da vodi TIM. I stvarno mi nije jasno o cemu pricas. Kakvo opadanje kvaliteta kad Ferguson dovodi Van Persija i osvaja titulu... Tek sa njegovim odlaskom dolazi opadanje.kvaliteta, dolazi Mojes koji ima sampionski tim i sve posle toga je.suvisno pricati. Isto tako, je suvisno objasnjavati zasto je.doslo do pada u igri a kasnije i u kvalitetu.

Stefan

pre 5 godina

Jeste Matic bio najlosiji juce, ali mi Srbi ne damo na nase. Decko je u ocajnoj formi ove sezone. Junajtedu treba nekoliko tehnicara na sredini, neko ko zna sa loptom, a ne da igraju tri drveta od 2m. Gledajte Siti, Liverpul, Celsi. Sve niski i brzi fudbaleri koji igraju moderan i napadacki fudbal. Murinjo je tu malo zaostao. Evo vidim kupio tog Freda, a lik mu uopste ne igra.

мики

pre 5 godina

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

зато што си дете. није у питању никаква изрека него зeзанција. Бата Жива је то изјавио у току преноса утакмице Јужне Кореје на светском, пре него што су преокренули са 0:2 на 3:2.

марко

pre 5 godina

мата му је херој jер је он започео са головима...тако је и увек било с тим што га увек изведе у 70. минуту

niko i nikad

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".
(Marko, 6. oktobar 2018 21:17)

Nisam bio zlonameran,uzivao sam u drugom poluvremenu.Ali,svi timovi koje si naveo su daleko kvalitetniji.Junajted je morao ovo da iskontrolise od pocetka do kraja.I da ne zaboravimo da je Njukasl ostecen za cist penal pri rezultatu 0:2.Sustina je da nema mesta euforiji.

BODIBOND

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše.  
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...  
Ipak...glory, glory Man United ! 
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32) 

Dobro nisi napisao Hewson, Tosic, Hargrivs, Rejvel Morison... hahaha. Makeda je dosao u Junajted 2008. iz Lacija ali je tad bio jako mlad, svega 16 godina.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@mr.wolf
Verovatno si u pravu za hronologiju, ali nisu bitne godine, već transfer politika koja je započeta pred kraj Fergusonovog mandata. Tendencija opadanja kvaliteta igračkog kadra datira još od tada. Nisu dovođeni najbolji igrači na tržištu koji bi na vreme zemenili prvotimce. To United nije smeo da dozvoli.
Karik i Flečer nisu bili dostojne zamene za Gigsa, Skolsa, Kina i kao ni Nani za Ronalda. Ko je zamenio Vidića i Ferdinanda upravo oni koje je Ferguson doveo ili promovisao, ne sećam se već, Smoling i Džons. Zašto su tvrdoglavo držani Ves Braun i O' Šea. Šta je tražio Valensija u Mančesteru? Da nije trebalo da glumi Bekama po desnoj strani?
Tevezu nije produžen ugovor jer je bio i vlasništvu nekog finansijskog fonda koji je tražio 30-ak miliona evra. Čovek je posle kidao u Sitiju. Ove mlade igrace sam pomenuo da bih ilustrovao da se ni sa njima nisu proslavili. Bio je tu i Zaha, pa onaj bek Rafael.
UTD je bio sinonim za ostrvski fudbal devedesetih i početkom 2000-tih. Na krilima moskovske titule i dugogodišnje dominacije trebalo je napraviti kvalitetnu tranziciju u Junajted bez Fergusona.
Šta je dočekalo Mojesa? Mančester bez vizije, sa limitiranim igračkim kadrom i sa Glejzerima i Vudvordom na čelu.
To je moje viđenje već nekoliko godina.
Biće bolje, nadam se.

мики

pre 5 godina

Matic katastrofalan
(Deki, 06. oktobar 2018 20:30)

тролујеш. утакмицу ниси гледао. да јеси, видео би да је Мурињу Матић главни играч. одиграо је задњег везног, централног бека и плејмејкера наизменично. када су повели 3:2, позвао га је до аут линије и рекао па да се игра, и одмах си се Матић и Фелаини повукли практично на позицију штопера. толико од мене, више за праве љубитеље фудбала него за тролове.

мики

pre 5 godina

sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !
(felix, 06. oktobar 2018 20:40)

Мурињо је тренер за велике утакмице. нема Челзи шансе.

kosnica

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI
(gospodin posebni, 06. oktobar 2018 22:40)

Kakve su paljevine navijaci Junajteda to nema nigde. Kukaju mesec dana, teraju Murinja, dovode Zidana, pobede raspali Njukasl koji ima jedan od najmanjih budzeta za plate i evo ih vec osvajaju titulu. Sve nesto mislim da je Siti nervozan.

mr.wolf

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše. 
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian... 
Ipak...glory, glory Man United !
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32)

Da trosi, trosi. I da je lose, jeste, ali ne toliko koliko su to mediji napumpali.Ali na dalje mesas babe i zabe. Anderson je doveden u Fergusonovo vreme, imao je neku ulogu u rotaciji, nije los bio u startu, deo je bio strasnog Uniteda. Makeda je doveden kao tinejdzer, bukvalno je doneo titulu Uniyedu jedne sezone, mislim 2009. Igls je sa akademije Uniteda, pruzena mu je neka sansa, nije bio dovoljjno dobar i otisao je dalje. Januzaj apsolutno nema veze sa tadasnjim timom, on je dosao kasnije. Ronaldo, Tevez, Bekam su otisli mnogo ranije.
Neuporrdivi igraci, a pre svega neuporediva vremenska distanca.

Boža Vadovinac

pre 5 godina

@Lars
Da si je šutn'o bar jedared, na nekim radničkim sportskim igrama, znao bi o čem' je reč.
Oavko bolje da si ćut'o nego se sramotiš!

Milan

pre 5 godina

@Nathan i @BlueFortress

Nije me mrzelo da otvorim transfermarkt i da pregledam "All Transfers" za ManU i za Chelse. Gledao sam samo arrival od sezone 2009/10, kad je prodat Ronaldo Realu.

£24.66m 09/10
£26.37m 10/11
£56.07m 11/12
£68.81m 12/13
£69.42m 13/14
£175.82m 14/15 (van gal 1 sezona)
£140.40m 15/16
£166.50m 16/17 (pogba 94.5sam)
£147.96m 17/18
£74.43m 18/19

Chelsea ide ovako od 09/10 £27.00m/£109.35m/£86.81m/£98.73m/£117.32m/£123.93m/£81.45m/£119.52m/£234.54m/£123.30m

ManU potroseno na dolaske grubo 945
Chelsea potroseno na dolaske 1117

Vec si reko kad je zoze doso 2005 da je chelsea bas vise trosio. Da bi prodo nesto, to nesto mora da ima vrednost, a redom van der sar, rio, evra, vidic, skols, gigs, kerik, fletcher, o'shea, gigs, runi, persi, oni su svi otisli za free. 2 stopera koja menjaju vidica i ria vrede zbirno 150mil, minimum u danasnjem fudbalu. Ferguson je imao kontinuitet i samo nadogradjivao, nekad i debelo platio kad vidi sta mu fali. Svako posle njega je ostao bez tima, koji mora debelo da se plati kako bi se napravio, isto kao citi i chelsea.

nepismeni

pre 5 godina

Boris...trener je tražio od Matica da pogreši za prvi gol Njukasla?da promaši zicer?da pogreši 70% Pašića unapred?da zamalo da autogol iz čiste situacije?ja kapiram da je naš,ali ima li iko u ovoj zemlji obraza da kaže istinu ili smo i dalje u fazonu nas Matić bolji od Modriča pet puta,samo zato što je ovaj naš a ovaj drugi Hrvat?Matić je pre godinu i po dana bio jedan od top 3-4 zadnjih veznih na svetu,ove godine,po formi,i drugi deo prošle sezone po igri nije ni u prvih 20.To je kao da kažemo kako je Pogba vrhunski odigrao ove dve sezone,kako kida dečko,uradi sve što mu trener kaže.

BOSS

pre 5 godina

Neke stvari ne moze niti jedan trener da sredi. Od Zidana napravise bombu trenera,kao sto su od Gvardiole posle Barselone,pa se sada vidi da ne moze osvojit LS a ima sve pare svijeta.
Isto sada sa ovim Kovacem,Dalicem... Pa mislim

gospodin posebni

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@Milan, 06. oktobar 2018 20:41

Troši i United mnogo, ali loše.
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...
Ipak...glory, glory Man United !

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Zato sam napisao godinu koju sam napisao, naravno to se ignorisalo, ti si sam odabrao 2009 kako bi odobrovoljio tvoju tezu.

Drugo, precizno sam rekao "net spend" a ne arrivals takodje iz jako bitnih razloga, znam ponesto o racunovodstvu.

Vise srece drugi put.

Nathan

pre 5 godina

@Milan

Pricas neistine. Junajted trosi mnogo vise od Celsija recimo. Ako izuzmemo prve dve sezone kad je dosao u Celsi sa Romanom ima prosek od cini mi se 40m evra NETO trosenja po sezoni.

