Subota, 28.04.2018.

14:35

Sa terena: Ronaldo ili Salah?

Fudbalska godina ulazi u svoj najzanimljivji, najdramatičniji deo.

Izvor:

Sa terena: Ronaldo ili Salah? IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

85 Komentari

Sortiraj po:

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

Zamolicu vas da objavite prvi deo komentara koji cu poslati treci put. Hvala vam na razumevanmju i izdvojenom vremenu.

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

1.
Ako je na ovakvim mestima bitnije, a jeste, sta je neko rekao a ne kako je to izneo, zasto onda nisi ignorisao njegovu gresku u bilo kom obliku i podrzao svoju prethodnu tvrdnju jer to zavisi iskljucivo od tebe? Nisi zbog nedostatka argumenata, sto te je nateralo da pribegnes licemernim resenjima za koje je kao poluga posluzio ocigledan pleonazam. Jos takav postupak pravdas sportskim i drugim nevaspitanjem na koje ukazujes i za koje te je navodno briga, pritom zeleci da "pomognes" kolegi. Dvostruko licemerje. Zasto identicno ne sugerises onima koji nazivaju Ronalda jos pogrdnijim imenima, vec ostajes nem? Jasno je i potvrdjuje tvoje pretvaranje. Stil pisanja zavisi od stepena razumevanja termina i stepena razumevanja pravopisa. Cine ga. Imas literalni, naucni, publicisticki, razgovorni stil i svi su povezani pravopisom koji ih oblikuje i obrnuto, a zajednicka im je standardna upotreba jezika (pravopisa). Pismenost nije samo znati umesto "nemogu" pisati "ne mogu" (citanje i pisanje). Kompleksnije je, pojednostavljujes stvari. I komentarisanje necijeg stila pisanja je indirektno ukazivanje na stepen pismenosti.

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 28. april 2018 23:56)

2.
Na osnovu iznesenog poredjenja Ronalda i Salaha koje (globalno) ne bi trebalo ni da postoji si zakljucio da isuvise gledam u brojeve? Odavno mi je poznata razlika u vrednosti izmedju kvaliteta i kvantiteta. Nije mi potreban savet, ali hvala. Salah je jednodimenzionalni fudbaler koji ima samo jednu dobru sezonu iza sebe i nista vise. Ronaldo doprinosi kretnjom, pokrivanjem vise pozicija, skok igrom u napadu i odbrani, boljim centarsutem, podjednakom igrom levom i desnom nogom, citanjem protivnickih odbrana, postavljanjem, sigurnijom pas igrom i kontinuiranim doprinosom u velikim mecevima, sto Salah na zalost nas navijaca Liverpula moze samo da zamislja. Ronaldo i Mesi stvaraju ni iz cega. Dok Ronaldo ima skoro 34 godine i svakom iole zdravom coveku, sportisti bi njegova posvecenost trebalo da bude motivacija. A brojevi su tu samo da bi potvrdili ono sto se vidi i van njih, bar kod nas koji izlazimo iz tog okvira. Ignorisati brojeve ili svet van njih moze samo neko ko dovoljno ne razmislja.

Pozdrav.

nista o nicemu

pre 5 godina

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice
(mile, 28. april 2018 20:25)

Mesi je dao gol rukom da bi kopirao Maradonu i tvrdi i dan danas da je igrao glavom. Zasto ti ne smeta njegovo laganje?

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01) 

# Link komentara 

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.
(Simon Vukcevic CG, 28. april 2018 20:10)


da, pricao sam i uvek pricam da treba da nam bude mnogo bitnije sta je neko rekao a ne kako je rekao.
ne, nisam ispravljao pravopis nego los stil sa stilskom greskom. reci za mesija, i bilo kog drugog coveka nizeg rasta, da je "mali hobit" je primer loseg stila i sportskog i svakog drugog nevaspitanja. evidentni pleonazam pritom je jos i najmanji problem, ali sam racunao da ce se kolega valjda sam opsetiti sta je napisao i zasto to nije lepo.
uzgred, drugarski savet iz licnog iskustva, nevezano za primere koje navodis: ako suvise gledas u brojeve, postoji opasnost da pocnes da vidis samo brojeve. npr. cesto nisu najbolji slikari bas oni koji su naslikali najvise slika, i slicno - probaj i sam da nadjes neki slican primer. pozdrav.

mile

pre 5 godina

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.
(Pablo, 28. april 2018 17:0

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice, mi nikada nece biti jasno, kako jedan takav igrac koji na prevaru hoce da dodje do gola, moze da bude proglasen za fudbalera godine? Znaci, svoj deci koja hoce da se bave fudbalom, pustis video "najboljeg fudbalera", kako tokom utakmice pravi nekaznjene simulacije i ucis ih da i oni tako trebaju da rade, jel tako?
Sto se tice njegovih golova, nadji na internetu njegov odnos upucenih suteva i datih golova, mozda se razocaras, jer to mozes videti i po njegovim "vrhunskim" slobodnjacima. :)
I za kraj, njegova timska igra. On je igrao timski, samo u Mancesteru i tako je morao da igra jer tad bio Fergi sa svojim autoritetom. Mada, secam i tog perioda, bio je i previse napaljen, tako da je i tada znao da se halavi, pa je morao malo Runi da mu objasnjava neke stvari iza kamera. :)

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01)

# Link komentara

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.

neutralni felsh

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.
(Amerikanac, 28. april 2018 18:42)


"mali hobit"? nista ti nisi bolji od tih koje kritikujes... uzgred, izraz "mali hobit" je plenazam.

marko

pre 5 godina

Vidim da neki ljudi ovde ne razumeju sta znaci zlatna lopta to dobija igrac koji je dao najvise golova ponavljam najvise golova u sezoni,i ako sam vatreni navijac Liverpool-a smesno je porediti Salaha sa Ronaldom ili sa Mesijem ali realno Salah je najbolji za ovu godinu

dario

pre 5 godina

Te zlatne lopte su skroz obesmisljene.Ima dobrih par komentara i pokusacu da pojasnim kako se nekad vagalo pri ovom izboru. Nije trofej merilo i zato su nekad osvajali igraci koji su uzmali manje vredne trofeje. Gledao se uticaj tog igraca. Evo vam primer Liverpula i Reala. Za Real se podrazumeva da bude u top zavrsnici , medju najboljim . I lakse je Realu doci do finala ,tj Ronaldu sa ovakvim Realom nego Salahu sa Liverpoulom. Dakle , Salah je izvukao vise od max iz ove ekipe. Mnogo vise. Niko ih nije ocekivao u finalu, niko nije ocekivao da ce biti tako dobri u prvenstvu, da ce ih on tako vuci . Ovo eventualno finale LFC je vrednije nego titula Reala , tj Ronalda. Zato tu ne bi trebalo biti nikakve dileme. Real je mocan i bez Ronalda, najbolji su na svetu .Dok Salah u prosecnoj ekipi pravi cuda. I zato je on najbolji ove godine bez ikakve dileme.

boysi

pre 5 godina

to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).
(ikpeba, 28. april 2018 17:59)

Npr 97 zlatnu loptu osvaja Ronaldo, a uzeo samo kup kupova, 99 Rivaldo, uzeo "samo" spansku ligu , LS uzeo united. 2000 ,Figo (ni jedan jedini trofej)m Owen 2001, bio osvajac kup uefa, FA i liga kupa, Bayern bio sampion Evrope, 2002, Ronaldo zbog svetskog prvenstva, 2003, Nedved osvojio "samo" Calco, iako je Milan bio sampion Evrope, pa onda Schevcenko naredne godine osvaja iako je on ovaj put samo prvak Italije, Porto prvak Evrope. 05,uzima Ronaldinho, sa samo"spanskim" prvenstvom iako je LFC prvak Evrope. 06 Canavaro kao svetski prvak iako je Ronaldinho osvajac LS ...Dakle sta ti ove nagrade ,godine govore ?? Da se nekad doddeljivala zaista najboljem te godine,a ne nekome iz sampiona Evrope.Gotovo da nije bilo godine da je zlatnu loptu osvojio neko iz prvaka Evrope. Danass se ona dodeljuje najboljim strelcima iz redova sampiona Evroep,najboljeg tima,sto je apsurdno.Nekad se mnogo vise vrednovali ostali trofeji i gledali zaista taj utisak na terenu,ko najvise pridonosi ekipi.Tako je bilo i sa fifnim nagradama .04 Ronaldinho najbolji bez trofeja,itd...Moja deco..

