Nedelja, 18.02.2018.

18:58

Federeru nema ravnog – preko Dimitrova do nove titule

Švajcarski teniser Rodžer Federer osvojio je 97. titulu u karijeri pobedom nad Bugarinom Grigorom Dimitrovim 2-0, 6:2,6:2.

Izvor: MLJ

Federeru nema ravnog – preko Dimitrova do nove titule IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

93 Komentari

Sortiraj po:

Bojan

pre 6 godina

(Filip, 19. februar 2018 18:31)
pa to ti je ??? i rekao
treba biti lud pa govoriti kako Federer sad igra neki svemirski tenis, ali nije ga igrao ni 2015. pa je to bilo dovoljno za sve osim Novaka u tom trenutku. Novak iz 2015. bi pobedio Federera ove i prosle godine.
ali nije ni Federeru ovo u poslednje 3-4 godine najbolji tenis, bio je pre 10 godina.

To je to.

pre 6 godina

Ee Grigore,Grigore sramotno način gubiš finale sinoć da kad si u punoj snazi odnosno deset godina mladji od kolege. Ti ni da se potrudiš a kamoli muški izgineš na terenu. Nema Rodžer je klasa nevezano za godine odnosno njegove usporenosti primetne u nogama. Prosto šampionski karakter za ovakve tenisere koji imaju talenat odnosno znanje al nemaju dovoljno kapaciteta totalnog da ga ugroze povrh svega.

Borg

pre 6 godina

@Filip ono US Open Finale 2015 moglo je i u drugom pravcu,preko 20 Break lopti...Sta mislis Kaki bi prosao Novak na zadjnem Wimbledonu,da je slucajno dosao do Feda?Inace Novak je Za meneTop5 svih vremena.Ucini mi uslugu i pogledaj na you tubu Kakav je backhand Federera 2015 i od 2017.poz

Filip

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.
(???, 19. februar 2018 15:57)
Za tvoju informaciju Federer je u istoj formi u kakvoj je bio 2015. Pa pogledaj Federerove rezultate na gs u toj godini, i videces da je drao sve do finala, ali kad mu Nole stane preko mreze, lagano gubi.

marko

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti ....
(???, 18. februar 2018 23:24)

Нисам ја за вас и њега написао да сте плакали. Мислим знам да јесте, али сам ја написао за џемперић, али ок, ладно и дува унутра, клима је то и мора џемперић. Али и став је то, играш турнире 250 и 500, а кад требаш да изађеш на терен најбољем, е онда џемперић. Што се каже џемперић главу чува. Јер да није тако носио џемперић, па кад би дочекао да игра са великим Димитровом 7 година касније Фејенорд или Ротердам шта већ нико и не зна. Кад ради клима ти обучеш џемперић, кад дође лето заобиђеш песак због прашине, и тако миц по миц Бенџамин Батон.

???

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.

Filip

pre 6 godina

Pricas kako Novak 2 godine nije uzeo nista, jel tako. Pa Federer skoro 5 godina nije uzeo nista, pa je sad uzeo 3 gs, a Nadal tacno 3 godine nije uzeo nista, jos je bio u mnogo goroj formi nego Djokovic prosle godine. Novaku samo treba 1 gs, i to je pocetak nove domincije, ali taj prvi gs je sad najteze uzete. Prerano vi otpisujete Novaka.

Sale

pre 6 godina

Kafa je novak u top formi rodzer moze da ga dobije na mastersu ali na gren slemu od pet meca moze da ga dobije jedan i to samo na wimbldonu..

Мики

pre 6 godina

Видим да ову вест практични коментаришу само чланови култа плачипичке Рође. Нигде га није било док су Надал и Новал били здрави. Ово му је лабудова песма. Боље да се повуче док га неко не понизи.

???

pre 6 godina

@Filip
Ma jasno, samo da osvaja RG jedno 4-5 godina... samo toliko! Nego, sta mu treba da dodje nekako do 300+ nedelja na prvom mestu? A do 100 titula?
Realnost je takva da Federer vrlo verovatno ove godine osvaja Vimbldon, zatim USO pa onda sledece dolazi na red jos jedan AO. Tu su ti vec 3 vrlo verovatne titule za RF. Dok Nadal moze da se nada da ce osvojiti RG, sve ostalo je vrlo vrlo tesko za njega.
Sta kazes, ko se cesce povredjuje, Federer ili Nadal? I kako se to uklapa u tvoju projekciju?
Svi su oni samo jednu tezu povredu udaljeni od penzije, samo sto neko ima hronicne povrede (Nadal), a neko nema (Federer). Pa ti proceni.
Ne znam koliko ce Federer jos igrati, ali sam siguran da ce Nadala ispratiti u penziju. To je valjda odavno svima jasno. Nadal ne moze igrati na vrhunskom nivou jos dugo, takav mu je stil. Federer moze koliko hoce. I uvek je favorit na AO, WB i USO. Ne znam kako vam vise ne dosadi da kmecite i predvidjate njegovo povlacenje, pricate o tome koliko je Nadal mladji... ista prica vise od 10 godina. Nekada je Nadal imao 5 godina “fore”, danas vise nema, jer on ne moze igrati na vrhunskom nivou ni 2 godine, a kamoli pet. Uostalom, zar ti povlacenje Tonija Nadala nista ne govori?
Sto se Noloa tice, njega petljas jer si njegov navijac, ne Nadalov, a Nolo je odavno zavrsio svoje. Nikada on nista vise nece osvojiti, moze jos godinu dve da se mota po turnirima dok ne isteknu ugovori sa sponzorima i to je to. Nije 2 godine osvojio nista, sve je tu jasno.

???

pre 6 godina

@Srbin
To nista ne dokazuje. Nalbandijan je imao 5-0 protiv Federera, Agasi i Hjuit takodje imali nekoliko pobeda vise pa je to preokrenuto. Marej nikada nije bio ozbiljan rival Federeru na najvecim turnirima, ima jednu jedinu pobedu na GS i to u 5 setova protiv povredjenog RF (2013) koji je pre toga igrao 5 setova protiv Conge. Dakle, jedna jedina i to jedva.
Sto se tice ovog drugog dela, kada su svi bili zdravi, mladi i u najboljoj formi, Federer je osvojio 16 GS titula, Nadal 9, Nolo 1. Kada su Federer i Nadal imali velike probleme s povredama, Nolo je osvojio najvise GS, pa Nadal, Federer i onda Marej i Vavrinka.
Sada, kada su Federer i Nadal zdravi (osim manjih problema kao RF na USO 2017 i Nadal AO 2018), najvise titula osvaja Federer, Nadal drugi, ostalih nigde nema. Nolo je bio zdrav i igrao na svim GS turnirima koje je RF osvojio, na Vimbldonu 2017 je cak rekao da je u najboljoj formi u zivotu, na oba AO (2017 i 2018) pricao kako zeli titulu i kako se odlicno oseca. Cak Agasi rece nekoliko puta da je Nolo fantasticno pripremljen za AO 2018. Naravno, posle poraza od Cunga, Berdiha i slicnih, Nolo se obavezno seti “povrede”, sto govori o njegovom karakteru.
Jednostavno je, svi su oni vec veterani, i polako se svode racuni. Federer je najuspesniji, iza njega Nadal a daleko iza Nolo Djokovic. Titule, GS, nedelje na prvom mestu su jasan pokazatelj toga ko je ko u tenisu.

Фрфљави

pre 6 godina

Класика. Кад нема најјачих, он сакупља титуле и бодове. Таква му је и била каријера... А ова боранија му свакако није дорасла.

Dudule

pre 6 godina

Pratim tenis oko dve godine. Od naših znam za Troickog, Krajinovica. Ko vam je taj Djoković? Zašto stalno pričate o njemu? Tog nigde nisam video da igra tenis.

Filip

pre 6 godina

Realno je da Federer na poslednja dva grendslema nije imao nikakvu konkurenciju, najbolji protivnik mu je bio duvadzija Marin Cilic. AO prosle godine je zasluzeno uzeo,svaka mu cast na tome, iznenadio je u petom setu Nadala odlicnim bekendima i igrom sa osnovne linije i zasluzeno ga dobio, iako sam bio siguran da ce Nadal dobiti taj peti set. Samo nemojte da podcenjujete Nadala koji ima 4 gs manje, a pet godina je mladji, takodje i Novaka koji moze da poludi svakog trenutka.

alkos

pre 6 godina

Čudo jedno kako je Srđan nesrećni izbaksuziro rođenom sinu kad je onomad slao maestra u penziju... A sad je povuci-potegni ko će pre zakoračiti u istu. Samo što Rođa pred penziju osvaja turnire, a Nolo se bavi slanjem čestitaka! Razlika u klasi. Ionako se Nolo sprema za političku karijeru, pa mu je više stalo da farba sopstvene navijače i sponzore, nego da igra!

Srbin

pre 6 godina

@auuuu
Nebitno je to druze, ja sam taj podatak izneo samo zbog toga sto tvoja izjava, da Marej za Federera nikad nije predstavljao pretnju, nije na mestu jer je Marej u prvih 10-11 meceva imao pozitivan skor sa Federerom.. A sto se tice toga kada je Marej postao br.1 pa postao je u onih pola godine kada Federer i Nadal nisu ni igrali a znamo i sta se Novaku desavalo... Generalno receno u vreme kada su sva cetvorica ovih tenisera bila zdrava dominirali su uglavnom Nadal i Novak, Roger je tu tek na trecem mestu sto uostalom medjusobni skor velike cetvorke i govori...

???

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti jer ce biti 30-23 za Federera, posto taj momak nikad vise nece moci da pobedi Federera. Ovaj nivo tenisa je za tog momcica nedostizan. S druge strane, taj momak ne moze ni da sanja da se makar priblizi uspesima koje je Federer ostvario. 20-12; 97-68; 303-223. Nedostizno.

???

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

rada

pre 6 godina

Nema sta coveo je klasa, sinonim za tenis. Ali po meni je velika sramota da mu ne mogu nista momci od 25 u najboljim godinama i ovi klinci sto nadolaze. Trebalo bi da okace reket o klin kad ne mogu da ga posteno oznoje.

novinar lažnih vesti

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da se sindikat navijača NĐ okupio u jednoj našoj varošici gde razmatraju kako da ubede ostatak sveta da je Novak bolji od Feda, ali nije imao sreće. Manja polovina je bila rešena da optuži teniske funkcionere da nameštaju rezultate deda Fedu, ali je većina prevagnula da je providno i opasno ići u javnost sa takvom notornom laži. Odlučeno je da se drže za h2h i upućuju apel Novaku da ni pod kakvu cenu više ne izlazi Fedu na crtu, inače će ostati i bez tog jadnog i bednog, ali, ipak, nekakvog argumenta. Većanje još traje. Naš dopisnik će se ubrzo ponovo javiti sa lica mesta.