Boris

pre 5 godina

Ovaj sto kaze da je Matic ocajan nema pojma fudbalu. Matic je odigrao odlican mec i odradio sta je trener trazio od njega. Inace, Mata je glavni razlog preokreta, a Murinjo ga je unistavao i u Celsiju i u MU. Jedan od najinteligentnijih, najkulturnijih i najsimpaticnijih igraca. MU ima 5-6 igraca koji su rupe i 5-6 sjajnih igraca.

zemlja rijalitija i botova

pre 5 godina

MU placa ceh nekih losih kupovina i to im se obija. Tu su krivi i ljudi iz kluba a i sam Murinjo. Ok je sto je doveo Sanceza, ali dati mu toliku platu je ludost. Ne zbog kluba, imaju oni para, vec zbog ostalih fudbalera. Tako se unosi nemir u tim.

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Od 2012-e godine zvanicno najvise su trosili Siti, Junajted i Liverpul. Govorim o "net spend" - u, slobodno proverite. Ako je po tebi ulaganje merilo uspeha, kako onda ni Junajted ni Liverpul nisu osvojili titulu u tom periodu? Cak su prosecno zavrsavali na 4 - oj poziciji 20+ bodova iza sampiona. Celsi je poceo da prodaje igrace za ogromne sume kako bi nadomestio dolaske i opet je najuspesniji u tom vremenskom periodu uprkos tome, nizi neto trosak od svih konkurenata, odlazili su Kosta, Ramires, Oskar, Salah, Mata, De Brujne, Matic, Kurtoa...Da ne pominjem sve lidere i legende koji su zbog godina otisli pa je klub ipak ostao tu gde jeste, za razliku od Junajteda kada su oni izgubili svoje legende.

Ukratko, problem Junajteda seze daleko dublje od trenera - a to je menadzment kluba, i nece se srediti gadjanjem igraca novcem...

Negativni

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MadVlad, 6. oktobar 2018 20:51) #

Upravo suprotno. Jedini spas za Junajted je ostanak Murinja i otkaz nesposobnom direktoru kluba, te prodaja nekoliko igrača koji nisu nivo za osvajanje prvenstva. Takodje, oterati Pogbu kome je jedini zadatak da minira trenera. Za njega može da se uzme ozbiljan novac i dovedu dva-tri fantastična igrača. Zidan se sa ovim igračima ne bi plasirao ni za LE.

Marko

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".

vruce hladno

pre 5 godina

Taj osjećaj samo na Teatru: "Ijeeeee"! Fergie Time!!!
(MM, 06. oktobar 2018 20:26)

pa ti rece da ih ne pratis dok ne ode Murinjo, a eto te na Teatru.

Ђенерал

pre 5 godina

Нисам навијач Јунајтеда, али имам неки предосећај да ће после ове утакмице да им крене на боље. Време је да проиграју, а и да Мурињова "филозофија" проради.

neutralni felsh

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)


izumitelj doticne izjave je vujadin boskov, koji je inace bio poznat i cenjen po brojnim lucidnim i (samo)ironicnim izjavama tokom legendarnog trenerovanja po italiji ("bolje jednom izgubiti 6:0 nego sest puta sa 1:0", "na ovom mecu cemo mozda pobediti, mozda izgubiti, a mozda odigrati nereseno", "od mene su bolji svi treneri koji su ispred na tabeli", "titulu ce osvojiti onaj ko ima najvise bodova", "dobar igrac vidi autoput tako gde ostali vide sumsku stazu", "velika zelja mi je da primim gol manje od protivnika"...) ovo je verovatno rekao je posle neke konferencije, u smislu da se ekipa previse opustila posle vodjstva od 2:0... posle toga su izjavu novinari prihvatili kao svojevrsnu izreku, a dan-danas je ostalo pitanje je kako je ko kapira.

mr.wolf

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Ne kapiras, zao mi je.

Gajetano

pre 5 godina

Posle dugo, dugo vremena, u drugom poluvremenu Man Utd je igrao kao tim. Svi za jednog, jedan za sve. Naizgled obican mec za 3 boda, ali moze biti jedan od onih meceva koji menjaju sezonu, koji od luzera prave pobednike. Sta im je Murinjo rekao u pauzi, ne znam, ali znam da se u nastavku pojavio neki drugi tim. Murinjo i tim imaju podrsku od navijaca, to je ocigledno. Jedan od natpisa sa tribina: "Jose is a winner, Woodward is a looser". Slazem se. A da sam na Murinjovom mestu ne bih ovaj tim iz drugog poluvremena menjao na sledecih 10 utakmica.

Ko nije gledao grdno je pogresio. Strasan mec!

Pozdrav,

it’s my life

pre 5 godina

Drago mi zbog Murinja da su ovako odigrali drugo poluvreme.Marsijal je napokon makar delic svog talenta pokazao u ovom 2 poluvremenu.Prvi put nikad ofanzivniji junajted u 2 poluvremenu.Mnogo su prosuli bodova ali polako ću se oni kroz prvenstvo uključiti u trku za prve 4 pozicije.

bBb

pre 5 godina

@2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Zato što nisi odigrao nijednu utakmicu u životu, makar na amaterskom nivou. Psiha je čudo...

Deki

pre 5 godina

Sjajna utakmica izmedju dva najlosija timova trenutno u PL. Nadam se da Murinjo ostaje da se salimo jos malo sa Mancesteom, ah i Matic katastrofalan

Milan

pre 5 godina

Od 2004, kad je Arsenal uzo titulu sa 40 i nesto utakmica bez poraza, samo su 3 tima osvajala EPL. United, Chelsea i City + 1 Lester sto slozicete se je anomalija je u fudbalu nego u sportu 21 veka. Pre 6 godina sa titulom se povukao Ferguson, al iza sebe je ostavio tim matoraca (gigs, skols, rio, vidic, persi, runi, tj istrosenih igraca). Unitedu je trebao dobar rebuild, od glave do pete. Posle 2 trenera i sada murinja oni to nisu sproveli. Poslednjih 5 godina po 2 titule imaji city i chelsea i ta jedna lestera. Recite sada realno, da ruski oligarh i arapski seik nisu tutnuli para, svaki kao psg, pa puta 2. Ako se sa njima boris za SVE titule, ti moras da ulazes kao oni. To ni liverpul ne shvata, kao ni arsenal, al svi oni imaju americke vlasnike. Zoze je trener da osvaja trofeje sa igracima a ne decurlijom nezrelom. Ako su mu prosle godine dali novi pojacan ugovor u sred sezone, bio je red da ga podrze ove 100%.

nepismeni

pre 5 godina

Nikada nisam igrao fudbal ali verujem da bih bio bar pet puta bolji nego Matić na ovom meču.Nisam nikada video ovako los meč nekog igrača.Kriv za prvi gol,promaši lagano gol koji je širok 7 metara sa 4 metara a lopta mu ide nalevu nogu,svaki pas koji je išao unapred je skoro pogrešio i otvarao kontre,jedini padovi su mu prilazili ka nazad i golmanu.Pred kraj,laganu loptu da izbaci glavom,sam,niko oko njega,zamalo pored svog gola,i na sve to,bio je gori od Janga koji je kriv za drugi gol,i od Lukakua koji je na intelektualnom nivou amebe.Marsijal se nije video do 70-og minuta a posle eksplozija,Pogba ceo meč najbolji u Junajtedu,uz standardnog DeHeu,i odličnog Felainija(nikad nisam mislio da ću ti napisati ali lik je sto puta korisniji bio od Matica).Matić ne liči na onog igrača iz Chelsija ili sa početka karijere u Junajtedu.Ali utisak utakmice,slavlje igrača i navijača posle pobede od 3:2,na Trafordu,protiv Njukasla koji ima,čini mi se 1 bod do sada.Tuzno na šta je spao Junajted.

Mad4Red

pre 5 godina

Napokon napadi napadi mora Murinjo da shvati, Mata ispočetka ispred Pogbe i Matića kakav MekTomini decko nije stasao za prvi tim, Pogba deli lopte kao rukom, u napadu poceti sa Lukaku Sancez i Marsijal a Rasford da ulazi sa klupe... Odbrana mora bolje jače čvršće.... Evo drugo poluvreme igrao je pozadi sa Matićem Pogbom i Smolingom na zimu mora dovesti dobrog stopera kako zna i ume... Baji jeste dobar ali mu treba utakmica da bi usao u ritam... Mou nije blesav zna posao imaju dve nedelje da iskuliraju ova pobeda je dosla u pravo vreme da se unese smeh i zivost u ekipu... Valjda ce krenuti na bolje red je više!!!! GGMU!!!

Lars

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.

niko i nikad

pre 5 godina

Murinja u Brodarac! 😂 Nije mi jasno kako je izvukao ovo,isto kao sto nije jasno kako je Brodarac dobio OFK Beograd?!Ali,stvarno...

MadVlad

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!

A bila dobra tekma

pre 5 godina

Utakmica je pokazala sve: prvo poluvreme sta je problem u Man Utd, drugo kako da se resi. Ako Murinjo i igraci sednu i porazgovaraju kao odrasle i zrele osobe (a svi su se u jednom ili drugom trenutku ponasali kao da to nisu) Junajted moze mnogo bolje nego do sada. Ako nastave da se inate i/ili budu malodusni bice kao u prvom poluvremenu. I dalje tvrdim da su sustinski problem Glejzeri, tj. njihova nezainteresovanost za rezultate nego iskljucivo za profit koji klub pravi bez obzira na iste.

felix

pre 5 godina

Bez obzira na ovu cirkus pobedu treba da oteraju Murinja I bar 6 igraca jer ovo je slucajno bilo na kraju veceras a vec sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !

