Nedelja, 27.05.2018.

18:45

"Pet godina, četiri pehara pored jedne od najjačih ekipa Barse.."

Nekadašnji štoper i kapiten Barselone Karles Pujol čestitao je pobedu u Ligi šampiona madridskom Realu.

Izvor: MLJ

"Pet godina, èetiri pehara pored jedne od najjaèih ekipa Barse.." IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

48 Komentari

Sortiraj po:

pitam

pre 5 godina

(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)

Nisam navijac Barselone ali kako Real moze biti bolji kada nisu prvaci ni u svojoj drzavi i kada ih je Barselona demolirala 3-0 u sred Madrida? Real moze osvajati LŠ ali samo zato jer ne igraju protiv Barselone

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Nema Barselona toliku prednost nad Realom, kako je ti opisuješ. Jeste da su imali nekoliko velikih pobeda (ne računaj Ronaldinjovu eru) i to je nesporno. Onaj period Beniteza je teško objasniti šta je Perez hteo sa njim, najveća nebuloza njegova. Ove sezone Real nije bio nadigran od Barselone nikako. U prvom meču jesenas, lako je moglo i na vodenicu Reala. Jesu ih dobili, ali ne toliko igrački koliko rezultat govori (jasno se vidilo da im je u glavi još bila prethodna sezona, ali ok, izgubili su i kraj priče). U drugom meču, Barselona treba da je srećna što tada nije pao niz nepobedivosti. U LŠ ti ponovo kažem da bi ih dobili da su se sastali 2015 u finalu. Kakve veze ima što su ovi razbili Juve, a ovi ispali u polufinalu?
Veliš, Real će se fokusirati više na prvenstvo? Hoće, ali ništa manje nego na LŠ. Kažeš, krnje im titule? Ok. Kad Barselona veže dve, bez ostalih, vidićemo njihovu reakciju. A do tada...

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.
(Vladimir, 28. maj 2018 00:03)


neverovatno je sta ljudi pisu a da pazljivo ne procitaju ni tekst ni komentar koji kritikuju: pujol nije govorio o sveukupnoj istoriji nego o poslednjih nekoliko godina, a ja nigde nisam rekao da je domaca liga vaznija od lige sampiona. u slucaju 2 najjace lige, spanske i engleske, domaca liga je primarno takmicenje, liga sampiona je slag na torti.

neutralni felsh

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.
(dominus, 28. maj 2018 00:16)

nije real ove godine izgubio prvenstvo "zbog loseg starta sezone" nego zbog bsrselonine sezone sa samo jednim porazom, iz oba derbija barsa je osvojila 4 boda, real tek 1. primera radi: samo dva poraza od drugih ucesnika u ligi su ih odvukla u minus od 10 bodova.

dakle, opet kazes da bi real te sezone u finalu dobio barselonu, koja je inace u finalu ubedljivo pobedila taj isti juventus koji je prethodno izbacio real... naravno, nezahvalno je pricati sta bi bilo kad bi bilo, jedini pouzdan reper je rezultat iz dvomeca LS 2011. - 2:0 na bernabeu, 1:1 na nou kampu, bez "spleta nesrecnih okolnosti". jer, za ekipe sa onolikom dozom medjusobnih animoziteta i sveukupnog iskustva je sasvim svejedno gde i kada igraju derbi, da li je dvomec ili finale - el klasiko je el klasiko, u ligi ili kupu ili LS, njima je svejedno - mogu i u surdulici da ga igraju to mnogo ne menja stanje stvari. real, u periodu o kome govori pujol ("zlatna generacija" i prioriteti) ima losiji medjusobni skor u derbijima a barselona u LS nije uspela da revalorizuje svoje prednosti koje je godinama imala nad svojim najvecim rivalom, u primeri i spanskom kupu: osvajali su lige, ganjali su se rekordi, divilo se gol-razlici, igrale se "pokazne vezbe"... i ispadalo se iz LS u aprilu.
sledece sezone ce real akcenat vise staviti na domacu ligu, a barsa ce mnogo vise juriti ligu sampiona: znaci da ce real mnogo vise paziti na ligaske utakmice od "manjeg znacaja", dok ce barsini vise da tempiraju formu po cenu oscilacija u prvenstvu. to su bas ti takozvani prioriteti o kojima govori karles pujol.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh 
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...
(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)


dragi liverpule, cesto je vaznije ono sto ti vise nedostaje: da li je navijacu liverpula vaznija ponovna titula lige sampiona koju ceka 13 godina ili titula u engleskim prvenstvu koju cekaju vise oko 30?
pujol je govorio o redefinisanju prioriteta a ne o tome sta je tebi ili meni ili svima njima bitnije. pokusao sam da na osnovu njegove izjave i komentara kolege dominusa napravim mini analizu ali ovde to ocigledno slabo uspeva, a pritom ne verujem da je sva krivica do mene. odgovoran je i onaj ko procita i iznosi zakljucak.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...

drago

pre 5 godina

Necuzvaku

Slazem se, "uopce" ne lijecis komplekse
Inace tema je Realovih zadnjih 5 sezona. Jos neki decko spominje Modrica i pazi Srbin je. Uuuu babaroga.

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.

Vladimir

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.

drago

pre 5 godina

Real bi imao i 5 od 5 da se Modric nije ozlijedio 2015-e. Takodjer bi i prve godine osvojili da je tu sezonu bio standardan od pocetka. Tako mu je prvi start u nokaut fazi bio protiv Galatasaraya gdje je vec sve bilo odluceno, prvu su dobili 3:0. Tu se ekipa tek navikavala na njega, manje mu dodavala a on je najbolji kad se igra na njega.
Messi i on su najbolji igraci zadnjih 10 godina. Da je dosao ranije u Real osvojili bi duplo vise.
Bilo je cast prisustvovati njegovom debiju za reprezentaciju. Zasto to govorim? Bas zato sto je na drugoj strani bio Messi. Modric je bio igrac utakmice a mi smo dobili kompletnu Argentinu. Sad bi trebalo biti kudikamo lakse.
I Messiju je to prakticno bio debi jer je u prvoj dobio crveni, minutu nakon ulaska.

Komentator

pre 5 godina

(mozda nekad, 27. maj 2018 21:26)

Kakav je onda Real ako su u Barsi ci**ni? Nema prljavijeg kluba od Reala, nisu mogli ni spalir da naprave Barseloni zbog osvajanja La Lige (prvi put u istoriji), a jos sudije stalno pomazu

ttt

pre 5 godina

(tiberije, 27. maj 2018 22:22)

Opet ponavljam. Kada Ronaldo bude dao toliko golova SAM kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Lako je davati golove kada imas suigrace da sve odrade za tebe. U polufinalima i finalima Mesi dao 5 golova, a Ronaldo 31? Da li si ti svestan sta si napisao? Spomenut cu samo Mesijeve golove protiv Bajerna (2 gola), protiv Reala (2 gola), i protiv Junajteda u oba finala po 1 gol. To je samo u tim utakmicama 6 golova. Ronaldo dao 31? Protiv koga? U oba finala protiv Atletika se nije video, protiv Liverpula nista dok je protiv Juventusa dao 2 gola. Po tvojoj logici ispada da je Ronaldo u svakom polufinalu davao hetrik

neutralni felsh

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.
(dominus, 27. maj 2018 21:33)


mirno kazes da bi verovatno osvojili LS da su prosli juventus? idemo redom: u finalu 2015. bi onda zatekli tada neprikosnovenu barsu, koja je vec osvojila ligu i kup, i koja ih je u iste sezone vec ohladila sa 0:4.
real se samo jednom u LS za ovih xx godina sreo sa barsom u ligi sampiona (2011. cini mi se) i tada je ispao.
u derbijima je barsa skoro redovno bolja - u tome lezi deo objasnjenja misterije "zasto real ima vise liga sampiona nego domacih titula?" - razlog: u LS se ne srecu a u primeri igraju 2 derbija pa barsa zaradi 3-4 boda vise, jer uglavnom pobedi u ligaskom derbiju (na bernabeu 2, na kamp nou x, cest slucaj), to je znacajna odskocna daska za ligasku trku.
drugo, real jos nema nijednu triplu krunu, svaka od ovih u nizu je delimicno krezuba: nedostaje ili domaci kup ili liga a najcesce oboje, kao ove sezone. sa druge strane, barsa ima manje LS ali je bas svaka osvojena kao tripla kruna, uz ligu i kup.
dakle, na osnovu cega temeljis svoj optimizam? :)
za real je mozda bolje u narednim godinama da ima za cilj da osvoji jos neku domacu ligu, jer im je deficit vec vidljiv: barsinih 7 protiv realove 2 za 10 poslednjih godina. starim merengesima evropske titule ipak ne mogu da skrenu paznju sa toga ko poslednjih godina gazduje u dvoristu i pokupi vecinu pehara.