Filip

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.
(???, 18. februar 2018 23:33)

Sta ces da radis kada Nadal stigne Federera.Samo da znas da bi se Federer odavno povukao da nije Nadala i Djokovica, jer se upravo boji da oni mogu da ga stignu, pogotovu nadal. Realno Nadala niko osim Novaka moze da dobije na rg. Samo da uzima rg u sledecih 4-5 godina, stici ce ga, 5 godina je mladji. Ne znam sta ti mislis, dokle ce Federer moci da igra, samo da se sutra povredi i moze da zavrsi karijeru, ipak je u godinama, svasta moze da se desi. Necu ni izostaviti Novaka, koji tek moze da poludi, jer je zivotinja.

???

pre 6 godina

@Simpo
Nije Federer unistio tenis, unistio je boraniju i botove koji su mislili da neko moze biti uspesniji od njega :) Vama je unistio zivot, ne samo tenis.

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

Bojan

pre 6 godina

@sr
tacno
ali Fed ga je tukao kad je hteo. Skor na slemovima 5-1 i taj jedini poraz sa povredjenim ledjima u pet setova nakon pet setova za Tspngom.
Cinjenica je da Nadal ne odgovara Fedu, da je sa Novakom uvek cupavo, ali ostalo je boranija za Feda. Jednostavno nivo igre nedostozan za njih

Simpo

pre 6 godina

da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama
(Rodzer Federer, 18. februar 2018 20:03)
E lepo si rekao svaka ti čast ,treba uživati u njegovim predstavama,ja tada odem u pozorište i gledam predstavu ,tenis gledam zbog igre i borbe za svaki poen ,kad se izvlači zadnji gram snage i znoja ali Rodja se ne znoji u čemu je fora ja ne znam.

marko

pre 6 godina

Можда ће освојити и 100 турнира, можда и буде 400 недеља први, али 23-22 и један џемперић може да промени само на горе када се буде вратио један момак, који је ово остварио када је Федерер био старији, нешто као Бенџамин Батон.

Simpo

pre 6 godina

Uzivajmo ljudi u ovim trenucima, cekali smo 4,5g., samo uzivajmo :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zucchero, 18. februar 2018 21:02)
Šta si čekao i u čemu uživaš da možda ne zamišljaš Rodju kao partnera pa tako sanjareći uživaš?

Rodzer Federer

pre 6 godina

RF ove godine obara i prebacuje stotku. Prebacuje i 20 GS , stize do 30 a mozda i prebaci masterse, 6 put zavrsava godinu kao broj 1 i 7 put osvaja zavrsni i ostavlja domaci zadatak omaldini koji dolazi.

Antilopije

pre 6 godina

Evo malo i o "slabim" protivnicima:

2004
Roger Federer
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Carlos Moyà
Tim Henman
Guillermo Coria
Andre Agassi
David Nalbandián
Gastón Gaudio

2005
Roger Federer
Rafael Nadal
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Nikolay Davydenko
David Nalbandian
Andre Agassi
Guillermo Coria
Ivan Ljubičić
Gastón Gaudio

2006
Roger Federer
Rafael Nadal
Nikolay Davydenko
James Blake
Ivan Ljubičić
Andy Roddick
Tommy Robredo
David Nalbandian
Mario Ančić
Fernando González
Tommy Haas
Marcos Baghdatis
Tomáš Berdych
David Ferrer
Jarkko Nieminen
Novak Djokovic
Andy Murray
Richard Gasquet
Radek Štìpánek
Lleyton Hewitt

2007
Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Nikolay Davydenko
David Ferrer
Andy Roddick
Fernando González
Richard Gasquet
David Nalbandian
Tommy Robredo
Andy Murray
Tommy Haas
James Blake
Tomáš Berdych
Guillermo Cañas
Marcos Baghdatis
Carlos Moyà
Ivan Ljubičić
Mikhail Youzhny
Juan Ignacio Chela
Lleyton Hewitt
Ivo Karlović
Juan Mónaco
Juan Carlos Ferrero
Paul-Henri Mathieu
Fernando Verdasco
Jarkko Nieminen
Nicolás Almagro
Gilles Simon
Radek Štìpánek

Antilopije

pre 6 godina

2011
Novak Djokovic (SRB)
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
David Ferrer (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Tomáš Berdych (CZE)
Mardy Fish (USA)
Janko Tipsarević (SRB)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Martín del Potro (ARG)
Gilles Simon (FRA)
Robin Söderling (SWE)
Andy Roddick (USA)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Gaël Monfils (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
John Isner (USA)
Richard Gasquet (FRA)
Feliciano López (ESP)

2012
Novak Djokovic (SRB)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
Rafael Nadal (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tomáš Berdych (CZE)
Juan Martín del Potro (ARG)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Janko Tipsarević (SRB)
Richard Gasquet (FRA)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Mónaco (ARG)
Milos Raonic (CAN)
John Isner (USA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Kei Nishikori (JPN)
Philipp Kohlschreiber (GER)

2013
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
David Ferrer (ESP)
Andy Murray[7] (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Tomáš Berdych (CZE)
Roger Federer (SUI)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Richard Gasquet (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Milos Raonic (CAN)
Tommy Haas (GER)
Nicolás Almagro (ESP)
John Isner (USA)
Mikhail Youzhny (RUS)
Fabio Fognini (ITA)
Kei Nishikori (JPN)
Tommy Robredo (ESP)
Gilles Simon (FRA)
Kevin Anderson (RSA)

jovan

pre 6 godina

Nicija nije gorela do zore! Tako se govorilo i za Djokovica pre 2 god...,,nezautavljiv je, bice najbolji teniser ikada,itd...,,..kad ono cvrc! Mozda se Roger povredi? Sve u prirodi zeli da bude u ravnotezi,kod Rogera je sve idealno danas....a sutra?

Antilopije

pre 6 godina

2008
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Nikolay Davydenko (RUS)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Gilles Simon (FRA)
Andy Roddick (USA)
Juan Martín del Potro (ARG)
James Blake (USA)
David Nalbandian (ARG)
David Ferrer (ESP)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Gaël Monfils (FRA)
Fernando González (CHI)
Fernando Verdasco (ESP)
Robin Söderling (SWE)
Nicolás Almagro (ESP)
Igor Andreev (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2009
Roger Federer (SUI)
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Nikolay Davydenko (RUS)
Andy Roddick (USA)
Robin Söderling (SWE)
Fernando Verdasco (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Fernando González (CHI)
Radek Štìpánek (CZE)
Gaël Monfils (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Tommy Robredo (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tommy Haas (GER)
Mikhail Youzhny (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2010
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Robin Söderling (SWE)
Tomáš Berdych (CZE)
David Ferrer (ESP)
Andy Roddick (USA)
Fernando Verdasco (ESP)
Mikhail Youzhny (RUS)
Jürgen Melzer (AUT)
Gaël Monfils (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Nicolás Almagro (ESP)
Mardy Fish (USA)
Ivan Ljubičić (CRO)
Sam Querrey (USA)
John Isner (USA)
Marcos Baghdatis (CYP)

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Bukvalno mu nema ravnog. Kao i moj Milan, kada je dominirao sa "matorcima", teraju ih u penziju a oni osvoje LS 2007.. Maldini je tada imao 39 godina.

Rodzer Federer

pre 6 godina

Da li moze neko stvarno da veruje da se ovde nesto namesta Nike, CIA, BIA, Vatikan..... To sto RF ima malo povlasceniji polozaj od ostalih tenisera to je zato sto je to zasluzio i zato sto ga u svakom delu sveta navijaci obozavaju pa i ovde u Srbiji sto se videlo i u NS gde je docekan uz aplauze i gde ga je cekalo dosta ljudi ispred hotela da se slika sa njim. Nike je gigant sa Federerom i bez Federera i pre njega i bice i posle njega, Nike jeste dosta zaradio na Federeru zato sto se kupuju njegove majce, patike, sorcevi , kape itd.... Ali dzaba sve to da je RF nije to sto jeste i da ne igra tenis tako kako ga igra. Moze da se namesti jedan mec, a zar moze neko da pomisli da neko moze da namesti ceo turnir kao sto su mastersi i GS. Sve ovo sto se trenutno desava je zato sto je RF mnogo bolji od svih na turu, neosporno je da mu je olaksavajuca okolnost sto Novak nije u top formi, ali i Novak je pravio rezultate kad i RF nije bio u top formi, i jer treba da se ospore Novakovi rezultati.

minja

pre 6 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

Sr

pre 6 godina

@auuu
"Marej nije nikada predstavljao ozbiljnu preprwku Rodzeru, to znaju svi koji prate tenis" Ti druze onda ocigledno ne spadas u tu grupu. Znas li da je Marej pre operacije ledja imao pozitivan skor protiv Federera ?

fedex1

pre 6 godina

Roger je idol mog detinstva, hvala ti maestro za sve lepe trenutke, cast je biti tvoj navijac. Najveci ikad, bolji se nikad nece roditi! 97...

realno83

pre 6 godina

Mene je jedno vreme iritirao..ali onda sam shvatio da je od ove dečurlije za klasu bolji. Čovek preko 15 godina igra u velikom stilu, nema prevelikih oscilacija kao Nadal, Đoković ili Marej.
Skidam kapu i naklon za gosn Federera!

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

Rodzer Federer

pre 6 godina

Velike i realne su sanse da RF bude prvi na kraju godine samo da bude zdrav. I onda ce mu svi reci povuci se sad kad si ponovo prvi da bude u velikom stilu. Ali ima tu drugi problem , ne onaj ograniceni i povrsni koji ovde mnogi misle da sponzori ne daju RF da se povuce zar postoji neko ko moze da odredjuje ovom coveku sta ce da radi. Istina je da se ogromne pare vrte oko RF, ali RF je zeljan i dalje da igra i pobedjuje on jednostavno uziva da putuje i trenira i takmici se i dok god bude imao snage on ce igrati da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama

Pera kojot

pre 6 godina

Kad moze Kasai da se takmici u 44 i to relativno uspesno zadnjih godina, mocice i Federer.Covek jednostavno voli da igra, niko ga ne tera a pare je davno obezbedio.