MilanSpanac

pre 5 godina

Sad ce neki reci Mata je igrac.. Ovo je odlika lose ekipe Njukastla, gde ne mogu da odgovore na dza-bu igru Mancestera.. i bez Aleksisa moj Zoze ne da ne mozes vec ne smes.. Nadji desnog umesto Janga jer njegova defanzivna kretnja je ravna nuli, ronaldo u juveu vise doprinosi od janga.. tacno se vidi kako se gubi u liniji i direktno je odgovoran za golove.. i onda mancester krece na sve ili nista i dobija i sve ce opet da se gurne pod tepih.. danas bi im ozbiljna ekipa dala 6 komada.. Treba Maticu i Pogbi defanzivni vezni sa izrazenim defanzivnim karakteristikama iliti ball winning sto bi englezi rekli.. Volim mancester i cenim murinja, ali ovaj vudvord sta je napravio od mancestera ovo je sramota..

SAF

pre 5 godina

Prvo poluvreme blago receno katastrofa, ako ne mozes dobiti Njukasl kod kuce, onda si ozbiljan konkurent za Championship. Steta jer kad Mancester napada je vrlo opasna ekipa. Agonija navijaca Mancestera se nastavlja i ima tu krivice i trener ne samo igraci, cak ne verujem da ima "bojkota"

Chevu

pre 5 godina

Mislim da se nikada u istoriji nije desilo ovako nešto. Da je većina najboljih klubova u lošoj formi ili ih nigde nema.

Milan, Inter, Mancester, Arsenal, posebno prva dva, gotovo da su marginalizovani i negde su u nivou jednog Alavesa u Spaniji.

Celzi nista posebno, Barselona u prvih par kola pogubila bodova toliko koliko je za celu sezonu gubila. Real u ocajnoj formi, Mancester gori od Partizana pod Djukicem...

dzeks

pre 5 godina

Rešford je kriminalno loš igrač. Ono šta je on odigrao i ja mogu kad popijem 5 pivi. Tek kad je on izašao Junajted je počeo igrati.

Marko

pre 5 godina

Nešto razmišljam.. Pa ne bi Junajted odigrao ovako drugih 45 minuta da igrači žele da oteraju Mou-a. Možda je ovo početak neke prekretnice za veliki Mančester. I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!

niko i nikad

pre 5 godina

I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!
(Marko, 6. oktobar 2018 20:28)

I da svaka ekipa bude kao raspali Njukasl?

BODIBOND

pre 5 godina

Heroj je Mata, koji je ni iz cega pokrenuo Mancester.
(Mikii, 06. oktobar 2018 20:28)

A u proslom kolu opet "ni iz cega", iz kornera uputio asistenciju za izjednacujuci gol.

yytyt

pre 5 godina

zapamtite ovo sto sada hvalite murinja na sva usta pred sledece utakmice- a ja cu da zapamtim sta sam napisao- najlosiji junajted koji ja pamtim (35god), sto pre murinjo ode bolje za klub tj bolje za klub bi bilo da su izgubili jer od ove ekipe i ovog trenera nema nista

brat Putin

pre 5 godina

Koliko navijači podržavaju Murinja vidi se na tribinama parole. Pametnom dosta ko je kriv. Na poluvremenu onaj trk Murinja ka tunelu sve govori. Igrači su ili dobili po šamar ili dobar motivacioni govor. Zamišljam ušao Murinjo prvi u svlačionicu sa vatrogasnom sekirom i u sedećem položaju čekao igrače. Kad su ušli i seli, rekao je ili će vi da igrate ili nećete da igrate hahaha. Drago mi je zbog Sančeza vidi se da mu bio potreban ovaj gol.

BlueFortress

pre 5 godina

Drago mi je zbog Zozea, mora da je prstalo na poluvremenu, nisu za njega ovi instagram igraci i ova (de)generacija klinaca poput Pogbe, Lingarda, Marsijala itd...
Jednostavno ne mogu da ga razumeju, nekada su glavu za njega davali Lampard, Teri, Drogba, Zaneti, Kambijaso, Eto'o, Ibra...

Sledece kolo stize na Bridz opet, Junajted ima katastrofalan ucinak protiv Celsijem godinama ali mozda ih ova pobeda podigne pa zaprze corbu..

Milan

pre 5 godina

Koliko ta njihova igra izgleda lepše i tečnije kada su prinudjeni da napadnu. Što je najgore imaju igrače za takav stil, ali ta Murinjova smaračka taktika ih ubi sve. Nadam se da će ih pobeda posle ovakvog preokreta sve zajedno podići i ujediniti.

Marko

pre 5 godina

Nešto razmišljam.. Pa ne bi Junajted odigrao ovako drugih 45 minuta da igrači žele da oteraju Mou-a. Možda je ovo početak neke prekretnice za veliki Mančester. I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!

it’s my life

pre 5 godina

Drago mi zbog Murinja da su ovako odigrali drugo poluvreme.Marsijal je napokon makar delic svog talenta pokazao u ovom 2 poluvremenu.Prvi put nikad ofanzivniji junajted u 2 poluvremenu.Mnogo su prosuli bodova ali polako ću se oni kroz prvenstvo uključiti u trku za prve 4 pozicije.

Gajetano

pre 5 godina

Posle dugo, dugo vremena, u drugom poluvremenu Man Utd je igrao kao tim. Svi za jednog, jedan za sve. Naizgled obican mec za 3 boda, ali moze biti jedan od onih meceva koji menjaju sezonu, koji od luzera prave pobednike. Sta im je Murinjo rekao u pauzi, ne znam, ali znam da se u nastavku pojavio neki drugi tim. Murinjo i tim imaju podrsku od navijaca, to je ocigledno. Jedan od natpisa sa tribina: "Jose is a winner, Woodward is a looser". Slazem se. A da sam na Murinjovom mestu ne bih ovaj tim iz drugog poluvremena menjao na sledecih 10 utakmica.

Ko nije gledao grdno je pogresio. Strasan mec!

Pozdrav,

neutralni felsh

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)


izumitelj doticne izjave je vujadin boskov, koji je inace bio poznat i cenjen po brojnim lucidnim i (samo)ironicnim izjavama tokom legendarnog trenerovanja po italiji ("bolje jednom izgubiti 6:0 nego sest puta sa 1:0", "na ovom mecu cemo mozda pobediti, mozda izgubiti, a mozda odigrati nereseno", "od mene su bolji svi treneri koji su ispred na tabeli", "titulu ce osvojiti onaj ko ima najvise bodova", "dobar igrac vidi autoput tako gde ostali vide sumsku stazu", "velika zelja mi je da primim gol manje od protivnika"...) ovo je verovatno rekao je posle neke konferencije, u smislu da se ekipa previse opustila posle vodjstva od 2:0... posle toga su izjavu novinari prihvatili kao svojevrsnu izreku, a dan-danas je ostalo pitanje je kako je ko kapira.

niko i nikad

pre 5 godina

I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!
(Marko, 6. oktobar 2018 20:28)

I da svaka ekipa bude kao raspali Njukasl?

brat Putin

pre 5 godina

Koliko navijači podržavaju Murinja vidi se na tribinama parole. Pametnom dosta ko je kriv. Na poluvremenu onaj trk Murinja ka tunelu sve govori. Igrači su ili dobili po šamar ili dobar motivacioni govor. Zamišljam ušao Murinjo prvi u svlačionicu sa vatrogasnom sekirom i u sedećem položaju čekao igrače. Kad su ušli i seli, rekao je ili će vi da igrate ili nećete da igrate hahaha. Drago mi je zbog Sančeza vidi se da mu bio potreban ovaj gol.

Boris

pre 5 godina

Ovaj sto kaze da je Matic ocajan nema pojma fudbalu. Matic je odigrao odlican mec i odradio sta je trener trazio od njega. Inace, Mata je glavni razlog preokreta, a Murinjo ga je unistavao i u Celsiju i u MU. Jedan od najinteligentnijih, najkulturnijih i najsimpaticnijih igraca. MU ima 5-6 igraca koji su rupe i 5-6 sjajnih igraca.

Milan

pre 5 godina

Od 2004, kad je Arsenal uzo titulu sa 40 i nesto utakmica bez poraza, samo su 3 tima osvajala EPL. United, Chelsea i City + 1 Lester sto slozicete se je anomalija je u fudbalu nego u sportu 21 veka. Pre 6 godina sa titulom se povukao Ferguson, al iza sebe je ostavio tim matoraca (gigs, skols, rio, vidic, persi, runi, tj istrosenih igraca). Unitedu je trebao dobar rebuild, od glave do pete. Posle 2 trenera i sada murinja oni to nisu sproveli. Poslednjih 5 godina po 2 titule imaji city i chelsea i ta jedna lestera. Recite sada realno, da ruski oligarh i arapski seik nisu tutnuli para, svaki kao psg, pa puta 2. Ako se sa njima boris za SVE titule, ti moras da ulazes kao oni. To ni liverpul ne shvata, kao ni arsenal, al svi oni imaju americke vlasnike. Zoze je trener da osvaja trofeje sa igracima a ne decurlijom nezrelom. Ako su mu prosle godine dali novi pojacan ugovor u sred sezone, bio je red da ga podrze ove 100%.

