1. Pretpostavimo, ali samo pretpostavimo da se nisu pojavila dva igraca od ove trojice danas. Treci igrac bi imao 40 GS. Tako da svi ovi danasnji rekordi mogu lako da padnu u buducnosti.
    (Deki, 14. septembar 2018 21:18)

    # Link komentara

  2. @Bill Scanlon
    Za Mekenroa si potpuno u pravu, secam se njegovih lomljava...

    A za Lendla se ne secam da je bio tako labilan. Pamtim neke meceve sa Wimbldona u pet setova, protiv Bekera recimo, kraj 80tih. Tri puta su mu sudili aut iako nije bio (tada uvedeno elektronsko pracenje je kasnilo 2-3 sekunde za sudijom, sto je dodatno nerviralo igrace). Cak se u onoj engleskoj tisini neko prodrao - Come on Lendl!!! (sto je tada bio skandal). Izgubio, ali uz borbu....
    (MisterNo, 14. septembar 2018 21:12)

    # Link komentara

  3. Živimo u eri Bogova tenisa i treba da smo srećni zbog toga i da uživamo. Kad se prvi od njih penzioniše sve će biti drugačije, zato ja navijam da Federer još traje bar 5 godina :D
    (Laki2, 14. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  4. Od 2010 Novak 13 gs titula Federer 4 toliko o tome.. a za obe sto kazu Federer star kad je imao 29 godina, Novak sad ima 31 pa isvoji 2 za redom..Federer od 30 do 35 samo 1 toliko...jasno je kao dan da je Novak najbolji a ova dvojca su imali srece da je imao problema sa alergijom do 2010...svako ko kaze drugacije nije realan.
    (Marko, 13. septembar 2018 17:10)

    Smešno je kako si namestio godine vezano za Federera, ovo da je od svoje 30-te do 35-te godine osvojio samo 1 GS, kad je posle 35-te osvojio još 3. Znači, osvojio je ukupno 4 sa 30+ godina, Novak za sada 2. Nemam ništa protiv Novaka, ali imam protiv nerealnih navijača.
    (Petar, 14. septembar 2018 13:07)

    # Link komentara

  5. E, baš je u nedelju uveče premijera na HBO-u filma "Borg vs Mekinro".Jedva čekam, pa ćemo onda moći komentarisati o generacijskom jazu.
    Mada se, generalno, ne slažem sa Agasijevom ocenom, više je to rekao da raspiri raspravu i da mu drugi dokažu da nije u pravu.
    Inače, Agasija sam uvek gotivio, a sada naravno Djokovića.
    (Jivan, 14. septembar 2018 11:56)

    # Link komentara

  6. mislim da bi samo beker mogao da im izadje na crtu !
    (sale novosadjanin, 14. septembar 2018 08:45)

    Sa servis-volej igrom? Možda bi na travi mogao da bude egal u jednom setu, ali sva trojica imaju toliko dobre pasing shoot-ove da bi izlazak na mrežu bio samoubistvo. Može da proođe nekad kao iznenađenje, ali ako neko konstantno izlazi, ne bi imao šanse protiv njih. A sa osnovne linije Beker ne bi pobedio ni Ferera ili Verdaska.
    (brm, 14. septembar 2018 10:13)

    # Link komentara

  7. mislim da bi samo beker mogao da im izadje na crtu !
    (sale novosadjanin, 14. septembar 2018 08:45)

    # Link komentara

  8. Ali Agasi je igrao protiv Federera i imao par pobeda...i to još u poznim godinama kada je Federer bio skoro na vrhuncu.. Do duše protiv Djokovića nije igrao mislim da njega ne bi mogao da dobije :))
     (vrela mast !!!, 14. septembar 2018 08:21)

    # Link komentara

  9. Ako bi ih ko dobijao od bivsih asova to su Konors i Beker. Konors jer je bio uporna mazga, a Beker jer je znao odigrati i amaterski i antologijski u par dana. Sampras i Edberg bi ponudili samo dobar servis. Lendl bi posle prvog seta mentalno pao i zakucavao bi lopticu u mrezu. Mekenro bi posle prvog seta polomio sav materijal, gadjao reketom sudiju i zavrsio na nervnoj klinici.
    (Bill Scanlon, 14. septembar 2018 08:20)

    # Link komentara

  10. Agasija sam mnogo gotivio, bio je najbolji riterner do pojave Novaka
     (wood, 14. septembar 2018 03:09)

    # Link komentara

  11. Агаси је скроман. сигурно да да ондашњом спремом не би далеко стигао у мечевима са Новаком и Рафом, али би и он данас другачије тренирао, а био је врхунски мајстор. сећам се како је освојио Вимблдон, практично као Новак што то ради. невиђени ритерн и прецизност у милиметар. страва
     (мики, 14. septembar 2018 03:00)

    # Link komentara

  12. Mozes biti koliko hoces ljubitelj Borga (I ja sam ga obozavao. Narocito meceve sa Mekinroom i bilo mi je stavarno zao kad se "penzionisao), ali dvorucnu igru je "izmislila" Monika Seles ne zato sto je tako htela, vec zato sto joj je reket bio tezak (Tako je govorila).

    Upocetku je bila kritikovana zbog takvih udaraca, ali su , polako, poceli to prihvatati, pa danas imamo vrhunske majstore takve igre.
    (Nije on, 13. septembar 2018 23:02)
    Monika Seles??? E, svasta, zaista si me nasmejao. Ona je rodjena 21. godinu posle Jimmy Connors-a koji je igrao dvorucni bekhend. Da, sigurno nisi ni cuo za njega. ;)
    (Hm, 14. septembar 2018 01:40)

    # Link komentara

  13. Retko ko, da ne kažem niko, pa čak ni sam Agasi, čini se, ne razmišlja o tome da on ne bi bio isti igrač koji je bio da je koji slučajem trenirao danas, da kojim slučajem igra sad i da ima 25-30 godina u ovom trenutku.

