1. Nidza Loncar...on je sve samo ne veliki partizanovac. Splet okolnosti koji se desio u vreme njegovog polaska u partizan iz Kragujevca. Moka Slavnic koji je tada trenirao Radnicki pa onda partizan. Lepo su se kockice slizile za Nikolu. On je dao sve od sebe. Zasluzio to sto je. U njegovo vreme kosarke ...toliko je bilo velikih... ali on je uspeo. Sigurno nije veliki partizanovac. E, a da li je zvezdas.. morate pitati njega.
    (Prsan, 9. februar 2018 06:30)

    # Link komentara

  2. Glupava prepucavanja. Ja kao navijac Zvezde postujem Dudu vise od ijednog trenera koji je vodio nas tim ikada! I kad se gospodin poistovjecuje sa istim, povraca mi se. Ej bre kaze Duda je podrzao Djilasa, pa i on moze Vucica. Pa ko si ti u kosarci da sebe poredis sa clanom kuce slavnih!
    (As, 8. februar 2018 18:22)

    # Link komentara

  3. Pre 10 godina je kosarkaska lopta preskocila Drinu i tada su nastala dva tima (Igokea Partizan i Partizan Igokea) koja su po recima tadasnjeg predsednika KKP Danilovica i trenera Vujosevica funkcionisali kao jedan klub. Taj frankenstajn se takmicio u Aba ligi sa oba tima. Dalje, predsednik Hemofarma i kosarkaskog saveza je bio clan uprave Partizana. Da li je sve to bio sukob interesa ili ste to tada zvali dominacijom?
     (Povidon, 7. februar 2018 10:52)

    Jedan kolega mi lucidno objasnjava da smo mi isli s FMP-om do kraja, a oni ne. Po toj logici, oni su odradili samo predigru u Laktasima. Ne javlja se... Sta bi tek bilo da sam pomenuo promenu pola '45-te? Ne znam kako drugacije to opisati.
    (Toto-ko-tunjo, 8. februar 2018 17:14)

    # Link komentara

  4. koliko vas ima komotno i mozete da igrate u Laktasima
    valjda ti je jasno da je daleko pa se igra u hali sportova koja je vasa maticna hala iz 80-ih a i zadovoljava kapacitet grobara
    (kalcokera, 07. februar 2018 12:01). Nama je Hala sportova matična dvorana, vama FMP Arena u Železniku...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 7. februar 2018 13:26

    lepo ti pise maticna hala iz 80-tih(hala sportova)
    a maticna maticna je u Zagrebu
    (kalcokera, 7. februar 2018 14:59) Vama je matična matična FMP Arena u Železniku...
    (xxx, 8. februar 2018 16:29)

    # Link komentara

  5. Ostoja pokazuje da Partizan i dalje ima odličan napad: Ostojić, Bjeković, Todorić, Dule Vujošević, Ž.Pantić.
    (H., 8. februar 2018 08:20)

    # Link komentara

  6. Nema nista lose u tome sto ste privatan klub, privaali ne moze onda tan klub da dobija isti novac od drzave kao i drzavni!!
    (PAOK, 7. februar 2018 14:07)
    Pa i ne dobija isti novac od države. Odavno smo ustanovili da KK Partizan od države dobija mnogo više novaca nego KK Crvena Zvezda, bez obzira na rezultate KK Crvena Zvezda koji su neuporedivo bolji od rezultata KK Partizan u poslednjih 5 godina minimum.
    (Vlada, 7. februar 2018 16:43)

    # Link komentara

  7. koliko vas ima komotno i mozete da igrate u Laktasima
    valjda ti je jasno da je daleko pa se igra u hali sportova koja je vasa maticna hala iz 80-ih a i zadovoljava kapacitet grobara
    (kalcokera, 07. februar 2018 12:01). Nama je Hala sportova matična dvorana, vama FMP Arena u Železniku...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 7. februar 2018 13:26

    lepo ti pise maticna hala iz 80-tih(hala sportova)
    a maticna maticna je u Zagrebu
    (kalcokera, 7. februar 2018 14:59)

    # Link komentara

  8. @ (Subjektivni, 6. februar 2018 14:54)
    Glupo je odgovarati na svaku glupost koju si napisao,ali na jednu moram.
    Nema nista lose u tome sto ste privatan klub, ali ne moze onda privatan klub da dobija isti novac od drzave kao i drzavni!!
    (PAOK, 7. februar 2018 14:07)

    # Link komentara

  9. koliko vas ima komotno i mozete da igrate u Laktasima 
    valjda ti je jasno da je daleko pa se igra u hali sportova koja je vasa maticna hala iz 80-ih a i zadovoljava kapacitet grobara
    (kalcokera, 07. februar 2018 12:01). Nama je Hala sportova matična dvorana, vama FMP Arena u Železniku...
     (xxx, 7. februar 2018 13:26)

    # Link komentara

  10. Pre 10 godina je kosarkaska lopta preskocila Drinu i tada su nastala dva tima (Igokea Partizan i Partizan Igokea) koja su po recima tadasnjeg predsednika KKP Danilovica i trenera Vujosevica funkcionisali kao jedan klub. Taj frankenstajn se takmicio u Aba ligi sa oba tima. Dalje, predsednik Hemofarma i kosarkaskog saveza je bio clan uprave Partizana. Da li je sve to bio sukob interesa ili ste to tada zvali dominacijom?
    (Povidon, 07. februar 2018 10:52)" Znate, niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove". FMP Arena vaša domaća dvorana. Partizan nikad nije kao domaćin igrao u Laktašima.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (xxx, 7. februar 2018 11:29

    koliko vas ima komotno i mozete da igrate u Laktasima
    valjda ti je jasno da je daleko pa se igra u hali sportova koja je vasa maticna hala iz 80-ih a i zadovoljava kapacitet grobara
    (kalcokera, 7. februar 2018 12:01)

    # Link komentara

  11. Hell, 06. februar 2018 23:54) 
    Pre 10 godina je kosarkaska lopta preskocila Drinu i tada su nastala dva tima (Igokea Partizan i Partizan Igokea) koja su po recima tadasnjeg predsednika KKP Danilovica i trenera Vujosevica funkcionisali kao jedan klub. Taj frankenstajn se takmicio u Aba ligi sa oba tima. Dalje, predsednik Hemofarma i kosarkaskog saveza je bio clan uprave Partizana. Da li je sve to bio sukob interesa ili ste to tada zvali dominacijom?
    (Povidon, 07. februar 2018 10:52)" Znate, niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove". FMP Arena vaša domaća dvorana. Partizan nikad nije kao domaćin igrao u Laktašima.
     (xxx, 7. februar 2018 11:29)

    # Link komentara

  12. Druze a u kojoj to zemlji sem ovoj nasoj banani,mogu trofeji koje osvoji jedan klub da se pripisu drugom?! Ej,jedan klub zamrznut,ne takmici se,osnuje se drugi frankenstajn koji kad osvoji neki trofej pripise se ovom zamrznutom,ludilo. Drugo,kako je moguce da se u istom takmicenju nalaze dva kluba kojima upravlja jedan isti covek? U jednom je gazda,a i u drugom je isto gazda samo satro kao nije,zar to nije sukob interesa?! Kao da u Primeri istovremeno igraju Barselona i Barselona B,cirkus
    (Hell, 06. februar 2018 23:54)
    Pre 10 godina je kosarkaska lopta preskocila Drinu i tada su nastala dva tima (Igokea Partizan i Partizan Igokea) koja su po recima tadasnjeg predsednika KKP Danilovica i trenera Vujosevica funkcionisali kao jedan klub. Taj frankenstajn se takmicio u Aba ligi sa oba tima. Dalje, predsednik Hemofarma i kosarkaskog saveza je bio clan uprave Partizana. Da li je sve to bio sukob interesa ili ste to tada zvali dominacijom?
     (Povidon, 7. februar 2018 10:52)

    # Link komentara

  13. A nece ni kao Fmp da se fuzionise, bravo Ostoja. Kolike je komplekse nabio panterima govori broj komentara, mahom od nize rase iz Zeleznika. ...
    (Uros Djurdjevic #32, 6. februar 2018 17:51)

    Dečkonja, van toga sto je moderacija trebala da zaustavi komentar sa ovakvim rečnikom, neko kome su osnivači ti, koji jesu, i prvobitni navijači, ti koji jesu, (hint: sasvim sigurno nisu bili stara beogradska građanska klasa), stvarno ne bi trebao druge da posmatra kroz derogativnu rasnu ili klasnu prizmu. Da nas nisu "oslobađali" ti, koji navodno jesu, već Ameri, takav veštački oktroisani konstrukt kao Patlidžan u prvom redu nikada ne bi ni postojao. A onaj klub, na čiji stadion, igrače i navijače su crveni samo nakalemili ime Zvezda - bi postojao i dalje. Frustracija i kompleks niže vrednosti su vam ugrađeni u genetski kod još od osnivanja. Zato ga sada neki leče kompleksom više vrednosti. Kakav smehotres. Tradicija i klasa ne mogu odozgo partizanskom tandžarom da se oktroišu, to ili imaš ili nemaš.
    (Putnik, 7. februar 2018 10:50)

    # Link komentara

  14. (floki, 7. februar 2018 09:47)
    Sve se slažem sa tobom. Međutim, upravo to i dokazuje da je to ona stara Zvezda. Jer da je bila neka nova Zvezda, ona bi odmah tada i donela statut. Kada je, po završetku UPPR-a odmrznuto staro društvo (upisano u APR još 19.01.1998.), donet je i novi statut. Dakle, koliko god pojedinima ovde bilo žao zbog toga, ova Zvezda što vas sada dere jer ona stara Zvezda. Hvala lepo, doviđenja.
    (Vlada, 7. februar 2018 10:46)

    # Link komentara

  15. To sto je Partizan dao za reprezentaciju Kicanovic,Dalipagic,Divac,Paspalj,Djordjevic,Danilovic,Rebraca...zvezda ni za narednih sto godina.Pozivate se na prosecnog Slavnica koji je igrao i u Partizanu.Stojakovic? Da li je uopste igrao neku seniorsku utakmicu u zvezdi.Partizan je svoje titule uzeo u tada najjacoj ligi Evrope kada su YU timovi bili 7 puta prvaci Evrope 1976-1992.za razliku od zvezdinih kada u celoj yugi nisi imao par postenih timova.
    (Grobar 48, 6. februar 2018 23:42)

    Kosarka se stvara decko decenijama i ne bi bilo ni Ljubljane 1970 prvaci sveta Beograda,1975 Manile 1978,ni Moskve 1980 ni mnogo cega jos da nije bilo 30 godina uspona kosarke i probijanja u evropski,svetski vrh postepeno razvojem.Tad se znalo ko je glavna ekipa u Jugoslaviji i odakle dolaze igraci u vecini slucaja,minimum 3-5 igraca Zvezde u tim selekcijama. I posle koliko god Vi penite iz Partizana,nisu se palili na Vas Hrvati dobro bratski ste klubovi,vec protiv Zvezde svi od Sarajeva,
    Skoplja,Ljubljane,Zadra,Splita. Zvezda je svima bila trn i interesovanje sam znas,ako zelis da znas je drugacije prema bratskom Partizanu,nego Zvezdi. Pobediti Zvezdu svima ja bilo zelja i htenje.Zvezda je uvek,ali uvek bila u vrhu,5ta ili 3-ca ili 2-ga nije vazno VRH. I ponavljam opet duplo vise reprezentativaca ima Zvezda od Partizana u selekcijama JUG i Srbije.
    (JugoPartizan, 7. februar 2018 10:15)

    # Link komentara

  16. Ok, a koji je ovo Partizan onda ??? 

    KK Partizan 
    Датум уписа у регистар: 27.05.1998 
    Датум доношења статута: 16.03.2012 
    Датум последњих измена и допуна статута:
    12/16/2017 12:00:00 AM 

    Druze sedi jedan ... vrati diplomu ili trazi da ti vrate pare ...
    (Mile Laktas pocasni presednik !, 06. februar 2018 22:53). Jedan jedini, onaj na kog misliš 24 h...
     (xxx, 7. februar 2018 09:58)

    # Link komentara

  17. Moraš biti konkretniji. Na koji Partizan misliš? Partizan 063 Mobtel? Partizan Cepter? Partizan Igokea? Za koji prestajes da navijaš?
    (NoName, 06. februar 2018 23:22). Misli na FMP ILR konkretno...
     (xxx, 7. februar 2018 09:55)

    # Link komentara

  18. Ok, a koji je ovo Partizan onda ???

    KK Partizan
    Датум уписа у регистар: 27.05.1998
    Датум доношења статута: 16.03.2012
    Датум последњих измена и допуна статута:
    12/16/2017 12:00:00 AM

    Druze sedi jedan ... vrati diplomu ili trazi da ti vrate pare ...
    (Mile Laktas pocasni presednik !, 6. februar 2018 22:53)


    Druze, tebi ide jedinica.