NecuZvaku

pre 5 godina

@drago

Drago mi je da na svaku vest neki Hrvat na srpskom portalu mora da istakne kako je taj i taj Hrvat bas uspesan u zivotu
Uopste nije lecenje kompleksa...

Ivan

pre 5 godina

Veliki Karles Pujol je na terenu oduvek bio veliki borac i veliki fer plej igrač, i sada je isti naravno, i naravno da je čestitao svom najvećem rivalu na sinoćnjem ogromnom uspehu kada su vezali 3 Lige Šampiona za redom a 4 u poslednjih 5 godina i to pored jednog od najvećih timova Barselone u istoriji tog kluba i jednog od najvećih timova sveta u istoriji fudbala. Međutim, sada ovih nekoliko sezona zaključno sa ovom to nije iznenađenje jer i Real Madrid u poslednjih nekoliko sezona ima izuzetno snažan tim koji je takođe jedan od najboljih u istoriji Reala i u istoriji svetskog fudbala tako da nije nimalo slučajno što je svojio 3 Lige Šampiona za redom, naročito kada see uzme u obzir činjenica da Barselona u poslednjih par sezona u Ligi Šampiona jednostavno nema dovoljno dobru igru za eliminacionu fazu kada se i odlučuje pobednik, naročito nema dovoljno dobru igru protiv timova sa teškom defanzivom, sa bunker strategijom, poput recimo Atletika koji ih je par puta izbacivao ili Juventusa koji ih je isto jednom eliminisao, a ove sezone sa Romom je jednostavno došlo do velike bruke Barselone koja je sebi dopustila da na revanš utakmici sa tim timom ni dva puta ne šutne na gol rivala. Znači, nije ova sada Barselona poput one kada je Karles Pujol bio njen kapiten, u napadu Eto, u sredini Ćavi i Inijesta u najboljim formama, golman Viktor Valdes, Vilja u najboljoj formi, naravno i Leo Mesi u turbo formi, itd, ta Barselona je bila mnogo bolja od ove.

stf

pre 5 godina

" Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса. "

Nije 13-5 nego 13-9. Nisi uračunao Barselonine titule Kupa šampiona, a Realu ih računaš. Svejedno mi i za jedne i za druge, ali čisto da bude dosledno

tiberije

pre 5 godina

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...
(tttt, 27. maj 2018 19:33)
Pa Ronaldo je najbolji strelac i asistent u istoriji LS
U polufinalima i finalima je dao 31 gol naspram Mesijevih 5
Svako ovde može da komentariše i lupa ko Maksim po Diviziji

Miskec

pre 5 godina

Meni nesto nije normalno, tolika kolicina fudbalskih znalaca i strucnjaka, a mi u fudbalu konstantno nista, barem u reprezentativnom. Posebno su mi komedija ovi 'strucnjaci' koji pisu da Salah nije izasao sve bi bilo drugacije. Ako jedan Liverpul zavisi od Salaha i bilo kog drugog igraca, onda to i nije veliki klub. Sto se tice faula, gledao sam vise puta snimak i usporen takodje. Obojica su se vukli, jedan je bio jaci i to je to, da bas se vidi da je hteo da ga povredi namerno. Razumem da ne volite neki klub, ali toliko budalastina u vezi pomoci sudija, to vam je preslo u naviku jer mislite da su svuda srpske sudije! Spanski novinar koga i UEFA priznaje da je sudijski strucnjak je napisao da je Mazic savrseno odradio posao, ali ne, ne zna on da na svetu postoje Srbi koji su treneri, selektori, sudije, advokati, doktori, sve sto treba iz fotelje!

Milutinkovic

pre 5 godina

" Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.
(za b93, 27. maj 2018 19:50)"

Imali ste trenera od 1 poraza u prvenstvu i kukate. Sta bi vi bolje. Precjenjujete se. Niste bas toliko dobri koliko mislite. Jednostavno: dosli ste dokle ide za vas. Nikakav trener vama drugi ne bi pomogao, samo odmogao

neutralni felsh

pre 5 godina

Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri. 
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima. 
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...
(Indoktrinacija, 27. maj 2018 20:36)


umesto kuknjave za nekadasnjom dobrim majstorima, zar nije bolje pohvaliti sadasnje napore da se takvi igraci zastite i da im karijere traju malo duze.
zato bi danas Batigol igrao koju sezonu duze.
zato ce, hvala zasticenosti, karijere mnogih igraca da traju duze, da im nesto kasnije obozavaoci pisu epitafe "bio je majstor" po komentarima.
treba li i prema sadasnjim majstorima da se dozvole najgrublji startovi iz ranijih vremena, da im slome nogu kao maradoni, da bi pojedini bili srecni i zadovoljni kriterijumima?
jok, ti ces sa nostalgijom da se secas roj kina... ej, roj kina!
prodavanje hipsterskih prica na pogresnom kiosku. da su te ikada zaista skrljali ti ne bi tako pricao.

uzgred, batistuti nisu unistili noge toliko startovi koliko njegovi jaki sutevi iz daljine koji su cesto bili iz "nerezonskih poza" - po tome je i bio dosta poznat, zar ne? - to hronicno ubija skocni zglob, koleno i kuk... nazovimo ga fizoloski danak specificnom stilu igre.

mozda nekad

pre 5 godina

Kakav gospodin! Volim Real, ne podnosim cigansku barselonu, sve najgore im zelim. Ali ovakva gospoda ce uvek biti pozeljna gde god da se pojavi i za koga god da igraju. Fudbalu fali jos takvih kao sto je Karlos

dominus

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.

kiki

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

Pera Pisar

pre 5 godina

Ista je to "firma" i Real i Barcelona...mi ovde pričamo o "državnim projektima" a ovi i jedni i drugi dužni stotine miliona bankama za koje garantuje ovima Kastilja i Madrid, ovima Katalonija...što reče Uli Henes Nemačka privreda cveta, a mi (jadni Bajern) dovodimo igrače za samo 50 miliona evra, Španija pred bankrotom Real i Barselona se "frljalju" sa 140 miliona...kakva La mesija, u 50 godina stvorili su jednu generaciju i ta je osvojila 4 titule prvaka Evrope, pre i posle toga nikog...i Zvezda je pre njih postala prvak Evrope

jojo

pre 5 godina

(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

A ko kaže da hoće? Svaka čast Realu i mogu slaviti ali nikad neće moći skinuti ljagu sa svog imena zbog suđenja i prljave igre... Treba nekada biti i realan...

