Utorak, 20.02.2018.

08:12

NBA: Veliki uspon posle MVP – Bogdanović u top 3 "rukija"

Bogdan Bogdanović nedavno je osvojio MVP nagradu na utakmici "zvezda u usponu", pa je zbog toga i inače dobrih partija napravio veliki skok na "ruki" plasmanu.

Izvor: PT

NBA: Veliki uspon posle MVP – Bogdanoviæ u top 3 "rukija" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Ivan NS

pre 6 godina

Ivan NS, 20. februar 2018 21:01) Sedi 1.Cuj Nate McMillan
(Gary Payton, 21. februar 2018 02:30)

Stavio sam petorku koji sam ja voleo. Payton-a ne podnosim, jer je nekulturni trashtalk ulicar. Toliko.

Ivan NS

pre 6 godina

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.
(kemp, 20. februar 2018 18:22)

Najbolje bi bilo da svi razmišljaju kao ti. Menjaj nick, molim te. Ne brukaj mi Shawn Kempa. Jedino se oko njega valjda slazemo da je jedna od boljih PF ikada. Kada me vec pitas koga sam voleo da gledam, evo ti: Nate McMillan, Hersey Hawkins, Detlef Schrempf, Shawn Kemp, Sam Perkins - bejaše petorka tadasnjih Seattle Supersonics-a.

alex

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Marjanovic nije kvalifikovan da mu se statistika uporedjuje sa bilo kim s obzirom da je covek za celu karijeru NBA odigrao 80 minuta

kemp

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.

Ivan NS

pre 6 godina

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.
(kemp, 20. februar 2018 17:00)

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.

kemp

pre 6 godina

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.

Ivan NS

pre 6 godina

(brm brm, 20. februar 2018 12:18)

Rad Saše u okviru Kosarkaskog saveza Slovenije nisam pratio. Poznajem ga iz doba dok je igrao za Slogu iz Kraljeva. Ako je sve istina što si napisao za njegove aktivnosti, onda svaka čast. Polemisati zašto Dončić igra za Sloveniju, Mirotić za Španiju itd je manje više gubljenje vremena.

veljko

pre 6 godina

@Milan

Simons je krilni igrac, u ulozi pleja. pored njega, u timu su bekovi kovington i redik, zaduzeni za sut spolja. imaju sarica i embida koji takodje sire odbranu. s druge strane, simons ima sjajan prodor i pregled igre. retko se “zakuca”, skoro uvek ima dobro resenje. ako se fulc vrati, ni on nece biti prvi plej, vec kombi bek, plej onda kad je simons na klupi.
nba odavno nije liga gde plej mora da bude nizak i suter. simons je karakteristikama, sem kvalitetom suta, najblizi lebronu od svih nba igraca.
obojica visoki, pokretni, skocni, dzejms jaci, simons vestiji i brzi. decko je veoma mlad. ko ne vidi njegove godine, prevario bi se gledajuci samo igru. igra kao veteran.

Ozymundis

pre 6 godina

Simonsu nedostaje šut ali ima sve ostalo, savršene pokrete i kontrolu lopte, skoro nisam gledao visokog igrača sa takvim pokretima i elegancijom, čak ni u NBA, nešto kao Peni Hardavej pre 20 godina. U budućnosti sigurni allstar. Mitchel ove sezone ima najbolji učinak i mogao bi biti ROY, stvar ukusa, Bogdanu treće mesto za učinak unazad mesec dana (2 x20+5+5) i MVP rising stars utakmice, ali od pocetka sezone realno na 6-7 mestu gde je i prema statistici (broj poena, skokova, asistencija). Denis Smit jr. i Tatum su sigurno ispred, možda i Kuzma. Fox slabije igra nego na početku sezone, Markanen po učinku isped Bogdana ali po svemu iza, Dzeksona i Harta nešto nisam gledao.

koke

pre 6 godina

Ova draft klasa je najuticajnija jos od 2003. Bilo je jos jakih draftova ali je tim igracima trebalo par sezona da izrastu. Ovogodisnji rukuji su odmah napravili razliku, slicno kao sto su to uradili Lebron, Melo i Wade 2003.

Luka

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jд123, 20. februar 2018 11:08)

Istina. Jamal Murray je dobio puno vise publiciteta od javnosti nakon sto je bio MVP, takodje popravio plasman na ROTY listi. Bogami i poceo da igra dosta bolje, sto ce nadam se biti slucaj i s Bogdanom. Iako je i ovo odlicno za nekog ko dolazi iz Evrope, potpuno drugog sistema i koncepcije igre.

Ozymundis

pre 6 godina

a gde su divceva cetri pika sa ovogodisnjeg drafta?
(vesele devedesete, 20. februar 2018 08:33)

Bogdan je treći (nije pik sa drafta ali je Divčev ruki), Fox igrao na allstaru, fizički dominantan plej koji svaki ulaz završava kucanjem, da popravi šut i digne glavu i biće kao I Thomas, FM III igrao dobro deo sezone, povredio se, malo ispao iz rotacije, Gilles povredjen, startuje naredne sezone kao i lažni ruki, potpisan za siću, a ako se oporavi ubica od igrača, od novajlija Labissier i Sampson iz D-league nisu loši.
Divac je sklopio tim koji obećava, ima sofmore Hilda (videli smo kako je igrao) i Jacksona (mada nisam siguran da li je i on rookey, igra solidnu sezonu, dobar defanzivac i cut igrač), Caulie-Staina grdosiju kome fali upotrebljivih lopti. Divac je imao problem jer je bio ispod budžeta pa je potpisivao osrednje i demotivisane iskusne igrače: Hilla se rešio, ZeeBoo ide vrv oko playoffa, Carter i Temple čekaju veteranski ugovori. Dakle naredne sezone imaće visok pik, veliki prostor u selary capu i 5-6 odlicnih mladih igrača.

