Petak, 08.06.2018.

16:59

Jokić predvodnik nove ere Nagetsa

Džoš Krenke, vlasnik Denver Nagetsa, kazao je da je NBA franšiza napravila velike brend promene kako bi novo jezgro tima imalo njihovu eru.

Izvor: PT

Jokiæ predvodnik nove ere Nagetsa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

31 Komentari

Sortiraj po:

CarloNS

pre 5 godina

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna.

(Stefan COYG, 9. jun 2018 01:03)

Da, Ameri nemaju pojma o statistici :)

Defensive points saved (DPS), imaš na nba math dot kom

Powerslave

pre 5 godina

Jokić jeste vođa tima, ali bih uvek pre izabrao Herisa umesto Marija, da moram, barem sada, u ovom trenutku. Ovaj drugi jeste mlađi pa ima prilike da više napreduje, ali za sada on je jedino bolji skorer od Herisa, sve ostalo je na Herisovoj strani. Čini mi se da Geri, posle Jokare, najbolje kapira košarku u Denveru dok Marej ima neke izlete u prazno, poput Bartona.

Istina je da se oni preklapaju po pozicijama jer su suštinski obojica bekovi. Heris ne može da bude krilo, a Marej ne pokazuje baš nikakvu karakteristiku plejmejkera. Imaju sreće da to Jokić pokriva inače bi se raspadali. Upravo zbog toga on mora (i jeste) da bude njihov glavni igrač jer previše zavise od njega.

Stefan COYG

pre 5 godina

@
Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. .. ..Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i... U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. ... ..

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. . .. . Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.
(CarloNS)

....

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna. Guglao sam i to ne postoji. Harisa NBA analiticari zovu jednim od najboljih defanzivaca na bekovskim pozicijama (odnosno perimeter defender)... i to je sa razlogom. On iako je nizak sa 193... sjano obavlja svoje defanzivne zadatke (od 1-3 moze da pokrije svakog igraca u ligi)... znas ko je jos 193cm? Dzru Holidej... aa on je znas sta?? NBA All-Defensive 1st team.

DRUGO. Naravno da moze da se pravi jezgro sa 2 beka i centrom... ako su dovoljno kvalitetni. Mari je kombo bek, kao CJ MeKolum.

TRECE: "Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama" sta ti to znaci ??? Nije NBA kosarka Football Manager, pa ti igraci imaju iste karakteristike ?? Mari-cist strelac. Haris 2-way player... ako znas sta to znaci.

Ostalo sam napisao. Pored trenera je najveci problem krilo. To mogu da rese biranjem Mikala ili Miles Bridgis(a) na draftu.

POZ

ivan78bg

pre 5 godina

@bskfan
Tu uopste ne pratis NBa cim moze da kazes da je Meloun najgori trener.On je jedan od najboljih trenera u NBA ali na zalost defanzivnih.To je jedini proble, covek je defanzivni trener a ima ultra ofanzivne igrace.Doduse ako je mogao da nauci GSW da igra odbranu i to jednu od najboljih u ligu nauci ce i klince iz Denvera

CarloNS

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

....

(Stefan COYG, 8. jun 2018 17:28)

Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. Prvo to jezgro je preskupo i pitanje da li će Denver to moći da plati kada stigne Marijev ugovor na red. Drugo, Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama. Obojica su bek šuteri, neće Mari biti plej nikada. Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i teško čuvaju protivničke bekove. U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. Jedino da jedan od njih dvojice sedi na klupi, ali onda je to preskupo.

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. U Denveru je najbolji defanzivac Jokić sa DPS: 113, najgori je Mari sa -103, a drugi najgori je Haris sa -70. Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.