    Većina sportova konstantno napreduje, većina sportista je sve bolja i bolja od onih pre, nivo prosečnog kvaliteta unutar svakog sporta je u principu sve viši i viši, ali bolji su i treninzi, uslovi rada, ishrana itd itd.

    Mislim da niko ne može da kaže da Agasi, koji je tokom svoje karijere mogao da uradi nešto, danas ne bi mogao još više. Ovo poređenje kroz različite ere gde svako ima svoje uslove treninga nema mnogo smisla, pa makar to rekao ko god i na svoju štetu.
    (Powerslave, 14. septembar 2018 01:10)

    # Link komentara

  14. Ma daj, dobio bi, spletom nekih okolnosti, kao razni Cekinati i ostali...
     (Cxevu, 14. septembar 2018 01:03)

    # Link komentara

  15. Па да узмемо само последње финале ГС, где су Ђоковић и ДелПотро лупали ону лоптицу буквално као чекићем.
    И обојица је враћали један другом.
    Причао ми је један друг, тренирао тенис, био талентован доста. Изашао на меч неприпремљен са неким профијем. Овај му одвалио скоро руку.
    И каже ми, да је играо нпр са овом тројицом што их Агаси помиње, руку би му искидали, фигуративно речено.
    Е тога није било док је Агаси играо.
     (Ајде@, 14. septembar 2018 00:20)

    # Link komentara

  16. Citam pojedine komentar i ne verujem. Ladno misle da bi Bolt trcao 80tih a trenirao u danasnjim uslovima ahahah,pa nikada ne bi ostvario 9.58 u to vreme a jos veci blam me hvata kad citam o kolektivnim sportovima a sve vam je pred ocima.. Paolo Maldini je igrao od 1985 do 2009,Rajan Gigs 1990-2014 i tako dalje za sve sportiste,taj Majkl Dzordan je sa 40 godina van forme mnogo puta skolovao zvezde 2000tih,Matorci Dalasa i Spursa su razmontirali prajm Majami. Sampras od 32 godine je igrao 5 setova sa Federerom. Takodje ne mozete uporedjivati mentalitet Tih ljudi sa danasnjim drustvom socijalnih mreza. Sampras i svi ostali sportisti danas bi trenirali u istim uslovima kao i sadasnji fudbaleri. Kristiano Ronaldo bi u Peleovo vreme izgledao kao Milos Bikovic u Montevideu.
    (vince carter, 13. septembar 2018 23:26)

    # Link komentara

  17. @..."Mislim da bi Borg (iz svojih najboljih dana) mogao biti apsolutno ravnopravan po igri sa osnovne linije sa ovim sadašnjim igračima. Bio je gospodar osnovne linije. Čovek izmislio dvoručni bekhend."
    (SrbEUin, 13. septembar 2018 22:20)

    Mozes biti koliko hoces ljubitelj Borga (I ja sam ga obozavao. Narocito meceve sa Mekinroom i bilo mi je stavarno zao kad se "penzionisao), ali dvorucnu igru je "izmislila" Monika Seles ne zato sto je tako htela, vec zato sto joj je reket bio tezak (Tako je govorila).

    Upocetku je bila kritikovana zbog takvih udaraca, ali su , polako, poceli to prihvatati, pa danas imamo vrhunske majstore takve igre.
    (Nije on, 13. septembar 2018 23:02)

    # Link komentara

  18. Nismo ni svjesni koliko ce tenis da izgubi kad njih 3 budu u penziji.
    Gledati Kirjosa kako ga tjesi sudija... Kverija i ostale momke koji samo znaju da serviraju 220kmh, neka hvala nije to to. Rafa, Nole i Roki su izmislili za mene ovaj sport a jedini koji bi im uzeo set je Sampras.
     (Stex, 13. septembar 2018 22:48)

    # Link komentara

  19. Glupo je to porediti. Svaka era ima svoje junake i svi oni doprinose tome da sport napreduje, a ne samo sport tako je u svim oblastima. Sve napreduje pa tako i tenis, pogledajte samo danasnje rekete i sve ostalo, pa na kraju krajeva i novac. Vise je i akademija, popularniji je sport itd itd, Zbog toga je tesko i reci ko je najbolji svih vremena. PO meni takav ne postoji, vec samo postojj skup ljudi koji su obelezili sport, popularizovali ga i omogucili njegovo napredovanje kao sporta.
    (ogac95, 13. septembar 2018 22:29)

    # Link komentara

  20. Ukratko objasnjeno kakav je tenis bio sport dok se ova trojica nisu pojavila. Servis volej, kratki poeni, bez napora. Neki bi se mozda uvredili, ali usudio bi se da kazem bio je polu amaterski sport. Radek Stepanek bi devedesetih bio medju najboljim igracima sa servis volej igrom, posto nije imao srece sa erom u kojoj igra, to u danasnjem tenisu ne prolazi. Dovoljno je reci samo da je Goran Ivanisevic koji je u rangu danasnjeg recimo Sema Kverija, tri puta igrao finale Vimbldona i jednom osvojio kao 125 igrac na svetu. Da vidim da se danas pojavi smeker koji je 125 na svetu sa vajld kartom i da osvoji bilo sta...
    (Ivan, 13. septembar 2018 17:01)

    Dragi Ivane, ili nikad nisi gledao Ivanisevica ili si potpuno operisan od realnosti. Porediti coveka koji je zabijao po 40 asova po mecu i koji je bio 2 na listi u eri Bekera, Edberga, Stiha, Samprasa, Agasija, Raftera itd sa Kverijem je smesno
    (realo, 13. septembar 2018 22:29)

    # Link komentara

  21. Shvatite ljudi da su oni igrali sa drvenim reketima, a ovi sada prvo sa dur-aluminijumskim, a onda karbon-fiberskim. Jačina špana, elastičnost rama i mala težina daju ogromnu prednost u odnosu na drvenjaka.

