Utorak, 08.05.2018.

12:20

Borjan za B92 o "srpskoj" Dalmaciji i kakvi su "grobari" ljudi

Gost Filipa Čukanovića u "Direktno sa Filipom" na sajtu B92 bio je golman Crvene zvezde Milan Borjan.

Izvor: B92

Borjan za B92 o "srpskoj" Dalmaciji i kakvi su "grobari" ljudi IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

88 Komentari

Sortiraj po:

kakodane

pre 5 godina

Borjane, legendo, ajde ti meni ko Dalmatincu čiji su (pisani) korijeni tu od 14.st. opiši što sam i tko sam. Bolje ti je vataj loptu i muči, nije izvor mudrosti među stativama.

tvrtko

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli.

[link]
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

Zanimljivo... Kad pitaš Google za Manastir Krka i odabereš link na engleskom jeziku, dobiješ sasvim druge podatke. Kako to? Postoje dva objašnjenja za to:

1. Link na engleskom je na stranicu koju ažuriraju Srbi, svojski se trude da zavaraju svet pišući na tečnom engleskom, a prava istina je napisana na hrvatskoj stranici
2. Link na hrvatskom je na stranicu koju ažuriraju Hrvati i pišu šta im se sviđa, a stranice na svim ostalim jezicima su ispravne i verodostojne

Šta zvuči logičnije?

nista o nicemu

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako od Stojkovica? Zar nije on sad veci Grobar od svih vas? Ili ga vise ne svojatate jer niste prvi?

Hammer

pre 5 godina

@(Hr, 8. maj 2018 20:14)


Pečat srpskog kneza Strojimira je na primer iz prve polovine 9. veka i sem toga ne samo da ima srpskih natpisa u kamenim pločama iz tog vremena nego ima i pisanih dokumenata, kao što su to na primer Dimitrijevi zapisi.
I koga bre ti obmanjuješ ovde, imaš Porfirogeneta koji kaže da su Srbi i srpske zemlje bile sve do reke Cetine i to ti je važeća istoriografija, pa zato psssst!
A što se religije tiče, oni Srbi koji su bili bliže Rimu to jest Mletačkoj su bili katolici kao Srbi u Dubrovniku na primer, dok su Srbi koji su bili bliže Vizantiji bili pravoslavci i to je tako bilo iz čisto pragmatičnih razloga inače stara srpska vera je kao i kod svih velikih naroda starog doba pre hrišćanstva bila paganska, a nešto od toga je opstalo kroz srpsku pravoslavnu crkvu. Za kraj jedno pitanje, gde su grobovi, crkve i druge zadužbine "vaših" kraljeva? Sve što imate vam je ostalo od Rima, Venecije, Ugara i Austro-Ugara!

Realno , ne treba uopste obracati paznju na ovo

pre 5 godina

Uh koliko mi je drago sto Sneki nije ugurala Borjana u Partizan ...sa ovakvim karakterom,nasao je pravi klub za sebe a i oni njega...neka ga i nek uzivaju zajedno...

Nenad

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli. 

https://hr.wikipedia.org/wiki/Manastir_Krka
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

procitao sam i naravno da to nije tacno, izvoli procitaj tekst sa dokazima.

http://jadovno.com/istina-o-manastiru-krka/#.WvICnsm4SyU

jedna cinjenica, manastir Krupa u Dalmaciji, je prvi put obnavljan 1345 godine o cemu postoji zapis na svodu crkve kao dokaz. Inace je sagradjen 1317 godine . Da li je sad jasno.

Nenad

pre 5 godina

"U hr ste dosli s turcima. 
De objavite mi neki komentar."
(Hr, 08. maj 2018 20:14)

Laz, laz, laz...objasnio sam tvom sunarodniku od kad smo u Dalmaciji i najmanje par stotina godina pre podizanja manastira, a ti jel znas uopste kad su dosli Turci u te krajeve?!

Hr

pre 5 godina

Imate li zapise u kamenu iz 9.,10.stoljeca o spomenu srba i njihovih vladara?
Sta je bilo prije nemanje katolika?
Nemojmo izmisljat nesto.
Neki dan citam da je i hrvoje hrvatinic bio srb.
U hr ste dosli s turcima.
De objavite mi neki komentar.

pauk

pre 5 godina

znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)
Kakvi takvi ali su neoboriv dokaz. Bornina ploca falsifikat, za Tomislava jos ni vi niste sigurni, da li je postojao, a kamoli sta drugo, tamo neki zapis Konstantina filozofa, gle cuda, nije sacuvan u originalu, nego kao prepis iz 14, veka, bas kad su Milutin i Dusan krenuli da grade manastire...

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

naravno da je dokaz, neko je spomenuo da su Hrvati dosli u Dalmaciju u 9 veku, po tebi su dosli u 8 veku :) ( 600 godina pre Krke) . Zar ti stvarno mislis da su Srbi prvo sagradili manastir pa tek onda se doselili?! Oni su ziveli pre izgradnje tog manastira u tim krajevima, dosta pre. Gde su tragovi Hrvata u Dalmaciji ( ne pricam o primorskim mestima) osim u Solinu?

evo jedna karta za tebe ako mi dozvole administratori
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Petar Pan

pre 5 godina

@(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)

Sto nisi posten do kraja pa da prvo priznas da si pogresio kad si napisao da se Srbi prvi put naseljavaju u Dalmaciju za vreme formiranja vojne krajine, a onda da pomenes i da na prostoru danasnje Dalmacije pronadjeno jos oko 650 rusevina prastarih srpskih pravoslavnih crkava i manastira nekoliko stotina godina starijih od pomenutih Krkre i Dragovica, jos na to da dodamo i da su do 20-og veka u Dubrovnik ziveli iskljucivo Srbi i Italijani katolici, a da je Dalmacija kroz celu svoju istoriju bila italijanska, ugarska ili austrougarska sve dok je nije "okupirala" srpska vojska u WW I.

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

(anica, 08. maj 2018 16:22)

Goran Dragič je Slovenac i preziva se DragiČ a ne Dragić! Znači po tebi su Zlatan Ljubijankič, Jaka Blažič, Jaka Lakovič, Milivoje Novakovič, Zlatko Dedič, Dare Vršič i Vlatko Čančar takodje Srbi jel da?
Za Sloveniju od Srba igraju samo Branko IliĆ ( igrao i za Partizan ), i defanzivac Siniša Andjelković.

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

to su dokazi da su Srbi bili pre Turaka, drugi dokaz da je to i dalje nase katastarski ( u vlasnistvu Srba imanja i kuce cela Krajina) , treci dokaz je da nema dokaza da su Hrvati bili tu pre nas ili su bar bili toliko da nema ni tragova , cetvrti dokaz je popis iz vremena austrougarske 1845 gde je osim primorja cela Dalmacija srpska
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Inace u popisu austrougarske iz 1890 u Dubrovniku skoro ceo grad je govorio srpskim jezikom i to mozes slobodno da proveris.

Kako nesto moze biti vase kad nikad sustinski tamo Hrvata nije bilo ?!

Inace sam grobar ali pratim vase komentare.

Stara kuka

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

Manastri su dokaz postojanja Srba tamo jako jako dugo,mnogo pre Vojne Krajine.Dalmacija je i srpska i hrvatska i itlijanska i austrougarska i mletacka...

bedno piskaralo

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)

Ne zaboravi i samostan u Karinu. Za njega se zna da je ranije bio pravoslavni manastir. Verovatno nije usamljen slucaj.