Mario Hezonja

pre 5 godina

Mnogo se usrecise Nadzetsi sa njim.
(Batko pamcenje mu kratko)

Opet fulas, napuhani moj, vjerojatno ti je alzi konacno usao u play off fazu. Djecko sam tegli tim na svojim neatletskim plecima na Zapadu, dok mi ginemo na Istoku koji je na nivou EL, pa nista. Evo, ni Darko kao 3-4 opcija u Fili ne moze nista drugom timu Bostona. Ne smijem ni da pomislim sta bi bilo kad bi Jokic imao ozbiljne fizicke predispozicije. Kuzim da smo ti mi, Dzenan i Jusuf blizi k srcu, ali bi meni bio gust da budem 3-4 opcija u Denveru.

fantom

pre 5 godina

Dokle god je gazda Stef Kari tu, a sa njim Durentula, Klej i Grin, Denver će malo juče videti šampionski prsten. Ovi iz Ouklenda su vanzemaljci, pitajte Leflopa.

Pera

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
@rro
Donekle se slazem, steta sto zbog jednog napada protiv gibsona nisu usli, bilo bi to ogromno iskustvo. Medjutim, mislim da bi on u PO bio jos bolji nego u regularnoj sezoni - to je pokazao i u poslednjih desetak utakmica gde je rasturao a vecina tih meceva je direktno odlucivala o PO poziciji za oba tima pa je intenzitet bio na pravom nivou.

tocka

pre 5 godina

Kada plate Jokiću šta mu sleduje, jedva im ostane da plate dizajn za novu uniformu i logo.
Milsap će ovde dočekati penziju, a ono što me stvarno zanima je šta će sa Faridom kojeg nisu uvodili u igru skoro nikada, zatim šta sa Bartonom koji ima mentalitet Vestbruka, ali ne i kvalitet. Šta će sa Čendlerom koji izgleda kao da ga mrzi da ustane sa klupe? Šta će sa Huankom koji je bolestan, šta sa Lajlsom? Kada bi uspeli da bar pola od ovih trejduju za dobar pik na draftu i uzmu pošteno pravo krilo, e onda bi to bila neka promena... ovako ove izjave imaju uticaj ko da su lakirali nokte.

slobo.b.

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja. 
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of. 
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
(rro, 08. jun 2018 17:33)


Jokić je pokazao protiv Minesote u zadnjoj utakmici( koja je po mom mišljenju bio kao plej-of meč) da je sposoban i tako tvrde odbrane i mečeve da odigra na visokom nivou,i zato je on za mene kao i za Denver opravdano igrač za budućnost.

rro

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.

Pablo

pre 5 godina

Sto niste preveli tvit kako je bio po redosledu jer je čovek stavio Jokića prvog i napisao "in that order" tj po tom redu. Najvažniji je Nikola pa Džamal pa Geri a Milsap je tu sporedna uloga.

Marko

pre 5 godina

Ovaj lik je najveca stipsa u svetu sporta on je vlasnik i Arsenala,znamo kako Arsenal posluje i zasto su ljudi krivili Vengera sto ne trosi pare...pa ne moze jer mu klub neda...Jokic ce napraviti zivotnu gresku ako potpise na 6 godina ugovor, najbolje godine karijere ce mu propasti u krsu od fransize..

Pacer

pre 5 godina

Nadam se trejdu Pola Milsapa, a ne njegovombliderstvu ove ekipe. Coveka nema kad je neka vazna utakmica u pitanju, u stvari njega nikad nema. Veoma precenjen igrac. treba trejdovati njega, Bartona i onog tetoviranog.

Stefan COYG

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

Nikola koji sve to povezuje sjajnim skokom i kontrolom reketa, procentima i pregledom igre...

Milsap tu ne pripada, ali nikako... 33-34 godine... vec poprilicno istrosen, zahteva posede za sebe, usporava znacajno protok lopte u napadu...

Najveci problem (PORED TRENERA) je krilo... kada bi jedan od Bridzisa (Miles ili Mikal) pao do 14. mesta... ali male su sanse za to... Ako ne urade nesto bitnije ove godine... recimo 2. runda PO... ovo ce biti poslednja sezona Melouna na klupi Denvera...