    Mislim da bi Borg (iz svojih najboljih dana) mogao biti apsolutno ravnopravan po igri sa osnovne linije sa ovim sadašnjim igračima. Bio je gospodar osnovne linije. Čovek izmislio dvoručni bekhend.
    (SrbEUin, 13. septembar 2018 22:20)

    # Link komentara

  22. Medjugeneracijska poredjenja sportista, njihovih rezltata, u bilo kom sportu, blago receno nema nikakvog smisla. To je isto kao kad bi poredili automobil danas sa onim od pre sto godina.
    Svaka poredjenja u vremenu su besmislena, sadasnjost je neuporedivo bolja. Jedinio, i samo, poredjenje u prostoru u isto vreme je pravo.
    Tenis, fudbal, kosarka i drugi sportovi koji se igra danas, bice kao usporen film, prema onome sto ce se igrati za 50 godina.
     (sin lovca na medvede, 13. septembar 2018 22:03)

    # Link komentara

  23. sem samprasa niko pratijo sam cele karijere agasijevi udarci bili bi pravi baloni u ovo doba.samo sampras bi mozda imao neku sansu ali teško danas gotovo svi igraju dobro sa obe strane jednom nišikoriju agasi poen nebi uzo kamoli set.o ostalima koji su trčali na mrezu bio bi smehotres,ko u crtanom filmu.
    (slaviša šmigič, 13. septembar 2018 21:33)

    # Link komentara

  24. U pravu je čovek i tako je u svakom sportu. Npr MJ ne bi ima snage ni peškire da nosi Lebronu.
    (Mislilac, 13. septembar 2018 21:28)

    # Link komentara

  25. Rodzera i Rafu ne bi ali Novaka bi sigurno pobedio Andre, pa njega su pobedjivali Rodik ( zavrsio karijeru sa 5:4 u H2H), Kirjos ( 2 puta), Zverev, Gofan, Klizan, Cekinato i Taro Daniel, sto ne bi i ti? Kad je zdrav, Rafa je trenutno najbolji teniser na ATP turu, i da ga kolena nisu izdala nikad ne bi predao mec De Potru.
     (BODIBOND, 13. septembar 2018 21:17)

    # Link komentara

  26. Ima na you tube snimaka koliko hoćete tenisa iz prošloga veka 60-70-80 ih. Stvarno su i oni bili mnogo dobri mada su poeni tada kraće trajali nego danas a naravno reket nije isti i menjao se vremenom do ovog što danas imamo. Baš sam gledao Lejvera kako udara sa levom rukom kao da igra stoni tenis, jednoručni bekend i forhend ono je izgledalo impresivno u to vreme sa kojom lakoćom pogađa uglove. Isto je loptica išla velikom brzinom i igra je bila lepa za oko. Oni su bili isto talentovani za tenis, kada bi se pripremali kao današnji igrači i sve podredili tome verovatno bi i oni bili u današnje vreme isto veoma dobri. Sam Novak se oprobao sa drvenim reketom i kaže da je to sasvim neka druga igra. :-) tako da je tenis za razliku od ostalih sportova doživeo pravu evoluciju i veoma je napredovao kao sport, prvo od pojave Samprasa i Agasija a kasnije još više sa velikom trojkom.
    (Ratko, 13. septembar 2018 21:03)

    # Link komentara

  27. Nadal je izgubio najviše mečeva od jednog igrača-27, Djokovic je igrač koji je posle njega izgubio najviše mečeva od jednog igrača-25...Rodja je treći sa 24...Zaključak je da su Rafa, Rodja i Nole tri najveća luzera u istoriji tenisa... ;)
    (Petar Ue, 13. septembar 2018 20:19)
    Sokrate,jeste li to Vi!?
     (Drmrprim, 13. septembar 2018 20:54)

    # Link komentara

  28. Djkovic i Nadal kada igraju to je atomski tenis taj mec je mera danasnje igre.Ja mislim da niko nije toliko mocno igrao ovaj sport u istoriji.
    (Drax, 13. septembar 2018 20:41)

    # Link komentara

  29. Lejver, Mekinro, Toni Rouč, Pilić, Janik Noa...Kada bi igrali sa istom opremom i na isti način kao u svoje vreme teško da bi prošli prvo kolo bilo kojeg čelendžera danas.

    Ivan Lendl, Borg, Agasi bi možda uspeli da se provuku par kola na nekom Istanbulu ili Haleu. Ta dva turnira su inače omiljeni Dr Federeru...
    (Zoran, 13. septembar 2018 20:32)

    # Link komentara

  30. Možda ti ne bi, ali Vilander bi. Svakog od njih.
     (ja, 13. septembar 2018 20:30)

    # Link komentara

  31. Pa sta ima mi laici da mislimo o tome ako je neko merodavan za to poput Agasija objasnio
    (Sale, 13. septembar 2018 20:28)

    # Link komentara

  32. Agasi se zezao kao Pele što je izjavio da bi njegova generacija pobedila Argenitinu sa Mesijem 1:0 a kad su ga pitali što 1:0 Pele kaže da ipak imaju po 70 godina.
    (Partizan 1917, 13. septembar 2018 19:49)

    Baš ovo sam hteo da kažem.
    Pričate o fizičkoj spremnosti kao da su sportisti pre 20 i više godina bili invalidi.Ima razlike,jesu danas spremniji,koriste bolje hemije ali kondicija ima više uticaja u nekim drugim sportovima nego u tenisu.
    Najbitnija razlika je brzina podloga nekada i sada i savremeniji reketi.
    Federer igra na čist talenat,mislite li da je fizički spremniji od recimo Lendla,Borga,Samprasa,Agasija...upoređujući 1/1. ili je brži od njih,izdržljiviji ?
    Nole i Rafa guraju na snagu,i na mozak naravno,Federer na prirodni skill ali je pitanje kao bi prolazili protiv starih asova na tadašnjim podlogama i opremom a uopšte ne sumnjam da bi ovi matori bili asevi da igraju sada.
    Po meni lepši tenis se igrao onomad nego sada.Polako sve sportove guraju u pravcu da izgube smisao i lepotu i onda lepo da im podele mačeve i koplja pa u arenu da pravimo zabavu za narod.Klasični gladijatori !
     (heavy, 13. septembar 2018 20:27)

