Utorak, 07.08.2018.

17:55

Dinamo pokorio Kazahstan i došao na korak od Evrope! (VIDEO)

Fudbaleri zagrebačkog Dinama napravili su veliki korak ka plej-ofu za plasman u Ligu šampiona, pošto su u Kazahstanu savladali Astanu rezultatom 2:0.

Izvor: B92

Dinamo pokorio Kazahstan i došao na korak od Evrope! (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

82 Komentari

Sortiraj po:

Hr

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima
(iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

@

Ne znaš priču s Olmom kad je došao u Dinamo i zašto (i to iz juniora Barcelone), tako da se rađe suzdrži komentiranja nećega o čemu pojma nemaš.

Ivan ZG

pre 5 godina

SUPERMEN@

Dobro si detektirao problem Dinama.
Ali da prvo krenemo od odbrih stvari. Mamić je uspostavio sistem koji sada radi i bez njega. U omladinskoj školi se radi kao da su prva momčad Dinama. Vrlo profesionalno, teški treninzi, puno utakmica i stalna selekcija. Treneri su samo oni koji su se pokazali dobri. Stalna selekcija trnera po rezultatima. Kroz dinamovu školu prođe sigurno tisuću talentirane djece da bi se uz vrhunski rad došlo do 20 najboljih u generaciji. Praktički svi u RH žele igrati za Dinamo i u Dinamovoj školi.
Ono što ne valja i zašto Dinamo nikada ništa neće osvojiti je činjenica da Mamić svakoga tko da više od 3 gola ili odigra par utakmica za pamćenje - proda. I tako svake godine po 3-6 najboljih igrača. I ekipa se skoro raspadne i stvara se nova. Za Mamića sve super za Dinamo neki novci u blagajnu iako on gleda da što više on pokupi. I tako svake godine. Šta vrijedi puna blagajna (koju Mamić opet opustoši) kada nikada takav klub ne može osvojiti ništa vrednije.
I? Da li bi i dalje htjeli Mamića?

Hr

pre 5 godina

Play-off Europa lige 2014./2015.:

Petrolul - Dinamo 1:3

Dinamo - Petrolul 2:1

Liga prvaka 2015./2016.:

Dinamo - Fola Esch 1:1 (2. pretkolo)

Fola - Esch - Dinamo 0:4

Dinamo - Molde 1:1 (3. pretkolo)

Molde - Dinamo 3:3

Skenderbeu - Dinamo 1:2 (play-off)

Dinamo - Skenderbeu 4:1


Liga prvaka 2016./2017.

Vardar - Dinamo 1:2 (2. pretkolo)

Dinamo - Vardar 3:2

Dinamo - Dinamo Tbilisi 2:0 (3. pretkolo)

Dinamo Tbilisi - Dinamo 0:1

Dinamo - Salzburg 1:1 (play-off)

Salzburg - Dinamo 1:2

Europa liga 2017./2018.

Dinamo - Odd 2:1 (3. pretkolo)

Odd - Dinamo 0:0

Dinamo - Skenderbeu 1:1 (play-off)

Skenderbeu - Dinamo 0:0

Liga prvaka 2017./2018.

Dinamo - Hapoel 5:0 (2. pretkolo)

Hapoel - Dinamo 2:2

Astana Dinamo 0:2 (3. pretkolo)

Pseto

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.
(Updown, 7. avgust 2018 18:00)

Nema Mamica - srebro na SP
Nema Mamica - Dinamo ce prezimiti u Europi

Alan Ford

pre 5 godina

Svetsko prvenstvo nije odavno vise ono sto je nekad bilo. Liga šampiona je najjače takmičenje na svetu i to nije nikakva novost a reprezentacije mnogi i ne shvataju ozbiljno vec je to više kao neka pijaca gde se vrši trgovina fudbalera a primer je kako je Perez bukvalno oteo selektora Španije i jos objavio dva dana pre tu vest tako da je direktno uticao da Španija prodje kako je prošla. Pametnom dosta.

ASAP Rocky

pre 5 godina

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.
(xxx, 07. avgust 2018 20:48)

Daleko najveci uspjeh je igrati finale World Cupa, najvazniju utakmicu u svijetu sporta, veci od nekakvog nepostojeceg Kupa sampiona, nekakvih Dinama Dresdena, Nottingema, Zvezdi itd. Realno, bez omalozavanja.

hm

pre 5 godina

Dinamo vamo, dinamo tamo. Cinjenica je da nitko nista nije niti ocekivao od ove mlade momcadi. U samoj HR nisu mislili da ce proci i prethodno kolo, a eto ih na korak do LE.

mike

pre 5 godina

Naravno da je Dinamo deo velike cetvorke, medjutim nije bio dovoljno rezimski kao CZ i nije imao priliku da osvoji toliko titula i da pokupi najbolje fudbalere iz cele drzave i osvoji KES (uz srecu s protivnicima, ali ipak). A ovde su pojedini strucnjaci tvrdilo da bi Zvezda lako sad prosla Dinamo, ili cak da ce Dinamk ispasti od Astane.

cartmen

pre 5 godina

Dario zagreb,o cemu ti pricas,kakva velika četvorka zvezda osvojila 18 titula u bivsoj sfrj a dinamo 3,vi ste u rangu vardara i sarajeva!

beli

pre 5 godina

Ma mali živi u Zagrebu i ako nema naći će našu žensku. I sam govori da mu ne pada na pamet odlaziti iz Dinama u naredno vrijeme. Pa u Zagrebu sve ima da se razvija kako treba i jako pametno gradi svoju karijeru. Već je i govorio kad dobije državljanstvo da nebi imao ništa protiv da zaigra za Hrvatsku.
I da da vas ispravim Benković koji je otišao u Englesku nije bio standardni prvotimac. A prije njega je otišao i Ćorić i Sosa još 16milja koji isto nisu bili standardni. Zato i govorim Olmo je standard i on ide za30+.

Kajverson

pre 5 godina

klajverson
ali ne za grupnu fazu LS...tigre.
Javi se kad za grupnu fazu dobijete takvog
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 20:26)....
Ti bas se volis uvaljat....porto,celtic,Ajax,arsenal .....x na old Traffordu ...aj sad da popravis situaciju reci Stojković bolji od modrica ...hehe

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dinamo stvarno dobar kada je ovu Astanu pobjedio u gostima. Nema šta od bivše velike četvorke Dinamo za sad najsigurnije gazi. Zvezda ima sreće što je izbjegla Dinamo jer bi bilo poniženje veće nego Partizana!

SUPERMAN

pre 5 godina

Gledam ovaj Olmo vec odlično igra a samo 20 godina, ne znam stvarno sta zvezda ceka sa Joveljicem koji nije nista losiji igrac od njega, a imamo problema sa pozicijom Spica. Na ovakvim utakmicama se postaje igrac, Dinamu je ovaj Benkovic sa 19 godina bio standardan stoper i u ls, pre toga je vredeo milion sad ga evo prodaju Lesteru za 15 miliona, zamislite da je Partizan zadržao milenkovića prosle godine, da je igrao le, sad bi ga i oni mogli prodati po ovoj ceni jer je mozda i kvalitetniji od ovoga.Ali daj ti lopovima pare odmah njima je i to dovoljno.

beli

pre 5 godina

Dragi moji taj Dinamo ima najbolju školu nogometa uz Portovu. Igrači Dinama, njih čak 14 je sudjelovalo na SP.Taj Dinamo na transfermarketu vrijedi daleko najviše od svih klubova bivše Jugoslavije. I danas kad se napokon maknuo Mamić imate Dinamo koji će igrati LP. Sa još dva pojačanja biti konkurentni klubovima kao PSV Benfica..... I taj Dinamo za razliku od bilo kojeg kluba iz bivše Jugoslavije je pun ko brod. A mali Olmo će ići za 30+ milja jer je mali klasa i na vašu žalost oblačiti kockasti dres. A vi živite u nekoj prošlosti jer vam je to jedino ostalo

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!

crush

pre 5 godina

Dinamo i nemogucnost prezimljavanja u Europi. Pa stvar je zapravo vrlo jednostavna - Dinamo se nakon uspjesnih kvalifikacija rjesi najboljih igraca za velike pare, plus napuni blagajnu novcima od UEFA-e zbog ulaska u grupnu fazu i time se zadovolji te ocito nema ambicije za vise. Da li misle da ne mogu ili jednostavno ne zele ne znam, ali po meni je ovo glavni razlog zasto ne ide u grupnoj fazi. Prvenstveno zato sto se rjese lidera u momcadi...

