Utorak, 02.01.2018.

10:11

Federer: Odustajanjem ostaju "ispod radara"

Rodžer Federer se nada da će njegovi rivali Novak Đoković, Rafael Nadal i Endi biti spremni za Australijan open, ali sumnja da će "četvorka" biti na okupu.

Izvor: AK

Federer: Odustajanjem ostaju "ispod radara" IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

81 Komentari

Sortiraj po:

hahahah

pre 6 godina

Da li to @Nicky napisa da Nadal ima leprsavu igru???? LOL Inace solian komentar, koji nema veze sa temom.

A tema su reci gdina Federera kako neki namerno kriju formu i smanjuju ocekivanja pred prvi GS sezone, ne bi li ostali teniseri igrali spustenijeg garda sa njima. On poziva zapravo ostale da ne veruju da su ovi istinski povredjeni.

Andrija

pre 6 godina

@(siki, 2. januar 2018 16:08)

Ne, MMari je sastavni deo cetvorke. Covek je toliko finala igrao da ne moze da ide ni u kakav kos sa Vavrinkom a kamoli sa Raonicem koji je na nivou Tsonge sto se tice karijere.

Na zadnjih 7 AO on je igrao u 5 finala koliko i Djokovic i jedini je pored Nadala i Djokovica koji ima najmanje 5 finala na jednom GS od 2010te. Ima dva Wimbledona sto imaju samo Federer, Nadala i Djokovic u zadnjih 15 godina. Ima 14 osvojenih Mastersa sto ga stavlja na 5. mesto na vecnoj listi ATP sampiona, ispred njega je Agasi sa tri komada vise i onda Federer, Djokovic i Nadal. Ima jedan osvojeni WTF i zavrsio je godinu kao #1 teniser na svetu. I na kraju covek ima dva osvojena olimpijska zlata sto nema niko. Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. Covek je osvojio sve sto se moze osvojiti od velikih titula.

Mozda je najslabiji u toj cetvorci ali je i te kako deo tima. Ispod njega ide crta pa puno mesta prazno pa tek onda dolazi Vavrinka.

Nicky

pre 6 godina

Voleli ga ili ne, Federer je najbolji teniser svih vremena i to mu se ne može osporiti.Retko kad je imao povrede,uvek igrao na 100 posto i sada kada je u poznim teniskim godinama zna tačno šta radi, kad treba da zapne a kad da odmori i radi to kao i tokom cele karijere veoma uspešno.Nadal je odmah do njega, sa svom svojom harizmom na terenu i lepršavom igrom,i naravno Novak, koji je zasigurno, po meni, i po mnogima dostigao najbolji nivo tenisa ikad vidjen i podigao lestvicu za mnoge pa i dva prethodno pomenuta. Njih trojica su sva imala svoje godine isključive dominacije.Kalendar je takav da su povrede i zasićenje sasvim normalna stvar naročito ako većinu turnira osvajaš godinama i godinama.Svi su oni premašili 30-tu i život im nije isti kao pre 5 ili 10 godina. Sva trojica su u periodu gde moraju ozbiljno i planski da rasporede svoju snagu tokom godine jer kvalitet je tu i on se ne može zaboraviti i od toga zavisi njihova uspešnost.Nadam se da ovo nije sve što smo videli od njihovih nenormalnih medjusobnih mečeva.

7 meceva?

pre 6 godina

Da, postoji strah kod njega da ovi o kojima prica s namerom ostaju ispod radara, a da ce na AO krenuti punom snagom. A kolike su onda njegove sanse, videli smo zadnjih godina, kada su svi na okupu.

Djido

pre 6 godina

Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. (Andrija, 2. januar 2018 17:23)

A jesi li ih ti pitao pa znaš?

siki

pre 6 godina

prijatelji dragi nikad velika cetvorka nije postojala... nadal federer djokovic... marej je mnogo mnogo iza moze da cini trojku s vavrinkom i raonicem i taj neki rang...