    # Link komentara

  33. Uzivacemo jos koju godinu i onda adio, Djokovic i Nadal i Federer su pre 20god osvajali gs, ovi danasnji klinci sto ih velicaju nikad nece uzeti gs dok su ova trojica aktivni igraci tako da nisu oni nikakvi naslednici. I tenis sto su nam pruzali Djokovic Federer i Nadal vise nikada necemo imati prilike da gledamo, ta 3 rivalstva su za sva vremena.
     (Evans, 13. septembar 2018 20:22)

    # Link komentara

  34. Nadal je izgubio najviše mečeva od jednog igrača-27, Djokovic je igrač koji je posle njega izgubio najviše mečeva od jednog igrača-25...Rodja je treći sa 24...Zaključak je da su Rafa, Rodja i Nole tri najveća luzera u istoriji tenisa... ;)
     (Petar Ue, 13. septembar 2018 20:19)

    # Link komentara

  35. Posteno. Isto vazi i za ostale sportove, fudbal pogotovo.
    (Varijo, 13. septembar 2018 20:09)

    # Link komentara

  36. I u pravu si milion posto. Posteno Andre :)
    (Shon Pen, 13. septembar 2018 20:01)

    # Link komentara

  37. Pa nije samo tenis nego u bilo kom sportu. Pod jedan fizička sprema. Danasnja fudbalska reprezentacija Srbije bi pre 30 godina bila lagano prvak sveta
    (nesha, 13. septembar 2018 18:18

    Ova reprezentacija Srbije da pobedi npr Argentinu iz 1986.Covece jesi li pri sebi, ili finalistu 1986 Nemacku (Feler Rumenige Mateus, Breme), ili recimo da igraju sa Krojfovom Holandijom ili Nemackom Franza Bekembauera iz 1974. Pa potonuli bi gore nego ona Petkova ekipa iz 2006te.
    (Slobo, 13. septembar 2018 19:58)

    # Link komentara

  38. u meču samnom, Agasi bi uzo najviše dva...ajd nek bude, tri gema...mada...neverujem...
     (Laszlo Gyere, 13. septembar 2018 19:55)

    # Link komentara

  39. Marko, a koliko je Novak čekao na svoj drugi GS? Zašto je toliko čekao, pa bio je zreo, formiran igrač?
     (Danilo, 13. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  40. Ma nebi ih niko pobedio ni iz 90-tih niti bilo kojih godina zadnjih 100 i narednih 100 god.
     (Miodrag, 13. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  41. Pa kada priznanje dođe od strane jednog od najvećih tenisera svih vremena, gospodina Andrea Agasija naravno, čoveka koji je pre pojave Velike trojke bio jedini u Open eri koji je imao osvojen Karijerni Gren Slem, odnosno osvojena sva 4 Gren Slema, čoveka koji je briljirao na terenima širom sveta i iznova uvek oduševljavao ljubitelje tenisa svojim ubojitim riternom, jednim od najboljih riterna svih vremena uz čudesni ritern Novaka Đokovića naravno, oduševljavao i svojom sjajnom fizičkom spremom onda je stvar jasna, bolje i veće priznanje od toga Velikoj trojci ne treba, jer ovo što Velika trojka radi to je jednostavno vanzemaljski tenis, tenis savršenstva, sva trojica su čudesno dobri teniseri, njihovi rekordi ostaće neoboreni ko zna do kada! Znači, da, teiseri iz 90-tih i 80-tih ne bi mogli parirati Velikoj trojci, pa gotovo svi oni su to i sami rekli, osim Pita Samprasa koji je pomalo sujetan lik, onda je stvar jasna naravno, Velika trojka je nešto najbolje što tenis ikada može da iznedri.
    (Ivan Veljković, 13. septembar 2018 19:50)

    # Link komentara

  42. Kad Agasi lično koji je uzeo onomad i GSa objasni gde je u odnosu na veliku trojku, ali džaba kad pola komentatora ovde bolje poznaje sve nijanse tenisa od njega...
    (Zoki, 13. septembar 2018 19:13)

    Agasi se zezao kao Pele što je izjavio da bi njegova generacija pobedila Argenitinu sa Mesijem 1:0 a kad su ga pitali što 1:0 Pele kaže da ipak imaju po 70 godina.
     (Partizan 1917, 13. septembar 2018 19:49)

    # Link komentara

  43. a mislim da bi ih Borg pobedio svu trojicu. 
    (BeKo, 13. septembar 2018 18:19) 

    Bi ali u dominama... na iskustvo.
    (Sabljar, 13. septembar 2018 18:28)

    Borg ima najbolji procenat pobeda u karijeri od svih tenisera u open eri (2.Rafa,3.Nolo,4 Rođa)i verovatno ga niko dugo neće prestići (jer će im procenti blago padati pri kraju karijere) a povukao se sa 26 godina i ima 11 GS 5 Wim-trava i 6 RG-šljaka.Borg ima 4 sezone za redom sa procentom 90%+ pobeda 1977-80 (Rođa 3 2004-2006,Nolo 1-2015 a Rafa ni jednu).
     (BeKo, 13. septembar 2018 19:44)

    # Link komentara

  44. (kramer, 13. septembar 2018 18:56)

    Probaj ti sa nekim drugum sportom ipak.