Dorćol

pre 5 godina

(abeceda nogometa, 07. avgust 2018 19:41)

Ovo je jedan od glupljih komentara ovog meseca. Jedan Pixi ili Dejo su fasovali vojsku jer su izabrali Zvezdu a ne Partizan. Usput u toj ekipi koja je uzela KEŠ je bilo 7 Srba u prvih 11 ako računamo Mileta, mada to uopšte nije bitno. Još nešto, mi ćemo ponovo uzeti taj trofej kad tad i to svi Cigani veruju a to je zapravo ta razlika između nas i vas ostalih ;)

napredni embrion

pre 5 godina

mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
(malo_razmisli,

Ma naravno...uvek postoje logicni izgovori ( isprike) jer je "nemoguce" da je bilo drugacije.
Posebno je te '91 stajala "cela" drzava iza Zvezde, sa sve Tudjnanom kao predsednikom Hrvatske

kad dobijete "normalan" klub u direktnoj borbi za neko grupno takmicenje kao mi Anderleht i Newcastle, javi se

malo_razmisli

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....

iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima

xxx

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malo_razmisli, 7. avgust 2018 20:24)

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.

drinska divizija

pre 5 godina

@abeceda nogometa

prvo, to sto je Dinamo osvojio, tada se zvalo Kup sajamskih gradova, a ne kup UEFA, tako da nema potrebe da izmisljas.
Drugo, valjda ga je osvojio kao predstavnik Jugoslavije (koliko god to vama tesko padalo). Tako da ne znam sta tacno treba da znaci nije osvojila Zvezda, nego Jugoslavija.
Trece, za taj Dinamo su igrali igraci koji su se izjasnjavali kao Jugosloveni (verujem da vam i ovo tesko pada, ali kao i za Zvezdu, pretpostavljam da su i za taj tim Dinama igrali igraci iz cele Jugoslavije).
Cetvrto, ja kao navijac Partizana, smatram da je veci klupski uspeh igrati finale KES protiv Reala, nego osvojiti neki petorazredni kup.

abeceda nogometa

pre 5 godina

(xxx, 7. avgust 2018 19:12)

nije zvezda osvojila već Jugoslavija. Zvezda je bila državni projekat i sve te klase su morale doći u taj klub. Zna se tko su bili glavni igrači, Prosinečki, Savičević, Pančev.. Nijedan srbin uglavnom.

Sad kad smo to ustanovili, onda Dinamov trofej kupa UEFE iz 1967. je povijesno najveći uspjeh ijednog ex-yu kluba, kluba dakle, a ne države.

Hvala, doviđenja.

Panac

pre 5 godina

Evo jedno pitanje ( anketa ) za sve;
Koliko bi bilo zanimljivo da se igra neka reg.liga Dinamo,Hajduk,Rijeka,Osijek,CZ,Partizan,Vojvodina,Olimpija,Sarajavo, Budućnost itd.
Na utakmicama bi bilo po 40000,a ne po 4000
Ali trebalo bi maknuti huligane!

Veća gledanost=više love=bolji igrači=bolje igre

Kajverson

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 18:39).....
A joooj tigre ti naletio ko s onim ko traktor vozi a ko kapiju otvara.....dinamo je izbacio takoder Newcastle ,celtic te kao grobar ako se sjecas vas.....se sjecas?

MiloS

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)

Smešno je što baš to kažeš..Jer ove godine se navršava upravo tih 50 godina od kada je DZG zadnji put dočekao januar u Evropi...ccc

Mi prošle sezone dva kluba..


Stvarno ne znam da li ove komenatre pišu botovi iz Hrvatske na ekavici ili ljudi odavde koji elementarne stvari ne znaju , niti prate sport uopšte.. Mislim, kako vas ne mrzi ?

auuuuuuu kakv trip

pre 5 godina

@abeceda nogometa hahahahhahahaahahahahhah ma vazi inace najbolji igraci Zvezde su Zvezdine sluzbene zvezde -sve sami Srbi, ja jos ne mogu da verujem da sam ovu nebulozu procitao

malo_razmisli

pre 5 godina

Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.
(nnnn, 07. avgust 2018 18:56)

kojeg klubskog nogometa...pa gledaj od 90tih pa nadalje...ono sto je Zvezda napravila nije plod Srbskog fudbala nego Jugoslovenskog i sve se tada trpalo u BG pa je klub financijski bio najjaci tj morao je biti takav...gledaj sad unazad...katastrofa...transferi igraca i Zvezde i Partizana su smijurija na spram transfera Dinama...pa u zadnjih 15 godina,zarada od transfera je mozda i izmedju 160-200 miliona eura...stvar je samo sto od toga Dinamo nije vidio sve sto bi trebao biti...jer koliko god je Mamci zasluzan za neke stvari za neke i nije...

malo_razmisli

pre 5 godina

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....
(Zli Zo, 07. avgust 2018 18:19)

Ali u realnosti smo jako blizu tog 15og mjesta...kako god...znaci da netko ipak nabije tog koeficijenta malo...

xxx

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)
Cudno da si spomenuo broj 50, jer jos malo pa toliko ce godina proci od kad je Dinamo zadnji put igrao prolece u Evropi. A u pravu si, igracemo finale SP isto onda kad i oni budu osvojili ono sto je Zvezda osvojila.

hr realnost ahahhahah

pre 5 godina

@abeceda nogometa , nismo mi nista ustanovili ,to si samo ti ustanovio , mi ostali smo ustanovili da ti ocito kasnis par sati s terapijom

u kompleksima su velike oci

pre 5 godina

@miloS to su sve hrvati , ima ih na ovim vestima koji pisu bas ovakve nebuloze ... 50 godina ispred u svemu , prava je istina da su to sve kompleksasi koji nisu vidjeli Srbiju u zivotu i koji cekaju prvu kartu da se isele van ,posto su jel tako ultra razvijeni, sto se tice ovog usporedjivanja, ovakva Zvezda s Milojevicem je najjaci klub ex yu , pokazala prosle sezone s x u Londonu , znaju i oni to dobro pa pisu ovako

SUPERMAN

pre 5 godina

Mi se medjusobno prepiremo ko je jaci Zvezda, Dinamo, Partizan...I jedni i drugi se dicimo tom grupnom fazom evropskih liga,kao da je to neki ogroman uspeh, ranije su se do raspada Juge svi oni borili za evropske trofeje. Zvezda je ranijih godina bila na ivici bankrota, pa je i razumljiv taj post u evropi ali Dinamo koji redovno prodaje igrace za 15-20 miliona ne moze da prezimi u evropi, to je prosto neverovatno,gde idu te pare od transfera, mogli su imati do sada tri puta jacu ekipu, sta su ambicije tog kluba, on meni lici na neko preduzeće, kupe jeftino prodaju skupo, a rezultata nidje.Evo prodace i ovog Benkovica za 15 miliona i tako sve u krug,pa ova ekipa na papiru nije uopste jaca od Zvezdine cak mislim da je Zvezda dosta uigranija. Koliko su para zaradili od evrope i transfera trebali bi da imaju ekipu vrednosti Red bul Salzburga.U principu realnost ovdašnjih klubova je grupna faza ls ili le ili eventualno osmina finala za dalje su potrebna mnogo veca ulaganja.

samopromocija

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!

nnnn

pre 5 godina

Astanu sam gledao protiv Danaca proslo kolo i nisu nista posebno. Sasvim sam siguran i da bi ih Zvezda dobila obe utakmice da je sa njima igrala.Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.

