1. A u Humskoj muk...
    (Gramatik, 10. avgust 2018 12:23)

    # Link komentara

  2. @пљус киша
    а пешић је као неки играч?
     (веверица, 10. avgust 2018 10:49)

    # Link komentara

  3. Dobrodosao Kafucino .
     (betonligor, 10. avgust 2018 06:04)

    # Link komentara

  4. Jos jedan izdanak cuvene zvezdine omladinske skole...
    (dr. Haos, 9. avgust 2018 23:24)

    # Link komentara

  5. I kako nema nijedna kombinacija Savicu iz korne? Iz Korne se skoro u svim ligama i utakmica skoro daje barem jedan gol po utakamici. Alo bre Savice sem Arsenalu nijednu sancu.
    (LM, 9. avgust 2018 23:23)

    # Link komentara

  6. Ma ne znam kako igraci poput Simica lete na terenu a svi ostali koce njih. Mozda oval and sto treba sad da bude pojacanje se uklopi u smisao da lete na terenu.
    (LM, 9. avgust 2018 23:18)

    # Link komentara

  7. Imali ste Slobu na vlasti, Imali Mirka Marjanovica, Imate Ivicu Dacica, Bajatovica sto ne dovedoste Gazprom.Ali znaju ljudi ko je magnet. 
    Ko vama uplatio novac i skinuo zabranu za evro.kupove..U bankarstvu postoje sumnjiva i nenaplativa potrazivanja.I sve zavisi od pregovaraca
    (Autolakirer, 09. avgust 2018 19:03)
    da ..znaju ...pa su zato sponzori salkeu a ne bajernu ... ajde cuti i ne mesaj se u politiku
     (nenad, 9. avgust 2018 22:26)

    # Link komentara

  8. Fofana je igrao za Sirak koga je Partizan izbacio.
     (maxy, 9. avgust 2018 22:25)

    # Link komentara

  9. Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду. 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aco, 9. avgust 2018 16:43) 

    Misliš na B tim Arsenala?
    (pera petlić, 09. avgust 2018 17:51)

    Misli na isti onaj tim Arsenala koji je odvalio i Bate i Kelna sa po 4 komada u mrezi, nek je i D tim...
     (fancy, 9. avgust 2018 22:02)

    # Link komentara

  10. Dobrodošao, šampione! On će biti pravo pojačanje, odnosno, pravi?e razliku na terenu! Nadam se da uprava nije zakasnila i da ćemo pobijediti Trnavu!
     (Mladen cg, 9. avgust 2018 21:52)

    # Link komentara

  11. Ja rekoh dobićemo...i sad naravno ovi su slabi...pa smo zato dobili...nije rođaci nego je lakše igrati protiv timova koji žele da igraju fudbal...odmah je i gledljiva utakmica...vdi se tu da ima "štofa"...
    a za vikend Zemun, ima da uživamo u čarima naših sudija, pa ležanje, valjanje... ako se u našoj "super ligi" aktivno odigra 45 min od 90 pa to je vrh utakmica...šta bih dao da se igra barem liga sa ovim našim nekadašnjim prijateljima iz SFR, a da ne moram Mrakića i ekipu
     (who the f..k are you, 9. avgust 2018 21:45)

    # Link komentara

  12. To onaj lik sto ih ostavio bez Evrope pre 2 godine ahahahahaah 
    (Dušan Duks, 09. avgust 2018 14:46) 

    Mislis kao vas Fofana?
    (očigledno, 09. avgust 2018 15:07)

    Mi smo Fofanin klub izbacili, ne pravi se pametan.
     (Cxevu, 9. avgust 2018 21:44)

    # Link komentara

  13. Tvoj tim ni na History chanelu nije.Ozbiljan kanal ne postavlha epizodiste
    (marinkova bara, 09. avgust 2018 18:55)

    ko mi kaze, deset godina niste videli Evropu , ako smo mi epizodisti sta ste tek onda vi ?!
     (VECITI SMAJLIC, 9. avgust 2018 21:38)

    # Link komentara

  14. 2 гола на 20 утакмица, баш је капитално појачање!? Волео бих да грешим али овај је чист промашај!
    (Горан, 9. avgust 2018 21:22)

    # Link komentara

  15. SVI PIJU ČAJ, SAMO DŽONATAN KAFU!
    (Mikula, 9. avgust 2018 20:44)

    # Link komentara

  16. A sta bi sa onom cuvenom Terzinom izjavom kada je dolazio na celo Zvezde da ce graditi tim za buducnost i da ce zvezdini klinci biti prioritet.Ispade da su prioritet samo kada treba da se prodaju.A ovamo dovode nekog raspalog "napadaca" koji je dao citava 2 gola na 20 utakmica a u Bordou srecni sto su uspeli nekom da ga uvale pa makar i na pozajmicu samo da se ratosiljaju barem njegove plate.A Zvezda bogataaaa pa joj nije problem da pored,po Terzinim recima 30 milki duga a realnih duplo vise,da i tu sicu od 700 iljada jevra.Ne placa to Terza iz svog dzepa.
    (boxy, 9. avgust 2018 20:43)

    # Link komentara

  17. Po meni vodeci ljudi Zvezde su se izgubili.I Terzic,i Mrkela i Milojevic. Alo jel moguce da sada kada nema spica uopste,Joveljic nije ni na klupu,pametan Adzic sto je otisao.Kome da bude rezerva,gorima od sebe...
     (BOSS, 9. avgust 2018 20:42)

    # Link komentara

  18. Ja bih voleo da su u pravu ovi što mi daju minuse, ali ono što sam video protiv Trnave, ne daje nikakvu nadu. Ništa od Evrope, nazad u blato srpske lige...
     (Toma, 9. avgust 2018 20:41)

    # Link komentara

  19. Ок, лепо. Ваљда ови из управе знају шта раде. Мени ово мирише да ће Радоњић бити продат.
     (Виоп, 9. avgust 2018 20:05)

    # Link komentara

  20. samo bahato

    igra ti partizan a ti visiš ovde?
     (nosi fenjer,navija za fener, 9. avgust 2018 20:03)

    # Link komentara

  21. Ovome plata 700.000 eura narodnih para a ti sirotinjo...a ti si vec naviknuta. Decu, naravo, jos uvek lecimo SMS porukama. Ziveli!
    (Samo bahato, 9. avgust 2018 19:56)

    # Link komentara

  22. I ja bih voleo da se ponovi Cirih 1990.Samo tada su Grashopers razbili Robi,Stosic,Pancev i Radinovic.Bojim se da tako dobre igrace sada nemamo.
    (bocko, 9. avgust 2018 19:51)

    # Link komentara

  23. @toma
    suma je igrao za slovan iz bratislave i to my je bio vrhunac karijere a cafu je igrao za ludogorets u ligi sampiona dao gol arsenalu i imao asistenciju i asist protiv bazela isto u ls igrao vanserijski i vrlo je dokzan igrac vredeo 10 mil vlasnik ludogoretsa odbio za njega 8 mil a u bordou kad je dosao posle prvog meca otisao sa malcomom koji je sad presao u barsu u nocni klub i oni su ga poslali u drugi tim i zbog toga nine mogao da nadje zajednicki jezik sa celnicima i trenerima bordoa
     (moonwalker, 9. avgust 2018 19:48)

    # Link komentara

  24. @andjeo_Zemun brate za Pavkova mi najzalije decko je klasicna 9 nisu mu dali sansu jer mislim da ga treba istrpeti kako sto kazes Pesica su bas trpeli... Iskreno zasluzio je Pavkov vise prostora...
     (Mad4Red, 9. avgust 2018 19:39)

