1. evoga opet se javja.pa zar ovaj isfrustuirani 'napaleoncic'nema stida.on bi za tu ideju prodao vasu drzavu,kao sto je prodao da bi se dodvorio ,stavisi beograd za organizatora fajnal foura,pa sada za uslugu ocekuje da c,zvezda beograd dobije A licencu.a sta je sa rezultatima koi su osnovni kriterium za dobivanje A licencu.ali on nema muke.dace srbiju,kao sto je dao i kosovo,za ostvarivanje svoih bolnih megalomanskih idea.
    (zlatko laskoski MAKEDONIJA, 14. januar 2018 13:09)

    # Link komentara

  2. Prike,
    ko je od igrača CZ, iz generacije '91i Barija, prošao zvezdinu školu od petlića do seniora ? Ima li bar dva igrača ? Ko je prošao školu Reala iz prošle godine, od petlića do seniora? Ima li bar jedan ?

    I takoo...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (sekula, 12. januar 2018 14:14)

    Pa prike,

    golman Stevan Stojanović

    Vlada Stošić

    Vladimir Jugović

    Zvonko Milojević

    Vladan Lukić

    A ti meni napiši igrača kog je partizan izbacio u košarkaškom klubu 1992 i zadnjih 20 godina
    (odgovoreno ti je, 14. januar 2018 02:52)

    # Link komentara

  3. ovaj bi da pregovara, misli opet moze nekog da prevari.pobratime to treba da se doboje igrom rezultatima a ne pregovorima,on kao da je na pijaci.
    (misa banana, 13. januar 2018 22:55)

    # Link komentara

  4. Neka vas,mali milogorci,budite mirni Crvena Zvezda uzima ABA ligu,a vi kmečite u vašoj morači.p.s. NAVIJANJE DELIJA DA NIKO NIJE DIRAO.
    (Bb-ns, 13. januar 2018 21:11)

    # Link komentara

  5. dobice kao i partizan one godine hahaha budite srecni sto uopste neko igra el iz ove drzave
    (djura, 13. januar 2018 20:48)

    # Link komentara

  6. Kaže postižu sjajne rezultate. Plač.
    (Pera, 13. januar 2018 15:54)

    # Link komentara

  7. @ Nele

    Moraca imaod 20 kapacitet 00-2500? Shvaticu ovo kao šalu :) Vjerovatno nikad nisi bio ali smatram da si makar gledao preko TV-a. Kapacitet je 4300 mjesta,a kad je ful 5000.Aerodrom je udaljen 10 km,a hotel 50m od sale.Ako smo ispunjavali uslove od 99-02' siguran sam da cemo i sada. S'tim sto je SC Moraca renovirana i modernizovana pred Evropsko prvenstvo 2005.
    (Damir PG, 13. januar 2018 14:30)

    # Link komentara

  8. Pa neće moći, ove sezone nećete ni polufinale ABA proći. To vam je što vam je od EL, tako i prolaze ti instant privatni projekti bez tradicije i istorije a uz to sa punom podrškom mafijaške države i njenog velikog vođe.
    Al nema veze opet ćete vi naći neki drugi FMP da za njega navijate i Zvezdom ga zovete.
    (Najveći mafijaški klub u Evropi CZ, 13. januar 2018 14:20)

    # Link komentara

  9. "Nemaju oni sta da zele ili ne zele,prvak ABA ide direktno u EL.Oni jedino mogu da odlucuju oko specijalne pozivnice.......Boli njih uvo koliki je tebi kapacitet sale ako ponudis dobru cifru.
    Damir PG, "
    Ne bas. Iz ABA like ide prvak AKO ispunjava uslove. Uslove mozes da izguglas. Izmedju ostalog, Aerodrom u krugu od 50km sa definisanim minimalnim dnevnim brojem letova (PG ne ispunjava). Minimum 6mil evra budzet godisnji (to Buducnost mozda navuce kroz papire). i Hala sa minimum 6000 sedecih mesta (obzirom da su montazne tribine zabranjene u EL od pre par godina, Moraca ima koliko, 2000-2500?) Znaci ni blizu. Znaci Buducnost otpada i da osvoji ABA. E sad, i da Buducnost dobije ZVezdu u finalu, iako ne bi mogla da igra EL to ne bi znacilo da bi Zvezda dobila to mesto automatski. Nego se to mesto vraca EL i oni ga daju po svom izboru i to je Zvezdin najveci problem. Zato moraju da budu prvi ili EL to mesto moze dati npr Limozu
    (Nele, 13. januar 2018 02:39)

    # Link komentara

  10. Nijedan klub sa nasih prostora nece nikad dobit A licencu jer za to se nema para koliko god da smo kosarkaska nacija. Jednostavno pustena totalno buva u vezi ovoga.
    (Posmatrac, 12. januar 2018 23:14)

    # Link komentara

  11. atanam: "neće da može!"
     (exit, 12. januar 2018 21:41)

    # Link komentara

  12. Samo dve stvari ovde meni smetaju. A to su lazi I spinovi a na drugom mestu totalno odsustvo realnosti I toga da se ceni postignuti rezultat. Obo sto je Zvezda uradila posebno prosle sezone je fonomenalan kao sto je I ove odlican ako se uzme u obzir da je ceo roster promenjen. To navijaci Partizana trebaju da pohvale. Ono drugo su navijaviZvezde sa spinovima koje citam ovde... Ova EL pracno je naslednica kupa sampiona jer je prava na isti ulebu prodala 2002 godine zato sada I ne moze nista da uradi. To znavi da se svi rezultati dotad vide kao ostvareni u El. Druga je jacina takmicenja I pomonjanje lotomatike, prokoma paoka itd a danas imate bamberge , rapsale armanije I barselone. Svaka epoha ima gore I bolje I ruzno je uporedjivati. Sto se rezultata tice ni Zvezda nema pozitivan skor I imaceI bolje I losije rezultate
    (Idn, 12. januar 2018 19:20)

    # Link komentara

  13. @ KAOKAKAO

    Kazes igrala se Evroliga JEDNOM u Podgorici??? Na prvom koraku cu te ispraviti...EL se u PG igrala 3 godine zaredom,uz prosječnu posjetu od 4000 po utakmici. Ove godine je bilo ful (5000) protiv Bajerna,Galate,Zvezde i Partizana...a kazes protiv Valensije i Himkija ne bi bilo preko 1500 ljudi? Zivi bili pa vidjeli,vec krajem ove godine. Drugo,uporedjujes BG od 2 miliona i PG sa 260 hiljada ljudi??? I u takvoj proporciji mi napunimo ful salu od 5000 protiv Bajerna u EVROKUPU,a vama prakticno prazna zjapi Arena protiv Bamberga (jedva 6000). Kad ste zadnji put napunili Arenu??? Protiv jednog CSKA je bilo poluprazno...oprali su vas 30 razlike u sred BG-a,da bi na prvoj sledecoj doslo 6000,pa ste presli u Pionir da se ne brukate.Trece,tvoja prica da EL "ne zeli Buducnost" je smijesna.Nemaju oni sta da zele ili ne zele,prvak ABA ide direktno u EL.Oni jedino mogu da odlucuju oko specijalne pozivnice...koju uglavnom dobije klub koji ponudi najvise para.Boli njih uvo koliki je tebi kapacitet sale ako ponudis dobru cifru. Kao i za sve ostalo u zivotu.
    (Damir PG, 12. januar 2018 18:41)

    # Link komentara

  14. Covek je ovo rekao u sali, a preneto je kao proverena vest?!? Neverovatno!
     (dex, 12. januar 2018 18:33)

    # Link komentara

  15. Jao Čovicu sta im radiš...
    (Delija Momak, 12. januar 2018 18:12)

    # Link komentara

  16. kaokakao

    Pogledaj koliko himki ima posetu, u proseku oko 2000 a finansijski su jači od mnogih klubova, bitno je ispuniti uslove mnogo više zarade ima od tv prava nego ulaznica.
     (milos_no6, 12. januar 2018 17:55)

    # Link komentara

  17. @Duka
    Da,da...Kićanović,Dalipagić,Divac,Paspalj,Danilović,Djordjević..su procvetali baš u vreme DS. i DOS-a!
     (Dušan, 12. januar 2018 17:54)

    # Link komentara

  18. A GROBARI U NEVERICI...
    (mich, 12. januar 2018 17:45)

    # Link komentara

  19. Zvezdi a licenca samo velikanima je i mesto u El primitivizam napadanja i psovanja i pritiska na sudije ostao sa komsijama u proslosti
    (Hans, 12. januar 2018 17:38)

    # Link komentara

  20. Čovke,čemu frka? Pa vi cete lagano da se prosetate do ABA titule...I tada automatski ides u Evro ligu.. Nisi znao??? Ili si protiv Buducnosti vidio koliko je sati,pa gledas da se unaprijed obezbjedi EL...Bice da je ovo drugo.A i mnogo si mi nesto bio nervozan one noci u Moraču...svako malo su ti maglile naočare. 
    (Damir PG, 12. januar 2018 15:57) 


    2015/16 zavrsili ste sezonu kao prvi...i onda dosla Mega i oprala vas 2:0 u polufinalu.
    Nadas se da ce ove sezone biti drugacije ?! Zato, nema nervoze jer ste vi klasicni luzeri
     (Batko, 12. januar 2018 17:29)

    # Link komentara

  21. "(Nele, 12. januar 2018 15:12)
    Znate za jedan zato sto takvi kao ti pratite kosarku od 2010 u vrh glave... Inače 1998. Pa i 1988 i 1992 se zvalo F4. Pozdravlja vas Tullio Rochlitzer.
    JPR24"
    Pricamo o EL koja postoji i igra se igra od 2001 a ne o Kupu Sampiona. A moj komentar je bio vezan na komentar koji je partizanov navijac ostavio i u kome je on pominjao nekih Partizanovih "uspesnih" 10tak Evroligaskih godina.. Inace F4 postoji i u ABA ligi pod tim imenom, tako da: sedi, jedan!
    (Nele, 12. januar 2018 17:13)

    # Link komentara

  22. Znate za jedan zato sto takvi kao ti pratite kosarku od 2010 u vrh glave... Inače 1998. Pa i 1988 i 1992 se zvalo F4. Pozdravlja vas Tullio Rochlitzer.
    (JPR24, 12. januar 2018 15:35)

    Ono kad si dovoljno glup pa misliš da si nekoga zeznuo smatrajući da je Tulio Roklicer Hrvat, ne znajući da je on Italijan i da čak ima jedno odigrano Evropsko prvenstvo za Italijane. Tulio Roklicer je, moj Grobaru, ITALIJAN.
     (NoName, 12. januar 2018 17:02)

    # Link komentara

  23. Vidim kolektivna sirofrenija u instituciji.
    (Vreme je za lekic, 12. januar 2018 16:51)

    # Link komentara

  24. hahahahahahahahhaa
     (Veteran, 12. januar 2018 16:51)

    # Link komentara

  25. Čovke,čemu frka? Pa vi cete lagano da se prosetate do ABA titule...I tada automatski ides u Evro ligu.. Nisi znao??? Ili si protiv Buducnosti vidio koliko je sati,pa gledas da se unaprijed obezbjedi EL...Bice da je ovo drugo.A i mnogo si mi nesto bio nervozan one noci u Moraču...svako malo su ti maglile naočare.
    (Damir PG, 12. januar 2018 15:57)

