Nedelja, 16.09.2018.

20:15

"Orlovi" siloviti, važna pobeda Srbije nad nemoćnom Estonijom

Košarkaši Srbije pobedili su Estoniju sa 91:65 u drugoj utakmici, druge faze kvalifikacija za Mundobasket u Kini 2019. godine.

Izvor: MLJ

"Orlovi" siloviti, važna pobeda Srbije nad nemoænom Estonijom IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

125 Komentari

Sortiraj po:

Jaran

pre 5 godina

Deltintoreto
Polako, dobro je poznato da se u Srbiji vise ceni rezultat u €L nego u NBA. Za Pedju mozda samo 2% Srba kaze da je nas najbolji igrac ikada, a za Jokica je isto toliko ljudi govorilo protiv predvidjanja da nece igrati ni 5m po utakmici i da ce se vratiti nazad u KLS jer nema €L iskustvo...

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Sve za plus? Pa ti 'ladno pozivas ljude da prozivaju Jokica jer ne igra i branis Bogdana iako jeste kriv za poraz protiv Grcke! Znaci sada treba da pljujemo i Teodosica jer se nije odazvao?

Bgcity

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54), Posle US ne postoji bolja skola kosarke i individualni talenat na svetu. Medalje to dokazuju. Kapa dole Spancima i Litvancima. Ti si jako mlad...

lal

pre 5 godina

sramota me je sunarodnika koji pljuju po bogdanu... decko je skroman, vredan, emotivan, poslusan, sa ekstremnom radnom etikom... voli srbiju iznad svega... povredi se protiv indijanaca u najbesmislenijim kvalifikacijama od kada postoji ova nakaradna fiba... i vi se nadjete da pljujete po njemu...
ja sam prvo srbin, pa tek onda zvezdas... i pravim jasnu razliku izmedju raznih mustafa i bogdanovica... bogdan je moj brat i da se sutra nadjem u nekom rovu, bila bi mi cast da mi on cuva ledja...

lal

pre 5 godina

@stingray: oce centrala da pogresi jednom, ali ne i sto puta... moze da se desi da pogodis sedmicu na lotou... ali ne i tri puta za redom...

lal

pre 5 godina

@djura: mi kao naslednici jugoslavije imamo 5 zlata sa sp... stigose nas ameri konacno... ali i dalje imamo vise srebrnih... tako da nije bas besmisleno... neki bi cak rekli da je jos besmislenije da se sp odrzava u usa u njihovom hramu kosarke... sta moze biti besmislenije od toga??? da ih pobede argentina, srbija i spanija i da zauzmu sesto mesto? ;)

BODIBOND

pre 5 godina

(SrbEUin, 16. septembar 2018 22:34)

Kako nemamo centre, a Raduljica, Marjanovic? Mogu i Zoran Erceg, Stefan Jankovic i Ivan Paunic da dobiju poziv selektora.

BODIBOND

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti. 
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.
(C i n i k, 16. septembar 2018 23:05)

Valjda crveni, plavi su Estonci.

Mirko

pre 5 godina

Prvu protiv Nemaca - ajde... Drugu,pad koncentracije,nije smelo da se desi,treću protiv Grka je bio problem što smo igrali mlako bez dovoljno volje i želje,vraćali smo se lako da pokažemo ko smo i šta možemo,al smo digli ruke i odustali, to je bilo tužno i razočaravajuće,mada su i Grci odlično igrali i imali dobru domaću podršku u publici,moramo i to uzeti u obzir.
Sad isto,mlako smo ušli u meč,sa istom logikom ko protiv Grčke - da će utakmica da se dobije sama od sebe.Kad su poveli verovatno smo postali svesni bruke koja bi mogla da nam se desi pa smo se nekako trgli, ali nisam i dalje miran da će ovo dati dobar rezultat u skorije vreme. Daj Bože da grešim.

Msm hvala za pobedu,podržavamo i dalje, al mora više želje da se pokaže.

Deltintoreto

pre 5 godina

@Divac

Verovatno imas 16 godina pa se ne secas da je taj Stojakovic bio visestruku all star ucesnik. Jokic ce to mozda biti, a mozda ne, za sada je daleko od Pedje. Kada cujes Predrag Stojakovic ustani i aplaudiraj. Kakva sve poredjenja prave ljudi a da gram znanja nemaju...

Bane

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Plod kalkulacije ili sreće i to tri puta u nizu. To je čak i matematički ne zamislivo što si rekao. Znaš koje šanse je da se nekom na 3 prvenstva u nizu desi pozitivno te žreb ili sreća. Da se desi jednom ili dva put ajde ali 3 puta ni u ludilu. I da budem jasniji sa skoro 3 različita sastava. Drugar lupaš za medalju i to onu koju nažalost nikako da momci osvoje u 3 finala.

CarloNS

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?
(Cxe, 16. septembar 2018 20:18)

Đorđevićev ego ne može da istrpi Jokića, klinca vrednog 145 milki $. Sve ostalo je izgovor.

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 23:22)

Izvini, ali ako stvarno nikad nisi gledao Danilovića i ako o svemu tome o čemu pričaš znaš samo sa neta, onda nemamo o čemu da raspravljamo. Jasno ti je da ti takav ne možeš meni da tumačiš stvari koje sam ja svojim očima gledao. Ti znaš kako je koju sezonu on odigrao...

111

pre 5 godina

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdas, 16. septembar 2018 21:54)


Pa sta? Ja znam da je Teo sutirao trojke 12-0 i ne treba ga zvati u reprezentaciju? Ima takvih utakmica i to je u sportu normalno posebno sto BB ne pamti kada je odigrao poslednju takmicarsku utakmicu. Pre koliko meseci?

sszB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
(kouch, 16. septembar 2018 21:04)

Evo primer klasicnog srpskog strucnjaka za sve . Covek koji po ceo dan sedi u kuci,mrzi ga da zivi, nije odigrao 4 basketa u zivotu i pljuje decka koji je sa svoje 24 godine u zivotu uradio vise nego sto ce kouch za ceo zivot. Bogdanovicu se treba zahvaliti ali zato sto nikada nije odbijao dres, koliko je dao za Srbiju , a za uzvrat dobija komentare velikih "strucnjaka " da treba da napusti repku...

Eto

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 21:41)

Sve si u pravu - sem jednog - Peđa je igrao u Sidneju 2000. godine. U kontinuitetu 1999.-2003.

C i n i k

Care, Plavi su Estonci - ako si na njih mislio... nema više te jugoslovenštine; svaka čast na divnim uspomenama iz nekih drugih vremena i država - Srbija smo već 12 godina.

Bojler

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.
(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Koje otrežnjenje? Pa mi i da se ne plasiramo mi smo i dalje EVROPSKI, SVETSKI I OLIMPIJSKI VICEŠAMPIONI! 5 godina osvajamo medalju za medaljom, i to se nekada mora prekinuti, zato čil, uvek se vratimo tamo gde pripadamo. A otrežnjenje bih jedino preporučio tebi...

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:50)

E, pa, deda, pamćenje te očigledno loše služi, pošto je Danilović i narednu sezonu odigrao na istom nivou kao i prethodnu - doduše, te sezone su izgubili finale EL i polufinale prvenstva Italije. Prosto je fascinantno kako je takav igrač (koji se, prema tvojim rečima, očigledno raspadao) uspeo da se povrati od teške povrede čim su prošle reprezentativne obaveze i da odigra još jednu sezonu na vrhunskom nivou. Mislim, nije baš česta slika da rovit i sveže operisan igrač odigra sezonu sa prosekom od 35+ minuta po utakmici...

Dragane-Dodaj

pre 5 godina

@SrbEUin

Kazes bolji skor sa Izraelom i jos dve pobede. Koliko ti decko si neupucen ili ne znas matematiku (da ne kazem nesto drugo sto verovatno jesi).

Do kraja ima jos 4 utakmice, mi imamo 2 pobede vise od Izraela, i ako ih pobedimo samo jednom sa boljom kos razlikom (iz 2 duela) prolazimo dalje.

Sad je na tebi da zakljucis zbog cega.

C i n i k

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti.
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 22:34)

Dete, nema potrebe da mi listaš sa Gugla gde je sve igrao Danilović 1998. i šta je sve osvojio. Gledao sam i sećam se i sam. To je pod jedan. Pod dva, šta misliš, ko ima veću šansu da optereti telo i povredi se - igrač koji osvoji prvenstvo, kup i Evroligu, i to sve kao glavni igrač ekipe, ili neko ko je igrao duplo manje? Danilović i Djordjević posle 1996. maltene nikad više nisu bili fit ni kad su igrali, stalno su vukli povrede. Baš zato što su mnogo igrali, i bili vodje timova koji su konstantno dobacivali do finala.

google

pre 5 godina

@stanoje kako to mislis dobar igrac kojeg sut cesto izda, ili je dobar igrac ili nije :) ja mislim da je dobar, ali ne toliko koliko se o njemu prica i koliko je placen.. takodje nije bio i ne verujem da ce ikada biti onaj tip igraca koji sam resava utakmice, bar ne u reprezentaciji.

@miki naravno da je odbrana najbitnija kod ove reprezentacije, sve sto smo postigli u poslednjih par godina smo uradili zahvaljujuci odbrani.

Pera

pre 5 godina

Steta sto nismo prvo igrali protiv Estonije, da se malo uigramo, mozda bi onda bilo drukcije sa Grcima.
Odlicna, vazna utakmica za Bjelicu: posle svih muka u NBA, i onda lose igre i poraza protiv Grcke, odigrao je odlicno, bio najbolji u skoro svim statistickim kategorijama, pokazao je svima, a pre svega sebi (trebace mu samopouzdanja za novi pocetak u NBA) koliko je dobar igrac. A tek kad mu trojka proradi...
Za Bogdana ne brinem, bice on opet onaj stari kad bude trebalo.

Lorimer

pre 5 godina

“Danilović takođe nije hteo da igra 98”

Kad mala deca ostavljaju komentare. Danilović je 1998. bio povredjen, to zna svako ko je tada pratio košarku. Pojavio se na pripremama na Kopaoniku, sa sve štapom uz pomoć kog se kretao i kompletnom medicinskom dokumentacijom koju je dao lekaru reprezentacije na uvid. Dakle, ne telefonom “E, povredjen sam”, nego šmekerski se pojavi na pripremama i ispoštuje reprezentaciju.

is

pre 5 godina

Smesno je da Guduric nije pozvan u ovakav sastav reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 16. septembar 2018 20:27)

Meni je smešno kada neko kao što si ti, bez imalo znanja o bilo čemu, misli da je sposoban da išta komentariše. Danas svako misli da je stručnjak, svako zna sve i prepametan je. Gudurić i Mačvan zbog POVREDE ne učestvuju na kvalifikacijama, to si mogao pročitati 55 puta do sada na ovom portalu, samo da te je zanimalo. Ali tebe ništa ne zanima, samo želiš da komentarišeš. I dobio si i pluseve od istih takvih stručnjaka. Sve čestitke!

Jax Teller

pre 5 godina

Slabi smo pod losim trenerom. Covek samo ove moze da dobije.
(Ivan, 16. septembar 2018 22:28)

bas slabi, 4 prvenstva, tri finala i jedno polufinale. kako ga nije stid!

