Ponedeljak, 29.01.2018.

08:15

Slaba partija Bogdana, Teodosić ponovo dvocifren

Miloš Teodosić i Bogdan Bogdanović bili su jedini srpski košarkaši na parketima protekle noći u NBA ligi.

Izvor: B92

Slaba partija Bogdana, Teodosiæ ponovo dvocifren IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

68 Komentari

Sortiraj po:

oscar

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.
(Stefan Simonovic, 29. januar 2018 08:50)

Sta fali Dzru Holideju? Tu je i Rondo. Kod njih je problem sto svaki mec prime po 110 poena. Mogu da daju 120 svakome, ali ne mozes to svaku vece uspeti.

antiDebil

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.
(anica, 29. januar 2018 13:53)

Aha, aha...a jel igrao za Srbiju na proslogodisnjem evropskom prvenstvu ? Pratio sam pazljivo to takmicenje i nesto ne mogu da se setim nikakvog Doncica u dresu Srbije ?

Partizan nije pod stecajem, Partizan je pod okupacijom. Morala bi kiflice da naucis da pravis razliku izmedju ta 2 termina. Pokojna zvezda je isla u stecaj 4 puta za prethodnih 20 godina, 3 puta je drzava spasila, cetvrti put joj nije bilo pomoci, bog da joj dusu prosti !
Evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, to je bio razvojni projekat posrnulice !!!

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 29. januar 2018 14:29)
Pretpostavljam da terminologija prilici navijackoj grupi pa necu ulaziti u to.
Rodjen momak u Sloveniji, i vredjaste ga dobrano ovde zato sto igra za drzavu gde je rodjen, sta nije jasno? Real Madrid je klub koji mu je dao priliku da se dokaze i iskoristio je, a ti kao po obicaju vredjas kosarkase i poredis ih sa Bogdanom, nije Bogdan jedini koji je otisao tamo, ima priliku i onaj kome vredjas prezime i to ne cenzurisu ovde, a ti uporno vredjas samo zbog trojke o tablu.
Da sam na tvom mestu, zapitala bih se da l je normalno da vredjam klub koji igra EL dok moj mlati ko stigne kao instituciju koja nije pobedila Real a ima titulu Evropskog prvaka. Pazi, drugar, nisam to znala...i nemam nameru da omalovazavam, ali ruzno brate...zamisli da CSKA osvoji EL a nikad nije pobedio Fener ili OLY.
Za mene ste u stecaju, mada otprilike da cete poceti da se vracate, sad ce Grbovic to da regulise.

Tralalala

pre 6 godina

Deki pa da si makar neko dostignuće imao u životu do sada, možda bi te neko i uzdizao pa sad opravdano / neopravdano. Ali kad sediš kući po ceo dan i udaraš po tastaturi teško da ćeš i uraditi nešto vredno pomena. Makar društvo dobijaš, evo Delija momak i Nemke su isti nesrećnici kao i ti... :)

Poz iz Zg

pre 6 godina

Hajde svi obožavaoci BB8 priznajte da malo pretjerujete sa njim i njegovim kvalitetima. Odgledao sam svaku Bogijevu tekmu ove sezone i mogu reći da je on solidan igrač i ništa drugo. Mislite li da bi on kao rookie u nekoj drugoj NBA momčadi igrao 30+ minuta a da u toj ekipi na mjestu GM nije Divac? Naravno da ne bi jer sa takvim očajnim šutom i nikakvim doprinosom za ekipu( jer je skoro imao izgubljenih lopta koliko i poena) ne donosi ništa a i u obrani iz tekme u tekmu je sve gori. Sinoć je imao čiste šuteve za 3 i mašio je i to mu se kroz karijeru dešavalo mnogo puta,zatim kad ulazi na koš baca floutere kao da se boji da ga neko ne poklopi s leđa. Jednostavno njega kad ne ide šut, počne da glumi playmakera i to onda izgleda jako loše. Mislio sam da će se opustiti kako sezona odmiće ali nekako je dojam da mu igra pada jer zadnje 3 tekme je bio jako loš,gdje je sam priznao poslije tekme u Orlandu da je odigrao loše i što je najgore poslije sopstvenog priznanja nije ništa uradio da bude bolji. Ali ga treba podržavati jer nažalost Srbija nema boljeg. Sretno mu u daljoj karijeri.

Nemke

pre 6 godina

Posle onih 6/6 je imao jednom 1/7 pa zatim evo ga 1/4...A vi mislili da ce da sutira 70% trojke...Pa nije on Rocesti...A i tih 6/6 je bilo u "garbage time" protiv Jute...mada kingsi igraju 90% vremena u garbage time-u..

anica

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.

Nemke

pre 6 godina

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)

Ahahahha pa valjda je bolje da asistira za tri nego za dva ? Jer je tri vece od dva ako nisi znao...hahaha sta ce covek sve da vidi ovde...A Teo igra u plej off ekipi gde ima dosta dobrih igraca i jos Rivers i Galinari povredjeni.Ne ocekuje se da Teo bude glavni.U Kingsima nema jedan krsten igrac,imaju 2-3 rukija i mozda njihov najbolji igrac Vili Kolistajn ili kako se vec zove..

Nemke

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.

antiDebil

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.
(Nemke, 29. januar 2018 13:20)

Pa sve je to IDEAlno, nego ko je Doncic ?

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

WillyWonka

pre 6 godina

Vjerovali ili ne, i Bogdan i Teo igraju veoma dobre ruki sezone. Meni je žao što su i jedan i drugi pokasno otišli u NBA, a to se ničim ne može nadoknaditi. I zbog toga nikad neće biti super zvijezde, ali da su dobri i da će biti još bolji, hoće.

WillyWonka

pre 6 godina

"Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.
(yok, 29. januar 2018 09:20)"

Može Teo do 8 asistencija, ali dajte malo realnosti, 20+ poena ne može. Bilo bi dobro malo spustiti loptu na zemlju. Stojaković i Petrović su bili pravi strelci, što Teo nije, pa samo par sezona imali 20+. Divac nikad, Rađa nikad, Kukoč nikad, Sabonis nikad... Nije to baš tako jednostavno, ne može Teo igrati na tom nivou.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Erik Gordon promasio 20 trica za redom. Pobjednik u 3p shotout. Toliko o tome da 38% sutera je lose.
Doci ce 3-4 utakmice i bice 50% i vise.
Ali generalno los je igrac za NBA standarde. Cak ni u Sakramentu ne ostavlja traga, u bilo kom jacem timu bi bio zakovan za klupu.

K.

pre 6 godina

Nekako kao po šablonu u Kingsima uvek ispliva neki novi lik sa impozantnim brojkama. Sinoć, velik Karter i Fox dominirali.

Zabrinuo i kolaps Jagera u 1/4. Čovek se nije ni vraćao na klupu. Nadam se da je ok.


Za Bogdana ič ne brinem, ma to je klasa Bogom dana.

x_x

pre 6 godina

Od utakmice protiv Jute koju je Bogdan odigrao najbolje u narednih pet utakmica imao je šut 20/53 što mu dođe 38%, dečko je loš i to treba reći!

dzoni

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Da, samo sto se kod njega bas cesto desava. Na jednoj utakmici za tridesetak minuta da 20, onda naredne dve, tri utakmice da ispod 10, pa tako u krug. Mnogo je neujednacen. Nemam nista protiv coveka, ali nasi mediji ga previse uzdizu u nebesa.