maki

pre 6 godina

peticija da hoops habit uzme u obzir stav lokalnih hejtera, jer ipak oni bolje znaju i da koriguje listu i ukloni bogdana, jer to donosi veliku emotivnu i dusevnu bol mrziteljima svega i traziocima dlaka u jajetu, i po mogucstvu da nijedan srbin vise ne bude u istoj ili bilo kojoj drugoj top listi jer to nanosi patnju ljudima koji ne podnose tudji uspeh, i ovaj portal vise da ne objavljuje lepe vesti, vec samo lose da se gore pomenuti soj ljudi nasladjuje

fifi

pre 6 godina

Samo opustenije i vise da sutira i eto statistike. Ne moze on vise da promasi nego sto ce da pogodi. Moze da se desi neka utakmica da ima los prosek ali desava se i mnogo vecim zvezdama od BB.Slobodnije na ulaze u reket. Jokic ima prosek 36,3 odsto za tri pa pogledajte, gde je, sutira, boli ga uvo. Bilo je utakmica gde je imao ocajan sut pa je opet oborio rekord sa najbrzim 3/2. BB ce tek da napreduje ubedjen sam u to, radi tamo sa majstorima svog posla, uci, prilagodjava se. On je iskusan igrac ali u Evropi, to u NBA ne znaci nista, sto mnogi potenciraju. Drugacije se igra, shvata kosarka, nova , totalno nova sredina i nacin zivota. Koliko je on meseci u NBA? Samo polako i gledajte drugu sezonu...

brm brm

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko! 
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40) 

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..
(Ivan NS, 20. februar 2018 10:52)
Obojica grešite, samo Ivan malo manje - tvorac ove reprezentacije Slovenije je Dončićev otac - on je radio postavljanju aktuelnog predsednika saveza, dovodjenju Kokoškova, sredjivanju papira za Rendolfa, tokom prvenstva je bio zvanični, sa akreditacijom KZS, stručni konsultant u razgovorima sa medijima (na čistom slovenačkom), bio direktno uključen u organizovanje dočeka u Ljubljani, a i sada, iako Luka zbog spora Eurolige i FIBA ne igra kvalifikacije, ima bitnu ulogu i najviše agituje da Dragić koji je najavio kraj reprezentativne karijere, ipak nastavi da igra za Sloveniju...
Tako da je Luka što se toga tiče sa strane oba roditelja imao potpunu podršku za izbor zelenog dresa... Inače, i ćale je, iako Srbin, igrom slučaja takodje zapravo rodjen tamo jer su još Lukini deda i baba u tom momentu zbog posla živeli u Sloveniji...
p.s. Mali je izuzetan talenat ali ima neverovatno nesportsko ponašanje - za uspeh je potrebna doza Bogdanove sportske drskosti, dok je Luka zapravo bezobrazan i često k9nfliktan, biće zanimljivo kako će proći u NBA svlačionici...

Slobodan

pre 6 godina

Bogdan ima kapacitet da bude druga zvezda u timu. Traziti da bude fransizni igrac je nepotrebno to ovde mozda dostigne Fox, Markanen nece, jedan je Novicki. Uglavnom stariji jeste ali koliko je on kompletan igrac to je cudo, tek ce on to pokazati i iskoristiti u NBA sav taj rad sa Zocom.

jд123

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.

Ivan NS

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko!
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40)

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..

Ivan NS

pre 6 godina

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.
(brm, 20. februar 2018 09:14)

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

Milan

pre 6 godina

Simons je precenjen, tipičan igrač za run and gun košarku regularne sezone ali u plej ofu kada se igra čvrsto i na rezultat svaki ozbiljan protivnik će eksploatisati njegov očajan šut. Imati spoljnjeg igrača bez ikakvog šuta je veliki problem za ozbiljno takmičenje a tu manu je nemoguće ispraviti potpuno. Pri tome treba imati u vidu i da je u Fili sve to odlično kompenzovano zbog Embida i Šarića. Se u svemu, može biti odličan timski igrač ali ne i superstar. Bogdan takođe može biti važan šraf šampionskog tima ali uz 1-2 superstara u ekipi. Kuzma precenjen, u suštini Markanen, Mičel, Smit i Fox su jedini potencijalni superstarovi. Naredni draft plići ali sa mnogo jačim top pikovima.

Marinko

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.

dzo

pre 6 godina

ovo nije lista zvanicnog nba sajta vec Hoops Habit sajta. kako god lepo je videti ga na trecem mestu, ali realno mu nije pozicija toliko visoka, ne zbog kvaliteta, jer je nesumnjivo jedan od kvalitetnijih rukija, vec zbog statistike.

Amarus

pre 6 godina

Ben Simons je propustio celu proslu sezonu zbog povrede. Buduci superstar.
Sto se tice Bogdana, super je on, ali bi ipak trebalo napomenuti da je on 4-6 godina stariji od svih na listi, sto znaci da kada bude napunio 30, ostali ce tek uci u "prime".

веверица

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

апсолутно. али не треба ни теодосића, богдановића, шарића... смешно је да се они пореде са децом од 19-20 година који никада пре нису играли за паре нити против професионалаца...

brm

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"
(samo kazem, 20. februar 2018 08:25)

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.

Goran

pre 6 godina

(mare, 20. februar 2018 08:50)

Mitchell ima prosek od 19.6pts, 3.5 skokova, 3.5 asistencija, 1.5 ukradenu za 32min na terenu, uz prosek suta za dva 49%, za tri 35%.
Odlican sobzirom da je ruki, ali i uzima dosta suteva, dozvoljeno mu je i guraju ga u timu.

Simmons sa druge strane igra 35min u proseku i ima kompletnije brojke na terenu, 16.4 pts, 7.8 skokova, 7.3 asistencije, 1.9 ukradenih i 1 blokadu po mecu, i to sa 53% procenta za dva.
Covek trojke ne sutira.
Definitivno je sa ovim brojkama broj 1 ruki, i ne samo to, sa ovim brojkama ce uskoro biti superstar, mozda vec sledece sezone.