    Sve i da si u pravu, zar stvarno mislis da Evroliga zeli Buducnost? Da na utakmici protiv Valensije ili Himkija bude 1500 do 2000 navijaca. Igrala se jednom Evroliga u Podgorici, sjecam se tad sa Realom poluprazne tribine. Bilo bi malo isprva euforije, posle bi to splasnulo vremenom sto zbog losih rezultata sto zbog nezainteresovanosti, jer u Pg nema neke kosarkaske publike. Nije Buducnost kuci sto je Zvezda i Partizan kad su domacini, pa dobiju i mnogo kvalitetnijeg protivnika, Buducnost bi to glat gubila, kao i sad sto gubi. Evo vidimo i kod Zvezde je opala ta posjecenost i euforija, al opet bude tu minimum 5 hiljada ljudi. Tako da ne ocekuj Buducnost u Evroligi.
     (kaokakao, 12. januar 2018 16:26)

    # Link komentara

  26. Covic doveo '95-te u Pionir Prodidzi a da ne donese Zvezdi A licencu. Covicu doktore!
     (Marko, 12. januar 2018 16:02)

    # Link komentara

  27. Čovke,čemu frka? Pa vi cete lagano da se prosetate do ABA titule...I tada automatski ides u Evro ligu.. Nisi znao??? Ili si protiv Buducnosti vidio koliko je sati,pa gledas da se unaprijed obezbjedi EL...Bice da je ovo drugo.A i mnogo si mi nesto bio nervozan one noci u Moraču...svako malo su ti maglile naočare.
    (Damir PG, 12. januar 2018 15:57)

    # Link komentara

  28. Ja kao navijač Partizana nemam nikakav problem sa tim. Nadam se da kao vodeći čovek ABA lige pregovaraš da i dalje prvak te lige ide u EL pored Zvezde ili grešim?
     (Oskar Smit, 12. januar 2018 15:47)

    # Link komentara

  29. Ovaj sistem sa licencama treba ukinuti po svaku cenu. Upropastise domaca i regionalna takmicenja. Treba najbolji da igraju a to su oni koji osvoje nesto kod kuce. Al dzaba kad se sve vrti oko para.
    (Redzinald, 12. januar 2018 15:42)

    # Link komentara

  30. Imamo mlad tim, a najbolja petorka - Antic 35, Bjelica 33, Rocesti 31, Feldin 29 i Lazic 26 godina... kakav manipulant.
    (Grebic, 12. januar 2018 15:38)

    # Link komentara

  31. "Kad Partizan za skoro 10 uspesnih evroligaskih sezona, dva F4, nekoliko TOP 8 i nekoliko TOP 16, kao bivski prvak Evrope nema A licencu, ne vidim zasto bi ovaj mutant od Zvezde to dobio. Sramota.zeka peka"dva F4? Koja, znamo za jedan. Koliko puta ste sluzili kao kanta za napucavanje i bili poslednji? Vise nego sto ste usli u top 16. NIKADA niste imali pozitivan rezultat u grupi. Zvezda jedino prve godine nije prosla u top 16.
    (Nele, 12. januar 2018 15:12)
    Znate za jedan zato sto takvi kao ti pratite kosarku od 2010 u vrh glave... Inače 1998. Pa i 1988 i 1992 se zvalo F4. Pozdravlja vas Tullio Rochlitzer.
    (JPR24, 12. januar 2018 15:35)

    # Link komentara

  32. @ Podsetnik

    Brate i ti si zaboravio. Nije ni 1/16 ni 1/8 već četvrtina finala (top8).

    U prethodnih 6 godina, Zvezda ima jedno polufinale Evrokupa, 5 Top 16 faza EL od kojih jednu Top8, tj. četvrtfinale.
     (juznjak, 12. januar 2018 15:35)

    # Link komentara

  33. Plaši se da ga ne odere Budućnost...
     (Ledilo21, 12. januar 2018 15:28)

    # Link komentara

  34. i partizan je igrao mnogo vise, vece uspehe je imao, hala uvek puna bilo ko da je dolazio (za razliku od ovih), bio prvak evrope pa nije dobio A licencu. Ne znam cime su je ovi zasluzili.
     (Goram, 12. januar 2018 15:27)

    # Link komentara

  35. crvena zvezda ne zasluzuje A licencu
     (milan Kokerc, 12. januar 2018 15:22)

    # Link komentara

  36. Jesam Zvezdaš ali znam da je ovo laž tj Čovićev spin zbog rivala u Aba ligi...
     (Макарије, 12. januar 2018 15:16)

    # Link komentara

  37. Evrokup se nikad nije zvao Kup Radivoja Koraca,niti imalo bilo kakve veze sa istim.
    (Slobodni strelac, 12. januar 2018 14:22) # Link komentara

    Zasto imas potrebu da nesto komentarises ako ne znas?
    (Sah-mat, 12. januar 2018 15:14)

    # Link komentara

  38. "Kad Partizan za skoro 10 uspesnih evroligaskih sezona, dva F4, nekoliko TOP 8 i nekoliko TOP 16, kao bivski prvak Evrope nema A licencu, ne vidim zasto bi ovaj mutant od Zvezde to dobio. Sramota.
    zeka peka"
    dva F4? Koja, znamo za jedan. Koliko puta ste sluzili kao kanta za napucavanje i bili poslednji? Vise nego sto ste usli u top 16. NIKADA niste imali pozitivan rezultat u grupi.
    Zvezda jedino prve godine nije prosla u top 16.
    (Nele, 12. januar 2018 15:12)

    # Link komentara

  39. Bilo bi fer kada bi i Partizanu dali A licencu, za Evro kup.
    (Realno, 12. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  40. Covic bas nema obzira prema topalovicima...ovako naglo im to saopstiti... c,c,c
     (branimir, 12. januar 2018 15:05)

    # Link komentara

  41. Jel' ovo poslije upozorenja eurolige zvezdi o netrsnsparentnosti poslovanja?
     (spin, 12. januar 2018 15:04)

    # Link komentara

  42. to se vi toliko hvalite da imate više pobeda u el od partizana? Partizan je imao 3/10,4/10 5/10 i preko,vi imate 16/30 ove sezone 12/30,to je isti procenat,ne znam čemu hvalisanje,3 x više utakmica logično da i više pobeda ....
    (ada, 12. januar 2018 13:51)

    Da ali od tih 3/10 igrao dva puta u sezoni sa top 5 klubovima,u ovih 16/30 nema Zelene gore,Prokoma,Crvenog oktobra i ostalih anonimusa....Reala u Madridu ste pobedili 0 puta....
     (Crvena Zvezda 1913, 12. januar 2018 15:03)

    # Link komentara

  43. Ja zaista ne znam sta navijaci KK Dinamicnog naprednjaka 1-9 tdi traze na vestima o EL? Zasto ih ona uopste zanima kad niti mogu da je igraju niti ce ikada biti razmatrani za A licencu. Za njih je i Kup Mace diskrecije nemoguca misija. Oni ljudi ako se potrude, mogu
    eventualno da se busaju i Fibinoj ligi sampiona i to je njihov krajni domet. EL je rezervisana za Zvezdu, Covic i tim rade sjajan posao i mi smo ponosni na nas KK. 
    (Milos, 12. januar 2018 12:42) 

    Koliko treba da budes kao navijac kluba koji je procvetao od dolaska naprednjaka na vlast pa da nazoves Partizan naprednjackim klubom.
    (kramp, 12. januar 2018 13:50)

    A vi ste procvetali kao klub dolaskom DOS-a i DS na vlast.
     (Duka, 12. januar 2018 14:53)

    # Link komentara

  44. kramp, predsednik KK Dinamicni naprednjak Ostoja je izjavio da je on SNS i da se ponosi time. Pola uprave su vam ljudi bliski SNS-u. Imate 3 drzavna sponzora.
    (Milos, 12. januar 2018 14:36) # Link komentara

    LEPO SI SVE REKAO,DA BI TVOJA ZVEZDA FMP BILA PRVA...
    (ada, 12. januar 2018 14:50)

    # Link komentara

  45. Ne volim sto se prica o tome, cuti i radi ...
    (Rasha, 12. januar 2018 14:43)

    # Link komentara

  46. Al se Covke jos sprda sa partizanom
     (t, 12. januar 2018 14:41)

    # Link komentara

  47. Pogledajte samo ovog gospodina sa naocarima,inace vlasnika tri kluba u Srbiji,kad se setim samo njegovih igara u Crvenoj zvezdi,kakav je to igrac bio,sa pravom je legenda zvezdasa postao!
    (Sta bi sa novinarom Andjusom?, 12. januar 2018 12:04)

    Kad se setimo samo Ostoje, kakva je to legenda partizana, a tek kako je igrao za partizan...
     (Duka, 12. januar 2018 14:40)

    # Link komentara

  48. kramp, predsednik KK Dinamicni naprednjak Ostoja je izjavio da je on SNS i da se ponosi time. Pola uprave su vam ljudi bliski SNS-u. Imate 3 drzavna sponzora.
    (Milos, 12. januar 2018 14:36)

    # Link komentara

  49. Jedna mala informacija za komsiju malog. Partizanu je nudjena A licenca pre desetak godina ali je Partizan (Danilovic i Vujosevic) istu odbio misleci da ce osvajati ABA ceo zivot i ne zelecu da transparentno prikaze poslovanje. Svako iole obavesten zna da je ovo istina i da su ta dva coveka pokrala Partizan i njihova je zasluga ovaj kanal u kome ste danas.
    (Ganci, 12. januar 2018 11:26)

    Jedna mala informacija za tebe i slicne sto pratite kosarku poslednje 3 godine. Pre 10 godina se u Evroligu ulazilo po sistemu bodovanja, te su tu istu Evroligu igrali 3 ekipe iz Aba lige Olimpija, Cibona i Partizan, drugo Partizanu nikad nije ponudjena A licenca, jer niko nije lud da odbije sigurno ucesce u Evroligi, a samim tim i sigurne sponzore. Ali sta ja to tebi da objasnjavam kad najtrofejniji srpski kosarkaski klub nazivas "komsija mali" te pokopavas sam sebe svojim neznanjem a samim tim i svoj klub.
    Pozdrav.
     (Marko Nikolic, 12. januar 2018 14:32)

    # Link komentara

  50. Slaba valjda, partizan je isto jurio licencu, ali sve se uvek svodi na isto, nema dovoljno para u Srbiji....
    (hmmmmm, 12. januar 2018 10:30)

    ????? Kralju partizanu je nudjena A licenca, a to sto su je tad odbili zbog kojekakvih mutljavina, jer bi morali da pruze kompletan uvid u finansije to je druga prica.....
     (Lazar M., 12. januar 2018 14:28)

    # Link komentara

  51. PredragDrobnjak, 12. januar 2018 14:16)
    Dali bi vi sve za jednog Covica, ali kod vas je sve ljubav, postenjacine moje. Sto da ga ne podrzimo, pomaze klubu, normalno se ponasa, ne davi, ne kune se u ljubav, ne ucenjuje, ne prica bajke, ne govori da je institucija.
     (anica, 12. januar 2018 14:28)

    # Link komentara

  52. AU COVKE ZASTO TO RADIS GROBARIMA, PA VIDIS LI KOLIKO SU SE POTRESLI, veliki broj komentara hahaha...grobari pa COVA PREUZIMA EL za dve tri godinje koji bre Dordi...
     (mich, 12. januar 2018 14:27)

    # Link komentara

  53. Kad KK Partizan osvoji ULEB Evroligu mi kolektivno prestajemo da pratimo sport...bilo koji sport...
    (Antidervis - vase je proslo, 12. januar 2018 14:09) I prelazite da navijate za FMP.
    (xxx, 12. januar 2018 14:24)

    # Link komentara

  54. Ako moze Zalgiris da ima A licencu zasto ne moze Zvezda

    Dr.Covicu nemoj da stajes na zulj navijacima KK History chanel.Pregovaraj i cuti
    (Filip, 12. januar 2018 12:05)