Samo čovek

pre 6 godina

Bogdan je u evidentnom padu forme na poslednje 2-3 utakmice, ali dobro to nije nista neocekivano i on se navikava da igra svaki drugi dan, plus utakmice bez previse takmicarskog naboja. Mora bolje, mora agresivnije, igrac je sa ponajvecom minutazom u Kingsima, ne sme dozvoliti da mu se smanji to, mada i ostali koji mu konkurisu za poziciju daleko od toga da briljiraju. Sve u svemu ne brinem se ja za njega, inteligentan je i ima odlicnu radnu etiku, o kosarkaskom znanju je suvisno pricati, tako da deluje nerealno da ne napravi lepu NBA karijeru.

antiDebil

pre 6 godina

Daj bre Bogdanovicu oslobodi se malo, gledaj vise na kos batali saigraci, batali dodavanje, batali timsku igru, ova sezona ne sluzi za takvu rabotu !!
Sta je kod njega najfascinantnije, najvise suteva u nba karijeri je uzeo na prvoj utakmici u nba, narednih 45 utakmica nije prebacio taj broj. To je verovatno jedinstveni slucaj u celoj ligi !

antiDebil

pre 6 godina

(milanCZ, 29. januar 2018 10:17)

Koliko vredi trenutak kada panteri kradu pehar nakon poraza ???
E to su one situacije koje nemaju cenu, koje su vas zigosale za narednih 100 000 godina !!!
Ne secam se da je Teodosicu neki navijac Partizana vikao da je ustasa, pa ni da je turcin ili bilo sta slicno. Navijaci fmp zvezde su vikali Bogdanovicu i da je turcin i da je ustasa, a stigli su i da ga pogode konzervom u glavu. Da, stvari su i vise nego jasne...

milanCZ

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)
Kad bi ovo videli Milos i Bogdan sitno mi se ismejali... Da li smo dosli do toga da uporedjujemo dva nasa najbolja igraca ? Koliko vredi statisticki Miloseva partija 2009-te protiv Slovenije, ili trojka sa 10m protiv Spanija 2010-te ? Koliko vredi Bogdanovo unistavanje Australije na olimpijskim ili kada je razvalio Hrvate ? A ovo polupismeni panteri, koliko je tebi lose u zivotu...

MladiOptimista

pre 6 godina

Grifin je skroz promjenio igru i više se orjentisao da bude streč 4 zbog povreda, nece vise frajer da ulijece i zakucava preko trojice, mada stvarno sjajno igra, dobar pregled igre, dobar sut i plus fizikalije. Klipersi su najvise pogodjeni povredama jer nisu odigrali nijedan mec ove godine u punom sastavu, da jesu imam osjecaj da bi bili na 6/7 mjestu, ovako moraju da love Denver i NOLU

Ja

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.

NbgDeki

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.
(marko, 29. januar 2018 09:00)

Kakav napor covek mora da ulozi, da bi ovo uspeo da procita.

yok

pre 6 godina

Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.

Milan

pre 6 godina

Uh bre Bogdane, ovo noćas je baš loše. Za više od pola sata da samo jednom ubaci loptu u koš je stvarno za neverovati. Imam utisak da je mnogo opterećen procentima šuta i da se stoga previše sklanja po ćoškovima u napadu. Generalno, i kada ga ide previše bira pozicije. Mogu misliti kako je to noćas izgledalo kada ga nije išlo.

IS

pre 6 godina

Zna se da je tradicionalno period malo pred ol-star najtezi za rukije (pre svega one koji igraju celu sezonu, bez vecih pauza i jakom minutazom). Tada krene polako sve da stize, pada adrenalin na koji se do tada igralo, umor sustize, a celo telo pocinje da boli. Tada je i koncentracija na veoma niskom nivou. Naravno nije tako kod svih, ali kod velike vecine da. Evo i Kuzma se sinoc raspao. Dzekson iz Finiksa sutirao 0/13 iz igre.

Sve je to deo procesa i Bogdan mora savladati te decije bolesti. Btw. ipak je velika stvar kada kao ruki, i to iz Evrope, vezes brdo partija sa 30+ minuta i to pritom rovit jos od prethodnog leta. Velika vecina bi se fizicki raspala. On se jos i drzi sasvim dobro.

Ono sto je bitno je kako ce izaci iz te krize i zaigrati u delu sezone nakon ol-stara. Ako za to podigne nivo i odigra kvalitetno, to ce znaciti da je dorastao zadatku i da ce sledece sezone imati veoma ozbiljnu rolu.

Ostaje nam da sacekamo.

веверица

pre 6 godina

@флоки
трипује се богдан превише. неће он да почне да игра нба стил, него хоће да натера сакраменто да игра европски стил. као нешто рационалише, проток лопте, позиционирање, несебичност... супер, али нема ништа од тога, кад од 11 осталих играча можда само џорџ хил донекле тако може да размишља. ако прмене 3-4 играча догодине, можда ће то моћи да иде, али сада нема шансе.

Bogi

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!
(Floki, 29. januar 2018 08:37)

Da si se ozbiljno bavio nekim sportom znao bi, brzo pljuvanje pomocu tastature jos uvek nije sportska disciplina, ali kako ste krenuli u Srbiji ce jos malo postati? Dacu ti mali nagovestaj u kosarci postoji nesto sto nije statisticki izrazeno a zove se dobra odbrana ali kome ja pricam...

marko

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.

NbgDeki

pre 6 godina

Nemate pojma! Gledate samo statistiku! Ona vam nece otkriti kakvu je strahovitu odbranu Bogi igrao sinoc. Sta? San Antonio ih nakantao? Nista onda, pozdrav...

veljko

pre 6 godina

kingsi neuigrani, i u odbrani i u napadu. dzekson dva puta utrcava u prazno, ali ne ocekuje loptu i gubi je (ne hvata je)? cesto lopta kruzi, ali uvek do igraca koji je pokriven. jedan nesto proba, zatvore ga, ne ide, salji dalje loptu i sve tako. u odbrani se zalecu po dvojica na samog igraca, bez koordinacije, i naravno ostaju viskovi na drugoj strani. preuzimanja i nisu uvek preuzimanja, vec obicno neko izvisi.
djinobili i parker im nalazili rupe u prvom, u pet vezanih akcija. prve tri akcije, gasol lob pasom do oldridza pod kosem, preko kufosa, posmatraca. koul-stajn im je nedostajao nocas. nije neki car, ali rendolf je bas spor i nemocan pored visokih igraca s.a., a kufos decko ne zna.

pozitivna im je brza tranzicija, kad je foks u igri. neverovatno brz igrac. karter odigrao solidno u napadu, ali to nije nesto u sta mogu da se pouzdaju redovno. hil bio solidan. realno, veterani su zasluzili vise vremena, ali je ocito koncept da klinci steknu iskustvo, a da se nadaju jos jednom dobrom draftu.

s.a. je zato vrhunski vodjena ekipa. ko god da udje, dize nivo igre i busi na drugi nacin. bertans sutem, parker ulazom, djinobili fintama i pasevima, forbs floutrrima, mils trojkama. pritom, iako su “stara” ekipa, igraju najbolju odbranu u nba! prvi po statistici! fali im najbolji igrac (i u napadu i u odbrani), nema geja, svi ostali roviti i oni i dalje odlicno igraju.

kaokakao

pre 6 godina

PLJUVACI! OVAKVA PRILIKA NE SME DA SE PROPUSTI! 3,2,1... PLOTUNOOOOM PAAALI! ?
(vlado, 29. januar 2018 08:30)

Pa, reko bih prilike, mnozina, jer mu se evo u zadnjih nekoliko utakmica ponavlja.

