Petak, 29.06.2018.

11:45

Odbojkašice završile nastup u Ligi nacija

Ženska odbojkaška reprezentacija Srbije izgubila je od SAD sa 3:0 i tako završila takmičenje u Ligi nacija.

Izvor: B92

Odbojkašice završile nastup u Ligi nacija IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

38 Komentari

Sortiraj po:

Ja

pre 5 godina

Strucnjak
Sve kontam salis se, kad ono ti krajnje ozbiljan. Mislim da ovo nije sport za tebe, probaj sa fudbalom. Igeac kao Tijana se radja jednom u 100 godina, naravno ima i ona los dan, juce ga je imala. Pa, djevojka ima samo 21 godinu, potrebno je malo i iskustva, zar smo zaboravili da je bila najzasluznija za olimpijsko srebro i ubjedljivo evropsko zlato. Najveci problem uz los prijem je nedostatak Brankice i njenih 15 20 sigurnih poena, tada bi se i Tijana rasteretila. Bice to odlicno na svhetskom prvenstvu. Bitno je i da mala Milenkovic stekne iskustvo.
Sta tek reci za strucnjaka Milovana, za njega nihe ni fudbal.

Бук

pre 5 godina

@mladen zebic
Дао сам ти минус само због "Jeli". Шта су јели? Сарму?
Иначе, слажем се са тобом.

Терзић је требао да да оставку још пре две године, када је изгубио у финалу ОИ. Стварно не знам шта раде ови људи у савезу...

zna se sve

pre 5 godina

Niko ovde ne pljuje po Tijani, već ukazuje na to da se igra samo na nju što protivnik lako čita. To je greška tehničara a i selektora. Samo da pomenem da je u pobedi protiv SAD pre mesec dana bilo čak pet dvocifrenih naših devojaka, e tako treba na svakoj utakmici. Protivnik ne zna šta će pre da blokira, a ovako samo blok na Tijani koja je biser svetske odbojke i onda ode niz vodu i njenih redovnih 25+ poena. I u toj pobedi protiv SAD ekipu je vodio Kovačević.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bez Jovane Brakocevic ova reprezentacija ne moze nikakav uspeh da postigne.
Sto je Mesi u fudbalu za Barsu to je Jovana za nasu odbojku.

nikson

pre 5 godina

Batko, pamćenje ti je baš kratko! Brakočevićka nikada u svojoj karijeri nije bila na nivou Tijane Bošković a da je to tako potvrdjuju rezultati zadnjih 3 godine kada je bila rezerva Tijani. Sve medalje zadnje 3 godien su najvećim dijelom njega zasluga.

ATG

pre 5 godina

Doata ljudi ne konta da nisu bitne nekakve lige nacija, nego SP i EP i OI, a tesko je na dva bliska takmcenja biti na vrhuncu forme, pogovoto sto se neke igracice nisu ni odmorile. Realno za igrace ovo uopate nije humano. Bas me zanima ko bi od vas da ima slobodno otisao crlo leto da igra tamo neke utakmice, a ne da bude sa svojom porodicom i onda ih jos neki izivljeni klinci, a i stariji pljuju, a da njih pitas ne bi dali svog jednog dana godisnjeg za neku opstu dobrobit.

Aaaaa

pre 5 godina

Radoslav
Ne peni uzaludno. Ako nisi u stanju da razumes sta pise, tvoj problem, ali nemoj dodavati ono sto ne pise. Nigde ne pise da je ona losa, pise samo ono sto je ocigledno svima, kada od 83-86 napada imas 31 poen to je ispod 50% uspesnosti. Drugo ozbiljne reprezentacije poput USA su se spremale za ovaj mec. Dakle znaju da ce lopte ici na Boskovic i cekale su je u bloku. Kineskinja je svaki mec imala oko 30 poena kao Tijana? Svaki mec je zavisio samo od nje? Ako jeste onda molim te izvini. Onda mi nije jasno kako su juce izgubile, a i danas. Ocigledno losa sreca, a ne blok i bolje dizanje Amerikanki. Onda se pitam cemu nama sluze ostale igracice na terenu ako je jedna dovoljna? Niko ne spori da Tijana zna da igra, da je dobra, ali nista nece osvojiti ako budu forsirali samo nju. Znas, zbog toga postoje oni silni ljudi u timu, oni gledaju, analiziraju druge timove i na osnovu toga spremaju strategiju. Za nase nisu morali da se muce, jednostavno blokiraju Tijanu i resili su sve. Plus ocajan dizac i nije im bilo tesko da pobede. Eto, a ti shvati ako mozes, ako ne, ne stavljaj mi reci u usta.

Suza

pre 5 godina

Izgubile su polufinale u mecu sa Turskom i to je to. Da je strucni stab bio mudriji, da je mladu Tijana Boskovic odmorio bar na momente u jucesnjem mecu imale bih realne sanse za to polufinale. Zasto Terzic nije ukazao poverenje bar povremeno solidnoj Ani Bjelici? Zasto je uopste vodio tamo? Meni isto nije jasno, zasto Ana Antonijevic uopste nije igrala. Ona raznovrsnije i kvalitetnije dize nego Zivkoviceva. Terzic nije i nikad nece biti kadar da vodi ekipu do nekog svetskog uspeha. I kad kazem "svetski uspeh" ne mislim na neku bronzanu ili drvenu medalju...

Nadam se da ce Brankica za SP biti u top formi. Ipak je uz nju mnogo sigurnije u napadu nego sa Bojanom Milenkovic. Zao mi je devojaka, dale su pored svega sve od sebe, ali izgleda da je ovo krajnji domet kad se uzmu u obzir kukavicluk Terzica i sastav ekipe.

Aaaa

pre 5 godina

Radoslav
Istina, Boskovic u 2 meca 55 poena, kad tako gledas. Onda bacis pogled i vidis da jejuce imala 83 napada, a 31 poen, sto je statisticki gledano ispod 50% uspesnosti. Uopste nije poenta koliko ona sama ima poena, poenta je da se mec dobije. Mogla je slobodno da ima i manje, a da su nase dobile mec. Ako je vec najbolji korektor Evrope onda nema razloga da se dokazuje i da sve lopre idu na nju. Treba razigrati i ostale devojke. Nisu problem selektori vec OSS zato sto uporno forsiraju odredjene igrace iz samo njima znanih razloga, kod muskaraca je usta prica. Mnogi mecevi se gube zato sto se vodi racuna da odredjeni pojedinci imaju najvise poena u mecu, dok se drugi svesno zapostavljaju. Pogledaj druge reprezenracije, niko se toliko ne izdvaja. Tijana nece biti proglasena za MVP korektora, a mogla je biti, losa statistika je ubi, bas upravo zbog toga sto svi napadi idu na nju. Deluje beskorisno, statisticki gledano, a nije tako.

radoslav

pre 5 godina

Za "Aaaa, 29. jun 2018 15:07)"
___________________________

Sta kazes niko ne zabija toliko poena koliko Boskovic jer to nije dobro? Pa jel znas da je kineska korektorka zabila 36 protiv tih istih Turkinja? Cuj neko trazi (ko - Odbojskaski svaze, menadzeri?) da Tijana zabija po 20 i nesto?! Danas je isto imala ocajno dizanje i 50 odsto prolaza.
Ta mala se presla samo u jednoj stvari - sto nije prihvatila da igra za Tursku koja jo je nudila med i mleko i dala joj musku ugovor (po kolicini novca zu klubu). Srbi su nezahvalan narod. Srbi su nezahvla i tezak iarod. Ko su ti tvoji bolji igraci? Daj bogati da ih cujem ovde - ti bi stavio koga pre Boskovic? Srpska posla. Dobijes na poklon najveci talenat u zenskoj odbojsci ikada (nije je stvorio niko u Srbiji). Cura je svojevoljno dosla da igra za tu isti Srbiju i ovde je pametnjakovici pljuju.

Jovana

pre 5 godina

Zamerati Tijani Bošković bilo šta je suludo, bez nje bismo uz ovakvu koncepciju igre bili na nivou drugorazrednih evropskih ekipa poput Nemačke i Poljske. Već dve godine nam se 70% igre zasniva na njoj (ostatak pokriva Brankica), dobija neverovatan broj lopti u napadu, od kojih su mnoge potpuno nerezonske i u tim uslovima devojka bukvalno cedi suvu drenovinu. Kad Brankice nema, sve se svodi na nju, srednjaci su potpuno isključeni iz igre (a nekad su nam bili skoro pa najjače oružje), primači ne mogu da prođu u napadu jer dobijaju lopte kao da su Brankica pa da ispucaju preko trojnog bloka, a one to jednostavno ne mogu i potrebna su drugačija rešenja. Za ovo su naravno najviše krivi tehničari - ako se se za nekoga može reći da je razočarao na ovom takmičenju, to su njih dve, prosto se ne zna koja je dizala lošije i nepreciznije, čak i nakon dobrih prijema. Plus kad se doda neka generalna smušenost u ekipi, loša organizacija čistih kontri, neverovatni psihološki padovi, nekarakteristično neefikasan blok... Nešto nije u redu. Ima još vremena do SP, može se to srediti, ali mora se ozbiljno analizirati situacija.

I na kraju, može se reći da suštinski nismo uradili ništa. Jurili smo rezultat koji na kraju nismo postigli, a nismo ni dobili neku novu igračicu na koju možemo računati u važnim utakmicama, osim eventualno Bojane Milenković, koja je na kraju bila forsirana i preko svojih trenutnih mogućnosti. Ništa, idemo dalje. Možemo mnogo bolje, ima ova ekipa kapaciteta za to.

ljupce

pre 5 godina

nikad nista ruzno necu reci za ove devojke jer to nisu zasluzile.sram da vas bude sto ih ovako napadate.cinjenica je da je falila brankica na prijemu i to se osetilo,ali koga nema bez njega se moze i mora.prozivate bojanu milenkovic,a nije zasluzila jer joj je ovo ako se ne varam prvo takmicenje u reprezentaciji i bas na ovakvim utakmicama se stice iskustvo.da gresila je kao i tijana,ali te greske nisu njihove vec su izazvane losim dizanjima previse blizu mreze.zaboravljate da i tijana i bojana imaju samo 21 godinu i da ce obe tek pokazati sta i koliko znaju.zamislite ih sa 25 godina kad budu sigurne u sebe i iskusne.libera obe su odlicne nema razloga da se napadaju takodje.jesu nam tehnicari najslabija karika,ocekivao sam vise od zivkovic i antonijevic.mozda probati sa mirkovic mala je pokazala da ume i cudi me da i ona ovde nije sticala iskustvo.i ja sam razocaran kao i vi,ali ponavljam ove devojke nisu zasluzile nijednu tesku rec da im se kaze.samo napred i jako u nove pobede.

Deda

pre 5 godina

Dakle, gospodo komentatori, ne znam ko je od vas ikada igrao odbojku, ali ako iko jeste, a ovako komentarišete, onda stvarno... Dakle, ova reprezentacija, što neko lepo reče, ima, verovatno (osim možda na tehničaru), po 1 igračicu u top 3 na svetu na svakoj poziciji. Ako s takvim timom ne može da se dodje do prilike da se borimo za medalju na jednom ovakvom takmičenju, nema izgovora i stvar je više nego jasna. Stvar je, zapravo, više nego jasna već jedno 10 godina, Terzić ima neki problem u komunikaciji sa devojkama, samo se smenjuju one koje su s njim u sukobu, a od ekipe koja već 12 godina ima potencijal za vrhunske domete (pod vrhunske ne mislim zadovoljstvo osvojenim bronzama na OI i slično) i mogućnost da bude gotovo nepobediva, stvorio je uplašenu, nesigurnu i neretko zbunjenu družinu. Da, Bojana Milenković ima mnogo problema na prijemu, ali ta devojčica (bukvalno) je iskoristila svoju priliku da stekne iskustvo na velikoj sceni i treba je podržati, a ne pokopavati, ona će biti vrhunska igračica. Brankica Mihajlović: Neko malopre reče da nam je nedostajala na prijemu. Na prijemu nije, jer 70% njenih prijema pokušava da pokrije libero, jer je Brankica napadač, pre svega. Kad njoj prijem ne ide, a protivnice je nagaze, to je gore nego sa drugom nam Bojanom (Živković). Srednjaci su nam apsolutno najbolji na svetu, koja god da igra, odradiće posao fantastično, tu govora nema.