Amerikanac

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.

fabula

pre 5 godina

Neverovatno koliko dece na ovim portalima . Dovoljno je samo procitati kako prebrojavaju golove i da po tome mere ucinke svih igraca i sve ti je jasno koliko se ima godina . Zlatna kopacka je bila merilo oduvek za golove ,tj nagrada. A zlatna lopta je nesto sasvim drugo. Po logici ovog obdanista, jedan Zidan, Ronalinho , Nedved , Rivaldo, Canavaro, itd nikad ne bi mogli dobiti zlatnu loptu jer nisu zabijali kao Nistelroj, Inzagi, Zardel, Anri itd. Bez ikakve dileme, Salah je prvo ime ove sezone, ove godine za sad. I kao sto je neko napisao, u godini world cupa , zna se koje takmicenje ima najvecu vrednost, tezinu i posle svetskog ce iskocii verovatno jos neki favorit, ali do sad, da su ovo neka stara vremena sa pravim sistemom vrednovanja, ne iskrivljenim kao sto je neko takodje spomenuo, Salah je def prvo ime !

albatros.budala

pre 5 godina

Svakoj ekipi sa kojima su igrali u LS ove sezone Liverpul je dao 5+ golova ukljucijuci i nokaut fazu. I ladno brat napise u komentaru da su srecno prosli dovde ??

neutralni felsh

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična 
(Yota, 28. april 2018 16:12) 


sta imas protiv leganesa? to je ekipa koja je izbacila real iz kupa. "prevara od igraca" mesi nije mnogo izbirljiv strelac, daje on golove i realu kad god ih sretne. dao je i juventusu, celziju, koji su mu nedostajali u kolekciji... niko ne sme da bude zapostavljen ;)

ikpeba

pre 5 godina

A to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).

Pablo

pre 5 godina

Salah 47 utakmica 43 gola
Mesi 50 utakmica 40 golova
Ronaldo 39 utakmica 42 gola

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.

neutralni felsh

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.
(Oliver Kosta, 28. april 2018 15:02)


niko ne otpisuje bajern ali niko ne otpisuje ni real :) bajern naravno da moze da pobedi ali ce pritom tesko da sacuva svoj gol, real je ekipa ko stvorena za kontre. mozda bude isto kao u minhenu 1:2 za gosta, a posle produzeci... to je neki moj tip.
koliko se secam, odavno nije bilo produzetaka u LS, moze vrlo lako da se desi.

p.s. ove mundijalske godine se nece gledati samo ucinak u ligama i ligi sampiona. salah je predivno osvezenje u visegodisnjem dualizmu mesi-ronaldo, ali ova prva dvojica imaju taj "mundijalski kec" u rukavu. verovatno ce dalje dogurati nego salah sa egiptom - kako god se plasirali, on mora da odigra vanserijski ako zeli da ostane u igri, njima je dovoljno da odu sto dalje, jer imaju ime i dugogodisnju inerciju uticaja na ziri :)

p.p.s. ko god da osvoji zlatnu loptu, nece biti nezasluzeno. mesi ima preimucstvo na lokalu jer ima ligu i kup, dok ce ronaldo i salah da probaju to da nadoknade ligom sampiona - i igrom na mundijalu. u svakom slucaju, svetsko prvenstvo ce da bude glavna bitka za svu trojicu.

poruka za @zainteresovani: odgovorio sam na komentar na vestima o oslikanom maradoni. zao mi je zbog kasnjenja, voleo bih da cujem tvoje misljenje.

Urke

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo! 
(ja, 28. april 2018 15:13) 

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.
(Filip, 28. april 2018 15:38)

Filipe idi prati badminton.

grey

pre 5 godina

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milos, 28. april 2018 15:59)

moj deda je u 85 godina cepao drva a ovaj u 33 ne moze da dribla? ahahahahahahaha fudbaleri - manekeni

Pablo

pre 5 godina

Koja frustracija Ronaldom zapravo ljubomornih muškaraca. Nema drugog obrazloženja. Da je bar debeljuškast ili ružan, nego i dobro izgleda i igra vrhunski. Njega ne mrzimo samo mi koji smo iole uspešni sa ženama, a ostalima Mesi, Salah, Riberi, daj šta daš samo ne Ronaldo. Po njima je on i gej. Jer hajde i ima novca i dobro igra, al gle ga ko Herkules a nije ni ružan. Mržnja level 101%

Daa

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

15 gola u Ligi Sampiona i 3 gola Juventusu od kojih je jedan mozda i gol sezone. Nadam se da cemo igrati u finalu pa da vidimo ko je ko. I sto se tice ovih 10 golova sto zaostaje za Mesijem prebroj ponovo, ili se vrati u skolu i pocni da ucis sabiranje i oduzimanje.

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Miloš.- AHAHAH....zbog čega ti uzdišeš, koje te muke muče , dečače? Ako to treba da izrazi smeh, onda se piše HAHAHA...prvo završi osnovnu , dete!

oprasivac

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

zaboravio si da dodas u ovu grupu timova i celsi jer je verovatno i to bila nebitna utakmica lol

Dragan

pre 5 godina

Auuu vidi te komentare koliko je vama Ronaldo nabio komplekse. Najjaci su mi ovi koji stavljaju Salaha ispred Ronalda a do pre 2 godine nisu culi za njega.

djura

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

e ako neki skolarac kaze da je prevara onda to mora da je tacno

Yota

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična

Nik

pre 5 godina

Ovde komentarisu klinci ili ovakve kom namjerno pisu, ili nemaju pojma.
Salah ima 25-26 god. pa Ronaldo je i tim godinama jeo teren. Salah kad napuni 30 godina nece biti ni na mapi a ne 33-34 koliko Rona sada ima.
Ne mozete uporedjivati 34 i 26 god.

ritam_nereda

pre 5 godina

2010 i 2014 su presedani po pitanju zlatnih lopti jer se prvi put desilo da igrac iz svetskog prvaka nije dobio tu nagradu.To je ipak vrh ledenog brega, najvazniji, najsvetiji trofej, sveti gral. I posteno je da se u godini svetskog prvenstva iz sampionske ekipe doddeli ta lopta nekome ko je najbolji. 90-e je to bio Mateus, pa Romario ,Zidan 98, Ronaldo 2002, pa Canavaro i onda dolaze Mesi i Ronaldo , kojima iz marketisnkih razloga se dele te nagrade i sakom i kapom te su Iniesta i Nojer ili Miler ostali bez zlatnih lopti tih godina. Ronaldu bi jos jednu oduzeo one godine kad ama bas nista nije osvojio , pored Riberija i Robena sa tripletom. Dakle to su 3 lopte koje su morale biti dodeljene drugim da ta nagrada nije toilko komercijalizovana i obesmisljena. Ako Real uzme LS, ubedjen sam da Ronaldu opet dati tu nagradu iako je Salah pokidao u mnogo slabijoj ekipi, i iako je ovo godina svetskog prvenstva i iako realno bar 5 igraca trenutno na svetu je bolje od Ronalda,bar 5 ! Ali iskrviljen sistem vrednovanja je ucinio svoje,pa se samo gledaju neki golovi,a ne gleda koliko za taj Real znace recimo Modric ili Isco.Sve vise se ovaj sport vrti oko kesa. Sve vise gubi dusu, toliko je samo primera, ne vezano za samou ovu nagradu.

rough

pre 5 godina

Kakav crni Salama,samlece ih real laganica i do ovde su stigli uz Mnooogooo srece....
(sramota kolko nam dobro ide..., 28. april 2018 15:0


kakve srece genije? nakantali svakom protivniku makar po 5 komada sto ne znam dal je iko ikad uradio i dal ce iko ikad ponovit

nisu prolazili na gol u goste i slicne stvari

mica surdulica

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo pitam, 28. april 2018 15:01)


Druze, pa prosle godine si u LS imao dve mnogo vece kradje od ove Bar-Psg I Rmd-Bm, objektivnosti malo iako si navijac Barselone nista vi niste bolji od ovih to I sam znas, protiv Celzija 2009.da ne pominjem. Evo tI pogledaj snimak na YT WC2002 - disgrace of a sport, ne namesta se od juce. Ne postoji niko ko moze da me ubedi da celokupan profesionalni sport nije u odredjenoj dozi namesten. Ali eto mi smo ovce koje gledaju I dalje odbijajuci da veruju u to. Nekad nam daju tako Lester, Hofenhajm,neke neverovatne preokrete u finalima NFl I NBA zadnjih godina,idt. cisto da nam vrate veru u sport. Sve je to ljudi biznis, prevara I neverovatno dobro razradjena sema koju kontrolise jako uzak krug ljudi. A vidite I sami, postaje sve gore, pitanje vremena je samo kada ce sve to puci...

Coa

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 28. april 2018 14:59)

Nema ga na mapi a postigao samo jedan gol manje od Salaha?

AgentPromena

pre 5 godina

svi zaboravljamo jednu stvar. godna je sp, 2010, 2014 to nije bio kriterijum, ali mozda je vreme da se sagleda celokupna sezona plus sp I onda dodeli zl.

