Nedelja, 18.02.2018.

09:00

Buker rekorder u trojkama, Mičel "skinuo" Kartera za pobedu

Devin Buker iz Finiks Sansa i ruki Jute Džez Donovan Mičel obeležili su drugo veče NBA Ol-stara u Los Anđelesu.

Izvor: B92

Buker rekorder u trojkama, Mièel "skinuo" Kartera za pobedu IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

57 Komentari

Sortiraj po:

Powerslave

pre 6 godina

Mičel je dobio 3x50 ako se ne varam, od ta tri zakucavanja daj bože da je možda jedno zaslužilo toliku ocenu. Bolje kucanje je bilo ono Nensovo kad je tapnuo loptom o tablu kao i Smitovo (poslednje, mislim) od svih Mičelovih.
Oladipo ne uspe da zakuca uopšte, dobija nekoliko poena manje od uspešnog zakucavanja.
Zaista se čini da se olako ocenjuju zakucavanja. Praktično šta god uradio ne možeš dobiti manje od 40 (37-38 ako uopšte ne zakucaš). Mičelovo i Karterovo kucanje nebo i zemlja, a isti broj bodova...

U prvi mah pomislim da bi sudije trebalo da budu isključivo bivši pobednici Slam Dunk takmičenja, a ne neki DJevi, glumci itd... ali opet, čini mi se da je onaj Khaled (ma koliko bilo apsurdno da on onakav ocenjuje zakucavanja :D ) imao možda i najrealnije ocene od svih.

Što se tiče trojki, to je tako kako je, nema laži, nema prevare, koliko ubaciš ubacio si. Poeni mogu da variraju u zavisnosti od lopti, ali procenat ne laže.

vince carter

pre 6 godina

Stef Kari sutira tri puta vise nego Bird,pametnom dosta a Larry je bio suter iz svake pozicije ne samo za tri,pametnom dosta! Nebitno ko je od koga bolji,ako pogledas highlight koji sam naveo ne mozes da ostanes ravnodusan. Videces i reakciju lika crne puti koji snima svoje reakcije prilikom gledanja klipa kada Bird prima pas preko celog terena hvata loptu u letu i dok je jos u vazduhu pogadja trojku u zadnjoj sekundi...tip koji gleda klip je u neverici.

vince carter

pre 6 godina

@student samo sto je Star Wars djubre za koje znaju da ce dobro da se proda pa ih i ne zanima kakav ce kvalitet filma biti kao i vecina ovih novih super herojskih. Publika u dvoranama je kao u pozoristu a najvise se prati zbog kladionica! Kad bude prenos u normalno vreme i kad svi gledamo utakmicu u lokalnoj kladionici,apsolutno svi kazu da je kosarka katastrofa i ovi sto ne prate takodje..kunem se!! Pa Bird je bio bolji suter od svih sinoc..covek je pogadjao iza kosa..vidite to u klipu "omg Larry Bird is Goat". Vi samo ne mozete da shvatite da se sistem igre promenio i nije u pitanju to da je sve bilo bolje,pedja bi danas duplo vise sutirao! Slusajte kratki interviju Dany Ejndza:" Larry je bio fantastican suter,cesto sam ga terao da mnogo vise sutira trojke,znajte i da on tokom koledza nije imao liniju za tri,zamislite da je danas prosao koledz i igra u sistemu sutiranja trojki".

student

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.
(MrF, 18. februar 2018 12:39)

Ovo kao lik pre neki dan kad reče da Dizni propada a Star Wars ga drži u životu.
Ne, nba ne gubi na popularnosti, nego nama odgovara da mislimo da je to tako. Svake godine se povećava seleri kep, ugovori po 200 miliona, marketing nikad bolji. Vidim baš da nba gubi na popularnosti.
Nema nikakve statistike za zamgljivanje očiju, šutevi su dovedeni do savršenstva.

stevan

pre 6 godina

Cim krenu da se presvlace u druge dresove, da uzimaju razna "pomagala", dodatne koseve, izvode "pomagace" iz publike, odma mi se smuci kucanje...
Treba da im daju 45 sekundi da izvedu kucanje, samo lopta i nista vise.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Ne razumem ove komentare kako je bilo dosadno i lose. Po meni je dunk contest bio odlican, Micel je nezasluzeno pobedio, ali bilo je tu odlicnih zakucavanja, bolje nego prosle godine svakako. Trojke su takodje bile okej, kao i uvek nista posebno, a ovaj skills chalenge dosadan pa dosadan nema sta da se prica. Mada sve te komentare pisu ljudi koji obruc nisu dodirnuli tako da ne cudi...