veljko

pre 6 godina

micel je iznenadjenje drafta. najvece, uz kuzmu, koji je jos kasnije biran. simons od pocetka vazi za buduceg superstara. imam utisak da ljudi ovde u tom kontekstu i na emotivan nacin razmisljaju i donose zakljucke. cisto kosarkaski, ne vidim kako micel moze da bude smatran boljim od simonsa. to ne znaci da mislim da je los i da nije u vrhu pocetnika u nba. sjajno igra. ali simons igra bolje i zrelije. doprinosi timu na vise nacina. igra mu ne trazi micelovu eksplozivnost. micel bez te eksplozivnosti nije ni prosecan nba igrac. simons kad nabaci masu i malo popravi sut, a to svi unaprede godinama, bice nezaustavljiv. micel moze putem vesbruka, ali nema taj osecaj za kreaciju. obojica su odlicni, ali ce se simons vise napredovati. a vec sad je bolji. ne kazem da mi je on simpaticniji covek, niti navijam za njih vise od jute. samo sam objektivan. bogdan mi je favorit, kao nas covek, ali realno je losiji od tejtuma, a pitanje je i da li je bolji od kuzme. mozda i jeste, igra zrelije, ali ako pogledamo ucinak do sada, a ne samo poslednjih mesec dana, kuzma se vise pokazao. bogdan se izborio za svoje mesto, radom i timskim pristupom, pa ocekujemo od njega i prve 30+ partije. sada ce mu biti lakse. cesto se pljuje po kingsima, ali sa foksom, hildom, bogdanom i prostorom za plate, oni imaju lepu perspektivu. imace i dobar pik na draftu, a to nije nevazno. poceli su da rade dobar posao. ako jos budu imali stece i mladi centar sa proslog drafta zaleci povrede, imace sta da pokazu sledece sezone. za par godina bice stabilna nba ekipa.

NBA cares

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

Ista priča ko Grifin nekad, šta ja znam, ne treba nekome uskratiti priliku da bude ROTY samo zato što je bio povređen sezonu pre

bravo!

pre 6 godina

Ovo je ocigledno nekakva mesecna lista, ili samo za kalendarsku 2018, cim nema Lonzo Bola uopste (povredjen od decembra), a Tejtum i Markanen su znatno nize plasirani nego kada im se objektivno sagleda cela sezona. A da je Bogdan naglo napredovao u 2018 otkada se i ustalio kao starter, jeste, i svaka mu cast. Podseca me u ovoj ruki sezoni na Predraga Sasu Danilovica koji je takodje otisao sa 25 u NBA i odmah se izborio za ulogu startera i dvocifren prosek. Ovo je mnogo jaka ruki klasa pa Bogdan na kraju mozda i ne zavrsi u prvoj petorci, pogotovo sto bas na njegovoj poziciji dvojke igra senzacionalni Micel, ali prosle godine bi sa ovakvim brojkama bio cak kandidat za rukija godine!

panke92

pre 6 godina

ako bude u top5 rukija, to će biti veliki uspeh. Sakramento neće igrati PO, pa će mu i pozicija u ukupnom poretku rukija zavisiti od igara ostalih u PO. Micel i Markanen su lideri svojih ekipa, Simons i Braun igraju u extra ekipama koje će sigurno igrati PO, tako da je realno da Bogi bude u top 5, posle ovo četvoro.

спортски уметник

pre 6 godina

Ево их пантери, само што нису заплакали па покушавају да омаловаже Богдана поређењем резултата Кингса и Јуте...али заборављају какав тим има Јута, док би Кингсе тешко победили и најјаче евролигашке клубове

oki

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!
(ja, 20. februar 2018 08:18)


Bogdan 11,5 poena, 3,2 asistencije i 2,7 skokova.
Šaric prošle godine 13, 7, 3

ja

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!

aleksandar

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer... 
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.
(mare, 20. februar 2018 08:50)idi gledaj fmp

samo kazem

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"

mare

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer...
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.

ja

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!

samo kazem

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"

brm

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"
(samo kazem, 20. februar 2018 08:25)

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.

Marinko

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.

panke92

pre 6 godina

ako bude u top5 rukija, to će biti veliki uspeh. Sakramento neće igrati PO, pa će mu i pozicija u ukupnom poretku rukija zavisiti od igara ostalih u PO. Micel i Markanen su lideri svojih ekipa, Simons i Braun igraju u extra ekipama koje će sigurno igrati PO, tako da je realno da Bogi bude u top 5, posle ovo četvoro.

Ivan NS

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko!
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40)

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..

веверица

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

апсолутно. али не треба ни теодосића, богдановића, шарића... смешно је да се они пореде са децом од 19-20 година који никада пре нису играли за паре нити против професионалаца...

veljko

pre 6 godina

micel je iznenadjenje drafta. najvece, uz kuzmu, koji je jos kasnije biran. simons od pocetka vazi za buduceg superstara. imam utisak da ljudi ovde u tom kontekstu i na emotivan nacin razmisljaju i donose zakljucke. cisto kosarkaski, ne vidim kako micel moze da bude smatran boljim od simonsa. to ne znaci da mislim da je los i da nije u vrhu pocetnika u nba. sjajno igra. ali simons igra bolje i zrelije. doprinosi timu na vise nacina. igra mu ne trazi micelovu eksplozivnost. micel bez te eksplozivnosti nije ni prosecan nba igrac. simons kad nabaci masu i malo popravi sut, a to svi unaprede godinama, bice nezaustavljiv. micel moze putem vesbruka, ali nema taj osecaj za kreaciju. obojica su odlicni, ali ce se simons vise napredovati. a vec sad je bolji. ne kazem da mi je on simpaticniji covek, niti navijam za njih vise od jute. samo sam objektivan. bogdan mi je favorit, kao nas covek, ali realno je losiji od tejtuma, a pitanje je i da li je bolji od kuzme. mozda i jeste, igra zrelije, ali ako pogledamo ucinak do sada, a ne samo poslednjih mesec dana, kuzma se vise pokazao. bogdan se izborio za svoje mesto, radom i timskim pristupom, pa ocekujemo od njega i prve 30+ partije. sada ce mu biti lakse. cesto se pljuje po kingsima, ali sa foksom, hildom, bogdanom i prostorom za plate, oni imaju lepu perspektivu. imace i dobar pik na draftu, a to nije nevazno. poceli su da rade dobar posao. ako jos budu imali stece i mladi centar sa proslog drafta zaleci povrede, imace sta da pokazu sledece sezone. za par godina bice stabilna nba ekipa.

mare

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer...
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.