    2012. godine je donesen Zakon o sportu i to su prvi Statuti koji su u tom formatu unoseni u APR. Prosle godine je ponovo menjan Zakon o sportu i odatle i svaki aktivni klub je ponovo morao svoj Statut da prilagodi novom Zakonu i prijavi ga u APR. Kada se sledeci put bude menjao Zakon o sportu, Statut ce takodje morati da se menja i salje u APR.

    Partizan je najnormalnije kao i svi ostali aktivni klubovi u to vreme prijavio svoj Statut 2012. godine. Crvena Zvezda nije mogla jer tada nije postojala. Ona svoj Statut prilaze tek kada se seli na adresu na Malom Kalemegdanu, a to je 2015. godina. Odatle ta razlika.
    (floki, 7. februar 2018 09:47)

    # Link komentara

  19. Dule, jesi li to ti?
     (sa x, 7. februar 2018 00:07)

    # Link komentara

  20. @ poskok, 06. februar 2018 17:03

    Druze a u kojoj to zemlji sem ovoj nasoj banani,mogu trofeji koje osvoji jedan klub da se pripisu drugom?! Ej,jedan klub zamrznut,ne takmici se,osnuje se drugi frankenstajn koji kad osvoji neki trofej pripise se ovom zamrznutom,ludilo. Drugo,kako je moguce da se u istom takmicenju nalaze dva kluba kojima upravlja jedan isti covek? U jednom je gazda,a i u drugom je isto gazda samo satro kao nije,zar to nije sukob interesa?! Kao da u Primeri istovremeno igraju Barselona i Barselona B,cirkus
     (Hell, 6. februar 2018 23:54)

    # Link komentara

  21. Simental Zvezda
    Jedna ispravka,Stojakovic je bio Vas igrac mnogo manje nego Divac,tako da povlacim sve sto sam rekao za Divca,on je ipak vas zar ne?
     (Realista, 6. februar 2018 23:43)

    # Link komentara

  22. To sto je Partizan dao za reprezentaciju Kicanovic,Dalipagic,Divac,Paspalj,Djordjevic,Danilovic,Rebraca...zvezda ni za narednih sto godina.Pozivate se na prosecnog Slavnica koji je igrao i u Partizanu.Stojakovic? Da li je uopste igrao neku seniorsku utakmicu u zvezdi.Partizan je svoje titule uzeo u tada najjacoj ligi Evrope kada su YU timovi bili 7 puta prvaci Evrope 1976-1992.za razliku od zvezdinih kada u celoj yugi nisi imao par postenih timova.
    (Grobar 48, 6. februar 2018 23:42)

    # Link komentara

  23. Simental Zvezda 1973
    Prvo ,tesko da ti mogu biti sin,jedino ako imas 75 i vise godina,drugo dobro znam za pobrojane kosarkase Zvezde ali cu ti reci da Nijedan ograc Zvezde u to vreme nije bio glavni igrac .Uvek je to bio igrac Partizana.O NBA prstenovima je tek smesno pricati,bili igraci koji su doprineli titulama,skoro su kao Lebron je li?Ne kazem ni da sam ja 100 posto realan ali to ode u krajnost.Pomiri se sa tim da ste u kosarci ipak daleko od nas.Tek pominjanje pocetka osvajanja trofeja nema nikakvog smisla,za tebe je i Mancester Junajted mali klub,on je za svojih prvih 30 god osvojio Jednu titulu,mislim da si skroz promasio temu"sine".
     (Realista, 6. februar 2018 23:41)

    # Link komentara

  24. A bilo lepo dok su igrači sami pisali cifre za koje će da igraju...?
     (želja, 6. februar 2018 23:25)

    # Link komentara

  25. "Zasto sam ja tri godine navijao za fmp?" rece navijac nakon sto je shvatio. Tih godina to takodje niste hteli da priznate, a sada je to prosla, zavrsena faza, kada ste bili zamrznuti, pa kao ok je, to je bilo privremeno, planski. Proci ce jos malo vremena dok ne shvatite da se nikad niste odmrzli i da i dalje navijate za fmp koji je samo jos jednom promenio ime i zahvaljujuci vezama u gradskoj upravi dobio nekadasnju zvezdinu adresu. Nazalost, tako je.
     (privatni klub na budzetu drzave, 6. februar 2018 23:24)

    # Link komentara

  26. Ako Partizan promijeni ime, zaboravite na moju podrsku. 
    Navijac Partizana, dakle nista zamrzavanje.
    (LorD, 06. februar 2018 21:46)

    Moraš biti konkretniji. Na koji Partizan misliš? Partizan 063 Mobtel? Partizan Cepter? Partizan Igokea? Za koji prestajes da navijaš?
     (NoName, 6. februar 2018 23:22)

    # Link komentara

  27. "Pa, da li zaista misle da se ja toga plašim? " ,.... znam ga , preplašen je !!!
    (Ma neeeeeeeeee, 6. februar 2018 23:19)

    # Link komentara

  28. Ostoja je doveden da postavi partizan na noge i mora biti iza zvezde a meni je drago zbog toga. Pristao je na to jer je njegova kompanija u pitanju! Napred zvezda! Dominacija bar još dvadeset god.
    (Milos, 6. februar 2018 23:09)

    # Link komentara

  29. Ne razumem zasto se gubi vreme na gluposti.Navijac sam Partizana,za mene je ovo prava Zvezda,sigurno da nisu bila cista posla oko opstanka Zvezde od 2011 .I mi smo tako mogli da smo hteli?
    Pustimo Zvezdu da uziva u zasluzenim uspesima,velikim pobedama nad mnogo bogatijim klubovima.
    Niko nam ne moze oduzeti da smo mnogo veci klub od Zvezde u ovom sportu.Parzizan prvak evrope i tri puta kup Radivoja Koraca,Zvezda kup kupova(najslabije takmicenje).Kada je rec o igracima dovoljno je spomenuti samo zlatni period 70-80 tri zlata sa evropskih,svetsko i olimpisko zlato a Kicanovic i Dalipagic najbolji igraci i strelci na svakom prvenstvu.O generaciji Divca i ostalih se verovatno sve zna.
    Cekajmo svoje vreme i postujmo uspehe rivala.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Realista, 6. februar 2018 21:20)
    Lepo sto si realista,kao za razliku od ovih sto pene,ali sine i ti pominjes Kicu,Praju. To je 1976 prvi reprezen. iz Partizana,za 30 godina od kosarke u Jug. Pre njih Cermak jedini igrao.Sine,a pre i cak isto vreme kad i Kica i Praja,igrali Moka,Duci,Kapidzic,eto u to vreme i odmah da ti kazem i od tada do danasnjeg dana Zvezda ima duplo vise reprez. od Partizana. I slag,za kraj jedina dva igraca sto su osvojili NBA prsten su igraci Zvezde Radmanovic i Stojakovic. Mogu jos o svemu,ali Divac je dosao 1987,lepo Vam kazemo da ste Vi iz KK Partizan,JSD Partizana sekcija,kasno poceli da igrate kosarku i pamtite samo Vas Kalendar i datume.
    (SimentalZvezda1973, 6. februar 2018 23:04)

    # Link komentara

  30. Znaci, nemamo slucaj da je nakon zavrsenog UPPR-a doslo do tzv."odmrzavanja" kluba, nego do druge promene imena kluba koji se nekada zvao FMP i promene adrese tog kluba. O tome dokazi postoje na sajtu APR-a gde se jasno vidi da je stari klub upisan u registar 19.01.1998. godine (period kada su svi aktivni klubovi morali da se upisu u Agenciju iako su mnogo ranije osnovani), a da je Statut novog kluba donesen 08.07.2015. odnosno u periodu kada je bivsi FMP promenio adresu. Da pojasnim upisuje se uvek datum donosenja prvog Statut i poslednja promena Statuta, odnosno da prevedem jos jednom, prvi statut NOVOG kluba je donet 08.07.2015. Starog kluba vise NEMA.
    (Pravo, 6. februar 2018 21:54)

    Ok, a koji je ovo Partizan onda ???

    KK Partizan
    Датум уписа у регистар: 27.05.1998
    Датум доношења статута: 16.03.2012
    Датум последњих измена и допуна статута:
    12/16/2017 12:00:00 AM

    Druze sedi jedan ... vrati diplomu ili trazi da ti vrate pare ...
    (Mile Laktas pocasni presednik !, 6. februar 2018 22:53)

    # Link komentara

  31. Ajde zvezdasi kao da je bitno,pa vi ste odma znali da je to FMP ali vam je bilo svejedno samo da skinete Partizan sa trona,znam da je tesko priznati ali to je istina.Ne znam stvarno zasto silujete tu pricu o "genijalnom projektu" UPPR-a,kad svi znamo kako je sve i u dogovoru sa kim odradjeno.Bilo je na silu,krseni su zakoni i statuti ali vam je uspelo.Jedino sto ostaje je biti covek i priznati,da prekratimo ova besmislena prepucavanja,pozdrav.
    (Jos jedan ekspert, 6. februar 2018 22:45)

    # Link komentara

  32. (Pravo, 6. februar 2018 21:54)
    Ajd ti ponovo malo u školu, ne ide ti nešto to pravo, a ni logika. Nikakve veze nema kada je donet statut. Statut, kao najviši pravni akt preduzeća, se može menjati po potrebi i to nema veze sa tim kad je osnovano preduzeće. Po tvojoj logici, kad god država promeni Ustav, ona prestaje da postoji i postaje nova država.
    Dečko, i sam si rekao, a tako i stoji u APR, datum upisa u registar KK Crvena Zvezda je 19.01.1998. Dakle, UPISA. Tada je to konkretno društvo upisano u registar i to je dokaz da je to konkretno društvo postojalo 1998. Ergo (dakle, prim. aut.), ovo JESTE ona stara Zvezda. Sedi i plači.
    (Vlada, 6. februar 2018 22:22)

    # Link komentara

  33. Zvezdina struktura duga je bila u velikom broju pozajmica samih članova uprave, mali deo porez, odredjeni deo dugova prema igračima.
    (Ekonomija, 6. februar 2018 20:20)

    Sa ekonomske strane se slazem sa tobom,i tacno je da je taj klub usao u UPPR, i verujem da je taj UPPR i odradjen kako treba. Sa pravne strane medjutim nije tako blistavo za pristalice stanovista da je ovo ona stara Zvezda. Naime, klub se "zamrzava", prodaje svoje simbole, a svi, podvlacim svi igraci potpisuju ugovor sa novim klubom, FMP. Taj klub, zatim menja ime u KK Crvena Zvezda Beograd i registruje se na istoj adresi kao nekadasnji FMP (odnosno samo se preimenuje i kao takav zavodi u APR), da bi kasnije ponovo promenio ime u KK Crvena Zvezda, na staroj adresi tog kluba na Malom Kalemegdanu. Znaci, nemamo slucaj da je nakon zavrsenog UPPR-a doslo do tzv."odmrzavanja" kluba, nego do druge promene imena kluba koji se nekada zvao FMP i promene adrese tog kluba. O tome dokazi postoje na sajtu APR-a gde se jasno vidi da je stari klub upisan u registar 19.01.1998. godine (period kada su svi aktivni klubovi morali da se upisu u Agenciju iako su mnogo ranije osnovani), a da je Statut novog kluba donesen 08.07.2015. odnosno u periodu kada je bivsi FMP promenio adresu. Da pojasnim upisuje se uvek datum donosenja prvog Statut i poslednja promena Statuta, odnosno da prevedem jos jednom, prvi statut NOVOG kluba je donet 08.07.2015. Starog kluba vise NEMA.
    (Pravo, 6. februar 2018 21:54)

    # Link komentara

  34. Ako Partizan promijeni ime, zaboravite na moju podrsku.
    Navijac Partizana, dakle nista zamrzavanje.
     (LorD, 6. februar 2018 21:46)

    # Link komentara

  35. Ne razumem zasto se gubi vreme na gluposti.Navijac sam Partizana,za mene je ovo prava Zvezda,sigurno da nisu bila cista posla oko opstanka Zvezde od 2011 .I mi smo tako mogli da smo hteli?
    Pustimo Zvezdu da uziva u zasluzenim uspesima,velikim pobedama nad mnogo bogatijim klubovima.
    Niko nam ne moze oduzeti da smo mnogo veci klub od Zvezde u ovom sportu.Parzizan prvak evrope i tri puta kup Radivoja Koraca,Zvezda kup kupova(najslabije takmicenje).Kada je rec o igracima dovoljno je spomenuti samo zlatni period 70-80 tri zlata sa evropskih,svetsko i olimpisko zlato a Kicanovic i Dalipagic najbolji igraci i strelci na svakom prvenstvu.O generaciji Divca i ostalih se verovatno sve zna.
    Cekajmo svoje vreme i postujmo uspehe rivala.
     (Realista, 6. februar 2018 21:20)