Deda

pre 5 godina

Tijana je dragulj kakav ne postoji na svetu, u ovim godinama je već najbolja odbojkašica sveta, ali, nemojmo da se zavaravamo, niti ona može sve sama niti je normalno da juče u utakmici dobije 86 (!!!) lopti u napadu. Rizik od povrede za nju je ogroman, a to bi bio i kraj njene reprezentativne karijere, jer sam siguran da klub koji joj je dao ugovor jači od najjačih muških ugovora trenutno u svetu, ne bi blagonaklono gledao na to šta joj se radi u reprezentaciji.Zašto Maleševićka ne igra, pitao je neko. Osoba za odgovor je Terzić, koji, pošto je u poziciji u kojoj jeste i do sada sjajno koristio blagodeti širokih ledja ljudi ispred njega nikada neće izaći pred javnost i reći o čemu se radi. Ignorisaće sve kritike, ima dovoljno debelu kožu i iskustva na pretek.Pogledajte Turkinje, sjajna mlada ekipa i Gvideti koji ih vodi kao svoju decu, hrabri u svakom sekundu. Biće sve bolje u narednim godinama, a možda nije loša ideja da i naš savez malo pogleda šta se dešava u svetu i da shvati da je u ženskoj odbojci važno imati i trenera i psihologa u jednom. Terzić, ako mu se i može priznati neki trenerski kvalitet, na planu psihologije i pedagogije je apsolutni analfabeta i tu pomoći nema. Dakle, bez kritika za devojke, odigrale su koliko mogu i umeju, biće bolje, ali se moraju obodriti, a ne ukopavati.I dalje tvrdim da imamo ekipu za svetsko zlato, ali je veliko pitanje imamo li nekoga ko može da ih dovede do njega.

Hanna

pre 5 godina

Isto tako su 2012 pisali sve najgore o Brankici Mihajlovic tokom Olimpijade pa eto 4 godine kasnije je izabrana za najboljeg primaca istog takmicenja. Bez brige, od Milenkovic ce biti igracine za nekoliko godina, pa nije je za dzabe angazovao Skandici(jedan od najboljih klubova u Italiji), i jos kad se pridruzi Lazovic bice sjajno. Najveci problem je pozicija tehnicara i to svi znaju, Mirkovicevoj treba dati sansu. Nadam se da cemo ovaj turnir iskoristiti najpametnije sto mozemo i spremiti se za SP.

sramota

pre 5 godina

bruka i sramota sta pisete za Tijanu Boskovic,devojka je komotno mogla sama da dodje,nema srece sto igra u timu gde se svi oslanjaju na nju.zapucala je danas 20+ poena, na nju idu sve lopte,dvojni blok uveliko formiran,a lopte su katastrofalne i ona jos izvuce 60% njih. SRBIJA NIJE ZASLUZILA IGRACA KAO STO JE ONA, AKO TAKO PRICATE O NJOJ!

#TimSrbija

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali imam utisak da devojke mnogo opuštenije igraju kada Terzic nije na klupi, što se videlo u prvom i petom vikendu. Kovačević je postavio sjajnu taktiku protiv Amerike u Argentini, koju su devojke isto tako sjajno sprovele na terenu, a ovo danas ... pogubljeno skroz. Takođe, ponavlja se ona stara da je teško pobediti istu ekipu dva puta na turniru, Amerika je dobila i nas i Tursku, a Turska nas.
Šta se dešava sa Malesevic i zašto je devojka odigrala ukupno 10 poena na turniru, a naš je najstabilniji primac kada je u ritmu? Da je povređena, ne bi bila u timu, a do forme i ritma ne može da dođe jer nije igrala čak ni protiv slabijih timova.
Neko reče Stevanovic i srednjaci bledi, jeste bleda kada je dizac Zivkovic, koja jednostavno ne može da podigne koreju što joj se zamera na svakom tajm autu. Čak je i Mirkovic sa 22god kreativnija od nje i ne plaši se da podigne loptu i nekom drugom osim Tijani.
Milenkovic može da ima preko 15 poena na meču kada joj se da lopta. Tijani kapa dole, devojka ne može sama da igra.
Ognjenovic se neće vracati dok je Terzic na klupi, to je bilo jasno posle Ria.
Imamo po pojedinacnom kvalitetu najbolji tim na svetu na skoro svakoj poziciji, što nekim čudom selektor to ne zna da iskoristi već godinama.
Srećno devojke u Japanu, stvarno bi bila šteta da ne uzmemo neku medalju.

Volleyball boy

pre 5 godina

Sve sami strucnjaci i eksperti. Pljuju po najboljoj korektorki sveta, srednjacima, Bojani Milenkovic. Pa ista ta Milenkovic je u Argentini razbila Amerikanke, normalno je da ce Terzic da je postavi u startnu postavu. Istina je da je imala danas bas los napad ali na prijemu je bila okej. Mislite da bi Malesevic bolje primala nakon povrede, neuigrana? Kog da postavi u prvu postavu, Busu? Ista ta nas je kostala prosle godine finala Gran Prija uz Zivkovic koja evo opet nastavlja da razocarava. Verovali ili ne, Stefani je ovo drugi odigrani mec ove sezone sa reprezentacijom, blokirala je danas dobro. Mala Pusic da zameni Silviju, odlicna je u polju. Ovo je znak da nesto u reprezentaciji mora da se menja, da je Brankica tu, bilo bi isto, udri sto jace pa sta bude. Uvek pokusavamo protivnike da pobedimo na snagu, a to je nedovoljno za vrhunske ekipe. Treba uvesti neke novine, raditi na odbrani, bloku i servisu. Promenili smo stil igre od 2016 a to nam se sad obija o glavu. Idealno bi bilo da se Maja vrati na Svetskom, tehnicari su losi, pogotovo Zivkovic, a Ana nije ni dobila priliku da zaigra na zavrsnom turniru.

radoslav

pre 5 godina

Boskovic je "kezu fan forme"? U dva meca 55 poena. I to u dva dana! Koliko onda zabija kada je u formi? Anja Bjelica ne moze igrati pored Boskoviceve u ovako vaznim mecevima, a razlog je jasan - Tijana je mnogo bolja. Nema tu sentimentalnosti. Povedile su nase Amerikane pre 15 dana na nebitnom turniru kad je sve bilo jasno. Danas se igralo ozbiljno. Zamislite Boskovicku u sastavu Amerikanki ili Brazilki sa njihovim dizacima. Pa to bi bilo monstruozno. Imala bi po sedam-osam lopti po setu i to dignute na tacku sa koje ona i udara - a udara ODOZGO. Prolaznost bi bila 70 do 80 odsto. Umesto toga devojka udara sa nemogucih pozicija, pod dva i tri bloka non stop, ima diyaca koji joj dize u mrezu i jos ljudi kazu - van forme?!A pored nje na primacima Blagojevic (tanak prijem slab smec) i Milenkovic amater - primac. I sta vi hocete? Pa mi bez Tijane ne bi uzeli ni ona dva seta protiv Tusrke. Mnogo samo nerealni i mnogi komentarisu, a nemaju pojma o suštini igre. TBolej pitajte Terzica gde su mu Malesvic i Busa umesto male MIlenkovic, jer nas je to upropastilo.

Kosica

pre 5 godina

Ako se nekada neko pitao koliko je značajna Brankica Mihajlović, neka pogleda ove dve utakmice.
Sva igra nam se svela na Tijanu Bošković. Ona je uvek lider, ali ne mogu da shvatim da Milenković i Blagojević ne mogu da osvoje poen, a pritom im i je prijem katastrofa. Bojana Živković je jako loša. U nekoliko ključnih situacija nas je ukanalila.
A onima koji pričaju ružno o Tijani, reći ću da ne bismo osvojili više od 7-8 poena (ako i toliko) u setu, da nije bilo nje.

my way

pre 5 godina

Razocaravajuce. Toliko ulozenog truda prethodnih nedelja baceno u vodu na ovakav nacin. Zao mi je sto nisam mogao da gledam nase utakmice, ali po onome sto sam cuo i procitao nedostatak plana B, menjanje kada ne valja, a ekipa sa takvim kvantitetom igracica 3 tima u vrhu moze da ima. Nikola nema talentovanog igraca od generacije Atanasijevica, Kovacevica i Jovovica, pa covek iskopa Kostice, Katice, Mijailovice i napravi veci rezultat. Satra se jadna Tijana Boskovic, a ispadne bolje kada ona ne igra, najbolji korektor sveta. Tuzno je to, ove devojke zasluzuju bolje.

Duka

pre 5 godina

Ko forsira Milenković u reprezentaciji, ko je nju zvao...pa ona je amatersko rekreativni nivo! Pa ona ne zna ni da primi loptu, niti zna da napadne. Dokle će više da se trpi sujeta i samovolja Terzića? Krajnje je vreme da ga smene.

stručnjak

pre 5 godina

Najslabije:
ZIVKOVIC - jako lose dizanje, nikada nije bila nesto posebno, zamena za Maju, ali ova dva meca nije licilo ni na sta. Spore lopte, dugo "putuju", preblizu mrezi...Probati Mirkovicku na duze straze. BOSKOVIĆ - previse smeceva, a premalo prolaza, besomučno udaranje, nikada ne pogadja kada treba u finisu setova, u reprezentaciji mnogo slabija od igara u klubu, kvari atmosferu, jer niko ne voli da jedna igracica toliko medijski odskace..Probati malo sa drugim igracicama, to sto je dobra u klubu ne znaci da mora igrati u reprezentaciji. Imamo mi jos dobrih igracica na korektoru. Ali, Terzic je forsira, nazalost. STEVANOVIC - van forme.POPOVIĆ - van formee

Solidne: Rašić - malo lopti jer su sve išle na Boskovic, Veljkovic - isto. BLAGOJEVIC- solidna, ni dobra ni losa. MIELENOVIĆ: Na momente dobra na momente loša. I ona je žrtva dizanja mnogo lopti na Tijanu Boskovic.BJELICA: Potencijalno nas prvi korekor. Ona igra za tim, a Tijana za statistiku i Terzica.

PUSIC: prijatno iznenadjenje danas. TERZIC: Zasicen i zasticen.

PREDLOG: Podmladiti tim na tehnicarima, izostaviti ili odmoriti u Japanu neke igracice koje su zasicene: npr Boskovic, Zivkovic, mozda i Stevanovic.

Hmmm

pre 5 godina

Svi kao pokvarena ploca, problem je prijem. Komentator sve vreme samo o tome prica. Koliko puta i USA imale los prijem i osvojile poen. Nemaju one uvek idealan. Dakle, bolje da su devojke igrale bez tehnicara, ona sto je igrala nas je unistila. Ne los prijem, ne ostale devojke, vec tehnicar naseg tima, koja igra ne prosecno, vec ocajno. To je glavni problem.

mladen zebic

pre 5 godina

Jeli moguce da profesionalni terener ne vidi kako mu primac prima servise dva dana i celu ligu, a stoji uz rub terena? Nije moguce. Pa zasto onda ovo izivljavanje sa malom Milenkovic? Ispali smo jer smo imali, odnosno nismo imali prijem. Ima li neko objasnenje za forsiranje ove devojke? Ali da je suvislo. Pogledajte odakle smecuje američki korektor, a odakle mora da udara nasa Boskovicka. A mora je nam je prijem stalno pomeren. Pogledajte kako Amerikane udaraju prvi tempo, a mi ga skoro i nemaam, jer nemamo dobar prijem. Bojana Zivkovic? Setite se one lopte u drugom setu, kada se lomi rezultat, a ona u kontri iznad glade dize loptu Tijani, ali je dize u polje Amerikanki?! To dugo nisam video. Treba li komentar? Srednjaci bez igre u napadu. Razlog, opet los prijem. I onda sve, ali bukvalno sve pada na korektora ilis elopta samo prebacuje preko sajle. . Osam setova u dva dana trebalo je Zoranu Terzicu da shvati da od male Milenkovic nema vajde na primicu, da ne moze nazalost da primi pristojan servisu sriji, a stalno je na meti servera (bas zbog toga). I sta je dokazao? Da smo smo svi mi idoti jer vidimo ono sto o "ne vidi". Na Svetsklom prvenstvu necemi prici borbi za medalju. Uzgred, mora da je u losim odnosima sa Malesevic, bila je standarna, a ove godine nije joj dao ni dva puna seta u cejoj sezoni lige. Da su pametne, i Boskovic i Rasic trebale bi da se "povrede" i odmore, pa neka se tvrdoglavi Terzic sam zabavlja na Prvenstvu sveta sa svojim miljenicama.