Milos

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.

nekakosjeseni

pre 5 godina

Ja vam tvrdim da ni Ronaldo ni Salah nece dati gol ako se nadju u finalu LS
(ja, 28. april 2018 14:55)
Добро? Каква прогноза..

Samo pitam

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?

Filip

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo!
(ja, 28. april 2018 15:13)

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.

GM

pre 5 godina

Ova vest je samo dokaz koliko ljudi mrze Real, odnosno navijaju za Barcu,
klub koji postoji na evropskoj fudbalskoj mapi tek od 2006. godine... tacnije govoreci u kontinuitetu, ne da se pojavi jednom u nekoliko godina kao i milion drugih klubova.

A uz to naravno, mrznja prema Ronaldu raste iz dana u dana, kako se on priblizava tome da osvoji 5. LS i po tome pretekne Mesija, koji za razliku od njega jedino uspeha ima sa jednom ekipom, za razliku od nekoga ko ima i sa reprezentacijom i u dve razlicite lige.

Nazalost, deca pokazuju mrznju kao i u svim ostalim sferama zivota, nece sigurno nauciti nesto ili gledati realno, a odavno je nestalo to da se moze procitati nesto pametno, sa nekim cinjenicama... vec samo mrznja i samo mrzanja... i to se tako pusta da se vidi koliko su deca puna mrznje i besa.

Kaktus

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alen, 28. april 2018 15:04)


Au, tebi ga bas nije lako brale..

nista o nicemu

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Salah bukvano samo i postize golove na terenu.

borke

pre 5 godina

Zasto svi pricaju kako je Salah vrhunski samo ove sezone kao da je to neka prepreka? Pa nagrada se i dodeljuje na nivou sezone, dodeljivala se i prosle i dodeljivace se i sledece godine, tako da se odnosi na jednu sezonu. A Salah je u ovoj definitivno za klasu iznad svih.

realan?

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
(Nikola, 28. april 2018 14:59) ma nigde, u 2018. daje samo 1.5g po utakmici...

Gagi

pre 5 godina

Ko osvoji LŠ osvaja i zlatnu loptu.
(123, 28. april 2018 15:10)

Svetsko ce se gledati, ako Argentina osvoji Ronaldu nece pomoci ni 50 golova u finalu sa 5 metara. A isto bi to vazilo i za Mesija da igra finale i osvoji ako bi npr Portugal osvojio svetsko.

umv

pre 5 godina

Tuzno je sto ce je i dobiti ak osvoje lš , a nije je nimalo zasluzio ove godine. Mada ne treba zaboraviti i svecko prvenstvo koje moze dosta uticati.

Alen

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova

Oliver Kosta

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.

herni

pre 5 godina

Bez dileme, zlatnu loptu treba dobiti Salah ove godine, pogotovo ako uzme LS. Jedino ako neko izdominira i donese svetsku titulu u velikom stilu u Rusiji, onda bi taj imao prednost. Mozda Nejmar, Iniesta, ISco, Mesi, Pogba i sl...Salah igra briljantno u mnogo slabijoj ekipi nego sto je ima recimo Ronaldo. I pravi mnogo vecu razliku. Zato je Salah bolji, pa i Isco je po meni bolji od Ronalda. Ronaldo ,kada nema lopti, igre tima (kao sto je protiv Bayerna) nema ni njega da napravi neku razliku, dakle igrac koji previse ovisi o saigracima, dok Salah jednostavno vuce citav tim. Razbija odbrane slalomima,driblinzima, ima ga po citavom terenu.Bas kao Mesi iz najboljih dana. Ova godina , za sada, bez SP, prvi favorit po meni je Salah za zlatnu loptu, neovisno sta ce napraviti u finalu LS. Razbio je decko ! Ali s obzirom da je ta nagrada toliko komercijalizovana ne bi me cudilo da je opet uzme Ronaldo koji bar pola svojih lopti nije zasluzio. Idemo Mo do krova Evrope !

jedan tip

pre 5 godina

Bez dileme Salah. Ronaldo u utakmici protiv bajerna nevidljiv, još je najljigavije slagao da ga nije udarila lopta u ruku pri onom poništenom golu. Da, ovo je samo ta jedna utakmica, ali generalno se nije proslavio u sezoni. U prvih 10 sezonskih utakmica nije imao pogodak.

Oliver Kosta

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.

Samo pitam

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?

borke

pre 5 godina

Zasto svi pricaju kako je Salah vrhunski samo ove sezone kao da je to neka prepreka? Pa nagrada se i dodeljuje na nivou sezone, dodeljivala se i prosle i dodeljivace se i sledece godine, tako da se odnosi na jednu sezonu. A Salah je u ovoj definitivno za klasu iznad svih.

jedan tip

pre 5 godina

Bez dileme Salah. Ronaldo u utakmici protiv bajerna nevidljiv, još je najljigavije slagao da ga nije udarila lopta u ruku pri onom poništenom golu. Da, ovo je samo ta jedna utakmica, ali generalno se nije proslavio u sezoni. U prvih 10 sezonskih utakmica nije imao pogodak.

Pablo

pre 5 godina

Koja frustracija Ronaldom zapravo ljubomornih muškaraca. Nema drugog obrazloženja. Da je bar debeljuškast ili ružan, nego i dobro izgleda i igra vrhunski. Njega ne mrzimo samo mi koji smo iole uspešni sa ženama, a ostalima Mesi, Salah, Riberi, daj šta daš samo ne Ronaldo. Po njima je on i gej. Jer hajde i ima novca i dobro igra, al gle ga ko Herkules a nije ni ružan. Mržnja level 101%

AgentPromena

pre 5 godina

svi zaboravljamo jednu stvar. godna je sp, 2010, 2014 to nije bio kriterijum, ali mozda je vreme da se sagleda celokupna sezona plus sp I onda dodeli zl.

djura

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

e ako neki skolarac kaze da je prevara onda to mora da je tacno

Pablo

pre 5 godina

Salah 47 utakmica 43 gola
Mesi 50 utakmica 40 golova
Ronaldo 39 utakmica 42 gola

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.

Nik

pre 5 godina

Ovde komentarisu klinci ili ovakve kom namjerno pisu, ili nemaju pojma.
Salah ima 25-26 god. pa Ronaldo je i tim godinama jeo teren. Salah kad napuni 30 godina nece biti ni na mapi a ne 33-34 koliko Rona sada ima.
Ne mozete uporedjivati 34 i 26 god.

Kaktus

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alen, 28. april 2018 15:04)


Au, tebi ga bas nije lako brale..

Urke

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo! 
(ja, 28. april 2018 15:13) 

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.
(Filip, 28. april 2018 15:38)

Filipe idi prati badminton.

realan?

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
(Nikola, 28. april 2018 14:59) ma nigde, u 2018. daje samo 1.5g po utakmici...

Coa

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 28. april 2018 14:59)

Nema ga na mapi a postigao samo jedan gol manje od Salaha?

Yota

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična

Daa

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

15 gola u Ligi Sampiona i 3 gola Juventusu od kojih je jedan mozda i gol sezone. Nadam se da cemo igrati u finalu pa da vidimo ko je ko. I sto se tice ovih 10 golova sto zaostaje za Mesijem prebroj ponovo, ili se vrati u skolu i pocni da ucis sabiranje i oduzimanje.

nekakosjeseni

pre 5 godina

Ja vam tvrdim da ni Ronaldo ni Salah nece dati gol ako se nadju u finalu LS
(ja, 28. april 2018 14:55)
Добро? Каква прогноза..

ritam_nereda

pre 5 godina

2010 i 2014 su presedani po pitanju zlatnih lopti jer se prvi put desilo da igrac iz svetskog prvaka nije dobio tu nagradu.To je ipak vrh ledenog brega, najvazniji, najsvetiji trofej, sveti gral. I posteno je da se u godini svetskog prvenstva iz sampionske ekipe doddeli ta lopta nekome ko je najbolji. 90-e je to bio Mateus, pa Romario ,Zidan 98, Ronaldo 2002, pa Canavaro i onda dolaze Mesi i Ronaldo , kojima iz marketisnkih razloga se dele te nagrade i sakom i kapom te su Iniesta i Nojer ili Miler ostali bez zlatnih lopti tih godina. Ronaldu bi jos jednu oduzeo one godine kad ama bas nista nije osvojio , pored Riberija i Robena sa tripletom. Dakle to su 3 lopte koje su morale biti dodeljene drugim da ta nagrada nije toilko komercijalizovana i obesmisljena. Ako Real uzme LS, ubedjen sam da Ronaldu opet dati tu nagradu iako je Salah pokidao u mnogo slabijoj ekipi, i iako je ovo godina svetskog prvenstva i iako realno bar 5 igraca trenutno na svetu je bolje od Ronalda,bar 5 ! Ali iskrviljen sistem vrednovanja je ucinio svoje,pa se samo gledaju neki golovi,a ne gleda koliko za taj Real znace recimo Modric ili Isco.Sve vise se ovaj sport vrti oko kesa. Sve vise gubi dusu, toliko je samo primera, ne vezano za samou ovu nagradu.