    # Link komentara

  36. Uglavnom ne verujem da Partizan beži od UPPR već da je struktura duga takva da se ne može postići sporazum sa većinom. Zvezdina struktura duga je bila u velikom broju pozajmica samih članova uprave, mali deo porez, odredjeni deo dugova prema igračima. Kod Zvezde su bivši članovi uprave pristali na UPPR, plus država i odredjen broj bivsih igrača sto je bilo dovoljno za ulazak u UPPR.
    (Ekonomija, 06. februar 2018 20:20)

    To je jedini razlog zašto u Partizanu nisu prihvatili UPPR. Struktura njihovog duga je takva da onaj koji im je držao časove ljubavi neće da oprosti ni evro od ukupno 600 000 € koliko mu se duguje za te časove. Ista stvar je i sa mnogobrojnim igračima, ne žele da oproste ni dinar. Zato Ostoja i forsira priču kako su mnogi spremni da oproste u nadi da će se neko upecati i reći: aj kad opraštaju drugi, oprostiću i ja. Istina je da niko neće da oprosti ni cvonjka. Ljubav je to... A ima veze i sa medjuljudskim odnosima, što bi rekao Cinik.
     (NoName, 6. februar 2018 21:15)

    # Link komentara

  37. Ostoja na dobrom smo putu. Grobari te brane,znaci pocinju polako da ti veruju. Sve ide po planu,mi osvajamo jos dve aba lige i dve titule,oni napokon shvate nas plan (treba im vremena,niza su rasa) teraju te,dovode novog i tako u krug. A evroliga samo na sport klubu.
     (Nebojsa, 6. februar 2018 21:13)

    # Link komentara

  38. ma uradi taj presek da ih opet punimo 14 godina za redom, da im nabijamo jos vece komplekse nego sto ih sad imaju, od najveceg srpskog kluba sa najvise srpskih navijaca... PARTIZAN BEOGRAD.
    (nesa, 06. februar 2018 20:56)

    Ovo je vec pitanje za strucne zdravstvene sluzbe
     (Batko, 6. februar 2018 21:07)

    # Link komentara

  39. ma uradi taj presek da ih opet punimo 14 godina za redom, da im nabijamo jos vece komplekse nego sto ih sad imaju, od najveceg srpskog kluba sa najvise srpskih navijaca... PARTIZAN BEOGRAD.
     (nesa, 6. februar 2018 20:56)

    # Link komentara

  40. Ekonomija, 06. februar 2018 20:20)

    Lepo si objasnio, ali vidis dzabe....
    Samo jos jedan dodatak. Prema strukturi duga odredjuje se i dinamika isplate, a i visina potrazivanja. Drzava naplacuje svoje u celom iznosu(glavnicu, kamata se otpisuje), "treća klasa" 2,5% od potrazivanja i td.
    Privredni sud je nadlezan i kontrolise ispunjavanje dinamike placanja i ostalog
    Glupe price "Nestao dug, obrisali 16 mil" su za glupe
    Konkretno u Zvezdinom slucaju , od ukupnog duga isplaceno je oko 4,3-4,5 miliona eura
     (Batko, 6. februar 2018 20:51)

    # Link komentara

  41. @(Batko, 06. februar 2018 19:29)

    Da ne bih pisao predugo,nisam 100% upućen u Zvezdin UPPR ali pročitaj komentare

    (nemke, 06. februar 2018 20:02) i
    (Ekonomija, 06. februar 2018 20:20)

    pa ćeš razumeti.
    Ko otpisuje 60% duga ili više?
    Samo onaj čije pare nisu (državne ili pokradene od države) i tu vidim spregu politike i UPPR-a jer znam ( doživeo) kako funkcioniše,uglavnom za političke svrhe i za preduzeća bliska vlastima( u tom trenutku) jer uglavnom služi da se neko za male pare dokopa velike koristi.Pošalji spisak poverilaca pa ćemo videti.
     (BeKo, 6. februar 2018 20:45)

    # Link komentara

  42. Da si Ostoja rekao ono sto svi znamo, da su dugove napravili Dule, Todoric i Danilovic, prvi bi ti cestitao. Ovako, ispade da ti za sve kriva Zvezda. Ne znam da li se Ostoja secas dominacije Partizana, mozda si imao mnogo posla na auto -otpadu ali bilo je tu svega dragi Ostoja, i otimanja igraca i gepekovanja i sponzora koliko hoces, ponizavanja zvezdinih klinaca sa 40 razlike....I onda, dade ga Nolan Smit i to sa pola terena, on vas je ugasio, nije Covic.A sto se tice UPPR, to ti je kao ljubav ili svadja, za sve je potrebno dvoje, trebas da imas saglasnost poverilaca, da im izlozis plan sto tvoji prethodnici nisu hteli. Zato cete i u buduce gledati EL na TV
     (deki, 6. februar 2018 20:30)

    # Link komentara

  43. Prava postenjacina...
    (Branislav, 6. februar 2018 20:29)

    # Link komentara

  44. Ајде не ... ти да си то што пишеш по медијима не би се тако хвалио
     (ја, 6. februar 2018 20:28)

    # Link komentara

  45. Slabo pratim klupski sport u Srbiji, ali sam zaposlen u finansijskom sektoru. UPPR koji je sproveden u Crvenoj Zvezdi je takodje sprovodjen u mnogim drugim firmama. Pozitivan primer vam je Valjevska pivara kao jedan od vecih privrednih subjekata. UPPR ne bi bilo moguće sprovesti da nije postojala saglasnost najvećih poverioca jer sam plan ne bi ni bio odobren. Sto se tiče te promene imena koliko sam razumeo tu je bilo u pitanju takmičenje u ABA ligi pa umesto aktivnosti KKCZ preuzima brend KKCZ Beograd. Partizan sa druge strane može ući u UPPR bez bilo kakvih promena jer u toku UPPR može firma nastaviti aktivno da radi pod ograničenjima samog UPPR. Ne razumem predsednika Partizana da izbegava UPPR jer bi sigurno i država i banka pristale na to, a ta nerealna potraživanja ako potražioci nisu saglasni bi prosto bila umanjena na odredjeni nivo po UPPR. Uglavnom ne verujem da Partizan beži od UPPR već da je struktura duga takva da se ne može postići sporazum sa većinom. Zvezdina struktura duga je bila u velikom broju pozajmica samih članova uprave, mali deo porez, odredjeni deo dugova prema igračima. Kod Zvezde su bivši članovi uprave pristali na UPPR, plus država i odredjen broj bivsih igrača sto je bilo dovoljno za ulazak u UPPR.
    (Ekonomija, 6. februar 2018 20:20)

    # Link komentara

  46. Naziv firme:KK Crvena Zvezda Beograd 

    PIB:101032648 

    Matični broj:07078048 

    Adresa:Stjepana Supanca 15a, 11000 Beograd 

    KK CRVENA ZVEZDA Адреса:MALI KALEMEGDAN 2 Beograd 
    Матични број:7024924 
    Порески број:101821735 


    Koja je prava Zvezda ? 

    Me postoji u APR-u klub Crvena Zvezda Beograd odnosno taj klub je sada ILR i ne takmiči se. Postoji samo ovaj drugi koji si napisao sa Kalemegdana
    (Poskok, 06. februar 2018 19:26)

    Ti ni da izguglas kako treba Pogledaj datum podatka. Imas nivi od 1juna ,2016
     (Ciganin, 6. februar 2018 20:07)

    # Link komentara

  47. Kako je racun odblokiran kada se drzavi na ime poreza duguje 95 miliona? Ostali poverioci nek se bore za svoj novac. UPPR nije izmislila Zvezda vec drzava da bi privreda stala na noge. I gradjani imaju vrstu UPPR koji se zove reprogram duga i koristi se za dug elektricne energije.
    Nudjen vam je UPPR ali ste mislili da ce drzava da oprosti dug
     (Kaligula, 6. februar 2018 20:03)

    # Link komentara

  48. Da jednom zauvek rascistimo ovu famu oko bivseg KK Crvena Zvezda.

    Ima tu vise stvari. Prvo kada klub nema treninge i takmicarske utakmice, posle dve godine neaktivnosti se po Zakonu brise iz APR-a.

    Drugo, famozni UPPR je nista drugo nego vrsta stecaja. Sta je stecaj? Stecaj je postupak kroz koji se poverioci namiruju prodajom celokupne imovine stecajnog duznika. ...
    (andrejka, 6. februar 2018 18:24)

    - Uz duzno postovanje za trud, ali niste u pravu!
    Iz STECAJA mozete na dva puta! Prvi u likvidaciju, gde se prodajom vase imovine namiruju poverioci, i tada se gasite! I drugi, gde se po planu reorganizacije u saglasnosti sa vecinskim poveriocima ide u reorganizaciju, sa ciljem oporavka nekog "drustva"... Zvezda je na vasu zalost, krenula drugim putem, putem oporavka preko plana reorganizacije... (i mene je slicno zadesilo sa bivsom firmom, gde ce mi po planu reorganizacije biti isplaceno samo 40% ukupnog potrazivanja (godinu dana grejs period, plus pet godina (isplata))

    - I da, okanite se vi Zvezde... Ne znam zbog cega se toliko "cimata" oko tima za koji ne navijate...
    (nemke, 6. februar 2018 20:02)

    # Link komentara

  49. Lucho
    U pravu si,Partizan je za Zvezdu u fudbalu Real Madrid.Gresim li?
     (Realista, 6. februar 2018 20:02)

    # Link komentara

  50. (andrejka, 06. februar 2018 18:24)

    Ja sam u dva navrata stavljao svoju firmu u mirovanje, (da bih za to vreme radio u drugoj firmi) o čemu sam uredno dobijao rešenja od APR. Nakon isteka tih perioda svaki put sam ponovo aktivirao svoju firmu, naravno uz odgovarajuća rešenja od APR. Nikada nisam menjao matični broj, naziv, logo i sedište firme. Sada i dalje normalno uredno poslujem u svojoj firmi.
    Šta je tu čudno i protivzakonito?
    (SrbEUin, 6. februar 2018 19:37)

    # Link komentara

  51. Ovaj gori od duloa, samo mu Zvezda u glavi
    (popaj, 06. februar 2018 14:50)
    A vama Partizan u komentarima.
    Mnogo nas pratite
    (shomi, 6. februar 2018 19:32)

    # Link komentara

  52. (BeKo, 06. februar 2018 18:53)

    Zasto ne odgovoris na pitanje....Kako su nestali preko noci dugovi, kada je UPPR prihvacen i sproveden preko Privrednog suda , kada postoji zvanicna sudska dokumentacija gde je svaki poverilac (pa i onaj najmanji) bio u mogucnosti da proveri tog sprovodjenja UPPR-a ,ako ima zelju.
    Kada su svi veliki poverioci potpisali i isplaceni po dinamici utvrdjenoj UPPR-om (a neki i pre)

    Ili svesno lazes kada kazes da su "dugovi nestali" ili nemas pojma, pa samo nagadjas.
    Iskreno mislim da su obe stvari u pitanju. I laž i neznanje
     (Batko, 6. februar 2018 19:29)

    # Link komentara

  53. Naziv firme:KK Crvena Zvezda Beograd

    PIB:101032648

    Matični broj:07078048

    Adresa:Stjepana Supanca 15a, 11000 Beograd

    KK CRVENA ZVEZDA Адреса:MALI KALEMEGDAN 2 Beograd
    Матични број:7024924
    Порески број:101821735


    Koja je prava Zvezda ?