MrF

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.

vince carter

pre 6 godina

@Mvp Nisam imao nameru da ostavljam bilo kakav komentar ali posto vidim da ti opet imas potrebe da povrsno uporedjujes evo. Zakucavanja su stvar ideje i noviteta a postu su Larry Nance i Griffit bili na prvom takmicenju nisu morali da izmisljaju toplu vodu..tada su atraktivna bila kucanja sa linije bacanja koja su izvodili Doktor,MJ,Dreksler,Pipen a ako ces vec da uporedjujes Micelovo kucanje izgleda smesno u odnosu na Karterovo cija su svih 5 bila extra! A trojke najjace ikad Larry Bird koji nije ni skidao jaknu za zagrevanje i namerno promasivao zadnju seriju da bi mu zadnje dve lopte ostale za clutch,izjednacenje i pobedu..naravno pogadja obe a vec je podigao ruku proslavljajuci pre nego sto je lopta usla.

student

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Irelevantno je koliko je neko dao trojki ako se broj šarenih lopti povećao, ako se gleda procenat.
Stojaković je za pobedu davao 22/30 što je 73% uspešnosti.
Sada, kada su povećali broj šarenih lopti, neko može dati više od Stojakovića a pri tom ne znači da će imati bolji procenat od njega.
Govorim o Belineliju npr kada je osvojio, šutirao je 24/34, što je 70% uspešnosti, iako je dao 'više' nije uspešniji od Stojakovića.
Ako istu priču primeniš na Bukera, čovek je šutirao 82% što je rekord do sada. Iza njega je samo Džejson Kapono sa 24/30 što je 80% iz 2007. godine.
Nadam se da se razumemo. Ništa nije oduzeto ili poboljšano u odnosu na stari sistem.

Terza je boli?

pre 6 godina

Smit Jr najbolje zakucavanje! Ovome su sva kucanja ista,baci loptu o tablu i to je to,kao i pokusaj imitacije Kartera,smesno kada se zna kakvih kucanja ima i koliko boljih ima.

Tennisman

pre 6 godina

Gledaju se postignute trojke u dosadasnjem delu sezone, osmorica najbolji se pozovu, ukoliko neko ne zeli od tih osam , pozivaju naredne, devetog, desetog

Kyle and Peel

pre 6 godina

buker je zasluzio, tukao je majstorski. mada, obruc je bio bas nekako krut, tusta lopti je izasla nasuprotu uobicajenom gibanju posle kog bi usla.

sto se tice sarenih lopti, pa dobro, nominalno se moze imati vise poena ali se po procentu lako moze uporediti sa starim racunanjem. no sarene su teze za ubacivanje, pogotovo kad ih uzmes odmah nakon regularnih.

milosh-nish

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 18. februar 2018 09:36)

ovaj komentar doticnog u momentu mog citanja ima 50 lajkova i 12 dislajkova a lik nije ni gledao dogadjaj kao ni tih 50 lajkova,pg je ucestovovao i imao celih 9 poena...a bogdan inace ima 40 % za 3 i drugi je najbolji ruki u tom segmentu

Mr Bojangles

pre 6 godina

@M V P, 18. februar 2018 09:50
Tačno tako. Ona njegova pobednička serija zakucavanja je, po meni, neprevaziđena i dan-danas. Jedino bih tome dodao i MJ - Dominik Vilkins takmičenje u Čikagu '88 i to bi bilo to.

NbgDeki

pre 6 godina

@Mr Bojangles Sve serije zakucavanja su truba za Karterove. Dakle niko, nikada, nije bio ni priblizno tako dobar. Ni Dzordan, ni Vilkins, ali ni iz daleka

Kemp

pre 6 godina

Još jedno promašeno takmičenje u zakucavanju. Aron Gordon pre 2-3 godine kad skakao preko maskote ubedljivo najkreativniji bio u poslednjih desetak godina i više.

Daa

pre 6 godina

Ako vam je dosadno zasto gledate ? To su mahom ljudi koji konstantno zive u proslosti i misle da je sve nekad bilo bolje. Ako vam je ovo ruzno i ne znam sta vec idite gledajte Pedjin Ol-Star, Dzordanove utakmice samo nemojte da smarate ovde.

Al Bandi

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)
Treba da sutira vise a ne bolje. Lebron Dzejms je btw NEKI suter itekako, ako si ikada gledao NBA a ne samo YT.

Dag Kristi

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
(Niko, 18. februar 2018 09:28)

A Mark Valberg je jos nizi od Roka,ako se ne varam.

petarczv

pre 6 godina

Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)

Druze pol dzordz je ucestvovao...

Bedno

pre 6 godina

Ovi šarlatani nisu do kolena Peđi, Novickom i da ne nabrajam.Toliko su bedni da su morali ceo rek da stave samo šarene lopte i kao da njima "veliki šuteri" imaju po 28 poena. Žalosno da žalosnije ne može.Mogu slobodno da se jave Stojakoviću svi do jednog na privatne časove jer i ovako mator je za njih klasa.

petarczv

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди. 
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25) 

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.
(nista o nicemu, 18. februar 2018 09:41)

Aj prestani da se blamiras...

Pa ti racunaj

pre 6 godina

@Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Stojakovic je imao 22/30. Buker 28/34.

M V P

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...

nista o nicemu

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.

sryugos

pre 6 godina

Smit kroz noge u kombinaciji 360 i levom i Nens Dzunior dvaput o tablu su novosti. Micelovo imitiranje Kartera je smesno uopste i porediti.

petarczv

pre 6 godina

Najbolje kucanje u istoriji all starr dunk takmicenja je gordonovo kad je provuko loptu ispod nogu a najbolje u igri je carterovo kada je preskocio centra francuske reprezentacije...

