Ponedeljak, 16.04.2018.

09:25

Dan istanbulske trojke Aleksandra Đorđevića

Danas je 26. godišnjica kako je Partizan postao jedini srpski klub koji je osvojio titulu šampiona Evrope.

Izvor: A. Kovaèeviæ

Dan istanbulske trojke Aleksandra Ðorðeviæa IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

Pedja

pre 6 godina

Vratise se uspomene, ja brucos u TV sali "Patrisa" 6.bloka 1992-e, rat unaokolo. Gledamo ushiceno kad Sale daje trojku , ton ne cujemo ionako celu utakmicu od galame . Onda peske na Trg da proslavimo...

LOST BOYS

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Prijatelju, KK PARTIZAN je tada trebao da igra protiv svemiraca, ali nisu uspeli da pronađu kockaste lopte!

milan treći

pre 6 godina

Ја као Звездаш од малена сам навијао за наш-српски Партизан и радовао се свим победама и титули КК Патризана у купу европских шампиона.

shox

pre 6 godina

Španski dokumentarac "Partizan iz Fuenlabrade" je fantastičan. Upravo sam ga po treći put pogledao. Ono kad počneš a ne možeš da prestaneš. Par puta mi krene suza od prejakih emocija, ali onaj Saletov razgovor sa tatom (na 16:55) me dotuče.
"Halo tata"
"Sine moj..."
:'(

Obožavam Saleta. Kakav sjajan čovek.
Čestitke Partizanu za onaj uspeh.
Da se ljudi uljude i usredsrede na pozitivno, pa da i Partizan i Zvezda, pa što ne još neki klubovi, ređaju makar približno velike uspehe.

Hogar

pre 6 godina

Mate od te 1991-1992,vec pocinju da igraju vise ekipa u tadasnji Kup sampiona ili evroligu,bila je mislim i Cibona,ili gresim,demencija sa godinama.Steta za krvavi raspad,a voleo sam da vidim kako bi izgledala bivsa Juga sa drim timom

mate

pre 6 godina

matori

da u pravu si- pop 84 je zapravo te iste 92 . godine igro u la coruni (otiso vec i kukoc i nisu imali uspjeha), falio sam ja. Znam za reprezentaciju u rimu da je osvojila EP (Kukoc Mvp). No buni me nesto drugo- ako mozes odgovorit ti ili netko drugi ko zna- ako je jugoplastika zadnji prvak 1991 jugoslavije- na osnovu cega je partizan igro te 1992? Igrali su i on i jugoplastika te godine- a bilo je pravilo samo prvak?

matori

pre 6 godina

@ zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...
(mate, 16. april 2018 16:37)

Mate, druže, rekao bih da si mlad i da si pogrešno nešto čuo, da ti neko pričao bajke....
kada je Jugoplastika (Pop 84) osvojila 3. put evro titulu, rat još nije počeo, sve se igralo u Splitu. i ja sam navijao za tada još uvek naš tim u Evropi. posle toga je reprezentacija otišla na EP u Italiju i osvijila zlato, kada je Zdovc odbio da igra polufinale i finale....
pročitaj ti to jednom svojim očima, nemoj verovati svima....

Милош-

pre 6 godina

@Karakteri ovo u kosarci je kao Liverpulovo finale 2005 protiv Milana. a vase je po mnogim anketama najgore finale KES-a u istoriji. mnogo znaci i nacin osvajanja u kreiranju legende.

p.s. ne umanjujem uspeh Czv u Bariju nego nije uporedivo, najmladji tim, bez domacinstva cele sezone i trojka u poslednjoj sekundi. da ne govorim da se u polufinalu izbacio apsolutni favorit Kinder.

mate

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.
(Grobarchina, 16. april 2018 11:37)

zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...

andrejka

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 16. april 2018 10:23)

Zasto si uzeo nick po velikom navijacu Partizana Dejanu Bodirogi?

Ovom izjavom si pokazao koliko se u kosarku ne razumes? Verovatno nikada nisi odlgledao nijednu utakmicu tog tima.

Ta ekipa Partizana je imala dva Top 10 bekova Evrope svih vremena, Djordjevica i Danilovica. I ekipa je gradjena oko njih. Svako je tu imao svoju ulogu. Od Dragutinovica na ispomoci pleja, preko Nakica na 2 i 3, Stevanovica, Koprivice, Silobada, Sarica. I naravno na klupi, pocetnika, ali coveka koji je uveliko drzao kosarku u malom prstu, Zeljka Obradovica i na sedistu na tribini odmah iza njega, profesora Nikolica.

Huventud je sa Djofrezom bio najjaca evropska ekipa, ali su Italijani sa Amerima bili fizicki dominantni. I Knor i Milano i bilo je ogromno iznenadjenje sto je Partizan uspeo da ih izbaci. U finalu je to bila izjednacena utakmica u kojoj su prednjacili Djordjevic, Danilovic i Djofreza...zavrsnicu ne trebam da ti pricam, znas je. Posle svega sto je Partizan doziveo te sezone, ta Djordjeviceva lopta je jednostavno morala da zavrsi u kosu.

I jos nesto posto ni to vidim da ne znas. Te sezona je odigrano prvo izdanje Evrolige, tako da je Partizan u anale evropske kosarke upisan kao prvi osvajac tog takmicenja.

anica

pre 6 godina

Koliko mi je drag Sasa Djordjevic, jedan nas bivsi kosarkas ne moze da mu pridje ni po cemu. Svaka cast Partizanu na svim uspesima, prvenstveno je to ponos nase zemlje, volim sto ne osecam ljubomoru da mogu ovako nesto da kazem kao Zvezdasica, to puno znaci.

SM

pre 6 godina

Kakva utakmica, klinac zvedas ali navijam svim srcem za partizan zajedno sa tecom i burazerom, i na kraju oni zalivaju pivcem a ja mezim cokoloadu sto mi kupili kod bugara (puna margarina i z kvalitet, ali nikad sladja). Hvala, partizanu i naravno Saletu za jedan od najlepsih dana u mom detinjstvu.

Mrki

pre 6 godina

Tada je bilo tesko vreme s jedne strane ali sa druge puno lepse nego sto su vremena danas.Ja kao 18-godisnji zvezdas sam svim srcem navijao za Partizan i skakao do plafona posle Saletove trojke kao sto su godinu dana pre toga moji prijatelji partizanovci skakali do plafona kada je Pancev pogodio penal protiv Olimpika.Sada je to nazalost nezamisivo .Kada citam komentare ovde pitam se bi li bio sposoban da sada igra Partizan finale evrolige navijati za njih.Mislim da ne,a znam da je to tuzno.No zasto bi ja za njih ako njih 90% navija protiv Zvezde s kim god da igra od Buducnosti do Efesa...

Ser Toza

pre 6 godina

Samo da kratko objasnim sadašnjim mladim navijačima Zvezde i Partizana:
Imam 54 godine, navijač sam Partizana, ime sam dobio po fudbaleru Partizana, 1991. godine sam išao u Bari da navijam za Zvezdu protiv Olimpika...

Commando

pre 6 godina

Al kad se setim utakmice protiv Knorr-a u Italiji, jeza me prodje i sad... i tada kakve partije tandema Djordjevic-Danilovic. I kolko su bili mladi ...

maconii

pre 6 godina

@bgd 1976

ne to sto si napisao nije istina..prvo pravi zvezdasi i ljubitelji kosarke su simpatisali partizan u kosarci u tom periodu bas zbog te cele situacije ratnog stanja i ja mogu sto posto da ti kazem da su tada bila normalnija vremena i da vecina zvezdasa nije navijala sigurno da djordjevic promasi tu trojku..nismo imali tu zavist i ljubomoru,a nemamo je ni sada..ti ljudi sto su igrali za partizan su doneli mnogo radosti svima igrajuci za reprezentaciju posle..a ja znam navijace partizana koji su isli sa mnom da gledaju zvezdine medjunarodne utakmice u fudbalu..ne razmisljaju svi na isti nacin kao ti koji si vise slavio to sto je zvezda izgubila od buducnosti nego tugovao zato sto ste izgubili u derbiju pre neki dan..a i na obelezavanje titule partizana u istanbulu ti pominjes zvezdu,a kad bude obelezavanje titule u bariju tada ces verovatno popljuvati...nemoj da mislis da ako razmisljas na takav nacin,i da ako toliko mrzis zvezdu,pa se bavis time ko je za koga navijao, da si veci grobar od nekog drugog..nisi!!

j

pre 6 godina

U pravu su ljudi koji kazu da sa ovih prostora ima vise timova koji su bili slavniji od Partizana u smislu da imaju vise EL,ali to sto je Partizan i pod kojim okolnostima i sa mladim timom uspeo da uradi ostace na samom vrhu poimanja kosarke.Nesto nezabelezno do tad i od tad.Nisu dzabe u Americi Partizan proglasili Evropskim Boston Seltiksima.

wer

pre 6 godina

mene ovo cementiralo kao grobara, tad tek poceh da pikam basket :)

inace, malo ljudi je svesno da od tog momenta pa do kraja maja, beograd imao zvanicnog prvaka evrope i u fudbalu i u kosarci... priceless

čisto da se zna

pre 6 godina

Hajde da pokušam ovde. Pošto vidim da su svi mediji preneli jednu te istu vest (ne sasvim tačnu), ne zalazeći u to da li je greška namerna ili slučajna, zbog mlađih čitalaca treba nešto pojasniti. Kup Šampiona je takmičenje koje je prestalo da postoji 1990. godine. Od 1991. elitno evropsko klupsko takmičenje se zove Euroleague. Sistem takmičenja je sličan onome koji se donedavno primenjivao (prvo po grupama, zatim plej-of i na kraju F4). Prema tome, Partizan nije osvojio nikakav Kup Šampiona već Euroligu na završnom turniru 1992. godine.

nekoizmase

pre 6 godina

Sale jednostavno LEGENDA!!! Eto ceo svoj život navijam za Zvezdu, ali ovde se radi o srpskom klubu koji je osvojil EL i još 2 x igrao F4. Taj isti Sale nam je doneo toliko radosti sa reprezentacijom, čovek koji je srcem i dušom uz našu reprezentaciju, nekima nedovoljno.
Dobro je nama, kakvi smo!