Ivan NS

pre 6 godina

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.
(brm, 20. februar 2018 09:14)

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

aleksandar

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer... 
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.
(mare, 20. februar 2018 08:50)idi gledaj fmp

dzo

pre 6 godina

ovo nije lista zvanicnog nba sajta vec Hoops Habit sajta. kako god lepo je videti ga na trecem mestu, ali realno mu nije pozicija toliko visoka, ne zbog kvaliteta, jer je nesumnjivo jedan od kvalitetnijih rukija, vec zbog statistike.

jд123

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.

brm brm

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko! 
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40) 

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..
(Ivan NS, 20. februar 2018 10:52)
Obojica grešite, samo Ivan malo manje - tvorac ove reprezentacije Slovenije je Dončićev otac - on je radio postavljanju aktuelnog predsednika saveza, dovodjenju Kokoškova, sredjivanju papira za Rendolfa, tokom prvenstva je bio zvanični, sa akreditacijom KZS, stručni konsultant u razgovorima sa medijima (na čistom slovenačkom), bio direktno uključen u organizovanje dočeka u Ljubljani, a i sada, iako Luka zbog spora Eurolige i FIBA ne igra kvalifikacije, ima bitnu ulogu i najviše agituje da Dragić koji je najavio kraj reprezentativne karijere, ipak nastavi da igra za Sloveniju...
Tako da je Luka što se toga tiče sa strane oba roditelja imao potpunu podršku za izbor zelenog dresa... Inače, i ćale je, iako Srbin, igrom slučaja takodje zapravo rodjen tamo jer su još Lukini deda i baba u tom momentu zbog posla živeli u Sloveniji...
p.s. Mali je izuzetan talenat ali ima neverovatno nesportsko ponašanje - za uspeh je potrebna doza Bogdanove sportske drskosti, dok je Luka zapravo bezobrazan i često k9nfliktan, biće zanimljivo kako će proći u NBA svlačionici...

Luka

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jд123, 20. februar 2018 11:08)

Istina. Jamal Murray je dobio puno vise publiciteta od javnosti nakon sto je bio MVP, takodje popravio plasman na ROTY listi. Bogami i poceo da igra dosta bolje, sto ce nadam se biti slucaj i s Bogdanom. Iako je i ovo odlicno za nekog ko dolazi iz Evrope, potpuno drugog sistema i koncepcije igre.

bravo!

pre 6 godina

Ovo je ocigledno nekakva mesecna lista, ili samo za kalendarsku 2018, cim nema Lonzo Bola uopste (povredjen od decembra), a Tejtum i Markanen su znatno nize plasirani nego kada im se objektivno sagleda cela sezona. A da je Bogdan naglo napredovao u 2018 otkada se i ustalio kao starter, jeste, i svaka mu cast. Podseca me u ovoj ruki sezoni na Predraga Sasu Danilovica koji je takodje otisao sa 25 u NBA i odmah se izborio za ulogu startera i dvocifren prosek. Ovo je mnogo jaka ruki klasa pa Bogdan na kraju mozda i ne zavrsi u prvoj petorci, pogotovo sto bas na njegovoj poziciji dvojke igra senzacionalni Micel, ali prosle godine bi sa ovakvim brojkama bio cak kandidat za rukija godine!

Ozymundis

pre 6 godina

a gde su divceva cetri pika sa ovogodisnjeg drafta?
(vesele devedesete, 20. februar 2018 08:33)

Bogdan je treći (nije pik sa drafta ali je Divčev ruki), Fox igrao na allstaru, fizički dominantan plej koji svaki ulaz završava kucanjem, da popravi šut i digne glavu i biće kao I Thomas, FM III igrao dobro deo sezone, povredio se, malo ispao iz rotacije, Gilles povredjen, startuje naredne sezone kao i lažni ruki, potpisan za siću, a ako se oporavi ubica od igrača, od novajlija Labissier i Sampson iz D-league nisu loši.
Divac je sklopio tim koji obećava, ima sofmore Hilda (videli smo kako je igrao) i Jacksona (mada nisam siguran da li je i on rookey, igra solidnu sezonu, dobar defanzivac i cut igrač), Caulie-Staina grdosiju kome fali upotrebljivih lopti. Divac je imao problem jer je bio ispod budžeta pa je potpisivao osrednje i demotivisane iskusne igrače: Hilla se rešio, ZeeBoo ide vrv oko playoffa, Carter i Temple čekaju veteranski ugovori. Dakle naredne sezone imaće visok pik, veliki prostor u selary capu i 5-6 odlicnih mladih igrača.

NBA cares

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

Ista priča ko Grifin nekad, šta ja znam, ne treba nekome uskratiti priliku da bude ROTY samo zato što je bio povređen sezonu pre

maki

pre 6 godina

peticija da hoops habit uzme u obzir stav lokalnih hejtera, jer ipak oni bolje znaju i da koriguje listu i ukloni bogdana, jer to donosi veliku emotivnu i dusevnu bol mrziteljima svega i traziocima dlaka u jajetu, i po mogucstvu da nijedan srbin vise ne bude u istoj ili bilo kojoj drugoj top listi jer to nanosi patnju ljudima koji ne podnose tudji uspeh, i ovaj portal vise da ne objavljuje lepe vesti, vec samo lose da se gore pomenuti soj ljudi nasladjuje

Amarus

pre 6 godina

Ben Simons je propustio celu proslu sezonu zbog povrede. Buduci superstar.
Sto se tice Bogdana, super je on, ali bi ipak trebalo napomenuti da je on 4-6 godina stariji od svih na listi, sto znaci da kada bude napunio 30, ostali ce tek uci u "prime".

Goran

pre 6 godina

(mare, 20. februar 2018 08:50)

Mitchell ima prosek od 19.6pts, 3.5 skokova, 3.5 asistencija, 1.5 ukradenu za 32min na terenu, uz prosek suta za dva 49%, za tri 35%.
Odlican sobzirom da je ruki, ali i uzima dosta suteva, dozvoljeno mu je i guraju ga u timu.