Milos

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.

nista o nicemu

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Salah bukvano samo i postize golove na terenu.

Alen

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova

umv

pre 5 godina

Tuzno je sto ce je i dobiti ak osvoje lš , a nije je nimalo zasluzio ove godine. Mada ne treba zaboraviti i svecko prvenstvo koje moze dosta uticati.

GM

pre 5 godina

Ova vest je samo dokaz koliko ljudi mrze Real, odnosno navijaju za Barcu,
klub koji postoji na evropskoj fudbalskoj mapi tek od 2006. godine... tacnije govoreci u kontinuitetu, ne da se pojavi jednom u nekoliko godina kao i milion drugih klubova.

A uz to naravno, mrznja prema Ronaldu raste iz dana u dana, kako se on priblizava tome da osvoji 5. LS i po tome pretekne Mesija, koji za razliku od njega jedino uspeha ima sa jednom ekipom, za razliku od nekoga ko ima i sa reprezentacijom i u dve razlicite lige.

Nazalost, deca pokazuju mrznju kao i u svim ostalim sferama zivota, nece sigurno nauciti nesto ili gledati realno, a odavno je nestalo to da se moze procitati nesto pametno, sa nekim cinjenicama... vec samo mrznja i samo mrzanja... i to se tako pusta da se vidi koliko su deca puna mrznje i besa.

Gagi

pre 5 godina

Ko osvoji LŠ osvaja i zlatnu loptu.
(123, 28. april 2018 15:10)

Svetsko ce se gledati, ako Argentina osvoji Ronaldu nece pomoci ni 50 golova u finalu sa 5 metara. A isto bi to vazilo i za Mesija da igra finale i osvoji ako bi npr Portugal osvojio svetsko.

boysi

pre 5 godina

to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).
(ikpeba, 28. april 2018 17:59)

Npr 97 zlatnu loptu osvaja Ronaldo, a uzeo samo kup kupova, 99 Rivaldo, uzeo "samo" spansku ligu , LS uzeo united. 2000 ,Figo (ni jedan jedini trofej)m Owen 2001, bio osvajac kup uefa, FA i liga kupa, Bayern bio sampion Evrope, 2002, Ronaldo zbog svetskog prvenstva, 2003, Nedved osvojio "samo" Calco, iako je Milan bio sampion Evrope, pa onda Schevcenko naredne godine osvaja iako je on ovaj put samo prvak Italije, Porto prvak Evrope. 05,uzima Ronaldinho, sa samo"spanskim" prvenstvom iako je LFC prvak Evrope. 06 Canavaro kao svetski prvak iako je Ronaldinho osvajac LS ...Dakle sta ti ove nagrade ,godine govore ?? Da se nekad doddeljivala zaista najboljem te godine,a ne nekome iz sampiona Evrope.Gotovo da nije bilo godine da je zlatnu loptu osvojio neko iz prvaka Evrope. Danass se ona dodeljuje najboljim strelcima iz redova sampiona Evroep,najboljeg tima,sto je apsurdno.Nekad se mnogo vise vrednovali ostali trofeji i gledali zaista taj utisak na terenu,ko najvise pridonosi ekipi.Tako je bilo i sa fifnim nagradama .04 Ronaldinho najbolji bez trofeja,itd...Moja deco..

dario

pre 5 godina

Te zlatne lopte su skroz obesmisljene.Ima dobrih par komentara i pokusacu da pojasnim kako se nekad vagalo pri ovom izboru. Nije trofej merilo i zato su nekad osvajali igraci koji su uzmali manje vredne trofeje. Gledao se uticaj tog igraca. Evo vam primer Liverpula i Reala. Za Real se podrazumeva da bude u top zavrsnici , medju najboljim . I lakse je Realu doci do finala ,tj Ronaldu sa ovakvim Realom nego Salahu sa Liverpoulom. Dakle , Salah je izvukao vise od max iz ove ekipe. Mnogo vise. Niko ih nije ocekivao u finalu, niko nije ocekivao da ce biti tako dobri u prvenstvu, da ce ih on tako vuci . Ovo eventualno finale LFC je vrednije nego titula Reala , tj Ronalda. Zato tu ne bi trebalo biti nikakve dileme. Real je mocan i bez Ronalda, najbolji su na svetu .Dok Salah u prosecnoj ekipi pravi cuda. I zato je on najbolji ove godine bez ikakve dileme.

herni

pre 5 godina

Bez dileme, zlatnu loptu treba dobiti Salah ove godine, pogotovo ako uzme LS. Jedino ako neko izdominira i donese svetsku titulu u velikom stilu u Rusiji, onda bi taj imao prednost. Mozda Nejmar, Iniesta, ISco, Mesi, Pogba i sl...Salah igra briljantno u mnogo slabijoj ekipi nego sto je ima recimo Ronaldo. I pravi mnogo vecu razliku. Zato je Salah bolji, pa i Isco je po meni bolji od Ronalda. Ronaldo ,kada nema lopti, igre tima (kao sto je protiv Bayerna) nema ni njega da napravi neku razliku, dakle igrac koji previse ovisi o saigracima, dok Salah jednostavno vuce citav tim. Razbija odbrane slalomima,driblinzima, ima ga po citavom terenu.Bas kao Mesi iz najboljih dana. Ova godina , za sada, bez SP, prvi favorit po meni je Salah za zlatnu loptu, neovisno sta ce napraviti u finalu LS. Razbio je decko ! Ali s obzirom da je ta nagrada toliko komercijalizovana ne bi me cudilo da je opet uzme Ronaldo koji bar pola svojih lopti nije zasluzio. Idemo Mo do krova Evrope !

grey

pre 5 godina

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milos, 28. april 2018 15:59)

moj deda je u 85 godina cepao drva a ovaj u 33 ne moze da dribla? ahahahahahahaha fudbaleri - manekeni

neutralni felsh

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična 
(Yota, 28. april 2018 16:12) 


sta imas protiv leganesa? to je ekipa koja je izbacila real iz kupa. "prevara od igraca" mesi nije mnogo izbirljiv strelac, daje on golove i realu kad god ih sretne. dao je i juventusu, celziju, koji su mu nedostajali u kolekciji... niko ne sme da bude zapostavljen ;)

Filip

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo!
(ja, 28. april 2018 15:13)

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.

neutralni felsh

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.
(Oliver Kosta, 28. april 2018 15:02)


niko ne otpisuje bajern ali niko ne otpisuje ni real :) bajern naravno da moze da pobedi ali ce pritom tesko da sacuva svoj gol, real je ekipa ko stvorena za kontre. mozda bude isto kao u minhenu 1:2 za gosta, a posle produzeci... to je neki moj tip.
koliko se secam, odavno nije bilo produzetaka u LS, moze vrlo lako da se desi.

p.s. ove mundijalske godine se nece gledati samo ucinak u ligama i ligi sampiona. salah je predivno osvezenje u visegodisnjem dualizmu mesi-ronaldo, ali ova prva dvojica imaju taj "mundijalski kec" u rukavu. verovatno ce dalje dogurati nego salah sa egiptom - kako god se plasirali, on mora da odigra vanserijski ako zeli da ostane u igri, njima je dovoljno da odu sto dalje, jer imaju ime i dugogodisnju inerciju uticaja na ziri :)

p.p.s. ko god da osvoji zlatnu loptu, nece biti nezasluzeno. mesi ima preimucstvo na lokalu jer ima ligu i kup, dok ce ronaldo i salah da probaju to da nadoknade ligom sampiona - i igrom na mundijalu. u svakom slucaju, svetsko prvenstvo ce da bude glavna bitka za svu trojicu.

poruka za @zainteresovani: odgovorio sam na komentar na vestima o oslikanom maradoni. zao mi je zbog kasnjenja, voleo bih da cujem tvoje misljenje.

albatros.budala

pre 5 godina

Svakoj ekipi sa kojima su igrali u LS ove sezone Liverpul je dao 5+ golova ukljucijuci i nokaut fazu. I ladno brat napise u komentaru da su srecno prosli dovde ??

marko

pre 5 godina

Vidim da neki ljudi ovde ne razumeju sta znaci zlatna lopta to dobija igrac koji je dao najvise golova ponavljam najvise golova u sezoni,i ako sam vatreni navijac Liverpool-a smesno je porediti Salaha sa Ronaldom ili sa Mesijem ali realno Salah je najbolji za ovu godinu

