Utorak, 27.02.2018.

13:40

"Kokeza vodi hajku protiv Zvezde jer ne želi da osvojimo titulu!"

Predsednik Crvene zvezde Svetozar Mijailović naveo je da prvi čovek Fudbalskog saveza Srbije Slaviša Kokeza "ne želi da dozvoli da crveno-beli osvoje titulu".

Izvor:

"Kokeza vodi hajku protiv Zvezde jer ne želi da osvojimo titulu!" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

146 Komentari

Sortiraj po:

ISTINA IDEA

pre 6 godina

@alo jedina dva strana kluba su kk crvena zvezda u stopostopnom hrvatskom vlasnistvu i radnicki fmp.A sto se tice Jugoslavije skoro svi klubovi su osnovani u Jugoslaviji.To je takoi tu nikakve promene nema.NPR NEKO JE RODJEN U SFRJ NEKO U KRALJEVINI JUGOSLAVIJI A NEKO U KRALJEVINI SHS.

franjevacki ati grobari

pre 6 godina

Najsmesniji je spin oko VARa, a kao hoce ga oni sto najvise varaju a drugi nece. VAR kosta i potrebni su drugaciji uslovi na stadionima. Ako vi imate para, a dug vam je vec oko 30 mil. eura, uvedite ga, niko vam ne brani. Uvedite ga svima kada imate para. Znate i sami da je to preskupo za vecinu klubova u Srbiji. Dosta vise vaseg spinovanja i postenja, vi ste dno dna.

analiza

pre 6 godina

"deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale."
(coki)

"Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci."
(Borky)

Samo da razjasnimo,navijaci Par su beskicmenjaci i licemeri jer navijaju za igrace koji igraju za Par?A Ozegovic i Stojkovic i te bivse vodje sa severa su ti koji su okrenuli curak naopako i zaigrali za "neprijatelja".Dok se bore za boje kluba svim snagama,neka navijaju za koga god zele.Mogu da budu koje god vere,ne pravim pitanje(kao sto se pravi pitanje Omica).Navedite mi nekog vidjenijeg vodju navijaca Par koji je promenio boje i poceo da navija za crveno bele.Nema?A ima ih koji su "voleli" CZ a sad jos vise "vole" Par,zar ne?Sta to govori o njima?To sto smo ih prihvatili znaci da smo ili sirokog srca (u slucaju igraca) ili naterani(u slucaju "transfera" vodja navijaca)-jer je u nasoj zemlji "navijanje" ozbiljan posao koji nadgleda drzava.

323

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Виоп, 27. februar 2018 20:06)


10 puta CZ dobija vise para od Partizana i to je sam AV rekao na TV ali ti to ne gledas? Partizan dobija novac ali nemoj sada da mi pricas i nesto izjednacavas a to ti je cilj, kao da ga drzava puni parama. To se obrati na adresu CZ. KSS je novcano pomaga CZ u vreme Toleta pa ste ga pljuvali i smenjivali. Isto sada radite sa Kokezom. Na kraju vi enormno smanjujete dug pa jos hocete i pare? Marfi banka , oprasta novac CZ ali ta ista banka ne oprasta pare KK Partizan? Kako to?

Виоп

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?

SrbEUin

pre 6 godina

Pitnje za Yugroboslovene:
Po čemu se razlikuju start Savića na Ožegovića i onog partizana na Vučića?
I jedan i drugi su bili bez fizičkog kontakta sa igračima.
Kod vas je jedini kriterijum regularnosti za koga i protiv koga se sudi penal, a ne da li je postojao prekršaj ili ne.
Posle derbija niste mislili da je za penal potreban fizički kontakt, a sada sveopšta baražna paljba slična onoj od prošle sezone.Ista taktika pritisaka na sudije, medije, ekipe.
Ne nadajte se da će sada Zvezda biti onako naivna.

EVO ISKRENO RECITE:
Kojom utakmicom evropskog partizana možete bit zadovoljni?
Krš od igre i silovanje rezultata. To je šampionski tim, jel da.

Gde ja živim

pre 6 godina

(ALO, 27. februar 2018 18:54)

Dokle god budete samo tupili o takvim stvarima fudbalu u ovoj zemlji pomoći nema. Mada se slažem da treba jedna prijava da se pošalje do UEFE, ali o celokupnom mulju koji se ovde neguje već decenijama.

ferdinand

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...
(goran..., 27. februar 2018 17:26)

Pa, ako je tako, kako dobiste penal u derbiju, kada je "kao" Savić odneo Ožegovića?

ALO

pre 6 godina

Sve ovo sto se desava u srpskom fudbalu treba prijaviti UEFA-i. Zasto? Konkretno, kako jedan strani klub klub moze da se takmici u fudbalskoj ligi Strbije. Partizan je Jugoslovenski fudbalski klub Partizan. To znaci, da ne moze da se takmici u fudbalskoj ligi Srbije. Neka traze drzavu gde to moze. Inace, ovakav slucaj ne postoji ni u jednoj drzavi na kugli zemaljskoj.

323

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

To i ja kazem. Delije bojkotuju Omica a sa druge strane se dice Barijem a u timu im pola nije bilo Srba? Oni ne shvataju da je i Terzica i Kokezu postavio isti covek AV. Da li vi stvarno mislite da bi oni bili na tim funkcijama da se nije saglasio AV?? Covek koji francuskom premijeru poklanja dres CZ a ovaj njemu dres fudbalske reprezentacije francuske?? Jer u Srbiji postoji samo jedan klub, drugih nema? Pljunuo je u lice svim klubovima u zemlji. I takav navijac CZ a sada predsednik postavlja coveka u CZ koji je pod "ostavkom" dve godine i u FSS sa ciljem da se CZ spreci da bude drzavni prvak?? Majko moja kako vi to razmisljate i da li imate cime? I onda pises ko je licemer? Ne vidis cemu sluze sva ova saopstenja iz fudbala i kosarke?

belgrado

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

Yarilo

pre 6 godina

@nolane smithe

to sto uefa ne zeli, ne znaci da je zabranila var tehnologiju. Ne blamiraj se. Da vam je u interesu regularnost takmicenja prihvatili biste var. Poyy

goran...

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Partizan trazio VAR tehnologiju.Svi bili protiv.Kraj price.
(Republika Srpska..., 27. februar 2018 15:59)

Želite se Uefi ! Aha, ni oni ne žele VAR, ništa onda poyy ...

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

jesu dosli nolan i batko iz Nis?!?!?
(kicopovlo, 27. februar 2018 17:13)

Hahaha dobro pitanje, ali golem je to grad hahaha.

laik

pre 6 godina

@otrov
Alo pa nije niko Zvezdi poklonio +11 , realno je +18 kada uzmes Napredak , Borac , Mladost , Macva to je ono sto je bas ocigledno .
I ja kazem dal je "realno" ?
Vidis da nije .

turski konjanici-delije

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.
(miško, 27. februar 2018 15:56)

klinac, nemoj da siris dezinformacije. To je bio najobicniji klizeci start. Jel si ti uopste nekad igrao fudbal na travi?!

hill

pre 6 godina

grobar sam ali su dojadili i jedni i drugi. penal mogao je svirati i nije morao. ova saopstenja su odvratna. prestajem da pratim fudbal bar srpski. ovom licemerju i jednih i drugih se mora stati na put. jedini nacin je bojkot.

beli65

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse
(Czv, 27. februar 2018 15:35)
po tebi je partizan sam bez icije pomoci napravio seriju od 35 i kusur utakmica bez poraza

miško

pre 6 godina

Šta znači sviraju im penale,pa moraju da sviraju ako je bio penal,da bi se izveo.Problem je što Partizanu sviraju i nepostojeće penale,igačima se savatuje da padaju u šesnaestercu pa ispadaju smešni,kao maloumnici.Janković,onaj zvezdaš potonji grobar,Tavamba.Pojedinačno analizirati svaki,pa ako grobari smatraju da ono protiv Zemuna nije penal,onda za njih nije trebalo svirati nijedan.

momo brko

pre 6 godina

Prestanite da plačete i počnite igrati fudbal koji narod voli vi ništa nezaostajete iza Partizana kukate i kad treba i kad netreba tu ste jedinstveni užas je vas slušati!!!!!!

miško

pre 6 godina

Ovoliko grobarskih ljubitelja fudbala a o fudbalu ni slovo.Kada nismo znali ko nam je predsednik igrali smo evropski i svetski fudbal.Zvezda,Partizan,OFK,Radnički,Vojvodina ,pobedjivali smo velike evropske klubove i uživali u fudbalu i punim stadionima.A danas ko je šta izjavio,saopštio i postadoše glavne medijske ličnisti na račun fudbala.

Borky

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.

miško

pre 6 godina

Sanatorijum,evo kao zvezdaš pristajem da se Zvezdi uvek sviraju ovakvi penali.Onaj mali je tako divljački startovao i morao je da dobije i direktan crveni karton,kao da je hteo noge da mu polomi.Direktno u "meso".Kazniti i trenera koji ga je naučio.Opet imate Evertona,Drinčića i Milenkovića kostolomce.

ko o cemu zvezdaN o postenju

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Jesmo oborili nas rekord u penalima Ali nismo vas u tome je poenta.

miško

pre 6 godina

Konzorcijum koji će obezbediti novac za takmičenje i koji će voditi ligu.Skinuti sve sa grbače države i napaćenog naroda.Timovi žive od prodaje igrača,sponzora, donacija i Tv prava kao i od reklama.

Ivan

pre 6 godina

Da li moze dan da prodje a da vi iz zvezde i partizana ne saopštavate nesto, placete ko mala deca, a sve vam sude i svi vas guraju, par godina partizan par godina zvezda i tako u krug, vi kukate, narod gladuje, a dzepovi vam sve puniji,ovo prvenstvo je zbog vas blizanaca iz beograda izgubilo vise smisla

Obraz djon

pre 6 godina

Ne želi ne želi,u pravu ste,zato šalje sudije koji za skok u bazen sviraju penal protiv Partizana i to u njegovoj rodjenoj kući,kako vas samo nije sramota taj kokeza je izašao od vas to jest iz vaše zvezdaško-sns kuhinje i sad vi od njega pravite partizanovca,pa vašoj nemoralnosti i bestidnosti nema kraja

maradona

pre 6 godina

sledecu sezonu zvezda i partizan treba da krenu sa -30 bodova, pa kad ne budu imali nikakve sanse da budu sampioni nece biti ni saopstenja!

marliderpe podguzna muva

pre 6 godina

Ne menjajte teza kao prosle sezone. I tada je Partizan prvi poceo sa saopstenjima a posle svi skakali na Zvezdu sto pise saopstenja. Tako i sada, Partizan je pokrao bar 15 bodova ove sezone a zali se sto nije i protiv Zemuna.