Antilopije

pre 6 godina

Da dodam i ovo:
Njegova nesreca je bila samo u tome da je na vrhuncu karijere imao Rafu, koji je tih godina harao na šljaci, inače bi se naosvajao i RG-ova, i to zna svako ko se imalo razumije u tenis... Pa on ima 23 uzastopna polufinala, 38 uzastopnih četvrtfinala na GS, a ko je branio ostalima da to ostvare? ili makar približno? U periodu od Vimbldona 2005 do AO 2010 imao je 16 finala i jedno polufinale od 17 uzastopnih GS! Kažete da nema pojma na šljaci, iako je 5 puta igrao u finalima RG, i 4 puta izgubio od Rafe koji je tada bio u paklenoj formi... Često pominjete dominaciju Djokovića 2015 /odnos pobjeda i poraza 82–6 (93.18%), Federer tada ima 34 godine, samo da napomenem, a nikada ne pominjete 2006 godinu u kojoj je RF imao odnos 92–5 (94.84%) i tada je gubio samo od Nadala 4 puta i Mareja 1 put/, ili na primjer 2005 odnos 81–4 (95.29%), pa i 2004 74–6 (92.50%)... I je li to ta najveća dominacija o kojoj ne prestajete pricati? Uzgred, Mekinro je bio dominantniji od obojice, mislim da ima samo 3 poraza u sezoni... Poenta svega je da ako nešto ne znate, lako je naći po internetu... I za kraj, ko je imalo pratio tenis zna kakvi su igrači bili Rodik, Safin, Soderling, Davidenko, Gonzales, Nalbandian, Ančić, Has, Ferer, i jos gomila njih... Pa i Vavrinka se tek u posledjnih 3-4 godine probio medju top 10, a u najboljim godinama 2005-2010 nije mogao prici ni blizu... Toliko o konkurenciji...

Mladen

pre 6 godina

@Joja Puškomitraljezac

Ima ima, poslednje meceve sa Nadalom je lagano dobio, Novak ne moze ni da se sastane sa njim jer je ispadao odmah.

Believer

pre 6 godina

Kako namještanjem uništiše ovu prelijepu igru. 
To više nije za gledanje, odvrazno i providno
(milutin, 18. februar 2018 19:57)


Slažem se, baš je providno, za razliku od onog finala Wimbledon-a, kad je Đoković izgubio od Murray-a.

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

auuu

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Nadal i Djokovic su ucestvovali na svakom od 3 GS koje je Federer osvojio u protekloj godini. Nadal je 4 puta porazen od Federera 2017, od toga 3 puta u finalima. Mareja eto nije bilo na AO 2018, s tim sto Marej nikada nije predstavljao ozbiljnu pretnju za Federera, sto znaju svi koji prate tenis. Taj Marej ima citavu jednu pobedu nad RF na GS, i to u 5 setova u Federerovoj ubedljivo najgoroj sezoni u karijeri, dok je ne tako davno od Federera gubio usred Londona sa 6-0:6-1.
Znaci, svi su oni igrali isto gde i RF, samo sto on osvaja titule, oni ne.

Juventino 35 12- 65 titula u istoriji....

pre 6 godina

Dosao u Rotterdam, pobrisao pod sa svima, uzeo titulu i postao najstariji broj 1 u ATP istoriji. Trenutno je na 16-0 u 2018. godini.

Dosta dobra sedmica....

mix

pre 6 godina

Svi smo ga slali u penziju misleci da ce Novak biti taj koji ce biti najveći teniser svi vremena nakon osvajanja Rolland Garrosa ali nazalost stvarnost je drugačija opet deda Federer u vrhu i dalje osvaja velike turnire rusi sve granice i pise nove istorije a ostali daleko ispod njega nazalost to je tako

Rodzer Federer

pre 6 godina

Tek se sad vidi koliko je sve ono tesko sto je Novak uradio. Da se Novak nije pojavio RF bi bio najmanje 450-500 nedelja prvi i imao bi sad preko 25 GS i 35 mastersa. RF je toliko imepresivan i toliko konstantan i toliko prejak za protivnike kad udje ovako u seriju.Morala su tri igraca vrhunskog kvaliteta da se pojave da bi ga zaustavila na neko vreme prvo Nadal, pa Novak i Marej. Ali kolimo su ga i sputali toliko su ga i ojacali i naterali da promeni neke stvari u svojoj igri koje je on uz preveliki talenat uspeo. RF danas nema snage kao pre 10 godina da igra po 20 turnira godisnje sto je sasvim normalno, ali njegova igra je dosta bolja nego pre 10 godina danas njegova igra ima dosta manje slabosti a kretanje i brzina su mu samo malo ali vrlo malo opali i kad se sve uzme RF je svakako bolji igrac danas nego pre 10 godina , sa ovakvom igrom i razmisljanjem a sa fizickom izdrzljivoscu pre 10 godina RF bi sigurno pobedio i Nadala na RG.

FoF

pre 6 godina

Bogami taj FEdex je igrac i pol, stvarno voli ovaj sport i bas se cijeli daje u njega! Svaka cast zasluzeno 1 mjesto i samo neka bude pokazatelj drugim igracima kako treba se zrtvovati i trenirati da bis uspio!

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

posmatrač

pre 6 godina

sta više reći, šta više napisati on je najveći, najbolji, najatraktivniji...ma naj naj naj...neznam šta napisati...iskreno se radujem njegovom uspehu... :-) :-) :-)

ROGER FEDERER No.1

neko

pre 6 godina

Konors je sve bliži..

Čestitke Maestru na klasi potvrdjenoj po ko zna koji put.

Jednostavno najbolji u ovom trenutku od aktivnih tenisera koji se takmiče i igraju protiv njega.

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Čovek je rutinski odradio finale. Prestigao rekord Krajičeka na ovom turu!

Sad dobra pauza pa ponovo u pohod ka novim trofejima na omiljenoj podlozi IW i Miami. Čestitke Dmitrovu na finalu.

Rodzer Federer

pre 6 godina

Tek se sad vidi koliko je sve ono tesko sto je Novak uradio. Da se Novak nije pojavio RF bi bio najmanje 450-500 nedelja prvi i imao bi sad preko 25 GS i 35 mastersa. RF je toliko imepresivan i toliko konstantan i toliko prejak za protivnike kad udje ovako u seriju.Morala su tri igraca vrhunskog kvaliteta da se pojave da bi ga zaustavila na neko vreme prvo Nadal, pa Novak i Marej. Ali kolimo su ga i sputali toliko su ga i ojacali i naterali da promeni neke stvari u svojoj igri koje je on uz preveliki talenat uspeo. RF danas nema snage kao pre 10 godina da igra po 20 turnira godisnje sto je sasvim normalno, ali njegova igra je dosta bolja nego pre 10 godina danas njegova igra ima dosta manje slabosti a kretanje i brzina su mu samo malo ali vrlo malo opali i kad se sve uzme RF je svakako bolji igrac danas nego pre 10 godina , sa ovakvom igrom i razmisljanjem a sa fizickom izdrzljivoscu pre 10 godina RF bi sigurno pobedio i Nadala na RG.

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

FoF

pre 6 godina

Bogami taj FEdex je igrac i pol, stvarno voli ovaj sport i bas se cijeli daje u njega! Svaka cast zasluzeno 1 mjesto i samo neka bude pokazatelj drugim igracima kako treba se zrtvovati i trenirati da bis uspio!

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Čovek je rutinski odradio finale. Prestigao rekord Krajičeka na ovom turu!

Sad dobra pauza pa ponovo u pohod ka novim trofejima na omiljenoj podlozi IW i Miami. Čestitke Dmitrovu na finalu.

auuu

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Nadal i Djokovic su ucestvovali na svakom od 3 GS koje je Federer osvojio u protekloj godini. Nadal je 4 puta porazen od Federera 2017, od toga 3 puta u finalima. Mareja eto nije bilo na AO 2018, s tim sto Marej nikada nije predstavljao ozbiljnu pretnju za Federera, sto znaju svi koji prate tenis. Taj Marej ima citavu jednu pobedu nad RF na GS, i to u 5 setova u Federerovoj ubedljivo najgoroj sezoni u karijeri, dok je ne tako davno od Federera gubio usred Londona sa 6-0:6-1.
Znaci, svi su oni igrali isto gde i RF, samo sto on osvaja titule, oni ne.

mix

pre 6 godina

Svi smo ga slali u penziju misleci da ce Novak biti taj koji ce biti najveći teniser svi vremena nakon osvajanja Rolland Garrosa ali nazalost stvarnost je drugačija opet deda Federer u vrhu i dalje osvaja velike turnire rusi sve granice i pise nove istorije a ostali daleko ispod njega nazalost to je tako

posmatrač

pre 6 godina

sta više reći, šta više napisati on je najveći, najbolji, najatraktivniji...ma naj naj naj...neznam šta napisati...iskreno se radujem njegovom uspehu... :-) :-) :-)

ROGER FEDERER No.1

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

Rodzer Federer

pre 6 godina

Velike i realne su sanse da RF bude prvi na kraju godine samo da bude zdrav. I onda ce mu svi reci povuci se sad kad si ponovo prvi da bude u velikom stilu. Ali ima tu drugi problem , ne onaj ograniceni i povrsni koji ovde mnogi misle da sponzori ne daju RF da se povuce zar postoji neko ko moze da odredjuje ovom coveku sta ce da radi. Istina je da se ogromne pare vrte oko RF, ali RF je zeljan i dalje da igra i pobedjuje on jednostavno uziva da putuje i trenira i takmici se i dok god bude imao snage on ce igrati da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama

fedex1

pre 6 godina

Roger je idol mog detinstva, hvala ti maestro za sve lepe trenutke, cast je biti tvoj navijac. Najveci ikad, bolji se nikad nece roditi! 97...

realno83

pre 6 godina

Mene je jedno vreme iritirao..ali onda sam shvatio da je od ove dečurlije za klasu bolji. Čovek preko 15 godina igra u velikom stilu, nema prevelikih oscilacija kao Nadal, Đoković ili Marej.
Skidam kapu i naklon za gosn Federera!

neko

pre 6 godina

Konors je sve bliži..

Čestitke Maestru na klasi potvrdjenoj po ko zna koji put.

Jednostavno najbolji u ovom trenutku od aktivnih tenisera koji se takmiče i igraju protiv njega.

Mladen

pre 6 godina

@Joja Puškomitraljezac

Ima ima, poslednje meceve sa Nadalom je lagano dobio, Novak ne moze ni da se sastane sa njim jer je ispadao odmah.

Juventino 35 12- 65 titula u istoriji....

pre 6 godina

Dosao u Rotterdam, pobrisao pod sa svima, uzeo titulu i postao najstariji broj 1 u ATP istoriji. Trenutno je na 16-0 u 2018. godini.

Dosta dobra sedmica....