    Zalgiris je za vas institucija, vi ste u rangu Efesa sto se i vidi po tabeli. Mi bar imamo istoriju osvajanja Evrolige, ucesca u F4 i F8, a vi jedno ucesce u F8 za sest godina ( sa ovom) i vi bi A licencu hahahahaaaaaa....koja ste vi komedija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 12. januar 2018 13:31)

    To je kao kada bi ja sada pisao o Zvezdinom uspehu u fudbalu u KES. da ti ja ne bi postavljao pametan si valjda pa izguglas ko je sve igrao u tim takmicenjima i kakvi su sastavi timova bili. Prokom, Rytas, Sarloa.Paok, Virtus,Lotomatika.... a kvalitet igraca amera koji danas ni za Banvit ne bi mogli da igraju.Danas svaki tim 7-8 stranaca igraci iz NBA.I jos nesto nikada niste u grupnoj fazi imali vise pobeda od poraza.Isli ste dalje i sa dve pobede.Sve ukupno za celu sezonu 16-18 utakmica.Jedna utakmica nedeljno
    (statisticar, 12. januar 2018 14:23)

    # Link komentara

  55. "Evrokup se nekad zvao Kup Radivoja Koraca,ni to ne znate panteri?!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kosarka je igra sa loptom, 12. januar 2018 13:38)"

    Evrokup se nikad nije zvao Kup Radivoja Koraca,niti imalo bilo kakve veze sa istim.
    (Slobodni strelac, 12. januar 2018 14:22)

    # Link komentara

  56. Ako zaista verujes da je u losim odnosima sa Vucicem a da vodi KKCZ onda nemas vise od 15 godina. Da imas vise godina znao bi da to u Srbiji nije moguce. Nikad bilo niti ce biti.(kramp, 12. januar 2018 13:57)

    Evo ja imam vise od 30 godina i znam da su u sukobu, tj u sukobu je sa Andrejom. A to se lepo vidi po tome ko od tzv prve ekipe Delija dolazi na utakmice, tj niko, zato sto ga bojkotuju. Dolazi neka manja grupa klinaca sa po 1-2 zastave. Mada moram priznati da meni to vise odgovara...
     (zauvek Cigan a ne Delija, 12. januar 2018 14:22)

    # Link komentara

  57. U ovom sistemu takmicenja komsije bi se provele kao bosi po trnju, nisam od onih koji omalovazavaju njihovu EL I rezultate, ali na osnovu svega sto pisu treba im se smejati do cega su dosli. Licemerje im je znana rec i nikada mi nece biti jasno sto se podsmevaju nasem top 8 i beze posle poraza kad su oni institucija za nas.
    Dragi moji, niti Zvezda zivi od vas, niti vi od Zvezde, mi smo svesni da nismo CSKA, Oly, Zalgiris, PAO...je l vam bas toliko smeta sto igramo najvece evropsko takmicenje, pa izvolite komsije, osvojite ABA ligu, 1:9 skor u Evrokupu imate podsmevate se klubu koji je na pragu osam najboljih u Evropi...pogledajte sa kakvim klubovima igramo, sto se dicite prosloscu a podsmevate se nasem usatom? Ja se kao cudim svemu, a oni veceras oblace Efesov dres...jesmo iz iste drzave, ali Nikad, umamtite NIKADA necemo biti isti, jer mi mozemo bez vas, vi bez nas, ne ne...NIKAD!
     (anica, 12. januar 2018 14:18)

    # Link komentara

  58. Vidim kako likuju navijaci kluba kojem je Nebojsa Covic najveca legenda.Uvek cete biti mali klub iz predgradja.
    (PredragDrobnjak, 12. januar 2018 14:16)

    # Link komentara

  59. Koliko treba da budes kao navijac kluba koji je procvetao od dolaska naprednjaka na vlast pa da nazoves Partizan naprednjackim klubom.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (kramp, 12. januar 2018 13:50)

    Vi ste miljenici svih vlasti.Devedesetih SPS i JUL(Ivica dacic i Borisa Vukovic)onda Mladajan Dinkic, Snezana markovic, Boris Tadic.I unazad godinu dve SNS i ono Hvala Premijeru. Vi ste cvetali zarad vlasti.Punila se kasica iz drzavnih para.Otimalo se na sve strane.A onda se zavrnula slavina i prvi se javio ko? Selektor BiH
    (Cowboy Jymmy, 12. januar 2018 14:15)

    # Link komentara

  60. Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona. Vi ne postojite od 2007 godine. Podarili ste igrače u NBA, a koje vaše? Koji je to vaš igrač prošao školu partizana od petlića do seniora i otišao u NBA?????
    (molim za odgovor, 12. januar 2018 13:13)

    Prike,
    ko je od igrača CZ, iz generacije '91i Barija, prošao zvezdinu školu od petlića do seniora ? Ima li bar dva igrača ? Ko je prošao školu Reala iz prošle godine, od petlića do seniora? Ima li bar jedan ?

    I takoo...
     (sekula, 12. januar 2018 14:14)

    # Link komentara

  61. Samo da pitam navijace "njegovog" kluba.

    Jel moguce da neko ikad smeni Covica sa tog mesta? Sta mislite?
    Pa ciji je onda to klub?
    (pitanje, 12. januar 2018 14:10)

    # Link komentara

  62. Zalgiris je za vas institucija, vi ste u rangu Efesa sto se i vidi po tabeli. Mi bar imamo istoriju osvajanja Evrolige, ucesca u F4 i F8, a vi jedno ucesce u F8 za sest godina ( sa ovom) i vi bi A licencu hahahahaaaaaa....koja ste vi komedija.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (...., 12. januar 2018 13:31)

    Kad KK Partizan osvoji ULEB Evroligu mi kolektivno prestajemo da pratimo sport...bilo koji sport...
    (Antidervis - vase je proslo, 12. januar 2018 14:09)

    # Link komentara

  63. Ja ne znam sta se grobari loze o nekim njihovim podvizima u EL....pa ono je bila sprdacina imali su uvek neka 2 bedna kluba koja su im bila prolaz dalje. Neki Prokom,Sarlou i slicne....pa zadnje njihovo ucesce prosli su u sledeci krig sa 2 pobede u grupi. Smejurija.
    (Atreides, 12. januar 2018 14:08)

    # Link komentara

  64. Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona. Vi ne postojite od 2007 godine. Podarili ste igrače u NBA, a koje vaše? Koji je to vaš igrač prošao školu partizana od petlića do seniora i otišao u NBA?????
    (molim za odgovor, 12. januar 2018 13:13). Ko je onda '92. bio prvak evrope u klupskoj košarci ???
     (xxx, 12. januar 2018 14:06)

    # Link komentara

  65. Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona.
    @molim za odgovor

    Nismo osvojili El jer se zvala kup sampiona. A kup sampiona smo osvojili.
    Isto vazi i za EK.
    S obzirom da do 2011 niste pratili kosarku, neznanje ti je oprosteno.
    Pre nego posaljes komentar, informisi se da ti se ljudi ne smeju.
    (Sah-mat, 12. januar 2018 14:06)

    # Link komentara

  66. Mali si se prevario.Koliko znam nije politicki aktivan,a i u sukobu je sa Vucicem tako da ti ta prica pada u vodu.Zna se ko dobija pare vec dve decenije neprekidno.A sto se tice stvaranja igraca i prodaje tu je svakako maher.Stvorio je vise igraca nego sto je tvoj mali klub oteo.Ajde placi sad.
    (coldplayer, 12. januar 2018 12:11)
    Ako zaista verujes da je u losim odnosima sa Vucicem a da vodi KKCZ onda nemas vise od 15 godina. Da imas vise godina znao bi da to u Srbiji nije moguce. Nikad bilo niti ce biti.
     (kramp, 12. januar 2018 13:57)

    # Link komentara

  67. to bi bila bruka.
     (mra, 12. januar 2018 13:54)

    # Link komentara

  68. Moze kad pobedite nekog u cetvrtfinalu bar jednom.Do tada top9
    (Djordjo, 12. januar 2018 13:52)

    # Link komentara

  69. Zvezda će zbog neispunjavanja finansijskih obaveza morati da uplati 15.000 evra na račun Evrolige.
    (Petar, 12. januar 2018 13:51)

    # Link komentara

  70. Što se vi toliko hvalite da imate više pobeda u el od partizana? Partizan je imao 3/10,4/10 5/10 i preko,vi imate 16/30 ove sezone 12/30,to je isti procenat,ne znam čemu hvalisanje,3 x više utakmica logično da i više pobeda ....
    (ada, 12. januar 2018 13:51)

    # Link komentara

  71. Ja zaista ne znam sta navijaci KK Dinamicnog naprednjaka 1-9 tdi traze na vestima o EL? Zasto ih ona uopste zanima kad niti mogu da je igraju niti ce ikada biti razmatrani za A licencu. Za njih je i Kup Mace diskrecije nemoguca misija. Oni ljudi ako se potrude, mogu eventualno da se busaju i Fibinoj ligi sampiona i to je njihov krajni domet. EL je rezervisana za Zvezdu, Covic i tim rade sjajan posao i mi smo ponosni na nas KK.
    (Milos, 12. januar 2018 12:42)

    Koliko treba da budes kao navijac kluba koji je procvetao od dolaska naprednjaka na vlast pa da nazoves Partizan naprednjackim klubom.
     (kramp, 12. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  72. Ja vama ne bih dao ni B licencu ali ne zbog rezultata sto su za pohvalu vec dugivanja prema igracima i strucnom stabu tj Radonji koji su zaradili svaki dinar. Vi pored stroge kontrole opet po istom sta bih bilo da niste pod lupom Evrolige. Zaradite 3000000 evra samo id evrolige i prodaje neracunajuci ulaznice sponzore i tv prava i imate obraza da opet ne isplatite igrace. Sramota
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Maji Pingin, 12. januar 2018 13:21)


    Posto si kao svaki grobar upoznat sa finansijama Zvezde kazi nam molim te pojedinacno kroz cifre koliko Zvezda duguje.A ja cu da ti kazem da Zvezda Radonji nista ne dugujekao ni jednom igracu
    (Zvezdas, 12. januar 2018 13:50)

    # Link komentara

  73. Klub koji plaća kaznu EL zbog ne plaćanja igrača hoće A licencu ?!? Krajnje realno.
     (View, 12. januar 2018 13:48)

    # Link komentara

  74. A šta kažu ovi iz specijalnog suda?
    (divac, 12. januar 2018 13:47)

    # Link komentara

  75. Diže tenzije pred vazne utakmice.Uglavnom priča o PARTIZANU ili A licenci. Po kadkad kako si svi pa i novinari ( 3 od 4 sportske strane u većini listova su o zvezdi i sve u superlativima ) protiv Zvezde.
    (Petar, 12. januar 2018 13:46)

    # Link komentara

  76. Ima li neko informaciju o novinaru Dejanu Andjusu?
    (Hvala unapred!, 12. januar 2018 13:01)
    Vidjam ga ja kod mene u bloku,komsija mi je.Ošišao se,promenio licni opis i zavukao se u rupu i cuti.Verovatno je tako moralo biti.Ako si mislio da je u tvorza to tesko
     (duledudule, 12. januar 2018 13:39)

    # Link komentara

  77. Evrokup se nekad zvao Kup Radivoja Koraca,ni to ne znate panteri?!
     (kosarka je igra sa loptom, 12. januar 2018 13:38)

    # Link komentara

  78. Himna Evrolige nije nikada izviždana već se peva Zvezdi da bi bila nadglasana! Ne mešajte zviždanje i nadglasavanje!!!
     (maremare, 12. januar 2018 13:38)

    # Link komentara

  79. Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona. Vi ne postojite od 2007 godine. Podarili ste igrače u NBA, a koje vaše? Koji je to vaš igrač prošao školu partizana od petlića do seniora i otišao u NBA????? 
    (molim za odgovor, 12. januar 2018 13:13) 

    ono kad panter ne zna sta da kaze pa spominje petlice...jadni ste sa tim jednim F8.
    (...., 12. januar 2018 13:19)