NoName

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.
(Jones, 27. februar 2018 14:40)

Upravo tako. Kada je Zvezda upozoravala, oni su, sa izuzetkom par klubova, stali uz Kokezu. Kada su njih počeli da kradu oni su krenuli da sede na terenima, da ispucavaju loptu preko tribina, da prete istupanjem... zaboravljajući da su tvrdili da Kokeza radi izvanredan posao. Evo ih i danas "mali" klubovi tvrde da ih kradu, ali gle čuda, ne krade ih FSS nego ih krade Zvezda. Fali još samo Mirko Poledica pa da slika bude kompletna.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde stvarno nisu normalni! Da li je moguće da misle da niko ne vidi njihov bezobrazluk? Busaju se u grudi kako su oštećeni, kako se forsira Partizan a imaju 11 bodova prednosti u ligi... A onda ide šlag na tortu kako im Kokeza, njihov čovek i navijač, ne dozvoljava da budu prvaci, a praktično su već prvaci. Totalna šizofrenija!!!

Nebojsa

pre 6 godina

Nema potrebe da presednik , gen.direktor ili bilo koji clan uprave C.Zvezde da polemise saopstenjima sa FSS i Partizanom . Prosle sezone smo bacili titulu zbog rata saopstenja sa Partizanom, ove godine ne sme da nam se to ponovi .
Imamo ozbiljnu prednost i treba da se okrenemo sebi da rutinski privedemo ove utakmice kraju . Ne treba sebi da skacemo u stomak to sto oni ( Partizan ) ne igraju kako bi zeleli pa hoce saopstenjima rat to im ne treba udovoljiti

neko

pre 6 godina

Zvezda ovd sezone igra za nase prilike fantasticno sto ne moze da se kaze za najvećeg konkurenta koji je po plasmanu mnogo vise nego sto igrom zasluzuje. I sta sad uhvatili se zvezde svi nesto prozivaju. Cemu to izgleda da je Mijailović upravu sto ni ja ranije nisam verovao. Zasto bi Kokeza bio protiv Zvede, međutim.... Uslovno manji klubovi bi trebali da se zapitaju narocito oni ciji treneri a ima ih dosta posle utakmica sa partizanom nisu hteli da komentarisu suđenje da ne.bi bili kaznjeni

Istina

pre 6 godina

Aman vise,prekinite sa tim saopstenjima i pustite igrace da igraju fudbal.Nije narod ovca pa da nam vi punite glavu ko sta radi i kako radi.Cinjenica jeste da partizan ubedljivo najvise namesta i da se sudi u njihovu korist ali ne moze demantovati da i vi imate vise nego korektno sudjenje i odredjenu pomoc u utakmicama kad ne ide kako treba.Doduse,ne koliko partizan ali ste odmah iza njega po tome,trenutno sa Nislijama.Lalatovic je apsolutno sve u pravu,za ono sto je izjavio,jer je covek surovo iskren.Cemu sada kuknjava kad imate 11 bodova prednosti.Ako ekipa igra dobro i pobedjuje,nema zime i Kokeza nista ne moze drasticno da promeni.Kada bi ostala ova razlika,posle podele bodova bi imali 6 bodova prednosti i derbi i treceplasiranog kod kuce.Tu ne bi smelo da se dozvoli nikakvo iznenadjenje jer imate najkvalitetniji tim,pa bi cak i neresenim utakmicama u te dve,gotovo sigurno ostali nedostizni.

Czv

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse

Falcao

pre 6 godina

Slaviša Kokeza u fudbal ušao direktno preko politike, inače pre politike Kokeza je bio konobar a kasnije se bavio ugostiteljstvom.Dakle takav profil čoveka dolazi da bude predsednik Crvene Zvezde, i konstantnim pritiscima i saopštenjima napada tadašnjeg predsednika FSS Tomislava Karadžića za kradene titule Partizana i razno mešetarenje koje je trajalo godinama,pretendujući na njegovo mesto predsednika FSS.To blago rečeno pljuvanje trajalo je sve dok lukavi Tole nije shvatio da je Kokeza opasan, i uz dogovor i ostale kombinacije Tole kao prihvata poraz.Postavlja Kokezu za predsednika FSS a Tole ostaje počasni predsednik FSS.Ne branim ni Zvezdu ni Partizan.Zna se ko sedi u upravi i jednog i drugog kluba.Ali ljudi, pa pogledajte taj FSS i celu priču.Povraća mi se.Evo jedan blagi, blagi primer.Za selektora naše zemlje na predstojećem Svetskom Prvenstvu postavljen čovek koji nije bio trener ni jedne ekipe u životu!!!!! To nije zabeleženo u istoriji od kada se igra fudbal.To je samo jedan primer.Problemi su tu mnogo dublji i gori nažalost.Sportski pozdrav.

sanitarium

pre 6 godina

Jeste, Partizan ostecen protiv Zemuna i gubi trku za titulu, a ovi se javljaju kako Kokeza namesta da zvezda izgubi! Pritom svi glavni ljudi na polozajima u zajednici superligasa, FSS i sudijskoj org. su zvezdini ljudi! ALO!

coki

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.

miško

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.

..........

pre 6 godina

Sve dok bude ovaca koji će se prepirati da li je bolja zvezda ili partizan dokle će se ovi likovi ovako bahato ponašati i smejati se celoj državi u lice

One night in May

pre 6 godina

Partizan izda saopstenje i Kokezini botici pocnu da pljuju po Zvezdi.

Zato sto je Partizan izdao saopstenje...mozga bez, zato su i botici!

mika

pre 6 godina

Ne razumem ostale klubove ...treba izaći iz fss i formirati svoju ligu bez blizanaca ionako ništa nemaju od saveza, a ni od evrope u kojoj realno nemaju ambicija ,pa bi i kazna uefe bila besmislena.Takva nova liga igrala bi se i bila bi zanimljiva, jer se unapred ne bi znao pobednik kao sada.A czv i partizan nek igraju večiti derbi svaki dan ako žele ...

prelom

pre 6 godina

Ali Svetozar rekao hahahha.
Kako bih voleo da uefa i policija nadju dokaze i da oba kluba fk političara kazne i da vas ne gledam više po sportskim vestima nikada.

Goran

pre 6 godina

Svi mi pravi navijači Partizana i Zvezde, ljubitelji fudbala, jedva čekamo dan da i neki naš Lester bude šampion, da naš fudbal ozdravi!

Gospodin_savrseni_

pre 6 godina

Ma dosta bre vise! Bivsi clan zvezde, takodje i navijac, namesta samo protiv Zvezde. Kako da ne. Prosle godine nismo mogli da se sastavimo i sve iz penala plus crveni kartoni smo dobijali u 90+. Kao Partizan ove godine. Ove godine Zvezda ima ubedljivo najbolji tim u ligi, trenera, sve. Cutite i igrajte i idemo do titule.

Zvezdas

pre 6 godina

Ima istine.Prvo se oglasio Zemun,pa Cukaricki pa Radnicki Nis.Verovatno slede i ostali.Kakve veze imaju Cukaricki i Radnicki Nis?.Oglasio se i Partizan.Oko penala.A nisu se oglasavali na dva iskljucena u Lucanima, Na golove date u 97 minutu,na penale dosudjene u njihovu korist.Na broj penala dosudjenih od pocetka prvenstva.Svoj neuspeh, slabo vodjenje tima,kvalitet igraca bi da pokriju sa saopstenjima.Valjda po njima je normalno da sledecih pedeset godina budu vladari srspkom fudbalskom scenom

adv

pre 6 godina

Kokeza ukinuo zajednicu superligaša?Izgleda čovek ne zna šta priča.Zajednica superligaša je ukinuta Zakonom o sportu, a ukinute su i tzv.zajednice klubova u svim sportovima.Takmičenjem može da upravlja samo pravno lice, a što zajednica superligaša, ili klubova u drugim sportovima, nije.Zato savez upravlja takmičenjem, jer je pravno lice.Nemojte da obmanjujete javnost i stvarate mržnju.I Partizan i Zvezda su preterali.Drugi se gase i nestaju da bi oni mogli, kao, da osvajaju titule.Mulj u našem sportu!

Jova

pre 6 godina

Fudbal nam vode političari navijači.
Državu nam vode navijači političari.
U kom to krugu pakla mi obitavamo trenutno ?
Fudbal treba zabraniti zakonom sledećih 15 godina dok se ne unormalimo, pa onda sve od početka.
Ovi nameštaju i utakmice pionirskih selekcija.

borivoje surdilovic

pre 6 godina

ovi vec napadaju savez za slucaj da opet izgube titulu u zadnjem kolu...da ne bude uprava napolje...fotelja je ipak zivot.

Jones

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.

M

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde i Partizana su dosadni!
To su preživeli komunistički dinosaurusi i
tebalo bi ih napokon ukinuti!
Pa nisu valjda titule rezervisane samo za njih!
Postali su mašine za uzimanje para i trpanje u
privatne džepove i prava sramota Srpskog fidbala!
Ako želite i volite fudbal u Srbiji,
ugasite ova dva "kluba"!

mita

pre 6 godina

Titula je ZVEZDINA zato što smo najbolji.Neće moći da nam uzmu ili bolje rečeno otmu titulu na kvaran način koji upravo rade.
(Dušan, 27. februar 2018 13:53)


Klasičan komentar jednog bota

Boki

pre 6 godina

Au jadni vi svi protiv vas a šta kazete na strane sudije i var tehnologiju ah da samo ne to kako će te onda krasti
(Partizan1912, 27. februar 2018 13:51)

A vi?

zauvek Cigan a ne Delija

pre 6 godina

Kada vi novinari budete prestali da prenosite sva njihova besmislena saopštenja (ovde mislim na sve klubove pa i fss) tada će i oni valjda shvatiti da nikoga ne zanimaju gluposti koje su tu napisane. A da li tako misli većina ljudi videćemo ako objavite komentar...

Xman

pre 6 godina

Sudije pokradu Partizan, Partizan se pobuni, odmah se oglase zvezdine filijale i na kraju se zvezda oglasi da razotkrije "zaveru" protiv zvezde. Severna Koreja je za nas Zapadna Evropa.

