Nikad jača ABA liga

Regionalno košarkaško takmičenje sezone 2018/2019 biće veoma ujednačeno i ljubitelje košarke očekuje veliki broj kvalitetnih utakmica, pošto su timovi iz vrha veoma sličnog kvaliteta.

Pošaljite komentar
  1. Clanak je odlican. Tek ga sad procitah. Gledao sam Partizana protiv Tenerifa i Saragose. Losi smo. Kad bi Jankovic dosao mogli bi se boriti za cetvrto mesto. To nam je maksimum u ABA. Samo da se ne osramotimo u EK.
    (Borkes, 11. septembar 2018 14:58)

    # Link komentara

  2. Beoman, jeste osvajali ste titule, od toga devet na šljaci, al titula je titula i nema veze kakva je konkurenca. Zato sinak ne zaboravi mi imamo šesticu u ABA ligi , duplo više od vas, ne znam koliko državnih trofeja, tri Radivoja Koraća i največi među najvećima kup Šampiona Evrope i još tri f4 i ne znam koliko f8, dok je vaš samo f9, zato psssst.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Rade, 8. septembar 2018 16:53)

    Све што си написао је тачно. Али нити историја почиње ту где је ти бројиш нити се завршава ту где си је ти завршио. Ваша историја почиње од оснивања ФК, са Бобеком, Глазером, Матекалом и Брозовићем, а траје кроз 1:9 у ЕК и пар пута по -30 плус....

    Да сам на твом месту, ја бих послушао свој савет.....

    ПС
    "не знам колико државних трофеја"? Шта ово треба да значи?
    (Aleksa, 11. septembar 2018 08:58)

    # Link komentara

  3. Crvena Zvijezda je naosvajala titula kad mi drugi nismo ni znali sta je kosarka, ali KK Bosna je prvi klub sa balkana koja je pokorila Europu i pokazala jugoplastici, ciboni i pardizanu JSD kako se to radi, pa pokazali smo i FC Crvenoj Zvijezdi da se moze i ako si mali. Sad za sad Cedevita ima sanse da postane prvak Europe, dok vjeciti iz beograda mogu da se zadovoljavaju spetim mjestom u goomarskoj ljigi.
    (Sarajlija, 9. septembar 2018 10:14)

    # Link komentara

  4. Dobar uvid u sezonu, bravo za clanak
    (David, 8. septembar 2018 23:36)

    # Link komentara

  5. Beoman je u pravu 120%!
    (Zvezdasica, 8. septembar 2018 22:39)

    # Link komentara

  6. (Jaran, 7. septembar 2018 20:31)

    Ne daje se šansa nekome iz administrativnih razloga, i prema godinama, već ko koliko dobro igra i kakav je potecijal. Lepo napisah:
    "Svi koji vrede mogu igrati u NBA, niko im ne brani".
    Bogdan, Jokić, Dončić, Porzingis, ... pa čak i Musa, dobijali su šansu (i iskoristili je) jer vrede. Oni koji ne vrede uzaludno mogu dobijati šanse po KLS u i ABI ako NE VREDE.
    Forsirani su i Zagor i sl. ali...
    (SrbEUin, 8. septembar 2018 20:43)

    # Link komentara

  7. Beoman, jeste osvajali ste titule, od toga devet na šljaci, al titula je titula i nema veze kakva je konkurenca. Zato sinak ne zaboravi mi imamo šesticu u ABA ligi , duplo više od vas, ne znam koliko državnih trofeja, tri Radivoja Koraća i največi među najvećima kup Šampiona Evrope i još tri f4 i ne znam koliko f8, dok je vaš samo f9, zato psssst.
     (Rade, 8. septembar 2018 16:53)

    # Link komentara

  8. Mislim, da je Budučnost preslaba, da bilo šta napravi u EL, pritisak i raspored utakmica će učiniti svoje, pa neće biti konkurentni ni u ABA ligi, Cedevita ništa novo,po meni će biti borbe između Partizana i CZ. Zvezda sa iskustvom, a Partizan sa talentiranim klincima.
     (Rade, 8. septembar 2018 16:48)

    # Link komentara

  9. Del Piero, svaka čast na komentaru. Daleko je Aba liga id toga, da če biti najjaća do sada.
     (Rade, 8. septembar 2018 16:44)

    # Link komentara

  10. Jača nego prošle sezone jeste, ali najjača ikad nikako nije. Seća li se neko ABA lige sa tri evroligaša, Partizanom koji konstantno bio u TOP 8 EL, Cibonom i Olimpijom, onda Hemofarmom i FMP-om koji su stizali i do polufinala ULEB kupa, pravom Zvezdom koja je igrala četvrtfinale istog, sa Budućnošću i Zadrom koje niko živi nije mogao da dobije u Morači i Jazinama... Ekipama poput Širokog koja je svakog od favorita mogla da dobije u Pecari... Sada imamo tri ekipe koje sa pristojnim sastavima u evropskim okvirims (Budućnost, Zvezdu i Cedevitu) i još tri prosečne ekipe u borbi za plej-of (Partizan, Mornar, Olimpija). Ako Partizan i Olimpija u narednim godinama nastave putem kojim su krenuli razviju svoje talentovane igrače, možda uskoro dobijemo pet kandidata u borbi za titulu i nešto nalik nekadašnjom ABA ili NLB ligi.. Videćemo kako će nas ekipe predstavljati u Evropi, ali daleko je to još od starog sjaja.
     (Del Piero#10, 8. septembar 2018 12:06)

    # Link komentara

  11. @Beoman Pati.Svi su bili konkurenti 1991/92. ,pa i Zvezda,RealCSKA...To sto Zvezda nije bila u prve tri ekipe bivse drzave je druga pesma.Isto je za svaki klub u Evropi.
    (tito partija zvezdina armija, 8. septembar 2018 12:00)

    # Link komentara

  12. Све је далеко мање битно од чињенице да све земље чији клубови учествују у АБА лиги имају своје јединствене националне лиге које сви играју од почетка осим Србије. Ако овако наставимо српска кошарка ће доживети поптуни крах у блиској будућности.
    (my way, 07. septembar 2018 23:11)

    te price pricate od kada je krenula aba liga, ne vidim neki krah sa svetskim, olimpijskim pa i evropskim srebrom
     (djura, 8. septembar 2018 01:03)

    # Link komentara

  13. Po meni za prvo mesto ce se boriti Cedevira Zvezda i Partizan a za 4-o Buducnost, Cibona, Mornar I Olimpija!
    Prva ce biti ekipa koja kuci bude imala preko 75%pobeda
    Posto na strani tesko ce u dugoj sezoni Partizan i Zvezda bas uzeti pobede u Zagrebu, Ljubljani i Baru a isto tako Cedevita i Buducnost
    a sto se tice buducnosti cak mozda ove godine budu opet iznenadjenje ali negativno pa nebudu medju 4 ipak igranje evrolige i evrokupa nije isto!
     (Metodije Sindjelic, 8. septembar 2018 00:49)

    # Link komentara

  14. (Beoman, 07. septembar 2018 22:57)
    ti misliš na onaj drugi sport što se igrao na šljaci, preteču ovog što sad gledamo?
     (trtmrtsmrt, 8. septembar 2018 00:33)