    Me postoji u APR-u klub Crvena Zvezda Beograd odnosno taj klub je sada ILR i ne takmiči se. Postoji samo ovaj drugi koji si napisao sa Kalemegdana
    (Poskok, 6. februar 2018 19:26)

    # Link komentara

  54. divac, samo da podsetim reci Ostoje: Ja sam SNS i ponosim se time.
    (Milos, 6. februar 2018 19:18)

    # Link komentara

  55. @andrejka

    ono kad nemas pojma sta je uppr
    (Nenad, 6. februar 2018 19:02)

    # Link komentara

  56. Ovaj demagog moze da nam pljune pod prozor.Covek zna o kosarci koliko i ja zameni delova na automobilu
    (Zvezdasica, 6. februar 2018 18:59)

    # Link komentara

  57. Na osnovu toga, sinko, što porediš FK gde se obrću milioni evra i KK gde se priča o stotinama hiljada. Drugim rečima, ako od nekoga mogu sutra da naplatim desetine miliona koliko mi realno duguje i taj neko pri tome pokazuje plan kako će to da ostvari, zašto da mu ne pomognem u tome. Meni je to u interesu. Ali ako me neko godinama zavlači za sitnu lovu, ne dolazi na sastanke, nema jasan plan poslovanja i transparentne knjige, zašto bih mu ja onda opraštao ono što mi duguje?
    Uporno tražite isti tretman kao Zvezda (čak i sportove mešate), a nikako da počnete i da se ponašate kao ista.
    (Vlada, 6. februar 2018 17:21)

    Znaci oprostili su vam 5 miliona duga, o kakvom planu ima dalje da pricamo, pa ako je to samo deo duga onda zamisli koliki je ceo. Kako se onda ponasa tvoja sekta ako je 5 miliona duga malo i ako to moze da se otpise zato sto postoji plan? Ko dobro posluje? Pa covek prodaje igraca koji mora da bude 2 godine na pozajmici, ali nije to tema.
    Ja ponovo pitam: na koji je nacin vraceno 16 miliona duga preko noci 2011. i na koji nacin je vracen dug od 15 miliona izmedju 2000. i 2003. godine?
    Na koji nacin ste vi bii osteceni u periodu od 2000. do 2013. a u tom periodu doveli 61 (slovima šezdeset i jednog) stranca i vratili trenutni dug Partizana 4 puta?
    (Objektivan fan, 6. februar 2018 18:56)

    # Link komentara

  58. Da jednom zauvek rascistimo ovu famu oko bivseg KK Crvena Zvezda. 

    Ima tu vise stvari. Prvo kada klub nema treninge i takmicarske utakmice, posle dve godine neaktivnosti se po Zakonu brise iz APR-a. 

    Drugo, famozni UPPR je nista drugo nego vrsta stecaja. Sta je stecaj? Stecaj je postupak kroz koji se poverioci namiruju prodajom celokupne imovine stecajnog duznika. KK Crvena Zvezda nije imala svoju imovinu. Nije imala halu, niti bilo kakvu drugu infrastrukturu. Od onog sto je mogla da proda imala je samo grb, boje,ime i igrace pod ugovorom. Grb, boje i ime je otkupio Nebojsa Covic, a igrace su potpisali ugovore sa FMP-om, kako njihovom prodajom poverioci ne bi mogli biti obesteceni. Znaci odigrana je vrlo prljava igra u kojoj su poverioci prevareni za ogromne svote novca. Da tuze ne mogu jer njihov duznik vise ne postoji. 

    Nastavak znate svi. FMP menja ime u KK Crvena Zvezda Beograd koji se registruje u APR-u kao novo pravno lice, sa sedistem u ulici Stjepana Supanca u Zelezniku. KK Radnicki menja ime u KK FMP, kako bi se stekao privid da i Crvena Zvezda i FMP i dalje postoje. Nakon toga, klub KK Crvena Zvezda Beograd ponovo menja ime u KK Crvena Zvezda i registruju je na adresi na kojoj je bila registrovana bivsa KK Crvena Zvezda. 

    Nebojsa Covic zadovoljan. Dobio je navijace koje njegov klub nikada nije imao, a koji su lako presli preko toga sto im je ugasio klub i otkupio obelezja kluba. 

    Do vidjenja.
    (andrejka, 06. februar 2018 18:24)

    Da rascistimo koliko pojma nemate. Zvezda se nikad nije brisala iz APR-a.Bila je pravno zamrznuta do 2015 godine i u ime brenda takmicila se Crvena Zvezda Beograd.UPPR-om je sprecen stecajni postupak a klub se vratio takmicenju nakon zavrsenog UPPR-a a taj FMP odnosno Crvena Zvezda Beograd se preimenuje u ILR i brise iz takmičenja.Nikakav statut KSS tu ne važi jer je savez prihvatio sporazum FMP i Crvena Zvezda. Volela bi ti Andrejka da je to tvoje istina ali džabe sebe lažeš istina je u privrednom registru.ZVEZDA JE SPAŠENA POMIRITE SE SA TIM KOMPLEKSIMA ZNAM DA BOLI. Samo ispadate smešni sa glupostima i tim izmišljenim teorijama. Da vas podsetim da za dve godine stavljamo drugu zvezdicu iznad grba pa se vi ceskajte i izmisljajte gluposti ahahaha
     (poskok, 6. februar 2018 18:56)

    # Link komentara

  59. @(Batko, 06. februar 2018 18:32)

    Naziv firme:KK Crvena Zvezda Beograd

    PIB:101032648

    Matični broj:07078048

    Adresa:Stjepana Supanca 15a, 11000 Beograd

    KK CRVENA ZVEZDA Адреса:MALI KALEMEGDAN 2 Beograd
    Матични број:7024924
    Порески број:101821735


    Koja je prava Zvezda ?
     (BeKo, 6. februar 2018 18:53)

    # Link komentara

  60. Grobarska logika je samo jedna, da NISMO ISTI. Mnogo vas boli što nismo lopovi kao vi. Smrt fašizmu živeo Partizan. Opet ćemo da vas gasimo.
    (Liga Šampiona, 06. februar 2018 15:46)

    Kakav si ti car. Da li je realno da postoji čovek u ovoj zemlji sa IQ iznad 60 koji misli da je BILO ŠTA oko Partizana i Zvezde pošteno!?
     (eye of beholder, 6. februar 2018 18:53)

    # Link komentara

  61. A Zvezda vas dere tako “nepostojeca”. Igodinamik treba da bude srecan sto igra u ligi u kojoj je velika Zvezda, mogao je da ispadne pa da se mora izmisljati letnja liga da bi se vratio.
    (farsa, 6. februar 2018 18:37)

    # Link komentara

  62. Nije nudjen tz uppr nego reprogram duga. Slabasan ti spin panteru.
    (Sah-mat, 06. februar 2018 18:02)

    UPPR i jeste reprogram.Preduzeće pripremi plan reorganizacije(uglavnom uštede i smanjenje broja radnika) a poverioci se saglase i obično se sva potraživanja poverioca reprogramiraju na određeno vreme( npr 3 godine).Za to vreme preduzeće "ojača" i posle tri godine počne da vrača pare poveriocima.
    UPPR je politički smišljem za tzv velike sisteme kako ne bi otišli u stečaj i tako ostavili hiljade radnika bez posla tj. u slučaju Zvezde bi to značilo gašenje kluba za koji navija dobar deo Srbije a to baš nije popularno.Zvezdi ulaskom u UPPR potraživanja miruju a FMP "zakupljuje' ime Zvezde i finansira osnovnu delatnost da bi po isteku UPPR-a potraživanja bila 99% oproštena (uz očigledan uticaj visoke politike) a Zvezda ponovo počela da posluje sa svojim starim PIB-om a finasijer( zakupac-FMP) stekao vlasnička prava na osnovu svojih ulaganja.
     (BeKo, 6. februar 2018 18:33)

    # Link komentara

  63. (BeKo, 06. februar 2018 17:38)

    Zvezdi nestala dugovanja z a vreme UPPR-a ???…??
    Nisu kojim slucajem isplacena nakon konacnog utvrdjivanja i potpisivanja sa velikim poveriocima (izmedju ostalog i drzavom) ?!
    Aj, kapira. nemas pojma, a pises...ali bas tolikoto je bruka
     (Batko, 6. februar 2018 18:32)

    # Link komentara

  64. 7 miliona duga?
    Skupe te stipendije.
    A i slike po galerijama nisu tako jeftine.
    (Kosta, 6. februar 2018 18:26)

    # Link komentara

  65. Kako se to zvezda vratila takmicenju, kakav ILR, kakav FMP. Pa otkud sva ta zavrzlama a ubedjujes nas da zvezda postoji. Zbog cega je sve to radjeno? 
    Pali bre panteru, niko nije glup. Nisi ni ti nego necete da priznate bolnu istinu. ZVEZDA NE POSTOJI, SAMO FMP ZOVETE ZVEZDOM.
    (Djalma, 06. februar 2018 17:23

    Postoji Zvezda odmrzla se i vratila takmičenju nego vas ubijaju kompleksi i boli vas istina kada vam dokažemo da ste opsednuti klubom koji ne postoji u ovom slučaju FMP koji je zamrznut kao ILR i ne takmiči se više.Pogubili ste se u paranoji nemate dodira se realnoscu a to ko je glup proveri u APR ili zovi Tegeltiju da ti potvrdi ovo što sam ti objasnio ali naravno da nećeš to da uradiš jer ne smeš da pogledaš istinu u oci.
     (poskok, 6. februar 2018 18:25)

    # Link komentara

  66. Da jednom zauvek rascistimo ovu famu oko bivseg KK Crvena Zvezda.

    Ima tu vise stvari. Prvo kada klub nema treninge i takmicarske utakmice, posle dve godine neaktivnosti se po Zakonu brise iz APR-a.

    Drugo, famozni UPPR je nista drugo nego vrsta stecaja. Sta je stecaj? Stecaj je postupak kroz koji se poverioci namiruju prodajom celokupne imovine stecajnog duznika. KK Crvena Zvezda nije imala svoju imovinu. Nije imala halu, niti bilo kakvu drugu infrastrukturu. Od onog sto je mogla da proda imala je samo grb, boje,ime i igrace pod ugovorom. Grb, boje i ime je otkupio Nebojsa Covic, a igrace su potpisali ugovore sa FMP-om, kako njihovom prodajom poverioci ne bi mogli biti obesteceni. Znaci odigrana je vrlo prljava igra u kojoj su poverioci prevareni za ogromne svote novca. Da tuze ne mogu jer njihov duznik vise ne postoji.

    Nastavak znate svi. FMP menja ime u KK Crvena Zvezda Beograd koji se registruje u APR-u kao novo pravno lice, sa sedistem u ulici Stjepana Supanca u Zelezniku. KK Radnicki menja ime u KK FMP, kako bi se stekao privid da i Crvena Zvezda i FMP i dalje postoje. Nakon toga, klub KK Crvena Zvezda Beograd ponovo menja ime u KK Crvena Zvezda i registruju je na adresi na kojoj je bila registrovana bivsa KK Crvena Zvezda.

    Nebojsa Covic zadovoljan. Dobio je navijace koje njegov klub nikada nije imao, a koji su lako presli preko toga sto im je ugasio klub i otkupio obelezja kluba.

    Do vidjenja.
    (andrejka, 6. februar 2018 18:24)

    # Link komentara

  67. Da nije nasao za shodno sa objasni zbog cega nije otisao na sastanak sa Marfin bankom?
    (Lars, 6. februar 2018 18:22)

    # Link komentara

  68. Druze Zvezda je Lider . Proslo je vase vreme...ostavi se Zvezde.
    (Nemac, 6. februar 2018 18:16)

    # Link komentara

  69. Ако сам добро разумео овог човека, сва несрећа која је задесила Партизан зове се Црвена звезда, односно Небојша Човић. Мени лично Небојша Човић никад није био симпатичан, још од времена када је био градоначелник Београда а и касније, али он је ипак успео да сачува Црвену звезду од потпуног гашења. Како је то урадио? Онако како је једино било могуће по закону! Е, сад, ако некоме смета успешна и европска Звезда, онда то није проблем Црвене звезде већ оних који не умеју свој клуб да подигну на виши ниво, ни спортски ни финансијски, већ умеју само да мрзе и оних којима су сви други криви за споствене проблеме, а нарочито Црвена звезда, само не они.
    Ако партизановци не желе да звездаши коментаришу вести о Партизану, онда морају да престану да помињу Звезду у увредљивом контексту. Нарочито се то односи на функционере Партизана јер то није ни џентлменски ни у духу фер-плеја. Наравно да међу навијачима и једних и других има свакаквих људи и да ће се увек наћи неко ко ће да вређа и понижава противника јер не уме боље. Међутим, када то раде функционери неког од клубова, онда је то морални јад и беда тих људи. Ти људи би требало да буду пример пристојног и џентлменског понашања а не да вређају и понижавају своје противнике.
    Желим Партизану да се извуче из лоше финансијске ситуације али ће се то тешко десити са оваквим људима који га воде. Партизановци, мој вам је савет: ,,У се и у своје кљусе'' и оставите Звезду на миру!
    Напред Звездо!!!
     (Капетан Немо, 6. februar 2018 18:05)

    # Link komentara

  70. @sah-mat
    sto bi rekao veliki mag, bio je i nama nudjen, ali smo ga odbili. lose smo procenili...
    imas slabo secanje?
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 6. februar 2018 17:25) # Link komentara

    Nije nudjen tz uppr nego reprogram duga. Slabasan ti spin panteru.
    (Sah-mat, 6. februar 2018 18:02)

