Nedelja, 11.02.2018.

13:11

Jokić se poigrao sa Pejtonom i Benderom (VIDEO)

Nikola Jokić, košarkaš Denvera, pogirao se sa Elfridom Pejtonom, a potom je i poentirao preko Dragana Bendera u pobedi Nagetsa nad Sansima.

Izvor: B92

Jokiæ se poigrao sa Pejtonom i Benderom (VIDEO) IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

49 Komentari

Sortiraj po:

Ma ja

pre 6 godina

Pa šta očekujete uz ovakav naslov. Ispada da je razbio Bendera a ako ste gledali Jokic je imao ozbiljnih problema u obrani sa malim. Uostalom Bender je mlađi 2 3 g. Oba će biti brutalni u NBA

croata

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.
(hakim, 11. februar 2018 16:11)

Dobar je jokic, inteligentan igrac tu nema spora. Problem je ustvari nba i ta neobavezna igra gdje u 90% momcadi ne postoji obrana, tek nesto cvrsce u play offu. Sve je podredjeno showu, a rezultat, natjecateljski karakter nikog ni ne zanima. Osobna statistika je jedino sto se trazi. U takvoj sad doslovnoj amerikanizaciji kosarke (i prije je nba bila americki show, ali show gladijatora gdje su kosti pucale i gdje se ratovalo za svaku loptu,a rezultat bit), ovo sad vuce na globe trotterse, tu jednostavno ni ne mozes promatrati pojedine igrace kroz evropski kosarkaski odgoj gdje gledas cjelokupan doprinos igraca(jednako obrana i napad) jer nba vise ne funkcionira na takav nacin. Jokic ne igra obranu jer ne mora. Nitko ga ne tjera da potrci u obrani, da skoci,pa zasto onda i bi? To sto ti i ja nba gledamo kroz jedne drugacije naocale kad se igrala druga kosarka gdje je obrana bila zakon i gdje smo se divili jednom jordanu, ne samo zato sto je bio cudo u napadu, vec zato sto je bio i 8 il 9 puta u obrambenoj petorci nba lige, to vise sa danasnjom nba nema nikakve veze. Danasnja nba je jedna cjelokupna sprdacina od kosarke, bar za nas koji se sjecamo prave kosarke. Zato jokica ni ne smijes gledati kroz prizmu nba igraca devedestih jer te usporedbe vise nemaju smisla. U danasnjoj nba jokic je jedan od boljih igraca. A ova djeca sto te napadaju kako buncas,to su sudari generacija,njima ne vrijedi objasnjavati sta je prije bila obrana u nba ligi jer isto nema smisla.

croata

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.
(mare, 11. februar 2018 15:21)

Jokic jest igrac po mom gustu, ali od srba bjelica mi je inteligentniji, i konkretniji,jednom rjecju bolji. Sad zasto se bjelica ne moze nametnut, to je pitanje. Bit ce da stvarno moras imati gomilu srece u tom nba da bi uspio. Bjelica ju na zalost nije imao,iako je kumovala i povreda. Inace bas pravi igrac.
Sto se tice jokica, ima klikere u napadu i zna, ali hendikep mu je los i nekontroliran rad nogu, slab skok i obrana koja je blagi uzas. Bitan je igrac u slabom denveru, ali koliko ste ga napuhali, ni mi vam nismo ravni.
Bender je nas najveci potencijal jos od josipa sesara. Drskost,iznimna okretnost, fantastican skok, brz izbacaj i meka ruka. Moze igrati od jedinice do petice. Onako, vuce malo na porzingisa. Dobro je sto igra u prelosim sunsima koji bi ga mogli istrpiti jer nemaju rezultatski imperativ. Jos uvijek je potencijal i itekako sklon oscilacijama, ali ako se poslozi u glavi mogao bi eksplodirati i postati igracina, ima sve preduvjete za to. Po meni je problem sto ga stavljaju iskljucivo na peticu,a za takvog igraca to je grijeh. Bojim se da ga ne natjeraju da nabije kile da bi se mogao boriti sa ostalim centrima jer ce onda izgubit okretnost. Za bendera je idealno trojka i cetvorka, dovoljno je brz da moze cuvati protivnicka krila, a njegov sut sa distance kad se digne sa svojih 216cm ne moze izblokirati nitko. Od njega u bliskoj buducnosti ocekujem da bude glavni igrac reprezentacije, al s oprezom jer poznavajuci nasu kosarkasku srecu vrlo lako moze otic u k. No ajd vidjet cemo,nadu nam i dalje nitko ne moze oduzet

Petar

pre 6 godina

@hakim to sto igra Jokic ne moze niko u NBA a kamoli ti. A tvoj komentar samo govori koliko ne poznajes kosarku iako je, koliko razumem, dugo gledas. Edukuj se malo, procitaj analize, nesto o samoj igri, kretnjama, akcijama, citanju igre i tako dalje.

Filmofil

pre 6 godina

Ako cemo posteno najrazvijeniji program sistemskog dopinga je imala bivsa Istocna Nemacka (DDR). Mnogi lekari su nakon ujedinjenja izbegli u Kinu sto je uzrokovalo "bolje" rezultate kineskih plivaca i atleticara tokom '90 tih.

Oprosti im bože...

pre 6 godina

@hakim

A možda ni ljude koje prate sport na ovom sajtu ne zanima tvoje mišljenje ni tvoja "objektivnost". Otkad je to nacionalizam, podržavati sportiste iz sopstvene zemlje?!? Istina je da Jokić nije nešto previše atletičan, da mu skok i brzina nisu jače strane ali on je ipak sa svojom inteligentnom igrom, više od solidnog centra. Solidni centri su Plamli, Adams, Pačulija...