Da

pre 6 godina

Nije Novak rasturio nista. Ako si makar malo pratio tenis, a ne novine, video bi to. Sve vreme su trajali, sve vreme su bili tu. Nisu igrali kao na pocetku karijere, ali to je sasvim normalno. Rafa je imao problema sa kolenima, normalno da ce praviti pauze i birati turnire. Federer, toliko toga ostvario, da je mogao da bira kada ce igrati, a kada ne. Seti se RG 2011. upravo je Federer zaustavio Novaka. Nije bilo obrnuto. Sinsinati finale, opet je Federer zaustavio Novaka. Nadal je 2013. zaustavio Novaka... Kada je Novak zaustavio njih u nekim bitnim istorijskim mecevima? U mecevima kada se stvaraju i obaraju rekordi? Tako da, njih dvojica nigde nisu odlazili, ispisivali su istoriju tenisa sve vreme, postizali brojne rekorde, samo se o tome nije pisalo. Pisalo se o nekim drugim stvarima, stvarala se iluzija nepobedivog, za sve one koji tenis ne prate.

smarate fedtard b92

pre 6 godina

Savrsen primer kako se masi lagano i kontinuirano ispira mozad. Nije ni cudo. Gledam Dohu pauza tokom svakog neparnog gema ponavljanju trenutak kada Federer osvaja AO2017. DAN MRMOTA . Barem 50 puta dnevno ponavljanje, masa sve hipnotisanija. Odredjena ovde nikad nije ni razmiljala sopstvenim mozgom. Nike, Rolex, Fedex, stidljiva Kia i Jacob's Creek..

Jelena

pre 6 godina

Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.
(Shigman, 2. januar 2018 11:38)

Novak priča o tome kako se snalazi kao otac kad ga pitaju o bilo čemu. To je odgovor na svako pitanje. Znamo sve o njegovoj porodici u sitna crevca, a ne znamo skoro ništa o povredi lakta.

Bravo

pre 6 godina

Cim se javi manji znak umora,pada koncetracija,promasuje se,energija se trosi,to koristi preko puta mladji igrac,forsira svoju vecu kolicinu energije,iako mozda nema jednak talenat,tako da dovoljan je mali doping koji ce drzati koncetraciju pri sutu za tri poena,pri skoku,energiju u odbrani i srbija pukne u kosarci u finalu
Tamo druze gde je u igri lova nista se ne prepusta slucaju,federer donosi lovu biznisu i nece to biti neki novi klinci jos dugo

rodja - nikad GOAT!

pre 6 godina

Al ce ovom dedi da popucaju koske uskoro. Al' doslovno. Paz'te sta vam kazem! Karma ce ga stici zato sto daje ovakve izjave... Mnogo los covek. I tek treci najbolji u svojoj generaciji. Cinjenice. Proverite statistiku, medjusobne omere, omere u GS finalima i omere u masters finalima. Ziva istina. Jel vas to boli sad?

milutin

pre 6 godina

Šta ovaj i kome priča: "ispod radara ostaju...", a sam pričao nekom reporteru iz SWISS da je
za glavnog kontrolora u WADA zaposlio komšiju iz Bazela, jer ovaj nije imao posla. On ga zaposlio, a kontrolor radi teniserima testove na doping.

B92 stvarno su vam ocajni ovi botovi

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.
(Pre, 2. januar 2018 13:59) # Link komentara

Djokovic se sa njima bori celu svoju karijeru. On je taj koji je rasturio Fedal dvojac to sto sitne duse slicne tebi na ovom portalu ne mogu da prebole. Lazno moralisanje je sad u modi kod domacih trolova a ovaj portal prednjaci .

Sto se teme tice, namesta se i 20 slam , kakva slucajnost.

dusan

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!

lady

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!
(dusan, 02. januar 2018 14:00)

A Djokovic kad iskace iz frizidera? A njegova familija kad iskace iz frizidera?

ElHombre

pre 6 godina

"Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao." Gresis, Federer nista ne govori u pozitivnom smislu, nikada nije i niti ce.

M

pre 6 godina

Federer daje bolje i manje ostrašćene izjave o Novaku nego ovdašnji navijači. U stvari, prosečan navijač nije ni svevstan kolike napore trpi telo sportiste koji igra toliko godina na vrhunskom nivou. Koliko je tu bilo petočasovnih mečeva sa Nadalom ili Federerom... Naravno da će telo da oseti zamor pre ili kasnije. Del Potrova cela karijera prošla je u povredama, a veliki je talenat. Federer, Nadal, Mari... svi su pravili pauze. I umesto to da prihvate, navijači krive Novaka, ženu, brata, koga sve ne...

Pre

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.

noleisthebest

pre 6 godina

“Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.”

Ne treba ATP da menja pravila...samo da primenjuje postojeca a ne da tolerise odugovlacenje izmedju servisa, tj da doperima pruza sansu da “traju”.

Potpisujem da Nadal ni jedan slem ne bi osvojio da se postovalo pravilo o 20 sekundi izmedju poena.

No ATP i ITF su ga pustali jer je rulja zelela da ga gleda. Jos pre deset godina sam rekla da je Nadal smrt za tenis, i vidi se sad da sam bila u pravu.
Da bi ga stigli na njegovom neprirodno fizicko jakom nivou, ostali su sagoreli, stigle povrede...