Updown

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.

Oslo

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage. 
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Javi se kad dinamo bude igrao na prolece u Evropi.....

Normalan

pre 5 godina

Ako vas interesuje fudbal, onda vas interesuje i fudbal u Hrvatskoj, i tu nema mesta za nacionalnu mrznju i ostale svinjarije koje idu sa time.

Kajverson

pre 5 godina

Pa brzi ste od svih naših portala .....ispod vijest modricu ....nadam se samo da Ce se olmov zahtjev za drzavljanstvom ubrzati .....bolji od kove,,..silno Ce nam dobro doći

Filip

pre 5 godina

Dinamo ozbiljna ekipa. Gledao sam ih protiv Hapoela u proslom kolu, u prvoj utakmici, i sad protiv Astane i totalno su ih nadigrali. Astani je ovo prvi poraz kod kuce u kvalifikacijama, kao i grupnoj fazi Lige Sampiona, a imali su srece da su izgubili samo 2:0. Realan ishod bi bio 5:0, mozda 5:1. Takodje, mladi Spanac Olmo je cini mi se vec sad igracina i po, i on ce biti sledeci koji ce Dinamu napuniti kasu do vrha! Zao mi je sto je sve to tako, ali mora se biti realan.

Oypa 7

pre 5 godina

Zamlaćuju narod ovim glupostima a sve u duhu nekakvog bratstva i jedinstva, da vidimo da li će da se objavi vest da ženski fudbalski klub Spartak Subotica igra kvalifikacije za lš, tek ponekad se objavi vest takve vrste a to je šampion Srbije.

33 33

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.

Frano Ferdinand Princip

pre 5 godina

Bogami dobar je taj mali Olmo,Dinamo je našao novu zlatnu koku u njemu,masne pare će opet dići,ako su kroasani pametni dat će mu pasoš i pozvati ga u reprezentaciju

napredni embrion

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?

Zigzag

pre 5 godina

Uh sunce ti poljubim, Dinamo će izgleda izbaciti najjači tim sveta, Astanu?!Smehotres !!!
(Superbike, 07. avgust 2018 18:09)
vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..

Salaso

pre 5 godina

Šteta što nisu došli zvezdi da ih spuste na zemlju. Oni pobedili neke litvance i mesle da su finalisti LS. Nema veze, Salcburg će objasniti stvari

Vožd

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?
(room 1408, 7. avgust 2018 18:03)

I tako "jadni" prošle sezone dva tima na proleće u LE..

Kad ne budemo jadni, verovatno će biti polufinala i finala..

Ajde, ne patetišite i ne naričite beveze..

зоркаптил

pre 5 godina

Нисам ни знао да Динамо игра квалификације за куп УЕФА... Супер, има да их покидамо и у Врању, а после како Бог да!

Destrukcija

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Momak, Zvezda je godinama sistemski pljackana, urusavana i razbijana (plus sankcije koje su igracki i takmicarski unazadile klub ko zna koliko godina) ali je ipak opstala. Kao sto vidis, za razliku od vas, Zvezda ima ambicije u Evropi a ne samo puko kvalifikovanje u grupnu fazu. Jednom, kada uspete da prezimite u Evropi onda mozes da poredis i da i da pricas a do tada, cuti, nemoj da se brukas i da poredis tvoj mali Dinamo/Kroaciju sa Crvenom zvezdom.

Митар Пфк

pre 5 godina

Опет тренинг ривал озбиљним ривалима ..Опет демолирање загрепчана , у разним опцијама..Примају по 3 , 4 , 6 или 7 комада , зависно од противника..Комедија од клуба!

Robin Hood

pre 5 godina

A ljudi prizeljkivali Dinamo ... Ovde se ne zna ko je gori protivnik, nema lakih protivnika u borbi za ulaz u LS, NEMA!
Ima samo onih koji submanje koncentrisaniji od vas u tom dvomecu i to je to.

room 1408

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?

croata

pre 5 godina

Po imenima mozda i najlosiji dinamo u zadnjih 10 godina, ali smanjen utjecaj maminja + konacno trener s karakterom i kazahstanski brazilci bivaju plitak potok. Pitat ce se nesto dinama i ako udju u ligu prvaka, ove godine nece biti kanta za napucavanje

ivan

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.

Zli Zo

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!
(samopromocija, 7. avgust 2018 18:08)

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....

Filip

pre 5 godina

Dinamo ozbiljna ekipa. Gledao sam ih protiv Hapoela u proslom kolu, u prvoj utakmici, i sad protiv Astane i totalno su ih nadigrali. Astani je ovo prvi poraz kod kuce u kvalifikacijama, kao i grupnoj fazi Lige Sampiona, a imali su srece da su izgubili samo 2:0. Realan ishod bi bio 5:0, mozda 5:1. Takodje, mladi Spanac Olmo je cini mi se vec sad igracina i po, i on ce biti sledeci koji ce Dinamu napuniti kasu do vrha! Zao mi je sto je sve to tako, ali mora se biti realan.

Updown

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.

room 1408

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?

Robin Hood

pre 5 godina

A ljudi prizeljkivali Dinamo ... Ovde se ne zna ko je gori protivnik, nema lakih protivnika u borbi za ulaz u LS, NEMA!
Ima samo onih koji submanje koncentrisaniji od vas u tom dvomecu i to je to.

33 33

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.

samopromocija

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!

Zigzag

pre 5 godina

Uh sunce ti poljubim, Dinamo će izgleda izbaciti najjači tim sveta, Astanu?!Smehotres !!!
(Superbike, 07. avgust 2018 18:09)
vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..

Frano Ferdinand Princip

pre 5 godina

Bogami dobar je taj mali Olmo,Dinamo je našao novu zlatnu koku u njemu,masne pare će opet dići,ako su kroasani pametni dat će mu pasoš i pozvati ga u reprezentaciju

beli

pre 5 godina

Dragi moji taj Dinamo ima najbolju školu nogometa uz Portovu. Igrači Dinama, njih čak 14 je sudjelovalo na SP.Taj Dinamo na transfermarketu vrijedi daleko najviše od svih klubova bivše Jugoslavije. I danas kad se napokon maknuo Mamić imate Dinamo koji će igrati LP. Sa još dva pojačanja biti konkurentni klubovima kao PSV Benfica..... I taj Dinamo za razliku od bilo kojeg kluba iz bivše Jugoslavije je pun ko brod. A mali Olmo će ići za 30+ milja jer je mali klasa i na vašu žalost oblačiti kockasti dres. A vi živite u nekoj prošlosti jer vam je to jedino ostalo

Normalan

pre 5 godina

Ako vas interesuje fudbal, onda vas interesuje i fudbal u Hrvatskoj, i tu nema mesta za nacionalnu mrznju i ostale svinjarije koje idu sa time.

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dinamo stvarno dobar kada je ovu Astanu pobjedio u gostima. Nema šta od bivše velike četvorke Dinamo za sad najsigurnije gazi. Zvezda ima sreće što je izbjegla Dinamo jer bi bilo poniženje veće nego Partizana!

ASAP Rocky

pre 5 godina

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.
(xxx, 07. avgust 2018 20:48)

Daleko najveci uspjeh je igrati finale World Cupa, najvazniju utakmicu u svijetu sporta, veci od nekakvog nepostojeceg Kupa sampiona, nekakvih Dinama Dresdena, Nottingema, Zvezdi itd. Realno, bez omalozavanja.

abeceda nogometa

pre 5 godina

(xxx, 7. avgust 2018 19:12)

nije zvezda osvojila već Jugoslavija. Zvezda je bila državni projekat i sve te klase su morale doći u taj klub. Zna se tko su bili glavni igrači, Prosinečki, Savičević, Pančev.. Nijedan srbin uglavnom.

Sad kad smo to ustanovili, onda Dinamov trofej kupa UEFE iz 1967. je povijesno najveći uspjeh ijednog ex-yu kluba, kluba dakle, a ne države.