Zigzag

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...

Orlando

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako ne, neki kazu da ako ste nocu dovoljno tihi, u Kninu je jos cuju njegovi jecaji

Perperius

pre 5 godina

Krajišnici su podetnička grupa Srba. Osim Srba centralne Hrvatske, u krajiške Srbe takođe spadaju i Srbi zapadne Bosne. Bošnjaci isto imaju svoju krajišku grupu.

Nenad

pre 5 godina

nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...
(Zigzag, 08. maj 2018 15:57)

evo meni je prvo palo na pamet manastir Krka ( kod Kistanja, sestra Cara Dusana ga podigla) spominje se 1350 godine ( dogradjivan 1420 godine). Vojna krajina je osnovana 1533 godine. Mislim da dugujes izvinjenje ili ispriku kao sto vi kazete hrvati. Ocigledno su vas pogresno ucili u skoli. Jos jedan podatak manastir Dragovic osnovan 1395 godine a manastir Krupa 1317 godine , oba naravno u Dalmaciji.

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 5 godina

Sarm Zeleznika, 08. maj 2018 13:40)
Navijaci kluba koji bivseg Zvezdinog kapitena koji je najgore pricao o vama nazivate "Stojke grobare"ima trunke razuma da prica ovako nesto,golman koji se unosi protivnickim golmanima posle golova u lice na najplici moguci nacin,primer onaj ofsajd Evertona,ponasanje nalozenog klinca od 15 godina,desilo se jos jednom nek me neko podseti na kojoj utakmici,da li je moguce da niko to nije primetio?! Zahvaljujem se Bogu sto je otisao kod vas.

iq_prosek

pre 5 godina

To Kosovo odakle je taj Borjan je inace cista Dalmacija. Ma dajte, bukovica, do mora tri dana jahanja.
(Croata, 8. maj 2018 16:55)

Dalmatinska Zagora.

krajisnik

pre 5 godina

Pa u čemu je problem gospodjo?
Da, Borjan je Srbin iz Krajine, pa?
I ja sam Srbin iz Krajine, Srbin iz Hrvatske,Srbin- krajisnik...
Ne znam u čemu je problem?
Kakvi gluvi telefoni,msm da je sve jasno

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Greška moja u objašnjenju.
Krajisnicima se smatraju i svi koji žive na prostoru ex RSK,ali i području Bihaca, Prijedora, odnosno nekadašnje Vojne Krajine.
Bez obzira na naciju, vjeru itd.
Tako da ćeš često čuti i od muslimana da je krajisnik.
Ljudi pogrešno misle da su krajisnici isključivo Srbi

anica

pre 5 godina

krajisnik, 8. maj 2018 16:04
Gospodine, nemojte da se igramo gluvih telefona, jasno sam napisala da je Borjan Srbin iz Krajine, dakle govorim o Srbima. Kao sto je Goran Dragic Srbin iz Slovenije. Ako je nacionalni identitet vezan za politiku, ja se izvinjavam, ne bih da ulazim u te teme, ne razmisljam na taj nacin, postujem sve vere i nacije, ali sa ponosom isticem svoju, tu ne vidim nista ruzno.
Pozdrav!

maconii

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.
(Sarm Zeleznika, 8. maj 2018 13:40)

ljudine velike nema sta...vredjaju mu zenu koja je pri tome radila kod njih zato sto on brani za zvezdu,vredjaju i covicevu zenu koja nema nikakve veze sa tim sto se desava...ima jos primera gde su vredjali zene tako da lepo borjan kaze,pokazali su kakve su ljudine

Čarapan

pre 5 godina

Nemaš ti Borjane problem samo sa Grobarima. Možda su oni loši ljudi i provociraju te tako što ti vređaju suprugu što je za svaku osudu, ali zašto onakvo ponašanje u 2. poluvremenu utakmice u Kruševcu protiv Napretka. Čisto da javnost zna, golman Crvene Zvezde se u Kruševcu sramotno ponašao, nipodaštavao i provocirao gledaoce na severnoj tribini Napretkovog stadiona. Samo da napomenem, da je 80% gledalaca na toj tribini bilo starosti 50-60 godina kao i veliki broj dece koja su došla sa roditeljima da gledaju prevashodno Zvezdu. Ne radi se o navijačkoj grupi Napretka. To su ljudi koji nisu skloni incidentima, jednostavno došli su da uživaju u fudbalu, u sportu. Na kraju utakmice, golman Zvezde je počašćen salvom zvižduka zbog svog ponašanja i provokacija, uspeo je da okrene protiv sebe čak i krajnje neutralne ljude. Zašto je to radio, nije jasno jer povoda nije bilo. Da li je želeo da isprovocira neki prekid ili slično, ne znam. Mislim da bi uprava Zvezde morala da povede računa o ponašanju svojih igrača naročito na gostovanjima jer su to ljudi koji dođu da gledaju prevashodno Zvezdu pa tek onda lokalni klub. Ako žele da zadrže ogromnu navijačku bazu širom Srbije, ovakve stvari ne bi smele da se dešavaju. Zašto bi bilo ko od ovih ljudi iz Kruševca došao na jesen na Marakanu da podrži Zvezdu u kvalifikacijama za Ligu šampiona? Prema tome, svako vređanje je za osudu, ovo je samo sport, ali to treba da važi za sve.

Mica

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)
Pa Dalmacija je prikljucena Hrvatskoj tek 1939. kad je stvorena pod pritiskom Engleza banovina Hrvatska, koja je bila autonomna teritorijalna jedinica unutar Kraljevine Jugoslavije.

aleksandar

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH? 
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08) 
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska... 
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.
(pauk, 08. maj 2018 15:34)a cukuncukunbaba mu je bila francuska kraljica

Ledilo21

pre 5 godina

Nije letos hteo u Partizan, jer su mu otpustili ženu sa funkcije direktora u Partizanu, a sećam ga se dok je branio u Radu pre 6-7 godina pričao je da želi u Partizan i da voli taj klub. Još se umalo nije potukao sa celom klupom zvezde na tekmi dok je bio treći golman Ludogoreca. Svi su oni takvi, vole onoga ko da više. Nema izuzetaka...

Zigzag

pre 5 godina

ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem
(opet ti, 08. maj 2018 14:20)nisam nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...

pauk

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH?
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08)
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska...
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.

malo realnosti

pre 5 godina

Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.
(anica, 8. maj 2018 13:08)

Nije bilo bas tako, prvo su Stojketa napali zvezdasi u Djenovi, u autobusu kad je reprezentacija kretala iz hotela na stadion, pa se nakon toga pojavila majica...

anica

pre 5 godina

(krajisnik, 8. maj 2018 15:26)
Naravno, nigde nisam rekla da nije ponosan, ja sam Srpkinja poreklom iz Ivanjice, mog oca zovu Era iako nije Uzicanin, ali je nekada Ivanjica pripadala Uzicu, to je karakteristicno za taj zapadni kraj. Ucila sam u skoli suverenitet-nacionalni identitet-tertorijalni integritet...ali mi nije jasno sta ti znaci to politicka odrednica?