    Vidi npr. boćanje. To bi tebi garant dopalo a i lako bi to razumeo.
     (Kapetan, 13. septembar 2018 19:35)

    # Link komentara

  45. pošteno kućo.
     (Garnet, 13. septembar 2018 19:34)

    # Link komentara

  46. Mislim da ce buducnost i to ne daleka doneti tenis igraca koji ce igrati podjednako i levom i desnom nogom, kao sto ima fudbalera koji podjednako koriste obe. Taj nece morati da igra bekende ili ce igrati samo bekende, sta mu zgodnije, ali je glavno da ce mu to omoguciti da se manje krece po terenu da bi stigao loptu. Iskustvo mi govori da cim je nekome to palo na pamet, da neko vec radi na tome. Jer novac koji u pitanju opravdava.
    (draganTenis, 13. septembar 2018 19:31)

    # Link komentara

  47. Ne bi ni Mareja.
     (Realista, 13. septembar 2018 19:27)

    # Link komentara

  48. Uvek sam bio mišljenja da bi veliki šampioni bili dobri u svakoj eri, zato što se razlikuju u mentalnom sklopu. Sad jedini problem je što su ova trojica najveci šampioni u istoriji tenisa, tako da bi Agasi bio opet iza. Ali klasu bolji od Tima, Zvereva, Kirjosa itd.
    Inače za sve koji pominju atletiku neka pogledaju David Epstein-ov govor na TED talks. Po simulacijama Dzesi Ovens bi bio samo na korak od najboljeg vremena Bolta, koji je fenomen kakvog nećemo videti ni za 30g. Razvoj opreme i terena igra važnu ulogu u svim sportovima. Zamislite CR, Mesija, Nejmara u kožnim kopačkama, sa kožnom šivenom loptom, kako po onim njivama da trče. Ili da udare takvu loptu, natopljenu od kiše, glavom.
    (drvobradi, 13. septembar 2018 19:24)

    # Link komentara

  49. A ko kaze da Sampras, Borg, Lejver ili Agasi ne bi bili bolji igraci od pomenute trojke da igraju u ovo vreme? To se naravno nikada nece saznati, tako da gledamo brojke, dragi ptijatelji, kada govorimo o najboljem ikada... A tu je sve jasno! P.s. Ne brojke ko je koliko imao poena i koliko je zaradio, jer se i to menjalo vremenom! Hvala.
    (Jumko, 13. septembar 2018 16:52)

    Agasi kaze...
    Djokovic je imao najvise poena u istoriji ATP liste, da je Federer bio na njegovom mestu neplanirano bi prijavio Kvins ili Hale kako bi prebacio tih 17000 poena, Djokovic se sa tim nije opterecivao, dovoljno mu je bilo 16950 !
    I Federer je iz toga profitirao i dodatno usao u istoriju, bio je drugoplasirani sa preko 9000 poena zaostatka za Djokovicem, to je naravno rekord !
    (antiDebil, 13. septembar 2018 19:13)

    # Link komentara

  50. Kad Agasi lično koji je uzeo onomad i GSa objasni gde je u odnosu na veliku trojku, ali džaba kad pola komentatora ovde bolje poznaje sve nijanse tenisa od njega...
    (Zoki, 13. septembar 2018 19:13)

    # Link komentara

  51. Koja veličina treba biti pa izgovoriti nešto ovako. Respekt!!!
     (vlada ub, 13. septembar 2018 19:03)

    # Link komentara

  52. Pa nije samo tenis nego u bilo kom sportu. Pod jedan fizička sprema. Danasnja fudbalska reprezentacija Srbije bi pre 30 godina bila lagano prvak sveta
    (nesha, 13. septembar 2018 18:18

    Ko bi zaustavio Maradonu ???
    Tenis se mnogo vise promenio nego fudbal ili kosarka...
    (antiDebil, 13. septembar 2018 19:02)

    # Link komentara

  53. Poenta je u fizickoj spremi,danasnji sportisti uz pomoc nauke,ishrane,medicine izvlace maksimum fizickih mogucnosti ljudskog tela,na samo Agasi,ni jedan sportista od pre 30,40,50 godina ne bi mogao da bude u svetskom vrhu u svom sportu,naravno uz ekstremne izuzetke.
    (Dzigi Bau, 13. septembar 2018 19:00)

    # Link komentara

  54. Pepe,Slazem se i potpuno verujem da si u pravu.
    (Djed Gavrilo, 13. septembar 2018 18:59)

    # Link komentara

  55. Ostavi se ti Kralja Federera. Nisi ti bio taj kalibar. Kralj Federer pa nekoliko mesto prazno, pa onda Nadal i ostali.
    (O.T.A.N., 13. septembar 2018 18:45)
    Car Nole i Vojvoda Rafa,drže tvog kralja na dijeti.Vec odavno on ne može sa njima da se ravnopravno nosi.Kad zatraže ovi iz Teniskog vrha,a zbog popularizacije tenisa,da ga propuste,on cimne još po neku titulu.
    (Djed Gavrilo, 13. septembar 2018 18:58)

    # Link komentara

  56. Ovo ne važi samo za tenis.
    (Zemun_grad, 13. septembar 2018 18:57)

    # Link komentara

  57. Zašto se svi pravimo blesavi i zanemarujemo činjenice?
    Da se igra u 90-ima dakle na brzim podlogama današnji velikani bi Samprasu lično bili doručak.
    Kako bi se provodili na terenu sa serverima?
    Otprilike ko i Novak s Dr. Ivom i Roddickom.
    Kako bi Nadal igrao na travi?
    Da li bi Novak mogao igrat pasivno defanzivno?
    Da li bi stizao sve da vrati?
    Vi bi stare selili u ovo vrime?
    A da ove danas bacimo u 1998. bilo bi im jako zabavno.
    (kramer, 13. septembar 2018 18:56)

    # Link komentara

  58. Agasi, sa dopingom ili bez?
     (Dragan, 13. septembar 2018 18:55)

    # Link komentara

  59. Ostavi se ti Kralja Federera. Nisi ti bio taj kalibar. Kralj Federer pa nekoliko mesto prazno, pa onda Nadal i ostali.
    (O.T.A.N., 13. septembar 2018 18:45)

    Onaj koji je prvih desetak slemova osvojio protiv Bgdatisa, Rodika, Safina i ostale boranije? Bez tih trofeja je negde 5-6...
    Uz to Nadal i Novak za sada imaju 5 godina manje igranja i kad se on oprosti lagano će ga ostaviti iza sebe...
    Tenis nije balet nego sport, upamtite to jednom svi...
    Umetnički dojam se ostavlja i računa u umetničkom klizanju, a u tenisu isključivo poeni!
    (Realno, 13. septembar 2018 18:55)