Bane

pre 5 godina

(Srbenda, 16. septembar 2018 22:31)

Evo ja ću. Ti porediš babe i žabe. I ako su ovo kvalfikacije za to Svetsko prvenstvo bukvalno se radi o totalno dva različita takmičenja. Svetsko ti neće doći u vreme pred sezone a da se ti skupio koliko juče. Već će biti odrađene pripreme od mesec-dva i tim biti znatno spremniji i ono najbitnije uigraniji. Ovo su kvalifacije i one se igraju maltene na odrađivanje ili na suvi kvalitet.

Ivan

pre 5 godina

Bogdan je na prvenstvu imao ruku na srce mizerne procente suta. A na onom jednom se u kljucnoj kontri okliznuo. Ok igrac i to je to i dobar decko.

Херцег Шћепан

pre 5 godina

Одлично нам је легла Естонија за уигравање.Штета што се није играла прво ова утакмица па онда против Грчке.Имамо квалитет то је чињеница.Треба добро уиграти екипу и темпирати форму за првенство а за то је Сале мајстор.Поједини играчи су ван форме али надам се да ће доћи све на своје.

Arsa

pre 5 godina

Vau, kakva zemlja kosarke... Hala od 6 hiljada mesta nije puna! Stvarno kosarkaska, sportska nacija, nema sta... Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. septembar 2018 21:57) # Link komentara
Šta si ti mučeniče pokušao ovim postom? Koga da provocira u vezi čega?

...

pre 5 godina

Daj ljudi da li ste normalni? Pisete kako sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo na SP? Pa ove utakmice se igraju uz minimum priprema, spremaju se par dana. Plus nama svaki prozor igra druga postava, nisu uigrani. Ne mozete da poredite ovo i prvenstvo koje se igra nakon temeljnih priprema! Urazumite se ili ne komentarisite.

Stingray

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.

Crno-belo srce

pre 5 godina

Kića, 16. septembar 2018 21:14
Da je pametan, poslušao bi te. I ne treba da igra za zemlju u kojoj žive takvi kao što si ti.

miki

pre 5 godina

Jaka odbrana je uvek bila karakteristika nase skole kosarke. Toliko nam je puta odbrana donela bitne pobede. Sale bi mozda trebao (nisam strucnjak) vise na odbrani da radi.

SrbEUin

pre 5 godina

Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana (Deda Jovan, 16. septembar 2018 21:42)

Stevan Jelovac (Bamberg)
Stefan Birčević (Banvit)
Marko Simonović (Zenit)
Miroslav Raduljica (Đangsu Dragons?)
Stefan Peno (Alba)
Aleksa Avramović (Vareze)
Dejan Todorović (Mursija)
Nikola Jovanović (Crvena zvezda mts)
Ognjen Dobrić (Crvena zvezda mts)
Aleksa Radanov (Crvena zvezda mts)
Đorđe Gagić (Partizan NIS)

I neko još iz ABE (Đoković, Ristić, Davidovac, Nenadić, Novica, Marinković, Zagor…) prema prikazanoj formi o oktobru. Nije neka ekipa (Austrija!) i ne garantuje prolaz. NEMAMO CENTRE!

Oni će igrati u drugom (30. novembar-3.decembar) i trećem (21-24. februar) prozoru kada igramo odlučujuće mečeve sa 2x Izraelom 1x Grčkom i 1x Estonijom.

Sa Izraelom će biti izuzetno teško jer ova njihova ekipa i sada igra bez NBA i EL igrača. Bolji među skor sa njima i još dve pobede nam rešava prolaz. Vrv sa Gr kod kuće (oni igrati sa trećom postavom, kao i mi) i obavezno sa Est u gostima.

PS Hvala Taliji, Nemcima i Grcima za ovo danas. Bez njih ovo ne bi bilo moguće.

stanoje

pre 5 godina

Milutinov i Jelovac jako dobri, jako upotrebljivi. Nervira me sad ta podela za i protiv Bogdana. Momak je stvarno dobar igrac ali ga sut cesto izda a tada ume da se previse ispucava, kao da hoce da dokaze da je u stvari super suter.. Samo da smanji te momente.

bljuvotine o BB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kouch, 16. septembar 2018 21:04

NTERNATIONAL EXPERIENCE

Played the previous three seasons (2014-17) in Turkey for Fenerbahce where he led the team to both the Euro and Turkish League Championships in 2016-17 ... Averaged 14.6 ppg (.500 FG%, .430 3pt%, .855 FT%), 3.8 rpg, 3.6 apg and 1.12 spg in 27.9 mpg, in 22 games earning All-Euro League First-Team and Turkish Finals MVP honors.
Ti bi ovakvog igraca izbacio iz reprezentacije? Pre nego sto kazes da je lose igrao u reprezentaciji procitaj i ovo:
OLYMPICS

A member of the silver-medal winning Serbian national team in the 2016 Rio Olympics, Bogdanovic averaged 12.2 ppg, 3.6 rpg and 2.6 apg in eight contests, including a game-high 18 points (7-11 FG, 3-4 3pt, 1-1 FT) to accompany one rebound, five assists and three steals in a quarterfinal victory over Croatia ... Helped guide Serbia into the Games with averages of 17.8 ppg, 5.2 rpg and 6.0 apg during the 2016 FIBA Qualifying Tournament.

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:05)

Ma jeste, dao je lekarsku dokumentaciju na uvid tebi i dozvolio ti da mu opipaš gips. Danilović je 98. osvojio italijanski kup, prvenstvo i Evroligu i bio je, sa Rigodoom, najbolji igrač Kindera. Izabran je u prvu petorku F4 EL i za MVP-a italijanske lige. Pokidao se od igranja u klubu i jednostavno nije hteo da igra i za reprezentaciju (uzgred, potpuno ga razumem - čovek je bio preumoran). Povreda je bila samo izgovor i to je jedina istina. Okupljanje reprezentacije je bilo samo nekoliko dana nakon završetka prvenstva u Italiji, gde je Danilović dominirao i nije imao nikakvu povredu...

rece mi jedan covek

pre 5 godina

Sale nije izbacio Bogdana, vec se povredio!!! Sale je poludeo na sudije sto nisu videle grubost na njemu prilikom napada Estonaca, cini mi se da je cak bilo posle sviranja prekida... to se videlo...

nepismeni

pre 5 godina

Ronaldo Lima...Bogdanović se povredio i onda ga je Djordjević izmenio,mislim da neće ulaziti do kraja.Ne deluje kao da je teza povreda.

uiiip

pre 5 godina

Prekinite da pisete Jokic i povreda jer je to nemoguce. Covek hoda po terenu majstor je i ne moze dok hoda i ne skace da se povredi, najgore sto moze je da dobije udarac ili da natuce prst

Dule

pre 5 godina

Sve je to karma i za trenera i za reprezentaciju, vraca se sve zbog nacina na koji je Marijanovic sramno bio otpisan iz reprezentacije. Djordjevic ma kolika god da je igracka legenda, kao trener je pokazao da nije dostojan tog mesta poput svojih prethodnika. Da ne pominjem kako smo finale od Slovenije izgubili zato sto Marjanovica nije hteo u finisu da ubaci u igru zadnjih 5 minuta. A i ovaj sastav je veoma upitno selektovan.

pera

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.
(Ivan, 16. septembar 2018 20:33)

Slazem se da su losi, ali pitanje je ko umesto njih?

Zvezdas

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.
(Crno-belo srce, 16. septembar 

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12

Oko

pre 5 godina

Mi smo ovom pobedom 99% na SP. Imamo dve pobede vise od Izraela i Gruzije (sa gruzijom i bolji skor) a do kraja imamo dva puta Izrael i jednom Estoniju. Izrael ima nas dva puta i jednom Nemacku. Jedna pobeda protiv Izraela je kraj a cak i ako obe izgubimo a dobijemo Estoniju idemo dalje ako Nemci dobiju Izrael. Mada ce sve biti gotovo kad u oktobru dobijemo Izrael i onda do kraja mogu igrati Pecarski and co.

samo ja

pre 5 godina

da nije bilo bogdana na evropskom prvenstvu koji je sam pobedio i litvance i ruse be bi videli ni medalju. dok amerikanci neguju najbolje individualce i od njih stvaraju superstarove, ovaj nas nazovi trener kaznjava naseg najboljeg igraca. zato i gubimo od amera sa po 30 razlike. ko ce da ih pobedi jovic i micic?

Кошава са Дунава

pre 5 godina

@Jeremija Pa moze nam se, vidi rezultat, nek Kalina odmori. Ovi su prozori ionako besmisleni i dosadni, zamisli jos i da mi ubacimo najbolje, to ko da sef Greg ubaci Dzejmsa protiv Venecuele, treba ispostovati protivnika, dozvolis Estoniji malo dostojanstva, tako se ponasaju veliki sampioni, nismo komplesasi da ih sad nesto kompletno gazimo

Crno-belo srce

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.

Partizan 1917

pre 5 godina

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao
(Jord4nnnn, 16. septembar 2018 21:10)

Bogdane šalio sam se,nisam u Sacramentu,vrati se.

Kića

pre 5 godina

Koji smo maler od reprezentacije, kad od svih Nba igrača, samo Bogdan ne otkazuje, a sabotira nas redovno.. Prvo protiv Litvanije onaj promašaj, prošle godine protiv Slobenaca, sad u kvalifikacijama skroz tanko... Nadam se da će doći red da propusti SP sledeće godine, red bi bio..

NY

pre 5 godina

Sasa Djordjevic je jos jedan od ostalih trenera koji svoje ekipe tera da igraju pun napada. Moderna kosarka je danas trci i sutiraj. U Americi napad max 10 sekundi.Na trcanje nas Slovenija dobila u finalu.Cak i Zeljko igra jednu varijantu kratceg napada. O Zalgirisu da ne govorim

NbgDeki

pre 5 godina

Kolko nekima smeta Bogdan..ccc.. već zaboravili srebro i nestvarnu njegovu igru..eeh
(Hmm, 16. septembar 2018 21:06)

Veruj mi da nismo zaboravili tu "nestvarnu" igru. Zato i komentarisemo sada...

Divac

pre 5 godina

@Nikola, 16. septembar 2018 21:12
Sve se slazem sa tobom, samo nisi shvatio da ne pricam o Jokicevim igrackim kvalitetima, vec ga gledam kao robu. Naravno da ne moze da se meri sa Divcem i Stojakovicem, naravno da je jos zelen, itd, ali kao roba, a na zalost igraci su danas roba, je u mnogo drugacijem polozaju nego sto su Divac i Stojakovic bili. Opet kazem, glavna roba u Kingsima je bio Weber, i uvek me nerviralo zasto on uzima najvise suteva, i to onih sa vrha reketa koji nemaju poentu. Tada nisam to razumeo, danas razumem. Ista stvar je sa Jokicem. Pa zamisli samo ako se Bogdan ozbiljnije povredio, a vidim prica se o skocnom zglobu, ode Divcu glava sa ramena, a Kingsi vise nikad nece pustiti Bogdana i Bjelicu. A Bogdan nije ni u pola slicnoj situaciji kao sto je Jokic. Opet ponavljam, bitno je da se kvalifikujemo, i onda svim snagama napadnemo Amere, ovo je poslednja sansa da gledamo zajedno Tea, Bogdana, Bobija, Bjelicu i Jokica zajedno.

it’s my life

pre 5 godina

Goran@Imenjace pogrešnog igrača pljuješ.Bogdan je očigledno van forme,to nije sporno.Realno nije kapacitet velikih šutera i naših najvećih igrača u istoriji.Znam ja to kao Partizanovac koji se seca Danilovica,ali ti pljuvanje po njemu nije na mestu.On ovog momenta bi mogao biti npr. u Santa Monici,Malibu ili nekoj trećoj egzotičnoj plaži.Moze mu se.Ima “debeo”bankovni račun,...Covek je stalno uz svoju zemlju.Napadaj one koji neće da igraju.Sve pogrešno radis!

djura

pre 5 godina

svetsko prvenstvo i olimpijada u kosarci nemaju smisla s obzirom da je jasno ko to na kraju osvaja tako da ne znam ni sto se igra to, koja fora, bitno ko ce da osvoji drugo mesto haha? tako zasto uopste ova cimanja sa kvalifikacijama, obicno tracenje vremena

Deda Jovan

pre 5 godina

Ucinili nam uslugu nemci i grci
Gruzija ispala jer su obe utakmice izgubili od nas.Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 20:43)

Slazem se sa tobom u vecini stvari koje si ovde napisao. Jokica izuzetno cenim i mogao bibda postane nas najbolji NBA igrac ikada, ali moje misljenje je da je on jos uvek zelen za usporedbe sa Stojakovicem i Divcem. Mozda oni nisu bili glavni igraci svojih ekipa, ali nemoj zaboraviti da su oni bili clanovi prve petorke timova koji su se borili za sampionski prsten dok Jokic igra za Denver kome je playoff misaona imenica. Jokic jeste strasan talenat, ali je jos uvek daleko od komletnog NBA centra. Odbrana, snaga, brzina, izdrzljivost, su samo neke od stvari na kojima on jos mora mnogo da radi i napreduje da bi ga stavljali u kos sa najboljim NBA centrima.