A bila dobra tekma

pre 5 godina

Utakmica je pokazala sve: prvo poluvreme sta je problem u Man Utd, drugo kako da se resi. Ako Murinjo i igraci sednu i porazgovaraju kao odrasle i zrele osobe (a svi su se u jednom ili drugom trenutku ponasali kao da to nisu) Junajted moze mnogo bolje nego do sada. Ako nastave da se inate i/ili budu malodusni bice kao u prvom poluvremenu. I dalje tvrdim da su sustinski problem Glejzeri, tj. njihova nezainteresovanost za rezultate nego iskljucivo za profit koji klub pravi bez obzira na iste.

Mad4Red

pre 5 godina

Napokon napadi napadi mora Murinjo da shvati, Mata ispočetka ispred Pogbe i Matića kakav MekTomini decko nije stasao za prvi tim, Pogba deli lopte kao rukom, u napadu poceti sa Lukaku Sancez i Marsijal a Rasford da ulazi sa klupe... Odbrana mora bolje jače čvršće.... Evo drugo poluvreme igrao je pozadi sa Matićem Pogbom i Smolingom na zimu mora dovesti dobrog stopera kako zna i ume... Baji jeste dobar ali mu treba utakmica da bi usao u ritam... Mou nije blesav zna posao imaju dve nedelje da iskuliraju ova pobeda je dosla u pravo vreme da se unese smeh i zivost u ekipu... Valjda ce krenuti na bolje red je više!!!! GGMU!!!

kosnica

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI
(gospodin posebni, 06. oktobar 2018 22:40)

Kakve su paljevine navijaci Junajteda to nema nigde. Kukaju mesec dana, teraju Murinja, dovode Zidana, pobede raspali Njukasl koji ima jedan od najmanjih budzeta za plate i evo ih vec osvajaju titulu. Sve nesto mislim da je Siti nervozan.

mr.wolf

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše. 
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian... 
Ipak...glory, glory Man United !
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32)

Da trosi, trosi. I da je lose, jeste, ali ne toliko koliko su to mediji napumpali.Ali na dalje mesas babe i zabe. Anderson je doveden u Fergusonovo vreme, imao je neku ulogu u rotaciji, nije los bio u startu, deo je bio strasnog Uniteda. Makeda je doveden kao tinejdzer, bukvalno je doneo titulu Uniyedu jedne sezone, mislim 2009. Igls je sa akademije Uniteda, pruzena mu je neka sansa, nije bio dovoljjno dobar i otisao je dalje. Januzaj apsolutno nema veze sa tadasnjim timom, on je dosao kasnije. Ronaldo, Tevez, Bekam su otisli mnogo ranije.
Neuporrdivi igraci, a pre svega neuporediva vremenska distanca.

BlueFortress

pre 5 godina

Drago mi je zbog Zozea, mora da je prstalo na poluvremenu, nisu za njega ovi instagram igraci i ova (de)generacija klinaca poput Pogbe, Lingarda, Marsijala itd...
Jednostavno ne mogu da ga razumeju, nekada su glavu za njega davali Lampard, Teri, Drogba, Zaneti, Kambijaso, Eto'o, Ibra...

Sledece kolo stize na Bridz opet, Junajted ima katastrofalan ucinak protiv Celsijem godinama ali mozda ih ova pobeda podigne pa zaprze corbu..

Negativni

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MadVlad, 6. oktobar 2018 20:51) #

Upravo suprotno. Jedini spas za Junajted je ostanak Murinja i otkaz nesposobnom direktoru kluba, te prodaja nekoliko igrača koji nisu nivo za osvajanje prvenstva. Takodje, oterati Pogbu kome je jedini zadatak da minira trenera. Za njega može da se uzme ozbiljan novac i dovedu dva-tri fantastična igrača. Zidan se sa ovim igračima ne bi plasirao ni za LE.

SAF

pre 5 godina

Prvo poluvreme blago receno katastrofa, ako ne mozes dobiti Njukasl kod kuce, onda si ozbiljan konkurent za Championship. Steta jer kad Mancester napada je vrlo opasna ekipa. Agonija navijaca Mancestera se nastavlja i ima tu krivice i trener ne samo igraci, cak ne verujem da ima "bojkota"

zemlja rijalitija i botova

pre 5 godina

MU placa ceh nekih losih kupovina i to im se obija. Tu su krivi i ljudi iz kluba a i sam Murinjo. Ok je sto je doveo Sanceza, ali dati mu toliku platu je ludost. Ne zbog kluba, imaju oni para, vec zbog ostalih fudbalera. Tako se unosi nemir u tim.

BODIBOND

pre 5 godina

Heroj je Mata, koji je ni iz cega pokrenuo Mancester.
(Mikii, 06. oktobar 2018 20:28)

A u proslom kolu opet "ni iz cega", iz kornera uputio asistenciju za izjednacujuci gol.

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Od 2012-e godine zvanicno najvise su trosili Siti, Junajted i Liverpul. Govorim o "net spend" - u, slobodno proverite. Ako je po tebi ulaganje merilo uspeha, kako onda ni Junajted ni Liverpul nisu osvojili titulu u tom periodu? Cak su prosecno zavrsavali na 4 - oj poziciji 20+ bodova iza sampiona. Celsi je poceo da prodaje igrace za ogromne sume kako bi nadomestio dolaske i opet je najuspesniji u tom vremenskom periodu uprkos tome, nizi neto trosak od svih konkurenata, odlazili su Kosta, Ramires, Oskar, Salah, Mata, De Brujne, Matic, Kurtoa...Da ne pominjem sve lidere i legende koji su zbog godina otisli pa je klub ipak ostao tu gde jeste, za razliku od Junajteda kada su oni izgubili svoje legende.

Ukratko, problem Junajteda seze daleko dublje od trenera - a to je menadzment kluba, i nece se srediti gadjanjem igraca novcem...

BOSS

pre 5 godina

Neke stvari ne moze niti jedan trener da sredi. Od Zidana napravise bombu trenera,kao sto su od Gvardiole posle Barselone,pa se sada vidi da ne moze osvojit LS a ima sve pare svijeta.
Isto sada sa ovim Kovacem,Dalicem... Pa mislim

dzeks

pre 5 godina

Rešford je kriminalno loš igrač. Ono šta je on odigrao i ja mogu kad popijem 5 pivi. Tek kad je on izašao Junajted je počeo igrati.

mr.wolf

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Ne kapiras, zao mi je.

Marko

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".

Lars

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.

Milan

pre 5 godina

Koliko ta njihova igra izgleda lepše i tečnije kada su prinudjeni da napadnu. Što je najgore imaju igrače za takav stil, ali ta Murinjova smaračka taktika ih ubi sve. Nadam se da će ih pobeda posle ovakvog preokreta sve zajedno podići i ujediniti.

MilanSpanac

pre 5 godina

Sad ce neki reci Mata je igrac.. Ovo je odlika lose ekipe Njukastla, gde ne mogu da odgovore na dza-bu igru Mancestera.. i bez Aleksisa moj Zoze ne da ne mozes vec ne smes.. Nadji desnog umesto Janga jer njegova defanzivna kretnja je ravna nuli, ronaldo u juveu vise doprinosi od janga.. tacno se vidi kako se gubi u liniji i direktno je odgovoran za golove.. i onda mancester krece na sve ili nista i dobija i sve ce opet da se gurne pod tepih.. danas bi im ozbiljna ekipa dala 6 komada.. Treba Maticu i Pogbi defanzivni vezni sa izrazenim defanzivnim karakteristikama iliti ball winning sto bi englezi rekli.. Volim mancester i cenim murinja, ali ovaj vudvord sta je napravio od mancestera ovo je sramota..

yytyt

pre 5 godina

zapamtite ovo sto sada hvalite murinja na sva usta pred sledece utakmice- a ja cu da zapamtim sta sam napisao- najlosiji junajted koji ja pamtim (35god), sto pre murinjo ode bolje za klub tj bolje za klub bi bilo da su izgubili jer od ove ekipe i ovog trenera nema nista

bBb

pre 5 godina

@2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Zato što nisi odigrao nijednu utakmicu u životu, makar na amaterskom nivou. Psiha je čudo...

Ђенерал

pre 5 godina

Нисам навијач Јунајтеда, али имам неки предосећај да ће после ове утакмице да им крене на боље. Време је да проиграју, а и да Мурињова "филозофија" проради.

Boža Vadovinac

pre 5 godina

@Lars
Da si je šutn'o bar jedared, na nekim radničkim sportskim igrama, znao bi o čem' je reč.
Oavko bolje da si ćut'o nego se sramotiš!

nepismeni

pre 5 godina

Boris...trener je tražio od Matica da pogreši za prvi gol Njukasla?da promaši zicer?da pogreši 70% Pašića unapred?da zamalo da autogol iz čiste situacije?ja kapiram da je naš,ali ima li iko u ovoj zemlji obraza da kaže istinu ili smo i dalje u fazonu nas Matić bolji od Modriča pet puta,samo zato što je ovaj naš a ovaj drugi Hrvat?Matić je pre godinu i po dana bio jedan od top 3-4 zadnjih veznih na svetu,ove godine,po formi,i drugi deo prošle sezone po igri nije ni u prvih 20.To je kao da kažemo kako je Pogba vrhunski odigrao ove dve sezone,kako kida dečko,uradi sve što mu trener kaže.

Milan

pre 5 godina

@Nathan i @BlueFortress

Nije me mrzelo da otvorim transfermarkt i da pregledam "All Transfers" za ManU i za Chelse. Gledao sam samo arrival od sezone 2009/10, kad je prodat Ronaldo Realu.