POZ

bskfan

pre 5 godina

Njihov najveci problem je rukovodstvo kluba i trener koji nemaju pojma o kosarci. Da su prosle godine bili pametniji ne bi dali Nurkica i 20. pick za Plamlija, koga su kasnije, da bi sacuvali obraz, cak i debelo preplatili sa 14 miliona. Da su prosle godine tankovali barem do 7. mesta mogli su da se docepaju Markanena, Anunobija su mogli da pokupe sa 20. pickom, Nurkica su mogli da trejduju za nekog plejmekera i da zavrse posao.

Promasen je tajming jer kada Jokic, Marej i Haris budu na vrhuncu nece imati kvalitetne ruki igrace jer ce do tada vec morati ili da trejduju Bislija, Lajlisa i Juancha ili da im daju nove ugovore. U NBA sistemu najvazniji je takming jer na vrhuncu pored kosura tima moras da imas i par jeftinig veterana i par odlicnih mladih igraca sa ruki ugovorom.

Toliko o buducnonosti a sto se tice sadasnjosti ona je vise nego katastrofalna jer za potpuno nebitne igrace kao sto su Faried, Chandler, Artur i Plamli oni godisnje daju neverovatnih 60 miliona dolara.

O treneru da i ne govorim jer covek nije ni za drugu logu a kamoli za NBA.

rro

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.

Stefan COYG

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

Nikola koji sve to povezuje sjajnim skokom i kontrolom reketa, procentima i pregledom igre...

Milsap tu ne pripada, ali nikako... 33-34 godine... vec poprilicno istrosen, zahteva posede za sebe, usporava znacajno protok lopte u napadu...

Najveci problem (PORED TRENERA) je krilo... kada bi jedan od Bridzisa (Miles ili Mikal) pao do 14. mesta... ali male su sanse za to... Ako ne urade nesto bitnije ove godine... recimo 2. runda PO... ovo ce biti poslednja sezona Melouna na klupi Denvera...

POZ

bskfan

pre 5 godina

Njihov najveci problem je rukovodstvo kluba i trener koji nemaju pojma o kosarci. Da su prosle godine bili pametniji ne bi dali Nurkica i 20. pick za Plamlija, koga su kasnije, da bi sacuvali obraz, cak i debelo preplatili sa 14 miliona. Da su prosle godine tankovali barem do 7. mesta mogli su da se docepaju Markanena, Anunobija su mogli da pokupe sa 20. pickom, Nurkica su mogli da trejduju za nekog plejmekera i da zavrse posao.

Promasen je tajming jer kada Jokic, Marej i Haris budu na vrhuncu nece imati kvalitetne ruki igrace jer ce do tada vec morati ili da trejduju Bislija, Lajlisa i Juancha ili da im daju nove ugovore. U NBA sistemu najvazniji je takming jer na vrhuncu pored kosura tima moras da imas i par jeftinig veterana i par odlicnih mladih igraca sa ruki ugovorom.

Toliko o buducnonosti a sto se tice sadasnjosti ona je vise nego katastrofalna jer za potpuno nebitne igrace kao sto su Faried, Chandler, Artur i Plamli oni godisnje daju neverovatnih 60 miliona dolara.

O treneru da i ne govorim jer covek nije ni za drugu logu a kamoli za NBA.

slobo.b.

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja. 
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of. 
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
(rro, 08. jun 2018 17:33)


Jokić je pokazao protiv Minesote u zadnjoj utakmici( koja je po mom mišljenju bio kao plej-of meč) da je sposoban i tako tvrde odbrane i mečeve da odigra na visokom nivou,i zato je on za mene kao i za Denver opravdano igrač za budućnost.

Pacer

pre 5 godina

Nadam se trejdu Pola Milsapa, a ne njegovombliderstvu ove ekipe. Coveka nema kad je neka vazna utakmica u pitanju, u stvari njega nikad nema. Veoma precenjen igrac. treba trejdovati njega, Bartona i onog tetoviranog.

Pablo

pre 5 godina

Sto niste preveli tvit kako je bio po redosledu jer je čovek stavio Jokića prvog i napisao "in that order" tj po tom redu. Najvažniji je Nikola pa Džamal pa Geri a Milsap je tu sporedna uloga.