odbojkas

pre 5 godina

Kada je u trecem setu, u momentu kada je sve vec bilo izgubljeno, slektor Terzic konačno odlučio da izvede iz igre izgubljenu Bojanu Milenkovic, koja je i protiv Turske i protiv SAD bila daleko najslabiji igrac (uz Živkovicevu, naravno) pobedio je svoju tvrdoglavu sujetu, ali kao i u mnogo slucajeva u zadnjih 12 godina – bilo je kasno. Milenkoviceva je u dva dana primila bezbroj servisa jer su sve protivnice gadjale nju i samo nju. Nakon tih prijema lopta je kupljena po raznim uglovima terene i gurana najcesce na Tijanu Boskovic koja je morala da udara cesto i sa pet-sest metara od mreze. U svakom setu mi smo ganjali protivnika jer smo u startu očajnim prijemom zaostajali po pet-sest poena. Srednjaka nema kada nema prijema. Tacka. Kako je moguce da ozbiljan trener tako tvrdoglavo istrajava u svojoj fiks ideji? Cemu Busa i Malesevic (standarna na Olimpijadi u na EP prošle godine)? Zapanjujuca tvrdoglavost. Ne znati da iskoristis onakvog korektora i onakve srednjake! Plus Yivkoviceva koja iygleda nije nista nau;ila od Ognjenovic. Lose nam se pise na Svetskom prvenstvu.

zexy

pre 5 godina

E moj Terziću, uporno raditi iste stvari, a očekivati drugačiji rezultat, ne ide... pa i u košarci ne vredi da jedan igrač da 40 poena, a ostali ništa... objasni kako je ova ekipa bez Tijane razbila kompletnu USA pre samo 15 dana - znači i ostale igračice znaju nešto, ali treba i njih pustiti da igraju, a ne da im uloga bude samo da dodaju Tijani, a to je tvoja taktika, ne rade one to svojevoljno... gde je Stevanović danas? Uništavaš sjane generacije, počev Anje i Ivane, preko Jovane do, evo, Tijane, zbog svog neznanja ili zbog svoje sujete, svejedno...
Još jedan podatak koji govori kako smo prošli na ovom turniru: Turska nas je dobila posle šest uzastopnih poraza od nas, USA nas je dobila posle tri uzastopna poraza od nas...

Žanina Bilić

pre 5 godina

Mislim da nije lijepo pljuvati po Tijani Bošković. Prošle godine je bila naša najbolja igračica na EP. Sigurno da je umorna i van forme, jer je tursko prvenstvo završilo 10-tak dana prije početka Lige nacija i da je trebalo dati šansu Ani Bjelici. Ne znači da je igrala Ana Bjelica da bi pobijedili Tursku i SAD-e. U Argentini smo pobijedili SAD-e, ali koje nisu igrale u kompletnom sastavu. Mi smo Ligu nacija iskoristili da isprobamo neke igračice koje do sada nisu opšte igrale ili vrlo malo. Od prve utakmice pa do ove zadnje mi imamo problem s prijemom servisa. Protiv Turske su i Blagojević i Milenković imale velike probleme s prijemom servisa. Tek ulaskom Bianke Buše smo dobili sigurnost. Bez Brankice Mihajlović mi nemamo dodatnu igračicu koja može osvojiti 15-20 poena. Slažem se da je Bojana Živković previše forsirala Tijanu Bošković, a premalo naše srednjake i da nije bila na visini zadatka. Glavno takmičenje ove godine SP u Japanu počinje 29.09 pa do tada ima dosta vremena da se isprave sve slabosti. Želim Vam mnogo sreće i uspjeha u Japanu.

BojanNS

pre 5 godina

@milovane
Da li si ti gledao mec. U prvom setu Milenkovic je slabo primala i zadnja dva poena su njene greske. Boskovic je izmisljala poene na suv kvalitet kada nismo mogli da dodjemo do poena.
Zivkovic je jako lose odigrala, toliko nepreciznih lopti, nekoliko servis gresaka uzastopnih, posle prve servis greske u 3. setu vise nisam mogao gledati.
Prelomna tacka mislim da je bila u 2. setu, pri rezultatu 20:18 za nas. Lopta prelazi u nase polje, nase se vec spremaju da odigraju poen kako treba, ali americki tehnicar osvaja poen za Amerikanke (mada ja mislim da je bio prelaz koji sudija nije svirao). Posle toga Amerikanke prave seriju 4:0 i onda na scenu opet stupa Zivkovic sa servis greskom i nekim pokusajem dizanja i tu je bio kraj.

moje misljenje

pre 5 godina

Milovane druze sta naprica ti majke ti??? Osrednji korektor? Covece devojka je u top 3 korektora sveta!!! A probaj ti iz dana u dan da skocis 45 puta da udaris loptu iz nimalo lakih situacija pa da vidim da li ces imati toliki prolaz koji ova devojka ima...problem je sto nam se igra svela na nju a ostali statiraju i cekaju da nam ona resi mec...nemamo prolaz iz zone 4 jer fali Brankica,prijem slabiji i nema napada kroz sredinu i to je to...a da je Terzic tvrdoglav jeste to nije upitno...

Peđa

pre 5 godina

Necu da pisem o proslosti nase odbojke (kao pojedini).

Biti kratak u komentaru, reci sve sto zelis, ne ocrniti nikoga previse i ne dobiti mnogo minusa od zluradih komentatora- nemoguce je.

Ne zaboravite, najpre, da je Brankica, ekstra vazan igrac, van stroja, i da je izvesno da ce se vratiti za prvenstvo sveta. 

Sto se tice Terzica, ne treba da prodje kao Muslin, ali neka ih odvede jos na svetsko prvenstvo, i onda neka se mane reprezentacije. Osvojio je stosta, mogao je jos dosta. Mislim da ce se oprostiti medaljom.

Ne lupajte da je kriva Tijana. Jeste, imala je neke greske, i jeste, bile su u mnogo vaznim trenucima. Imate li mobilni telefon? Da li vam je nekad zabagovao zbog male memorije ili mnogo pokrenutih aplikacija? I onda ga resetujete... E, Tijana taj reset nikako da zasluzi ili izazove. Previse se igra na nju, kao da nemamo drugog korektora. Znam ja odlicno (ima nas koji smo se bavili odbojkom) zasto toliko lopti ide na nju, ali ona nije u obavezi da sve pogodi. Onaj Milovan, prvi komentar- o cemu ti pricas, aman?!?!?!

Ne napadajte Bojanu pundjicu Milenkovic. Samo joj mane nalazite, nista dobro ne kazete o njoj. A zaradila je pokoju pohvalu, ima ona svoje odlicne trenutke, osvoji vazne poene ne tako retko.

E, kad smo kod Bojane Zivkovic- hvala i dovidjenja.

Srednjaci? Zavise od prijema. Stefana i Milena solidne, Jovana bleda, bleda...

Busa? Kasno dobija sanse, nema kad da ih iskoristi.

Libera- bore se, sirote, sta ce.

Blagojevicevu da ne pominjem (mada, evo, jesam).

milovan

pre 5 godina

Glavni krivac je Tijana Boskovic. Boskoviceva ne moze da resi mec. Promasi na kraju kada god reba da pogodi.. Previse se igra na nju. Odrekli smo se Brakocevic , malu Bjelicu ne pusta selektor da igra. To je osnovni uzrok.Sve smo bacili na jednog solidnog korektoraa, koji nije klasa o kakvoj se prica. Da jeste, ne bi juce i danas zapucala kljucne lopte. Posebno je losa kada udara iz zadnje zone - redovno u aut. Danas 24 prolaza na mrezi od 45 pokusaja - osrednje. Staviti je malo na klupu, devojska veruje da je bogom dana. Skupo smo platili selektorovo bezgranicno poverenmje u nju. Dobili smo sjajnu Milenkovic. Buducu zvezdu. Sjajan primac, ali nije mogla da ispravi brljotine selektora i drugih igraccica, pre svega Boskovic i dizaca Zivkovic.

Srbijanac

pre 5 godina

Broj gresaka: Srb 25 - US 9

Bruka i sramota! Izgubis od turaka i amerikanaca... Zasto je Tijana igrala? Zasto? Mogli su komotno dobiti utakmicu sa B-timom kao sto smo ih i dobili pre 2 nedelje. Da je usla Bjelica umesto Tijane i Stefanovic umesto Rasic...Uff... Terzicu, vreme je da napustis repku. Nek Kovacevic vodi i nek on stice znanje i iskustvo.

Zeleo bih da pohvalim malu Pusic koja je fenomenalno igrala u obe utakmice protic US.

mladen zebic

pre 5 godina

Jeli moguce da profesionalni terener ne vidi kako mu primac prima servise dva dana i celu ligu, a stoji uz rub terena? Nije moguce. Pa zasto onda ovo izivljavanje sa malom Milenkovic? Ispali smo jer smo imali, odnosno nismo imali prijem. Ima li neko objasnenje za forsiranje ove devojke? Ali da je suvislo. Pogledajte odakle smecuje američki korektor, a odakle mora da udara nasa Boskovicka. A mora je nam je prijem stalno pomeren. Pogledajte kako Amerikane udaraju prvi tempo, a mi ga skoro i nemaam, jer nemamo dobar prijem. Bojana Zivkovic? Setite se one lopte u drugom setu, kada se lomi rezultat, a ona u kontri iznad glade dize loptu Tijani, ali je dize u polje Amerikanki?! To dugo nisam video. Treba li komentar? Srednjaci bez igre u napadu. Razlog, opet los prijem. I onda sve, ali bukvalno sve pada na korektora ilis elopta samo prebacuje preko sajle. . Osam setova u dva dana trebalo je Zoranu Terzicu da shvati da od male Milenkovic nema vajde na primicu, da ne moze nazalost da primi pristojan servisu sriji, a stalno je na meti servera (bas zbog toga). I sta je dokazao? Da smo smo svi mi idoti jer vidimo ono sto o "ne vidi". Na Svetsklom prvenstvu necemi prici borbi za medalju. Uzgred, mora da je u losim odnosima sa Malesevic, bila je standarna, a ove godine nije joj dao ni dva puna seta u cejoj sezoni lige. Da su pametne, i Boskovic i Rasic trebale bi da se "povrede" i odmore, pa neka se tvrdoglavi Terzic sam zabavlja na Prvenstvu sveta sa svojim miljenicama.

odbojkas

pre 5 godina

Kada je u trecem setu, u momentu kada je sve vec bilo izgubljeno, slektor Terzic konačno odlučio da izvede iz igre izgubljenu Bojanu Milenkovic, koja je i protiv Turske i protiv SAD bila daleko najslabiji igrac (uz Živkovicevu, naravno) pobedio je svoju tvrdoglavu sujetu, ali kao i u mnogo slucajeva u zadnjih 12 godina – bilo je kasno. Milenkoviceva je u dva dana primila bezbroj servisa jer su sve protivnice gadjale nju i samo nju. Nakon tih prijema lopta je kupljena po raznim uglovima terene i gurana najcesce na Tijanu Boskovic koja je morala da udara cesto i sa pet-sest metara od mreze. U svakom setu mi smo ganjali protivnika jer smo u startu očajnim prijemom zaostajali po pet-sest poena. Srednjaka nema kada nema prijema. Tacka. Kako je moguce da ozbiljan trener tako tvrdoglavo istrajava u svojoj fiks ideji? Cemu Busa i Malesevic (standarna na Olimpijadi u na EP prošle godine)? Zapanjujuca tvrdoglavost. Ne znati da iskoristis onakvog korektora i onakve srednjake! Plus Yivkoviceva koja iygleda nije nista nau;ila od Ognjenovic. Lose nam se pise na Svetskom prvenstvu.

zexy

pre 5 godina

E moj Terziću, uporno raditi iste stvari, a očekivati drugačiji rezultat, ne ide... pa i u košarci ne vredi da jedan igrač da 40 poena, a ostali ništa... objasni kako je ova ekipa bez Tijane razbila kompletnu USA pre samo 15 dana - znači i ostale igračice znaju nešto, ali treba i njih pustiti da igraju, a ne da im uloga bude samo da dodaju Tijani, a to je tvoja taktika, ne rade one to svojevoljno... gde je Stevanović danas? Uništavaš sjane generacije, počev Anje i Ivane, preko Jovane do, evo, Tijane, zbog svog neznanja ili zbog svoje sujete, svejedno...
Još jedan podatak koji govori kako smo prošli na ovom turniru: Turska nas je dobila posle šest uzastopnih poraza od nas, USA nas je dobila posle tri uzastopna poraza od nas...

moje misljenje

pre 5 godina

Milovane druze sta naprica ti majke ti??? Osrednji korektor? Covece devojka je u top 3 korektora sveta!!! A probaj ti iz dana u dan da skocis 45 puta da udaris loptu iz nimalo lakih situacija pa da vidim da li ces imati toliki prolaz koji ova devojka ima...problem je sto nam se igra svela na nju a ostali statiraju i cekaju da nam ona resi mec...nemamo prolaz iz zone 4 jer fali Brankica,prijem slabiji i nema napada kroz sredinu i to je to...a da je Terzic tvrdoglav jeste to nije upitno...