Amerikanac

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.

fabula

pre 5 godina

Neverovatno koliko dece na ovim portalima . Dovoljno je samo procitati kako prebrojavaju golove i da po tome mere ucinke svih igraca i sve ti je jasno koliko se ima godina . Zlatna kopacka je bila merilo oduvek za golove ,tj nagrada. A zlatna lopta je nesto sasvim drugo. Po logici ovog obdanista, jedan Zidan, Ronalinho , Nedved , Rivaldo, Canavaro, itd nikad ne bi mogli dobiti zlatnu loptu jer nisu zabijali kao Nistelroj, Inzagi, Zardel, Anri itd. Bez ikakve dileme, Salah je prvo ime ove sezone, ove godine za sad. I kao sto je neko napisao, u godini world cupa , zna se koje takmicenje ima najvecu vrednost, tezinu i posle svetskog ce iskocii verovatno jos neki favorit, ali do sad, da su ovo neka stara vremena sa pravim sistemom vrednovanja, ne iskrivljenim kao sto je neko takodje spomenuo, Salah je def prvo ime !

mile

pre 5 godina

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.
(Pablo, 28. april 2018 17:0

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice, mi nikada nece biti jasno, kako jedan takav igrac koji na prevaru hoce da dodje do gola, moze da bude proglasen za fudbalera godine? Znaci, svoj deci koja hoce da se bave fudbalom, pustis video "najboljeg fudbalera", kako tokom utakmice pravi nekaznjene simulacije i ucis ih da i oni tako trebaju da rade, jel tako?
Sto se tice njegovih golova, nadji na internetu njegov odnos upucenih suteva i datih golova, mozda se razocaras, jer to mozes videti i po njegovim "vrhunskim" slobodnjacima. :)
I za kraj, njegova timska igra. On je igrao timski, samo u Mancesteru i tako je morao da igra jer tad bio Fergi sa svojim autoritetom. Mada, secam i tog perioda, bio je i previse napaljen, tako da je i tada znao da se halavi, pa je morao malo Runi da mu objasnjava neke stvari iza kamera. :)

mica surdulica

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo pitam, 28. april 2018 15:01)


Druze, pa prosle godine si u LS imao dve mnogo vece kradje od ove Bar-Psg I Rmd-Bm, objektivnosti malo iako si navijac Barselone nista vi niste bolji od ovih to I sam znas, protiv Celzija 2009.da ne pominjem. Evo tI pogledaj snimak na YT WC2002 - disgrace of a sport, ne namesta se od juce. Ne postoji niko ko moze da me ubedi da celokupan profesionalni sport nije u odredjenoj dozi namesten. Ali eto mi smo ovce koje gledaju I dalje odbijajuci da veruju u to. Nekad nam daju tako Lester, Hofenhajm,neke neverovatne preokrete u finalima NFl I NBA zadnjih godina,idt. cisto da nam vrate veru u sport. Sve je to ljudi biznis, prevara I neverovatno dobro razradjena sema koju kontrolise jako uzak krug ljudi. A vidite I sami, postaje sve gore, pitanje vremena je samo kada ce sve to puci...

ikpeba

pre 5 godina

A to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).

oprasivac

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

zaboravio si da dodas u ovu grupu timova i celsi jer je verovatno i to bila nebitna utakmica lol

Dragan

pre 5 godina

Auuu vidi te komentare koliko je vama Ronaldo nabio komplekse. Najjaci su mi ovi koji stavljaju Salaha ispred Ronalda a do pre 2 godine nisu culi za njega.

nista o nicemu

pre 5 godina

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice
(mile, 28. april 2018 20:25)

Mesi je dao gol rukom da bi kopirao Maradonu i tvrdi i dan danas da je igrao glavom. Zasto ti ne smeta njegovo laganje?

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01) 

# Link komentara 

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.
(Simon Vukcevic CG, 28. april 2018 20:10)


da, pricao sam i uvek pricam da treba da nam bude mnogo bitnije sta je neko rekao a ne kako je rekao.
ne, nisam ispravljao pravopis nego los stil sa stilskom greskom. reci za mesija, i bilo kog drugog coveka nizeg rasta, da je "mali hobit" je primer loseg stila i sportskog i svakog drugog nevaspitanja. evidentni pleonazam pritom je jos i najmanji problem, ali sam racunao da ce se kolega valjda sam opsetiti sta je napisao i zasto to nije lepo.
uzgred, drugarski savet iz licnog iskustva, nevezano za primere koje navodis: ako suvise gledas u brojeve, postoji opasnost da pocnes da vidis samo brojeve. npr. cesto nisu najbolji slikari bas oni koji su naslikali najvise slika, i slicno - probaj i sam da nadjes neki slican primer. pozdrav.

neutralni felsh

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.
(Amerikanac, 28. april 2018 18:42)


"mali hobit"? nista ti nisi bolji od tih koje kritikujes... uzgred, izraz "mali hobit" je plenazam.

rough

pre 5 godina

Kakav crni Salama,samlece ih real laganica i do ovde su stigli uz Mnooogooo srece....
(sramota kolko nam dobro ide..., 28. april 2018 15:0


kakve srece genije? nakantali svakom protivniku makar po 5 komada sto ne znam dal je iko ikad uradio i dal ce iko ikad ponovit

nisu prolazili na gol u goste i slicne stvari

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 28. april 2018 23:56)

2.
Na osnovu iznesenog poredjenja Ronalda i Salaha koje (globalno) ne bi trebalo ni da postoji si zakljucio da isuvise gledam u brojeve? Odavno mi je poznata razlika u vrednosti izmedju kvaliteta i kvantiteta. Nije mi potreban savet, ali hvala. Salah je jednodimenzionalni fudbaler koji ima samo jednu dobru sezonu iza sebe i nista vise. Ronaldo doprinosi kretnjom, pokrivanjem vise pozicija, skok igrom u napadu i odbrani, boljim centarsutem, podjednakom igrom levom i desnom nogom, citanjem protivnickih odbrana, postavljanjem, sigurnijom pas igrom i kontinuiranim doprinosom u velikim mecevima, sto Salah na zalost nas navijaca Liverpula moze samo da zamislja. Ronaldo i Mesi stvaraju ni iz cega. Dok Ronaldo ima skoro 34 godine i svakom iole zdravom coveku, sportisti bi njegova posvecenost trebalo da bude motivacija. A brojevi su tu samo da bi potvrdili ono sto se vidi i van njih, bar kod nas koji izlazimo iz tog okvira. Ignorisati brojeve ili svet van njih moze samo neko ko dovoljno ne razmislja.

Pozdrav.

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01)

# Link komentara

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Miloš.- AHAHAH....zbog čega ti uzdišeš, koje te muke muče , dečače? Ako to treba da izrazi smeh, onda se piše HAHAHA...prvo završi osnovnu , dete!

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

Zamolicu vas da objavite prvi deo komentara koji cu poslati treci put. Hvala vam na razumevanmju i izdvojenom vremenu.

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

1.
Ako je na ovakvim mestima bitnije, a jeste, sta je neko rekao a ne kako je to izneo, zasto onda nisi ignorisao njegovu gresku u bilo kom obliku i podrzao svoju prethodnu tvrdnju jer to zavisi iskljucivo od tebe? Nisi zbog nedostatka argumenata, sto te je nateralo da pribegnes licemernim resenjima za koje je kao poluga posluzio ocigledan pleonazam. Jos takav postupak pravdas sportskim i drugim nevaspitanjem na koje ukazujes i za koje te je navodno briga, pritom zeleci da "pomognes" kolegi. Dvostruko licemerje. Zasto identicno ne sugerises onima koji nazivaju Ronalda jos pogrdnijim imenima, vec ostajes nem? Jasno je i potvrdjuje tvoje pretvaranje. Stil pisanja zavisi od stepena razumevanja termina i stepena razumevanja pravopisa. Cine ga. Imas literalni, naucni, publicisticki, razgovorni stil i svi su povezani pravopisom koji ih oblikuje i obrnuto, a zajednicka im je standardna upotreba jezika (pravopisa). Pismenost nije samo znati umesto "nemogu" pisati "ne mogu" (citanje i pisanje). Kompleksnije je, pojednostavljujes stvari. I komentarisanje necijeg stila pisanja je indirektno ukazivanje na stepen pismenosti.

Samo pitam

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?

jedan tip

pre 5 godina

Bez dileme Salah. Ronaldo u utakmici protiv bajerna nevidljiv, još je najljigavije slagao da ga nije udarila lopta u ruku pri onom poništenom golu. Da, ovo je samo ta jedna utakmica, ali generalno se nije proslavio u sezoni. U prvih 10 sezonskih utakmica nije imao pogodak.