Marko

pre 5 godina

Ovaj lik je najveca stipsa u svetu sporta on je vlasnik i Arsenala,znamo kako Arsenal posluje i zasto su ljudi krivili Vengera sto ne trosi pare...pa ne moze jer mu klub neda...Jokic ce napraviti zivotnu gresku ako potpise na 6 godina ugovor, najbolje godine karijere ce mu propasti u krsu od fransize..

tocka

pre 5 godina

Kada plate Jokiću šta mu sleduje, jedva im ostane da plate dizajn za novu uniformu i logo.
Milsap će ovde dočekati penziju, a ono što me stvarno zanima je šta će sa Faridom kojeg nisu uvodili u igru skoro nikada, zatim šta sa Bartonom koji ima mentalitet Vestbruka, ali ne i kvalitet. Šta će sa Čendlerom koji izgleda kao da ga mrzi da ustane sa klupe? Šta će sa Huankom koji je bolestan, šta sa Lajlsom? Kada bi uspeli da bar pola od ovih trejduju za dobar pik na draftu i uzmu pošteno pravo krilo, e onda bi to bila neka promena... ovako ove izjave imaju uticaj ko da su lakirali nokte.

Pera

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
@rro
Donekle se slazem, steta sto zbog jednog napada protiv gibsona nisu usli, bilo bi to ogromno iskustvo. Medjutim, mislim da bi on u PO bio jos bolji nego u regularnoj sezoni - to je pokazao i u poslednjih desetak utakmica gde je rasturao a vecina tih meceva je direktno odlucivala o PO poziciji za oba tima pa je intenzitet bio na pravom nivou.

CarloNS

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

....

(Stefan COYG, 8. jun 2018 17:28)

Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. Prvo to jezgro je preskupo i pitanje da li će Denver to moći da plati kada stigne Marijev ugovor na red. Drugo, Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama. Obojica su bek šuteri, neće Mari biti plej nikada. Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i teško čuvaju protivničke bekove. U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. Jedino da jedan od njih dvojice sedi na klupi, ali onda je to preskupo.

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. U Denveru je najbolji defanzivac Jokić sa DPS: 113, najgori je Mari sa -103, a drugi najgori je Haris sa -70. Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.

Mario Hezonja

pre 5 godina

Mnogo se usrecise Nadzetsi sa njim.
(Batko pamcenje mu kratko)

Opet fulas, napuhani moj, vjerojatno ti je alzi konacno usao u play off fazu. Djecko sam tegli tim na svojim neatletskim plecima na Zapadu, dok mi ginemo na Istoku koji je na nivou EL, pa nista. Evo, ni Darko kao 3-4 opcija u Fili ne moze nista drugom timu Bostona. Ne smijem ni da pomislim sta bi bilo kad bi Jokic imao ozbiljne fizicke predispozicije. Kuzim da smo ti mi, Dzenan i Jusuf blizi k srcu, ali bi meni bio gust da budem 3-4 opcija u Denveru.

fantom

pre 5 godina

Dokle god je gazda Stef Kari tu, a sa njim Durentula, Klej i Grin, Denver će malo juče videti šampionski prsten. Ovi iz Ouklenda su vanzemaljci, pitajte Leflopa.

Powerslave

pre 5 godina

Jokić jeste vođa tima, ali bih uvek pre izabrao Herisa umesto Marija, da moram, barem sada, u ovom trenutku. Ovaj drugi jeste mlađi pa ima prilike da više napreduje, ali za sada on je jedino bolji skorer od Herisa, sve ostalo je na Herisovoj strani. Čini mi se da Geri, posle Jokare, najbolje kapira košarku u Denveru dok Marej ima neke izlete u prazno, poput Bartona.

Istina je da se oni preklapaju po pozicijama jer su suštinski obojica bekovi. Heris ne može da bude krilo, a Marej ne pokazuje baš nikakvu karakteristiku plejmejkera. Imaju sreće da to Jokić pokriva inače bi se raspadali. Upravo zbog toga on mora (i jeste) da bude njihov glavni igrač jer previše zavise od njega.