Kosica

pre 5 godina

Ako se nekada neko pitao koliko je značajna Brankica Mihajlović, neka pogleda ove dve utakmice.
Sva igra nam se svela na Tijanu Bošković. Ona je uvek lider, ali ne mogu da shvatim da Milenković i Blagojević ne mogu da osvoje poen, a pritom im i je prijem katastrofa. Bojana Živković je jako loša. U nekoliko ključnih situacija nas je ukanalila.
A onima koji pričaju ružno o Tijani, reći ću da ne bismo osvojili više od 7-8 poena (ako i toliko) u setu, da nije bilo nje.

Žanina Bilić

pre 5 godina

Mislim da nije lijepo pljuvati po Tijani Bošković. Prošle godine je bila naša najbolja igračica na EP. Sigurno da je umorna i van forme, jer je tursko prvenstvo završilo 10-tak dana prije početka Lige nacija i da je trebalo dati šansu Ani Bjelici. Ne znači da je igrala Ana Bjelica da bi pobijedili Tursku i SAD-e. U Argentini smo pobijedili SAD-e, ali koje nisu igrale u kompletnom sastavu. Mi smo Ligu nacija iskoristili da isprobamo neke igračice koje do sada nisu opšte igrale ili vrlo malo. Od prve utakmice pa do ove zadnje mi imamo problem s prijemom servisa. Protiv Turske su i Blagojević i Milenković imale velike probleme s prijemom servisa. Tek ulaskom Bianke Buše smo dobili sigurnost. Bez Brankice Mihajlović mi nemamo dodatnu igračicu koja može osvojiti 15-20 poena. Slažem se da je Bojana Živković previše forsirala Tijanu Bošković, a premalo naše srednjake i da nije bila na visini zadatka. Glavno takmičenje ove godine SP u Japanu počinje 29.09 pa do tada ima dosta vremena da se isprave sve slabosti. Želim Vam mnogo sreće i uspjeha u Japanu.

#TimSrbija

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali imam utisak da devojke mnogo opuštenije igraju kada Terzic nije na klupi, što se videlo u prvom i petom vikendu. Kovačević je postavio sjajnu taktiku protiv Amerike u Argentini, koju su devojke isto tako sjajno sprovele na terenu, a ovo danas ... pogubljeno skroz. Takođe, ponavlja se ona stara da je teško pobediti istu ekipu dva puta na turniru, Amerika je dobila i nas i Tursku, a Turska nas.
Šta se dešava sa Malesevic i zašto je devojka odigrala ukupno 10 poena na turniru, a naš je najstabilniji primac kada je u ritmu? Da je povređena, ne bi bila u timu, a do forme i ritma ne može da dođe jer nije igrala čak ni protiv slabijih timova.
Neko reče Stevanovic i srednjaci bledi, jeste bleda kada je dizac Zivkovic, koja jednostavno ne može da podigne koreju što joj se zamera na svakom tajm autu. Čak je i Mirkovic sa 22god kreativnija od nje i ne plaši se da podigne loptu i nekom drugom osim Tijani.
Milenkovic može da ima preko 15 poena na meču kada joj se da lopta. Tijani kapa dole, devojka ne može sama da igra.
Ognjenovic se neće vracati dok je Terzic na klupi, to je bilo jasno posle Ria.
Imamo po pojedinacnom kvalitetu najbolji tim na svetu na skoro svakoj poziciji, što nekim čudom selektor to ne zna da iskoristi već godinama.
Srećno devojke u Japanu, stvarno bi bila šteta da ne uzmemo neku medalju.

Deda

pre 5 godina

Tijana je dragulj kakav ne postoji na svetu, u ovim godinama je već najbolja odbojkašica sveta, ali, nemojmo da se zavaravamo, niti ona može sve sama niti je normalno da juče u utakmici dobije 86 (!!!) lopti u napadu. Rizik od povrede za nju je ogroman, a to bi bio i kraj njene reprezentativne karijere, jer sam siguran da klub koji joj je dao ugovor jači od najjačih muških ugovora trenutno u svetu, ne bi blagonaklono gledao na to šta joj se radi u reprezentaciji.Zašto Maleševićka ne igra, pitao je neko. Osoba za odgovor je Terzić, koji, pošto je u poziciji u kojoj jeste i do sada sjajno koristio blagodeti širokih ledja ljudi ispred njega nikada neće izaći pred javnost i reći o čemu se radi. Ignorisaće sve kritike, ima dovoljno debelu kožu i iskustva na pretek.Pogledajte Turkinje, sjajna mlada ekipa i Gvideti koji ih vodi kao svoju decu, hrabri u svakom sekundu. Biće sve bolje u narednim godinama, a možda nije loša ideja da i naš savez malo pogleda šta se dešava u svetu i da shvati da je u ženskoj odbojci važno imati i trenera i psihologa u jednom. Terzić, ako mu se i može priznati neki trenerski kvalitet, na planu psihologije i pedagogije je apsolutni analfabeta i tu pomoći nema. Dakle, bez kritika za devojke, odigrale su koliko mogu i umeju, biće bolje, ali se moraju obodriti, a ne ukopavati.I dalje tvrdim da imamo ekipu za svetsko zlato, ali je veliko pitanje imamo li nekoga ko može da ih dovede do njega.

radoslav

pre 5 godina

Boskovic je "kezu fan forme"? U dva meca 55 poena. I to u dva dana! Koliko onda zabija kada je u formi? Anja Bjelica ne moze igrati pored Boskoviceve u ovako vaznim mecevima, a razlog je jasan - Tijana je mnogo bolja. Nema tu sentimentalnosti. Povedile su nase Amerikane pre 15 dana na nebitnom turniru kad je sve bilo jasno. Danas se igralo ozbiljno. Zamislite Boskovicku u sastavu Amerikanki ili Brazilki sa njihovim dizacima. Pa to bi bilo monstruozno. Imala bi po sedam-osam lopti po setu i to dignute na tacku sa koje ona i udara - a udara ODOZGO. Prolaznost bi bila 70 do 80 odsto. Umesto toga devojka udara sa nemogucih pozicija, pod dva i tri bloka non stop, ima diyaca koji joj dize u mrezu i jos ljudi kazu - van forme?!A pored nje na primacima Blagojevic (tanak prijem slab smec) i Milenkovic amater - primac. I sta vi hocete? Pa mi bez Tijane ne bi uzeli ni ona dva seta protiv Tusrke. Mnogo samo nerealni i mnogi komentarisu, a nemaju pojma o suštini igre. TBolej pitajte Terzica gde su mu Malesvic i Busa umesto male MIlenkovic, jer nas je to upropastilo.

my way

pre 5 godina

Razocaravajuce. Toliko ulozenog truda prethodnih nedelja baceno u vodu na ovakav nacin. Zao mi je sto nisam mogao da gledam nase utakmice, ali po onome sto sam cuo i procitao nedostatak plana B, menjanje kada ne valja, a ekipa sa takvim kvantitetom igracica 3 tima u vrhu moze da ima. Nikola nema talentovanog igraca od generacije Atanasijevica, Kovacevica i Jovovica, pa covek iskopa Kostice, Katice, Mijailovice i napravi veci rezultat. Satra se jadna Tijana Boskovic, a ispadne bolje kada ona ne igra, najbolji korektor sveta. Tuzno je to, ove devojke zasluzuju bolje.

Duka

pre 5 godina

Ko forsira Milenković u reprezentaciji, ko je nju zvao...pa ona je amatersko rekreativni nivo! Pa ona ne zna ni da primi loptu, niti zna da napadne. Dokle će više da se trpi sujeta i samovolja Terzića? Krajnje je vreme da ga smene.

sramota

pre 5 godina

bruka i sramota sta pisete za Tijanu Boskovic,devojka je komotno mogla sama da dodje,nema srece sto igra u timu gde se svi oslanjaju na nju.zapucala je danas 20+ poena, na nju idu sve lopte,dvojni blok uveliko formiran,a lopte su katastrofalne i ona jos izvuce 60% njih. SRBIJA NIJE ZASLUZILA IGRACA KAO STO JE ONA, AKO TAKO PRICATE O NJOJ!

radoslav

pre 5 godina

Za "Aaaa, 29. jun 2018 15:07)"
___________________________

Sta kazes niko ne zabija toliko poena koliko Boskovic jer to nije dobro? Pa jel znas da je kineska korektorka zabila 36 protiv tih istih Turkinja? Cuj neko trazi (ko - Odbojskaski svaze, menadzeri?) da Tijana zabija po 20 i nesto?! Danas je isto imala ocajno dizanje i 50 odsto prolaza.
Ta mala se presla samo u jednoj stvari - sto nije prihvatila da igra za Tursku koja jo je nudila med i mleko i dala joj musku ugovor (po kolicini novca zu klubu). Srbi su nezahvalan narod. Srbi su nezahvla i tezak iarod. Ko su ti tvoji bolji igraci? Daj bogati da ih cujem ovde - ti bi stavio koga pre Boskovic? Srpska posla. Dobijes na poklon najveci talenat u zenskoj odbojsci ikada (nije je stvorio niko u Srbiji). Cura je svojevoljno dosla da igra za tu isti Srbiju i ovde je pametnjakovici pljuju.

Hmmm

pre 5 godina

Svi kao pokvarena ploca, problem je prijem. Komentator sve vreme samo o tome prica. Koliko puta i USA imale los prijem i osvojile poen. Nemaju one uvek idealan. Dakle, bolje da su devojke igrale bez tehnicara, ona sto je igrala nas je unistila. Ne los prijem, ne ostale devojke, vec tehnicar naseg tima, koja igra ne prosecno, vec ocajno. To je glavni problem.

BojanNS

pre 5 godina

@milovane
Da li si ti gledao mec. U prvom setu Milenkovic je slabo primala i zadnja dva poena su njene greske. Boskovic je izmisljala poene na suv kvalitet kada nismo mogli da dodjemo do poena.
Zivkovic je jako lose odigrala, toliko nepreciznih lopti, nekoliko servis gresaka uzastopnih, posle prve servis greske u 3. setu vise nisam mogao gledati.
Prelomna tacka mislim da je bila u 2. setu, pri rezultatu 20:18 za nas. Lopta prelazi u nase polje, nase se vec spremaju da odigraju poen kako treba, ali americki tehnicar osvaja poen za Amerikanke (mada ja mislim da je bio prelaz koji sudija nije svirao). Posle toga Amerikanke prave seriju 4:0 i onda na scenu opet stupa Zivkovic sa servis greskom i nekim pokusajem dizanja i tu je bio kraj.

Deda

pre 5 godina

Dakle, gospodo komentatori, ne znam ko je od vas ikada igrao odbojku, ali ako iko jeste, a ovako komentarišete, onda stvarno... Dakle, ova reprezentacija, što neko lepo reče, ima, verovatno (osim možda na tehničaru), po 1 igračicu u top 3 na svetu na svakoj poziciji. Ako s takvim timom ne može da se dodje do prilike da se borimo za medalju na jednom ovakvom takmičenju, nema izgovora i stvar je više nego jasna. Stvar je, zapravo, više nego jasna već jedno 10 godina, Terzić ima neki problem u komunikaciji sa devojkama, samo se smenjuju one koje su s njim u sukobu, a od ekipe koja već 12 godina ima potencijal za vrhunske domete (pod vrhunske ne mislim zadovoljstvo osvojenim bronzama na OI i slično) i mogućnost da bude gotovo nepobediva, stvorio je uplašenu, nesigurnu i neretko zbunjenu družinu. Da, Bojana Milenković ima mnogo problema na prijemu, ali ta devojčica (bukvalno) je iskoristila svoju priliku da stekne iskustvo na velikoj sceni i treba je podržati, a ne pokopavati, ona će biti vrhunska igračica. Brankica Mihajlović: Neko malopre reče da nam je nedostajala na prijemu. Na prijemu nije, jer 70% njenih prijema pokušava da pokrije libero, jer je Brankica napadač, pre svega. Kad njoj prijem ne ide, a protivnice je nagaze, to je gore nego sa drugom nam Bojanom (Živković). Srednjaci su nam apsolutno najbolji na svetu, koja god da igra, odradiće posao fantastično, tu govora nema.

nikson

pre 5 godina

Batko, pamćenje ti je baš kratko! Brakočevićka nikada u svojoj karijeri nije bila na nivou Tijane Bošković a da je to tako potvrdjuju rezultati zadnjih 3 godine kada je bila rezerva Tijani. Sve medalje zadnje 3 godien su najvećim dijelom njega zasluga.