    # Link komentara

  15. Ako Zvezda bude zdrava osvaja. Najbolja pojacanja su doveli za manje pare nego Buducnost i Cedevita.
     (Ivan, 7. septembar 2018 23:57)

    # Link komentara

  16. ogicg




    Što ste osvojili, osvojili ste... Nećete više, budi siguran!
     (Dušan, 7. septembar 2018 23:57)

    # Link komentara

  17. Na ovaj tim Buducnosti dodajte vrhunskog centra koji je pred potpisom i koji je najkvalitetniji igrac koji je do sad igrao na ovim prostorima.A pregovara se i sa odicnim bekom suterom.I to uskoro.Realno zvezda gora nego i prosle godine.Partizan isto.Cedevita po imenima odlicna al to je ekipa bukvalno bez navijaca.Buducnost izraziti favorit Aba lige.
     (ogicg, 7. septembar 2018 23:20)

    # Link komentara

  18. Све је далеко мање битно од чињенице да све земље чији клубови учествују у АБА лиги имају своје јединствене националне лиге које сви играју од почетка осим Србије. Ако овако наставимо српска кошарка ће доживети поптуни крах у блиској будућности.
    (my way, 7. septembar 2018 23:11)

    # Link komentara

  19. @Ne razumem zasto ste partizan stavili na 4.mesto kad je ispred njih bio Mornar a isto je i sada jaci i kvalitetniji od njih.
    (Objektivno, 07. septembar 2018 15:02)zato sto je partizan trofejniji od ostale boranije zajedno.eto zato.jel sad razumes?
    (KKP, 7. septembar 2018 21:00)
    kako je partizan najtrofejniji kad su osvajali velike titule u losim konkurenciama gde su trofeji bili staklene vaze, aj nek osvoje sa jadransku kad se deli zlatni pehar. kad je osvojena evropska kruna u losoj konkurenciji i samo tad je trofej bio staklen i od plastike.
    KK cibona i KK split su trofejniji, a kad je CZ osvajala titule partizan nie znao sta je kosarka.
    (Beoman, 7. septembar 2018 22:57)

    # Link komentara

  20. (Divos, 07. septembar 2018 16:54)

    Ne tako davno? YUBA liga je liga iz 90-tih. To je davna proslost. Deca koja su rodjena posle bombi ili za vreme demokratije su punoletni gradjani. Zasto ne spomenes okolnosti u kosarci tada? Tada su igraci i talenti igrali po domacim timovima u okviru SRJ a danas beze u bolje placene drzave, timove i lige. Mnogo toga se promenilo za ovih 20 i kusur godina, samo sto smo mi narod koji ne priznaje promene.
    ABA liga je jedini nacin da ovo podneblje drzi korak sa bogatim evropskim ligama. Daj Boze da se napravi i treca ABA liga i pogase sva ova smesna domaca takmicenja u bivsim republikama.
     (sryugos, 7. septembar 2018 22:21)

    # Link komentara

  21. Cedevita je najveci gavorit za EL, a CZ, Bud i Olimpija za F4. Moj Partizan se jako pojacao u strucnom stabu sto je vrlo bitno za razvoj igraca i tima ukupno, tako da ga vidim kao favorita za sl.sezonu. Ne moze se preko noći. Inace ce ova sezona biti kvalitetnija i zanimljivija od nekoliko prethodnih.
     (Pedja P, 7. septembar 2018 21:45)

    # Link komentara

  22. znamo sta znaci rec jaz?
     (gogili, 7. septembar 2018 21:35)

    # Link komentara

  23. Ne razumem zasto ste partizan stavili na 4.mesto kad je ispred njih bio Mornar a isto je i sada jaci i kvalitetniji od njih.
    (Objektivno, 07. septembar 2018 15:02)zato sto je partizan trofejniji od ostale boranije zajedno.eto zato.jel sad razumes?
    (KKP, 7. septembar 2018 21:00)

    # Link komentara

  24. Partizan je ovde kao Endi Marej... tripuju se da su deo velike četvorke ali ustvari postoji samo velika trojka :).
    (Zinjak, 07. septembar 2018 15:54) mh,partizan solo 6 titula,a 'velika trojka' zajedno 4...u prevodu partizan je federer rafa i djokovic u jednom,a vi zajedno marej..
    (KKP, 7. septembar 2018 20:57)

    # Link komentara

  25. Kosarka nije zabava za narod.Rezultat je vazan.Od mladjih igraca u bilo kom timu Evrope, NBA , VTB mogu dva igraca da prosperiraju. Ostatak samo iskusni igraci. ABA liga nije nasa liga Srbije gde pola tima i vise su igraci oko 20 godina
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Zvezdas, 7. septembar 2018 20:13)
    Немој да се љутиш, али сам се слатко насмејао на ово кошарка није забава за народ, па наравно да јесте... ово је све хлеба и игара у Србији. Жао ми је што је тако. Али погледај ваш КК ЦЗв па они су без икаквих резултата финансирани двадесет пет година од државе... Партизан би исто тако био финансиран да ниеј имао резултате. Кошарка и њено постојање у Србији, поготово у ова два клуба, нема никакве везе са успесима истих. НОвац ће доћи у оба кклуба јер политичари знају да морају то да чине. Људи у Србији живимо. Е сад неко ће искористити ту самонаметнуту обавезу државе, као у првих три године Човић у ЦЗв, и сада људи у Партизану да уради нешто позитивно, неко ће сурвати сам себе јурећи резултат.
    (Duck Dodgers, 7. septembar 2018 20:36)

    # Link komentara

  26. SrbEUin
    Mladi ne treba da dobijaju sansu? Druze, pa NBA timovi vise prostora daju klincima nego klubovi ovamo.
     (Jaran, 7. septembar 2018 20:31)

    # Link komentara

  27. Ех да и да кажем још нешто само они који не памте првих десет година АБА лиге могу да кажу како је ово никад јача АБА. Ово ће бити једна од најнеизвеснијих сезона, зато ја и говорим да ће Партизан многим фаворитима бити проблематичан ривал. Питају неки овде шта то има КК Партизан. Па рећи ћу вам да није све савршено, да неки људи у клубу нису најбољи у својој области, али да су бар ту људи који нешто знају о своме послу. Неки су ту да се огребу за плату и живот од Партизана, неки да направе одскочну даску за неке своје друге подухвате, али постоји и један део који зна шта ради. Не причам о председнику, он је само добар менаџер, причам о неким људима који су задужени за рад са млађим категоријама. Партизан поред свега лошег има и нешто добро, а то су потези у правом смеру, потези стратешки усмерени ка једном циљу. Биће много саплитања, много падова, много пропуштених шанси, грешака... али када себи задате циљ и структурално усмерите ваше радње и ресурсе ка њему, то увек води ка коначном више или мање повољном резултату. Мале промене уводе систем, и систем увек улази на мала врата. У КК Партизан покушавају да направе систем,вуку многе погрешне потезе, али праве и неке добре. Погрешни су више битни од добрих, јер из њих се учи. Оне су као лакмус папир, за функционисање система. Чанак није још дозрео за тренера, Минић мора бити ограничен само на скаутинг. Вучуровић и Лончар су два најбоља решења. Крџалић би могао бити... али ја њега нешто не миришем. О играчима нећу писати сада.
    (Duck Dodgers, 7. septembar 2018 20:15)