Alen

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova

Oliver Kosta

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.

umv

pre 5 godina

Tuzno je sto ce je i dobiti ak osvoje lš , a nije je nimalo zasluzio ove godine. Mada ne treba zaboraviti i svecko prvenstvo koje moze dosta uticati.

Pablo

pre 5 godina

Koja frustracija Ronaldom zapravo ljubomornih muškaraca. Nema drugog obrazloženja. Da je bar debeljuškast ili ružan, nego i dobro izgleda i igra vrhunski. Njega ne mrzimo samo mi koji smo iole uspešni sa ženama, a ostalima Mesi, Salah, Riberi, daj šta daš samo ne Ronaldo. Po njima je on i gej. Jer hajde i ima novca i dobro igra, al gle ga ko Herkules a nije ni ružan. Mržnja level 101%

Yota

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična

GM

pre 5 godina

Ova vest je samo dokaz koliko ljudi mrze Real, odnosno navijaju za Barcu,
klub koji postoji na evropskoj fudbalskoj mapi tek od 2006. godine... tacnije govoreci u kontinuitetu, ne da se pojavi jednom u nekoliko godina kao i milion drugih klubova.

A uz to naravno, mrznja prema Ronaldu raste iz dana u dana, kako se on priblizava tome da osvoji 5. LS i po tome pretekne Mesija, koji za razliku od njega jedino uspeha ima sa jednom ekipom, za razliku od nekoga ko ima i sa reprezentacijom i u dve razlicite lige.

Nazalost, deca pokazuju mrznju kao i u svim ostalim sferama zivota, nece sigurno nauciti nesto ili gledati realno, a odavno je nestalo to da se moze procitati nesto pametno, sa nekim cinjenicama... vec samo mrznja i samo mrzanja... i to se tako pusta da se vidi koliko su deca puna mrznje i besa.

Urke

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo! 
(ja, 28. april 2018 15:13) 

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.
(Filip, 28. april 2018 15:38)

Filipe idi prati badminton.

Filip

pre 5 godina

Jos uvek je jedan kralj. Ronaldo!
(ja, 28. april 2018 15:13)

Davno je on prestao da igra, ostao je ovaj lazni koji bruka to prezime. Bleda kopija padavicar i tap in golgeter.

Amerikanac

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.

Nik

pre 5 godina

Ovde komentarisu klinci ili ovakve kom namjerno pisu, ili nemaju pojma.
Salah ima 25-26 god. pa Ronaldo je i tim godinama jeo teren. Salah kad napuni 30 godina nece biti ni na mapi a ne 33-34 koliko Rona sada ima.
Ne mozete uporedjivati 34 i 26 god.

ritam_nereda

pre 5 godina

2010 i 2014 su presedani po pitanju zlatnih lopti jer se prvi put desilo da igrac iz svetskog prvaka nije dobio tu nagradu.To je ipak vrh ledenog brega, najvazniji, najsvetiji trofej, sveti gral. I posteno je da se u godini svetskog prvenstva iz sampionske ekipe doddeli ta lopta nekome ko je najbolji. 90-e je to bio Mateus, pa Romario ,Zidan 98, Ronaldo 2002, pa Canavaro i onda dolaze Mesi i Ronaldo , kojima iz marketisnkih razloga se dele te nagrade i sakom i kapom te su Iniesta i Nojer ili Miler ostali bez zlatnih lopti tih godina. Ronaldu bi jos jednu oduzeo one godine kad ama bas nista nije osvojio , pored Riberija i Robena sa tripletom. Dakle to su 3 lopte koje su morale biti dodeljene drugim da ta nagrada nije toilko komercijalizovana i obesmisljena. Ako Real uzme LS, ubedjen sam da Ronaldu opet dati tu nagradu iako je Salah pokidao u mnogo slabijoj ekipi, i iako je ovo godina svetskog prvenstva i iako realno bar 5 igraca trenutno na svetu je bolje od Ronalda,bar 5 ! Ali iskrviljen sistem vrednovanja je ucinio svoje,pa se samo gledaju neki golovi,a ne gleda koliko za taj Real znace recimo Modric ili Isco.Sve vise se ovaj sport vrti oko kesa. Sve vise gubi dusu, toliko je samo primera, ne vezano za samou ovu nagradu.

Milos

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.

Pablo

pre 5 godina

Salah 47 utakmica 43 gola
Mesi 50 utakmica 40 golova
Ronaldo 39 utakmica 42 gola

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.

Kaktus

pre 5 godina

Ronaldo kad bi pokusao da dribla i asistira kao Salah polomio bi obe noge, Salah je bez dileme mnogo bolji igrac ali je Ronaldo veci zbog golova
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Alen, 28. april 2018 15:04)


Au, tebi ga bas nije lako brale..

nista o nicemu

pre 5 godina

Uvek su mi bili drazi igraci kao Salah nego kao Ronaldo koji na terenu samo postize golove i drugo ga ne zanima...
(007, 28. april 2018 15:08)

Salah bukvano samo i postize golove na terenu.

neutralni felsh

pre 5 godina

Odvratni i zavidni maloumnici koji mrze Ronalda, a kojih inace na ovom sajtu ima dosta, iskoristice ovu priliku da ispljuju Ronalda i dignu Salaha u nebesa. Salaha koji igra prvu vrhunsku sezonu. Takvih kao on je bilo hiljade pre njega, odigraju jednu ili dve dobre sezone i nestanu sa scene, tako da usporite sa pohvalama. Zasto se i dalje govori da je Real dobio nepostojeci penal, kada svako ko je gledao usporeni snimak tvrdi da je bio penal. Kolina koga toliko postujete i za koga tvrdite da je najposteniji sudija je izjavio da je penal sasvim ispravno dosudjen, cemu onda lazne optuzbe. Ljubomorni ste sto je Ronaldo unistio veliki Juventus, ponizio velikog Bufona makazicama, dok mali hobit nije postojao protiv Rome, boli vas sto je najveci.
(Amerikanac, 28. april 2018 18:42)


"mali hobit"? nista ti nisi bolji od tih koje kritikujes... uzgred, izraz "mali hobit" je plenazam.

borke

pre 5 godina

Zasto svi pricaju kako je Salah vrhunski samo ove sezone kao da je to neka prepreka? Pa nagrada se i dodeljuje na nivou sezone, dodeljivala se i prosle i dodeljivace se i sledece godine, tako da se odnosi na jednu sezonu. A Salah je u ovoj definitivno za klasu iznad svih.

nekakosjeseni

pre 5 godina

Ja vam tvrdim da ni Ronaldo ni Salah nece dati gol ako se nadju u finalu LS
(ja, 28. april 2018 14:55)
Добро? Каква прогноза..

herni

pre 5 godina

Bez dileme, zlatnu loptu treba dobiti Salah ove godine, pogotovo ako uzme LS. Jedino ako neko izdominira i donese svetsku titulu u velikom stilu u Rusiji, onda bi taj imao prednost. Mozda Nejmar, Iniesta, ISco, Mesi, Pogba i sl...Salah igra briljantno u mnogo slabijoj ekipi nego sto je ima recimo Ronaldo. I pravi mnogo vecu razliku. Zato je Salah bolji, pa i Isco je po meni bolji od Ronalda. Ronaldo ,kada nema lopti, igre tima (kao sto je protiv Bayerna) nema ni njega da napravi neku razliku, dakle igrac koji previse ovisi o saigracima, dok Salah jednostavno vuce citav tim. Razbija odbrane slalomima,driblinzima, ima ga po citavom terenu.Bas kao Mesi iz najboljih dana. Ova godina , za sada, bez SP, prvi favorit po meni je Salah za zlatnu loptu, neovisno sta ce napraviti u finalu LS. Razbio je decko ! Ali s obzirom da je ta nagrada toliko komercijalizovana ne bi me cudilo da je opet uzme Ronaldo koji bar pola svojih lopti nije zasluzio. Idemo Mo do krova Evrope !

neutralni felsh

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična 
(Yota, 28. april 2018 16:12) 


sta imas protiv leganesa? to je ekipa koja je izbacila real iz kupa. "prevara od igraca" mesi nije mnogo izbirljiv strelac, daje on golove i realu kad god ih sretne. dao je i juventusu, celziju, koji su mu nedostajali u kolekciji... niko ne sme da bude zapostavljen ;)

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01)

# Link komentara

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.

realan?