Sima

pre 6 godina

Sapliću Zvezdu, Partizan, a sad i Radnički svako malo, svirajući im penal po utakmici, isključujući protivničke igrače, produžavajući utakmice, niz nastavite sami.

neutralni felsh

pre 6 godina

sve je to drustvo iz iste kafane. mislim na sve, bas sve. uvece se medjusobno zezaju na racun dnevnog medjusobnog prepucavanja. pred kamerama se obavezno namrste, da izgledaju znacajno. naivni im veruju, jos naivniji se prepucavaju zbog njih, a najnaivniji zaista veruju da su osnovani 1913... ;)

duh sa sekirom

pre 6 godina

žao mi je što Partizan piše saopštenja, žao mi je što iz uprave FKP nemaju hrabrosti da pošalju dokaze u UEFA, žao mi je što Parizan igra očajno, žao mi je što se plaše najhrabrijeg i najačeg u monologu, žao mi je i Zvezde sa ovakvima u klubu i na tribinama.

ресавски

pre 6 godina

Светозар и Славиша ...
Кога интересује шта они причају?
Бла бла бла ...

aha

pre 6 godina

Može se formirati zajednica klubova kao pravno lice. Ovo zakon o sportu ne reguliše već zakon o registraciji. Klubovi mogu osnovati šta žele i poveriti vođenje takmičenja. Po ovom pincipu funkcioniše i ABA liga.

CZBL

pre 6 godina

Neka vas je sramota ise i moje zvezde i partizana, ljudi imate toliko jace timo e od konkurencije da vam sudije nemogu nista ako igrate ,ali posto vi setate po terenu i jedni i drugo ,u tome je problem , sta trebaju da kazu svabe za bajern ,ljudi napravili ekipu i gaze sve pred sobom ,dosta vise vas i vasi saopstenja davite vise ,tjerate prave navijace da neidu na utakmice vise. pozdrav iz RS.

Dragan

pre 6 godina

Ljudi jel ovo realno sta rece ovaj covek sve utakmice lagano pobedjuju protivnici im se sklanjaju izlaza sa drugim postavama imaju +11 i kao kokeza i ne dozvoljava titulu hahahahahaha pa sta bi onda radili da su u minusu 11 bodova

DrugPetar

pre 6 godina

Treba ovo sve prijaviti UEFA, pa da suspenduje kompletnu ligu na nekoliko godina!!! Pa da vidimo ko će koga za to optuživati...
Profesionalizacija pod hitno!!!

lister

pre 6 godina

Ajde bre poklonite partizanu titulu da više ne plaču, evo i do mene koji sam 100 km udaljen od Beograda stigla reka suza, uskoro ce mi trebati i čamac da bi mogao iz kuće da izađem... Cmizdravci... Sa onakvom igrom iz prethodnih par utakmica zaslužuju da im se pokloni titula, ono je milina za gledati kako igraju, bolji su i od Reala i od Barselone, PSGa itd. da.ne nabrajam...

milan niš

pre 6 godina

Hoćemo li ikada dočekati neki srpski Lester city ...ili je za to potreban još jedan rat i neki moćni profiter koji će biti sve i sja ...

mk

pre 6 godina

AV demagogija u praksi. Ja sam zrtva, svi me napadaju, a ja sam najbolji i samo se branim, i na kraju opletem po svima zivima. Svi su poceli tako da se ponasaju, svi klubovi, ceo sport...
Jadno je sve ovo i sto manje paznje im dajemo, manje ce ovo da rade. Jednostavo, oni i dalje misle da ce privuci vise ljudi na stadione ako je stalno prisutna neka tenzija. Ok, i da je teorija ispravna, ljudi i dalje ne dolaze tu zbog fudbala.... Ali briga njih, dugorocni cilj nije bitan, guraj ovako koliko mozes i gazi. Lepo ih je premijer-predsednik-gradonacelnik obucio.

gospodin Radnik

pre 6 godina

ubiste volju za gledanjem naseg sporta ..i jedni i drugi..... vi u startu i jedni i drugi ucestvujete u neregularnom takmicenju jer.dugujete kao svi drugi.klubovi zajedno pa pomnozeno sa mnogo puta .... u odnosu na dug druga ili treca liga ..pa polako ...koja ravnopravna kad vi i sa blokiranim racunima dovodite pojacanja ... i kmecite i jedni i drugi .. .. kad se sklone svi ovi iz fk i kk i jednih i drugih sport ce biti lepsi i zdraviji a dotle saostenja na saopstenja ..... da nije zalosno bilo bi smesno

Sabre

pre 6 godina

A ti na optuzbe da se bacakas saopstenjima odgovaras... saopostenjem? Kakav bog otac. Daj bre, idi vise iz Zvezde, dosadio si i bogu i narodu.

пфц

pre 6 godina

Људи имам предлог да се уведе плеј оф у нашој фудбалској лиги, али не као ранијих година, него директни судари ривала.
Као у баскету.
Значи прво се одигра регуларни део сезоне, онда првих осам иду у плеј оф.
Први у регуларном делу сезоне са осмим, други са седмим, 3-6, 4-5 ...значи као баскет, 1/4 финале, 1/2 полуфинале и финале на крају.
Међусобно у две добијене па нек победи најбољи.
Овај лигашки систем је неправедан, јер ко има више "својих" тимова у лиги и подршку судија тај осваја.
Да не причам колко би ти директни дуели у плеј офу били гледани и све то.
Не само са спортске, него и са маркетиншке стране то би се екстра испалтило и фудбалкком савезу и тимовима.
То је једино решење да се стане не пут договореним титулама, само директни дуели. Па нек најбољи победи.
Онда би и ови мањи тимови имали шанси, јер због већ описаних ствари немају реалне шансе да лигашки дођу до титуле поред Звезде и Партизана.

Srdjan

pre 6 godina

Koga vise briga za vasa saopstenja. Za druga Kokezu takodje. Sto kazose Zemunci aman zaman dal ste vise normalni!? To sto vi medj sobom niste zatvorili kombinacije pa sada saopstenja, sramota. Ali ne vas no budale ko sto sam i ja pa se bavim vama tj. da li cete kupiti jos neki stan i da li ce vasa deca uspeti da zive ko Paris Hilton. Budale smo mi so vas trpimo ko Milosevica nekoc i nemamo snage ni pameti da vam zabetoniramo opustenost i vratimo tamo gde zapravo trebati biti. Npr magacioner il u najboljem slucaju ekonom.

Blue Moon 784

pre 6 godina

Ovaj se pita nešto u Zvezdi kao što se mi svi pitamo, sada je +11, koliko treba da bude razlika da bi dr.Terzić i ostali bili zadovoljni, +30.

Вртипрашки

pre 6 godina

Дајте бре људи, да ли сте ви нормални? И једне и друге удаљити од спорта!

Vanja

pre 6 godina

Dotični je više puta gledao Hajduk-Dinamo na Poljudu nego naš derbi...čovek je čisti hajdukovac, i u Srbiji ga zanimaju samo procenti...ali je dobar sa “pravima”...

Xman

pre 6 godina

Sudije pokradu Partizan, Partizan se pobuni, odmah se oglase zvezdine filijale i na kraju se zvezda oglasi da razotkrije "zaveru" protiv zvezde. Severna Koreja je za nas Zapadna Evropa.

Goran

pre 6 godina

Svi mi pravi navijači Partizana i Zvezde, ljubitelji fudbala, jedva čekamo dan da i neki naš Lester bude šampion, da naš fudbal ozdravi!

Вртипрашки

pre 6 godina

Дајте бре људи, да ли сте ви нормални? И једне и друге удаљити од спорта!

Vanja

pre 6 godina

Dotični je više puta gledao Hajduk-Dinamo na Poljudu nego naš derbi...čovek je čisti hajdukovac, i u Srbiji ga zanimaju samo procenti...ali je dobar sa “pravima”...

Jova

pre 6 godina

Fudbal nam vode političari navijači.
Državu nam vode navijači političari.
U kom to krugu pakla mi obitavamo trenutno ?
Fudbal treba zabraniti zakonom sledećih 15 godina dok se ne unormalimo, pa onda sve od početka.
Ovi nameštaju i utakmice pionirskih selekcija.

Dragan

pre 6 godina

Ljudi jel ovo realno sta rece ovaj covek sve utakmice lagano pobedjuju protivnici im se sklanjaju izlaza sa drugim postavama imaju +11 i kao kokeza i ne dozvoljava titulu hahahahahaha pa sta bi onda radili da su u minusu 11 bodova

mita

pre 6 godina

Titula je ZVEZDINA zato što smo najbolji.Neće moći da nam uzmu ili bolje rečeno otmu titulu na kvaran način koji upravo rade.
(Dušan, 27. februar 2018 13:53)


Klasičan komentar jednog bota

mika

pre 6 godina

Ne razumem ostale klubove ...treba izaći iz fss i formirati svoju ligu bez blizanaca ionako ništa nemaju od saveza, a ni od evrope u kojoj realno nemaju ambicija ,pa bi i kazna uefe bila besmislena.Takva nova liga igrala bi se i bila bi zanimljiva, jer se unapred ne bi znao pobednik kao sada.A czv i partizan nek igraju večiti derbi svaki dan ako žele ...

zauvek Cigan a ne Delija

pre 6 godina

Kada vi novinari budete prestali da prenosite sva njihova besmislena saopštenja (ovde mislim na sve klubove pa i fss) tada će i oni valjda shvatiti da nikoga ne zanimaju gluposti koje su tu napisane. A da li tako misli većina ljudi videćemo ako objavite komentar...

Jones

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.

neutralni felsh

pre 6 godina

sve je to drustvo iz iste kafane. mislim na sve, bas sve. uvece se medjusobno zezaju na racun dnevnog medjusobnog prepucavanja. pred kamerama se obavezno namrste, da izgledaju znacajno. naivni im veruju, jos naivniji se prepucavaju zbog njih, a najnaivniji zaista veruju da su osnovani 1913... ;)

Falcao

pre 6 godina

Slaviša Kokeza u fudbal ušao direktno preko politike, inače pre politike Kokeza je bio konobar a kasnije se bavio ugostiteljstvom.Dakle takav profil čoveka dolazi da bude predsednik Crvene Zvezde, i konstantnim pritiscima i saopštenjima napada tadašnjeg predsednika FSS Tomislava Karadžića za kradene titule Partizana i razno mešetarenje koje je trajalo godinama,pretendujući na njegovo mesto predsednika FSS.To blago rečeno pljuvanje trajalo je sve dok lukavi Tole nije shvatio da je Kokeza opasan, i uz dogovor i ostale kombinacije Tole kao prihvata poraz.Postavlja Kokezu za predsednika FSS a Tole ostaje počasni predsednik FSS.Ne branim ni Zvezdu ni Partizan.Zna se ko sedi u upravi i jednog i drugog kluba.Ali ljudi, pa pogledajte taj FSS i celu priču.Povraća mi se.Evo jedan blagi, blagi primer.Za selektora naše zemlje na predstojećem Svetskom Prvenstvu postavljen čovek koji nije bio trener ni jedne ekipe u životu!!!!! To nije zabeleženo u istoriji od kada se igra fudbal.To je samo jedan primer.Problemi su tu mnogo dublji i gori nažalost.Sportski pozdrav.