    # Link komentara

  28. Duck Dodgers, 07. septemba


    Kosarka nije zabava za narod.Rezultat je vazan.Od mladjih igraca u bilo kom timu Evrope, NBA , VTB mogu dva igraca da prosperiraju. Ostatak samo iskusni igraci. ABA liga nije nasa liga Srbije gde pola tima i vise su igraci oko 20 godina
     (Zvezdas, 7. septembar 2018 20:13)

    # Link komentara

  29. (Kit Karson, 7. septembar 2018 18:07)

    Davno prošla vremena poluamaterske košarke se NIKADA neće vratiti. Bogati klubovi će pokupovati najbolje igrače i igrati EL, nema tu nikakvog nacionalizma. U svojim rosterima skoro da niko nema domaće igrače. Kako zamišljaš da im konkurišemo bez adekvatnog budžeta?
    Klubovi iz KLS da igraju EL, sa kojim igračima????? Na koje to klubove misliš: CZT, KKP, Hemofarm ili FMP? Ko bi dao mesto u EL klubu bez jakog rostera i medijskog pokrića? U ABA nema dovoljno novca za plaćanje vrhunskih igrača, a kako bi tek u KLS bilo? Jedino uz Makabizam (Žalgirizam) gde cela država stoji iza jednog kluba, što se nikada (na sreću) više neće desiti.
    Sve srpske bolje košarkaše pokupovaše bogati klubovi.
    Misliš da Zvezda ne bi prodala ni Nedovića, ni Kalinu, ni Jovića, ni Gudurića, ni Simona, ni Bobija ni Kuzmića ni Štimca ni Dangubu ni Luku, da je igrala samo KLS? I da bi svi oni ostali da igraju bez novca, kao što misliš da su u drugom klubu igra za … znamo već.
    Verovatno smatraš da bi se stranci pokidali da dođu da iz ljubavi igraju u srpskim polupraznim halama bez ikakve medijske pokrivenosti.
    Kako bi takav klub mogao u EL?

    Mladim igračima nije mesto u EL. Vrlo teško i u ABA. Oni moraju na dokazivanje i razigravanje u KLS, ili ABA2, pa ako vrede, mogu u bilo koji EL klub, čak i NBA. Niko im ne brani.
    (SrbEUin, 7. septembar 2018 20:06)

    # Link komentara

  30. Pa imate potencijal za borbu od 5. do 8.mesta
    Kako ste vi najperspektivniji tim molim te objasni.
    (Misa, 7. septembar 2018 18:52) Да ли ти стварно мислиш да ми Партизанови навијачи мислимо да Партизан може ове године до АБА наслова. Нада је нешшто нормално, ентузијазам који показује више од три хиљаде сезонских је ту, али ми нисмо неразумни. Потенцијал је ту да би био искоришћен, ево пошто си навијач ЦЗВ... рећи ћу ти о вашем неискоришћеном потенцијалу, који и неће бити искоришћен ни ове године. Симанић и Добрић су једини прави потенцијал у ЦЗв, који може мало и да чека... ови остали би морали да добију огромне минуте ове године, да би нешто од њих било... то се неће десити, јер је ваш госн председник изабрао да јури повратак у Евролигу. Следеће године вам одлази или пропада већина домаћих играча, јер странци и јесу ту због минута. У Партизану који нема терет освајања нило чега, шансу ће добити Пецарски, Аранитовић, и Вања који би био у положају ваших нада да нису у Партизану изабрали пут постепеног развоја. У Партизану ће сви млади више напредовати него у Звезди, јер ће морати да играју. За Загорца ћете морати да сачекате првих неколико утакмица и све ће вам се само касти. Наравно потенцијал и остваривање истог су као гладан човек и јабука на грани на другој страни реке, ситост има потенцијал да се оствари, али треба препливати реку. Ви сте сада у позицији Партизана из 2010. али сте изабрали исти као и ми тада, погрешан пут. Ко се последњи смеје...
    (Duck Dodgers, 7. septembar 2018 19:57)

    # Link komentara

  31. Nema sta da se raspitujem,gledao sam ja to sve,imam 30 godina nego me nerviraju te price,kao pre je bilo jace samo zato sto ne mozete da prihvatite da je dominaciji kraj
    (Markos, 7. septembar 2018 19:51)

    # Link komentara

  32. Zapravo, Partizan je kao Federer. Ubedljivo prvi po broju titula, a ostali se tripuju da su veći jer su trenutno bolji.
    (Lannister, 07. septembar 2018 18:01)

    Zapravo si u pravu... Još malo pa će i o Federeru kao i o kkp, samo u davno prošlom vremenu...
     (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 19:38)

    # Link komentara

  33. Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Misa, 7. septembar 2018 17:05) 
    Збиља? Па ништа онда, да ми не играмо уопште ту АБА лигу... осми? Мало реалности... Партизан има највећи потенцијал од свих екипа, али постоје три боље на папиру. Само нек прођу припреме, одгледај прву такмичарску и онда коментариши. Чак и ако изгубе од Цедевите, неће то бити лак меч за Хрвате. А ко се последњи смеје...
    (Duck Dodgers, 07. septemb

    Kakav je to.potencijal? Zagorac koji.nije uspeo u NBa ni Spaniji, Pecarski, Trifunovic....
     (Srbenda, 7. septembar 2018 19:29)

    # Link komentara

  34. Prosle godine zvezda sa duplom slabijom ekipom dosla do finala. Sa ovakvim sastavom se vec zna prvak.
     (Petar, 7. septembar 2018 19:13)

    # Link komentara

  35. A šta je sa Dangubićem? Precrtsn iz Zvexde?
     (eye of the beholder, 7. septembar 2018 19:05)

    # Link komentara

  36.  Dodgers......Pa imate potencijal za borbu od 5. do 8.mesta
    Kako ste vi najperspektivniji tim molim te objasni.
     (Misa, 7. septembar 2018 18:52)

    # Link komentara

  37. Ahahahahhaha, Lazic na poziciji beka sutera tj dvojke! Vidim krenuli smo opasno ambiciozno u novu sezonu, cekajte samo rezultate u prvih dva meseca. Bice u novembru sta ste radili tokom leta u upravi, uzas :/
    (google, 7. septembar 2018 18:45)

    # Link komentara

  38. Ako kk Partizan osvoji tek onda ce biti nikad jaca aba liga...
     (Branko, 7. septembar 2018 18:33)

    # Link komentara

  39. Najpametnija odluka je bila ta da se napravi regionalna liga, jer je to dosta uticalo na kvalitet takmičenja. Bilo bi lepo da to isto urade i sa fudbalom.
    (chema, 07. septembar 2018 14:13)

    Veoma pametno. Pa od jednog srpskog sigurnog predstavnika u EL, došli smo do 0 potencijalnih. Fenomenalno!!! Sjajno!