    # Link komentara

  71. Ma ti Dudi ne mozes ni cipelele da brises
    (Zvezdasica, 6. februar 2018 18:01)

    # Link komentara

  72. stefan prvovencani

    Zasto je Radnicki basket promenio ime u FMP
    kakve je to imalo veze sa Uppr-om.
    Ljudi se ovde samo "prave"
    a ustvari Fmp je promenio ime u CZ a Radnicki u FMP cemu
    te "rokade" uopste to ti meni objasni
    (MP, 6. februar 2018 18:00)

    # Link komentara

  73. niko ne moze da zabrani kako ce se zvati fmp
     (covke, 6. februar 2018 17:56)

    # Link komentara

  74. Mijailovicu treba da ustanes kad izgovoris ime Crvena Zvezda nisi svestan koliki je to klub a gledaj tamo kako ces sledece sezone Partizan da poguras do top 5 u Aba ligi.
    (lucho, 6. februar 2018 17:53)

    # Link komentara

  75. A nece ni kao Fmp da se fuzionise, bravo Ostoja. Kolike je komplekse nabio panterima govori broj komentara, mahom od nize rase iz Zeleznika. Vredjaju svog igraca a sad se usudjuju da pametuju i nesto objasnjavaju a vredjanjem Omica su sve rekli o sebi. Ostoja mora da poradi na tome da Kk Partizan udje u UPPR jer samo tako dug moze da bude vracen, neki otpisali 40 miliona duga u fudbalu i 16 miliona evra u kosarci a Partizan ce satro da se ugasi zbog 7 miliona duga, meni je uvek matematika bila slabija strana ali ne kapiram od kad je to broj 7 miliona veci od 16 miliona evra, ali to ce vrrovatno da mi objasne ovi dokoni i obrazovani ribari iz Zeleznika. Dok god Ostoja radi u interesu Partizana i ne odaje utisak da hoce da ga destabilise ima moju podrsku, treba svima dati priliku i vremena da realizuju svoje ciljeve i planove.
     (Uros Djurdjevic #32, 6. februar 2018 17:51)

    # Link komentara

  76. @Kako se to zvezda vratila takmicenju, kakav ILR, kakav FMP. Pa otkud sva ta zavrzlama a ubedjujes nas da zvezda postoji. Zbog cega je sve to radjeno?
    Pali bre panteru, niko nije glup. Nisi ni ti nego necete da priznate bolnu istinu. ZVEZDA NE POSTOJI, SAMO FMP ZOVETE ZVEZDOM.
    (Djalma, 6. februar 2018 17:23)


    Klub koji se dve godine ne takmici brise se iz registra po statutu KSS.Ostaje dilema da li se to desilo sa Zvezdom,ako jeste znaci da se ugasila,ako nije onda ljudi koji su ucestvovali u tom kriminalu moraju da odgovaraju pred gradjanima Srbije.
    (Eddy, 6. februar 2018 17:51)

    # Link komentara

  77. Ne znam kakav je "stručnjak" ali nije neki matematičar jer je 1.36 banci i 0.75 za porez oko 2.1 mil € a ostaje još oko 5 mil...
    (Dule Pop, 6. februar 2018 17:49)

    # Link komentara

  78. Ha! Ti sebe porediš sa Dudom i Duletom. Oni su za razliku od tebe se prvo bavili sportom, vrlo uspešno, a tek nakon toga počeli da se “bave” politikom. Duda i Dule su svoj kredibilitet i status kod navijača stekli svojim rezultatima. Oni svojim ugledom mogu da doprinesu boljem rezultatu bilo kom kandidatu i bilo kojoj opciji. Ti, em nemaš rezultate iza sebe, em ti je kredibilitet na nivou jednog stranačkog funkcionerčića i svoj ugled u ovom društvu crpiš iz činjenice da je tvoja opcija trenutno na vlasti. To je tvoj jedini kvalitet. Zato te navijači ne vole. Plus si dovoljno arogantan da sebe porediš sa ovom dvojicom velikana. Stidi se!
    (............, 6. februar 2018 17:44)

    # Link komentara

  79. Ne kontam sto sad kmecite,vi ste za nas nebitni,imamo precih stvari,kako osvojiti Aba ligu,kako dobiti CSKA,Fener,Oly i ostale,vi ste sad u klasi Olimpije,Igosa,Cibone..sa vama vise nije prelucavanje zanimljivo!
     (Dushebajev, 6. februar 2018 17:44)

    # Link komentara

  80. Niko ne moze FMP-u da zabrani da se zove C.Zvezda..
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (mrki, 6. februar 2018 16:43)


    Citiras im legendu a oni ti nalupaju minuse,reci koliko ih istina boli...
    (Simpatizer, 6. februar 2018 17:43)

    # Link komentara

  81. Zvezdi pricaju da je FMP, a oni izmislili te fore sa prodajom imena i grba kada su bili Zepter, I Igokea Partizan. Vrhunac bezobrazluka.
    (Ivan, 6. februar 2018 17:41)

    # Link komentara

  82. UPPR vise nije moguc. i da hoces, ne mozes. 
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 6. februar 2018 16:20) # Link komentara 

    "Unapred pripremljen plan reorganizacije u praksi podnosi stečajni dužnik (jer je teško pretpostaviti da bi to mogao da uradi poverilac), uz uslov da već postoji neki od stečajnih razloga".

    Partizan kao dužnik koji ne može da plaća svoje obaveze može podneti UPPR kad god hoće.
    Zvezdi je učinjena usluga jer su potraživanja volšebno nestala za vreme UPPR-a.
    Plan odobrava sud uz saglasnost poverilaca jer se kroz UPPR postižu dve stvari:
    1.Dužnik nastavlja da radi (bitno zbog proizvodnih preduzeća) umesto da ide u stečaj i prestane sa radom.
    2.Poverioci kroz UPPR naplaćuju više sredstava (teoretski) nego da duźnik iz stečaja prodajom imovine namiruje dugovanja.
     (BeKo, 6. februar 2018 17:38)

    # Link komentara

  83. Dug prema igračima i trenerima je 3 000 000 evra od kojih ima mnogo nerealnih potraživanja... 
    Šta je nerealno? Ugovorom obećan novac? Ne razumem ovo baš najbolje. Ako može neko da protumači Ostojine reči
    (M V P, 06. februar 2018 14:55)

    Pitanje je šta stoji u ugovoru, a poseban je problem što se danas prave ugovori koji mogu da se tumače na više načina, tako da očigledno neki pripisuju i neke visoke kamate svojim potraživanjima. To je pisac hteo da kaže.
     (ja, 6. februar 2018 17:29)

    # Link komentara

  84. Kakvo spinovanje ili nepoznavanje materije UPPRa,a sto je jako cudno za jednog precednika tako velikog kluba.
    UPPRom se ne ostecuju poverioci vec se,naprotiv spasavaju da neka firma ne ode u bankrot i tako poverilac oatane bez icega.
    Dragi predsednice,bolje bi bilo da uradite UPPR i tako sprecite da budete u blokadi od strane banke koja vam preti. Novac od sponzora ulozite u igrace i pravilnim razvojem mladih igraca pocnete da zaradjujete. Od te zarade u periodu od 4 do 5 god mozete vratiti deo poveriocima,banku pritisnete da vam od 1.3 milona otpise 70% ili ce morati da cekaju naplatu nekoliko godina,a oni moraju da resavaju svoje NPL (non performing loans) ili ti nenaplative dugove ali oni na to nece pristati dok god mogu da vas dave. Poreska uprava ce vas podrzati da dug platite u nekoliko godine,jer bolje ista nego nista. Naduvane ugovore sa menadzerima svedite na njihove realne vrednosti pod pretnjom da ce posla imati policija za privredni kriminal,jer se tu tacno zna ko se sa kim talio kada su ugovori naduvavani itd itd.
    Ovako pricate neke nebuloze na osnovu kojih se vidi da ili nemate pojma kako se vodi kompanija (u sto cisto sumnjam) ili sirite demagogiju.
     (stefan prvovencani, 6. februar 2018 17:29)

    # Link komentara

  85. @sah-mat
    sto bi rekao veliki mag, bio je i nama nudjen, ali smo ga odbili. lose smo procenili...
    imas slabo secanje?
     (sasa, 6. februar 2018 17:25)

    # Link komentara

  86. Činjenica je da pojma nemaš. Taj FMP o kome pričas je u privrednom registru upisan kao ILR Železnik i ne takmici se vec tri sezone tacnije od leta 2015-e kada je Zvezda završila UPPR i vratila takmičenju.Inače trofeji osvojeni tokom 4 godine reorganizacije pripisani su Zvezdi. To je jedna jedina istina cak vam je i ovaj novinar to objasnio ali vas toliko boli ta činjenica da ste poceli da halucinirate u svetu mašte i fantazije a u ovom realnom gazi vas Zvezda i to odlično znate i to vas mnogo boli.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (poskok, 6. februar 2018 17:03) # Link komentara

    Kako se to zvezda vratila takmicenju, kakav ILR, kakav FMP. Pa otkud sva ta zavrzlama a ubedjujes nas da zvezda postoji. Zbog cega je sve to radjeno?
    Pali bre panteru, niko nije glup. Nisi ni ti nego necete da priznate bolnu istinu. ZVEZDA NE POSTOJI, SAMO FMP ZOVETE ZVEZDOM.
    (Djalma, 6. februar 2018 17:23)

    # Link komentara

  87. (Objektivan fan, 6. februar 2018 16:37)
    Na osnovu toga, sinko, što porediš FK gde se obrću milioni evra i KK gde se priča o stotinama hiljada. Drugim rečima, ako od nekoga mogu sutra da naplatim desetine miliona koliko mi realno duguje i taj neko pri tome pokazuje plan kako će to da ostvari, zašto da mu ne pomognem u tome. Meni je to u interesu. Ali ako me neko godinama zavlači za sitnu lovu, ne dolazi na sastanke, nema jasan plan poslovanja i transparentne knjige, zašto bih mu ja onda opraštao ono što mi duguje?
    Uporno tražite isti tretman kao Zvezda (čak i sportove mešate), a nikako da počnete i da se ponašate kao ista.
    (Vlada, 6. februar 2018 17:21)

    # Link komentara

  88. Ovaj jos losije spinuje od svog vodje.Totalni cirkus.
     (Metar, 6. februar 2018 17:06)

    # Link komentara

  89. Plati bre ...
     (Rumble, 6. februar 2018 17:06)

    # Link komentara

  90. "Vaše čuveno poštenje, uvek ste bili puni tih s.... o poštenju."
    (NbgDeki, 6. februar 2018 15:12) # Link komentara

    Nema nista postenije od uppr-a. Na fmp nakacis crveno bele dresove i pravis se lud, neces da priznas. Koji ce ti mantrak i postenje i obraz i cast.
    hahahahaha panteru, pa ti pricas o postenju.
    (Sah-mat, 6. februar 2018 17:05)

    # Link komentara

  91. Zvezda je 2011 ugasena ovo sada je fmp. Nestao je dug od 13 miliona evra znaci duplo veci od ovog koji sad ima Partizan. Nesto ne verujem da ce se to isto i desiti i sa partizanom. To su cinjenice taj klub je ugasen ovo sad je fmp.
    (keke, 06. februar 2018 14:36)

    Činjenica je da pojma nemaš. Taj FMP o kome pričas je u privrednom registru upisan kao ILR Železnik i ne takmici se vec tri sezone tacnije od leta 2015-e kada je Zvezda završila UPPR i vratila takmičenju.Inače trofeji osvojeni tokom 4 godine reorganizacije pripisani su Zvezdi. To je jedna jedina istina cak vam je i ovaj novinar to objasnio ali vas toliko boli ta činjenica da ste poceli da halucinirate u svetu mašte i fantazije a u ovom realnom gazi vas Zvezda i to odlično znate i to vas mnogo boli.
     (poskok, 6. februar 2018 17:03)

    # Link komentara

  92. Da doživim, da neko stavi katanac i vama i vašim komšijama... vašim "navijačima" i tribinama...
    Da ne pročitam više ni jednu vest...
     (ZoranS, 6. februar 2018 16:57)

    # Link komentara

  93. Za one koji nisu gledali emisiju ovo je skracena verzija : Niko nikad nece saznati koliko je para dato partizanu I koliki su bili troskovi kada ni nakon toliko godina novinari iz blica ne mogu doci do pravih informacija .Ali zato je par stvari sto posto sigurno : svaka uprava je radila transparentno I u interesu partizana , Ima svoje strucnjake koji su utvrdili pravo stanje , I za sve sto ne valja su krive predhodne uprave ( I zvezda )
    (profa, 6. februar 2018 16:55)