Hvala, doviđenja.

Vožd

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?
(room 1408, 7. avgust 2018 18:03)

I tako "jadni" prošle sezone dva tima na proleće u LE..

Kad ne budemo jadni, verovatno će biti polufinala i finala..

Ajde, ne patetišite i ne naričite beveze..

ivan

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.

Oslo

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage. 
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Javi se kad dinamo bude igrao na prolece u Evropi.....

Salaso

pre 5 godina

Šteta što nisu došli zvezdi da ih spuste na zemlju. Oni pobedili neke litvance i mesle da su finalisti LS. Nema veze, Salcburg će objasniti stvari

Zli Zo

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!
(samopromocija, 7. avgust 2018 18:08)

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....

Kajverson

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 18:39).....
A joooj tigre ti naletio ko s onim ko traktor vozi a ko kapiju otvara.....dinamo je izbacio takoder Newcastle ,celtic te kao grobar ako se sjecas vas.....se sjecas?

Kajverson

pre 5 godina

Pa brzi ste od svih naših portala .....ispod vijest modricu ....nadam se samo da Ce se olmov zahtjev za drzavljanstvom ubrzati .....bolji od kove,,..silno Ce nam dobro doći

mike

pre 5 godina

Naravno da je Dinamo deo velike cetvorke, medjutim nije bio dovoljno rezimski kao CZ i nije imao priliku da osvoji toliko titula i da pokupi najbolje fudbalere iz cele drzave i osvoji KES (uz srecu s protivnicima, ali ipak). A ovde su pojedini strucnjaci tvrdilo da bi Zvezda lako sad prosla Dinamo, ili cak da ce Dinamk ispasti od Astane.

croata

pre 5 godina

Po imenima mozda i najlosiji dinamo u zadnjih 10 godina, ali smanjen utjecaj maminja + konacno trener s karakterom i kazahstanski brazilci bivaju plitak potok. Pitat ce se nesto dinama i ako udju u ligu prvaka, ove godine nece biti kanta za napucavanje

Destrukcija

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Momak, Zvezda je godinama sistemski pljackana, urusavana i razbijana (plus sankcije koje su igracki i takmicarski unazadile klub ko zna koliko godina) ali je ipak opstala. Kao sto vidis, za razliku od vas, Zvezda ima ambicije u Evropi a ne samo puko kvalifikovanje u grupnu fazu. Jednom, kada uspete da prezimite u Evropi onda mozes da poredis i da i da pricas a do tada, cuti, nemoj da se brukas i da poredis tvoj mali Dinamo/Kroaciju sa Crvenom zvezdom.

beli

pre 5 godina

Ma mali živi u Zagrebu i ako nema naći će našu žensku. I sam govori da mu ne pada na pamet odlaziti iz Dinama u naredno vrijeme. Pa u Zagrebu sve ima da se razvija kako treba i jako pametno gradi svoju karijeru. Već je i govorio kad dobije državljanstvo da nebi imao ništa protiv da zaigra za Hrvatsku.
I da da vas ispravim Benković koji je otišao u Englesku nije bio standardni prvotimac. A prije njega je otišao i Ćorić i Sosa još 16milja koji isto nisu bili standardni. Zato i govorim Olmo je standard i on ide za30+.

crush

pre 5 godina

Dinamo i nemogucnost prezimljavanja u Europi. Pa stvar je zapravo vrlo jednostavna - Dinamo se nakon uspjesnih kvalifikacija rjesi najboljih igraca za velike pare, plus napuni blagajnu novcima od UEFA-e zbog ulaska u grupnu fazu i time se zadovolji te ocito nema ambicije za vise. Da li misle da ne mogu ili jednostavno ne zele ne znam, ali po meni je ovo glavni razlog zasto ne ide u grupnoj fazi. Prvenstveno zato sto se rjese lidera u momcadi...

malo_razmisli

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....

Kajverson

pre 5 godina

klajverson
ali ne za grupnu fazu LS...tigre.
Javi se kad za grupnu fazu dobijete takvog
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 20:26)....
Ti bas se volis uvaljat....porto,celtic,Ajax,arsenal .....x na old Traffordu ...aj sad da popravis situaciju reci Stojković bolji od modrica ...hehe

Panac

pre 5 godina

Evo jedno pitanje ( anketa ) za sve;
Koliko bi bilo zanimljivo da se igra neka reg.liga Dinamo,Hajduk,Rijeka,Osijek,CZ,Partizan,Vojvodina,Olimpija,Sarajavo, Budućnost itd.
Na utakmicama bi bilo po 40000,a ne po 4000
Ali trebalo bi maknuti huligane!

Veća gledanost=više love=bolji igrači=bolje igre

malo_razmisli

pre 5 godina

Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.
(nnnn, 07. avgust 2018 18:56)

kojeg klubskog nogometa...pa gledaj od 90tih pa nadalje...ono sto je Zvezda napravila nije plod Srbskog fudbala nego Jugoslovenskog i sve se tada trpalo u BG pa je klub financijski bio najjaci tj morao je biti takav...gledaj sad unazad...katastrofa...transferi igraca i Zvezde i Partizana su smijurija na spram transfera Dinama...pa u zadnjih 15 godina,zarada od transfera je mozda i izmedju 160-200 miliona eura...stvar je samo sto od toga Dinamo nije vidio sve sto bi trebao biti...jer koliko god je Mamci zasluzan za neke stvari za neke i nije...

Oypa 7

pre 5 godina

Zamlaćuju narod ovim glupostima a sve u duhu nekakvog bratstva i jedinstva, da vidimo da li će da se objavi vest da ženski fudbalski klub Spartak Subotica igra kvalifikacije za lš, tek ponekad se objavi vest takve vrste a to je šampion Srbije.

xxx

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)
Cudno da si spomenuo broj 50, jer jos malo pa toliko ce godina proci od kad je Dinamo zadnji put igrao prolece u Evropi. A u pravu si, igracemo finale SP isto onda kad i oni budu osvojili ono sto je Zvezda osvojila.

MiloS

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)

Smešno je što baš to kažeš..Jer ove godine se navršava upravo tih 50 godina od kada je DZG zadnji put dočekao januar u Evropi...ccc

Mi prošle sezone dva kluba..


Stvarno ne znam da li ove komenatre pišu botovi iz Hrvatske na ekavici ili ljudi odavde koji elementarne stvari ne znaju , niti prate sport uopšte.. Mislim, kako vas ne mrzi ?

nnnn

pre 5 godina

Astanu sam gledao protiv Danaca proslo kolo i nisu nista posebno. Sasvim sam siguran i da bi ih Zvezda dobila obe utakmice da je sa njima igrala.Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.

malo_razmisli

pre 5 godina

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....
(Zli Zo, 07. avgust 2018 18:19)

Ali u realnosti smo jako blizu tog 15og mjesta...kako god...znaci da netko ipak nabije tog koeficijenta malo...

cartmen

pre 5 godina

Dario zagreb,o cemu ti pricas,kakva velika četvorka zvezda osvojila 18 titula u bivsoj sfrj a dinamo 3,vi ste u rangu vardara i sarajeva!

hm

pre 5 godina

Dinamo vamo, dinamo tamo. Cinjenica je da nitko nista nije niti ocekivao od ove mlade momcadi. U samoj HR nisu mislili da ce proci i prethodno kolo, a eto ih na korak do LE.

SUPERMAN

pre 5 godina

Gledam ovaj Olmo vec odlično igra a samo 20 godina, ne znam stvarno sta zvezda ceka sa Joveljicem koji nije nista losiji igrac od njega, a imamo problema sa pozicijom Spica. Na ovakvim utakmicama se postaje igrac, Dinamu je ovaj Benkovic sa 19 godina bio standardan stoper i u ls, pre toga je vredeo milion sad ga evo prodaju Lesteru za 15 miliona, zamislite da je Partizan zadržao milenkovića prosle godine, da je igrao le, sad bi ga i oni mogli prodati po ovoj ceni jer je mozda i kvalitetniji od ovoga.Ali daj ti lopovima pare odmah njima je i to dovoljno.

napredni embrion

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?