пфц

pre 6 godina

Људи имам предлог да се уведе плеј оф у нашој фудбалској лиги, али не као ранијих година, него директни судари ривала.
Као у баскету.
Значи прво се одигра регуларни део сезоне, онда првих осам иду у плеј оф.
Први у регуларном делу сезоне са осмим, други са седмим, 3-6, 4-5 ...значи као баскет, 1/4 финале, 1/2 полуфинале и финале на крају.
Међусобно у две добијене па нек победи најбољи.
Овај лигашки систем је неправедан, јер ко има више "својих" тимова у лиги и подршку судија тај осваја.
Да не причам колко би ти директни дуели у плеј офу били гледани и све то.
Не само са спортске, него и са маркетиншке стране то би се екстра испалтило и фудбалкком савезу и тимовима.
То је једино решење да се стане не пут договореним титулама, само директни дуели. Па нек најбољи победи.
Онда би и ови мањи тимови имали шанси, јер због већ описаних ствари немају реалне шансе да лигашки дођу до титуле поред Звезде и Партизана.

lister

pre 6 godina

Ajde bre poklonite partizanu titulu da više ne plaču, evo i do mene koji sam 100 km udaljen od Beograda stigla reka suza, uskoro ce mi trebati i čamac da bi mogao iz kuće da izađem... Cmizdravci... Sa onakvom igrom iz prethodnih par utakmica zaslužuju da im se pokloni titula, ono je milina za gledati kako igraju, bolji su i od Reala i od Barselone, PSGa itd. da.ne nabrajam...

Obraz djon

pre 6 godina

Ne želi ne želi,u pravu ste,zato šalje sudije koji za skok u bazen sviraju penal protiv Partizana i to u njegovoj rodjenoj kući,kako vas samo nije sramota taj kokeza je izašao od vas to jest iz vaše zvezdaško-sns kuhinje i sad vi od njega pravite partizanovca,pa vašoj nemoralnosti i bestidnosti nema kraja

323

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

To i ja kazem. Delije bojkotuju Omica a sa druge strane se dice Barijem a u timu im pola nije bilo Srba? Oni ne shvataju da je i Terzica i Kokezu postavio isti covek AV. Da li vi stvarno mislite da bi oni bili na tim funkcijama da se nije saglasio AV?? Covek koji francuskom premijeru poklanja dres CZ a ovaj njemu dres fudbalske reprezentacije francuske?? Jer u Srbiji postoji samo jedan klub, drugih nema? Pljunuo je u lice svim klubovima u zemlji. I takav navijac CZ a sada predsednik postavlja coveka u CZ koji je pod "ostavkom" dve godine i u FSS sa ciljem da se CZ spreci da bude drzavni prvak?? Majko moja kako vi to razmisljate i da li imate cime? I onda pises ko je licemer? Ne vidis cemu sluze sva ova saopstenja iz fudbala i kosarke?

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde stvarno nisu normalni! Da li je moguće da misle da niko ne vidi njihov bezobrazluk? Busaju se u grudi kako su oštećeni, kako se forsira Partizan a imaju 11 bodova prednosti u ligi... A onda ide šlag na tortu kako im Kokeza, njihov čovek i navijač, ne dozvoljava da budu prvaci, a praktično su već prvaci. Totalna šizofrenija!!!

DrugPetar

pre 6 godina

Treba ovo sve prijaviti UEFA, pa da suspenduje kompletnu ligu na nekoliko godina!!! Pa da vidimo ko će koga za to optuživati...
Profesionalizacija pod hitno!!!

adv

pre 6 godina

Kokeza ukinuo zajednicu superligaša?Izgleda čovek ne zna šta priča.Zajednica superligaša je ukinuta Zakonom o sportu, a ukinute su i tzv.zajednice klubova u svim sportovima.Takmičenjem može da upravlja samo pravno lice, a što zajednica superligaša, ili klubova u drugim sportovima, nije.Zato savez upravlja takmičenjem, jer je pravno lice.Nemojte da obmanjujete javnost i stvarate mržnju.I Partizan i Zvezda su preterali.Drugi se gase i nestaju da bi oni mogli, kao, da osvajaju titule.Mulj u našem sportu!

belgrado

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

duh sa sekirom

pre 6 godina

žao mi je što Partizan piše saopštenja, žao mi je što iz uprave FKP nemaju hrabrosti da pošalju dokaze u UEFA, žao mi je što Parizan igra očajno, žao mi je što se plaše najhrabrijeg i najačeg u monologu, žao mi je i Zvezde sa ovakvima u klubu i na tribinama.

sanitarium

pre 6 godina

Jeste, Partizan ostecen protiv Zemuna i gubi trku za titulu, a ovi se javljaju kako Kokeza namesta da zvezda izgubi! Pritom svi glavni ljudi na polozajima u zajednici superligasa, FSS i sudijskoj org. su zvezdini ljudi! ALO!

borivoje surdilovic

pre 6 godina

ovi vec napadaju savez za slucaj da opet izgube titulu u zadnjem kolu...da ne bude uprava napolje...fotelja je ipak zivot.

hill

pre 6 godina

grobar sam ali su dojadili i jedni i drugi. penal mogao je svirati i nije morao. ova saopstenja su odvratna. prestajem da pratim fudbal bar srpski. ovom licemerju i jednih i drugih se mora stati na put. jedini nacin je bojkot.

gospodin Radnik

pre 6 godina

ubiste volju za gledanjem naseg sporta ..i jedni i drugi..... vi u startu i jedni i drugi ucestvujete u neregularnom takmicenju jer.dugujete kao svi drugi.klubovi zajedno pa pomnozeno sa mnogo puta .... u odnosu na dug druga ili treca liga ..pa polako ...koja ravnopravna kad vi i sa blokiranim racunima dovodite pojacanja ... i kmecite i jedni i drugi .. .. kad se sklone svi ovi iz fk i kk i jednih i drugih sport ce biti lepsi i zdraviji a dotle saostenja na saopstenja ..... da nije zalosno bilo bi smesno

Sabre

pre 6 godina

A ti na optuzbe da se bacakas saopstenjima odgovaras... saopostenjem? Kakav bog otac. Daj bre, idi vise iz Zvezde, dosadio si i bogu i narodu.

coki

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.

turski konjanici-delije

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.
(miško, 27. februar 2018 15:56)

klinac, nemoj da siris dezinformacije. To je bio najobicniji klizeci start. Jel si ti uopste nekad igrao fudbal na travi?!

Yarilo

pre 6 godina

@nolane smithe

to sto uefa ne zeli, ne znaci da je zabranila var tehnologiju. Ne blamiraj se. Da vam je u interesu regularnost takmicenja prihvatili biste var. Poyy

Blue Moon 784

pre 6 godina

Ovaj se pita nešto u Zvezdi kao što se mi svi pitamo, sada je +11, koliko treba da bude razlika da bi dr.Terzić i ostali bili zadovoljni, +30.

Czv

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse

miško

pre 6 godina

Konzorcijum koji će obezbediti novac za takmičenje i koji će voditi ligu.Skinuti sve sa grbače države i napaćenog naroda.Timovi žive od prodaje igrača,sponzora, donacija i Tv prava kao i od reklama.

ferdinand

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...
(goran..., 27. februar 2018 17:26)

Pa, ako je tako, kako dobiste penal u derbiju, kada je "kao" Savić odneo Ožegovića?

Gospodin_savrseni_

pre 6 godina

Ma dosta bre vise! Bivsi clan zvezde, takodje i navijac, namesta samo protiv Zvezde. Kako da ne. Prosle godine nismo mogli da se sastavimo i sve iz penala plus crveni kartoni smo dobijali u 90+. Kao Partizan ove godine. Ove godine Zvezda ima ubedljivo najbolji tim u ligi, trenera, sve. Cutite i igrajte i idemo do titule.

323

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Виоп, 27. februar 2018 20:06)


10 puta CZ dobija vise para od Partizana i to je sam AV rekao na TV ali ti to ne gledas? Partizan dobija novac ali nemoj sada da mi pricas i nesto izjednacavas a to ti je cilj, kao da ga drzava puni parama. To se obrati na adresu CZ. KSS je novcano pomaga CZ u vreme Toleta pa ste ga pljuvali i smenjivali. Isto sada radite sa Kokezom. Na kraju vi enormno smanjujete dug pa jos hocete i pare? Marfi banka , oprasta novac CZ ali ta ista banka ne oprasta pare KK Partizan? Kako to?

mk

pre 6 godina

AV demagogija u praksi. Ja sam zrtva, svi me napadaju, a ja sam najbolji i samo se branim, i na kraju opletem po svima zivima. Svi su poceli tako da se ponasaju, svi klubovi, ceo sport...
Jadno je sve ovo i sto manje paznje im dajemo, manje ce ovo da rade. Jednostavo, oni i dalje misle da ce privuci vise ljudi na stadione ako je stalno prisutna neka tenzija. Ok, i da je teorija ispravna, ljudi i dalje ne dolaze tu zbog fudbala.... Ali briga njih, dugorocni cilj nije bitan, guraj ovako koliko mozes i gazi. Lepo ih je premijer-predsednik-gradonacelnik obucio.

ресавски

pre 6 godina

Светозар и Славиша ...
Кога интересује шта они причају?
Бла бла бла ...

momo brko

pre 6 godina

Prestanite da plačete i počnite igrati fudbal koji narod voli vi ništa nezaostajete iza Partizana kukate i kad treba i kad netreba tu ste jedinstveni užas je vas slušati!!!!!!

analiza

pre 6 godina

"deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale."
(coki)

"Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci."
(Borky)

Samo da razjasnimo,navijaci Par su beskicmenjaci i licemeri jer navijaju za igrace koji igraju za Par?A Ozegovic i Stojkovic i te bivse vodje sa severa su ti koji su okrenuli curak naopako i zaigrali za "neprijatelja".Dok se bore za boje kluba svim snagama,neka navijaju za koga god zele.Mogu da budu koje god vere,ne pravim pitanje(kao sto se pravi pitanje Omica).Navedite mi nekog vidjenijeg vodju navijaca Par koji je promenio boje i poceo da navija za crveno bele.Nema?A ima ih koji su "voleli" CZ a sad jos vise "vole" Par,zar ne?Sta to govori o njima?To sto smo ih prihvatili znaci da smo ili sirokog srca (u slucaju igraca) ili naterani(u slucaju "transfera" vodja navijaca)-jer je u nasoj zemlji "navijanje" ozbiljan posao koji nadgleda drzava.

