Sreda, 12.09.2018.

22:40

Novi debakl Partizana – Pešićeva Barsa "pregazila" crno-bele sa +37

Košarkaši Partizana ubedljivo su poraženi od Barselone u poslednjem pripremnom meču sa 101:64.

Izvor: MLJ

Novi debakl Partizana – Pešiæeva Barsa "pregazila" crno-bele sa +37 IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

149 Komentari

Sortiraj po:

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom. 
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.
(crvena zvezda (ALB) 1945, 13. septembar 2018 13:56)

A ko ce da postigne gol ??? Suma ?! buhahaha

saca

pre 5 godina

Me moze bez trenera, kada budu shvatili bice kasno. Sada se vidi da je prethodni bio namerno oteran da slucajno ne bi napravio neki uspeh koji nije odobren od strane AV.

Pera

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. (...) Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. (...) Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)
Lošmi, ti pišeš baš kontra onog što sam pitao - kakva je korist od tri vezana poraza od skoro 40 razlike? Dakle, to je korisno eto tako, jer ti kažeš da je korisno.
Eno ga CSKA iz Sofije, mnogo je naučio od beskrajne serije takvih poraza. A i Partizanu je bilo jako korisno učešće u EK prošle godine i mnogo je naučio od takvih poraza, zaista...
Neko je u komentarima pomenuo i da je korist od ovih utakmica dobit od TV prava. To je žalosno jednako kao šala iz stripa, kada je Broj jedan iznajmio grupu TNT kao bokserske sparing partnere El Tigreu, epizoda poznata po natpisu na Grunfovoj majici "Mlatiti i biti mlaćen". I na to najviše liči - neke parice klubu (broju Jedan, naravno), a igrači, kao i članovi grupe TNT, premlaćeni i ubijeni u pojam.
Jadno. I štetno.

KliftonToni

pre 5 godina

fk+kk=N U L A
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 13. septembar 2018 13:12)

Много је куме.....ФК -5, КК просечно -35, до нуле можеш да добациш само њиховом математиком, а и тад тешко...

petarczv

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)

Koga druze mogu ovi da pobede sa +40?

Mirko

pre 5 godina

Ono sto je uvek bila nasa prednost je kvalitetan trener i kvalitetan rad sa mladim igracima.
U zadnjih par godina klub nam vode neki amateri !

Imamo tim za vrh ABA lige a igramo kao da igramo sa juniorima.

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Povidon, 13. septembar 2018 11:55)

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom.
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Ma to je samo diverzija :D
Igramo bez Novice, bez Sya i jos nismo kopletirali tim cekaju se Jankovic i jos jedan igrac na poziciji 3.
Bice to sve jako dobro !!!

milos.k

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici. 
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.
(Tito-partija- crno bela armija, 13. septembar 2018 11:23)

to ti iz iskustva kad se slao avion po Grofa, kad je dodeljen sponzor Gasprom i sl...?

objektivan

pre 5 godina

Potpuno promaseni protivnici na pripremama, pripremas se sa sebi ravnima ili za nijansu boljim.. ovako psiha igraca pada, i srozava se ionako unisten klub jos vise.. mozda gresim ali.. pozdrav

sasa the red baron

pre 5 godina

ALI je zato:

Muta vracaj se, sve ti je oprosteno!
Pa ovo je tako jadno da ponestaje reci za opisati. Sasvim svejedno ko je od Barse do nekog drugoligasa, minus 35 je zagarnttovan. Bojim se da Canak broji zadnje dane, jer ako ovako starta u ABA; odletice pre 3 kola...

Dag Kristi

pre 5 godina

Sada kada vamd dodje Jankovic gubicete sa 25 razlike
(Zvezdas, 13. septembar 2018 08:54)

Ovakav kompliment za Jankovića nema ni njegov menadžer.

Povidon

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
(BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)
Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.

BODIBOND

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.

Admiral

pre 5 godina

Zog cega se ne oglasava trener Canak ili pomocnik Minic,da kazu nama navijacima sta je ovo,da li su zadovoljni pripremama i ovim blamantnim porazima? Sta planiraju povodom toga,sezona krece jako skoro,da li ce i dalje igrati ovako ocajno ili ce nesto menjati? Zasto se ne oglasava Ostoja ili Loncar,da nam kazu jel ovo sve sto se pojacanja tice ili ce eventualno doci jos neko? Sve su ovo realna pitanja na koje niko ne daje odgovore,nego cute i unistavaju klub!

Bojan

pre 5 godina

Slobodane, ima nas koji se sećamo, sa četri igrača smo vam uzeli kup,
"Nije lako savladati tim koji je u svom sastavu imao Fredija Hausa sa 43 poena na ovoj utakmici! Odluka je pala u produžetku, gde su Zvezdini igrači pokazali više želje i žara! U produžetku Zvezda se bolje snašla sa postojećim fondom igrača, dok je Partizan, pre svih Djuro Ostojić, očajno izvodio slobodna bacanja. Na kraju crveno-beli sa četvoricom igrača (zbog velikog broja penala) stižu do zasluženog trijumfa."

Penn

pre 5 godina

Kako se brzo zaborave one reci “oce stoka da nas nabije 30 razlike” i “ oni dadu kos vi skidate gace”.
(Rca, 13. septembar 2018 11:21)
Bitno je da ih vi iz Stjepana Supanca 1 pamtite dobro.

Milan

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)

Kao prvo uredu je gubiti na pripremnim utakmicam.Kao drugo porazi su vam od skoro 40 razlike e to je vec.Kao trece svaka cast sto ces pratiti Zvezdu u LS kad vec ne mozes Partizan.

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici.
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.

слободан

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 13. septembar 2018 09:57)

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.

sryugos

pre 5 godina

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.
(слободан, 13. septembar 2018 10:25)

Zato je vas povlacenje tima u svlacionicu, ucena da igraci nece igrati za reprezentaciju, deljenje telefona sudija vodjama navijaca, gepek, kaldrma, tuca na terenu, otimanje igraca, vredjanje i hvaljenje vlasti istovremeno itd.

оће то

pre 5 godina

@ I kaže li Pešić sad.. Kad im damo koš, njima padnu gaće..
(Crvena Zvezda 1913, 12. septembar 2018 23:19) А видим памтиш, пратила се кошарка и мало пре него што је легенда изјавила да “ФМП-у нико не може да забрани како ће да се зове”. Ако, ако, поново ћете ви у исте стопе. Само полако.

beli

pre 5 godina

Ček, jel mi može netko reći da li je ovo realna slika Partizana ili to još nije kompletan roster. Čisto pitam da znam da li Cibona ima kakve šanse da iščupa možda pobjedu doma jer "mi" izgledmo katastrofa i ako bilo koga pobjedimo bit će malo čudo. Cibona ove godine ispada samo je pitanje hoćemo li oboriti kakve rekorde tipa.. 0 pobjeda, - 2000 koš razlika i tak...Uglavnom ostali mogu biti mirni jer ovo na šta liči Cibona je za borbu za opstanak ali u ABA 2 ligi.

ranko

pre 5 godina

Canak je stabilizovao formu tako da su svi porazi preko 35 razlike.Jeste ovo prosecan tim ali mislim da trazi trenera koji moze vise da izvuce od ponizavanja.

Smehotres

pre 5 godina

Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (partizaniznadsvih, 13. septembar 2018 00:12)

Тешко је гледати на шта је спао највећи клуб на Балкану. Онај грк ће начисто да га упропасти, мада су и даље јако успешни. Или си мислио на Сплит (јој, извини, заборавио сам на локал патриотизам, наравно да си мислио на Сплит)...па да будем искрен Рађа и Кукоч јесу величине, али таквим људима се дивиш, не праве ти комплексе....

kalcokera

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

koji crni BUNT
titovi generali,vojna lica i njihova decica

Avantgarde

pre 5 godina

KK "Daj mi +30p "fore" pa da igramo" :)))
Jos sad kad vam dodje Stefan "nesportska" Jankovic, ima da kidate :))
Institucija, nema sta, al' za brukanje!

KliftonToni

pre 5 godina

"euro-step mu ne prolazi" ????