Srbijanac

pre 5 godina

Broj gresaka: Srb 25 - US 9

Bruka i sramota! Izgubis od turaka i amerikanaca... Zasto je Tijana igrala? Zasto? Mogli su komotno dobiti utakmicu sa B-timom kao sto smo ih i dobili pre 2 nedelje. Da je usla Bjelica umesto Tijane i Stefanovic umesto Rasic...Uff... Terzicu, vreme je da napustis repku. Nek Kovacevic vodi i nek on stice znanje i iskustvo.

Zeleo bih da pohvalim malu Pusic koja je fenomenalno igrala u obe utakmice protic US.

Jovana

pre 5 godina

Zamerati Tijani Bošković bilo šta je suludo, bez nje bismo uz ovakvu koncepciju igre bili na nivou drugorazrednih evropskih ekipa poput Nemačke i Poljske. Već dve godine nam se 70% igre zasniva na njoj (ostatak pokriva Brankica), dobija neverovatan broj lopti u napadu, od kojih su mnoge potpuno nerezonske i u tim uslovima devojka bukvalno cedi suvu drenovinu. Kad Brankice nema, sve se svodi na nju, srednjaci su potpuno isključeni iz igre (a nekad su nam bili skoro pa najjače oružje), primači ne mogu da prođu u napadu jer dobijaju lopte kao da su Brankica pa da ispucaju preko trojnog bloka, a one to jednostavno ne mogu i potrebna su drugačija rešenja. Za ovo su naravno najviše krivi tehničari - ako se se za nekoga može reći da je razočarao na ovom takmičenju, to su njih dve, prosto se ne zna koja je dizala lošije i nepreciznije, čak i nakon dobrih prijema. Plus kad se doda neka generalna smušenost u ekipi, loša organizacija čistih kontri, neverovatni psihološki padovi, nekarakteristično neefikasan blok... Nešto nije u redu. Ima još vremena do SP, može se to srediti, ali mora se ozbiljno analizirati situacija.

I na kraju, može se reći da suštinski nismo uradili ništa. Jurili smo rezultat koji na kraju nismo postigli, a nismo ni dobili neku novu igračicu na koju možemo računati u važnim utakmicama, osim eventualno Bojane Milenković, koja je na kraju bila forsirana i preko svojih trenutnih mogućnosti. Ništa, idemo dalje. Možemo mnogo bolje, ima ova ekipa kapaciteta za to.

ljupce

pre 5 godina

nikad nista ruzno necu reci za ove devojke jer to nisu zasluzile.sram da vas bude sto ih ovako napadate.cinjenica je da je falila brankica na prijemu i to se osetilo,ali koga nema bez njega se moze i mora.prozivate bojanu milenkovic,a nije zasluzila jer joj je ovo ako se ne varam prvo takmicenje u reprezentaciji i bas na ovakvim utakmicama se stice iskustvo.da gresila je kao i tijana,ali te greske nisu njihove vec su izazvane losim dizanjima previse blizu mreze.zaboravljate da i tijana i bojana imaju samo 21 godinu i da ce obe tek pokazati sta i koliko znaju.zamislite ih sa 25 godina kad budu sigurne u sebe i iskusne.libera obe su odlicne nema razloga da se napadaju takodje.jesu nam tehnicari najslabija karika,ocekivao sam vise od zivkovic i antonijevic.mozda probati sa mirkovic mala je pokazala da ume i cudi me da i ona ovde nije sticala iskustvo.i ja sam razocaran kao i vi,ali ponavljam ove devojke nisu zasluzile nijednu tesku rec da im se kaze.samo napred i jako u nove pobede.

Hanna

pre 5 godina

Isto tako su 2012 pisali sve najgore o Brankici Mihajlovic tokom Olimpijade pa eto 4 godine kasnije je izabrana za najboljeg primaca istog takmicenja. Bez brige, od Milenkovic ce biti igracine za nekoliko godina, pa nije je za dzabe angazovao Skandici(jedan od najboljih klubova u Italiji), i jos kad se pridruzi Lazovic bice sjajno. Najveci problem je pozicija tehnicara i to svi znaju, Mirkovicevoj treba dati sansu. Nadam se da cemo ovaj turnir iskoristiti najpametnije sto mozemo i spremiti se za SP.

Peđa

pre 5 godina

Necu da pisem o proslosti nase odbojke (kao pojedini).

Biti kratak u komentaru, reci sve sto zelis, ne ocrniti nikoga previse i ne dobiti mnogo minusa od zluradih komentatora- nemoguce je.

Ne zaboravite, najpre, da je Brankica, ekstra vazan igrac, van stroja, i da je izvesno da ce se vratiti za prvenstvo sveta. 

Sto se tice Terzica, ne treba da prodje kao Muslin, ali neka ih odvede jos na svetsko prvenstvo, i onda neka se mane reprezentacije. Osvojio je stosta, mogao je jos dosta. Mislim da ce se oprostiti medaljom.

Ne lupajte da je kriva Tijana. Jeste, imala je neke greske, i jeste, bile su u mnogo vaznim trenucima. Imate li mobilni telefon? Da li vam je nekad zabagovao zbog male memorije ili mnogo pokrenutih aplikacija? I onda ga resetujete... E, Tijana taj reset nikako da zasluzi ili izazove. Previse se igra na nju, kao da nemamo drugog korektora. Znam ja odlicno (ima nas koji smo se bavili odbojkom) zasto toliko lopti ide na nju, ali ona nije u obavezi da sve pogodi. Onaj Milovan, prvi komentar- o cemu ti pricas, aman?!?!?!

Ne napadajte Bojanu pundjicu Milenkovic. Samo joj mane nalazite, nista dobro ne kazete o njoj. A zaradila je pokoju pohvalu, ima ona svoje odlicne trenutke, osvoji vazne poene ne tako retko.

E, kad smo kod Bojane Zivkovic- hvala i dovidjenja.

Srednjaci? Zavise od prijema. Stefana i Milena solidne, Jovana bleda, bleda...

Busa? Kasno dobija sanse, nema kad da ih iskoristi.

Libera- bore se, sirote, sta ce.

Blagojevicevu da ne pominjem (mada, evo, jesam).

Volleyball boy

pre 5 godina

Sve sami strucnjaci i eksperti. Pljuju po najboljoj korektorki sveta, srednjacima, Bojani Milenkovic. Pa ista ta Milenkovic je u Argentini razbila Amerikanke, normalno je da ce Terzic da je postavi u startnu postavu. Istina je da je imala danas bas los napad ali na prijemu je bila okej. Mislite da bi Malesevic bolje primala nakon povrede, neuigrana? Kog da postavi u prvu postavu, Busu? Ista ta nas je kostala prosle godine finala Gran Prija uz Zivkovic koja evo opet nastavlja da razocarava. Verovali ili ne, Stefani je ovo drugi odigrani mec ove sezone sa reprezentacijom, blokirala je danas dobro. Mala Pusic da zameni Silviju, odlicna je u polju. Ovo je znak da nesto u reprezentaciji mora da se menja, da je Brankica tu, bilo bi isto, udri sto jace pa sta bude. Uvek pokusavamo protivnike da pobedimo na snagu, a to je nedovoljno za vrhunske ekipe. Treba uvesti neke novine, raditi na odbrani, bloku i servisu. Promenili smo stil igre od 2016 a to nam se sad obija o glavu. Idealno bi bilo da se Maja vrati na Svetskom, tehnicari su losi, pogotovo Zivkovic, a Ana nije ni dobila priliku da zaigra na zavrsnom turniru.

Suza

pre 5 godina

Izgubile su polufinale u mecu sa Turskom i to je to. Da je strucni stab bio mudriji, da je mladu Tijana Boskovic odmorio bar na momente u jucesnjem mecu imale bih realne sanse za to polufinale. Zasto Terzic nije ukazao poverenje bar povremeno solidnoj Ani Bjelici? Zasto je uopste vodio tamo? Meni isto nije jasno, zasto Ana Antonijevic uopste nije igrala. Ona raznovrsnije i kvalitetnije dize nego Zivkoviceva. Terzic nije i nikad nece biti kadar da vodi ekipu do nekog svetskog uspeha. I kad kazem "svetski uspeh" ne mislim na neku bronzanu ili drvenu medalju...

Nadam se da ce Brankica za SP biti u top formi. Ipak je uz nju mnogo sigurnije u napadu nego sa Bojanom Milenkovic. Zao mi je devojaka, dale su pored svega sve od sebe, ali izgleda da je ovo krajnji domet kad se uzmu u obzir kukavicluk Terzica i sastav ekipe.

Бук

pre 5 godina

@mladen zebic
Дао сам ти минус само због "Jeli". Шта су јели? Сарму?
Иначе, слажем се са тобом.

Терзић је требао да да оставку још пре две године, када је изгубио у финалу ОИ. Стварно не знам шта раде ови људи у савезу...

Aaaaa

pre 5 godina

Radoslav
Ne peni uzaludno. Ako nisi u stanju da razumes sta pise, tvoj problem, ali nemoj dodavati ono sto ne pise. Nigde ne pise da je ona losa, pise samo ono sto je ocigledno svima, kada od 83-86 napada imas 31 poen to je ispod 50% uspesnosti. Drugo ozbiljne reprezentacije poput USA su se spremale za ovaj mec. Dakle znaju da ce lopte ici na Boskovic i cekale su je u bloku. Kineskinja je svaki mec imala oko 30 poena kao Tijana? Svaki mec je zavisio samo od nje? Ako jeste onda molim te izvini. Onda mi nije jasno kako su juce izgubile, a i danas. Ocigledno losa sreca, a ne blok i bolje dizanje Amerikanki. Onda se pitam cemu nama sluze ostale igracice na terenu ako je jedna dovoljna? Niko ne spori da Tijana zna da igra, da je dobra, ali nista nece osvojiti ako budu forsirali samo nju. Znas, zbog toga postoje oni silni ljudi u timu, oni gledaju, analiziraju druge timove i na osnovu toga spremaju strategiju. Za nase nisu morali da se muce, jednostavno blokiraju Tijanu i resili su sve. Plus ocajan dizac i nije im bilo tesko da pobede. Eto, a ti shvati ako mozes, ako ne, ne stavljaj mi reci u usta.

ATG

pre 5 godina

Doata ljudi ne konta da nisu bitne nekakve lige nacija, nego SP i EP i OI, a tesko je na dva bliska takmcenja biti na vrhuncu forme, pogovoto sto se neke igracice nisu ni odmorile. Realno za igrace ovo uopate nije humano. Bas me zanima ko bi od vas da ima slobodno otisao crlo leto da igra tamo neke utakmice, a ne da bude sa svojom porodicom i onda ih jos neki izivljeni klinci, a i stariji pljuju, a da njih pitas ne bi dali svog jednog dana godisnjeg za neku opstu dobrobit.

zna se sve

pre 5 godina

Niko ovde ne pljuje po Tijani, već ukazuje na to da se igra samo na nju što protivnik lako čita. To je greška tehničara a i selektora. Samo da pomenem da je u pobedi protiv SAD pre mesec dana bilo čak pet dvocifrenih naših devojaka, e tako treba na svakoj utakmici. Protivnik ne zna šta će pre da blokira, a ovako samo blok na Tijani koja je biser svetske odbojke i onda ode niz vodu i njenih redovnih 25+ poena. I u toj pobedi protiv SAD ekipu je vodio Kovačević.