Srdjan

pre 6 godina

Koga vise briga za vasa saopstenja. Za druga Kokezu takodje. Sto kazose Zemunci aman zaman dal ste vise normalni!? To sto vi medj sobom niste zatvorili kombinacije pa sada saopstenja, sramota. Ali ne vas no budale ko sto sam i ja pa se bavim vama tj. da li cete kupiti jos neki stan i da li ce vasa deca uspeti da zive ko Paris Hilton. Budale smo mi so vas trpimo ko Milosevica nekoc i nemamo snage ni pameti da vam zabetoniramo opustenost i vratimo tamo gde zapravo trebati biti. Npr magacioner il u najboljem slucaju ekonom.

prelom

pre 6 godina

Ali Svetozar rekao hahahha.
Kako bih voleo da uefa i policija nadju dokaze i da oba kluba fk političara kazne i da vas ne gledam više po sportskim vestima nikada.

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

jesu dosli nolan i batko iz Nis?!?!?
(kicopovlo, 27. februar 2018 17:13)

Hahaha dobro pitanje, ali golem je to grad hahaha.

NoName

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.
(Jones, 27. februar 2018 14:40)

Upravo tako. Kada je Zvezda upozoravala, oni su, sa izuzetkom par klubova, stali uz Kokezu. Kada su njih počeli da kradu oni su krenuli da sede na terenima, da ispucavaju loptu preko tribina, da prete istupanjem... zaboravljajući da su tvrdili da Kokeza radi izvanredan posao. Evo ih i danas "mali" klubovi tvrde da ih kradu, ali gle čuda, ne krade ih FSS nego ih krade Zvezda. Fali još samo Mirko Poledica pa da slika bude kompletna.

aha

pre 6 godina

Može se formirati zajednica klubova kao pravno lice. Ovo zakon o sportu ne reguliše već zakon o registraciji. Klubovi mogu osnovati šta žele i poveriti vođenje takmičenja. Po ovom pincipu funkcioniše i ABA liga.

marliderpe podguzna muva

pre 6 godina

Ne menjajte teza kao prosle sezone. I tada je Partizan prvi poceo sa saopstenjima a posle svi skakali na Zvezdu sto pise saopstenja. Tako i sada, Partizan je pokrao bar 15 bodova ove sezone a zali se sto nije i protiv Zemuna.

miško

pre 6 godina

Ovoliko grobarskih ljubitelja fudbala a o fudbalu ni slovo.Kada nismo znali ko nam je predsednik igrali smo evropski i svetski fudbal.Zvezda,Partizan,OFK,Radnički,Vojvodina ,pobedjivali smo velike evropske klubove i uživali u fudbalu i punim stadionima.A danas ko je šta izjavio,saopštio i postadoše glavne medijske ličnisti na račun fudbala.

beli65

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse
(Czv, 27. februar 2018 15:35)
po tebi je partizan sam bez icije pomoci napravio seriju od 35 i kusur utakmica bez poraza

Zvezdas

pre 6 godina

Ima istine.Prvo se oglasio Zemun,pa Cukaricki pa Radnicki Nis.Verovatno slede i ostali.Kakve veze imaju Cukaricki i Radnicki Nis?.Oglasio se i Partizan.Oko penala.A nisu se oglasavali na dva iskljucena u Lucanima, Na golove date u 97 minutu,na penale dosudjene u njihovu korist.Na broj penala dosudjenih od pocetka prvenstva.Svoj neuspeh, slabo vodjenje tima,kvalitet igraca bi da pokriju sa saopstenjima.Valjda po njima je normalno da sledecih pedeset godina budu vladari srspkom fudbalskom scenom

Ivan

pre 6 godina

Da li moze dan da prodje a da vi iz zvezde i partizana ne saopštavate nesto, placete ko mala deca, a sve vam sude i svi vas guraju, par godina partizan par godina zvezda i tako u krug, vi kukate, narod gladuje, a dzepovi vam sve puniji,ovo prvenstvo je zbog vas blizanaca iz beograda izgubilo vise smisla

ko o cemu zvezdaN o postenju

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Jesmo oborili nas rekord u penalima Ali nismo vas u tome je poenta.

One night in May

pre 6 godina

Partizan izda saopstenje i Kokezini botici pocnu da pljuju po Zvezdi.

Zato sto je Partizan izdao saopstenje...mozga bez, zato su i botici!

miško

pre 6 godina

Sanatorijum,evo kao zvezdaš pristajem da se Zvezdi uvek sviraju ovakvi penali.Onaj mali je tako divljački startovao i morao je da dobije i direktan crveni karton,kao da je hteo noge da mu polomi.Direktno u "meso".Kazniti i trenera koji ga je naučio.Opet imate Evertona,Drinčića i Milenkovića kostolomce.

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Partizan trazio VAR tehnologiju.Svi bili protiv.Kraj price.
(Republika Srpska..., 27. februar 2018 15:59)

Želite se Uefi ! Aha, ni oni ne žele VAR, ništa onda poyy ...

goran...

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...

SrbEUin

pre 6 godina

Pitnje za Yugroboslovene:
Po čemu se razlikuju start Savića na Ožegovića i onog partizana na Vučića?
I jedan i drugi su bili bez fizičkog kontakta sa igračima.
Kod vas je jedini kriterijum regularnosti za koga i protiv koga se sudi penal, a ne da li je postojao prekršaj ili ne.
Posle derbija niste mislili da je za penal potreban fizički kontakt, a sada sveopšta baražna paljba slična onoj od prošle sezone.Ista taktika pritisaka na sudije, medije, ekipe.
Ne nadajte se da će sada Zvezda biti onako naivna.

EVO ISKRENO RECITE:
Kojom utakmicom evropskog partizana možete bit zadovoljni?
Krš od igre i silovanje rezultata. To je šampionski tim, jel da.

neko

pre 6 godina

Zvezda ovd sezone igra za nase prilike fantasticno sto ne moze da se kaze za najvećeg konkurenta koji je po plasmanu mnogo vise nego sto igrom zasluzuje. I sta sad uhvatili se zvezde svi nesto prozivaju. Cemu to izgleda da je Mijailović upravu sto ni ja ranije nisam verovao. Zasto bi Kokeza bio protiv Zvede, međutim.... Uslovno manji klubovi bi trebali da se zapitaju narocito oni ciji treneri a ima ih dosta posle utakmica sa partizanom nisu hteli da komentarisu suđenje da ne.bi bili kaznjeni

Istina

pre 6 godina

Aman vise,prekinite sa tim saopstenjima i pustite igrace da igraju fudbal.Nije narod ovca pa da nam vi punite glavu ko sta radi i kako radi.Cinjenica jeste da partizan ubedljivo najvise namesta i da se sudi u njihovu korist ali ne moze demantovati da i vi imate vise nego korektno sudjenje i odredjenu pomoc u utakmicama kad ne ide kako treba.Doduse,ne koliko partizan ali ste odmah iza njega po tome,trenutno sa Nislijama.Lalatovic je apsolutno sve u pravu,za ono sto je izjavio,jer je covek surovo iskren.Cemu sada kuknjava kad imate 11 bodova prednosti.Ako ekipa igra dobro i pobedjuje,nema zime i Kokeza nista ne moze drasticno da promeni.Kada bi ostala ova razlika,posle podele bodova bi imali 6 bodova prednosti i derbi i treceplasiranog kod kuce.Tu ne bi smelo da se dozvoli nikakvo iznenadjenje jer imate najkvalitetniji tim,pa bi cak i neresenim utakmicama u te dve,gotovo sigurno ostali nedostizni.

Borky

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.

ALO

pre 6 godina

Sve ovo sto se desava u srpskom fudbalu treba prijaviti UEFA-i. Zasto? Konkretno, kako jedan strani klub klub moze da se takmici u fudbalskoj ligi Strbije. Partizan je Jugoslovenski fudbalski klub Partizan. To znaci, da ne moze da se takmici u fudbalskoj ligi Srbije. Neka traze drzavu gde to moze. Inace, ovakav slucaj ne postoji ni u jednoj drzavi na kugli zemaljskoj.

milan niš

pre 6 godina

Hoćemo li ikada dočekati neki srpski Lester city ...ili je za to potreban još jedan rat i neki moćni profiter koji će biti sve i sja ...

M

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde i Partizana su dosadni!
To su preživeli komunistički dinosaurusi i
tebalo bi ih napokon ukinuti!
Pa nisu valjda titule rezervisane samo za njih!
Postali su mašine za uzimanje para i trpanje u
privatne džepove i prava sramota Srpskog fidbala!
Ako želite i volite fudbal u Srbiji,
ugasite ova dva "kluba"!

laik

pre 6 godina

@otrov
Alo pa nije niko Zvezdi poklonio +11 , realno je +18 kada uzmes Napredak , Borac , Mladost , Macva to je ono sto je bas ocigledno .
I ja kazem dal je "realno" ?
Vidis da nije .

..........

pre 6 godina

Sve dok bude ovaca koji će se prepirati da li je bolja zvezda ili partizan dokle će se ovi likovi ovako bahato ponašati i smejati se celoj državi u lice

maradona

pre 6 godina

sledecu sezonu zvezda i partizan treba da krenu sa -30 bodova, pa kad ne budu imali nikakve sanse da budu sampioni nece biti ni saopstenja!

miško

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.

Sima

pre 6 godina

Sapliću Zvezdu, Partizan, a sad i Radnički svako malo, svirajući im penal po utakmici, isključujući protivničke igrače, produžavajući utakmice, niz nastavite sami.

Nebojsa

pre 6 godina

Nema potrebe da presednik , gen.direktor ili bilo koji clan uprave C.Zvezde da polemise saopstenjima sa FSS i Partizanom . Prosle sezone smo bacili titulu zbog rata saopstenja sa Partizanom, ove godine ne sme da nam se to ponovi .
Imamo ozbiljnu prednost i treba da se okrenemo sebi da rutinski privedemo ove utakmice kraju . Ne treba sebi da skacemo u stomak to sto oni ( Partizan ) ne igraju kako bi zeleli pa hoce saopstenjima rat to im ne treba udovoljiti

Виоп

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?

miško

pre 6 godina

Šta znači sviraju im penale,pa moraju da sviraju ako je bio penal,da bi se izveo.Problem je što Partizanu sviraju i nepostojeće penale,igačima se savatuje da padaju u šesnaestercu pa ispadaju smešni,kao maloumnici.Janković,onaj zvezdaš potonji grobar,Tavamba.Pojedinačno analizirati svaki,pa ako grobari smatraju da ono protiv Zemuna nije penal,onda za njih nije trebalo svirati nijedan.