Nadam sw da nije vec kasno.

Bljumko, anti-Jumko

pre 6 godina

To je taj velicanstveni 'kralj' tennisa. Svi povredjeni - a rodja trlja ruke! Kao uostalom i u 80% njegove karijere... Ili mu je glavna konkurencija povredjena ili ga zreb 'slucajno' miluje pa do finala ima sve lake protivnike, a u finalu raznorazni Philippoussisi, Gonzalezi, Roddici, Cilici, Baghdatisi, Soderlinzi, Hewitti, Safini, 35. godisnji Agassi i ostale boranije... Cinjenice. Nemojte sad da kazete da nije tako!

Лепи Цане

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.
(Vladan R, 02. januar 2018 12:29)

Да, али једна таква монтажна "мини гаража" је довољна за тенисере из Топ8. Ниже рангирани могу да паркирају у класичним вишеспратним гаражама недалеко од терена. (да не буде да си скроз омашио тему/вест)

Vladan R

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.

Milos

pre 6 godina

Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.

misko

pre 6 godina

@@
Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Тарми пфк, 2. januar 2018 11:11)
**************************************

To se zove POBEDNIČKI mentalitet ;-) ... jer onaj ko ga nema odustane još kao Tinejdžer, a oni koji ga imaju u manjoj meri, budu dobri u svom poslu, ali ne i Vrhunski.

To je čista Psihologija. Takvi ljudi su Perfekcionisti u svemu što rade i skoro nemoguće ih je pratiti.

To se vidi i kod Noleta, jer što bi neki rekli, on bi u sve da se meša u smislu da ga svašta zanima i želi da zna kako i šta radi i funkcioniše. Takvi ljudi su sunđeri ... upijaju sve oko sebe i koriste da budu još bolji i kao ljudi i kao profesionalci ...

... i NEMA TU NIČEG LOŠEG ... ali čisto sumnjam da to možeš da razumeš ;-) ...

obični ljudi naravno slabo kapiraju Takve ljude ... a ne mogu da skontaju jednu jedinu stvar ... Tu su gde su, jer to su što su :-D

anonymous

pre 6 godina

Srećan sam što sam imao priliku da pratim tenis u vrijeme velike trojke (ipak Murray nije kalibra ove trojke), a posebno što uz njih ide još 4-5 vrhunskih tenisera koji su uvek mogli pobediti nekoga od ove trojke. Mislim da će dugo vremena proci pa da turniri budu zanimljivi kao do prošle godine.

Dobro

pre 6 godina

Hahaha, nisam valjda je jedini koji je ovo primetio:
"I dalje me čeka sedam mečeva na pet setova, to nije lako", kaze Rodja.
Covek sebe vec vidi u finalu, svaka cast za ovakav optimizam!
Uh, sto bih voleo da ga drmne neko od ovih mladjih... samo...ko?

Iz zemlje lala, uvek Vas,

Pera

pre 6 godina

Ovaj čovek je fenomenalan, živi za tenis i zbog toga je tu gde je, svidelo se to nama ili ne... Čovek igra tenis i ne opterećuje glavu svim i svačim, već je uvek usredsređen na to što radi.. Ostali su mnogo ''svestraniji'' od njega, reklamiraju, manekenišu pevaju, drže predavanja o filozofiji života i pored svih tih obaveza, za tenis imaju malo vremena.

Ostin A

pre 6 godina

Pa kao sto je on non stop ispod radara kako je pauzirao kao folirant tolike godine dok je Djokovic rasturao svaki moguci turnir.
(ElHombre, 2. januar 2018 12:44)

Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao.

Sir, kajmak i gibanica

pre 6 godina

Kad napišete jodler, to je omalovažavanje? A vaše gusle i teheransko zavijanje, šta je to? Verujem da nisi bio ni u Turn Severinu.

djidji govedina

pre 6 godina

odustajanjem ostaju ispod radara.....dakle federer je jednom recenicom rekao sve..radar u tenisu moze biti samo jedno telo a to je anti doping agencija!!!

kimiko

pre 6 godina

A sto svi misle da su trofeji ove sezone rezervisani za Rodju, Rafu, Mareja, Noleta kada se vrati !? Pa valjda ima tu i mladih igraca. Tenis je to. Moze se lako desiti da neki mladi igrac zablista ove sezone. Pa Rafa je od potpunog anonimusa, naglo uzleteo, napravio od sebe zver i sa 19 godina poceo da melje...