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan ali sam kod ovog kosa tako skakao po kuci da sam pola namestaja izlomio! Kakva utakmica je to bila!
(Nix, 16. april 2018 10:51)

Takođe. Sa ovim može da se meri samo finale EP protiv Litvanije iz 1995, najbolja košarkaška utakmica koju sam gledao. Litvanski trio ubija: Sabonis u punoj snazi, Karnišovas, Marčuljonis 100% šut, a nas u igri drži Sale sa svojih 9 trojki (doduše, i kucanje Danilovića preko Sabonisa je za anale). Mi smo u moje vreme od sveg srca navijali za srpske i YU klubove kada igraju protiv stranaca, klupska pripadnost je bila samo povod za zezanje posle derbija.

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Момци од двадесетак година, са тренером почетником, играјући целу групну фазу у Фуенлабради изван своје земље, тројком Ђорђевића уписани су у историју спорта. Тај шут је оно што издваја играче од победника.

Grobar

pre 6 godina

Istini za volju, upravo je kup sampiona promenio format te sezone(1991-92), tako da je KKP prvi osvajac EL. Znam da boli, sta da radim.

pop

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Partizan posle toga još dva puta na fajnal-foru.
a zvezda sa svim svojim frakcijama par učešća u evroligi jedan top9 i top12
i više puta izgubljeno mjesto za srpskog predstavnika u evroligi.
fudbal bolje i da ne spominjem.
evo i ja da kažem par iz mog iskustva gledajući partizanova finala sa zvezdašima
kada je bogdanović pogodio trojku skakanje od sreće do "neba" urlanje i onda muk i tajac nekih 5 minuta apropo ovih silnih zvezdaša koji se javljaju da ne bude da svi navijaju za partizan kad igra u finalu protiv stranih ekipa.

floki

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...
(Mister Vo, 16. april 2018 12:23)

Nista covek nije pogresno napisao. Cak postoji i film o tome...Film snimljen povodom 20 godina od titule. Jedino je pogresio nije bila utakmica protiv Reala nego protiv Estudijantesa. Cela hala je u transu navijala za Partizan. Iduce sezone menjaju boju dresova u crno-belo. Grupa Grobari Fuenlabrada je pratila skoro svaku utakmicu Partizana u Evroligi.

Johnny

pre 6 godina

Ufff, kako sam samo skakao kad je dao tu tricu, pola namestaja po stanu sam polomio. A nisam navijac Partizana. Tada se jos uvek navijalo za sve nase timove koji igraju u Evropi.
Sale legenda!

Divos

pre 6 godina

@ mrežica, 16. april 2018 11:06

Да, податак је тачан. Са напоменом да су се тада гледале године почетка те ЛШ 1991/92. Значи од год. 1991. одузимало се годиште рођења.
Данас су то на кошаркашким сајтовима модификовали, и на рођендан се играчу додаје година.

Једини искуснији и старији од 25 љета беше покојни Драгиша Шарић (год.61), све остало редом млађарија где је чак и Сале Даниловић који је тек напунио 22, важио за једног од искуснијих.

У сваком случају, екстремно млада екипа, и најмлађи кошаркашки колектив у историји који је освојио најелитније европско такмичење.

hjeronimus

pre 6 godina

Tada je Huventud bio naj bolji tim Evrope a ko se ne seća neka pita.Tada je Olimpija Milano bila veličina a Aris legendarna ekipa.A Partizan je na tronu nasledio Jugoplastiku pa vi vidite gde smo bili a gde smo sada kad Zvezda izgubi od Budućnosti i sledeće sezone ne igra Evro ligu.Tada su prvaci i samo prvaci zemalja igrali a danas se igra nekakva privatna liga i u Evropi i u Srbiji.

Paranoid Android

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?
(ok, 16. april 2018 11:01)

Verovatno koliko i ja Augentalerovom autogolu na Marakani! (Bez sarkazma ikakvog).

Pojedniačni potezi u timskim sportovima koji su mi urezani u sećanju su Saletove trojke na prva dva mesta (ko ne zna koja je druga ...), pa 2:2 na Marakani pa Pančev!

A preksinoć navijao za Budućnost! To je ta politika, nažalost .

bgd 1976

pre 6 godina

osamdesetih i devedesetih godina proslog veka kada pitate zvezdase sigurno velika vecina je govorila navijam za zvezdu u fudbalu a za partizan u kosarci to mi malo stariji znamo i to je istina a sada price podrzavali smo partizan u finalu jel je nas klub to je neistina naravno u obrnutom slucaju nikada nijedan navijac partizana nikada ni u jednom sportu ni u jednom takmicenju protiv bilo kog kluba na svetu nije niti moze navijati zaa zvezdu to vam je surova istina a vi lupajte minuse koliko hocete ovo sam napisao cisto da ne bi lagali sami sebe

Mister Vo

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...

Sta to uradi Nemanja Gordicu?!

pre 6 godina

to je dan kada smo svi navijali za partizan jer je bio nas tim. a sada ovi za buducnost tj samo protiv...
(s, 16. april 2018 11:26)

O navijanju protiv srpskog kluba pricaju oni koji slave Nolana Smita kao nacionalni praznik, a isto su u polufinalu tad ispali od raspale Cibone. Vi ste moralni samo kada to odgovara vasim interesima.

xxx

pre 6 godina

Huventud iz Badalone. Veliki klub, nešto kao Rapid iz Beča.
(ranac, 16. april 2018 11:51). Uz Real Madrid i Barcelonu prvak evrope u klupskoj košarci

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Tesko da ce neki klub ponovo izvesti takav podvig, ikada. Zato je Partizan institucija evropske kosarke. Zato sam kivan na mesetare koji nam upropastavaju ovaj divan sport. A vidite koliko toga moze srcem i postenjem da se ostvari.
Da nam je vise Djordjevica i Obradovica a manje ovih sto nisu vredni pomena, gde bi nam kraj bio. Koliko je ova prica lepsa od saopstenja punih mrznje i spinova. Taj tim su cenili i voleli cak i u nekom spanskom predgradju a neke ne vole ni u svom gradu. Postene ljude ne mozes prevariti.

Fadil Vokri

pre 6 godina

@novono Nit je postojala grupa Grobari Fuenlabrada,niti je cela hala navijala za vas,niti ste igrali sa Realom,a jos manje ga pobedili.Igrali ste sa Arisom,Estudijantesom,Knor Bolonja,Maes Pilsom(Belgija),Filpisom Milano,Bajel Leverkuzenom i mocnim Komodor Den Helderom iz Holandije.Ne mozete vi da ne izmislite nesto,cuj igrali sa Realom a cela Spanija navijala za njih hahahahahahaha

novono

pre 6 godina

Plakao kao malo dete. U čast Partizanu KK Fuenlabrada od tog dana nosi crno-bele dresove. Dvorana im je crno-bela. Navijačka grupa im se zove Grobari Fuenlabrada. Na utakmici protiv Reala cela hala u sred Spanije navija za Partizan protiv spanske ekipe. Po završetku utakmice i pobede Partizana nad Realom navijači deset minuta pevaju Partizanu i njegovim igracima. Takvu kosarkasku bajku nijedna ekipa vise nece ispričati. To je taj "mali" Partizan, velikan evropske košarke.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Uzmi nešto protiv kompleksa...
(xxx, 16. april 2018 10:26)

A sto je najjace taj lik se potpisao kao BODIBOND a navija za Zvezdu, ocito decak ne zna ko je BODIBOND odnosno koji igrac je dobio taj nadimak, ali necemo mu uzeti za zlo posto kosarku prati od 2011. godine.

JPR24

pre 6 godina

Eh... Mi slavimo Saletovu trojku iz Istanbula. Komsije slave Bari. 20 i kusur godina kasnije, upropastise specijalci i KK i FK klubove... U kosarci bar ima nade. Fudbal je propao odavno, primer je cirkus koji zovu « Derbi » a ne lici vec deceniju i vise na sta je Derbi licio !

ok

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?

Grobarchina

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.

mrežica

pre 6 godina

prosečna starost 21,7 godina?!
da li je ovo istina? može li negde da se proveri, ako je ovo tačno ovaj neverovatni podvig je dobio još jedan neverovatan parametar!

dionis

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)
Samo se pitam ko su ovi ljudi sto su ti dali plus...verovatno isti kao i ti, puni mrznje i jos uvek tuguju zbog Euro Kupa

NNN

pre 6 godina

...eee kad se sam setim...
Nas petoro Zvezdaša došli kod druga Partizanovca da gledamo (on prethodne godine kod mene gledao prenos iz Barija), umalo srčku da dobijem, posle smo slavili...

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A tadasnji kup Sampiona je danasnja EVROLIGA, prema tome Partizan je pre tacno 26 godina osvojio EVROLIGU, to je nesto sti je zlatnim slovima upisano, sto se nikada nece zaboraviti...
Taj 16 april 1992. godine mi je drazi datum nego kad je Jugoslavija uzela zlato 2002. u Indijanapolisu.

Pedja

pre 6 godina

Veliki Aleksandar Sasa Djordjevic. Kao Zvezdasu drago mi je sto je igrao kod nas, u Partizanu je njegov talenat jos vise dosao do izrazaja. On je ovakve majstorije vise puta ponovio. Covek sa mu..ma do poda koji hladnokrvno resava utakmice kada je najbitnije. Legenda!

karma

pre 6 godina

Veliki sam Zvezdas, volim je vise od svega ali ova trojka uff.. Sreca kao onaj nas gol Panceva. Znate sta mi je zao? Sto su i FK Czv i Kk Partizan na tako niskim granama da je gotovo nezamislivo biti sampion Evrope u ovom veku. I jos nesto iako je ovo veliki uspeh, moze se reci da je lakse bilo tada osvojiti. Teze je osvojiti LS i EL u sadasnjem sistemu.

xxx

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
(BODIBOND, 16. april 2018 10:23). Uzmi nešto protiv kompleksa...