Gde ja živim

pre 6 godina

(ALO, 27. februar 2018 18:54)

Dokle god budete samo tupili o takvim stvarima fudbalu u ovoj zemlji pomoći nema. Mada se slažem da treba jedna prijava da se pošalje do UEFE, ali o celokupnom mulju koji se ovde neguje već decenijama.

franjevacki ati grobari

pre 6 godina

Najsmesniji je spin oko VARa, a kao hoce ga oni sto najvise varaju a drugi nece. VAR kosta i potrebni su drugaciji uslovi na stadionima. Ako vi imate para, a dug vam je vec oko 30 mil. eura, uvedite ga, niko vam ne brani. Uvedite ga svima kada imate para. Znate i sami da je to preskupo za vecinu klubova u Srbiji. Dosta vise vaseg spinovanja i postenja, vi ste dno dna.

CZBL

pre 6 godina

Neka vas je sramota ise i moje zvezde i partizana, ljudi imate toliko jace timo e od konkurencije da vam sudije nemogu nista ako igrate ,ali posto vi setate po terenu i jedni i drugo ,u tome je problem , sta trebaju da kazu svabe za bajern ,ljudi napravili ekipu i gaze sve pred sobom ,dosta vise vas i vasi saopstenja davite vise ,tjerate prave navijace da neidu na utakmice vise. pozdrav iz RS.

Boki

pre 6 godina

Au jadni vi svi protiv vas a šta kazete na strane sudije i var tehnologiju ah da samo ne to kako će te onda krasti
(Partizan1912, 27. februar 2018 13:51)

A vi?

ISTINA IDEA

pre 6 godina

@alo jedina dva strana kluba su kk crvena zvezda u stopostopnom hrvatskom vlasnistvu i radnicki fmp.A sto se tice Jugoslavije skoro svi klubovi su osnovani u Jugoslaviji.To je takoi tu nikakve promene nema.NPR NEKO JE RODJEN U SFRJ NEKO U KRALJEVINI JUGOSLAVIJI A NEKO U KRALJEVINI SHS.

lister

pre 6 godina

Ajde bre poklonite partizanu titulu da više ne plaču, evo i do mene koji sam 100 km udaljen od Beograda stigla reka suza, uskoro ce mi trebati i čamac da bi mogao iz kuće da izađem... Cmizdravci... Sa onakvom igrom iz prethodnih par utakmica zaslužuju da im se pokloni titula, ono je milina za gledati kako igraju, bolji su i od Reala i od Barselone, PSGa itd. da.ne nabrajam...

Jones

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.

Šta uradi to Nolane Smithe ??!

pre 6 godina

Partizan trazio VAR tehnologiju.Svi bili protiv.Kraj price.
(Republika Srpska..., 27. februar 2018 15:59)

Želite se Uefi ! Aha, ni oni ne žele VAR, ništa onda poyy ...

miško

pre 6 godina

Sanatorijum,evo kao zvezdaš pristajem da se Zvezdi uvek sviraju ovakvi penali.Onaj mali je tako divljački startovao i morao je da dobije i direktan crveni karton,kao da je hteo noge da mu polomi.Direktno u "meso".Kazniti i trenera koji ga je naučio.Opet imate Evertona,Drinčića i Milenkovića kostolomce.

ALO

pre 6 godina

Sve ovo sto se desava u srpskom fudbalu treba prijaviti UEFA-i. Zasto? Konkretno, kako jedan strani klub klub moze da se takmici u fudbalskoj ligi Strbije. Partizan je Jugoslovenski fudbalski klub Partizan. To znaci, da ne moze da se takmici u fudbalskoj ligi Srbije. Neka traze drzavu gde to moze. Inace, ovakav slucaj ne postoji ni u jednoj drzavi na kugli zemaljskoj.

Xman

pre 6 godina

Sudije pokradu Partizan, Partizan se pobuni, odmah se oglase zvezdine filijale i na kraju se zvezda oglasi da razotkrije "zaveru" protiv zvezde. Severna Koreja je za nas Zapadna Evropa.

marliderpe podguzna muva

pre 6 godina

Ne menjajte teza kao prosle sezone. I tada je Partizan prvi poceo sa saopstenjima a posle svi skakali na Zvezdu sto pise saopstenja. Tako i sada, Partizan je pokrao bar 15 bodova ove sezone a zali se sto nije i protiv Zemuna.

beli65

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse
(Czv, 27. februar 2018 15:35)
po tebi je partizan sam bez icije pomoci napravio seriju od 35 i kusur utakmica bez poraza

Borky

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.

Zvezdas

pre 6 godina

Ima istine.Prvo se oglasio Zemun,pa Cukaricki pa Radnicki Nis.Verovatno slede i ostali.Kakve veze imaju Cukaricki i Radnicki Nis?.Oglasio se i Partizan.Oko penala.A nisu se oglasavali na dva iskljucena u Lucanima, Na golove date u 97 minutu,na penale dosudjene u njihovu korist.Na broj penala dosudjenih od pocetka prvenstva.Svoj neuspeh, slabo vodjenje tima,kvalitet igraca bi da pokriju sa saopstenjima.Valjda po njima je normalno da sledecih pedeset godina budu vladari srspkom fudbalskom scenom

miško

pre 6 godina

Šta znači sviraju im penale,pa moraju da sviraju ako je bio penal,da bi se izveo.Problem je što Partizanu sviraju i nepostojeće penale,igačima se savatuje da padaju u šesnaestercu pa ispadaju smešni,kao maloumnici.Janković,onaj zvezdaš potonji grobar,Tavamba.Pojedinačno analizirati svaki,pa ako grobari smatraju da ono protiv Zemuna nije penal,onda za njih nije trebalo svirati nijedan.

laik

pre 6 godina

@otrov
Alo pa nije niko Zvezdi poklonio +11 , realno je +18 kada uzmes Napredak , Borac , Mladost , Macva to je ono sto je bas ocigledno .
I ja kazem dal je "realno" ?
Vidis da nije .

Czv

pre 6 godina

Smarate vise. Prosle godine smo sami izgubili titulu, niko nam nije bio kriv. Batalite saopstenja, pun gas do duple krune. Ne zanima me Kokeza a pogotovu ne stari prevaranti iz Patlidzana. Oni su rodjeni unapred da kukaju i pripremaju alibi. Use i u svoje kljuse

Vanja

pre 6 godina

Dotični je više puta gledao Hajduk-Dinamo na Poljudu nego naš derbi...čovek je čisti hajdukovac, i u Srbiji ga zanimaju samo procenti...ali je dobar sa “pravima”...

neko

pre 6 godina

Zvezda ovd sezone igra za nase prilike fantasticno sto ne moze da se kaze za najvećeg konkurenta koji je po plasmanu mnogo vise nego sto igrom zasluzuje. I sta sad uhvatili se zvezde svi nesto prozivaju. Cemu to izgleda da je Mijailović upravu sto ni ja ranije nisam verovao. Zasto bi Kokeza bio protiv Zvede, međutim.... Uslovno manji klubovi bi trebali da se zapitaju narocito oni ciji treneri a ima ih dosta posle utakmica sa partizanom nisu hteli da komentarisu suđenje da ne.bi bili kaznjeni

Nebojsa

pre 6 godina

Nema potrebe da presednik , gen.direktor ili bilo koji clan uprave C.Zvezde da polemise saopstenjima sa FSS i Partizanom . Prosle sezone smo bacili titulu zbog rata saopstenja sa Partizanom, ove godine ne sme da nam se to ponovi .
Imamo ozbiljnu prednost i treba da se okrenemo sebi da rutinski privedemo ove utakmice kraju . Ne treba sebi da skacemo u stomak to sto oni ( Partizan ) ne igraju kako bi zeleli pa hoce saopstenjima rat to im ne treba udovoljiti

franjevacki ati grobari

pre 6 godina

Najsmesniji je spin oko VARa, a kao hoce ga oni sto najvise varaju a drugi nece. VAR kosta i potrebni su drugaciji uslovi na stadionima. Ako vi imate para, a dug vam je vec oko 30 mil. eura, uvedite ga, niko vam ne brani. Uvedite ga svima kada imate para. Znate i sami da je to preskupo za vecinu klubova u Srbiji. Dosta vise vaseg spinovanja i postenja, vi ste dno dna.

coki

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.

turski konjanici-delije

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.
(miško, 27. februar 2018 15:56)

klinac, nemoj da siris dezinformacije. To je bio najobicniji klizeci start. Jel si ti uopste nekad igrao fudbal na travi?!

goran...

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...

SrbEUin

pre 6 godina

Pitnje za Yugroboslovene:
Po čemu se razlikuju start Savića na Ožegovića i onog partizana na Vučića?
I jedan i drugi su bili bez fizičkog kontakta sa igračima.
Kod vas je jedini kriterijum regularnosti za koga i protiv koga se sudi penal, a ne da li je postojao prekršaj ili ne.
Posle derbija niste mislili da je za penal potreban fizički kontakt, a sada sveopšta baražna paljba slična onoj od prošle sezone.Ista taktika pritisaka na sudije, medije, ekipe.
Ne nadajte se da će sada Zvezda biti onako naivna.

EVO ISKRENO RECITE:
Kojom utakmicom evropskog partizana možete bit zadovoljni?
Krš od igre i silovanje rezultata. To je šampionski tim, jel da.

mita

pre 6 godina

Titula je ZVEZDINA zato što smo najbolji.Neće moći da nam uzmu ili bolje rečeno otmu titulu na kvaran način koji upravo rade.
(Dušan, 27. februar 2018 13:53)


Klasičan komentar jednog bota

Gospodin_savrseni_

pre 6 godina

Ma dosta bre vise! Bivsi clan zvezde, takodje i navijac, namesta samo protiv Zvezde. Kako da ne. Prosle godine nismo mogli da se sastavimo i sve iz penala plus crveni kartoni smo dobijali u 90+. Kao Partizan ove godine. Ove godine Zvezda ima ubedljivo najbolji tim u ligi, trenera, sve. Cutite i igrajte i idemo do titule.

(crno - beli TV)

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde stvarno nisu normalni! Da li je moguće da misle da niko ne vidi njihov bezobrazluk? Busaju se u grudi kako su oštećeni, kako se forsira Partizan a imaju 11 bodova prednosti u ligi... A onda ide šlag na tortu kako im Kokeza, njihov čovek i navijač, ne dozvoljava da budu prvaci, a praktično su već prvaci. Totalna šizofrenija!!!

miško

pre 6 godina

Obraz Đon,šta ti je ime a šta prezime.JNA je kuća JNA, u bazen bi se i ti bacio kada bi na tebe neko onako divljački startovao.Sve si lepo videlo i glupo je o tome raspravljati.