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Prostorna, a ne politička odrednica.
Svako je ponosan na svoj kraj,porijeklo,logično zar ne?,
Pogotovo se to odnosi na ljude koji su izbjegli.

anica

pre 5 godina

krajisnik, 08. maj 2018 14:07)
Politicka odrednica? A ne ne, to samo u nasim krajevima gde godinama osnove ljudskog identiteta poistovecuju sa nacionalizmom i provokacijama...ne moze on biti pre Krajisnik ili neko Sumadinac, Era ili Djetic a da nije Srbin...

Zvezdaš

pre 5 godina

Borjan je srbin iz današnje hrvatske i rodio se u tadašnjoj jugoslaviji i živeo je u srpskoj krajini od njenog osnivanja do njene propasti pa se preselio u beograd i kasnije u kanadu.. svakako je najbolji golman crvene zvezde u zadnjih nekoliko godina, naša reprezentacija nažalost nije otkrila njegov talenat kad je trebala i igra za kanadu sad i naravno će reći da se oseća kao kanađanin, jer bi kanađani onda bili razočarani njegovim komentarom a svi mi znamo da se on u srcu oseća kao srbin

opet ti

pre 5 godina

@zig zag , ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem

Zigzag

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
(Јабучило, 08. maj 2018 13:16)9.stoljece,kad je ikada bila dio Srbije i kada su to Srbi zivjeli prije turske okupacije na tim prostorima?

krajisnik

pre 5 godina

Čovjek je rodjen u vrijeme trajanja RSK i zato kaže da je krajisnik.
Svi mi rodjeni na području Banije,Korduna, Like i Severne Dalmacije sebe nazivamo krajisnicima,uglavnom kao prostorna odrednica, ne politicka.
Slično je sa sumadincima,sremska,hercegovcima itd.
Inače Borjan je top golman i moj krajisnik. Hajdin za sad u drugom planu

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ja mu zameram one nasrtaje na nase igrace tokom meca u Ludogorecu, kao i glancanje kopacke onom Brazilcu nakon gola. Nisam mu to zaboravio, niti mi je on neki Delija.

Hr

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 8. maj 2018 13:16)

Tamo negdje krajem devetog, početkom 10. stoljeća ili veka kako bi ti rekao...

anica

pre 5 godina

best od besta, 8. maj 2018 13:03
Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.

best od besta

pre 5 godina

Najbolji golman koji je branio u Zvezdi u skorijoj istoriji je Vladimir Stojkovic. To sto vas pucaju kompleksi je nesto drugo u to ne vredi ulaziti . Vasa mrznja je veca od iskrenosti.

D1V1

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JT26, 8. maj 2018 13:07)

Pa to je vasa klasika, Vladimir Stojkovic, Ozegovic, Velickovic, itd...

BBRS

pre 5 godina

Све док те навијачи малог клуба пљују а великог славе, знај да си одличан у свом послу !
Најбољи си голман у нашој лиги и то многе боли !
Такође, имаш недвосмислену подршку већег дела србије, а то што те ови други нападају, па они не поштују ни брата (друга) који навија за тај исти њихов клуб, туку се међусобно на сваком кораку, тотални распад система. О њима не треба бринути, дотакли су дно.

Јабучило

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Plakao je godinama da dodje u partizan i onu mu oni ponude ugovor prošlog leta da dodje u partizan, a onda se javi Zvezda sa istom ponudom i on ode u Zvezdu ...

Sarm Zeleznika

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.

anica

pre 5 godina

Dalmacija jeste u sklopu Hrvatske, ali Borjan je Srbin iz Dalmacije, sto voli ovde narod da mlati praznu slamu...prave se opasno. Koliko je Srba u Dalmaciji, Sloveniji, CG, Bosni pa je l im Srbija drzavljanstvo.

Пале, Република Српска

pre 5 godina

Тако је мајсторе, да си нам жив и здрав и још дуго на голу Звезде!

Isil

pre 5 godina

Najbolji Zvezdin golman jos otkad je ja pratim, a to je od Pjanovica i malo kasnije Zigica...neka 2003 godina...Vrlo pouzdan, iskusan, pametan (ne kao Bajkovic), a cim se oseti taj kvalitet osete se i rezultati kluba...imamo Letaleka,Rodica,Stojkovica i Savica koji su vrh, Donald zaista kvalitet, Jovicic i Krsticic klasa za sebe, Radonjic ekstra potencijal,Been kao da je malo podbacio ali ok, Pesic se probudio, Srnic standard....i plus onih par klinaca talentovanih...zaista ne cudi sto nas je CSKA jedva izbacio

Пале, Република Српска

pre 5 godina

Тако је мајсторе, да си нам жив и здрав и још дуго на голу Звезде!

Јабучило

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?

best od besta

pre 5 godina

Najbolji golman koji je branio u Zvezdi u skorijoj istoriji je Vladimir Stojkovic. To sto vas pucaju kompleksi je nesto drugo u to ne vredi ulaziti . Vasa mrznja je veca od iskrenosti.

Sarm Zeleznika

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.

Isil

pre 5 godina

Najbolji Zvezdin golman jos otkad je ja pratim, a to je od Pjanovica i malo kasnije Zigica...neka 2003 godina...Vrlo pouzdan, iskusan, pametan (ne kao Bajkovic), a cim se oseti taj kvalitet osete se i rezultati kluba...imamo Letaleka,Rodica,Stojkovica i Savica koji su vrh, Donald zaista kvalitet, Jovicic i Krsticic klasa za sebe, Radonjic ekstra potencijal,Been kao da je malo podbacio ali ok, Pesic se probudio, Srnic standard....i plus onih par klinaca talentovanih...zaista ne cudi sto nas je CSKA jedva izbacio

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Plakao je godinama da dodje u partizan i onu mu oni ponude ugovor prošlog leta da dodje u partizan, a onda se javi Zvezda sa istom ponudom i on ode u Zvezdu ...

BBRS

pre 5 godina

Све док те навијачи малог клуба пљују а великог славе, знај да си одличан у свом послу !
Најбољи си голман у нашој лиги и то многе боли !
Такође, имаш недвосмислену подршку већег дела србије, а то што те ови други нападају, па они не поштују ни брата (друга) који навија за тај исти њихов клуб, туку се међусобно на сваком кораку, тотални распад система. О њима не треба бринути, дотакли су дно.

anica

pre 5 godina

best od besta, 8. maj 2018 13:03
Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.

krajisnik

pre 5 godina

Čovjek je rodjen u vrijeme trajanja RSK i zato kaže da je krajisnik.
Svi mi rodjeni na području Banije,Korduna, Like i Severne Dalmacije sebe nazivamo krajisnicima,uglavnom kao prostorna odrednica, ne politicka.
Slično je sa sumadincima,sremska,hercegovcima itd.
Inače Borjan je top golman i moj krajisnik. Hajdin za sad u drugom planu

Hr

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 8. maj 2018 13:16)

Tamo negdje krajem devetog, početkom 10. stoljeća ili veka kako bi ti rekao...

D1V1

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JT26, 8. maj 2018 13:07)

Pa to je vasa klasika, Vladimir Stojkovic, Ozegovic, Velickovic, itd...

Zigzag

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
(Јабучило, 08. maj 2018 13:16)9.stoljece,kad je ikada bila dio Srbije i kada su to Srbi zivjeli prije turske okupacije na tim prostorima?