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Uf bre Federer baš dobro igra protiv Kačanova i to onako nije da je baš usredsređen na meč, a ni nešto motivisan.... kapa dole... ekstra klasa.

igor markovic

pre 6 godina

Vidi malo u nba ligi do koje godine su briljirali neki od najvecih igraca, takodje mateus je bio najkorisniji u bundes ligi u 39. Do koje godine je Toti igrao sa velikim procentom postizanja golova. Sta je sa trkacima, Bubkom? Pogledaj neke od svetskih sampiona u boksu u teskoj kategoriji do koje godine su branili titule npr Holms ili nesto svezije Klicko? Godine su samo jedan faktor i individualna stvar...

moralni gmizavac

pre 6 godina

Pa znate kako, doping ne moze pomoci u majstorstvu, preciznosti, klasi, tehnicki savrseno izvedenim udarcima, to je kao da kazete da se Kari ili Stojakovic dopinguju jer ne promasuju trojke... Doping pomaze jedino kod trcanja, izdrzljivosti i riterna a sve to nije nesto sto krasi Federera nego jednog drugog tenisera, trenutno na pozicijama daleko od broja 1.

lobotom

pre 6 godina

Covjek je svjestan cinjenice da mu svaki mec moze biti zadnji, a svaka ozljeda okoncati karijeru. Nista ne prepusta slucaju, a pretpostavljam da je jos vise radio na servisu o voleju i da ce se jos vise koncentrirati na skracivanje poena. Siguran sam da ce iz gore navedenih razloga opet preskociti RG i sezonu sljake, sto bi i bilo jako pametno. Dok je Schumacher bio aktivan mrzio sam ga iz dna duse, no kad se povukao postao sam svjestan njegovog djela i znacaja za sport i jako mi je nedostajao. Isti slucaj je s RF. Svi koji ga ne volite doci cete do istog zakljucka i poceti cete ga cijeniti i odati mu priznanje kao najvecem svih vremena. Vjerujte mi, nedostajace vam isto kao Novak za kojeg jos uvijek vjerujem da ima potencijal stici Federera. Vrijeme ce pokazati hoci li uspjeti u tome, a karijere cemo im bilancirati kad ih zavrse.

Тарми пфк

pre 6 godina

Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!

lola

pre 6 godina

Dekica nam dao analizu stanja iz prve ruke. Ostali ne rade nista sto on vec nije radio...radar ce vec pokazati stanje kad sve zverke izadju...a deka izgleda nije bas spokojan, ode da trckara malo da popravi formu ?

Shigman

pre 6 godina

@Tarmi Pfk
Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.

Da, da

pre 6 godina

Ne moze ovo, ne moze ono... Nije Federer kriv sto Novaka "boli lakat", pa odustaje. Moze da Vam se ne svidja, ali to nije njegov problem. Sta ce mu doping kada on vecinu svojih poena zavrsi u 3 poteza? Za to ne treba snaga, za to je potrebno znanje. Vecina tih od 25 dolazi iz kvalifikacija, retko igraju velike meceve, na velikim turnirima. Uostalom kada jednog takvog Novak pobedi ide po 10 tekstova kako je dominirao i sta je sve uradio. Kada to uradi neko drugi onda je to sumnjivo. Samo uzaludno ulazete napor smisljajuci teorije zavere, najveci i dalje igra, uziva u tome i bas ga nesto ne zanimaju oni sto tenis uopste ne prate.

sarajlija.ch

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da8...
(Bravo, 02. januar 2018 10:45)

E pa moguce je.
Covjek samo razmislja o tenisu i osim porodice nema nesto sto mu sa strane oduzima vrijeme niti zivce tako da je u glavi "cist".Ne prica o svemiru, o chia sjemenkama itd.

Mara

pre 6 godina

Nadal i Novak igraju psiholoske igrice, a GOAT nije od juce, zna ih dobro i to sta rade ide njima na cast..i to je ispod njegovog nivoa i da o tome razmislja i lepo je odgovorio, kulturno, ali trebao je da kaze ono sto svi mislimo... Sto je najgore ne mogu da ga zaustave, pa se time i bave, jer im je samo to i preostalo. Fedex uzima i ovo i dominirace i ove sezone.. jer je najbolji, a Nolotovi fanovi mogu da mu pljunu pod prozor, sta da radite, GOAT je jedan jedini.

Nemanja

pre 6 godina

Ovi koji pricaju o teorijama zavere, neka puste eurosport sada i vide kako Federer razbija Kačanova rutinski.. On se sali sa ovim klincima.. Najbolji igrač svih vremena i tu se zavrsava bilo kakva diskusija. Čovek se igra tenisa. GOAT!!!