Stefan COYG

pre 5 godina

@
Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. .. ..Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i... U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. ... ..

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. . .. . Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.
(CarloNS)

....

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna. Guglao sam i to ne postoji. Harisa NBA analiticari zovu jednim od najboljih defanzivaca na bekovskim pozicijama (odnosno perimeter defender)... i to je sa razlogom. On iako je nizak sa 193... sjano obavlja svoje defanzivne zadatke (od 1-3 moze da pokrije svakog igraca u ligi)... znas ko je jos 193cm? Dzru Holidej... aa on je znas sta?? NBA All-Defensive 1st team.

DRUGO. Naravno da moze da se pravi jezgro sa 2 beka i centrom... ako su dovoljno kvalitetni. Mari je kombo bek, kao CJ MeKolum.

TRECE: "Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama" sta ti to znaci ??? Nije NBA kosarka Football Manager, pa ti igraci imaju iste karakteristike ?? Mari-cist strelac. Haris 2-way player... ako znas sta to znaci.

Ostalo sam napisao. Pored trenera je najveci problem krilo. To mogu da rese biranjem Mikala ili Miles Bridgis(a) na draftu.

POZ

ivan78bg

pre 5 godina

@bskfan
Tu uopste ne pratis NBa cim moze da kazes da je Meloun najgori trener.On je jedan od najboljih trenera u NBA ali na zalost defanzivnih.To je jedini proble, covek je defanzivni trener a ima ultra ofanzivne igrace.Doduse ako je mogao da nauci GSW da igra odbranu i to jednu od najboljih u ligu nauci ce i klince iz Denvera

CarloNS

pre 5 godina

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna.

(Stefan COYG, 9. jun 2018 01:03)

Da, Ameri nemaju pojma o statistici :)

Defensive points saved (DPS), imaš na nba math dot kom

rro

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.

fantom

pre 5 godina

Dokle god je gazda Stef Kari tu, a sa njim Durentula, Klej i Grin, Denver će malo juče videti šampionski prsten. Ovi iz Ouklenda su vanzemaljci, pitajte Leflopa.

bskfan

pre 5 godina

Njihov najveci problem je rukovodstvo kluba i trener koji nemaju pojma o kosarci. Da su prosle godine bili pametniji ne bi dali Nurkica i 20. pick za Plamlija, koga su kasnije, da bi sacuvali obraz, cak i debelo preplatili sa 14 miliona. Da su prosle godine tankovali barem do 7. mesta mogli su da se docepaju Markanena, Anunobija su mogli da pokupe sa 20. pickom, Nurkica su mogli da trejduju za nekog plejmekera i da zavrse posao.

Promasen je tajming jer kada Jokic, Marej i Haris budu na vrhuncu nece imati kvalitetne ruki igrace jer ce do tada vec morati ili da trejduju Bislija, Lajlisa i Juancha ili da im daju nove ugovore. U NBA sistemu najvazniji je takming jer na vrhuncu pored kosura tima moras da imas i par jeftinig veterana i par odlicnih mladih igraca sa ruki ugovorom.

Toliko o buducnonosti a sto se tice sadasnjosti ona je vise nego katastrofalna jer za potpuno nebitne igrace kao sto su Faried, Chandler, Artur i Plamli oni godisnje daju neverovatnih 60 miliona dolara.

O treneru da i ne govorim jer covek nije ni za drugu logu a kamoli za NBA.

Pacer

pre 5 godina

Nadam se trejdu Pola Milsapa, a ne njegovombliderstvu ove ekipe. Coveka nema kad je neka vazna utakmica u pitanju, u stvari njega nikad nema. Veoma precenjen igrac. treba trejdovati njega, Bartona i onog tetoviranog.

Marko

pre 5 godina

Ovaj lik je najveca stipsa u svetu sporta on je vlasnik i Arsenala,znamo kako Arsenal posluje i zasto su ljudi krivili Vengera sto ne trosi pare...pa ne moze jer mu klub neda...Jokic ce napraviti zivotnu gresku ako potpise na 6 godina ugovor, najbolje godine karijere ce mu propasti u krsu od fransize..

slobo.b.