Zvezdaš

pre 5 godina

Borjan je srbin iz današnje hrvatske i rodio se u tadašnjoj jugoslaviji i živeo je u srpskoj krajini od njenog osnivanja do njene propasti pa se preselio u beograd i kasnije u kanadu.. svakako je najbolji golman crvene zvezde u zadnjih nekoliko godina, naša reprezentacija nažalost nije otkrila njegov talenat kad je trebala i igra za kanadu sad i naravno će reći da se oseća kao kanađanin, jer bi kanađani onda bili razočarani njegovim komentarom a svi mi znamo da se on u srcu oseća kao srbin

anica

pre 5 godina

Dalmacija jeste u sklopu Hrvatske, ali Borjan je Srbin iz Dalmacije, sto voli ovde narod da mlati praznu slamu...prave se opasno. Koliko je Srba u Dalmaciji, Sloveniji, CG, Bosni pa je l im Srbija drzavljanstvo.

opet ti

pre 5 godina

@zig zag , ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ja mu zameram one nasrtaje na nase igrace tokom meca u Ludogorecu, kao i glancanje kopacke onom Brazilcu nakon gola. Nisam mu to zaboravio, niti mi je on neki Delija.

Ledilo21

pre 5 godina

Nije letos hteo u Partizan, jer su mu otpustili ženu sa funkcije direktora u Partizanu, a sećam ga se dok je branio u Radu pre 6-7 godina pričao je da želi u Partizan i da voli taj klub. Još se umalo nije potukao sa celom klupom zvezde na tekmi dok je bio treći golman Ludogoreca. Svi su oni takvi, vole onoga ko da više. Nema izuzetaka...

pauk

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH?
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08)
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska...
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.

Nenad

pre 5 godina

nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...
(Zigzag, 08. maj 2018 15:57)

evo meni je prvo palo na pamet manastir Krka ( kod Kistanja, sestra Cara Dusana ga podigla) spominje se 1350 godine ( dogradjivan 1420 godine). Vojna krajina je osnovana 1533 godine. Mislim da dugujes izvinjenje ili ispriku kao sto vi kazete hrvati. Ocigledno su vas pogresno ucili u skoli. Jos jedan podatak manastir Dragovic osnovan 1395 godine a manastir Krupa 1317 godine , oba naravno u Dalmaciji.

Mica

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)
Pa Dalmacija je prikljucena Hrvatskoj tek 1939. kad je stvorena pod pritiskom Engleza banovina Hrvatska, koja je bila autonomna teritorijalna jedinica unutar Kraljevine Jugoslavije.

aleksandar

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH? 
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08) 
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska... 
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.
(pauk, 08. maj 2018 15:34)a cukuncukunbaba mu je bila francuska kraljica

Čarapan

pre 5 godina

Nemaš ti Borjane problem samo sa Grobarima. Možda su oni loši ljudi i provociraju te tako što ti vređaju suprugu što je za svaku osudu, ali zašto onakvo ponašanje u 2. poluvremenu utakmice u Kruševcu protiv Napretka. Čisto da javnost zna, golman Crvene Zvezde se u Kruševcu sramotno ponašao, nipodaštavao i provocirao gledaoce na severnoj tribini Napretkovog stadiona. Samo da napomenem, da je 80% gledalaca na toj tribini bilo starosti 50-60 godina kao i veliki broj dece koja su došla sa roditeljima da gledaju prevashodno Zvezdu. Ne radi se o navijačkoj grupi Napretka. To su ljudi koji nisu skloni incidentima, jednostavno došli su da uživaju u fudbalu, u sportu. Na kraju utakmice, golman Zvezde je počašćen salvom zvižduka zbog svog ponašanja i provokacija, uspeo je da okrene protiv sebe čak i krajnje neutralne ljude. Zašto je to radio, nije jasno jer povoda nije bilo. Da li je želeo da isprovocira neki prekid ili slično, ne znam. Mislim da bi uprava Zvezde morala da povede računa o ponašanju svojih igrača naročito na gostovanjima jer su to ljudi koji dođu da gledaju prevashodno Zvezdu pa tek onda lokalni klub. Ako žele da zadrže ogromnu navijačku bazu širom Srbije, ovakve stvari ne bi smele da se dešavaju. Zašto bi bilo ko od ovih ljudi iz Kruševca došao na jesen na Marakanu da podrži Zvezdu u kvalifikacijama za Ligu šampiona? Prema tome, svako vređanje je za osudu, ovo je samo sport, ali to treba da važi za sve.

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Greška moja u objašnjenju.
Krajisnicima se smatraju i svi koji žive na prostoru ex RSK,ali i području Bihaca, Prijedora, odnosno nekadašnje Vojne Krajine.
Bez obzira na naciju, vjeru itd.
Tako da ćeš često čuti i od muslimana da je krajisnik.
Ljudi pogrešno misle da su krajisnici isključivo Srbi

malo realnosti

pre 5 godina

Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.
(anica, 8. maj 2018 13:08)

Nije bilo bas tako, prvo su Stojketa napali zvezdasi u Djenovi, u autobusu kad je reprezentacija kretala iz hotela na stadion, pa se nakon toga pojavila majica...

maconii

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.
(Sarm Zeleznika, 8. maj 2018 13:40)

ljudine velike nema sta...vredjaju mu zenu koja je pri tome radila kod njih zato sto on brani za zvezdu,vredjaju i covicevu zenu koja nema nikakve veze sa tim sto se desava...ima jos primera gde su vredjali zene tako da lepo borjan kaze,pokazali su kakve su ljudine

Zigzag

pre 5 godina

ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem
(opet ti, 08. maj 2018 14:20)nisam nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...

Stara kuka

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

Manastri su dokaz postojanja Srba tamo jako jako dugo,mnogo pre Vojne Krajine.Dalmacija je i srpska i hrvatska i itlijanska i austrougarska i mletacka...

Nenad

pre 5 godina

"U hr ste dosli s turcima. 
De objavite mi neki komentar."
(Hr, 08. maj 2018 20:14)

Laz, laz, laz...objasnio sam tvom sunarodniku od kad smo u Dalmaciji i najmanje par stotina godina pre podizanja manastira, a ti jel znas uopste kad su dosli Turci u te krajeve?!

Hr

pre 5 godina

Imate li zapise u kamenu iz 9.,10.stoljeca o spomenu srba i njihovih vladara?
Sta je bilo prije nemanje katolika?
Nemojmo izmisljat nesto.
Neki dan citam da je i hrvoje hrvatinic bio srb.
U hr ste dosli s turcima.
De objavite mi neki komentar.

anica

pre 5 godina

krajisnik, 08. maj 2018 14:07)
Politicka odrednica? A ne ne, to samo u nasim krajevima gde godinama osnove ljudskog identiteta poistovecuju sa nacionalizmom i provokacijama...ne moze on biti pre Krajisnik ili neko Sumadinac, Era ili Djetic a da nije Srbin...

krajisnik

pre 5 godina

Pa u čemu je problem gospodjo?
Da, Borjan je Srbin iz Krajine, pa?
I ja sam Srbin iz Krajine, Srbin iz Hrvatske,Srbin- krajisnik...
Ne znam u čemu je problem?
Kakvi gluvi telefoni,msm da je sve jasno

Orlando

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako ne, neki kazu da ako ste nocu dovoljno tihi, u Kninu je jos cuju njegovi jecaji

Hammer

pre 5 godina

@(Hr, 8. maj 2018 20:14)


Pečat srpskog kneza Strojimira je na primer iz prve polovine 9. veka i sem toga ne samo da ima srpskih natpisa u kamenim pločama iz tog vremena nego ima i pisanih dokumenata, kao što su to na primer Dimitrijevi zapisi.
I koga bre ti obmanjuješ ovde, imaš Porfirogeneta koji kaže da su Srbi i srpske zemlje bile sve do reke Cetine i to ti je važeća istoriografija, pa zato psssst!
A što se religije tiče, oni Srbi koji su bili bliže Rimu to jest Mletačkoj su bili katolici kao Srbi u Dubrovniku na primer, dok su Srbi koji su bili bliže Vizantiji bili pravoslavci i to je tako bilo iz čisto pragmatičnih razloga inače stara srpska vera je kao i kod svih velikih naroda starog doba pre hrišćanstva bila paganska, a nešto od toga je opstalo kroz srpsku pravoslavnu crkvu. Za kraj jedno pitanje, gde su grobovi, crkve i druge zadužbine "vaših" kraljeva? Sve što imate vam je ostalo od Rima, Venecije, Ugara i Austro-Ugara!