    Ono kad obojica niste daleko od predskolskog.
    Redakcijo, postedi nas infantilnih decacica, dajte nesto dobro.
     (anica, 12. januar 2018 13:35)

    # Link komentara

  80. Ako moze Zalgiris da ima A licencu zasto ne moze Zvezda 

    Dr.Covicu nemoj da stajes na zulj navijacima KK History chanel.Pregovaraj i cuti
    (Filip, 12. januar 2018 12:05)

    Zalgiris je za vas institucija, vi ste u rangu Efesa sto se i vidi po tabeli. Mi bar imamo istoriju osvajanja Evrolige, ucesca u F4 i F8, a vi jedno ucesce u F8 za sest godina ( sa ovom) i vi bi A licencu hahahahaaaaaa....koja ste vi komedija.
     (...., 12. januar 2018 13:31)

    # Link komentara

  81. Stvarno ne kapiram sta navijaci KK Proslost traze na vestima o evropskoj eliti? Koga briga za njihovo misljenje, ubija ih nebitnost! Oni ce sa svojim prijateljima sa juzne tribine, Splicanima, uskoro da igraju drugu ABA ligu, nikad jacu! Drugu ligu Split, Bosna i Partizan, 5 titula Evrope, a na poluvremenu utakmica pustace navijacima emisiju 'Secanja' sa SOS-a ili snimke sa Yobjasnitaasto ne objasnita ZZeljkuiiFFeneru evropskom prvaku, da dok ste vi igrali ozbiljnu kosarku, Fener je bio ono sto ste sada vi, NEBITAN KLUB!
     (Zevs, 12. januar 2018 13:31)

    # Link komentara

  82. Covek koji uskoro ide pred specijalni sud vama izaziva srecu srazmerno kolektivnom ludilu s Koreje. Boze dragi.
    (Duka, 12. januar 2018 12:07)

    Pravo u metu, do duse i Dr. Zvezdan alijas crvena poternica nije nista bolji. Tesko ce ponos Zeleznika da dobije A licencu, jednom u F 8 za sest godina ??!!! Da se gleda zvizdanje himni Evrolige ( to samo panterski mozak moze da shvati, mada i na tom polju sve losije stojite, cuje se skripa patika) pa ajde. Jedino ako neko Djordija ne podmaze.
     (...., 12. januar 2018 13:29)

    # Link komentara

  83. Grobari plačite! Ako i ne dobijemo A licencu i ne osvojimo ABA ligu, igraćemo EL, pošto će iz Euroleague stići na adresu KK Budućnosti uslovi koje neće moći da ispune. Slično kao sa Igokeom.
     (Zvezdan, 12. januar 2018 13:27)

    # Link komentara

  84. Ja vama ne bih dao ni B licencu ali ne zbog rezultata sto su za pohvalu vec dugivanja prema igracima i strucnom stabu tj Radonji koji su zaradili svaki dinar. Vi pored stroge kontrole opet po istom sta bih bilo da niste pod lupom Evrolige. Zaradite 3000000 evra samo id evrolige i prodaje neracunajuci ulaznice sponzore i tv prava i imate obraza da opet ne isplatite igrace. Sramota
     (Maji Pingin, 12. januar 2018 13:21)

    # Link komentara

  85. Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona. Vi ne postojite od 2007 godine. Podarili ste igrače u NBA, a koje vaše? Koji je to vaš igrač prošao školu partizana od petlića do seniora i otišao u NBA?????
    (molim za odgovor, 12. januar 2018 13:13)

    ono kad panter ne zna sta da kaze pa spominje petlice...jadni ste sa tim jednim F8.
     (...., 12. januar 2018 13:19)

    # Link komentara

  86. Prvak Evrope 1992,cetiri puta ucesnik fajnal fora,tri puta osvajač Evro kupa.. Beogradska,Srpska,Evropska čak i svetska institucija koja je podarila puno cak i u Nba velikih igraca,jedan jedini i ubedljivo najveći Srpski klub i brend-KK PARTIZAN!!!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Sta vam nije jasno panteri?, 12. januar 2018 12:34)

    Niste vi osvojili Evrokup nikada. Niste osvojili ni EL već kup šampiona. Vi ne postojite od 2007 godine. Podarili ste igrače u NBA, a koje vaše? Koji je to vaš igrač prošao školu partizana od petlića do seniora i otišao u NBA?????
    (molim za odgovor, 12. januar 2018 13:13)

    # Link komentara

  87. Bolesnoj mašti nema kraja, a tek kad bi se malo usamio.
     (Grr, 12. januar 2018 13:11)

    # Link komentara

  88. Hvala dr Nebojsa!!! Očekujem oko 100 komentara navijača kluba koji je nebitan na svim poljima. Broj 100 nekako ide uz njih.
    (Spale, 12. januar 2018 10:48)

    Ide. Uz vas, pak, nekako ide broj 9.

    Nego, dok se tvoj nazovi uspesan klub ne plasira bar na 1 final 4, malo je glupo prozivati onaj daleko uspesniji da je nebitan, zar ne?
     (Amaterasu, 12. januar 2018 13:10)

    # Link komentara

  89. Predsednik ABA lige javno radi protiv nje. Treba i njega i njegove FMP1 i FMP2 izbacizi iz ABA lige.
     (Muljač bio i ostao, 12. januar 2018 13:09)

    # Link komentara

  90. Ne postoji A licenca i nema trajnog ugovora! Kakve garancije ima Vartolomej da će ovo što se ovde zove CZFMPDivaIdea za dve godine uopšte postojati, jer niti država ima love niti ima publike u Beogradu, jednostavno ekonomska kriza je neumoljiva i samo naprednjački fanatici veruju u brzi "boljitak". Nekoliko timova iz bogatih zemalja Evrope ovaj Vartolomej već ima u vidu, a Čović danas diže pritisak jer ako izgubi od Efesa može za ovo godinu da se slika. Ako Budućnost osvoji Abu, kao nema to veze, CZFMPDiva Idea dobija A licencu na sto godina. Zašto bi neko dobio "doživotni" ugovor kad je juče kažnjen zbog dugovanja igračima? Iz psihologije: deca i naivni u sve što pročitaju - poveruju.
    (A licenca, koja ne postoji, 12. januar 2018 12:39)

    U pravu ne postoji. Ali postoji ugovor na 10 godina kao što imaju PAO, Olimpijakos i svi ostali veliki klubovi.

    Razlog zašto niste dobili licencu, je netransparentnost. Znaš ono, ne znaš za koliko je radio Dulo, Dalo, pecaroš, Klobučar, stipendije, kikiriki, semenke itd itd itd nekome nije odgovaralo da ostane bez privilegija
    (crno na belo, 12. januar 2018 13:08)

    # Link komentara

  91. * Ako to Mr. Covic uspe da uradi sa KKCZ...….. bice moj idol ...
    (bane, 12. januar 2018 13:08)

    # Link komentara

  92. sad pošto je frka u Aba i pošto će je verovatno Crnogorci osvojiti što razumljivo njima donosi el sl sezone,mora da se dođe do el na drugi način...teška mutljaga ovaj čović. partizan je možda i više od zvezde zaslužio tu licencu uspesima ( pričam o periodu dok je igrao evroligu ), pa je nije dobio i to po meni opravdano zbog finansija... a zvezda ovom kaznom zbog neplaćanja igrača sigurno ne zaslužuje to mesto a licence. pogotovo zbog stalnog muljanja,te menjanje adresa,te menjanje imena gde su dugovi u misterioznim okolnostima nestali...na stranu dobre igre,ali jednoj ozbiljnoj ligi ne treba takav klub.
     (MarcoPolo, 12. januar 2018 12:40)

    Partizan nicim nije zasluzio a licencu. Igrao je EL tolike godine, ne znam da li je za to vreme osim onog izleta na fajnal for, jos dva puta prosao grupu i to u starom sistemu takmicenja gde je u grupi bio po jedan jak tim. Ostalo sve albe i bamberzi, asveli... Za sve te godine ima I manje pobeda nego Zvezda za 3 godine ucesca. Druga stvar ko tebi garantuje da ce Buducnost da osvoji ligu? Svake sezone oni nesto luduju skidaju zvezdu sa trona, I svaki put izgube u plej ofu. Pusti ti regularni deo takmicenja. Plej of je prica za sebe. Treca stvar, treba svi da budu srecni ako zvezda izdejstvuje tu A licencu, jer se automatski otvara jos jedno mesto za sampiona Aba lige ko god to bio. Treba da se radujete, a ne odmah da okrecete na mrznju.
    (Ivan, 12. januar 2018 13:07)

    # Link komentara

  93. Ima li neko informaciju o novinaru Dejanu Andjusu?
     (Hvala unapred!, 12. januar 2018 13:01)

    # Link komentara

  94. Bez magle! Ne postoji A licenca, ima ugovora na deset godina, dve su već prohujale, EL nije postala NBA, Španac ne puni kasu kako je zamislio, sad hoće 20 klubova, ko to da izdrži, a nagreada za pobedu 38 hiljada (pre dve godine pisale naše novine - CZ ide po milione), gledao sinoć Pan i Bar, dobra utakmica, ali ovo postaje monotono i dosadnu, pa ne možeš da gledaš dve-tri utakmice dnevno, računajući i Jokaru i Džokaru i Čovkaru, u intervjuima.
    (A sad AO, da se odmorimo od škripe patika, 12. januar 2018 12:58)

    # Link komentara

  95. Nebojša Čović je pre svega političar, pa tek onda sve ostalo. Pazite, PREGOVARA se o nečemu. Mogu ja Bilu Gejtsu da pošaljem ponudu da mi proda firmu i da kažem da pregovaram o kupovini Majkrosofta. Bartomeu se davno deklarisao da su mu samo pare bitne. Šta mislite da bi se desilo kada bi neki Arapi kupili prvaka Holandije ili Norveške i tražili EL licencu? Ne tako davno ABA je imala tri mesta u EL, a sada i ovo jedno visi. Kroz Evrokup se ne treba nadati ničemu, uvek će biti dovoljno (finansijski) jakih Turaka ili Rusa protiv kojih se neće moći. Ali, kao što je to i cilj, ovakve vesti su idealne za "duhovite" dosetke FMP IDEA vs. Igokea Dinamik.
     (miletrans, 12. januar 2018 12:52)

    # Link komentara

  96. Što je babi milo, to joj se i snilo!
     (novica, 12. januar 2018 12:51)

    # Link komentara

  97. Svake godine ista prica.
    A kako je pocelo zavrsicete kao I Partizan.
    (Milos, 12. januar 2018 12:49)

    # Link komentara

  98. Zbog sistema i organizacije ubeđen sam da ako ne može obezbediti A licencu onda je to Čović. Mora se naći način da ABA liga dobije još jednog predstavnika u Euroligi i ovo bi bilo najrealniji ishod.
    (Ratko, 12. januar 2018 12:45)

    # Link komentara

  99. Opet atak groblja, više ne znaju gde teraju u očaju su, kivni na Čovića, pa nije vam Čović dao onu trojku u Areni već Nolan Smit i oterao vas u zapećak evropske košarke!
    (cukce, 12. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  100. Ja zaista ne znam sta navijaci KK Dinamicnog naprednjaka 1-9 tdi traze na vestima o EL? Zasto ih ona uopste zanima kad niti mogu da je igraju niti ce ikada biti razmatrani za A licencu. Za njih je i Kup Mace diskrecije nemoguca misija. Oni ljudi ako se potrude, mogu eventualno da se busaju i Fibinoj ligi sampiona i to je njihov krajni domet. EL je rezervisana za Zvezdu, Covic i tim rade sjajan posao i mi smo ponosni na nas KK.
    (Milos, 12. januar 2018 12:42)