Indoktrinacija

pre 5 godina

E sad uporedite Pujola i Nevila?!
Pujol je legenda, bio i ostao. Ne volim Barselonu, ali ovog coveka izuzetno poštujem.
Videste li Ronalda kad je Bejl dao prvi gol, čovek se smorio u fazonu 'da l je moguce da je ovo uslo, pa niko nece pricati o meni'. Poslednji napad i sansa za Ronalda, ulece navijac i prekida a ovaj besni po terenu...
Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri.
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima.
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...

Pablo

pre 5 godina

Koliko se vidi da se vecina ovde nije bavila sportom. "Nenormalne količine sreće", to je samo izgovor luzera. Pitajte Hrvate ako mi ne verujete, isto oni tako govore za nas u košarci kad im dajemo u poslednjim sekundama i dobijamo ih pola koša.

djura

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.
(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

a miljan kad igra? xD

MARKO DJUKANOVIC

pre 5 godina

E,moj "Galliani"...bolje bi ti bilo da se okrenes oko sebe i pogledas svoje ljubimce,koji skrnave dres koji su nekad nosili,izmedju ostalih,Van Basten,Gulit,Rajkard,Savicevic,Maldini,Anceloti,Donadoni...da ne pominjem jednog Djanija Riveru...al'sta ti znas decko o njima...nista!

adriano_galliani

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.

Kanidja PG

pre 5 godina

Eh ta Roma i kukavička taktika posle 4-1 u prvom meču.Gledali bi sinoc bum bum finale.Samo Barsa zna da igra protiv Reala zato i osvaja domace titule redovno.
Bar Mesi nije završio kao Salah i bice zdrav za mundijal.
Posle 20min i dominacije u igri Liverpula mesar Ramos je završio glavni posao za Real.Toliko ima iskustvo u tome da nije ni faul sviran.Snimak je sve jasno pokazao i njegovu namjeru da ide svjesno na pokušaj da povrijedi čovjeka.
Mo Salah je pola tima redsa i tu je kraj bio svake igre.Golman ih je samo dotukao.

Negativni

pre 5 godina

Izvanredan igrač i veliki borac. Izjava mu je odlična. Barselona je u krizi, nema trenera koji bi bio autoritet Mesiju, troši novac na napadače a upravo joj trebaju igrači kao što su bili Pujol i Abidal. Sa takvim igračima pozadi nema šanse da se ponovi Roma. Biće zanimljiv prelazni rok, sledeća godina možda bude mnogo mnogo zanimljivija od ove.

Sabre

pre 5 godina

Jos da si napomenuo da su dobar deo tih LS osvojili uz nenormalne kolicine srece ili prosto bezobrazne sudijske gurke i nesportske poteze. Retko, ali retko odvratna ekipa. I ne, nisam navijac Barselone, samo volim fudbal.

Objektivno

pre 5 godina

Ispravka nije Barsa prekinula niz nego Juventus jer se Barsa i Real nisu ni sastali te sezone u LS. Mozda bi i ove sezone to uradio Juventus(prekinuo dominaciju Spanaca,ali su pokradeni 2015 u finalu kad nije sviran penal nakon rvanja) ili bi mozda 2015 bi taj koji je prekinuo post Italijana. Mozda bi pak bio Liverpul taj koji bi prekinuo i post Engleza (2012 Celsi) i dominaciju Spanaca,ali je Ramos pokazao kakva je 0 od coveka i povredio Salaha "slucajno"(malo se zaneo,mada sve je dozvoljeno igracima Reala).Ako neko bude pokusao da demantuje ovu tvrdnju,neka mi napise barem na kraju odgovora kada je poslednji put dosudjen penal u LS protiv Reala(vrv je Juve 2015)

Milan

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54) # Link komentara


Ajde ovako Lebron je oborio Jordanove rekorde i stvorio neke nove i sad po toj logici je bolji od Jordana...A svi se slazemo da Dzordana nema sanse da prestigne..

za b93

pre 5 godina

Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.

tttt

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

Negativni

pre 5 godina

Izvanredan igrač i veliki borac. Izjava mu je odlična. Barselona je u krizi, nema trenera koji bi bio autoritet Mesiju, troši novac na napadače a upravo joj trebaju igrači kao što su bili Pujol i Abidal. Sa takvim igračima pozadi nema šanse da se ponovi Roma. Biće zanimljiv prelazni rok, sledeća godina možda bude mnogo mnogo zanimljivija od ove.

adriano_galliani

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.

Sabre

pre 5 godina

Jos da si napomenuo da su dobar deo tih LS osvojili uz nenormalne kolicine srece ili prosto bezobrazne sudijske gurke i nesportske poteze. Retko, ali retko odvratna ekipa. I ne, nisam navijac Barselone, samo volim fudbal.

Kanidja PG

pre 5 godina

Eh ta Roma i kukavička taktika posle 4-1 u prvom meču.Gledali bi sinoc bum bum finale.Samo Barsa zna da igra protiv Reala zato i osvaja domace titule redovno.
Bar Mesi nije završio kao Salah i bice zdrav za mundijal.
Posle 20min i dominacije u igri Liverpula mesar Ramos je završio glavni posao za Real.Toliko ima iskustvo u tome da nije ni faul sviran.Snimak je sve jasno pokazao i njegovu namjeru da ide svjesno na pokušaj da povrijedi čovjeka.
Mo Salah je pola tima redsa i tu je kraj bio svake igre.Golman ih je samo dotukao.

za b93

pre 5 godina

Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.

Objektivno

pre 5 godina

Ispravka nije Barsa prekinula niz nego Juventus jer se Barsa i Real nisu ni sastali te sezone u LS. Mozda bi i ove sezone to uradio Juventus(prekinuo dominaciju Spanaca,ali su pokradeni 2015 u finalu kad nije sviran penal nakon rvanja) ili bi mozda 2015 bi taj koji je prekinuo post Italijana. Mozda bi pak bio Liverpul taj koji bi prekinuo i post Engleza (2012 Celsi) i dominaciju Spanaca,ali je Ramos pokazao kakva je 0 od coveka i povredio Salaha "slucajno"(malo se zaneo,mada sve je dozvoljeno igracima Reala).Ako neko bude pokusao da demantuje ovu tvrdnju,neka mi napise barem na kraju odgovora kada je poslednji put dosudjen penal u LS protiv Reala(vrv je Juve 2015)

Indoktrinacija

pre 5 godina

E sad uporedite Pujola i Nevila?!
Pujol je legenda, bio i ostao. Ne volim Barselonu, ali ovog coveka izuzetno poštujem.
Videste li Ronalda kad je Bejl dao prvi gol, čovek se smorio u fazonu 'da l je moguce da je ovo uslo, pa niko nece pricati o meni'. Poslednji napad i sansa za Ronalda, ulece navijac i prekida a ovaj besni po terenu...
Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri.
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima.
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...

Milan

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54) # Link komentara


Ajde ovako Lebron je oborio Jordanove rekorde i stvorio neke nove i sad po toj logici je bolji od Jordana...A svi se slazemo da Dzordana nema sanse da prestigne..

tiberije

pre 5 godina

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...
(tttt, 27. maj 2018 19:33)
Pa Ronaldo je najbolji strelac i asistent u istoriji LS
U polufinalima i finalima je dao 31 gol naspram Mesijevih 5
Svako ovde može da komentariše i lupa ko Maksim po Diviziji

Pablo

pre 5 godina

Koliko se vidi da se vecina ovde nije bavila sportom. "Nenormalne količine sreće", to je samo izgovor luzera. Pitajte Hrvate ako mi ne verujete, isto oni tako govore za nas u košarci kad im dajemo u poslednjim sekundama i dobijamo ih pola koša.