Gde ja živim

pre 6 godina

Neke poteze i akcije Klipersa u prvom poluvremenu nisam viđao ni u Aba ligi. Toliko su na momente izgledali izgubljeni i kao da ne govore međusobno da su trebali da gube jedno 30 razlike. Grifin je mašio neke zicere, Lu bacao balone sa 10 metara, Teo je čini mi se izgubio 3 od 4 lopte u tom nekom periodu.

U drugom su već ličili na nešto. Teo solidan. Jeste loš procenat, ali gura on, šutira, dere se po terenu. Nema tu trte mrte mnogo. Na kraju su on i Lu imali po 6 asistencija, s tim što Vilijams uglavnom dodaje kada mu je život u opasnosti. Teo je mogao da ima 10, ali su promašili par otvorenih šuteva i 1-2 zicera. Plus jedna lepa "krađa". Jeste da sada gotivimo DJ-a, ali kako on izvodi slobodna bacanja meni nije jasno.

Bogdana nisam gledao, loše jeste, ali biće bolje. Samo neka igra. Idemo dalje momci.

Stefan

pre 6 godina

Mislim da je Teodosić daleko bitniji za igru Klipersa na polju energije i volje kojom inspiriše i pokreće ostale. Konkretno, vezao je nekoliko poena, ukrao loptu, asistirao...kada se lomio rezultat... Vidi se stalna želja za pobedom. To je nešto nesvakidašnje za NBA, čak su se i ostali začuđeno zgledali dok nisu videli da treba da zapnu i da će pobediti direktnog konkurenta za playoff.

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.

Floki

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!

miloswho

pre 6 godina

Aj manite se Bogdana. Trolovi troluju klasika. Meni je fascinantan Blejk Grifin, kakav napredak. Svaka cast stvarno sam fasciniran njegovim napretkom.

miško

pre 6 godina

Pa šta je čovek radio 32' na terenu.Zašto ga trener nije poslao u svlačionicu i tako spasio svog igrača od blamiranja.Ajd ti Ćutuče nazad.

AiQ

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Ovaj naš ima 4 loše večeri pa jednu solidnu, dečko odigrao za 50 utakmica jednu dobru. Zadnje tri utakmice imao, po 8,9 i danas 3 poena, svaku igra po 33 minuta. I to sve u očajnom Sakramentu.

el magico

pre 6 godina

Juce sam odgledao prvu celu utakmicu Teodosica, uzivo na TVu.
Ok, nije sad nesto extra odigrao ali bio je solidan...ali neverovatno je koliko otvorenih suteva (pogotovo za 3) njegovi saigraci promasuju kada im on doda loptu. Zato su i gubili sa minus 21 u drugoj cetvrtini. A za Dok Riversa nemam reci...covek nezna ali bukvalo ne zna da napravi neku solidnu taktiku polse tajm auta...uglavnom klipersi izgube loptu odmah u prvom napadu posle tajm auta...
Steta sto imaju toliko povredjenih (jos uvek). Da su svi tu lagano bi usli u plej-of.

Zemlja botova

pre 6 godina

Air Bogdžan strajks agen
(kale, 29. januar 2018 08:25)



Air Bogdžan strikes again!
(jmms, 29. januar 2018 08:24) Jesi kale ili jmms? I protiv Bogdana botovi rade!

Gladiator

pre 6 godina

Lepo reče onaj jedan lik, kad Bogdan ubacio onih 25 poena, sad idu 4-5 utakmice sa 8-9 pa će onu tamo opet oko 15-20. Treba biti iskren i reći da Bogdan nije ni blizu od onoga što se očekivalo od njega, i da ima sreću što igra u Kingsima.

Floki

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!

Stefan

pre 6 godina

Mislim da je Teodosić daleko bitniji za igru Klipersa na polju energije i volje kojom inspiriše i pokreće ostale. Konkretno, vezao je nekoliko poena, ukrao loptu, asistirao...kada se lomio rezultat... Vidi se stalna želja za pobedom. To je nešto nesvakidašnje za NBA, čak su se i ostali začuđeno zgledali dok nisu videli da treba da zapnu i da će pobediti direktnog konkurenta za playoff.

Gde ja živim

pre 6 godina

Neke poteze i akcije Klipersa u prvom poluvremenu nisam viđao ni u Aba ligi. Toliko su na momente izgledali izgubljeni i kao da ne govore međusobno da su trebali da gube jedno 30 razlike. Grifin je mašio neke zicere, Lu bacao balone sa 10 metara, Teo je čini mi se izgubio 3 od 4 lopte u tom nekom periodu.

U drugom su već ličili na nešto. Teo solidan. Jeste loš procenat, ali gura on, šutira, dere se po terenu. Nema tu trte mrte mnogo. Na kraju su on i Lu imali po 6 asistencija, s tim što Vilijams uglavnom dodaje kada mu je život u opasnosti. Teo je mogao da ima 10, ali su promašili par otvorenih šuteva i 1-2 zicera. Plus jedna lepa "krađa". Jeste da sada gotivimo DJ-a, ali kako on izvodi slobodna bacanja meni nije jasno.

Bogdana nisam gledao, loše jeste, ali biće bolje. Samo neka igra. Idemo dalje momci.

NbgDeki

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.
(marko, 29. januar 2018 09:00)

Kakav napor covek mora da ulozi, da bi ovo uspeo da procita.

veljko

pre 6 godina

kingsi neuigrani, i u odbrani i u napadu. dzekson dva puta utrcava u prazno, ali ne ocekuje loptu i gubi je (ne hvata je)? cesto lopta kruzi, ali uvek do igraca koji je pokriven. jedan nesto proba, zatvore ga, ne ide, salji dalje loptu i sve tako. u odbrani se zalecu po dvojica na samog igraca, bez koordinacije, i naravno ostaju viskovi na drugoj strani. preuzimanja i nisu uvek preuzimanja, vec obicno neko izvisi.
djinobili i parker im nalazili rupe u prvom, u pet vezanih akcija. prve tri akcije, gasol lob pasom do oldridza pod kosem, preko kufosa, posmatraca. koul-stajn im je nedostajao nocas. nije neki car, ali rendolf je bas spor i nemocan pored visokih igraca s.a., a kufos decko ne zna.

pozitivna im je brza tranzicija, kad je foks u igri. neverovatno brz igrac. karter odigrao solidno u napadu, ali to nije nesto u sta mogu da se pouzdaju redovno. hil bio solidan. realno, veterani su zasluzili vise vremena, ali je ocito koncept da klinci steknu iskustvo, a da se nadaju jos jednom dobrom draftu.

s.a. je zato vrhunski vodjena ekipa. ko god da udje, dize nivo igre i busi na drugi nacin. bertans sutem, parker ulazom, djinobili fintama i pasevima, forbs floutrrima, mils trojkama. pritom, iako su “stara” ekipa, igraju najbolju odbranu u nba! prvi po statistici! fali im najbolji igrac (i u napadu i u odbrani), nema geja, svi ostali roviti i oni i dalje odlicno igraju.

milanCZ

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)
Kad bi ovo videli Milos i Bogdan sitno mi se ismejali... Da li smo dosli do toga da uporedjujemo dva nasa najbolja igraca ? Koliko vredi statisticki Miloseva partija 2009-te protiv Slovenije, ili trojka sa 10m protiv Spanija 2010-te ? Koliko vredi Bogdanovo unistavanje Australije na olimpijskim ili kada je razvalio Hrvate ? A ovo polupismeni panteri, koliko je tebi lose u zivotu...