    Mladi igrači nemaju pravo na grešku, KLS totalno marginalizovana.
     (Kit Karson, 7. septembar 2018 18:07)

    # Link komentara

  40. Partizan je ovde kao Endi Marej... tripuju se da su deo velike četvorke ali ustvari postoji samo velika trojka :).
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zinjak, 7. septembar 2018 15:54)

    Zapravo, Partizan je kao Federer. Ubedljivo prvi po broju titula, a ostali se tripuju da su veći jer su trenutno bolji.
    (Lannister, 7. septembar 2018 18:01)

    # Link komentara

  41. kad vidim igrace u ekipi Buducnosti pocnem da mislim da ce im pametnije biti da igraju ABA odmorni a da EL gube bez trzavica jer su tamo inace najslabija ekipa ubedljivo

    sto se ABA lige tice nama bi najbolje bilo da prva cetiri mesta zauzmu CZV, FMP, Mega i Partizan...sto je naravno fantazija
     (jedan od mnogih, 7. septembar 2018 17:53)

    # Link komentara

  42. Nekada je ABA imala tri EVROLIGASA!!!
    Koga vi zezate?
     (Ramones**, 7. septembar 2018 17:53)

    # Link komentara

  43. Zvezda najjaca,pa Budućnost
    Cedevita kao klub bez navijaca i tradicije mnogo im treba!
    Partizan bi trebao biti i plej ofu ako Mornar opet ne iznenadi!
     (dragan, 7. septembar 2018 17:49)

    # Link komentara

  44. Partizan bi trebao da se fokusira na razvoj ovih mladih igraca koji bi u narednoj sezoni mogli da postanu ozbiljiji faktori u ABA ligi. Svidja mi se plan koji je postavljen, samo sto bi trebali da promene trenera. Sezonska je spremna, cekamo 29.09!
     (Jaran, 7. septembar 2018 17:42)

    # Link komentara

  45. @Ljudi, nepravedno stavljaju partizan u borbu za cetvrto mesto. Zvezdas sam ali videcete. Naj bolje su se pojacali,naj pametnije. Par stranaca i perspektivni mladi domaci igraci uz pre-iskusnog Novicu Velickovica. Mislim da ce ove legije stranaca poput Buducnosti, Cesevite i Zvezde debelo da podbace.Ne desavaju se cesto Dzenkinsi, Mileri i Kinsii. Vratila je zvezda Cirbesa ali nema Jovica ili bar da ga neko zameni. 
    Voleo bih da je drugacije ali 
    neverujem da ce zvezda do titule ove sezone
    (mufljuz, 07. septembar 2018 16:47)

    Dragi moj "mufljuze", ti navijaš za Zvezdu koliko i ja za ove tvoje što neću ni ime da im pomenem i koji su poznati po tome što počinju komentare "navijam za Zvezdu" i "Zvezdaš sam".

    Ali rukopis vas odaje, vi ste retke zverke - endemske.

    Pa majku mu poljubim, zaar je toliko teško da se NAJ spoji, a NE odvoji… kada navijaš za Partizan? :-)
     (alba greaca, 7. septembar 2018 17:37)

    # Link komentara

  46. Slobodan Jovanović iz Partizana je na pozajmici u sarajevskom Sparsu, a Mornar nije bio na F4 nego u plejofu lige.
    Nebitno je da li je jača liga nego prije, trenutno jače i bolje u regionu ne postoji. Sve prije je istorija. Zanimljivo će biti jer je svaka liga i košarka zanimljiva. Nemam pojma ko bi mogao uzeti, mogu samo lupiti, pa eto onda dajem glas Zvezdi zbog zvučnosti trenutnog igračkog kadra i što mislim da će Budućnost biti vrlo potrošena, a Cedevita je... Cedevita. Ono što bilo kakvu prognozu sada čini neozbiljnom je popunjavanje i fluktuacija u svakoj ekipi u toku sezone, posebno pred njen kraj. Doleman je bio ključni čovjek u brejku u Pioniru, najvažnijoj utakmici sezone. Dakle, april je daleko.
    Naš Partizan je imao dugoročno dobre poteze, od stručnog štaba (eh, sad, Čanak?), preko čuvanja dobre petorke od prošle godine (Novica, Vanja, Sani, Si i Gagić), pa do potpisivanja mladih igrača. Ovo je prva postvujoševićevska ekipa koja ima potrebnu količinu talenta da bi nekad bila šampionska (“ako su ruže, procvijetaće”), što ne znači da će biti, posebno ne ove sezone (kako bih samo volio da promašim u ovoj procjeni😂). Samo srce i pamet na teren, uz naporan rad, rezultat će doći kao realan produkt toga, taman bili prvi ili sedmi. Ili izmedju.
    Ko god voli košarku, sigurno da jedva čeka i Kup, a kamoli ligu. Pa bilo u kući na kauču, u kafani sa društvom ili uživo u dvorani. Sezonska kupljena u julu, spreman sam! Kucaće srce moje...
    (I teško je i nije, 7. septembar 2018 17:34)

    # Link komentara

  47. Partizan ce biti 7. ili 8. samo mi nije jasno kako je na slici u ovoj vesti.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Misa, 7. septembar 2018 17:05)
    Збиља? Па ништа онда, да ми не играмо уопште ту АБА лигу... осми? Мало реалности... Партизан има највећи потенцијал од свих екипа, али постоје три боље на папиру. Само нек прођу припреме, одгледај прву такмичарску и онда коментариши. Чак и ако изгубе од Цедевите, неће то бити лак меч за Хрвате. А ко се последњи смеје...
    (Duck Dodgers, 7. septembar 2018 17:33)

    # Link komentara

  48. Niko ne moze da zabrani kako ce se zvati fmp
    (jer nam se moze, 7. septembar 2018 17:18)

    Srećom, ni tebi niko ne može da zabrani da plačeš.
    (dupli_kanntar, 7. septembar 2018 17:29)

    # Link komentara

  49. Odakle pare za novih 11 igrača kad ništa nisu prodali? 

    Regland, 
    perperoglu, 
    faje, 
    beron , 
    cirbe, 
    avodjobi, 
    ristić, 
    simanić , 
    odzo?
    (limenka, 07. septembar 2018 14:11)

    Tvoja "Institucija" vec 5 godina nijednog jedinog igraca nije prodala , prvo se malo tu raspitaj odakle
     (chox, 7. septembar 2018 17:28)

    # Link komentara

  50. Partizan je ovde kao Endi Marej... tripuju se da su deo velike četvorke ali ustvari postoji samo velika trojka :).
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zinjak, 7. septembar 2018 15:54)

    Ako je tako, onda Novak, Rafa i Rodzer su manje uspesniji od Endija.
    (grof96, 7. septembar 2018 17:23)

    # Link komentara

  51. Vec par godina od kad su tu Cedevita i Buducnost je nikad jaca... jos ako se Parrizan vrati 4 egal ekipe. Trebalo bi da daju bar jos jedno mesto u EL realno.
     (4k4.Dex, 7. septembar 2018 17:23)

    # Link komentara

  52. Partizan osvaja. 100KM sam ulozio.
     (LorD, 7. septembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  53. I nikad srBskija Zvezda Idea: Regland, Faje, Perperoglu, Odzo, Beron, Omic, Cirbes...
    (BODIBOND, 07.