ATG

pre 6 godina

Neka se javi neko ko se bavio ili bavi profesuonalno sportom. Da li je uopste moguce da neko sa 37 godina bude bolji od nekog od 24 godine. Pa fizicki ne mogu da se porede. Po meni nema sanse da su cista posla oko prosle godine i Federera.

Djido

pre 6 godina

Federer na jednom skpu vladara iz senke nosi sako sa zmijom na leđima... Razmislite. (huawei, 2. januar 2018 10:43)

Kaže se "Razmislite o tome".

Džamba

pre 6 godina

Kad im "deka" od 37 godina savetuje da se vrate na teren a oni svi imaju po 30 treba da ih bude sramota !!!Ovaj Rodžer je kralj uz to vrlo pametan

mr

pre 6 godina

kalkulacije na sve strane.Ko još veruje u Novakov lakat i Nadalovo koleno.To su priče za malu decu.Jedino Marej ima realan problem i njgova karijera je pod velikim znakom pitanja.

H2O

pre 6 godina

S' godinama sam poceo sve vise da respektujem Rodju. Veliki borac definitivno, mislio sam da se povlaci one 2011.-2012., a sada je 2018. i on I dalje osvaja slemove...

Bravo

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da...

Pele

pre 6 godina

Kad igrac ima igru pretezno ili samo sa osnovne linije, kao ova tri "prebacivaca", onda telo trpi velike napore i brze se trosi. Samim tim i povrede su neminovne, pa je i karijera kraca.

Oni drugi, poput Federera, koji igraju raznovrsno, koji igrom na mrezi skracuju poene, setove i meceve, se mnogo manje povredjuju i traju duze. Padose mi na pamet Dzimi Konors (povukao se u 44.godini) i Scepanek (povukao se u 39.godini).

H2O

pre 6 godina

S' godinama sam poceo sve vise da respektujem Rodju. Veliki borac definitivno, mislio sam da se povlaci one 2011.-2012., a sada je 2018. i on I dalje osvaja slemove...

Džamba

pre 6 godina

Kad im "deka" od 37 godina savetuje da se vrate na teren a oni svi imaju po 30 treba da ih bude sramota !!!Ovaj Rodžer je kralj uz to vrlo pametan

Nemanja

pre 6 godina

Ovi koji pricaju o teorijama zavere, neka puste eurosport sada i vide kako Federer razbija Kačanova rutinski.. On se sali sa ovim klincima.. Najbolji igrač svih vremena i tu se zavrsava bilo kakva diskusija. Čovek se igra tenisa. GOAT!!!

Pele

pre 6 godina

Kad igrac ima igru pretezno ili samo sa osnovne linije, kao ova tri "prebacivaca", onda telo trpi velike napore i brze se trosi. Samim tim i povrede su neminovne, pa je i karijera kraca.

Oni drugi, poput Federera, koji igraju raznovrsno, koji igrom na mrezi skracuju poene, setove i meceve, se mnogo manje povredjuju i traju duze. Padose mi na pamet Dzimi Konors (povukao se u 44.godini) i Scepanek (povukao se u 39.godini).

mr

pre 6 godina

kalkulacije na sve strane.Ko još veruje u Novakov lakat i Nadalovo koleno.To su priče za malu decu.Jedino Marej ima realan problem i njgova karijera je pod velikim znakom pitanja.

Pera

pre 6 godina

Ovaj čovek je fenomenalan, živi za tenis i zbog toga je tu gde je, svidelo se to nama ili ne... Čovek igra tenis i ne opterećuje glavu svim i svačim, već je uvek usredsređen na to što radi.. Ostali su mnogo ''svestraniji'' od njega, reklamiraju, manekenišu pevaju, drže predavanja o filozofiji života i pored svih tih obaveza, za tenis imaju malo vremena.

Da, da

pre 6 godina

Ne moze ovo, ne moze ono... Nije Federer kriv sto Novaka "boli lakat", pa odustaje. Moze da Vam se ne svidja, ali to nije njegov problem. Sta ce mu doping kada on vecinu svojih poena zavrsi u 3 poteza? Za to ne treba snaga, za to je potrebno znanje. Vecina tih od 25 dolazi iz kvalifikacija, retko igraju velike meceve, na velikim turnirima. Uostalom kada jednog takvog Novak pobedi ide po 10 tekstova kako je dominirao i sta je sve uradio. Kada to uradi neko drugi onda je to sumnjivo. Samo uzaludno ulazete napor smisljajuci teorije zavere, najveci i dalje igra, uziva u tome i bas ga nesto ne zanimaju oni sto tenis uopste ne prate.

sarajlija.ch

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da8...
(Bravo, 02. januar 2018 10:45)

E pa moguce je.
Covjek samo razmislja o tenisu i osim porodice nema nesto sto mu sa strane oduzima vrijeme niti zivce tako da je u glavi "cist".Ne prica o svemiru, o chia sjemenkama itd.