    # Link komentara

  25. Potezi očajnika. Potezi kockara koji pokušava da se vadi. Kupovina za mazanje očiju, na nivou čuvenog Sume. Nešto se dešava, ovo kao da nisu isti ljudi od prošle godine!? A taman sam mislio da ćemo da zaličimo na nekadašnji klub...
     (Toma, 9. avgust 2018 19:35)

    # Link komentara

  26. @pera petlic
    Мислим на Жируа, Волкота, Вилешера...
     (aco, 9. avgust 2018 19:20)

    # Link komentara

  27. @VECITI SMAJLIC bila je i vidim da ti je poznata epizoda jer si je gledao,neku drugu epizodu u kojoj bi glavna uloga bio tvoj tim nikada neces gledati......NIKADA
    (ozz, 9. avgust 2018 19:17)

    # Link komentara

  28. Надам се да у Звезди знају шта раде! Овај може да буде крило, центарфор сигурно не! Герд Милер је био његове величине али један је Герд Милер! Уосталом Звезда има три права центарфора у ствари четири ако Павкова сачувају до краја квалификација! Према Павкову је можда, ма шта можда већ сигурно направљена велика неправда јер му права шанса није ни дата! Шта је све Пешић, поред свих датих голова, промашио прошле сезоне је за причу! А Павков у Радничком (без икакве намере да их потценим, али њихов и Звеѕдин нападачки део не могу се поредити) и био први стрелац лиге, каква год да је та лига! И сад ће га продати за бедну суму и шта ако га тај клуб касније препрода за много већу суму (не мислим на оног из ФКП већ на лову, паре), што није немогуће, Звеѕди ће остати отпатци од неког бедног процента! А ту је и потпуно нерешена ситуација са Јовељићем који мирише исто на неку лаку продају без дате шансе да заиста заигра! Ако изоставимо Рикардиња (ни он није добио праву шансу, сетите се почетака Леонарда у ФКП, али на срећу имали су слуха за њега) управа је вукла добре потезе по том питању, и са великим задовољством ћу се извинити за мој скептицизам у вези Кафуа, а то ми пада на памет јер је Бен дошао без велике помпе и оправдао је поверење! Дај боже да и са овим тако испадне! П.С. бојим се да спортски новинари раде ружне ствари кад после 2-3 утакмице неког прогласе за пропалу инвестицију а "навијачи" то прихвате и неком униште каријеру на правди бога и не пече их савест ни мало!
    (анђео Земун, 9. avgust 2018 19:14)

    # Link komentara

  29. Opa, ovi osvajaju Ligu sampiona!
     (AV,av,av, 9. avgust 2018 19:10)

    # Link komentara

  30. uopšte nije pojačanje, pojačanje bi bio špic, ovaj je isti kao onaj baksuz što sad glumi centarfora
     (aha, 9. avgust 2018 19:09)

    # Link komentara

  31. Ultracop ga plaća.
     (nik sloter, 9. avgust 2018 19:08)

    # Link komentara

  32. @A nama Ivica i Vazira doveli Zakarica iz Zeljeznicara!! Bruka i sramota,ponizavaju klub,bojkot dok ne odu!! 
    (Admiral, 9. avgust 2018 17:12) 


    Ma nije valjda? Zvezda svake godine da ne trepne ima na tacni 8 miliona od drzave I Gazproma,Partizan dobija sipak...Zvezdi na 1 vracen oprastaju 5,5 miliona,poreski dug nestaje preko noci dok Partizan dugove vraca sa kamatom...Izvadi lovu druze pa pametuj,u ovom odnosu snaga drugo mesto je realnost,samo nekim cudom mozemo uzeti tiulu,ne znam sta ti nije jasno.
    (Strasne stvari, 09. avgust 2018 

    Imali ste Slobu na vlasti, Imali Mirka Marjanovica, Imate Ivicu Dacica, Bajatovica sto ne dovedoste Gazprom.Ali znaju ljudi ko je magnet.
    Ko vama uplatio novac i skinuo zabranu za evro.kupove..U bankarstvu postoje sumnjiva i nenaplativa potrazivanja.I sve zavisi od pregovaraca
     (Autolakirer, 9. avgust 2018 19:03)

    # Link komentara

  33. jel to skoro bila ta epizoda na Historiju?
    (VECITI SMAJLIC, 09. avgust 2018 18:30)

    mani se ti "historije" i Zvezde prvaka Evrope i Sveta nego POGLEDAJ SADASNJOST TVOG PATLIDZANSKOG KLUBA
     (A SAD ADIO, 9. avgust 2018 19:00)

    # Link komentara

  34. hmmmmm...zasto smo prodali Boacija za 4.5 miliona koji je u 49 utakmica dao 39 golova za Zvezdu da bi doveli ovog za 4 miliona a covek u Bordou u 19 utakmica dao 2 gola ???????
     (lud zbunjenog, 9. avgust 2018 18:57)

    # Link komentara

  35. Preozbiljan igrac za nase uslove.Ovakva pojačanja smo ranije mogli da sanjamo.Dopada mi se sto u timu imamo više igrača koji su odlični tehničari.Kafu,Ebisilio,Krsticic,Simic,Meleg,Jevtovic svi su odlicni sa loptom i svi imaju odlican pas.Bena izuzimam iz ove price jer je ozbiljna prevara od igraca,totalno beskoristan i Radonjica koji je prodat i nije vise nas igrač.E sad koliko imamo dobru sredinu terena i krilne pozicije toliko smo i tanki u napadu i odbrani.Degenek je los igrac a Savic moze da bude dobar samo ako je u paru sa dobrim igracem.Prosle godine se slepao uz Lataleka i to je bilo dobro,ali sa Degenekom ce i njegove mane doci do izražaja.Bekovi solidni mada Rodic malo treba da se spusti na zemlju.Prosle sezone je bio jedan od najboljih a ove bled i nikakav za sad.Napad je posebna prica.Svi su kukali za Stojiljkovićem,sada svi kukaju sto je došao.Znači ili ga cekas ili ne,nema tu kuknjave.Nismo mi Real pa da imamo Benzemu na klupi.Izabrali su Stojiljkovića i sad mora da se ceka da proigra.Ne moze posle dve utakmice kuknjava dovodi novog itd.Ne ide to tako,a narucito kad ti neko pozajmi igraca kao sto je Braga nama onda se i ocekuje da on i igra,to je deo ugovora.Niko ne daje igrače da sede na klupi,jer to mogu i u svom timu.
    (Grizlor, 9. avgust 2018 18:56)

    # Link komentara

  36. nekada protiv Grashopersa smo igrali nereseno kod kuce pobedili.u Cirihu i.onda se sve zna kako je bilo kasnije 
    (marinkova bara, 09. avgust 2018 17:56) 

    jel to skoro bila ta epizoda na Historiju?
    (VECITI SMAJLIC, 09. avgust 2018 18:30)

    Tvoj tim ni na History chanelu nije.Ozbiljan kanal ne postavlha epizodiste
     (marinkova bara, 9. avgust 2018 18:55)

    # Link komentara

  37. [link]

    Pazite gol Kafua...
    (chat: nick:, 9. avgust 2018 18:54)

    # Link komentara

  38. @Nikola Upravo si izneo sve cega svako treba da budd svestan. Instant uspeh je moguc, ali bolje je ici kroz faze i pripremati se za najvecu scenu.
     (Vladimir, 9. avgust 2018 18:53)

    # Link komentara

  39. Kasno
     (Strucnjak, 9. avgust 2018 18:49)

    # Link komentara

  40. Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aco, 9. avgust 2018 16:43)

    Misliš na B tim Arsenala?
    (pera petlić, 9. avgust 2018 17:51)