Ivan

pre 5 godina

Veliki Karles Pujol je na terenu oduvek bio veliki borac i veliki fer plej igrač, i sada je isti naravno, i naravno da je čestitao svom najvećem rivalu na sinoćnjem ogromnom uspehu kada su vezali 3 Lige Šampiona za redom a 4 u poslednjih 5 godina i to pored jednog od najvećih timova Barselone u istoriji tog kluba i jednog od najvećih timova sveta u istoriji fudbala. Međutim, sada ovih nekoliko sezona zaključno sa ovom to nije iznenađenje jer i Real Madrid u poslednjih nekoliko sezona ima izuzetno snažan tim koji je takođe jedan od najboljih u istoriji Reala i u istoriji svetskog fudbala tako da nije nimalo slučajno što je svojio 3 Lige Šampiona za redom, naročito kada see uzme u obzir činjenica da Barselona u poslednjih par sezona u Ligi Šampiona jednostavno nema dovoljno dobru igru za eliminacionu fazu kada se i odlučuje pobednik, naročito nema dovoljno dobru igru protiv timova sa teškom defanzivom, sa bunker strategijom, poput recimo Atletika koji ih je par puta izbacivao ili Juventusa koji ih je isto jednom eliminisao, a ove sezone sa Romom je jednostavno došlo do velike bruke Barselone koja je sebi dopustila da na revanš utakmici sa tim timom ni dva puta ne šutne na gol rivala. Znači, nije ova sada Barselona poput one kada je Karles Pujol bio njen kapiten, u napadu Eto, u sredini Ćavi i Inijesta u najboljim formama, golman Viktor Valdes, Vilja u najboljoj formi, naravno i Leo Mesi u turbo formi, itd, ta Barselona je bila mnogo bolja od ove.

mozda nekad

pre 5 godina

Kakav gospodin! Volim Real, ne podnosim cigansku barselonu, sve najgore im zelim. Ali ovakva gospoda ce uvek biti pozeljna gde god da se pojavi i za koga god da igraju. Fudbalu fali jos takvih kao sto je Karlos

Pera Pisar

pre 5 godina

Ista je to "firma" i Real i Barcelona...mi ovde pričamo o "državnim projektima" a ovi i jedni i drugi dužni stotine miliona bankama za koje garantuje ovima Kastilja i Madrid, ovima Katalonija...što reče Uli Henes Nemačka privreda cveta, a mi (jadni Bajern) dovodimo igrače za samo 50 miliona evra, Španija pred bankrotom Real i Barselona se "frljalju" sa 140 miliona...kakva La mesija, u 50 godina stvorili su jednu generaciju i ta je osvojila 4 titule prvaka Evrope, pre i posle toga nikog...i Zvezda je pre njih postala prvak Evrope

Miskec

pre 5 godina

Meni nesto nije normalno, tolika kolicina fudbalskih znalaca i strucnjaka, a mi u fudbalu konstantno nista, barem u reprezentativnom. Posebno su mi komedija ovi 'strucnjaci' koji pisu da Salah nije izasao sve bi bilo drugacije. Ako jedan Liverpul zavisi od Salaha i bilo kog drugog igraca, onda to i nije veliki klub. Sto se tice faula, gledao sam vise puta snimak i usporen takodje. Obojica su se vukli, jedan je bio jaci i to je to, da bas se vidi da je hteo da ga povredi namerno. Razumem da ne volite neki klub, ali toliko budalastina u vezi pomoci sudija, to vam je preslo u naviku jer mislite da su svuda srpske sudije! Spanski novinar koga i UEFA priznaje da je sudijski strucnjak je napisao da je Mazic savrseno odradio posao, ali ne, ne zna on da na svetu postoje Srbi koji su treneri, selektori, sudije, advokati, doktori, sve sto treba iz fotelje!

neutralni felsh

pre 5 godina

Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri. 
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima. 
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...
(Indoktrinacija, 27. maj 2018 20:36)


umesto kuknjave za nekadasnjom dobrim majstorima, zar nije bolje pohvaliti sadasnje napore da se takvi igraci zastite i da im karijere traju malo duze.
zato bi danas Batigol igrao koju sezonu duze.
zato ce, hvala zasticenosti, karijere mnogih igraca da traju duze, da im nesto kasnije obozavaoci pisu epitafe "bio je majstor" po komentarima.
treba li i prema sadasnjim majstorima da se dozvole najgrublji startovi iz ranijih vremena, da im slome nogu kao maradoni, da bi pojedini bili srecni i zadovoljni kriterijumima?
jok, ti ces sa nostalgijom da se secas roj kina... ej, roj kina!
prodavanje hipsterskih prica na pogresnom kiosku. da su te ikada zaista skrljali ti ne bi tako pricao.

uzgred, batistuti nisu unistili noge toliko startovi koliko njegovi jaki sutevi iz daljine koji su cesto bili iz "nerezonskih poza" - po tome je i bio dosta poznat, zar ne? - to hronicno ubija skocni zglob, koleno i kuk... nazovimo ga fizoloski danak specificnom stilu igre.

MARKO DJUKANOVIC

pre 5 godina

E,moj "Galliani"...bolje bi ti bilo da se okrenes oko sebe i pogledas svoje ljubimce,koji skrnave dres koji su nekad nosili,izmedju ostalih,Van Basten,Gulit,Rajkard,Savicevic,Maldini,Anceloti,Donadoni...da ne pominjem jednog Djanija Riveru...al'sta ti znas decko o njima...nista!

djura

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.
(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

a miljan kad igra? xD

jojo

pre 5 godina

(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

A ko kaže da hoće? Svaka čast Realu i mogu slaviti ali nikad neće moći skinuti ljagu sa svog imena zbog suđenja i prljave igre... Treba nekada biti i realan...

NecuZvaku

pre 5 godina

@drago

Drago mi je da na svaku vest neki Hrvat na srpskom portalu mora da istakne kako je taj i taj Hrvat bas uspesan u zivotu
Uopste nije lecenje kompleksa...

tttt

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

neutralni felsh

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.
(dominus, 27. maj 2018 21:33)


mirno kazes da bi verovatno osvojili LS da su prosli juventus? idemo redom: u finalu 2015. bi onda zatekli tada neprikosnovenu barsu, koja je vec osvojila ligu i kup, i koja ih je u iste sezone vec ohladila sa 0:4.
real se samo jednom u LS za ovih xx godina sreo sa barsom u ligi sampiona (2011. cini mi se) i tada je ispao.
u derbijima je barsa skoro redovno bolja - u tome lezi deo objasnjenja misterije "zasto real ima vise liga sampiona nego domacih titula?" - razlog: u LS se ne srecu a u primeri igraju 2 derbija pa barsa zaradi 3-4 boda vise, jer uglavnom pobedi u ligaskom derbiju (na bernabeu 2, na kamp nou x, cest slucaj), to je znacajna odskocna daska za ligasku trku.
drugo, real jos nema nijednu triplu krunu, svaka od ovih u nizu je delimicno krezuba: nedostaje ili domaci kup ili liga a najcesce oboje, kao ove sezone. sa druge strane, barsa ima manje LS ali je bas svaka osvojena kao tripla kruna, uz ligu i kup.
dakle, na osnovu cega temeljis svoj optimizam? :)
za real je mozda bolje u narednim godinama da ima za cilj da osvoji jos neku domacu ligu, jer im je deficit vec vidljiv: barsinih 7 protiv realove 2 za 10 poslednjih godina. starim merengesima evropske titule ipak ne mogu da skrenu paznju sa toga ko poslednjih godina gazduje u dvoristu i pokupi vecinu pehara.

dominus

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.