    Ali nikad jugoslovenska...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 16:31). Druže Tito mi ti se kunemo, čuvena krilatica sa zvezdinog stadiona...
    (xxx, 7. septembar 2018 17:21)

    # Link komentara

  54. Niko ne moze da zabrani kako ce se zvati fmp
     (jer nam se moze, 7. septembar 2018 17:18)

    # Link komentara

  55. Ma Zvezda će počistiti sve
    (Daki, 7. septembar 2018 17:13)

    # Link komentara

  56. Partizan ce biti 7. ili 8. samo mi nije jasno kako je na slici u ovoj vesti.
     (Misa, 7. septembar 2018 17:05)

    # Link komentara

  57. Sta osvaja ?!
    F7 ?!
    3 bambija ?!
    (Tito-partija- crno bela armija, 7. septembar 2018 14:50)

    Sta ste vi osvojili prosle sezone? I jos nesto.. tvoj nik me uvek podseti na cuvenu utakmicu Zvezde i Dinama 1980.-e kada su navijaci razvili zajednicku zastavu na kojoj pise 'Druze Tito mi ti se kunemo'. Nemam ja nista protiv Jugoslavije, Tita, komunizma ali imam protiv vas koji ste najvece uspehe slavili upravo za vreme Jugoslavije a isto tako i Tita. Od raspada Jugoslavije, vi ste u Evropi niko i nista. Tako da, kad vec imas takav nik, zapitaj se da li se tako rugas Zvezdinoj istoriji.
    (MOE32, 7. septembar 2018 17:02)

    # Link komentara

  58. A gde vam je mesto Rajko? Ni u vaterpolu vam tu nije mesto,a kamoli u kosarci.
    (stoler, 07. septembar 2018 16:37)

    Nije ni vama mesto u Srbiji pa eto...
     (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 16:58)

    # Link komentara

  59. @(Black, 7. septembar 2018 16:45)

    Ne unistava Zvezda nasu kosarku, vec los rad sa mladjim kategorijama... mi cemo tek to da osetimo kad se povuku neki od nosioca...
    (nemke, 7. septembar 2018 16:55)

    # Link komentara

  60. Па добро, логично је да мало хвалимо лигу где играју српски клубови, како је ето јака, никад јача.
    Реалност је другачија, и сурова. АБА лига константно слаби, основни разлог беспарица, али и све већа медијска запостављеност у већини земаља одакле долазе АБА лигаши, самим тим је све теже наћи спонзора.

    Некада, не тако давно Јуба лига (српски клубови + 2 из ЦГ) беше у 5 у Европи.
    АБА је по порталу "Еурохупс" у сезони 2017/18 била рангирана као 9, у Европи, иза АЦБ, БСЛ, ВТБ, немачке, италијанске, француске, грчке и израелске лиге а испред литванске. Можда баш и није реалан пасман (рецимо мислим да је ВТБ испред БСЛ), али АБА је ту баш по снази, 9.место, на жалост, све већи је размак лига испред у односу на АБА.

    Било је неких назнака да би наредна сезона могла бити квалитетнија, Олимпија је најавила велика улагаша, Морнар исто тако, но то се и није остварило, и тешко је проценити да ли ће АБА лига бити јача него у прошлој сезони.
    Ако би се равнали према прве 3 екипе (Цедевита, Будућност и Звезда) па делује то боље, доста боље, и Партизан је направио занимљиву селекцију од јефтиних играча, све остало је прилично сумњиво.

    Видећемо на што ће личити нова сезона, надајмо се барем занимљивој лиги.
    (Divos, 7. septembar 2018 16:54)

    # Link komentara

  61. Ljudi, nepravedno stavljaju partizan u borbu za cetvrto mesto. Zvezdas sam ali videcete. Naj bolje su se pojacali,naj pametnije. Par stranaca i perspektivni mladi domaci igraci uz pre-iskusnog Novicu Velickovica. Mislim da ce ove legije stranaca poput Buducnosti, Cesevite i Zvezde debelo da podbace.Ne desavaju se cesto Dzenkinsi, Mileri i Kinsii. Vratila je zvezda Cirbesa ali nema Jovica ili bar da ga neko zameni.
    Voleo bih da je drugacije ali
    neverujem da ce zvezda do titule ove sezone
     (mufljuz, 7. septembar 2018 16:47)

    # Link komentara

  62. Nema šanse da Lazić i Ristić budu startna petorka Zvezde. To znate i vi sportski novinari ali ne smete da stavite pravu startnu petorku jer bi se videlo da nema ni jednog domaćeg igrača. Na žalost to je politika Zvezde. Tako se lagano uništava srpska košarka i to su činjenice. Ne vidim razlog da se to u javnosti zataškava. Ovo je realna projekcija prve petorke:

    PG: Džo Regland
    SG: Bili Beron
    SF: Stratos Perperoglu
    PF: Muhamed Faje
    C: Majk Cirbes
    (Black, 7. septembar 2018 16:46)

    # Link komentara

  63. Nema šanse da Lazić i Ristić budu startna petorka Zvezde. To znate i vi sportski novinari ali ne smete da stavite pravu startnu petorku jer bi se videlo da nema ni jednog domaćeg igrača. Na žalost to je politika Zvezde. Tako se lagano uništava srpska košarka i to su činjenice. Ne vidim razlog da se to u javnosti zataškava. Ovo je realna projekcija prve petorke:

    PG: Džo Regland
    SG: Bili Beron
    SF: Stratos Perperoglu
    PF: Muhamed Faje
    C: Majk Cirbes
    (Black, 7. septembar 2018 16:45)

    # Link komentara

  64. A gde vam je mesto Rajko? Ni u vaterpolu vam tu nije mesto,a kamoli u kosarci.
     (stoler, 7. septembar 2018 16:37)

    # Link komentara

  65. Nemanja Gordić u crno vas zavio, a ja sam slavio, a ja sam slavio !
    (PFC 1970, 07. septembar 2018 15:35)

    Pozdravio te Smit... Nolan Smit!
     (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 16:32)

    # Link komentara

  66. Odakle pare za novih 11 igrača kad ništa nisu prodali? 
    Regland, 
    perperoglu, 
    faje, 
    beron , 
    cirbe, 
    avodjobi, 
    ristić, 
    simanić , 
    odzo? 
    (limenka, 7. septembar 2018 14:11) 

    Jedino pametno kod tebe je "pametan telefon"
     (NebaCar, 7. septembar 2018 16:32)

    # Link komentara

  67. I nikad srBskija Zvezda Idea: Regland, Faje, Perperoglu, Odzo, Beron, Omic, Cirbes...
    (BODIBOND, 07.

    Ali nikad jugoslovenska...
     (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 16:31)

    # Link komentara

  68. Ove sezone drugi ide u EL!
    Kako?
    Lako!
    Zvezda uzima EK i ABA...
     (Crvena Zvezda 1913, 7. septembar 2018 16:30)

    # Link komentara

  69. Iako sam iz sveta fudbala,kosarku volim do granica ludila,al logicno,iz najace sam zemlje Srbije, Sto se tice Aba lige,Zvezda ce ovu sezonu odigrati fenomenalno,Uz sjajnog strucnjaka Tomica I sa igracima poput Reglanda I Cirbesa,a potom nashih Dobrica,Davidovca,Radanova,Ristica,Lazica I Simanica preostaje nam da uzivamo u kosarci,i jos kad krene Evrokup pa kad u Pionir dodju ekipe sa zapada,ima da izgube vec u svlacionici.
    (Marijano Vajdara, 7. septembar 2018 16:26)