Šta sve čovek neće pročitati na ovom sajtu, majko mila.

hakim

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.

Marko Pavlovic

pre 6 godina

Zavist, mrznja, oholost, zloba. To su zvezde vodilje za komentare kako je Jokic los covek, nije patriota jer nije hteo da igra za Srbiju. Pa onda odu korak dalje, nije igrao jer on mrzi Srbiju. Okrenuo je ledja Srbiji i Srbima??? Pa on iskljucivo igra ovako dobro ove sezone jer je celo lepto radio na fizickim pripremama poboljsavajuci kondiciju i fizicku snagu. Pauzu u NBA je iskoristio na najbolji moguci nacin, da unapredi svoju igru a od te njegove igre moze i da zavisi rezultat upravo nacionalnog tima kada mu se bude ponovo pridruzio. Ti momci su obicni ljudi nisu masine. Mozda jos nisu ni ljudi, pa on ima samo 22 godine, citav zivot je ispred njega. Karijera koja moze da bude nestvarno dobra ako se sacuva povreda. Vi cete njega da otpisujete, sta se vi radili u tim godinama? Sta ste dobro uradili za ovu zemlju? Odakle vam pravo da glumite neke sudije i da vredjate momka kome niste ni do kolena. Uvrede i kritike bacaju ljudi sa svih strana a kada se bude vratio u reprezentaciju i kada bude dominirao terenom svi ce preko noci da promene pesmu i da ga uzdizu do nebesa i pisu hvalospeve. Isti ti ljudi sto sada pisu kako je on nula od coveka jer je izdao Srbiju, okrenuo joj ledja... Dajte molim vas bar gram zdravog razuma.

milan

pre 6 godina

@ Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...
(antiDebil 11. februar 2018 14:53)

da li si ti sigurno "antiDebil" ili samo "Debil".

Sibirski berberin u fazi likvidacije

pre 6 godina

@Da, ali ne i on, postoje ljudi koji preteruju i pisu da se doping dogadja iskljucivo na Zapadu, sto nije istina. Ima ga u svim delovima sveta. Ali, postoje i oni, koji se opiru cinjenici da Zapad jeste pionir dopinga (Nacisticka Nemacka) i da se u njemu i dan danas najvise koristi - Nemacka, Sad, Velika Britanija, Francuska. Takav je moderni sport. Kao sto su Rusi stavljeni na stub srama zbog kako navode sistemskog dopinga. A isti taj sistemski doping je od kraja Drugog svetskog rata postojao u Zapadnoj Nemackoj, SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj i mnogim drugim drzavama, ukljucujuci i uostalom Istocnu Nemacku bez obzira na to kojem je tada bloku pripadala. Sveopste je poznato kako su umirali ili bili potpuno nesposobni za samostalno funkcionisanje sportisti Zapadne Nemacke medju kojima je najpoznatija bacacica koplja Birgit Dersel, pa onda jedan njihov bokser pre nje, sumnja se i na fudbalsku generaciju Kajzera Franca, pa citava nacisticka armija je koristila pervitin, onda Toni Sumaher golman je isto priznao doping. Imas koliko zelis slucajeva sa "Zapada" u koji se ocigledno zaklinjes, pa niko nista ne pise. Citaj. Bacacici koplja su otkazali svi organi. Toliko o tome. Bila je cista.

mare

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.

LOL

pre 6 godina

Mikii Jedan Djokovic vredi vise od 3 hrvatzke da nije njega niko ne bi ni znao da hrvatzka postoji ovako znaju jer znaju za Srbiju trebate 10% od svih vasih plata da dajete Djokovicu jer vas je indirektno stavio na mapu sveta.

indeks vam je click away

pre 6 godina

@mikii , ne postoji sekta , postoje iskompleksirane komsije kao sto si ti i jumko koji pljuju na svakoj vesti, i koji ste medju prvima , i neka vam se javi i 50 njih jer zasluzujete da znate kakva ste .....

ring of fire

pre 6 godina

Kakav je Jokic talenat , vidimo iz ovog smeska Harisa posle akcije.Naravno da njegovi saigraci znaju sta sve Nikola moze s'loptom a visok 2.10.

ivan78bg

pre 6 godina

@mirotvorac
Bender je bio odlican i za 32 minuta dao je 23 poena 8 skoka i 4 asisstencije.
Ali Jokic je za 27 minuta imao 21 poen 9 skoka i 8 asistencije.
Bender je imao plus 10 a Jokic plus 5 tako da ti nisi objektivan.

stevan

pre 6 godina

@miki
ti si decko probem u glavi

@mirotvorac
Jokic fakticki u drugoj, trecoj brzini za finiks.. nebitna utakmica, nebitan rival, nebitan machup, tim rutinski pobedio.

Ne znam koliko je ljudi gledalo lajv, ali odmah po zavrsetku utakmice Jokara(sa svoje klupe) odlazi na drugi kraj terena da se pozdravi(i izgrli) sa Benderom.

jд123

pre 6 godina

Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Рече први секташ, који за време АО пљује по Новаку у коментарима и прави се да је паралелно гледао НБА утакмице, јер у исто време стигне да попљује српске НБА кошаркаше, који су играли у исто време.

Хвала на објашњењу да сте Јумко, Мр_Мелбоурн, ништа о ничему, ти и остала боранија уствари секташи. Како вам се зове секта - "Anti Serb Coalition" или другачије и ко води ту вашу секту?

antiDebil

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Nije problem kada neko iz Srbije navija za Djokovica pa cak i za individualnog Jokica, problem je kada izrod iz Srbije, poput tebe, navija za nekog tamo Nadala iz neke tamo Spanije !!
Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...