Komentator

pre 5 godina

(mozda nekad, 27. maj 2018 21:26)

Kakav je onda Real ako su u Barsi ci**ni? Nema prljavijeg kluba od Reala, nisu mogli ni spalir da naprave Barseloni zbog osvajanja La Lige (prvi put u istoriji), a jos sudije stalno pomazu

ttt

pre 5 godina

(tiberije, 27. maj 2018 22:22)

Opet ponavljam. Kada Ronaldo bude dao toliko golova SAM kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Lako je davati golove kada imas suigrace da sve odrade za tebe. U polufinalima i finalima Mesi dao 5 golova, a Ronaldo 31? Da li si ti svestan sta si napisao? Spomenut cu samo Mesijeve golove protiv Bajerna (2 gola), protiv Reala (2 gola), i protiv Junajteda u oba finala po 1 gol. To je samo u tim utakmicama 6 golova. Ronaldo dao 31? Protiv koga? U oba finala protiv Atletika se nije video, protiv Liverpula nista dok je protiv Juventusa dao 2 gola. Po tvojoj logici ispada da je Ronaldo u svakom polufinalu davao hetrik

kiki

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

Milutinkovic

pre 5 godina

" Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.
(za b93, 27. maj 2018 19:50)"

Imali ste trenera od 1 poraza u prvenstvu i kukate. Sta bi vi bolje. Precjenjujete se. Niste bas toliko dobri koliko mislite. Jednostavno: dosli ste dokle ide za vas. Nikakav trener vama drugi ne bi pomogao, samo odmogao

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...

stf

pre 5 godina

" Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса. "

Nije 13-5 nego 13-9. Nisi uračunao Barselonine titule Kupa šampiona, a Realu ih računaš. Svejedno mi i za jedne i za druge, ali čisto da bude dosledno

neutralni felsh

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.
(dominus, 28. maj 2018 00:16)

nije real ove godine izgubio prvenstvo "zbog loseg starta sezone" nego zbog bsrselonine sezone sa samo jednim porazom, iz oba derbija barsa je osvojila 4 boda, real tek 1. primera radi: samo dva poraza od drugih ucesnika u ligi su ih odvukla u minus od 10 bodova.

dakle, opet kazes da bi real te sezone u finalu dobio barselonu, koja je inace u finalu ubedljivo pobedila taj isti juventus koji je prethodno izbacio real... naravno, nezahvalno je pricati sta bi bilo kad bi bilo, jedini pouzdan reper je rezultat iz dvomeca LS 2011. - 2:0 na bernabeu, 1:1 na nou kampu, bez "spleta nesrecnih okolnosti". jer, za ekipe sa onolikom dozom medjusobnih animoziteta i sveukupnog iskustva je sasvim svejedno gde i kada igraju derbi, da li je dvomec ili finale - el klasiko je el klasiko, u ligi ili kupu ili LS, njima je svejedno - mogu i u surdulici da ga igraju to mnogo ne menja stanje stvari. real, u periodu o kome govori pujol ("zlatna generacija" i prioriteti) ima losiji medjusobni skor u derbijima a barselona u LS nije uspela da revalorizuje svoje prednosti koje je godinama imala nad svojim najvecim rivalom, u primeri i spanskom kupu: osvajali su lige, ganjali su se rekordi, divilo se gol-razlici, igrale se "pokazne vezbe"... i ispadalo se iz LS u aprilu.
sledece sezone ce real akcenat vise staviti na domacu ligu, a barsa ce mnogo vise juriti ligu sampiona: znaci da ce real mnogo vise paziti na ligaske utakmice od "manjeg znacaja", dok ce barsini vise da tempiraju formu po cenu oscilacija u prvenstvu. to su bas ti takozvani prioriteti o kojima govori karles pujol.

pitam

pre 5 godina

(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)

Nisam navijac Barselone ali kako Real moze biti bolji kada nisu prvaci ni u svojoj drzavi i kada ih je Barselona demolirala 3-0 u sred Madrida? Real moze osvajati LŠ ali samo zato jer ne igraju protiv Barselone

drago

pre 5 godina

Real bi imao i 5 od 5 da se Modric nije ozlijedio 2015-e. Takodjer bi i prve godine osvojili da je tu sezonu bio standardan od pocetka. Tako mu je prvi start u nokaut fazi bio protiv Galatasaraya gdje je vec sve bilo odluceno, prvu su dobili 3:0. Tu se ekipa tek navikavala na njega, manje mu dodavala a on je najbolji kad se igra na njega.
Messi i on su najbolji igraci zadnjih 10 godina. Da je dosao ranije u Real osvojili bi duplo vise.
Bilo je cast prisustvovati njegovom debiju za reprezentaciju. Zasto to govorim? Bas zato sto je na drugoj strani bio Messi. Modric je bio igrac utakmice a mi smo dobili kompletnu Argentinu. Sad bi trebalo biti kudikamo lakse.
I Messiju je to prakticno bio debi jer je u prvoj dobio crveni, minutu nakon ulaska.

Vladimir

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh 
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...
(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)


dragi liverpule, cesto je vaznije ono sto ti vise nedostaje: da li je navijacu liverpula vaznija ponovna titula lige sampiona koju ceka 13 godina ili titula u engleskim prvenstvu koju cekaju vise oko 30?
pujol je govorio o redefinisanju prioriteta a ne o tome sta je tebi ili meni ili svima njima bitnije. pokusao sam da na osnovu njegove izjave i komentara kolege dominusa napravim mini analizu ali ovde to ocigledno slabo uspeva, a pritom ne verujem da je sva krivica do mene. odgovoran je i onaj ko procita i iznosi zakljucak.

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.
(Vladimir, 28. maj 2018 00:03)


neverovatno je sta ljudi pisu a da pazljivo ne procitaju ni tekst ni komentar koji kritikuju: pujol nije govorio o sveukupnoj istoriji nego o poslednjih nekoliko godina, a ja nigde nisam rekao da je domaca liga vaznija od lige sampiona. u slucaju 2 najjace lige, spanske i engleske, domaca liga je primarno takmicenje, liga sampiona je slag na torti.

drago

pre 5 godina

Necuzvaku

Slazem se, "uopce" ne lijecis komplekse
Inace tema je Realovih zadnjih 5 sezona. Jos neki decko spominje Modrica i pazi Srbin je. Uuuu babaroga.

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Nema Barselona toliku prednost nad Realom, kako je ti opisuješ. Jeste da su imali nekoliko velikih pobeda (ne računaj Ronaldinjovu eru) i to je nesporno. Onaj period Beniteza je teško objasniti šta je Perez hteo sa njim, najveća nebuloza njegova. Ove sezone Real nije bio nadigran od Barselone nikako. U prvom meču jesenas, lako je moglo i na vodenicu Reala. Jesu ih dobili, ali ne toliko igrački koliko rezultat govori (jasno se vidilo da im je u glavi još bila prethodna sezona, ali ok, izgubili su i kraj priče). U drugom meču, Barselona treba da je srećna što tada nije pao niz nepobedivosti. U LŠ ti ponovo kažem da bi ih dobili da su se sastali 2015 u finalu. Kakve veze ima što su ovi razbili Juve, a ovi ispali u polufinalu?
Veliš, Real će se fokusirati više na prvenstvo? Hoće, ali ništa manje nego na LŠ. Kažeš, krnje im titule? Ok. Kad Barselona veže dve, bez ostalih, vidićemo njihovu reakciju. A do tada...

Sabre

pre 5 godina

Jos da si napomenuo da su dobar deo tih LS osvojili uz nenormalne kolicine srece ili prosto bezobrazne sudijske gurke i nesportske poteze. Retko, ali retko odvratna ekipa. I ne, nisam navijac Barselone, samo volim fudbal.

adriano_galliani

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.