Hr

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima
(iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

@

Ne znaš priču s Olmom kad je došao u Dinamo i zašto (i to iz juniora Barcelone), tako da se rađe suzdrži komentiranja nećega o čemu pojma nemaš.

зоркаптил

pre 5 godina

Нисам ни знао да Динамо игра квалификације за куп УЕФА... Супер, има да их покидамо и у Врању, а после како Бог да!

SUPERMAN

pre 5 godina

Mi se medjusobno prepiremo ko je jaci Zvezda, Dinamo, Partizan...I jedni i drugi se dicimo tom grupnom fazom evropskih liga,kao da je to neki ogroman uspeh, ranije su se do raspada Juge svi oni borili za evropske trofeje. Zvezda je ranijih godina bila na ivici bankrota, pa je i razumljiv taj post u evropi ali Dinamo koji redovno prodaje igrace za 15-20 miliona ne moze da prezimi u evropi, to je prosto neverovatno,gde idu te pare od transfera, mogli su imati do sada tri puta jacu ekipu, sta su ambicije tog kluba, on meni lici na neko preduzeće, kupe jeftino prodaju skupo, a rezultata nidje.Evo prodace i ovog Benkovica za 15 miliona i tako sve u krug,pa ova ekipa na papiru nije uopste jaca od Zvezdine cak mislim da je Zvezda dosta uigranija. Koliko su para zaradili od evrope i transfera trebali bi da imaju ekipu vrednosti Red bul Salzburga.U principu realnost ovdašnjih klubova je grupna faza ls ili le ili eventualno osmina finala za dalje su potrebna mnogo veca ulaganja.

Pseto

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.
(Updown, 7. avgust 2018 18:00)

Nema Mamica - srebro na SP
Nema Mamica - Dinamo ce prezimiti u Europi

xxx

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malo_razmisli, 7. avgust 2018 20:24)

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.

u kompleksima su velike oci

pre 5 godina

@miloS to su sve hrvati , ima ih na ovim vestima koji pisu bas ovakve nebuloze ... 50 godina ispred u svemu , prava je istina da su to sve kompleksasi koji nisu vidjeli Srbiju u zivotu i koji cekaju prvu kartu da se isele van ,posto su jel tako ultra razvijeni, sto se tice ovog usporedjivanja, ovakva Zvezda s Milojevicem je najjaci klub ex yu , pokazala prosle sezone s x u Londonu , znaju i oni to dobro pa pisu ovako

Ivan ZG

pre 5 godina

SUPERMEN@

Dobro si detektirao problem Dinama.
Ali da prvo krenemo od odbrih stvari. Mamić je uspostavio sistem koji sada radi i bez njega. U omladinskoj školi se radi kao da su prva momčad Dinama. Vrlo profesionalno, teški treninzi, puno utakmica i stalna selekcija. Treneri su samo oni koji su se pokazali dobri. Stalna selekcija trnera po rezultatima. Kroz dinamovu školu prođe sigurno tisuću talentirane djece da bi se uz vrhunski rad došlo do 20 najboljih u generaciji. Praktički svi u RH žele igrati za Dinamo i u Dinamovoj školi.
Ono što ne valja i zašto Dinamo nikada ništa neće osvojiti je činjenica da Mamić svakoga tko da više od 3 gola ili odigra par utakmica za pamćenje - proda. I tako svake godine po 3-6 najboljih igrača. I ekipa se skoro raspadne i stvara se nova. Za Mamića sve super za Dinamo neki novci u blagajnu iako on gleda da što više on pokupi. I tako svake godine. Šta vrijedi puna blagajna (koju Mamić opet opustoši) kada nikada takav klub ne može osvojiti ništa vrednije.
I? Da li bi i dalje htjeli Mamića?

Митар Пфк

pre 5 godina

Опет тренинг ривал озбиљним ривалима ..Опет демолирање загрепчана , у разним опцијама..Примају по 3 , 4 , 6 или 7 комада , зависно од противника..Комедија од клуба!

hr realnost ahahhahah

pre 5 godina

@abeceda nogometa , nismo mi nista ustanovili ,to si samo ti ustanovio , mi ostali smo ustanovili da ti ocito kasnis par sati s terapijom

drinska divizija

pre 5 godina

@abeceda nogometa

prvo, to sto je Dinamo osvojio, tada se zvalo Kup sajamskih gradova, a ne kup UEFA, tako da nema potrebe da izmisljas.
Drugo, valjda ga je osvojio kao predstavnik Jugoslavije (koliko god to vama tesko padalo). Tako da ne znam sta tacno treba da znaci nije osvojila Zvezda, nego Jugoslavija.
Trece, za taj Dinamo su igrali igraci koji su se izjasnjavali kao Jugosloveni (verujem da vam i ovo tesko pada, ali kao i za Zvezdu, pretpostavljam da su i za taj tim Dinama igrali igraci iz cele Jugoslavije).
Cetvrto, ja kao navijac Partizana, smatram da je veci klupski uspeh igrati finale KES protiv Reala, nego osvojiti neki petorazredni kup.

Dorćol

pre 5 godina

(abeceda nogometa, 07. avgust 2018 19:41)

Ovo je jedan od glupljih komentara ovog meseca. Jedan Pixi ili Dejo su fasovali vojsku jer su izabrali Zvezdu a ne Partizan. Usput u toj ekipi koja je uzela KEŠ je bilo 7 Srba u prvih 11 ako računamo Mileta, mada to uopšte nije bitno. Još nešto, mi ćemo ponovo uzeti taj trofej kad tad i to svi Cigani veruju a to je zapravo ta razlika između nas i vas ostalih ;)

Hr

pre 5 godina

Play-off Europa lige 2014./2015.:

Petrolul - Dinamo 1:3

Dinamo - Petrolul 2:1

Liga prvaka 2015./2016.:

Dinamo - Fola Esch 1:1 (2. pretkolo)

Fola - Esch - Dinamo 0:4

Dinamo - Molde 1:1 (3. pretkolo)

Molde - Dinamo 3:3

Skenderbeu - Dinamo 1:2 (play-off)

Dinamo - Skenderbeu 4:1


Liga prvaka 2016./2017.

Vardar - Dinamo 1:2 (2. pretkolo)

Dinamo - Vardar 3:2

Dinamo - Dinamo Tbilisi 2:0 (3. pretkolo)

Dinamo Tbilisi - Dinamo 0:1

Dinamo - Salzburg 1:1 (play-off)

Salzburg - Dinamo 1:2

Europa liga 2017./2018.

Dinamo - Odd 2:1 (3. pretkolo)

Odd - Dinamo 0:0

Dinamo - Skenderbeu 1:1 (play-off)

Skenderbeu - Dinamo 0:0

Liga prvaka 2017./2018.

Dinamo - Hapoel 5:0 (2. pretkolo)

Hapoel - Dinamo 2:2

Astana Dinamo 0:2 (3. pretkolo)

auuuuuuu kakv trip

pre 5 godina

@abeceda nogometa hahahahhahahaahahahahhah ma vazi inace najbolji igraci Zvezde su Zvezdine sluzbene zvezde -sve sami Srbi, ja jos ne mogu da verujem da sam ovu nebulozu procitao

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!

napredni embrion

pre 5 godina

mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
(malo_razmisli,

Ma naravno...uvek postoje logicni izgovori ( isprike) jer je "nemoguce" da je bilo drugacije.
Posebno je te '91 stajala "cela" drzava iza Zvezde, sa sve Tudjnanom kao predsednikom Hrvatske

kad dobijete "normalan" klub u direktnoj borbi za neko grupno takmicenje kao mi Anderleht i Newcastle, javi se

iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima

Alan Ford

pre 5 godina

Svetsko prvenstvo nije odavno vise ono sto je nekad bilo. Liga šampiona je najjače takmičenje na svetu i to nije nikakva novost a reprezentacije mnogi i ne shvataju ozbiljno vec je to više kao neka pijaca gde se vrši trgovina fudbalera a primer je kako je Perez bukvalno oteo selektora Španije i jos objavio dva dana pre tu vest tako da je direktno uticao da Španija prodje kako je prošla. Pametnom dosta.