£24.66m 09/10
£26.37m 10/11
£56.07m 11/12
£68.81m 12/13
£69.42m 13/14
£175.82m 14/15 (van gal 1 sezona)
£140.40m 15/16
£166.50m 16/17 (pogba 94.5sam)
£147.96m 17/18
£74.43m 18/19

Chelsea ide ovako od 09/10 £27.00m/£109.35m/£86.81m/£98.73m/£117.32m/£123.93m/£81.45m/£119.52m/£234.54m/£123.30m

ManU potroseno na dolaske grubo 945
Chelsea potroseno na dolaske 1117

Vec si reko kad je zoze doso 2005 da je chelsea bas vise trosio. Da bi prodo nesto, to nesto mora da ima vrednost, a redom van der sar, rio, evra, vidic, skols, gigs, kerik, fletcher, o'shea, gigs, runi, persi, oni su svi otisli za free. 2 stopera koja menjaju vidica i ria vrede zbirno 150mil, minimum u danasnjem fudbalu. Ferguson je imao kontinuitet i samo nadogradjivao, nekad i debelo platio kad vidi sta mu fali. Svako posle njega je ostao bez tima, koji mora debelo da se plati kako bi se napravio, isto kao citi i chelsea.

nepismeni

pre 5 godina

Nikada nisam igrao fudbal ali verujem da bih bio bar pet puta bolji nego Matić na ovom meču.Nisam nikada video ovako los meč nekog igrača.Kriv za prvi gol,promaši lagano gol koji je širok 7 metara sa 4 metara a lopta mu ide nalevu nogu,svaki pas koji je išao unapred je skoro pogrešio i otvarao kontre,jedini padovi su mu prilazili ka nazad i golmanu.Pred kraj,laganu loptu da izbaci glavom,sam,niko oko njega,zamalo pored svog gola,i na sve to,bio je gori od Janga koji je kriv za drugi gol,i od Lukakua koji je na intelektualnom nivou amebe.Marsijal se nije video do 70-og minuta a posle eksplozija,Pogba ceo meč najbolji u Junajtedu,uz standardnog DeHeu,i odličnog Felainija(nikad nisam mislio da ću ti napisati ali lik je sto puta korisniji bio od Matica).Matić ne liči na onog igrača iz Chelsija ili sa početka karijere u Junajtedu.Ali utisak utakmice,slavlje igrača i navijača posle pobede od 3:2,na Trafordu,protiv Njukasla koji ima,čini mi se 1 bod do sada.Tuzno na šta je spao Junajted.

gospodin posebni

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI

vruce hladno

pre 5 godina

Taj osjećaj samo na Teatru: "Ijeeeee"! Fergie Time!!!
(MM, 06. oktobar 2018 20:26)

pa ti rece da ih ne pratis dok ne ode Murinjo, a eto te na Teatru.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@Milan, 06. oktobar 2018 20:41

Troši i United mnogo, ali loše.
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...
Ipak...glory, glory Man United !

felix

pre 5 godina

Bez obzira na ovu cirkus pobedu treba da oteraju Murinja I bar 6 igraca jer ovo je slucajno bilo na kraju veceras a vec sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !

Chevu

pre 5 godina

Mislim da se nikada u istoriji nije desilo ovako nešto. Da je većina najboljih klubova u lošoj formi ili ih nigde nema.

Milan, Inter, Mancester, Arsenal, posebno prva dva, gotovo da su marginalizovani i negde su u nivou jednog Alavesa u Spaniji.

Celzi nista posebno, Barselona u prvih par kola pogubila bodova toliko koliko je za celu sezonu gubila. Real u ocajnoj formi, Mancester gori od Partizana pod Djukicem...

MadVlad

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!

Stefan

pre 5 godina

Jeste Matic bio najlosiji juce, ali mi Srbi ne damo na nase. Decko je u ocajnoj formi ove sezone. Junajtedu treba nekoliko tehnicara na sredini, neko ko zna sa loptom, a ne da igraju tri drveta od 2m. Gledajte Siti, Liverpul, Celsi. Sve niski i brzi fudbaleri koji igraju moderan i napadacki fudbal. Murinjo je tu malo zaostao. Evo vidim kupio tog Freda, a lik mu uopste ne igra.

Nathan

pre 5 godina

@Milan

Pricas neistine. Junajted trosi mnogo vise od Celsija recimo. Ako izuzmemo prve dve sezone kad je dosao u Celsi sa Romanom ima prosek od cini mi se 40m evra NETO trosenja po sezoni.

мики

pre 5 godina

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

зато што си дете. није у питању никаква изрека него зeзанција. Бата Жива је то изјавио у току преноса утакмице Јужне Кореје на светском, пре него што су преокренули са 0:2 на 3:2.

niko i nikad

pre 5 godina

Murinja u Brodarac! 😂 Nije mi jasno kako je izvukao ovo,isto kao sto nije jasno kako je Brodarac dobio OFK Beograd?!Ali,stvarno...

Deki

pre 5 godina

Sjajna utakmica izmedju dva najlosija timova trenutno u PL. Nadam se da Murinjo ostaje da se salimo jos malo sa Mancesteom, ah i Matic katastrofalan

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Zato sam napisao godinu koju sam napisao, naravno to se ignorisalo, ti si sam odabrao 2009 kako bi odobrovoljio tvoju tezu.

Drugo, precizno sam rekao "net spend" a ne arrivals takodje iz jako bitnih razloga, znam ponesto o racunovodstvu.

Vise srece drugi put.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

mr.wolf, 07. oktobar 2018 09:46

Rafael novi R. Karlos?! Daj, ne preteruj. Dečko je kiksirao, a i kasnija karijera potvrduje da nije taj kalibar. Koga je Ferguson doveo da zameni odbranu Vidić, Ferdinand, Evra? Van Persi doveden kao već mator igrač. Flečer nije bio predobar. Karik je bio prosečan.
Matori je osvojio sve što može, ali nije pripremio kvalitetne zamene.
Ostavio je mator tim i loše zamene.

мики

pre 5 godina

Matic katastrofalan
(Deki, 06. oktobar 2018 20:30)

тролујеш. утакмицу ниси гледао. да јеси, видео би да је Мурињу Матић главни играч. одиграо је задњег везног, централног бека и плејмејкера наизменично. када су повели 3:2, позвао га је до аут линије и рекао па да се игра, и одмах си се Матић и Фелаини повукли практично на позицију штопера. толико од мене, више за праве љубитеље фудбала него за тролове.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@mr.wolf
Verovatno si u pravu za hronologiju, ali nisu bitne godine, već transfer politika koja je započeta pred kraj Fergusonovog mandata. Tendencija opadanja kvaliteta igračkog kadra datira još od tada. Nisu dovođeni najbolji igrači na tržištu koji bi na vreme zemenili prvotimce. To United nije smeo da dozvoli.
Karik i Flečer nisu bili dostojne zamene za Gigsa, Skolsa, Kina i kao ni Nani za Ronalda. Ko je zamenio Vidića i Ferdinanda upravo oni koje je Ferguson doveo ili promovisao, ne sećam se već, Smoling i Džons. Zašto su tvrdoglavo držani Ves Braun i O' Šea. Šta je tražio Valensija u Mančesteru? Da nije trebalo da glumi Bekama po desnoj strani?
Tevezu nije produžen ugovor jer je bio i vlasništvu nekog finansijskog fonda koji je tražio 30-ak miliona evra. Čovek je posle kidao u Sitiju. Ove mlade igrace sam pomenuo da bih ilustrovao da se ni sa njima nisu proslavili. Bio je tu i Zaha, pa onaj bek Rafael.
UTD je bio sinonim za ostrvski fudbal devedesetih i početkom 2000-tih. Na krilima moskovske titule i dugogodišnje dominacije trebalo je napraviti kvalitetnu tranziciju u Junajted bez Fergusona.
Šta je dočekalo Mojesa? Mančester bez vizije, sa limitiranim igračkim kadrom i sa Glejzerima i Vudvordom na čelu.
To je moje viđenje već nekoliko godina.
Biće bolje, nadam se.

марко

pre 5 godina

мата му је херој jер је он започео са головима...тако је и увек било с тим што га увек изведе у 70. минуту

мики

pre 5 godina

sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !
(felix, 06. oktobar 2018 20:40)

Мурињо је тренер за велике утакмице. нема Челзи шансе.