Jord4nnnn

pre 5 godina

al je zakucao bogdana za klupu, za 2,5 min je imao tri izg lopte I tri promasene trojke
(goran, 16. septembar 2018 20:56)

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Mnogi pljuju ove momke koji otkazuju, ali morate imati na umu 2 stvari. Prvo, sistem takmičenja je bio takav da mi nikada nismo igrali kvalifikacije posle 1995. Da su se igrale kvalifikacije za velika takmičenja, čisto sumnjam da bi ih igrali igrači poput Divca, Danilovića, Đorđevića, koji su tada pokušavali da naprave karijeru u NBA. Druga stvar, učešće na velikim takmičenjima su, dosad, odbijali Bobi i Jokić. Divac je, npr. odbio da igra 97. i 98. Danilović takođe nije hteo da igra 98. Đorđević posle 98. nije više hteo da igra za reprezentaciju, iako je igrao košarku još 7 godina posle toga. Stojaković je molio ŽOC-a da ga zove 99. i ovaj ga je poveo iako je, zbog povrede, odigrao samo par minuta. 2000 je odbio da igra, jer se borio za ugovor u Kingsima, a iz reprezentacije se povukao 2003, iako je tada bio na vrhuncu. Poenta je da je, prvo Moka, pa onda i Duda, rekonstruisao čitavu reprezentaciju, jer niko iz NBA i od vrhunskih EL igrača nije hteo da igra za reprezentaciju... Sve ovo nije ništa novo...

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 21:40)

Sa te strane si apsolutno u pravu. Problem je sto, na zalost, vecina ljudi ovde vidi ili crno, ili belo.
Pozdrav, sve najbolje.

nepismeni

pre 5 godina

Naši definitivno nisu uigrani,svodi nam se igra na par dodavanja,tapkanje lopte 22 sekunde,onda kada ostane 2 sekunde do kraja napada igrači dodaju Bogdanoviću na osam metara od kosa loptu,ovom ostaje samo to da preko ruke šutne trojku sa osam metara i posle se neko buni i proziva njegov procenat šuta za tri,a to što je uvek najbolji u odbrani i ima najčešće najviše asistencija nije bitno.Dobra je ovo ekipa samo ne igra zajedno već veoma dugo zbog glupog rasporeda a pre i zbog povreda,nikako svi da se sastave i u kontinuitetu odigraju par mečeva zajedno.U poslednjih 5 godina su naizmenično zbog povreda i otkaza bili van reprezentacije; Simonović,Teodosić,Raduljica,Kalinić,Bjelica,Lučić,Marjanović,Jokić,Macvan,Kuzmic...nema u Evropi reprezentacije koja bi mogla da izdrži sve to.

Glupost je ne uništiva

pre 5 godina

2 i po min igre Bogdanović 4 šuta za 3 i pogodak plus 2 izgubljene lopte rez 3:5.... Ostali gledaju.Prebacujem kanal.

Cxe

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?

Ivan

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.

it’s my life

pre 5 godina

DisordeR@-Nije inaćenje,već bi on na istim učestvovao,zbog svoje slave i promocije,a ne zbog Srbije.Po tebi je logično da covek za 4 godine od jednog do 2 olimpijskog ciklusa od mogucih 200 utakmica dodje da odigra 5 eventualno 6 utakmica jer Amerikanci(sponzori)prate i znače im OI.Ako si takvog mišljenja odma imaš problem,..

it’s my life

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!

zemunski kej

pre 5 godina

Nas problem je sto smo navikli na dominaciju.Ovaj tim veceras verovatno pobecuje ali nije sampionski,najbolji su nam u NBA i ne smeju da igraju da se ne zamere klubovima, Izuzetak Sacramento,

Divac

pre 5 godina

@it’s my life
I ti tvoji kosarkaski bogovi su otkazivali ucesce, samo je sad lepo idealizovati ih. Divac igrao 95, 96, pa preskocio 97 i 98, pa igrao 99, pa preskocio 2000 i 2001, pa igrao 2002 zadnji put. Paspalj igrao 95 i 96 i povukao se. Sale igrao do 98 i vise ne. Jedino je Bodiroga uvek igrao. Shvatite da su svi ovi igraci bili vrhunski, ali ni jedan nije bio glavni igrac nekog NBA kluba (to nisu bili ni Divac ni Stojakovic, vec Weber). Zato nema potrebe kritikovati Jokica, pa niko nije lud da mu se investicija od 145 miliona dolara povredi na jednoj ovakvoj utakmici. Evo i Bogdan je izasao verovatno zbog neke povrede, koja mu sigurno nije potrebna u ovom trenutku (nema ga ni na klupi trenutno). Tako da bez pljuvanja, sve najjace snage treba zvati za svetsko i OI.

ch1vu

pre 5 godina

Jaka nam je ova postava, iako su izgubili od Grcke. Mogu samo da budu nasi jos jaci!
Verovatno sa 3. pozicije idu na SP, a onda slede cuvene pripreme, koje nasim kosarkasima uvek daju polet i energiju za sampionate.

DisordeR

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!
(it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Ma tako je! Da pokazemo svetu kako smo inadzije i kamo smo najbolji u inatu jel tako?!

Ronaldo Lima

pre 5 godina

Sta se desilo sa Bogdanovicem?Dali ga je Djordjevic mozda poslao u svlacionicu posle one jedne slabe odbrane?Zar ovaj komentator ne primecuje da ga nema jos od prve cetvrtine?

Divac

pre 5 godina

@it’s my life
I ti tvoji kosarkaski bogovi su otkazivali ucesce, samo je sad lepo idealizovati ih. Divac igrao 95, 96, pa preskocio 97 i 98, pa igrao 99, pa preskocio 2000 i 2001, pa igrao 2002 zadnji put. Paspalj igrao 95 i 96 i povukao se. Sale igrao do 98 i vise ne. Jedino je Bodiroga uvek igrao. Shvatite da su svi ovi igraci bili vrhunski, ali ni jedan nije bio glavni igrac nekog NBA kluba (to nisu bili ni Divac ni Stojakovic, vec Weber). Zato nema potrebe kritikovati Jokica, pa niko nije lud da mu se investicija od 145 miliona dolara povredi na jednoj ovakvoj utakmici. Evo i Bogdan je izasao verovatno zbog neke povrede, koja mu sigurno nije potrebna u ovom trenutku (nema ga ni na klupi trenutno). Tako da bez pljuvanja, sve najjace snage treba zvati za svetsko i OI.

sszB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
(kouch, 16. septembar 2018 21:04)

Evo primer klasicnog srpskog strucnjaka za sve . Covek koji po ceo dan sedi u kuci,mrzi ga da zivi, nije odigrao 4 basketa u zivotu i pljuje decka koji je sa svoje 24 godine u zivotu uradio vise nego sto ce kouch za ceo zivot. Bogdanovicu se treba zahvaliti ali zato sto nikada nije odbijao dres, koliko je dao za Srbiju , a za uzvrat dobija komentare velikih "strucnjaka " da treba da napusti repku...

Jax Teller

pre 5 godina

Slabi smo pod losim trenerom. Covek samo ove moze da dobije.
(Ivan, 16. septembar 2018 22:28)

bas slabi, 4 prvenstva, tri finala i jedno polufinale. kako ga nije stid!

ch1vu

pre 5 godina

Jaka nam je ova postava, iako su izgubili od Grcke. Mogu samo da budu nasi jos jaci!
Verovatno sa 3. pozicije idu na SP, a onda slede cuvene pripreme, koje nasim kosarkasima uvek daju polet i energiju za sampionate.

it’s my life

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!

Bojler

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.
(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Koje otrežnjenje? Pa mi i da se ne plasiramo mi smo i dalje EVROPSKI, SVETSKI I OLIMPIJSKI VICEŠAMPIONI! 5 godina osvajamo medalju za medaljom, i to se nekada mora prekinuti, zato čil, uvek se vratimo tamo gde pripadamo. A otrežnjenje bih jedino preporučio tebi...

it’s my life

pre 5 godina

Goran@Imenjace pogrešnog igrača pljuješ.Bogdan je očigledno van forme,to nije sporno.Realno nije kapacitet velikih šutera i naših najvećih igrača u istoriji.Znam ja to kao Partizanovac koji se seca Danilovica,ali ti pljuvanje po njemu nije na mestu.On ovog momenta bi mogao biti npr. u Santa Monici,Malibu ili nekoj trećoj egzotičnoj plaži.Moze mu se.Ima “debeo”bankovni račun,...Covek je stalno uz svoju zemlju.Napadaj one koji neće da igraju.Sve pogrešno radis!

is

pre 5 godina

Smesno je da Guduric nije pozvan u ovakav sastav reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 16. septembar 2018 20:27)

Meni je smešno kada neko kao što si ti, bez imalo znanja o bilo čemu, misli da je sposoban da išta komentariše. Danas svako misli da je stručnjak, svako zna sve i prepametan je. Gudurić i Mačvan zbog POVREDE ne učestvuju na kvalifikacijama, to si mogao pročitati 55 puta do sada na ovom portalu, samo da te je zanimalo. Ali tebe ništa ne zanima, samo želiš da komentarišeš. I dobio si i pluseve od istih takvih stručnjaka. Sve čestitke!

...

pre 5 godina

Daj ljudi da li ste normalni? Pisete kako sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo na SP? Pa ove utakmice se igraju uz minimum priprema, spremaju se par dana. Plus nama svaki prozor igra druga postava, nisu uigrani. Ne mozete da poredite ovo i prvenstvo koje se igra nakon temeljnih priprema! Urazumite se ili ne komentarisite.

nepismeni

pre 5 godina

Naši definitivno nisu uigrani,svodi nam se igra na par dodavanja,tapkanje lopte 22 sekunde,onda kada ostane 2 sekunde do kraja napada igrači dodaju Bogdanoviću na osam metara od kosa loptu,ovom ostaje samo to da preko ruke šutne trojku sa osam metara i posle se neko buni i proziva njegov procenat šuta za tri,a to što je uvek najbolji u odbrani i ima najčešće najviše asistencija nije bitno.Dobra je ovo ekipa samo ne igra zajedno već veoma dugo zbog glupog rasporeda a pre i zbog povreda,nikako svi da se sastave i u kontinuitetu odigraju par mečeva zajedno.U poslednjih 5 godina su naizmenično zbog povreda i otkaza bili van reprezentacije; Simonović,Teodosić,Raduljica,Kalinić,Bjelica,Lučić,Marjanović,Jokić,Macvan,Kuzmic...nema u Evropi reprezentacije koja bi mogla da izdrži sve to.