KKP

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.
(deniro, 16. april 2018 09:53) ko obeležava?izasla vest da se podsete ljudi slavnih dana.ako postoji klub koji na ovim prostorima ne zivi od prošlosti to je Partizan.sta ti obelezavas?

Johny

pre 6 godina

Ja veliki zvezdaš, bio bolestan taj dan, temperatura ceo dan. Otišao kod komšije da gledam tekmu, posle trojke Saleta - ozdravio monmentalno.
Iskreni Zvezdaš

xxx

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51). Bodibond- Dejan Bodiroga, deklarisani grobar...

Amaterasu

pre 6 godina

Prosecna starost ekipe je 21,7 godina.

Igrano u Spaniji zbog sankcija.

Mogu navijaci onog malog kluba da pricaju sta god hoce, ovo je bio prvorazredni podvig, cudo.

Dekameron

pre 6 godina

Zovite Vi zvezdaši to takmičenje kako god hoćete,ali to je bilo prvo takmičenje po kvalitetu koje su igrali prvaci država,dakle i Real, Olimpijakos,Milano i ostali. Ovo takmučenje je posle preraslo u format LE.Kompleksi su čudo,a i za titula osvojena u uslovima u kojima je osvojena, je takodje čudo.

Rade

pre 6 godina

Bodibomd:dan kada je Zvezda u fudbalu osvojila KEŠ protiv nekog trećerazrednog kluba,bez učešča Engleskih klubova I za razliku od KK Partizana imala svoju publiku na domaćem terenu. Zato nikad nije, ni neće LŠ. Jesi li miran sada?

Rade

pre 6 godina

Školski izveden šut, maestralno. Znam da smo ga kasnije klinci imitirali ili ga barem pokušavali. Živeo ti nama Sale 100 godina I ti i Partizan. Grobari Slovenija.

Милош-

pre 6 godina

@deniro najimpresivnija titula prvaka ikada. trojka u zadnjoj sekundi najmladjeg tima osvajaca u istoriji. jesu trofejniji Cibona i Jugoplastika ali ova titula bi bila posebna i da je Real osvojio.

VardaPFK

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Uh, kako te cepa mržnja prijatelju.
Nije to dobro za zdravlje...

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Zbog ovakvih ljudi uzivam sto sam Partizanovac!

Gde ja živim

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Mogli bi i danas nešto slično da ponove (u fudbalu mnogo teže) samo da nisu zauzeti mržnjom i željom da se međusobno ugase. Uz malo rada, truda i pametnog ulaganja u basketu se može sve.

Saletu i Partizanu svaka čast za ovo uvek. Prvi je dokazao još par puta da ovo nije bilo slučajno, a drugi da i pored svih nedaća u tom trenutku samo treba da izađeš i boriš se.

keppa011

pre 6 godina

dok mi slavimo Saletovu trojku a zvezdasi Bari u oba SD sede "agilni sportski radnici" koji su urusuli te zdrave temelje i sportski duh.

Divos

pre 6 godina

Ваља бити поштен, Партизан беше тада представник бивше нам Југе.
Изданак југо школе кошарке, и земље која се тих дана гасила.

А лига бивше Југе беше баш квалитетна.
Златна ера беше наравно 1980их, када су у 8 година (1985-1992), клубови из бивше нам Југе били чак 6 пута прваци Европе, па можемо слободно рећи да је у том времену лига Југе (иако није било странаца) била ако не најјача у Европи, међу 2 најјаче сигурно.

Опет, успех Партизана 1992-е беше по много чему посебан. Екстремно млада екипа, због злочиначких санкција није била у прилици играти у својој земљи, домаћин беше у Фуенлабради, имао је и рђав третман, и поред свих недаћа фантастичан подвиг, један од највећих икада када је клубски спорт у питању.

Та земља је престала да постоји, но на развалинама те земље никнуле су нове моћне кошаркашке нације, пре свега Србија, и можемо рећи да је кошарка на овим просторима тим турбулентним превирањима ипак профитирала.

Наравно, много тога се променило, појавиле су се нове (и богатије) кошаркашке нације, кудикамо је јача конкуренција, у клубску кошарку је упливала озбиљна пара, играчи у све млађој доби одлазе ка новим дестинацијама, богатијим срединама, ту су и роварења којекаквих мешетара, менаџера, неки се и погубе у тим променама.

Партизан данас пролази кроз малу кризу, притисле недаће, беспарица, дугови, но прегрмиће то, биће Партизан опет силан.

ivana

pre 6 godina

Nikad nikad necu zaboraviti ovaj dan i kako se cela porodica radovala!
To sto je Partizan napravio te godine bukvalno spada u najsvetlije stranice svetskog sporta i strasan film bi se mogao napraviti od svega toga.
Odigrati sve utakmice u inostranstvu , ne biti nijednom domacin jos tako mlada i anonimna ali neverovatno talentovana ekipa sa trenerom koji je u tom trenutku pocetnik..dok se u tvojoj domovini desavaju strasne stvari..
Svim akterima svaka svaka cast!
Volim Partizan!!!

Dijasp0rac

pre 6 godina

Kao Zvezdaš, radovao sam se kao malo dete tad.
Trenuci koji ostaju za ceo život upamćeni.
Željan sam fer borbe, pravog navijanja, međusobnog poštovanja kao kako jake Zvezde, tako i Partizana... U košarci, ali i fudbalu.

gremlin

pre 6 godina

Dan koji živi doveka,ALEKSANDRE DJORDJEVICU VELIKI SI!!!p.s.A protiv Barse nam utrpao 41 u Pioniru,e zato je car JEDAN JEDINI SALE!!!

BODIBOND

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.

Panterov skok

pre 6 godina

Nikad niko kao Partizan, ta titula je najveca u Evropskoj kosarci, osvojiti titulu bez domaceg terena, u ratnom stanju u domovini i sa standardno jednim od najmanjih budzeta od ekipa, bio je Partizan jos jednom blizu ali sekunde su ga delile od finala Eurolige...

deniro

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.

keppa011

pre 6 godina

dok mi slavimo Saletovu trojku a zvezdasi Bari u oba SD sede "agilni sportski radnici" koji su urusuli te zdrave temelje i sportski duh.

ivana

pre 6 godina

Nikad nikad necu zaboraviti ovaj dan i kako se cela porodica radovala!
To sto je Partizan napravio te godine bukvalno spada u najsvetlije stranice svetskog sporta i strasan film bi se mogao napraviti od svega toga.
Odigrati sve utakmice u inostranstvu , ne biti nijednom domacin jos tako mlada i anonimna ali neverovatno talentovana ekipa sa trenerom koji je u tom trenutku pocetnik..dok se u tvojoj domovini desavaju strasne stvari..
Svim akterima svaka svaka cast!
Volim Partizan!!!

Panterov skok

pre 6 godina

Nikad niko kao Partizan, ta titula je najveca u Evropskoj kosarci, osvojiti titulu bez domaceg terena, u ratnom stanju u domovini i sa standardno jednim od najmanjih budzeta od ekipa, bio je Partizan jos jednom blizu ali sekunde su ga delile od finala Eurolige...

Dijasp0rac

pre 6 godina

Kao Zvezdaš, radovao sam se kao malo dete tad.
Trenuci koji ostaju za ceo život upamćeni.
Željan sam fer borbe, pravog navijanja, međusobnog poštovanja kao kako jake Zvezde, tako i Partizana... U košarci, ali i fudbalu.

Johny

pre 6 godina

Ja veliki zvezdaš, bio bolestan taj dan, temperatura ceo dan. Otišao kod komšije da gledam tekmu, posle trojke Saleta - ozdravio monmentalno.
Iskreni Zvezdaš

VardaPFK

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Uh, kako te cepa mržnja prijatelju.
Nije to dobro za zdravlje...

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Zbog ovakvih ljudi uzivam sto sam Partizanovac!

Divos

pre 6 godina

Ваља бити поштен, Партизан беше тада представник бивше нам Југе.
Изданак југо школе кошарке, и земље која се тих дана гасила.

А лига бивше Југе беше баш квалитетна.
Златна ера беше наравно 1980их, када су у 8 година (1985-1992), клубови из бивше нам Југе били чак 6 пута прваци Европе, па можемо слободно рећи да је у том времену лига Југе (иако није било странаца) била ако не најјача у Европи, међу 2 најјаче сигурно.

Опет, успех Партизана 1992-е беше по много чему посебан. Екстремно млада екипа, због злочиначких санкција није била у прилици играти у својој земљи, домаћин беше у Фуенлабради, имао је и рђав третман, и поред свих недаћа фантастичан подвиг, један од највећих икада када је клубски спорт у питању.

Та земља је престала да постоји, но на развалинама те земље никнуле су нове моћне кошаркашке нације, пре свега Србија, и можемо рећи да је кошарка на овим просторима тим турбулентним превирањима ипак профитирала.

Наравно, много тога се променило, појавиле су се нове (и богатије) кошаркашке нације, кудикамо је јача конкуренција, у клубску кошарку је упливала озбиљна пара, играчи у све млађој доби одлазе ка новим дестинацијама, богатијим срединама, ту су и роварења којекаквих мешетара, менаџера, неки се и погубе у тим променама.

Партизан данас пролази кроз малу кризу, притисле недаће, беспарица, дугови, но прегрмиће то, биће Партизан опет силан.

KKP

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.
(deniro, 16. april 2018 09:53) ko obeležava?izasla vest da se podsete ljudi slavnih dana.ako postoji klub koji na ovim prostorima ne zivi od prošlosti to je Partizan.sta ti obelezavas?

Amaterasu

pre 6 godina

Prosecna starost ekipe je 21,7 godina.

Igrano u Spaniji zbog sankcija.