BODIBOND

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše.  
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...  
Ipak...glory, glory Man United ! 
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32) 

Dobro nisi napisao Hewson, Tosic, Hargrivs, Rejvel Morison... hahaha. Makeda je dosao u Junajted 2008. iz Lacija ali je tad bio jako mlad, svega 16 godina.

mr.wolf

pre 5 godina

@(KadPorastemBićuKengur, 07. oktobar 2018 01:00)

Ne znam o cemu pricas. Kod Fergusona je otiso Ronaldo i Tevez u istoj sezoni, a oni opet konkurentni za titulu. Valensija nije trebao da bide novi Bekam, drugaciji tip igraca je. Flecer, bio predobar 2 sezone, Rafael vrhunski bek (da je ostao Ferguson on bi sada bio novi Karlos) O'Sej proveo 12 godina u timu kao i wes braun (nisam siguran, ali mislim da je Wes bio u protokolu jos '99 godine u finalu ). I svi oni imaju ne jednu, dve, tri.... minimum PET titula u PL. Ferguson je umeo da vodi TIM. I stvarno mi nije jasno o cemu pricas. Kakvo opadanje kvaliteta kad Ferguson dovodi Van Persija i osvaja titulu... Tek sa njegovim odlaskom dolazi opadanje.kvaliteta, dolazi Mojes koji ima sampionski tim i sve posle toga je.suvisno pricati. Isto tako, je suvisno objasnjavati zasto je.doslo do pada u igri a kasnije i u kvalitetu.

niko i nikad

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".
(Marko, 6. oktobar 2018 21:17)

Nisam bio zlonameran,uzivao sam u drugom poluvremenu.Ali,svi timovi koje si naveo su daleko kvalitetniji.Junajted je morao ovo da iskontrolise od pocetka do kraja.I da ne zaboravimo da je Njukasl ostecen za cist penal pri rezultatu 0:2.Sustina je da nema mesta euforiji.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 6. oktobar 2018 21:06) 

Zaboravio si i onu - "bolje pet nego sest". ?
(niko i nikad, 07. oktobar 2018 02:58)


ta je bila nesto kasnije ;)

gospodin posebni

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI

Deki

pre 5 godina

Sjajna utakmica izmedju dva najlosija timova trenutno u PL. Nadam se da Murinjo ostaje da se salimo jos malo sa Mancesteom, ah i Matic katastrofalan

yytyt

pre 5 godina

zapamtite ovo sto sada hvalite murinja na sva usta pred sledece utakmice- a ja cu da zapamtim sta sam napisao- najlosiji junajted koji ja pamtim (35god), sto pre murinjo ode bolje za klub tj bolje za klub bi bilo da su izgubili jer od ove ekipe i ovog trenera nema nista

Marko

pre 5 godina

Nešto razmišljam.. Pa ne bi Junajted odigrao ovako drugih 45 minuta da igrači žele da oteraju Mou-a. Možda je ovo početak neke prekretnice za veliki Mančester. I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!

Lars

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.

Nathan

pre 5 godina

@Milan

Pricas neistine. Junajted trosi mnogo vise od Celsija recimo. Ako izuzmemo prve dve sezone kad je dosao u Celsi sa Romanom ima prosek od cini mi se 40m evra NETO trosenja po sezoni.

nepismeni

pre 5 godina

Nikada nisam igrao fudbal ali verujem da bih bio bar pet puta bolji nego Matić na ovom meču.Nisam nikada video ovako los meč nekog igrača.Kriv za prvi gol,promaši lagano gol koji je širok 7 metara sa 4 metara a lopta mu ide nalevu nogu,svaki pas koji je išao unapred je skoro pogrešio i otvarao kontre,jedini padovi su mu prilazili ka nazad i golmanu.Pred kraj,laganu loptu da izbaci glavom,sam,niko oko njega,zamalo pored svog gola,i na sve to,bio je gori od Janga koji je kriv za drugi gol,i od Lukakua koji je na intelektualnom nivou amebe.Marsijal se nije video do 70-og minuta a posle eksplozija,Pogba ceo meč najbolji u Junajtedu,uz standardnog DeHeu,i odličnog Felainija(nikad nisam mislio da ću ti napisati ali lik je sto puta korisniji bio od Matica).Matić ne liči na onog igrača iz Chelsija ili sa početka karijere u Junajtedu.Ali utisak utakmice,slavlje igrača i navijača posle pobede od 3:2,na Trafordu,protiv Njukasla koji ima,čini mi se 1 bod do sada.Tuzno na šta je spao Junajted.

niko i nikad

pre 5 godina

I da, zamislite da odigraju svaku utakmicu kao drugo poluvreme ove!
(Marko, 6. oktobar 2018 20:28)

I da svaka ekipa bude kao raspali Njukasl?

Chevu

pre 5 godina

Mislim da se nikada u istoriji nije desilo ovako nešto. Da je većina najboljih klubova u lošoj formi ili ih nigde nema.

Milan, Inter, Mancester, Arsenal, posebno prva dva, gotovo da su marginalizovani i negde su u nivou jednog Alavesa u Spaniji.

Celzi nista posebno, Barselona u prvih par kola pogubila bodova toliko koliko je za celu sezonu gubila. Real u ocajnoj formi, Mancester gori od Partizana pod Djukicem...

kosnica

pre 5 godina

Kao sto veliki SAF nekad rece gospodo sve sto igrate do januara zaboravite od januara se igra ozbiljan fudbal i osvajaju titule, zato sve ovo jako lici na pocetak ozbiljnih problema za ostale ekipe PL. ZIVI BILI PA VIDJELI
(gospodin posebni, 06. oktobar 2018 22:40)

Kakve su paljevine navijaci Junajteda to nema nigde. Kukaju mesec dana, teraju Murinja, dovode Zidana, pobede raspali Njukasl koji ima jedan od najmanjih budzeta za plate i evo ih vec osvajaju titulu. Sve nesto mislim da je Siti nervozan.

felix

pre 5 godina

Bez obzira na ovu cirkus pobedu treba da oteraju Murinja I bar 6 igraca jer ovo je slucajno bilo na kraju veceras a vec sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !

MadVlad

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!

Milan

pre 5 godina

Od 2004, kad je Arsenal uzo titulu sa 40 i nesto utakmica bez poraza, samo su 3 tima osvajala EPL. United, Chelsea i City + 1 Lester sto slozicete se je anomalija je u fudbalu nego u sportu 21 veka. Pre 6 godina sa titulom se povukao Ferguson, al iza sebe je ostavio tim matoraca (gigs, skols, rio, vidic, persi, runi, tj istrosenih igraca). Unitedu je trebao dobar rebuild, od glave do pete. Posle 2 trenera i sada murinja oni to nisu sproveli. Poslednjih 5 godina po 2 titule imaji city i chelsea i ta jedna lestera. Recite sada realno, da ruski oligarh i arapski seik nisu tutnuli para, svaki kao psg, pa puta 2. Ako se sa njima boris za SVE titule, ti moras da ulazes kao oni. To ni liverpul ne shvata, kao ni arsenal, al svi oni imaju americke vlasnike. Zoze je trener da osvaja trofeje sa igracima a ne decurlijom nezrelom. Ako su mu prosle godine dali novi pojacan ugovor u sred sezone, bio je red da ga podrze ove 100%.

Negativni

pre 5 godina

Vau bas mocni man un.Alo igrate protiv poslednje ekipe bez pobede i cupate bodove.Navijam za Redse ali mogu poruciti navijacima MU da bi bilo bolje da ste izgubili I Mourinho popio otkaz.Ovako vasa agonija se nastavlja.Wolfsi su cak ispred vas jace ekipe tek dolaze necete biti ni za Euroleague !!!Molite Zidana kako znate da preuzme tim!!!!
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (MadVlad, 6. oktobar 2018 20:51) #

Upravo suprotno. Jedini spas za Junajted je ostanak Murinja i otkaz nesposobnom direktoru kluba, te prodaja nekoliko igrača koji nisu nivo za osvajanje prvenstva. Takodje, oterati Pogbu kome je jedini zadatak da minira trenera. Za njega može da se uzme ozbiljan novac i dovedu dva-tri fantastična igrača. Zidan se sa ovim igračima ne bi plasirao ni za LE.

it’s my life

pre 5 godina

Drago mi zbog Murinja da su ovako odigrali drugo poluvreme.Marsijal je napokon makar delic svog talenta pokazao u ovom 2 poluvremenu.Prvi put nikad ofanzivniji junajted u 2 poluvremenu.Mnogo su prosuli bodova ali polako ću se oni kroz prvenstvo uključiti u trku za prve 4 pozicije.

Ђенерал

pre 5 godina

Нисам навијач Јунајтеда, али имам неки предосећај да ће после ове утакмице да им крене на боље. Време је да проиграју, а и да Мурињова "филозофија" проради.

Boris

pre 5 godina

Ovaj sto kaze da je Matic ocajan nema pojma fudbalu. Matic je odigrao odlican mec i odradio sta je trener trazio od njega. Inace, Mata je glavni razlog preokreta, a Murinjo ga je unistavao i u Celsiju i u MU. Jedan od najinteligentnijih, najkulturnijih i najsimpaticnijih igraca. MU ima 5-6 igraca koji su rupe i 5-6 sjajnih igraca.

nepismeni

pre 5 godina

Boris...trener je tražio od Matica da pogreši za prvi gol Njukasla?da promaši zicer?da pogreši 70% Pašića unapred?da zamalo da autogol iz čiste situacije?ja kapiram da je naš,ali ima li iko u ovoj zemlji obraza da kaže istinu ili smo i dalje u fazonu nas Matić bolji od Modriča pet puta,samo zato što je ovaj naš a ovaj drugi Hrvat?Matić je pre godinu i po dana bio jedan od top 3-4 zadnjih veznih na svetu,ove godine,po formi,i drugi deo prošle sezone po igri nije ni u prvih 20.To je kao da kažemo kako je Pogba vrhunski odigrao ove dve sezone,kako kida dečko,uradi sve što mu trener kaže.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@Milan, 06. oktobar 2018 20:41

Troši i United mnogo, ali loše.
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...
Ipak...glory, glory Man United !

mr.wolf

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Ne kapiras, zao mi je.

dzeks

pre 5 godina

Rešford je kriminalno loš igrač. Ono šta je on odigrao i ja mogu kad popijem 5 pivi. Tek kad je on izašao Junajted je počeo igrati.