Kanidja PG

pre 5 godina

Eh ta Roma i kukavička taktika posle 4-1 u prvom meču.Gledali bi sinoc bum bum finale.Samo Barsa zna da igra protiv Reala zato i osvaja domace titule redovno.
Bar Mesi nije završio kao Salah i bice zdrav za mundijal.
Posle 20min i dominacije u igri Liverpula mesar Ramos je završio glavni posao za Real.Toliko ima iskustvo u tome da nije ni faul sviran.Snimak je sve jasno pokazao i njegovu namjeru da ide svjesno na pokušaj da povrijedi čovjeka.
Mo Salah je pola tima redsa i tu je kraj bio svake igre.Golman ih je samo dotukao.

Objektivno

pre 5 godina

Ispravka nije Barsa prekinula niz nego Juventus jer se Barsa i Real nisu ni sastali te sezone u LS. Mozda bi i ove sezone to uradio Juventus(prekinuo dominaciju Spanaca,ali su pokradeni 2015 u finalu kad nije sviran penal nakon rvanja) ili bi mozda 2015 bi taj koji je prekinuo post Italijana. Mozda bi pak bio Liverpul taj koji bi prekinuo i post Engleza (2012 Celsi) i dominaciju Spanaca,ali je Ramos pokazao kakva je 0 od coveka i povredio Salaha "slucajno"(malo se zaneo,mada sve je dozvoljeno igracima Reala).Ako neko bude pokusao da demantuje ovu tvrdnju,neka mi napise barem na kraju odgovora kada je poslednji put dosudjen penal u LS protiv Reala(vrv je Juve 2015)

tttt

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

za b93

pre 5 godina

Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.

neutralni felsh

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.
(dominus, 27. maj 2018 21:33)


mirno kazes da bi verovatno osvojili LS da su prosli juventus? idemo redom: u finalu 2015. bi onda zatekli tada neprikosnovenu barsu, koja je vec osvojila ligu i kup, i koja ih je u iste sezone vec ohladila sa 0:4.
real se samo jednom u LS za ovih xx godina sreo sa barsom u ligi sampiona (2011. cini mi se) i tada je ispao.
u derbijima je barsa skoro redovno bolja - u tome lezi deo objasnjenja misterije "zasto real ima vise liga sampiona nego domacih titula?" - razlog: u LS se ne srecu a u primeri igraju 2 derbija pa barsa zaradi 3-4 boda vise, jer uglavnom pobedi u ligaskom derbiju (na bernabeu 2, na kamp nou x, cest slucaj), to je znacajna odskocna daska za ligasku trku.
drugo, real jos nema nijednu triplu krunu, svaka od ovih u nizu je delimicno krezuba: nedostaje ili domaci kup ili liga a najcesce oboje, kao ove sezone. sa druge strane, barsa ima manje LS ali je bas svaka osvojena kao tripla kruna, uz ligu i kup.
dakle, na osnovu cega temeljis svoj optimizam? :)
za real je mozda bolje u narednim godinama da ima za cilj da osvoji jos neku domacu ligu, jer im je deficit vec vidljiv: barsinih 7 protiv realove 2 za 10 poslednjih godina. starim merengesima evropske titule ipak ne mogu da skrenu paznju sa toga ko poslednjih godina gazduje u dvoristu i pokupi vecinu pehara.

stf

pre 5 godina

" Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса. "

Nije 13-5 nego 13-9. Nisi uračunao Barselonine titule Kupa šampiona, a Realu ih računaš. Svejedno mi i za jedne i za druge, ali čisto da bude dosledno

kiki

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54)

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...

ttt

pre 5 godina

(tiberije, 27. maj 2018 22:22)

Opet ponavljam. Kada Ronaldo bude dao toliko golova SAM kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Lako je davati golove kada imas suigrace da sve odrade za tebe. U polufinalima i finalima Mesi dao 5 golova, a Ronaldo 31? Da li si ti svestan sta si napisao? Spomenut cu samo Mesijeve golove protiv Bajerna (2 gola), protiv Reala (2 gola), i protiv Junajteda u oba finala po 1 gol. To je samo u tim utakmicama 6 golova. Ronaldo dao 31? Protiv koga? U oba finala protiv Atletika se nije video, protiv Liverpula nista dok je protiv Juventusa dao 2 gola. Po tvojoj logici ispada da je Ronaldo u svakom polufinalu davao hetrik

drago

pre 5 godina

Real bi imao i 5 od 5 da se Modric nije ozlijedio 2015-e. Takodjer bi i prve godine osvojili da je tu sezonu bio standardan od pocetka. Tako mu je prvi start u nokaut fazi bio protiv Galatasaraya gdje je vec sve bilo odluceno, prvu su dobili 3:0. Tu se ekipa tek navikavala na njega, manje mu dodavala a on je najbolji kad se igra na njega.
Messi i on su najbolji igraci zadnjih 10 godina. Da je dosao ranije u Real osvojili bi duplo vise.
Bilo je cast prisustvovati njegovom debiju za reprezentaciju. Zasto to govorim? Bas zato sto je na drugoj strani bio Messi. Modric je bio igrac utakmice a mi smo dobili kompletnu Argentinu. Sad bi trebalo biti kudikamo lakse.
I Messiju je to prakticno bio debi jer je u prvoj dobio crveni, minutu nakon ulaska.

Komentator

pre 5 godina

(mozda nekad, 27. maj 2018 21:26)

Kakav je onda Real ako su u Barsi ci**ni? Nema prljavijeg kluba od Reala, nisu mogli ni spalir da naprave Barseloni zbog osvajanja La Lige (prvi put u istoriji), a jos sudije stalno pomazu

Milan

pre 5 godina

(GM, 27. maj 2018 18:54) # Link komentara


Ajde ovako Lebron je oborio Jordanove rekorde i stvorio neke nove i sad po toj logici je bolji od Jordana...A svi se slazemo da Dzordana nema sanse da prestigne..

jojo

pre 5 godina

(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

A ko kaže da hoće? Svaka čast Realu i mogu slaviti ali nikad neće moći skinuti ljagu sa svog imena zbog suđenja i prljave igre... Treba nekada biti i realan...

mozda nekad

pre 5 godina

Kakav gospodin! Volim Real, ne podnosim cigansku barselonu, sve najgore im zelim. Ali ovakva gospoda ce uvek biti pozeljna gde god da se pojavi i za koga god da igraju. Fudbalu fali jos takvih kao sto je Karlos

Indoktrinacija

pre 5 godina

E sad uporedite Pujola i Nevila?!
Pujol je legenda, bio i ostao. Ne volim Barselonu, ali ovog coveka izuzetno poštujem.
Videste li Ronalda kad je Bejl dao prvi gol, čovek se smorio u fazonu 'da l je moguce da je ovo uslo, pa niko nece pricati o meni'. Poslednji napad i sansa za Ronalda, ulece navijac i prekida a ovaj besni po terenu...
Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri.
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima.
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...

Negativni

pre 5 godina

Izvanredan igrač i veliki borac. Izjava mu je odlična. Barselona je u krizi, nema trenera koji bi bio autoritet Mesiju, troši novac na napadače a upravo joj trebaju igrači kao što su bili Pujol i Abidal. Sa takvim igračima pozadi nema šanse da se ponovi Roma. Biće zanimljiv prelazni rok, sledeća godina možda bude mnogo mnogo zanimljivija od ove.

tiberije

pre 5 godina

Kada Ronaldo bude dao toliko golova sam kao Mesi i kada bude imao toliko neverovatnih asistencija javi se. Do tada ce zauvek biti i ostati iza Mesija pa kad bi Real osvojio jos 50 titula LŠ zaredom jer trofeje osvaja tim, a ne jedan igrac. Ronaldo nije mogao dovesti Real ni do finala dok nisu povezali trio Isko, Modric, Kros. Cak se ni sa njima to ne bi desilo da nisu imali sudije na svojoj strani kad god Realu nije islo...
(tttt, 27. maj 2018 19:33)
Pa Ronaldo je najbolji strelac i asistent u istoriji LS
U polufinalima i finalima je dao 31 gol naspram Mesijevih 5
Svako ovde može da komentariše i lupa ko Maksim po Diviziji

dominus

pre 5 godina

Sad bi Real imao 5 uzastopnih pehara, što ne znači da ih neće naredati i narednih godina. Čak mislim da su prošli Juventus one godine, verovatno bi i tada osvojili. Ovog leta će se žestoko pojačati, sigurno neće ponoviti greške iz od prethodnog leta. Ova ekipa Reala je izvukla maksimum, ali uz nekoliko dobrih pojačanja imaju potencijal za ponavljanje niza iz pedesetih, što mislim da je naredni cilj Reala.