GiGi

pre 6 godina

Bender je prvo: Proveo vise vremena nz terenu, imao duplo manje asistencija, manje skokova, i pored toga odigrao je utakmicu zivota, Jokic je takoreci odigrao jedan prosecan mec, njih dvojica se ne mogu porediti. Bravo Jokicu! samo tako nastavi mali!!

frka panika

pre 6 godina

@ (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Svaka čast Benderu, igra odlično poslednih nekoliko partija ali napisati da je nadigrao Jokića oko kojeg se vrti svaki napad Denvera u partiji u kojoj je Benderov tim izgubio, u najmanju ruku je smešno...

LOL

pre 6 godina

hrvat (malo slovo) ne zna gde bije a Jokic lupa cvrge, zna se ko vozi traktor a ko otvara kapiju Nikola dobija ugovor od 26 milki dolara po sezoni kao nindza kornjaca Weshbrus laku noc zmajciki

fidelio

pre 6 godina

@mirotvorac U kom smislu nadigrao? Dao je vise poena, samo dva vise, ali dovoljno. Sa druge strane, imao je manje skokova i manje asistencija i izgubio je mec. Mozda nisam objektivan, ali poprilicno sam siguran da ga nije bas nesto nadigrao.

coki

pre 6 godina

mirotvorac...ne znam u cemu ga je konketno nadigrao?Bender igra 6-7 minuta vise,imao 2 poena vise,mnogo manje asistencija,skokova,a drugo,Bender je svoje poene davao kada ga Jokic nije cuvao,a Jokic je poene davao direktno protiv Bendera i jos jednog igraca.

joca

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Oficijalna NBA statistika :

Jokic 27:09 min, 21p-9s-7a sut iz igre 5-12

Bender 32:07 min, 21p-8s-3a sut iz igre 8-14

Bas ga nadigrao.

boza_derikoza

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)
Bravo, svaka cast objektivni covece

krivadlačica

pre 6 godina

A šta je radio sa Kapelom? Shvatam ja, naš je, ali ga portal diže u nebesa. Neće to pomoći da zaigra za Srbiju. Uz to Bender je imao 23 poena.

twenty one pilots

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Odlicna partija Bendera, nema sta. Ali da je nadigrao Jokica, to je vec diskutabilno. Bender je mozda imao 2 poena vise ali Jokic je imao 1 skok vise i 4 asistencije vise i plus je njegov tim odneo pobedu.

kio B.L.

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Da,dao je koš više,ali je Jokić imao duplo više skokova i asistencija.
Plus,kako je samo nemoćno gledao dok je ovaj poentirao.

Mikii

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.

hh

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Ne razumem sta hoces da kazes, dao je i Jokic 21 poen.. uostalom ko je pobedio? Jokic ili Bender?

twenty one pilots

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Odlicna partija Bendera, nema sta. Ali da je nadigrao Jokica, to je vec diskutabilno. Bender je mozda imao 2 poena vise ali Jokic je imao 1 skok vise i 4 asistencije vise i plus je njegov tim odneo pobedu.

boza_derikoza

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)
Bravo, svaka cast objektivni covece

coki

pre 6 godina

mirotvorac...ne znam u cemu ga je konketno nadigrao?Bender igra 6-7 minuta vise,imao 2 poena vise,mnogo manje asistencija,skokova,a drugo,Bender je svoje poene davao kada ga Jokic nije cuvao,a Jokic je poene davao direktno protiv Bendera i jos jednog igraca.

joca

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Oficijalna NBA statistika :

Jokic 27:09 min, 21p-9s-7a sut iz igre 5-12

Bender 32:07 min, 21p-8s-3a sut iz igre 8-14

Bas ga nadigrao.

fidelio

pre 6 godina

@mirotvorac U kom smislu nadigrao? Dao je vise poena, samo dva vise, ali dovoljno. Sa druge strane, imao je manje skokova i manje asistencija i izgubio je mec. Mozda nisam objektivan, ali poprilicno sam siguran da ga nije bas nesto nadigrao.

GiGi

pre 6 godina

Bender je prvo: Proveo vise vremena nz terenu, imao duplo manje asistencija, manje skokova, i pored toga odigrao je utakmicu zivota, Jokic je takoreci odigrao jedan prosecan mec, njih dvojica se ne mogu porediti. Bravo Jokicu! samo tako nastavi mali!!

frka panika

pre 6 godina

@ (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Svaka čast Benderu, igra odlično poslednih nekoliko partija ali napisati da je nadigrao Jokića oko kojeg se vrti svaki napad Denvera u partiji u kojoj je Benderov tim izgubio, u najmanju ruku je smešno...

kio B.L.

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Da,dao je koš više,ali je Jokić imao duplo više skokova i asistencija.
Plus,kako je samo nemoćno gledao dok je ovaj poentirao.

hh

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Ne razumem sta hoces da kazes, dao je i Jokic 21 poen.. uostalom ko je pobedio? Jokic ili Bender?

stevan

pre 6 godina

@miki
ti si decko probem u glavi

@mirotvorac
Jokic fakticki u drugoj, trecoj brzini za finiks.. nebitna utakmica, nebitan rival, nebitan machup, tim rutinski pobedio.