M V P

pre 6 godina

Apropo priče kako je ranije sve bilo bolje, prilikom zakucavanja su bila prikazivana i nekadašnja takmičenja u zakucavanju iz ranijih vremena ( Nens senior, Grifit...) Malo je reći da su ta kucanja u odnosu na današnji standard smešna a nekada su bila pobednička...
Siguran sam da vince carter ima zanimljiv komentar na tu temu:)
ps. Vins Karter je po mom mišljenju, za sada neprevaziđen!

Niko

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...

Јагодинац

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.

ja

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.

nista o nicemu

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

??????

Nek zapreti Bogdan da nece igrati, mozda ga ubace preko veze kum Milija i ekipa hahahahhahahaha

Kure

pre 6 godina

@J, baš ja htedoh napisati slično...

Vinsovo orginalno i Mičelovo "kopija" zakucavanje, su nebo i zemlja, i što se tiče tehnike, elegancije, eksplozivnosti...

Pobogu ovaj Mičel je jedva probacio loptu kroz obruč posle okreta, a Vins ju je zakucao i kroz obruč i o parket - eno još se odbija... 8-)

A tek ovo "slavljenje" sa braćanima iz hood-a, transfer blama...

Sakaluda

pre 6 godina

Kakav je ovo rekord 28 poena?!
Pa otkad na poslednjoj poziciji svaka lopta vredi 2 poena?
Oduvek je bilo da prve 4 lopte su 1 bod, a peta, sarena, 2 boda. A sada svih pet sareno. Svasta!

sryugos

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone? 
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

Niko se ne "prijavljuje" vec si odabran da ucestvujes a koji su tacno kriterijumi ne znam.

sarlo te gleda

pre 6 godina

Takmicenja u zakucavanju odavno nisu vise interesantna..desi se neki izuzetak poput Levina ili Gordona, ali to je bas retko..mada ih i ne krivim ne mogu toplu vodu da izmisle..klay nikako sa pogodi u trojkama..

J

pre 6 godina

Kada god neko ima sumnju, ako uopste postoje takvi, koje all star dunk takmicenje je bilo revoluciono i koliko su bila zahtevna i kako odradjena Vinceova kucanja, dovoljno je da uporedo pogleda Vinceovo i Mitchellovo (koji je danas jedan od 5 najboljih dunkera) reverse 360 windmill kucanje i da shvati kolika je to razlika.

milosh-nish

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niko, 18. februar 2018 09:28)

DrJ i jeste ocenjivao,slabije nego u prethodne dve godine poprilicno ali bilo je par zanimljivih,po meni,leri nens je imao najbolje,njegovo poslednje gde je dodao sebi o tablu

Јагодинац

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.

sarlo te gleda

pre 6 godina

Takmicenja u zakucavanju odavno nisu vise interesantna..desi se neki izuzetak poput Levina ili Gordona, ali to je bas retko..mada ih i ne krivim ne mogu toplu vodu da izmisle..klay nikako sa pogodi u trojkama..

Kure

pre 6 godina

@J, baš ja htedoh napisati slično...

Vinsovo orginalno i Mičelovo "kopija" zakucavanje, su nebo i zemlja, i što se tiče tehnike, elegancije, eksplozivnosti...

Pobogu ovaj Mičel je jedva probacio loptu kroz obruč posle okreta, a Vins ju je zakucao i kroz obruč i o parket - eno još se odbija... 8-)

A tek ovo "slavljenje" sa braćanima iz hood-a, transfer blama...

sryugos

pre 6 godina

Smit kroz noge u kombinaciji 360 i levom i Nens Dzunior dvaput o tablu su novosti. Micelovo imitiranje Kartera je smesno uopste i porediti.

J

pre 6 godina

Kada god neko ima sumnju, ako uopste postoje takvi, koje all star dunk takmicenje je bilo revoluciono i koliko su bila zahtevna i kako odradjena Vinceova kucanja, dovoljno je da uporedo pogleda Vinceovo i Mitchellovo (koji je danas jedan od 5 najboljih dunkera) reverse 360 windmill kucanje i da shvati kolika je to razlika.

Sakaluda

pre 6 godina

Kakav je ovo rekord 28 poena?!
Pa otkad na poslednjoj poziciji svaka lopta vredi 2 poena?
Oduvek je bilo da prve 4 lopte su 1 bod, a peta, sarena, 2 boda. A sada svih pet sareno. Svasta!

petarczv

pre 6 godina

Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)

Druze pol dzordz je ucestvovao...

petarczv

pre 6 godina

Najbolje kucanje u istoriji all starr dunk takmicenja je gordonovo kad je provuko loptu ispod nogu a najbolje u igri je carterovo kada je preskocio centra francuske reprezentacije...

petarczv

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди. 
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25) 

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.
(nista o nicemu, 18. februar 2018 09:41)

Aj prestani da se blamiras...