Antilopije

pre 6 godina

Da dodam i ovo:
Njegova nesreca je bila samo u tome da je na vrhuncu karijere imao Rafu, koji je tih godina harao na šljaci, inače bi se naosvajao i RG-ova, i to zna svako ko se imalo razumije u tenis... Pa on ima 23 uzastopna polufinala, 38 uzastopnih četvrtfinala na GS, a ko je branio ostalima da to ostvare? ili makar približno? U periodu od Vimbldona 2005 do AO 2010 imao je 16 finala i jedno polufinale od 17 uzastopnih GS! Kažete da nema pojma na šljaci, iako je 5 puta igrao u finalima RG, i 4 puta izgubio od Rafe koji je tada bio u paklenoj formi... Često pominjete dominaciju Djokovića 2015 /odnos pobjeda i poraza 82–6 (93.18%), Federer tada ima 34 godine, samo da napomenem, a nikada ne pominjete 2006 godinu u kojoj je RF imao odnos 92–5 (94.84%) i tada je gubio samo od Nadala 4 puta i Mareja 1 put/, ili na primjer 2005 odnos 81–4 (95.29%), pa i 2004 74–6 (92.50%)... I je li to ta najveća dominacija o kojoj ne prestajete pricati? Uzgred, Mekinro je bio dominantniji od obojice, mislim da ima samo 3 poraza u sezoni... Poenta svega je da ako nešto ne znate, lako je naći po internetu... I za kraj, ko je imalo pratio tenis zna kakvi su igrači bili Rodik, Safin, Soderling, Davidenko, Gonzales, Nalbandian, Ančić, Has, Ferer, i jos gomila njih... Pa i Vavrinka se tek u posledjnih 3-4 godine probio medju top 10, a u najboljim godinama 2005-2010 nije mogao prici ni blizu... Toliko o konkurenciji...

Rodzer Federer

pre 6 godina

Da li moze neko stvarno da veruje da se ovde nesto namesta Nike, CIA, BIA, Vatikan..... To sto RF ima malo povlasceniji polozaj od ostalih tenisera to je zato sto je to zasluzio i zato sto ga u svakom delu sveta navijaci obozavaju pa i ovde u Srbiji sto se videlo i u NS gde je docekan uz aplauze i gde ga je cekalo dosta ljudi ispred hotela da se slika sa njim. Nike je gigant sa Federerom i bez Federera i pre njega i bice i posle njega, Nike jeste dosta zaradio na Federeru zato sto se kupuju njegove majce, patike, sorcevi , kape itd.... Ali dzaba sve to da je RF nije to sto jeste i da ne igra tenis tako kako ga igra. Moze da se namesti jedan mec, a zar moze neko da pomisli da neko moze da namesti ceo turnir kao sto su mastersi i GS. Sve ovo sto se trenutno desava je zato sto je RF mnogo bolji od svih na turu, neosporno je da mu je olaksavajuca okolnost sto Novak nije u top formi, ali i Novak je pravio rezultate kad i RF nije bio u top formi, i jer treba da se ospore Novakovi rezultati.

novinar lažnih vesti

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da se sindikat navijača NĐ okupio u jednoj našoj varošici gde razmatraju kako da ubede ostatak sveta da je Novak bolji od Feda, ali nije imao sreće. Manja polovina je bila rešena da optuži teniske funkcionere da nameštaju rezultate deda Fedu, ali je većina prevagnula da je providno i opasno ići u javnost sa takvom notornom laži. Odlučeno je da se drže za h2h i upućuju apel Novaku da ni pod kakvu cenu više ne izlazi Fedu na crtu, inače će ostati i bez tog jadnog i bednog, ali, ipak, nekakvog argumenta. Većanje još traje. Naš dopisnik će se ubrzo ponovo javiti sa lica mesta.

???

pre 6 godina

@Simpo
Nije Federer unistio tenis, unistio je boraniju i botove koji su mislili da neko moze biti uspesniji od njega :) Vama je unistio zivot, ne samo tenis.

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Bukvalno mu nema ravnog. Kao i moj Milan, kada je dominirao sa "matorcima", teraju ih u penziju a oni osvoje LS 2007.. Maldini je tada imao 39 godina.

Believer

pre 6 godina

Kako namještanjem uništiše ovu prelijepu igru. 
To više nije za gledanje, odvrazno i providno
(milutin, 18. februar 2018 19:57)


Slažem se, baš je providno, za razliku od onog finala Wimbledon-a, kad je Đoković izgubio od Murray-a.

Pera kojot

pre 6 godina

Kad moze Kasai da se takmici u 44 i to relativno uspesno zadnjih godina, mocice i Federer.Covek jednostavno voli da igra, niko ga ne tera a pare je davno obezbedio.

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

alkos

pre 6 godina

Čudo jedno kako je Srđan nesrećni izbaksuziro rođenom sinu kad je onomad slao maestra u penziju... A sad je povuci-potegni ko će pre zakoračiti u istu. Samo što Rođa pred penziju osvaja turnire, a Nolo se bavi slanjem čestitaka! Razlika u klasi. Ionako se Nolo sprema za političku karijeru, pa mu je više stalo da farba sopstvene navijače i sponzore, nego da igra!

???

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti jer ce biti 30-23 za Federera, posto taj momak nikad vise nece moci da pobedi Federera. Ovaj nivo tenisa je za tog momcica nedostizan. S druge strane, taj momak ne moze ni da sanja da se makar priblizi uspesima koje je Federer ostvario. 20-12; 97-68; 303-223. Nedostizno.

Rodzer Federer

pre 6 godina

RF ove godine obara i prebacuje stotku. Prebacuje i 20 GS , stize do 30 a mozda i prebaci masterse, 6 put zavrsava godinu kao broj 1 i 7 put osvaja zavrsni i ostavlja domaci zadatak omaldini koji dolazi.

minja

pre 6 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

rada

pre 6 godina

Nema sta coveo je klasa, sinonim za tenis. Ali po meni je velika sramota da mu ne mogu nista momci od 25 u najboljim godinama i ovi klinci sto nadolaze. Trebalo bi da okace reket o klin kad ne mogu da ga posteno oznoje.

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

Bojan

pre 6 godina

@sr
tacno
ali Fed ga je tukao kad je hteo. Skor na slemovima 5-1 i taj jedini poraz sa povredjenim ledjima u pet setova nakon pet setova za Tspngom.
Cinjenica je da Nadal ne odgovara Fedu, da je sa Novakom uvek cupavo, ali ostalo je boranija za Feda. Jednostavno nivo igre nedostozan za njih

Antilopije

pre 6 godina

Evo malo i o "slabim" protivnicima:

2004
Roger Federer
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Carlos Moyà
Tim Henman
Guillermo Coria
Andre Agassi
David Nalbandián
Gastón Gaudio

2005
Roger Federer
Rafael Nadal
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Nikolay Davydenko
David Nalbandian
Andre Agassi
Guillermo Coria
Ivan Ljubičić
Gastón Gaudio

2006
Roger Federer
Rafael Nadal
Nikolay Davydenko
James Blake
Ivan Ljubičić
Andy Roddick
Tommy Robredo
David Nalbandian
Mario Ančić
Fernando González
Tommy Haas
Marcos Baghdatis
Tomáš Berdych
David Ferrer
Jarkko Nieminen
Novak Djokovic
Andy Murray
Richard Gasquet
Radek Štìpánek
Lleyton Hewitt

2007
Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Nikolay Davydenko
David Ferrer
Andy Roddick
Fernando González
Richard Gasquet
David Nalbandian
Tommy Robredo
Andy Murray
Tommy Haas
James Blake
Tomáš Berdych
Guillermo Cañas
Marcos Baghdatis
Carlos Moyà
Ivan Ljubičić
Mikhail Youzhny
Juan Ignacio Chela
Lleyton Hewitt
Ivo Karlović
Juan Mónaco
Juan Carlos Ferrero
Paul-Henri Mathieu
Fernando Verdasco
Jarkko Nieminen
Nicolás Almagro
Gilles Simon
Radek Štìpánek

???

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.

Dudule

pre 6 godina

Pratim tenis oko dve godine. Od naših znam za Troickog, Krajinovica. Ko vam je taj Djoković? Zašto stalno pričate o njemu? Tog nigde nisam video da igra tenis.

???

pre 6 godina

@Srbin
To nista ne dokazuje. Nalbandijan je imao 5-0 protiv Federera, Agasi i Hjuit takodje imali nekoliko pobeda vise pa je to preokrenuto. Marej nikada nije bio ozbiljan rival Federeru na najvecim turnirima, ima jednu jedinu pobedu na GS i to u 5 setova protiv povredjenog RF (2013) koji je pre toga igrao 5 setova protiv Conge. Dakle, jedna jedina i to jedva.
Sto se tice ovog drugog dela, kada su svi bili zdravi, mladi i u najboljoj formi, Federer je osvojio 16 GS titula, Nadal 9, Nolo 1. Kada su Federer i Nadal imali velike probleme s povredama, Nolo je osvojio najvise GS, pa Nadal, Federer i onda Marej i Vavrinka.
Sada, kada su Federer i Nadal zdravi (osim manjih problema kao RF na USO 2017 i Nadal AO 2018), najvise titula osvaja Federer, Nadal drugi, ostalih nigde nema. Nolo je bio zdrav i igrao na svim GS turnirima koje je RF osvojio, na Vimbldonu 2017 je cak rekao da je u najboljoj formi u zivotu, na oba AO (2017 i 2018) pricao kako zeli titulu i kako se odlicno oseca. Cak Agasi rece nekoliko puta da je Nolo fantasticno pripremljen za AO 2018. Naravno, posle poraza od Cunga, Berdiha i slicnih, Nolo se obavezno seti “povrede”, sto govori o njegovom karakteru.
Jednostavno je, svi su oni vec veterani, i polako se svode racuni. Federer je najuspesniji, iza njega Nadal a daleko iza Nolo Djokovic. Titule, GS, nedelje na prvom mestu su jasan pokazatelj toga ko je ko u tenisu.

???

pre 6 godina

@Filip
Ma jasno, samo da osvaja RG jedno 4-5 godina... samo toliko! Nego, sta mu treba da dodje nekako do 300+ nedelja na prvom mestu? A do 100 titula?
Realnost je takva da Federer vrlo verovatno ove godine osvaja Vimbldon, zatim USO pa onda sledece dolazi na red jos jedan AO. Tu su ti vec 3 vrlo verovatne titule za RF. Dok Nadal moze da se nada da ce osvojiti RG, sve ostalo je vrlo vrlo tesko za njega.
Sta kazes, ko se cesce povredjuje, Federer ili Nadal? I kako se to uklapa u tvoju projekciju?
Svi su oni samo jednu tezu povredu udaljeni od penzije, samo sto neko ima hronicne povrede (Nadal), a neko nema (Federer). Pa ti proceni.
Ne znam koliko ce Federer jos igrati, ali sam siguran da ce Nadala ispratiti u penziju. To je valjda odavno svima jasno. Nadal ne moze igrati na vrhunskom nivou jos dugo, takav mu je stil. Federer moze koliko hoce. I uvek je favorit na AO, WB i USO. Ne znam kako vam vise ne dosadi da kmecite i predvidjate njegovo povlacenje, pricate o tome koliko je Nadal mladji... ista prica vise od 10 godina. Nekada je Nadal imao 5 godina “fore”, danas vise nema, jer on ne moze igrati na vrhunskom nivou ni 2 godine, a kamoli pet. Uostalom, zar ti povlacenje Tonija Nadala nista ne govori?
Sto se Noloa tice, njega petljas jer si njegov navijac, ne Nadalov, a Nolo je odavno zavrsio svoje. Nikada on nista vise nece osvojiti, moze jos godinu dve da se mota po turnirima dok ne isteknu ugovori sa sponzorima i to je to. Nije 2 godine osvojio nista, sve je tu jasno.

jovan

pre 6 godina

Nicija nije gorela do zore! Tako se govorilo i za Djokovica pre 2 god...,,nezautavljiv je, bice najbolji teniser ikada,itd...,,..kad ono cvrc! Mozda se Roger povredi? Sve u prirodi zeli da bude u ravnotezi,kod Rogera je sve idealno danas....a sutra?