Mogu navijaci onog malog kluba da pricaju sta god hoce, ovo je bio prvorazredni podvig, cudo.

Милош-

pre 6 godina

@deniro najimpresivnija titula prvaka ikada. trojka u zadnjoj sekundi najmladjeg tima osvajaca u istoriji. jesu trofejniji Cibona i Jugoplastika ali ova titula bi bila posebna i da je Real osvojio.

Rade

pre 6 godina

Školski izveden šut, maestralno. Znam da smo ga kasnije klinci imitirali ili ga barem pokušavali. Živeo ti nama Sale 100 godina I ti i Partizan. Grobari Slovenija.

xxx

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
(BODIBOND, 16. april 2018 10:23). Uzmi nešto protiv kompleksa...

gremlin

pre 6 godina

Dan koji živi doveka,ALEKSANDRE DJORDJEVICU VELIKI SI!!!p.s.A protiv Barse nam utrpao 41 u Pioniru,e zato je car JEDAN JEDINI SALE!!!

novono

pre 6 godina

Plakao kao malo dete. U čast Partizanu KK Fuenlabrada od tog dana nosi crno-bele dresove. Dvorana im je crno-bela. Navijačka grupa im se zove Grobari Fuenlabrada. Na utakmici protiv Reala cela hala u sred Spanije navija za Partizan protiv spanske ekipe. Po završetku utakmice i pobede Partizana nad Realom navijači deset minuta pevaju Partizanu i njegovim igracima. Takvu kosarkasku bajku nijedna ekipa vise nece ispričati. To je taj "mali" Partizan, velikan evropske košarke.

NNN

pre 6 godina

...eee kad se sam setim...
Nas petoro Zvezdaša došli kod druga Partizanovca da gledamo (on prethodne godine kod mene gledao prenos iz Barija), umalo srčku da dobijem, posle smo slavili...

JPR24

pre 6 godina

Eh... Mi slavimo Saletovu trojku iz Istanbula. Komsije slave Bari. 20 i kusur godina kasnije, upropastise specijalci i KK i FK klubove... U kosarci bar ima nade. Fudbal je propao odavno, primer je cirkus koji zovu « Derbi » a ne lici vec deceniju i vise na sta je Derbi licio !

xxx

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51). Bodibond- Dejan Bodiroga, deklarisani grobar...

Rade

pre 6 godina

Bodibomd:dan kada je Zvezda u fudbalu osvojila KEŠ protiv nekog trećerazrednog kluba,bez učešča Engleskih klubova I za razliku od KK Partizana imala svoju publiku na domaćem terenu. Zato nikad nije, ni neće LŠ. Jesi li miran sada?

ok

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Момци од двадесетак година, са тренером почетником, играјући целу групну фазу у Фуенлабради изван своје земље, тројком Ђорђевића уписани су у историју спорта. Тај шут је оно што издваја играче од победника.

wer

pre 6 godina

mene ovo cementiralo kao grobara, tad tek poceh da pikam basket :)

inace, malo ljudi je svesno da od tog momenta pa do kraja maja, beograd imao zvanicnog prvaka evrope i u fudbalu i u kosarci... priceless

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Uzmi nešto protiv kompleksa...
(xxx, 16. april 2018 10:26)

A sto je najjace taj lik se potpisao kao BODIBOND a navija za Zvezdu, ocito decak ne zna ko je BODIBOND odnosno koji igrac je dobio taj nadimak, ali necemo mu uzeti za zlo posto kosarku prati od 2011. godine.

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan ali sam kod ovog kosa tako skakao po kuci da sam pola namestaja izlomio! Kakva utakmica je to bila!
(Nix, 16. april 2018 10:51)

Takođe. Sa ovim može da se meri samo finale EP protiv Litvanije iz 1995, najbolja košarkaška utakmica koju sam gledao. Litvanski trio ubija: Sabonis u punoj snazi, Karnišovas, Marčuljonis 100% šut, a nas u igri drži Sale sa svojih 9 trojki (doduše, i kucanje Danilovića preko Sabonisa je za anale). Mi smo u moje vreme od sveg srca navijali za srpske i YU klubove kada igraju protiv stranaca, klupska pripadnost je bila samo povod za zezanje posle derbija.

Grobarchina

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.

xxx

pre 6 godina

Huventud iz Badalone. Veliki klub, nešto kao Rapid iz Beča.
(ranac, 16. april 2018 11:51). Uz Real Madrid i Barcelonu prvak evrope u klupskoj košarci

dionis

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)
Samo se pitam ko su ovi ljudi sto su ti dali plus...verovatno isti kao i ti, puni mrznje i jos uvek tuguju zbog Euro Kupa

Dekameron

pre 6 godina

Zovite Vi zvezdaši to takmičenje kako god hoćete,ali to je bilo prvo takmičenje po kvalitetu koje su igrali prvaci država,dakle i Real, Olimpijakos,Milano i ostali. Ovo takmučenje je posle preraslo u format LE.Kompleksi su čudo,a i za titula osvojena u uslovima u kojima je osvojena, je takodje čudo.

Sta to uradi Nemanja Gordicu?!

pre 6 godina

to je dan kada smo svi navijali za partizan jer je bio nas tim. a sada ovi za buducnost tj samo protiv...
(s, 16. april 2018 11:26)

O navijanju protiv srpskog kluba pricaju oni koji slave Nolana Smita kao nacionalni praznik, a isto su u polufinalu tad ispali od raspale Cibone. Vi ste moralni samo kada to odgovara vasim interesima.

andrejka

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 16. april 2018 10:23)

Zasto si uzeo nick po velikom navijacu Partizana Dejanu Bodirogi?

Ovom izjavom si pokazao koliko se u kosarku ne razumes? Verovatno nikada nisi odlgledao nijednu utakmicu tog tima.

Ta ekipa Partizana je imala dva Top 10 bekova Evrope svih vremena, Djordjevica i Danilovica. I ekipa je gradjena oko njih. Svako je tu imao svoju ulogu. Od Dragutinovica na ispomoci pleja, preko Nakica na 2 i 3, Stevanovica, Koprivice, Silobada, Sarica. I naravno na klupi, pocetnika, ali coveka koji je uveliko drzao kosarku u malom prstu, Zeljka Obradovica i na sedistu na tribini odmah iza njega, profesora Nikolica.

Huventud je sa Djofrezom bio najjaca evropska ekipa, ali su Italijani sa Amerima bili fizicki dominantni. I Knor i Milano i bilo je ogromno iznenadjenje sto je Partizan uspeo da ih izbaci. U finalu je to bila izjednacena utakmica u kojoj su prednjacili Djordjevic, Danilovic i Djofreza...zavrsnicu ne trebam da ti pricam, znas je. Posle svega sto je Partizan doziveo te sezone, ta Djordjeviceva lopta je jednostavno morala da zavrsi u kosu.

I jos nesto posto ni to vidim da ne znas. Te sezona je odigrano prvo izdanje Evrolige, tako da je Partizan u anale evropske kosarke upisan kao prvi osvajac tog takmicenja.

mrežica

pre 6 godina

prosečna starost 21,7 godina?!
da li je ovo istina? može li negde da se proveri, ako je ovo tačno ovaj neverovatni podvig je dobio još jedan neverovatan parametar!

Grobar

pre 6 godina

Istini za volju, upravo je kup sampiona promenio format te sezone(1991-92), tako da je KKP prvi osvajac EL. Znam da boli, sta da radim.

čisto da se zna

pre 6 godina

Hajde da pokušam ovde. Pošto vidim da su svi mediji preneli jednu te istu vest (ne sasvim tačnu), ne zalazeći u to da li je greška namerna ili slučajna, zbog mlađih čitalaca treba nešto pojasniti. Kup Šampiona je takmičenje koje je prestalo da postoji 1990. godine. Od 1991. elitno evropsko klupsko takmičenje se zove Euroleague. Sistem takmičenja je sličan onome koji se donedavno primenjivao (prvo po grupama, zatim plej-of i na kraju F4). Prema tome, Partizan nije osvojio nikakav Kup Šampiona već Euroligu na završnom turniru 1992. godine.

Pedja

pre 6 godina

Veliki Aleksandar Sasa Djordjevic. Kao Zvezdasu drago mi je sto je igrao kod nas, u Partizanu je njegov talenat jos vise dosao do izrazaja. On je ovakve majstorije vise puta ponovio. Covek sa mu..ma do poda koji hladnokrvno resava utakmice kada je najbitnije. Legenda!

Ser Toza

pre 6 godina

Samo da kratko objasnim sadašnjim mladim navijačima Zvezde i Partizana:
Imam 54 godine, navijač sam Partizana, ime sam dobio po fudbaleru Partizana, 1991. godine sam išao u Bari da navijam za Zvezdu protiv Olimpika...

hjeronimus

pre 6 godina

Tada je Huventud bio naj bolji tim Evrope a ko se ne seća neka pita.Tada je Olimpija Milano bila veličina a Aris legendarna ekipa.A Partizan je na tronu nasledio Jugoplastiku pa vi vidite gde smo bili a gde smo sada kad Zvezda izgubi od Budućnosti i sledeće sezone ne igra Evro ligu.Tada su prvaci i samo prvaci zemalja igrali a danas se igra nekakva privatna liga i u Evropi i u Srbiji.

Johnny

pre 6 godina

Ufff, kako sam samo skakao kad je dao tu tricu, pola namestaja po stanu sam polomio. A nisam navijac Partizana. Tada se jos uvek navijalo za sve nase timove koji igraju u Evropi.
Sale legenda!

nekoizmase

pre 6 godina

Sale jednostavno LEGENDA!!! Eto ceo svoj život navijam za Zvezdu, ali ovde se radi o srpskom klubu koji je osvojil EL i još 2 x igrao F4. Taj isti Sale nam je doneo toliko radosti sa reprezentacijom, čovek koji je srcem i dušom uz našu reprezentaciju, nekima nedovoljno.
Dobro je nama, kakvi smo!