веверица

pre 6 godina

@флоки
трипује се богдан превише. неће он да почне да игра нба стил, него хоће да натера сакраменто да игра европски стил. као нешто рационалише, проток лопте, позиционирање, несебичност... супер, али нема ништа од тога, кад од 11 осталих играча можда само џорџ хил донекле тако може да размишља. ако прмене 3-4 играча догодине, можда ће то моћи да иде, али сада нема шансе.

AiQ

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Ovaj naš ima 4 loše večeri pa jednu solidnu, dečko odigrao za 50 utakmica jednu dobru. Zadnje tri utakmice imao, po 8,9 i danas 3 poena, svaku igra po 33 minuta. I to sve u očajnom Sakramentu.

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.

IS

pre 6 godina

Zna se da je tradicionalno period malo pred ol-star najtezi za rukije (pre svega one koji igraju celu sezonu, bez vecih pauza i jakom minutazom). Tada krene polako sve da stize, pada adrenalin na koji se do tada igralo, umor sustize, a celo telo pocinje da boli. Tada je i koncentracija na veoma niskom nivou. Naravno nije tako kod svih, ali kod velike vecine da. Evo i Kuzma se sinoc raspao. Dzekson iz Finiksa sutirao 0/13 iz igre.

Sve je to deo procesa i Bogdan mora savladati te decije bolesti. Btw. ipak je velika stvar kada kao ruki, i to iz Evrope, vezes brdo partija sa 30+ minuta i to pritom rovit jos od prethodnog leta. Velika vecina bi se fizicki raspala. On se jos i drzi sasvim dobro.

Ono sto je bitno je kako ce izaci iz te krize i zaigrati u delu sezone nakon ol-stara. Ako za to podigne nivo i odigra kvalitetno, to ce znaciti da je dorastao zadatku i da ce sledece sezone imati veoma ozbiljnu rolu.

Ostaje nam da sacekamo.

Milan

pre 6 godina

Uh bre Bogdane, ovo noćas je baš loše. Za više od pola sata da samo jednom ubaci loptu u koš je stvarno za neverovati. Imam utisak da je mnogo opterećen procentima šuta i da se stoga previše sklanja po ćoškovima u napadu. Generalno, i kada ga ide previše bira pozicije. Mogu misliti kako je to noćas izgledalo kada ga nije išlo.

Zemlja botova

pre 6 godina

Air Bogdžan strajks agen
(kale, 29. januar 2018 08:25)



Air Bogdžan strikes again!
(jmms, 29. januar 2018 08:24) Jesi kale ili jmms? I protiv Bogdana botovi rade!

Gladiator

pre 6 godina

Lepo reče onaj jedan lik, kad Bogdan ubacio onih 25 poena, sad idu 4-5 utakmice sa 8-9 pa će onu tamo opet oko 15-20. Treba biti iskren i reći da Bogdan nije ni blizu od onoga što se očekivalo od njega, i da ima sreću što igra u Kingsima.

MladiOptimista

pre 6 godina

Grifin je skroz promjenio igru i više se orjentisao da bude streč 4 zbog povreda, nece vise frajer da ulijece i zakucava preko trojice, mada stvarno sjajno igra, dobar pregled igre, dobar sut i plus fizikalije. Klipersi su najvise pogodjeni povredama jer nisu odigrali nijedan mec ove godine u punom sastavu, da jesu imam osjecaj da bi bili na 6/7 mjestu, ovako moraju da love Denver i NOLU

yok

pre 6 godina

Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.

kaokakao

pre 6 godina

PLJUVACI! OVAKVA PRILIKA NE SME DA SE PROPUSTI! 3,2,1... PLOTUNOOOOM PAAALI! ?
(vlado, 29. januar 2018 08:30)

Pa, reko bih prilike, mnozina, jer mu se evo u zadnjih nekoliko utakmica ponavlja.

miško

pre 6 godina

Pa šta je čovek radio 32' na terenu.Zašto ga trener nije poslao u svlačionicu i tako spasio svog igrača od blamiranja.Ajd ti Ćutuče nazad.

NbgDeki

pre 6 godina

Nemate pojma! Gledate samo statistiku! Ona vam nece otkriti kakvu je strahovitu odbranu Bogi igrao sinoc. Sta? San Antonio ih nakantao? Nista onda, pozdrav...

Samo čovek

pre 6 godina

Bogdan je u evidentnom padu forme na poslednje 2-3 utakmice, ali dobro to nije nista neocekivano i on se navikava da igra svaki drugi dan, plus utakmice bez previse takmicarskog naboja. Mora bolje, mora agresivnije, igrac je sa ponajvecom minutazom u Kingsima, ne sme dozvoliti da mu se smanji to, mada i ostali koji mu konkurisu za poziciju daleko od toga da briljiraju. Sve u svemu ne brinem se ja za njega, inteligentan je i ima odlicnu radnu etiku, o kosarkaskom znanju je suvisno pricati, tako da deluje nerealno da ne napravi lepu NBA karijeru.

miloswho

pre 6 godina

Aj manite se Bogdana. Trolovi troluju klasika. Meni je fascinantan Blejk Grifin, kakav napredak. Svaka cast stvarno sam fasciniran njegovim napretkom.

WillyWonka

pre 6 godina

"Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.
(yok, 29. januar 2018 09:20)"

Može Teo do 8 asistencija, ali dajte malo realnosti, 20+ poena ne može. Bilo bi dobro malo spustiti loptu na zemlju. Stojaković i Petrović su bili pravi strelci, što Teo nije, pa samo par sezona imali 20+. Divac nikad, Rađa nikad, Kukoč nikad, Sabonis nikad... Nije to baš tako jednostavno, ne može Teo igrati na tom nivou.

dzoni

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Da, samo sto se kod njega bas cesto desava. Na jednoj utakmici za tridesetak minuta da 20, onda naredne dve, tri utakmice da ispod 10, pa tako u krug. Mnogo je neujednacen. Nemam nista protiv coveka, ali nasi mediji ga previse uzdizu u nebesa.

antiDebil

pre 6 godina

Daj bre Bogdanovicu oslobodi se malo, gledaj vise na kos batali saigraci, batali dodavanje, batali timsku igru, ova sezona ne sluzi za takvu rabotu !!
Sta je kod njega najfascinantnije, najvise suteva u nba karijeri je uzeo na prvoj utakmici u nba, narednih 45 utakmica nije prebacio taj broj. To je verovatno jedinstveni slucaj u celoj ligi !