Filip

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.
(???, 18. februar 2018 23:33)

Sta ces da radis kada Nadal stigne Federera.Samo da znas da bi se Federer odavno povukao da nije Nadala i Djokovica, jer se upravo boji da oni mogu da ga stignu, pogotovu nadal. Realno Nadala niko osim Novaka moze da dobije na rg. Samo da uzima rg u sledecih 4-5 godina, stici ce ga, 5 godina je mladji. Ne znam sta ti mislis, dokle ce Federer moci da igra, samo da se sutra povredi i moze da zavrsi karijeru, ipak je u godinama, svasta moze da se desi. Necu ni izostaviti Novaka, koji tek moze da poludi, jer je zivotinja.

Мики

pre 6 godina

Видим да ову вест практични коментаришу само чланови култа плачипичке Рође. Нигде га није било док су Надал и Новал били здрави. Ово му је лабудова песма. Боље да се повуче док га неко не понизи.

Sr

pre 6 godina

@auuu
"Marej nije nikada predstavljao ozbiljnu preprwku Rodzeru, to znaju svi koji prate tenis" Ti druze onda ocigledno ne spadas u tu grupu. Znas li da je Marej pre operacije ledja imao pozitivan skor protiv Federera ?

Simpo

pre 6 godina

Uzivajmo ljudi u ovim trenucima, cekali smo 4,5g., samo uzivajmo :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zucchero, 18. februar 2018 21:02)
Šta si čekao i u čemu uživaš da možda ne zamišljaš Rodju kao partnera pa tako sanjareći uživaš?

Simpo

pre 6 godina

da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama
(Rodzer Federer, 18. februar 2018 20:03)
E lepo si rekao svaka ti čast ,treba uživati u njegovim predstavama,ja tada odem u pozorište i gledam predstavu ,tenis gledam zbog igre i borbe za svaki poen ,kad se izvlači zadnji gram snage i znoja ali Rodja se ne znoji u čemu je fora ja ne znam.

To je to.

pre 6 godina

Ee Grigore,Grigore sramotno način gubiš finale sinoć da kad si u punoj snazi odnosno deset godina mladji od kolege. Ti ni da se potrudiš a kamoli muški izgineš na terenu. Nema Rodžer je klasa nevezano za godine odnosno njegove usporenosti primetne u nogama. Prosto šampionski karakter za ovakve tenisere koji imaju talenat odnosno znanje al nemaju dovoljno kapaciteta totalnog da ga ugroze povrh svega.

Antilopije

pre 6 godina

2008
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Nikolay Davydenko (RUS)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Gilles Simon (FRA)
Andy Roddick (USA)
Juan Martín del Potro (ARG)
James Blake (USA)
David Nalbandian (ARG)
David Ferrer (ESP)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Gaël Monfils (FRA)
Fernando González (CHI)
Fernando Verdasco (ESP)
Robin Söderling (SWE)
Nicolás Almagro (ESP)
Igor Andreev (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2009
Roger Federer (SUI)
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Nikolay Davydenko (RUS)
Andy Roddick (USA)
Robin Söderling (SWE)
Fernando Verdasco (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Fernando González (CHI)
Radek Štìpánek (CZE)
Gaël Monfils (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Tommy Robredo (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tommy Haas (GER)
Mikhail Youzhny (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2010
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Robin Söderling (SWE)
Tomáš Berdych (CZE)
David Ferrer (ESP)
Andy Roddick (USA)
Fernando Verdasco (ESP)
Mikhail Youzhny (RUS)
Jürgen Melzer (AUT)
Gaël Monfils (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Nicolás Almagro (ESP)
Mardy Fish (USA)
Ivan Ljubičić (CRO)
Sam Querrey (USA)
John Isner (USA)
Marcos Baghdatis (CYP)

marko

pre 6 godina

Можда ће освојити и 100 турнира, можда и буде 400 недеља први, али 23-22 и један џемперић може да промени само на горе када се буде вратио један момак, који је ово остварио када је Федерер био старији, нешто као Бенџамин Батон.

Filip

pre 6 godina

Realno je da Federer na poslednja dva grendslema nije imao nikakvu konkurenciju, najbolji protivnik mu je bio duvadzija Marin Cilic. AO prosle godine je zasluzeno uzeo,svaka mu cast na tome, iznenadio je u petom setu Nadala odlicnim bekendima i igrom sa osnovne linije i zasluzeno ga dobio, iako sam bio siguran da ce Nadal dobiti taj peti set. Samo nemojte da podcenjujete Nadala koji ima 4 gs manje, a pet godina je mladji, takodje i Novaka koji moze da poludi svakog trenutka.

Borg

pre 6 godina

@Filip ono US Open Finale 2015 moglo je i u drugom pravcu,preko 20 Break lopti...Sta mislis Kaki bi prosao Novak na zadjnem Wimbledonu,da je slucajno dosao do Feda?Inace Novak je Za meneTop5 svih vremena.Ucini mi uslugu i pogledaj na you tubu Kakav je backhand Federera 2015 i od 2017.poz

???

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

Srbin

pre 6 godina

@auuuu
Nebitno je to druze, ja sam taj podatak izneo samo zbog toga sto tvoja izjava, da Marej za Federera nikad nije predstavljao pretnju, nije na mestu jer je Marej u prvih 10-11 meceva imao pozitivan skor sa Federerom.. A sto se tice toga kada je Marej postao br.1 pa postao je u onih pola godine kada Federer i Nadal nisu ni igrali a znamo i sta se Novaku desavalo... Generalno receno u vreme kada su sva cetvorica ovih tenisera bila zdrava dominirali su uglavnom Nadal i Novak, Roger je tu tek na trecem mestu sto uostalom medjusobni skor velike cetvorke i govori...

Antilopije

pre 6 godina

2011
Novak Djokovic (SRB)
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
David Ferrer (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Tomáš Berdych (CZE)
Mardy Fish (USA)
Janko Tipsarević (SRB)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Martín del Potro (ARG)
Gilles Simon (FRA)
Robin Söderling (SWE)
Andy Roddick (USA)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Gaël Monfils (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
John Isner (USA)
Richard Gasquet (FRA)
Feliciano López (ESP)

2012
Novak Djokovic (SRB)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
Rafael Nadal (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tomáš Berdych (CZE)
Juan Martín del Potro (ARG)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Janko Tipsarević (SRB)
Richard Gasquet (FRA)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Mónaco (ARG)
Milos Raonic (CAN)
John Isner (USA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Kei Nishikori (JPN)
Philipp Kohlschreiber (GER)

2013
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
David Ferrer (ESP)
Andy Murray[7] (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Tomáš Berdych (CZE)
Roger Federer (SUI)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Richard Gasquet (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Milos Raonic (CAN)
Tommy Haas (GER)
Nicolás Almagro (ESP)
John Isner (USA)
Mikhail Youzhny (RUS)
Fabio Fognini (ITA)
Kei Nishikori (JPN)
Tommy Robredo (ESP)
Gilles Simon (FRA)
Kevin Anderson (RSA)

Filip

pre 6 godina

Pricas kako Novak 2 godine nije uzeo nista, jel tako. Pa Federer skoro 5 godina nije uzeo nista, pa je sad uzeo 3 gs, a Nadal tacno 3 godine nije uzeo nista, jos je bio u mnogo goroj formi nego Djokovic prosle godine. Novaku samo treba 1 gs, i to je pocetak nove domincije, ali taj prvi gs je sad najteze uzete. Prerano vi otpisujete Novaka.

Фрфљави

pre 6 godina

Класика. Кад нема најјачих, он сакупља титуле и бодове. Таква му је и била каријера... А ова боранија му свакако није дорасла.

Sale

pre 6 godina

Kafa je novak u top formi rodzer moze da ga dobije na mastersu ali na gren slemu od pet meca moze da ga dobije jedan i to samo na wimbldonu..

Filip

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.
(???, 19. februar 2018 15:57)
Za tvoju informaciju Federer je u istoj formi u kakvoj je bio 2015. Pa pogledaj Federerove rezultate na gs u toj godini, i videces da je drao sve do finala, ali kad mu Nole stane preko mreze, lagano gubi.

Bojan

pre 6 godina

(Filip, 19. februar 2018 18:31)
pa to ti je ??? i rekao
treba biti lud pa govoriti kako Federer sad igra neki svemirski tenis, ali nije ga igrao ni 2015. pa je to bilo dovoljno za sve osim Novaka u tom trenutku. Novak iz 2015. bi pobedio Federera ove i prosle godine.
ali nije ni Federeru ovo u poslednje 3-4 godine najbolji tenis, bio je pre 10 godina.

marko

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti ....
(???, 18. februar 2018 23:24)

Нисам ја за вас и њега написао да сте плакали. Мислим знам да јесте, али сам ја написао за џемперић, али ок, ладно и дува унутра, клима је то и мора џемперић. Али и став је то, играш турнире 250 и 500, а кад требаш да изађеш на терен најбољем, е онда џемперић. Што се каже џемперић главу чува. Јер да није тако носио џемперић, па кад би дочекао да игра са великим Димитровом 7 година касније Фејенорд или Ротердам шта већ нико и не зна. Кад ради клима ти обучеш џемперић, кад дође лето заобиђеш песак због прашине, и тако миц по миц Бенџамин Батон.

marko

pre 6 godina

Можда ће освојити и 100 турнира, можда и буде 400 недеља први, али 23-22 и један џемперић може да промени само на горе када се буде вратио један момак, који је ово остварио када је Федерер био старији, нешто као Бенџамин Батон.