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Prostorna, a ne politička odrednica.
Svako je ponosan na svoj kraj,porijeklo,logično zar ne?,
Pogotovo se to odnosi na ljude koji su izbjegli.

Zigzag

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...

Petar Pan

pre 5 godina

@(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)

Sto nisi posten do kraja pa da prvo priznas da si pogresio kad si napisao da se Srbi prvi put naseljavaju u Dalmaciju za vreme formiranja vojne krajine, a onda da pomenes i da na prostoru danasnje Dalmacije pronadjeno jos oko 650 rusevina prastarih srpskih pravoslavnih crkava i manastira nekoliko stotina godina starijih od pomenutih Krkre i Dragovica, jos na to da dodamo i da su do 20-og veka u Dubrovnik ziveli iskljucivo Srbi i Italijani katolici, a da je Dalmacija kroz celu svoju istoriju bila italijanska, ugarska ili austrougarska sve dok je nije "okupirala" srpska vojska u WW I.

anica

pre 5 godina

krajisnik, 8. maj 2018 16:04
Gospodine, nemojte da se igramo gluvih telefona, jasno sam napisala da je Borjan Srbin iz Krajine, dakle govorim o Srbima. Kao sto je Goran Dragic Srbin iz Slovenije. Ako je nacionalni identitet vezan za politiku, ja se izvinjavam, ne bih da ulazim u te teme, ne razmisljam na taj nacin, postujem sve vere i nacije, ali sa ponosom isticem svoju, tu ne vidim nista ruzno.
Pozdrav!

pauk

pre 5 godina

znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)
Kakvi takvi ali su neoboriv dokaz. Bornina ploca falsifikat, za Tomislava jos ni vi niste sigurni, da li je postojao, a kamoli sta drugo, tamo neki zapis Konstantina filozofa, gle cuda, nije sacuvan u originalu, nego kao prepis iz 14, veka, bas kad su Milutin i Dusan krenuli da grade manastire...

iq_prosek

pre 5 godina

To Kosovo odakle je taj Borjan je inace cista Dalmacija. Ma dajte, bukovica, do mora tri dana jahanja.
(Croata, 8. maj 2018 16:55)

Dalmatinska Zagora.

bedno piskaralo

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)

Ne zaboravi i samostan u Karinu. Za njega se zna da je ranije bio pravoslavni manastir. Verovatno nije usamljen slucaj.

Nenad

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli. 

https://hr.wikipedia.org/wiki/Manastir_Krka
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

procitao sam i naravno da to nije tacno, izvoli procitaj tekst sa dokazima.

http://jadovno.com/istina-o-manastiru-krka/#.WvICnsm4SyU

jedna cinjenica, manastir Krupa u Dalmaciji, je prvi put obnavljan 1345 godine o cemu postoji zapis na svodu crkve kao dokaz. Inace je sagradjen 1317 godine . Da li je sad jasno.

Perperius

pre 5 godina

Krajišnici su podetnička grupa Srba. Osim Srba centralne Hrvatske, u krajiške Srbe takođe spadaju i Srbi zapadne Bosne. Bošnjaci isto imaju svoju krajišku grupu.

anica

pre 5 godina

(krajisnik, 8. maj 2018 15:26)
Naravno, nigde nisam rekla da nije ponosan, ja sam Srpkinja poreklom iz Ivanjice, mog oca zovu Era iako nije Uzicanin, ali je nekada Ivanjica pripadala Uzicu, to je karakteristicno za taj zapadni kraj. Ucila sam u skoli suverenitet-nacionalni identitet-tertorijalni integritet...ali mi nije jasno sta ti znaci to politicka odrednica?

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

to su dokazi da su Srbi bili pre Turaka, drugi dokaz da je to i dalje nase katastarski ( u vlasnistvu Srba imanja i kuce cela Krajina) , treci dokaz je da nema dokaza da su Hrvati bili tu pre nas ili su bar bili toliko da nema ni tragova , cetvrti dokaz je popis iz vremena austrougarske 1845 gde je osim primorja cela Dalmacija srpska
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Inace u popisu austrougarske iz 1890 u Dubrovniku skoro ceo grad je govorio srpskim jezikom i to mozes slobodno da proveris.

Kako nesto moze biti vase kad nikad sustinski tamo Hrvata nije bilo ?!

Inace sam grobar ali pratim vase komentare.

Realno , ne treba uopste obracati paznju na ovo

pre 5 godina

Uh koliko mi je drago sto Sneki nije ugurala Borjana u Partizan ...sa ovakvim karakterom,nasao je pravi klub za sebe a i oni njega...neka ga i nek uzivaju zajedno...

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

naravno da je dokaz, neko je spomenuo da su Hrvati dosli u Dalmaciju u 9 veku, po tebi su dosli u 8 veku :) ( 600 godina pre Krke) . Zar ti stvarno mislis da su Srbi prvo sagradili manastir pa tek onda se doselili?! Oni su ziveli pre izgradnje tog manastira u tim krajevima, dosta pre. Gde su tragovi Hrvata u Dalmaciji ( ne pricam o primorskim mestima) osim u Solinu?

evo jedna karta za tebe ako mi dozvole administratori
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

(anica, 08. maj 2018 16:22)

Goran Dragič je Slovenac i preziva se DragiČ a ne Dragić! Znači po tebi su Zlatan Ljubijankič, Jaka Blažič, Jaka Lakovič, Milivoje Novakovič, Zlatko Dedič, Dare Vršič i Vlatko Čančar takodje Srbi jel da?
Za Sloveniju od Srba igraju samo Branko IliĆ ( igrao i za Partizan ), i defanzivac Siniša Andjelković.

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 5 godina

Sarm Zeleznika, 08. maj 2018 13:40)
Navijaci kluba koji bivseg Zvezdinog kapitena koji je najgore pricao o vama nazivate "Stojke grobare"ima trunke razuma da prica ovako nesto,golman koji se unosi protivnickim golmanima posle golova u lice na najplici moguci nacin,primer onaj ofsajd Evertona,ponasanje nalozenog klinca od 15 godina,desilo se jos jednom nek me neko podseti na kojoj utakmici,da li je moguce da niko to nije primetio?! Zahvaljujem se Bogu sto je otisao kod vas.

kakodane

pre 5 godina

Borjane, legendo, ajde ti meni ko Dalmatincu čiji su (pisani) korijeni tu od 14.st. opiši što sam i tko sam. Bolje ti je vataj loptu i muči, nije izvor mudrosti među stativama.

tvrtko

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli.