Simmons sa druge strane igra 35min u proseku i ima kompletnije brojke na terenu, 16.4 pts, 7.8 skokova, 7.3 asistencije, 1.9 ukradenih i 1 blokadu po mecu, i to sa 53% procenta za dva.
Covek trojke ne sutira.
Definitivno je sa ovim brojkama broj 1 ruki, i ne samo to, sa ovim brojkama ce uskoro biti superstar, mozda vec sledece sezone.

oki

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!
(ja, 20. februar 2018 08:18)


Bogdan 11,5 poena, 3,2 asistencije i 2,7 skokova.
Šaric prošle godine 13, 7, 3

Slobodan

pre 6 godina

Bogdan ima kapacitet da bude druga zvezda u timu. Traziti da bude fransizni igrac je nepotrebno to ovde mozda dostigne Fox, Markanen nece, jedan je Novicki. Uglavnom stariji jeste ali koliko je on kompletan igrac to je cudo, tek ce on to pokazati i iskoristiti u NBA sav taj rad sa Zocom.

fifi

pre 6 godina

Samo opustenije i vise da sutira i eto statistike. Ne moze on vise da promasi nego sto ce da pogodi. Moze da se desi neka utakmica da ima los prosek ali desava se i mnogo vecim zvezdama od BB.Slobodnije na ulaze u reket. Jokic ima prosek 36,3 odsto za tri pa pogledajte, gde je, sutira, boli ga uvo. Bilo je utakmica gde je imao ocajan sut pa je opet oborio rekord sa najbrzim 3/2. BB ce tek da napreduje ubedjen sam u to, radi tamo sa majstorima svog posla, uci, prilagodjava se. On je iskusan igrac ali u Evropi, to u NBA ne znaci nista, sto mnogi potenciraju. Drugacije se igra, shvata kosarka, nova , totalno nova sredina i nacin zivota. Koliko je on meseci u NBA? Samo polako i gledajte drugu sezonu...

Milan

pre 6 godina

Simons je precenjen, tipičan igrač za run and gun košarku regularne sezone ali u plej ofu kada se igra čvrsto i na rezultat svaki ozbiljan protivnik će eksploatisati njegov očajan šut. Imati spoljnjeg igrača bez ikakvog šuta je veliki problem za ozbiljno takmičenje a tu manu je nemoguće ispraviti potpuno. Pri tome treba imati u vidu i da je u Fili sve to odlično kompenzovano zbog Embida i Šarića. Se u svemu, može biti odličan timski igrač ali ne i superstar. Bogdan takođe može biti važan šraf šampionskog tima ali uz 1-2 superstara u ekipi. Kuzma precenjen, u suštini Markanen, Mičel, Smit i Fox su jedini potencijalni superstarovi. Naredni draft plići ali sa mnogo jačim top pikovima.

koke

pre 6 godina

Ova draft klasa je najuticajnija jos od 2003. Bilo je jos jakih draftova ali je tim igracima trebalo par sezona da izrastu. Ovogodisnji rukuji su odmah napravili razliku, slicno kao sto su to uradili Lebron, Melo i Wade 2003.

спортски уметник

pre 6 godina

Ево их пантери, само што нису заплакали па покушавају да омаловаже Богдана поређењем резултата Кингса и Јуте...али заборављају какав тим има Јута, док би Кингсе тешко победили и најјаче евролигашке клубове

Ozymundis

pre 6 godina

Simonsu nedostaje šut ali ima sve ostalo, savršene pokrete i kontrolu lopte, skoro nisam gledao visokog igrača sa takvim pokretima i elegancijom, čak ni u NBA, nešto kao Peni Hardavej pre 20 godina. U budućnosti sigurni allstar. Mitchel ove sezone ima najbolji učinak i mogao bi biti ROY, stvar ukusa, Bogdanu treće mesto za učinak unazad mesec dana (2 x20+5+5) i MVP rising stars utakmice, ali od pocetka sezone realno na 6-7 mestu gde je i prema statistici (broj poena, skokova, asistencija). Denis Smit jr. i Tatum su sigurno ispred, možda i Kuzma. Fox slabije igra nego na početku sezone, Markanen po učinku isped Bogdana ali po svemu iza, Dzeksona i Harta nešto nisam gledao.

Ivan NS

pre 6 godina

(brm brm, 20. februar 2018 12:18)

Rad Saše u okviru Kosarkaskog saveza Slovenije nisam pratio. Poznajem ga iz doba dok je igrao za Slogu iz Kraljeva. Ako je sve istina što si napisao za njegove aktivnosti, onda svaka čast. Polemisati zašto Dončić igra za Sloveniju, Mirotić za Španiju itd je manje više gubljenje vremena.

kemp

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.

kemp

pre 6 godina

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.

veljko

pre 6 godina

@Milan

Simons je krilni igrac, u ulozi pleja. pored njega, u timu su bekovi kovington i redik, zaduzeni za sut spolja. imaju sarica i embida koji takodje sire odbranu. s druge strane, simons ima sjajan prodor i pregled igre. retko se “zakuca”, skoro uvek ima dobro resenje. ako se fulc vrati, ni on nece biti prvi plej, vec kombi bek, plej onda kad je simons na klupi.
nba odavno nije liga gde plej mora da bude nizak i suter. simons je karakteristikama, sem kvalitetom suta, najblizi lebronu od svih nba igraca.
obojica visoki, pokretni, skocni, dzejms jaci, simons vestiji i brzi. decko je veoma mlad. ko ne vidi njegove godine, prevario bi se gledajuci samo igru. igra kao veteran.

alex

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Marjanovic nije kvalifikovan da mu se statistika uporedjuje sa bilo kim s obzirom da je covek za celu karijeru NBA odigrao 80 minuta

Ivan NS

pre 6 godina

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.
(kemp, 20. februar 2018 18:22)

Najbolje bi bilo da svi razmišljaju kao ti. Menjaj nick, molim te. Ne brukaj mi Shawn Kempa. Jedino se oko njega valjda slazemo da je jedna od boljih PF ikada. Kada me vec pitas koga sam voleo da gledam, evo ti: Nate McMillan, Hersey Hawkins, Detlef Schrempf, Shawn Kemp, Sam Perkins - bejaše petorka tadasnjih Seattle Supersonics-a.

Ivan NS

pre 6 godina

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.
(kemp, 20. februar 2018 17:00)

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.