    Ne, misli na u19 tim Arsenala.
    (Jovke, 9. avgust 2018 18:42)

    # Link komentara

  41. Ако оманемо ЛШ или још горе и ЛЕ џаба појачања. За сада нам читава сезона стаје у наредне 3 евроутакмице. Већ сам раније тврдио да је танка та линија од проласка и елиминације (кад се сјетим Краснодара и двомеча, проласка у групну фазу, проласка групе - а могли смо све то да не видимо). Без обзира на све, види се огроман труд свих у клубу за успјехом, с обзиром да све утакмице гледам са стадиона види се и осјети велика подршка навијача). Једино ми сметају поједини "паметњаковићи" и овдје и на трибинама који би све то боље радили и од спортског сектора, тренера, играча.... Само "кењају", не знају ни подршку да пруже играчима када их не иде, када промаше шансу.....
     (делија нс, 9. avgust 2018 18:35)

    # Link komentara

  42.  nekada protiv Grashopersa smo igrali nereseno kod kuce pobedili.u Cirihu i.onda se sve zna kako je bilo kasnije
    (marinkova bara, 09. avgust 2018 17:56)

    jel to skoro bila ta epizoda na Historiju?
     (VECITI SMAJLIC, 9. avgust 2018 18:30)

    # Link komentara

  43. Neki ce reci kasno,jer ne moze da igra protiv Tranave.Zvezda je bolja od Trnave i verujem da ce je proci.A i da ne prodje vazno je da onda igra u plej ofu za LE,a tamo i sa njim i bez njega smo favoriti.Koliko god zelim da Zvezda udje u LS toliko i ne zelim.Novac je tu,ali...tesko mi da mozemo da pariramo ovim najacima.Ne bi zeleo da nas neko odvaljuje tamo,sto je realno.Treba ici postepeno,a LE je za sad Zvezdina mera.Napraviti kontinutet tu,polako skupljati bodove,podizati cenu igracima i onda kroz par godina da mozemo iole ravnopravno odigrati sa najvecima.Nije Zvezda preko noci propala,ne moze ni preko noci da se vrati.Za sve treba vremena.
    (Nikola, 9. avgust 2018 18:30)

    # Link komentara

  44. FKP je doveo Nikolića (transfer) plus plata , Rikarda , Lola , Zakaric , Rumun , Valijante . . . , Pantic pozajmica ,
    Iz prošle sezone Suma , Ozegovic, Tosic, Mustafa, štoper 3.Turska, Antonov, Ivanovic, Urosevic, Solomon, Vukalko, Pantic pozajmica , Zdjelar , Miletic štoper,
    Nekog sam zaboravio sigurno.
    Preskup tim za 2 . mesto, ne znam samo što kukaju kupili su možda sve ukupno za 2 godine 2 ili 3 igrača manje . Prodali su takođe manje .
     (navijač, 9. avgust 2018 18:29)

    # Link komentara

  45. Nevidjen bezobrazluk drzave Srbije koja groznicavo kupuje igrace Zvezdi,a sa druge strane pogledajte bolnice i skole u kakvom su stanju????
    (Bojan, 9. avgust 2018 18:28)

    # Link komentara

  46. Opaaaa,Vučko odrešio kesu,alal vera!
    (Mule Satavi, 9. avgust 2018 18:26)

    # Link komentara

  47. Da li ste za Cafu grobari ??! 
    (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 09. avgust 2018 17:04) 

    Па због овог трансфера ти сутра нећеш ни имати за Кафу....ај што ти нећеш, баш ме брига, сам си изабрао очигледно...али нећемо ни ми који нисмо били сагласни са овим(а)...зна се којима....
    (спортски уметник, 09. avgust 2018 17:16)

    Mi za Cafu nemamo od kako je Sumica plaćen 1.85 miliona eura i mesečno mu ide plata od 60.000 eura idi pitaj Milivoja Ćirkovića ...
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 9. avgust 2018 18:26)

    # Link komentara

  48. mi ovima nebi dali gol bez visokog i snaznog centarfora.nemogu shvatiti,da se prodao pavkov koji je bio jedini koji moze snagom i visinom,da izdrzi duel.stoilkovic nizak nije dobio niti jedan duel.a zadnja 2 igraca odbrane salju svaku loptu golmanu koji napucava lopte napamet.tako predajemo svaku loptu slovacima.lopta mora ici prema sredini ili krilu nikako svaka lopta ide golmanu onda tu nepostoji igra vec duvanje golmana svaku loptu napred gde nemamo centarfora pa je svaka lopta njihova.bili smo totalno bezopasni
    (slaviša šmigič, 9. avgust 2018 17:58) # Link komentara

    Bili smo bezopasni,jer ni jednu loptu kroz sredinu nismo provukli kako treba. Masa pogresnih pasova, vezisti bez ideje i kvaliteta da prodju. Simic je vise pokazao u 15 minuta nego svi ostali.
    Zapeli za centarfora kao da se npr Stojiljkovic ispromasivao, a imao je 3 dodira sa loptom.
    (Slobo, 9. avgust 2018 18:22)

    # Link komentara

  49. @ Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду. 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aco, 9. avgust 2018 16:43) 

    Misliš na B tim Arsenala?
    (pera petlić, 09. avgust 2018 17:51)

    Ne,misli na C tim Arsenala,petlice
     (Admiral, 9. avgust 2018 18:21)

    # Link komentara

  50. ovaj doveden za nasu trulu ligu izgleda koju mozemo da osvojimo potpisujem sa drugim timom jer smo za dve klase bolji i od groblja i ostale boranije...bojim se da je kasno ovaj dosao za evropu....
     (Bojan, 9. avgust 2018 18:14)

    # Link komentara

  51. Dobro ce vam doci za Dinamo iz Vranja
    (Legenda, 9. avgust 2018 17:06

    Nema potrebe za Dinamo,njega smo dobili i bez njega,kao što ćemo i sve ostale u našoj ligi.Vidite vi ovog Zekarića,da li će pomoći da se osvoji bod sa Surdulicom ili pobede Lučani i nekako izbori taj plej of,da ne ostanete u plej aut.Kafu će igrati u Evropi sa Zvezdom,kako okreneš,samo je pitanje da li LŠ ili LE,jer i ako ne prođe Trnavu,igraće protiv Olimpije ili Helsinkija a to bi verovatno i vi prošli takve ekipe a mi i sa drugim timom.
    (Objašnjenje, 9. avgust 2018 18:14)

    # Link komentara

  52. Dosao ali izgleda za domacu upotebu...preko Trnave tesko..
    (kole, 9. avgust 2018 15:53)

    Još da si pročitao tekst, video bi da ne može biti prijavljen za utakmicu u Trnavi... ali ko će toliko da čita?
    (zvezdaš, 9. avgust 2018 17:32)

    Em što ne čita, očigledno i ne prati UEFA takmičenja. Rođače, i ako ispadnemo od Trnave IGRAMO plejof za LE protiv pobednika dvomeča Olimpija-HJK. Ali šta vredi Jugoslovenima objašnjavati? Komšijska krava im je oduvej trn u oku.
    (Sofronije, 9. avgust 2018 18:13)

    # Link komentara

  53. Povratak u blato. Godinu dana smo živnuli i dobili priliku da se isčupamo, ali izgleda da nam nije suđeno. Ostaje nam zamajavanje saopštenjima oko sudija, penala, pravde, nepravde... Ovo nisu klubovi, ovo su protočnih bojleri i mašine za pranje. Kupovina na nivou Sume.
     (Toma, 9. avgust 2018 18:11)

    # Link komentara

  54. ovaj moze da nam igra tek od sledece runde a mi moramo da prodjemo do tad Trnavu sa crnim Milicem ili Stoiljkovicem u napadu....ccccc
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (UGASEN JNA, 9. avgust 2018 17:18