Bogi

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!
(Floki, 29. januar 2018 08:37)

Da si se ozbiljno bavio nekim sportom znao bi, brzo pljuvanje pomocu tastature jos uvek nije sportska disciplina, ali kako ste krenuli u Srbiji ce jos malo postati? Dacu ti mali nagovestaj u kosarci postoji nesto sto nije statisticki izrazeno a zove se dobra odbrana ali kome ja pricam...

el magico

pre 6 godina

Juce sam odgledao prvu celu utakmicu Teodosica, uzivo na TVu.
Ok, nije sad nesto extra odigrao ali bio je solidan...ali neverovatno je koliko otvorenih suteva (pogotovo za 3) njegovi saigraci promasuju kada im on doda loptu. Zato su i gubili sa minus 21 u drugoj cetvrtini. A za Dok Riversa nemam reci...covek nezna ali bukvalo ne zna da napravi neku solidnu taktiku polse tajm auta...uglavnom klipersi izgube loptu odmah u prvom napadu posle tajm auta...
Steta sto imaju toliko povredjenih (jos uvek). Da su svi tu lagano bi usli u plej-of.

Nemke

pre 6 godina

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)

Ahahahha pa valjda je bolje da asistira za tri nego za dva ? Jer je tri vece od dva ako nisi znao...hahaha sta ce covek sve da vidi ovde...A Teo igra u plej off ekipi gde ima dosta dobrih igraca i jos Rivers i Galinari povredjeni.Ne ocekuje se da Teo bude glavni.U Kingsima nema jedan krsten igrac,imaju 2-3 rukija i mozda njihov najbolji igrac Vili Kolistajn ili kako se vec zove..

marko

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.

Ja

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Erik Gordon promasio 20 trica za redom. Pobjednik u 3p shotout. Toliko o tome da 38% sutera je lose.
Doci ce 3-4 utakmice i bice 50% i vise.
Ali generalno los je igrac za NBA standarde. Cak ni u Sakramentu ne ostavlja traga, u bilo kom jacem timu bi bio zakovan za klupu.

Nemke

pre 6 godina

Posle onih 6/6 je imao jednom 1/7 pa zatim evo ga 1/4...A vi mislili da ce da sutira 70% trojke...Pa nije on Rocesti...A i tih 6/6 je bilo u "garbage time" protiv Jute...mada kingsi igraju 90% vremena u garbage time-u..

antiDebil

pre 6 godina

(milanCZ, 29. januar 2018 10:17)

Koliko vredi trenutak kada panteri kradu pehar nakon poraza ???
E to su one situacije koje nemaju cenu, koje su vas zigosale za narednih 100 000 godina !!!
Ne secam se da je Teodosicu neki navijac Partizana vikao da je ustasa, pa ni da je turcin ili bilo sta slicno. Navijaci fmp zvezde su vikali Bogdanovicu i da je turcin i da je ustasa, a stigli su i da ga pogode konzervom u glavu. Da, stvari su i vise nego jasne...

x_x

pre 6 godina

Od utakmice protiv Jute koju je Bogdan odigrao najbolje u narednih pet utakmica imao je šut 20/53 što mu dođe 38%, dečko je loš i to treba reći!

WillyWonka

pre 6 godina

Vjerovali ili ne, i Bogdan i Teo igraju veoma dobre ruki sezone. Meni je žao što su i jedan i drugi pokasno otišli u NBA, a to se ničim ne može nadoknaditi. I zbog toga nikad neće biti super zvijezde, ali da su dobri i da će biti još bolji, hoće.

K.

pre 6 godina

Nekako kao po šablonu u Kingsima uvek ispliva neki novi lik sa impozantnim brojkama. Sinoć, velik Karter i Fox dominirali.

Zabrinuo i kolaps Jagera u 1/4. Čovek se nije ni vraćao na klupu. Nadam se da je ok.


Za Bogdana ič ne brinem, ma to je klasa Bogom dana.

Poz iz Zg

pre 6 godina

Hajde svi obožavaoci BB8 priznajte da malo pretjerujete sa njim i njegovim kvalitetima. Odgledao sam svaku Bogijevu tekmu ove sezone i mogu reći da je on solidan igrač i ništa drugo. Mislite li da bi on kao rookie u nekoj drugoj NBA momčadi igrao 30+ minuta a da u toj ekipi na mjestu GM nije Divac? Naravno da ne bi jer sa takvim očajnim šutom i nikakvim doprinosom za ekipu( jer je skoro imao izgubljenih lopta koliko i poena) ne donosi ništa a i u obrani iz tekme u tekmu je sve gori. Sinoć je imao čiste šuteve za 3 i mašio je i to mu se kroz karijeru dešavalo mnogo puta,zatim kad ulazi na koš baca floutere kao da se boji da ga neko ne poklopi s leđa. Jednostavno njega kad ne ide šut, počne da glumi playmakera i to onda izgleda jako loše. Mislio sam da će se opustiti kako sezona odmiće ali nekako je dojam da mu igra pada jer zadnje 3 tekme je bio jako loš,gdje je sam priznao poslije tekme u Orlandu da je odigrao loše i što je najgore poslije sopstvenog priznanja nije ništa uradio da bude bolji. Ali ga treba podržavati jer nažalost Srbija nema boljeg. Sretno mu u daljoj karijeri.

oscar

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.
(Stefan Simonovic, 29. januar 2018 08:50)

Sta fali Dzru Holideju? Tu je i Rondo. Kod njih je problem sto svaki mec prime po 110 poena. Mogu da daju 120 svakome, ali ne mozes to svaku vece uspeti.

anica

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.

Nemke

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.

antiDebil

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.
(anica, 29. januar 2018 13:53)

Aha, aha...a jel igrao za Srbiju na proslogodisnjem evropskom prvenstvu ? Pratio sam pazljivo to takmicenje i nesto ne mogu da se setim nikakvog Doncica u dresu Srbije ?

Partizan nije pod stecajem, Partizan je pod okupacijom. Morala bi kiflice da naucis da pravis razliku izmedju ta 2 termina. Pokojna zvezda je isla u stecaj 4 puta za prethodnih 20 godina, 3 puta je drzava spasila, cetvrti put joj nije bilo pomoci, bog da joj dusu prosti !
Evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, to je bio razvojni projekat posrnulice !!!

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 29. januar 2018 14:29)
Pretpostavljam da terminologija prilici navijackoj grupi pa necu ulaziti u to.
Rodjen momak u Sloveniji, i vredjaste ga dobrano ovde zato sto igra za drzavu gde je rodjen, sta nije jasno? Real Madrid je klub koji mu je dao priliku da se dokaze i iskoristio je, a ti kao po obicaju vredjas kosarkase i poredis ih sa Bogdanom, nije Bogdan jedini koji je otisao tamo, ima priliku i onaj kome vredjas prezime i to ne cenzurisu ovde, a ti uporno vredjas samo zbog trojke o tablu.
Da sam na tvom mestu, zapitala bih se da l je normalno da vredjam klub koji igra EL dok moj mlati ko stigne kao instituciju koja nije pobedila Real a ima titulu Evropskog prvaka. Pazi, drugar, nisam to znala...i nemam nameru da omalovazavam, ali ruzno brate...zamisli da CSKA osvoji EL a nikad nije pobedio Fener ili OLY.
Za mene ste u stecaju, mada otprilike da cete poceti da se vracate, sad ce Grbovic to da regulise.

antiDebil

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.
(Nemke, 29. januar 2018 13:20)

Pa sve je to IDEAlno, nego ko je Doncic ?