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja. 
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of. 
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
(rro, 08. jun 2018 17:33)


Jokić je pokazao protiv Minesote u zadnjoj utakmici( koja je po mom mišljenju bio kao plej-of meč) da je sposoban i tako tvrde odbrane i mečeve da odigra na visokom nivou,i zato je on za mene kao i za Denver opravdano igrač za budućnost.

Stefan COYG

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

Nikola koji sve to povezuje sjajnim skokom i kontrolom reketa, procentima i pregledom igre...

Milsap tu ne pripada, ali nikako... 33-34 godine... vec poprilicno istrosen, zahteva posede za sebe, usporava znacajno protok lopte u napadu...

Najveci problem (PORED TRENERA) je krilo... kada bi jedan od Bridzisa (Miles ili Mikal) pao do 14. mesta... ali male su sanse za to... Ako ne urade nesto bitnije ove godine... recimo 2. runda PO... ovo ce biti poslednja sezona Melouna na klupi Denvera...

POZ

CarloNS

pre 5 godina

Bas sam hteo da napisem... Mari-Heris-Jokic... ubitacan triling...

Dzamal vec se vidi to... bice strasan strelac... samo 21 godina... ove sezone 16PPG uz/pored Milsapa, Jokica, Herisa...

Geri odlican defanzivac, materijal za ALL NBA DEFENSIVE TEAM... a u napadu sasvim solidan... odlicno zavrsava oko obruca, dobar trojkas... i fajter...

....

(Stefan COYG, 8. jun 2018 17:28)

Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. Prvo to jezgro je preskupo i pitanje da li će Denver to moći da plati kada stigne Marijev ugovor na red. Drugo, Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama. Obojica su bek šuteri, neće Mari biti plej nikada. Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i teško čuvaju protivničke bekove. U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. Jedino da jedan od njih dvojice sedi na klupi, ali onda je to preskupo.

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. U Denveru je najbolji defanzivac Jokić sa DPS: 113, najgori je Mari sa -103, a drugi najgori je Haris sa -70. Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.

tocka

pre 5 godina

Kada plate Jokiću šta mu sleduje, jedva im ostane da plate dizajn za novu uniformu i logo.
Milsap će ovde dočekati penziju, a ono što me stvarno zanima je šta će sa Faridom kojeg nisu uvodili u igru skoro nikada, zatim šta sa Bartonom koji ima mentalitet Vestbruka, ali ne i kvalitet. Šta će sa Čendlerom koji izgleda kao da ga mrzi da ustane sa klupe? Šta će sa Huankom koji je bolestan, šta sa Lajlsom? Kada bi uspeli da bar pola od ovih trejduju za dobar pik na draftu i uzmu pošteno pravo krilo, e onda bi to bila neka promena... ovako ove izjave imaju uticaj ko da su lakirali nokte.

Mario Hezonja

pre 5 godina

Mnogo se usrecise Nadzetsi sa njim.
(Batko pamcenje mu kratko)

Opet fulas, napuhani moj, vjerojatno ti je alzi konacno usao u play off fazu. Djecko sam tegli tim na svojim neatletskim plecima na Zapadu, dok mi ginemo na Istoku koji je na nivou EL, pa nista. Evo, ni Darko kao 3-4 opcija u Fili ne moze nista drugom timu Bostona. Ne smijem ni da pomislim sta bi bilo kad bi Jokic imao ozbiljne fizicke predispozicije. Kuzim da smo ti mi, Dzenan i Jusuf blizi k srcu, ali bi meni bio gust da budem 3-4 opcija u Denveru.

Pablo

pre 5 godina

Sto niste preveli tvit kako je bio po redosledu jer je čovek stavio Jokića prvog i napisao "in that order" tj po tom redu. Najvažniji je Nikola pa Džamal pa Geri a Milsap je tu sporedna uloga.