Ne znam koliko je ljudi gledalo lajv, ali odmah po zavrsetku utakmice Jokara(sa svoje klupe) odlazi na drugi kraj terena da se pozdravi(i izgrli) sa Benderom.

croata

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.
(hakim, 11. februar 2018 16:11)

Dobar je jokic, inteligentan igrac tu nema spora. Problem je ustvari nba i ta neobavezna igra gdje u 90% momcadi ne postoji obrana, tek nesto cvrsce u play offu. Sve je podredjeno showu, a rezultat, natjecateljski karakter nikog ni ne zanima. Osobna statistika je jedino sto se trazi. U takvoj sad doslovnoj amerikanizaciji kosarke (i prije je nba bila americki show, ali show gladijatora gdje su kosti pucale i gdje se ratovalo za svaku loptu,a rezultat bit), ovo sad vuce na globe trotterse, tu jednostavno ni ne mozes promatrati pojedine igrace kroz evropski kosarkaski odgoj gdje gledas cjelokupan doprinos igraca(jednako obrana i napad) jer nba vise ne funkcionira na takav nacin. Jokic ne igra obranu jer ne mora. Nitko ga ne tjera da potrci u obrani, da skoci,pa zasto onda i bi? To sto ti i ja nba gledamo kroz jedne drugacije naocale kad se igrala druga kosarka gdje je obrana bila zakon i gdje smo se divili jednom jordanu, ne samo zato sto je bio cudo u napadu, vec zato sto je bio i 8 il 9 puta u obrambenoj petorci nba lige, to vise sa danasnjom nba nema nikakve veze. Danasnja nba je jedna cjelokupna sprdacina od kosarke, bar za nas koji se sjecamo prave kosarke. Zato jokica ni ne smijes gledati kroz prizmu nba igraca devedestih jer te usporedbe vise nemaju smisla. U danasnjoj nba jokic je jedan od boljih igraca. A ova djeca sto te napadaju kako buncas,to su sudari generacija,njima ne vrijedi objasnjavati sta je prije bila obrana u nba ligi jer isto nema smisla.

jд123

pre 6 godina

Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Рече први секташ, који за време АО пљује по Новаку у коментарима и прави се да је паралелно гледао НБА утакмице, јер у исто време стигне да попљује српске НБА кошаркаше, који су играли у исто време.

Хвала на објашњењу да сте Јумко, Мр_Мелбоурн, ништа о ничему, ти и остала боранија уствари секташи. Како вам се зове секта - "Anti Serb Coalition" или другачије и ко води ту вашу секту?

Marko Pavlovic

pre 6 godina

Zavist, mrznja, oholost, zloba. To su zvezde vodilje za komentare kako je Jokic los covek, nije patriota jer nije hteo da igra za Srbiju. Pa onda odu korak dalje, nije igrao jer on mrzi Srbiju. Okrenuo je ledja Srbiji i Srbima??? Pa on iskljucivo igra ovako dobro ove sezone jer je celo lepto radio na fizickim pripremama poboljsavajuci kondiciju i fizicku snagu. Pauzu u NBA je iskoristio na najbolji moguci nacin, da unapredi svoju igru a od te njegove igre moze i da zavisi rezultat upravo nacionalnog tima kada mu se bude ponovo pridruzio. Ti momci su obicni ljudi nisu masine. Mozda jos nisu ni ljudi, pa on ima samo 22 godine, citav zivot je ispred njega. Karijera koja moze da bude nestvarno dobra ako se sacuva povreda. Vi cete njega da otpisujete, sta se vi radili u tim godinama? Sta ste dobro uradili za ovu zemlju? Odakle vam pravo da glumite neke sudije i da vredjate momka kome niste ni do kolena. Uvrede i kritike bacaju ljudi sa svih strana a kada se bude vratio u reprezentaciju i kada bude dominirao terenom svi ce preko noci da promene pesmu i da ga uzdizu do nebesa i pisu hvalospeve. Isti ti ljudi sto sada pisu kako je on nula od coveka jer je izdao Srbiju, okrenuo joj ledja... Dajte molim vas bar gram zdravog razuma.

Oprosti im bože...

pre 6 godina

@hakim

A možda ni ljude koje prate sport na ovom sajtu ne zanima tvoje mišljenje ni tvoja "objektivnost". Otkad je to nacionalizam, podržavati sportiste iz sopstvene zemlje?!? Istina je da Jokić nije nešto previše atletičan, da mu skok i brzina nisu jače strane ali on je ipak sa svojom inteligentnom igrom, više od solidnog centra. Solidni centri su Plamli, Adams, Pačulija...

Šta sve čovek neće pročitati na ovom sajtu, majko mila.

ring of fire

pre 6 godina

Kakav je Jokic talenat , vidimo iz ovog smeska Harisa posle akcije.Naravno da njegovi saigraci znaju sta sve Nikola moze s'loptom a visok 2.10.

indeks vam je click away

pre 6 godina

@mikii , ne postoji sekta , postoje iskompleksirane komsije kao sto si ti i jumko koji pljuju na svakoj vesti, i koji ste medju prvima , i neka vam se javi i 50 njih jer zasluzujete da znate kakva ste .....

LOL

pre 6 godina

Mikii Jedan Djokovic vredi vise od 3 hrvatzke da nije njega niko ne bi ni znao da hrvatzka postoji ovako znaju jer znaju za Srbiju trebate 10% od svih vasih plata da dajete Djokovicu jer vas je indirektno stavio na mapu sveta.

antiDebil

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Nije problem kada neko iz Srbije navija za Djokovica pa cak i za individualnog Jokica, problem je kada izrod iz Srbije, poput tebe, navija za nekog tamo Nadala iz neke tamo Spanije !!
Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...

krivadlačica

pre 6 godina

A šta je radio sa Kapelom? Shvatam ja, naš je, ali ga portal diže u nebesa. Neće to pomoći da zaigra za Srbiju. Uz to Bender je imao 23 poena.

