1. ... a ja ne bih o njegovim ljudskim kvalitetima i stalnom presvlačenju u zavisnosti da li je u Srbiji, Hrvatskoj, Bosni...
    (Nenad, 17. januar 2018 23:58)

    # Link komentara

  2. Gde su veliki kosarkaski klubovi Hemofarm, Radnicki, Beocin itd. Cim je drzava izasla iz tih preduzeca, dovidjenja, katanac.
    Jedino da napravimo KK Air Serbia iz Surcina.
    (maximus, 15. januar 2018 15:08)

    Где су клубови? Ево где су, Штада -Вршац-Хемофарм сада развија Бундес лигу, Актавис- Здравље-Лесковац развија Француску лигу, Беочин-Холцим- Беочин сада развија неку банку и турира добра кола, Слога-Краљево- Слога је после исечених фабрика у старо гвожђе развила нечији џеп. Људи очигледно још не схватају шта је експлоатација и да туђа рука свраб не чеше.
    (marko, 16. januar 2018 11:24)

    # Link komentara

  3. Savic se pojavljuje kao trgovacki putnik pricam sta su mi rekli da kazem a da li ima smisla, to je vec nesto drugo. Euroliga sa ovim sistemom ima smisla ako se broj timova poveca i podeli po konf. a ne da se igra ovoliko cesto sa istim klubovima a sto se tice ekipe buducnosti ovo sto je izrekao re recnik Mila i slicnih. Pa on dolazi u Srbiju zato sto ima bolje uslove kao i sto bi otisao u bilo koju drugu zemkju
    (Majk, 16. januar 2018 10:20)

    # Link komentara

  4. I ne trebaju nam. Mi smo zemlja kosarke, imamo dovoljno nasih talenata. Sta ce nam igraci iz drugorazrednih kosarkaskih reprezentacija
    (George, 16. januar 2018 08:28)

    # Link komentara

  5. Srbijanci u čemu je problem, što Crnogorci dođu da rade u Srbiju? Pa i Srbijanci idu da rade svude po svetu, to vam je pretpostavljam OK?
    (Crnogorac na radu u Beogradu, 16. januar 2018 05:12)

    # Link komentara

  6. Au bre Srbende ... Kad Crnogorci dolaze u Beograd drvlje i kamenje. Sad ovaj kaže da crnogorsli sportisti treba da dobiju šansu i karijeru u tamošnjim klubovima opet ne valja. Daj opredelite se više.
    (Kraljevina Mirijevo, 16. januar 2018 04:56)

    # Link komentara

  7. @ali ne volim vas više - BRAĆO!!!!! 

    Jao baš si me pogodio komentarom. Ne znam kako ću zaspati noćas.
    (Crnogorac, 16. januar 2018 04:53)

    # Link komentara

  8. Evo ih svi se vec raskokodakali o nacionalnostima I broje ovde krvna zrnca, prosipaju neke podatke iz kafane, vikipedije I kurira, ma strašno. Dokle god se mi na ovim prostorima budemo bavili time u ovoliko bolesnoj meri, nema nama napred.
    Ćovek je skroz u pravu, doduše dole su srčani, a vole Zvezdu, Partizan pa ih srce povuče često ovamo uz sve ostalo... A Budućnost će igrati Evroligu, kad-tad. Sjajan sistem i klub.
    (RakaizBarande, 16. januar 2018 04:00)

    # Link komentara

  9. Sa 15 sam čitao Kapora:” Mi Hercegovci volimo našu braću Crnogorrce”.... I pre 15 znao sam bezbrojbstigova iz “Gorskog vijenca”.... sa 16 sam zaljubljwno nekim devojčicama recitovao prelepe stihove iz “Noći skuplje vijeka”... nastavio da proučavam “Luču”, i dalje kupujem svako ozbiljno izdanje “Vijenca i Luče”, ali ne volim vas više - BRAĆO!!!!!
    Da li sam kriv? Pogledajte se u ogledalo- BRAĆO!!!
    (blagonakloni, 16. januar 2018 02:30)

    # Link komentara

  10. Sto srbija ima ljude, niko nema, da mi je pobeci ..
    (peskir, 16. januar 2018 02:06)

    # Link komentara

  11. Dojadilo da se stalno bude mladji brat, koji treba da stalno prezivljava na mrvicama. Dokaz od 2006 se vise izgradulo u CG nego za svo vrijeme od 1918-te. Zemljotres- Srbija ovo ono- dala pare za srpske hotele i kuce ljudi uglavnom iz Beograda. Cijeli vijek Srbija o postenju a ni puta ka CG ne bi imala da ga Crnogorci ne napravise, a i prugu.
    Ratovi - nsjvise u Srbiji izginulo Crnogoraca dok su Srbi cast pojedinim, bolje da ne pisem dalje !
    (vojkan Bar, 16. januar 2018 02:05)

    # Link komentara

  12. Glavni grad Crne Gore je Beograd. To mnoge najvise boli.Ceo BG.drze "Brdjani".Milion Crnogoraca zivi i radi u BG-u i Srbiji. Ko je ovde "osvajc".heheee
     (Jegermister, 16. januar 2018 00:49)

    # Link komentara

  13. Srbi su inace poznati "osvajaci"dejan zna...heheeee mazlune...
     (Jegermister, 16. januar 2018 00:27)

    # Link komentara

  14. Shvati da vas volimo kao braću koja su jednostavno nastala od naših korena, ali su svoje srpsko pleme nazvali Crnogorcima (kao i sva indijanska plemena, koja su u suštini Amerikanci domoroci) i danas sebe smatraju posebnim narodom. Da, volimo vas iako nam na svakom koraku zabijate nož u ledja da bi se dodvoravali USA i EU. I nemoj mi floskulu "to rade političari, mi narod nikada ne bi priznali Kosovo, glasali protiv Srbije itd." jer VI STE TE POLITIČARE IZABRALI, i tu se svaka priča završava! Mogao bih još satima da ti objašnjavam koliko ste nebitni, razloge zbog kojih ti i tebi slični jeste srbomrsci ali neću, jer i ovo je dovoljno! Dobili ste šta ste hteli, nezavisni ste, sami o sebi odlučujete i svaka vaša odluka na medjunarodnom nivou pokazuje koliko zapravo nemate ni mišljenje, ni onu stvar da sami o sebi odlučujete već kako gospodari diriguju, vi tako svirate i pevate! JASNO DA JASNINE NE MOŽE BITI. LAKO VAS JE KUPITI JER VOLITE PARE VISE OD SVEGA! ZATO I VOLIM ŠTO STE CRNOGORCI I VOLIM VAS DALEKO OD SEBE, BEOGRADA I SRBIJE A ŽELIM VAM SVE NAJBOLJE I DA BUDETE NAJUSPEŠNIJA DRŽAVA BIVŠE JUGE, ALI PONAVLJAM - SAMO ŠTO DALJE OD NAS! POZDRAV MILOGORCI!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (pustite komentar vi sa O2/b92,

    Govori u svoje ime, ne volimo ih uopste. Vecina Srba ih ne voli i gotova stvar. Sa ostalim mogu da se slozim. Samo neka su sto dalje od nas i neka bratuju sa novom bracom sa kojom su se udruzili protiv nas.
    (analiticar_amater, 15. januar 2018 23:48)

    # Link komentara

  15. Ne znam ko mi je gori: Ovi dukljani koji su zaboravili ko su i šta su, ili ovi takozvani srbi koji se odriču ne samo dukljana nego i crne gore, njenih srba i svega što su za srpstvo kroz istoriju naučili.