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
(Nikola, 28. april 2018 14:59) ma nigde, u 2018. daje samo 1.5g po utakmici...

djura

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

e ako neki skolarac kaze da je prevara onda to mora da je tacno

grey

pre 5 godina

Pitacu te kad Salah napuni 33 god koliko ce driblati. Neko dole napisa da Ronaldo pokusa da dribla ko Salah polomi vi obe noge. AHAHAHHAHAHAHAHAHHA
Pa ovaj kad je driblao u duplo jacoj PL i prvih par sezona u Realu, Salah se pitao sta ovaj cika radi.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Milos, 28. april 2018 15:59)

moj deda je u 85 godina cepao drva a ovaj u 33 ne moze da dribla? ahahahahahahaha fudbaleri - manekeni

Dragan

pre 5 godina

Auuu vidi te komentare koliko je vama Ronaldo nabio komplekse. Najjaci su mi ovi koji stavljaju Salaha ispred Ronalda a do pre 2 godine nisu culi za njega.

dario

pre 5 godina

Te zlatne lopte su skroz obesmisljene.Ima dobrih par komentara i pokusacu da pojasnim kako se nekad vagalo pri ovom izboru. Nije trofej merilo i zato su nekad osvajali igraci koji su uzmali manje vredne trofeje. Gledao se uticaj tog igraca. Evo vam primer Liverpula i Reala. Za Real se podrazumeva da bude u top zavrsnici , medju najboljim . I lakse je Realu doci do finala ,tj Ronaldu sa ovakvim Realom nego Salahu sa Liverpoulom. Dakle , Salah je izvukao vise od max iz ove ekipe. Mnogo vise. Niko ih nije ocekivao u finalu, niko nije ocekivao da ce biti tako dobri u prvenstvu, da ce ih on tako vuci . Ovo eventualno finale LFC je vrednije nego titula Reala , tj Ronalda. Zato tu ne bi trebalo biti nikakve dileme. Real je mocan i bez Ronalda, najbolji su na svetu .Dok Salah u prosecnoj ekipi pravi cuda. I zato je on najbolji ove godine bez ikakve dileme.

Gagi

pre 5 godina

Ko osvoji LŠ osvaja i zlatnu loptu.
(123, 28. april 2018 15:10)

Svetsko ce se gledati, ako Argentina osvoji Ronaldu nece pomoci ni 50 golova u finalu sa 5 metara. A isto bi to vazilo i za Mesija da igra finale i osvoji ako bi npr Portugal osvojio svetsko.

mica surdulica

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Samo pitam, 28. april 2018 15:01)


Druze, pa prosle godine si u LS imao dve mnogo vece kradje od ove Bar-Psg I Rmd-Bm, objektivnosti malo iako si navijac Barselone nista vi niste bolji od ovih to I sam znas, protiv Celzija 2009.da ne pominjem. Evo tI pogledaj snimak na YT WC2002 - disgrace of a sport, ne namesta se od juce. Ne postoji niko ko moze da me ubedi da celokupan profesionalni sport nije u odredjenoj dozi namesten. Ali eto mi smo ovce koje gledaju I dalje odbijajuci da veruju u to. Nekad nam daju tako Lester, Hofenhajm,neke neverovatne preokrete u finalima NFl I NBA zadnjih godina,idt. cisto da nam vrate veru u sport. Sve je to ljudi biznis, prevara I neverovatno dobro razradjena sema koju kontrolise jako uzak krug ljudi. A vidite I sami, postaje sve gore, pitanje vremena je samo kada ce sve to puci...

Daa

pre 5 godina

Cime je penaldo zasluzio da stoji rame uz rame sa salahom sto se tice ove sezone, zbog gola iz nepostojeceg penala i najvece kradje u istoriji fudbala sa Juventusom ili time sto zaostaje 10 golova u prvenstvu za Mesijem?
(Samo pitam, 28. april 2018 15:01)

15 gola u Ligi Sampiona i 3 gola Juventusu od kojih je jedan mozda i gol sezone. Nadam se da cemo igrati u finalu pa da vidimo ko je ko. I sto se tice ovih 10 golova sto zaostaje za Mesijem prebroj ponovo, ili se vrati u skolu i pocni da ucis sabiranje i oduzimanje.

Čiča Miloje®

pre 5 godina

Miloš.- AHAHAH....zbog čega ti uzdišeš, koje te muke muče , dečače? Ako to treba da izrazi smeh, onda se piše HAHAHA...prvo završi osnovnu , dete!

marko

pre 5 godina

Vidim da neki ljudi ovde ne razumeju sta znaci zlatna lopta to dobija igrac koji je dao najvise golova ponavljam najvise golova u sezoni,i ako sam vatreni navijac Liverpool-a smesno je porediti Salaha sa Ronaldom ili sa Mesijem ali realno Salah je najbolji za ovu godinu

nista o nicemu

pre 5 godina

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice
(mile, 28. april 2018 20:25)

Mesi je dao gol rukom da bi kopirao Maradonu i tvrdi i dan danas da je igrao glavom. Zasto ti ne smeta njegovo laganje?

neutralni felsh

pre 5 godina

(neutralni felsh, 28. april 2018 19:01) 

# Link komentara 

Zar ti nisi onaj koji je rekao da ne bi trebalo obracati paznju na pravopis i nacin izrazavanja na internetu i da su takvi ljudi dosadni, a sada ispravljas jer je to jedino sto mozes da dodas a da je smisleno na ono sto je napisao? E vidis, to je definicija licemernosti. Drzi se onoga sto pises, a ne da pises kako tebi odgovara. Cuj molim te, pleonazam mu sada smeta. Klasicno pretvaralo. A inace, Ronaldo je i dalje u prednosti u odnosu na Salaha u borbi za zlatnu loptu. Salah 10 golova i 4 asistencije, od cega cak devet levom nogom i samo jedan desnom. Dodavanje mu je na 74 odsto. Ronaldo 15 golova i 2 asistencije, od cega 10 desnom, 3 levom i 2 glavom. Pas u procentima 81. Bezi bre gde ce on da se poredi sa Ronaldom. A jos ima 33 godine. Ako Real osvoji titulu, Ronijeva je zlatna lopta. Ubedljivo je najbolji u Ligi sampiona.
(Simon Vukcevic CG, 28. april 2018 20:10)


da, pricao sam i uvek pricam da treba da nam bude mnogo bitnije sta je neko rekao a ne kako je rekao.
ne, nisam ispravljao pravopis nego los stil sa stilskom greskom. reci za mesija, i bilo kog drugog coveka nizeg rasta, da je "mali hobit" je primer loseg stila i sportskog i svakog drugog nevaspitanja. evidentni pleonazam pritom je jos i najmanji problem, ali sam racunao da ce se kolega valjda sam opsetiti sta je napisao i zasto to nije lepo.
uzgred, drugarski savet iz licnog iskustva, nevezano za primere koje navodis: ako suvise gledas u brojeve, postoji opasnost da pocnes da vidis samo brojeve. npr. cesto nisu najbolji slikari bas oni koji su naslikali najvise slika, i slicno - probaj i sam da nadjes neki slican primer. pozdrav.

Coa

pre 5 godina

I ako Real osvoji Salahu treba dati zlatnu loptu, jer Ronalda nije bilo na mapi cele godine
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Nikola, 28. april 2018 14:59)

Nema ga na mapi a postigao samo jedan gol manje od Salaha?

mile

pre 5 godina

Kažu tim igra za Ronalda on samo daje golove. Pa Ronaldo je pre igrao za druge, sada prilagodio stil godinama od 2011/12 i predobar je u kao golgeter.

A da bi tim igrao za tebe moraš da opravdaš i zaslužiš tako što rešetaš, a on rešeta. Leva, desna, glava.

Setite se poništenog gola sad protiv Bajerna zakačio ramenom malo i levom poluvolej baaam.
(Pablo, 28. april 2018 17:0

Bas si pokazao svoju "objektivnost".
Kazes "malo zakacio ramenom", a on cistom rukom ustopovao loptu i jos pred kamerama tvrdi da je ramenom, a sve se lepo vidi. Zbog tih stvari i mnogobrojnih simuliranja koje pravi tokom utakmice, mi nikada nece biti jasno, kako jedan takav igrac koji na prevaru hoce da dodje do gola, moze da bude proglasen za fudbalera godine? Znaci, svoj deci koja hoce da se bave fudbalom, pustis video "najboljeg fudbalera", kako tokom utakmice pravi nekaznjene simulacije i ucis ih da i oni tako trebaju da rade, jel tako?
Sto se tice njegovih golova, nadji na internetu njegov odnos upucenih suteva i datih golova, mozda se razocaras, jer to mozes videti i po njegovim "vrhunskim" slobodnjacima. :)
I za kraj, njegova timska igra. On je igrao timski, samo u Mancesteru i tako je morao da igra jer tad bio Fergi sa svojim autoritetom. Mada, secam i tog perioda, bio je i previse napaljen, tako da je i tada znao da se halavi, pa je morao malo Runi da mu objasnjava neke stvari iza kamera. :)

oprasivac

pre 5 godina

Džabe Mesiju toliko golova protiv leganesa i espanjola kada ga nigde nema u bitnim utakmicama hahaha Prevara od igrača klasična
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Yota, 28. april 2018 16:12)

zaboravio si da dodas u ovu grupu timova i celsi jer je verovatno i to bila nebitna utakmica lol

neutralni felsh

pre 5 godina

Ako Liverpul uzme titulu onda Salah a ako Real uzme titulu onda Ronaldo. Mada ne sme se otpisati Bajern. Moze Bajern da dobije Real u Madridu 0:2.
(Oliver Kosta, 28. april 2018 15:02)


niko ne otpisuje bajern ali niko ne otpisuje ni real :) bajern naravno da moze da pobedi ali ce pritom tesko da sacuva svoj gol, real je ekipa ko stvorena za kontre. mozda bude isto kao u minhenu 1:2 za gosta, a posle produzeci... to je neki moj tip.
koliko se secam, odavno nije bilo produzetaka u LS, moze vrlo lako da se desi.