Тарми пфк

pre 6 godina

Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!

misko

pre 6 godina

@@
Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Тарми пфк, 2. januar 2018 11:11)
**************************************

To se zove POBEDNIČKI mentalitet ;-) ... jer onaj ko ga nema odustane još kao Tinejdžer, a oni koji ga imaju u manjoj meri, budu dobri u svom poslu, ali ne i Vrhunski.

To je čista Psihologija. Takvi ljudi su Perfekcionisti u svemu što rade i skoro nemoguće ih je pratiti.

To se vidi i kod Noleta, jer što bi neki rekli, on bi u sve da se meša u smislu da ga svašta zanima i želi da zna kako i šta radi i funkcioniše. Takvi ljudi su sunđeri ... upijaju sve oko sebe i koriste da budu još bolji i kao ljudi i kao profesionalci ...

... i NEMA TU NIČEG LOŠEG ... ali čisto sumnjam da to možeš da razumeš ;-) ...

obični ljudi naravno slabo kapiraju Takve ljude ... a ne mogu da skontaju jednu jedinu stvar ... Tu su gde su, jer to su što su :-D

lady

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!
(dusan, 02. januar 2018 14:00)

A Djokovic kad iskace iz frizidera? A njegova familija kad iskace iz frizidera?

Ostin A

pre 6 godina

Pa kao sto je on non stop ispod radara kako je pauzirao kao folirant tolike godine dok je Djokovic rasturao svaki moguci turnir.
(ElHombre, 2. januar 2018 12:44)

Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao.

Sir, kajmak i gibanica

pre 6 godina

Kad napišete jodler, to je omalovažavanje? A vaše gusle i teheransko zavijanje, šta je to? Verujem da nisi bio ni u Turn Severinu.

anonymous

pre 6 godina

Srećan sam što sam imao priliku da pratim tenis u vrijeme velike trojke (ipak Murray nije kalibra ove trojke), a posebno što uz njih ide još 4-5 vrhunskih tenisera koji su uvek mogli pobediti nekoga od ove trojke. Mislim da će dugo vremena proci pa da turniri budu zanimljivi kao do prošle godine.

moralni gmizavac

pre 6 godina

Pa znate kako, doping ne moze pomoci u majstorstvu, preciznosti, klasi, tehnicki savrseno izvedenim udarcima, to je kao da kazete da se Kari ili Stojakovic dopinguju jer ne promasuju trojke... Doping pomaze jedino kod trcanja, izdrzljivosti i riterna a sve to nije nesto sto krasi Federera nego jednog drugog tenisera, trenutno na pozicijama daleko od broja 1.

Shigman

pre 6 godina

@Tarmi Pfk
Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.

lobotom

pre 6 godina

Covjek je svjestan cinjenice da mu svaki mec moze biti zadnji, a svaka ozljeda okoncati karijeru. Nista ne prepusta slucaju, a pretpostavljam da je jos vise radio na servisu o voleju i da ce se jos vise koncentrirati na skracivanje poena. Siguran sam da ce iz gore navedenih razloga opet preskociti RG i sezonu sljake, sto bi i bilo jako pametno. Dok je Schumacher bio aktivan mrzio sam ga iz dna duse, no kad se povukao postao sam svjestan njegovog djela i znacaja za sport i jako mi je nedostajao. Isti slucaj je s RF. Svi koji ga ne volite doci cete do istog zakljucka i poceti cete ga cijeniti i odati mu priznanje kao najvecem svih vremena. Vjerujte mi, nedostajace vam isto kao Novak za kojeg jos uvijek vjerujem da ima potencijal stici Federera. Vrijeme ce pokazati hoci li uspjeti u tome, a karijere cemo im bilancirati kad ih zavrse.

Bljumko, anti-Jumko

pre 6 godina

To je taj velicanstveni 'kralj' tennisa. Svi povredjeni - a rodja trlja ruke! Kao uostalom i u 80% njegove karijere... Ili mu je glavna konkurencija povredjena ili ga zreb 'slucajno' miluje pa do finala ima sve lake protivnike, a u finalu raznorazni Philippoussisi, Gonzalezi, Roddici, Cilici, Baghdatisi, Soderlinzi, Hewitti, Safini, 35. godisnji Agassi i ostale boranije... Cinjenice. Nemojte sad da kazete da nije tako!