Tralalala

pre 6 godina

Deki pa da si makar neko dostignuće imao u životu do sada, možda bi te neko i uzdizao pa sad opravdano / neopravdano. Ali kad sediš kući po ceo dan i udaraš po tastaturi teško da ćeš i uraditi nešto vredno pomena. Makar društvo dobijaš, evo Delija momak i Nemke su isti nesrećnici kao i ti... :)

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

Ja

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.

Gladiator

pre 6 godina

Lepo reče onaj jedan lik, kad Bogdan ubacio onih 25 poena, sad idu 4-5 utakmice sa 8-9 pa će onu tamo opet oko 15-20. Treba biti iskren i reći da Bogdan nije ni blizu od onoga što se očekivalo od njega, i da ima sreću što igra u Kingsima.

NbgDeki

pre 6 godina

Nemate pojma! Gledate samo statistiku! Ona vam nece otkriti kakvu je strahovitu odbranu Bogi igrao sinoc. Sta? San Antonio ih nakantao? Nista onda, pozdrav...

AiQ

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Ovaj naš ima 4 loše večeri pa jednu solidnu, dečko odigrao za 50 utakmica jednu dobru. Zadnje tri utakmice imao, po 8,9 i danas 3 poena, svaku igra po 33 minuta. I to sve u očajnom Sakramentu.

Bogi

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!
(Floki, 29. januar 2018 08:37)

Da si se ozbiljno bavio nekim sportom znao bi, brzo pljuvanje pomocu tastature jos uvek nije sportska disciplina, ali kako ste krenuli u Srbiji ce jos malo postati? Dacu ti mali nagovestaj u kosarci postoji nesto sto nije statisticki izrazeno a zove se dobra odbrana ali kome ja pricam...

Floki

pre 6 godina

Meni samo nije jasno kako neko sa 32 (tridesetdva) minuta u igri moze da ima ovako mizeran ucinak? Na stranu 3 poena, desavaju se promasaji i onda igrac manje sutira ali 2 skoka i 2 asistencije? U proseku 8 minuta ne radi nista a onda skoci ili asistira?!

miloswho

pre 6 godina

Aj manite se Bogdana. Trolovi troluju klasika. Meni je fascinantan Blejk Grifin, kakav napredak. Svaka cast stvarno sam fasciniran njegovim napretkom.

antiDebil

pre 6 godina

(milanCZ, 29. januar 2018 10:17)

Koliko vredi trenutak kada panteri kradu pehar nakon poraza ???
E to su one situacije koje nemaju cenu, koje su vas zigosale za narednih 100 000 godina !!!
Ne secam se da je Teodosicu neki navijac Partizana vikao da je ustasa, pa ni da je turcin ili bilo sta slicno. Navijaci fmp zvezde su vikali Bogdanovicu i da je turcin i da je ustasa, a stigli su i da ga pogode konzervom u glavu. Da, stvari su i vise nego jasne...

el magico

pre 6 godina

Juce sam odgledao prvu celu utakmicu Teodosica, uzivo na TVu.
Ok, nije sad nesto extra odigrao ali bio je solidan...ali neverovatno je koliko otvorenih suteva (pogotovo za 3) njegovi saigraci promasuju kada im on doda loptu. Zato su i gubili sa minus 21 u drugoj cetvrtini. A za Dok Riversa nemam reci...covek nezna ali bukvalo ne zna da napravi neku solidnu taktiku polse tajm auta...uglavnom klipersi izgube loptu odmah u prvom napadu posle tajm auta...
Steta sto imaju toliko povredjenih (jos uvek). Da su svi tu lagano bi usli u plej-of.

marko

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.

x_x

pre 6 godina

Od utakmice protiv Jute koju je Bogdan odigrao najbolje u narednih pet utakmica imao je šut 20/53 što mu dođe 38%, dečko je loš i to treba reći!

Stefan

pre 6 godina

Mislim da je Teodosić daleko bitniji za igru Klipersa na polju energije i volje kojom inspiriše i pokreće ostale. Konkretno, vezao je nekoliko poena, ukrao loptu, asistirao...kada se lomio rezultat... Vidi se stalna želja za pobedom. To je nešto nesvakidašnje za NBA, čak su se i ostali začuđeno zgledali dok nisu videli da treba da zapnu i da će pobediti direktnog konkurenta za playoff.

miško

pre 6 godina

Pa šta je čovek radio 32' na terenu.Zašto ga trener nije poslao u svlačionicu i tako spasio svog igrača od blamiranja.Ajd ti Ćutuče nazad.

Zemlja botova

pre 6 godina

Air Bogdžan strajks agen
(kale, 29. januar 2018 08:25)



Air Bogdžan strikes again!
(jmms, 29. januar 2018 08:24) Jesi kale ili jmms? I protiv Bogdana botovi rade!

kaokakao

pre 6 godina

PLJUVACI! OVAKVA PRILIKA NE SME DA SE PROPUSTI! 3,2,1... PLOTUNOOOOM PAAALI! ?
(vlado, 29. januar 2018 08:30)

Pa, reko bih prilike, mnozina, jer mu se evo u zadnjih nekoliko utakmica ponavlja.

IS

pre 6 godina

Zna se da je tradicionalno period malo pred ol-star najtezi za rukije (pre svega one koji igraju celu sezonu, bez vecih pauza i jakom minutazom). Tada krene polako sve da stize, pada adrenalin na koji se do tada igralo, umor sustize, a celo telo pocinje da boli. Tada je i koncentracija na veoma niskom nivou. Naravno nije tako kod svih, ali kod velike vecine da. Evo i Kuzma se sinoc raspao. Dzekson iz Finiksa sutirao 0/13 iz igre.

Sve je to deo procesa i Bogdan mora savladati te decije bolesti. Btw. ipak je velika stvar kada kao ruki, i to iz Evrope, vezes brdo partija sa 30+ minuta i to pritom rovit jos od prethodnog leta. Velika vecina bi se fizicki raspala. On se jos i drzi sasvim dobro.

Ono sto je bitno je kako ce izaci iz te krize i zaigrati u delu sezone nakon ol-stara. Ako za to podigne nivo i odigra kvalitetno, to ce znaciti da je dorastao zadatku i da ce sledece sezone imati veoma ozbiljnu rolu.

Ostaje nam da sacekamo.

NbgDeki

pre 6 godina

sajam strucnjaka. normalno da mu je islo lose kad sutne svakih 5 min po 1 i svaki 6 napada pipne loptu on i njegov cosak,u 4 cetvrtini neznam dal je 5 puta dodirnuo loptu a igrao je jedno 8 min,malom fosku krenulo i sve sam, hill isti djavo zibo 14 4 otprilike i samo cepa suteve,a ovaj nas ludak nebi slucajno sutnuo 2 napada za redom jedna udje druga ne al ajde bice bolje,a za strucnjake nebi igrao sigurno igrao 32 min da nezasluzuje.u odbrani ujeda/ a kod prvog njegovog suta je bio fauliran.a jeger koliko je poludeo covek za malo da dobije infarkt samo kleknuo i vise se nije vracao.
(marko, 29. januar 2018 09:00)

Kakav napor covek mora da ulozi, da bi ovo uspeo da procita.

yok

pre 6 godina

Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.

antiDebil

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.
(Nemke, 29. januar 2018 13:20)

Pa sve je to IDEAlno, nego ko je Doncic ?