Gde ja živim

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Mogli bi i danas nešto slično da ponove (u fudbalu mnogo teže) samo da nisu zauzeti mržnjom i željom da se međusobno ugase. Uz malo rada, truda i pametnog ulaganja u basketu se može sve.

Saletu i Partizanu svaka čast za ovo uvek. Prvi je dokazao još par puta da ovo nije bilo slučajno, a drugi da i pored svih nedaća u tom trenutku samo treba da izađeš i boriš se.

Divos

pre 6 godina

@ mrežica, 16. april 2018 11:06

Да, податак је тачан. Са напоменом да су се тада гледале године почетка те ЛШ 1991/92. Значи од год. 1991. одузимало се годиште рођења.
Данас су то на кошаркашким сајтовима модификовали, и на рођендан се играчу додаје година.

Једини искуснији и старији од 25 љета беше покојни Драгиша Шарић (год.61), све остало редом млађарија где је чак и Сале Даниловић који је тек напунио 22, важио за једног од искуснијих.

У сваком случају, екстремно млада екипа, и најмлађи кошаркашки колектив у историји који је освојио најелитније европско такмичење.

j

pre 6 godina

U pravu su ljudi koji kazu da sa ovih prostora ima vise timova koji su bili slavniji od Partizana u smislu da imaju vise EL,ali to sto je Partizan i pod kojim okolnostima i sa mladim timom uspeo da uradi ostace na samom vrhu poimanja kosarke.Nesto nezabelezno do tad i od tad.Nisu dzabe u Americi Partizan proglasili Evropskim Boston Seltiksima.

floki

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...
(Mister Vo, 16. april 2018 12:23)

Nista covek nije pogresno napisao. Cak postoji i film o tome...Film snimljen povodom 20 godina od titule. Jedino je pogresio nije bila utakmica protiv Reala nego protiv Estudijantesa. Cela hala je u transu navijala za Partizan. Iduce sezone menjaju boju dresova u crno-belo. Grupa Grobari Fuenlabrada je pratila skoro svaku utakmicu Partizana u Evroligi.

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Tesko da ce neki klub ponovo izvesti takav podvig, ikada. Zato je Partizan institucija evropske kosarke. Zato sam kivan na mesetare koji nam upropastavaju ovaj divan sport. A vidite koliko toga moze srcem i postenjem da se ostvari.
Da nam je vise Djordjevica i Obradovica a manje ovih sto nisu vredni pomena, gde bi nam kraj bio. Koliko je ova prica lepsa od saopstenja punih mrznje i spinova. Taj tim su cenili i voleli cak i u nekom spanskom predgradju a neke ne vole ni u svom gradu. Postene ljude ne mozes prevariti.

SM

pre 6 godina

Kakva utakmica, klinac zvedas ali navijam svim srcem za partizan zajedno sa tecom i burazerom, i na kraju oni zalivaju pivcem a ja mezim cokoloadu sto mi kupili kod bugara (puna margarina i z kvalitet, ali nikad sladja). Hvala, partizanu i naravno Saletu za jedan od najlepsih dana u mom detinjstvu.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A tadasnji kup Sampiona je danasnja EVROLIGA, prema tome Partizan je pre tacno 26 godina osvojio EVROLIGU, to je nesto sti je zlatnim slovima upisano, sto se nikada nece zaboraviti...
Taj 16 april 1992. godine mi je drazi datum nego kad je Jugoslavija uzela zlato 2002. u Indijanapolisu.

karma

pre 6 godina

Veliki sam Zvezdas, volim je vise od svega ali ova trojka uff.. Sreca kao onaj nas gol Panceva. Znate sta mi je zao? Sto su i FK Czv i Kk Partizan na tako niskim granama da je gotovo nezamislivo biti sampion Evrope u ovom veku. I jos nesto iako je ovo veliki uspeh, moze se reci da je lakse bilo tada osvojiti. Teze je osvojiti LS i EL u sadasnjem sistemu.

Милош-

pre 6 godina

@Karakteri ovo u kosarci je kao Liverpulovo finale 2005 protiv Milana. a vase je po mnogim anketama najgore finale KES-a u istoriji. mnogo znaci i nacin osvajanja u kreiranju legende.

p.s. ne umanjujem uspeh Czv u Bariju nego nije uporedivo, najmladji tim, bez domacinstva cele sezone i trojka u poslednjoj sekundi. da ne govorim da se u polufinalu izbacio apsolutni favorit Kinder.

Commando

pre 6 godina

Al kad se setim utakmice protiv Knorr-a u Italiji, jeza me prodje i sad... i tada kakve partije tandema Djordjevic-Danilovic. I kolko su bili mladi ...

anica

pre 6 godina

Koliko mi je drag Sasa Djordjevic, jedan nas bivsi kosarkas ne moze da mu pridje ni po cemu. Svaka cast Partizanu na svim uspesima, prvenstveno je to ponos nase zemlje, volim sto ne osecam ljubomoru da mogu ovako nesto da kazem kao Zvezdasica, to puno znaci.

shox

pre 6 godina

Španski dokumentarac "Partizan iz Fuenlabrade" je fantastičan. Upravo sam ga po treći put pogledao. Ono kad počneš a ne možeš da prestaneš. Par puta mi krene suza od prejakih emocija, ali onaj Saletov razgovor sa tatom (na 16:55) me dotuče.
"Halo tata"
"Sine moj..."
:'(

Obožavam Saleta. Kakav sjajan čovek.
Čestitke Partizanu za onaj uspeh.
Da se ljudi uljude i usredsrede na pozitivno, pa da i Partizan i Zvezda, pa što ne još neki klubovi, ređaju makar približno velike uspehe.

maconii

pre 6 godina

@bgd 1976

ne to sto si napisao nije istina..prvo pravi zvezdasi i ljubitelji kosarke su simpatisali partizan u kosarci u tom periodu bas zbog te cele situacije ratnog stanja i ja mogu sto posto da ti kazem da su tada bila normalnija vremena i da vecina zvezdasa nije navijala sigurno da djordjevic promasi tu trojku..nismo imali tu zavist i ljubomoru,a nemamo je ni sada..ti ljudi sto su igrali za partizan su doneli mnogo radosti svima igrajuci za reprezentaciju posle..a ja znam navijace partizana koji su isli sa mnom da gledaju zvezdine medjunarodne utakmice u fudbalu..ne razmisljaju svi na isti nacin kao ti koji si vise slavio to sto je zvezda izgubila od buducnosti nego tugovao zato sto ste izgubili u derbiju pre neki dan..a i na obelezavanje titule partizana u istanbulu ti pominjes zvezdu,a kad bude obelezavanje titule u bariju tada ces verovatno popljuvati...nemoj da mislis da ako razmisljas na takav nacin,i da ako toliko mrzis zvezdu,pa se bavis time ko je za koga navijao, da si veci grobar od nekog drugog..nisi!!

Mrki

pre 6 godina

Tada je bilo tesko vreme s jedne strane ali sa druge puno lepse nego sto su vremena danas.Ja kao 18-godisnji zvezdas sam svim srcem navijao za Partizan i skakao do plafona posle Saletove trojke kao sto su godinu dana pre toga moji prijatelji partizanovci skakali do plafona kada je Pancev pogodio penal protiv Olimpika.Sada je to nazalost nezamisivo .Kada citam komentare ovde pitam se bi li bio sposoban da sada igra Partizan finale evrolige navijati za njih.Mislim da ne,a znam da je to tuzno.No zasto bi ja za njih ako njih 90% navija protiv Zvezde s kim god da igra od Buducnosti do Efesa...

LOST BOYS

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Prijatelju, KK PARTIZAN je tada trebao da igra protiv svemiraca, ali nisu uspeli da pronađu kockaste lopte!

pop

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Partizan posle toga još dva puta na fajnal-foru.
a zvezda sa svim svojim frakcijama par učešća u evroligi jedan top9 i top12
i više puta izgubljeno mjesto za srpskog predstavnika u evroligi.
fudbal bolje i da ne spominjem.
evo i ja da kažem par iz mog iskustva gledajući partizanova finala sa zvezdašima
kada je bogdanović pogodio trojku skakanje od sreće do "neba" urlanje i onda muk i tajac nekih 5 minuta apropo ovih silnih zvezdaša koji se javljaju da ne bude da svi navijaju za partizan kad igra u finalu protiv stranih ekipa.

milan treći

pre 6 godina

Ја као Звездаш од малена сам навијао за наш-српски Партизан и радовао се свим победама и титули КК Патризана у купу европских шампиона.

bgd 1976

pre 6 godina

osamdesetih i devedesetih godina proslog veka kada pitate zvezdase sigurno velika vecina je govorila navijam za zvezdu u fudbalu a za partizan u kosarci to mi malo stariji znamo i to je istina a sada price podrzavali smo partizan u finalu jel je nas klub to je neistina naravno u obrnutom slucaju nikada nijedan navijac partizana nikada ni u jednom sportu ni u jednom takmicenju protiv bilo kog kluba na svetu nije niti moze navijati zaa zvezdu to vam je surova istina a vi lupajte minuse koliko hocete ovo sam napisao cisto da ne bi lagali sami sebe

Pedja

pre 6 godina

Vratise se uspomene, ja brucos u TV sali "Patrisa" 6.bloka 1992-e, rat unaokolo. Gledamo ushiceno kad Sale daje trojku , ton ne cujemo ionako celu utakmicu od galame . Onda peske na Trg da proslavimo...

matori

pre 6 godina

@ zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...
(mate, 16. april 2018 16:37)

Mate, druže, rekao bih da si mlad i da si pogrešno nešto čuo, da ti neko pričao bajke....
kada je Jugoplastika (Pop 84) osvojila 3. put evro titulu, rat još nije počeo, sve se igralo u Splitu. i ja sam navijao za tada još uvek naš tim u Evropi. posle toga je reprezentacija otišla na EP u Italiju i osvijila zlato, kada je Zdovc odbio da igra polufinale i finale....
pročitaj ti to jednom svojim očima, nemoj verovati svima....