Salaso

pre 5 godina

Šteta što nisu došli zvezdi da ih spuste na zemlju. Oni pobedili neke litvance i mesle da su finalisti LS. Nema veze, Salcburg će objasniti stvari

nnnn

pre 5 godina

Astanu sam gledao protiv Danaca proslo kolo i nisu nista posebno. Sasvim sam siguran i da bi ih Zvezda dobila obe utakmice da je sa njima igrala.Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.

Destrukcija

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Momak, Zvezda je godinama sistemski pljackana, urusavana i razbijana (plus sankcije koje su igracki i takmicarski unazadile klub ko zna koliko godina) ali je ipak opstala. Kao sto vidis, za razliku od vas, Zvezda ima ambicije u Evropi a ne samo puko kvalifikovanje u grupnu fazu. Jednom, kada uspete da prezimite u Evropi onda mozes da poredis i da i da pricas a do tada, cuti, nemoj da se brukas i da poredis tvoj mali Dinamo/Kroaciju sa Crvenom zvezdom.

samopromocija

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!

cartmen

pre 5 godina

Dario zagreb,o cemu ti pricas,kakva velika četvorka zvezda osvojila 18 titula u bivsoj sfrj a dinamo 3,vi ste u rangu vardara i sarajeva!

ivan

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage.
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.

xxx

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (malo_razmisli, 7. avgust 2018 20:24)

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.

33 33

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.

drinska divizija

pre 5 godina

@abeceda nogometa

prvo, to sto je Dinamo osvojio, tada se zvalo Kup sajamskih gradova, a ne kup UEFA, tako da nema potrebe da izmisljas.
Drugo, valjda ga je osvojio kao predstavnik Jugoslavije (koliko god to vama tesko padalo). Tako da ne znam sta tacno treba da znaci nije osvojila Zvezda, nego Jugoslavija.
Trece, za taj Dinamo su igrali igraci koji su se izjasnjavali kao Jugosloveni (verujem da vam i ovo tesko pada, ali kao i za Zvezdu, pretpostavljam da su i za taj tim Dinama igrali igraci iz cele Jugoslavije).
Cetvrto, ja kao navijac Partizana, smatram da je veci klupski uspeh igrati finale KES protiv Reala, nego osvojiti neki petorazredni kup.

SAŠA FRANKFURT

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!

Dorćol

pre 5 godina

(abeceda nogometa, 07. avgust 2018 19:41)

Ovo je jedan od glupljih komentara ovog meseca. Jedan Pixi ili Dejo su fasovali vojsku jer su izabrali Zvezdu a ne Partizan. Usput u toj ekipi koja je uzela KEŠ je bilo 7 Srba u prvih 11 ako računamo Mileta, mada to uopšte nije bitno. Još nešto, mi ćemo ponovo uzeti taj trofej kad tad i to svi Cigani veruju a to je zapravo ta razlika između nas i vas ostalih ;)

Vožd

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?
(room 1408, 7. avgust 2018 18:03)

I tako "jadni" prošle sezone dva tima na proleće u LE..

Kad ne budemo jadni, verovatno će biti polufinala i finala..

Ajde, ne patetišite i ne naričite beveze..

u kompleksima su velike oci

pre 5 godina

@miloS to su sve hrvati , ima ih na ovim vestima koji pisu bas ovakve nebuloze ... 50 godina ispred u svemu , prava je istina da su to sve kompleksasi koji nisu vidjeli Srbiju u zivotu i koji cekaju prvu kartu da se isele van ,posto su jel tako ultra razvijeni, sto se tice ovog usporedjivanja, ovakva Zvezda s Milojevicem je najjaci klub ex yu , pokazala prosle sezone s x u Londonu , znaju i oni to dobro pa pisu ovako

Oslo

pre 5 godina

Što reći... Dinamo je za sve klubove iz bivše države svemirski brod.Pogotovo za ovu bahatu Zvezdu koja se još nije susrela s ekipom koja zna igrati nogomet. Otpuhali bi vas s pola snage. 
Za Olma sam prije 2 godine rekao da će biti čudo od igrača. Gavranović je i na klupi opasan. Budimir,da je igrao u nekom boljem klubu, bi postao igrač za najbolje klubove iz liga petice.
(ivan, 07. avgust 2018 18:32)

Javi se kad dinamo bude igrao na prolece u Evropi.....

Zigzag

pre 5 godina

Uh sunce ti poljubim, Dinamo će izgleda izbaciti najjači tim sveta, Astanu?!Smehotres !!!
(Superbike, 07. avgust 2018 18:09)
vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..

Zli Zo

pre 5 godina

Dinamo već ima zagarantirano LE a ako znamo da je Rijeku i Hajduka pomazio ždrijeb mogli bismo ove godine imati trojicu u skupinama pa da se konačno nabije taj koeficijent za to famozno 15. mjesto na Uefa tablici koje jamči viceprvaka HNL-a u LP kvalifikacijama, tj jamči 5 ekipa koje izlaze u europu a to je pola HNL-a!
(samopromocija, 7. avgust 2018 18:08)

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....

napredni embrion

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?

xxx

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)
Cudno da si spomenuo broj 50, jer jos malo pa toliko ce godina proci od kad je Dinamo zadnji put igrao prolece u Evropi. A u pravu si, igracemo finale SP isto onda kad i oni budu osvojili ono sto je Zvezda osvojila.

croata

pre 5 godina

Po imenima mozda i najlosiji dinamo u zadnjih 10 godina, ali smanjen utjecaj maminja + konacno trener s karakterom i kazahstanski brazilci bivaju plitak potok. Pitat ce se nesto dinama i ako udju u ligu prvaka, ove godine nece biti kanta za napucavanje

room 1408

pre 5 godina

Dinamo to lagano u kvalifikacijama a u ligi šampiona lagano 5 komada protiv svih u grupi primi i ne da ni jedan gol.Koliko je onda “jadan” nas fudbal kada mi ne može da prodjemo ni kvalifikacije?

Updown

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.

MiloS

pre 5 godina

50 tačno 50 godina isped nas što se tiče klupskog fudbala.
Što se tiče reprezentacije - čitavu večnost ispred nas pošto mi odavde pa do večnosti nikad nećemo zaigrati u finalu SP.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (33 33, 7. avgust 2018 18:29)

Smešno je što baš to kažeš..Jer ove godine se navršava upravo tih 50 godina od kada je DZG zadnji put dočekao januar u Evropi...ccc

Mi prošle sezone dva kluba..


Stvarno ne znam da li ove komenatre pišu botovi iz Hrvatske na ekavici ili ljudi odavde koji elementarne stvari ne znaju , niti prate sport uopšte.. Mislim, kako vas ne mrzi ?

abeceda nogometa

pre 5 godina

(xxx, 7. avgust 2018 19:12)

nije zvezda osvojila već Jugoslavija. Zvezda je bila državni projekat i sve te klase su morale doći u taj klub. Zna se tko su bili glavni igrači, Prosinečki, Savičević, Pančev.. Nijedan srbin uglavnom.

Sad kad smo to ustanovili, onda Dinamov trofej kupa UEFE iz 1967. je povijesno najveći uspjeh ijednog ex-yu kluba, kluba dakle, a ne države.