    Srbi iz Crne Gore su nedostižna moralna vertikala i za jedne i za druge.
    (drasko, 15. januar 2018 22:19)

    Srbi iz Crne Gore cute, ne bune se ni za sta, mnogi od njih cak i glasaju za tu i takvu vlast u CG tako da tu nema vise sta da se prica. A Crna Gora se odrekla same sebe, sta mi Srbi imamo ili nemamo vise da je se odreknemo. Daleko im lepa kuca. U celoj CG mozda ima jos 20, 30 hiljada pravih Srba. Toj manjini dati drzavljanstvo Srbije i gotova prica.
    (analiticar_amater, 15. januar 2018 23:37)

    # Link komentara

  16. OK Nasao sam utkmicu gde je Savic doveo Fucku u red: [link] na 7:35
    Fucka je ispao iz igre na 4:0 za nas ...
    (Shamu, 15. januar 2018 23:35)

    # Link komentara

  17. Umesto sto vredjate, poradite na pismenosti, jezivo je da u 21. veku neko tako prica i pritom koristi tastaturu. Najmanje je bitna visina i fizicki izgled, ono sto krasi ljude sa tog podneblja u vecini slucajeva jesu dobrodusnost i muskost, kao i Hercegovce, to je do vaspitanja i nacina zivota, naravno da je politika umesala prste poprilicno i naravno da je sve pod dejstvom medija, ali ne moze se generalizovati nikad, a ta visina koja ovima odavde toliko para oci jer su postali speceni kao da 'leba ne jedu je jedan kompleks koji je i te kako prisutan, zbog cega...ne znam. Bog te da takvog kakav si, tu ima genetike itd...a to ko je kakav je stvar kucnog vaspitanja, i to je mnogo bitnije od izgleda.
    (anica, 15. januar 2018 22:02

    Hahahahahahahahaha, ljude iz Crne Gore krasi dobrodusnost??? Hahahah…ahah a. Krasi ih muskost? Ako pod time podrazumevas primitivnost i zaostalost onda da. Samo mogu da im kazem od srca hvala za 2006. i daleko im lepa kuca, sa sve njihovom dobrodusnoscu.
    (analiticar_amater, 15. januar 2018 23:07)

    # Link komentara

  18. Kako ste se prepali Buducnosti i shvatili ste da se El sledecu sezonu igrati u Podgorici.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (ogicg, 15. januar 2018 22:34)

    Ti si bese napisao da je vas vodja licno urgirao da se Sergeju Milinkovicu Savicu izda crnogorski pasos kako bi igrao za vas? Sta bi sa tim? Nece Podgorica videti EL nista se ti ne brini. Ne mozete vi sa Srbima da se nosite u kosarci. U stvari, ni u cemu ne moze sa nama da se nosite. Ajde prijatno.
    (analiticar_amater, 15. januar 2018 23:04)

    # Link komentara

  19. Bio jak zemljotres u crnoj gori nije niko nastradao sva sreća jer su svi bili u beogradu.
    (Savo Bijeljanin, 15. januar 2018 22:49)

    # Link komentara

  20. Kako ste se prepali Buducnosti i shvatili ste da se El sledecu sezonu igrati u Podgorici.
     (ogicg, 15. januar 2018 22:34)

    # Link komentara

  21. Prekinite, molim vas, da servirate neistine. Predstavljate kao neku istinu hipotezu da su Srbi i Srbija vise voljeni i postovani u svetu zbog uspeha Novaka Djokovica.
    Da li gosn. Savic ili bilo ko drugi moze da mi objasni ili da primer kakvu je to promociju imala Srbija od teniskog uspeha Novaka Djokovica. Da li, na primer, neko vise voli Spaniju zbog uspeha Rafaela Nadala ili ce mozda otici na odmor u Brazil zato sto je Brazil velesila u fudbalu?
    (Alex, 15. januar 2018 22:27)

    # Link komentara

  22. Ne znam ko mi je gori: Ovi dukljani koji su zaboravili ko su i šta su, ili ovi takozvani srbi koji se odriču ne samo dukljana nego i crne gore, njenih srba i svega što su za srpstvo kroz istoriju naučili.

    Srbi iz Crne Gore su nedostižna moralna vertikala i za jedne i za druge.
    (drasko, 15. januar 2018 22:19)

    # Link komentara

  23. @pustite komentar vi sa O2/b92,
    Ja ovdje nisam pokrenuo nikakvu pricu vec odgovaram na raspravu i izvini sto se moje misljenje razlikuje od tvoga. Ja znam da si ti najpametnija osoba ovdje. Pa ti znas sta je floskula. A to bivsu bracu i te budalastine koje pises govori o tebi, ne o meni, ja imam dovoljno drustva iz Srbije koji su mi kao braca i sestre tako da necemo plakati za tobom. Ali da te i ja naucim nesto, previse se bavite politikom i previse se vodite politikom. Sa ovim zavrsavam svaku raspravu. Svako dobro.
     (Podgoricanin, 15. januar 2018 22:10)

    # Link komentara

  24. E i da svima kazem, je**lo vas vise prepucavanje ko je veci Srbin, ko je Crnogorac, ko je Milogorac i ostale podele. Svi ce te se ugusiti u tim podelama i medjusobnim mrznjama. Zivi te zivot jer svi imamo jedan.
     (Mladen, 15. januar 2018 22:06)

    # Link komentara

  25. A zašto svoje krimose ne pokupite i ne vraćajte sve ni vi ni oni, zauvek.
    Budite Milov ponos i dika.
     (stiven k., 15. januar 2018 22:06)

    # Link komentara

  26. Crnogorci su najludji zato sta su genski srbi na sjeveru ,na obali hrvati a ima dosta gena i albanski plus bosnjacka u cg.Nemogu bit normalni nikako.Ali zato su dobri ti geni za npr.visinu.Ima i tu neki prednosti
    (El clasico, 15. januar 2018 21:10)
    Umesto sto vredjate, poradite na pismenosti, jezivo je da u 21. veku neko tako prica i pritom koristi tastaturu. Najmanje je bitna visina i fizicki izgled, ono sto krasi ljude sa tog podneblja u vecini slucajeva jesu dobrodusnost i muskost, kao i Hercegovce, to je do vaspitanja i nacina zivota, naravno da je politika umesala prste poprilicno i naravno da je sve pod dejstvom medija, ali ne moze se generalizovati nikad, a ta visina koja ovima odavde toliko para oci jer su postali speceni kao da 'leba ne jedu je jedan kompleks koji je i te kako prisutan, zbog cega...ne znam. Bog te da takvog kakav si, tu ima genetike itd...a to ko je kakav je stvar kucnog vaspitanja, i to je mnogo bitnije od izgleda.
    (anica, 15. januar 2018 22:02)