Niko

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...

Bedno

pre 6 godina

Ovi šarlatani nisu do kolena Peđi, Novickom i da ne nabrajam.Toliko su bedni da su morali ceo rek da stave samo šarene lopte i kao da njima "veliki šuteri" imaju po 28 poena. Žalosno da žalosnije ne može.Mogu slobodno da se jave Stojakoviću svi do jednog na privatne časove jer i ovako mator je za njih klasa.

M V P

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...

Dag Kristi

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
(Niko, 18. februar 2018 09:28)

A Mark Valberg je jos nizi od Roka,ako se ne varam.

sryugos

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone? 
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

Niko se ne "prijavljuje" vec si odabran da ucestvujes a koji su tacno kriterijumi ne znam.

ja

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.

M V P

pre 6 godina

Apropo priče kako je ranije sve bilo bolje, prilikom zakucavanja su bila prikazivana i nekadašnja takmičenja u zakucavanju iz ranijih vremena ( Nens senior, Grifit...) Malo je reći da su ta kucanja u odnosu na današnji standard smešna a nekada su bila pobednička...
Siguran sam da vince carter ima zanimljiv komentar na tu temu:)
ps. Vins Karter je po mom mišljenju, za sada neprevaziđen!

milosh-nish

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 18. februar 2018 09:36)

ovaj komentar doticnog u momentu mog citanja ima 50 lajkova i 12 dislajkova a lik nije ni gledao dogadjaj kao ni tih 50 lajkova,pg je ucestovovao i imao celih 9 poena...a bogdan inace ima 40 % za 3 i drugi je najbolji ruki u tom segmentu

milosh-nish

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niko, 18. februar 2018 09:28)

DrJ i jeste ocenjivao,slabije nego u prethodne dve godine poprilicno ali bilo je par zanimljivih,po meni,leri nens je imao najbolje,njegovo poslednje gde je dodao sebi o tablu

Pa ti racunaj

pre 6 godina

@Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Stojakovic je imao 22/30. Buker 28/34.

Kemp

pre 6 godina

Još jedno promašeno takmičenje u zakucavanju. Aron Gordon pre 2-3 godine kad skakao preko maskote ubedljivo najkreativniji bio u poslednjih desetak godina i više.

Daa

pre 6 godina

Ako vam je dosadno zasto gledate ? To su mahom ljudi koji konstantno zive u proslosti i misle da je sve nekad bilo bolje. Ako vam je ovo ruzno i ne znam sta vec idite gledajte Pedjin Ol-Star, Dzordanove utakmice samo nemojte da smarate ovde.

student

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Irelevantno je koliko je neko dao trojki ako se broj šarenih lopti povećao, ako se gleda procenat.
Stojaković je za pobedu davao 22/30 što je 73% uspešnosti.
Sada, kada su povećali broj šarenih lopti, neko može dati više od Stojakovića a pri tom ne znači da će imati bolji procenat od njega.
Govorim o Belineliju npr kada je osvojio, šutirao je 24/34, što je 70% uspešnosti, iako je dao 'više' nije uspešniji od Stojakovića.
Ako istu priču primeniš na Bukera, čovek je šutirao 82% što je rekord do sada. Iza njega je samo Džejson Kapono sa 24/30 što je 80% iz 2007. godine.
Nadam se da se razumemo. Ništa nije oduzeto ili poboljšano u odnosu na stari sistem.

Al Bandi

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)
Treba da sutira vise a ne bolje. Lebron Dzejms je btw NEKI suter itekako, ako si ikada gledao NBA a ne samo YT.

nista o nicemu

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

??????

Nek zapreti Bogdan da nece igrati, mozda ga ubace preko veze kum Milija i ekipa hahahahhahahaha

MrF

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.

Mr Bojangles

pre 6 godina

@M V P, 18. februar 2018 09:50
Tačno tako. Ona njegova pobednička serija zakucavanja je, po meni, neprevaziđena i dan-danas. Jedino bih tome dodao i MJ - Dominik Vilkins takmičenje u Čikagu '88 i to bi bilo to.

Terza je boli?

pre 6 godina

Smit Jr najbolje zakucavanje! Ovome su sva kucanja ista,baci loptu o tablu i to je to,kao i pokusaj imitacije Kartera,smesno kada se zna kakvih kucanja ima i koliko boljih ima.

NbgDeki

pre 6 godina

@Mr Bojangles Sve serije zakucavanja su truba za Karterove. Dakle niko, nikada, nije bio ni priblizno tako dobar. Ni Dzordan, ni Vilkins, ali ni iz daleka

vince carter

pre 6 godina

@Mvp Nisam imao nameru da ostavljam bilo kakav komentar ali posto vidim da ti opet imas potrebe da povrsno uporedjujes evo. Zakucavanja su stvar ideje i noviteta a postu su Larry Nance i Griffit bili na prvom takmicenju nisu morali da izmisljaju toplu vodu..tada su atraktivna bila kucanja sa linije bacanja koja su izvodili Doktor,MJ,Dreksler,Pipen a ako ces vec da uporedjujes Micelovo kucanje izgleda smesno u odnosu na Karterovo cija su svih 5 bila extra! A trojke najjace ikad Larry Bird koji nije ni skidao jaknu za zagrevanje i namerno promasivao zadnju seriju da bi mu zadnje dve lopte ostale za clutch,izjednacenje i pobedu..naravno pogadja obe a vec je podigao ruku proslavljajuci pre nego sto je lopta usla.