Oko

pre 5 godina

Mi smo ovom pobedom 99% na SP. Imamo dve pobede vise od Izraela i Gruzije (sa gruzijom i bolji skor) a do kraja imamo dva puta Izrael i jednom Estoniju. Izrael ima nas dva puta i jednom Nemacku. Jedna pobeda protiv Izraela je kraj a cak i ako obe izgubimo a dobijemo Estoniju idemo dalje ako Nemci dobiju Izrael. Mada ce sve biti gotovo kad u oktobru dobijemo Izrael i onda do kraja mogu igrati Pecarski and co.

Jord4nnnn

pre 5 godina

al je zakucao bogdana za klupu, za 2,5 min je imao tri izg lopte I tri promasene trojke
(goran, 16. septembar 2018 20:56)

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao

111

pre 5 godina

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdas, 16. septembar 2018 21:54)


Pa sta? Ja znam da je Teo sutirao trojke 12-0 i ne treba ga zvati u reprezentaciju? Ima takvih utakmica i to je u sportu normalno posebno sto BB ne pamti kada je odigrao poslednju takmicarsku utakmicu. Pre koliko meseci?

Eto

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 21:41)

Sve si u pravu - sem jednog - Peđa je igrao u Sidneju 2000. godine. U kontinuitetu 1999.-2003.

C i n i k

Care, Plavi su Estonci - ako si na njih mislio... nema više te jugoslovenštine; svaka čast na divnim uspomenama iz nekih drugih vremena i država - Srbija smo već 12 godina.

Crno-belo srce

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.

Ronaldo Lima

pre 5 godina

Sta se desilo sa Bogdanovicem?Dali ga je Djordjevic mozda poslao u svlacionicu posle one jedne slabe odbrane?Zar ovaj komentator ne primecuje da ga nema jos od prve cetvrtine?

Dragane-Dodaj

pre 5 godina

@SrbEUin

Kazes bolji skor sa Izraelom i jos dve pobede. Koliko ti decko si neupucen ili ne znas matematiku (da ne kazem nesto drugo sto verovatno jesi).

Do kraja ima jos 4 utakmice, mi imamo 2 pobede vise od Izraela, i ako ih pobedimo samo jednom sa boljom kos razlikom (iz 2 duela) prolazimo dalje.

Sad je na tebi da zakljucis zbog cega.

Bane

pre 5 godina

(Srbenda, 16. septembar 2018 22:31)

Evo ja ću. Ti porediš babe i žabe. I ako su ovo kvalfikacije za to Svetsko prvenstvo bukvalno se radi o totalno dva različita takmičenja. Svetsko ti neće doći u vreme pred sezone a da se ti skupio koliko juče. Već će biti odrađene pripreme od mesec-dva i tim biti znatno spremniji i ono najbitnije uigraniji. Ovo su kvalifacije i one se igraju maltene na odrađivanje ili na suvi kvalitet.

Arsa

pre 5 godina

Vau, kakva zemlja kosarke... Hala od 6 hiljada mesta nije puna! Stvarno kosarkaska, sportska nacija, nema sta... Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. septembar 2018 21:57) # Link komentara
Šta si ti mučeniče pokušao ovim postom? Koga da provocira u vezi čega?

Pera

pre 5 godina

Steta sto nismo prvo igrali protiv Estonije, da se malo uigramo, mozda bi onda bilo drukcije sa Grcima.
Odlicna, vazna utakmica za Bjelicu: posle svih muka u NBA, i onda lose igre i poraza protiv Grcke, odigrao je odlicno, bio najbolji u skoro svim statistickim kategorijama, pokazao je svima, a pre svega sebi (trebace mu samopouzdanja za novi pocetak u NBA) koliko je dobar igrac. A tek kad mu trojka proradi...
Za Bogdana ne brinem, bice on opet onaj stari kad bude trebalo.

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Mnogi pljuju ove momke koji otkazuju, ali morate imati na umu 2 stvari. Prvo, sistem takmičenja je bio takav da mi nikada nismo igrali kvalifikacije posle 1995. Da su se igrale kvalifikacije za velika takmičenja, čisto sumnjam da bi ih igrali igrači poput Divca, Danilovića, Đorđevića, koji su tada pokušavali da naprave karijeru u NBA. Druga stvar, učešće na velikim takmičenjima su, dosad, odbijali Bobi i Jokić. Divac je, npr. odbio da igra 97. i 98. Danilović takođe nije hteo da igra 98. Đorđević posle 98. nije više hteo da igra za reprezentaciju, iako je igrao košarku još 7 godina posle toga. Stojaković je molio ŽOC-a da ga zove 99. i ovaj ga je poveo iako je, zbog povrede, odigrao samo par minuta. 2000 je odbio da igra, jer se borio za ugovor u Kingsima, a iz reprezentacije se povukao 2003, iako je tada bio na vrhuncu. Poenta je da je, prvo Moka, pa onda i Duda, rekonstruisao čitavu reprezentaciju, jer niko iz NBA i od vrhunskih EL igrača nije hteo da igra za reprezentaciju... Sve ovo nije ništa novo...

Lorimer

pre 5 godina

“Danilović takođe nije hteo da igra 98”

Kad mala deca ostavljaju komentare. Danilović je 1998. bio povredjen, to zna svako ko je tada pratio košarku. Pojavio se na pripremama na Kopaoniku, sa sve štapom uz pomoć kog se kretao i kompletnom medicinskom dokumentacijom koju je dao lekaru reprezentacije na uvid. Dakle, ne telefonom “E, povredjen sam”, nego šmekerski se pojavi na pripremama i ispoštuje reprezentaciju.

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 22:34)

Dete, nema potrebe da mi listaš sa Gugla gde je sve igrao Danilović 1998. i šta je sve osvojio. Gledao sam i sećam se i sam. To je pod jedan. Pod dva, šta misliš, ko ima veću šansu da optereti telo i povredi se - igrač koji osvoji prvenstvo, kup i Evroligu, i to sve kao glavni igrač ekipe, ili neko ko je igrao duplo manje? Danilović i Djordjević posle 1996. maltene nikad više nisu bili fit ni kad su igrali, stalno su vukli povrede. Baš zato što su mnogo igrali, i bili vodje timova koji su konstantno dobacivali do finala.

C i n i k

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti.
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.

zemunski kej

pre 5 godina

Nas problem je sto smo navikli na dominaciju.Ovaj tim veceras verovatno pobecuje ali nije sampionski,najbolji su nam u NBA i ne smeju da igraju da se ne zamere klubovima, Izuzetak Sacramento,

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:50)

E, pa, deda, pamćenje te očigledno loše služi, pošto je Danilović i narednu sezonu odigrao na istom nivou kao i prethodnu - doduše, te sezone su izgubili finale EL i polufinale prvenstva Italije. Prosto je fascinantno kako je takav igrač (koji se, prema tvojim rečima, očigledno raspadao) uspeo da se povrati od teške povrede čim su prošle reprezentativne obaveze i da odigra još jednu sezonu na vrhunskom nivou. Mislim, nije baš česta slika da rovit i sveže operisan igrač odigra sezonu sa prosekom od 35+ minuta po utakmici...

stanoje

pre 5 godina

Milutinov i Jelovac jako dobri, jako upotrebljivi. Nervira me sad ta podela za i protiv Bogdana. Momak je stvarno dobar igrac ali ga sut cesto izda a tada ume da se previse ispucava, kao da hoce da dokaze da je u stvari super suter.. Samo da smanji te momente.

Херцег Шћепан

pre 5 godina

Одлично нам је легла Естонија за уигравање.Штета што се није играла прво ова утакмица па онда против Грчке.Имамо квалитет то је чињеница.Треба добро уиграти екипу и темпирати форму за првенство а за то је Сале мајстор.Поједини играчи су ван форме али надам се да ће доћи све на своје.

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 20:43)

Slazem se sa tobom u vecini stvari koje si ovde napisao. Jokica izuzetno cenim i mogao bibda postane nas najbolji NBA igrac ikada, ali moje misljenje je da je on jos uvek zelen za usporedbe sa Stojakovicem i Divcem. Mozda oni nisu bili glavni igraci svojih ekipa, ali nemoj zaboraviti da su oni bili clanovi prve petorke timova koji su se borili za sampionski prsten dok Jokic igra za Denver kome je playoff misaona imenica. Jokic jeste strasan talenat, ali je jos uvek daleko od komletnog NBA centra. Odbrana, snaga, brzina, izdrzljivost, su samo neke od stvari na kojima on jos mora mnogo da radi i napreduje da bi ga stavljali u kos sa najboljim NBA centrima.

pera

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.
(Ivan, 16. septembar 2018 20:33)

Slazem se da su losi, ali pitanje je ko umesto njih?

rece mi jedan covek

pre 5 godina

Sale nije izbacio Bogdana, vec se povredio!!! Sale je poludeo na sudije sto nisu videle grubost na njemu prilikom napada Estonaca, cini mi se da je cak bilo posle sviranja prekida... to se videlo...

SrbEUin

pre 5 godina

Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana (Deda Jovan, 16. septembar 2018 21:42)

Stevan Jelovac (Bamberg)
Stefan Birčević (Banvit)
Marko Simonović (Zenit)
Miroslav Raduljica (Đangsu Dragons?)
Stefan Peno (Alba)
Aleksa Avramović (Vareze)
Dejan Todorović (Mursija)
Nikola Jovanović (Crvena zvezda mts)
Ognjen Dobrić (Crvena zvezda mts)
Aleksa Radanov (Crvena zvezda mts)
Đorđe Gagić (Partizan NIS)

I neko još iz ABE (Đoković, Ristić, Davidovac, Nenadić, Novica, Marinković, Zagor…) prema prikazanoj formi o oktobru. Nije neka ekipa (Austrija!) i ne garantuje prolaz. NEMAMO CENTRE!

Oni će igrati u drugom (30. novembar-3.decembar) i trećem (21-24. februar) prozoru kada igramo odlučujuće mečeve sa 2x Izraelom 1x Grčkom i 1x Estonijom.

Sa Izraelom će biti izuzetno teško jer ova njihova ekipa i sada igra bez NBA i EL igrača. Bolji među skor sa njima i još dve pobede nam rešava prolaz. Vrv sa Gr kod kuće (oni igrati sa trećom postavom, kao i mi) i obavezno sa Est u gostima.

PS Hvala Taliji, Nemcima i Grcima za ovo danas. Bez njih ovo ne bi bilo moguće.

bljuvotine o BB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kouch, 16. septembar 2018 21:04

NTERNATIONAL EXPERIENCE

Played the previous three seasons (2014-17) in Turkey for Fenerbahce where he led the team to both the Euro and Turkish League Championships in 2016-17 ... Averaged 14.6 ppg (.500 FG%, .430 3pt%, .855 FT%), 3.8 rpg, 3.6 apg and 1.12 spg in 27.9 mpg, in 22 games earning All-Euro League First-Team and Turkish Finals MVP honors.
Ti bi ovakvog igraca izbacio iz reprezentacije? Pre nego sto kazes da je lose igrao u reprezentaciji procitaj i ovo:
OLYMPICS

A member of the silver-medal winning Serbian national team in the 2016 Rio Olympics, Bogdanovic averaged 12.2 ppg, 3.6 rpg and 2.6 apg in eight contests, including a game-high 18 points (7-11 FG, 3-4 3pt, 1-1 FT) to accompany one rebound, five assists and three steals in a quarterfinal victory over Croatia ... Helped guide Serbia into the Games with averages of 17.8 ppg, 5.2 rpg and 6.0 apg during the 2016 FIBA Qualifying Tournament.