Milutinkovic

pre 5 godina

" Ja sam ubedjen da je Barsa bila ove sezone najbolja i da bi osvojila LS da imaju drugog trenera. Barsa brani rezultat protiv Rome kojoj mogu da daju 3 gola kad hoce?! Meni neshvatljivo.
(za b93, 27. maj 2018 19:50)"

Imali ste trenera od 1 poraza u prvenstvu i kukate. Sta bi vi bolje. Precjenjujete se. Niste bas toliko dobri koliko mislite. Jednostavno: dosli ste dokle ide za vas. Nikakav trener vama drugi ne bi pomogao, samo odmogao

Pera Pisar

pre 5 godina

Ista je to "firma" i Real i Barcelona...mi ovde pričamo o "državnim projektima" a ovi i jedni i drugi dužni stotine miliona bankama za koje garantuje ovima Kastilja i Madrid, ovima Katalonija...što reče Uli Henes Nemačka privreda cveta, a mi (jadni Bajern) dovodimo igrače za samo 50 miliona evra, Španija pred bankrotom Real i Barselona se "frljalju" sa 140 miliona...kakva La mesija, u 50 godina stvorili su jednu generaciju i ta je osvojila 4 titule prvaka Evrope, pre i posle toga nikog...i Zvezda je pre njih postala prvak Evrope

neutralni felsh

pre 5 godina

Ljudi, jeste Ronaldno igracina, kao i Nejmar, Mesi, Ibrahimovic... Ali mi koji smo odrasli uz Ronalda de Limu, Batistutu, Zidana, Maldinija, Kafua, Nedveda, Pujola i ostale, ove prvo navedene ne dozivljavamo na isti nacin kao mladje generacije. Danas su prvo pozeri i manekeni pa onda fudbaleri. 
Zamislite Nejmara da ga cuvaju Stam, Gatuzo, Kin, Davids, Mihajlovic, Vidic, Vijera ili Vini Dzons, Nejmaru ne bi na pamet palo da glumi faul jer bi se lose proveo u narednom napadu. Danas su prve zvezde zasticene, pre svega jer su megalomanski marketinski potencijal, a tu lezi veca lova nego u samim rezultatima. 
Procitajte Batistutin intervju, od bolova u kolenima od udaraca koje je dobijao tokom karijere ne moze da hoda, toliko da je zahtevao od dr da mu amputiraju noge samo da bol prestane... Batigol bi danas komotno igrao do 40te...
(Indoktrinacija, 27. maj 2018 20:36)


umesto kuknjave za nekadasnjom dobrim majstorima, zar nije bolje pohvaliti sadasnje napore da se takvi igraci zastite i da im karijere traju malo duze.
zato bi danas Batigol igrao koju sezonu duze.
zato ce, hvala zasticenosti, karijere mnogih igraca da traju duze, da im nesto kasnije obozavaoci pisu epitafe "bio je majstor" po komentarima.
treba li i prema sadasnjim majstorima da se dozvole najgrublji startovi iz ranijih vremena, da im slome nogu kao maradoni, da bi pojedini bili srecni i zadovoljni kriterijumima?
jok, ti ces sa nostalgijom da se secas roj kina... ej, roj kina!
prodavanje hipsterskih prica na pogresnom kiosku. da su te ikada zaista skrljali ti ne bi tako pricao.

uzgred, batistuti nisu unistili noge toliko startovi koliko njegovi jaki sutevi iz daljine koji su cesto bili iz "nerezonskih poza" - po tome je i bio dosta poznat, zar ne? - to hronicno ubija skocni zglob, koleno i kuk... nazovimo ga fizoloski danak specificnom stilu igre.

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.

Vetar u ledja...

pre 5 godina

@neutralni felsh
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...

djura

pre 5 godina

Стање је потпуно нормално. Пре Ћавија и Инијесте 9:1, након њих 13:5. Зна се ко је и шта је Реал Мадрид а ко Фарса.

Ко каже да они неће освојити и следеће године? Ове су ишли преко ПСЖ-а, Јувентуса и Бајерна. Финале им је била буквално најлашка утакмица још од групне фазе.
(adriano_galliani, 27. maj 2018 19:13)

a miljan kad igra? xD

Miskec

pre 5 godina

Meni nesto nije normalno, tolika kolicina fudbalskih znalaca i strucnjaka, a mi u fudbalu konstantno nista, barem u reprezentativnom. Posebno su mi komedija ovi 'strucnjaci' koji pisu da Salah nije izasao sve bi bilo drugacije. Ako jedan Liverpul zavisi od Salaha i bilo kog drugog igraca, onda to i nije veliki klub. Sto se tice faula, gledao sam vise puta snimak i usporen takodje. Obojica su se vukli, jedan je bio jaci i to je to, da bas se vidi da je hteo da ga povredi namerno. Razumem da ne volite neki klub, ali toliko budalastina u vezi pomoci sudija, to vam je preslo u naviku jer mislite da su svuda srpske sudije! Spanski novinar koga i UEFA priznaje da je sudijski strucnjak je napisao da je Mazic savrseno odradio posao, ali ne, ne zna on da na svetu postoje Srbi koji su treneri, selektori, sudije, advokati, doktori, sve sto treba iz fotelje!

Pablo

pre 5 godina

Koliko se vidi da se vecina ovde nije bavila sportom. "Nenormalne količine sreće", to je samo izgovor luzera. Pitajte Hrvate ako mi ne verujete, isto oni tako govore za nas u košarci kad im dajemo u poslednjim sekundama i dobijamo ih pola koša.

MARKO DJUKANOVIC

pre 5 godina

E,moj "Galliani"...bolje bi ti bilo da se okrenes oko sebe i pogledas svoje ljubimce,koji skrnave dres koji su nekad nosili,izmedju ostalih,Van Basten,Gulit,Rajkard,Savicevic,Maldini,Anceloti,Donadoni...da ne pominjem jednog Djanija Riveru...al'sta ti znas decko o njima...nista!

Vladimir

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.

drago

pre 5 godina

Necuzvaku

Slazem se, "uopce" ne lijecis komplekse
Inace tema je Realovih zadnjih 5 sezona. Jos neki decko spominje Modrica i pazi Srbin je. Uuuu babaroga.