Aaaa

pre 5 godina

Radoslav
Istina, Boskovic u 2 meca 55 poena, kad tako gledas. Onda bacis pogled i vidis da jejuce imala 83 napada, a 31 poen, sto je statisticki gledano ispod 50% uspesnosti. Uopste nije poenta koliko ona sama ima poena, poenta je da se mec dobije. Mogla je slobodno da ima i manje, a da su nase dobile mec. Ako je vec najbolji korektor Evrope onda nema razloga da se dokazuje i da sve lopre idu na nju. Treba razigrati i ostale devojke. Nisu problem selektori vec OSS zato sto uporno forsiraju odredjene igrace iz samo njima znanih razloga, kod muskaraca je usta prica. Mnogi mecevi se gube zato sto se vodi racuna da odredjeni pojedinci imaju najvise poena u mecu, dok se drugi svesno zapostavljaju. Pogledaj druge reprezenracije, niko se toliko ne izdvaja. Tijana nece biti proglasena za MVP korektora, a mogla je biti, losa statistika je ubi, bas upravo zbog toga sto svi napadi idu na nju. Deluje beskorisno, statisticki gledano, a nije tako.

Ja

pre 5 godina

Strucnjak
Sve kontam salis se, kad ono ti krajnje ozbiljan. Mislim da ovo nije sport za tebe, probaj sa fudbalom. Igeac kao Tijana se radja jednom u 100 godina, naravno ima i ona los dan, juce ga je imala. Pa, djevojka ima samo 21 godinu, potrebno je malo i iskustva, zar smo zaboravili da je bila najzasluznija za olimpijsko srebro i ubjedljivo evropsko zlato. Najveci problem uz los prijem je nedostatak Brankice i njenih 15 20 sigurnih poena, tada bi se i Tijana rasteretila. Bice to odlicno na svhetskom prvenstvu. Bitno je i da mala Milenkovic stekne iskustvo.
Sta tek reci za strucnjaka Milovana, za njega nihe ni fudbal.

milovan

pre 5 godina

Glavni krivac je Tijana Boskovic. Boskoviceva ne moze da resi mec. Promasi na kraju kada god reba da pogodi.. Previse se igra na nju. Odrekli smo se Brakocevic , malu Bjelicu ne pusta selektor da igra. To je osnovni uzrok.Sve smo bacili na jednog solidnog korektoraa, koji nije klasa o kakvoj se prica. Da jeste, ne bi juce i danas zapucala kljucne lopte. Posebno je losa kada udara iz zadnje zone - redovno u aut. Danas 24 prolaza na mrezi od 45 pokusaja - osrednje. Staviti je malo na klupu, devojska veruje da je bogom dana. Skupo smo platili selektorovo bezgranicno poverenmje u nju. Dobili smo sjajnu Milenkovic. Buducu zvezdu. Sjajan primac, ali nije mogla da ispravi brljotine selektora i drugih igraccica, pre svega Boskovic i dizaca Zivkovic.

stručnjak

pre 5 godina

Najslabije:
ZIVKOVIC - jako lose dizanje, nikada nije bila nesto posebno, zamena za Maju, ali ova dva meca nije licilo ni na sta. Spore lopte, dugo "putuju", preblizu mrezi...Probati Mirkovicku na duze straze. BOSKOVIĆ - previse smeceva, a premalo prolaza, besomučno udaranje, nikada ne pogadja kada treba u finisu setova, u reprezentaciji mnogo slabija od igara u klubu, kvari atmosferu, jer niko ne voli da jedna igracica toliko medijski odskace..Probati malo sa drugim igracicama, to sto je dobra u klubu ne znaci da mora igrati u reprezentaciji. Imamo mi jos dobrih igracica na korektoru. Ali, Terzic je forsira, nazalost. STEVANOVIC - van forme.POPOVIĆ - van formee

Solidne: Rašić - malo lopti jer su sve išle na Boskovic, Veljkovic - isto. BLAGOJEVIC- solidna, ni dobra ni losa. MIELENOVIĆ: Na momente dobra na momente loša. I ona je žrtva dizanja mnogo lopti na Tijanu Boskovic.BJELICA: Potencijalno nas prvi korekor. Ona igra za tim, a Tijana za statistiku i Terzica.

PUSIC: prijatno iznenadjenje danas. TERZIC: Zasicen i zasticen.

PREDLOG: Podmladiti tim na tehnicarima, izostaviti ili odmoriti u Japanu neke igracice koje su zasicene: npr Boskovic, Zivkovic, mozda i Stevanovic.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bez Jovane Brakocevic ova reprezentacija ne moze nikakav uspeh da postigne.
Sto je Mesi u fudbalu za Barsu to je Jovana za nasu odbojku.

milovan

pre 5 godina

Glavni krivac je Tijana Boskovic. Boskoviceva ne moze da resi mec. Promasi na kraju kada god reba da pogodi.. Previse se igra na nju. Odrekli smo se Brakocevic , malu Bjelicu ne pusta selektor da igra. To je osnovni uzrok.Sve smo bacili na jednog solidnog korektoraa, koji nije klasa o kakvoj se prica. Da jeste, ne bi juce i danas zapucala kljucne lopte. Posebno je losa kada udara iz zadnje zone - redovno u aut. Danas 24 prolaza na mrezi od 45 pokusaja - osrednje. Staviti je malo na klupu, devojska veruje da je bogom dana. Skupo smo platili selektorovo bezgranicno poverenmje u nju. Dobili smo sjajnu Milenkovic. Buducu zvezdu. Sjajan primac, ali nije mogla da ispravi brljotine selektora i drugih igraccica, pre svega Boskovic i dizaca Zivkovic.

stručnjak

pre 5 godina

Najslabije:
ZIVKOVIC - jako lose dizanje, nikada nije bila nesto posebno, zamena za Maju, ali ova dva meca nije licilo ni na sta. Spore lopte, dugo "putuju", preblizu mrezi...Probati Mirkovicku na duze straze. BOSKOVIĆ - previse smeceva, a premalo prolaza, besomučno udaranje, nikada ne pogadja kada treba u finisu setova, u reprezentaciji mnogo slabija od igara u klubu, kvari atmosferu, jer niko ne voli da jedna igracica toliko medijski odskace..Probati malo sa drugim igracicama, to sto je dobra u klubu ne znaci da mora igrati u reprezentaciji. Imamo mi jos dobrih igracica na korektoru. Ali, Terzic je forsira, nazalost. STEVANOVIC - van forme.POPOVIĆ - van formee

Solidne: Rašić - malo lopti jer su sve išle na Boskovic, Veljkovic - isto. BLAGOJEVIC- solidna, ni dobra ni losa. MIELENOVIĆ: Na momente dobra na momente loša. I ona je žrtva dizanja mnogo lopti na Tijanu Boskovic.BJELICA: Potencijalno nas prvi korekor. Ona igra za tim, a Tijana za statistiku i Terzica.

PUSIC: prijatno iznenadjenje danas. TERZIC: Zasicen i zasticen.

PREDLOG: Podmladiti tim na tehnicarima, izostaviti ili odmoriti u Japanu neke igracice koje su zasicene: npr Boskovic, Zivkovic, mozda i Stevanovic.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

Bez Jovane Brakocevic ova reprezentacija ne moze nikakav uspeh da postigne.
Sto je Mesi u fudbalu za Barsu to je Jovana za nasu odbojku.

Srbijanac

pre 5 godina

Broj gresaka: Srb 25 - US 9

Bruka i sramota! Izgubis od turaka i amerikanaca... Zasto je Tijana igrala? Zasto? Mogli su komotno dobiti utakmicu sa B-timom kao sto smo ih i dobili pre 2 nedelje. Da je usla Bjelica umesto Tijane i Stefanovic umesto Rasic...Uff... Terzicu, vreme je da napustis repku. Nek Kovacevic vodi i nek on stice znanje i iskustvo.

Zeleo bih da pohvalim malu Pusic koja je fenomenalno igrala u obe utakmice protic US.

Aaaa

pre 5 godina

Radoslav
Istina, Boskovic u 2 meca 55 poena, kad tako gledas. Onda bacis pogled i vidis da jejuce imala 83 napada, a 31 poen, sto je statisticki gledano ispod 50% uspesnosti. Uopste nije poenta koliko ona sama ima poena, poenta je da se mec dobije. Mogla je slobodno da ima i manje, a da su nase dobile mec. Ako je vec najbolji korektor Evrope onda nema razloga da se dokazuje i da sve lopre idu na nju. Treba razigrati i ostale devojke. Nisu problem selektori vec OSS zato sto uporno forsiraju odredjene igrace iz samo njima znanih razloga, kod muskaraca je usta prica. Mnogi mecevi se gube zato sto se vodi racuna da odredjeni pojedinci imaju najvise poena u mecu, dok se drugi svesno zapostavljaju. Pogledaj druge reprezenracije, niko se toliko ne izdvaja. Tijana nece biti proglasena za MVP korektora, a mogla je biti, losa statistika je ubi, bas upravo zbog toga sto svi napadi idu na nju. Deluje beskorisno, statisticki gledano, a nije tako.

mladen zebic

pre 5 godina

Jeli moguce da profesionalni terener ne vidi kako mu primac prima servise dva dana i celu ligu, a stoji uz rub terena? Nije moguce. Pa zasto onda ovo izivljavanje sa malom Milenkovic? Ispali smo jer smo imali, odnosno nismo imali prijem. Ima li neko objasnenje za forsiranje ove devojke? Ali da je suvislo. Pogledajte odakle smecuje američki korektor, a odakle mora da udara nasa Boskovicka. A mora je nam je prijem stalno pomeren. Pogledajte kako Amerikane udaraju prvi tempo, a mi ga skoro i nemaam, jer nemamo dobar prijem. Bojana Zivkovic? Setite se one lopte u drugom setu, kada se lomi rezultat, a ona u kontri iznad glade dize loptu Tijani, ali je dize u polje Amerikanki?! To dugo nisam video. Treba li komentar? Srednjaci bez igre u napadu. Razlog, opet los prijem. I onda sve, ali bukvalno sve pada na korektora ilis elopta samo prebacuje preko sajle. . Osam setova u dva dana trebalo je Zoranu Terzicu da shvati da od male Milenkovic nema vajde na primicu, da ne moze nazalost da primi pristojan servisu sriji, a stalno je na meti servera (bas zbog toga). I sta je dokazao? Da smo smo svi mi idoti jer vidimo ono sto o "ne vidi". Na Svetsklom prvenstvu necemi prici borbi za medalju. Uzgred, mora da je u losim odnosima sa Malesevic, bila je standarna, a ove godine nije joj dao ni dva puna seta u cejoj sezoni lige. Da su pametne, i Boskovic i Rasic trebale bi da se "povrede" i odmore, pa neka se tvrdoglavi Terzic sam zabavlja na Prvenstvu sveta sa svojim miljenicama.

Suza

pre 5 godina

Izgubile su polufinale u mecu sa Turskom i to je to. Da je strucni stab bio mudriji, da je mladu Tijana Boskovic odmorio bar na momente u jucesnjem mecu imale bih realne sanse za to polufinale. Zasto Terzic nije ukazao poverenje bar povremeno solidnoj Ani Bjelici? Zasto je uopste vodio tamo? Meni isto nije jasno, zasto Ana Antonijevic uopste nije igrala. Ona raznovrsnije i kvalitetnije dize nego Zivkoviceva. Terzic nije i nikad nece biti kadar da vodi ekipu do nekog svetskog uspeha. I kad kazem "svetski uspeh" ne mislim na neku bronzanu ili drvenu medalju...

Nadam se da ce Brankica za SP biti u top formi. Ipak je uz nju mnogo sigurnije u napadu nego sa Bojanom Milenkovic. Zao mi je devojaka, dale su pored svega sve od sebe, ali izgleda da je ovo krajnji domet kad se uzmu u obzir kukavicluk Terzica i sastav ekipe.

radoslav

pre 5 godina

Za "Aaaa, 29. jun 2018 15:07)"
___________________________

Sta kazes niko ne zabija toliko poena koliko Boskovic jer to nije dobro? Pa jel znas da je kineska korektorka zabila 36 protiv tih istih Turkinja? Cuj neko trazi (ko - Odbojskaski svaze, menadzeri?) da Tijana zabija po 20 i nesto?! Danas je isto imala ocajno dizanje i 50 odsto prolaza.
Ta mala se presla samo u jednoj stvari - sto nije prihvatila da igra za Tursku koja jo je nudila med i mleko i dala joj musku ugovor (po kolicini novca zu klubu). Srbi su nezahvalan narod. Srbi su nezahvla i tezak iarod. Ko su ti tvoji bolji igraci? Daj bogati da ih cujem ovde - ti bi stavio koga pre Boskovic? Srpska posla. Dobijes na poklon najveci talenat u zenskoj odbojsci ikada (nije je stvorio niko u Srbiji). Cura je svojevoljno dosla da igra za tu isti Srbiju i ovde je pametnjakovici pljuju.