Pera

pre 5 godina

Dok ga ne vidim u plej-ofu ništa. Super su te brojke ali regularni deo sezone i plej-of su nebo i zemlja.
To su sve prazne statistike ako tvoj time ne ode u plej -of.
Tek onda se vidi ko je igrač, kad su odbrane 3x jače, kad se ide u kost.
@rro
Donekle se slazem, steta sto zbog jednog napada protiv gibsona nisu usli, bilo bi to ogromno iskustvo. Medjutim, mislim da bi on u PO bio jos bolji nego u regularnoj sezoni - to je pokazao i u poslednjih desetak utakmica gde je rasturao a vecina tih meceva je direktno odlucivala o PO poziciji za oba tima pa je intenzitet bio na pravom nivou.

CarloNS

pre 5 godina

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna.

(Stefan COYG, 9. jun 2018 01:03)

Da, Ameri nemaju pojma o statistici :)

Defensive points saved (DPS), imaš na nba math dot kom

Stefan COYG

pre 5 godina

@
Ja lično mislim da Jokić, Haris i Mari ne mogu da budu jezgro tima. Jezgro mogu biti plej-krilo-centar, nikako bek-bek-centar. .. ..Obojica su relativno niski (1.93m što se u današnje vreme smatra za nisko) i... U kombinaciji sa Jokićem defanzivno je to dosta tanko. Inače problem Denvera nije toliko u odbrani na centru, već prva linija koju protivnički igrači lako probiju. ... ..

To da je Haris dobar defanzivac je totalno netačno. . .. . Dakle duo Haris-Mari je ubitačno loš tandem defanzivno, najgora moguća kombinacija.
(CarloNS)

....

PRVO ne znam koja ti je to statistika... DPS... ali je svakako pogresna. Guglao sam i to ne postoji. Harisa NBA analiticari zovu jednim od najboljih defanzivaca na bekovskim pozicijama (odnosno perimeter defender)... i to je sa razlogom. On iako je nizak sa 193... sjano obavlja svoje defanzivne zadatke (od 1-3 moze da pokrije svakog igraca u ligi)... znas ko je jos 193cm? Dzru Holidej... aa on je znas sta?? NBA All-Defensive 1st team.

DRUGO. Naravno da moze da se pravi jezgro sa 2 beka i centrom... ako su dovoljno kvalitetni. Mari je kombo bek, kao CJ MeKolum.

TRECE: "Mari i Haris se bukvalno sudaraju po karakteristikama" sta ti to znaci ??? Nije NBA kosarka Football Manager, pa ti igraci imaju iste karakteristike ?? Mari-cist strelac. Haris 2-way player... ako znas sta to znaci.

Ostalo sam napisao. Pored trenera je najveci problem krilo. To mogu da rese biranjem Mikala ili Miles Bridgis(a) na draftu.

POZ

ivan78bg

pre 5 godina

@bskfan
Tu uopste ne pratis NBa cim moze da kazes da je Meloun najgori trener.On je jedan od najboljih trenera u NBA ali na zalost defanzivnih.To je jedini proble, covek je defanzivni trener a ima ultra ofanzivne igrace.Doduse ako je mogao da nauci GSW da igra odbranu i to jednu od najboljih u ligu nauci ce i klince iz Denvera

Powerslave

pre 5 godina

Jokić jeste vođa tima, ali bih uvek pre izabrao Herisa umesto Marija, da moram, barem sada, u ovom trenutku. Ovaj drugi jeste mlađi pa ima prilike da više napreduje, ali za sada on je jedino bolji skorer od Herisa, sve ostalo je na Herisovoj strani. Čini mi se da Geri, posle Jokare, najbolje kapira košarku u Denveru dok Marej ima neke izlete u prazno, poput Bartona.

Istina je da se oni preklapaju po pozicijama jer su suštinski obojica bekovi. Heris ne može da bude krilo, a Marej ne pokazuje baš nikakvu karakteristiku plejmejkera. Imaju sreće da to Jokić pokriva inače bi se raspadali. Upravo zbog toga on mora (i jeste) da bude njihov glavni igrač jer previše zavise od njega.