    # Link komentara

  70. Zvezda u fudbalu i vaterpolu u LŠ,idemo kosarku zaigrati gdje nam je mjesto i to je to!!!
     (Rajko, 7. septembar 2018 16:20)

    # Link komentara

  71. "Gde su oni što su bojkotovali ABA ligu i koji su pričali da je to loše ? Klubovi nikad jači ,ceo region raste košarkašk".Ту у јесте проблем ,што српска кошарка која које увек стабилна подиже комшилук,а када се ради о фудбалу то не може.
     (смена страже, 7. septembar 2018 16:17)

    # Link komentara

  72. Nema ovde jake lige Zvezda ovo lagano uzima
    (Mane, 7. septembar 2018 16:09)

    # Link komentara

  73. Crveno beli duzni da isplate igrača koji je igrao za panter 1.
    Todorovicu, Todorovicu
     (180.000 nije puno, 7. septembar 2018 16:05)

    # Link komentara

  74. Gde su oni što su bojkotovali ABA ligu i koji su pričali da je to loše ? Klubovi nikad jači ,ceo region raste košarkaški , reprezentacije uzimaju najbolje medalje ,stalno su u vrhu Evrope . Ex Yu liga je rešenje za sve sportove .
     (Predrag, 7. septembar 2018 16:02)

    # Link komentara

  75. Jeste da nikad jaca. Sto se tice zvezde sve u svemu nije lose odradjen prelazni rok.
    1 - Regland, Beron, Covic
    2 - Lazic, Nenadic
    3 - Perperoglu, Dobric, Davidovac
    4 - Faje, Simanic
    5 - Cirbes, Odzo, Ristic
    Posto je ovo 13, realno ce pauzirati Covic jer na pleju moze pomoci i Davidovac ili Simanic jer se Perperoglu moze popeti na 4. Keselj je isto tu ali kao i da nije.
    Najveci upitnik mi je Faje, nadam se da je bar solidan skakac.
     (sryugos, 7. septembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  76. Kao zvezdas moram reci da mi se ovogodisnji roster dopada, i da ocekujem da daleko doguramo i u evrokupu, a i da vratimo pehar ABA lige. Treba priznati da su se i ostale ekipe na Jadranu pojacale, i da ce ovogodisnja liga biti jaka i neizvesna. Zvezda ima i kvaliteta i iskustva, ako nas zaobidju povrede moze to biti sezona iz snova. Fali tu jos jedan plej, ostalo je dosta dobro skockano. Kao lidere ekipe ocekujem Reglanda, Berona i jednog od centara. Dobric i Ristic bi mogli da imaju sezone karijere. Najveca bojazan je kako ce to uklopiti trener, koji ipak nema iskustva kao prvi trener, iako je dugo godina radio u Oly. Buducnost je dobra, ali je veliko pitanje kako ce oni izneti i Euroligu i Aba. Cedevita je takodje dovela dosta dobrih igraca, ali treba posloziti sve to u jednu homogenu ekipu, i to takodje zavisi dosta od trenera. Lako moze posle dva meseca da menjaju koncepciju. Partizan ima talentovanu i potentnu ekipu, ali je pitanje da li mogu ove sezone nesto da naprave, mozda bi ova ekipa tek narednih sezona mogla nesto vise, naravno ako ostanu. Ostale ekipe su solidne, i uglavnom zavise od stranaca. Videcemo da li je recimo Mornar opet uboo sa strancima. Sve u svemu ocekujem zanimljivu Aba ligu, i uspeh moje Zvezde i u Evrokupu, pa zasto ne reci cak i Evropski trofej!
     (SEnT, 7. septembar 2018 16:01)

    # Link komentara

  77. Partizan je ovde kao Endi Marej... tripuju se da su deo velike četvorke ali ustvari postoji samo velika trojka :).
     (Zinjak, 7. septembar 2018 15:54)

    # Link komentara

  78. [link]

    Bravo, napokon neko ko se stavrno razume u kosarku
    (stevan, 7. septembar 2018 15:50)

    # Link komentara

  79. Jel su ovi Erl Klark i Koti Klark iz Buducnosti braca?
     (BODIBOND, 7. septembar 2018 15:49)

    # Link komentara

  80. Nemam nista protiv da konacni poredak u Aba bude ovakav kao na slici, Dziletova ekipa ce biti ozbiljan pretendent za prva 2 mesta.
     (BODIBOND, 7. septembar 2018 15:46)

    # Link komentara

  81. I nikad srBskija Zvezda Idea: Regland, Faje, Perperoglu, Odzo, Beron, Omic, Cirbes...
     (BODIBOND, 7. septembar 2018 15:45)

    # Link komentara

  82. Po mojoj proceni za 4-to mesto borice se Partizan,Mornar i Igokea
    (skywalker-kze, 07. septembar 2018 14:11)

    slazem se dodao bih olimpiju kao glavnog kandidata za to cetvrto mesto
     (ivan, 7. septembar 2018 15:43)

    # Link komentara

  83. Četiri kluba iz Beograda. Tako Beograd shvata Srbiju.
    (Saša, 7. septembar 2018 15:40)

    # Link komentara

  84. Jel moze neko da mi odgovari ako je upućen u tok price. Naime, govorile se da Olimpija, dobivsi novog sponzora Petrol dobavljaca goriva, dobija budzet od 2+ miliona evra i napada titulu. Sada mi to ne deluje tako, bar po igračkom kadru.
     (Nikola, 7. septembar 2018 15:38)

    # Link komentara

  85. Nemanja Gordić u crno vas zavio, a ja sam slavio, a ja sam slavio !
    (PFC 1970, 7. septembar 2018 15:35)

    # Link komentara

  86. Ne znam dal će biti najjača, ali da će biti najskuplja (Makabi excluded), to se vidi. Prvi tim fmp-a i Cedevite imaju budzete oko 7 miliona, Futura oko 5,4 plus 1,5 za renoviranje Morače, Partizan oko 2,2 miliona. Ostali, dosta jeftiniji. Ono što je uvek aktuelno je da cena ne gatantuje kvalitet obavezno. Papir trpi sve.
    (mr čović i dr terzić, 7. septembar 2018 15:34)

    # Link komentara

  87. Ma kakva Zvezda i profesionalci sa iskustvom oni dovode iskljucivo igrace sa koledza koji igraju za manje pare dokaz za to su: Adam Morison, Sofo, Perperoglu, Kinzi, Rocesti, Feldin to su sve igraci sa koledza malo placeni kojima je Zvezda bila odskocna daska, zahtevam od redakcije da izmeni teks gde pise da Zvezda dovodi iskusne profesionalce...
     (Nemanja, 7. septembar 2018 15:30)

    # Link komentara

  88. ABA ABA:::::::

    Nisam bas siguran u to da je ovo tako "izjednaceno" prvensvo ove godine...
    Mislim da samo 2 ekipe su se dobro pojacale, onim sto su i zelele, dok su ostali birali ono sto su mogli....