    # Link komentara

  27. @pustite komentar vi sa O2/b92

    Brate, jedna zajednicka crta svih balkanaca jeste da bi se odrekli svega zbog para.
     (Mladen, 15. januar 2018 22:02)

    # Link komentara

  28. Sasvim je normalno da crnogorski košarkaši igraju za klubove iz Srbije i obratno.Pa do skoro je dobar su pola ekipe Budućnosti bili igrači iz Srbije,a sada im je trener iz Srbije.Ta veza(sportska)traje decenijama i prisutna je u svim sportovima.Dobra je i za sportiste i za klubove,a i za obe reprezentacije.Nema potrebe za politizacijom cele priče.Najbolji i najpoznatiji košarkaši iz Srbije i Crne Gore igraju u inostranstvu.
     (sloga, 15. januar 2018 22:01)

    # Link komentara

  29. kad vidim tvoju facu odmah se setim nesrecnog Fućke i kako si ga onako bespoštedno tukao na evropsoom. Pa mi sve lepo oko srca :-)
     (spop, 15. januar 2018 22:00)

    # Link komentara

  30. @Zemun79

    Pa ko bi onda ziveo u Beogradu? ?
     (Mladen, 15. januar 2018 21:59)

    # Link komentara

  31. ne samo oni da ne dolaze, svi, vize, nek idu u zagreb i tiranu ovde nikad nisu bili dobrodosli!
    (vize za crnogorce!, 15. januar 2018 21:58)

    # Link komentara

  32. Moram da odgovorim onom se.... sto se potpisuje kao podgoricanin,jer sam par puta procitao njegove komentare i pozeleo da uzivo razmenimo misljenja. Slusaj jado crnogorska,to sto ti pises je ustvari najveci problem vecine malih naroda na svetu jer nemate nista i nikada i necete imati nesto i nekoga da vredi. I zato ono malo sportista koji su rodjeni u Crnoj gori dodju da igraju za Srbiju jer im je ona najbliza srcu.Mislim na sportiste koji su u svetskom vrhu kao sto je Dusan Mandic u vaterpolu,a ima ih jos i ti dobro znas koji su.Treba da se zapitas u cemu je s tobom problem kad ti ljudi ovde pisu ovakve odgovore na tvoje komentare.Kako te nije sramota samoga sebe i onih normalnih crnogoraca,tvojih roditelja i tvojih prijatelja.Po tebi i ostalim de...... kao ti,svi poznati Srbi poticu iz Crne gore.Puno sam pisao,necu vise.Pozdrav svim dobrim i normalnim ljudima iz Crne gore.A ostalima,mrs!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sava964, 15. januar 2018 19:19)



    Ma trebao si samo kratko onu staru "mrš u krš".
    (Branko Potezica, 15. januar 2018 21:53)

    # Link komentara

  33. Ako bi moglo da niko iz crne gore ne ide u Beograd. Hvala unapred.
     (Zemun79, 15. januar 2018 21:26)

    # Link komentara

  34. Mislim da ce ABA liga za par godina pasti na niske grane.Jednostavno nema para da se napravi jaci klub,a i neverujem da ce biti privatizovan a uz to da bude konkurentan bilo koji klub sa balkana.Nekad smo bili najaci u Evropi a sada bas i nismo zanimljivi istoj.Ako se nevaram cini mi se da smo cetiri puta zaredom uzeli LS a gde smo sada?
     (Najbolji je opancarev lepak, 15. januar 2018 21:25)

    # Link komentara

  35. Pa i ne treba da dolaze ali pokupite sve ove koji su sada kod nas pa ih vodite kod vaseg Mila nama ne trebaju !!!
     (POPE, 15. januar 2018 21:20)

    # Link komentara

  36. (Podgoricanin, 15. januar 2018 17:00)

    Šta god ti da napišeš, džaba ti! Shvati jednom za svagda i biće ti lakše! A zašto kažem biće ti lakše!? Pa čim ti imaš ovoliko potrebe da se pravdaš i dokazuješ ko je nama došao iz CG, šta sve ne bi imali bez CG-a i slične stvari, jasno je kao dan da nažalost jesi srbomrzac i da te boli svaki naš uspeh. Ne treba biti psiholog niti naučnik i shvatiti tvoje motive. Nemoj to raditi, evo molim te tebe radi i tvog psihičkog stanja, te samopouzdanja kao Crnogorca! Shvati da vas volimo kao braću koja su jednostavno nastala od naših korena, ali su svoje srpsko pleme nazvali Crnogorcima (kao i sva indijanska plemena, koja su u suštini Amerikanci domoroci) i danas sebe smatraju posebnim narodom. Da, volimo vas iako nam na svakom koraku zabijate nož u ledja da bi se dodvoravali USA i EU. I nemoj mi floskulu "to rade političari, mi narod nikada ne bi priznali Kosovo, glasali protiv Srbije itd." jer VI STE TE POLITIČARE IZABRALI, i tu se svaka priča završava! Mogao bih još satima da ti objašnjavam koliko ste nebitni, razloge zbog kojih ti i tebi slični jeste srbomrsci ali neću, jer i ovo je dovoljno! Dobili ste šta ste hteli, nezavisni ste, sami o sebi odlučujete i svaka vaša odluka na medjunarodnom nivou pokazuje koliko zapravo nemate ni mišljenje, ni onu stvar da sami o sebi odlučujete već kako gospodari diriguju, vi tako svirate i pevate! JASNO DA JASNINE NE MOŽE BITI. LAKO VAS JE KUPITI JER VOLITE PARE VISE OD SVEGA! ZATO I VOLIM ŠTO STE CRNOGORCI I VOLIM VAS DALEKO OD SEBE, BEOGRADA I SRBIJE A ŽELIM VAM SVE NAJBOLJE I DA BUDETE NAJUSPEŠNIJA DRŽAVA BIVŠE JUGE, ALI PONAVLJAM - SAMO ŠTO DALJE OD NAS! POZDRAV MILOGORCI!
     (pustite komentar vi sa O2/b92, 15. januar 2018 21:15)

    # Link komentara

  37. Ne treba da idu u Beograd ne samo najbolji igraci nego ni ostali !
    (Beba, 15. januar 2018 21:10)

    # Link komentara

  38. Crnogorci su najludji zato sta su genski srbi na sjeveru ,na obali hrvati a ima dosta gena i albanski plus bosnjacka u cg.Nemogu bit normalni nikako.Ali zato su dobri ti geni za npr.visinu.Ima i tu neki prednosti
    (El clasico, 15. januar 2018 21:10)