Hvala, doviđenja.

napredni embrion

pre 5 godina

mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....
(malo_razmisli,

Ma naravno...uvek postoje logicni izgovori ( isprike) jer je "nemoguce" da je bilo drugacije.
Posebno je te '91 stajala "cela" drzava iza Zvezde, sa sve Tudjnanom kao predsednikom Hrvatske

kad dobijete "normalan" klub u direktnoj borbi za neko grupno takmicenje kao mi Anderleht i Newcastle, javi se

Dario Zagreb

pre 5 godina

Dinamo stvarno dobar kada je ovu Astanu pobjedio u gostima. Nema šta od bivše velike četvorke Dinamo za sad najsigurnije gazi. Zvezda ima sreće što je izbjegla Dinamo jer bi bilo poniženje veće nego Partizana!

Alan Ford

pre 5 godina

Svetsko prvenstvo nije odavno vise ono sto je nekad bilo. Liga šampiona je najjače takmičenje na svetu i to nije nikakva novost a reprezentacije mnogi i ne shvataju ozbiljno vec je to više kao neka pijaca gde se vrši trgovina fudbalera a primer je kako je Perez bukvalno oteo selektora Španije i jos objavio dva dana pre tu vest tako da je direktno uticao da Španija prodje kako je prošla. Pametnom dosta.

зоркаптил

pre 5 godina

Нисам ни знао да Динамо игра квалификације за куп УЕФА... Супер, има да их покидамо и у Врању, а после како Бог да!

iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima

Митар Пфк

pre 5 godina

Опет тренинг ривал озбиљним ривалима ..Опет демолирање загрепчана , у разним опцијама..Примају по 3 , 4 , 6 или 7 комада , зависно од противника..Комедија од клуба!

malo_razmisli

pre 5 godina

Znam da se Hrvati loze na nedavno zavrseno SP, ali treba njima jos mnogo da bi mogli da se porede sa nama u klupskom fudbalu. Dinamo ionako sluzi za popravljanje gol razlike, mozda ce im ova sezona biti drugacija.
(nnnn, 07. avgust 2018 18:56)

kojeg klubskog nogometa...pa gledaj od 90tih pa nadalje...ono sto je Zvezda napravila nije plod Srbskog fudbala nego Jugoslovenskog i sve se tada trpalo u BG pa je klub financijski bio najjaci tj morao je biti takav...gledaj sad unazad...katastrofa...transferi igraca i Zvezde i Partizana su smijurija na spram transfera Dinama...pa u zadnjih 15 godina,zarada od transfera je mozda i izmedju 160-200 miliona eura...stvar je samo sto od toga Dinamo nije vidio sve sto bi trebao biti...jer koliko god je Mamci zasluzan za neke stvari za neke i nije...

Oypa 7

pre 5 godina

Zamlaćuju narod ovim glupostima a sve u duhu nekakvog bratstva i jedinstva, da vidimo da li će da se objavi vest da ženski fudbalski klub Spartak Subotica igra kvalifikacije za lš, tek ponekad se objavi vest takve vrste a to je šampion Srbije.

Filip

pre 5 godina

Dinamo ozbiljna ekipa. Gledao sam ih protiv Hapoela u proslom kolu, u prvoj utakmici, i sad protiv Astane i totalno su ih nadigrali. Astani je ovo prvi poraz kod kuce u kvalifikacijama, kao i grupnoj fazi Lige Sampiona, a imali su srece da su izgubili samo 2:0. Realan ishod bi bio 5:0, mozda 5:1. Takodje, mladi Spanac Olmo je cini mi se vec sad igracina i po, i on ce biti sledeci koji ce Dinamu napuniti kasu do vrha! Zao mi je sto je sve to tako, ali mora se biti realan.

auuuuuuu kakv trip

pre 5 godina

@abeceda nogometa hahahahhahahaahahahahhah ma vazi inace najbolji igraci Zvezde su Zvezdine sluzbene zvezde -sve sami Srbi, ja jos ne mogu da verujem da sam ovu nebulozu procitao

Panac

pre 5 godina

Evo jedno pitanje ( anketa ) za sve;
Koliko bi bilo zanimljivo da se igra neka reg.liga Dinamo,Hajduk,Rijeka,Osijek,CZ,Partizan,Vojvodina,Olimpija,Sarajavo, Budućnost itd.
Na utakmicama bi bilo po 40000,a ne po 4000
Ali trebalo bi maknuti huligane!

Veća gledanost=više love=bolji igrači=bolje igre

Kajverson

pre 5 godina

vi od ribara iz suduve radite real madrid,astana je po euro rezultatima jaca od zvezde dva puta..
(Zigzag, 07. avgust 2018 18:24)

da da jaca jaca, ma 50x....svaki put kad ste usli u LS bilo je vise srece nego pameti...Koji ste veliki klub dobili. Sad idete na YB. U je...
Ja kao grobar ti to kazem.
Mi smo izbacili Anderleht i Newcastle. A vi?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 18:39).....
A joooj tigre ti naletio ko s onim ko traktor vozi a ko kapiju otvara.....dinamo je izbacio takoder Newcastle ,celtic te kao grobar ako se sjecas vas.....se sjecas?

beli

pre 5 godina

Dragi moji taj Dinamo ima najbolju školu nogometa uz Portovu. Igrači Dinama, njih čak 14 je sudjelovalo na SP.Taj Dinamo na transfermarketu vrijedi daleko najviše od svih klubova bivše Jugoslavije. I danas kad se napokon maknuo Mamić imate Dinamo koji će igrati LP. Sa još dva pojačanja biti konkurentni klubovima kao PSV Benfica..... I taj Dinamo za razliku od bilo kojeg kluba iz bivše Jugoslavije je pun ko brod. A mali Olmo će ići za 30+ milja jer je mali klasa i na vašu žalost oblačiti kockasti dres. A vi živite u nekoj prošlosti jer vam je to jedino ostalo

ASAP Rocky

pre 5 godina

Ja na peharu samo vidim da je ugravirano ime Crvena Zvezda Beograd. To je najveci uspeh nekog tima iz ex-yu prostora. I verovatno jedini tim koji je nesto osvojio narednih 100 god.
(xxx, 07. avgust 2018 20:48)

Daleko najveci uspjeh je igrati finale World Cupa, najvazniju utakmicu u svijetu sporta, veci od nekakvog nepostojeceg Kupa sampiona, nekakvih Dinama Dresdena, Nottingema, Zvezdi itd. Realno, bez omalozavanja.

Normalan

pre 5 godina

Ako vas interesuje fudbal, onda vas interesuje i fudbal u Hrvatskoj, i tu nema mesta za nacionalnu mrznju i ostale svinjarije koje idu sa time.

mike

pre 5 godina

Naravno da je Dinamo deo velike cetvorke, medjutim nije bio dovoljno rezimski kao CZ i nije imao priliku da osvoji toliko titula i da pokupi najbolje fudbalere iz cele drzave i osvoji KES (uz srecu s protivnicima, ali ipak). A ovde su pojedini strucnjaci tvrdilo da bi Zvezda lako sad prosla Dinamo, ili cak da ce Dinamk ispasti od Astane.

malo_razmisli

pre 5 godina

ivan: kad taj tvoj dinamo osvoji ligu šampiona, i bude prvak sveta onda se javi!! Sve ostalo je lupanje prazne slame!! Vi služite godinama za popravljanje gol razlike, i to vam je najveći uspeh!!
(SAŠA FRANKFURT, 07. avgust 2018 20:06)


mislis kao sto je osvojio Jugoslovenski klub Zvezda ,iza kojeg je stajala cijela drzava....