    # Link komentara

  94. PRAVI PREDSEDNIK ZA KLUB KAO STO JE PARTIZAN.VELIKA JE KARIJERA PRED TOBOM .
    (ZUTI MRAV, 6. februar 2018 16:50)

    # Link komentara

  95. Niko ne moze FMP-u da zabrani da se zove C.Zvezda..
     (mrki, 6. februar 2018 16:43)

    # Link komentara

  96. Da mi je čudno?? Ko se ovde svadja i prepucava kad je jasno da sport biznis odnosno uveliko je bio a realno partizan je loše poslovao u periodu svoje dominacije baš kao zvezda u prošlosti da bi jurila rezultate. Normalni ne ostrašćeni navijači znaju to.
    (neko, 6. februar 2018 16:43)

    # Link komentara

  97. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom. (123, 06. februar 2018 14:46)Ja zato kad citam vesti o Partizanu obavezno bacim peglu (Aleksej, 06. februar 2018 15:42)malo smo vas tlacili...da smo isli do kraja, takvi kao vi ne bi pretekli...ali, bice dana za ispravljanje propusta... (alen bez sertifikata, 06. februar 2018 15:57Mislis deca vasa..(Aleksej, 06. februar 2018 16:03Ne ne varaš se, mnogo ranije.... Čim braća padnu sa vlasti
    (mita, 06. februar 2018 16:30)Nisi razumeo moj komentar.
    (Aleksej, 6. februar 2018 16:42)

    # Link komentara

  98. Kad ćete da prestanete da za svoju odbranu uvek uzimate zvezdu za primer sve mi se čini da sve što je loše kod partizana kriva je zvezda! Pa vi radite kako je za vas najbolje a kako je zvezda napravila to je njena stvar. Sve mi se čini vama smeta što zvezda postoji!?EH KOMŠIJE!!!!
    (momo brko, 6. februar 2018 16:40)

    # Link komentara

  99. Bivši igrači imaju nerealna potraživanja !?
    Pa potpisali su takav ugovor, da im to niste ponudili igrali bi negdje drugdje.genije..
     (BL-BG, 6. februar 2018 16:39)

    # Link komentara

  100. UPPR vise nije moguc. i da hoces, ne mozes.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sasa, 6. februar 2018 16:20) # Link komentara

    Izmislili ga zbog efempea i ugasili ga zbog efempea.
    Pa onda u redu.
    (Sah-mat, 6. februar 2018 16:39)

    # Link komentara

  101. shvata sustinu, 
    ako iko proba kao fmp,zvezda,ivo lola,beograd,zelenik zna da ce na tribinama imati 23 placena navijaca i nikoga vise! 
    jesmo iz istog grada i drzave,ali razlikujemo se po svemu ostalom.
    (belgrado, 06. februar 2018 16:20)

    Još ako su ti plaćenici iz Splita...
    A što se države i grada tiče grešiš da smo iz istih... raspitaj se malo o vašem poreklu...
     (Som Tojer, 6. februar 2018 16:38)

    # Link komentara

  102. Ja kao Partizanovac ti ne verujem, a evo i zašto. To je sve jasno, a potrudio si se da bude i glasno, ali je problem sto su sve to Duletove reci i mi sve to znamo... A sada pravi problem o kome ne pričaš je kako je dug poraso na 7 miliona? Da li ti znaš pravu snagu KKP u struci i partizanovcima? Ne bih vas više zadržavao.
    (Pedjaprecka, 6. februar 2018 16:38)

    # Link komentara

  103. Da li je to onaj covek koji nije otisao u banku na sastanak? A njegovo znanje o UPPR je smesno. A tvrdnja da dobijaju pare od drzave a ne placaju porez? A dug prema igracima od 3 mil je na poslednjem mestu? Samo ih zulja banka, a taj kredit je uzet kada su najbolje finansijski stajali. I to sve izneto kod Tegija. Kakve obmanjuju sami sebe.
     (molina, 6. februar 2018 16:37)

    # Link komentara

  104. Zvezda i Covic su krivi za njihove dugove i poslovanje, smesno ...
    (Drobnjak iz auta ..., 6. februar 2018 14:43)

    Diskutabilno je ko je kriv ali da je tretman potpuno drugaciji, to stoji.
    Kazi ti meni kako moze jedan klub da da 1 a da mu se otpise 5 miliona a drugi to ne moze da uradi? Na osnovu cega?
    (Objektivan fan, 6. februar 2018 16:37)

    # Link komentara

  105. Mi smo pod unutrašnjom okupacijom i vi ste za mene saradnik okupatora. Sve što proizilazi iz vašeg rada gledam kroz prizmu vašeg statusa.
     (ja iz bosne, 6. februar 2018 16:36)

    # Link komentara

  106. jeste odavno nismo imali razmenu saopstenja, pa je red damalo pomenes zvezdu cisto da imate cime da se bavite u upravi jer ocigledno je sezona za klub manje vise gotova
    (Jovan, 6. februar 2018 16:33)

    # Link komentara

  107. Samo da podsetim zaboravne ..Niko ne može da zabrani FMP-u kako će da se zove...
    (divac, 6. februar 2018 16:33)

    # Link komentara

  108. Zasto ne kazete da Partizan nije u JSD od 2007-me, da ova ekipa nema nikakvu imavinu u Srbiji, da su isterani iz Humske i sada su smesteni u necijoj kuci koju su iznajmili ...
    Na kalendarima JSD nema kosarkaskog kluba ...
    Gde je pravo sediste ove ekipe trebali bi pitati gazdu Igokee i bivseg presednika FK Djurica koji inace poslovni partneri ....
    Partizan je jedina ekipa u Srbiji koja ni kancelariju nema a kosarkaska lopta im je preskocila Drinu !
    (Slobodan, 6. februar 2018 16:32)

    # Link komentara

  109. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom. (123, 06. februar 2018 14:46)Ja zato kad citam vesti o Partizanu obavezno bacim peglu (Aleksej, 06. februar 2018 15:42)malo smo vas tlacili...da smo isli do kraja, takvi kao vi ne bi pretekli...ali, bice dana za ispravljanje propusta... 
    (alen bez sertifikata, 06. februar 2018 15:57Mislis deca vasa..
    (Aleksej, 06. februar 2018 16:03

    Ne ne varaš se, mnogo ranije.... Čim braća padnu sa vlasti
     (mita, 6. februar 2018 16:30)

    # Link komentara

  110. Ovaj sebe uporedjuje sa dudom i duletom.Onaj pre neki dan sebe uporedjuje sa obrenovicem...Narode...
     (milos, 6. februar 2018 16:30)

    # Link komentara

  111. Samo zvezda, mora se pomenuti...Dule dva!
     (dejan zvezdas, 6. februar 2018 16:29)

    # Link komentara

  112. Poredi covek sebe sa velikanima evropske i svetske kosarke!? A on partijski namestenik koji sa kosarkom ima veze koliko i ja.
     (Gazda Dojkan, 6. februar 2018 16:24)

    # Link komentara

  113. Biće to sve ok do kraja, ni ja u početku nisam verovao ovom čoveku, ali mu ipak treba dati šansu, smatram da je čovek veliki Partizanovac,zna se kome je UPPR bio jedini način da postoje, pa makar i da ime prodaju, nama nije, napred Partizan
    (Antićokijevac, 6. februar 2018 16:21)

    # Link komentara

  114. UPPR vise nije moguc. i da hoces, ne mozes.
     (sasa, 6. februar 2018 16:20)

    # Link komentara

  115. ok komentar,
    ko god je ovaj covek :d

    shvata sustinu,
    ako iko proba kao fmp,zvezda,ivo lola,beograd,zelenik zna da ce na tribinama imati 23 placena navijaca i nikoga vise!
    jesmo iz istog grada i drzave,ali razlikujemo se po svemu ostalom.
     (belgrado, 6. februar 2018 16:20)

    # Link komentara

  116. I treca liga Ako treba
    (dalje, 6. februar 2018 14:36)

    Treba, podrzavam.
    (Skorpion, 6. februar 2018 16:19)

    # Link komentara

  117. @srama bez
    Zvezda je Zvezda. Grb, boje, brend. Da l' joj je vlasnik Čović, država il' marsovci, svejedno je. Pritom, nemate vi tapiju na državne sponzore kao nekad.

    @Liga Šampiona
    U pravu si - nismo isti. Jedino što me boli je količina slepila kod vas. A i pomešao si ko je u priči lopov. Evo ako imaš mozga pa sam zaključi:
    Zaseda komisija uoči završetka prelaznog roka i poništava ugovor talentovanog igrača kome su dan ranije izmirena dugovanja kako bi on prešao u drugi klub jer je to "u interesu razvoja" tog igrača. Ko je lopov - klub koji je ostao bez igrača ili onaj koji je za džabe doveo talenta?

    @Dragan
    Šta nije istina, aj realno?
    - Da li vam država plaća dug ili ne? Koliko "Hvala Vučiću" smo čuli od vaših funkcionera u poslednjih par godina upravo zbog toga?
    - Reči vašeg predsednika i Dodika su bile da ste vi i Igokea jedan klub. Dakle ne izmišljam, to su Danilović i Dodik izgovorili. Šta tu nije istina?
    - Hoćeš li izguglati grb Partizan Cepter-a pa mi objasni šta nije tačno u mojoj izjavi?
    - Jeste li dali Rakićeviću 10000e kako bi raskinuo ugovor sa Metalcem ili niste? Kada je Čović platio Metalcu obeštećenje za istog i omogućio klubu da se takmiči, da li ste kukali kako vam Čović krade igrača? Da li je ovo vaša briga o srpskoj klupskoj košarci?
    - Da li je Partizan privatan klub? Nije. Znači državni je. Država u rasulu a vi očekujete da vam u klubu bude drugačije. Smešni ste.
     (Subjektivni, 6. februar 2018 16:17)

    # Link komentara

  118. Gde je i sta radi Nolan Smit?
     (as, 6. februar 2018 15:57)

    Radi s Mutom neku opkladu. Miroslav tvrdi da je bilo slucajno.
    (Toto-ko-tunjo, 6. februar 2018 16:16)

    # Link komentara

  119. Ovo je frapantno, covek predsednik kluba a dozvoljava sebi ovakve komentare. UPPR ne podrazumeva brisanje dugova i izbegavanje obaveza, naprotiv, dugovi se reprogramiraju uz nephodnu saglasnost svih poverioca i isplacuju se po odrzivom planu. Tako firma ne odlazi u stecaj i dalje u likvidaciju vec nastavlja da postoji i prihoduje a dugove vraca u duzem vremenskom periodu. Time su svi na dobitku. A prihvatili bi i vi UPPR, samo kad bi vam svi poverioci prihvatili.
     (Ljubisa livac, 6. februar 2018 16:15)

    # Link komentara

  120. @Subjektivni 
    Grobarska logika je samo jedna, da NISMO ISTI. Mnogo vas boli što nismo lopovi kao vi. Smrt fašizmu živeo Partizan. Opet ćemo da vas gasimo.
    (Liga Šampiona, 06. februar 2018 15:46)

    A sada zapevaj himnu...Marjane,Marjane.......
     (Crvena Zvezda 1913, 6. februar 2018 16:14)

    # Link komentara

  121. Smrt fašizmu živeo Partizan. Opet ćemo da vas gasimo.
    (Liga Šampiona, 6. februar 2018 15:46)

    Ma da, ... "Smrt fašizmu, Cigani, Cigani,..."
    (komedija, 6. februar 2018 16:13)

    # Link komentara

  122. Ne poznajem čoveka, pa ništa ne mogu reći o njemu, ali indikativan je broj komentara mrzitelja Partizana.
    Ta deca vaspitana na mržnji prema svemu drugačijem navodno su nekakvi sportski navijači.
    To su recidivi devedesetih, vremena mržnje i lažnog patriotizma.
     (mirko, 6. februar 2018 16:13)

    # Link komentara

  123. Kaže čovek Duda Ivković podržava Vučićeve protivnike i zbog toga nije imao niķakvih problema. Verovatno je onda oproštaj pravio u Atini zato što je voli više od Beograda, jel da?
    (Ssaassaa, 6. februar 2018 16:11)

    # Link komentara

  124. Zasto se vec danima tolerise prostacki vokabular navijaca mutiranog FMP-a? Mene je sramota da citam njihove komentare.Nepismenost,prostakluk,notorne lazi,psovke,bahacenje... ne spustajte se na njihov nivo,hvala.
    (Tango, 06. februar 2018 15:53)

    mozda su videli od Duloa
     (*, 6. februar 2018 16:08)

    # Link komentara

  125. Jer niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. Podsecajte ih grobari na ovu istinu..
    (Flojder, 06. februar 2018 15:10

    Nemaju vremena. Traže onu loptu što je preskočila preko Drine.
     (NoName, 6. februar 2018 16:08)

    # Link komentara

  126. @Subjektivni 
    Grobarska logika je samo jedna, da NISMO ISTI. Mnogo vas boli što nismo lopovi kao vi. Smrt fašizmu živeo Partizan. Opet ćemo da vas gasimo.
    (Liga Šampiona, 06. februar 2018 15:46)