    # Link komentara

  39. A dje je Beograd?
     (milos, 15. januar 2018 20:25)

    # Link komentara

  40. @wer gregor fucka se i danas trza kad pridje kosu :)

    Upravo htedoh da napisem komentar na temu Gregora Fucke :) Nisam uspeo da nadjem klip na youtube - ali to je jedan od mojih omiljenih momenata nase reprezentativne kosarke (SRB) - kada je Savic pod kosem "zagrlio" Fucku, otresao ga, i tu je bio kraj utakmice za, do tada sjajnog, Gregora i Italiju ...
    (Shamu, 15. januar 2018 20:23)

    # Link komentara

  41. "naJeftinije" 😂😂😂
    ("Novinari" , pa da li neko procita tekst pre nego sto ga objavite, 15. januar 2018 20:19)

    # Link komentara

  42. Montenegrini nikada nisu bili Srbi kao sto nisu ni Kroati, Makedonci, Bosnjaci.
    Krajnje je vreme da prestanemo da obracamo paznju na njih i da pocnemo da gledamo svoja posla.
    Dakle, zitelji Crne Gore su crnogorci i tacka.
    Srbi nisu niti su ikada bili, ljudi imaju svoj jezik koji se u sustini potpuno razlikuje od nasega da ne pricam o kulturi, istoriji....
    Neka ih tamo u kamenjari da na miru guslaju i busaju se u prsa.
     (goran, 15. januar 2018 20:13)

    # Link komentara

  43. Inače je Crna Gora uvijek bila odskočna daska...Aba liga je donijela da umjesto 5 ili 6 predstavnika u Evroligi,ex-drzave imaju jednog.Svi imaju pravo na mišljenje ali ne znači da su u pravu.
    (DjukaDrugi, 15. januar 2018 20:05)

    # Link komentara

  44. Ali u Beograd su splavovi i bele cure beogradske!
     (infidel, 15. januar 2018 20:04)

    # Link komentara

  45. dobar igrac, nikakav covek koji je upropastio mnogo dece vodeci ih prerano u inostranstvo. a kao igrac od supruge nije smeo da pisne i gde god je igrao imali su velikih problema s njom
     (ja, 15. januar 2018 20:04)

    # Link komentara

  46. Savic je danas Crnogorac?
     (C i n i k, 15. januar 2018 19:59)

    # Link komentara

  47. ABA liga je napravljena da bi ne kosarske nacije mogle da se domognu evropskih takmicenja, takodje i za razvoj njihovih igraca.
    Nasa liga je bila bar tri puta jaca pre ove ABA socijalne ustanove za pomoci ubogim Kroatogorcima.
    Pitam se gde bi bili kada bi se ova lakrdija ukinula? Koji bi to klub iz dragih nam komsijskih drzava igrao evro takmicenja.?
     (goran, 15. januar 2018 19:57)

    # Link komentara

  48. Hahahaah isto tako ne bi trebali da dobijaji direktorske fotelje po bg i ostalim gradovima Srbije... Ja sam za!
     (veljko, 15. januar 2018 19:53)

    # Link komentara

  49. Pa kad crnogorski kosarkasi ne bi dolazili u Beograd Vujosevic godinamane bi imao motiva da radi. Pa kome bi onda pravio reprezentativce? Samo bi mu Cesi, Francuzi i Ameri ostali.
    (Delija Fontana, 15. januar 2018 19:46)

    # Link komentara

  50. @Mare, Srbin iz Srbije koji upise fakultet u CG ima besplatno skolovanje. Besplatno. Od 40 redovnih na mom smjeru 5 je besplatnih za drzavljane Srbije i BiH nevezano sa rang listom, oni prave svoju rang listu. U pravu je komentator sto je rekao da je u Srbiji najjeftinije da se izjasnis da si Srbin. Da bi imao besplatno skolovanje u Srbiji moras da se izjasnis kao Srbin. Ovo su vam cinjenice a vi meni pricate sta ste culi od brata od strica vase tetke iz prvog braka, igrate se gluvih telefona.
    I jos jedna stvar, ti djecace sto si rekao da sam Srbomrzac, sram te i stid bilo, vjerovatno imas 15 godina.
     (Podgoricanin, 15. januar 2018 19:27)

    # Link komentara

  51. O Srbi moji sa svih podneblja, uzmimo se u pamet, pustimo gluposti, okanimo se politickih toksina I ukljucimo mozak, inteligentan smo narod...niko nam preci nema od nas samih, nemojmo se ponasati kao da nas donela roda, svadjati se oko nebitnih stvari, dozvoljavati da nas vara povrsnost tehnologija, ako smo postali donekle zavisni nametnutim sablonima, bar iste selektujmo, pustimo gluposti, postujmo sebe, svoje, nacionalni identitet, svoj krs I ravnicu...samo tako cemo svu svoju ljubav I znanje valorizovati.
     (anica, 15. januar 2018 19:26)

    # Link komentara

  52. U cemu je problem.
    Svi pravoslavci iz Bosne izjasnjavaju se kao Srbi.
    I Savic je uvek radio isto, kao Andric Bajevic Colic Paspalj Danilovic Kapor ...
    Crnogoraca za leka nema u Bosni, ili ih ima ali im poniženje
     (Zoran, 15. januar 2018 19:25)

    # Link komentara

  53. Jedan narod, 4 politike:-) Da bi neko bio pravi crnogorac, prvo mora biti srbin. Sve ostalo je dnevna politika.
    (fljamurtari dobro pari, 15. januar 2018 19:22)

    # Link komentara

  54. Moram da odgovorim onom se.... sto se potpisuje kao podgoricanin,jer sam par puta procitao njegove komentare i pozeleo da uzivo razmenimo misljenja. Slusaj jado crnogorska,to sto ti pises je ustvari najveci problem vecine malih naroda na svetu jer nemate nista i nikada i necete imati nesto i nekoga da vredi. I zato ono malo sportista koji su rodjeni u Crnoj gori dodju da igraju za Srbiju jer im je ona najbliza srcu.Mislim na sportiste koji su u svetskom vrhu kao sto je Dusan Mandic u vaterpolu,a ima ih jos i ti dobro znas koji su.Treba da se zapitas u cemu je s tobom problem kad ti ljudi ovde pisu ovakve odgovore na tvoje komentare.Kako te nije sramota samoga sebe i onih normalnih crnogoraca,tvojih roditelja i tvojih prijatelja.Po tebi i ostalim de...... kao ti,svi poznati Srbi poticu iz Crne gore.Puno sam pisao,necu vise.Pozdrav svim dobrim i normalnim ljudima iz Crne gore.A ostalima,mrs!
     (sava964, 15. januar 2018 19:19)

    # Link komentara

  55. Naslov dusu dao za patos "nacionaliste" ove sto osim

    naslova nista ni ne procitaju.