    Moja Zvezda izgleda duplo bolje nego prosle godine, a nije pocela sezona!
    Imamo kompletnu ekipu, i ne ne treba nam jos jedan play, niti krilo!
    Ali sama cinjenica da smo skupili ekipu, trenera, i postavili bar sto se mene tice, naj-jacu startnu petorku, i sve to pre pocetka sezona, govori da ce ova sezona biti jako ozbiljna...
    Iskreno, za mene je ovo najbolji tim Zvezde jos od dolaska Covica, jer mozda je onaj Radonjicev tim bio bolji, ali on je pravljen 3 godine...
    Ovaj tim CZ ma koliko se zalili na broj stranaca, je u stvari tim pravljen da domaci igraci preuzmu, i domaci trener se establira.
    Tomic je bio prvi izbor i prosle godine, ali je on odbijo, i tako naivno i sebe i nas vratio u EC...
    Mozda je ovo lekcija koja nam je bila potrebna, i mozda iz ovog iskoci njabolje Zvezda do sad...

    Mislim da jedina prava konkurenicja za nas je Cedevita, jer uz svo moje postovanje za Buducnost, ja sam misljenja da je Buducnost onu proslu titulu ukrala, i da i saonim timom Zvezde od prosle godine, imali ogromne probleme, koje je mnoge resio sudija...

    Sto se tice Cedevite, obavili su sjajan prelazni rok, ozbiljna ekipa, trener, uprava, i ovo moze biti njihova godina..

    Ostali su daleko, KKP, Olimpija, Mornar, FMP, ce se boriti za 4 poziciju...
    (sasa the red baron, 7. septembar 2018 15:28)

    # Link komentara

  89. Možda nije najjača, ali će biti najzanimljivija do sada.
    (Šta reći, 7. septembar 2018 15:25)

    # Link komentara

  90. Zvezda ima najdužu klupu.
    (Nisam roBot, 7. septembar 2018 15:23)

    # Link komentara

  91. Ne razumem zasto ste partizan stavili na 4.mesto kad je ispred njih bio Mornar a isto je i sada jaci i kvalitetniji od njih.
    (Objektivno, 07. septembar 2018 15:02)
    I ja se isto pitam kako je moguce da u fudbalu uvek pisete za zvedzu najtrofejniji srpski klub a onda u kosarci za partizan napisete ,,trofejni klub”... sto tu onda ne stavite ,,najtrofejniji”, ceo zivot neki dvostruki arsini.
    (v_K_esspreso, 7. septembar 2018 15:21)

    # Link komentara

  92. Markos
    Ljubi te brat, ajde malo se raspitaj pre nego sto se zaleces ovako i lupas. Mislim pre svega na period i pre dominacije partizana, kada su osvajali fmp, hemofarm, olimpija,... A to sto si ti ostrascen to je tvoj problem. Raspitaj se malo ko je igrao za sve te ekipe tih godina, ne samo u srbiji, vec u svim tim ekipama jadranske lige.
    (Nebitno, 7. septembar 2018 15:18)

    # Link komentara

  93. fk da da malo love od Lš da se prosetamo i kroz EK i Aba
     (kalcokera, 7. septembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  94. Ko prenosi?
    El opet pola Srbije nmz da prati Aba?
     (C i n i k, 7. septembar 2018 15:17)

    # Link komentara

  95. 'Ajmo, 'ajde, Srbi u napad. Moja Zvezda, pa Partizan, pa dalje po slobodnoj volji...
     (P76-ers, 7. septembar 2018 15:15)

    # Link komentara

  96. @Objektivno
    Da bi tebe nervirali objektivni...
    (divac, 7. septembar 2018 15:13)

    # Link komentara

  97. Ali ovaj saljivdzija tito-partija... Pokusaj da bude duhovit ali ne ide...
     (stoler, 7. septembar 2018 15:12)

    # Link komentara

  98. KK Hvala premijeru Laktaši.
     (Boro, 7. septembar 2018 15:05)

    # Link komentara

  99. Ne razumem zasto ste partizan stavili na 4.mesto kad je ispred njih bio Mornar a isto je i sada jaci i kvalitetniji od njih.
    (Objektivno, 7. septembar 2018 15:02)

    # Link komentara

  100. Odakle pare za novih 11 igrača kad ništa nisu prodali?

    Regland,
    perperoglu,
    faje,
    beron ,
    cirbe,
    avodjobi,
    ristić,
    simanić ,
    odzo?
    (limenka, 7. septembar 2018 14:11)

    Лесор у Уникахи, Звезда обезбедила финансијску позитиву од 650 хиљада евра

    Evo ti naslov iz Zurnala,pa razmisli naredni put,pre nego napises.
    A sad da vidimo koga ste vi prodali i za koje pare a doveli ste vec 10-tak igraca ili i oni igraju za kikiriki i semenke?
    (Podsetnik, 7. septembar 2018 15:00)

    # Link komentara

  101. Aba liga ima svoju težinu i svoj kvalitet sve dok ima prohodnost u Evroligu. Mislim da je favorit Budućnost, zato jer imaju najboljeg trenera i na već postojeći tim dodali su nekoliko dobrih stranaca. Zvezda će vjerovatno čekati svoju šansu ovaj trener je mnogo ozbiljniji od Alimpijevića i igra odbranu. Partizan vreba iz sjenke iako objektivno zaostaje kvalitetom za ovima. Cedevita je cirkus vještački klub, džaba im i Lebrona da dovedu neće napraviti ništa.
    (Dilejni, 7. septembar 2018 14:57)

    # Link komentara

  102. Рекох прошле сезоне после финала, да ће пораз Звезде донети добро само...
    Да је Звезда узела и тада титулу, ем би били приморани да још увек гледамо исти тим као и тада, а што је било за ужас, ем би други тимови из Аба још мање запињали са својим напретком.
    Овако,имаћемо неколико јаких тимова, штавише мислим да ће Партизан многима конце помрсити, као и Морнар, а Звезда ће се током сезоне, као и Цедевита и Будућност још појачавати. Будућност нема тим за два јака фронта, Цедевита шлифа за највеће, а Звезда... Хе, хе, хе!!!
     (Ајде@, 7. septembar 2018 14:56)

    # Link komentara

  103. Samo vi potcenjujte Partizan...Nemojte se začuditi ako se gorko prevarite...
     (PBC, 7. septembar 2018 14:53)

    # Link komentara

  104. A o katastrofi od Baskonije od 37 razlike ni rec...?Da je kojim slucajem u pitanju Zvezda bilo bi vest pod oznakom hitno! Inace Zvezda,Buducnost,Cedevita i Mornar u plej-ofu.
     (Kovalski, 7. septembar 2018 14:51)

    # Link komentara

  105. Partizan lagano osvaja.
    (Ja, 07. septembar 2018 14:09)

    Sta osvaja ?!
    F7 ?!
    3 bambija ?!
     (Tito-partija- crno bela armija, 7. septembar 2018 14:50)

    # Link komentara

  106. Raduje stabilizacija Partizana. Nije to trenutno sampionska ekipa ali Partizan na svim nivoima izgleda mnogo bolje i ozbiljnije. Ocekuju se igraci na dvojci i cetvorci tako da ce to biti zanimljivo da se isprati.
     (Creative mind, 7. septembar 2018 14:50)