Mikii

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.

milan

pre 6 godina

@ Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...
(antiDebil 11. februar 2018 14:53)

da li si ti sigurno "antiDebil" ili samo "Debil".

hakim

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.

Filmofil

pre 6 godina

Ako cemo posteno najrazvijeniji program sistemskog dopinga je imala bivsa Istocna Nemacka (DDR). Mnogi lekari su nakon ujedinjenja izbegli u Kinu sto je uzrokovalo "bolje" rezultate kineskih plivaca i atleticara tokom '90 tih.

Petar

pre 6 godina

@hakim to sto igra Jokic ne moze niko u NBA a kamoli ti. A tvoj komentar samo govori koliko ne poznajes kosarku iako je, koliko razumem, dugo gledas. Edukuj se malo, procitaj analize, nesto o samoj igri, kretnjama, akcijama, citanju igre i tako dalje.

mare

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.

ivan78bg

pre 6 godina

@mirotvorac
Bender je bio odlican i za 32 minuta dao je 23 poena 8 skoka i 4 asisstencije.
Ali Jokic je za 27 minuta imao 21 poen 9 skoka i 8 asistencije.
Bender je imao plus 10 a Jokic plus 5 tako da ti nisi objektivan.

LOL

pre 6 godina

hrvat (malo slovo) ne zna gde bije a Jokic lupa cvrge, zna se ko vozi traktor a ko otvara kapiju Nikola dobija ugovor od 26 milki dolara po sezoni kao nindza kornjaca Weshbrus laku noc zmajciki

croata

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.
(mare, 11. februar 2018 15:21)

Jokic jest igrac po mom gustu, ali od srba bjelica mi je inteligentniji, i konkretniji,jednom rjecju bolji. Sad zasto se bjelica ne moze nametnut, to je pitanje. Bit ce da stvarno moras imati gomilu srece u tom nba da bi uspio. Bjelica ju na zalost nije imao,iako je kumovala i povreda. Inace bas pravi igrac.
Sto se tice jokica, ima klikere u napadu i zna, ali hendikep mu je los i nekontroliran rad nogu, slab skok i obrana koja je blagi uzas. Bitan je igrac u slabom denveru, ali koliko ste ga napuhali, ni mi vam nismo ravni.
Bender je nas najveci potencijal jos od josipa sesara. Drskost,iznimna okretnost, fantastican skok, brz izbacaj i meka ruka. Moze igrati od jedinice do petice. Onako, vuce malo na porzingisa. Dobro je sto igra u prelosim sunsima koji bi ga mogli istrpiti jer nemaju rezultatski imperativ. Jos uvijek je potencijal i itekako sklon oscilacijama, ali ako se poslozi u glavi mogao bi eksplodirati i postati igracina, ima sve preduvjete za to. Po meni je problem sto ga stavljaju iskljucivo na peticu,a za takvog igraca to je grijeh. Bojim se da ga ne natjeraju da nabije kile da bi se mogao boriti sa ostalim centrima jer ce onda izgubit okretnost. Za bendera je idealno trojka i cetvorka, dovoljno je brz da moze cuvati protivnicka krila, a njegov sut sa distance kad se digne sa svojih 216cm ne moze izblokirati nitko. Od njega u bliskoj buducnosti ocekujem da bude glavni igrac reprezentacije, al s oprezom jer poznavajuci nasu kosarkasku srecu vrlo lako moze otic u k. No ajd vidjet cemo,nadu nam i dalje nitko ne moze oduzet

Sibirski berberin u fazi likvidacije

pre 6 godina

@Da, ali ne i on, postoje ljudi koji preteruju i pisu da se doping dogadja iskljucivo na Zapadu, sto nije istina. Ima ga u svim delovima sveta. Ali, postoje i oni, koji se opiru cinjenici da Zapad jeste pionir dopinga (Nacisticka Nemacka) i da se u njemu i dan danas najvise koristi - Nemacka, Sad, Velika Britanija, Francuska. Takav je moderni sport. Kao sto su Rusi stavljeni na stub srama zbog kako navode sistemskog dopinga. A isti taj sistemski doping je od kraja Drugog svetskog rata postojao u Zapadnoj Nemackoj, SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj i mnogim drugim drzavama, ukljucujuci i uostalom Istocnu Nemacku bez obzira na to kojem je tada bloku pripadala. Sveopste je poznato kako su umirali ili bili potpuno nesposobni za samostalno funkcionisanje sportisti Zapadne Nemacke medju kojima je najpoznatija bacacica koplja Birgit Dersel, pa onda jedan njihov bokser pre nje, sumnja se i na fudbalsku generaciju Kajzera Franca, pa citava nacisticka armija je koristila pervitin, onda Toni Sumaher golman je isto priznao doping. Imas koliko zelis slucajeva sa "Zapada" u koji se ocigledno zaklinjes, pa niko nista ne pise. Citaj. Bacacici koplja su otkazali svi organi. Toliko o tome. Bila je cista.

Ma ja

pre 6 godina

Pa šta očekujete uz ovakav naslov. Ispada da je razbio Bendera a ako ste gledali Jokic je imao ozbiljnih problema u obrani sa malim. Uostalom Bender je mlađi 2 3 g. Oba će biti brutalni u NBA

hakim

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.

krivadlačica

pre 6 godina

A šta je radio sa Kapelom? Shvatam ja, naš je, ali ga portal diže u nebesa. Neće to pomoći da zaigra za Srbiju. Uz to Bender je imao 23 poena.

Mikii

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.