Мислиш на укрштени корак? "Еуро минус степ" не постоји у Србији.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Ова утакмица је показала да Чанак и даље довољно не верује у своје момке. Наравно као што смо и предвидели десио се пораз, ја сам мислио двадесетак разлике ће бити, али ово је мало превише. Опет је изостала реакција играча. Добра ствар је што су се измерили против јаких и видели све своје слабости. Одбрана за сада нимало не функционише, не преузимају се играчи, и не прати се човек када играмо човека. На тренутке у нападу изгледамо превише брзоплети, као да хоћемо што пре да дамо кош. Ово је велико искуство за све младе играче у овом тиму. Чанак изгледа и даље не схвата да мора да преузме узде свог тима иначе ће бити потпуно избачен из седла. Играти са девет играча против озбиљних противника, па биле то и припремне утакмице, није баш пожељно. Када већ знате да ће доћи пораз, морали су ова три најмлађа играча добити још више простора. Нема сакривања иза управе, помоћника и играча... то Чанку мора бити јасно, јер ако буде имао климав почетак сезоне кола ће се сломити на њему. Ако му то није мотивација да засуче рукаве и уђе у рудник, ја не знам шта је. Добитак ових припрема су Пецарски и Пејџ, али и узлазна форма Загорца и Николића... Сви ови млади играчи морају да схвате да им се указује шанса живота, да имају велике минуте и играју озбиљну кошраку у тим годинама. Или је уграбиш или жалиш цео живот што ниси дао све од себе. Е сад креће права кошарка срећно репрезентацији у предстојећим мечевима и Партизану на АБА купу (да видимо где стварно стојимо).

Лепи Цане

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.

voodoo

pre 5 godina

Ne znam o cemu razmisljaju ljudi koji vode Partizan, dzaba igraci i novac za njih ako konstatno angazuju trenere amatere, Jovanovic, Bozic, Canak, likovi sa nula iskustva na nekoj ozbiljnoj trenerskoj sceni pre nego sto su postali prvi treneri kluba, Nikolic vise puta provereni pomocnik samo, nikad uspesan kao prvi trener, sem neke davne jedne sezone. Zaista ako zele da nesto i urade neophodno je da ekipu vodi neko ko zna posao veoma dobro, sramota je sto su ispustili Dzikica, to je trener koji je mogao godinama da vodi Partizan odlicno, preporodio je tim cim je bio dosao, pokazao senzacijom sa Buducnusti i protiv Cedevite i Zvezde kakav je trener, potpuno neocekivano, ne da ce moci obe, nego i jednu od ove dve ekipe da dobiju, pa pobedise obe u plej-of serijama sta vise. Propustili su to, ali imamo mi jos odlicnih trenera sa iskustvom, ne vidim zasto se vecito bira neko ko se uci poslu i to se uce veoma sporo.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen? 
(fmp, 12. septembar 2018 23:13) 

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate... 

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/
(Wllaxy, 12. septembar 2018 23:35)

Gde isceprka ovo, nisam znao ni da postoji taj "kup"... Svaka cast.

milos.k

pre 5 godina

Ko ne razume nek pise sta hoce. Ova turneja je i sluzila da Pecarski igra sa iskusnim, kvalitetnim igracima, da Zagorac krene svoj povratak, da se Nikolic uigrava na pleju, nije bitna pobeda, razlika. Ova ekipa ce da raste, i bice jako dobra, samo polako.

Јабучило

pre 5 godina

Изгледа да такмичарски немамо много чему да се надамо и да ће улазак у плеј-оф Абе бити успех. Иако су припремне утакмице, порази ипак имају психолошку тежину. Не ваља стварати још неуиграној екипи без изграђеног правог тимског духа осећај да су врећа за ударање пре почетка првенства. Наравно, можда грешим. Видећемо...
Али ми ништа од овога не мирише на добро. Одврану немамо, а напад млитав.

dex

pre 5 godina

Interesantno kako se grobari rado secaju +41 protiv prakticno juniorsko amaterske kombinacije. Medjutim, zaboravljaju sta im je Radonjic uradio u ravnopravnom duelu i poraz od 32 razlike. Po meni. je to veca blamaza. Ipak zgazito tim u kojem su sve prekaljeni igraci i pobediti tim sa Drcom i kompanijom nije isto.

galinari

pre 5 godina

Koja je poenta igranja prijateljskih sa ovaka teskim ekipama... Igraci se samo demotivisu. Svaka tekma po 40 razlike... Nadji nekog sebi ravnog

marrko

pre 5 godina

Zanimljivo da Partizan ne može da nadje trenera ni u fudbalu ni u košarci. Namerno ili slučajno? Ili kvalitetnim trenerima nešto ne odgovara u Partizanu?

basketas

pre 5 godina

ne shvatam smisao pripremnih utakmica u kojima je protivnik toliko bolji? ko zakazuje te meceve? zar nije bolje pronaci slicne timove, po snazi...malo losije i malo bolje pa da se uz razne tektike i promenw pritoska ispitaku realni dometi...ovako ne shvatam sta se dobija.

cukce

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.
(Borkes, 12. septembar 2018 23:50)

Siguran sam da se necete obrukati u EK, jer gore od prosle godine ne moze!

lal

pre 5 godina

@bard ziva: kod karija je filozofija ista bez obzira da li gubi ili dobija 30 razlike... ekstremno je netolerantan na pristup: oni dadu kos, vi skidate gace"...

realno

pre 5 godina

Zabrinjavajuce je kako igramo odbranu, cak smo kod Mute bolje branili igru dva na dva. Sada, ne branimo, svaki pik mi primamo kos. U igri jedan na jedan, u odbrani, ne postojimo, ko napravi dribling, prolazi, do kosa, bez pomoci. U napadu, katastrofa, ne zna se sta ko radi. Marinkovic svake godine sve gori i gori, Gagic kada krene sa greskaka, ne zna da stane, a Canak niti menje niti trazi tajm.

Ray Donovan

pre 5 godina

it’s my life, 12. septembar 2018 23:12)
Provaljen si panteru.
Ovo je najteži period za Partizan ikad. Samo vi pominjite naše sponzore a vrlo dobro se zna da se Partizan namerno vodi na ovaj način i u propast. Sponzori služe da zamaskirani pravu nameru ne bi li ova vlast imala glasače iz oba tabora.
Ja sam od Srbije digao ruke, neće mi biti problem da prezalim Partizan ako ga budu zatvorili. Barem imam prelepe uspomene. A vi sto i dalje živite ko bednici a hranite se propašću Evropskog velikana koji je izbacio toliko reprezentativaca, vama ni srećno neću da kažem a u AV Srbiji će vam biti itekako potrebna.

Amaterasu

pre 5 godina

Šta zna Barselona šta je Institucija.
(Шомика_ЦЗВ, 12. septembar 2018 23:02)

O, zna Barselona itekako. To sto je naisao period od nekoliko susnih godina je neminovnost. Proci ce.

SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао... 
(Невен, 12. septembar 2018 23:27) 

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.
(мики, 12. septembar 2018 23:50)

E, ja sam mu dao minus jer ne zna gramatiku. Ništa gore od nepismenih navijača.

xxx

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (groBari Split, 12. septembar 2018 23:06). Boleće vas Janković kao što vas boli onih +41 razlike.

derventski lola

pre 5 godina

Kolko vidim tamo golog Spanca nema. Bilo bi me bruka da sam simpatizer Barselone, nek su im te pobede na cast, ipak je Partizan institucija za njih u mojim ocima

piksel

pre 5 godina

Daaaaj bre, pa nije vise fora ? Ovi sto sebe nazivaju institucijom u 4 meca su u minusu nekih 140 poena o_0 .... Stvarno bi volio da im se ostvari zelja da odigraju Evroligu jedne sezone, to bi sigurno bilo nesto nevidjeno dosad u kosarci.... oborili bi rekord negativnosti za dok postoji planeta zemlja :D

Istina

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27

Pa sto se nama zalis ovde na stranici ovog portala...tesko ti je bilo detinjstvo a nista nije bolje ni sada,sramota se ne istice,bolje da se ocuti,da se drugi ne smeju.

Aquarius

pre 5 godina

Kao veliki navijac Zvezde, iskreno mi je zao na sta je spao jedan Partizan da ih tambura na pripremama i cipiripi ligama kad ko stigne. Ipak je to veliko ime u Evropi.
Sto se fudbala tice tu ih bas nesto i ne zalim, ali opet bez jakih crno-belih nema ni jake Zvezde.

ja

pre 5 godina

Marinković, Nikolić najlošiji. Pejdž solidan ali ni bleda senka Vilijamsa Gosa. Igra nikakva, Čanak pod hitno mora nešto da menja, ili da smene njega.

Milos

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.

Pink Panter

pre 5 godina

Ovima ni guranje države ne može pomoći ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!)

A vama vidim guranje drzave mnogo pomoglo. :) ni iz zamrzivaca ne mozete da izadjete.