Hogar

pre 6 godina

Mate od te 1991-1992,vec pocinju da igraju vise ekipa u tadasnji Kup sampiona ili evroligu,bila je mislim i Cibona,ili gresim,demencija sa godinama.Steta za krvavi raspad,a voleo sam da vidim kako bi izgledala bivsa Juga sa drim timom

deniro

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.

Paranoid Android

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?
(ok, 16. april 2018 11:01)

Verovatno koliko i ja Augentalerovom autogolu na Marakani! (Bez sarkazma ikakvog).

Pojedniačni potezi u timskim sportovima koji su mi urezani u sećanju su Saletove trojke na prva dva mesta (ko ne zna koja je druga ...), pa 2:2 na Marakani pa Pančev!

A preksinoć navijao za Budućnost! To je ta politika, nažalost .

BODIBOND

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.

mate

pre 6 godina

matori

da u pravu si- pop 84 je zapravo te iste 92 . godine igro u la coruni (otiso vec i kukoc i nisu imali uspjeha), falio sam ja. Znam za reprezentaciju u rimu da je osvojila EP (Kukoc Mvp). No buni me nesto drugo- ako mozes odgovorit ti ili netko drugi ko zna- ako je jugoplastika zadnji prvak 1991 jugoslavije- na osnovu cega je partizan igro te 1992? Igrali su i on i jugoplastika te godine- a bilo je pravilo samo prvak?

Fadil Vokri

pre 6 godina

@novono Nit je postojala grupa Grobari Fuenlabrada,niti je cela hala navijala za vas,niti ste igrali sa Realom,a jos manje ga pobedili.Igrali ste sa Arisom,Estudijantesom,Knor Bolonja,Maes Pilsom(Belgija),Filpisom Milano,Bajel Leverkuzenom i mocnim Komodor Den Helderom iz Holandije.Ne mozete vi da ne izmislite nesto,cuj igrali sa Realom a cela Spanija navijala za njih hahahahahahaha

Mister Vo

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...

mate

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.
(Grobarchina, 16. april 2018 11:37)

zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...

BODIBOND

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.

deniro

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.

Fadil Vokri

pre 6 godina

@novono Nit je postojala grupa Grobari Fuenlabrada,niti je cela hala navijala za vas,niti ste igrali sa Realom,a jos manje ga pobedili.Igrali ste sa Arisom,Estudijantesom,Knor Bolonja,Maes Pilsom(Belgija),Filpisom Milano,Bajel Leverkuzenom i mocnim Komodor Den Helderom iz Holandije.Ne mozete vi da ne izmislite nesto,cuj igrali sa Realom a cela Spanija navijala za njih hahahahahahaha

mate

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.
(Grobarchina, 16. april 2018 11:37)

zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...

xxx

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51). Bodibond- Dejan Bodiroga, deklarisani grobar...

xxx

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
(BODIBOND, 16. april 2018 10:23). Uzmi nešto protiv kompleksa...

Mister Vo

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...

Rade

pre 6 godina

Bodibomd:dan kada je Zvezda u fudbalu osvojila KEŠ protiv nekog trećerazrednog kluba,bez učešča Engleskih klubova I za razliku od KK Partizana imala svoju publiku na domaćem terenu. Zato nikad nije, ni neće LŠ. Jesi li miran sada?

novono

pre 6 godina

Plakao kao malo dete. U čast Partizanu KK Fuenlabrada od tog dana nosi crno-bele dresove. Dvorana im je crno-bela. Navijačka grupa im se zove Grobari Fuenlabrada. Na utakmici protiv Reala cela hala u sred Spanije navija za Partizan protiv spanske ekipe. Po završetku utakmice i pobede Partizana nad Realom navijači deset minuta pevaju Partizanu i njegovim igracima. Takvu kosarkasku bajku nijedna ekipa vise nece ispričati. To je taj "mali" Partizan, velikan evropske košarke.

Amaterasu

pre 6 godina

Prosecna starost ekipe je 21,7 godina.

Igrano u Spaniji zbog sankcija.

Mogu navijaci onog malog kluba da pricaju sta god hoce, ovo je bio prvorazredni podvig, cudo.

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

A tadasnji kup Sampiona je danasnja EVROLIGA, prema tome Partizan je pre tacno 26 godina osvojio EVROLIGU, to je nesto sti je zlatnim slovima upisano, sto se nikada nece zaboraviti...
Taj 16 april 1992. godine mi je drazi datum nego kad je Jugoslavija uzela zlato 2002. u Indijanapolisu.

Paranoid Android

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?
(ok, 16. april 2018 11:01)

Verovatno koliko i ja Augentalerovom autogolu na Marakani! (Bez sarkazma ikakvog).

Pojedniačni potezi u timskim sportovima koji su mi urezani u sećanju su Saletove trojke na prva dva mesta (ko ne zna koja je druga ...), pa 2:2 na Marakani pa Pančev!

A preksinoć navijao za Budućnost! To je ta politika, nažalost .

ivana

pre 6 godina

Nikad nikad necu zaboraviti ovaj dan i kako se cela porodica radovala!
To sto je Partizan napravio te godine bukvalno spada u najsvetlije stranice svetskog sporta i strasan film bi se mogao napraviti od svega toga.
Odigrati sve utakmice u inostranstvu , ne biti nijednom domacin jos tako mlada i anonimna ali neverovatno talentovana ekipa sa trenerom koji je u tom trenutku pocetnik..dok se u tvojoj domovini desavaju strasne stvari..
Svim akterima svaka svaka cast!
Volim Partizan!!!

KKP

pre 6 godina

........ne bi da kvarim.......ali samo da razumete stvarnost - Jugoplastika-triput zaredom,Cibona-dvaput zaredom......i niko to ne obeležava.Vi jednostavno živite u prošlosti a ne možete od prošlosti.Tačka.
(deniro, 16. april 2018 09:53) ko obeležava?izasla vest da se podsete ljudi slavnih dana.ako postoji klub koji na ovim prostorima ne zivi od prošlosti to je Partizan.sta ti obelezavas?

Kompleksi su cudo

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Zbog ovakvih ljudi uzivam sto sam Partizanovac!

bgd 1976

pre 6 godina

osamdesetih i devedesetih godina proslog veka kada pitate zvezdase sigurno velika vecina je govorila navijam za zvezdu u fudbalu a za partizan u kosarci to mi malo stariji znamo i to je istina a sada price podrzavali smo partizan u finalu jel je nas klub to je neistina naravno u obrnutom slucaju nikada nijedan navijac partizana nikada ni u jednom sportu ni u jednom takmicenju protiv bilo kog kluba na svetu nije niti moze navijati zaa zvezdu to vam je surova istina a vi lupajte minuse koliko hocete ovo sam napisao cisto da ne bi lagali sami sebe

Divos

pre 6 godina

Ваља бити поштен, Партизан беше тада представник бивше нам Југе.
Изданак југо школе кошарке, и земље која се тих дана гасила.

А лига бивше Југе беше баш квалитетна.
Златна ера беше наравно 1980их, када су у 8 година (1985-1992), клубови из бивше нам Југе били чак 6 пута прваци Европе, па можемо слободно рећи да је у том времену лига Југе (иако није било странаца) била ако не најјача у Европи, међу 2 најјаче сигурно.

Опет, успех Партизана 1992-е беше по много чему посебан. Екстремно млада екипа, због злочиначких санкција није била у прилици играти у својој земљи, домаћин беше у Фуенлабради, имао је и рђав третман, и поред свих недаћа фантастичан подвиг, један од највећих икада када је клубски спорт у питању.

Та земља је престала да постоји, но на развалинама те земље никнуле су нове моћне кошаркашке нације, пре свега Србија, и можемо рећи да је кошарка на овим просторима тим турбулентним превирањима ипак профитирала.

Наравно, много тога се променило, појавиле су се нове (и богатије) кошаркашке нације, кудикамо је јача конкуренција, у клубску кошарку је упливала озбиљна пара, играчи у све млађој доби одлазе ка новим дестинацијама, богатијим срединама, ту су и роварења којекаквих мешетара, менаџера, неки се и погубе у тим променама.

Партизан данас пролази кроз малу кризу, притисле недаће, беспарица, дугови, но прегрмиће то, биће Партизан опет силан.

VardaPFK

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Uh, kako te cepa mržnja prijatelju.
Nije to dobro za zdravlje...

dionis

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)
Samo se pitam ko su ovi ljudi sto su ti dali plus...verovatno isti kao i ti, puni mrznje i jos uvek tuguju zbog Euro Kupa

Batko pamcenje mu kratko

pre 6 godina

Uzmi nešto protiv kompleksa...
(xxx, 16. april 2018 10:26)

A sto je najjace taj lik se potpisao kao BODIBOND a navija za Zvezdu, ocito decak ne zna ko je BODIBOND odnosno koji igrac je dobio taj nadimak, ali necemo mu uzeti za zlo posto kosarku prati od 2011. godine.

karma

pre 6 godina

Veliki sam Zvezdas, volim je vise od svega ali ova trojka uff.. Sreca kao onaj nas gol Panceva. Znate sta mi je zao? Sto su i FK Czv i Kk Partizan na tako niskim granama da je gotovo nezamislivo biti sampion Evrope u ovom veku. I jos nesto iako je ovo veliki uspeh, moze se reci da je lakse bilo tada osvojiti. Teze je osvojiti LS i EL u sadasnjem sistemu.

xxx

pre 6 godina

Huventud iz Badalone. Veliki klub, nešto kao Rapid iz Beča.
(ranac, 16. april 2018 11:51). Uz Real Madrid i Barcelonu prvak evrope u klupskoj košarci

Panterov skok

pre 6 godina

Nikad niko kao Partizan, ta titula je najveca u Evropskoj kosarci, osvojiti titulu bez domaceg terena, u ratnom stanju u domovini i sa standardno jednim od najmanjih budzeta od ekipa, bio je Partizan jos jednom blizu ali sekunde su ga delile od finala Eurolige...

hjeronimus

pre 6 godina

Tada je Huventud bio naj bolji tim Evrope a ko se ne seća neka pita.Tada je Olimpija Milano bila veličina a Aris legendarna ekipa.A Partizan je na tronu nasledio Jugoplastiku pa vi vidite gde smo bili a gde smo sada kad Zvezda izgubi od Budućnosti i sledeće sezone ne igra Evro ligu.Tada su prvaci i samo prvaci zemalja igrali a danas se igra nekakva privatna liga i u Evropi i u Srbiji.

andrejka

pre 6 godina

Partizan s tom ekipom iz 1992 god bi danas bio prosecan klub u Evrokupu. Toliko o takmicenju koje je osvojio tada.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (BODIBOND, 16. april 2018 10:23)

Zasto si uzeo nick po velikom navijacu Partizana Dejanu Bodirogi?