LOL

pre 6 godina

hrvat (malo slovo) ne zna gde bije a Jokic lupa cvrge, zna se ko vozi traktor a ko otvara kapiju Nikola dobija ugovor od 26 milki dolara po sezoni kao nindza kornjaca Weshbrus laku noc zmajciki

LOL

pre 6 godina

Mikii Jedan Djokovic vredi vise od 3 hrvatzke da nije njega niko ne bi ni znao da hrvatzka postoji ovako znaju jer znaju za Srbiju trebate 10% od svih vasih plata da dajete Djokovicu jer vas je indirektno stavio na mapu sveta.

antiDebil

pre 6 godina

Covek izneo svoje misljenje, odmah ga 10 njih napada. Pa sta vas briga u cemu ga je nadigrao? Je l' imate neke licne koristi od coveka kojeg necete videti nikad u zivotu, pa ga tako zdusno branite? Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Nije problem kada neko iz Srbije navija za Djokovica pa cak i za individualnog Jokica, problem je kada izrod iz Srbije, poput tebe, navija za nekog tamo Nadala iz neke tamo Spanije !!
Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...

boza_derikoza

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)
Bravo, svaka cast objektivni covece

joca

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Oficijalna NBA statistika :

Jokic 27:09 min, 21p-9s-7a sut iz igre 5-12

Bender 32:07 min, 21p-8s-3a sut iz igre 8-14

Bas ga nadigrao.

kio B.L.

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Da,dao je koš više,ali je Jokić imao duplo više skokova i asistencija.
Plus,kako je samo nemoćno gledao dok je ovaj poentirao.

coki

pre 6 godina

mirotvorac...ne znam u cemu ga je konketno nadigrao?Bender igra 6-7 minuta vise,imao 2 poena vise,mnogo manje asistencija,skokova,a drugo,Bender je svoje poene davao kada ga Jokic nije cuvao,a Jokic je poene davao direktno protiv Bendera i jos jednog igraca.

ivan78bg

pre 6 godina

@mirotvorac
Bender je bio odlican i za 32 minuta dao je 23 poena 8 skoka i 4 asisstencije.
Ali Jokic je za 27 minuta imao 21 poen 9 skoka i 8 asistencije.
Bender je imao plus 10 a Jokic plus 5 tako da ti nisi objektivan.

indeks vam je click away

pre 6 godina

@mikii , ne postoji sekta , postoje iskompleksirane komsije kao sto si ti i jumko koji pljuju na svakoj vesti, i koji ste medju prvima , i neka vam se javi i 50 njih jer zasluzujete da znate kakva ste .....

jд123

pre 6 godina

Stvarno bre ovo oko sportista postaje sekta. Pocelo je s Djokovicem, sad ide lancano. Kako koji se pojavi, ima botove. Neverovatno.
(Mikii, 11. februar 2018 13:54)

Рече први секташ, који за време АО пљује по Новаку у коментарима и прави се да је паралелно гледао НБА утакмице, јер у исто време стигне да попљује српске НБА кошаркаше, који су играли у исто време.

Хвала на објашњењу да сте Јумко, Мр_Мелбоурн, ништа о ничему, ти и остала боранија уствари секташи. Како вам се зове секта - "Anti Serb Coalition" или другачије и ко води ту вашу секту?

twenty one pilots

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Odlicna partija Bendera, nema sta. Ali da je nadigrao Jokica, to je vec diskutabilno. Bender je mozda imao 2 poena vise ali Jokic je imao 1 skok vise i 4 asistencije vise i plus je njegov tim odneo pobedu.

GiGi

pre 6 godina

Bender je prvo: Proveo vise vremena nz terenu, imao duplo manje asistencija, manje skokova, i pored toga odigrao je utakmicu zivota, Jokic je takoreci odigrao jedan prosecan mec, njih dvojica se ne mogu porediti. Bravo Jokicu! samo tako nastavi mali!!

croata

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.
(mare, 11. februar 2018 15:21)

Jokic jest igrac po mom gustu, ali od srba bjelica mi je inteligentniji, i konkretniji,jednom rjecju bolji. Sad zasto se bjelica ne moze nametnut, to je pitanje. Bit ce da stvarno moras imati gomilu srece u tom nba da bi uspio. Bjelica ju na zalost nije imao,iako je kumovala i povreda. Inace bas pravi igrac.
Sto se tice jokica, ima klikere u napadu i zna, ali hendikep mu je los i nekontroliran rad nogu, slab skok i obrana koja je blagi uzas. Bitan je igrac u slabom denveru, ali koliko ste ga napuhali, ni mi vam nismo ravni.
Bender je nas najveci potencijal jos od josipa sesara. Drskost,iznimna okretnost, fantastican skok, brz izbacaj i meka ruka. Moze igrati od jedinice do petice. Onako, vuce malo na porzingisa. Dobro je sto igra u prelosim sunsima koji bi ga mogli istrpiti jer nemaju rezultatski imperativ. Jos uvijek je potencijal i itekako sklon oscilacijama, ali ako se poslozi u glavi mogao bi eksplodirati i postati igracina, ima sve preduvjete za to. Po meni je problem sto ga stavljaju iskljucivo na peticu,a za takvog igraca to je grijeh. Bojim se da ga ne natjeraju da nabije kile da bi se mogao boriti sa ostalim centrima jer ce onda izgubit okretnost. Za bendera je idealno trojka i cetvorka, dovoljno je brz da moze cuvati protivnicka krila, a njegov sut sa distance kad se digne sa svojih 216cm ne moze izblokirati nitko. Od njega u bliskoj buducnosti ocekujem da bude glavni igrac reprezentacije, al s oprezom jer poznavajuci nasu kosarkasku srecu vrlo lako moze otic u k. No ajd vidjet cemo,nadu nam i dalje nitko ne moze oduzet

hh

pre 6 godina

Bender je dao 23 poena na toj utakmici, i nadigrao je Jokica. Svako objektivan ce to priznati.
(mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Ne razumem sta hoces da kazes, dao je i Jokic 21 poen.. uostalom ko je pobedio? Jokic ili Bender?

ring of fire

pre 6 godina

Kakav je Jokic talenat , vidimo iz ovog smeska Harisa posle akcije.Naravno da njegovi saigraci znaju sta sve Nikola moze s'loptom a visok 2.10.

stevan

pre 6 godina

@miki
ti si decko probem u glavi

@mirotvorac
Jokic fakticki u drugoj, trecoj brzini za finiks.. nebitna utakmica, nebitan rival, nebitan machup, tim rutinski pobedio.