    # Link komentara

  101. sad pošto je frka u Aba i pošto će je verovatno Crnogorci osvojiti što razumljivo njima donosi el sl sezone,mora da se dođe do el na drugi način...teška mutljaga ovaj čović. partizan je možda i više od zvezde zaslužio tu licencu uspesima ( pričam o periodu dok je igrao evroligu ), pa je nije dobio i to po meni opravdano zbog finansija... a zvezda ovom kaznom zbog neplaćanja igrača sigurno ne zaslužuje to mesto a licence. pogotovo zbog stalnog muljanja,te menjanje adresa,te menjanje imena gde su dugovi u misterioznim okolnostima nestali...na stranu dobre igre,ali jednoj ozbiljnoj ligi ne treba takav klub.
     (MarcoPolo, 12. januar 2018 12:40)

    # Link komentara

  102. Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Đolo, 12. januar 2018 11:18)

    Da l vredi odgovarati liku koji napise 1/16 finala? U ligi u kojoj ima 16 timova, nekad maksimalno 32. :) da redovno ste igrali 1/16 finala vi, bili uglavnom poslednji, punio vas ko vas stigao. A mi, mi za 3 godine igranja evrolige imamo vise pobeda, nego vi za 10 godina. Gde su protivnici samo top klasa
    (drmr, 12. januar 2018 12:40)

    # Link komentara

  103. Ne postoji A licenca i nema trajnog ugovora! Kakve garancije ima Vartolomej da će ovo što se ovde zove CZFMPDivaIdea za dve godine uopšte postojati, jer niti država ima love niti ima publike u Beogradu, jednostavno ekonomska kriza je neumoljiva i samo naprednjački fanatici veruju u brzi "boljitak". Nekoliko timova iz bogatih zemalja Evrope ovaj Vartolomej već ima u vidu, a Čović danas diže pritisak jer ako izgubi od Efesa može za ovo godinu da se slika. Ako Budućnost osvoji Abu, kao nema to veze, CZFMPDiva Idea dobija A licencu na sto godina. Zašto bi neko dobio "doživotni" ugovor kad je juče kažnjen zbog dugovanja igračima? Iz psihologije: deca i naivni u sve što pročitaju - poveruju.
    (A licenca, koja ne postoji, 12. januar 2018 12:39)

    # Link komentara

  104. Kad Partizan za skoro 10 uspesnih evroligaskih sezona, dva F4, nekoliko TOP 8 i nekoliko TOP 16, kao bivski prvak Evrope nema A licencu, ne vidim zasto bi ovaj mutant od Zvezde to dobio. Sramota.
     (zeka peka, 12. januar 2018 12:38)

    # Link komentara

  105. Haha pregovaraju oni da vas izbace za sva vremena jer ti igrači nisu plaćeni a ti se kupaš u tuđim parama.
     (Luke Babbitt gravedigger, 12. januar 2018 12:35)

    # Link komentara

  106. Prvak Evrope 1992,cetiri puta ucesnik fajnal fora,tri puta osvajač Evro kupa.. Beogradska,Srpska,Evropska čak i svetska institucija koja je podarila puno cak i u Nba velikih igraca,jedan jedini i ubedljivo najveći Srpski klub i brend-KK PARTIZAN!!!
     (Sta vam nije jasno panteri?, 12. januar 2018 12:34)

    # Link komentara

  107. .

    (SrbEUin, 12. januar 2018 11:35)

    Spanija ima pet jer je Valecija osvojila EC.Turska ima dva. CSKA ima A licencu a Himki po plasmanu u VTB ligi.Americka IGM je investirala milijardu u narednih 10 godina.Sta je problem kod nasih klubova.Malo smo trziste.Karte 10-15 evra.Nosilac TV prava je Canal+ koji u Srbiji ne postoji.Ali je sigurno da je Zvezda brend. Ekipa koja je medju najvise gledanim. Mnogo atraktivnija nego Bamberg,Himki, Efes, Armani.Naravno da u slucaju prosirenjaEl Zvezda bi imala razlog da se nada barem A+ licenci koja je vremenski ogranicena ali onda je problem sta sa prvakom ABA lige koja nema kvalitet da da drugog predstavnika. Cedevita ili Buducnost barem danas nisu tog kvaliteta
    (Cika Djura, 12. januar 2018 12:32)

    # Link komentara

  108. Ne mogu da razumem plitkoumne ljude koje moze da odusevljava covek koji klubu koji vodi da ime Crvena Zvezda Beograd, pa mu prebaci sediste u Zeleznik, i zatim ga vrati na Mali Kalemegdan, kao da se nista nije desilo. Nije kosarka izolovan slucaj. Tako se u Srbiji radi i za druge stvari.
    (Bojan, 12. januar 2018 12:30)

    # Link komentara

  109. Sta reci,a ne zaplakati!Veliki gigant iz Zeleznika sa a licencom.Evroligo na niske si grane pala.
     (aco rs, 12. januar 2018 12:27)

    # Link komentara

  110. @neutralni
    Pa sto nam ti ne kazes sta je to radio?Ajde posto pricas reci na svima da znamo i mi ili samo pljujes po ljudima na osnovu rekla kazala price.A jesi li se pitao isto tako prethodne dve decenije kako zivi narod ili samo sada kad ste dosli vi do katanca.
     (coldplayer, 12. januar 2018 12:24)

    # Link komentara

  111. Ne razumeme komentare Pantera tipa "komsija mali". Ko je FMP-u komsija mali? Je l' ima neki klub blizu ulice Stjepana Supanca?
    (Zelezniku kuco, 12. januar 2018 12:24)

    # Link komentara

  112. Sve je to lepo, ali previše je bogatih timova koje bi Bartomeu mnogo radije da vidi u EL. Pogledajte budžete španskih, turskih, pa i francuskih klubova. Govorimo o licenci ASVEL-u i sličnim klubovima. Zvezda dobija sankcije što ne plaća igrače na vreme, ima najmanji budžet, najmanje se para vrti oko sponzora, marketinga i slično. Pre će se u EL vratiti Darušafaka ili dobiti licencu pomenuti ASVEL, pa i Bajern i možda još neki ruski ili nemački klub (recimo Lokomotiva) nego Zvezda. Mislim da Zvezda eventualno može da dobije neki wildcard ili licencu na recimo 3 godine. Više od toga, teško (to je moje mišljenje, ne želim nikoga da uvredim). PS. pogledajte šta se juče dešava Bambergu protiv Makabija i prošle godine protiv Darušafake. Jasno je da postoje jednaki klubovi u EL i neki "malo jednakiji".
    (Mara, 12. januar 2018 12:22)

    # Link komentara

  113. @ojsaprske
    A sto ti nama to objasnjavas uopste kada ti ne kapiras razloga vaseg ne dobijanja te licence?Vi je niste dobili jer niste hteli da javno prilakujete vase finansije i tacka.To i vrapci znaju.A ti se zapitaj sta je tu toliko bilo strasno pa ste vi bacili licencu kako bi prikrili to stanje.Pitaj svog idola onog prepostenog Duleta neka vam to objasni.Umesto da to resite vi samo o nama pricate.Zato ste tu gde jeste.Mi poslujemo transparentno i ostvarajemo dobre rezultate stoga i imamo sanse za tu licencu.Toliko druze.
     (coldplayer, 12. januar 2018 12:20)

    # Link komentara

  114. @Sabre
    vazno ste vi sve placali na vreme pa ste otisli 15 miliona evra u dug pa ugasili klub pa prekrstili Fmp u Zvezda...glupo je sa vama raspravljati se
    (yellow submarine, 12. januar 2018 11:47)

    Naravno da je glupo, kada lupetate provizorno i ponavljate iste papagajske gluposti misleci valjda da ce postati istina ako ih dovoljno ponavljate. Gledaj svoje dvoriste, i nemoj da brines o Zvezdi toliko, bice ti lepsi zivot.
    (Sabre, 12. januar 2018 12:20)

    # Link komentara

  115. Ovo su pregovori tipa EU i Srbija?
     (Marko Niš, 12. januar 2018 12:18)

    # Link komentara

  116. kaznjavaju vas sa 15 hiljada eu zbog ne isplacivanja plata igracima a hocete licencu? na osnovu cega, da niste dva puta ili barem jednom igrali u f4? sledece sezone necete igrati u el. mozda vam zato treba licenca pa da se obezbedite? zato , zbog ovakvih mutnih radnji ovog coveka ne mogu da gledam ocima. sve mislim da necete videti licencu a ni el sledece sezone jer je to realnost...
    (999, 12. januar 2018 12:18)

    # Link komentara

  117. Ugasice ih Čovke u roku od godinu dana.
     (bojaaan, 12. januar 2018 12:17)

    # Link komentara

  118. Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.
    (Đolo, 12. januar 2018 11:18)

    Košarka i Zvezda su stariji od tvog malog kluba.

    Još su ranih sedamdesetih prošlog veka u Hali Sportova na NBgd padali Real, (pa i u Madridu još jednom), pa tada moćni Estudijantes.
    Jugoslavija je tada bila aktuelni prvak sveta, a tvoj mali klub se borio za ulazak u 1. Saveznu ligu igrajući tzv. Letnju ligu, jer je prethodnu sezonu završio među tri kluba koji ispadaju iz Lige.

    Osvajali ste Kup Šampiona 1992.
    ali i pored toga obilujete frustracijama u svojim komentarima.

    Što je najkomičnije,
    za celu ABA ligu bi sjajno bilo da Zvezda dobije A licencu,
    jer bi se otvorilo mesto za još jedan klub iz regiona,

    ali ne, to je vama problem. Srce vam preskače na tu pomisao, hvataju vas napadi panike, šta li?

    Neverovatno koliko mržnje, patnje i frustracija.
    (opustite se, biće vam lakše, 12. januar 2018 12:17)

    # Link komentara

  119. Čovke legendo!!!
     (Open, 12. januar 2018 12:16)

    # Link komentara

  120. @Ganci

    Nudili Partizanu A licencu, ali oni odbili, jer su mislili da ce uvek osvajati ABA ligu? To je kao da si rekao da ti je neko nudio milion evra, ali si odbio, jer si verovao da ces uvek imati visoku platu. Da li bi neko poverovao u tu pricu, gde je tu logika? Pusti A licencu, mene malo brine pomisao da ti verujes u to sto pises. :D
    (LOL, 12. januar 2018 12:14)

    # Link komentara

  121. A zasto ostrasceni grobari citaju i komentarisu zlokobno vest koja ima veze samp sa crvenom zvezdom? Bolest ili komplexi?
    (srbin, 12. januar 2018 11:22)

    Ugledali smo se na vas......
    (boci, 12. januar 2018 12:13)

    # Link komentara

  122. ako je neki klub na Balkanu to zasluzio to je Crvena Zvezda.
    (triplem, 12. januar 2018 10:27)

    KK Crvena zvezda je ugasen jos 2011. godine, kako je bilo sta "zasluzio" klub koji ne postoji 7 godina? Na samo jedan nacin se "zasluzuje" A licenca - 5 miliona evra na ruke Bartomeu.
    (Aki, 12. januar 2018 12:13)

    # Link komentara

  123. Šta im radiš Nebojša!
     (zoleada, 12. januar 2018 12:12)

    # Link komentara

  124. @coki
    Mali si se prevario.Koliko znam nije politicki aktivan,a i u sukobu je sa Vucicem tako da ti ta prica pada u vodu.Zna se ko dobija pare vec dve decenije neprekidno.A sto se tice stvaranja igraca i prodaje tu je svakako maher.Stvorio je vise igraca nego sto je tvoj mali klub oteo.Ajde placi sad.
     (coldplayer, 12. januar 2018 12:11)