Divac

pre 5 godina

@Nikola, 16. septembar 2018 21:12
Sve se slazem sa tobom, samo nisi shvatio da ne pricam o Jokicevim igrackim kvalitetima, vec ga gledam kao robu. Naravno da ne moze da se meri sa Divcem i Stojakovicem, naravno da je jos zelen, itd, ali kao roba, a na zalost igraci su danas roba, je u mnogo drugacijem polozaju nego sto su Divac i Stojakovic bili. Opet kazem, glavna roba u Kingsima je bio Weber, i uvek me nerviralo zasto on uzima najvise suteva, i to onih sa vrha reketa koji nemaju poentu. Tada nisam to razumeo, danas razumem. Ista stvar je sa Jokicem. Pa zamisli samo ako se Bogdan ozbiljnije povredio, a vidim prica se o skocnom zglobu, ode Divcu glava sa ramena, a Kingsi vise nikad nece pustiti Bogdana i Bjelicu. A Bogdan nije ni u pola slicnoj situaciji kao sto je Jokic. Opet ponavljam, bitno je da se kvalifikujemo, i onda svim snagama napadnemo Amere, ovo je poslednja sansa da gledamo zajedno Tea, Bogdana, Bobija, Bjelicu i Jokica zajedno.

DisordeR

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!
(it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Ma tako je! Da pokazemo svetu kako smo inadzije i kamo smo najbolji u inatu jel tako?!

Cxe

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?

Deda Jovan

pre 5 godina

Ucinili nam uslugu nemci i grci
Gruzija ispala jer su obe utakmice izgubili od nas.Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana

miki

pre 5 godina

Jaka odbrana je uvek bila karakteristika nase skole kosarke. Toliko nam je puta odbrana donela bitne pobede. Sale bi mozda trebao (nisam strucnjak) vise na odbrani da radi.

nepismeni

pre 5 godina

Ronaldo Lima...Bogdanović se povredio i onda ga je Djordjević izmenio,mislim da neće ulaziti do kraja.Ne deluje kao da je teza povreda.

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:05)

Ma jeste, dao je lekarsku dokumentaciju na uvid tebi i dozvolio ti da mu opipaš gips. Danilović je 98. osvojio italijanski kup, prvenstvo i Evroligu i bio je, sa Rigodoom, najbolji igrač Kindera. Izabran je u prvu petorku F4 EL i za MVP-a italijanske lige. Pokidao se od igranja u klubu i jednostavno nije hteo da igra i za reprezentaciju (uzgred, potpuno ga razumem - čovek je bio preumoran). Povreda je bila samo izgovor i to je jedina istina. Okupljanje reprezentacije je bilo samo nekoliko dana nakon završetka prvenstva u Italiji, gde je Danilović dominirao i nije imao nikakvu povredu...

Ivan

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.

Glupost je ne uništiva

pre 5 godina

2 i po min igre Bogdanović 4 šuta za 3 i pogodak plus 2 izgubljene lopte rez 3:5.... Ostali gledaju.Prebacujem kanal.

Zvezdas

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.
(Crno-belo srce, 16. septembar 

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12

Dule

pre 5 godina

Sve je to karma i za trenera i za reprezentaciju, vraca se sve zbog nacina na koji je Marijanovic sramno bio otpisan iz reprezentacije. Djordjevic ma kolika god da je igracka legenda, kao trener je pokazao da nije dostojan tog mesta poput svojih prethodnika. Da ne pominjem kako smo finale od Slovenije izgubili zato sto Marjanovica nije hteo u finisu da ubaci u igru zadnjih 5 minuta. A i ovaj sastav je veoma upitno selektovan.

Crno-belo srce

pre 5 godina

Kića, 16. septembar 2018 21:14
Da je pametan, poslušao bi te. I ne treba da igra za zemlju u kojoj žive takvi kao što si ti.

google

pre 5 godina

@stanoje kako to mislis dobar igrac kojeg sut cesto izda, ili je dobar igrac ili nije :) ja mislim da je dobar, ali ne toliko koliko se o njemu prica i koliko je placen.. takodje nije bio i ne verujem da ce ikada biti onaj tip igraca koji sam resava utakmice, bar ne u reprezentaciji.

@miki naravno da je odbrana najbitnija kod ove reprezentacije, sve sto smo postigli u poslednjih par godina smo uradili zahvaljujuci odbrani.

Ivan

pre 5 godina

Bogdan je na prvenstvu imao ruku na srce mizerne procente suta. A na onom jednom se u kljucnoj kontri okliznuo. Ok igrac i to je to i dobar decko.

Кошава са Дунава

pre 5 godina

@Jeremija Pa moze nam se, vidi rezultat, nek Kalina odmori. Ovi su prozori ionako besmisleni i dosadni, zamisli jos i da mi ubacimo najbolje, to ko da sef Greg ubaci Dzejmsa protiv Venecuele, treba ispostovati protivnika, dozvolis Estoniji malo dostojanstva, tako se ponasaju veliki sampioni, nismo komplesasi da ih sad nesto kompletno gazimo

uiiip

pre 5 godina

Prekinite da pisete Jokic i povreda jer je to nemoguce. Covek hoda po terenu majstor je i ne moze dok hoda i ne skace da se povredi, najgore sto moze je da dobije udarac ili da natuce prst

Stingray

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.

Kića

pre 5 godina

Koji smo maler od reprezentacije, kad od svih Nba igrača, samo Bogdan ne otkazuje, a sabotira nas redovno.. Prvo protiv Litvanije onaj promašaj, prošle godine protiv Slobenaca, sad u kvalifikacijama skroz tanko... Nadam se da će doći red da propusti SP sledeće godine, red bi bio..

samo ja

pre 5 godina

da nije bilo bogdana na evropskom prvenstvu koji je sam pobedio i litvance i ruse be bi videli ni medalju. dok amerikanci neguju najbolje individualce i od njih stvaraju superstarove, ovaj nas nazovi trener kaznjava naseg najboljeg igraca. zato i gubimo od amera sa po 30 razlike. ko ce da ih pobedi jovic i micic?

NY

pre 5 godina

Sasa Djordjevic je jos jedan od ostalih trenera koji svoje ekipe tera da igraju pun napada. Moderna kosarka je danas trci i sutiraj. U Americi napad max 10 sekundi.Na trcanje nas Slovenija dobila u finalu.Cak i Zeljko igra jednu varijantu kratceg napada. O Zalgirisu da ne govorim

NbgDeki

pre 5 godina

Kolko nekima smeta Bogdan..ccc.. već zaboravili srebro i nestvarnu njegovu igru..eeh
(Hmm, 16. septembar 2018 21:06)

Veruj mi da nismo zaboravili tu "nestvarnu" igru. Zato i komentarisemo sada...

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 21:40)

Sa te strane si apsolutno u pravu. Problem je sto, na zalost, vecina ljudi ovde vidi ili crno, ili belo.
Pozdrav, sve najbolje.

Partizan 1917

pre 5 godina

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao
(Jord4nnnn, 16. septembar 2018 21:10)

Bogdane šalio sam se,nisam u Sacramentu,vrati se.

djura

pre 5 godina

svetsko prvenstvo i olimpijada u kosarci nemaju smisla s obzirom da je jasno ko to na kraju osvaja tako da ne znam ni sto se igra to, koja fora, bitno ko ce da osvoji drugo mesto haha? tako zasto uopste ova cimanja sa kvalifikacijama, obicno tracenje vremena

it’s my life

pre 5 godina

DisordeR@-Nije inaćenje,već bi on na istim učestvovao,zbog svoje slave i promocije,a ne zbog Srbije.Po tebi je logično da covek za 4 godine od jednog do 2 olimpijskog ciklusa od mogucih 200 utakmica dodje da odigra 5 eventualno 6 utakmica jer Amerikanci(sponzori)prate i znače im OI.Ako si takvog mišljenja odma imaš problem,..

lal

pre 5 godina

sramota me je sunarodnika koji pljuju po bogdanu... decko je skroman, vredan, emotivan, poslusan, sa ekstremnom radnom etikom... voli srbiju iznad svega... povredi se protiv indijanaca u najbesmislenijim kvalifikacijama od kada postoji ova nakaradna fiba... i vi se nadjete da pljujete po njemu...
ja sam prvo srbin, pa tek onda zvezdas... i pravim jasnu razliku izmedju raznih mustafa i bogdanovica... bogdan je moj brat i da se sutra nadjem u nekom rovu, bila bi mi cast da mi on cuva ledja...

Deltintoreto

pre 5 godina

@Divac

Verovatno imas 16 godina pa se ne secas da je taj Stojakovic bio visestruku all star ucesnik. Jokic ce to mozda biti, a mozda ne, za sada je daleko od Pedje. Kada cujes Predrag Stojakovic ustani i aplaudiraj. Kakva sve poredjenja prave ljudi a da gram znanja nemaju...

CarloNS

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?
(Cxe, 16. septembar 2018 20:18)

Đorđevićev ego ne može da istrpi Jokića, klinca vrednog 145 milki $. Sve ostalo je izgovor.

lal

pre 5 godina

@stingray: oce centrala da pogresi jednom, ali ne i sto puta... moze da se desi da pogodis sedmicu na lotou... ali ne i tri puta za redom...

BODIBOND

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti. 
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.
(C i n i k, 16. septembar 2018 23:05)

Valjda crveni, plavi su Estonci.

lal

pre 5 godina

@djura: mi kao naslednici jugoslavije imamo 5 zlata sa sp... stigose nas ameri konacno... ali i dalje imamo vise srebrnih... tako da nije bas besmisleno... neki bi cak rekli da je jos besmislenije da se sp odrzava u usa u njihovom hramu kosarke... sta moze biti besmislenije od toga??? da ih pobede argentina, srbija i spanija i da zauzmu sesto mesto? ;)

Bgcity

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54), Posle US ne postoji bolja skola kosarke i individualni talenat na svetu. Medalje to dokazuju. Kapa dole Spancima i Litvancima. Ti si jako mlad...

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Sve za plus? Pa ti 'ladno pozivas ljude da prozivaju Jokica jer ne igra i branis Bogdana iako jeste kriv za poraz protiv Grcke! Znaci sada treba da pljujemo i Teodosica jer se nije odazvao?

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 23:22)

Izvini, ali ako stvarno nikad nisi gledao Danilovića i ako o svemu tome o čemu pričaš znaš samo sa neta, onda nemamo o čemu da raspravljamo. Jasno ti je da ti takav ne možeš meni da tumačiš stvari koje sam ja svojim očima gledao. Ti znaš kako je koju sezonu on odigrao...

Bane

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Plod kalkulacije ili sreće i to tri puta u nizu. To je čak i matematički ne zamislivo što si rekao. Znaš koje šanse je da se nekom na 3 prvenstva u nizu desi pozitivno te žreb ili sreća. Da se desi jednom ili dva put ajde ali 3 puta ni u ludilu. I da budem jasniji sa skoro 3 različita sastava. Drugar lupaš za medalju i to onu koju nažalost nikako da momci osvoje u 3 finala.