[link]
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

Zanimljivo... Kad pitaš Google za Manastir Krka i odabereš link na engleskom jeziku, dobiješ sasvim druge podatke. Kako to? Postoje dva objašnjenja za to:

1. Link na engleskom je na stranicu koju ažuriraju Srbi, svojski se trude da zavaraju svet pišući na tečnom engleskom, a prava istina je napisana na hrvatskoj stranici
2. Link na hrvatskom je na stranicu koju ažuriraju Hrvati i pišu šta im se sviđa, a stranice na svim ostalim jezicima su ispravne i verodostojne

Šta zvuči logičnije?

nista o nicemu

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako od Stojkovica? Zar nije on sad veci Grobar od svih vas? Ili ga vise ne svojatate jer niste prvi?

best od besta

pre 5 godina

Najbolji golman koji je branio u Zvezdi u skorijoj istoriji je Vladimir Stojkovic. To sto vas pucaju kompleksi je nesto drugo u to ne vredi ulaziti . Vasa mrznja je veca od iskrenosti.

Hr

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Јабучило, 8. maj 2018 13:16)

Tamo negdje krajem devetog, početkom 10. stoljeća ili veka kako bi ti rekao...

Zigzag

pre 5 godina

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?
(Јабучило, 08. maj 2018 13:16)9.stoljece,kad je ikada bila dio Srbije i kada su to Srbi zivjeli prije turske okupacije na tim prostorima?

Јабучило

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)

Шта је ту за чуђење? Проучи мало када је и како Далмација напрасно постала део Хрватске?

Sarm Zeleznika

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.

BBRS

pre 5 godina

Све док те навијачи малог клуба пљују а великог славе, знај да си одличан у свом послу !
Најбољи си голман у нашој лиги и то многе боли !
Такође, имаш недвосмислену подршку већег дела србије, а то што те ови други нападају, па они не поштују ни брата (друга) који навија за тај исти њихов клуб, туку се међусобно на сваком кораку, тотални распад система. О њима не треба бринути, дотакли су дно.

Isil

pre 5 godina

Najbolji Zvezdin golman jos otkad je ja pratim, a to je od Pjanovica i malo kasnije Zigica...neka 2003 godina...Vrlo pouzdan, iskusan, pametan (ne kao Bajkovic), a cim se oseti taj kvalitet osete se i rezultati kluba...imamo Letaleka,Rodica,Stojkovica i Savica koji su vrh, Donald zaista kvalitet, Jovicic i Krsticic klasa za sebe, Radonjic ekstra potencijal,Been kao da je malo podbacio ali ok, Pesic se probudio, Srnic standard....i plus onih par klinaca talentovanih...zaista ne cudi sto nas je CSKA jedva izbacio

Sta uradi to Nolane Smithe tog 25.04.2014 ??!

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Plakao je godinama da dodje u partizan i onu mu oni ponude ugovor prošlog leta da dodje u partizan, a onda se javi Zvezda sa istom ponudom i on ode u Zvezdu ...

Пале, Република Српска

pre 5 godina

Тако је мајсторе, да си нам жив и здрав и још дуго на голу Звезде!

anica

pre 5 godina

best od besta, 8. maj 2018 13:03
Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.

Mica

pre 5 godina

Kaže nije iz Hrvatske nego iz krajine u Dalmaciji,hehehe,svašta!
(Mićkos, 08. maj 2018 13:01)
Pa Dalmacija je prikljucena Hrvatskoj tek 1939. kad je stvorena pod pritiskom Engleza banovina Hrvatska, koja je bila autonomna teritorijalna jedinica unutar Kraljevine Jugoslavije.

Zigzag

pre 5 godina

ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem
(opet ti, 08. maj 2018 14:20)nisam nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...

Hr

pre 5 godina

Imate li zapise u kamenu iz 9.,10.stoljeca o spomenu srba i njihovih vladara?
Sta je bilo prije nemanje katolika?
Nemojmo izmisljat nesto.
Neki dan citam da je i hrvoje hrvatinic bio srb.
U hr ste dosli s turcima.
De objavite mi neki komentar.

D1V1

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (JT26, 8. maj 2018 13:07)

Pa to je vasa klasika, Vladimir Stojkovic, Ozegovic, Velickovic, itd...

Ljubisa livac

pre 5 godina

Ja mu zameram one nasrtaje na nase igrace tokom meca u Ludogorecu, kao i glancanje kopacke onom Brazilcu nakon gola. Nisam mu to zaboravio, niti mi je on neki Delija.

krajisnik

pre 5 godina

Čovjek je rodjen u vrijeme trajanja RSK i zato kaže da je krajisnik.
Svi mi rodjeni na području Banije,Korduna, Like i Severne Dalmacije sebe nazivamo krajisnicima,uglavnom kao prostorna odrednica, ne politicka.
Slično je sa sumadincima,sremska,hercegovcima itd.
Inače Borjan je top golman i moj krajisnik. Hajdin za sad u drugom planu

aleksandar

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH? 
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08) 
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska... 
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.
(pauk, 08. maj 2018 15:34)a cukuncukunbaba mu je bila francuska kraljica

opet ti

pre 5 godina

@zig zag , ajde malo prouci Travurniju i Zahumniju, Srbi zive na tom podrucju jako jako dugo ,druga je stvar sto nacionalisti kao ti imaju problem s prihvacanjem

maconii

pre 5 godina

Rece Borjan grobar,koji naprasno nicim izazvan postade najveci zvezdas,ali kad vidim tvoje ponasanje na terenu bude mi drago sto si izabrao njih,odnosno oni tebe,jer je to prava sredina za iskazivanje (ne)ljudskih kvaliteta.A grobari su LJUDINE za tebe i tvoje poklonike,aj uzdravlje.
(Sarm Zeleznika, 8. maj 2018 13:40)

ljudine velike nema sta...vredjaju mu zenu koja je pri tome radila kod njih zato sto on brani za zvezdu,vredjaju i covicevu zenu koja nema nikakve veze sa tim sto se desava...ima jos primera gde su vredjali zene tako da lepo borjan kaze,pokazali su kakve su ljudine

Zvezdaš

pre 5 godina

Borjan je srbin iz današnje hrvatske i rodio se u tadašnjoj jugoslaviji i živeo je u srpskoj krajini od njenog osnivanja do njene propasti pa se preselio u beograd i kasnije u kanadu.. svakako je najbolji golman crvene zvezde u zadnjih nekoliko godina, naša reprezentacija nažalost nije otkrila njegov talenat kad je trebala i igra za kanadu sad i naravno će reći da se oseća kao kanađanin, jer bi kanađani onda bili razočarani njegovim komentarom a svi mi znamo da se on u srcu oseća kao srbin

Batko pamcenje mu kratko

pre 5 godina

(anica, 08. maj 2018 16:22)

Goran Dragič je Slovenac i preziva se DragiČ a ne Dragić! Znači po tebi su Zlatan Ljubijankič, Jaka Blažič, Jaka Lakovič, Milivoje Novakovič, Zlatko Dedič, Dare Vršič i Vlatko Čančar takodje Srbi jel da?
Za Sloveniju od Srba igraju samo Branko IliĆ ( igrao i za Partizan ), i defanzivac Siniša Andjelković.

pauk

pre 5 godina

Mene samo zanima dal mu na dokumentima piše mjesto rođenja Knin, RSK ili Knin, RH?
(ZeGe, 8. maj 2018 15:08)
Rodjen u SFRJ, otac isto, deda u Kraljevini Jugoslaviji, raniji predci Austro-Ugarska...
Ne bih da ti rusim nacionalnu euforiju, ali ipak je decko stariji od vase drzave.