Poz iz Zg

pre 6 godina

Hajde svi obožavaoci BB8 priznajte da malo pretjerujete sa njim i njegovim kvalitetima. Odgledao sam svaku Bogijevu tekmu ove sezone i mogu reći da je on solidan igrač i ništa drugo. Mislite li da bi on kao rookie u nekoj drugoj NBA momčadi igrao 30+ minuta a da u toj ekipi na mjestu GM nije Divac? Naravno da ne bi jer sa takvim očajnim šutom i nikakvim doprinosom za ekipu( jer je skoro imao izgubljenih lopta koliko i poena) ne donosi ništa a i u obrani iz tekme u tekmu je sve gori. Sinoć je imao čiste šuteve za 3 i mašio je i to mu se kroz karijeru dešavalo mnogo puta,zatim kad ulazi na koš baca floutere kao da se boji da ga neko ne poklopi s leđa. Jednostavno njega kad ne ide šut, počne da glumi playmakera i to onda izgleda jako loše. Mislio sam da će se opustiti kako sezona odmiće ali nekako je dojam da mu igra pada jer zadnje 3 tekme je bio jako loš,gdje je sam priznao poslije tekme u Orlandu da je odigrao loše i što je najgore poslije sopstvenog priznanja nije ništa uradio da bude bolji. Ali ga treba podržavati jer nažalost Srbija nema boljeg. Sretno mu u daljoj karijeri.

Nemke

pre 6 godina

Ko visoko leti - nisko pada.Ako Doncic bude prvi pik ide u Kingse,a onda ce Bogdan videti kako se igra kosarka.Doncic i kada ima los suterski dan,on to nadoknadi sa 7-8 skokova i 9-10 asistencija.U evroligi prvi po prosecnom indexu sto je za Bogdana bila misiona imenica,Bogdanu prosecan index nije prelazio 14.

dzoni

pre 6 godina

Sve je to okej, desi se lose vece.
(Navijač, 29. januar 2018 08:33)

Da, samo sto se kod njega bas cesto desava. Na jednoj utakmici za tridesetak minuta da 20, onda naredne dve, tri utakmice da ispod 10, pa tako u krug. Mnogo je neujednacen. Nemam nista protiv coveka, ali nasi mediji ga previse uzdizu u nebesa.

BG na pjenu od mora

pre 6 godina

Erik Gordon promasio 20 trica za redom. Pobjednik u 3p shotout. Toliko o tome da 38% sutera je lose.
Doci ce 3-4 utakmice i bice 50% i vise.
Ali generalno los je igrac za NBA standarde. Cak ni u Sakramentu ne ostavlja traga, u bilo kom jacem timu bi bio zakovan za klupu.

Nemke

pre 6 godina

Posle onih 6/6 je imao jednom 1/7 pa zatim evo ga 1/4...A vi mislili da ce da sutira 70% trojke...Pa nije on Rocesti...A i tih 6/6 je bilo u "garbage time" protiv Jute...mada kingsi igraju 90% vremena u garbage time-u..

K.

pre 6 godina

Nekako kao po šablonu u Kingsima uvek ispliva neki novi lik sa impozantnim brojkama. Sinoć, velik Karter i Fox dominirali.

Zabrinuo i kolaps Jagera u 1/4. Čovek se nije ni vraćao na klupu. Nadam se da je ok.


Za Bogdana ič ne brinem, ma to je klasa Bogom dana.

antiDebil

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.
(anica, 29. januar 2018 13:53)

Aha, aha...a jel igrao za Srbiju na proslogodisnjem evropskom prvenstvu ? Pratio sam pazljivo to takmicenje i nesto ne mogu da se setim nikakvog Doncica u dresu Srbije ?

Partizan nije pod stecajem, Partizan je pod okupacijom. Morala bi kiflice da naucis da pravis razliku izmedju ta 2 termina. Pokojna zvezda je isla u stecaj 4 puta za prethodnih 20 godina, 3 puta je drzava spasila, cetvrti put joj nije bilo pomoci, bog da joj dusu prosti !
Evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, evropski projekat - stecaj, to je bio razvojni projekat posrnulice !!!

milanCZ

pre 6 godina

Cak i za vas polupismene pantere ovo bi trebalo da bude dovoljno.

Bogdanovic
MIN 27.1
PTS 11.2
FG% 47.5
REB 2.7
AST 2.9
STL 0.9
BLK 0.3

Teodosic
MIN 25.7
PTS 9.6
FG% 39
REB 3
AST 5.4
STL 0.5
BLK 0.1

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)
Kad bi ovo videli Milos i Bogdan sitno mi se ismejali... Da li smo dosli do toga da uporedjujemo dva nasa najbolja igraca ? Koliko vredi statisticki Miloseva partija 2009-te protiv Slovenije, ili trojka sa 10m protiv Spanija 2010-te ? Koliko vredi Bogdanovo unistavanje Australije na olimpijskim ili kada je razvalio Hrvate ? A ovo polupismeni panteri, koliko je tebi lose u zivotu...

antiDebil

pre 6 godina

Daj bre Bogdanovicu oslobodi se malo, gledaj vise na kos batali saigraci, batali dodavanje, batali timsku igru, ova sezona ne sluzi za takvu rabotu !!
Sta je kod njega najfascinantnije, najvise suteva u nba karijeri je uzeo na prvoj utakmici u nba, narednih 45 utakmica nije prebacio taj broj. To je verovatno jedinstveni slucaj u celoj ligi !

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

Stefan Simonovic

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.

Delija Momak

pre 6 godina

E nije da on ne zna da sutira ,samo opet cekamo da proradi njegov sut :D Nije da ne zna nego nece ga nesto u poslednje vreme,ostali igraci ne znaju a njega nece i cekamo da proradi :)

WillyWonka

pre 6 godina

Vjerovali ili ne, i Bogdan i Teo igraju veoma dobre ruki sezone. Meni je žao što su i jedan i drugi pokasno otišli u NBA, a to se ničim ne može nadoknaditi. I zbog toga nikad neće biti super zvijezde, ali da su dobri i da će biti još bolji, hoće.

veljko

pre 6 godina

kingsi neuigrani, i u odbrani i u napadu. dzekson dva puta utrcava u prazno, ali ne ocekuje loptu i gubi je (ne hvata je)? cesto lopta kruzi, ali uvek do igraca koji je pokriven. jedan nesto proba, zatvore ga, ne ide, salji dalje loptu i sve tako. u odbrani se zalecu po dvojica na samog igraca, bez koordinacije, i naravno ostaju viskovi na drugoj strani. preuzimanja i nisu uvek preuzimanja, vec obicno neko izvisi.
djinobili i parker im nalazili rupe u prvom, u pet vezanih akcija. prve tri akcije, gasol lob pasom do oldridza pod kosem, preko kufosa, posmatraca. koul-stajn im je nedostajao nocas. nije neki car, ali rendolf je bas spor i nemocan pored visokih igraca s.a., a kufos decko ne zna.

pozitivna im je brza tranzicija, kad je foks u igri. neverovatno brz igrac. karter odigrao solidno u napadu, ali to nije nesto u sta mogu da se pouzdaju redovno. hil bio solidan. realno, veterani su zasluzili vise vremena, ali je ocito koncept da klinci steknu iskustvo, a da se nadaju jos jednom dobrom draftu.

s.a. je zato vrhunski vodjena ekipa. ko god da udje, dize nivo igre i busi na drugi nacin. bertans sutem, parker ulazom, djinobili fintama i pasevima, forbs floutrrima, mils trojkama. pritom, iako su “stara” ekipa, igraju najbolju odbranu u nba! prvi po statistici! fali im najbolji igrac (i u napadu i u odbrani), nema geja, svi ostali roviti i oni i dalje odlicno igraju.