MomaSRB

pre 5 godina

A Kari sa najjačom petorkom zadnjih 5 minuta, samo što više da ponizi protivnika...
(Bard Živa, 12. septembar 2018 23:46)

Pa zar nije poenta pripremnih utakmica ( košarke ) da uigravaš tim, naročito najjaču petorku, pogotovo ako si doveo dobre tj jake igrače, o kakvom ponižavanju ti pričaš?

partizaniznadsvih

pre 5 godina

Jel se to javljaju navijaci "evropskog projekta", koji su u martu ove godine sa 5 puta skupljim timom uspjeli da se izblamiraju na -34,a ovde istresaju svoje komplekse nad ovim nasim klincima.Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)

BODIBOND

pre 5 godina

Canak da dobije otkaz koliko vec u petak i angazovati Vladu Jovanovica ili Gagija Nikolica, ovo je sramota da smo samo Angolu pobedili.

MOE32

pre 5 godina

pa dobro, sta je 40 kosa razlike, menjajte ime urekreativo.
(crni_redstar, 12. septembar 2018 22:58)

Tako je, sta je to u odnosu na 41 zar ne? :) Kada ste vi to mogli da prebrodite, prebrodicemo i mi poraz na pripremama...

Невен

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...

Pera

pre 5 godina

Neki se ovde po komentarima predstavljaju kao poznavaoci košarke i/ili dugogodišnji navijači i pratioci. Molim da mi objasne: kakvog smisla imaju pripreme protiv protivnika za koje je unapred poznato da su višestruko bolji? "Mladi igrači su stekli ddragoc3eno iskustvo..." - nisu, nema nikakvog iskustva kada izgubiš utakmicu sa oko 40 razlike! "Uigravali smo taktičke varijante..." - mislim, stvarno, koje bre varijante kada tri puta uzastopno gubiš skoro 40?
Zbilja, koja ideja uopšte može da se krije iza ovako katastrofalno odabranih pripremnih utakmica?

Wllaxy

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen?
(fmp, 12. septembar 2018 23:13)

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate...

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/

мики

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Težak poraz, ali dobili su Jankovića.
(bobo mk, 12. septembar 2018 23:21)

Pa to im je još jedan težak, možda i najteži, poraz..

it’s my life

pre 5 godina

Ne znam sto igramo protiv 10 puta jačih klubova kao sto su Barsa.Samo se džabe brukamo.Realno mi u košarci vise ne postojimo,sto je jako žalosno i tužno,kao bivši prvak Evrope.Bolje i da se ugasimo nego sto tavorimo i mučimo na amaterskom nivou.P.S nemoj klinci da se primaju na komentar,ni očevi vam možda nisu rodjeni kada samsredinom ‘80-ih počeo navijati za Partizan,...

Konstatacija

pre 5 godina

Nije to tako lose,dobro se pojacali i to daje rezultate,nema nekih velikih oscilacija,jedan poraz od 37 razlike,pa 38,sada 39...vrlo ujednaceno.Naredni je Mornar,moze se ocekivati minus 40.

Borkes

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.

bgd 11050

pre 5 godina

Igra Čanak na mali broj poena, mislim na postignute poene.
A odbrana po navici 100+.
Steta sto nije dosao Zagorac tovarili bi sve redom, a dosao je ?
Onda nista poyyy.

hdhd

pre 5 godina

Gde je neko ko ce reci da bolje zvuci -39 nego -40?Ili kako je Bolje izgubiti od Tenerifa,Barse i Baskonije sa 40 razlike nego pobediti Andverpen za 6? Zvezda je prosle godine u Pioniru Barsi dusu uzela!

groBari Split

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.

haha

pre 5 godina

Šta vam je trebala ta turneja pripremnih utakmica sa španskim ekipama? Zašto brukate sebe i srpsku košarku?
(arbitraža, 12. septembar 2018 23:09)

Zaradice pare od TV prenosa turnira u Spaniji. Igraju dosta utakmica. Igrali su protiv Baskonije u sredu, Saragose u subotu, Tenerifa u nedelju, juce protiv Angole, danas Barse

m

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

nadji zivot !

veliki strumf

pre 5 godina

Koji luzeri, naviklo to da gubi 40 razlike... Sjajne pripreme ste imali, bas ste se uigrali. Nego, da se sipne još neko milionce, a sad će i sin Stefan da vas pojača sa dve sekirice po meču!

pedja

pre 5 godina

U pripremnim utakmicama pred pocetak prvenstava ozbiljni Evropski timovi obicno igraju sa polu-amaterskim timovima odnosno sa timovima losijeg kvaliteta iz profesionalnih liga. Kada neko gubi tri utakmice sa preko 35 razlike sigurno mu ne pripada status institucije,

groBari Split

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.

m

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

nadji zivot !

veliki strumf

pre 5 godina

Koji luzeri, naviklo to da gubi 40 razlike... Sjajne pripreme ste imali, bas ste se uigrali. Nego, da se sipne još neko milionce, a sad će i sin Stefan da vas pojača sa dve sekirice po meču!

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Težak poraz, ali dobili su Jankovića.
(bobo mk, 12. septembar 2018 23:21)

Pa to im je još jedan težak, možda i najteži, poraz..

bgd 11050

pre 5 godina

Igra Čanak na mali broj poena, mislim na postignute poene.
A odbrana po navici 100+.
Steta sto nije dosao Zagorac tovarili bi sve redom, a dosao je ?
Onda nista poyyy.

мики

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.

Pera

pre 5 godina

Neki se ovde po komentarima predstavljaju kao poznavaoci košarke i/ili dugogodišnji navijači i pratioci. Molim da mi objasne: kakvog smisla imaju pripreme protiv protivnika za koje je unapred poznato da su višestruko bolji? "Mladi igrači su stekli ddragoc3eno iskustvo..." - nisu, nema nikakvog iskustva kada izgubiš utakmicu sa oko 40 razlike! "Uigravali smo taktičke varijante..." - mislim, stvarno, koje bre varijante kada tri puta uzastopno gubiš skoro 40?
Zbilja, koja ideja uopšte može da se krije iza ovako katastrofalno odabranih pripremnih utakmica?

Konstatacija

pre 5 godina

Nije to tako lose,dobro se pojacali i to daje rezultate,nema nekih velikih oscilacija,jedan poraz od 37 razlike,pa 38,sada 39...vrlo ujednaceno.Naredni je Mornar,moze se ocekivati minus 40.

pedja

pre 5 godina

U pripremnim utakmicama pred pocetak prvenstava ozbiljni Evropski timovi obicno igraju sa polu-amaterskim timovima odnosno sa timovima losijeg kvaliteta iz profesionalnih liga. Kada neko gubi tri utakmice sa preko 35 razlike sigurno mu ne pripada status institucije,

Borkes

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.

it’s my life

pre 5 godina

Ne znam sto igramo protiv 10 puta jačih klubova kao sto su Barsa.Samo se džabe brukamo.Realno mi u košarci vise ne postojimo,sto je jako žalosno i tužno,kao bivši prvak Evrope.Bolje i da se ugasimo nego sto tavorimo i mučimo na amaterskom nivou.P.S nemoj klinci da se primaju na komentar,ni očevi vam možda nisu rodjeni kada samsredinom ‘80-ih počeo navijati za Partizan,...

Wllaxy

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen?
(fmp, 12. septembar 2018 23:13)

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate...

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/

hdhd

pre 5 godina

Gde je neko ko ce reci da bolje zvuci -39 nego -40?Ili kako je Bolje izgubiti od Tenerifa,Barse i Baskonije sa 40 razlike nego pobediti Andverpen za 6? Zvezda je prosle godine u Pioniru Barsi dusu uzela!

Невен

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...

kalcokera

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

koji crni BUNT
titovi generali,vojna lica i njihova decica

galinari

pre 5 godina

Koja je poenta igranja prijateljskih sa ovaka teskim ekipama... Igraci se samo demotivisu. Svaka tekma po 40 razlike... Nadji nekog sebi ravnog

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen? 
(fmp, 12. septembar 2018 23:13) 

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate... 

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/
(Wllaxy, 12. septembar 2018 23:35)

Gde isceprka ovo, nisam znao ni da postoji taj "kup"... Svaka cast.

dex

pre 5 godina

Interesantno kako se grobari rado secaju +41 protiv prakticno juniorsko amaterske kombinacije. Medjutim, zaboravljaju sta im je Radonjic uradio u ravnopravnom duelu i poraz od 32 razlike. Po meni. je to veca blamaza. Ipak zgazito tim u kojem su sve prekaljeni igraci i pobediti tim sa Drcom i kompanijom nije isto.