p.s. ove mundijalske godine se nece gledati samo ucinak u ligama i ligi sampiona. salah je predivno osvezenje u visegodisnjem dualizmu mesi-ronaldo, ali ova prva dvojica imaju taj "mundijalski kec" u rukavu. verovatno ce dalje dogurati nego salah sa egiptom - kako god se plasirali, on mora da odigra vanserijski ako zeli da ostane u igri, njima je dovoljno da odu sto dalje, jer imaju ime i dugogodisnju inerciju uticaja na ziri :)

p.p.s. ko god da osvoji zlatnu loptu, nece biti nezasluzeno. mesi ima preimucstvo na lokalu jer ima ligu i kup, dok ce ronaldo i salah da probaju to da nadoknade ligom sampiona - i igrom na mundijalu. u svakom slucaju, svetsko prvenstvo ce da bude glavna bitka za svu trojicu.

poruka za @zainteresovani: odgovorio sam na komentar na vestima o oslikanom maradoni. zao mi je zbog kasnjenja, voleo bih da cujem tvoje misljenje.

boysi

pre 5 godina

to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).
(ikpeba, 28. april 2018 17:59)

Npr 97 zlatnu loptu osvaja Ronaldo, a uzeo samo kup kupova, 99 Rivaldo, uzeo "samo" spansku ligu , LS uzeo united. 2000 ,Figo (ni jedan jedini trofej)m Owen 2001, bio osvajac kup uefa, FA i liga kupa, Bayern bio sampion Evrope, 2002, Ronaldo zbog svetskog prvenstva, 2003, Nedved osvojio "samo" Calco, iako je Milan bio sampion Evrope, pa onda Schevcenko naredne godine osvaja iako je on ovaj put samo prvak Italije, Porto prvak Evrope. 05,uzima Ronaldinho, sa samo"spanskim" prvenstvom iako je LFC prvak Evrope. 06 Canavaro kao svetski prvak iako je Ronaldinho osvajac LS ...Dakle sta ti ove nagrade ,godine govore ?? Da se nekad doddeljivala zaista najboljem te godine,a ne nekome iz sampiona Evrope.Gotovo da nije bilo godine da je zlatnu loptu osvojio neko iz prvaka Evrope. Danass se ona dodeljuje najboljim strelcima iz redova sampiona Evroep,najboljeg tima,sto je apsurdno.Nekad se mnogo vise vrednovali ostali trofeji i gledali zaista taj utisak na terenu,ko najvise pridonosi ekipi.Tako je bilo i sa fifnim nagradama .04 Ronaldinho najbolji bez trofeja,itd...Moja deco..

ikpeba

pre 5 godina

A to sto je Messi osvojio ligu i kup nikom nista?
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Sandzak, 28. april 2018 16:24)

Pa ligu i kup su osvojili ili će osvojiti npr. psž, juventus, bajern (čak i više dogurao u LŠ od barse) tako da po tvojoj logici zlatnu loptu može uzeti i levandovski (dao po gol manje od mesija u ligi i LŠ).

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (neutralni felsh, 28. april 2018 23:56)

2.
Na osnovu iznesenog poredjenja Ronalda i Salaha koje (globalno) ne bi trebalo ni da postoji si zakljucio da isuvise gledam u brojeve? Odavno mi je poznata razlika u vrednosti izmedju kvaliteta i kvantiteta. Nije mi potreban savet, ali hvala. Salah je jednodimenzionalni fudbaler koji ima samo jednu dobru sezonu iza sebe i nista vise. Ronaldo doprinosi kretnjom, pokrivanjem vise pozicija, skok igrom u napadu i odbrani, boljim centarsutem, podjednakom igrom levom i desnom nogom, citanjem protivnickih odbrana, postavljanjem, sigurnijom pas igrom i kontinuiranim doprinosom u velikim mecevima, sto Salah na zalost nas navijaca Liverpula moze samo da zamislja. Ronaldo i Mesi stvaraju ni iz cega. Dok Ronaldo ima skoro 34 godine i svakom iole zdravom coveku, sportisti bi njegova posvecenost trebalo da bude motivacija. A brojevi su tu samo da bi potvrdili ono sto se vidi i van njih, bar kod nas koji izlazimo iz tog okvira. Ignorisati brojeve ili svet van njih moze samo neko ko dovoljno ne razmislja.

Pozdrav.

AgentPromena

pre 5 godina

svi zaboravljamo jednu stvar. godna je sp, 2010, 2014 to nije bio kriterijum, ali mozda je vreme da se sagleda celokupna sezona plus sp I onda dodeli zl.

rough

pre 5 godina

Kakav crni Salama,samlece ih real laganica i do ovde su stigli uz Mnooogooo srece....
(sramota kolko nam dobro ide..., 28. april 2018 15:0


kakve srece genije? nakantali svakom protivniku makar po 5 komada sto ne znam dal je iko ikad uradio i dal ce iko ikad ponovit

nisu prolazili na gol u goste i slicne stvari

albatros.budala

pre 5 godina

Svakoj ekipi sa kojima su igrali u LS ove sezone Liverpul je dao 5+ golova ukljucijuci i nokaut fazu. I ladno brat napise u komentaru da su srecno prosli dovde ??

fabula

pre 5 godina

Neverovatno koliko dece na ovim portalima . Dovoljno je samo procitati kako prebrojavaju golove i da po tome mere ucinke svih igraca i sve ti je jasno koliko se ima godina . Zlatna kopacka je bila merilo oduvek za golove ,tj nagrada. A zlatna lopta je nesto sasvim drugo. Po logici ovog obdanista, jedan Zidan, Ronalinho , Nedved , Rivaldo, Canavaro, itd nikad ne bi mogli dobiti zlatnu loptu jer nisu zabijali kao Nistelroj, Inzagi, Zardel, Anri itd. Bez ikakve dileme, Salah je prvo ime ove sezone, ove godine za sad. I kao sto je neko napisao, u godini world cupa , zna se koje takmicenje ima najvecu vrednost, tezinu i posle svetskog ce iskocii verovatno jos neki favorit, ali do sad, da su ovo neka stara vremena sa pravim sistemom vrednovanja, ne iskrivljenim kao sto je neko takodje spomenuo, Salah je def prvo ime !

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

Zamolicu vas da objavite prvi deo komentara koji cu poslati treci put. Hvala vam na razumevanmju i izdvojenom vremenu.

Simon Vukcevic CG

pre 5 godina

1.
Ako je na ovakvim mestima bitnije, a jeste, sta je neko rekao a ne kako je to izneo, zasto onda nisi ignorisao njegovu gresku u bilo kom obliku i podrzao svoju prethodnu tvrdnju jer to zavisi iskljucivo od tebe? Nisi zbog nedostatka argumenata, sto te je nateralo da pribegnes licemernim resenjima za koje je kao poluga posluzio ocigledan pleonazam. Jos takav postupak pravdas sportskim i drugim nevaspitanjem na koje ukazujes i za koje te je navodno briga, pritom zeleci da "pomognes" kolegi. Dvostruko licemerje. Zasto identicno ne sugerises onima koji nazivaju Ronalda jos pogrdnijim imenima, vec ostajes nem? Jasno je i potvrdjuje tvoje pretvaranje. Stil pisanja zavisi od stepena razumevanja termina i stepena razumevanja pravopisa. Cine ga. Imas literalni, naucni, publicisticki, razgovorni stil i svi su povezani pravopisom koji ih oblikuje i obrnuto, a zajednicka im je standardna upotreba jezika (pravopisa). Pismenost nije samo znati umesto "nemogu" pisati "ne mogu" (citanje i pisanje). Kompleksnije je, pojednostavljujes stvari. I komentarisanje necijeg stila pisanja je indirektno ukazivanje na stepen pismenosti.