    Dečko,ovaj Kafu i nije špic,već bočni napadač ili bočni vezni,kako ko na to gleda ali je ekstremno brz i dobar dribler.Sa Radonjićem u tandemu,ne znam da li bi neko mogao da ih zaustavi.Za Milića se ne brini,momak je povređen i neće biti u sastavu neko vreme,iako je jako zahvalan igrač dok je Stojiljković odličan i jedan od naših najboljih špiceva ali je imao peh da se povredi pre početka sezone i sada juri formu i ne igra kako bi mogao i kako zna.Za njega ne brinite,nadavaće se golova,samo da uđe u kolosek.
    (Objašnjenje, 9. avgust 2018 18:08)

    # Link komentara

  55. Odlicno prava zamena za Kangu, ako ne i bolji, joa samo da nadjemo zamenu za Ricmonda.
     (Dr. Haus, 9. avgust 2018 18:01)

    # Link komentara

  56. Bankomat 0-24
     (bachi, 9. avgust 2018 17:59)

    # Link komentara

  57. mi ovima nebi dali gol bez visokog i snaznog centarfora.nemogu shvatiti,da se prodao pavkov koji je bio jedini koji moze snagom i visinom,da izdrzi duel.stoilkovic nizak nije dobio niti jedan duel.a zadnja 2 igraca odbrane salju svaku loptu golmanu koji napucava lopte napamet.tako predajemo svaku loptu slovacima.lopta mora ici prema sredini ili krilu nikako svaka lopta ide golmanu onda tu nepostoji igra vec duvanje golmana svaku loptu napred gde nemamo centarfora pa je svaka lopta njihova.bili smo totalno bezopasni
    (slaviša šmigič, 9. avgust 2018 17:58)

    # Link komentara

  58. I nekada protiv Grashopersa smo igrali nereseno kod kuce pobedili.u Cirihu i.onda se sve zna kako je bilo kasnije
     (marinkova bara, 9. avgust 2018 17:56)

    # Link komentara

  59. Неће Звезду нико "раставити" на ситне комаде као што су Динама понижавали у ЛШ. Звезда се боље сналази као аутсајдер и против фаворита игра одлично. Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду.
    (aco, 09. avgust 2018 16:43)

    Rođače, to nije ni drugi tim Arsenala bio.
     (Pli, 9. avgust 2018 17:52)

    # Link komentara

  60. Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду.
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (aco, 9. avgust 2018 16:43)

    Misliš na B tim Arsenala?
    (pera petlić, 9. avgust 2018 17:51)

    # Link komentara

  61. Kao sto je zvezda barsa tako je i kafa pojacanje, godinu dana greje klupu u francuskoj...
     (Nesa, 9. avgust 2018 17:50)

    # Link komentara

  62. Za kvalifikacije za Ligu Evrope je odličan. Šteta što ćemo ispasti hehe
     (Pli, 9. avgust 2018 17:47)

    # Link komentara

  63. bravo ,sad smo kompletni za krusevac,ove godine cemo uzeti 3 boda napretku
     (gacmann, 9. avgust 2018 17:40)

    # Link komentara

  64. Па због овог трансфера ти сутра нећеш ни имати за Кафу....ај што ти нећеш, баш ме брига, сам си изабрао очигледно...али нећемо ни ми који нисмо били сагласни са овим(а)...зна се којима....
    (спортски уметник, 9. avgust 2018 17:16)

    Umetniče, "ovi" su tu bili i kad ste dali neviđenu SUMU za jednog fudbalera, tad niste pominjali lečenje SMS-om, vrtiće i penzionere.
    (zvezdaš, 9. avgust 2018 17:38)

    # Link komentara

  65. igor: e neka si nam reko!! Jel ti lakše sada?!
     (SAŠA FRANKFURT, 9. avgust 2018 17:37)

    # Link komentara

  66.  

    Je l si sam smislio foru ili ti je neko pomogao?
    (Lega gazi limenke, 09. avgust 2018 16:43)

    Wow, kako dobra fora
     (zasto nemas mozak, 9. avgust 2018 17:33)

    # Link komentara

  67. спортски уметник, 9. avgust 2018 17:16
    uh uh uh, mica moja nekafenisana. Ajde bre batali se patetike nego radi, ko god radi i bori se ima bar za hranu i koliko toliko za zivot. Vidis kako imas za internet, nece nista da padne samo sa neba.
    (anica, 9. avgust 2018 17:33)

    # Link komentara

  68. 700000 samo za platu? 
    Samo sipaj... 
    Pašće i taj vaš jednog dana... 
    (zvezdarac, 9. avgust 2018 16:24) 

    Nas...mislis na ONOGA sto mu se celo JSD zahvaljuje minimum jednom mesecno?!
     (zasto nemas mozak, 9. avgust 2018 17:32)

    # Link komentara

  69. Dosao ali izgleda za domacu upotebu...preko Trnave tesko..
    (kole, 9. avgust 2018 15:53)

    Još da si pročitao tekst, video bi da ne može biti prijavljen za utakmicu u Trnavi... ali ko će toliko da čita?
    (zvezdaš, 9. avgust 2018 17:32)

    # Link komentara

  70. Biće solidan za Ligu Evrope
     (Okco, 9. avgust 2018 17:31)

    # Link komentara

  71. Da li ste za Cafu grobari ??! 
    (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 09. avgust 2018 17:04) 

    Па због овог трансфера ти сутра нећеш ни имати за Кафу....ај што ти нећеш, баш ме брига, сам си изабрао очигледно...али нећемо ни ми који нисмо били сагласни са овим(а)...зна се којима....
    (спортски уметник, 09. avgust 2018 17:16)

    Umetnice mi za kafu nemamo.jos od kada je neko platio za Sumu od kada je neko platio da se odblokira vase ucesce u evro kupovima.Vazura rece da cete na rezervnu varijantu finansiranja kada ispadnete iz evro takmicenja
    Bas me interesuje kija je to rezervna varijanta
     (marinkova bara, 9. avgust 2018 17:31)

    # Link komentara

  72.  gola na 20 utakmica??!! Ubice Zvezdinu filijalu Surdulicu.
    (VECITI SMAJLIC, 09. avgust 2018 16:17)

    Neko ubija Surdulicu, a nekog ubija Surdulica...
     (MomaSRB, 9. avgust 2018 17:30)

    # Link komentara

  73. 700.000plata bez bonusa, plus 500.000 pozajmica, za te pare mora da da bar 25 golova u nasoj seoskoj ligi...
    (Bard Živa, 09. avgust 2018 16:55)

    Pozajmica 0 dinara.
    Kompleks level pro
     (zasto nemas mozak, 9. avgust 2018 17:30)

    # Link komentara

  74. @A nama Ivica i Vazira doveli Zakarica iz Zeljeznicara!! Bruka i sramota,ponizavaju klub,bojkot dok ne odu!!
    (Admiral, 9. avgust 2018 17:12)


    Ma nije valjda? Zvezda svake godine da ne trepne ima na tacni 8 miliona od drzave I Gazproma,Partizan dobija sipak...Zvezdi na 1 vracen oprastaju 5,5 miliona,poreski dug nestaje preko noci dok Partizan dugove vraca sa kamatom...Izvadi lovu druze pa pametuj,u ovom odnosu snaga drugo mesto je realnost,samo nekim cudom mozemo uzeti tiulu,ne znam sta ti nije jasno.
    (Strasne stvari, 9. avgust 2018 17:29)

    # Link komentara

  75. Па због овог трансфера ти сутра нећеш ни имати за Кафу....ај што ти нећеш, баш ме брига, сам си изабрао очигледно...али нећемо ни ми који нисмо били сагласни са овим(а)...зна се којима....
    (спортски уметник, 09. avgust 2018 17:16)

    "Hvala premijeru i Vladi RS...."
     (zasto nemas mozak, 9. avgust 2018 17:28)

    # Link komentara

  76. To onaj lik sto ih ostavio bez Evrope pre 2 godine ahahahahaah
    (Dušan Duks, 09. avgust 2018 14:46)

    Zanimljivo. Tvoj "smeh" počinje sa "a", tako da se čita ah-ah-ah... i biće ah-ah kad vas oderemo.

    Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 09. avgust 2018 14:49)

    Neko čeka nekoga dve godine da "proradi", možemo i mi sebi da dozvolimo taj luksuz do kraja sezone, ipak je na pozajmici.
    (zvezdaš, 9. avgust 2018 17:28)

    # Link komentara

  77. Ma ljudi moji igramo bez klasičnog napadača. Jer se pokazalo da je najbolje za Zvezdu da igra bez sidraša, jer pogledajte Liverpul nema sidraša nego špica igra Firmino. Tako i kod nas levo Radonja, desno Kafu, špic Ben i iza njih Ebisilio. Leđa im čuvaju Krstičić i Jovičić i bombonica.
     (brat Putin, 9. avgust 2018 17:21)

    # Link komentara

  78. ovaj moze da nam igra tek od sledece runde a mi moramo da prodjemo do tad Trnavu sa crnim Milicem ili Stoiljkovicem u napadu....ccccc
     (UGASEN JNA, 9. avgust 2018 17:18)

    # Link komentara

  79. Da li ste za Cafu grobari ??!
    (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 09. avgust 2018 17:04)

    Па због овог трансфера ти сутра нећеш ни имати за Кафу....ај што ти нећеш, баш ме брига, сам си изабрао очигледно...али нећемо ни ми који нисмо били сагласни са овим(а)...зна се којима....
     (спортски уметник, 9. avgust 2018 17:16)

    # Link komentara

  80. O Radonjića ni slovo. Dal' je do novina ili do igraca
    (Pedja, 9. avgust 2018 17:15)

    # Link komentara

  81. @ игор - Е па и нама не недостаје мотива јер и ми желимо да играмо ту лигу шампиона! А квалитет свака екипа треба да докаже на терену... ☝
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 9. avgust 2018 17:12)

    # Link komentara

  82. A nama Ivica i Vazira doveli Zakarica iz Zeljeznicara!! Bruka i sramota,ponizavaju klub,bojkot dok ne odu!!
     (Admiral, 9. avgust 2018 17:12)

    # Link komentara

  83. Mislio sam da je Kafu u penziji
     (Ovaj zaradjuje 80 000 evra mesecno,au, 9. avgust 2018 17:09)

    # Link komentara

  84. Mislim da je ovo bacen novac! Em nije profil igraca koji nam treba em kasno dolazi... ako ispadnemo od trnave ostaje nada za ligu evrope al opet, coveku je plata skoro milion..
     (Otac Makarije, 9. avgust 2018 17:09)

    # Link komentara

  85. Dobro ce vam doci za Dinamo iz Vranja
    (Legenda, 9. avgust 2018 17:06)

    # Link komentara

  86. to ce vidimo tek. ako mu tolika plata ne znaci da je kapitalac
     (bg, 9. avgust 2018 17:06)

    # Link komentara

  87. Da li ste za Cafu grobari ??!
     (Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!, 9. avgust 2018 17:04)

    # Link komentara

  88. Dogodine ga otkupiti za ta 4 miliona, a one tamo ga prodati za 14 miliona ...
    p.s. Pozvati Mamića na večeru da objasni kako ...
     (Krstajić sa e2 na e4, 9. avgust 2018 16:56)

    # Link komentara

  89. 700.000plata bez bonusa, plus 500.000 pozajmica, za te pare mora da da bar 25 golova u nasoj seoskoj ligi...
     (Bard Živa, 9. avgust 2018 16:55)

    # Link komentara

  90. Ovo je dr Terza video od legende iz KK...winwin kombinacija...ako odigra dobro, super svi srećni kod komšija...ako ipak bude loš , vrati se nazad u Francusku i klub uštedeo 4 miliona EUR...
     (ludilo kombinacije, 9. avgust 2018 16:53)

    # Link komentara

  91. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 09. avgust 2018 14:49)

    kad si već upoznat sa statistikom igraca kazi nam koliko je golova dao Pešić, Boaci pre zvezde. Djurdjevic, Leonardo pre partizana pa nam na osnovu te statistike kazi dal su rasni ili ne
     (ivan, 9. avgust 2018 16:50)

    # Link komentara

  92. Evo ne budem ljen pa izguglam statistiku za cijelu karijeru, 623 minuta je odigrao za Bordo u prvoj ligi i nije visok 175 nego 173 cm. Nadam se da ce se snaci brzo i pomoci timu vec za par sedmica.. [link]/
     (nolov, 9. avgust 2018 16:46)

    # Link komentara

  93. @igor
    Неће Звезду нико "раставити" на ситне комаде као што су Динама понижавали у ЛШ. Звезда се боље сналази као аутсајдер и против фаворита игра одлично. Ни Арсенал не пробија лако Звездину одбрану кад је у гарду.
     (aco, 9. avgust 2018 16:43)

    # Link komentara

  94. 700000 samo za platu?
    Samo sipaj...
    Pašće i taj vaš jednog dana...
    (zvezdarac, 9. avgust 2018 16:24)

    А, Сумах и Ђукела из Штитара колико беху?
    (Мифо, 9. avgust 2018 16:43)

    # Link komentara

  95. Molim sve delije da se hitno jave ju Zavid za transfuziju. Hitno su potrebne velike količine krvi. Primećeno je da je naglo povećan broj ljudi u crno belom drsu kako zbog jake depresije , kupuje konopce i luta po sumi.
    (doktor, 09. avgust 2018 15:08)

    Je l si sam smislio foru ili ti je neko pomogao?
     (Lega gazi limenke, 9. avgust 2018 16:43)

    # Link komentara

  96. trnava tamo dobija ili 0-0.zvezda ce zavrsiti u vrh u domaccoj ligi,prvo ili drugo mesto
     (bla, 9. avgust 2018 16:39)

    # Link komentara

  97. Bolji je na krilu, ali moze na Benovo mjesto, a Ben u spcu napada.
     (mali_vuk, 9. avgust 2018 16:36)

    # Link komentara

  98. Još jedan u nizu koji će bezglavo trčati po livadi.
     (Kafir, 9. avgust 2018 16:28)

    # Link komentara

  99. Nisam verovao da cu ovo reci, ali svaka cast upravi Zvezde na pojacanjima, tako se radi ako zelis rezultate i uspeh svog kluba, za razliku od nase uprave koja prosle godine krece u pohod na Evropu sa Ozegovicem, dok Zvezda dovodi Kafua i iskreno vam zelim plasman u Ligu sampiona! Ovogodisnja pojacanja Partizana necu ni da komentarisem, blagi uzas, ali tako je nazalost kada se fudbalom bave oni koji u zivotu nisu sutnuli loptu. Sportski pozdrav.
     (Marko Nikolic, 9. avgust 2018 16:28)

    # Link komentara

  100. ovaj da igra jednom nogom bice sigurno bolji od najveceg i najskupljeg grobarskog pojacanja SUME .;)
     (tarzan sa livade, 9. avgust 2018 16:27)