Peđa

pre 5 godina

Necu da pisem o proslosti nase odbojke (kao pojedini).

Biti kratak u komentaru, reci sve sto zelis, ne ocrniti nikoga previse i ne dobiti mnogo minusa od zluradih komentatora- nemoguce je.

Ne zaboravite, najpre, da je Brankica, ekstra vazan igrac, van stroja, i da je izvesno da ce se vratiti za prvenstvo sveta. 

Sto se tice Terzica, ne treba da prodje kao Muslin, ali neka ih odvede jos na svetsko prvenstvo, i onda neka se mane reprezentacije. Osvojio je stosta, mogao je jos dosta. Mislim da ce se oprostiti medaljom.

Ne lupajte da je kriva Tijana. Jeste, imala je neke greske, i jeste, bile su u mnogo vaznim trenucima. Imate li mobilni telefon? Da li vam je nekad zabagovao zbog male memorije ili mnogo pokrenutih aplikacija? I onda ga resetujete... E, Tijana taj reset nikako da zasluzi ili izazove. Previse se igra na nju, kao da nemamo drugog korektora. Znam ja odlicno (ima nas koji smo se bavili odbojkom) zasto toliko lopti ide na nju, ali ona nije u obavezi da sve pogodi. Onaj Milovan, prvi komentar- o cemu ti pricas, aman?!?!?!

Ne napadajte Bojanu pundjicu Milenkovic. Samo joj mane nalazite, nista dobro ne kazete o njoj. A zaradila je pokoju pohvalu, ima ona svoje odlicne trenutke, osvoji vazne poene ne tako retko.

E, kad smo kod Bojane Zivkovic- hvala i dovidjenja.

Srednjaci? Zavise od prijema. Stefana i Milena solidne, Jovana bleda, bleda...

Busa? Kasno dobija sanse, nema kad da ih iskoristi.

Libera- bore se, sirote, sta ce.

Blagojevicevu da ne pominjem (mada, evo, jesam).

Duka

pre 5 godina

Ko forsira Milenković u reprezentaciji, ko je nju zvao...pa ona je amatersko rekreativni nivo! Pa ona ne zna ni da primi loptu, niti zna da napadne. Dokle će više da se trpi sujeta i samovolja Terzića? Krajnje je vreme da ga smene.

nikson

pre 5 godina

Batko, pamćenje ti je baš kratko! Brakočevićka nikada u svojoj karijeri nije bila na nivou Tijane Bošković a da je to tako potvrdjuju rezultati zadnjih 3 godine kada je bila rezerva Tijani. Sve medalje zadnje 3 godien su najvećim dijelom njega zasluga.

Kosica

pre 5 godina

Ako se nekada neko pitao koliko je značajna Brankica Mihajlović, neka pogleda ove dve utakmice.
Sva igra nam se svela na Tijanu Bošković. Ona je uvek lider, ali ne mogu da shvatim da Milenković i Blagojević ne mogu da osvoje poen, a pritom im i je prijem katastrofa. Bojana Živković je jako loša. U nekoliko ključnih situacija nas je ukanalila.
A onima koji pričaju ružno o Tijani, reći ću da ne bismo osvojili više od 7-8 poena (ako i toliko) u setu, da nije bilo nje.

Deda

pre 5 godina

Dakle, gospodo komentatori, ne znam ko je od vas ikada igrao odbojku, ali ako iko jeste, a ovako komentarišete, onda stvarno... Dakle, ova reprezentacija, što neko lepo reče, ima, verovatno (osim možda na tehničaru), po 1 igračicu u top 3 na svetu na svakoj poziciji. Ako s takvim timom ne može da se dodje do prilike da se borimo za medalju na jednom ovakvom takmičenju, nema izgovora i stvar je više nego jasna. Stvar je, zapravo, više nego jasna već jedno 10 godina, Terzić ima neki problem u komunikaciji sa devojkama, samo se smenjuju one koje su s njim u sukobu, a od ekipe koja već 12 godina ima potencijal za vrhunske domete (pod vrhunske ne mislim zadovoljstvo osvojenim bronzama na OI i slično) i mogućnost da bude gotovo nepobediva, stvorio je uplašenu, nesigurnu i neretko zbunjenu družinu. Da, Bojana Milenković ima mnogo problema na prijemu, ali ta devojčica (bukvalno) je iskoristila svoju priliku da stekne iskustvo na velikoj sceni i treba je podržati, a ne pokopavati, ona će biti vrhunska igračica. Brankica Mihajlović: Neko malopre reče da nam je nedostajala na prijemu. Na prijemu nije, jer 70% njenih prijema pokušava da pokrije libero, jer je Brankica napadač, pre svega. Kad njoj prijem ne ide, a protivnice je nagaze, to je gore nego sa drugom nam Bojanom (Živković). Srednjaci su nam apsolutno najbolji na svetu, koja god da igra, odradiće posao fantastično, tu govora nema.

Aaaaa

pre 5 godina

Radoslav
Ne peni uzaludno. Ako nisi u stanju da razumes sta pise, tvoj problem, ali nemoj dodavati ono sto ne pise. Nigde ne pise da je ona losa, pise samo ono sto je ocigledno svima, kada od 83-86 napada imas 31 poen to je ispod 50% uspesnosti. Drugo ozbiljne reprezentacije poput USA su se spremale za ovaj mec. Dakle znaju da ce lopte ici na Boskovic i cekale su je u bloku. Kineskinja je svaki mec imala oko 30 poena kao Tijana? Svaki mec je zavisio samo od nje? Ako jeste onda molim te izvini. Onda mi nije jasno kako su juce izgubile, a i danas. Ocigledno losa sreca, a ne blok i bolje dizanje Amerikanki. Onda se pitam cemu nama sluze ostale igracice na terenu ako je jedna dovoljna? Niko ne spori da Tijana zna da igra, da je dobra, ali nista nece osvojiti ako budu forsirali samo nju. Znas, zbog toga postoje oni silni ljudi u timu, oni gledaju, analiziraju druge timove i na osnovu toga spremaju strategiju. Za nase nisu morali da se muce, jednostavno blokiraju Tijanu i resili su sve. Plus ocajan dizac i nije im bilo tesko da pobede. Eto, a ti shvati ako mozes, ako ne, ne stavljaj mi reci u usta.

Бук

pre 5 godina

@mladen zebic
Дао сам ти минус само због "Jeli". Шта су јели? Сарму?
Иначе, слажем се са тобом.

Терзић је требао да да оставку још пре две године, када је изгубио у финалу ОИ. Стварно не знам шта раде ови људи у савезу...

odbojkas

pre 5 godina

Kada je u trecem setu, u momentu kada je sve vec bilo izgubljeno, slektor Terzic konačno odlučio da izvede iz igre izgubljenu Bojanu Milenkovic, koja je i protiv Turske i protiv SAD bila daleko najslabiji igrac (uz Živkovicevu, naravno) pobedio je svoju tvrdoglavu sujetu, ali kao i u mnogo slucajeva u zadnjih 12 godina – bilo je kasno. Milenkoviceva je u dva dana primila bezbroj servisa jer su sve protivnice gadjale nju i samo nju. Nakon tih prijema lopta je kupljena po raznim uglovima terene i gurana najcesce na Tijanu Boskovic koja je morala da udara cesto i sa pet-sest metara od mreze. U svakom setu mi smo ganjali protivnika jer smo u startu očajnim prijemom zaostajali po pet-sest poena. Srednjaka nema kada nema prijema. Tacka. Kako je moguce da ozbiljan trener tako tvrdoglavo istrajava u svojoj fiks ideji? Cemu Busa i Malesevic (standarna na Olimpijadi u na EP prošle godine)? Zapanjujuca tvrdoglavost. Ne znati da iskoristis onakvog korektora i onakve srednjake! Plus Yivkoviceva koja iygleda nije nista nau;ila od Ognjenovic. Lose nam se pise na Svetskom prvenstvu.

radoslav

pre 5 godina

Boskovic je "kezu fan forme"? U dva meca 55 poena. I to u dva dana! Koliko onda zabija kada je u formi? Anja Bjelica ne moze igrati pored Boskoviceve u ovako vaznim mecevima, a razlog je jasan - Tijana je mnogo bolja. Nema tu sentimentalnosti. Povedile su nase Amerikane pre 15 dana na nebitnom turniru kad je sve bilo jasno. Danas se igralo ozbiljno. Zamislite Boskovicku u sastavu Amerikanki ili Brazilki sa njihovim dizacima. Pa to bi bilo monstruozno. Imala bi po sedam-osam lopti po setu i to dignute na tacku sa koje ona i udara - a udara ODOZGO. Prolaznost bi bila 70 do 80 odsto. Umesto toga devojka udara sa nemogucih pozicija, pod dva i tri bloka non stop, ima diyaca koji joj dize u mrezu i jos ljudi kazu - van forme?!A pored nje na primacima Blagojevic (tanak prijem slab smec) i Milenkovic amater - primac. I sta vi hocete? Pa mi bez Tijane ne bi uzeli ni ona dva seta protiv Tusrke. Mnogo samo nerealni i mnogi komentarisu, a nemaju pojma o suštini igre. TBolej pitajte Terzica gde su mu Malesvic i Busa umesto male MIlenkovic, jer nas je to upropastilo.

ljupce

pre 5 godina

nikad nista ruzno necu reci za ove devojke jer to nisu zasluzile.sram da vas bude sto ih ovako napadate.cinjenica je da je falila brankica na prijemu i to se osetilo,ali koga nema bez njega se moze i mora.prozivate bojanu milenkovic,a nije zasluzila jer joj je ovo ako se ne varam prvo takmicenje u reprezentaciji i bas na ovakvim utakmicama se stice iskustvo.da gresila je kao i tijana,ali te greske nisu njihove vec su izazvane losim dizanjima previse blizu mreze.zaboravljate da i tijana i bojana imaju samo 21 godinu i da ce obe tek pokazati sta i koliko znaju.zamislite ih sa 25 godina kad budu sigurne u sebe i iskusne.libera obe su odlicne nema razloga da se napadaju takodje.jesu nam tehnicari najslabija karika,ocekivao sam vise od zivkovic i antonijevic.mozda probati sa mirkovic mala je pokazala da ume i cudi me da i ona ovde nije sticala iskustvo.i ja sam razocaran kao i vi,ali ponavljam ove devojke nisu zasluzile nijednu tesku rec da im se kaze.samo napred i jako u nove pobede.

zexy

pre 5 godina

E moj Terziću, uporno raditi iste stvari, a očekivati drugačiji rezultat, ne ide... pa i u košarci ne vredi da jedan igrač da 40 poena, a ostali ništa... objasni kako je ova ekipa bez Tijane razbila kompletnu USA pre samo 15 dana - znači i ostale igračice znaju nešto, ali treba i njih pustiti da igraju, a ne da im uloga bude samo da dodaju Tijani, a to je tvoja taktika, ne rade one to svojevoljno... gde je Stevanović danas? Uništavaš sjane generacije, počev Anje i Ivane, preko Jovane do, evo, Tijane, zbog svog neznanja ili zbog svoje sujete, svejedno...
Još jedan podatak koji govori kako smo prošli na ovom turniru: Turska nas je dobila posle šest uzastopnih poraza od nas, USA nas je dobila posle tri uzastopna poraza od nas...

moje misljenje

pre 5 godina

Milovane druze sta naprica ti majke ti??? Osrednji korektor? Covece devojka je u top 3 korektora sveta!!! A probaj ti iz dana u dan da skocis 45 puta da udaris loptu iz nimalo lakih situacija pa da vidim da li ces imati toliki prolaz koji ova devojka ima...problem je sto nam se igra svela na nju a ostali statiraju i cekaju da nam ona resi mec...nemamo prolaz iz zone 4 jer fali Brankica,prijem slabiji i nema napada kroz sredinu i to je to...a da je Terzic tvrdoglav jeste to nije upitno...