    # Link komentara

  107. Nebitno
    Ocigledno imas potrebu da kazes kako je tvoj partizan osvajao kad je bilo najteze a ovo sad buranija od lige kad drugi osvajaju.Provaljen si
    (Markos, 7. septembar 2018 14:48)

    # Link komentara

  108. "Možda i najveća prednost Budućnosti je što je zadržala većinu igrača i njima samo dodala ovu četvorku (E. Klark, K. Klarl, Džekson, Kraft)"
    Jel?
    Trojica proslogodisnjih stranaca su otisli. Justin Doellman, Kyle Gibson i Kyle Landry.
    Gordicu i Ivanovicu kada oduzmete gomile slobodnih bacanje ne ostane neka luda statistika. Ostale igrace, ne bih komentarisao.
    (Milan, 7. septembar 2018 14:39)

    # Link komentara

  109. Jedva cekam da krene spektakl!
     (Nikola, 7. septembar 2018 14:38)

    # Link komentara

  110. Reci da ce ova naredna sezona jadranske lige (ili aba lige kako god) biti najjace izdanje ovog takmicenja od njegovog nastanka je u najmanju ruku skandalozno. Ta prica moze da prodje kod klinaca. Pa ja se secam sezona u kojima bi ekipa bila miljima daleko od top 4 a ekipa puca od talenta, takva jedna ekipa bi lagano u danasnjoj konkurenciji izborila top 4. (npr. Slovan sa bracom Dragic, Zadar sa Gecevskim i legendarnim domaćim terenom u Jazinama,...). Nije uopste stvar nekog zala za starim vremenima vec je realno kvalitet lige dosta opao i padace jos. Dovodi se velika kolicina stranaca i to veoma upitnog kvaliteta. Sve u svemu prognoza za sledecu godinu je jasna, Buducnost favorit, moj Partizan bolje da ne komentarisem, tuga, samo ovi iz kluba misle da su se pomerili sa mrtve tačke. Ni Zvezda nije daleko, veliki broj istrosenih igrača, bukvalno prave iste greske od prosle godine. Sportski pozdrav!
    (Nebitno, 7. septembar 2018 14:35)

    # Link komentara

  111. Zvezda ima najboljih 12...U to nema nikakve sumnje. Biducnost ce biti kanta za napucavanje u EL...
     (mairondrake, 7. septembar 2018 14:29)

    # Link komentara

  112. Predvodjena iskusnim plejem Filipom Covicem, Zvezda je prvi favorit za titulu regionalne lige.
     (hiltop, 7. septembar 2018 14:29)

    # Link komentara

  113. Da li sam ja jedini koji ne vidi Sehovica u prvoj petorci..Normalnije je da tu budu Kraft ili Ivanovic..
    (Maxcv, 7. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  114. Buducnost, Cedevita, Zvezda glavni favoriti, Partizan ovo leto radi odlican posao sa mladjim kategorijama i ne treba se zaletati niti po svaku cenu juriti da se uzme Aba jer to u ovom trenutku nije realno pored ove tri ekipe, ali stabilizacija kluba i ulazak na F4 bi bio odlican uspeh.
     (akcidroni, 7. septembar 2018 14:24)

    # Link komentara

  115. ABA Liga - najveće zlo srpske košarke.
    Da nema srpskih timova, ABA Liga bi bila slabija nego naš KLS.
     (scarlxrd, 7. septembar 2018 14:22)

    # Link komentara

  116. Ako je partizan osvoji, a ako je Zvezda osvoji biće nikada slabija liga!
    (sah 88, 7. septembar 2018 14:21)

    # Link komentara

  117. Biće ovo veoma zanimljiva sezona! Imam Arenu samo zbog Aba lige.
     (D.T., 7. septembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  118. Po mom misljenju, bas slaba liga. Zapravo ima samo jedno ime poznato iz evropske kosarke a to je trener Cedevite.
    Ocekujem da u skoroj buducnosti ABA bude razvojna liga gde ce se deca prodavati Zeljku ili u Baskoniju, Zalgiris i tako neke klubove za male pare. A i to je bolje nego da gledamo mediokritete, i cak, strance mediokritete.
    (pera, 7. septembar 2018 14:15)

    # Link komentara

  119. Najpametnija odluka je bila ta da se napravi regionalna liga, jer je to dosta uticalo na kvalitet takmičenja. Bilo bi lepo da to isto urade i sa fudbalom.
     (chema, 7. septembar 2018 14:13)

    # Link komentara

  120. Po mojoj proceni za 4-to mesto borice se Partizan,Mornar i Igokea
     (skywalker-kze, 7. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  121. Imam godina da pamtim WINSTONYUBALIGU...tada se igrala domaća košarka ali NEKI SU NAS NATERALI U ABA...i sada mi je ABA domaća i volim da je gledam...ponekad i u Pioniru,ABA je svidelo se nekom ili ne realnost tržište sa 20 mil ljudi,tržište sa mnogo talenta za košarku i tržište gde se košarka voli!!!Po meni Cedevita favorit br 1 posle nje CZ(FMP)pa Buducnost...za 4 mesto Partizan,Mornar,Olimpija mozda iznenadi i Cibona,bice extra basketa jedva čekam...Edin i Kole su valjda odmorni a i ABA 2 ce biti daleko iznad KLS!!!
    (gremlin, 7. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  122. Odakle pare za novih 11 igrača kad ništa nisu prodali?

    Regland,
    perperoglu,
    faje,
    beron ,
    cirbe,
    avodjobi,
    ristić,
    simanić ,
    odzo?
    (limenka, 7. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  123. Buducnost,Zvezda i Cedevita prva tri mesta pa onda velikaaaaaa rupa pa borba za 4 mesto Mornar,Partizan,Fmp,Olimpija.
     (Blue Moon 1099, 7. septembar 2018 14:11)

    # Link komentara

  124. Zvezda vs Cedevita ina da bude haos.. Stvarno nikad jaca ABA liga i kvalitet igraca.. Buducnost tesko da ce da isprati sobzirom na EL.. Mornar ce biti ekipa koja ce da bude 4-ta.. Ostatak lige u rangu druge lige
    (Pazi pazi Zvezda gazi, 7. septembar 2018 14:10)

    # Link komentara

  125. Nikad jaca slazem se... neka je uzme kkp a czv neka uzme eurokup, pa dogodine u paketu da se vrate gde i pripadaju.
    (Corleone, 7. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  126. Partizan lagano osvaja.
     (Ja, 7. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  127. Neka igre počnu
     (Uki, 7. septembar 2018 14:09)

    # Link komentara

  128. E nadam se da će Cedevita da osvoji i da će Hrvati da imaju predstavnika u Evroligi a Srbija ne, samo da ovi sa vrha vide kako su uspeli da unište srpsku košarku.
     (Bojler, 7. septembar 2018 14:08)

    # Link komentara

  129. NAPRED PARTIZAN!
     (Strudla, 7. septembar 2018 14:08)

    # Link komentara

  130. Zašto Bosna nema bar 4 predstavnika u ovoj ABA ligi?Nisam u toku?
    (Jaran, 7. septembar 2018 14:07)

    # Link komentara

  131. Ostajem pri stavu da prostori bivše YU kao sila u ovom sportu treba da imaju bar 2 predstavnika u evroligi,..
    (it’s my life, 7. septembar 2018 14:05)

    # Link komentara