    # Link komentara

  125. "Ako Zvezda dobije A licencu onda ABA prestaje da postoji jer niko neće da je igra od malo boljih timova jer Zvezda ima A licencu. Onda bi se vratili svi svojim nacionalnim ligama. Zvezda bi odlično prošla igrala bi samo jedan ozbiljan meč u EL i imala bi treninge u našoj ligi, a Cedevita, Budućnost i KKP verovatno Evrokup.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (br, 12. januar 2018 11:11)"
    KKP nece igrati kup Mace Diskrecije, jer drugoligasi ne mogu da ga igraju!
    (Miskec, 12. januar 2018 12:11)

    # Link komentara

  126. Ala se primate partizanke. Imate snimak na netu. To je bio saljiv razgovor, nisu vodjeni nikakblvi pregovori.
     (Realno, 12. januar 2018 12:10)

    # Link komentara

  127. @мангупаријацз

    Ne, ne, sinko, Top 9 nije bolje nego F4. Nemoj da te buni sto je 9 veci broj od 4, ne gleda se to tako. :D
    (LOL, 12. januar 2018 12:09)

    # Link komentara

  128. Covke Legendo sta im radis majstore...
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Bg, 12. januar 2018 10:37) # Link komentara
    Nemoj to da im radiš Nebojša. Taman su skupili za centra iz MZT-a.
    (pera trta, 12. januar 2018 10:30) # Link komentara
    Nemoj to da im radiš Čovke
    (ajde, 12. januar 2018 10:23) # Link komentara
    Nemoj to da im radiš Čovke
    Dr Nebojsa Covic
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Laza, 12. januar 2018 10:36) # Link komentara
    Dr Nebojsa Covic
    @laza
    Hvala dr nebojsa
    @Spale
    Ovaj covek je bog.
    @zvezda ponos srbije
    Doktore imas punu podrsku Zvezdasa.
    (Aleksej, 12. januar 2018 10:38) # Link komentara
    Jedan je Čovke!
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (bojaaan, 12. januar 2018 10:41)

    Nemoj to da im radiš Čovke
    (ajde, 12. januar 2018 10:23)

    Sta nemoj?! Samo gazite doktore!
    (zvezdanaesterac, 12. januar 2018 11:01)
    ...
    Ako ovo nisu botovi vi zvezdasi ste kolektivno za.... Covek koji uskoro ide pred specijalni sud vama izaziva srecu srazmerno kolektivnom ludilu s Koreje. Boze dragi.
    (Duka, 12. januar 2018 12:07)

    # Link komentara

  129. Ako moze Zalgiris da ima A licencu zasto ne moze Zvezda

    Dr.Covicu nemoj da stajes na zulj navijacima KK History chanel.Pregovaraj i cuti
    (Filip, 12. januar 2018 12:05)

    # Link komentara

  130. Pogledajte samo ovog gospodina sa naocarima,inace vlasnika tri kluba u Srbiji,kad se setim samo njegovih igara u Crvenoj zvezdi,kakav je to igrac bio,sa pravom je legenda zvezdasa postao!
     (Sta bi sa novinarom Andjusom?, 12. januar 2018 12:04)

    # Link komentara

  131. Kakav demagog. A i imao je od koga da uci. Pazite samo da Buducnost ne uzme titulu.
    (qwerty, 12. januar 2018 11:05)

    Da li ti besto razmisljas??? Naravno da bi ti voleo da Buducnost uzme titulu jer bi nahranio svoju sujetu.Ali kada se procita pravilnik EL ULEB.Tamo stoji da grad mora da ima jednu halu od min 10 hiljada mesta. Podgorica to nema.Igokea je zbog toga eliminisana.Zvezda je igrala u Areni i time ispunila zahtev EL.Sve napisano
    (pravnik, 12. januar 2018 12:03)

    # Link komentara

  132. "Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Đolo, 12. januar 2018 11:18)"
    Ono kad nemas sta da procitas o svom propalom kosarkaskom klubu, pa citas o suparnickom i jedes se!
    (Miskec, 12. januar 2018 12:01)

    # Link komentara

  133. Meni je ovo čudno. Treba novca da bi se igrala ta privatna liga. Privreda nema novca da to finansira. Nije valjda da su osigurana sredstva iz budžeta ? Ko je doneo odluku o tome . A ako je i doneta - Zašto se javno ne objavi ? Nije li apsurd da se finansira privatni klub, sredstvima građana, koja bi trebala da imaju namenu razvoja fizičke kulture naše dece ? Kad se pogleda sastav ekipe ....! Zašto, privatni klubovi, ne objave kako se troše sredstva koja dobijaju od budžeta ? Svi tvrde da je košarka "neprofitabilna" ! Za koga ? U košarce zarađuju svi osim ulagača ! Nije li to bezsmileno i prenaivno ? Ne gajim iluziju da će biti bolje. Da, barem, bude manje loše ! Čudim se izostanku reakcije Košarkaškog saveza Srbije ! Čemu njihova uloga, u ime države , kada privatni klubovi imaju potpunu "neobavezu" prema njemu ? Pri tome ne mislim na falsifikate kojima su skloni i nemoć koja je sasvim jasna ! Ako je košarka roba na tržištu - Zašto ne žive od svojih poslovnih i sportskih sposobnost i od prihoda prodatih karata ? Ili .... Da barem , od prodanih karata, mogu da plate troškove ..... recimo sudija utakmica ! Teško našim mlađima ako ih učimo da je ovo sport i poštenje !
    (Mirni !, 12. januar 2018 11:31)

    Gde pise da je privatni klub.Pre nego sto sednes za tastaturu odes na APR i vidis registracju KK Crvena Zvezda.Zvezda ima sponzore za razliku od tvog kluba koji ima tri dezavna.Bacene pare u klub koji se raspada
    (Zvezdas, 12. januar 2018 11:57)

    # Link komentara

  134. Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Đolo, 12. januar 2018 11:18

    A koji klub je igrao pretprošle sezone 1/8 finala,sa CSKA?Da nije dinamična igokea,možda? Za tih nekoliko sezona,taj klub je nakupio više pobeda u EL nego tvoj mali za 13 sezona a ti ruku pod ruku sa prodavcem magle i najvećim demagogom pa zajedno plačite.
    (Podsetnik, 12. januar 2018 11:56)

    # Link komentara

  135. Laufer, 12. januar 2018 11:07
    Ispran je vama mozak od silne zavisti, ovaj covek je za vase primere ljubavi gospodin, vodi se konkretnim dogadjajima...svestan gde je. Dok razmisljate da l je FMP Zvezda I obratno, dok mu vredjate suprugu, on vas uvek zapecati rezultatima.
    Sve najbolje Covicu, uz zelju da dovede svog sina u Zvezdu, nema potrebe da izbegava, mnogi bi to uradili do sad.
     (anica, 12. januar 2018 11:51)

    # Link komentara

  136. To nije privatni klub.(TAČKA) THE END
    (Istina, 12. januar 2018 11:50)

    # Link komentara

  137. kako to sada a evroliga kaznila novcano fmp zbog dugovanja prema igracima...ili covic skrece temu...politicar jednom i uvek.
     (borivoje surdilovic, 12. januar 2018 11:49)

    # Link komentara

  138. @Sabre
    vazno ste vi sve placali na vreme pa ste otisli 15 miliona evra u dug pa ugasili klub pa prekrstili Fmp u Zvezda...glupo je sa vama raspravljati se
     (yellow submarine, 12. januar 2018 11:47)

    # Link komentara

  139. Meni je ovo čudno. Treba novca da bi se igrala ta privatna liga. Privreda nema novca da to finansira. Nije valjda da su osigurana sredstva iz budžeta ? Ko je doneo odluku o tome . A ako je i doneta - Zašto se javno ne objavi ? Nije li apsurd da se finansira privatni klub, sredstvima građana, koja bi trebala da imaju namenu razvoja fizičke kulture naše dece ? Kad se pogleda sastav ekipe ....! Zašto, privatni klubovi, ne objave kako se troše sredstva koja dobijaju od budžeta ? Svi tvrde da je košarka "neprofitabilna" ! Za koga ? U košarce zarađuju svi osim ulagača ! Nije li to bezsmileno i prenaivno ? Ne gajim iluziju da će biti bolje. Da, barem, bude manje loše ! Čudim se izostanku reakcije Košarkaškog saveza Srbije ! Čemu njihova uloga, u ime države , kada privatni klubovi imaju potpunu "neobavezu" prema njemu ? Pri tome ne mislim na falsifikate kojima su skloni i nemoć koja je sasvim jasna ! Ako je košarka roba na tržištu - Zašto ne žive od svojih poslovnih i sportskih sposobnost i od prihoda prodatih karata ? Ili .... Da barem , od prodanih karata, mogu da plate troškove ..... recimo sudija utakmica ! Teško našim mlađima ako ih učimo da je ovo sport i poštenje !
    (Mirni !, 12. januar 2018 11:31)

    A nije ti bilo čudno kad je tu istu privatnu ligu igrao 13 godina uzastopno komšija mali, a trener istog sam sebi dodeljivao 300 000 evra stipendije?
     (NoName, 12. januar 2018 11:44)

    # Link komentara

  140. Ne ukida se mesto ABI već se traži mesto umesto divlje karte koju sada ima Španija. Pokazalo se neinteresantno da jedna zemlja (Španija) ima čak 5 predstavnika (ili kao Turska 4), čime se narušava internacionalni karakter takmičenja. A plus povrh toga ti klubovi imaju prednost zbog kraćih putovanja, čime se narušava ravnopravni tretman klubova.

    Što se isplativosti tiče sa stanovišta EL, ruski klubovi na pr. Unix, Loko i Khimki bez obzira na jake sponzore nemaju značajni broj, pa je i isplativost njihovog učešća (za EL) mnogo manja nego recimo od Žalgirisa i Zvezde, koji imaju mnogo veću medijsku pažnju zbog većeg broja navijača. Zvezdaši iz dijaspore (USA, Kanada, Evropa) prate sve njene mečeve, što je za medije dosta bitno.