    # Link komentara

  101. Ako i prođete Trnavu,u što sumnjam,Salcburg će vas rastaviti na proste faktore. Austrijanci još nisu igrali Ligu prvaka pa im motiva ne nedostaje a o razlici u kvalitetu ne treba ni pričati.
    (igor, 9. avgust 2018 16:27)

    # Link komentara

  102. Dosta njih kaze vrsni golgeter 20 nastupa i 2 gola. Od tih 20 nastupa ima jednu celu utakmicu i jednu od 80 min sve ostalo ulazio po malo tako da ne znam ima li minuta za max 7-8 celih utakmica. Inace on koliko znam je poluspic tako i odlicno je pojacanje za nas.
    (Crudelta, 9. avgust 2018 16:27)

    # Link komentara

  103. 700000 samo za platu?
    Samo sipaj...
    Pašće i taj vaš jednog dana...
     (zvezdarac, 9. avgust 2018 16:24)

    # Link komentara

  104. Дао је два гола и забележио две асистенције за 600 минута у дресу Бордоа, а конкуренција му је био Малком, који ће имати значају улогу у Барселони. Одличан играч, мислимнда се у нашој лиги није појавио такав у последњих 15 година.
     (aco, 9. avgust 2018 16:22)

    # Link komentara

  105. Дал ће бити појачање то ћемо још видјети, надамо се да хоће. А у сваком случају добродошао Џонатане у нашу Звезду у највећи клуб у својој каријери. САМО ТРПАЈ МАЈСТОРЕ! ⚽💃
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 9. avgust 2018 16:20)

    # Link komentara

  106. Ajmo sad da prodjemo Trnavu i posle da se koljemo sa Salzburgom.Kafu paklen igrac dobro ce nam doci za Evropu.Glup gol smo primili u Bgu od Spartaka naivno,30. sekundi pada koncentracije stavilo nas u nepovoljnu poziciju ali verujem u Miloja,verujem u Zvezdu.Zgazi ih sve.
    (Aleksej, 9. avgust 2018 16:17)

    # Link komentara

  107. 2 gola na 20 utakmica??!! Ubice Zvezdinu filijalu Surdulicu.
     (VECITI SMAJLIC, 9. avgust 2018 16:17)

    # Link komentara

  108. To onaj lik sto ih ostavio bez Evrope pre 2 godine ahahahahaah
    (Dušan Duks, 09. avgust 2018 14:46)

    Ne ne tebra to vas je Ben ostavio sa Olimpijakosom. A ovog cete tek da zapamtite. Polako trajace ovo uzivaj.....
     (Ringo Star, 9. avgust 2018 16:15)

    # Link komentara

  109. Kafu sam uvjek voleo,od danas jos vise...
     (Zagor..., 9. avgust 2018 16:14)

    # Link komentara

  110. jel to Vucic najavio i povecanje budzeta Zvezde za 10 %? Ima se, moze se.. hvala Vucicu.
     (VECITI SMAJLIC, 9. avgust 2018 16:14)

    # Link komentara

  111. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 09. avgust 2018 14:49)

    Šta dobro...odličan, u odnosu na vašeg Sumu!
     (MomaSRB, 9. avgust 2018 16:10)

    # Link komentara

  112. Сад ће ми кафа још више пријати! А он нек нам врати оно што нам је узео пре неку годину и биће довољно!!
     (милорад, 9. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  113. Niko ne plaća kao CZ. Jedan vođa jedan klub.
     (Abolirani, 9. avgust 2018 16:08)

    # Link komentara

  114. Ne znam je l ima jos negde u Evropi da drzava ovako sipa pare u neke klubove kao kod nas u Titove blizance?

    A ti narode navijaj, pa se posle pitaj sto nema ovoga, sto nema onoga, sto je ono onako, otkud onaj tamo... A ti sam to podrzavas sve kad dodjemo na teren prakse. Glasas i navijas.
    (Za neke je jos ziv Broz, 9. avgust 2018 16:07)

    # Link komentara

  115. Pa sta je 4 milona za tako velili klub? samo od prodaje majica sa njegovim likom mogu to da zarade.
    (sin lovca na medvede, 09. avgust 2018 15:26)

    Mi jesmo veliki klub među najvećima, sad eto, nismo mi krivi što je klub u Srbiji gde je plata 20k dinara a dres jedan košta 7k :)
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 9. avgust 2018 16:04)

    # Link komentara

  116. @Molim sve delije da se hitno jave ju Zavid za transfuziju. Hitno su potrebne velike količine krvi. Primećeno je da je naglo povećan broj ljudi u crno belom drsu kako zbog jake depresije , kupuje konopce i luta po sumi.
    (doktor, 09. avgust 2018 15:08)
    Ja nesto gluplje nisam odavno procitao...zahvali se moderatoru sto se sazalio na tebe pa ti pustio komentar...transfuzija krvi,depresija,konopci xaxxaxa sta si ti sve pomesao prijatelju pa to je tragikomedija.
     (Pfc, 9. avgust 2018 16:00)

    # Link komentara

  117. Najbolji su m iovi komentari koji posprdno govore koliko je golova dao Kafu. Normalno je kad igras u zemlji svetskog prvaka, gde inace svi igraju zatvoreno da nema toliko golova, jace su odbrane, a i nije dobijao nesto sansi. Kada igras slabu ligu onda su ti prilike mnogo vece, slabiji su i igraci koji te cuvaju, vise se gresi i ima mnogo vise sansi. Sa druge strane, cak i da nije tako, to je stvar Zvezde sto ga je angazovala i da li je greska ili ne i ne znam sto bi se drugi brinuli oko toga. Inace, poslednje 4 godine Zvezda izuzetno dobro posluje, svaki igrac koji je dosao je prodat skuplje, a jedini promasaj je bio Rikardinjo. U odnosu na sve ostalo to je takoreci nista. Protiv Spartaka su svi igrali nesto sputani, sa jedne strane znaju da su dobil itezak zreb, sa druge da moraju ovu da dobiju i tada se desava tako nesto. Verujem da ce revans biti spremljen odlicno, da ce svako znati sta treba da radi i eto nas protiv Salcburga.
    (Pedja, 9. avgust 2018 15:58)

    # Link komentara

  118. Ovaj lik s nikom crvena zvezda pod hitno glavu da stavi po cesmu, a i ovi sto mu lajkuju komentare takodje. Kafu opasan igrac realno.
     (BwA, 9. avgust 2018 15:56)

    # Link komentara

  119. Ко је за Кафу?
     (Ilija Čvorović, 9. avgust 2018 15:55)

    # Link komentara

  120. Vredi dati lovu je ulazak u LS nosi i 16,5 milona a ulazak u LE 12,5 miliiona.
     (Pravnik, 9. avgust 2018 15:55)

    # Link komentara

  121. Dosao ali izgleda za domacu upotebu...preko Trnave tesko..
     (kole, 9. avgust 2018 15:53)

    # Link komentara

  122. Radonjic ide, Kafu na njegovo mesto, mora jos napadac..
    (zzbz, 9. avgust 2018 15:51)

    # Link komentara

  123. au koje loženje...koliko je samo partizan puta ulazio od 2000 u le i lš pa niste ni pola drvili nego sada. a ova zvezda ispodprosečna skroz, što će se uskoro videti.
    (realan, 9. avgust 2018 15:50)

    # Link komentara

  124. Шта ће овај гробарима да ради..
    (., 9. avgust 2018 15:49)