Лепи Цане

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.

cukce

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.
(Borkes, 12. septembar 2018 23:50)

Siguran sam da se necete obrukati u EK, jer gore od prosle godine ne moze!

haha

pre 5 godina

Šta vam je trebala ta turneja pripremnih utakmica sa španskim ekipama? Zašto brukate sebe i srpsku košarku?
(arbitraža, 12. septembar 2018 23:09)

Zaradice pare od TV prenosa turnira u Spaniji. Igraju dosta utakmica. Igrali su protiv Baskonije u sredu, Saragose u subotu, Tenerifa u nedelju, juce protiv Angole, danas Barse

Јабучило

pre 5 godina

Изгледа да такмичарски немамо много чему да се надамо и да ће улазак у плеј-оф Абе бити успех. Иако су припремне утакмице, порази ипак имају психолошку тежину. Не ваља стварати још неуиграној екипи без изграђеног правог тимског духа осећај да су врећа за ударање пре почетка првенства. Наравно, можда грешим. Видећемо...
Али ми ништа од овога не мирише на добро. Одврану немамо, а напад млитав.

Smehotres

pre 5 godina

Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (partizaniznadsvih, 13. septembar 2018 00:12)

Тешко је гледати на шта је спао највећи клуб на Балкану. Онај грк ће начисто да га упропасти, мада су и даље јако успешни. Или си мислио на Сплит (јој, извини, заборавио сам на локал патриотизам, наравно да си мислио на Сплит)...па да будем искрен Рађа и Кукоч јесу величине, али таквим људима се дивиш, не праве ти комплексе....

Milan

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)

Kao prvo uredu je gubiti na pripremnim utakmicam.Kao drugo porazi su vam od skoro 40 razlike e to je vec.Kao trece svaka cast sto ces pratiti Zvezdu u LS kad vec ne mozes Partizan.

Avantgarde

pre 5 godina

KK "Daj mi +30p "fore" pa da igramo" :)))
Jos sad kad vam dodje Stefan "nesportska" Jankovic, ima da kidate :))
Institucija, nema sta, al' za brukanje!

Dag Kristi

pre 5 godina

Sada kada vamd dodje Jankovic gubicete sa 25 razlike
(Zvezdas, 13. septembar 2018 08:54)

Ovakav kompliment za Jankovića nema ni njegov menadžer.

sryugos

pre 5 godina

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.
(слободан, 13. septembar 2018 10:25)

Zato je vas povlacenje tima u svlacionicu, ucena da igraci nece igrati za reprezentaciju, deljenje telefona sudija vodjama navijaca, gepek, kaldrma, tuca na terenu, otimanje igraca, vredjanje i hvaljenje vlasti istovremeno itd.

piksel

pre 5 godina

Daaaaj bre, pa nije vise fora ? Ovi sto sebe nazivaju institucijom u 4 meca su u minusu nekih 140 poena o_0 .... Stvarno bi volio da im se ostvari zelja da odigraju Evroligu jedne sezone, to bi sigurno bilo nesto nevidjeno dosad u kosarci.... oborili bi rekord negativnosti za dok postoji planeta zemlja :D

voodoo

pre 5 godina

Ne znam o cemu razmisljaju ljudi koji vode Partizan, dzaba igraci i novac za njih ako konstatno angazuju trenere amatere, Jovanovic, Bozic, Canak, likovi sa nula iskustva na nekoj ozbiljnoj trenerskoj sceni pre nego sto su postali prvi treneri kluba, Nikolic vise puta provereni pomocnik samo, nikad uspesan kao prvi trener, sem neke davne jedne sezone. Zaista ako zele da nesto i urade neophodno je da ekipu vodi neko ko zna posao veoma dobro, sramota je sto su ispustili Dzikica, to je trener koji je mogao godinama da vodi Partizan odlicno, preporodio je tim cim je bio dosao, pokazao senzacijom sa Buducnusti i protiv Cedevite i Zvezde kakav je trener, potpuno neocekivano, ne da ce moci obe, nego i jednu od ove dve ekipe da dobiju, pa pobedise obe u plej-of serijama sta vise. Propustili su to, ali imamo mi jos odlicnih trenera sa iskustvom, ne vidim zasto se vecito bira neko ko se uci poslu i to se uce veoma sporo.

beli

pre 5 godina

Ček, jel mi može netko reći da li je ovo realna slika Partizana ili to još nije kompletan roster. Čisto pitam da znam da li Cibona ima kakve šanse da iščupa možda pobjedu doma jer "mi" izgledmo katastrofa i ako bilo koga pobjedimo bit će malo čudo. Cibona ove godine ispada samo je pitanje hoćemo li oboriti kakve rekorde tipa.. 0 pobjeda, - 2000 koš razlika i tak...Uglavnom ostali mogu biti mirni jer ovo na šta liči Cibona je za borbu za opstanak ali u ABA 2 ligi.

Bojan

pre 5 godina

Slobodane, ima nas koji se sećamo, sa četri igrača smo vam uzeli kup,
"Nije lako savladati tim koji je u svom sastavu imao Fredija Hausa sa 43 poena na ovoj utakmici! Odluka je pala u produžetku, gde su Zvezdini igrači pokazali više želje i žara! U produžetku Zvezda se bolje snašla sa postojećim fondom igrača, dok je Partizan, pre svih Djuro Ostojić, očajno izvodio slobodna bacanja. Na kraju crveno-beli sa četvoricom igrača (zbog velikog broja penala) stižu do zasluženog trijumfa."

Povidon

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
(BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)
Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.

petarczv

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)

Koga druze mogu ovi da pobede sa +40?

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici.
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.

ranko

pre 5 godina

Canak je stabilizovao formu tako da su svi porazi preko 35 razlike.Jeste ovo prosecan tim ali mislim da trazi trenera koji moze vise da izvuce od ponizavanja.

MomaSRB

pre 5 godina

A Kari sa najjačom petorkom zadnjih 5 minuta, samo što više da ponizi protivnika...
(Bard Živa, 12. septembar 2018 23:46)

Pa zar nije poenta pripremnih utakmica ( košarke ) da uigravaš tim, naročito najjaču petorku, pogotovo ako si doveo dobre tj jake igrače, o kakvom ponižavanju ti pričaš?

Istina

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27

Pa sto se nama zalis ovde na stranici ovog portala...tesko ti je bilo detinjstvo a nista nije bolje ni sada,sramota se ne istice,bolje da se ocuti,da se drugi ne smeju.

KliftonToni

pre 5 godina

"euro-step mu ne prolazi" ????

Мислиш на укрштени корак? "Еуро минус степ" не постоји у Србији.

SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао... 
(Невен, 12. septembar 2018 23:27) 

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.
(мики, 12. septembar 2018 23:50)

E, ja sam mu dao minus jer ne zna gramatiku. Ništa gore od nepismenih navijača.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Ова утакмица је показала да Чанак и даље довољно не верује у своје момке. Наравно као што смо и предвидели десио се пораз, ја сам мислио двадесетак разлике ће бити, али ово је мало превише. Опет је изостала реакција играча. Добра ствар је што су се измерили против јаких и видели све своје слабости. Одбрана за сада нимало не функционише, не преузимају се играчи, и не прати се човек када играмо човека. На тренутке у нападу изгледамо превише брзоплети, као да хоћемо што пре да дамо кош. Ово је велико искуство за све младе играче у овом тиму. Чанак изгледа и даље не схвата да мора да преузме узде свог тима иначе ће бити потпуно избачен из седла. Играти са девет играча против озбиљних противника, па биле то и припремне утакмице, није баш пожељно. Када већ знате да ће доћи пораз, морали су ова три најмлађа играча добити још више простора. Нема сакривања иза управе, помоћника и играча... то Чанку мора бити јасно, јер ако буде имао климав почетак сезоне кола ће се сломити на њему. Ако му то није мотивација да засуче рукаве и уђе у рудник, ја не знам шта је. Добитак ових припрема су Пецарски и Пејџ, али и узлазна форма Загорца и Николића... Сви ови млади играчи морају да схвате да им се указује шанса живота, да имају велике минуте и играју озбиљну кошраку у тим годинама. Или је уграбиш или жалиш цео живот што ниси дао све од себе. Е сад креће права кошарка срећно репрезентацији у предстојећим мечевима и Партизану на АБА купу (да видимо где стварно стојимо).

realno

pre 5 godina

Zabrinjavajuce je kako igramo odbranu, cak smo kod Mute bolje branili igru dva na dva. Sada, ne branimo, svaki pik mi primamo kos. U igri jedan na jedan, u odbrani, ne postojimo, ko napravi dribling, prolazi, do kosa, bez pomoci. U napadu, katastrofa, ne zna se sta ko radi. Marinkovic svake godine sve gori i gori, Gagic kada krene sa greskaka, ne zna da stane, a Canak niti menje niti trazi tajm.

marrko

pre 5 godina

Zanimljivo da Partizan ne može da nadje trenera ni u fudbalu ni u košarci. Namerno ili slučajno? Ili kvalitetnim trenerima nešto ne odgovara u Partizanu?

lal

pre 5 godina

@bard ziva: kod karija je filozofija ista bez obzira da li gubi ili dobija 30 razlike... ekstremno je netolerantan na pristup: oni dadu kos, vi skidate gace"...