Ne znam koliko je ljudi gledalo lajv, ali odmah po zavrsetku utakmice Jokara(sa svoje klupe) odlazi na drugi kraj terena da se pozdravi(i izgrli) sa Benderom.

croata

pre 6 godina

Celu utakmicu se nesto batrga, baca ruke posle svakog malog kontakta i gleda u sudije. Napravi 2 dobra poteza i svi odjedanput vau... I ja bih mogao da igram ono sto on igra. Stanem kao kip, bekovi se ubacuju i ja im delim lopte.
Mada, odbranu bih sigurno igrao bolje. Ono kako Jokic igra odbranu je kriminalno i za svaku osudu. Ti si kao profesionalni kosarkas a ne mozes da potrcis, skocis, udaris bananu. Kakve su sve velicine prosle kroz NBA, a sada doslo vreme da se neko divi poluamateru, koji, eto, ume da asistira i ima meku ruku. Ali me najvise iritira taj nacionalisticki kult koji se forsira, da trebamo dizati u nebesa najvise one koji su sa ovog tla.
To je smejurija. Ja volim kosarku kao igru, briga me ko je koje nacionalnosti. Obozavao sam Barklija, Penny Hardawaya, Hakima i ne mogu voleti igraca koji je rupa u odbrani, spor i nevest na postu a igra centra.
Moze da bude sto puta iz Srbije, to me ne interesuje. Ja u Jokicevoj igri ne vidim nista vredno tolikog pomena, solidan centar, nista vise.
(hakim, 11. februar 2018 16:11)

Dobar je jokic, inteligentan igrac tu nema spora. Problem je ustvari nba i ta neobavezna igra gdje u 90% momcadi ne postoji obrana, tek nesto cvrsce u play offu. Sve je podredjeno showu, a rezultat, natjecateljski karakter nikog ni ne zanima. Osobna statistika je jedino sto se trazi. U takvoj sad doslovnoj amerikanizaciji kosarke (i prije je nba bila americki show, ali show gladijatora gdje su kosti pucale i gdje se ratovalo za svaku loptu,a rezultat bit), ovo sad vuce na globe trotterse, tu jednostavno ni ne mozes promatrati pojedine igrace kroz evropski kosarkaski odgoj gdje gledas cjelokupan doprinos igraca(jednako obrana i napad) jer nba vise ne funkcionira na takav nacin. Jokic ne igra obranu jer ne mora. Nitko ga ne tjera da potrci u obrani, da skoci,pa zasto onda i bi? To sto ti i ja nba gledamo kroz jedne drugacije naocale kad se igrala druga kosarka gdje je obrana bila zakon i gdje smo se divili jednom jordanu, ne samo zato sto je bio cudo u napadu, vec zato sto je bio i 8 il 9 puta u obrambenoj petorci nba lige, to vise sa danasnjom nba nema nikakve veze. Danasnja nba je jedna cjelokupna sprdacina od kosarke, bar za nas koji se sjecamo prave kosarke. Zato jokica ni ne smijes gledati kroz prizmu nba igraca devedestih jer te usporedbe vise nemaju smisla. U danasnjoj nba jokic je jedan od boljih igraca. A ova djeca sto te napadaju kako buncas,to su sudari generacija,njima ne vrijedi objasnjavati sta je prije bila obrana u nba ligi jer isto nema smisla.

fidelio

pre 6 godina

@mirotvorac U kom smislu nadigrao? Dao je vise poena, samo dva vise, ali dovoljno. Sa druge strane, imao je manje skokova i manje asistencija i izgubio je mec. Mozda nisam objektivan, ali poprilicno sam siguran da ga nije bas nesto nadigrao.

frka panika

pre 6 godina

@ (mirotvorac, 11. februar 2018 13:16)

Svaka čast Benderu, igra odlično poslednih nekoliko partija ali napisati da je nadigrao Jokića oko kojeg se vrti svaki napad Denvera u partiji u kojoj je Benderov tim izgubio, u najmanju ruku je smešno...

Marko Pavlovic

pre 6 godina

Zavist, mrznja, oholost, zloba. To su zvezde vodilje za komentare kako je Jokic los covek, nije patriota jer nije hteo da igra za Srbiju. Pa onda odu korak dalje, nije igrao jer on mrzi Srbiju. Okrenuo je ledja Srbiji i Srbima??? Pa on iskljucivo igra ovako dobro ove sezone jer je celo lepto radio na fizickim pripremama poboljsavajuci kondiciju i fizicku snagu. Pauzu u NBA je iskoristio na najbolji moguci nacin, da unapredi svoju igru a od te njegove igre moze i da zavisi rezultat upravo nacionalnog tima kada mu se bude ponovo pridruzio. Ti momci su obicni ljudi nisu masine. Mozda jos nisu ni ljudi, pa on ima samo 22 godine, citav zivot je ispred njega. Karijera koja moze da bude nestvarno dobra ako se sacuva povreda. Vi cete njega da otpisujete, sta se vi radili u tim godinama? Sta ste dobro uradili za ovu zemlju? Odakle vam pravo da glumite neke sudije i da vredjate momka kome niste ni do kolena. Uvrede i kritike bacaju ljudi sa svih strana a kada se bude vratio u reprezentaciju i kada bude dominirao terenom svi ce preko noci da promene pesmu i da ga uzdizu do nebesa i pisu hvalospeve. Isti ti ljudi sto sada pisu kako je on nula od coveka jer je izdao Srbiju, okrenuo joj ledja... Dajte molim vas bar gram zdravog razuma.