Ovom izjavom si pokazao koliko se u kosarku ne razumes? Verovatno nikada nisi odlgledao nijednu utakmicu tog tima.

Ta ekipa Partizana je imala dva Top 10 bekova Evrope svih vremena, Djordjevica i Danilovica. I ekipa je gradjena oko njih. Svako je tu imao svoju ulogu. Od Dragutinovica na ispomoci pleja, preko Nakica na 2 i 3, Stevanovica, Koprivice, Silobada, Sarica. I naravno na klupi, pocetnika, ali coveka koji je uveliko drzao kosarku u malom prstu, Zeljka Obradovica i na sedistu na tribini odmah iza njega, profesora Nikolica.

Huventud je sa Djofrezom bio najjaca evropska ekipa, ali su Italijani sa Amerima bili fizicki dominantni. I Knor i Milano i bilo je ogromno iznenadjenje sto je Partizan uspeo da ih izbaci. U finalu je to bila izjednacena utakmica u kojoj su prednjacili Djordjevic, Danilovic i Djofreza...zavrsnicu ne trebam da ti pricam, znas je. Posle svega sto je Partizan doziveo te sezone, ta Djordjeviceva lopta je jednostavno morala da zavrsi u kosu.

I jos nesto posto ni to vidim da ne znas. Te sezona je odigrano prvo izdanje Evrolige, tako da je Partizan u anale evropske kosarke upisan kao prvi osvajac tog takmicenja.

keppa011

pre 6 godina

dok mi slavimo Saletovu trojku a zvezdasi Bari u oba SD sede "agilni sportski radnici" koji su urusuli te zdrave temelje i sportski duh.

Dijasp0rac

pre 6 godina

Kao Zvezdaš, radovao sam se kao malo dete tad.
Trenuci koji ostaju za ceo život upamćeni.
Željan sam fer borbe, pravog navijanja, međusobnog poštovanja kao kako jake Zvezde, tako i Partizana... U košarci, ali i fudbalu.

Johny

pre 6 godina

Ja veliki zvezdaš, bio bolestan taj dan, temperatura ceo dan. Otišao kod komšije da gledam tekmu, posle trojke Saleta - ozdravio monmentalno.
Iskreni Zvezdaš

Grobarchina

pre 6 godina

To može samo Partizan !

Uspeh je utoliko veći ako se ima u vidu da smo celu tu Evroligu kao domaćini morali da igramo u Fuenlabradi (Španija), zbog sankcija.

Takav podvig u takvim nemogućim uslovima nije ostvario nijedan evropski klub.

čisto da se zna

pre 6 godina

Hajde da pokušam ovde. Pošto vidim da su svi mediji preneli jednu te istu vest (ne sasvim tačnu), ne zalazeći u to da li je greška namerna ili slučajna, zbog mlađih čitalaca treba nešto pojasniti. Kup Šampiona je takmičenje koje je prestalo da postoji 1990. godine. Od 1991. elitno evropsko klupsko takmičenje se zove Euroleague. Sistem takmičenja je sličan onome koji se donedavno primenjivao (prvo po grupama, zatim plej-of i na kraju F4). Prema tome, Partizan nije osvojio nikakav Kup Šampiona već Euroligu na završnom turniru 1992. godine.

maconii

pre 6 godina

@bgd 1976

ne to sto si napisao nije istina..prvo pravi zvezdasi i ljubitelji kosarke su simpatisali partizan u kosarci u tom periodu bas zbog te cele situacije ratnog stanja i ja mogu sto posto da ti kazem da su tada bila normalnija vremena i da vecina zvezdasa nije navijala sigurno da djordjevic promasi tu trojku..nismo imali tu zavist i ljubomoru,a nemamo je ni sada..ti ljudi sto su igrali za partizan su doneli mnogo radosti svima igrajuci za reprezentaciju posle..a ja znam navijace partizana koji su isli sa mnom da gledaju zvezdine medjunarodne utakmice u fudbalu..ne razmisljaju svi na isti nacin kao ti koji si vise slavio to sto je zvezda izgubila od buducnosti nego tugovao zato sto ste izgubili u derbiju pre neki dan..a i na obelezavanje titule partizana u istanbulu ti pominjes zvezdu,a kad bude obelezavanje titule u bariju tada ces verovatno popljuvati...nemoj da mislis da ako razmisljas na takav nacin,i da ako toliko mrzis zvezdu,pa se bavis time ko je za koga navijao, da si veci grobar od nekog drugog..nisi!!

Rade

pre 6 godina

Školski izveden šut, maestralno. Znam da smo ga kasnije klinci imitirali ili ga barem pokušavali. Živeo ti nama Sale 100 godina I ti i Partizan. Grobari Slovenija.

Pedja

pre 6 godina

Veliki Aleksandar Sasa Djordjevic. Kao Zvezdasu drago mi je sto je igrao kod nas, u Partizanu je njegov talenat jos vise dosao do izrazaja. On je ovakve majstorije vise puta ponovio. Covek sa mu..ma do poda koji hladnokrvno resava utakmice kada je najbitnije. Legenda!

mrežica

pre 6 godina

prosečna starost 21,7 godina?!
da li je ovo istina? može li negde da se proveri, ako je ovo tačno ovaj neverovatni podvig je dobio još jedan neverovatan parametar!

Gazda Dojkan

pre 6 godina

Tesko da ce neki klub ponovo izvesti takav podvig, ikada. Zato je Partizan institucija evropske kosarke. Zato sam kivan na mesetare koji nam upropastavaju ovaj divan sport. A vidite koliko toga moze srcem i postenjem da se ostvari.
Da nam je vise Djordjevica i Obradovica a manje ovih sto nisu vredni pomena, gde bi nam kraj bio. Koliko je ova prica lepsa od saopstenja punih mrznje i spinova. Taj tim su cenili i voleli cak i u nekom spanskom predgradju a neke ne vole ni u svom gradu. Postene ljude ne mozes prevariti.

pop

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Partizan posle toga još dva puta na fajnal-foru.
a zvezda sa svim svojim frakcijama par učešća u evroligi jedan top9 i top12
i više puta izgubljeno mjesto za srpskog predstavnika u evroligi.
fudbal bolje i da ne spominjem.
evo i ja da kažem par iz mog iskustva gledajući partizanova finala sa zvezdašima
kada je bogdanović pogodio trojku skakanje od sreće do "neba" urlanje i onda muk i tajac nekih 5 minuta apropo ovih silnih zvezdaša koji se javljaju da ne bude da svi navijaju za partizan kad igra u finalu protiv stranih ekipa.

Ser Toza

pre 6 godina

Samo da kratko objasnim sadašnjim mladim navijačima Zvezde i Partizana:
Imam 54 godine, navijač sam Partizana, ime sam dobio po fudbaleru Partizana, 1991. godine sam išao u Bari da navijam za Zvezdu protiv Olimpika...

SM

pre 6 godina

Kakva utakmica, klinac zvedas ali navijam svim srcem za partizan zajedno sa tecom i burazerom, i na kraju oni zalivaju pivcem a ja mezim cokoloadu sto mi kupili kod bugara (puna margarina i z kvalitet, ali nikad sladja). Hvala, partizanu i naravno Saletu za jedan od najlepsih dana u mom detinjstvu.

LOST BOYS

pre 6 godina

Dan kada je Partizan osvojio kup sampiona, ali nikada nije isvojio EL. Tako da ova trojka protiv nekog trecerazrednog Huventuda i nema neku tezinu.
(BODIBOND, 16. april 2018 09:51)

Prijatelju, KK PARTIZAN je tada trebao da igra protiv svemiraca, ali nisu uspeli da pronađu kockaste lopte!

gremlin

pre 6 godina

Dan koji živi doveka,ALEKSANDRE DJORDJEVICU VELIKI SI!!!p.s.A protiv Barse nam utrpao 41 u Pioniru,e zato je car JEDAN JEDINI SALE!!!

Милош-

pre 6 godina

@deniro najimpresivnija titula prvaka ikada. trojka u zadnjoj sekundi najmladjeg tima osvajaca u istoriji. jesu trofejniji Cibona i Jugoplastika ali ova titula bi bila posebna i da je Real osvojio.

Dekameron

pre 6 godina

Zovite Vi zvezdaši to takmičenje kako god hoćete,ali to je bilo prvo takmičenje po kvalitetu koje su igrali prvaci država,dakle i Real, Olimpijakos,Milano i ostali. Ovo takmučenje je posle preraslo u format LE.Kompleksi su čudo,a i za titula osvojena u uslovima u kojima je osvojena, je takodje čudo.

NNN

pre 6 godina

...eee kad se sam setim...
Nas petoro Zvezdaša došli kod druga Partizanovca da gledamo (on prethodne godine kod mene gledao prenos iz Barija), umalo srčku da dobijem, posle smo slavili...

Divos

pre 6 godina

@ mrežica, 16. april 2018 11:06

Да, податак је тачан. Са напоменом да су се тада гледале године почетка те ЛШ 1991/92. Значи од год. 1991. одузимало се годиште рођења.
Данас су то на кошаркашким сајтовима модификовали, и на рођендан се играчу додаје година.