    Đordi želi da EL igraju BRENDOVI, kao u USA franšize. Kad imaš jak brend, lako je za par sezona stvoriti jak TIM. Svako sa stabilnim finansijama to može. Plan je da EL brendovima omogući stabilne finansije.
    (SrbEUin, 12. januar 2018 11:35)

    # Link komentara

  141. Dzikic dobrano uzdrmao temelje, a posto su u strahu kratke noge traze se svi nacini da se nadje slamka spasa. Avaj nece pomoci ni celi drzavni budzet.
    (GrobxA, 12. januar 2018 11:34)

    # Link komentara

  142. "Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.
    Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Đolo, 12. januar 2018 11:18)"

    Djolo,care,majstore,kralju...jel mozes da nam objasnis sta je to 1/16 finala EL?
    (Slobodni strelac, 12. januar 2018 11:33)

    # Link komentara

  143. Meni je ovo čudno. Treba novca da bi se igrala ta privatna liga. Privreda nema novca da to finansira. Nije valjda da su osigurana sredstva iz budžeta ? Ko je doneo odluku o tome . A ako je i doneta - Zašto se javno ne objavi ? Nije li apsurd da se finansira privatni klub, sredstvima građana, koja bi trebala da imaju namenu razvoja fizičke kulture naše dece ? Kad se pogleda sastav ekipe ....! Zašto, privatni klubovi, ne objave kako se troše sredstva koja dobijaju od budžeta ? Svi tvrde da je košarka "neprofitabilna" ! Za koga ? U košarce zarađuju svi osim ulagača ! Nije li to bezsmileno i prenaivno ? Ne gajim iluziju da će biti bolje. Da, barem, bude manje loše ! Čudim se izostanku reakcije Košarkaškog saveza Srbije ! Čemu njihova uloga, u ime države , kada privatni klubovi imaju potpunu "neobavezu" prema njemu ? Pri tome ne mislim na falsifikate kojima su skloni i nemoć koja je sasvim jasna ! Ako je košarka roba na tržištu - Zašto ne žive od svojih poslovnih i sportskih sposobnost i od prihoda prodatih karata ? Ili .... Da barem , od prodanih karata, mogu da plate troškove ..... recimo sudija utakmica ! Teško našim mlađima ako ih učimo da je ovo sport i poštenje !
    (Mirni !, 12. januar 2018 11:31)

    # Link komentara

  144. A sta kaze specijalni sud za A licencu? Hoces li je docekati?
    (Bruka, 12. januar 2018 11:28)

    # Link komentara

  145. Jedna mala informacija za komsiju malog. Partizanu je nudjena A licenca pre desetak godina ali je Partizan (Danilovic i Vujosevic) istu odbio misleci da ce osvajati ABA ceo zivot i ne zelecu da transparentno prikaze poslovanje. Svako iole obavesten zna da je ovo istina i da su ta dva coveka pokrala Partizan i njihova je zasluga ovaj kanal u kome ste danas.
     (Ganci, 12. januar 2018 11:26)

    # Link komentara

  146. Nema veze sa ovim, ali sad gledam na yt kakva je atmosfera na tribinama bila prije 2 godine...(tada su igrali Miler i Cirbes)E kad se samo setim... Iako smo bili zadnji u grupi, puni se pionir i pada Kralj po prvi put, neverovatna atmosfera. Onda posle toga Himki braco, krcat Pionir, navijaci divljaju i mi pobedjujemo i onda Bajern takodje. Onda u Top 16 fazi, Arena se puni stalno, protiv Cska i Panate stvarno neverovatna atmosfera.. I naravno uz takvu publiku tada smo i igrali Top 8. Prosle sezone je isto bila veoma dobra publika, ali stvarno ne znam kako se iz sezone u sezonu smanjuje broj ljudi na tribinama a i veoma je slabije navijanje.. Čemu to ljud? Nije mi jasno. Nemojte govoriti nema se para, zivimo u drugoj drzavi i to. Pa kako se te sezone stalni bio pun i Pionir i Arena u Evroligi.
     (jaa, 12. januar 2018 11:25)

    # Link komentara

  147. A zasto ostrasceni grobari citaju i komentarisu zlokobno vest koja ima veze samp sa crvenom zvezdom? Bolest ili komplexi?
    (srbin, 12. januar 2018 11:22)

    # Link komentara

  148. Covke se otprilike svaka dva meseca oglasi da uzbunu komsiji malom i ode da odmori i dremne malo...a ovi histerija je slaba rec da opise ove reakcije! COVICU CARE
     (Kg, 12. januar 2018 11:19)

    # Link komentara

  149. Kakav demagog. A i imao je od koga da uci. Pazite samo da Buducnost ne uzme titulu.
    (qwerty, 12. januar 2018 11:05)
    pa sta i da uzme...meni bitno da to ne budete vi...i da krene ona stara sledeca sezona ali evo rekao ubica da cete se pobiti u sledecm kolu ahahaha
    (samo jako Nebojsa, 12. januar 2018 11:19)

    # Link komentara

  150. Najveći uspeh CZV Beograd(postoji tek par godina) je jedna 1/16 finala EL gde su ih pregazili kao plitak potok, prošle sezone bili 9.,a ove će i 11. mesto biti uspeh i hoće A licencu koju nije dobio ni Partizan koji je igrao F4 i redovno 1/16 finala? Čovke, demagog prva liga.
     (Đolo, 12. januar 2018 11:18)

    # Link komentara

  151. Blizi vam se kraj to samo slepi nevide ajd u zdravlje
    (Zoran, 12. januar 2018 11:18)

    # Link komentara

  152. Nemoj to da im radiš Čovke 
    (ajde, 12. januar 2018 10:23) 

    Sta nemoj?! Samo gazite doktore!
    (zvezdanaesterac, 12. januar 2018 11:01). Ju, ju...
     (xxx, 12. januar 2018 11:18)

    # Link komentara

  153. Zašto u svakom intervjuu pokušava da ex-Fmp stavi u isti rang sa Partizanom?Nije to isto,a ovaj put ni papagajsko ponavljanje ne pomaže.
    (DjukaDrugi, 12. januar 2018 11:17)

    # Link komentara

  154. @ojsaprske, партизан буквално никад није правио озбиљније резултате у ЕЛ, имате дупло више пораза него победа током ваших ''славних'' година.
    (мангупаријацз, 12. januar 2018 11:06). Ali imamo F4x4. Vi 0 (NULA) puta.
     (xxx, 12. januar 2018 11:16)

    # Link komentara

  155. Citam komentare pantera u stilu,nemoj to da im radis Nebojsa?! Nama ne radi nista,ali zato vama ispira mozak u kontinuitetu.Sto je najgore,vi mu jos i verujete…e blago vama!7
    (Laufer, 12. januar 2018 11:07)Sta im to radis Nebojsa...
    (Aleksej, 12. januar 2018 11:16)

    # Link komentara

  156. kazna od 15k € mora da se pokrije nekim spinom, da se na'rane panteri nekom pričom...
    (excelom do pobede, 12. januar 2018 11:14)

    # Link komentara

  157. Čovek je to rekao u šali. Ako nam daju A lucencu, onda navijači neće više da pevaju dok traje himna Evrolige. U tom smislu. Nije bila ozbiljna priča, već šaljiv odgovor na isto tako šaljivo pitanje zamera li Evroliga zbog toga što se ne čuje himna.
     (Deziato, 12. januar 2018 11:14)

    # Link komentara

  158. ovi sto pisu "sta im radis Covke" vise mrze Partizan nego sto vole svoj klub, a usput bi porucio svima sto niste tako pisali ljudima na Kosovu "sta im radis Covke" ili zasto sada ne nepisete "sta nam radis AV" samo ne rade to oni samo vama nego svima nama kojima je zivotni standard ispred sporta...
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Neutralni, 12. januar 2018 11:03)

    Tebra, imate i sad kada se raspadate i niste niko i nista vise drzavnih sponzora od nas... vreme, ali krajnje vreme, je da prestanete sa tom pricom da smo mi kao neka AV sprega, penzioneri nas izdrzavaju itd. Ako je neko 'opljackao' ovu drzavu, to ste vi.
    (Sabre, 12. januar 2018 11:12)

    # Link komentara

  159. Ma kakvo pregovaranje rekao je u fazonu ako nam daju licencu prestaćemo da vičemo dok ide himna Evrolige... imate snimak pa pogledajte. :)
     (3D, 12. januar 2018 11:12)

    # Link komentara

  160. Ako Zvezda dobije A licencu onda ABA prestaje da postoji jer niko neće da je igra od malo boljih timova jer Zvezda ima A licencu. Onda bi se vratili svi svojim nacionalnim ligama. Zvezda bi odlično prošla igrala bi samo jedan ozbiljan meč u EL i imala bi treninge u našoj ligi, a Cedevita, Budućnost i KKP verovatno Evrokup.
     (br, 12. januar 2018 11:11)

    # Link komentara

  161. Mislis pregovara Vucic sa lovom iz budzeta.
    (Vlado, 12. januar 2018 11:11)

    # Link komentara

  162. Znaci da je gospodin Covic ozdravio sto me svakako raduje.Ako je sposoban da gostuje na RTS-u znaci da je sposoban i da se pojavi u Sudu na zakazanim sudjenjima i da se to vec jednom zavrsi onako kako Sud oceni.
    (nikola, 12. januar 2018 11:10)

    # Link komentara

  163. To su samo bajke...,nerealno je pricati o tome...,prvo:imamo najmanji budzet ubedljivo,a i sirotinja im ne treba,bez obzira kakav rezultat napravili...,eto Partizan nije dobio A licencu na osnovu njihovih rezultata sto su pravili,tako da...,drugo:zvizdenje himne EL isto ne ide u prilog...,aj da ne nabrajam vise...,nista od toga!
     (milansm, 12. januar 2018 11:09)

    # Link komentara

  164. @Kada je neki drugi klub trebao dobiti A licencu to je predstavljeno kao udar na srpsku kosarku i njene interese.Ukoliko CZV dobije licencu ABA liga gubi smisao.
    (Brica, 12. januar 2018 10:41)

    Ne Brico, kada je neko drugi trebalo da je dobije to je bio udar na poslovanje, transparentnost, vruce umetnine, KRUPNO sopstvenicke interese.....pa je sve to prevagnulo da se A licenca precutno odbije! Naravno, sve vreme potencirajuci da je neko drugi kriv, a sejanjem mrznje prikrivajuci prave razloge!

    Razlika je sto Covic ne zivi od Zvezde, a neko ko je vodio Partizan ziveo je i te kako i to mnogo vise od onih 400k za koje se zna!

    Budimo realni - sami smo sebe sahranili, bez da je iko drugi tome doprineo sem nitkova iz sopstvenih redova!
    (old black & white, 12. januar 2018 11:09)

    # Link komentara

  165. sta ce na ovo reci obožavaoci franje tuđmana i propali državni projekat? dajte i njima licencu za top 24 cipiripi kupa.
     (dervis, 12. januar 2018 11:08)

    # Link komentara

  166. Voleo bih ja da dobije A licencu Zvezda, i Partizan naravno ali onda aba liga gubi smisao.
     (Sony, 12. januar 2018 11:07)

    # Link komentara

  167. Citam komentare pantera u stilu,nemoj to da im radis Nebojsa?! Nama ne radi nista,ali zato vama ispira mozak u kontinuitetu.Sto je najgore,vi mu jos i verujete…e blago vama!7
    (Laufer, 12. januar 2018 11:07)

    # Link komentara

  168. @ojsaprske, партизан буквално никад није правио озбиљније резултате у ЕЛ, имате дупло више пораза него победа током ваших ''славних'' година.
    (мангупаријацз, 12. januar 2018 11:06)

    # Link komentara

  169. Kakav demagog. A i imao je od koga da uci. Pazite samo da Buducnost ne uzme titulu.
    (qwerty, 12. januar 2018 11:05)

    # Link komentara

  170. Covke Legendo sta im radis majstore...
    (Bg, 12. januar 2018 10:37)


    Meni apsolutno ništa. Ako ti imaš frustracije od generala Duška Vujosevica nemoj misliti da ce neko imati od ovog lika, nema razloga da me nervira na sportskom sektoru.
     (Za Kosovo je vec druga stvar, to da, 12. januar 2018 11:04)

    # Link komentara

  171. ovi sto pisu "sta im radis Covke" vise mrze Partizan nego sto vole svoj klub, a usput bi porucio svima sto niste tako pisali ljudima na Kosovu "sta im radis Covke" ili zasto sada ne nepisete "sta nam radis AV" samo ne rade to oni samo vama nego svima nama kojima je zivotni standard ispred sporta...
     (Neutralni, 12. januar 2018 11:03)

    # Link komentara

  172. Nemoj to da im radiš Čovke
    (ajde, 12. januar 2018 10:23)

    Sta nemoj?! Samo gazite doktore!
    (zvezdanaesterac, 12. januar 2018 11:01)

    # Link komentara

  173. Ja kao grobar gotivim ovog lika,jer će uništiti zvezdu i vratiti sve trofeje u zeleznik,njima će ukradeini pehar ostaviti :)=
    (parad, 12. januar 2018 11:01)

    # Link komentara

  174. (Zvezda ponos Srbije, 12. januar 2018 10:39)

    Drugar tu gde si sigurno ne bi bio da nemaš podršku države. Pa sama država ti omogućila da s dug izbriše vlažnom maramicom. Čovke je političar pre svega prijatelju, zna on da pliva u tim vodoma. Crvena Zvezda nije nikakva opozicija to što prićaš je u rangu deteta. Kao i ceo taj tvoj komentar sa potpisom o ponosu Srbije.
    (Bane, 12. januar 2018 11:00)