Pera

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. (...) Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. (...) Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)
Lošmi, ti pišeš baš kontra onog što sam pitao - kakva je korist od tri vezana poraza od skoro 40 razlike? Dakle, to je korisno eto tako, jer ti kažeš da je korisno.
Eno ga CSKA iz Sofije, mnogo je naučio od beskrajne serije takvih poraza. A i Partizanu je bilo jako korisno učešće u EK prošle godine i mnogo je naučio od takvih poraza, zaista...
Neko je u komentarima pomenuo i da je korist od ovih utakmica dobit od TV prava. To je žalosno jednako kao šala iz stripa, kada je Broj jedan iznajmio grupu TNT kao bokserske sparing partnere El Tigreu, epizoda poznata po natpisu na Grunfovoj majici "Mlatiti i biti mlaćen". I na to najviše liči - neke parice klubu (broju Jedan, naravno), a igrači, kao i članovi grupe TNT, premlaćeni i ubijeni u pojam.
Jadno. I štetno.

KliftonToni

pre 5 godina

fk+kk=N U L A
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 13. septembar 2018 13:12)

Много је куме.....ФК -5, КК просечно -35, до нуле можеш да добациш само њиховом математиком, а и тад тешко...

basketas

pre 5 godina

ne shvatam smisao pripremnih utakmica u kojima je protivnik toliko bolji? ko zakazuje te meceve? zar nije bolje pronaci slicne timove, po snazi...malo losije i malo bolje pa da se uz razne tektike i promenw pritoska ispitaku realni dometi...ovako ne shvatam sta se dobija.

оће то

pre 5 godina

@ I kaže li Pešić sad.. Kad im damo koš, njima padnu gaće..
(Crvena Zvezda 1913, 12. septembar 2018 23:19) А видим памтиш, пратила се кошарка и мало пре него што је легенда изјавила да “ФМП-у нико не може да забрани како ће да се зове”. Ако, ако, поново ћете ви у исте стопе. Само полако.

Admiral

pre 5 godina

Zog cega se ne oglasava trener Canak ili pomocnik Minic,da kazu nama navijacima sta je ovo,da li su zadovoljni pripremama i ovim blamantnim porazima? Sta planiraju povodom toga,sezona krece jako skoro,da li ce i dalje igrati ovako ocajno ili ce nesto menjati? Zasto se ne oglasava Ostoja ili Loncar,da nam kazu jel ovo sve sto se pojacanja tice ili ce eventualno doci jos neko? Sve su ovo realna pitanja na koje niko ne daje odgovore,nego cute i unistavaju klub!

objektivan

pre 5 godina

Potpuno promaseni protivnici na pripremama, pripremas se sa sebi ravnima ili za nijansu boljim.. ovako psiha igraca pada, i srozava se ionako unisten klub jos vise.. mozda gresim ali.. pozdrav

ja

pre 5 godina

Marinković, Nikolić najlošiji. Pejdž solidan ali ni bleda senka Vilijamsa Gosa. Igra nikakva, Čanak pod hitno mora nešto da menja, ili da smene njega.

milos.k

pre 5 godina

Ko ne razume nek pise sta hoce. Ova turneja je i sluzila da Pecarski igra sa iskusnim, kvalitetnim igracima, da Zagorac krene svoj povratak, da se Nikolic uigrava na pleju, nije bitna pobeda, razlika. Ova ekipa ce da raste, i bice jako dobra, samo polako.

sasa the red baron

pre 5 godina

ALI je zato:

Muta vracaj se, sve ti je oprosteno!
Pa ovo je tako jadno da ponestaje reci za opisati. Sasvim svejedno ko je od Barse do nekog drugoligasa, minus 35 je zagarnttovan. Bojim se da Canak broji zadnje dane, jer ako ovako starta u ABA; odletice pre 3 kola...

milos.k

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici. 
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.
(Tito-partija- crno bela armija, 13. septembar 2018 11:23)

to ti iz iskustva kad se slao avion po Grofa, kad je dodeljen sponzor Gasprom i sl...?

Ray Donovan

pre 5 godina

it’s my life, 12. septembar 2018 23:12)
Provaljen si panteru.
Ovo je najteži period za Partizan ikad. Samo vi pominjite naše sponzore a vrlo dobro se zna da se Partizan namerno vodi na ovaj način i u propast. Sponzori služe da zamaskirani pravu nameru ne bi li ova vlast imala glasače iz oba tabora.
Ja sam od Srbije digao ruke, neće mi biti problem da prezalim Partizan ako ga budu zatvorili. Barem imam prelepe uspomene. A vi sto i dalje živite ko bednici a hranite se propašću Evropskog velikana koji je izbacio toliko reprezentativaca, vama ni srećno neću da kažem a u AV Srbiji će vam biti itekako potrebna.

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom. 
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.
(crvena zvezda (ALB) 1945, 13. septembar 2018 13:56)

A ko ce da postigne gol ??? Suma ?! buhahaha

Penn

pre 5 godina

Kako se brzo zaborave one reci “oce stoka da nas nabije 30 razlike” i “ oni dadu kos vi skidate gace”.
(Rca, 13. septembar 2018 11:21)
Bitno je da ih vi iz Stjepana Supanca 1 pamtite dobro.

слободан

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 13. septembar 2018 09:57)

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.

Aquarius

pre 5 godina

Kao veliki navijac Zvezde, iskreno mi je zao na sta je spao jedan Partizan da ih tambura na pripremama i cipiripi ligama kad ko stigne. Ipak je to veliko ime u Evropi.
Sto se fudbala tice tu ih bas nesto i ne zalim, ali opet bez jakih crno-belih nema ni jake Zvezde.

xxx

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (groBari Split, 12. septembar 2018 23:06). Boleće vas Janković kao što vas boli onih +41 razlike.

partizaniznadsvih

pre 5 godina

Jel se to javljaju navijaci "evropskog projekta", koji su u martu ove godine sa 5 puta skupljim timom uspjeli da se izblamiraju na -34,a ovde istresaju svoje komplekse nad ovim nasim klincima.Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)

Amaterasu

pre 5 godina

Šta zna Barselona šta je Institucija.
(Шомика_ЦЗВ, 12. septembar 2018 23:02)

O, zna Barselona itekako. To sto je naisao period od nekoliko susnih godina je neminovnost. Proci ce.

BODIBOND

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Povidon, 13. septembar 2018 11:55)

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom.
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.

saca

pre 5 godina

Me moze bez trenera, kada budu shvatili bice kasno. Sada se vidi da je prethodni bio namerno oteran da slucajno ne bi napravio neki uspeh koji nije odobren od strane AV.

Milos

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.

MOE32

pre 5 godina

pa dobro, sta je 40 kosa razlike, menjajte ime urekreativo.
(crni_redstar, 12. septembar 2018 22:58)

Tako je, sta je to u odnosu na 41 zar ne? :) Kada ste vi to mogli da prebrodite, prebrodicemo i mi poraz na pripremama...

BODIBOND

pre 5 godina

Canak da dobije otkaz koliko vec u petak i angazovati Vladu Jovanovica ili Gagija Nikolica, ovo je sramota da smo samo Angolu pobedili.

Mirko

pre 5 godina

Ono sto je uvek bila nasa prednost je kvalitetan trener i kvalitetan rad sa mladim igracima.
U zadnjih par godina klub nam vode neki amateri !

Imamo tim za vrh ABA lige a igramo kao da igramo sa juniorima.

Pink Panter

pre 5 godina

Ovima ni guranje države ne može pomoći ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!)

A vama vidim guranje drzave mnogo pomoglo. :) ni iz zamrzivaca ne mozete da izadjete.