    Covek govori da je Buducnost odlican klub i da nema vise

    potrebe da dobri igraci obavezno idu u srpske klubove.

    Mi takodje stalno pricamo o tome da nam svi koju valjaju odlaze

    u inostranstvo.

    Nema problema osim u glavama polupismenih dokonih buzdovana
    (citajmo i tekst ne samo naslov, 15. januar 2018 19:12)

    # Link komentara

  56. Što ne bi? Pa svi ostali Crnogorci su u Beogradu.
    (lepi, 15. januar 2018 19:10)

    # Link komentara

  57. @Jegermister: To da većina Srba vuče korene iz Crne Gore je notorna glupost. Kada su Srbi naseljavali Balkan, prvo su zauzimali najkvalitetniju zemlju, a ne krš.
     (dejanR, 15. januar 2018 19:06)

    # Link komentara

  58. @Podgoricanin

    Problem vas srbomrzaca i ono sto vam je kost u grlu da Srbi nisu samo Srbijanci iz Leskovac bre vec ih ima Krajisnika,Vojvodjana,Crnogoraca,Brdjana,Bosanaca,Hercegovaca...
    (Stara kuka, 15. januar 2018 19:03)

    # Link komentara

  59. Slazem se.Takodje se slazem i da crnogorski studenti ne dolaze u Beograd da studije, sem ukoliko ih ne upisuju kao stranci.
     (Che, 15. januar 2018 18:53)

    # Link komentara

  60. @ Podgoricanin

    Ne izmišljaj molim te, studenti iz Srbije nemaju ista prava kao i domaci studenti u CG. Drugo, Djokovici su davno došli u Srbiju a ti se zapitaj zašto. Zašto nisu ostali u naprednoj i razvijenoj Crnoj Gori? Kakve bi sanse za razvoj i uspeh imao Novak da je slučajno rođen i odrastao u CG? Poenta je da ne trebate vi Srbiji nego Srbija treba vama. I Djokovici su Srbi, ne brini se ti za Srbe koji žive u Srbiji.
    (analiticar_amater, 15. januar 2018 18:45)

    # Link komentara

  61. Pare imaju oni kojima drzava daje pare, fabrika konzervi ne finansira kosarku a pogotovu to ne radi evroliga ! 
    Ako cemo o parama onda kosarka ne treba ni da se igra... 
    Plate, premije, put i smestaj, hehehe heheheehhe...a tv prava, suveniri, od toga nista ?
    (antiDebil, 15. januar 2018 16:44)

    Zarada od tv prava prenosa meca npr Sloga Lucani vs Metalac.Da li si realan? Ne mogu da verujem da neko moze takve gluposti da pise.
     (Mare, 15. januar 2018 18:35)

    # Link komentara

  62. Crnobrdski desetorazredni kosarkas. Stajao kao balvan citavo vreme. Raspitati se da nema neku rodbinu u Srbiji. Ako ima, sve ih vratiti na planincugu sa koje su sisli...
     (Zurkolomac, 15. januar 2018 18:34)

    # Link komentara

  63. Podgoricanin, 15. januar 2018 17:00

    Evo ja te demantujem.

    Srbin iz Srbije, koji upise fakultet u Crnoj Gori, ima status stranog drzavljanina.

    Crnogorac iz Crne Gore, koji upise fakultet u Srbiji, ima status domaćeg studenta i nije duzan niti jednim dokumentom da dokazuje da ie Srbin. Samim posedovanjem drzavljanstva Crne Gore on se u Srbiji tretira kao Srbin. To nije normalno, ali je tako.
     (Mare, 15. januar 2018 18:32)

    # Link komentara

  64. A što ne bi bila i jedna "ABA" liga u fudbalu? Ionako je naša fudbalska "Super liga" propala kao i "KLS".
     (Zemunac, 15. januar 2018 18:27)

    # Link komentara

  65. Dobronameran i dobrodusan srpski narod je nekada voleo ovog coveka,a evo kako nam on vraca,daleko ti lepa kuca prijatelju.
    (Bot na kvadrat, 15. januar 2018 18:12)

    # Link komentara

  66. Podgoricanin@
    Nije posteno samo kriminalce,treba i ostale da izvezete u BG.
    (druga strana medalje, 15. januar 2018 18:09)

    # Link komentara

  67. Ne moraju da se izjasne kao Srbi na fakultetu,no je to jeftinije junace.A i kako se izjasnjava pola Crne Gore.
     (Zeljko, 15. januar 2018 17:40)

    # Link komentara

  68. gregor fucka se i danas trza kad pridje kosu :)

    savic je bogotac, vise bog, manje otac
    (wer, 15. januar 2018 17:24)

    # Link komentara

  69. @Vasojevic, 15. januar 2018 14:30
    Кад ставиш прст на чело, уопште није извучено из контекста, напротив! Не помиње се Ваљево и сл, већ баш истиче држава. Читај пажљиво пре коментарисања и ти и они што ти дадоше плус
     (Влада, 15. januar 2018 17:02)

    # Link komentara

  70. Da vam Crnogorci nisu dosli u Beograd ne bi imali Djokovica danas gospodo. Ni pola reprezentativaca u svim sportovima. A sto se tice fakulteta ili bilo cega za Crnogorce u Srbiji moras da se izjasnis da si Srbin. Evo neka me jedna osoba demantuje. A i ljudi iz Srbije studiraju u CG, sa mnom na pomorskom fakultetu ih je bilo petoro. Imali ista prava kao i ja i niko nije kukao i plakao zbog toga. Zavrsili ljudi fax i posli na brod.
     (Podgoricanin, 15. januar 2018 17:00)

    # Link komentara

  71. Kad cujem kako pojedini lupetaju i svasta pisu.Bolje da cute?!Pa mi Srbi i Crnogori smo vekovima bili jedan narod,drugo je sto nas je politika razdvojila.Vecina srba vuce korene iz Crne Gore.Sto se tice doticnog bivseg kosarkasa...Pa on nebi bio nikad kosarkas da ga nisu ucili ljudi iz Srbije.
     (Jegermister, 15. januar 2018 16:59)

    # Link komentara

  72. Morate da razumete da Zoran Savić govori kao menadžer, a ne ljubitelj košarke.
     (HBSCNR govorno podrucje, 15. januar 2018 16:50)

    # Link komentara

  73. Loptači znaju koristiti loptu, ali mozak - tu je problem.
    (Bezikuan, 15. januar 2018 16:49)

    # Link komentara

  74. Sto dalje od Srbije to bolje po Srbiju. 90% kriminala u Srbiji cine Crnogorci.
     (Leskovcanin, 15. januar 2018 16:46)

    # Link komentara

  75. KLS je pre samo 10 godina bilo jace takmicenje od danasnje aba lige.
    (antiDebil, 15. januar 2018 14:38)

    Mnogo mlatis, ali mnogo. Klubovi po unutrasnjosti jednostavno nemaju novca. Razumes, NEMA NOVCA.