    Naravno da nismo isti. I Bogu hvala na tome. Apropo intervjua rekao bih sledeće : Ako uzmemo u obzir da se na tv Čelzi govori o Čelziju, na MUTV govori o Junahtedu, na BarsaTv govori o Barseloni... sasvim je normalno da se na Partizanovom vesniku priča o Zvezdi, da partizanov briga me za zimu meda peva o Zvezdi, da predsednik KK Partizan priča o Zvezdi, da im trener FK koristi Zvezdin moto, da su im vođe navijača Zvezdaši... To je tako normalno, jer kompleksi se prenose sa kolena na koleno. Naravno da nismo isti. I Bogu hvala na tome.
     (NoName, 6. februar 2018 16:06)

    # Link komentara

  127. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom. (123, 06. februar 2018 14:46)Ja zato kad citam vesti o Partizanu obavezno bacim peglu (Aleksej, 06. februar 2018 15:42)malo smo vas tlacili...da smo isli do kraja, takvi kao vi ne bi pretekli...ali, bice dana za ispravljanje propusta...
    (alen bez sertifikata, 06. februar 2018 15:57Mislis deca vasa..
    (Aleksej, 6. februar 2018 16:03)

    # Link komentara

  128. grobari,pamet u glavu i podrzite ljude koje najveci grobari podrzavaju,Dule i Duda
     (antiwulf, 6. februar 2018 16:00)

    # Link komentara

  129. @Jer niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. Podsecajte ih grobari na ovu istinu..
    (Flojder, 6. februar 2018 15:10)

    Nema potrebe prijatelju,znaju oni to i sami,zato su puni srdzbe i besa,zato svakodnevno lazu i mazu da bi ispali lepsi i bolji nego sto jesu,ostace za vjek i vjekov "Niko ne moze da zabrani FMP-u kako cemo mi da se zovemo...FMP menja ime u Crvena Zvezda Beograd"-dovidjenja,prijatno !
    (Partizanski moral, 6. februar 2018 15:58)

    # Link komentara

  130. kme kme?
     (stevan, 6. februar 2018 15:58)

    # Link komentara

  131. Gde je i sta radi Nolan Smit?
     (as, 6. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  132. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom. (123, 06. februar 2018 14:46)Ja zato kad citam vesti o Partizanu obavezno bacim peglu (Aleksej, 06. februar 2018 15:42)

    malo smo vas tlacili...da smo isli do kraja, takvi kao vi ne bi pretekli...ali, bice dana za ispravljanje propusta...
     (alen bez sertifikata, 6. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  133. Hvala ti Nolane bog ti dao srece,grobari te nikad zaboraviti nece.
     (SOKI P.F.C PRIJEDOR, 6. februar 2018 15:57)

    # Link komentara

  134. Sve komentari ..gana,neverovatni su. Bas prate nase vesti... Lepo braco,samo nastavite.
    (JOP, 6. februar 2018 15:56)

    # Link komentara

  135. Od ovih poštenih q.rve ne mogu da dođu na red
     (grk u apsu, 6. februar 2018 15:55)

    # Link komentara

  136. Prijatelju, ti si stecajni upravnik SNS -a dodeljen Partizanu da zaglupljuje siru javnost kako je sve ok i kako eto i Vucic kao ozbiljan navijac Czv vodi brigu i o rivalu.....
     (Djordje Stanojevic, 6. februar 2018 15:54)

    # Link komentara

  137. Dovoljno je pogledati sliku, odmah se vidi posteno lice doticnog!
     (macakadabra, 6. februar 2018 15:54)

    # Link komentara

  138. Dug prema igračima i trenerima je 3 000 000 evra od kojih ima mnogo nerealnih potraživanja...
    Šta je nerealno? Ugovorom obećan novac? Ne razumem ovo baš najbolje. Ako može neko da protumači Ostojine reči

    @(M V P, 6. februar 2018 14:55)


    Pa nerealno je to da u kratkom vremenskom roku sakupi dovoljne količine KIKIRIKIJA, LEBLEBIJE i KOKICA za taj iznos, da bi isti bili pošteno plaćeni

    buuuahahah…ahah a...
    (KRIGER, 6. februar 2018 15:54)

    # Link komentara

  139. Zasto se vec danima tolerise prostacki vokabular navijaca mutiranog FMP-a? Mene je sramota da citam njihove komentare.Nepismenost,prostakluk,notorne lazi,psovke,bahacenje... ne spustajte se na njihov nivo,hvala.
    (Tango, 6. februar 2018 15:53)

    # Link komentara

  140. Kako se prekucavaju brojevi na šasije automobila
     (zdravkors, 6. februar 2018 15:52)

    # Link komentara

  141. Ostojicu da uzimas posle svakog jela po jedan, ustvari po tri Kompleksana i mozda, ali samo mozda ti bude malo bolje!
     (Zvezda mi je sve!!!, 6. februar 2018 15:50)

    # Link komentara

  142. Svako bi mogao da bude pretsednik Partizana,Lepo zamolis sve igrace i trenere da oproste dug,banka posto je oprostila Zvezdi mora oprostiti i Partizanu,porez ce drzava da otpise,drzavni sponzori ce sami da dolaze i da daju koliko treba,struju,vodu i ostale dazbine ne placati,sadasnjim igracima i trenerima takodje ne placati nego cekati da odu pa da oproste dug,a ta 2-3miliona od sponzora uzmem lepo sebi i onda idem od novina do novina i kukam na sve zive sve krivim za propast kluba i tako narednih par godina dok me ne oteraju,onda ce doci drugi kukati na mene a raditi sve kao i ja.

    Samo bi dodao vođe prodaju godišnje u pola cene......
    (Kikinda, 6. februar 2018 15:49)

    # Link komentara

  143. "Da li navijači vole Duleta i Dudu Ivkovića?"
    Da li ti znaš zemljače ko su oni i šta su učinili za KKP? Sa njima se porediš?
    Nego jel ima radna zajednica novac? Mislim,sad kad ste oterali Duleta sigurno je bolje jer su tako obećavali "odozgo".
    Gde su ti sponzori?
    (Komša, 6. februar 2018 15:48)

    # Link komentara

  144. Sad kreće histerija iz predgrađa...
     (Hank Moody, 6. februar 2018 15:48)

    # Link komentara

  145. [link]

    Resenje :)
    (A sad malo ja, 6. februar 2018 15:47)

    # Link komentara

  146. I ko je krecio grafite?
    Splicani?
     (*, 6. februar 2018 15:46)

    # Link komentara

  147. @Subjektivni
    Grobarska logika je samo jedna, da NISMO ISTI. Mnogo vas boli što nismo lopovi kao vi. Smrt fašizmu živeo Partizan. Opet ćemo da vas gasimo.
     (Liga Šampiona, 6. februar 2018 15:46)

    # Link komentara

  148. "Naš" je Ostoja novi menađerski as... nije doktor, ali vidim da ide putem CZ legende doktora Terze... Dug je sedam miliona, 1,36 prema banci, a 85 miliona (uključivši kamatu) je poreski dug. E kada skinemo te dve obaveze "prepolovićemo dug".
    Možda je i Ostoja doktor, ali nije matematike svakako.
    Jedino što me teši u ovom otužnom i teškom vremenu je da smo mi Partizanovci zaista kritični velikim delom i niko neće Vazuru/Vučelića i Ostoju nazvati klupskim legendama, kao komšije.
    (Las, 6. februar 2018 15:45)

    # Link komentara

  149. Verovatno mu je Zvezda kriva i za ta nerealna potraživanja vezana za 3 miliona duga prema igračima i trenerima o kojima priča? Ili su ipak sami zaključivali te i takve ugovore gde su visokim ciframa mamili igrače da potpišu za njih a sada nemaju čime da ih isplate.
     (Wllaxy, 6. februar 2018 15:44)

    # Link komentara

  150. kako su smešni panteri.
    kao nije fmp, kažu u prvom delu rečenice a posle licitiraju koji igreč ili trener da pređe iz fmp1 u fmp2 ili orbnuto. pa kao šta je loše ako je privatan klub, kao to svi hoćemo pa onda da država da još para da se kupi (privatnom klubu) još koji stranac jer se tako razvija domaća košarka.
    (šizofrenija level panter, 6. februar 2018 15:44)

    # Link komentara

  151. Vučić ga je poslao da završi posao. Šta? Da nije viteški rešio da spase protivnika? Vučić (političar) nikada nije prestao sa bude Vučić (navijač).
     (Josarian, 6. februar 2018 15:43)

    # Link komentara

  152. Kako ono bese?
    I pad je velicanstven let.
    Ne treba se truditi spasavati..
     (*, 6. februar 2018 15:43)

    # Link komentara

  153. Da da panteri,zacnuo vas Ostoja tamo gde boli,ispod 500 komentara ne zelim da vidim,prednost imaju botovi sa RSB-a,ah da oni su vec tu :))
    (Niko ne moze da zabrani kako ce se zvati FMP, 6. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  154. Verovaću da je neko istinski došao da radi u interesu kluba tek kada dođe da radi za platu od bar 15000€ i to tako jasno i glasno kaže. Ovih što dolaze "volonterski" jedan po jedan mi je pun...
     (Džoni, 6. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  155. @ subjektivni
    Ništa što si napisao nije istina. Čitaš komentare takvih kao ti i veruješ u te gluposti!
    (Dragan, 6. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  156. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom.
    (123, 06. februar 2018 14:46)Ja zato kad citam vesti o Partizanu obavezno bacim peglu
    (Aleksej, 6. februar 2018 15:42)

    # Link komentara

  157. Zona press emisija na nivou zadruge i farme..
    (menjam nick, 06. februar 2018 14:31)Gresis u Zadruzi i Farmi ima manje mrznje.
    (Aleksej, 6. februar 2018 15:40)

    # Link komentara

  158. @Subjektivni
    zvetda je fmp, privatni klub u koji se upumpava državna lova
    (srama bez, 6. februar 2018 15:39)

    # Link komentara

  159. [link]
    (makro, 6. februar 2018 15:39)

    # Link komentara

  160. Auuu, sad kad zapene iz predgrađa, u najavi 400+ komentara... 3, 2, 1... go! :)
    (MT Vračar, 06. februar 2018 14:59)

    Alo laktasi, kako ide ronhil?
     (zagorci licemeri, 6. februar 2018 15:39)

    # Link komentara

  161. "Vaše čuveno poštenje, uvek ste bili puni tih s.... o poštenju."
    (NbgDeki, 6. februar 2018 15:12)

    # Link komentara

  162. Jer niko ne može da zabrani FMP-u, da se zove Zvezda. Podsecajte ih grobari na ovu istinu..
    (Flojder, 6. februar 2018 15:10)

    # Link komentara

  163. Nije mi jasno zasto je partizanima sa ove dve emisije dozvoljeno da vrse propagandu na najprimitivniji nacin.
     (Panta i Tegi, 6. februar 2018 15:07)

    # Link komentara

  164. Клуб им на самрти, а они се баве Звездом. Боли их што су у каналу, а још већи бол им представља Звезда. Понекад човек помисли да је за српску кошарку добро да Партизан опстане и представља достојног ривала Звезди, али када прочиташ овакве бљувотине, можеш пожелети само да се угасе.
    (Raul Marcello Bobadilla, 6. februar 2018 15:07)

    # Link komentara

  165. od marlija je postao i farbar i lakirer pa se ne plasi paljevine.
    ali zvezdu mora da pomene.
    da li je on svestan da mi volimo grobarske suze i da je to nasa hrana?
    (deniro, 6. februar 2018 15:06)

    # Link komentara

  166. Nasilno se ulazi u uppr? Na čemu je ovaj?
    (kostolomac, 6. februar 2018 15:06)

    # Link komentara

  167. Zona press emisija na nivou zadruge i farme..
    (menjam nick, 06. februar 2018 14:31)

    Ne ponizavaj farmu i zadrugu, tamo bar imas da cujes 2 misljenja kod ove debele striptizete samo jedno te isto.
     (pun ku.ac, 6. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  168. Sns demagog prve kategorije, imao je prave mentore.
    (Vlado, 6. februar 2018 15:05)

    # Link komentara

  169. spin da se skrene pažnja sa izbora, da se veštački naprvi tenzija.
    kao što je bilo 'samo da dule ode sve će biti super u srpskoj košarci' sad i blesav vidi iz čije kuhinje ide urušavanje partizana i svega što stoji na puti veštačkom uzdizanje stupa srbstva. a iza toga zapravo stoji velika prevara koja ima za cilj jeftine političke poene i veliki novac koji ide u privatne džepove.
    (kolaps, 6. februar 2018 15:03)