    # Link komentara

  125. Kafu sa desne, još R. Karlos sa leve i pali se mašina
     (Powerslave, 9. avgust 2018 15:46)

    # Link komentara

  126. Borjan-Stojković-Savić-Degenek-Rodić-Jovičić-Krstičić-Cafu-Ebisilio-Ben-Stojiljković ovako ce izgledati Zvezda tokom sezone... Radonjić ce biti prodat samo se čeka da se udje u grupu, ima ponuda za Krstičića ali on je kičma tima msm da njega neće prodati tek na zimu... Taj špic igrač fali, ali i bolji stoper od Degeneka, boje da su probali da dovedu Miloša Kosanovića na pozajmicu... u svakom slučaju dobra ekipa biće zanimljivo
     (biće bolje, 9. avgust 2018 15:43)

    # Link komentara

  127. Дршћу гробари..
    (Мифо, 9. avgust 2018 15:42)

    # Link komentara

  128. Frajko, 9. avgust 2018 14:50
    Da li cemo imati sansu za gol, sta mislis? Meni deluje da su oni u stanju da nam ne daju da pridjemo golu, cudan neki fudbal igraju, bas cudan, ali bez obzira na to...psiha je bitna. Da nismo primili onakav gol drugaciji bi bio tok utakmice. Moraju da veruju u sebe i da budu oprezni. Stojkovic mora da se popravi i da nekako stvore sansu za Radonjica, video se nije. Kvalitetniji smo tim ali to ne mora nista znaciti. Takodje, sta me je iznenadilo ono brzinsko izvodjenje prekida, ono nisu radili ranije, sta su sansi procerdali. Sto rece Vujadin, pogubili se posle 1;1 bilo je ocigledno, e pa druze ako zelis biti u vrhu ne smes klonuti.
    Sve u svemu, ono sto me hrabri jeste nas trener, sigurno nece dozvoliti da se ono ponovi, kao navijacica Zvezde mnogo bih zelela LS, mnogo toga bi nam donelo, emotivno finansijski itd ali ako nismo za tamo ne moramo ni biti, moraju biti svesni ovog zreba koji ruku na srce nije tezak i steta da se ne iskoristi, ali dobro za LE imamo kvalitet u to sam sigurna.
    (anica, 9. avgust 2018 15:41)

    # Link komentara

  129. @ocigledno 
    Tebi prijatelju izgleda nije bas "ocigledno" to sto pise da je doveden na pozajmicu za 700k. Mozemo samo da ga otkupimo za 4m na kraju sezone, ali nikako da ga prodamo... 
    Zasto svi komentarisu samo naslov, a tekst nisu ni procitali???
    (Kanta, 09. avgust 2018 15:26)

    Tebi prijatelju nesto izgleda nije jasno. Ako je dogovoreno da je otkupna klauzula 4 miliona, onda se Bordo uopste ne pita ako Zvezda hoce da ga kupi. A ako bude dobro igrao, bice zainteresovanih klubova pa ce Zvezda da ga recimo proda za 6 miliona, a pre toga ce ga kupiti od Bordoa za 4, sto znaci da smo u plusu 2 miliona neto, a 6 bruto. A nije doveden za 700k nego mu je to plata, ako si vec procitao vec procitao vest trebalo bi to da znas...
     (očigledno, 9. avgust 2018 15:39)

    # Link komentara

  130. Zvezdas, 09. avgust 2018 15:11)
    Le


    onardo potpisuje za Radnicki iz Krive Feje a Djurdjevic za Slogu iz Vukmanovca.
     (zex, 9. avgust 2018 15:36)

    # Link komentara

  131. krenule bajke...
    (krcunija rikverc, 9. avgust 2018 15:35)

    # Link komentara

  132. @sasa jokic

    Kafu je tamo igrao po krilu. Ovde ce igrati napadaca. Nije ti sumnjivo da Bordo daje 20 utakmica napadacu koji da dva gola? Dajle, tamo je igrao na krilu.
     (dex, 9. avgust 2018 15:35)

    # Link komentara

  133. Ne znam kakav ce biti ali znam sigurno ako ne bude povredjen da ce resiti derbi na pasnjaku 22. septembra. Siguran sam da ce upropastiti ionako smesnu odbranu Partizana.
     (zvezdas-RajvoSa, 9. avgust 2018 15:35)

    # Link komentara

  134. Ako Simić i Kafu budu u timu za revanš u Slovačkoj protiv Spartaka, sigurno ulazimo u play of za Ligu šampiona!
    (KRIGER, 9. avgust 2018 15:34)

    # Link komentara

  135. Posle Kafua dolazi jos jedno pojacanje Portugalac Tomane ! :)

    [link]
    (Dragan '68, 9. avgust 2018 15:34)

    # Link komentara

  136. Sta reci.. Da se ovo ne radi kako se radi, rekao bih svaka cast. Ovako cu se radovati vasem porazu u Trnavi vise nego ikad! Lako je dovoditi skupe igrace kada ti je predsednik drzave ujedno I vodja navijaca i predsednik kluba.
    (navijac, 9. avgust 2018 15:28)

    # Link komentara

  137. Sipajjjj,ne pitajjjj.....
     (Brica, 9. avgust 2018 15:27)

    # Link komentara

  138. Kafu nije brz kao Radonjić, ali nije ni spor kao Pavkov i svejedno je dobar u tom segmentu igre
    dobar je tehničar i ima precizna dodavanja i dobar dribling kojima može da stvori višak u igri i tako stvori veliki broj šansi za svoj tim
    nije dobar skok igrač, ali zbog svojih dodavanja, driblinga i precizne egzekucije to mu nije ni potrebno, na kraju krajeva da nema nijednu manu u svojoj igri ostao bi ili bi nastupao za najbogatije klubove Evrope.
    (KAZNA KRU, 9. avgust 2018 15:27)

    # Link komentara

  139. A u Zagrebu muk. 
    @zvezda 

    A tek u Zelezniku. Svi zanemeli.
    (Fmp 2011, 09. avgust 2018 15:18)

    Dalmatincima crne tufne pozelenele...
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 9. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  140. Pa sta je 4 milona za tako velili klub? samo od prodaje majica sa njegovim likom mogu to da zarade.
     (sin lovca na medvede, 9. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  141. @ocigledno
    Tebi prijatelju izgleda nije bas "ocigledno" to sto pise da je doveden na pozajmicu za 700k. Mozemo samo da ga otkupimo za 4m na kraju sezone, ali nikako da ga prodamo...
    Zasto svi komentarisu samo naslov, a tekst nisu ni procitali???
    (Kanta, 9. avgust 2018 15:26)

    # Link komentara

  142. Molim sve delije da se hitno jave ju Zavod za transfuziju. Hitno su potrebne velike količine krvi. Primećeno je da je naglo povećan broj ljudi u crno belom drsu kako zbog jake depresije , kupuje konopce i luta po sumi.
    (doktor, 09. avgust 2018 15:08)

    A sto mi da ih spasavamo, ako hoce da se bese neka se bese. Pomoci cemo im ako treba da izaberu dobru, cvrstu granu, da se slucajno ne odlomi kod pokusaja.
     (Boki, 9. avgust 2018 15:24)

    # Link komentara

  143. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 09. avgust 2018 14:49)

    Suma?
    Dade li uopšte gol, osim penala u derbiju?
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 9. avgust 2018 15:24)

    # Link komentara

  144. Prvi komentar pa od franjevaca!!!!Pa dobro kako vam ne dosadi jbt! Nego da mi prodjemo ove trnovite .... Dobrodosao brat Kafeni.
    (Pepsi, 9. avgust 2018 15:23)

    # Link komentara

  145. Što bi oni nama rekli bankomat radi.
     (Pivke, 9. avgust 2018 15:23)

    # Link komentara

  146. Мислим има логике али питање да ли би финансијски могли да издржимо ову сезону у којој су зараде у просјеку осетно веће него прошле сезоне.
    (Само кажем, 09. avgust 2018 14:59)