BOSS

pre 5 godina

Neke stvari ne moze niti jedan trener da sredi. Od Zidana napravise bombu trenera,kao sto su od Gvardiole posle Barselone,pa se sada vidi da ne moze osvojit LS a ima sve pare svijeta.
Isto sada sa ovim Kovacem,Dalicem... Pa mislim

MilanSpanac

pre 5 godina

Sad ce neki reci Mata je igrac.. Ovo je odlika lose ekipe Njukastla, gde ne mogu da odgovore na dza-bu igru Mancestera.. i bez Aleksisa moj Zoze ne da ne mozes vec ne smes.. Nadji desnog umesto Janga jer njegova defanzivna kretnja je ravna nuli, ronaldo u juveu vise doprinosi od janga.. tacno se vidi kako se gubi u liniji i direktno je odgovoran za golove.. i onda mancester krece na sve ili nista i dobija i sve ce opet da se gurne pod tepih.. danas bi im ozbiljna ekipa dala 6 komada.. Treba Maticu i Pogbi defanzivni vezni sa izrazenim defanzivnim karakteristikama iliti ball winning sto bi englezi rekli.. Volim mancester i cenim murinja, ali ovaj vudvord sta je napravio od mancestera ovo je sramota..

bBb

pre 5 godina

@2:0 je najopasniji rezultat
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29)

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera.

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju.

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

Zato što nisi odigrao nijednu utakmicu u životu, makar na amaterskom nivou. Psiha je čudo...

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Zato sam napisao godinu koju sam napisao, naravno to se ignorisalo, ti si sam odabrao 2009 kako bi odobrovoljio tvoju tezu.

Drugo, precizno sam rekao "net spend" a ne arrivals takodje iz jako bitnih razloga, znam ponesto o racunovodstvu.

Vise srece drugi put.

neutralni felsh

pre 5 godina

2:0 je najopasniji rezultat 
Dušan Duks, 6. oktobar 2018 20:29) 

Jasno da se zezas, ali generalno govoreci cudim se kakva fudbalska izreka je nastala u nasem fudbalu. Ogledalo naseg luzerskog karaktera. 

Zamislite da zabarski trener kaze da se plasi kad mu tim povede sa 2:0. Mislili bi da je promasio profesiju. 

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)


izumitelj doticne izjave je vujadin boskov, koji je inace bio poznat i cenjen po brojnim lucidnim i (samo)ironicnim izjavama tokom legendarnog trenerovanja po italiji ("bolje jednom izgubiti 6:0 nego sest puta sa 1:0", "na ovom mecu cemo mozda pobediti, mozda izgubiti, a mozda odigrati nereseno", "od mene su bolji svi treneri koji su ispred na tabeli", "titulu ce osvojiti onaj ko ima najvise bodova", "dobar igrac vidi autoput tako gde ostali vide sumsku stazu", "velika zelja mi je da primim gol manje od protivnika"...) ovo je verovatno rekao je posle neke konferencije, u smislu da se ekipa previse opustila posle vodjstva od 2:0... posle toga su izjavu novinari prihvatili kao svojevrsnu izreku, a dan-danas je ostalo pitanje je kako je ko kapira.

zemlja rijalitija i botova

pre 5 godina

MU placa ceh nekih losih kupovina i to im se obija. Tu su krivi i ljudi iz kluba a i sam Murinjo. Ok je sto je doveo Sanceza, ali dati mu toliku platu je ludost. Ne zbog kluba, imaju oni para, vec zbog ostalih fudbalera. Tako se unosi nemir u tim.

Mad4Red

pre 5 godina

Napokon napadi napadi mora Murinjo da shvati, Mata ispočetka ispred Pogbe i Matića kakav MekTomini decko nije stasao za prvi tim, Pogba deli lopte kao rukom, u napadu poceti sa Lukaku Sancez i Marsijal a Rasford da ulazi sa klupe... Odbrana mora bolje jače čvršće.... Evo drugo poluvreme igrao je pozadi sa Matićem Pogbom i Smolingom na zimu mora dovesti dobrog stopera kako zna i ume... Baji jeste dobar ali mu treba utakmica da bi usao u ritam... Mou nije blesav zna posao imaju dve nedelje da iskuliraju ova pobeda je dosla u pravo vreme da se unese smeh i zivost u ekipu... Valjda ce krenuti na bolje red je više!!!! GGMU!!!

niko i nikad

pre 5 godina

Murinja u Brodarac! 😂 Nije mi jasno kako je izvukao ovo,isto kao sto nije jasno kako je Brodarac dobio OFK Beograd?!Ali,stvarno...

mr.wolf

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše. 
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian... 
Ipak...glory, glory Man United !
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32)

Da trosi, trosi. I da je lose, jeste, ali ne toliko koliko su to mediji napumpali.Ali na dalje mesas babe i zabe. Anderson je doveden u Fergusonovo vreme, imao je neku ulogu u rotaciji, nije los bio u startu, deo je bio strasnog Uniteda. Makeda je doveden kao tinejdzer, bukvalno je doneo titulu Uniyedu jedne sezone, mislim 2009. Igls je sa akademije Uniteda, pruzena mu je neka sansa, nije bio dovoljjno dobar i otisao je dalje. Januzaj apsolutno nema veze sa tadasnjim timom, on je dosao kasnije. Ronaldo, Tevez, Bekam su otisli mnogo ranije.
Neuporrdivi igraci, a pre svega neuporediva vremenska distanca.

Gajetano

pre 5 godina

Posle dugo, dugo vremena, u drugom poluvremenu Man Utd je igrao kao tim. Svi za jednog, jedan za sve. Naizgled obican mec za 3 boda, ali moze biti jedan od onih meceva koji menjaju sezonu, koji od luzera prave pobednike. Sta im je Murinjo rekao u pauzi, ne znam, ali znam da se u nastavku pojavio neki drugi tim. Murinjo i tim imaju podrsku od navijaca, to je ocigledno. Jedan od natpisa sa tribina: "Jose is a winner, Woodward is a looser". Slazem se. A da sam na Murinjovom mestu ne bih ovaj tim iz drugog poluvremena menjao na sledecih 10 utakmica.

Ko nije gledao grdno je pogresio. Strasan mec!

Pozdrav,

BlueFortress

pre 5 godina

Drago mi je zbog Zozea, mora da je prstalo na poluvremenu, nisu za njega ovi instagram igraci i ova (de)generacija klinaca poput Pogbe, Lingarda, Marsijala itd...
Jednostavno ne mogu da ga razumeju, nekada su glavu za njega davali Lampard, Teri, Drogba, Zaneti, Kambijaso, Eto'o, Ibra...

Sledece kolo stize na Bridz opet, Junajted ima katastrofalan ucinak protiv Celsijem godinama ali mozda ih ova pobeda podigne pa zaprze corbu..

Milan

pre 5 godina

Koliko ta njihova igra izgleda lepše i tečnije kada su prinudjeni da napadnu. Što je najgore imaju igrače za takav stil, ali ta Murinjova smaračka taktika ih ubi sve. Nadam se da će ih pobeda posle ovakvog preokreta sve zajedno podići i ujediniti.

A bila dobra tekma

pre 5 godina

Utakmica je pokazala sve: prvo poluvreme sta je problem u Man Utd, drugo kako da se resi. Ako Murinjo i igraci sednu i porazgovaraju kao odrasle i zrele osobe (a svi su se u jednom ili drugom trenutku ponasali kao da to nisu) Junajted moze mnogo bolje nego do sada. Ako nastave da se inate i/ili budu malodusni bice kao u prvom poluvremenu. I dalje tvrdim da su sustinski problem Glejzeri, tj. njihova nezainteresovanost za rezultate nego iskljucivo za profit koji klub pravi bez obzira na iste.

brat Putin

pre 5 godina

Koliko navijači podržavaju Murinja vidi se na tribinama parole. Pametnom dosta ko je kriv. Na poluvremenu onaj trk Murinja ka tunelu sve govori. Igrači su ili dobili po šamar ili dobar motivacioni govor. Zamišljam ušao Murinjo prvi u svlačionicu sa vatrogasnom sekirom i u sedećem položaju čekao igrače. Kad su ušli i seli, rekao je ili će vi da igrate ili nećete da igrate hahaha. Drago mi je zbog Sančeza vidi se da mu bio potreban ovaj gol.

vruce hladno

pre 5 godina

Taj osjećaj samo na Teatru: "Ijeeeee"! Fergie Time!!!
(MM, 06. oktobar 2018 20:26)

pa ti rece da ih ne pratis dok ne ode Murinjo, a eto te na Teatru.

Milan

pre 5 godina

@Nathan i @BlueFortress

Nije me mrzelo da otvorim transfermarkt i da pregledam "All Transfers" za ManU i za Chelse. Gledao sam samo arrival od sezone 2009/10, kad je prodat Ronaldo Realu.