Volleyball boy

pre 5 godina

Sve sami strucnjaci i eksperti. Pljuju po najboljoj korektorki sveta, srednjacima, Bojani Milenkovic. Pa ista ta Milenkovic je u Argentini razbila Amerikanke, normalno je da ce Terzic da je postavi u startnu postavu. Istina je da je imala danas bas los napad ali na prijemu je bila okej. Mislite da bi Malesevic bolje primala nakon povrede, neuigrana? Kog da postavi u prvu postavu, Busu? Ista ta nas je kostala prosle godine finala Gran Prija uz Zivkovic koja evo opet nastavlja da razocarava. Verovali ili ne, Stefani je ovo drugi odigrani mec ove sezone sa reprezentacijom, blokirala je danas dobro. Mala Pusic da zameni Silviju, odlicna je u polju. Ovo je znak da nesto u reprezentaciji mora da se menja, da je Brankica tu, bilo bi isto, udri sto jace pa sta bude. Uvek pokusavamo protivnike da pobedimo na snagu, a to je nedovoljno za vrhunske ekipe. Treba uvesti neke novine, raditi na odbrani, bloku i servisu. Promenili smo stil igre od 2016 a to nam se sad obija o glavu. Idealno bi bilo da se Maja vrati na Svetskom, tehnicari su losi, pogotovo Zivkovic, a Ana nije ni dobila priliku da zaigra na zavrsnom turniru.

ATG

pre 5 godina

Doata ljudi ne konta da nisu bitne nekakve lige nacija, nego SP i EP i OI, a tesko je na dva bliska takmcenja biti na vrhuncu forme, pogovoto sto se neke igracice nisu ni odmorile. Realno za igrace ovo uopate nije humano. Bas me zanima ko bi od vas da ima slobodno otisao crlo leto da igra tamo neke utakmice, a ne da bude sa svojom porodicom i onda ih jos neki izivljeni klinci, a i stariji pljuju, a da njih pitas ne bi dali svog jednog dana godisnjeg za neku opstu dobrobit.

Žanina Bilić

pre 5 godina

Mislim da nije lijepo pljuvati po Tijani Bošković. Prošle godine je bila naša najbolja igračica na EP. Sigurno da je umorna i van forme, jer je tursko prvenstvo završilo 10-tak dana prije početka Lige nacija i da je trebalo dati šansu Ani Bjelici. Ne znači da je igrala Ana Bjelica da bi pobijedili Tursku i SAD-e. U Argentini smo pobijedili SAD-e, ali koje nisu igrale u kompletnom sastavu. Mi smo Ligu nacija iskoristili da isprobamo neke igračice koje do sada nisu opšte igrale ili vrlo malo. Od prve utakmice pa do ove zadnje mi imamo problem s prijemom servisa. Protiv Turske su i Blagojević i Milenković imale velike probleme s prijemom servisa. Tek ulaskom Bianke Buše smo dobili sigurnost. Bez Brankice Mihajlović mi nemamo dodatnu igračicu koja može osvojiti 15-20 poena. Slažem se da je Bojana Živković previše forsirala Tijanu Bošković, a premalo naše srednjake i da nije bila na visini zadatka. Glavno takmičenje ove godine SP u Japanu počinje 29.09 pa do tada ima dosta vremena da se isprave sve slabosti. Želim Vam mnogo sreće i uspjeha u Japanu.

#TimSrbija

pre 5 godina

Ne znam zašto, ali imam utisak da devojke mnogo opuštenije igraju kada Terzic nije na klupi, što se videlo u prvom i petom vikendu. Kovačević je postavio sjajnu taktiku protiv Amerike u Argentini, koju su devojke isto tako sjajno sprovele na terenu, a ovo danas ... pogubljeno skroz. Takođe, ponavlja se ona stara da je teško pobediti istu ekipu dva puta na turniru, Amerika je dobila i nas i Tursku, a Turska nas.
Šta se dešava sa Malesevic i zašto je devojka odigrala ukupno 10 poena na turniru, a naš je najstabilniji primac kada je u ritmu? Da je povređena, ne bi bila u timu, a do forme i ritma ne može da dođe jer nije igrala čak ni protiv slabijih timova.
Neko reče Stevanovic i srednjaci bledi, jeste bleda kada je dizac Zivkovic, koja jednostavno ne može da podigne koreju što joj se zamera na svakom tajm autu. Čak je i Mirkovic sa 22god kreativnija od nje i ne plaši se da podigne loptu i nekom drugom osim Tijani.
Milenkovic može da ima preko 15 poena na meču kada joj se da lopta. Tijani kapa dole, devojka ne može sama da igra.
Ognjenovic se neće vracati dok je Terzic na klupi, to je bilo jasno posle Ria.
Imamo po pojedinacnom kvalitetu najbolji tim na svetu na skoro svakoj poziciji, što nekim čudom selektor to ne zna da iskoristi već godinama.
Srećno devojke u Japanu, stvarno bi bila šteta da ne uzmemo neku medalju.

sramota

pre 5 godina

bruka i sramota sta pisete za Tijanu Boskovic,devojka je komotno mogla sama da dodje,nema srece sto igra u timu gde se svi oslanjaju na nju.zapucala je danas 20+ poena, na nju idu sve lopte,dvojni blok uveliko formiran,a lopte su katastrofalne i ona jos izvuce 60% njih. SRBIJA NIJE ZASLUZILA IGRACA KAO STO JE ONA, AKO TAKO PRICATE O NJOJ!

BojanNS

pre 5 godina

@milovane
Da li si ti gledao mec. U prvom setu Milenkovic je slabo primala i zadnja dva poena su njene greske. Boskovic je izmisljala poene na suv kvalitet kada nismo mogli da dodjemo do poena.
Zivkovic je jako lose odigrala, toliko nepreciznih lopti, nekoliko servis gresaka uzastopnih, posle prve servis greske u 3. setu vise nisam mogao gledati.
Prelomna tacka mislim da je bila u 2. setu, pri rezultatu 20:18 za nas. Lopta prelazi u nase polje, nase se vec spremaju da odigraju poen kako treba, ali americki tehnicar osvaja poen za Amerikanke (mada ja mislim da je bio prelaz koji sudija nije svirao). Posle toga Amerikanke prave seriju 4:0 i onda na scenu opet stupa Zivkovic sa servis greskom i nekim pokusajem dizanja i tu je bio kraj.

my way

pre 5 godina

Razocaravajuce. Toliko ulozenog truda prethodnih nedelja baceno u vodu na ovakav nacin. Zao mi je sto nisam mogao da gledam nase utakmice, ali po onome sto sam cuo i procitao nedostatak plana B, menjanje kada ne valja, a ekipa sa takvim kvantitetom igracica 3 tima u vrhu moze da ima. Nikola nema talentovanog igraca od generacije Atanasijevica, Kovacevica i Jovovica, pa covek iskopa Kostice, Katice, Mijailovice i napravi veci rezultat. Satra se jadna Tijana Boskovic, a ispadne bolje kada ona ne igra, najbolji korektor sveta. Tuzno je to, ove devojke zasluzuju bolje.

Hmmm

pre 5 godina

Svi kao pokvarena ploca, problem je prijem. Komentator sve vreme samo o tome prica. Koliko puta i USA imale los prijem i osvojile poen. Nemaju one uvek idealan. Dakle, bolje da su devojke igrale bez tehnicara, ona sto je igrala nas je unistila. Ne los prijem, ne ostale devojke, vec tehnicar naseg tima, koja igra ne prosecno, vec ocajno. To je glavni problem.

Hanna

pre 5 godina

Isto tako su 2012 pisali sve najgore o Brankici Mihajlovic tokom Olimpijade pa eto 4 godine kasnije je izabrana za najboljeg primaca istog takmicenja. Bez brige, od Milenkovic ce biti igracine za nekoliko godina, pa nije je za dzabe angazovao Skandici(jedan od najboljih klubova u Italiji), i jos kad se pridruzi Lazovic bice sjajno. Najveci problem je pozicija tehnicara i to svi znaju, Mirkovicevoj treba dati sansu. Nadam se da cemo ovaj turnir iskoristiti najpametnije sto mozemo i spremiti se za SP.

Deda

pre 5 godina

Tijana je dragulj kakav ne postoji na svetu, u ovim godinama je već najbolja odbojkašica sveta, ali, nemojmo da se zavaravamo, niti ona može sve sama niti je normalno da juče u utakmici dobije 86 (!!!) lopti u napadu. Rizik od povrede za nju je ogroman, a to bi bio i kraj njene reprezentativne karijere, jer sam siguran da klub koji joj je dao ugovor jači od najjačih muških ugovora trenutno u svetu, ne bi blagonaklono gledao na to šta joj se radi u reprezentaciji.Zašto Maleševićka ne igra, pitao je neko. Osoba za odgovor je Terzić, koji, pošto je u poziciji u kojoj jeste i do sada sjajno koristio blagodeti širokih ledja ljudi ispred njega nikada neće izaći pred javnost i reći o čemu se radi. Ignorisaće sve kritike, ima dovoljno debelu kožu i iskustva na pretek.Pogledajte Turkinje, sjajna mlada ekipa i Gvideti koji ih vodi kao svoju decu, hrabri u svakom sekundu. Biće sve bolje u narednim godinama, a možda nije loša ideja da i naš savez malo pogleda šta se dešava u svetu i da shvati da je u ženskoj odbojci važno imati i trenera i psihologa u jednom. Terzić, ako mu se i može priznati neki trenerski kvalitet, na planu psihologije i pedagogije je apsolutni analfabeta i tu pomoći nema. Dakle, bez kritika za devojke, odigrale su koliko mogu i umeju, biće bolje, ali se moraju obodriti, a ne ukopavati.I dalje tvrdim da imamo ekipu za svetsko zlato, ali je veliko pitanje imamo li nekoga ko može da ih dovede do njega.

Jovana

pre 5 godina

Zamerati Tijani Bošković bilo šta je suludo, bez nje bismo uz ovakvu koncepciju igre bili na nivou drugorazrednih evropskih ekipa poput Nemačke i Poljske. Već dve godine nam se 70% igre zasniva na njoj (ostatak pokriva Brankica), dobija neverovatan broj lopti u napadu, od kojih su mnoge potpuno nerezonske i u tim uslovima devojka bukvalno cedi suvu drenovinu. Kad Brankice nema, sve se svodi na nju, srednjaci su potpuno isključeni iz igre (a nekad su nam bili skoro pa najjače oružje), primači ne mogu da prođu u napadu jer dobijaju lopte kao da su Brankica pa da ispucaju preko trojnog bloka, a one to jednostavno ne mogu i potrebna su drugačija rešenja. Za ovo su naravno najviše krivi tehničari - ako se se za nekoga može reći da je razočarao na ovom takmičenju, to su njih dve, prosto se ne zna koja je dizala lošije i nepreciznije, čak i nakon dobrih prijema. Plus kad se doda neka generalna smušenost u ekipi, loša organizacija čistih kontri, neverovatni psihološki padovi, nekarakteristično neefikasan blok... Nešto nije u redu. Ima još vremena do SP, može se to srediti, ali mora se ozbiljno analizirati situacija.

I na kraju, može se reći da suštinski nismo uradili ništa. Jurili smo rezultat koji na kraju nismo postigli, a nismo ni dobili neku novu igračicu na koju možemo računati u važnim utakmicama, osim eventualno Bojane Milenković, koja je na kraju bila forsirana i preko svojih trenutnih mogućnosti. Ništa, idemo dalje. Možemo mnogo bolje, ima ova ekipa kapaciteta za to.

zna se sve

pre 5 godina

Niko ovde ne pljuje po Tijani, već ukazuje na to da se igra samo na nju što protivnik lako čita. To je greška tehničara a i selektora. Samo da pomenem da je u pobedi protiv SAD pre mesec dana bilo čak pet dvocifrenih naših devojaka, e tako treba na svakoj utakmici. Protivnik ne zna šta će pre da blokira, a ovako samo blok na Tijani koja je biser svetske odbojke i onda ode niz vodu i njenih redovnih 25+ poena. I u toj pobedi protiv SAD ekipu je vodio Kovačević.

Ja

pre 5 godina

Strucnjak
Sve kontam salis se, kad ono ti krajnje ozbiljan. Mislim da ovo nije sport za tebe, probaj sa fudbalom. Igeac kao Tijana se radja jednom u 100 godina, naravno ima i ona los dan, juce ga je imala. Pa, djevojka ima samo 21 godinu, potrebno je malo i iskustva, zar smo zaboravili da je bila najzasluznija za olimpijsko srebro i ubjedljivo evropsko zlato. Najveci problem uz los prijem je nedostatak Brankice i njenih 15 20 sigurnih poena, tada bi se i Tijana rasteretila. Bice to odlicno na svhetskom prvenstvu. Bitno je i da mala Milenkovic stekne iskustvo.
Sta tek reci za strucnjaka Milovana, za njega nihe ni fudbal.