NoName

pre 6 godina

Ovako su i prosle godine svi klubovi u jednom danu izdali saopstenje kako Zvezda ne treba da se mesa u izbor sudija i da Kokeza radi odlican posao. A do kraja sezone je svaki od klubova kukao na sudjenje, ali u tom trenutku je bilo bitno samo da se kontrira Zvezdi. Kome secanje doseze dalje od juce, zna o cemu pricam. Mozemo da se pravimo ludi, ali Kokeza nije Zvezdin covek, on je oteran iz Zvezda na utakmici sa Radnickim iz Nisa krajem jula 2015te godine.
(Jones, 27. februar 2018 14:40)

Upravo tako. Kada je Zvezda upozoravala, oni su, sa izuzetkom par klubova, stali uz Kokezu. Kada su njih počeli da kradu oni su krenuli da sede na terenima, da ispucavaju loptu preko tribina, da prete istupanjem... zaboravljajući da su tvrdili da Kokeza radi izvanredan posao. Evo ih i danas "mali" klubovi tvrde da ih kradu, ali gle čuda, ne krade ih FSS nego ih krade Zvezda. Fali još samo Mirko Poledica pa da slika bude kompletna.

sanitarium

pre 6 godina

Jeste, Partizan ostecen protiv Zemuna i gubi trku za titulu, a ovi se javljaju kako Kokeza namesta da zvezda izgubi! Pritom svi glavni ljudi na polozajima u zajednici superligasa, FSS i sudijskoj org. su zvezdini ljudi! ALO!

ko o cemu zvezdaN o postenju

pre 6 godina

deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale.
(coki, 27. februar 2018 15:40)

Jesmo oborili nas rekord u penalima Ali nismo vas u tome je poenta.

belgrado

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

ferdinand

pre 6 godina

sto se penala tice a ujedno i informacija za komsinicine navijace...NEMA DIREKTNOG SLOBODNOG UDARCA BEZ KONTAKTA,a posto u onoj situaciji nije bilo ni K od kontakta,onda je i logicno da nije trebao da bude ni sviran penal...svaka opasna igra koja ugrozava protivnickog igraca a nije bilo kontakta moze samo da se sankcionise INDIREKTNIM UDARCEM,nikako DIREKTNIM,pa bilo to u sesnaestercu ili van njega...
(goran..., 27. februar 2018 17:26)

Pa, ako je tako, kako dobiste penal u derbiju, kada je "kao" Savić odneo Ožegovića?

Boki

pre 6 godina

Au jadni vi svi protiv vas a šta kazete na strane sudije i var tehnologiju ah da samo ne to kako će te onda krasti
(Partizan1912, 27. februar 2018 13:51)

A vi?

Obraz djon

pre 6 godina

Ne želi ne želi,u pravu ste,zato šalje sudije koji za skok u bazen sviraju penal protiv Partizana i to u njegovoj rodjenoj kući,kako vas samo nije sramota taj kokeza je izašao od vas to jest iz vaše zvezdaško-sns kuhinje i sad vi od njega pravite partizanovca,pa vašoj nemoralnosti i bestidnosti nema kraja

Uros Djurdjevic #32

pre 6 godina

jesu dosli nolan i batko iz Nis?!?!?
(kicopovlo, 27. februar 2018 17:13)

Hahaha dobro pitanje, ali golem je to grad hahaha.

Виоп

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?

adv

pre 6 godina

Kokeza ukinuo zajednicu superligaša?Izgleda čovek ne zna šta priča.Zajednica superligaša je ukinuta Zakonom o sportu, a ukinute su i tzv.zajednice klubova u svim sportovima.Takmičenjem može da upravlja samo pravno lice, a što zajednica superligaša, ili klubova u drugim sportovima, nije.Zato savez upravlja takmičenjem, jer je pravno lice.Nemojte da obmanjujete javnost i stvarate mržnju.I Partizan i Zvezda su preterali.Drugi se gase i nestaju da bi oni mogli, kao, da osvajaju titule.Mulj u našem sportu!

Sabre

pre 6 godina

A ti na optuzbe da se bacakas saopstenjima odgovaras... saopostenjem? Kakav bog otac. Daj bre, idi vise iz Zvezde, dosadio si i bogu i narodu.

323

pre 6 godina

Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci.
(Borky, 27. februar 2018 16:22

ti si samo glup,nista strasno..

To i ja kazem. Delije bojkotuju Omica a sa druge strane se dice Barijem a u timu im pola nije bilo Srba? Oni ne shvataju da je i Terzica i Kokezu postavio isti covek AV. Da li vi stvarno mislite da bi oni bili na tim funkcijama da se nije saglasio AV?? Covek koji francuskom premijeru poklanja dres CZ a ovaj njemu dres fudbalske reprezentacije francuske?? Jer u Srbiji postoji samo jedan klub, drugih nema? Pljunuo je u lice svim klubovima u zemlji. I takav navijac CZ a sada predsednik postavlja coveka u CZ koji je pod "ostavkom" dve godine i u FSS sa ciljem da se CZ spreci da bude drzavni prvak?? Majko moja kako vi to razmisljate i da li imate cime? I onda pises ko je licemer? Ne vidis cemu sluze sva ova saopstenja iz fudbala i kosarke?

323

pre 6 godina

А да питамо овог 323 ко је Партизану платио дуговање како би могли да се такмиче у Европи? Што није исто урађено за Звезду пре неколике године?
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Виоп, 27. februar 2018 20:06)


10 puta CZ dobija vise para od Partizana i to je sam AV rekao na TV ali ti to ne gledas? Partizan dobija novac ali nemoj sada da mi pricas i nesto izjednacavas a to ti je cilj, kao da ga drzava puni parama. To se obrati na adresu CZ. KSS je novcano pomaga CZ u vreme Toleta pa ste ga pljuvali i smenjivali. Isto sada radite sa Kokezom. Na kraju vi enormno smanjujete dug pa jos hocete i pare? Marfi banka , oprasta novac CZ ali ta ista banka ne oprasta pare KK Partizan? Kako to?

analiza

pre 6 godina

"deniro.....zasto bi grobari podrzavali coveka koji je zvezdas i do juce je bio u cz?Jeste li ono bese prosle godine ili pretprosle oborili rekord po broju penala u sezoni?kokeza odlicno radi svoj posao,navlaci za Zvezdu a one se ovi kao zale."
(coki)

"Uff tesko pitanje jer sa vama covjek nije nikad nacisto.Zasto grobari podrzavaju Ozegovica,Stojkovica ili zasto im bivse delije vode tribinu?Cudna ste vi sorta i jedno sigurno znam da ste najveci licemeri i beskicmenjaci."
(Borky)

Samo da razjasnimo,navijaci Par su beskicmenjaci i licemeri jer navijaju za igrace koji igraju za Par?A Ozegovic i Stojkovic i te bivse vodje sa severa su ti koji su okrenuli curak naopako i zaigrali za "neprijatelja".Dok se bore za boje kluba svim snagama,neka navijaju za koga god zele.Mogu da budu koje god vere,ne pravim pitanje(kao sto se pravi pitanje Omica).Navedite mi nekog vidjenijeg vodju navijaca Par koji je promenio boje i poceo da navija za crveno bele.Nema?A ima ih koji su "voleli" CZ a sad jos vise "vole" Par,zar ne?Sta to govori o njima?To sto smo ih prihvatili znaci da smo ili sirokog srca (u slucaju igraca) ili naterani(u slucaju "transfera" vodja navijaca)-jer je u nasoj zemlji "navijanje" ozbiljan posao koji nadgleda drzava.

CZBL

pre 6 godina

Neka vas je sramota ise i moje zvezde i partizana, ljudi imate toliko jace timo e od konkurencije da vam sudije nemogu nista ako igrate ,ali posto vi setate po terenu i jedni i drugo ,u tome je problem , sta trebaju da kazu svabe za bajern ,ljudi napravili ekipu i gaze sve pred sobom ,dosta vise vas i vasi saopstenja davite vise ,tjerate prave navijace da neidu na utakmice vise. pozdrav iz RS.

Istina

pre 6 godina

Aman vise,prekinite sa tim saopstenjima i pustite igrace da igraju fudbal.Nije narod ovca pa da nam vi punite glavu ko sta radi i kako radi.Cinjenica jeste da partizan ubedljivo najvise namesta i da se sudi u njihovu korist ali ne moze demantovati da i vi imate vise nego korektno sudjenje i odredjenu pomoc u utakmicama kad ne ide kako treba.Doduse,ne koliko partizan ali ste odmah iza njega po tome,trenutno sa Nislijama.Lalatovic je apsolutno sve u pravu,za ono sto je izjavio,jer je covek surovo iskren.Cemu sada kuknjava kad imate 11 bodova prednosti.Ako ekipa igra dobro i pobedjuje,nema zime i Kokeza nista ne moze drasticno da promeni.Kada bi ostala ova razlika,posle podele bodova bi imali 6 bodova prednosti i derbi i treceplasiranog kod kuce.Tu ne bi smelo da se dozvoli nikakvo iznenadjenje jer imate najkvalitetniji tim,pa bi cak i neresenim utakmicama u te dve,gotovo sigurno ostali nedostizni.

Dragan

pre 6 godina

Ljudi jel ovo realno sta rece ovaj covek sve utakmice lagano pobedjuju protivnici im se sklanjaju izlaza sa drugim postavama imaju +11 i kao kokeza i ne dozvoljava titulu hahahahahaha pa sta bi onda radili da su u minusu 11 bodova

Blue Moon 784

pre 6 godina

Ovaj se pita nešto u Zvezdi kao što se mi svi pitamo, sada je +11, koliko treba da bude razlika da bi dr.Terzić i ostali bili zadovoljni, +30.

DrugPetar

pre 6 godina

Treba ovo sve prijaviti UEFA, pa da suspenduje kompletnu ligu na nekoliko godina!!! Pa da vidimo ko će koga za to optuživati...
Profesionalizacija pod hitno!!!

maradona

pre 6 godina

sledecu sezonu zvezda i partizan treba da krenu sa -30 bodova, pa kad ne budu imali nikakve sanse da budu sampioni nece biti ni saopstenja!

miško

pre 6 godina

Ovoliko grobarskih ljubitelja fudbala a o fudbalu ni slovo.Kada nismo znali ko nam je predsednik igrali smo evropski i svetski fudbal.Zvezda,Partizan,OFK,Radnički,Vojvodina ,pobedjivali smo velike evropske klubove i uživali u fudbalu i punim stadionima.A danas ko je šta izjavio,saopštio i postadoše glavne medijske ličnisti na račun fudbala.

One night in May

pre 6 godina

Partizan izda saopstenje i Kokezini botici pocnu da pljuju po Zvezdi.

Zato sto je Partizan izdao saopstenje...mozga bez, zato su i botici!