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Ma to je samo diverzija :D
Igramo bez Novice, bez Sya i jos nismo kopletirali tim cekaju se Jankovic i jos jedan igrac na poziciji 3.
Bice to sve jako dobro !!!

derventski lola

pre 5 godina

Kolko vidim tamo golog Spanca nema. Bilo bi me bruka da sam simpatizer Barselone, nek su im te pobede na cast, ipak je Partizan institucija za njih u mojim ocima

Невен

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...

m

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

nadji zivot !

haha

pre 5 godina

Šta vam je trebala ta turneja pripremnih utakmica sa španskim ekipama? Zašto brukate sebe i srpsku košarku?
(arbitraža, 12. septembar 2018 23:09)

Zaradice pare od TV prenosa turnira u Spaniji. Igraju dosta utakmica. Igrali su protiv Baskonije u sredu, Saragose u subotu, Tenerifa u nedelju, juce protiv Angole, danas Barse

veliki strumf

pre 5 godina

Koji luzeri, naviklo to da gubi 40 razlike... Sjajne pripreme ste imali, bas ste se uigrali. Nego, da se sipne još neko milionce, a sad će i sin Stefan da vas pojača sa dve sekirice po meču!

groBari Split

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.

bgd 11050

pre 5 godina

Igra Čanak na mali broj poena, mislim na postignute poene.
A odbrana po navici 100+.
Steta sto nije dosao Zagorac tovarili bi sve redom, a dosao je ?
Onda nista poyyy.

milos.k

pre 5 godina

Ko ne razume nek pise sta hoce. Ova turneja je i sluzila da Pecarski igra sa iskusnim, kvalitetnim igracima, da Zagorac krene svoj povratak, da se Nikolic uigrava na pleju, nije bitna pobeda, razlika. Ova ekipa ce da raste, i bice jako dobra, samo polako.

слободан

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Лепи Цане, 13. septembar 2018 09:57)

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.

it’s my life

pre 5 godina

Ne znam sto igramo protiv 10 puta jačih klubova kao sto su Barsa.Samo se džabe brukamo.Realno mi u košarci vise ne postojimo,sto je jako žalosno i tužno,kao bivši prvak Evrope.Bolje i da se ugasimo nego sto tavorimo i mučimo na amaterskom nivou.P.S nemoj klinci da se primaju na komentar,ni očevi vam možda nisu rodjeni kada samsredinom ‘80-ih počeo navijati za Partizan,...

Crvena Zvezda 1913

pre 5 godina

Težak poraz, ali dobili su Jankovića.
(bobo mk, 12. septembar 2018 23:21)

Pa to im je još jedan težak, možda i najteži, poraz..

оће то

pre 5 godina

@ I kaže li Pešić sad.. Kad im damo koš, njima padnu gaće..
(Crvena Zvezda 1913, 12. septembar 2018 23:19) А видим памтиш, пратила се кошарка и мало пре него што је легенда изјавила да “ФМП-у нико не може да забрани како ће да се зове”. Ако, ако, поново ћете ви у исте стопе. Само полако.

мики

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.

xxx

pre 5 godina

Sad ce Jankovic da dobije papire,potpise za nas i sa njegovih 3,5 poena po mecu,necemo vise nikada izgubiti sa trideset devet razlike. Bice oko trideset pet.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (groBari Split, 12. septembar 2018 23:06). Boleće vas Janković kao što vas boli onih +41 razlike.

Ray Donovan

pre 5 godina

it’s my life, 12. septembar 2018 23:12)
Provaljen si panteru.
Ovo je najteži period za Partizan ikad. Samo vi pominjite naše sponzore a vrlo dobro se zna da se Partizan namerno vodi na ovaj način i u propast. Sponzori služe da zamaskirani pravu nameru ne bi li ova vlast imala glasače iz oba tabora.
Ja sam od Srbije digao ruke, neće mi biti problem da prezalim Partizan ako ga budu zatvorili. Barem imam prelepe uspomene. A vi sto i dalje živite ko bednici a hranite se propašću Evropskog velikana koji je izbacio toliko reprezentativaca, vama ni srećno neću da kažem a u AV Srbiji će vam biti itekako potrebna.

Penn

pre 5 godina

Kako se brzo zaborave one reci “oce stoka da nas nabije 30 razlike” i “ oni dadu kos vi skidate gace”.
(Rca, 13. septembar 2018 11:21)
Bitno je da ih vi iz Stjepana Supanca 1 pamtite dobro.

derventski lola

pre 5 godina

Kolko vidim tamo golog Spanca nema. Bilo bi me bruka da sam simpatizer Barselone, nek su im te pobede na cast, ipak je Partizan institucija za njih u mojim ocima

Amaterasu

pre 5 godina

Šta zna Barselona šta je Institucija.
(Шомика_ЦЗВ, 12. septembar 2018 23:02)

O, zna Barselona itekako. To sto je naisao period od nekoliko susnih godina je neminovnost. Proci ce.

Konstatacija

pre 5 godina

Nije to tako lose,dobro se pojacali i to daje rezultate,nema nekih velikih oscilacija,jedan poraz od 37 razlike,pa 38,sada 39...vrlo ujednaceno.Naredni je Mornar,moze se ocekivati minus 40.

pedja

pre 5 godina

U pripremnim utakmicama pred pocetak prvenstava ozbiljni Evropski timovi obicno igraju sa polu-amaterskim timovima odnosno sa timovima losijeg kvaliteta iz profesionalnih liga. Kada neko gubi tri utakmice sa preko 35 razlike sigurno mu ne pripada status institucije,

BODIBOND

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.

hdhd

pre 5 godina

Gde je neko ko ce reci da bolje zvuci -39 nego -40?Ili kako je Bolje izgubiti od Tenerifa,Barse i Baskonije sa 40 razlike nego pobediti Andverpen za 6? Zvezda je prosle godine u Pioniru Barsi dusu uzela!

partizaniznadsvih

pre 5 godina

Jel se to javljaju navijaci "evropskog projekta", koji su u martu ove godine sa 5 puta skupljim timom uspjeli da se izblamiraju na -34,a ovde istresaju svoje komplekse nad ovim nasim klincima.Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Ma to je samo diverzija :D
Igramo bez Novice, bez Sya i jos nismo kopletirali tim cekaju se Jankovic i jos jedan igrac na poziciji 3.
Bice to sve jako dobro !!!

Wllaxy

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen?
(fmp, 12. septembar 2018 23:13)

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate...

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/

Pink Panter

pre 5 godina

Ovima ni guranje države ne može pomoći ...
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!)

A vama vidim guranje drzave mnogo pomoglo. :) ni iz zamrzivaca ne mozete da izadjete.

crvena zvezda (ALB) 1945

pre 5 godina

Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Povidon, 13. septembar 2018 11:55)

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom.
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.

MOE32

pre 5 godina

pa dobro, sta je 40 kosa razlike, menjajte ime urekreativo.
(crni_redstar, 12. septembar 2018 22:58)

Tako je, sta je to u odnosu na 41 zar ne? :) Kada ste vi to mogli da prebrodite, prebrodicemo i mi poraz na pripremama...

saca

pre 5 godina

Me moze bez trenera, kada budu shvatili bice kasno. Sada se vidi da je prethodni bio namerno oteran da slucajno ne bi napravio neki uspeh koji nije odobren od strane AV.

kalcokera

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27)

koji crni BUNT
titovi generali,vojna lica i njihova decica

milos.k

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici. 
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.
(Tito-partija- crno bela armija, 13. septembar 2018 11:23)

to ti iz iskustva kad se slao avion po Grofa, kad je dodeljen sponzor Gasprom i sl...?

Aquarius

pre 5 godina

Kao veliki navijac Zvezde, iskreno mi je zao na sta je spao jedan Partizan da ih tambura na pripremama i cipiripi ligama kad ko stigne. Ipak je to veliko ime u Evropi.
Sto se fudbala tice tu ih bas nesto i ne zalim, ali opet bez jakih crno-belih nema ni jake Zvezde.

Mirko

pre 5 godina

Ono sto je uvek bila nasa prednost je kvalitetan trener i kvalitetan rad sa mladim igracima.
U zadnjih par godina klub nam vode neki amateri !

Imamo tim za vrh ABA lige a igramo kao da igramo sa juniorima.

Pera

pre 5 godina

Neki se ovde po komentarima predstavljaju kao poznavaoci košarke i/ili dugogodišnji navijači i pratioci. Molim da mi objasne: kakvog smisla imaju pripreme protiv protivnika za koje je unapred poznato da su višestruko bolji? "Mladi igrači su stekli ddragoc3eno iskustvo..." - nisu, nema nikakvog iskustva kada izgubiš utakmicu sa oko 40 razlike! "Uigravali smo taktičke varijante..." - mislim, stvarno, koje bre varijante kada tri puta uzastopno gubiš skoro 40?
Zbilja, koja ideja uopšte može da se krije iza ovako katastrofalno odabranih pripremnih utakmica?

dex

pre 5 godina

Interesantno kako se grobari rado secaju +41 protiv prakticno juniorsko amaterske kombinacije. Medjutim, zaboravljaju sta im je Radonjic uradio u ravnopravnom duelu i poraz od 32 razlike. Po meni. je to veca blamaza. Ipak zgazito tim u kojem su sve prekaljeni igraci i pobediti tim sa Drcom i kompanijom nije isto.