Zigzag

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...

anica

pre 5 godina

Dalmacija jeste u sklopu Hrvatske, ali Borjan je Srbin iz Dalmacije, sto voli ovde narod da mlati praznu slamu...prave se opasno. Koliko je Srba u Dalmaciji, Sloveniji, CG, Bosni pa je l im Srbija drzavljanstvo.

Nenad

pre 5 godina

nacionalista,lijepo ti kazem da u tim podrucjima nisu zivjeli Srbi prije Vojne krajine...imas enciklopedije,vikipedije i bog zna sta sve ne...
(Zigzag, 08. maj 2018 15:57)

evo meni je prvo palo na pamet manastir Krka ( kod Kistanja, sestra Cara Dusana ga podigla) spominje se 1350 godine ( dogradjivan 1420 godine). Vojna krajina je osnovana 1533 godine. Mislim da dugujes izvinjenje ili ispriku kao sto vi kazete hrvati. Ocigledno su vas pogresno ucili u skoli. Jos jedan podatak manastir Dragovic osnovan 1395 godine a manastir Krupa 1317 godine , oba naravno u Dalmaciji.

anica

pre 5 godina

krajisnik, 8. maj 2018 16:04
Gospodine, nemojte da se igramo gluvih telefona, jasno sam napisala da je Borjan Srbin iz Krajine, dakle govorim o Srbima. Kao sto je Goran Dragic Srbin iz Slovenije. Ako je nacionalni identitet vezan za politiku, ja se izvinjavam, ne bih da ulazim u te teme, ne razmisljam na taj nacin, postujem sve vere i nacije, ali sa ponosom isticem svoju, tu ne vidim nista ruzno.
Pozdrav!

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

to su dokazi da su Srbi bili pre Turaka, drugi dokaz da je to i dalje nase katastarski ( u vlasnistvu Srba imanja i kuce cela Krajina) , treci dokaz je da nema dokaza da su Hrvati bili tu pre nas ili su bar bili toliko da nema ni tragova , cetvrti dokaz je popis iz vremena austrougarske 1845 gde je osim primorja cela Dalmacija srpska
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Inace u popisu austrougarske iz 1890 u Dubrovniku skoro ceo grad je govorio srpskim jezikom i to mozes slobodno da proveris.

Kako nesto moze biti vase kad nikad sustinski tamo Hrvata nije bilo ?!

Inace sam grobar ali pratim vase komentare.

Nenad

pre 5 godina

"U hr ste dosli s turcima. 
De objavite mi neki komentar."
(Hr, 08. maj 2018 20:14)

Laz, laz, laz...objasnio sam tvom sunarodniku od kad smo u Dalmaciji i najmanje par stotina godina pre podizanja manastira, a ti jel znas uopste kad su dosli Turci u te krajeve?!

pauk

pre 5 godina

znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)
Kakvi takvi ali su neoboriv dokaz. Bornina ploca falsifikat, za Tomislava jos ni vi niste sigurni, da li je postojao, a kamoli sta drugo, tamo neki zapis Konstantina filozofa, gle cuda, nije sacuvan u originalu, nego kao prepis iz 14, veka, bas kad su Milutin i Dusan krenuli da grade manastire...

Petar Pan

pre 5 godina

@(Zigzag, 8. maj 2018 18:38)

Sto nisi posten do kraja pa da prvo priznas da si pogresio kad si napisao da se Srbi prvi put naseljavaju u Dalmaciju za vreme formiranja vojne krajine, a onda da pomenes i da na prostoru danasnje Dalmacije pronadjeno jos oko 650 rusevina prastarih srpskih pravoslavnih crkava i manastira nekoliko stotina godina starijih od pomenutih Krkre i Dragovica, jos na to da dodamo i da su do 20-og veka u Dubrovnik ziveli iskljucivo Srbi i Italijani katolici, a da je Dalmacija kroz celu svoju istoriju bila italijanska, ugarska ili austrougarska sve dok je nije "okupirala" srpska vojska u WW I.

Ledilo21

pre 5 godina

Nije letos hteo u Partizan, jer su mu otpustili ženu sa funkcije direktora u Partizanu, a sećam ga se dok je branio u Radu pre 6-7 godina pričao je da želi u Partizan i da voli taj klub. Još se umalo nije potukao sa celom klupom zvezde na tekmi dok je bio treći golman Ludogoreca. Svi su oni takvi, vole onoga ko da više. Nema izuzetaka...

krajisnik

pre 5 godina

Pa u čemu je problem gospodjo?
Da, Borjan je Srbin iz Krajine, pa?
I ja sam Srbin iz Krajine, Srbin iz Hrvatske,Srbin- krajisnik...
Ne znam u čemu je problem?
Kakvi gluvi telefoni,msm da je sve jasno

Čarapan

pre 5 godina

Nemaš ti Borjane problem samo sa Grobarima. Možda su oni loši ljudi i provociraju te tako što ti vređaju suprugu što je za svaku osudu, ali zašto onakvo ponašanje u 2. poluvremenu utakmice u Kruševcu protiv Napretka. Čisto da javnost zna, golman Crvene Zvezde se u Kruševcu sramotno ponašao, nipodaštavao i provocirao gledaoce na severnoj tribini Napretkovog stadiona. Samo da napomenem, da je 80% gledalaca na toj tribini bilo starosti 50-60 godina kao i veliki broj dece koja su došla sa roditeljima da gledaju prevashodno Zvezdu. Ne radi se o navijačkoj grupi Napretka. To su ljudi koji nisu skloni incidentima, jednostavno došli su da uživaju u fudbalu, u sportu. Na kraju utakmice, golman Zvezde je počašćen salvom zvižduka zbog svog ponašanja i provokacija, uspeo je da okrene protiv sebe čak i krajnje neutralne ljude. Zašto je to radio, nije jasno jer povoda nije bilo. Da li je želeo da isprovocira neki prekid ili slično, ne znam. Mislim da bi uprava Zvezde morala da povede računa o ponašanju svojih igrača naročito na gostovanjima jer su to ljudi koji dođu da gledaju prevashodno Zvezdu pa tek onda lokalni klub. Ako žele da zadrže ogromnu navijačku bazu širom Srbije, ovakve stvari ne bi smele da se dešavaju. Zašto bi bilo ko od ovih ljudi iz Kruševca došao na jesen na Marakanu da podrži Zvezdu u kvalifikacijama za Ligu šampiona? Prema tome, svako vređanje je za osudu, ovo je samo sport, ali to treba da važi za sve.

Stara kuka

pre 5 godina

(Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

Manastri su dokaz postojanja Srba tamo jako jako dugo,mnogo pre Vojne Krajine.Dalmacija je i srpska i hrvatska i itlijanska i austrougarska i mletacka...

bedno piskaralo

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)

Ne zaboravi i samostan u Karinu. Za njega se zna da je ranije bio pravoslavni manastir. Verovatno nije usamljen slucaj.