Filip

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.
(???, 18. februar 2018 23:33)

Sta ces da radis kada Nadal stigne Federera.Samo da znas da bi se Federer odavno povukao da nije Nadala i Djokovica, jer se upravo boji da oni mogu da ga stignu, pogotovu nadal. Realno Nadala niko osim Novaka moze da dobije na rg. Samo da uzima rg u sledecih 4-5 godina, stici ce ga, 5 godina je mladji. Ne znam sta ti mislis, dokle ce Federer moci da igra, samo da se sutra povredi i moze da zavrsi karijeru, ipak je u godinama, svasta moze da se desi. Necu ni izostaviti Novaka, koji tek moze da poludi, jer je zivotinja.

jovan

pre 6 godina

Nicija nije gorela do zore! Tako se govorilo i za Djokovica pre 2 god...,,nezautavljiv je, bice najbolji teniser ikada,itd...,,..kad ono cvrc! Mozda se Roger povredi? Sve u prirodi zeli da bude u ravnotezi,kod Rogera je sve idealno danas....a sutra?

Simpo

pre 6 godina

da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama
(Rodzer Federer, 18. februar 2018 20:03)
E lepo si rekao svaka ti čast ,treba uživati u njegovim predstavama,ja tada odem u pozorište i gledam predstavu ,tenis gledam zbog igre i borbe za svaki poen ,kad se izvlači zadnji gram snage i znoja ali Rodja se ne znoji u čemu je fora ja ne znam.

Sr

pre 6 godina

@auuu
"Marej nije nikada predstavljao ozbiljnu preprwku Rodzeru, to znaju svi koji prate tenis" Ti druze onda ocigledno ne spadas u tu grupu. Znas li da je Marej pre operacije ledja imao pozitivan skor protiv Federera ?

Simpo

pre 6 godina

Uzivajmo ljudi u ovim trenucima, cekali smo 4,5g., samo uzivajmo :)
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Zucchero, 18. februar 2018 21:02)
Šta si čekao i u čemu uživaš da možda ne zamišljaš Rodju kao partnera pa tako sanjareći uživaš?

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

Filip

pre 6 godina

Federer osvaja grend slemove u eri Marina Cilica, Grigora Dimitrova i Kevina Andersona. Kakva konkurencija, svaka cast ! Najzinimljivije od svega je sto niko ne spominje Nadala koji ima samo 4 gs manje, a mladji je 5 godina.

Srbin

pre 6 godina

@auuuu
Nebitno je to druze, ja sam taj podatak izneo samo zbog toga sto tvoja izjava, da Marej za Federera nikad nije predstavljao pretnju, nije na mestu jer je Marej u prvih 10-11 meceva imao pozitivan skor sa Federerom.. A sto se tice toga kada je Marej postao br.1 pa postao je u onih pola godine kada Federer i Nadal nisu ni igrali a znamo i sta se Novaku desavalo... Generalno receno u vreme kada su sva cetvorica ovih tenisera bila zdrava dominirali su uglavnom Nadal i Novak, Roger je tu tek na trecem mestu sto uostalom medjusobni skor velike cetvorke i govori...

Мики

pre 6 godina

Видим да ову вест практични коментаришу само чланови култа плачипичке Рође. Нигде га није било док су Надал и Новал били здрави. Ово му је лабудова песма. Боље да се повуче док га неко не понизи.

Sale

pre 6 godina

Kafa je novak u top formi rodzer moze da ga dobije na mastersu ali na gren slemu od pet meca moze da ga dobije jedan i to samo na wimbldonu..

Фрфљави

pre 6 godina

Класика. Кад нема најјачих, он сакупља титуле и бодове. Таква му је и била каријера... А ова боранија му свакако није дорасла.

minja

pre 6 godina

Nolo je od 2004. do 2011. godine imao samo 1GS pobedom protiv Conge, a Nadal iako samo godinu dana stariji imao je vec 9GS u kako nolobotovi kazu "lakoj" konkurenciji u Rodiku (od koga je Novak redovno gubio), Hjuitu, Safinu, koji su tada bili isto sto su danas Marej, Vavrinka, Cilic. Drugo, nolobotovi kazu kako je Federer od 2011. do sada osvojio "samo" 5 GS. Znaci kako je napunio 30 godina, Federer je osvojio 5 GS titula. A koliko je Nolo osvojio GS titula nakon ulaska u cetvrtu deceniju? NULA. Trece, nakon sto je Nolo proslavio 30. rodjendan nije ni dolazio do Federera I Nadala da igraju, jer da jeste ova dvojica bi ga pocistili za sat vremena. Kako je Nolo napunio 30 godina podseticu da su ga po dva puta na mastersima pregazili Kirjos I Zverev, 2017. na AO ga je ponizio Istomin, 2017. na RG ga je demolirao Tim (sa krompiricem), 2017. na Vimbldonu ga je ponizio Berdih, a 2018. na AO ga je sa 3-0 penzionisao Cung, u tom trenutku 68. igrac sveta. Placite botovi. Spisak najboljih svih vremena: Federer, Nadal, Sampras, Lejver, Borg. Nolo je tek osmi na GOAT listi.

Filip

pre 6 godina

Realno je da Federer na poslednja dva grendslema nije imao nikakvu konkurenciju, najbolji protivnik mu je bio duvadzija Marin Cilic. AO prosle godine je zasluzeno uzeo,svaka mu cast na tome, iznenadio je u petom setu Nadala odlicnim bekendima i igrom sa osnovne linije i zasluzeno ga dobio, iako sam bio siguran da ce Nadal dobiti taj peti set. Samo nemojte da podcenjujete Nadala koji ima 4 gs manje, a pet godina je mladji, takodje i Novaka koji moze da poludi svakog trenutka.

Antilopije

pre 6 godina

2011
Novak Djokovic (SRB)
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
David Ferrer (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Tomáš Berdych (CZE)
Mardy Fish (USA)
Janko Tipsarević (SRB)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Martín del Potro (ARG)
Gilles Simon (FRA)
Robin Söderling (SWE)
Andy Roddick (USA)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Gaël Monfils (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
John Isner (USA)
Richard Gasquet (FRA)
Feliciano López (ESP)

2012
Novak Djokovic (SRB)
Roger Federer (SUI)
Andy Murray (GBR)
Rafael Nadal (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tomáš Berdych (CZE)
Juan Martín del Potro (ARG)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Janko Tipsarević (SRB)
Richard Gasquet (FRA)
Nicolás Almagro (ESP)
Juan Mónaco (ARG)
Milos Raonic (CAN)
John Isner (USA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Alexandr Dolgopolov (UKR)
Kei Nishikori (JPN)
Philipp Kohlschreiber (GER)

2013
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
David Ferrer (ESP)
Andy Murray[7] (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Tomáš Berdych (CZE)
Roger Federer (SUI)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Richard Gasquet (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Milos Raonic (CAN)
Tommy Haas (GER)
Nicolás Almagro (ESP)
John Isner (USA)
Mikhail Youzhny (RUS)
Fabio Fognini (ITA)
Kei Nishikori (JPN)
Tommy Robredo (ESP)
Gilles Simon (FRA)
Kevin Anderson (RSA)

Filip

pre 6 godina

Pricas kako Novak 2 godine nije uzeo nista, jel tako. Pa Federer skoro 5 godina nije uzeo nista, pa je sad uzeo 3 gs, a Nadal tacno 3 godine nije uzeo nista, jos je bio u mnogo goroj formi nego Djokovic prosle godine. Novaku samo treba 1 gs, i to je pocetak nove domincije, ali taj prvi gs je sad najteze uzete. Prerano vi otpisujete Novaka.

Rodzer Federer

pre 6 godina

Tek se sad vidi koliko je sve ono tesko sto je Novak uradio. Da se Novak nije pojavio RF bi bio najmanje 450-500 nedelja prvi i imao bi sad preko 25 GS i 35 mastersa. RF je toliko imepresivan i toliko konstantan i toliko prejak za protivnike kad udje ovako u seriju.Morala su tri igraca vrhunskog kvaliteta da se pojave da bi ga zaustavila na neko vreme prvo Nadal, pa Novak i Marej. Ali kolimo su ga i sputali toliko su ga i ojacali i naterali da promeni neke stvari u svojoj igri koje je on uz preveliki talenat uspeo. RF danas nema snage kao pre 10 godina da igra po 20 turnira godisnje sto je sasvim normalno, ali njegova igra je dosta bolja nego pre 10 godina danas njegova igra ima dosta manje slabosti a kretanje i brzina su mu samo malo ali vrlo malo opali i kad se sve uzme RF je svakako bolji igrac danas nego pre 10 godina , sa ovakvom igrom i razmisljanjem a sa fizickom izdrzljivoscu pre 10 godina RF bi sigurno pobedio i Nadala na RG.

fedex1

pre 6 godina

Roger je idol mog detinstva, hvala ti maestro za sve lepe trenutke, cast je biti tvoj navijac. Najveci ikad, bolji se nikad nece roditi! 97...

Antilopije

pre 6 godina

2008
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Nikolay Davydenko (RUS)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Gilles Simon (FRA)
Andy Roddick (USA)
Juan Martín del Potro (ARG)
James Blake (USA)
David Nalbandian (ARG)
David Ferrer (ESP)
Stanislas Wawrinka (SUI)
Gaël Monfils (FRA)
Fernando González (CHI)
Fernando Verdasco (ESP)
Robin Söderling (SWE)
Nicolás Almagro (ESP)
Igor Andreev (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2009
Roger Federer (SUI)
Rafael Nadal (ESP)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Juan Martín del Potro (ARG)
Nikolay Davydenko (RUS)
Andy Roddick (USA)
Robin Söderling (SWE)
Fernando Verdasco (ESP)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Fernando González (CHI)
Radek Štìpánek (CZE)
Gaël Monfils (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Gilles Simon (FRA)
Tommy Robredo (ESP)
David Ferrer (ESP)
Tommy Haas (GER)
Mikhail Youzhny (RUS)
Tomáš Berdych (CZE)

2010
Rafael Nadal (ESP)
Roger Federer (SUI)
Novak Djokovic (SRB)
Andy Murray (GBR)
Robin Söderling (SWE)
Tomáš Berdych (CZE)
David Ferrer (ESP)
Andy Roddick (USA)
Fernando Verdasco (ESP)
Mikhail Youzhny (RUS)
Jürgen Melzer (AUT)
Gaël Monfils (FRA)
Jo-Wilfried Tsonga (FRA)
Marin Čilić (CRO)
Nicolás Almagro (ESP)
Mardy Fish (USA)
Ivan Ljubičić (CRO)
Sam Querrey (USA)
John Isner (USA)
Marcos Baghdatis (CYP)

Filip

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.
(???, 19. februar 2018 15:57)
Za tvoju informaciju Federer je u istoj formi u kakvoj je bio 2015. Pa pogledaj Federerove rezultate na gs u toj godini, i videces da je drao sve do finala, ali kad mu Nole stane preko mreze, lagano gubi.