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Ne razumem ove komentare kako je bilo dosadno i lose. Po meni je dunk contest bio odlican, Micel je nezasluzeno pobedio, ali bilo je tu odlicnih zakucavanja, bolje nego prosle godine svakako. Trojke su takodje bile okej, kao i uvek nista posebno, a ovaj skills chalenge dosadan pa dosadan nema sta da se prica. Mada sve te komentare pisu ljudi koji obruc nisu dodirnuli tako da ne cudi...

Tennisman

pre 6 godina

Gledaju se postignute trojke u dosadasnjem delu sezone, osmorica najbolji se pozovu, ukoliko neko ne zeli od tih osam , pozivaju naredne, devetog, desetog

stevan

pre 6 godina

Cim krenu da se presvlace u druge dresove, da uzimaju razna "pomagala", dodatne koseve, izvode "pomagace" iz publike, odma mi se smuci kucanje...
Treba da im daju 45 sekundi da izvedu kucanje, samo lopta i nista vise.

Kyle and Peel

pre 6 godina

buker je zasluzio, tukao je majstorski. mada, obruc je bio bas nekako krut, tusta lopti je izasla nasuprotu uobicajenom gibanju posle kog bi usla.

sto se tice sarenih lopti, pa dobro, nominalno se moze imati vise poena ali se po procentu lako moze uporediti sa starim racunanjem. no sarene su teze za ubacivanje, pogotovo kad ih uzmes odmah nakon regularnih.

student

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.
(MrF, 18. februar 2018 12:39)

Ovo kao lik pre neki dan kad reče da Dizni propada a Star Wars ga drži u životu.
Ne, nba ne gubi na popularnosti, nego nama odgovara da mislimo da je to tako. Svake godine se povećava seleri kep, ugovori po 200 miliona, marketing nikad bolji. Vidim baš da nba gubi na popularnosti.
Nema nikakve statistike za zamgljivanje očiju, šutevi su dovedeni do savršenstva.

vince carter

pre 6 godina

@student samo sto je Star Wars djubre za koje znaju da ce dobro da se proda pa ih i ne zanima kakav ce kvalitet filma biti kao i vecina ovih novih super herojskih. Publika u dvoranama je kao u pozoristu a najvise se prati zbog kladionica! Kad bude prenos u normalno vreme i kad svi gledamo utakmicu u lokalnoj kladionici,apsolutno svi kazu da je kosarka katastrofa i ovi sto ne prate takodje..kunem se!! Pa Bird je bio bolji suter od svih sinoc..covek je pogadjao iza kosa..vidite to u klipu "omg Larry Bird is Goat". Vi samo ne mozete da shvatite da se sistem igre promenio i nije u pitanju to da je sve bilo bolje,pedja bi danas duplo vise sutirao! Slusajte kratki interviju Dany Ejndza:" Larry je bio fantastican suter,cesto sam ga terao da mnogo vise sutira trojke,znajte i da on tokom koledza nije imao liniju za tri,zamislite da je danas prosao koledz i igra u sistemu sutiranja trojki".

Powerslave

pre 6 godina

Mičel je dobio 3x50 ako se ne varam, od ta tri zakucavanja daj bože da je možda jedno zaslužilo toliku ocenu. Bolje kucanje je bilo ono Nensovo kad je tapnuo loptom o tablu kao i Smitovo (poslednje, mislim) od svih Mičelovih.
Oladipo ne uspe da zakuca uopšte, dobija nekoliko poena manje od uspešnog zakucavanja.
Zaista se čini da se olako ocenjuju zakucavanja. Praktično šta god uradio ne možeš dobiti manje od 40 (37-38 ako uopšte ne zakucaš). Mičelovo i Karterovo kucanje nebo i zemlja, a isti broj bodova...

U prvi mah pomislim da bi sudije trebalo da budu isključivo bivši pobednici Slam Dunk takmičenja, a ne neki DJevi, glumci itd... ali opet, čini mi se da je onaj Khaled (ma koliko bilo apsurdno da on onakav ocenjuje zakucavanja :D ) imao možda i najrealnije ocene od svih.

Što se tiče trojki, to je tako kako je, nema laži, nema prevare, koliko ubaciš ubacio si. Poeni mogu da variraju u zavisnosti od lopti, ali procenat ne laže.

nista o nicemu

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.

vince carter

pre 6 godina

Stef Kari sutira tri puta vise nego Bird,pametnom dosta a Larry je bio suter iz svake pozicije ne samo za tri,pametnom dosta! Nebitno ko je od koga bolji,ako pogledas highlight koji sam naveo ne mozes da ostanes ravnodusan. Videces i reakciju lika crne puti koji snima svoje reakcije prilikom gledanja klipa kada Bird prima pas preko celog terena hvata loptu u letu i dok je jos u vazduhu pogadja trojku u zadnjoj sekundi...tip koji gleda klip je u neverici.

nista o nicemu

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.

nista o nicemu

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

??????