    Ne samo za plate i premije, nema novca za put i smestaj. O cemu dalje da govorimo? Samo aj pusti malo zvezdu, fmp i Covica
    (Lars, 15. januar 2018 16:07

    Pare imaju oni kojima drzava daje pare, fabrika konzervi ne finansira kosarku a pogotovu to ne radi evroliga !
    Ako cemo o parama onda kosarka ne treba ni da se igra...
    Plate, premije, put i smestaj, hehehe heheheehhe...a tv prava, suveniri, od toga nista ?
    (antiDebil, 15. januar 2018 16:44)

    # Link komentara

  76. Пара ми очи ово најефтиније
    (Никола, 15. januar 2018 14:21)

    Valjda je hteo da kaze kako drzava ne ulozi dinar direktno u sportistu (ili ulozi minimalno), a ovaj npr. osvoji par zlata na Olimpijadi ili par godina bude broj 1 u tenisu zahvaljujuci cemu drzava dobije pozitivan publicitet.
    (mbođ, 15. januar 2018 16:02)

    Ili "najjeftinije"?
    (Danijela, 15. januar 2018 16:42)

    # Link komentara

  77. Pa sad ako mislis da Nikola Ivanovic ili Nemanja Gordic ne bi mogli da imaju minutazu u Zvezdi onda... Ili supertalentovani Popovic i Ilic. Ili centar Nikolic... Ivanovic je dijelio minutazu ravnopravno sa Rocestijem u reprezentaciji CG. I nije gori ni za zeru. Nije bio ni gori ni u oba ovoogodisnja duela. Da ne kazem bolji jer je odlucio ovu zadnju utakmicu...
    (delboj, 15. januar 2018 15:26). Gordić ne bi nikad igrao za Čovićev tim, čovek je grobar...
     (xxx, 15. januar 2018 16:33)

    # Link komentara

  78. Пара ми очи ово најефтиније
    (Никола, 15. januar 2018 14:21)

    Боље би ти звучало бесплатно?
    Шта ту није јасно, у иностранству данс кад кажеш Србија сви странци кажу Ђоковић, а држава му није дала динара. Значи бесплатна промоција у нашем случају, а да се улаже у спорт као што се улаже на западу онда би било најјефтиније.
     (Ђенерал, 15. januar 2018 16:28)

    # Link komentara

  79. dokle vise o tom doncicu ..
     (Dorcolac, 15. januar 2018 16:26)

    # Link komentara

  80. Jedan od omiljenih igraca iz tog vremena.
    Koga Zoka "preksrsti", taj je zavrsio.
     (da da, 15. januar 2018 16:22)

    # Link komentara

  81. Recimo da sam super talentovani mladi kosarkas, a uz to sam (ko sto i jesam) Srbin iz CG. I ja treba da ostanem u CG, medju ove ..... (znam da mi zbog ovoga necete objaviti komentar, ali to je cinjenica) i trpim sve i svasta, umjesto da odem medju svoje i u tim(ove) koje volim?!
    Savicu, batali se javne rijeci, nije to za tebe.
     (Niksicanin, 15. januar 2018 16:21)

    # Link komentara

  82. Zoltan Savić...
     (ns, 15. januar 2018 16:14)

    # Link komentara

  83. (golman, 15. januar 2018 15:33)
    Golmane, prvo Crna Gora je prva Srpska drzava, prva crkvena Mitropolija SPC je Crnogorsko-primorska. Nemanjici, osnivaci Srpske nacije su rodjeni u okolini danasnje Podgorice, mestu Ribnici. Da ne pominjem Srpske dinastije Crnojević, Mrnjavcevic, Petrovic, i Karadjordjevic. Drugo, Zoran Savic je iz Nevesinja, Hercegovina, tu mu se rodio otac i deda, on u Zenici, jer su mu tamo roditelji radili. Nevesinje je jedno od najsrpskijih mesta na svetu. Srbi iz Hercegovine u mnogim primerima vole Crnu Goru kao i Srbiju, neko i vise, nego manje, a izjava Z. Savica nema veze ni sa cim osim sa napretkom kosarke, pojedinih klubova, sredina, i u tom je kontekstu data. I ne zaboravi na medalje kojoj je ovoj zemlji pomenuti doneo sa grbom dvoglavog orla na grudima. Svako dobro...
    (Hercegovina, 15. januar 2018 16:14)

    # Link komentara

  84. A da se nadovezem na moj prethodni post. Ranije su klubovi sami finansirali mlade ekipe, tj podmladak. Sad nema sredstava i ako hocete da vam dete trenira platite skolu kosarke. Najbolji primer je Dynamic, skola kosarke za decu do 16 godine Mesecno od 5000 do 8000 rsd. To je roditeljima skupo jer ti niko negarantuje da ces jednog dana biti novi Bodiroga ili Divac.
     (maximus, 15. januar 2018 16:12)

    # Link komentara

  85. KLS je pre samo 10 godina bilo jace takmicenje od danasnje aba lige.
    (antiDebil, 15. januar 2018 14:38)

    Mnogo mlatis, ali mnogo. Klubovi po unutrasnjosti jednostavno nemaju novca. Razumes, NEMA NOVCA.

    Ne samo za plate i premije, nema novca za put i smestaj. O cemu dalje da govorimo? Samo aj pusti malo zvezdu, fmp i Covica
    (Lars, 15. januar 2018 16:07)

    # Link komentara

  86. (antiDebil, 15. januar 2018 15:36)
    Da je kojim slucajem KK Partizan u poziciji da se bori za prvo mesto u ABA ligi drugaciju bi ti pesmu pevao, ovako izmisljas kao i vecinu stvari, kao kada si rekao da je Sasa Djordjevic vredjan od strane delija. Ova liga je skroz korektna.
    Ako cemo iskreno, osim postovanog Slavnica ostali i ne zasluzuju neku Bog zna kakvu paznju a ponajmanje se mogu poistovetiti sa zeljom i zalaganjem gospodina Covica. Jedno je kosarkasko znanje, a nesto drugo je ljudskost i sposobnost.
    Ziva Zvezda, mrtvu ne pravi bre, direktor od KK Limenka je napravio, a ti pitas PA STA RADIIIIII ON TO???? Crvena Zvezda ce u inat tebi i slicnima jos dugo igrati bitna takmicenja, puniti dvorane, a ti ces i dalje kmecati o FMP Zvezdani, pitati se ko je i sta je, menjati dresove kao carape i slusati Kebu. Kme, kme!
    (anica, 15. januar 2018 16:06)

    # Link komentara

  87. Пара ми очи ово најефтиније
    (Никола, 15. januar 2018 14:21)

    Valjda je hteo da kaze kako drzava ne ulozi dinar direktno u sportistu (ili ulozi minimalno), a ovaj npr. osvoji par zlata na Olimpijadi ili par godina bude broj 1 u tenisu zahvaljujuci cemu drzava dobije pozitivan publicitet.
    (mbođ, 15. januar 2018 16:02)