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

posmatrač

pre 6 godina

sta više reći, šta više napisati on je najveći, najbolji, najatraktivniji...ma naj naj naj...neznam šta napisati...iskreno se radujem njegovom uspehu... :-) :-) :-)

ROGER FEDERER No.1

Believer

pre 6 godina

Kako namještanjem uništiše ovu prelijepu igru. 
To više nije za gledanje, odvrazno i providno
(milutin, 18. februar 2018 19:57)


Slažem se, baš je providno, za razliku od onog finala Wimbledon-a, kad je Đoković izgubio od Murray-a.

marko

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti ....
(???, 18. februar 2018 23:24)

Нисам ја за вас и њега написао да сте плакали. Мислим знам да јесте, али сам ја написао за џемперић, али ок, ладно и дува унутра, клима је то и мора џемперић. Али и став је то, играш турнире 250 и 500, а кад требаш да изађеш на терен најбољем, е онда џемперић. Што се каже џемперић главу чува. Јер да није тако носио џемперић, па кад би дочекао да игра са великим Димитровом 7 година касније Фејенорд или Ротердам шта већ нико и не зна. Кад ради клима ти обучеш џемперић, кад дође лето заобиђеш песак због прашине, и тако миц по миц Бенџамин Батон.

Dejan

pre 6 godina

Bukvalno ga je pocistio Rodzer sa terena. Ovo je nevidjeno da sada da neko dominira u 37-oj godini zivota, stvarno nemam reci. Svaka cast za Rodzera, zasluzeno prvo mesto na atp listi, ako ga zdravlje posluzi, i izbegne teze povrede mislim da ce u naredne dve godine postaviti rekorde za sva vremwna, mada je i sad po meni ne dostizan! Sportski pozdrav.

Antilopije

pre 6 godina

Da dodam i ovo:
Njegova nesreca je bila samo u tome da je na vrhuncu karijere imao Rafu, koji je tih godina harao na šljaci, inače bi se naosvajao i RG-ova, i to zna svako ko se imalo razumije u tenis... Pa on ima 23 uzastopna polufinala, 38 uzastopnih četvrtfinala na GS, a ko je branio ostalima da to ostvare? ili makar približno? U periodu od Vimbldona 2005 do AO 2010 imao je 16 finala i jedno polufinale od 17 uzastopnih GS! Kažete da nema pojma na šljaci, iako je 5 puta igrao u finalima RG, i 4 puta izgubio od Rafe koji je tada bio u paklenoj formi... Često pominjete dominaciju Djokovića 2015 /odnos pobjeda i poraza 82–6 (93.18%), Federer tada ima 34 godine, samo da napomenem, a nikada ne pominjete 2006 godinu u kojoj je RF imao odnos 92–5 (94.84%) i tada je gubio samo od Nadala 4 puta i Mareja 1 put/, ili na primjer 2005 odnos 81–4 (95.29%), pa i 2004 74–6 (92.50%)... I je li to ta najveća dominacija o kojoj ne prestajete pricati? Uzgred, Mekinro je bio dominantniji od obojice, mislim da ima samo 3 poraza u sezoni... Poenta svega je da ako nešto ne znate, lako je naći po internetu... I za kraj, ko je imalo pratio tenis zna kakvi su igrači bili Rodik, Safin, Soderling, Davidenko, Gonzales, Nalbandian, Ančić, Has, Ferer, i jos gomila njih... Pa i Vavrinka se tek u posledjnih 3-4 godine probio medju top 10, a u najboljim godinama 2005-2010 nije mogao prici ni blizu... Toliko o konkurenciji...

mix

pre 6 godina

Svi smo ga slali u penziju misleci da ce Novak biti taj koji ce biti najveći teniser svi vremena nakon osvajanja Rolland Garrosa ali nazalost stvarnost je drugačija opet deda Federer u vrhu i dalje osvaja velike turnire rusi sve granice i pise nove istorije a ostali daleko ispod njega nazalost to je tako

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

Rodzer Federer

pre 6 godina

Da li moze neko stvarno da veruje da se ovde nesto namesta Nike, CIA, BIA, Vatikan..... To sto RF ima malo povlasceniji polozaj od ostalih tenisera to je zato sto je to zasluzio i zato sto ga u svakom delu sveta navijaci obozavaju pa i ovde u Srbiji sto se videlo i u NS gde je docekan uz aplauze i gde ga je cekalo dosta ljudi ispred hotela da se slika sa njim. Nike je gigant sa Federerom i bez Federera i pre njega i bice i posle njega, Nike jeste dosta zaradio na Federeru zato sto se kupuju njegove majce, patike, sorcevi , kape itd.... Ali dzaba sve to da je RF nije to sto jeste i da ne igra tenis tako kako ga igra. Moze da se namesti jedan mec, a zar moze neko da pomisli da neko moze da namesti ceo turnir kao sto su mastersi i GS. Sve ovo sto se trenutno desava je zato sto je RF mnogo bolji od svih na turu, neosporno je da mu je olaksavajuca okolnost sto Novak nije u top formi, ali i Novak je pravio rezultate kad i RF nije bio u top formi, i jer treba da se ospore Novakovi rezultati.

Juventino 35 12- 65 titula u istoriji....

pre 6 godina

Dosao u Rotterdam, pobrisao pod sa svima, uzeo titulu i postao najstariji broj 1 u ATP istoriji. Trenutno je na 16-0 u 2018. godini.

Dosta dobra sedmica....

neko

pre 6 godina

Konors je sve bliži..

Čestitke Maestru na klasi potvrdjenoj po ko zna koji put.

Jednostavno najbolji u ovom trenutku od aktivnih tenisera koji se takmiče i igraju protiv njega.

auuu

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Nadal i Djokovic su ucestvovali na svakom od 3 GS koje je Federer osvojio u protekloj godini. Nadal je 4 puta porazen od Federera 2017, od toga 3 puta u finalima. Mareja eto nije bilo na AO 2018, s tim sto Marej nikada nije predstavljao ozbiljnu pretnju za Federera, sto znaju svi koji prate tenis. Taj Marej ima citavu jednu pobedu nad RF na GS, i to u 5 setova u Federerovoj ubedljivo najgoroj sezoni u karijeri, dok je ne tako davno od Federera gubio usred Londona sa 6-0:6-1.
Znaci, svi su oni igrali isto gde i RF, samo sto on osvaja titule, oni ne.

Rodzer Federer

pre 6 godina

Velike i realne su sanse da RF bude prvi na kraju godine samo da bude zdrav. I onda ce mu svi reci povuci se sad kad si ponovo prvi da bude u velikom stilu. Ali ima tu drugi problem , ne onaj ograniceni i povrsni koji ovde mnogi misle da sponzori ne daju RF da se povuce zar postoji neko ko moze da odredjuje ovom coveku sta ce da radi. Istina je da se ogromne pare vrte oko RF, ali RF je zeljan i dalje da igra i pobedjuje on jednostavno uziva da putuje i trenira i takmici se i dok god bude imao snage on ce igrati da li ce to trajati jos godinu, dve ili tri videcemo za sada svakako treba uzivati u njegovim predstavama

Adriano_Galliani

pre 6 godina

Bukvalno mu nema ravnog. Kao i moj Milan, kada je dominirao sa "matorcima", teraju ih u penziju a oni osvoje LS 2007.. Maldini je tada imao 39 godina.

Bojan

pre 6 godina

(Filip, 19. februar 2018 18:31)
pa to ti je ??? i rekao
treba biti lud pa govoriti kako Federer sad igra neki svemirski tenis, ali nije ga igrao ni 2015. pa je to bilo dovoljno za sve osim Novaka u tom trenutku. Novak iz 2015. bi pobedio Federera ove i prosle godine.
ali nije ni Federeru ovo u poslednje 3-4 godine najbolji tenis, bio je pre 10 godina.

Donekle poznavalac tenisa

pre 6 godina

Čovek je rutinski odradio finale. Prestigao rekord Krajičeka na ovom turu!

Sad dobra pauza pa ponovo u pohod ka novim trofejima na omiljenoj podlozi IW i Miami. Čestitke Dmitrovu na finalu.

novinar lažnih vesti

pre 6 godina

Iz pouzdanih izvora saznajemo da se sindikat navijača NĐ okupio u jednoj našoj varošici gde razmatraju kako da ubede ostatak sveta da je Novak bolji od Feda, ali nije imao sreće. Manja polovina je bila rešena da optuži teniske funkcionere da nameštaju rezultate deda Fedu, ali je većina prevagnula da je providno i opasno ići u javnost sa takvom notornom laži. Odlučeno je da se drže za h2h i upućuju apel Novaku da ni pod kakvu cenu više ne izlazi Fedu na crtu, inače će ostati i bez tog jadnog i bednog, ali, ipak, nekakvog argumenta. Većanje još traje. Naš dopisnik će se ubrzo ponovo javiti sa lica mesta.

realno83

pre 6 godina

Mene je jedno vreme iritirao..ali onda sam shvatio da je od ove dečurlije za klasu bolji. Čovek preko 15 godina igra u velikom stilu, nema prevelikih oscilacija kao Nadal, Đoković ili Marej.
Skidam kapu i naklon za gosn Federera!

Antilopije

pre 6 godina

@Joja Puskomitraljezac
Samo citam pojedine komentare i smijem se :))) Pa je li moguce da se i zene bolje razumiju u sport od vas? Na svakom od velikih turnira koje je osvojio RF prosle i ove godine ucestvovali su i Rafa i Nolo /on nije nastupio u Shangaju/... Na svakom od turnira su bili zdravi obojica, povrede su se pominjale tek posle poraza, ali dobro, to je za njih uobicajena stvar... Ajde nabrojte na prste jedne ruke meceve koje je Nolo izgubio a da nije bio povrijedjen? Uzgred, zar Rafa prosle godine nije pociscen na 3 mastersa, i porazen na AO od tog istog Federera? Za Mareja svaka čast, ali njega je RF ionako odrao poslednjih 6-7 meceva... Mozete se tjesiti konkurencijom i slicnim stvarima, ali ko je Rafi i Nolou branio da osvajaju GS svih ovih godina? Evo, damo im jos fore tih 5-6 godina, pa cemo svesti račune.... Zar Roger 2009 godine /po meni tada je bila najjaca konkurencija za svih ovih 20 godina/ nije osvojio 2 GS, a igrao je u preostala dva finala i izgubio ih sa 3:2 od Nadala i Del Potra, na početku 2010 pobijedio je Mareja u finalu AO, i od tada pocinje pad u formi, na pragu je 30-tih, otprilike kao i Nolo sada, kuburio je sa povredama, mijenjao reket, ali se ipak odrzao u vrhu, i vidimo gdje je sada...