Једини искуснији и старији од 25 љета беше покојни Драгиша Шарић (год.61), све остало редом млађарија где је чак и Сале Даниловић који је тек напунио 22, важио за једног од искуснијих.

У сваком случају, екстремно млада екипа, и најмлађи кошаркашки колектив у историји који је освојио најелитније европско такмичење.

Sta to uradi Nemanja Gordicu?!

pre 6 godina

to je dan kada smo svi navijali za partizan jer je bio nas tim. a sada ovi za buducnost tj samo protiv...
(s, 16. april 2018 11:26)

O navijanju protiv srpskog kluba pricaju oni koji slave Nolana Smita kao nacionalni praznik, a isto su u polufinalu tad ispali od raspale Cibone. Vi ste moralni samo kada to odgovara vasim interesima.

Tigar iz regiona

pre 6 godina

Ne navijam za Partizan ali sam kod ovog kosa tako skakao po kuci da sam pola namestaja izlomio! Kakva utakmica je to bila!
(Nix, 16. april 2018 10:51)

Takođe. Sa ovim može da se meri samo finale EP protiv Litvanije iz 1995, najbolja košarkaška utakmica koju sam gledao. Litvanski trio ubija: Sabonis u punoj snazi, Karnišovas, Marčuljonis 100% šut, a nas u igri drži Sale sa svojih 9 trojki (doduše, i kucanje Danilovića preko Sabonisa je za anale). Mi smo u moje vreme od sveg srca navijali za srpske i YU klubove kada igraju protiv stranaca, klupska pripadnost je bila samo povod za zezanje posle derbija.

Mrki

pre 6 godina

Tada je bilo tesko vreme s jedne strane ali sa druge puno lepse nego sto su vremena danas.Ja kao 18-godisnji zvezdas sam svim srcem navijao za Partizan i skakao do plafona posle Saletove trojke kao sto su godinu dana pre toga moji prijatelji partizanovci skakali do plafona kada je Pancev pogodio penal protiv Olimpika.Sada je to nazalost nezamisivo .Kada citam komentare ovde pitam se bi li bio sposoban da sada igra Partizan finale evrolige navijati za njih.Mislim da ne,a znam da je to tuzno.No zasto bi ja za njih ako njih 90% navija protiv Zvezde s kim god da igra od Buducnosti do Efesa...

anica

pre 6 godina

Koliko mi je drag Sasa Djordjevic, jedan nas bivsi kosarkas ne moze da mu pridje ni po cemu. Svaka cast Partizanu na svim uspesima, prvenstveno je to ponos nase zemlje, volim sto ne osecam ljubomoru da mogu ovako nesto da kazem kao Zvezdasica, to puno znaci.

matori

pre 6 godina

@ zadnje ti nije tocno susjed-naime samo godinu prije toga-1991 jugoplastika (pop 84 se zvala te 1991) je osvojila igrajuci domace utakmice u la coruni- spanjolska isto...
(mate, 16. april 2018 16:37)

Mate, druže, rekao bih da si mlad i da si pogrešno nešto čuo, da ti neko pričao bajke....
kada je Jugoplastika (Pop 84) osvojila 3. put evro titulu, rat još nije počeo, sve se igralo u Splitu. i ja sam navijao za tada još uvek naš tim u Evropi. posle toga je reprezentacija otišla na EP u Italiju i osvijila zlato, kada je Zdovc odbio da igra polufinale i finale....
pročitaj ti to jednom svojim očima, nemoj verovati svima....

mate

pre 6 godina

matori

da u pravu si- pop 84 je zapravo te iste 92 . godine igro u la coruni (otiso vec i kukoc i nisu imali uspjeha), falio sam ja. Znam za reprezentaciju u rimu da je osvojila EP (Kukoc Mvp). No buni me nesto drugo- ako mozes odgovorit ti ili netko drugi ko zna- ako je jugoplastika zadnji prvak 1991 jugoslavije- na osnovu cega je partizan igro te 1992? Igrali su i on i jugoplastika te godine- a bilo je pravilo samo prvak?

milan treći

pre 6 godina

Ја као Звездаш од малена сам навијао за наш-српски Партизан и радовао се свим победама и титули КК Патризана у купу европских шампиона.

Gde ja živim

pre 6 godina

(Branko Potezica, 16. april 2018 10:17)

Mogli bi i danas nešto slično da ponove (u fudbalu mnogo teže) samo da nisu zauzeti mržnjom i željom da se međusobno ugase. Uz malo rada, truda i pametnog ulaganja u basketu se može sve.

Saletu i Partizanu svaka čast za ovo uvek. Prvi je dokazao još par puta da ovo nije bilo slučajno, a drugi da i pored svih nedaća u tom trenutku samo treba da izađeš i boriš se.

ok

pre 6 godina

koliko sam se radovao ovom kosu iako sam zvezdas,a potom dodjose politicari i napravise nikada vecu mrznju izmedju ova dva kluba i nikada vecu mrznju medju navijacima,a pitam se zasto?

JPR24

pre 6 godina

Eh... Mi slavimo Saletovu trojku iz Istanbula. Komsije slave Bari. 20 i kusur godina kasnije, upropastise specijalci i KK i FK klubove... U kosarci bar ima nade. Fudbal je propao odavno, primer je cirkus koji zovu « Derbi » a ne lici vec deceniju i vise na sta je Derbi licio !

Johnny

pre 6 godina

Ufff, kako sam samo skakao kad je dao tu tricu, pola namestaja po stanu sam polomio. A nisam navijac Partizana. Tada se jos uvek navijalo za sve nase timove koji igraju u Evropi.
Sale legenda!

j

pre 6 godina

U pravu su ljudi koji kazu da sa ovih prostora ima vise timova koji su bili slavniji od Partizana u smislu da imaju vise EL,ali to sto je Partizan i pod kojim okolnostima i sa mladim timom uspeo da uradi ostace na samom vrhu poimanja kosarke.Nesto nezabelezno do tad i od tad.Nisu dzabe u Americi Partizan proglasili Evropskim Boston Seltiksima.

СрбинсонКрусо

pre 6 godina

Момци од двадесетак година, са тренером почетником, играјући целу групну фазу у Фуенлабради изван своје земље, тројком Ђорђевића уписани су у историју спорта. Тај шут је оно што издваја играче од победника.

Grobar

pre 6 godina

Istini za volju, upravo je kup sampiona promenio format te sezone(1991-92), tako da je KKP prvi osvajac EL. Znam da boli, sta da radim.

Commando

pre 6 godina

Al kad se setim utakmice protiv Knorr-a u Italiji, jeza me prodje i sad... i tada kakve partije tandema Djordjevic-Danilovic. I kolko su bili mladi ...

Hogar

pre 6 godina

Mate od te 1991-1992,vec pocinju da igraju vise ekipa u tadasnji Kup sampiona ili evroligu,bila je mislim i Cibona,ili gresim,demencija sa godinama.Steta za krvavi raspad,a voleo sam da vidim kako bi izgledala bivsa Juga sa drim timom

wer

pre 6 godina

mene ovo cementiralo kao grobara, tad tek poceh da pikam basket :)

inace, malo ljudi je svesno da od tog momenta pa do kraja maja, beograd imao zvanicnog prvaka evrope i u fudbalu i u kosarci... priceless

floki

pre 6 godina

@novono
Zainteresovao si me sa tom pricom, i sve sto sam uspeo da proverim na netu si izmislio. Boje dresova su im tamno crvena kod kuce, plava u gostima. Grb plavo crveno beo, navijacka grupa ne postoji...
(Mister Vo, 16. april 2018 12:23)

Nista covek nije pogresno napisao. Cak postoji i film o tome...Film snimljen povodom 20 godina od titule. Jedino je pogresio nije bila utakmica protiv Reala nego protiv Estudijantesa. Cela hala je u transu navijala za Partizan. Iduce sezone menjaju boju dresova u crno-belo. Grupa Grobari Fuenlabrada je pratila skoro svaku utakmicu Partizana u Evroligi.

nekoizmase

pre 6 godina

Sale jednostavno LEGENDA!!! Eto ceo svoj život navijam za Zvezdu, ali ovde se radi o srpskom klubu koji je osvojil EL i još 2 x igrao F4. Taj isti Sale nam je doneo toliko radosti sa reprezentacijom, čovek koji je srcem i dušom uz našu reprezentaciju, nekima nedovoljno.
Dobro je nama, kakvi smo!

Милош-

pre 6 godina

@Karakteri ovo u kosarci je kao Liverpulovo finale 2005 protiv Milana. a vase je po mnogim anketama najgore finale KES-a u istoriji. mnogo znaci i nacin osvajanja u kreiranju legende.

p.s. ne umanjujem uspeh Czv u Bariju nego nije uporedivo, najmladji tim, bez domacinstva cele sezone i trojka u poslednjoj sekundi. da ne govorim da se u polufinalu izbacio apsolutni favorit Kinder.

shox

pre 6 godina

Španski dokumentarac "Partizan iz Fuenlabrade" je fantastičan. Upravo sam ga po treći put pogledao. Ono kad počneš a ne možeš da prestaneš. Par puta mi krene suza od prejakih emocija, ali onaj Saletov razgovor sa tatom (na 16:55) me dotuče.
"Halo tata"
"Sine moj..."
:'(

Obožavam Saleta. Kakav sjajan čovek.
Čestitke Partizanu za onaj uspeh.
Da se ljudi uljude i usredsrede na pozitivno, pa da i Partizan i Zvezda, pa što ne još neki klubovi, ređaju makar približno velike uspehe.

Pedja

pre 6 godina

Vratise se uspomene, ja brucos u TV sali "Patrisa" 6.bloka 1992-e, rat unaokolo. Gledamo ushiceno kad Sale daje trojku , ton ne cujemo ionako celu utakmicu od galame . Onda peske na Trg da proslavimo...