    # Link komentara

  88. @antiDebil Rekli smo bez preskakanja terapije!
     (29.05.1991, 15. januar 2018 16:01)

    # Link komentara

  89. Slažem se ali da se isti recept primeni i na sve ostale oblasti. Dakle, crnogorci da rade, skoluju se i zive u Crnoj Gori, jer Boze moj, glupo je da to rade u Srbiji. I na taj nacin neka promovisu svoju zemlju. Naravno, ovo ne bi trebalo da vazi za srbe iz Crne Gore, jer pretpostavljam da pod “crnogorci” Savic nije mislio na gradjane Crne Gore, nego samo na crnogorce.
    (Djomla, 15. januar 2018 16:00)

    # Link komentara

  90. Što se mene tiče, niko iz CG ne treba da ide u SRB.
    Borili su se za svoju "državu", i tamo treba i da ostanu.
    "Kinezi, m'rš nazad u Japan!"
     (Pedu, 15. januar 2018 15:55)

    # Link komentara

  91. Savicu , potpuno se slazem sa tobom...
    Neki nazovi talenti iz zemlje sa 600hiljada stanovnika sa svojim rodjacima/menadzerima unistise sport u Srbiji ...
    (peca, 15. januar 2018 15:48)

    # Link komentara

  92. Tacno ne treba da idu u Beograd nego na Vracar!
     (milos, 15. januar 2018 15:42)

    # Link komentara

  93. E da je srece da ni jedan milogorac nije ikada dosao u Srbiju.
    (Pamtimo, 15. januar 2018 15:40)

    # Link komentara

  94. Ali KLS bila jača od ABA lige... kakvih likova ima bože sačuvaj
     (Pajser, 15. januar 2018 15:40)

    # Link komentara

  95. (Bg, 15. januar 2018 15:12)

    Ne, ne sine opet mesas babe i zabe. Nisam ja pljuvao Zorana Savica vec sam rekao da govori nebuloze i budalastine. Zorana Savica je popljuvao izvesni Nebojsa Covic, kao i Zorana Radovica, Dejana Bodirogu, Duska Vujosevica, Predraga Danilovica, Vlada Divca, Zorana Slavnica i verovatno sam nekoga zaboravio !!
    KLS je pre 10 godina bio jace takmicenje od danasnje aba liga. Samo banana drzava i banana navijaci mogu da podrzavaju regionalnu ligu ispred domace, mada vas pantere je Coki ubedio da je fmp ustvari zvezda tako da i ne cudi sto ste sa njim hrlili u tu aba ligu i time upropastili domace takmicenje !!
    Mislis li da su Litvanci budale sto su izasli iz regionalne VTB lige ?
    i pametni, Litvanci kreteni ?
    Gde Partizan, Mega i ostali domaci klubovi trebaju da gostuju, u Leskovcu protiv Zdravlja ili u Novom Mestu protiv Krke ?

    Sto se tice mrznje prema zvezdi, nemam ja sta da mrzim, vi navijaci zvezde je sami dovoljno mrzite jer da nije tako ne biste vi navijali za privatni fmp i pravili se da je to ustvari pokojna zvezda.
    (antiDebil, 15. januar 2018 15:36)

    # Link komentara

  96. Ovim crnogorcima jos nije dosta narodnih komesarijata i drzavnih direktora. Zivimo u 2018. godini, ljudi su slobodni da idu gde misle da je bolje za njih same. Nije vise 1945 kad su njihovi djedovi ujahali u Beograd i "oslobodili" nekretnine u krugu dvojke.
    (golman, 15. januar 2018 15:33)

    # Link komentara

  97. Kao prvo, intervju je dat crnogorskim medijima. Poenta je samo da je sada Budućnost stabilan klub koji igra Evropu, u ABA po kvalitetu sledeći ispod C zvezde, u kojoj realno da dođu ne bi imali neku minutažu, te je smisaono da ostanu "kući", da igraju utakmice u ABA i Evrokupu, stiču znanje i samopouzdanje, pa onda odatle mogu da idu gde god. Šta će u Megi i Partizanu, FMP-u npr? Ili u Cedeviti?

    A ne da iz Crne Gore ne idu u Srbiju zbog neke mržnje, šta li ja znam. A to i nije bila suština intervjua Morate imati odgovornost kada pišete naslove i izvlačite iz konteksta.
    (dragiša, 15. januar 2018 14:46)

    Pa sad ako mislis da Nikola Ivanovic ili Nemanja Gordic ne bi mogli da imaju minutazu u Zvezdi onda... Ili supertalentovani Popovic i Ilic. Ili centar Nikolic... Ivanovic je dijelio minutazu ravnopravno sa Rocestijem u reprezentaciji CG. I nije gori ni za zeru. Nije bio ni gori ni u oba ovoogodisnja duela. Da ne kazem bolji jer je odlucio ovu zadnju utakmicu...
    (delboj, 15. januar 2018 15:26)

    # Link komentara

  98. A ne da iz Crne Gore ne idu u Srbiju zbog neke mržnje, šta li ja znam. A to i nije bila suština intervjua Morate imati odgovornost kada pišete naslove i izvlačite iz konteksta.
    (dragiša, 15. januar 2018 14:46)
    Odgovornost? Hahahh, druze, biras da l ces biti pastrmka ili som. Ti ocekujes da novinari razmisljaju o odnosu CG i Srbije gde brinu brigu o svom tirazu.
    Apropo Gisa Svilarevic dragi DRAGIsa.
    (anica, 15. januar 2018 15:19)

    # Link komentara

  99. Najjeftiniji.
     (Kerju, 15. januar 2018 15:18)

    # Link komentara

  100. e moj savicu ti si postao igrac u tadasnjoj sfrj pa onda u evropi tj. ligi šampiona sa mnogo,mnogo manje učesnika nego sto je to sad slucaj pa si bio i prvak evrope i sa reprezentacijom i sa jugoplastikom prema tome nemoj da dajes intervjue
     (abv, 15. januar 2018 15:15)

    # Link komentara

  101. @antidebil... Ko si bre ti ? Sem sto si poznat po nebuloznim komentarima i mrznji prema Zvezdi. Ko si ti da popljujes ZORANA SAVICA legendu srpske i jugoslovenske kosarke. Da je igrao za Partizan pisao bi mu hvalospeve. Kosarkaska liga srbije sa Zdravljem Beovukom Beobankom i IMT bolja od ABA lige sa 4-5 nasih klubova plus 2-3 u ABA2. Placen prevoz i smestaj!!!
     (Bg, 15. januar 2018 15:12)

    # Link komentara

  102. ne samo igrači ne treba niko da ide za beograd i Srbiju nek ostanu tamo
     (abv, 15. januar 2018 15:11)