???

pre 6 godina

@marko
Decko, kada se taj momak “vrati”, plakaces ti jer ce biti 30-23 za Federera, posto taj momak nikad vise nece moci da pobedi Federera. Ovaj nivo tenisa je za tog momcica nedostizan. S druge strane, taj momak ne moze ni da sanja da se makar priblizi uspesima koje je Federer ostvario. 20-12; 97-68; 303-223. Nedostizno.

FoF

pre 6 godina

Bogami taj FEdex je igrac i pol, stvarno voli ovaj sport i bas se cijeli daje u njega! Svaka cast zasluzeno 1 mjesto i samo neka bude pokazatelj drugim igracima kako treba se zrtvovati i trenirati da bis uspio!

Antilopije

pre 6 godina

Evo malo i o "slabim" protivnicima:

2004
Roger Federer
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Carlos Moyà
Tim Henman
Guillermo Coria
Andre Agassi
David Nalbandián
Gastón Gaudio

2005
Roger Federer
Rafael Nadal
Andy Roddick
Lleyton Hewitt
Nikolay Davydenko
David Nalbandian
Andre Agassi
Guillermo Coria
Ivan Ljubičić
Gastón Gaudio

2006
Roger Federer
Rafael Nadal
Nikolay Davydenko
James Blake
Ivan Ljubičić
Andy Roddick
Tommy Robredo
David Nalbandian
Mario Ančić
Fernando González
Tommy Haas
Marcos Baghdatis
Tomáš Berdych
David Ferrer
Jarkko Nieminen
Novak Djokovic
Andy Murray
Richard Gasquet
Radek Štìpánek
Lleyton Hewitt

2007
Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Nikolay Davydenko
David Ferrer
Andy Roddick
Fernando González
Richard Gasquet
David Nalbandian
Tommy Robredo
Andy Murray
Tommy Haas
James Blake
Tomáš Berdych
Guillermo Cañas
Marcos Baghdatis
Carlos Moyà
Ivan Ljubičić
Mikhail Youzhny
Juan Ignacio Chela
Lleyton Hewitt
Ivo Karlović
Juan Mónaco
Juan Carlos Ferrero
Paul-Henri Mathieu
Fernando Verdasco
Jarkko Nieminen
Nicolás Almagro
Gilles Simon
Radek Štìpánek

Rodzer Federer

pre 6 godina

RF ove godine obara i prebacuje stotku. Prebacuje i 20 GS , stize do 30 a mozda i prebaci masterse, 6 put zavrsava godinu kao broj 1 i 7 put osvaja zavrsni i ostavlja domaci zadatak omaldini koji dolazi.

alkos

pre 6 godina

Čudo jedno kako je Srđan nesrećni izbaksuziro rođenom sinu kad je onomad slao maestra u penziju... A sad je povuci-potegni ko će pre zakoračiti u istu. Samo što Rođa pred penziju osvaja turnire, a Nolo se bavi slanjem čestitaka! Razlika u klasi. Ionako se Nolo sprema za političku karijeru, pa mu je više stalo da farba sopstvene navijače i sponzore, nego da igra!

???

pre 6 godina

@Simpo
Nije Federer unistio tenis, unistio je boraniju i botove koji su mislili da neko moze biti uspesniji od njega :) Vama je unistio zivot, ne samo tenis.

Dudule

pre 6 godina

Pratim tenis oko dve godine. Od naših znam za Troickog, Krajinovica. Ko vam je taj Djoković? Zašto stalno pričate o njemu? Tog nigde nisam video da igra tenis.

???

pre 6 godina

@Filip
Ma jasno, samo da osvaja RG jedno 4-5 godina... samo toliko! Nego, sta mu treba da dodje nekako do 300+ nedelja na prvom mestu? A do 100 titula?
Realnost je takva da Federer vrlo verovatno ove godine osvaja Vimbldon, zatim USO pa onda sledece dolazi na red jos jedan AO. Tu su ti vec 3 vrlo verovatne titule za RF. Dok Nadal moze da se nada da ce osvojiti RG, sve ostalo je vrlo vrlo tesko za njega.
Sta kazes, ko se cesce povredjuje, Federer ili Nadal? I kako se to uklapa u tvoju projekciju?
Svi su oni samo jednu tezu povredu udaljeni od penzije, samo sto neko ima hronicne povrede (Nadal), a neko nema (Federer). Pa ti proceni.
Ne znam koliko ce Federer jos igrati, ali sam siguran da ce Nadala ispratiti u penziju. To je valjda odavno svima jasno. Nadal ne moze igrati na vrhunskom nivou jos dugo, takav mu je stil. Federer moze koliko hoce. I uvek je favorit na AO, WB i USO. Ne znam kako vam vise ne dosadi da kmecite i predvidjate njegovo povlacenje, pricate o tome koliko je Nadal mladji... ista prica vise od 10 godina. Nekada je Nadal imao 5 godina “fore”, danas vise nema, jer on ne moze igrati na vrhunskom nivou ni 2 godine, a kamoli pet. Uostalom, zar ti povlacenje Tonija Nadala nista ne govori?
Sto se Noloa tice, njega petljas jer si njegov navijac, ne Nadalov, a Nolo je odavno zavrsio svoje. Nikada on nista vise nece osvojiti, moze jos godinu dve da se mota po turnirima dok ne isteknu ugovori sa sponzorima i to je to. Nije 2 godine osvojio nista, sve je tu jasno.

Mladen

pre 6 godina

@Joja Puškomitraljezac

Ima ima, poslednje meceve sa Nadalom je lagano dobio, Novak ne moze ni da se sastane sa njim jer je ispadao odmah.

Pera kojot

pre 6 godina

Kad moze Kasai da se takmici u 44 i to relativno uspesno zadnjih godina, mocice i Federer.Covek jednostavno voli da igra, niko ga ne tera a pare je davno obezbedio.

rada

pre 6 godina

Nema sta coveo je klasa, sinonim za tenis. Ali po meni je velika sramota da mu ne mogu nista momci od 25 u najboljim godinama i ovi klinci sto nadolaze. Trebalo bi da okace reket o klin kad ne mogu da ga posteno oznoje.

???

pre 6 godina

@Filip
Federer osvaja GS u eri Nadala, Djokovica, Vavrinke, Cilica, Dimitrova, Berdiha, Mareja, Raonica...
a osvajao ih i svim erama u kojima je igrao. S druge strane, Cilic i Dimitrov igraju finala turnira, jer su bolji od Noloa i jos nekih, koji eto nemaju kvalitet ni do polufinala da dodju :) Neko pobedi Cilica, a neko ne moze ni Cunga.
Sta kazes, SAMO 4 GS ? Samo 4? Nije to samo, to je OGROMAN broj. Povecace to Federer uskoro, da se ti ne uzbudjujes. To koliko je ko mladji mozes da zaboravis. Nadal nema vise 25 godina, nego skoro 32, nema tu vise prostora za kombinacije.
Nista, ostavljam te da places, ronis suze, ubio te Federer u pojam, 20, 303, 97.... niko mu nije ni blizu. Sutra ces opet da slinis kada izadje nova ATP lista... takva ti sudbina.

???

pre 6 godina

@Srbin
To nista ne dokazuje. Nalbandijan je imao 5-0 protiv Federera, Agasi i Hjuit takodje imali nekoliko pobeda vise pa je to preokrenuto. Marej nikada nije bio ozbiljan rival Federeru na najvecim turnirima, ima jednu jedinu pobedu na GS i to u 5 setova protiv povredjenog RF (2013) koji je pre toga igrao 5 setova protiv Conge. Dakle, jedna jedina i to jedva.
Sto se tice ovog drugog dela, kada su svi bili zdravi, mladi i u najboljoj formi, Federer je osvojio 16 GS titula, Nadal 9, Nolo 1. Kada su Federer i Nadal imali velike probleme s povredama, Nolo je osvojio najvise GS, pa Nadal, Federer i onda Marej i Vavrinka.
Sada, kada su Federer i Nadal zdravi (osim manjih problema kao RF na USO 2017 i Nadal AO 2018), najvise titula osvaja Federer, Nadal drugi, ostalih nigde nema. Nolo je bio zdrav i igrao na svim GS turnirima koje je RF osvojio, na Vimbldonu 2017 je cak rekao da je u najboljoj formi u zivotu, na oba AO (2017 i 2018) pricao kako zeli titulu i kako se odlicno oseca. Cak Agasi rece nekoliko puta da je Nolo fantasticno pripremljen za AO 2018. Naravno, posle poraza od Cunga, Berdiha i slicnih, Nolo se obavezno seti “povrede”, sto govori o njegovom karakteru.
Jednostavno je, svi su oni vec veterani, i polako se svode racuni. Federer je najuspesniji, iza njega Nadal a daleko iza Nolo Djokovic. Titule, GS, nedelje na prvom mestu su jasan pokazatelj toga ko je ko u tenisu.

Borg

pre 6 godina

@Filip ono US Open Finale 2015 moglo je i u drugom pravcu,preko 20 Break lopti...Sta mislis Kaki bi prosao Novak na zadjnem Wimbledonu,da je slucajno dosao do Feda?Inace Novak je Za meneTop5 svih vremena.Ucini mi uslugu i pogledaj na you tubu Kakav je backhand Federera 2015 i od 2017.poz

Bojan

pre 6 godina

@sr
tacno
ali Fed ga je tukao kad je hteo. Skor na slemovima 5-1 i taj jedini poraz sa povredjenim ledjima u pet setova nakon pet setova za Tspngom.
Cinjenica je da Nadal ne odgovara Fedu, da je sa Novakom uvek cupavo, ali ostalo je boranija za Feda. Jednostavno nivo igre nedostozan za njih

???

pre 6 godina

@Filip
Ali to je proslost, a ovo o cemu ja pricam je realnost. Jedan GS nikako nije pocetak dominacije, narocito kada su i Federer i Nadal u vrhunskoj formi. Federer je i u tom periodu o kojem govoris i pored povreda i lose forme bio uglavnom medju 2-3 na svetu, osvajao titule i igrao GS finala, a Nolo ne moze tako, pogledaj mu samo rezultate od prosle godine.

To je to.

pre 6 godina

Ee Grigore,Grigore sramotno način gubiš finale sinoć da kad si u punoj snazi odnosno deset godina mladji od kolege. Ti ni da se potrudiš a kamoli muški izgineš na terenu. Nema Rodžer je klasa nevezano za godine odnosno njegove usporenosti primetne u nogama. Prosto šampionski karakter za ovakve tenisere koji imaju talenat odnosno znanje al nemaju dovoljno kapaciteta totalnog da ga ugroze povrh svega.