    # Link komentara

  60. U tome lezi njegova velicina, da prizna da su bolji..
    (amerikano, 13. septembar 2018 18:49)

    # Link komentara

  61. Ostavi se ti Kralja Federera. Nisi ti bio taj kalibar. Kralj Federer pa nekoliko mesto prazno, pa onda Nadal i ostali.
    (O.T.A.N., 13. septembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  62. У ком ти добу живиш. Гледао сам Борга, Лендла, Мекинроа, Сампраса, итд, итд. Не може да се пореди.
     (Гаги, 13. septembar 2018 18:31)

    # Link komentara

  63. Ne bih se bas slozio sa ovim konstatacijama. Vrhunski teniser jednom je uvijek vrhunski.
    Ja mislim i da bi se i Agasi i Mekinro i Emersoni i Lejver prilagodili danasnjem stilu igre. Sve je u zivotu stvar priagodjavanja. Oni znaju da prebacuju lopticu bili su najbolji na svijetu i zastl ne bi bili u svakoj eri konkurentni. Ali to nikad necemo saznati pa je bezveze raspravljati. Treba cijeniti da je neko nekad bio najbolji na svijetu i to tako treba gledati. To su rijetki ljudi.
     (pepo, 13. septembar 2018 18:31)

    # Link komentara

  64. a mislim da bi ih Borg pobedio svu trojicu.
    (BeKo, 13. septembar 2018 18:19)

    Bi ali u dominama... na iskustvo.
     (Sabljar, 13. septembar 2018 18:28)

    # Link komentara

  65. Naravno da je tako... i Carl Lewis danas ne bi pobedio Bolta, Gaya, Gatlina, Blakea!
    (Denko, 13. septembar 2018 18:26)

    # Link komentara

  66. To su razlicite epohe i bezveze je porediti ih.Svaka epoha ima svoje sampione.
     (BgHQ, 13. septembar 2018 18:26)

    # Link komentara

  67. Pa kako onda nikad od 2010 Federer nije uzeo 2 gs za redom? Jedini koji je to uradio u tom periodu je Novak i to 6 puta!!! Sad zadnji put sa 31 godinom...sto Federer nije to uradio kad je imao 28 godina? Zato sto su tu bili Novak i Nadal naravno... Svako ko kaze da Djokovic nije najbolji nije realan.
    (Marko, 13. septembar 2018 18:23)

    # Link komentara

  68. Ja mislim da bi ih Borg pobedio svu trojicu.
     (BeKo, 13. septembar 2018 18:19)

    # Link komentara

  69. Pa nije samo tenis nego u bilo kom sportu. Pod jedan fizička sprema. Danasnja fudbalska reprezentacija Srbije bi pre 30 godina bila lagano prvak sveta
     (nesha, 13. septembar 2018 18:18)

    # Link komentara

  70. @boro 'Ajde ti, ali se brinem za ovih 50 koji su ti dali plus!
     (Jumko, 13. septembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  71. Legenda je u pravu. I to nije slucaj samo kad je tenis u pitanju.
     (Sabljar, 13. septembar 2018 18:14)

    # Link komentara

  72. Meni je zanimljivo da se Sampras nikad nigde ne oglasava, sta je sa njim? Evo sad je njegov rekord izjednac on se ni oglasio nije.
    (Mare, 13. septembar 2018 18:12)

    # Link komentara

  73. Đole udara forhend na pet različitih načina. Bekend paralelu iz totalne defanzive.
    I kako da ga pobediš kad je kao kineski zid.
    Nemoguće
     (Mirko Kojotovski, 13. septembar 2018 18:10)

    # Link komentara

  74. Od 2010 Novak 13 gs titula Federer 4 toliko o tome.. a za obe sto kazu Federer star kad je imao 29 godina, Novak sad ima 31 pa isvoji 2 za redom..Federer od 30 do 35 samo 1 toliko...jasno je kao dan da je Novak najbolji a ova dvojca su imali srece da je imao problema sa alergijom do 2010...svako ko kaze drugacije nije realan.
    (Marko, 13. septembar 2018 17:10)
    Niko ne kaze da je Federer bio star sa 29 godina. Bio je star sa 34-35 godina. A sto se tice povreda, Federer 2013. godine cela sezona, Nadal 2015. godine(ne znam je li bila povreda, ali mu je to verovatno najgora sezona ikad). Svako ko kaze drugacije nije realan.
     (Zreb, 13. septembar 2018 18:05)

    # Link komentara

  75. Veliki je Andre! Pravi sportski šmeker.
     (glas razuma, 13. septembar 2018 18:04)

    # Link komentara

  76. Mozda, ali da njih stavis u 90-te, sa onakvim reketima... npr Rafa, podloge su bile mnogooo brze, i plus sa onim reketima, da li bi vracao sve one lopte koje vraca danas?
    (realan?, 13. septembar 2018 17:56)

