1. Кад Томић сад доведе са собом и Милутинова који ће у црвено-белом дресу разбијати лажну институцију! ✊
     (ВЕЧИТИ ДЕЛИЈА, 13. jul 2018 17:27)

    # Link komentara

  2. A sta ce biti sa Topicem?
     (MadMax, 13. jul 2018 07:06)

    # Link komentara

  3. Kad neće niko dobar je i Tomić.
    (Bojan, 13. jul 2018 00:09)

    # Link komentara

  4. Srecno.......
     (Dejan 1989, 12. jul 2018 22:49)

    # Link komentara

  5. Taj Nidam jedino moze da dodje u Zvezdu , ako trener kaze da mu treba takav igrac. Sobzirom da zvanicno jos uvek nemamo trenera , glupo je pisati da on stize u klub. Prvo trener , pa sve ostalo.
     (Beli Vuk, 12. jul 2018 22:32)

    # Link komentara

  6. Ovo moze da bude vrhunsko, visegodisnje resenje...rodjeni beogradjanin, ceo zivot u crveno belim bojama,igrao pleja (vazan preduslov za dobrog trenera), skola olimpijakosa zna se odbrana pre svega...sve ono sto zvezdi treba,a tribina zeli!
    (the_nuts, 12. jul 2018 21:05)

    # Link komentara

  7. a joan plaza bolji je
     (kosarka i vaterpolo su tradicija, 12. jul 2018 20:15)

    # Link komentara

  8. Лепо, задовољан сам избором. Не верујем да њему било ко може утицати на избор играча. Браво за избор.
     (Виоп, 12. jul 2018 20:08)

    # Link komentara

  9. Nasli pomocnog trenera, jos samo i glavnog da nadju.
    (Mlatko, 12. jul 2018 18:04)

    Dimitris Itudis bio pomocnik kod Zeljka u PAO i onda otisao u CSKA za glavnog trenera
     (Dundjer, 12. jul 2018 19:23)

    # Link komentara

  10. Bravo!
     (zvezda, 12. jul 2018 19:01)

    # Link komentara

  11. Još da dođu Tadija Dragićević i Samardžiski i pali se mašina...
     (Bard Živa, 12. jul 2018 18:58)

    # Link komentara

  12. Pa kad dovedu Tadiju Dragićevića, Samardžiskog, Vladimira Ticu, Skuni Pena ima da se upali mašina. :)
     (Bard Živa, 12. jul 2018 18:57)

    # Link komentara

  13. Legenda grckog tima kod Legende iz Zeleznika! Napredno nema sta!
     (matori, 12. jul 2018 18:57)

    # Link komentara

  14. Dobrodošao Milane Delijo.
     (Slavonac, 12. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  15. Nidam u zvezdi gotova stvar.
    @SM ladja

    Ne verujem da darzavni bankomat moze da nakuca milionce za njega.
    Jedino ako penzioneri zategnu kais bar za jednu rupu...
     (Karaburac, 12. jul 2018 18:37)

    # Link komentara

  16. Tomić je Radonja v2, po filozofiji košarke. Karakterno bar 3x agresivniji i dinamičniji na klupi. Stariji se sećaju čuvene tuče sa Bodirogom. Ista je žiška i danas. 10 godina na klupi Olija nije mala stvar, za brdo trofeja je i on zaslužan. Moramo da igramo tvrdo, u stavu i sa krvavim kolenima ako hoćemo nazad među velikane. Sve ostalo je šuplja priča bez ikakve dugoročne perspektive.
     (jako i do samog kraja, 12. jul 2018 18:18)

    # Link komentara

  17. Nidam prvo pojacanje.
     (NM, 12. jul 2018 18:16)

    # Link komentara

  18. Ima li objašnjenja zašto Milenko Tepić nije za mesto prvog trenera?? 
    Nema člansku kartu? 
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milann, 12. jul 2018 17:34) 

    Milenko Tepić nikako ne može da bude trener, on je još uvek aktivan košarkaš!
    (cukce,  … Eeeee ovo mi ulepsa dan, odavno se nisam ovako iskreno nasmejao.
     (Dzaja Cvele, 12. jul 2018 18:15)

    # Link komentara

  19. "Au... ovi još ni trenera nemaju...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bard Živa, 12. jul 2018 17:35)"
    Vas cemo da surimo i bez trenera i jedan i drugi tim, ne sekirajte se!
    (Miskec, 12. jul 2018 18:08)

    # Link komentara

  20. Nasli pomocnog trenera, jos samo i glavnog da nadju.
    (Mlatko, 12. jul 2018 18:04)

    # Link komentara

  21. Prvi i vrlo vazan korak...uloga trenera je veca i od MVP igraca.Godine provedene u Olimpijakosu su od krucijalnog znacaja po pitanju radnog staza.Onda na red dolazi igracki kadar...dobro izbalansirati sta timu treba a ne kao neki sto dovode gde mnogi nece ni docekati pocetak sezone a bice vec otpusteni,sto smo vec imali prilike i da vidimo..no cemu bi se smejali i kratili ove letnje dane...
     (Dejan CZ, 12. jul 2018 18:02)

    # Link komentara

  22. Prvo trener a onda sledi iznenadjenje koji igraci dolaze
     (Dundjer, 12. jul 2018 17:58)

    # Link komentara

  23. Ima li objašnjenja zašto Milenko Tepić nije za mesto prvog trenera??
    Nema člansku kartu?
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milann, 12. jul 2018 17:34)

    Milenko Tepić nikako ne može da bude trener, on je još uvek aktivan košarkaš!
    (cukce, 12. jul 2018 17:54)

    # Link komentara

  24. Добродошао, имамо заједно много важних утакмица. Увијек уз вас, вјерујем у вас.
    (Блаф, 12. jul 2018 17:43)

    # Link komentara

  25. Bravo!Aba,titula i minimum u 4. u Evrokupu!!!
    (Aleksej, 12. jul 2018 17:40)

    # Link komentara

  26. tps

    Kazi za nas koji ne znamo, kakav je to covek?
     (St.Srematz, 12. jul 2018 17:35)

    # Link komentara

  27. Au... ovi još ni trenera nemaju...
     (Bard Živa, 12. jul 2018 17:35)

    # Link komentara

  28. izgleda pali se masina...
     (UGASENA institucija, 12. jul 2018 17:35)

    # Link komentara

  29. Ima li objašnjenja zašto Milenko Tepić nije za mesto prvog trenera??
    Nema člansku kartu?
     (Milann, 12. jul 2018 17:34)

    # Link komentara

  30. Dok timovi dovode igrace, mi nemamo jos ni trenera..
     (Dare, 12. jul 2018 17:31)

    # Link komentara

  31. Ipak je Milenko Topic LEGNDA one zvezda!
     (Borba, 12. jul 2018 17:25)

    # Link komentara

  32. Nidam u Zvezdi, gotova stvar, Pise Pobjeda i drugi crnogorski mediji,
    (SM Ladja, 12. jul 2018 17:21)

    # Link komentara

  33. Zakasneli potez nekih godinu dana.
     (GrgaPitic, 12. jul 2018 17:20)