    # Link komentara

  103. Kako mediji manupulisu sa ljudima pa to nije zdravo.Da je naslov stajao "najbolji igraci iz Valjeva ne treba da idu u Beograd" niko se ziv ne bi javio.A ovo sad kad krenu komentari da se covjeku zgadi..
    (Vasojevic, 15. januar 2018 14:30)

    Дакле теби је нормално да човек који је по професији менаџер и води бригу о својим играчима, и чији је основни посао да буде у служби играча изјављује да није добро да играчи иду у Београд. Дакле не у Звезду, не у Партизан, не у рецимо Тирану или Загреб, него баш у Београд. Ево рецимо Амери долазе и Швед жали што није био, а гомила одавде их је отишла и игра у НБА. Основна функција менаџера је такође да клијент има рекламу. Тако и овај, ако му се не свиђа Београд нека га и не спомиње, и он се нашао паметан да прича шта значи спорт за државу у 21. веку. То ако је он скоро открио не значи да то други нису успоставили као критеријум пре једно око 80-90 година, када је спорт постао нешто глобално са организацијом првих модерних олимпијских игара и разних светских првенстава. Није баш превише паметан са овом изјавом. Прецизније речено то што нам он презентује као велику мудрост само је знак на ком је он нивоу, а и такође које пројекције има на околину.
    И ајде више мундијалисти и аутошовинисти оладите мало.
    (marko, 15. januar 2018 15:09)

    # Link komentara

  104. Dajte ljudi vise sa KLS ligom. Pogledajte gde su kosarkaski centri Leskovac, Kraljevo, Vrsac itd. Nema para i svi propali. Drzava vise ne ulaze u kosarku vec snalazite se. Zvezda zivi od EL, Mega od Miska Raznatovica, FMP igra samo ABA a vidimo kako se Partizan muci. Kako mislite da ce jedna Sloga da se finasira ili Metalac? Gde su veliki kosarkaski klubovi Hemofarm, Radnicki, Beocin itd. Cim je drzava izasla iz tih preduzeca, dovidjenja, katanac.
    Jedino da napravimo KK Air Serbia iz Surcina.
     (maximus, 15. januar 2018 15:08)

    # Link komentara

  105. ne nego treba da idu u zanzibar
     (bgd, 15. januar 2018 14:59)

    # Link komentara

  106. Kako nam je falio u onom finalu .Divac dobi petu i tu smo stali .Sta im jr Paspalj radio nisu znali gde su .Luka Doncic je jedini igrac koji se pojavio u skorije vreme a da ima taj smek i lucidnost zelju ,kao sto su imali nekadsnji mastori ex yu kosarke .
    (Ih, 15. januar 2018 14:59)

    # Link komentara

  107. Nisam neki košarkaški stručnjak , samo pratim košarku a i trenirao sam dugo , iskreno meni se ovakva evroliga ne svidja iz razloga što je igraju samo oni koji imaju para , domaće lige gube na značaju. A to što kaže da se u Španiji samo gledaju real i barsa nisam bas siguran , jer kod njih nije kao kod nas , svaki grad ima svoj klub za koga navijaju svi iz tog grada a ne kao kod nas (huventud, estudijantes, gran kanarija, unikaha, baskonija...) mislim da košarka propada jer je glavni razlog igranja iste uzeti što više novca
    (Rade032, 15. januar 2018 14:52)

    # Link komentara

  108. Prosto ti ne daju da imas svoj stav (kakav god da je, cenim), jednostavno mora nesto da se suprostvavi necemu...
    (Karleush, 15. januar 2018 14:51)

    # Link komentara

  109. Kao prvo, intervju je dat crnogorskim medijima. Poenta je samo da je sada Budućnost stabilan klub koji igra Evropu, u ABA po kvalitetu sledeći ispod C zvezde, u kojoj realno da dođu ne bi imali neku minutažu, te je smisaono da ostanu "kući", da igraju utakmice u ABA i Evrokupu, stiču znanje i samopouzdanje, pa onda odatle mogu da idu gde god. Šta će u Megi i Partizanu, FMP-u npr? Ili u Cedeviti?

    A ne da iz Crne Gore ne idu u Srbiju zbog neke mržnje, šta li ja znam. A to i nije bila suština intervjua Morate imati odgovornost kada pišete naslove i izvlačite iz konteksta.
    (dragiša, 15. januar 2018 14:46)

    # Link komentara

  110. Mnogo nebuloza, budalastina i gluposti je izgovorio.
    Prvo i osnovno je da se nba liga i evropa NE MOGU POREDITI !!! Ne moze evropa da se ugleda na nba posto je evropa kontinent od vise zemalja, jezika, valuta, naroda, svega, nba je sve zbutano u jednom i to se nikako ne moze porediti.
    Aba liga je upropastila domacu kosarku, KLS je pre samo 10 godina bilo jace takmicenje od danasnje aba lige. Ova njegova prica je ista kao prica onog huligana na vlasti o stranim investitorima i otvaranju fabrika gde ima jeftine radne snage, potpuno identicna prica, potpuni promasaj. Cudi me da se on i gazda Coki ne slazu, price su im podjednako besmislene i prazne !
    (antiDebil, 15. januar 2018 14:38)

    # Link komentara

  111. Mnogo nebuloza, budalastina i gluposti je izgovorio.
    Prvo i osnovno je da se nba liga i evropa NE MOGU POREDITI !!! Ne moze evropa da se ugleda na nba posto je evropa kontinent od vise zemalja, jezika, valuta, naroda, svega, nba je sve zbutano u jednom i to se nikako ne moze porediti.
    Aba liga je upropastila domacu kosarku, KLS je pre samo 10 godina bilo jace takmicenje od danasnje aba lige. Ova njegova prica je ista kao prica onog huligana na vlasti o stranim investitorima i otvaranju fabrika gde ima jeftine radne snage, potpuno identicna prica, potpuni promasaj. Cudi me da se on i gazda Coki ne slazu, price su im podjednako besmislene i prazne !
    (antiDebil, 15. januar 2018 14:38)

    # Link komentara

  112. Kako mediji manupulisu sa ljudima pa to nije zdravo.Da je naslov stajao "najbolji igraci iz Valjeva ne treba da idu u Beograd" niko se ziv ne bi javio.A ovo sad kad krenu komentari da se covjeku zgadi..
    (Vasojevic, 15. januar 2018 14:30)

    # Link komentara

  113. "Sport je najeftinija promocija jedne države. Ja ne znam kako to ljudi ne shvataju." Ni ja gospodine Saviću, ni ja. I dan-danas mi je kriv što nije igrao u finalu u Atlanti, samo da se pošiba sa Admiralom bar jedno poluvreme.
    (Gde ja živim, 15. januar 2018 14:29)

    # Link komentara

  114. Dezurni pljuvaci prvo da procitaju tekst pa onda da komentarisu.
     (Against modern football, 15. januar 2018 14:24)

    # Link komentara

  115. Пара ми очи ово најефтиније
     (Никола, 15. januar 2018 14:21)

    # Link komentara