Nek zapreti Bogdan da nece igrati, mozda ga ubace preko veze kum Milija i ekipa hahahahhahahaha

Bedno

pre 6 godina

Ovi šarlatani nisu do kolena Peđi, Novickom i da ne nabrajam.Toliko su bedni da su morali ceo rek da stave samo šarene lopte i kao da njima "veliki šuteri" imaju po 28 poena. Žalosno da žalosnije ne može.Mogu slobodno da se jave Stojakoviću svi do jednog na privatne časove jer i ovako mator je za njih klasa.

ja

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.

Sakaluda

pre 6 godina

Kakav je ovo rekord 28 poena?!
Pa otkad na poslednjoj poziciji svaka lopta vredi 2 poena?
Oduvek je bilo da prve 4 lopte su 1 bod, a peta, sarena, 2 boda. A sada svih pet sareno. Svasta!

Daa

pre 6 godina

Ako vam je dosadno zasto gledate ? To su mahom ljudi koji konstantno zive u proslosti i misle da je sve nekad bilo bolje. Ako vam je ovo ruzno i ne znam sta vec idite gledajte Pedjin Ol-Star, Dzordanove utakmice samo nemojte da smarate ovde.

M V P

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone?
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...

Јагодинац

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.

petarczv

pre 6 godina

Najbolje kucanje u istoriji all starr dunk takmicenja je gordonovo kad je provuko loptu ispod nogu a najbolje u igri je carterovo kada je preskocio centra francuske reprezentacije...

Pa ti racunaj

pre 6 godina

@Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Stojakovic je imao 22/30. Buker 28/34.

student

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.
(MrF, 18. februar 2018 12:39)

Ovo kao lik pre neki dan kad reče da Dizni propada a Star Wars ga drži u životu.
Ne, nba ne gubi na popularnosti, nego nama odgovara da mislimo da je to tako. Svake godine se povećava seleri kep, ugovori po 200 miliona, marketing nikad bolji. Vidim baš da nba gubi na popularnosti.
Nema nikakve statistike za zamgljivanje očiju, šutevi su dovedeni do savršenstva.

M V P

pre 6 godina

Apropo priče kako je ranije sve bilo bolje, prilikom zakucavanja su bila prikazivana i nekadašnja takmičenja u zakucavanju iz ranijih vremena ( Nens senior, Grifit...) Malo je reći da su ta kucanja u odnosu na današnji standard smešna a nekada su bila pobednička...
Siguran sam da vince carter ima zanimljiv komentar na tu temu:)
ps. Vins Karter je po mom mišljenju, za sada neprevaziđen!

Jeri smo ta ko u mo gucnosti

pre 6 godina

Ne razumem ove komentare kako je bilo dosadno i lose. Po meni je dunk contest bio odlican, Micel je nezasluzeno pobedio, ali bilo je tu odlicnih zakucavanja, bolje nego prosle godine svakako. Trojke su takodje bile okej, kao i uvek nista posebno, a ovaj skills chalenge dosadan pa dosadan nema sta da se prica. Mada sve te komentare pisu ljudi koji obruc nisu dodirnuli tako da ne cudi...

Niko

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...

Kure

pre 6 godina

@J, baš ja htedoh napisati slično...

Vinsovo orginalno i Mičelovo "kopija" zakucavanje, su nebo i zemlja, i što se tiče tehnike, elegancije, eksplozivnosti...

Pobogu ovaj Mičel je jedva probacio loptu kroz obruč posle okreta, a Vins ju je zakucao i kroz obruč i o parket - eno još se odbija... 8-)

A tek ovo "slavljenje" sa braćanima iz hood-a, transfer blama...

student

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди.
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25)

Irelevantno je koliko je neko dao trojki ako se broj šarenih lopti povećao, ako se gleda procenat.
Stojaković je za pobedu davao 22/30 što je 73% uspešnosti.
Sada, kada su povećali broj šarenih lopti, neko može dati više od Stojakovića a pri tom ne znači da će imati bolji procenat od njega.
Govorim o Belineliju npr kada je osvojio, šutirao je 24/34, što je 70% uspešnosti, iako je dao 'više' nije uspešniji od Stojakovića.
Ako istu priču primeniš na Bukera, čovek je šutirao 82% što je rekord do sada. Iza njega je samo Džejson Kapono sa 24/30 što je 80% iz 2007. godine.
Nadam se da se razumemo. Ništa nije oduzeto ili poboljšano u odnosu na stari sistem.