Kajverson

pre 5 godina

klajverson
ali ne za grupnu fazu LS...tigre.
Javi se kad za grupnu fazu dobijete takvog
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (napredni embrion, 7. avgust 2018 20:26)....
Ti bas se volis uvaljat....porto,celtic,Ajax,arsenal .....x na old Traffordu ...aj sad da popravis situaciju reci Stojković bolji od modrica ...hehe

Kajverson

pre 5 godina

Pa brzi ste od svih naših portala .....ispod vijest modricu ....nadam se samo da Ce se olmov zahtjev za drzavljanstvom ubrzati .....bolji od kove,,..silno Ce nam dobro doći

Frano Ferdinand Princip

pre 5 godina

Bogami dobar je taj mali Olmo,Dinamo je našao novu zlatnu koku u njemu,masne pare će opet dići,ako su kroasani pametni dat će mu pasoš i pozvati ga u reprezentaciju

hr realnost ahahhahah

pre 5 godina

@abeceda nogometa , nismo mi nista ustanovili ,to si samo ti ustanovio , mi ostali smo ustanovili da ti ocito kasnis par sati s terapijom

SUPERMAN

pre 5 godina

Gledam ovaj Olmo vec odlično igra a samo 20 godina, ne znam stvarno sta zvezda ceka sa Joveljicem koji nije nista losiji igrac od njega, a imamo problema sa pozicijom Spica. Na ovakvim utakmicama se postaje igrac, Dinamu je ovaj Benkovic sa 19 godina bio standardan stoper i u ls, pre toga je vredeo milion sad ga evo prodaju Lesteru za 15 miliona, zamislite da je Partizan zadržao milenkovića prosle godine, da je igrao le, sad bi ga i oni mogli prodati po ovoj ceni jer je mozda i kvalitetniji od ovoga.Ali daj ti lopovima pare odmah njima je i to dovoljno.

Robin Hood

pre 5 godina

A ljudi prizeljkivali Dinamo ... Ovde se ne zna ko je gori protivnik, nema lakih protivnika u borbi za ulaz u LS, NEMA!
Ima samo onih koji submanje koncentrisaniji od vas u tom dvomecu i to je to.

malo_razmisli

pre 5 godina

A u realnosti, samo će DZG igrati u grupi. I eventualno još jedan. I u njoj ispasti .Kao i uvek u zadnjih 20 godina....
(Zli Zo, 07. avgust 2018 18:19)

Ali u realnosti smo jako blizu tog 15og mjesta...kako god...znaci da netko ipak nabije tog koeficijenta malo...

SUPERMAN

pre 5 godina

Mi se medjusobno prepiremo ko je jaci Zvezda, Dinamo, Partizan...I jedni i drugi se dicimo tom grupnom fazom evropskih liga,kao da je to neki ogroman uspeh, ranije su se do raspada Juge svi oni borili za evropske trofeje. Zvezda je ranijih godina bila na ivici bankrota, pa je i razumljiv taj post u evropi ali Dinamo koji redovno prodaje igrace za 15-20 miliona ne moze da prezimi u evropi, to je prosto neverovatno,gde idu te pare od transfera, mogli su imati do sada tri puta jacu ekipu, sta su ambicije tog kluba, on meni lici na neko preduzeće, kupe jeftino prodaju skupo, a rezultata nidje.Evo prodace i ovog Benkovica za 15 miliona i tako sve u krug,pa ova ekipa na papiru nije uopste jaca od Zvezdine cak mislim da je Zvezda dosta uigranija. Koliko su para zaradili od evrope i transfera trebali bi da imaju ekipu vrednosti Red bul Salzburga.U principu realnost ovdašnjih klubova je grupna faza ls ili le ili eventualno osmina finala za dalje su potrebna mnogo veca ulaganja.

beli

pre 5 godina

Ma mali živi u Zagrebu i ako nema naći će našu žensku. I sam govori da mu ne pada na pamet odlaziti iz Dinama u naredno vrijeme. Pa u Zagrebu sve ima da se razvija kako treba i jako pametno gradi svoju karijeru. Već je i govorio kad dobije državljanstvo da nebi imao ništa protiv da zaigra za Hrvatsku.
I da da vas ispravim Benković koji je otišao u Englesku nije bio standardni prvotimac. A prije njega je otišao i Ćorić i Sosa još 16milja koji isto nisu bili standardni. Zato i govorim Olmo je standard i on ide za30+.

crush

pre 5 godina

Dinamo i nemogucnost prezimljavanja u Europi. Pa stvar je zapravo vrlo jednostavna - Dinamo se nakon uspjesnih kvalifikacija rjesi najboljih igraca za velike pare, plus napuni blagajnu novcima od UEFA-e zbog ulaska u grupnu fazu i time se zadovolji te ocito nema ambicije za vise. Da li misle da ne mogu ili jednostavno ne zele ne znam, ali po meni je ovo glavni razlog zasto ne ide u grupnoj fazi. Prvenstveno zato sto se rjese lidera u momcadi...

hm

pre 5 godina

Dinamo vamo, dinamo tamo. Cinjenica je da nitko nista nije niti ocekivao od ove mlade momcadi. U samoj HR nisu mislili da ce proci i prethodno kolo, a eto ih na korak do LE.

Ivan ZG

pre 5 godina

SUPERMEN@

Dobro si detektirao problem Dinama.
Ali da prvo krenemo od odbrih stvari. Mamić je uspostavio sistem koji sada radi i bez njega. U omladinskoj školi se radi kao da su prva momčad Dinama. Vrlo profesionalno, teški treninzi, puno utakmica i stalna selekcija. Treneri su samo oni koji su se pokazali dobri. Stalna selekcija trnera po rezultatima. Kroz dinamovu školu prođe sigurno tisuću talentirane djece da bi se uz vrhunski rad došlo do 20 najboljih u generaciji. Praktički svi u RH žele igrati za Dinamo i u Dinamovoj školi.
Ono što ne valja i zašto Dinamo nikada ništa neće osvojiti je činjenica da Mamić svakoga tko da više od 3 gola ili odigra par utakmica za pamćenje - proda. I tako svake godine po 3-6 najboljih igrača. I ekipa se skoro raspadne i stvara se nova. Za Mamića sve super za Dinamo neki novci u blagajnu iako on gleda da što više on pokupi. I tako svake godine. Šta vrijedi puna blagajna (koju Mamić opet opustoši) kada nikada takav klub ne može osvojiti ništa vrednije.
I? Da li bi i dalje htjeli Mamića?

Pseto

pre 5 godina

Astana bez šuta u okvir gola.
Dinamo u 4. kolu čeka Young Boys i po svemu sudeći jako su blizu grupnoj fazi Lige Šampiona. A Mamić im ne valja... Eh da je nama po jedan Mamić i u Partizanu i u Zvezdi.
(Updown, 7. avgust 2018 18:00)

Nema Mamica - srebro na SP
Nema Mamica - Dinamo ce prezimiti u Europi

Hr

pre 5 godina

@beli , ja mislim da Spanjolac Olmo ce vrlo tesko obuci kockasti dres ,posebno ako se proda kako ti mislis za 30 milja i upadne u oko Spanjolcima
(iako kupovina stranaca je oduvijek bila hr forte

@

Ne znaš priču s Olmom kad je došao u Dinamo i zašto (i to iz juniora Barcelone), tako da se rađe suzdrži komentiranja nećega o čemu pojma nemaš.

Hr

pre 5 godina

Play-off Europa lige 2014./2015.:

Petrolul - Dinamo 1:3

Dinamo - Petrolul 2:1

Liga prvaka 2015./2016.:

Dinamo - Fola Esch 1:1 (2. pretkolo)

Fola - Esch - Dinamo 0:4

Dinamo - Molde 1:1 (3. pretkolo)

Molde - Dinamo 3:3

Skenderbeu - Dinamo 1:2 (play-off)

Dinamo - Skenderbeu 4:1


Liga prvaka 2016./2017.

Vardar - Dinamo 1:2 (2. pretkolo)

Dinamo - Vardar 3:2

Dinamo - Dinamo Tbilisi 2:0 (3. pretkolo)

Dinamo Tbilisi - Dinamo 0:1

Dinamo - Salzburg 1:1 (play-off)

Salzburg - Dinamo 1:2

Europa liga 2017./2018.

Dinamo - Odd 2:1 (3. pretkolo)

Odd - Dinamo 0:0

Dinamo - Skenderbeu 1:1 (play-off)

Skenderbeu - Dinamo 0:0

Liga prvaka 2017./2018.

Dinamo - Hapoel 5:0 (2. pretkolo)

Hapoel - Dinamo 2:2

Astana Dinamo 0:2 (3. pretkolo)