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh
Negde sam pročitao da su obe ekipe trenutno izjednačene po ukupnom broju trofeja ali da je Real mnogo uspešniji što se tiče domaće lige i lige šampiona a Barselona u osvojenim raznim kupovima. A da li je moguće da vrednuješ špansku ligu više od lige šanpiona gde igraju najbolji klubovi u Evropi? Neverovatno šta ljudi pišu i još uveravaju druge da su u pravu.
(Vladimir, 28. maj 2018 00:03)


neverovatno je sta ljudi pisu a da pazljivo ne procitaju ni tekst ni komentar koji kritikuju: pujol nije govorio o sveukupnoj istoriji nego o poslednjih nekoliko godina, a ja nigde nisam rekao da je domaca liga vaznija od lige sampiona. u slucaju 2 najjace lige, spanske i engleske, domaca liga je primarno takmicenje, liga sampiona je slag na torti.

dominus

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Nema Barselona toliku prednost nad Realom, kako je ti opisuješ. Jeste da su imali nekoliko velikih pobeda (ne računaj Ronaldinjovu eru) i to je nesporno. Onaj period Beniteza je teško objasniti šta je Perez hteo sa njim, najveća nebuloza njegova. Ove sezone Real nije bio nadigran od Barselone nikako. U prvom meču jesenas, lako je moglo i na vodenicu Reala. Jesu ih dobili, ali ne toliko igrački koliko rezultat govori (jasno se vidilo da im je u glavi još bila prethodna sezona, ali ok, izgubili su i kraj priče). U drugom meču, Barselona treba da je srećna što tada nije pao niz nepobedivosti. U LŠ ti ponovo kažem da bi ih dobili da su se sastali 2015 u finalu. Kakve veze ima što su ovi razbili Juve, a ovi ispali u polufinalu?
Veliš, Real će se fokusirati više na prvenstvo? Hoće, ali ništa manje nego na LŠ. Kažeš, krnje im titule? Ok. Kad Barselona veže dve, bez ostalih, vidićemo njihovu reakciju. A do tada...

NecuZvaku

pre 5 godina

@drago

Drago mi je da na svaku vest neki Hrvat na srpskom portalu mora da istakne kako je taj i taj Hrvat bas uspesan u zivotu
Uopste nije lecenje kompleksa...

neutralni felsh

pre 5 godina

@neutralni felsh 
Neverovatno je kako pojedini ne odustaju.. Ej, Pujol kaze da bi trebalo da se razmisli o prioritetima ali ne, navijac sa portala B92, verovatno iz Srbije, zna da je vaznije ko je gazda u Spaniji.. Mozes misliti.... Nemaju triplu krunu..krezuba, Barsa bi ih dobila 2015. jer on tako kaze i sl...Nisam navijac Reala, naprotiv, svim srcem sam bio uz Liverpul u finalu ali reci da je vaznija titula u Spaniji od titule u LS je stvarno.. onako...
(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)


dragi liverpule, cesto je vaznije ono sto ti vise nedostaje: da li je navijacu liverpula vaznija ponovna titula lige sampiona koju ceka 13 godina ili titula u engleskim prvenstvu koju cekaju vise oko 30?
pujol je govorio o redefinisanju prioriteta a ne o tome sta je tebi ili meni ili svima njima bitnije. pokusao sam da na osnovu njegove izjave i komentara kolege dominusa napravim mini analizu ali ovde to ocigledno slabo uspeva, a pritom ne verujem da je sva krivica do mene. odgovoran je i onaj ko procita i iznosi zakljucak.

pitam

pre 5 godina

(Vetar u ledja..., 28. maj 2018 06:55)

Nisam navijac Barselone ali kako Real moze biti bolji kada nisu prvaci ni u svojoj drzavi i kada ih je Barselona demolirala 3-0 u sred Madrida? Real moze osvajati LŠ ali samo zato jer ne igraju protiv Barselone

Ivan

pre 5 godina

Veliki Karles Pujol je na terenu oduvek bio veliki borac i veliki fer plej igrač, i sada je isti naravno, i naravno da je čestitao svom najvećem rivalu na sinoćnjem ogromnom uspehu kada su vezali 3 Lige Šampiona za redom a 4 u poslednjih 5 godina i to pored jednog od najvećih timova Barselone u istoriji tog kluba i jednog od najvećih timova sveta u istoriji fudbala. Međutim, sada ovih nekoliko sezona zaključno sa ovom to nije iznenađenje jer i Real Madrid u poslednjih nekoliko sezona ima izuzetno snažan tim koji je takođe jedan od najboljih u istoriji Reala i u istoriji svetskog fudbala tako da nije nimalo slučajno što je svojio 3 Lige Šampiona za redom, naročito kada see uzme u obzir činjenica da Barselona u poslednjih par sezona u Ligi Šampiona jednostavno nema dovoljno dobru igru za eliminacionu fazu kada se i odlučuje pobednik, naročito nema dovoljno dobru igru protiv timova sa teškom defanzivom, sa bunker strategijom, poput recimo Atletika koji ih je par puta izbacivao ili Juventusa koji ih je isto jednom eliminisao, a ove sezone sa Romom je jednostavno došlo do velike bruke Barselone koja je sebi dopustila da na revanš utakmici sa tim timom ni dva puta ne šutne na gol rivala. Znači, nije ova sada Barselona poput one kada je Karles Pujol bio njen kapiten, u napadu Eto, u sredini Ćavi i Inijesta u najboljim formama, golman Viktor Valdes, Vilja u najboljoj formi, naravno i Leo Mesi u turbo formi, itd, ta Barselona je bila mnogo bolja od ove.

neutralni felsh

pre 5 godina

@ neutralni felsh

Evo sad ti ladno kažem da bi ih dobili te godine u finalu, samo da su prošli Juventus. One 2011te Real nije bio spreman da uzme tu "La Decimu", ali i tada su izgubili spletom nesrećnih okolnosti i Murinjove tvrdoglavosti (sam je priznao da su igrali na nulu). Barselona može dobiti Reala u dvomeču LŠ, ali na "krv i nož", u finalu na jednu utakmicu - jako teško. Pusti ti prvenstvene pobede, to su dva različita terena. Jeste važno prvenstvo, Real ga ove godine izgubio zbog lošeg starta sezone - sledeće neće, a možda i kup osvoji - nemoj se iznenaditi ako vežu još jednu u LŠ, možda baš protiv Barselone. Time bi ih pečatirali, zapravo, već jesu.
(dominus, 28. maj 2018 00:16)

nije real ove godine izgubio prvenstvo "zbog loseg starta sezone" nego zbog bsrselonine sezone sa samo jednim porazom, iz oba derbija barsa je osvojila 4 boda, real tek 1. primera radi: samo dva poraza od drugih ucesnika u ligi su ih odvukla u minus od 10 bodova.

dakle, opet kazes da bi real te sezone u finalu dobio barselonu, koja je inace u finalu ubedljivo pobedila taj isti juventus koji je prethodno izbacio real... naravno, nezahvalno je pricati sta bi bilo kad bi bilo, jedini pouzdan reper je rezultat iz dvomeca LS 2011. - 2:0 na bernabeu, 1:1 na nou kampu, bez "spleta nesrecnih okolnosti". jer, za ekipe sa onolikom dozom medjusobnih animoziteta i sveukupnog iskustva je sasvim svejedno gde i kada igraju derbi, da li je dvomec ili finale - el klasiko je el klasiko, u ligi ili kupu ili LS, njima je svejedno - mogu i u surdulici da ga igraju to mnogo ne menja stanje stvari. real, u periodu o kome govori pujol ("zlatna generacija" i prioriteti) ima losiji medjusobni skor u derbijima a barselona u LS nije uspela da revalorizuje svoje prednosti koje je godinama imala nad svojim najvecim rivalom, u primeri i spanskom kupu: osvajali su lige, ganjali su se rekordi, divilo se gol-razlici, igrale se "pokazne vezbe"... i ispadalo se iz LS u aprilu.
sledece sezone ce real akcenat vise staviti na domacu ligu, a barsa ce mnogo vise juriti ligu sampiona: znaci da ce real mnogo vise paziti na ligaske utakmice od "manjeg znacaja", dok ce barsini vise da tempiraju formu po cenu oscilacija u prvenstvu. to su bas ti takozvani prioriteti o kojima govori karles pujol.