vince carter

pre 6 godina

@Mvp Nisam imao nameru da ostavljam bilo kakav komentar ali posto vidim da ti opet imas potrebe da povrsno uporedjujes evo. Zakucavanja su stvar ideje i noviteta a postu su Larry Nance i Griffit bili na prvom takmicenju nisu morali da izmisljaju toplu vodu..tada su atraktivna bila kucanja sa linije bacanja koja su izvodili Doktor,MJ,Dreksler,Pipen a ako ces vec da uporedjujes Micelovo kucanje izgleda smesno u odnosu na Karterovo cija su svih 5 bila extra! A trojke najjace ikad Larry Bird koji nije ni skidao jaknu za zagrevanje i namerno promasivao zadnju seriju da bi mu zadnje dve lopte ostale za clutch,izjednacenje i pobedu..naravno pogadja obe a vec je podigao ruku proslavljajuci pre nego sto je lopta usla.

sarlo te gleda

pre 6 godina

Takmicenja u zakucavanju odavno nisu vise interesantna..desi se neki izuzetak poput Levina ili Gordona, ali to je bas retko..mada ih i ne krivim ne mogu toplu vodu da izmisle..klay nikako sa pogodi u trojkama..

Al Bandi

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)
Treba da sutira vise a ne bolje. Lebron Dzejms je btw NEKI suter itekako, ako si ikada gledao NBA a ne samo YT.

Mr Bojangles

pre 6 godina

@M V P, 18. februar 2018 09:50
Tačno tako. Ona njegova pobednička serija zakucavanja je, po meni, neprevaziđena i dan-danas. Jedino bih tome dodao i MJ - Dominik Vilkins takmičenje u Čikagu '88 i to bi bilo to.

MrF

pre 6 godina

NBA toliko gubi na popularnosti da su spremni da izvlace najnebitnije statistike ili da ubace dodatne sarene lopte koje vrede vise kako bi imali nove rekordere, nove Jordane, Cartere, Larryje itd. Lose kopije starih kucanja su danas pobednicka. A najbolje su mi ove fake reakcije publike, iako nisu odusevljeni oni skacu i glume kao da su videli vanzemaljce. Na ovo padaju samo deca u osnovnoj skoli.

stevan

pre 6 godina

Cim krenu da se presvlace u druge dresove, da uzimaju razna "pomagala", dodatne koseve, izvode "pomagace" iz publike, odma mi se smuci kucanje...
Treba da im daju 45 sekundi da izvedu kucanje, samo lopta i nista vise.

J

pre 6 godina

Kada god neko ima sumnju, ako uopste postoje takvi, koje all star dunk takmicenje je bilo revoluciono i koliko su bila zahtevna i kako odradjena Vinceova kucanja, dovoljno je da uporedo pogleda Vinceovo i Mitchellovo (koji je danas jedan od 5 najboljih dunkera) reverse 360 windmill kucanje i da shvati kolika je to razlika.

sryugos

pre 6 godina

Smit kroz noge u kombinaciji 360 i levom i Nens Dzunior dvaput o tablu su novosti. Micelovo imitiranje Kartera je smesno uopste i porediti.

milosh-nish

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Niko, 18. februar 2018 09:28)

DrJ i jeste ocenjivao,slabije nego u prethodne dve godine poprilicno ali bilo je par zanimljivih,po meni,leri nens je imao najbolje,njegovo poslednje gde je dodao sebi o tablu

milosh-nish

pre 6 godina

Dosasdna sva tri takmicenja...

Evo da odgovorim zasto Bogdan nije u trojkama posto je neko pitao. Bogdan je ove sezone za sada dao samo 86 trojki, sto je cak manje i od LeBrona Dzejmsa koji je dao 98, a nije neki suter. Npr Harden je dao cak 206 trojki za sada, ali nije zeleo da ucestvuje u ovom takmicenju.. Gleda se ko je dao najvise trojki.. Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (ja, 18. februar 2018 09:36)

ovaj komentar doticnog u momentu mog citanja ima 50 lajkova i 12 dislajkova a lik nije ni gledao dogadjaj kao ni tih 50 lajkova,pg je ucestovovao i imao celih 9 poena...a bogdan inace ima 40 % za 3 i drugi je najbolji ruki u tom segmentu

sryugos

pre 6 godina

Jel zna neko kako se odlučuje koji igrači će šutirati trojke? Zašto se recimo ne bi prijavio Bogdanović iduće sezone? 
Mislim da Tobajas Heris nije bolji trojkaš od Bogdana...
(M V P, 18. februar 2018 09:23)

Niko se ne "prijavljuje" vec si odabran da ucestvujes a koji su tacno kriterijumi ne znam.