Ivan NS

pre 6 godina

Ivan NS, 20. februar 2018 21:01) Sedi 1.Cuj Nate McMillan
(Gary Payton, 21. februar 2018 02:30)

Stavio sam petorku koji sam ja voleo. Payton-a ne podnosim, jer je nekulturni trashtalk ulicar. Toliko.

samo kazem

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"

mare

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer...
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.

aleksandar

pre 6 godina

Donovan Mitchell je najbolji ruki ove sezone još je Juta sa njima u trci za plej of za razliku od Sakaramenta,Dalasa i sl i to treba gledati. Naš Bogdan ima dosta prazne statistike tj. kad njegov tim gubi i onda on ubacuje jer protovnik smanji gas. DN džezer... 
Daje 25+ pts skoro svaki meč jednom je ubacio 40 pts, oko 4 skoka i asistencije u proseku. Šut iz igre 44% a za 3pta solidnih 35%.
(mare, 20. februar 2018 08:50)idi gledaj fmp

Milan

pre 6 godina

Simons je precenjen, tipičan igrač za run and gun košarku regularne sezone ali u plej ofu kada se igra čvrsto i na rezultat svaki ozbiljan protivnik će eksploatisati njegov očajan šut. Imati spoljnjeg igrača bez ikakvog šuta je veliki problem za ozbiljno takmičenje a tu manu je nemoguće ispraviti potpuno. Pri tome treba imati u vidu i da je u Fili sve to odlično kompenzovano zbog Embida i Šarića. Se u svemu, može biti odličan timski igrač ali ne i superstar. Bogdan takođe može biti važan šraf šampionskog tima ali uz 1-2 superstara u ekipi. Kuzma precenjen, u suštini Markanen, Mičel, Smit i Fox su jedini potencijalni superstarovi. Naredni draft plići ali sa mnogo jačim top pikovima.

ja

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!

Ivan NS

pre 6 godina

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.
(brm, 20. februar 2018 09:14)

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

спортски уметник

pre 6 godina

Ево их пантери, само што нису заплакали па покушавају да омаловаже Богдана поређењем резултата Кингса и Јуте...али заборављају какав тим има Јута, док би Кингсе тешко победили и најјаче евролигашке клубове

Ivan NS

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko!
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40)

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..

oki

pre 6 godina

Da je dosao prosle godine bio bi sigurno ruki godine u konkirenciji Sarica i Brogdona al jbga nije... Ove godine bas, bas jaka konkurencija, al ponovo veliki uspeh je biti 3. Bravo Bogi majstore!
(ja, 20. februar 2018 08:18)


Bogdan 11,5 poena, 3,2 asistencije i 2,7 skokova.
Šaric prošle godine 13, 7, 3

panke92

pre 6 godina

ako bude u top5 rukija, to će biti veliki uspeh. Sakramento neće igrati PO, pa će mu i pozicija u ukupnom poretku rukija zavisiti od igara ostalih u PO. Micel i Markanen su lideri svojih ekipa, Simons i Braun igraju u extra ekipama koje će sigurno igrati PO, tako da je realno da Bogi bude u top 5, posle ovo četvoro.

Marinko

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.

Ivan NS

pre 6 godina

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.
(kemp, 20. februar 2018 17:00)

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.

brm

pre 6 godina

Markanen osmi?!! Bogdan je klasa i odlican je stvarno ali Markanen nekad vuce sam Cikago i igra konstantno i brojke su mu bolje od Bogija, tako da nije bas ovo... Simons i Donovan buduce "zveri"
(samo kazem, 20. februar 2018 08:25)

Markanen ima punu slobodu da se ispucava, što uzrokuje neke dobre partije, jer žele što pre da ga razviju kao igrača. Da, ima veći potencijal od Bogija, ali ono što Bogi rade za ekipu ne može da se poredi sa igrom Markanena koji je još zelen i ima jako mnogo glupih odluka, rešenja u napadu, ne baš dobru selekciju šuta,... Bogi igra toliko školski, da bi svaki trener poželeo da ima igrače sa takvim shvatanjem košarke i zbog toga je dodatno cenjen. Nije sve u brojkama...bar ne u ovim osnovnim.

jд123

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.

veljko

pre 6 godina

micel je iznenadjenje drafta. najvece, uz kuzmu, koji je jos kasnije biran. simons od pocetka vazi za buduceg superstara. imam utisak da ljudi ovde u tom kontekstu i na emotivan nacin razmisljaju i donose zakljucke. cisto kosarkaski, ne vidim kako micel moze da bude smatran boljim od simonsa. to ne znaci da mislim da je los i da nije u vrhu pocetnika u nba. sjajno igra. ali simons igra bolje i zrelije. doprinosi timu na vise nacina. igra mu ne trazi micelovu eksplozivnost. micel bez te eksplozivnosti nije ni prosecan nba igrac. simons kad nabaci masu i malo popravi sut, a to svi unaprede godinama, bice nezaustavljiv. micel moze putem vesbruka, ali nema taj osecaj za kreaciju. obojica su odlicni, ali ce se simons vise napredovati. a vec sad je bolji. ne kazem da mi je on simpaticniji covek, niti navijam za njih vise od jute. samo sam objektivan. bogdan mi je favorit, kao nas covek, ali realno je losiji od tejtuma, a pitanje je i da li je bolji od kuzme. mozda i jeste, igra zrelije, ali ako pogledamo ucinak do sada, a ne samo poslednjih mesec dana, kuzma se vise pokazao. bogdan se izborio za svoje mesto, radom i timskim pristupom, pa ocekujemo od njega i prve 30+ partije. sada ce mu biti lakse. cesto se pljuje po kingsima, ali sa foksom, hildom, bogdanom i prostorom za plate, oni imaju lepu perspektivu. imace i dobar pik na draftu, a to nije nevazno. poceli su da rade dobar posao. ako jos budu imali stece i mladi centar sa proslog drafta zaleci povrede, imace sta da pokazu sledece sezone. za par godina bice stabilna nba ekipa.

Slobodan

pre 6 godina

Bogdan ima kapacitet da bude druga zvezda u timu. Traziti da bude fransizni igrac je nepotrebno to ovde mozda dostigne Fox, Markanen nece, jedan je Novicki. Uglavnom stariji jeste ali koliko je on kompletan igrac to je cudo, tek ce on to pokazati i iskoristiti u NBA sav taj rad sa Zocom.