Nenad

pre 5 godina

Nenad, 08. maj 2018 17:58)znaci tri manastira iz 14.st su kao dokaz srpske dalmacije,znaci skoro 600 godina od Hrvata u dalmaciji,bravo Nenade...
(Zigzag, 08. maj 2018 18:38)

naravno da je dokaz, neko je spomenuo da su Hrvati dosli u Dalmaciju u 9 veku, po tebi su dosli u 8 veku :) ( 600 godina pre Krke) . Zar ti stvarno mislis da su Srbi prvo sagradili manastir pa tek onda se doselili?! Oni su ziveli pre izgradnje tog manastira u tim krajevima, dosta pre. Gde su tragovi Hrvata u Dalmaciji ( ne pricam o primorskim mestima) osim u Solinu?

evo jedna karta za tebe ako mi dozvole administratori
http://www.atlassen.info/atlassen/perthes/berpa01/picslarge/berpa1848k0810.jpg

Hammer

pre 5 godina

@(Hr, 8. maj 2018 20:14)


Pečat srpskog kneza Strojimira je na primer iz prve polovine 9. veka i sem toga ne samo da ima srpskih natpisa u kamenim pločama iz tog vremena nego ima i pisanih dokumenata, kao što su to na primer Dimitrijevi zapisi.
I koga bre ti obmanjuješ ovde, imaš Porfirogeneta koji kaže da su Srbi i srpske zemlje bile sve do reke Cetine i to ti je važeća istoriografija, pa zato psssst!
A što se religije tiče, oni Srbi koji su bili bliže Rimu to jest Mletačkoj su bili katolici kao Srbi u Dubrovniku na primer, dok su Srbi koji su bili bliže Vizantiji bili pravoslavci i to je tako bilo iz čisto pragmatičnih razloga inače stara srpska vera je kao i kod svih velikih naroda starog doba pre hrišćanstva bila paganska, a nešto od toga je opstalo kroz srpsku pravoslavnu crkvu. Za kraj jedno pitanje, gde su grobovi, crkve i druge zadužbine "vaših" kraljeva? Sve što imate vam je ostalo od Rima, Venecije, Ugara i Austro-Ugara!

Zeljko 92 (Notingem Forest)

pre 5 godina

Sarm Zeleznika, 08. maj 2018 13:40)
Navijaci kluba koji bivseg Zvezdinog kapitena koji je najgore pricao o vama nazivate "Stojke grobare"ima trunke razuma da prica ovako nesto,golman koji se unosi protivnickim golmanima posle golova u lice na najplici moguci nacin,primer onaj ofsajd Evertona,ponasanje nalozenog klinca od 15 godina,desilo se jos jednom nek me neko podseti na kojoj utakmici,da li je moguce da niko to nije primetio?! Zahvaljujem se Bogu sto je otisao kod vas.

anica

pre 5 godina

krajisnik, 08. maj 2018 14:07)
Politicka odrednica? A ne ne, to samo u nasim krajevima gde godinama osnove ljudskog identiteta poistovecuju sa nacionalizmom i provokacijama...ne moze on biti pre Krajisnik ili neko Sumadinac, Era ili Djetic a da nije Srbin...

malo realnosti

pre 5 godina

Kakvi kompleksi? Pa on je molio za oprostaj ruzne proslosti, jel treba da ga postujemo, nula druze, ona podebljana nula...a bolji je od Borjana malo sutra.
(anica, 8. maj 2018 13:08)

Nije bilo bas tako, prvo su Stojketa napali zvezdasi u Djenovi, u autobusu kad je reprezentacija kretala iz hotela na stadion, pa se nakon toga pojavila majica...

Nenad

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli. 

https://hr.wikipedia.org/wiki/Manastir_Krka
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

procitao sam i naravno da to nije tacno, izvoli procitaj tekst sa dokazima.

http://jadovno.com/istina-o-manastiru-krka/#.WvICnsm4SyU

jedna cinjenica, manastir Krupa u Dalmaciji, je prvi put obnavljan 1345 godine o cemu postoji zapis na svodu crkve kao dokaz. Inace je sagradjen 1317 godine . Da li je sad jasno.

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Prostorna, a ne politička odrednica.
Svako je ponosan na svoj kraj,porijeklo,logično zar ne?,
Pogotovo se to odnosi na ljude koji su izbjegli.

Perperius

pre 5 godina

Krajišnici su podetnička grupa Srba. Osim Srba centralne Hrvatske, u krajiške Srbe takođe spadaju i Srbi zapadne Bosne. Bošnjaci isto imaju svoju krajišku grupu.

kakodane

pre 5 godina

Borjane, legendo, ajde ti meni ko Dalmatincu čiji su (pisani) korijeni tu od 14.st. opiši što sam i tko sam. Bolje ti je vataj loptu i muči, nije izvor mudrosti među stativama.

anica

pre 5 godina

(krajisnik, 8. maj 2018 15:26)
Naravno, nigde nisam rekla da nije ponosan, ja sam Srpkinja poreklom iz Ivanjice, mog oca zovu Era iako nije Uzicanin, ali je nekada Ivanjica pripadala Uzicu, to je karakteristicno za taj zapadni kraj. Ucila sam u skoli suverenitet-nacionalni identitet-tertorijalni integritet...ali mi nije jasno sta ti znaci to politicka odrednica?

Orlando

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako ne, neki kazu da ako ste nocu dovoljno tihi, u Kninu je jos cuju njegovi jecaji

nista o nicemu

pre 5 godina

Plakao je godinama da dodje u Partizan, a onda je prelaskom u czv postao veći zvezdaš od Savića, Stojkovića i Radonjića zajedno.
(JT26, 08. maj 2018 13:07)

Kako od Stojkovica? Zar nije on sad veci Grobar od svih vas? Ili ga vise ne svojatate jer niste prvi?

Realno , ne treba uopste obracati paznju na ovo

pre 5 godina

Uh koliko mi je drago sto Sneki nije ugurala Borjana u Partizan ...sa ovakvim karakterom,nasao je pravi klub za sebe a i oni njega...neka ga i nek uzivaju zajedno...

krajisnik

pre 5 godina

Anica@
Greška moja u objašnjenju.
Krajisnicima se smatraju i svi koji žive na prostoru ex RSK,ali i području Bihaca, Prijedora, odnosno nekadašnje Vojne Krajine.
Bez obzira na naciju, vjeru itd.
Tako da ćeš često čuti i od muslimana da je krajisnik.
Ljudi pogrešno misle da su krajisnici isključivo Srbi

iq_prosek

pre 5 godina

To Kosovo odakle je taj Borjan je inace cista Dalmacija. Ma dajte, bukovica, do mora tri dana jahanja.
(Croata, 8. maj 2018 16:55)

Dalmatinska Zagora.

tvrtko

pre 5 godina

Nenad 8, evo i tebi jedan link, ako administrator dozvoli.

[link]
(jelena, 08. maj 2018 20:43)

Zanimljivo... Kad pitaš Google za Manastir Krka i odabereš link na engleskom jeziku, dobiješ sasvim druge podatke. Kako to? Postoje dva objašnjenja za to:

1. Link na engleskom je na stranicu koju ažuriraju Srbi, svojski se trude da zavaraju svet pišući na tečnom engleskom, a prava istina je napisana na hrvatskoj stranici
2. Link na hrvatskom je na stranicu koju ažuriraju Hrvati i pišu šta im se sviđa, a stranice na svim ostalim jezicima su ispravne i verodostojne

Šta zvuči logičnije?