    Najtačnije ćeš se informisati kod Tegeltije i Pantića...
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 9. avgust 2018 15:22)

    # Link komentara

  147. Penzioneri like this
    (Sta uradi to Nemanja Gordicu ???, 9. avgust 2018 15:20)

    # Link komentara

  148. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 9. avgust 2018 14:49)

    U pitanju je francuska liga. Tamo bas ne moze da daje golove ko hoce. Plus svaka druga utakmica zavrsava 0 do 2 gola. I treca stvar, nije da je bas dobio bog zna kakvu sansu u Bordou.
    (Ivan, 9. avgust 2018 15:19)

    # Link komentara

  149. Primećeno je da je naglo povećan broj ljudi u crno belom drsu kako zbog jake depresije , kupuje konopce i luta po sumi.
    (doktor, 09. avgust 2018 15:08)

    Pa iz šume su i došli..
     (CRVENA ZVEZDA 1913, 9. avgust 2018 15:19)

    # Link komentara

  150. Suma za sirotinju..
     (moralni gmizavac, 9. avgust 2018 15:18)

    # Link komentara

  151. A u Zagrebu muk.
    @zvezda

    A tek u Zelezniku. Svi zanemeli.
     (Fmp 2011, 9. avgust 2018 15:18)

    # Link komentara

  152. Samo se plašim da nisu malo okasnili sa pojačanjima...
    (Slobodan-bg, 9. avgust 2018 15:17)

    # Link komentara

  153. Kada je ovaj kafu zabio Zvezdi za Ludogorec na marakani, bilo je nehumano za gledanje kako su ona trojica, četvorica igrača Zvezde krenula što po burek, što po jogurt, sve u svemu krenuše svi "u nekošeno"
    (VelikoSrbin Katai - ex Pera Pisar, 9. avgust 2018 15:16)

    # Link komentara

  154. Bojim se da mi evropu necemo videti ove godine.Veliki problem nam prave upravo ovakvi timovi koji su autsajderi.Zalosno je to sto je Spartak otisao sa 1-1 kuci.veliki je to udarac na ekipu Zvezde.Male su sanse da ih tamo pobedimo, postoji neka psiholoska blokada kod igraca.Uvukao se strah, ovo je bila mec lopta koja nije smela da se propusti.Sada moramo da strepimo od Slovenaca u zadnjem kolu jer iskreno neverujem da ce Salcburg u Brogradu
     (zex, 9. avgust 2018 15:15)

    # Link komentara

  155. Kad se samo setim kako je izlomio odbranu komšija u Beogradu , a Terza tad pričao kako ima nikad jaču odbranu...mislim Petko , Anđelković...njima bi i moja ulica gol dala bez problema...
    Uglavnom, realno bolji i kompletniji igrač od Radonjića za klasu...dobar igrač
     (who the f..k are you, 9. avgust 2018 15:15)

    # Link komentara

  156. A centarfor??? Kome ubacuju lopte ovi krilni igrači???
    (dexa, 9. avgust 2018 15:15)

    # Link komentara

  157. Koliko golova je dao Boaci pre nego sto je dosao u Zvezdu ili Pesic?
    Koliko golova je dao Djurdjevic pre Partizana?Ili Kleo?
    Ovaj igrac ima pedigre,mozda mu Bordo nije legao ali covek itekako zna da igra!
     (Pljusti kisaaaa, 9. avgust 2018 15:11)

    # Link komentara

  158. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 9. avgust 2018 14:49)

    Vasi rasni golgeteri kada odose u inostranstvo ni dva gola nisu dali.Cleo, Djrdjevic. Znaci sve zavisi od sredine
    (Zvezdas, 9. avgust 2018 15:11)

    # Link komentara

  159. Meteorolozi najavljuju nezapamceni minus ove godine u Srbiji.
     (asdf, 9. avgust 2018 15:10)

    # Link komentara

  160. Molim sve delije da se hitno jave ju Zavid za transfuziju. Hitno su potrebne velike količine krvi. Primećeno je da je naglo povećan broj ljudi u crno belom drsu kako zbog jake depresije , kupuje konopce i luta po sumi.
    (doktor, 9. avgust 2018 15:08)

    # Link komentara

  161. To onaj lik sto ih ostavio bez Evrope pre 2 godine ahahahahaah
    (Dušan Duks, 09. avgust 2018 14:46)

    Mislis kao vas Fofana?
     (očigledno, 9. avgust 2018 15:07)

    # Link komentara

  162. Ako udjemo u LS ili LE cena ce mu skociti i moci cemo da ga prodamo za lepe pare, ali on vec ima 27 godina i nije bas tako mlad. Ali ipak verujem u Mrkelu i Milojevica, bilo par gresaka, ali je Zvezda ipak u debelom plusu od kada su oni dosli i igracki i novcano...
     (očigledno, 9. avgust 2018 15:06)

    # Link komentara

  163. Vrlo dobro poznajem sadasnje i bivse igrace Ludogoreca. Kafu je dobar igrac, brz, ali nije kapitalno pojacanje. Pre bih rekao da ce Radonjic da dobije zamenu, nakon sto krene za Stutgart. Verovatno cemo igrati formaciju 4 3 3, gde ce plejmejker biti Ebesilio, u napadu po bokovima igrati Ben i Kafu, a na spicu se menjati Stojiljkovic, Milic i Pavkov.
    (ninepi, 9. avgust 2018 15:05)

    # Link komentara

  164. Dobar igrač. Nije mnogo plaćen. Vredi.
     (Grr, 9. avgust 2018 15:03)

    # Link komentara

  165. Hvala predsedniče,sad svi na referendum kako veliki šef naredi tako i glasamo.Kosovo je srce.... (upisati po želji predsednika)
     (Slavko Komar, 9. avgust 2018 15:00)

    # Link komentara

  166. Неки навијачи у коментарима на више сајтова тврде да је Кафу доведен као замјена за Радоњића а да право појачање на позицији центарфора треба да буде Мбокани који стиже следеће недеље.Сад неби било лоше да неко ко је добро упознат са дешавањима у клубу (и има кредибилитет) потврди или демантује ове наводе или су у питању само трачеви...Мислим има логике али питање да ли би финансијски могли да издржимо ову сезону у којој су зараде у просјеку осетно веће него прошле сезоне.
    (Само кажем, 9. avgust 2018 14:59)

    # Link komentara

  167. Sjajno pojačanje!!!
    Linija Ben - Ebisilio - Radonjić i u špicu s tim što može i krilo Kafu, sjajna kombinacija!
     (Znači Haoos (čisto onako komentar), 9. avgust 2018 14:58)

    # Link komentara

  168. Дођи на кафу
     (србујем, 9. avgust 2018 14:54)

    # Link komentara

  169. A u Zagrebu muk...
    (zvezdale, 9. avgust 2018 14:53)

    # Link komentara

  170. Bice ovo dobro pojacanje. Sad moramo da udjemo bar u LE
    (Frajko, 9. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  171. A joooooj sta im radimo nece moci mucenici da spavaju zbog Kafua brata. Bravo za upravu Nema predaje na pobedu u Trnavi.
    (Staridz, 9. avgust 2018 14:50)

    # Link komentara

  172. Pa dobro 2 gola na 20 utakmica.....rasni golgeter.
    (sasa jokic, 9. avgust 2018 14:49)

    # Link komentara

  173. idemoo, neka deca iz Kvadrature kruga stegnu kaiš na sledeću rupu!
     (FCRS, 9. avgust 2018 14:48)

    # Link komentara

  174. Dobrodosao! Dace Bog da pobedimo Trnavu...pa da nam lepo pomognes protiv Salcburga!
    (anica, 9. avgust 2018 14:46)