Ozymundis

pre 6 godina

a gde su divceva cetri pika sa ovogodisnjeg drafta?
(vesele devedesete, 20. februar 2018 08:33)

Bogdan je treći (nije pik sa drafta ali je Divčev ruki), Fox igrao na allstaru, fizički dominantan plej koji svaki ulaz završava kucanjem, da popravi šut i digne glavu i biće kao I Thomas, FM III igrao dobro deo sezone, povredio se, malo ispao iz rotacije, Gilles povredjen, startuje naredne sezone kao i lažni ruki, potpisan za siću, a ako se oporavi ubica od igrača, od novajlija Labissier i Sampson iz D-league nisu loši.
Divac je sklopio tim koji obećava, ima sofmore Hilda (videli smo kako je igrao) i Jacksona (mada nisam siguran da li je i on rookey, igra solidnu sezonu, dobar defanzivac i cut igrač), Caulie-Staina grdosiju kome fali upotrebljivih lopti. Divac je imao problem jer je bio ispod budžeta pa je potpisivao osrednje i demotivisane iskusne igrače: Hilla se rešio, ZeeBoo ide vrv oko playoffa, Carter i Temple čekaju veteranski ugovori. Dakle naredne sezone imaće visok pik, veliki prostor u selary capu i 5-6 odlicnih mladih igrača.

bravo!

pre 6 godina

Ovo je ocigledno nekakva mesecna lista, ili samo za kalendarsku 2018, cim nema Lonzo Bola uopste (povredjen od decembra), a Tejtum i Markanen su znatno nize plasirani nego kada im se objektivno sagleda cela sezona. A da je Bogdan naglo napredovao u 2018 otkada se i ustalio kao starter, jeste, i svaka mu cast. Podseca me u ovoj ruki sezoni na Predraga Sasu Danilovica koji je takodje otisao sa 25 u NBA i odmah se izborio za ulogu startera i dvocifren prosek. Ovo je mnogo jaka ruki klasa pa Bogdan na kraju mozda i ne zavrsi u prvoj petorci, pogotovo sto bas na njegovoj poziciji dvojke igra senzacionalni Micel, ali prosle godine bi sa ovakvim brojkama bio cak kandidat za rukija godine!

maki

pre 6 godina

peticija da hoops habit uzme u obzir stav lokalnih hejtera, jer ipak oni bolje znaju i da koriguje listu i ukloni bogdana, jer to donosi veliku emotivnu i dusevnu bol mrziteljima svega i traziocima dlaka u jajetu, i po mogucstvu da nijedan srbin vise ne bude u istoj ili bilo kojoj drugoj top listi jer to nanosi patnju ljudima koji ne podnose tudji uspeh, i ovaj portal vise da ne objavljuje lepe vesti, vec samo lose da se gore pomenuti soj ljudi nasladjuje

Ivan NS

pre 6 godina

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.
(kemp, 20. februar 2018 18:22)

Najbolje bi bilo da svi razmišljaju kao ti. Menjaj nick, molim te. Ne brukaj mi Shawn Kempa. Jedino se oko njega valjda slazemo da je jedna od boljih PF ikada. Kada me vec pitas koga sam voleo da gledam, evo ti: Nate McMillan, Hersey Hawkins, Detlef Schrempf, Shawn Kemp, Sam Perkins - bejaše petorka tadasnjih Seattle Supersonics-a.

веверица

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

апсолутно. али не треба ни теодосића, богдановића, шарића... смешно је да се они пореде са децом од 19-20 година који никада пре нису играли за паре нити против професионалаца...

dzo

pre 6 godina

ovo nije lista zvanicnog nba sajta vec Hoops Habit sajta. kako god lepo je videti ga na trecem mestu, ali realno mu nije pozicija toliko visoka, ne zbog kvaliteta, jer je nesumnjivo jedan od kvalitetnijih rukija, vec zbog statistike.

Amarus

pre 6 godina

Ben Simons je propustio celu proslu sezonu zbog povrede. Buduci superstar.
Sto se tice Bogdana, super je on, ali bi ipak trebalo napomenuti da je on 4-6 godina stariji od svih na listi, sto znaci da kada bude napunio 30, ostali ce tek uci u "prime".

Goran

pre 6 godina

(mare, 20. februar 2018 08:50)

Mitchell ima prosek od 19.6pts, 3.5 skokova, 3.5 asistencija, 1.5 ukradenu za 32min na terenu, uz prosek suta za dva 49%, za tri 35%.
Odlican sobzirom da je ruki, ali i uzima dosta suteva, dozvoljeno mu je i guraju ga u timu.

Simmons sa druge strane igra 35min u proseku i ima kompletnije brojke na terenu, 16.4 pts, 7.8 skokova, 7.3 asistencije, 1.9 ukradenih i 1 blokadu po mecu, i to sa 53% procenta za dva.
Covek trojke ne sutira.
Definitivno je sa ovim brojkama broj 1 ruki, i ne samo to, sa ovim brojkama ce uskoro biti superstar, mozda vec sledece sezone.

NBA cares

pre 6 godina

Ben Simmons je najbolji rookie, ali on je tzv. "red shirt", druga mu je sezona, misljenje je mnogih da takve igrace ne bi trebalo uvrstiti u ROTY selekciju.
(Marinko, 20. februar 2018 09:25)

Ista priča ko Grifin nekad, šta ja znam, ne treba nekome uskratiti priliku da bude ROTY samo zato što je bio povređen sezonu pre

brm brm

pre 6 godina

Da je Doncic ispostovao oca i Srbiju...Teo, Bogdan, Doncic, Bjelica i Jokic.Mila majko! 
(Rastislav Mrkva, 20. februar 2018 10:40) 

Dončićevi su se razveli kada je on bio dete. Odrastao je uz majku Slovenku. Zbog čega bi igrao za Srbiju? Zato što ga je otac Saša napustio kada je imao par godina, samo da bi ‘ispoštovao’ Srbiju? Ne budi smešan, kada već ne znaš..
(Ivan NS, 20. februar 2018 10:52)
Obojica grešite, samo Ivan malo manje - tvorac ove reprezentacije Slovenije je Dončićev otac - on je radio postavljanju aktuelnog predsednika saveza, dovodjenju Kokoškova, sredjivanju papira za Rendolfa, tokom prvenstva je bio zvanični, sa akreditacijom KZS, stručni konsultant u razgovorima sa medijima (na čistom slovenačkom), bio direktno uključen u organizovanje dočeka u Ljubljani, a i sada, iako Luka zbog spora Eurolige i FIBA ne igra kvalifikacije, ima bitnu ulogu i najviše agituje da Dragić koji je najavio kraj reprezentativne karijere, ipak nastavi da igra za Sloveniju...
Tako da je Luka što se toga tiče sa strane oba roditelja imao potpunu podršku za izbor zelenog dresa... Inače, i ćale je, iako Srbin, igrom slučaja takodje zapravo rodjen tamo jer su još Lukini deda i baba u tom momentu zbog posla živeli u Sloveniji...
p.s. Mali je izuzetan talenat ali ima neverovatno nesportsko ponašanje - za uspeh je potrebna doza Bogdanove sportske drskosti, dok je Luka zapravo bezobrazan i često k9nfliktan, biće zanimljivo kako će proći u NBA svlačionici...

kemp

pre 6 godina

Dečko, Markanen igra prvu profesionalnu sezonu. Ovaj je igrao tri godine u Feneru gde je uzeo tri miliona evra. Kako porediš takve stvari? Naravno da je Makanen zelen, uz to je mladji i 5-6 godina. A statistiku ima duplo bolju od Bogdanove, hteo ti to da priznaš ili ne. Nisu za poredjenje ‘rookie’ igrači poput Bogdana i Teodosića koji su odigrali gomilu sezona profesionalne košarke u odnosu na golobrade klince koji su juče završili srednju školu i statistički ih ‘deru’. Toliko.