Jova

pre 6 godina

Fudbal nam vode političari navijači.
Državu nam vode navijači političari.
U kom to krugu pakla mi obitavamo trenutno ?
Fudbal treba zabraniti zakonom sledećih 15 godina dok se ne unormalimo, pa onda sve od početka.
Ovi nameštaju i utakmice pionirskih selekcija.

Falcao

pre 6 godina

Slaviša Kokeza u fudbal ušao direktno preko politike, inače pre politike Kokeza je bio konobar a kasnije se bavio ugostiteljstvom.Dakle takav profil čoveka dolazi da bude predsednik Crvene Zvezde, i konstantnim pritiscima i saopštenjima napada tadašnjeg predsednika FSS Tomislava Karadžića za kradene titule Partizana i razno mešetarenje koje je trajalo godinama,pretendujući na njegovo mesto predsednika FSS.To blago rečeno pljuvanje trajalo je sve dok lukavi Tole nije shvatio da je Kokeza opasan, i uz dogovor i ostale kombinacije Tole kao prihvata poraz.Postavlja Kokezu za predsednika FSS a Tole ostaje počasni predsednik FSS.Ne branim ni Zvezdu ni Partizan.Zna se ko sedi u upravi i jednog i drugog kluba.Ali ljudi, pa pogledajte taj FSS i celu priču.Povraća mi se.Evo jedan blagi, blagi primer.Za selektora naše zemlje na predstojećem Svetskom Prvenstvu postavljen čovek koji nije bio trener ni jedne ekipe u životu!!!!! To nije zabeleženo u istoriji od kada se igra fudbal.To je samo jedan primer.Problemi su tu mnogo dublji i gori nažalost.Sportski pozdrav.

Yarilo

pre 6 godina

@nolane smithe

to sto uefa ne zeli, ne znaci da je zabranila var tehnologiju. Ne blamiraj se. Da vam je u interesu regularnost takmicenja prihvatili biste var. Poyy

borivoje surdilovic

pre 6 godina

ovi vec napadaju savez za slucaj da opet izgube titulu u zadnjem kolu...da ne bude uprava napolje...fotelja je ipak zivot.

prelom

pre 6 godina

Ali Svetozar rekao hahahha.
Kako bih voleo da uefa i policija nadju dokaze i da oba kluba fk političara kazne i da vas ne gledam više po sportskim vestima nikada.

neutralni felsh

pre 6 godina

sve je to drustvo iz iste kafane. mislim na sve, bas sve. uvece se medjusobno zezaju na racun dnevnog medjusobnog prepucavanja. pred kamerama se obavezno namrste, da izgledaju znacajno. naivni im veruju, jos naivniji se prepucavaju zbog njih, a najnaivniji zaista veruju da su osnovani 1913... ;)

Goran

pre 6 godina

Svi mi pravi navijači Partizana i Zvezde, ljubitelji fudbala, jedva čekamo dan da i neki naš Lester bude šampion, da naš fudbal ozdravi!

Ivan

pre 6 godina

Da li moze dan da prodje a da vi iz zvezde i partizana ne saopštavate nesto, placete ko mala deca, a sve vam sude i svi vas guraju, par godina partizan par godina zvezda i tako u krug, vi kukate, narod gladuje, a dzepovi vam sve puniji,ovo prvenstvo je zbog vas blizanaca iz beograda izgubilo vise smisla

Вртипрашки

pre 6 godina

Дајте бре људи, да ли сте ви нормални? И једне и друге удаљити од спорта!

gospodin Radnik

pre 6 godina

ubiste volju za gledanjem naseg sporta ..i jedni i drugi..... vi u startu i jedni i drugi ucestvujete u neregularnom takmicenju jer.dugujete kao svi drugi.klubovi zajedno pa pomnozeno sa mnogo puta .... u odnosu na dug druga ili treca liga ..pa polako ...koja ravnopravna kad vi i sa blokiranim racunima dovodite pojacanja ... i kmecite i jedni i drugi .. .. kad se sklone svi ovi iz fk i kk i jednih i drugih sport ce biti lepsi i zdraviji a dotle saostenja na saopstenja ..... da nije zalosno bilo bi smesno

mika

pre 6 godina

Ne razumem ostale klubove ...treba izaći iz fss i formirati svoju ligu bez blizanaca ionako ništa nemaju od saveza, a ni od evrope u kojoj realno nemaju ambicija ,pa bi i kazna uefe bila besmislena.Takva nova liga igrala bi se i bila bi zanimljiva, jer se unapred ne bi znao pobednik kao sada.A czv i partizan nek igraju večiti derbi svaki dan ako žele ...

M

pre 6 godina

Ovi iz Zvezde i Partizana su dosadni!
To su preživeli komunistički dinosaurusi i
tebalo bi ih napokon ukinuti!
Pa nisu valjda titule rezervisane samo za njih!
Postali su mašine za uzimanje para i trpanje u
privatne džepove i prava sramota Srpskog fidbala!
Ako želite i volite fudbal u Srbiji,
ugasite ova dva "kluba"!

пфц

pre 6 godina

Људи имам предлог да се уведе плеј оф у нашој фудбалској лиги, али не као ранијих година, него директни судари ривала.
Као у баскету.
Значи прво се одигра регуларни део сезоне, онда првих осам иду у плеј оф.
Први у регуларном делу сезоне са осмим, други са седмим, 3-6, 4-5 ...значи као баскет, 1/4 финале, 1/2 полуфинале и финале на крају.
Међусобно у две добијене па нек победи најбољи.
Овај лигашки систем је неправедан, јер ко има више "својих" тимова у лиги и подршку судија тај осваја.
Да не причам колко би ти директни дуели у плеј офу били гледани и све то.
Не само са спортске, него и са маркетиншке стране то би се екстра испалтило и фудбалкком савезу и тимовима.
То је једино решење да се стане не пут договореним титулама, само директни дуели. Па нек најбољи победи.
Онда би и ови мањи тимови имали шанси, јер због већ описаних ствари немају реалне шансе да лигашки дођу до титуле поред Звезде и Партизана.

duh sa sekirom

pre 6 godina

žao mi je što Partizan piše saopštenja, žao mi je što iz uprave FKP nemaju hrabrosti da pošalju dokaze u UEFA, žao mi je što Parizan igra očajno, žao mi je što se plaše najhrabrijeg i najačeg u monologu, žao mi je i Zvezde sa ovakvima u klubu i na tribinama.

mk

pre 6 godina

AV demagogija u praksi. Ja sam zrtva, svi me napadaju, a ja sam najbolji i samo se branim, i na kraju opletem po svima zivima. Svi su poceli tako da se ponasaju, svi klubovi, ceo sport...
Jadno je sve ovo i sto manje paznje im dajemo, manje ce ovo da rade. Jednostavo, oni i dalje misle da ce privuci vise ljudi na stadione ako je stalno prisutna neka tenzija. Ok, i da je teorija ispravna, ljudi i dalje ne dolaze tu zbog fudbala.... Ali briga njih, dugorocni cilj nije bitan, guraj ovako koliko mozes i gazi. Lepo ih je premijer-predsednik-gradonacelnik obucio.

Sima

pre 6 godina

Sapliću Zvezdu, Partizan, a sad i Radnički svako malo, svirajući im penal po utakmici, isključujući protivničke igrače, produžavajući utakmice, niz nastavite sami.

ресавски

pre 6 godina

Светозар и Славиша ...
Кога интересује шта они причају?
Бла бла бла ...

Srdjan

pre 6 godina

Koga vise briga za vasa saopstenja. Za druga Kokezu takodje. Sto kazose Zemunci aman zaman dal ste vise normalni!? To sto vi medj sobom niste zatvorili kombinacije pa sada saopstenja, sramota. Ali ne vas no budale ko sto sam i ja pa se bavim vama tj. da li cete kupiti jos neki stan i da li ce vasa deca uspeti da zive ko Paris Hilton. Budale smo mi so vas trpimo ko Milosevica nekoc i nemamo snage ni pameti da vam zabetoniramo opustenost i vratimo tamo gde zapravo trebati biti. Npr magacioner il u najboljem slucaju ekonom.

zauvek Cigan a ne Delija

pre 6 godina

Kada vi novinari budete prestali da prenosite sva njihova besmislena saopštenja (ovde mislim na sve klubove pa i fss) tada će i oni valjda shvatiti da nikoga ne zanimaju gluposti koje su tu napisane. A da li tako misli većina ljudi videćemo ako objavite komentar...

..........

pre 6 godina

Sve dok bude ovaca koji će se prepirati da li je bolja zvezda ili partizan dokle će se ovi likovi ovako bahato ponašati i smejati se celoj državi u lice

momo brko

pre 6 godina

Prestanite da plačete i počnite igrati fudbal koji narod voli vi ništa nezaostajete iza Partizana kukate i kad treba i kad netreba tu ste jedinstveni užas je vas slušati!!!!!!

miško

pre 6 godina

Konzorcijum koji će obezbediti novac za takmičenje i koji će voditi ligu.Skinuti sve sa grbače države i napaćenog naroda.Timovi žive od prodaje igrača,sponzora, donacija i Tv prava kao i od reklama.

milan niš

pre 6 godina

Hoćemo li ikada dočekati neki srpski Lester city ...ili je za to potreban još jedan rat i neki moćni profiter koji će biti sve i sja ...

hill

pre 6 godina

grobar sam ali su dojadili i jedni i drugi. penal mogao je svirati i nije morao. ova saopstenja su odvratna. prestajem da pratim fudbal bar srpski. ovom licemerju i jednih i drugih se mora stati na put. jedini nacin je bojkot.

Gde ja živim

pre 6 godina

(ALO, 27. februar 2018 18:54)

Dokle god budete samo tupili o takvim stvarima fudbalu u ovoj zemlji pomoći nema. Mada se slažem da treba jedna prijava da se pošalje do UEFE, ali o celokupnom mulju koji se ovde neguje već decenijama.

aha

pre 6 godina

Može se formirati zajednica klubova kao pravno lice. Ovo zakon o sportu ne reguliše već zakon o registraciji. Klubovi mogu osnovati šta žele i poveriti vođenje takmičenja. Po ovom pincipu funkcioniše i ABA liga.

ISTINA IDEA

pre 6 godina

@alo jedina dva strana kluba su kk crvena zvezda u stopostopnom hrvatskom vlasnistvu i radnicki fmp.A sto se tice Jugoslavije skoro svi klubovi su osnovani u Jugoslaviji.To je takoi tu nikakve promene nema.NPR NEKO JE RODJEN U SFRJ NEKO U KRALJEVINI JUGOSLAVIJI A NEKO U KRALJEVINI SHS.