£24.66m 09/10
£26.37m 10/11
£56.07m 11/12
£68.81m 12/13
£69.42m 13/14
£175.82m 14/15 (van gal 1 sezona)
£140.40m 15/16
£166.50m 16/17 (pogba 94.5sam)
£147.96m 17/18
£74.43m 18/19

Chelsea ide ovako od 09/10 £27.00m/£109.35m/£86.81m/£98.73m/£117.32m/£123.93m/£81.45m/£119.52m/£234.54m/£123.30m

ManU potroseno na dolaske grubo 945
Chelsea potroseno na dolaske 1117

Vec si reko kad je zoze doso 2005 da je chelsea bas vise trosio. Da bi prodo nesto, to nesto mora da ima vrednost, a redom van der sar, rio, evra, vidic, skols, gigs, kerik, fletcher, o'shea, gigs, runi, persi, oni su svi otisli za free. 2 stopera koja menjaju vidica i ria vrede zbirno 150mil, minimum u danasnjem fudbalu. Ferguson je imao kontinuitet i samo nadogradjivao, nekad i debelo platio kad vidi sta mu fali. Svako posle njega je ostao bez tima, koji mora debelo da se plati kako bi se napravio, isto kao citi i chelsea.

mr.wolf

pre 5 godina

@(KadPorastemBićuKengur, 07. oktobar 2018 01:00)

Ne znam o cemu pricas. Kod Fergusona je otiso Ronaldo i Tevez u istoj sezoni, a oni opet konkurentni za titulu. Valensija nije trebao da bide novi Bekam, drugaciji tip igraca je. Flecer, bio predobar 2 sezone, Rafael vrhunski bek (da je ostao Ferguson on bi sada bio novi Karlos) O'Sej proveo 12 godina u timu kao i wes braun (nisam siguran, ali mislim da je Wes bio u protokolu jos '99 godine u finalu ). I svi oni imaju ne jednu, dve, tri.... minimum PET titula u PL. Ferguson je umeo da vodi TIM. I stvarno mi nije jasno o cemu pricas. Kakvo opadanje kvaliteta kad Ferguson dovodi Van Persija i osvaja titulu... Tek sa njegovim odlaskom dolazi opadanje.kvaliteta, dolazi Mojes koji ima sampionski tim i sve posle toga je.suvisno pricati. Isto tako, je suvisno objasnjavati zasto je.doslo do pada u igri a kasnije i u kvalitetu.

BlueFortress

pre 5 godina

@milan

Od 2012-e godine zvanicno najvise su trosili Siti, Junajted i Liverpul. Govorim o "net spend" - u, slobodno proverite. Ako je po tebi ulaganje merilo uspeha, kako onda ni Junajted ni Liverpul nisu osvojili titulu u tom periodu? Cak su prosecno zavrsavali na 4 - oj poziciji 20+ bodova iza sampiona. Celsi je poceo da prodaje igrace za ogromne sume kako bi nadomestio dolaske i opet je najuspesniji u tom vremenskom periodu uprkos tome, nizi neto trosak od svih konkurenata, odlazili su Kosta, Ramires, Oskar, Salah, Mata, De Brujne, Matic, Kurtoa...Da ne pominjem sve lidere i legende koji su zbog godina otisli pa je klub ipak ostao tu gde jeste, za razliku od Junajteda kada su oni izgubili svoje legende.

Ukratko, problem Junajteda seze daleko dublje od trenera - a to je menadzment kluba, i nece se srediti gadjanjem igraca novcem...

SAF

pre 5 godina

Prvo poluvreme blago receno katastrofa, ako ne mozes dobiti Njukasl kod kuce, onda si ozbiljan konkurent za Championship. Steta jer kad Mancester napada je vrlo opasna ekipa. Agonija navijaca Mancestera se nastavlja i ima tu krivice i trener ne samo igraci, cak ne verujem da ima "bojkota"

Marko

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".

мики

pre 5 godina

Matic katastrofalan
(Deki, 06. oktobar 2018 20:30)

тролујеш. утакмицу ниси гледао. да јеси, видео би да је Мурињу Матић главни играч. одиграо је задњег везног, централног бека и плејмејкера наизменично. када су повели 3:2, позвао га је до аут линије и рекао па да се игра, и одмах си се Матић и Фелаини повукли практично на позицију штопера. толико од мене, више за праве љубитеље фудбала него за тролове.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

@mr.wolf
Verovatno si u pravu za hronologiju, ali nisu bitne godine, već transfer politika koja je započeta pred kraj Fergusonovog mandata. Tendencija opadanja kvaliteta igračkog kadra datira još od tada. Nisu dovođeni najbolji igrači na tržištu koji bi na vreme zemenili prvotimce. To United nije smeo da dozvoli.
Karik i Flečer nisu bili dostojne zamene za Gigsa, Skolsa, Kina i kao ni Nani za Ronalda. Ko je zamenio Vidića i Ferdinanda upravo oni koje je Ferguson doveo ili promovisao, ne sećam se već, Smoling i Džons. Zašto su tvrdoglavo držani Ves Braun i O' Šea. Šta je tražio Valensija u Mančesteru? Da nije trebalo da glumi Bekama po desnoj strani?
Tevezu nije produžen ugovor jer je bio i vlasništvu nekog finansijskog fonda koji je tražio 30-ak miliona evra. Čovek je posle kidao u Sitiju. Ove mlade igrace sam pomenuo da bih ilustrovao da se ni sa njima nisu proslavili. Bio je tu i Zaha, pa onaj bek Rafael.
UTD je bio sinonim za ostrvski fudbal devedesetih i početkom 2000-tih. Na krilima moskovske titule i dugogodišnje dominacije trebalo je napraviti kvalitetnu tranziciju u Junajted bez Fergusona.
Šta je dočekalo Mojesa? Mančester bez vizije, sa limitiranim igračkim kadrom i sa Glejzerima i Vudvordom na čelu.
To je moje viđenje već nekoliko godina.
Biće bolje, nadam se.

мики

pre 5 godina

sledecu ce Azar I drugovi da im pokazu koliko su tanki I gde im je mesto !
(felix, 06. oktobar 2018 20:40)

Мурињо је тренер за велике утакмице. нема Челзи шансе.

niko i nikad

pre 5 godina

@niko i nikad

Nije ti na mestu komentar uopšte. Nije poenta ko je protivnik, poenta je kako Murinjo vidi Junajted i njihovu igru. Seti se prošle godine, nakon očajnih prvih poluvremena, u drugom su preokrenuli i Čelsi, i Totenhem, i Palas i Siti. A složićeš se, pretpostavljam, da se nijedan od tih klubova ne može nazvati "raspadom".
(Marko, 6. oktobar 2018 21:17)

Nisam bio zlonameran,uzivao sam u drugom poluvremenu.Ali,svi timovi koje si naveo su daleko kvalitetniji.Junajted je morao ovo da iskontrolise od pocetka do kraja.I da ne zaboravimo da je Njukasl ostecen za cist penal pri rezultatu 0:2.Sustina je da nema mesta euforiji.

BODIBOND

pre 5 godina

Troši i United mnogo, ali loše.  
Počelo je još pri kraju ere Sir Alexa Fergusona. Razni Andersoni, Makede, Januzaji i Iglsi su kupovani, a puštane igračine kao što su Bekam, Ronaldo i Tevez. Nastavilo se smenama menadžera i dovođenjem matorih ili prosečnih igrača, Švajnštajger, Blind, Darmian...  
Ipak...glory, glory Man United ! 
(KadPorastemBićuKengur, 06. oktobar 2018 22:32) 

Dobro nisi napisao Hewson, Tosic, Hargrivs, Rejvel Morison... hahaha. Makeda je dosao u Junajted 2008. iz Lacija ali je tad bio jako mlad, svega 16 godina.

марко

pre 5 godina

мата му је херој jер је он започео са головима...тако је и увек било с тим што га увек изведе у 70. минуту

BODIBOND

pre 5 godina

Heroj je Mata, koji je ni iz cega pokrenuo Mancester.
(Mikii, 06. oktobar 2018 20:28)

A u proslom kolu opet "ni iz cega", iz kornera uputio asistenciju za izjednacujuci gol.

Boža Vadovinac

pre 5 godina

@Lars
Da si je šutn'o bar jedared, na nekim radničkim sportskim igrama, znao bi o čem' je reč.
Oavko bolje da si ćut'o nego se sramotiš!

Stefan

pre 5 godina

Jeste Matic bio najlosiji juce, ali mi Srbi ne damo na nase. Decko je u ocajnoj formi ove sezone. Junajtedu treba nekoliko tehnicara na sredini, neko ko zna sa loptom, a ne da igraju tri drveta od 2m. Gledajte Siti, Liverpul, Celsi. Sve niski i brzi fudbaleri koji igraju moderan i napadacki fudbal. Murinjo je tu malo zaostao. Evo vidim kupio tog Freda, a lik mu uopste ne igra.

мики

pre 5 godina

Licno, za mene jedna od najglupljih i najretrogradnijih izreka koje sam cuo u sportu uopste.
(Lars, 06. oktobar 2018 20:45)

зато што си дете. није у питању никаква изрека него зeзанција. Бата Жива је то изјавио у току преноса утакмице Јужне Кореје на светском, пре него што су преокренули са 0:2 на 3:2.

KadPorastemBićuKengur

pre 5 godina

mr.wolf, 07. oktobar 2018 09:46

Rafael novi R. Karlos?! Daj, ne preteruj. Dečko je kiksirao, a i kasnija karijera potvrduje da nije taj kalibar. Koga je Ferguson doveo da zameni odbranu Vidić, Ferdinand, Evra? Van Persi doveden kao već mator igrač. Flečer nije bio predobar. Karik je bio prosečan.
Matori je osvojio sve što može, ali nije pripremio kvalitetne zamene.
Ostavio je mator tim i loše zamene.

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 6. oktobar 2018 21:06) 

Zaboravio si i onu - "bolje pet nego sest". ?
(niko i nikad, 07. oktobar 2018 02:58)


ta je bila nesto kasnije ;)