Milos

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.

Avantgarde

pre 5 godina

KK "Daj mi +30p "fore" pa da igramo" :)))
Jos sad kad vam dodje Stefan "nesportska" Jankovic, ima da kidate :))
Institucija, nema sta, al' za brukanje!

BODIBOND

pre 5 godina

Canak da dobije otkaz koliko vec u petak i angazovati Vladu Jovanovica ili Gagija Nikolica, ovo je sramota da smo samo Angolu pobedili.

Borkes

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.

Smehotres

pre 5 godina

Cijeli zivot cete imati kompleks od najveceg kosarkaskog kluba na Balkanu i jednog od najvecih u Evropi,zato cete uvijek ostati tako mali i beznacajni.Vidimo se u cipiripi kupu kako vi kazete ;)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (partizaniznadsvih, 13. septembar 2018 00:12)

Тешко је гледати на шта је спао највећи клуб на Балкану. Онај грк ће начисто да га упропасти, мада су и даље јако успешни. Или си мислио на Сплит (јој, извини, заборавио сам на локал патриотизам, наравно да си мислио на Сплит)...па да будем искрен Рађа и Кукоч јесу величине, али таквим људима се дивиш, не праве ти комплексе....

sryugos

pre 5 godina

Пет на три? То је ваш рецепт. И ПП апарат приде, ако ни то не успе.
(слободан, 13. septembar 2018 10:25)

Zato je vas povlacenje tima u svlacionicu, ucena da igraci nece igrati za reprezentaciju, deljenje telefona sudija vodjama navijaca, gepek, kaldrma, tuca na terenu, otimanje igraca, vredjanje i hvaljenje vlasti istovremeno itd.

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Tanjug upravo javio da je Vlada RS poslala spec aviJon da kosarkase KK "Hvala pedsedniku" pod hitno vrate u zemlju kako bi sprecili dalje blanirrnje drzave ciji su miljenici.
Takodje, na hitnoj sednici je usvojen i zakljucak da se odvoje sredstva za skidanje BAT suspenzja i kupovine jos par igraca, pa je u skladu sa tim odluceno da se KK "Hvala predsednku" dodele jos dva drzavna sponzora, jer je ovih 4 izgleda malo s obzirom na ambicije da se utakmice gube sa manje od 25 poena razlike.

Duck Dodgers

pre 5 godina

Ова утакмица је показала да Чанак и даље довољно не верује у своје момке. Наравно као што смо и предвидели десио се пораз, ја сам мислио двадесетак разлике ће бити, али ово је мало превише. Опет је изостала реакција играча. Добра ствар је што су се измерили против јаких и видели све своје слабости. Одбрана за сада нимало не функционише, не преузимају се играчи, и не прати се човек када играмо човека. На тренутке у нападу изгледамо превише брзоплети, као да хоћемо што пре да дамо кош. Ово је велико искуство за све младе играче у овом тиму. Чанак изгледа и даље не схвата да мора да преузме узде свог тима иначе ће бити потпуно избачен из седла. Играти са девет играча против озбиљних противника, па биле то и припремне утакмице, није баш пожељно. Када већ знате да ће доћи пораз, морали су ова три најмлађа играча добити још више простора. Нема сакривања иза управе, помоћника и играча... то Чанку мора бити јасно, јер ако буде имао климав почетак сезоне кола ће се сломити на њему. Ако му то није мотивација да засуче рукаве и уђе у рудник, ја не знам шта је. Добитак ових припрема су Пецарски и Пејџ, али и узлазна форма Загорца и Николића... Сви ови млади играчи морају да схвате да им се указује шанса живота, да имају велике минуте и играју озбиљну кошраку у тим годинама. Или је уграбиш или жалиш цео живот што ниси дао све од себе. Е сад креће права кошарка срећно репрезентацији у предстојећим мечевима и Партизану на АБА купу (да видимо где стварно стојимо).

Лепи Цане

pre 5 godina

Sto ne kažete da Partizan igra ove pripreme sa 6 igrača u rotaciji?!
(bruder, 13. septembar 2018 07:52)

Пробајте са 6 играча без ротације. Можда би губили са само 20 разлике.

SAMOKRITIČNI KRTIČNJAK

pre 5 godina

Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао... 
(Невен, 12. septembar 2018 23:27) 

Плус сам свакако дао, став ти је 100% исправан, а ћирилица за сваку похвалу. на жалост, изгледа да ћеш наредних година имати много прилике да навијаш а да Партизан не победи. распад система у свим спортовима.
(мики, 12. septembar 2018 23:50)

E, ja sam mu dao minus jer ne zna gramatiku. Ništa gore od nepismenih navijača.

Istina

pre 5 godina

Волим га ко ока два... Да изгуби седамсто разлике он је мој! Партизан је моје одрастање, моје сазревање, Партизан је мој бунт, моја различитост... Партизан се воли, Партизан није мода, Партизан је демоде, Партизан је југ света... крај света а почетак живота... Ја на југ не идем да би победио, већ да би навијао...
(Невен, 12. septembar 2018 23:27

Pa sto se nama zalis ovde na stranici ovog portala...tesko ti je bilo detinjstvo a nista nije bolje ni sada,sramota se ne istice,bolje da se ocuti,da se drugi ne smeju.

Toto-ko-tunjo

pre 5 godina

Ej bre jel znate vi koja je velicina Antverpen? 
(fmp, 12. septembar 2018 23:13) 

Ne, jel hoćete da nam objasnite pošto vi očito znate... 

http://www.bcmegabasket.net/2017/09/13/telenet-dzajants-antwerp-bolji-od-partizana-za-trece-mesto-na-mega-bemax-kupu/
(Wllaxy, 12. septembar 2018 23:35)

Gde isceprka ovo, nisam znao ni da postoji taj "kup"... Svaka cast.

Bojan

pre 5 godina

Slobodane, ima nas koji se sećamo, sa četri igrača smo vam uzeli kup,
"Nije lako savladati tim koji je u svom sastavu imao Fredija Hausa sa 43 poena na ovoj utakmici! Odluka je pala u produžetku, gde su Zvezdini igrači pokazali više želje i žara! U produžetku Zvezda se bolje snašla sa postojećim fondom igrača, dok je Partizan, pre svih Djuro Ostojić, očajno izvodio slobodna bacanja. Na kraju crveno-beli sa četvoricom igrača (zbog velikog broja penala) stižu do zasluženog trijumfa."

Povidon

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
(BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)
Pametno, iskoristi priliku da se nasladiš, ako je bude. Tri ili četiri dana posle Napolija je derbi, a tada i sam znaš da ćeš gorke suze liti. komentare pune mržnje si već slao, čak šta više prednjačiš u tome.

piksel

pre 5 godina

Daaaaj bre, pa nije vise fora ? Ovi sto sebe nazivaju institucijom u 4 meca su u minusu nekih 140 poena o_0 .... Stvarno bi volio da im se ostvari zelja da odigraju Evroligu jedne sezone, to bi sigurno bilo nesto nevidjeno dosad u kosarci.... oborili bi rekord negativnosti za dok postoji planeta zemlja :D

marrko

pre 5 godina

Zanimljivo da Partizan ne može da nadje trenera ni u fudbalu ni u košarci. Namerno ili slučajno? Ili kvalitetnim trenerima nešto ne odgovara u Partizanu?

voodoo

pre 5 godina

Ne znam o cemu razmisljaju ljudi koji vode Partizan, dzaba igraci i novac za njih ako konstatno angazuju trenere amatere, Jovanovic, Bozic, Canak, likovi sa nula iskustva na nekoj ozbiljnoj trenerskoj sceni pre nego sto su postali prvi treneri kluba, Nikolic vise puta provereni pomocnik samo, nikad uspesan kao prvi trener, sem neke davne jedne sezone. Zaista ako zele da nesto i urade neophodno je da ekipu vodi neko ko zna posao veoma dobro, sramota je sto su ispustili Dzikica, to je trener koji je mogao godinama da vodi Partizan odlicno, preporodio je tim cim je bio dosao, pokazao senzacijom sa Buducnusti i protiv Cedevite i Zvezde kakav je trener, potpuno neocekivano, ne da ce moci obe, nego i jednu od ove dve ekipe da dobiju, pa pobedise obe u plej-of serijama sta vise. Propustili su to, ali imamo mi jos odlicnih trenera sa iskustvom, ne vidim zasto se vecito bira neko ko se uci poslu i to se uce veoma sporo.