Jaran

pre 5 godina

Deltintoreto
Polako, dobro je poznato da se u Srbiji vise ceni rezultat u €L nego u NBA. Za Pedju mozda samo 2% Srba kaze da je nas najbolji igrac ikada, a za Jokica je isto toliko ljudi govorilo protiv predvidjanja da nece igrati ni 5m po utakmici i da ce se vratiti nazad u KLS jer nema €L iskustvo...

Mirko

pre 5 godina

Prvu protiv Nemaca - ajde... Drugu,pad koncentracije,nije smelo da se desi,treću protiv Grka je bio problem što smo igrali mlako bez dovoljno volje i želje,vraćali smo se lako da pokažemo ko smo i šta možemo,al smo digli ruke i odustali, to je bilo tužno i razočaravajuće,mada su i Grci odlično igrali i imali dobru domaću podršku u publici,moramo i to uzeti u obzir.
Sad isto,mlako smo ušli u meč,sa istom logikom ko protiv Grčke - da će utakmica da se dobije sama od sebe.Kad su poveli verovatno smo postali svesni bruke koja bi mogla da nam se desi pa smo se nekako trgli, ali nisam i dalje miran da će ovo dati dobar rezultat u skorije vreme. Daj Bože da grešim.

Msm hvala za pobedu,podržavamo i dalje, al mora više želje da se pokaže.

BODIBOND

pre 5 godina

(SrbEUin, 16. septembar 2018 22:34)

Kako nemamo centre, a Raduljica, Marjanovic? Mogu i Zoran Erceg, Stefan Jankovic i Ivan Paunic da dobiju poziv selektora.

Stingray

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.

Dule

pre 5 godina

Sve je to karma i za trenera i za reprezentaciju, vraca se sve zbog nacina na koji je Marijanovic sramno bio otpisan iz reprezentacije. Djordjevic ma kolika god da je igracka legenda, kao trener je pokazao da nije dostojan tog mesta poput svojih prethodnika. Da ne pominjem kako smo finale od Slovenije izgubili zato sto Marjanovica nije hteo u finisu da ubaci u igru zadnjih 5 minuta. A i ovaj sastav je veoma upitno selektovan.

Kića

pre 5 godina

Koji smo maler od reprezentacije, kad od svih Nba igrača, samo Bogdan ne otkazuje, a sabotira nas redovno.. Prvo protiv Litvanije onaj promašaj, prošle godine protiv Slobenaca, sad u kvalifikacijama skroz tanko... Nadam se da će doći red da propusti SP sledeće godine, red bi bio..

Ivan

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.

Zvezdas

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.
(Crno-belo srce, 16. septembar 

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12

djura

pre 5 godina

svetsko prvenstvo i olimpijada u kosarci nemaju smisla s obzirom da je jasno ko to na kraju osvaja tako da ne znam ni sto se igra to, koja fora, bitno ko ce da osvoji drugo mesto haha? tako zasto uopste ova cimanja sa kvalifikacijama, obicno tracenje vremena

it’s my life

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!

samo ja

pre 5 godina

da nije bilo bogdana na evropskom prvenstvu koji je sam pobedio i litvance i ruse be bi videli ni medalju. dok amerikanci neguju najbolje individualce i od njih stvaraju superstarove, ovaj nas nazovi trener kaznjava naseg najboljeg igraca. zato i gubimo od amera sa po 30 razlike. ko ce da ih pobedi jovic i micic?

Glupost je ne uništiva

pre 5 godina

2 i po min igre Bogdanović 4 šuta za 3 i pogodak plus 2 izgubljene lopte rez 3:5.... Ostali gledaju.Prebacujem kanal.

NY

pre 5 godina

Sasa Djordjevic je jos jedan od ostalih trenera koji svoje ekipe tera da igraju pun napada. Moderna kosarka je danas trci i sutiraj. U Americi napad max 10 sekundi.Na trcanje nas Slovenija dobila u finalu.Cak i Zeljko igra jednu varijantu kratceg napada. O Zalgirisu da ne govorim

Ivan

pre 5 godina

Bogdan je na prvenstvu imao ruku na srce mizerne procente suta. A na onom jednom se u kljucnoj kontri okliznuo. Ok igrac i to je to i dobar decko.

NbgDeki

pre 5 godina

Kolko nekima smeta Bogdan..ccc.. već zaboravili srebro i nestvarnu njegovu igru..eeh
(Hmm, 16. septembar 2018 21:06)

Veruj mi da nismo zaboravili tu "nestvarnu" igru. Zato i komentarisemo sada...

Divac

pre 5 godina

@it’s my life
I ti tvoji kosarkaski bogovi su otkazivali ucesce, samo je sad lepo idealizovati ih. Divac igrao 95, 96, pa preskocio 97 i 98, pa igrao 99, pa preskocio 2000 i 2001, pa igrao 2002 zadnji put. Paspalj igrao 95 i 96 i povukao se. Sale igrao do 98 i vise ne. Jedino je Bodiroga uvek igrao. Shvatite da su svi ovi igraci bili vrhunski, ali ni jedan nije bio glavni igrac nekog NBA kluba (to nisu bili ni Divac ni Stojakovic, vec Weber). Zato nema potrebe kritikovati Jokica, pa niko nije lud da mu se investicija od 145 miliona dolara povredi na jednoj ovakvoj utakmici. Evo i Bogdan je izasao verovatno zbog neke povrede, koja mu sigurno nije potrebna u ovom trenutku (nema ga ni na klupi trenutno). Tako da bez pljuvanja, sve najjace snage treba zvati za svetsko i OI.

Crno-belo srce

pre 5 godina

Koliko komentara i pljuvanja Bogdana...neverovatno. Da je pametan, ne bi se vise ni odazivao pa da svi ovi "komentatori" budu konačno srećni. Neka uzima amerima dolare, ionako ga više poštuju. A u reprezentaciju zvati Branka Lazića i Dobrića..i maloga Fiću.

Eto

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 21:41)

Sve si u pravu - sem jednog - Peđa je igrao u Sidneju 2000. godine. U kontinuitetu 1999.-2003.

C i n i k

Care, Plavi su Estonci - ako si na njih mislio... nema više te jugoslovenštine; svaka čast na divnim uspomenama iz nekih drugih vremena i država - Srbija smo već 12 godina.

Ronaldo Lima

pre 5 godina

Sta se desilo sa Bogdanovicem?Dali ga je Djordjevic mozda poslao u svlacionicu posle one jedne slabe odbrane?Zar ovaj komentator ne primecuje da ga nema jos od prve cetvrtine?

C i n i k

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti.
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.

Cxe

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?

sszB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
(kouch, 16. septembar 2018 21:04)

Evo primer klasicnog srpskog strucnjaka za sve . Covek koji po ceo dan sedi u kuci,mrzi ga da zivi, nije odigrao 4 basketa u zivotu i pljuje decka koji je sa svoje 24 godine u zivotu uradio vise nego sto ce kouch za ceo zivot. Bogdanovicu se treba zahvaliti ali zato sto nikada nije odbijao dres, koliko je dao za Srbiju , a za uzvrat dobija komentare velikih "strucnjaka " da treba da napusti repku...

it’s my life

pre 5 godina

Goran@Imenjace pogrešnog igrača pljuješ.Bogdan je očigledno van forme,to nije sporno.Realno nije kapacitet velikih šutera i naših najvećih igrača u istoriji.Znam ja to kao Partizanovac koji se seca Danilovica,ali ti pljuvanje po njemu nije na mestu.On ovog momenta bi mogao biti npr. u Santa Monici,Malibu ili nekoj trećoj egzotičnoj plaži.Moze mu se.Ima “debeo”bankovni račun,...Covek je stalno uz svoju zemlju.Napadaj one koji neće da igraju.Sve pogrešno radis!

Partizan 1917

pre 5 godina

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao
(Jord4nnnn, 16. septembar 2018 21:10)

Bogdane šalio sam se,nisam u Sacramentu,vrati se.

bljuvotine o BB

pre 5 godina

Micicu i Bogdanovicu se zahvaliti i ne zvati ih vise u reprezentaciju. Mnogo bolje igramo bez njih.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (kouch, 16. septembar 2018 21:04

NTERNATIONAL EXPERIENCE

Played the previous three seasons (2014-17) in Turkey for Fenerbahce where he led the team to both the Euro and Turkish League Championships in 2016-17 ... Averaged 14.6 ppg (.500 FG%, .430 3pt%, .855 FT%), 3.8 rpg, 3.6 apg and 1.12 spg in 27.9 mpg, in 22 games earning All-Euro League First-Team and Turkish Finals MVP honors.
Ti bi ovakvog igraca izbacio iz reprezentacije? Pre nego sto kazes da je lose igrao u reprezentaciji procitaj i ovo:
OLYMPICS

A member of the silver-medal winning Serbian national team in the 2016 Rio Olympics, Bogdanovic averaged 12.2 ppg, 3.6 rpg and 2.6 apg in eight contests, including a game-high 18 points (7-11 FG, 3-4 3pt, 1-1 FT) to accompany one rebound, five assists and three steals in a quarterfinal victory over Croatia ... Helped guide Serbia into the Games with averages of 17.8 ppg, 5.2 rpg and 6.0 apg during the 2016 FIBA Qualifying Tournament.

nepismeni

pre 5 godina

Naši definitivno nisu uigrani,svodi nam se igra na par dodavanja,tapkanje lopte 22 sekunde,onda kada ostane 2 sekunde do kraja napada igrači dodaju Bogdanoviću na osam metara od kosa loptu,ovom ostaje samo to da preko ruke šutne trojku sa osam metara i posle se neko buni i proziva njegov procenat šuta za tri,a to što je uvek najbolji u odbrani i ima najčešće najviše asistencija nije bitno.Dobra je ovo ekipa samo ne igra zajedno već veoma dugo zbog glupog rasporeda a pre i zbog povreda,nikako svi da se sastave i u kontinuitetu odigraju par mečeva zajedno.U poslednjih 5 godina su naizmenično zbog povreda i otkaza bili van reprezentacije; Simonović,Teodosić,Raduljica,Kalinić,Bjelica,Lučić,Marjanović,Jokić,Macvan,Kuzmic...nema u Evropi reprezentacije koja bi mogla da izdrži sve to.

Lorimer

pre 5 godina

“Danilović takođe nije hteo da igra 98”

Kad mala deca ostavljaju komentare. Danilović je 1998. bio povredjen, to zna svako ko je tada pratio košarku. Pojavio se na pripremama na Kopaoniku, sa sve štapom uz pomoć kog se kretao i kompletnom medicinskom dokumentacijom koju je dao lekaru reprezentacije na uvid. Dakle, ne telefonom “E, povredjen sam”, nego šmekerski se pojavi na pripremama i ispoštuje reprezentaciju.

111

pre 5 godina

A ti si tu da branis Bogdana, Branio bi i Birevica, Gagija Milosavljevica, Lucica itd. Bogdan se protiv Grka ispucavao Trojke 2/12
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zvezdas, 16. septembar 2018 21:54)


Pa sta? Ja znam da je Teo sutirao trojke 12-0 i ne treba ga zvati u reprezentaciju? Ima takvih utakmica i to je u sportu normalno posebno sto BB ne pamti kada je odigrao poslednju takmicarsku utakmicu. Pre koliko meseci?