    # Link komentara

  77. Ljudi, svi sportovi, sa izuzetkom bazičnih (atletika, gimnastika, plivanje, gde su granice ljudskih fizičkih mogućnosti u mnogim disciplinama dostignute, zbog čega imamo retke rekorde) napreduju zahvaljujući tome što su sportisti, pre svega, postali vrhunske atlete. Uporedite, primera radi, jednog Ronalda (današnjeg) sa nekadašnjim zvezdama, atletske mogućnosti su neuporedive. S druge strane, u sportu poput tenisa, "alat", da ne kažem oružje, igra veliku ulogu. Ono što današnji teniseri mogu da odigraju sa ovakvim reketima, nekada, prosto, nije bilo moguće. Uzimajući u obzir ova dva faktora, poređenje nekadašnjih i današnjih igrača je samo zabava za publiku, nema realnih mogućnosti za tako nešto, prosto govoreći, ne porede se babe i žabe. Agasi je upravo to i rekao, ni on, koji je u svoje vreme bio "trkač" i veliki radnik na terenu, ne bi mogao fizički da parira današnjim igračima. Što se tiče komentatora koji žale što više nema servis-volej igre, ne može je biti, upravo zato što je neodrživa, današnji vrhunski igrači imaju strahovitu preciznost i snagu udaraca, takvu da je za izlazak na mrežu potreban milimetarski precizan prilazni udarac, a čak i on vam pored, recimo, Novaka, ne daje više od 50-60% šanse za uspeh. Vidljivo je da nema nekih novih zvezda u najavi, jer su, u odnosu na njih, Novak, pre svega, a i Rafa i Rodžer, prosto, mnogo "kompletniji", imaju na raspolaganju ceo arsenal oružja koji im omogućava da mogu taktički da se prilagode bilo kome s druge strane mreže. Tu je, po meni, u tenisu i ključna razlika u odnosu na sve tenisere starijih generacija, koji su, uglavnom, bili vrlo "specijalizovani". Agasi je, donekle, izuzetak, on je, praktično, prvi veliki teniser koji je dokazao da se može prilagoditi svakoj vrsti podloge i taktici protivnika i to tek u kasnijoj fazi svoje karijere. Mislim da će se naslednici današnje velike trojke (mada je RF, ipak, na zalasku karijere) pojaviti tek za nekoliko godina, danas jedino Tim pokazuje da i dalje napreduje, ali mu veliki problem predstavlja što su ova trojica i dalje tu, sa svojim znanjem, moći i iskustvom.
     (Banderaš, 13. septembar 2018 17:53)

    # Link komentara

  78. Rod Lejver bi u danasnje vreme bio od 300. -500. mesta na atp listi
     (Miki, 13. septembar 2018 17:52)

    # Link komentara

  79. Protiv ove velike trojke ama baš nikakve šanse, ni oni iz 90-ih godina, a ni ranije.
     (Madjo, 13. septembar 2018 17:47)

    # Link komentara

  80. Agasi je sa 35 igrao finale protiv Federera sa 24 i dobio jedan set. Nisam siguran šta bi bilo da su obojica imali 24
     (Milan, 13. septembar 2018 17:41)

    # Link komentara

  81. Iz decenije u deceniju granice ljudskih sposobnosti se pomeraju, malo je sportskih disciplina u kojima svetski rekordi egzistiraju duze od 10 godina.
    Nema razloga da i u tenisu nije isto. Zamislite Bolta na startu trke koja se odrzala pre 2-3 decenije, verovatno bi ostale ucesnika uhvatila laka nesvestica. Sto se tice tenisa zanimalo bi me da li bi iko mogao Uzeti jedan gem clanovima velike trojke, pa cak i clanovima top 10.
    Svakako to i ne treba porediti, kao i u nekoj buducnosti kroz 30 godina, verovatno ce se igrati tenis kakav se danas ne moze izvesti ni kompjuterskom animacijom.
    (Dott, 13. septembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  82. Necemo gledati brojke ili pretpostavke. Jednostavno on je pravi smeker i vrlo postuje trojke.
    (autokmd, 13. septembar 2018 17:40)

    # Link komentara

  83. Pa dobro, i nije to neka mudrost. Jednostavno se igra promenila. Ni Rod Lejver, da ga je neko, na vrhuncu forme, vremeplovom prebacio u vreme Agasija, ne bi protiv njega osvojio ni gem. Sve je napredovalo, i stil igre, i fitnes priprema, i tehnologija. Kladim se da i peškiri koje danas koriste bolje upijaju nego oni od pre 20 godina ;)
    (Nenad, 13. septembar 2018 17:39)

    # Link komentara

  84. E moj komsija igru koju prikazuje djokovic ova dvojica sigurno nemaju prema tome ovo se vise odnosi na djoleta nego na federera.
     (cale, 13. septembar 2018 17:36)

    # Link komentara

  85. Lejver je igrao sa reketom za badminton, on bi slomio ruku kada bi sa ovim danasnjim udario forhend.....
     (banana republic, 13. septembar 2018 17:31)

    # Link komentara

  86. A ko kaze da Sampras, Borg, Lejver ili Agasi ne bi bili bolji igraci od pomenute trojke da igraju u ovo vreme?
    (Jumko, 13. septembar 2018 16:52)
    Hahaha.Pa sam Agasi kaze,ali sta on zna pored tebe strucnjaka.Jel' citas ti clanak pa komentarises ili se samo gledas u ogledalo sav zaljubljen u sebe i zaboravis sta si procitao?
     (boro, 13. septembar 2018 17:30)

    # Link komentara

  87. ova trojica su mašine...
    i čudo je da si se pojavili u isto vreme. u stvari oni su se međusobno gurali za napredak, ali su imali i talenat da ga nadograde.
    ja uvek uzmem kao primer Edvina Mozesa koji nije izgubio 10 godina, a i dan danas ima mnogo više trka ispod 48 sekundi nego bilo ko drugi, a zamislite koliko je sistem treninga napredovao, i opet ne mogu da stignu na taj nivo. On je imao i stalnog pratioca Šenlebea, koji bi danas bio šampion, ali se rodio u pogrešno vreme...
    tako mislim i za ovu trojicu, to što rade nije bilo, a i skoro neće biti...
     (matori, 13. septembar 2018 17:27)

    # Link komentara

  88. Naravno da bi mogao. Odigrao je dobar meč s Federerom kad je solidno zagazio u 30te. Federer je tad udarao još jače, iako je bio lošiji igrač, nego u narednim godinana. Muster je igrač te generacije, bio je najmanje egal po spremi, sa velikom trojkom. Razlika nije u snazi, samo u kvalitetu i to samo kod ove trojice vanzemaljaca. Agasi bi bio bolji od svih ostalih danas. Neki Lejver, Emerson i sl. ne bi imali šansu, kao ni Konors, Mekinro, Lendl. Agasi i Sampras bi bili tu, uz njih, samo malo lošiji.
     (veljko, 13. septembar 2018 17:25)