Admiral

pre 5 godina

Zog cega se ne oglasava trener Canak ili pomocnik Minic,da kazu nama navijacima sta je ovo,da li su zadovoljni pripremama i ovim blamantnim porazima? Sta planiraju povodom toga,sezona krece jako skoro,da li ce i dalje igrati ovako ocajno ili ce nesto menjati? Zasto se ne oglasava Ostoja ili Loncar,da nam kazu jel ovo sve sto se pojacanja tice ili ce eventualno doci jos neko? Sve su ovo realna pitanja na koje niko ne daje odgovore,nego cute i unistavaju klub!

objektivan

pre 5 godina

Potpuno promaseni protivnici na pripremama, pripremas se sa sebi ravnima ili za nijansu boljim.. ovako psiha igraca pada, i srozava se ionako unisten klub jos vise.. mozda gresim ali.. pozdrav

petarczv

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. Ima poente ovo sto rade koliko god za vas bilo neprijatno ( za mene kao Zvezdasa svakako prijatno) ima poente. Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. Svakako je iskustvo za mlade igrace, i svakako da ce im znaciti u nastavku sezone. Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)

Koga druze mogu ovi da pobede sa +40?

beli

pre 5 godina

Ček, jel mi može netko reći da li je ovo realna slika Partizana ili to još nije kompletan roster. Čisto pitam da znam da li Cibona ima kakve šanse da iščupa možda pobjedu doma jer "mi" izgledmo katastrofa i ako bilo koga pobjedimo bit će malo čudo. Cibona ove godine ispada samo je pitanje hoćemo li oboriti kakve rekorde tipa.. 0 pobjeda, - 2000 koš razlika i tak...Uglavnom ostali mogu biti mirni jer ovo na šta liči Cibona je za borbu za opstanak ali u ABA 2 ligi.

cukce

pre 5 godina

Lose izgledamo. Kao da nista nisu trenirali. Odbrana ne postoji. Cetvrto mesto u ABA ligi je maksimum, ali tesko. Bolje su se pojacali i Igokea i Olimpija i Mornar. Samo da se ne obrukamo u EK.
(Borkes, 12. septembar 2018 23:50)

Siguran sam da se necete obrukati u EK, jer gore od prosle godine ne moze!

KliftonToni

pre 5 godina

"euro-step mu ne prolazi" ????

Мислиш на укрштени корак? "Еуро минус степ" не постоји у Србији.

sasa the red baron

pre 5 godina

ALI je zato:

Muta vracaj se, sve ti je oprosteno!
Pa ovo je tako jadno da ponestaje reci za opisati. Sasvim svejedno ko je od Barse do nekog drugoligasa, minus 35 je zagarnttovan. Bojim se da Canak broji zadnje dane, jer ako ovako starta u ABA; odletice pre 3 kola...

Dag Kristi

pre 5 godina

Sada kada vamd dodje Jankovic gubicete sa 25 razlike
(Zvezdas, 13. septembar 2018 08:54)

Ovakav kompliment za Jankovića nema ni njegov menadžer.

Tito-partija- crno bela armija

pre 5 godina

Jajajj najjaci su akd prete ovako uvek se zavrsi 1-0 i to najsladje u 90-tom. 
Usli prvi put u LS od osnivanja iste i to spletom niza srecnih okolnosti, u sampionatu imaju 5 bodova vise zahvaljujuci pljacki i sada prete kao da su Barselona.
(crvena zvezda (ALB) 1945, 13. septembar 2018 13:56)

A ko ce da postigne gol ??? Suma ?! buhahaha

ja

pre 5 godina

Marinković, Nikolić najlošiji. Pejdž solidan ali ni bleda senka Vilijamsa Gosa. Igra nikakva, Čanak pod hitno mora nešto da menja, ili da smene njega.

lal

pre 5 godina

@bard ziva: kod karija je filozofija ista bez obzira da li gubi ili dobija 30 razlike... ekstremno je netolerantan na pristup: oni dadu kos, vi skidate gace"...

basketas

pre 5 godina

ne shvatam smisao pripremnih utakmica u kojima je protivnik toliko bolji? ko zakazuje te meceve? zar nije bolje pronaci slicne timove, po snazi...malo losije i malo bolje pa da se uz razne tektike i promenw pritoska ispitaku realni dometi...ovako ne shvatam sta se dobija.

KliftonToni

pre 5 godina

fk+kk=N U L A
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (x, 13. septembar 2018 13:12)

Много је куме.....ФК -5, КК просечно -35, до нуле можеш да добациш само њиховом математиком, а и тад тешко...

MomaSRB

pre 5 godina

A Kari sa najjačom petorkom zadnjih 5 minuta, samo što više da ponizi protivnika...
(Bard Živa, 12. septembar 2018 23:46)

Pa zar nije poenta pripremnih utakmica ( košarke ) da uigravaš tim, naročito najjaču petorku, pogotovo ako si doveo dobre tj jake igrače, o kakvom ponižavanju ti pričaš?

realno

pre 5 godina

Zabrinjavajuce je kako igramo odbranu, cak smo kod Mute bolje branili igru dva na dva. Sada, ne branimo, svaki pik mi primamo kos. U igri jedan na jedan, u odbrani, ne postojimo, ko napravi dribling, prolazi, do kosa, bez pomoci. U napadu, katastrofa, ne zna se sta ko radi. Marinkovic svake godine sve gori i gori, Gagic kada krene sa greskaka, ne zna da stane, a Canak niti menje niti trazi tajm.

galinari

pre 5 godina

Koja je poenta igranja prijateljskih sa ovaka teskim ekipama... Igraci se samo demotivisu. Svaka tekma po 40 razlike... Nadji nekog sebi ravnog

Јабучило

pre 5 godina

Изгледа да такмичарски немамо много чему да се надамо и да ће улазак у плеј-оф Абе бити успех. Иако су припремне утакмице, порази ипак имају психолошку тежину. Не ваља стварати још неуиграној екипи без изграђеног правог тимског духа осећај да су врећа за ударање пре почетка првенства. Наравно, можда грешим. Видећемо...
Али ми ништа од овога не мирише на добро. Одврану немамо, а напад млитав.

ranko

pre 5 godina

Canak je stabilizovao formu tako da su svi porazi preko 35 razlike.Jeste ovo prosecan tim ali mislim da trazi trenera koji moze vise da izvuce od ponizavanja.

Milan

pre 5 godina

Pogledajte botove iz Zeleznika sto vezu komentare i slade se porazima Partizana u PRIPREMNIM utakmicama. Nema veze, sad ce 18 septembar i dolazak Napolija u Bg, pa cu nakon te tekme ja biti taj koji ce se sladiti i slati slicne ovima komentare. :) S tim da ce to biti utakmica za bodove ali i novac a ne kao ovo.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 13. septembar 2018 11:12)

Kao prvo uredu je gubiti na pripremnim utakmicam.Kao drugo porazi su vam od skoro 40 razlike e to je vec.Kao trece svaka cast sto ces pratiti Zvezdu u LS kad vec ne mozes Partizan.

Pera

pre 5 godina

Pera, nije bas tako. (...) Poenta je da se igra sa zverima iz EL, da se igra sa najboljima da vidis gde si. (...) Bolje da igraju sa najacima i gube 40 razlike nego da pobedjuju slabije sa + 40.
(Milos, 13. septembar 2018 00:10)
Lošmi, ti pišeš baš kontra onog što sam pitao - kakva je korist od tri vezana poraza od skoro 40 razlike? Dakle, to je korisno eto tako, jer ti kažeš da je korisno.
Eno ga CSKA iz Sofije, mnogo je naučio od beskrajne serije takvih poraza. A i Partizanu je bilo jako korisno učešće u EK prošle godine i mnogo je naučio od takvih poraza, zaista...
Neko je u komentarima pomenuo i da je korist od ovih utakmica dobit od TV prava. To je žalosno jednako kao šala iz stripa, kada je Broj jedan iznajmio grupu TNT kao bokserske sparing partnere El Tigreu, epizoda poznata po natpisu na Grunfovoj majici "Mlatiti i biti mlaćen". I na to najviše liči - neke parice klubu (broju Jedan, naravno), a igrači, kao i članovi grupe TNT, premlaćeni i ubijeni u pojam.
Jadno. I štetno.