Gde ja živim

pre 6 godina

Neke poteze i akcije Klipersa u prvom poluvremenu nisam viđao ni u Aba ligi. Toliko su na momente izgledali izgubljeni i kao da ne govore međusobno da su trebali da gube jedno 30 razlike. Grifin je mašio neke zicere, Lu bacao balone sa 10 metara, Teo je čini mi se izgubio 3 od 4 lopte u tom nekom periodu.

U drugom su već ličili na nešto. Teo solidan. Jeste loš procenat, ali gura on, šutira, dere se po terenu. Nema tu trte mrte mnogo. Na kraju su on i Lu imali po 6 asistencija, s tim što Vilijams uglavnom dodaje kada mu je život u opasnosti. Teo je mogao da ima 10, ali su promašili par otvorenih šuteva i 1-2 zicera. Plus jedna lepa "krađa". Jeste da sada gotivimo DJ-a, ali kako on izvodi slobodna bacanja meni nije jasno.

Bogdana nisam gledao, loše jeste, ali biće bolje. Samo neka igra. Idemo dalje momci.

anica

pre 6 godina

(antiDebil, 29. januar 2018 14:29)
Pretpostavljam da terminologija prilici navijackoj grupi pa necu ulaziti u to.
Rodjen momak u Sloveniji, i vredjaste ga dobrano ovde zato sto igra za drzavu gde je rodjen, sta nije jasno? Real Madrid je klub koji mu je dao priliku da se dokaze i iskoristio je, a ti kao po obicaju vredjas kosarkase i poredis ih sa Bogdanom, nije Bogdan jedini koji je otisao tamo, ima priliku i onaj kome vredjas prezime i to ne cenzurisu ovde, a ti uporno vredjas samo zbog trojke o tablu.
Da sam na tvom mestu, zapitala bih se da l je normalno da vredjam klub koji igra EL dok moj mlati ko stigne kao instituciju koja nije pobedila Real a ima titulu Evropskog prvaka. Pazi, drugar, nisam to znala...i nemam nameru da omalovazavam, ali ruzno brate...zamisli da CSKA osvoji EL a nikad nije pobedio Fener ili OLY.
Za mene ste u stecaju, mada otprilike da cete poceti da se vracate, sad ce Grbovic to da regulise.

Samo čovek

pre 6 godina

Bogdan je u evidentnom padu forme na poslednje 2-3 utakmice, ali dobro to nije nista neocekivano i on se navikava da igra svaki drugi dan, plus utakmice bez previse takmicarskog naboja. Mora bolje, mora agresivnije, igrac je sa ponajvecom minutazom u Kingsima, ne sme dozvoliti da mu se smanji to, mada i ostali koji mu konkurisu za poziciju daleko od toga da briljiraju. Sve u svemu ne brinem se ja za njega, inteligentan je i ima odlicnu radnu etiku, o kosarkaskom znanju je suvisno pricati, tako da deluje nerealno da ne napravi lepu NBA karijeru.

anica

pre 6 godina

antiDebil, 29. januar 2018 13:41
Kosarkas, igra u Realu sa 18 godina, poreklom Srbin. Ako ne znas koji Real, onaj koji nije jednom pobedjen od institucije u stecaju.

Tralalala

pre 6 godina

Deki pa da si makar neko dostignuće imao u životu do sada, možda bi te neko i uzdizao pa sad opravdano / neopravdano. Ali kad sediš kući po ceo dan i udaraš po tastaturi teško da ćeš i uraditi nešto vredno pomena. Makar društvo dobijaš, evo Delija momak i Nemke su isti nesrećnici kao i ti... :)

веверица

pre 6 godina

@флоки
трипује се богдан превише. неће он да почне да игра нба стил, него хоће да натера сакраменто да игра европски стил. као нешто рационалише, проток лопте, позиционирање, несебичност... супер, али нема ништа од тога, кад од 11 осталих играча можда само џорџ хил донекле тако може да размишља. ако прмене 3-4 играча догодине, можда ће то моћи да иде, али сада нема шансе.

Milan

pre 6 godina

Uh bre Bogdane, ovo noćas je baš loše. Za više od pola sata da samo jednom ubaci loptu u koš je stvarno za neverovati. Imam utisak da je mnogo opterećen procentima šuta i da se stoga previše sklanja po ćoškovima u napadu. Generalno, i kada ga ide previše bira pozicije. Mogu misliti kako je to noćas izgledalo kada ga nije išlo.

MladiOptimista

pre 6 godina

Grifin je skroz promjenio igru i više se orjentisao da bude streč 4 zbog povreda, nece vise frajer da ulijece i zakucava preko trojice, mada stvarno sjajno igra, dobar pregled igre, dobar sut i plus fizikalije. Klipersi su najvise pogodjeni povredama jer nisu odigrali nijedan mec ove godine u punom sastavu, da jesu imam osjecaj da bi bili na 6/7 mjestu, ovako moraju da love Denver i NOLU

WillyWonka

pre 6 godina

"Teo da malo podesi formu i može da ima 20+ poena i 8+asistencija bez puno umaranja, sinoć tri-četiri laka šuta promašio, upropastili mu 2-3 asistencije.
(yok, 29. januar 2018 09:20)"

Može Teo do 8 asistencija, ali dajte malo realnosti, 20+ poena ne može. Bilo bi dobro malo spustiti loptu na zemlju. Stojaković i Petrović su bili pravi strelci, što Teo nije, pa samo par sezona imali 20+. Divac nikad, Rađa nikad, Kukoč nikad, Sabonis nikad... Nije to baš tako jednostavno, ne može Teo igrati na tom nivou.

Nemke

pre 6 godina

PS. Velika vecina Milosevih asistencija je za tri poena. Toliko.
(Ja, 29. januar 2018 09:42)

Ahahahha pa valjda je bolje da asistira za tri nego za dva ? Jer je tri vece od dva ako nisi znao...hahaha sta ce covek sve da vidi ovde...A Teo igra u plej off ekipi gde ima dosta dobrih igraca i jos Rivers i Galinari povredjeni.Ne ocekuje se da Teo bude glavni.U Kingsima nema jedan krsten igrac,imaju 2-3 rukija i mozda njihov najbolji igrac Vili Kolistajn ili kako se vec zove..

oscar

pre 6 godina

Gledao sam Kliperse sinoc, i po meni lose su igrali,uglavnom individualna resenja. Teo masio flotere. Lu Williams sebican,umalo nisu izgubili zbog njega. Sto se tice NO, Entoni Dejvis strasan igrac ali nema sa kim da igra.
(Stefan Simonovic, 29. januar 2018 08:50)

Sta fali Dzru Holideju? Tu je i Rondo. Kod njih je problem sto svaki mec prime po 110 poena. Mogu da daju 120 svakome, ali ne mozes to svaku vece uspeti.