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 20:43)

Slazem se sa tobom u vecini stvari koje si ovde napisao. Jokica izuzetno cenim i mogao bibda postane nas najbolji NBA igrac ikada, ali moje misljenje je da je on jos uvek zelen za usporedbe sa Stojakovicem i Divcem. Mozda oni nisu bili glavni igraci svojih ekipa, ali nemoj zaboraviti da su oni bili clanovi prve petorke timova koji su se borili za sampionski prsten dok Jokic igra za Denver kome je playoff misaona imenica. Jokic jeste strasan talenat, ali je jos uvek daleko od komletnog NBA centra. Odbrana, snaga, brzina, izdrzljivost, su samo neke od stvari na kojima on jos mora mnogo da radi i napreduje da bi ga stavljali u kos sa najboljim NBA centrima.

ja

pre 5 godina

@ (it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Mnogi pljuju ove momke koji otkazuju, ali morate imati na umu 2 stvari. Prvo, sistem takmičenja je bio takav da mi nikada nismo igrali kvalifikacije posle 1995. Da su se igrale kvalifikacije za velika takmičenja, čisto sumnjam da bi ih igrali igrači poput Divca, Danilovića, Đorđevića, koji su tada pokušavali da naprave karijeru u NBA. Druga stvar, učešće na velikim takmičenjima su, dosad, odbijali Bobi i Jokić. Divac je, npr. odbio da igra 97. i 98. Danilović takođe nije hteo da igra 98. Đorđević posle 98. nije više hteo da igra za reprezentaciju, iako je igrao košarku još 7 godina posle toga. Stojaković je molio ŽOC-a da ga zove 99. i ovaj ga je poveo iako je, zbog povrede, odigrao samo par minuta. 2000 je odbio da igra, jer se borio za ugovor u Kingsima, a iz reprezentacije se povukao 2003, iako je tada bio na vrhuncu. Poenta je da je, prvo Moka, pa onda i Duda, rekonstruisao čitavu reprezentaciju, jer niko iz NBA i od vrhunskih EL igrača nije hteo da igra za reprezentaciju... Sve ovo nije ništa novo...

pera

pre 5 godina

Raduljica i Simonovic nemaju sta da traze u reprezentaciji. Imali su neke uloge ranije, ali proslo je njihovo vreme. Ocigledno da moramo da se pomirimo sa tim da i u kosarci trpimo neke igrace kao kod krstajica u fudbalu.
(Ivan, 16. septembar 2018 20:33)

Slazem se da su losi, ali pitanje je ko umesto njih?

uiiip

pre 5 godina

Prekinite da pisete Jokic i povreda jer je to nemoguce. Covek hoda po terenu majstor je i ne moze dok hoda i ne skace da se povredi, najgore sto moze je da dobije udarac ili da natuce prst

Bojler

pre 5 godina

Tako....Demoliramo Tatarstan, Kambodžu, Čad i Zelenortska ostrva, onda se uljuljkamo u lažnoj veličini da smo neko i nešto, pa nam dodju Nemačka i Grčka da nam lupe par šamara i spuste nas na zemlju. Ovo nije ni k od košarke koju smo igrali. I, da: sva srebra koja smo osvojili bila su plod kalkulacije ili sreće. Desilo nam se tri puta ono što se desilo Hrvatima na Svetskom prvenstvu. Lupajte minuse, otrežnjenje uskoro dolazi.
(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Koje otrežnjenje? Pa mi i da se ne plasiramo mi smo i dalje EVROPSKI, SVETSKI I OLIMPIJSKI VICEŠAMPIONI! 5 godina osvajamo medalju za medaljom, i to se nekada mora prekinuti, zato čil, uvek se vratimo tamo gde pripadamo. A otrežnjenje bih jedino preporučio tebi...

DisordeR

pre 5 godina

Sa ovom verovatnom pobedom smo jako blizu SP.To nije bilo sporno ni pre kvalifikacija.Mene vise brine neuigranost i sve veće otkazivanje igrača.Kako na SP da igramo egal sa velikim košarkaškim nacijama kada pojedinci preskaču po 2-3 ciklusa velikih takmičenja?To je jako veliki period.Ne znam šta se tu dešava?Nekad je bila čast i velikom Danilovicu,Paspalju,Divcu,Djordjevicu,..da se odazovu na poziv reprezentacije.Misljenja sam onaj koji odbije da igra na turniru (SP,EP),a ko se plasiramo i u Tokijo ne zvati ga da zemlja gori!!!
(it’s my life, 16. septembar 2018 20:14)

Ma tako je! Da pokazemo svetu kako smo inadzije i kamo smo najbolji u inatu jel tako?!

Jord4nnnn

pre 5 godina

al je zakucao bogdana za klupu, za 2,5 min je imao tri izg lopte I tri promasene trojke
(goran, 16. septembar 2018 20:56)

Bogdan se povredio, zglob cini mi se.. otisao je u svlacionicu i vise se nije vracao

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:05)

Ma jeste, dao je lekarsku dokumentaciju na uvid tebi i dozvolio ti da mu opipaš gips. Danilović je 98. osvojio italijanski kup, prvenstvo i Evroligu i bio je, sa Rigodoom, najbolji igrač Kindera. Izabran je u prvu petorku F4 EL i za MVP-a italijanske lige. Pokidao se od igranja u klubu i jednostavno nije hteo da igra i za reprezentaciju (uzgred, potpuno ga razumem - čovek je bio preumoran). Povreda je bila samo izgovor i to je jedina istina. Okupljanje reprezentacije je bilo samo nekoliko dana nakon završetka prvenstva u Italiji, gde je Danilović dominirao i nije imao nikakvu povredu...

SrbEUin

pre 5 godina

Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana (Deda Jovan, 16. septembar 2018 21:42)

Stevan Jelovac (Bamberg)
Stefan Birčević (Banvit)
Marko Simonović (Zenit)
Miroslav Raduljica (Đangsu Dragons?)
Stefan Peno (Alba)
Aleksa Avramović (Vareze)
Dejan Todorović (Mursija)
Nikola Jovanović (Crvena zvezda mts)
Ognjen Dobrić (Crvena zvezda mts)
Aleksa Radanov (Crvena zvezda mts)
Đorđe Gagić (Partizan NIS)

I neko još iz ABE (Đoković, Ristić, Davidovac, Nenadić, Novica, Marinković, Zagor…) prema prikazanoj formi o oktobru. Nije neka ekipa (Austrija!) i ne garantuje prolaz. NEMAMO CENTRE!

Oni će igrati u drugom (30. novembar-3.decembar) i trećem (21-24. februar) prozoru kada igramo odlučujuće mečeve sa 2x Izraelom 1x Grčkom i 1x Estonijom.

Sa Izraelom će biti izuzetno teško jer ova njihova ekipa i sada igra bez NBA i EL igrača. Bolji među skor sa njima i još dve pobede nam rešava prolaz. Vrv sa Gr kod kuće (oni igrati sa trećom postavom, kao i mi) i obavezno sa Est u gostima.

PS Hvala Taliji, Nemcima i Grcima za ovo danas. Bez njih ovo ne bi bilo moguće.

zemunski kej

pre 5 godina

Nas problem je sto smo navikli na dominaciju.Ovaj tim veceras verovatno pobecuje ali nije sampionski,najbolji su nam u NBA i ne smeju da igraju da se ne zamere klubovima, Izuzetak Sacramento,

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 22:34)

Dete, nema potrebe da mi listaš sa Gugla gde je sve igrao Danilović 1998. i šta je sve osvojio. Gledao sam i sećam se i sam. To je pod jedan. Pod dva, šta misliš, ko ima veću šansu da optereti telo i povredi se - igrač koji osvoji prvenstvo, kup i Evroligu, i to sve kao glavni igrač ekipe, ili neko ko je igrao duplo manje? Danilović i Djordjević posle 1996. maltene nikad više nisu bili fit ni kad su igrali, stalno su vukli povrede. Baš zato što su mnogo igrali, i bili vodje timova koji su konstantno dobacivali do finala.

ch1vu

pre 5 godina

Jaka nam je ova postava, iako su izgubili od Grcke. Mogu samo da budu nasi jos jaci!
Verovatno sa 3. pozicije idu na SP, a onda slede cuvene pripreme, koje nasim kosarkasima uvek daju polet i energiju za sampionate.

Crno-belo srce

pre 5 godina

Kića, 16. septembar 2018 21:14
Da je pametan, poslušao bi te. I ne treba da igra za zemlju u kojoj žive takvi kao što si ti.

nepismeni

pre 5 godina

Ronaldo Lima...Bogdanović se povredio i onda ga je Djordjević izmenio,mislim da neće ulaziti do kraja.Ne deluje kao da je teza povreda.

miki

pre 5 godina

Jaka odbrana je uvek bila karakteristika nase skole kosarke. Toliko nam je puta odbrana donela bitne pobede. Sale bi mozda trebao (nisam strucnjak) vise na odbrani da radi.

Херцег Шћепан

pre 5 godina

Одлично нам је легла Естонија за уигравање.Штета што се није играла прво ова утакмица па онда против Грчке.Имамо квалитет то је чињеница.Треба добро уиграти екипу и темпирати форму за првенство а за то је Сале мајстор.Поједини играчи су ван форме али надам се да ће доћи све на своје.

google

pre 5 godina

@stanoje kako to mislis dobar igrac kojeg sut cesto izda, ili je dobar igrac ili nije :) ja mislim da je dobar, ali ne toliko koliko se o njemu prica i koliko je placen.. takodje nije bio i ne verujem da ce ikada biti onaj tip igraca koji sam resava utakmice, bar ne u reprezentaciji.

@miki naravno da je odbrana najbitnija kod ove reprezentacije, sve sto smo postigli u poslednjih par godina smo uradili zahvaljujuci odbrani.

Oko

pre 5 godina

Mi smo ovom pobedom 99% na SP. Imamo dve pobede vise od Izraela i Gruzije (sa gruzijom i bolji skor) a do kraja imamo dva puta Izrael i jednom Estoniju. Izrael ima nas dva puta i jednom Nemacku. Jedna pobeda protiv Izraela je kraj a cak i ako obe izgubimo a dobijemo Estoniju idemo dalje ako Nemci dobiju Izrael. Mada ce sve biti gotovo kad u oktobru dobijemo Izrael i onda do kraja mogu igrati Pecarski and co.

Divac

pre 5 godina

@Nikola, 16. septembar 2018 21:12
Sve se slazem sa tobom, samo nisi shvatio da ne pricam o Jokicevim igrackim kvalitetima, vec ga gledam kao robu. Naravno da ne moze da se meri sa Divcem i Stojakovicem, naravno da je jos zelen, itd, ali kao roba, a na zalost igraci su danas roba, je u mnogo drugacijem polozaju nego sto su Divac i Stojakovic bili. Opet kazem, glavna roba u Kingsima je bio Weber, i uvek me nerviralo zasto on uzima najvise suteva, i to onih sa vrha reketa koji nemaju poentu. Tada nisam to razumeo, danas razumem. Ista stvar je sa Jokicem. Pa zamisli samo ako se Bogdan ozbiljnije povredio, a vidim prica se o skocnom zglobu, ode Divcu glava sa ramena, a Kingsi vise nikad nece pustiti Bogdana i Bjelicu. A Bogdan nije ni u pola slicnoj situaciji kao sto je Jokic. Opet ponavljam, bitno je da se kvalifikujemo, i onda svim snagama napadnemo Amere, ovo je poslednja sansa da gledamo zajedno Tea, Bogdana, Bobija, Bjelicu i Jokica zajedno.

stanoje

pre 5 godina

Milutinov i Jelovac jako dobri, jako upotrebljivi. Nervira me sad ta podela za i protiv Bogdana. Momak je stvarno dobar igrac ali ga sut cesto izda a tada ume da se previse ispucava, kao da hoce da dokaze da je u stvari super suter.. Samo da smanji te momente.