Koju li si ti statistiku gledao. Evo si sajta nba.com Markanen: FG 43%, 3p 35.4%, Bogdan FG 46.4%, 3p 40%. Uz to Markanen igra 3 minuta duže pu utakmici a Bogdan ima bolji procenat asistencija.

Luka

pre 6 godina

Где сте сада хејтери када сте омаловажавали МВП награду? Написао сам тада да је и те како важна награда и ево доказа. Тако је то једноставно у НБА. Сада нема шансе да Богдановић не буде стартер до краја сезоне, место му је загарантовано. На њему је да то искористи на најбоље могући начин.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (jд123, 20. februar 2018 11:08)

Istina. Jamal Murray je dobio puno vise publiciteta od javnosti nakon sto je bio MVP, takodje popravio plasman na ROTY listi. Bogami i poceo da igra dosta bolje, sto ce nadam se biti slucaj i s Bogdanom. Iako je i ovo odlicno za nekog ko dolazi iz Evrope, potpuno drugog sistema i koncepcije igre.

koke

pre 6 godina

Ova draft klasa je najuticajnija jos od 2003. Bilo je jos jakih draftova ali je tim igracima trebalo par sezona da izrastu. Ovogodisnji rukuji su odmah napravili razliku, slicno kao sto su to uradili Lebron, Melo i Wade 2003.

veljko

pre 6 godina

@Milan

Simons je krilni igrac, u ulozi pleja. pored njega, u timu su bekovi kovington i redik, zaduzeni za sut spolja. imaju sarica i embida koji takodje sire odbranu. s druge strane, simons ima sjajan prodor i pregled igre. retko se “zakuca”, skoro uvek ima dobro resenje. ako se fulc vrati, ni on nece biti prvi plej, vec kombi bek, plej onda kad je simons na klupi.
nba odavno nije liga gde plej mora da bude nizak i suter. simons je karakteristikama, sem kvalitetom suta, najblizi lebronu od svih nba igraca.
obojica visoki, pokretni, skocni, dzejms jaci, simons vestiji i brzi. decko je veoma mlad. ko ne vidi njegove godine, prevario bi se gledajuci samo igru. igra kao veteran.

kemp

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Ovaj baš hejter. Markanen ima više poena jer uzima više šuteva, Bogi je više okrenut timu. Markanen je PF i viši je 15 cm od Bogdana koji je SG, to u vezi skokova. Al to bolje gledaj Markanena i Šarića nemoj Bogdana leba ti.

alex

pre 6 godina

Statistiku da Markanen ima 15,3 poena i 7,7 skokova u proseku, a Bogdan 11,5 poena i 2,7 skoka u proseku. Ako gledas procente suta, onda je npr Marjanovic bolji od svih centara u ligi, hahahaha.
(Ivan NS, 20. februar 2018 17:31)

Marjanovic nije kvalifikovan da mu se statistika uporedjuje sa bilo kim s obzirom da je covek za celu karijeru NBA odigrao 80 minuta

fifi

pre 6 godina

Samo opustenije i vise da sutira i eto statistike. Ne moze on vise da promasi nego sto ce da pogodi. Moze da se desi neka utakmica da ima los prosek ali desava se i mnogo vecim zvezdama od BB.Slobodnije na ulaze u reket. Jokic ima prosek 36,3 odsto za tri pa pogledajte, gde je, sutira, boli ga uvo. Bilo je utakmica gde je imao ocajan sut pa je opet oborio rekord sa najbrzim 3/2. BB ce tek da napreduje ubedjen sam u to, radi tamo sa majstorima svog posla, uci, prilagodjava se. On je iskusan igrac ali u Evropi, to u NBA ne znaci nista, sto mnogi potenciraju. Drugacije se igra, shvata kosarka, nova , totalno nova sredina i nacin zivota. Koliko je on meseci u NBA? Samo polako i gledajte drugu sezonu...

Ivan NS

pre 6 godina

(brm brm, 20. februar 2018 12:18)

Rad Saše u okviru Kosarkaskog saveza Slovenije nisam pratio. Poznajem ga iz doba dok je igrao za Slogu iz Kraljeva. Ako je sve istina što si napisao za njegove aktivnosti, onda svaka čast. Polemisati zašto Dončić igra za Sloveniju, Mirotić za Španiju itd je manje više gubljenje vremena.

Ozymundis

pre 6 godina

Simonsu nedostaje šut ali ima sve ostalo, savršene pokrete i kontrolu lopte, skoro nisam gledao visokog igrača sa takvim pokretima i elegancijom, čak ni u NBA, nešto kao Peni Hardavej pre 20 godina. U budućnosti sigurni allstar. Mitchel ove sezone ima najbolji učinak i mogao bi biti ROY, stvar ukusa, Bogdanu treće mesto za učinak unazad mesec dana (2 x20+5+5) i MVP rising stars utakmice, ali od pocetka sezone realno na 6-7 mestu gde je i prema statistici (broj poena, skokova, asistencija). Denis Smit jr. i Tatum su sigurno ispred, možda i Kuzma. Fox slabije igra nego na početku sezone, Markanen po učinku isped Bogdana ali po svemu iza, Dzeksona i Harta nešto nisam gledao.

Ivan NS

pre 6 godina

Ivan NS, 20. februar 2018 21:01) Sedi 1.Cuj Nate McMillan
(Gary Payton, 21. februar 2018 02:30)

Stavio sam petorku koji sam ja voleo. Payton-a ne podnosim, jer je nekulturni trashtalk ulicar. Toliko.