ATG

pre 6 godina

Neka se javi neko ko se bavio ili bavi profesuonalno sportom. Da li je uopste moguce da neko sa 37 godina bude bolji od nekog od 24 godine. Pa fizicki ne mogu da se porede. Po meni nema sanse da su cista posla oko prosle godine i Federera.

Mara

pre 6 godina

Nadal i Novak igraju psiholoske igrice, a GOAT nije od juce, zna ih dobro i to sta rade ide njima na cast..i to je ispod njegovog nivoa i da o tome razmislja i lepo je odgovorio, kulturno, ali trebao je da kaze ono sto svi mislimo... Sto je najgore ne mogu da ga zaustave, pa se time i bave, jer im je samo to i preostalo. Fedex uzima i ovo i dominirace i ove sezone.. jer je najbolji, a Nolotovi fanovi mogu da mu pljunu pod prozor, sta da radite, GOAT je jedan jedini.

Pre

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.

igor markovic

pre 6 godina

Vidi malo u nba ligi do koje godine su briljirali neki od najvecih igraca, takodje mateus je bio najkorisniji u bundes ligi u 39. Do koje godine je Toti igrao sa velikim procentom postizanja golova. Sta je sa trkacima, Bubkom? Pogledaj neke od svetskih sampiona u boksu u teskoj kategoriji do koje godine su branili titule npr Holms ili nesto svezije Klicko? Godine su samo jedan faktor i individualna stvar...

Jelena

pre 6 godina

Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.
(Shigman, 2. januar 2018 11:38)

Novak priča o tome kako se snalazi kao otac kad ga pitaju o bilo čemu. To je odgovor na svako pitanje. Znamo sve o njegovoj porodici u sitna crevca, a ne znamo skoro ništa o povredi lakta.

smarate fedtard b92

pre 6 godina

Savrsen primer kako se masi lagano i kontinuirano ispira mozad. Nije ni cudo. Gledam Dohu pauza tokom svakog neparnog gema ponavljanju trenutak kada Federer osvaja AO2017. DAN MRMOTA . Barem 50 puta dnevno ponavljanje, masa sve hipnotisanija. Odredjena ovde nikad nije ni razmiljala sopstvenim mozgom. Nike, Rolex, Fedex, stidljiva Kia i Jacob's Creek..

Da

pre 6 godina

Nije Novak rasturio nista. Ako si makar malo pratio tenis, a ne novine, video bi to. Sve vreme su trajali, sve vreme su bili tu. Nisu igrali kao na pocetku karijere, ali to je sasvim normalno. Rafa je imao problema sa kolenima, normalno da ce praviti pauze i birati turnire. Federer, toliko toga ostvario, da je mogao da bira kada ce igrati, a kada ne. Seti se RG 2011. upravo je Federer zaustavio Novaka. Nije bilo obrnuto. Sinsinati finale, opet je Federer zaustavio Novaka. Nadal je 2013. zaustavio Novaka... Kada je Novak zaustavio njih u nekim bitnim istorijskim mecevima? U mecevima kada se stvaraju i obaraju rekordi? Tako da, njih dvojica nigde nisu odlazili, ispisivali su istoriju tenisa sve vreme, postizali brojne rekorde, samo se o tome nije pisalo. Pisalo se o nekim drugim stvarima, stvarala se iluzija nepobedivog, za sve one koji tenis ne prate.

djidji govedina

pre 6 godina

odustajanjem ostaju ispod radara.....dakle federer je jednom recenicom rekao sve..radar u tenisu moze biti samo jedno telo a to je anti doping agencija!!!

Andrija

pre 6 godina

@(siki, 2. januar 2018 16:08)

Ne, MMari je sastavni deo cetvorke. Covek je toliko finala igrao da ne moze da ide ni u kakav kos sa Vavrinkom a kamoli sa Raonicem koji je na nivou Tsonge sto se tice karijere.

Na zadnjih 7 AO on je igrao u 5 finala koliko i Djokovic i jedini je pored Nadala i Djokovica koji ima najmanje 5 finala na jednom GS od 2010te. Ima dva Wimbledona sto imaju samo Federer, Nadala i Djokovic u zadnjih 15 godina. Ima 14 osvojenih Mastersa sto ga stavlja na 5. mesto na vecnoj listi ATP sampiona, ispred njega je Agasi sa tri komada vise i onda Federer, Djokovic i Nadal. Ima jedan osvojeni WTF i zavrsio je godinu kao #1 teniser na svetu. I na kraju covek ima dva osvojena olimpijska zlata sto nema niko. Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. Covek je osvojio sve sto se moze osvojiti od velikih titula.