milan

pre 6 godina

@ Komprende, to je mnogo veliki problem, a najveci problem je tvoja izopacenost i tvoje odabir da budes izrod. U banana drzava poput Srbije to prolazi, u ozbiljnijoj drzavi poput SEverne Koreje, amerike, engleske, Rusije...tebe bi pojeo mrak !! Tamo se bore protiv izroda, u ovoj drzavi izrodi se uzgajaju i to je jedan od vecih problema...
(antiDebil 11. februar 2018 14:53)

da li si ti sigurno "antiDebil" ili samo "Debil".

Sibirski berberin u fazi likvidacije

pre 6 godina

@Da, ali ne i on, postoje ljudi koji preteruju i pisu da se doping dogadja iskljucivo na Zapadu, sto nije istina. Ima ga u svim delovima sveta. Ali, postoje i oni, koji se opiru cinjenici da Zapad jeste pionir dopinga (Nacisticka Nemacka) i da se u njemu i dan danas najvise koristi - Nemacka, Sad, Velika Britanija, Francuska. Takav je moderni sport. Kao sto su Rusi stavljeni na stub srama zbog kako navode sistemskog dopinga. A isti taj sistemski doping je od kraja Drugog svetskog rata postojao u Zapadnoj Nemackoj, SAD, Velikoj Britaniji, Francuskoj i mnogim drugim drzavama, ukljucujuci i uostalom Istocnu Nemacku bez obzira na to kojem je tada bloku pripadala. Sveopste je poznato kako su umirali ili bili potpuno nesposobni za samostalno funkcionisanje sportisti Zapadne Nemacke medju kojima je najpoznatija bacacica koplja Birgit Dersel, pa onda jedan njihov bokser pre nje, sumnja se i na fudbalsku generaciju Kajzera Franca, pa citava nacisticka armija je koristila pervitin, onda Toni Sumaher golman je isto priznao doping. Imas koliko zelis slucajeva sa "Zapada" u koji se ocigledno zaklinjes, pa niko nista ne pise. Citaj. Bacacici koplja su otkazali svi organi. Toliko o tome. Bila je cista.

Petar

pre 6 godina

@hakim to sto igra Jokic ne moze niko u NBA a kamoli ti. A tvoj komentar samo govori koliko ne poznajes kosarku iako je, koliko razumem, dugo gledas. Edukuj se malo, procitaj analize, nesto o samoj igri, kretnjama, akcijama, citanju igre i tako dalje.

Oprosti im bože...

pre 6 godina

@hakim

A možda ni ljude koje prate sport na ovom sajtu ne zanima tvoje mišljenje ni tvoja "objektivnost". Otkad je to nacionalizam, podržavati sportiste iz sopstvene zemlje?!? Istina je da Jokić nije nešto previše atletičan, da mu skok i brzina nisu jače strane ali on je ipak sa svojom inteligentnom igrom, više od solidnog centra. Solidni centri su Plamli, Adams, Pačulija...

Šta sve čovek neće pročitati na ovom sajtu, majko mila.

mare

pre 6 godina

Ovaj jokic nuje igrao odbranu uopste, s druge steane u napadu je skoro uvek ok, prakticno je drugi tj prvi plej ekipe,ali imam utisak da denver pa i jokic jedva pronalize motivaciju protiv slabijih ekipa, pogotovo u odbrani,mada sdede se i da ih zaobidju povrede..a naostre se kad igraju protiv GS npr, a opet krenulo im lose protiv hjustona, pa kao da su rekli sebi hajde da se ne trosimo protiv njih..ali protiv ovih najslabijih jedva se izvlace pa kroz celu utakmicu..a bas sad treba da daju gas...inace za ovog hrvata-bice to sjajan igrac,mladji je od jokica.. i vec jeste super igrac, ali jokic je raznovrsniji...zato ga i spominju stalno stiv ker, durant...stiv ker i kaze da mu je jokic omiljeni igrac za gledanje kad imaju dan odmora-jokic jednistavno igra kao sabonis, centar je,ali plej, lucidan i nepredvidljiv,raznovrsniji od svih najpopularnih i najboljih centara, pogotovo novih nadolazecih..ono sto mu je mana je to sto ne zeli/ne moze da se nametne kao lider-da bi postao super star pored kontinuiteta potrebna mu je i drskost i liderstvo.

Ma ja

pre 6 godina

Pa šta očekujete uz ovakav naslov. Ispada da je razbio Bendera a ako ste gledali Jokic je imao ozbiljnih problema u obrani sa malim. Uostalom Bender je mlađi 2 3 g. Oba će biti brutalni u NBA

Filmofil

pre 6 godina

Ako cemo posteno najrazvijeniji program sistemskog dopinga je imala bivsa Istocna Nemacka (DDR). Mnogi lekari su nakon ujedinjenja izbegli u Kinu sto je uzrokovalo "bolje" rezultate kineskih plivaca i atleticara tokom '90 tih.