    # Link komentara

  89. Rekao je samo da se danas igra dosta jace, brze i zesce. Da se rodio desetak godina kasnije verovatno bi im parirao. Mozda neki novi momci za desetak godina budu igrali jos jace.
     (max, 13. septembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  90. Buducnost tenisa je Igrac neki kao Michael Jordan gradje, 198vm visine a leti po terenu,sa psihom Novaka Djokovica i Nadala!Ali samo da se takav odluci da ne igra kosarku!Znaci poput Marina Cilica ali troduplo spremniji.
     (Realnost, 13. septembar 2018 17:20)

    # Link komentara

  91. Možda, ako bi imali servis kao Rosko Taner, pa trk na mrežu i onda kao Stefan Edberg igra na mreži posle servisa. Ili možda besomučno prebacivanje loptice, pa ko prvi pogreši. Ali fizička priprema je ipak odlučujuća, a tu su Novak i Rafa neprevazidjeni. P.S. Ovde prvenstveno mislim na neku pobedu, a ne u nizu.
     (Mravojed, 13. septembar 2018 17:17)

    # Link komentara

  92. Tesko ce neko dostici ovaj nivo i narednih 20 god, jednostavno je sada predobra konkurencija i iz toga se doslo do ovakvog nivoa tenisa ?
     (7utakmica.com, 13. septembar 2018 17:11)

    # Link komentara

  93. beker, sampras! kakav su oni tenis igrali! danas bi ih verovatno sa lakocom dobijali.
     (neko, 13. septembar 2018 17:11)

    # Link komentara

  94. Ha kakav kralj, Agasi je obelezio jedan period tenisa zajedno sa Samprasom.
    (srle, 13. septembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  95. Federera sada,lagano
     (da, 13. septembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  96. Od 2010 Novak 13 gs titula Federer 4 toliko o tome.. a za obe sto kazu Federer star kad je imao 29 godina, Novak sad ima 31 pa isvoji 2 za redom..Federer od 30 do 35 samo 1 toliko...jasno je kao dan da je Novak najbolji a ova dvojca su imali srece da je imao problema sa alergijom do 2010...svako ko kaze drugacije nije realan.
    (Marko, 13. septembar 2018 17:10)

    # Link komentara

  97. @Ivan Hahahaha, dok se ova trojica nisu pojavila!? Ti mislis da nema ove trojice da bi se i dalje igrao servis volej!? Ili da su oni igrali pre 30 godina da ne bi igrali servis volej!? Znaci njih trojica su promenila igru? Dramaticno je koliko neki ljudi nemaju pojma o tenisu, a i o samoj logici...
     (Jumko, 13. septembar 2018 17:09)

    # Link komentara

  98. haha... da, da, imali bi šanse...
    kako bi samo sevao pasing šot...
     (gergas, 13. septembar 2018 17:08)

    # Link komentara

  99. Pa dobro. Da su svi kretali od nule i u istom periodu da treniraju... Agasi je bio mnogo dobaaar, kao i moderni teniseri. On i Kafenjikov su bili dominantni sa osnovne linije. Fizička sprema je dostižna, nema tu frke mnogo.
     (miro-Ireland, 13. septembar 2018 17:06)

    # Link komentara

  100. Mogao bi i on i ostali jer bi imali iste uslove kao i ovi sada.
    (aha, 13. septembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  101. Andre je skroman. Imao je takvo srce da bi mogao svakoga od njih da savlada ako je u dobroj formi
     (Radoje, 13. septembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  102. Iskreno:)
     (Smuleco, 13. septembar 2018 17:03)

    # Link komentara

  103. Nikakve, ovo je peta dimenzija.
     (Delije Čikago, 13. septembar 2018 17:02)

    # Link komentara

  104. Ukratko objasnjeno kakav je tenis bio sport dok se ova trojica nisu pojavila. Servis volej, kratki poeni, bez napora. Neki bi se mozda uvredili, ali usudio bi se da kazem bio je polu amaterski sport. Radek Stepanek bi devedesetih bio medju najboljim igracima sa servis volej igrom, posto nije imao srece sa erom u kojoj igra, to u danasnjem tenisu ne prolazi. Dovoljno je reci samo da je Goran Ivanisevic koji je u rangu danasnjeg recimo Sema Kverija, tri puta igrao finale Vimbldona i jednom osvojio kao 125 igrac na svetu. Da vidim da se danas pojavi smeker koji je 125 na svetu sa vajld kartom i da osvoji bilo sta...
    (Ivan, 13. septembar 2018 17:01)

    # Link komentara

  105. Agasi spominje i stavlja Djokovica u isti kos sa ova dva velikana samo zato sto ga je trenirao.
    (Dr. Federer, 13. septembar 2018 17:00)

    # Link komentara

  106. Mlad sam tako da nisam nikad gledao Agasija ali pogledao sam neke snimke na YouTube-u za svoje vreme bio je odličan kako bi se on snašao protiv trojke nemoguće je reći nisu ista generacija svakako je lepo što nema kompleksa kao neki drugi bivši asovi.
     (Nebojša, 13. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  107. Agasi je znao sigurno i nekad i pivce da popije, malo pecenja,a ako se slucajno nadje majonez u sendvicu , pa nije kraj sveta ovo danas su masine
     (Popsi, 13. septembar 2018 16:56)

    # Link komentara

  108. Sampras i Agasi da, ostali ni promil.
    (DK, 13. septembar 2018 16:54)

    # Link komentara

  109. A ko kaze da Sampras, Borg, Lejver ili Agasi ne bi bili bolji igraci od pomenute trojke da igraju u ovo vreme? To se naravno nikada nece saznati, tako da gledamo brojke, dragi ptijatelji, kada govorimo o najboljem ikada... A tu je sve jasno! P.s. Ne brojke ko je koliko imao poena i koliko je zaradio, jer se i to menjalo vremenom! Hvala.
     (Jumko, 13. septembar 2018 16:52)

    # Link komentara