    # Link komentara

  175. Meni kao zvezdašu bitni su rezultati, a ko je kakav i ko ga je kom u opšte me ne zanima. Živeo Čovke.
     (milan, 12. januar 2018 10:59)

    # Link komentara

  176. Hvala dr Nebojsa!!! Očekujem oko 100 komentara navijača kluba koji je nebitan na svim poljima. Broj 100 nekako ide uz njih.
    (Spale, 12. januar 2018 10:48)

    A kad intervju da Dule Vujosevic vi IDEAlni navijaci premasite brojku 300 sto se tice komentara.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. januar 2018 10:58)

    # Link komentara

  177. e moj Partizane sta si doziveo...da mutant iz predgradja dobija A licencu...ali dobro sto bi reko Djole Krivi smo mi
    [Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (yellow submarine, 12. januar 2018 10:41)

    Naravno da ste krivi vi. Iz dva razloga.. jedan manje bitan jedan vise za EL. Ovaj prvi je da ste bili previse bahati, niste placali igrace koje ste otimali i na kraju ste i pored najbolje namere drzavnog bankomata dosli u prevelike dugove da moze tek tako da se situacija ignorise. Ovaj drugi, bitniji mozda za EL, je da od kako postoji ovaj format takmicenja mi u jednoj sezoni imamo vise pobeda nego sto ste vi ostvarili za celo vase takmicenje, tako da normalno da nikome ne bi palo napamet da vam za titulu od pre 30 godina daje neki specijalni tretman. To bi bilo kao kada bi Zvezda pocinjala od osmine finala LS samo zato sto je osvojila KS onomad...
    (Sabre, 12. januar 2018 10:56)

    # Link komentara

  178. Trajni ugovor igranja u Evroligi? Ma dajte, nije posteno da IDEAlna Zvezda automatski igra Evroligu ako ne osvoji Aba ligu i/ ili ne zavrsi u Top 4 iste, sramota je i nepravda prema ostalim abaligasima a koje su kvalitetnije ekipe kao sto su njihova seka Cedevita ili Buducnost koje vise zasluzuju trajni ugovor sa Evroligom.
    Ali dobro Krcun je osnivac Zvezde, a Evroligu sponzorise Turkish Airlines pa mozda je to karta na koju Idejice igraju. Ja sam znao da je Evroliga cirkus takmicenje i da igraju ekipe koje imaju brdo para ali ovaj potez bi bio ocajan.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. januar 2018 10:56)

    # Link komentara

  179. Covke Legendo sta im radis majstore...
    (Bg, 12. januar 2018 10:37)

    Kome sta radi? Covek rekao da pregovara a ne da ce srediti. Pa nije EL drzava Srbija da sa njom sve mozes da se dogovoris u 4 oka. Ako Partizan koji je igrao F4 i pravio mnogo ozbiljnije rezultate nije dobio licencu onda nemoj puno da se nadas da ce je tvoja Zvezda dobiti jer kako stvari stoje, vi ove sezone imate losiji tim nego prosle a EL ne daje licencu nekome ko ne moze da garantuje da ce naredne 3 godine imati tim za velika dela. A sto je najgore, ovakav potez samo govori da covek nije 100% siguran da Zvezda ove sezone moze da osvoji titulu Aba lige, cak iako je on predsednik iste.
     (ojsaprske, 12. januar 2018 10:54)

    # Link komentara

  180. Cirkuzant.....Njegovi intervjui su komedije....
    (boci, 12. januar 2018 10:54)

    # Link komentara

  181. Cekamo da se Ostoja oglasi preko Informera......
    (Milos, 12. januar 2018 10:54)

    # Link komentara

  182. Sta reci sem Covke majstore ubijas ih u pojam... ziv ti nama bio 100 godina!
     (Kiza, 12. januar 2018 10:53)

    # Link komentara

  183. Auu ako se ovo ostvari partizanima nece trebati geometar...
     (Dejan CZ, 12. januar 2018 10:50)

    # Link komentara

  184. Pregovaraj Covke sa Bartolomeuom inace predsednikom FK Barselone i da automatski IDEAlna Zvezda igra u Top 8 fazi.
     (Uros Djurdjevic Prejaki #32, 12. januar 2018 10:49)

    # Link komentara

  185. Hvala dr Nebojsa!!! Očekujem oko 100 komentara navijača kluba koji je nebitan na svim poljima. Broj 100 nekako ide uz njih.
    (Spale, 12. januar 2018 10:48)

    # Link komentara

  186. Djordi je rekao da u skorije vreme ne planira da daje A licencu nikome
    (logaritam, 12. januar 2018 10:47)

    # Link komentara

  187. juce vest da su kaznjeni sa 15k evra zato sto nisu igrace isplacivali a danas kao pregovara o licenci
    (.., 12. januar 2018 10:45)

    # Link komentara

  188. Ma kakva A licenca, nema ništa od toga. Zvezda je finansijski daleko najnestabilniji i najsiromašniji evroligaš. Totalni je paradoks da uopšte igramo EL.
    Čović to priča samo da se navijači malo nadaju, a oni koji mrze Zvezdu da se nerviraju. To je sve.
    (Srdjan, 12. januar 2018 10:44)

    # Link komentara

  189. svaka ti je ka njegoseva gospodine čoviću. a I tegeltija se malo radovao pobedi budućnosti I naravno grobari
    (nenad, 12. januar 2018 10:44)

    # Link komentara

  190. Ono kad im je covic legenda.
    (Bakto, 12. januar 2018 10:42)

    # Link komentara

  191. Inače vodeći ljudi Evropske košarke sve su pohrlili da imaju što veći broj ekipa sa prostora "exYu", tako da su nas sa 3 učesnika sveli na 2, pa na kraju na jednog učesnik, a ni to nije sigurno u narednik godinama. Ovakav razvoj situacije se može samo desiti na uštrb ovog jednog mjesta koje ima ABA liga u EL, a takvo devalviranje regionalne košarke, ne znam kome bi korist donjela, jer bi se ABA liga svela na rang trenutno naših nacionalnih liga, bez posebnog motiva,osim da budeš figurativno prvi.
    Svako naredno proširivanje broja klubova u EL se ne odnosi na ovaj dio Evrope, već su u opticaju klubovi iz Francuske, Njemačke, zatim VTB lige, Italije, Turske, čak i V. Britanije, odnosno na zemlje čije su Ekonomije jake i koje su spremne ulagati značajan novac u klubove, kao i jaka sponzorstva koja imaju.
    Trenutno jedino ABA liga ima rezultatski značaj, boreći se za ta prva 4 mjesta, tj plejof, gdje pobjednik ide u EL a ostala 3 u EK. To donekle daje i određen rezultatski značaj nacionalnim ligama, pogotovo našoj KLS, gdje ss timovi bore za ta prva 3/4 mjesta u zavisnosti od nacionalnog koeficijenta u ABA. Bez rezultatskog značaja ABA lige, klubska košarka će da propadne do kraja na ovim prostorima, Zvezda bi onda u utakmicama EL bila topovsko meso i hranila bi talentima ostale veće klubove.

    EK nije na nivou EL u fudbalu ni blizu.
     (Mrak, 12. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  192. e moj Partizane sta si doziveo...da mutant iz predgradja dobija A licencu...ali dobro sto bi reko Djole Krivi smo mi
     (yellow submarine, 12. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  193. Kada je neki drugi klub trebao dobiti A licencu to je predstavljeno kao udar na srpsku kosarku i njene interese.Ukoliko CZV dobije licencu ABA liga gubi smisao.
     (Brica, 12. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  194. Sad će tek komšija mali da se pojača jednim plejom iz Konstantina.
    (epcot, 12. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  195. Jedan je Čovke!
     (bojaaan, 12. januar 2018 10:41)

    # Link komentara

  196. Auuuh kakva jutarnja vest za grobose, gore nije mogo da im pocne dan, sto se nas cigana tice, mi vec znamo da ce licenca doci pre ili kasnije
     (KoleCZ, 12. januar 2018 10:40)

    # Link komentara

  197. Ovaj čovek je Bog za vođenje košarkaškog kluba. Da ima samo delić podrške od države koju ima partizan Zvezda bi bila prvak Evrope. Ali ovako je još bolje jer smo jedini klub u državi koji nije pristao da potpada pod SNS. Zauvek opozicija ali zauvek i institucija. Ove godine partizan dobija 4 puta više para od države a pogledajte rezultate jednog i drugog kluba.
     (Zvezda ponos Srbije, 12. januar 2018 10:39)

    # Link komentara

  198. Doktore imas punu podrsku Zvezdasa.
    (Aleksej, 12. januar 2018 10:38)

    # Link komentara

  199. Covke Legendo sta im radis majstore...
     (Bg, 12. januar 2018 10:37)

    # Link komentara

  200. Znaci - dobijamo A licencu! 🤩🤩🤩 😛😝😜🤪
    (Slobodni strelac, 12. januar 2018 10:36)

    # Link komentara

  201. Gigant iz Laktaša doesn't like this.
    (ranac, 12. januar 2018 10:36)

    # Link komentara

  202. Dr Nebojsa Covic
     (Laza, 12. januar 2018 10:36)

    # Link komentara

  203. Optuzen u Srbiji, a pregovara sa Evroligom... Ae, neka je sa srecom.
    (Kako drugacije, 12. januar 2018 10:35)

    # Link komentara

  204. Hahahaha, uvijek odabere pravi trenutak!

    Smiješne izjave, pa ko tebi vjeruje?
    Ovim izjavama, pokri kiks protiv Budućnosti, i strah od Cedevita, a u top 8 sa ovom ekipom ćeš ući "sigurno"?

    Strašno vrijeđanje navijača cz!
     (Šta uradi krcune?, 12. januar 2018 10:33)

    # Link komentara

  205. Naši navijaci zvižde himni Evrolige u momentu kada stize kazna zbog neplacanja igrača. Ali pregovaramo oko A licence.. Evo i ja pregovaram oko plate od 2500e sa šefom bas danas...
     (Axl, 12. januar 2018 10:32)

    # Link komentara

  206. Nemoj to da im radiš Nebojša. Taman su skupili za centra iz MZT-a.
    (pera trta, 12. januar 2018 10:30)

    # Link komentara

  207. Slaba valjda, partizan je isto jurio licencu, ali sve se uvek svodi na isto, nema dovoljno para u Srbiji....
     (hmmmmm, 12. januar 2018 10:30)

    # Link komentara

  208. ako je neki klub na Balkanu to zasluzio to je Crvena Zvezda.
     (triplem, 12. januar 2018 10:27)

    # Link komentara

  209. Najjace je ovo sto je rekao tim je mlad a nosioci igre svi vec davno prebacili 30
     (Mile, 12. januar 2018 10:25)

    # Link komentara

  210. hahaha,stari je to "biznismen",privatizer,politicar iz devedesetih,samo grabi drzavne pare za svoj privatni klub pa proda igrace za tri miliona a te pare nestanu,klub u dugovima,a 6 stranaca u ekipi,EL ga kasni sto ne placa plate a on pregovara oko A licence.Srbije je najgotivnije mesto za zivot a njeni stanovnici su posebna vrsta.
     (coki, 12. januar 2018 10:25)

    # Link komentara

  211. Jel' to znaci i ukidanje ABA lige? Odlicno..za nasu kosarku. Unistili ste kosarkasku unutrasnjost, a polako i Beograd..
     (Cedomir, 12. januar 2018 10:23)

    # Link komentara

  212. Nemoj to da im radiš Čovke
    (ajde, 12. januar 2018 10:23)

    # Link komentara