    # Link komentara

  170. Do juce si radio u seoskoj zadruzi i normalno u takav klub i dosao. A oko tebe isti tako da su vam planovi i razmisljanj na tom nivou.
     (militin nedeljkovic vracar, 6. februar 2018 15:02)

    # Link komentara

  171. @keke Jel ti to tata Tegi objasnio?
     (Dača, 6. februar 2018 15:00)

    # Link komentara

  172. Auuu, sad kad zapene iz predgrađa, u najavi 400+ komentara... 3, 2, 1... go! :)
    (MT Vračar, 6. februar 2018 14:59)

    # Link komentara

  173. Sta je ovom coveku!???
    (Muta iz Humske 1, 6. februar 2018 14:59)

    # Link komentara

  174. Cela emisija je toliko jednostrana i ostrascena da zajedno sa onom fudbalskom predstavlja najjaci mediji za formiranje sportskog javnog mnjenja malog kluba osnovanog u susjedstvu. Ukinuti te dve propagandne masine.
     (komsija mali, 6. februar 2018 14:58)

    # Link komentara

  175. Ma čovek je poslat iz centrale. Što bi on kao biznismen gubio vreme na Partizan ako nema neki dobar interes i kombinu?
    Kao došao sam da pomognem iz ljubavi volonterski, nemam platu imam svog vozača?
     (marko, 6. februar 2018 14:58)

    # Link komentara

  176. Država sipa pare u propali klub, ali porez se ne plaća decenijama.
    Uzimali kredite, a igrače nisu plaćali.
    Ali svi nekim čudom čisti i pošteni.
    Ma daj...
    (lol, 6. februar 2018 14:58)

    # Link komentara

  177. Lepo priča, to je i normalno, videcemo za 1-2 godine, sta je uradio.
     (zabranjen, 6. februar 2018 14:58)

    # Link komentara

  178. i vrapci na grani znaju da poštenom igrom,pogotovo protiv osoba kakav je Čović,nećeš uraditi ništa. pa ti budi pošten i dalje...
     (MarcoPolo, 6. februar 2018 14:56)

    # Link komentara

  179. Što ne odeš u policiju ako ti neko preti? Ah, da...
    (tito partija - crno bela armija, 6. februar 2018 14:56)

    # Link komentara

  180. Dug prema igračima i trenerima je 3 000 000 evra od kojih ima mnogo nerealnih potraživanja...
    Šta je nerealno? Ugovorom obećan novac? Ne razumem ovo baš najbolje. Ako može neko da protumači Ostojine reči
     (M V P, 6. februar 2018 14:55)

    # Link komentara

  181. „Boriću se da platimo sve obaveze. Neću dozvoliti da Partizan nasilno uđe u UPPR, stečaj, da prevari raznorazne poverioce. Meni ne pada na pamet da uradim to na način na koji je uradila Crvena zvezda. Neću tako da kaljam moje ime i prezime. Da uradim sad UPPR, da ne platim nikome ništa i da novac koji imamo uložimo u igrače i budemo tu negde, egal, sa Crvenom zvezdom... Nije to pravedno“.

    Zvučaće kao patetika ali - da li je onda pravedno da ti zemlja koja zakida penzionere servisira dug?

    Sagledajte realno - nisu oni "grobari" kivni i pozivaju se na neki aparthejd jer im država ne daje novac, već što taj isti novac koji država sipa (između 2 i 3 miliona godišnje) ide na pokrivanje dugova.

    Grobarska logika - Neću UPPR kako ne bih zeznuo poverioce ali ću nastaviti da muzem državu i zezam 7+ miliona građana ove zemlje.

    Grobarska logika - Šta god bilo, mi ostajemo Partizan, a spojili se sa Igokeom 2007-e.

    Grobarska logika - Mi nećemo zalagati grb kao neki, a Cepter sluša i krsti se u pozadini.

    Grobarska logika - Čović uništava košarku u Srbiji, a pokušali da ugase Metalac dajući avans igraču da raskine ugovor kako ne bi plaćali obeštećenje.

    Grobarska logika - Zvezda privatan klub (kao da je to nešto loše), a oni na državnim jaslama kukaju na istu iz sveg glasa.

    Što bi rekao Kesić - Budale.
     (Subjektivni, 6. februar 2018 14:54)

    # Link komentara

  182. Ni slučajno kao Roto koš,nismo isti.
     (Musave gejlije, 6. februar 2018 14:53)

    # Link komentara

  183. "Da li navijači vole Dudu Ivkovića i Duška Vujoševića? Vole!"

    Uporedi se čovek sa Dudom i Duletom... Što bi tebe neko voleo? Zato što si neki tamo političar? Ovo poredjenje je čisto bogohuljenje.
    (WinstonBlue, 6. februar 2018 14:52)

    # Link komentara

  184. račun je bio u blokadi 67 dana
     (donesi 'leb, 6. februar 2018 14:52)

    # Link komentara

  185. Uradili bi vi sve samo da izadjete iz go... a u koja ste sami upali i niko vam nije kriv,karma je čudo zato nemoj nama da prosipate price o moralu i postenju
    (nema ovde leba, 6. februar 2018 14:51)

    # Link komentara

  186. Ovaj gori od duloa, samo mu Zvezda u glavi
    (popaj, 6. februar 2018 14:50)

    # Link komentara

  187. dvojac Tegi-Pantić dobio pojačanje!
     (Crvena Zvezda 1913, 6. februar 2018 14:49)

    # Link komentara

  188. Rekao je i da mu je kkcz neprijaelj ali to necete nigde procitati... sns partizan, uvek uz svaku vlast, uvek licemeri
    (A, 6. februar 2018 14:49)

    # Link komentara

  189. Ti svoje ime porediš sa Zvezdom?! Na čemu si čoveče? Daj i nama malo.
    (pera trta, 6. februar 2018 14:49)

    # Link komentara

  190. A ko ti je pretio Ostoja? Da nisu tvoji?
    (glodarcic, 6. februar 2018 14:47)

    # Link komentara

  191. Jao vise i sa Zvezdom i partizanom. Ti da ne kaljas ti ovo ti ono.. trajaces dok sveca dogori. Idi tamo u selendru.
     (Lionac, 6. februar 2018 14:47)

    # Link komentara

  192. Kme Kme u paketu sa Tegijem... Uzas
    (Marko, 6. februar 2018 14:47)

    # Link komentara

  193. Gadi mi se sve u vezi sa partizanom.
     (123, 6. februar 2018 14:46)

    # Link komentara

  194. Prepošteni Ostoja velikomučenik!
    (Max Payne, 6. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  195. Tegeltije i Ostoje, pošteni gradjani hahahahahaha!!!
     (Rale, 6. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  196. pa gde ti mozes da se poredis sa dudom i duletom
     (Costanza, 6. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  197. Igra li su eurocup a mi f4 eurolige i dobijali su više para,sramota jedna neviđena,licemera kolko oćeš,privatni su klub a opet i državne pare uzimaju i još im malo,zvezda u košarci je bitna kolko i fk mačva u evropi...ljudi budite realni.
    (vedran marić, 6. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  198. Hahaha koja izjava!!!!
    Uskoro cete se ugasiti!LAKU NOĆ.





    Koji komentar,hahaha!
    Uskoro ce te se ugasiti.
    Laku noc.




    .
     (kikiriki semenke, 6. februar 2018 14:45)

    # Link komentara

  199. Koja patetika starog poltrona
     (Milos, 6. februar 2018 14:44)

    # Link komentara

  200. sta ce biti s kucom?
     (zlatko, 6. februar 2018 14:44)

    # Link komentara

  201. Svako bi mogao da bude pretsednik Partizana,Lepo zamolis sve igrace i trenere da oproste dug,banka posto je oprostila Zvezdi mora oprostiti i Partizanu,porez ce drzava da otpise,drzavni sponzori ce sami da dolaze i da daju koliko treba,struju,vodu i ostale dazbine ne placati,sadasnjim igracima i trenerima takodje ne placati nego cekati da odu pa da oproste dug,a ta 2-3miliona od sponzora uzmem lepo sebi i onda idem od novina do novina i kukam na sve zive sve krivim za propast kluba i tako narednih par godina dok me ne oteraju,onda ce doci drugi kukati na mene a raditi sve kao i ja.
     (bulee, 6. februar 2018 14:44)

    # Link komentara

  202. Kako posten covjek?
     (Z-nk, 6. februar 2018 14:43)

    # Link komentara

  203. ima ona scena u filmu lepa sela lepo gore. kad nikola kojo slikovito objasnjava vasu situaciju. godinama s**u o postenju, a sad kad se k**a vise ne dize ajde da se pravimo posteni. katanac na splićane i laku noc. dosta ste bili paraziti ove zemlje, sad odjednom mora porez da se plati. odakle? pa naravno da nema kad za jednu sezonu okrenete 9 stranaca i u napolitanke kupu imate 1-9. to bi bilo to gospodo, laku noc
     (dekster, 6. februar 2018 14:43)

    # Link komentara

  204. Emisija u kojoj skoro nista nije receno, svi su kao ocekivali da ce cuti nesto konkretno, otvoreno, ko je i kako radio, pravio greske, dugove, medjutim od svega toga nista, a pricamo o nekoj transparentnosti, toliko o tome, sve je magla i demagogija i naravno Zvezda i Covic su krivi za njihove dugove i poslovanje, smesno ...
    (Drobnjak iz auta ..., 6. februar 2018 14:43)

    # Link komentara

  205. Kaze Tegi kako daju iz Srbije na sastanku sa zvanicnicima stranih zemalja Zvezdine dresove, kao to je bruka i sramota vredjaju partizan, ne daju srpski dres..
    A ovog objektivnog novinara kad neko pita kako se ulazi u svlacionice i svasta tad samo prica vazi vazi i gasi gledaoce. Tadic na utakmicama Srbije dolazi u partizanov dres gde je bio tada da komentarise? ABA mu sad cirkus, evroliga ne valja epa prijatelju nazovi emisiju kkp i onda se bavite raznim kupovima ligama sampiona i takvim takmicenjima a nas ostavite.
     (CzBg89!, 6. februar 2018 14:41)

    # Link komentara

  206. Dzabe evropski prvaci kada im je CZ nedostizna, ne mogu jedan intervju da naprave ukoliko ne pomenu CZ, a toliko malo je trebalo da je uniste, ni dansa to ne mogu da prebole! Kako se to odblokira racun, a i dalje imate dug, to moze samo u Srbiji i nigde vise, ali kada to uradi CZ onda se kalja ime. Smesni ste i zalosni u svojim kompleksima!
    (Miskec, 6. februar 2018 14:40)

    # Link komentara

  207. Da li Ostoja zna šta je to UPPR? Njemu je izgleda jedino bitno da ne uradi ono što je Zvezda uradila. Nažalost, čini se da je i on među onima koji više mrze Zvezdu, nego što vole Partizan.
    Žao mi je što je tako, kao navijaču Zvezdu koji iskreno želi da se Partizan što prije izvuče iz ovih problema, i zbog kvaliteta lige, i zbog rivalstva i zbog toga što Partizan zaslužuje da ima jači tim i da igra bolje od ovoga.
    (Srdjan, 6. februar 2018 14:40)

    # Link komentara

  208. Mogao si samo da kažeš da ne želiš UPPR.
    (Bgd, 6. februar 2018 14:39)

    # Link komentara

  209. Partizansko držanje.
     (Mediocritical, 6. februar 2018 14:37)

    # Link komentara

  210. Ваљда је омча око врата што се играчи нису плаћали. То је изгледа обавезно да се игра џаба ако касније одеш у неки бољи клуб.
     (Miroslav, 6. februar 2018 14:37)

    # Link komentara

  211. Zvezda je 2011 ugasena ovo sada je fmp. Nestao je dug od 13 miliona evra znaci duplo veci od ovog koji sad ima Partizan. Nesto ne verujem da ce se to isto i desiti i sa partizanom. To su cinjenice taj klub je ugasen ovo sad je fmp.
     (keke, 6. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  212. Ha ha ha... Smešan lik
     (sale1907, 6. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  213. "Ja se ne razumem u kosarku, ali sve sto drugi hoce da urade u klubu ja cu da presecem, i oko dovodjenja igraca i svega"
    koji cirkus
     (CzBg89!, 6. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  214. I treca liga Ako treba, makar necemo menjati ime kao neki.
     (dalje, 6. februar 2018 14:36)

    # Link komentara

  215. *svoje ime
     (Ilija Dukić, 6. februar 2018 14:33)

    # Link komentara

  216. јаоо како је поштееен
     (Србин, 6. februar 2018 14:33)

    # Link komentara

  217. Zona press emisija na nivou zadruge i farme..
     (menjam nick, 6. februar 2018 14:31)

    # Link komentara

  218. Koje ime?
     (analh, 6. februar 2018 14:31)

    # Link komentara