Kemp

pre 6 godina

Još jedno promašeno takmičenje u zakucavanju. Aron Gordon pre 2-3 godine kad skakao preko maskote ubedljivo najkreativniji bio u poslednjih desetak godina i više.

vince carter

pre 6 godina

@student samo sto je Star Wars djubre za koje znaju da ce dobro da se proda pa ih i ne zanima kakav ce kvalitet filma biti kao i vecina ovih novih super herojskih. Publika u dvoranama je kao u pozoristu a najvise se prati zbog kladionica! Kad bude prenos u normalno vreme i kad svi gledamo utakmicu u lokalnoj kladionici,apsolutno svi kazu da je kosarka katastrofa i ovi sto ne prate takodje..kunem se!! Pa Bird je bio bolji suter od svih sinoc..covek je pogadjao iza kosa..vidite to u klipu "omg Larry Bird is Goat". Vi samo ne mozete da shvatite da se sistem igre promenio i nije u pitanju to da je sve bilo bolje,pedja bi danas duplo vise sutirao! Slusajte kratki interviju Dany Ejndza:" Larry je bio fantastican suter,cesto sam ga terao da mnogo vise sutira trojke,znajte i da on tokom koledza nije imao liniju za tri,zamislite da je danas prosao koledz i igra u sistemu sutiranja trojki".

petarczv

pre 6 godina

Нови рекорд у тројкама а шутирају 4 шарене лопте више него пре пар година. Стојаковић је имао 25 у то време, ако се не варам. То је био резултат. За неку годину ће све бити шарене, само да се обарају рекорди. 
(Јагодинац, 18. februar 2018 09:25) 

Ne sutiraju sa vise sarenih, ne lazi.
(nista o nicemu, 18. februar 2018 09:41)

Aj prestani da se blamiras...

NbgDeki

pre 6 godina

@Mr Bojangles Sve serije zakucavanja su truba za Karterove. Dakle niko, nikada, nije bio ni priblizno tako dobar. Ni Dzordan, ni Vilkins, ali ni iz daleka

petarczv

pre 6 godina

Pol Dzorzd koji je dao 187 takodje nije zeleo, kao ni Kari... Nadam se da ce Bogi sledece sezeno malo bolje da sutira jer svakako mogao bi osvojiti ovo takmicenje.
(ja, 18. februar 2018 09:36)

Druze pol dzordz je ucestvovao...

Kyle and Peel

pre 6 godina

buker je zasluzio, tukao je majstorski. mada, obruc je bio bas nekako krut, tusta lopti je izasla nasuprotu uobicajenom gibanju posle kog bi usla.

sto se tice sarenih lopti, pa dobro, nominalno se moze imati vise poena ali se po procentu lako moze uporediti sa starim racunanjem. no sarene su teze za ubacivanje, pogotovo kad ih uzmes odmah nakon regularnih.

Terza je boli?

pre 6 godina

Smit Jr najbolje zakucavanje! Ovome su sva kucanja ista,baci loptu o tablu i to je to,kao i pokusaj imitacije Kartera,smesno kada se zna kakvih kucanja ima i koliko boljih ima.

vince carter

pre 6 godina

Stef Kari sutira tri puta vise nego Bird,pametnom dosta a Larry je bio suter iz svake pozicije ne samo za tri,pametnom dosta! Nebitno ko je od koga bolji,ako pogledas highlight koji sam naveo ne mozes da ostanes ravnodusan. Videces i reakciju lika crne puti koji snima svoje reakcije prilikom gledanja klipa kada Bird prima pas preko celog terena hvata loptu u letu i dok je jos u vazduhu pogadja trojku u zadnjoj sekundi...tip koji gleda klip je u neverici.

Dag Kristi

pre 6 godina

Sjajno, takmicare u zakucavanju ocenjuje Chris Rock koji sa svojih 175cm ako je pipnuo obruc nekada ja cu da uradim 360...Trebalo bi samo pobednici ovog takmicenja da ocenjuju, mada kakvo je bilo mogu da zamislim kakve bi ocene sa ovim kucanjima dobili od MJa, DrJ, Vincea...
(Niko, 18. februar 2018 09:28)

A Mark Valberg je jos nizi od Roka,ako se ne varam.

Tennisman

pre 6 godina

Gledaju se postignute trojke u dosadasnjem delu sezone, osmorica najbolji se pozovu, ukoliko neko ne zeli od tih osam , pozivaju naredne, devetog, desetog

Powerslave

pre 6 godina

Mičel je dobio 3x50 ako se ne varam, od ta tri zakucavanja daj bože da je možda jedno zaslužilo toliku ocenu. Bolje kucanje je bilo ono Nensovo kad je tapnuo loptom o tablu kao i Smitovo (poslednje, mislim) od svih Mičelovih.
Oladipo ne uspe da zakuca uopšte, dobija nekoliko poena manje od uspešnog zakucavanja.
Zaista se čini da se olako ocenjuju zakucavanja. Praktično šta god uradio ne možeš dobiti manje od 40 (37-38 ako uopšte ne zakucaš). Mičelovo i Karterovo kucanje nebo i zemlja, a isti broj bodova...

U prvi mah pomislim da bi sudije trebalo da budu isključivo bivši pobednici Slam Dunk takmičenja, a ne neki DJevi, glumci itd... ali opet, čini mi se da je onaj Khaled (ma koliko bilo apsurdno da on onakav ocenjuje zakucavanja :D ) imao možda i najrealnije ocene od svih.

Što se tiče trojki, to je tako kako je, nema laži, nema prevare, koliko ubaciš ubacio si. Poeni mogu da variraju u zavisnosti od lopti, ali procenat ne laže.