Jax Teller

pre 5 godina

Slabi smo pod losim trenerom. Covek samo ove moze da dobije.
(Ivan, 16. septembar 2018 22:28)

bas slabi, 4 prvenstva, tri finala i jedno polufinale. kako ga nije stid!

is

pre 5 godina

Smesno je da Guduric nije pozvan u ovakav sastav reprezentacije.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Ivan, 16. septembar 2018 20:27)

Meni je smešno kada neko kao što si ti, bez imalo znanja o bilo čemu, misli da je sposoban da išta komentariše. Danas svako misli da je stručnjak, svako zna sve i prepametan je. Gudurić i Mačvan zbog POVREDE ne učestvuju na kvalifikacijama, to si mogao pročitati 55 puta do sada na ovom portalu, samo da te je zanimalo. Ali tebe ništa ne zanima, samo želiš da komentarišeš. I dobio si i pluseve od istih takvih stručnjaka. Sve čestitke!

rece mi jedan covek

pre 5 godina

Sale nije izbacio Bogdana, vec se povredio!!! Sale je poludeo na sudije sto nisu videle grubost na njemu prilikom napada Estonaca, cini mi se da je cak bilo posle sviranja prekida... to se videlo...

it’s my life

pre 5 godina

DisordeR@-Nije inaćenje,već bi on na istim učestvovao,zbog svoje slave i promocije,a ne zbog Srbije.Po tebi je logično da covek za 4 godine od jednog do 2 olimpijskog ciklusa od mogucih 200 utakmica dodje da odigra 5 eventualno 6 utakmica jer Amerikanci(sponzori)prate i znače im OI.Ako si takvog mišljenja odma imaš problem,..

Кошава са Дунава

pre 5 godina

@Jeremija Pa moze nam se, vidi rezultat, nek Kalina odmori. Ovi su prozori ionako besmisleni i dosadni, zamisli jos i da mi ubacimo najbolje, to ko da sef Greg ubaci Dzejmsa protiv Venecuele, treba ispostovati protivnika, dozvolis Estoniji malo dostojanstva, tako se ponasaju veliki sampioni, nismo komplesasi da ih sad nesto kompletno gazimo

Arsa

pre 5 godina

Vau, kakva zemlja kosarke... Hala od 6 hiljada mesta nije puna! Stvarno kosarkaska, sportska nacija, nema sta... Hahahahaha...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Jumko, 16. septembar 2018 21:57) # Link komentara
Šta si ti mučeniče pokušao ovim postom? Koga da provocira u vezi čega?

...

pre 5 godina

Daj ljudi da li ste normalni? Pisete kako sa ovakvom igrom nemamo sta da trazimo na SP? Pa ove utakmice se igraju uz minimum priprema, spremaju se par dana. Plus nama svaki prozor igra druga postava, nisu uigrani. Ne mozete da poredite ovo i prvenstvo koje se igra nakon temeljnih priprema! Urazumite se ili ne komentarisite.

ja

pre 5 godina

@ (Lorimer, 16. septembar 2018 22:50)

E, pa, deda, pamćenje te očigledno loše služi, pošto je Danilović i narednu sezonu odigrao na istom nivou kao i prethodnu - doduše, te sezone su izgubili finale EL i polufinale prvenstva Italije. Prosto je fascinantno kako je takav igrač (koji se, prema tvojim rečima, očigledno raspadao) uspeo da se povrati od teške povrede čim su prošle reprezentativne obaveze i da odigra još jednu sezonu na vrhunskom nivou. Mislim, nije baš česta slika da rovit i sveže operisan igrač odigra sezonu sa prosekom od 35+ minuta po utakmici...

Dragane-Dodaj

pre 5 godina

@SrbEUin

Kazes bolji skor sa Izraelom i jos dve pobede. Koliko ti decko si neupucen ili ne znas matematiku (da ne kazem nesto drugo sto verovatno jesi).

Do kraja ima jos 4 utakmice, mi imamo 2 pobede vise od Izraela, i ako ih pobedimo samo jednom sa boljom kos razlikom (iz 2 duela) prolazimo dalje.

Sad je na tebi da zakljucis zbog cega.

CarloNS

pre 5 godina

Može li neko da mi objasni šta su to prozori i kako smo ovako slabi i strepimo za prolaz dalje a 'neka' Nemačka lagano prva!?

Ko nama brani da igraju Jokić, Marjanovic, Blejica, Bogdanovic, Teodosic i da pokidaju i tu Nemacku i Grcku!?
(Cxe, 16. septembar 2018 20:18)

Đorđevićev ego ne može da istrpi Jokića, klinca vrednog 145 milki $. Sve ostalo je izgovor.

Deda Jovan

pre 5 godina

Ucinili nam uslugu nemci i grci
Gruzija ispala jer su obe utakmice izgubili od nas.Jedna pobeda protiv Izraela nas vodi na SP. Ali ko ce da nam igra u sledecim kolima? Igraci Zvezde i Partizana

Bane

pre 5 godina

(Srbenda, 16. septembar 2018 22:31)

Evo ja ću. Ti porediš babe i žabe. I ako su ovo kvalfikacije za to Svetsko prvenstvo bukvalno se radi o totalno dva različita takmičenja. Svetsko ti neće doći u vreme pred sezone a da se ti skupio koliko juče. Već će biti odrađene pripreme od mesec-dva i tim biti znatno spremniji i ono najbitnije uigraniji. Ovo su kvalifacije i one se igraju maltene na odrađivanje ili na suvi kvalitet.

Nikola

pre 5 godina

(Divac, 16. septembar 2018 21:40)

Sa te strane si apsolutno u pravu. Problem je sto, na zalost, vecina ljudi ovde vidi ili crno, ili belo.
Pozdrav, sve najbolje.

Pera

pre 5 godina

Steta sto nismo prvo igrali protiv Estonije, da se malo uigramo, mozda bi onda bilo drukcije sa Grcima.
Odlicna, vazna utakmica za Bjelicu: posle svih muka u NBA, i onda lose igre i poraza protiv Grcke, odigrao je odlicno, bio najbolji u skoro svim statistickim kategorijama, pokazao je svima, a pre svega sebi (trebace mu samopouzdanja za novi pocetak u NBA) koliko je dobar igrac. A tek kad mu trojka proradi...
Za Bogdana ne brinem, bice on opet onaj stari kad bude trebalo.

BODIBOND

pre 5 godina

(SrbEUin, 16. septembar 2018 22:34)

Kako nemamo centre, a Raduljica, Marjanovic? Mogu i Zoran Erceg, Stefan Jankovic i Ivan Paunic da dobiju poziv selektora.

lal

pre 5 godina

sramota me je sunarodnika koji pljuju po bogdanu... decko je skroman, vredan, emotivan, poslusan, sa ekstremnom radnom etikom... voli srbiju iznad svega... povredi se protiv indijanaca u najbesmislenijim kvalifikacijama od kada postoji ova nakaradna fiba... i vi se nadjete da pljujete po njemu...
ja sam prvo srbin, pa tek onda zvezdas... i pravim jasnu razliku izmedju raznih mustafa i bogdanovica... bogdan je moj brat i da se sutra nadjem u nekom rovu, bila bi mi cast da mi on cuva ledja...

Jaran

pre 5 godina

room 1408
Sve za plus? Pa ti 'ladno pozivas ljude da prozivaju Jokica jer ne igra i branis Bogdana iako jeste kriv za poraz protiv Grcke! Znaci sada treba da pljujemo i Teodosica jer se nije odazvao?

BODIBOND

pre 5 godina

Ovako je trebalo protiv GR,ali ok,razumem i okolnosti. 
Plavi su veceras igrali odlicno,nadajmo se da ce u novembru da pobede Izrael i tako overe odlazak na SP.
(C i n i k, 16. septembar 2018 23:05)

Valjda crveni, plavi su Estonci.

Lorimer

pre 5 godina

(ja, 16. septembar 2018 23:22)

Izvini, ali ako stvarno nikad nisi gledao Danilovića i ako o svemu tome o čemu pričaš znaš samo sa neta, onda nemamo o čemu da raspravljamo. Jasno ti je da ti takav ne možeš meni da tumačiš stvari koje sam ja svojim očima gledao. Ti znaš kako je koju sezonu on odigrao...

Deltintoreto

pre 5 godina

@Divac

Verovatno imas 16 godina pa se ne secas da je taj Stojakovic bio visestruku all star ucesnik. Jokic ce to mozda biti, a mozda ne, za sada je daleko od Pedje. Kada cujes Predrag Stojakovic ustani i aplaudiraj. Kakva sve poredjenja prave ljudi a da gram znanja nemaju...

Mirko

pre 5 godina

Prvu protiv Nemaca - ajde... Drugu,pad koncentracije,nije smelo da se desi,treću protiv Grka je bio problem što smo igrali mlako bez dovoljno volje i želje,vraćali smo se lako da pokažemo ko smo i šta možemo,al smo digli ruke i odustali, to je bilo tužno i razočaravajuće,mada su i Grci odlično igrali i imali dobru domaću podršku u publici,moramo i to uzeti u obzir.
Sad isto,mlako smo ušli u meč,sa istom logikom ko protiv Grčke - da će utakmica da se dobije sama od sebe.Kad su poveli verovatno smo postali svesni bruke koja bi mogla da nam se desi pa smo se nekako trgli, ali nisam i dalje miran da će ovo dati dobar rezultat u skorije vreme. Daj Bože da grešim.

Msm hvala za pobedu,podržavamo i dalje, al mora više želje da se pokaže.

Bane

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54)

Plod kalkulacije ili sreće i to tri puta u nizu. To je čak i matematički ne zamislivo što si rekao. Znaš koje šanse je da se nekom na 3 prvenstva u nizu desi pozitivno te žreb ili sreća. Da se desi jednom ili dva put ajde ali 3 puta ni u ludilu. I da budem jasniji sa skoro 3 različita sastava. Drugar lupaš za medalju i to onu koju nažalost nikako da momci osvoje u 3 finala.

lal

pre 5 godina

@stingray: oce centrala da pogresi jednom, ali ne i sto puta... moze da se desi da pogodis sedmicu na lotou... ali ne i tri puta za redom...

lal

pre 5 godina

@djura: mi kao naslednici jugoslavije imamo 5 zlata sa sp... stigose nas ameri konacno... ali i dalje imamo vise srebrnih... tako da nije bas besmisleno... neki bi cak rekli da je jos besmislenije da se sp odrzava u usa u njihovom hramu kosarke... sta moze biti besmislenije od toga??? da ih pobede argentina, srbija i spanija i da zauzmu sesto mesto? ;)

Bgcity

pre 5 godina

(Stingray, 16. septembar 2018 22:54), Posle US ne postoji bolja skola kosarke i individualni talenat na svetu. Medalje to dokazuju. Kapa dole Spancima i Litvancima. Ti si jako mlad...

Jaran

pre 5 godina

Deltintoreto
Polako, dobro je poznato da se u Srbiji vise ceni rezultat u €L nego u NBA. Za Pedju mozda samo 2% Srba kaze da je nas najbolji igrac ikada, a za Jokica je isto toliko ljudi govorilo protiv predvidjanja da nece igrati ni 5m po utakmici i da ce se vratiti nazad u KLS jer nema €L iskustvo...