Mozda je najslabiji u toj cetvorci ali je i te kako deo tima. Ispod njega ide crta pa puno mesta prazno pa tek onda dolazi Vavrinka.

M

pre 6 godina

Federer daje bolje i manje ostrašćene izjave o Novaku nego ovdašnji navijači. U stvari, prosečan navijač nije ni svevstan kolike napore trpi telo sportiste koji igra toliko godina na vrhunskom nivou. Koliko je tu bilo petočasovnih mečeva sa Nadalom ili Federerom... Naravno da će telo da oseti zamor pre ili kasnije. Del Potrova cela karijera prošla je u povredama, a veliki je talenat. Federer, Nadal, Mari... svi su pravili pauze. I umesto to da prihvate, navijači krive Novaka, ženu, brata, koga sve ne...

Nicky

pre 6 godina

Voleli ga ili ne, Federer je najbolji teniser svih vremena i to mu se ne može osporiti.Retko kad je imao povrede,uvek igrao na 100 posto i sada kada je u poznim teniskim godinama zna tačno šta radi, kad treba da zapne a kad da odmori i radi to kao i tokom cele karijere veoma uspešno.Nadal je odmah do njega, sa svom svojom harizmom na terenu i lepršavom igrom,i naravno Novak, koji je zasigurno, po meni, i po mnogima dostigao najbolji nivo tenisa ikad vidjen i podigao lestvicu za mnoge pa i dva prethodno pomenuta. Njih trojica su sva imala svoje godine isključive dominacije.Kalendar je takav da su povrede i zasićenje sasvim normalna stvar naročito ako većinu turnira osvajaš godinama i godinama.Svi su oni premašili 30-tu i život im nije isti kao pre 5 ili 10 godina. Sva trojica su u periodu gde moraju ozbiljno i planski da rasporede svoju snagu tokom godine jer kvalitet je tu i on se ne može zaboraviti i od toga zavisi njihova uspešnost.Nadam se da ovo nije sve što smo videli od njihovih nenormalnih medjusobnih mečeva.

Dobro

pre 6 godina

Hahaha, nisam valjda je jedini koji je ovo primetio:
"I dalje me čeka sedam mečeva na pet setova, to nije lako", kaze Rodja.
Covek sebe vec vidi u finalu, svaka cast za ovakav optimizam!
Uh, sto bih voleo da ga drmne neko od ovih mladjih... samo...ko?

Iz zemlje lala, uvek Vas,

lola

pre 6 godina

Dekica nam dao analizu stanja iz prve ruke. Ostali ne rade nista sto on vec nije radio...radar ce vec pokazati stanje kad sve zverke izadju...a deka izgleda nije bas spokojan, ode da trckara malo da popravi formu ?

Bravo

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da...

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Uf bre Federer baš dobro igra protiv Kačanova i to onako nije da je baš usredsređen na meč, a ni nešto motivisan.... kapa dole... ekstra klasa.

rodja - nikad GOAT!

pre 6 godina

Al ce ovom dedi da popucaju koske uskoro. Al' doslovno. Paz'te sta vam kazem! Karma ce ga stici zato sto daje ovakve izjave... Mnogo los covek. I tek treci najbolji u svojoj generaciji. Cinjenice. Proverite statistiku, medjusobne omere, omere u GS finalima i omere u masters finalima. Ziva istina. Jel vas to boli sad?

dusan

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!

B92 stvarno su vam ocajni ovi botovi

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.
(Pre, 2. januar 2018 13:59) # Link komentara

Djokovic se sa njima bori celu svoju karijeru. On je taj koji je rasturio Fedal dvojac to sto sitne duse slicne tebi na ovom portalu ne mogu da prebole. Lazno moralisanje je sad u modi kod domacih trolova a ovaj portal prednjaci .

Sto se teme tice, namesta se i 20 slam , kakva slucajnost.

kimiko

pre 6 godina

A sto svi misle da su trofeji ove sezone rezervisani za Rodju, Rafu, Mareja, Noleta kada se vrati !? Pa valjda ima tu i mladih igraca. Tenis je to. Moze se lako desiti da neki mladi igrac zablista ove sezone. Pa Rafa je od potpunog anonimusa, naglo uzleteo, napravio od sebe zver i sa 19 godina poceo da melje...

siki

pre 6 godina

prijatelji dragi nikad velika cetvorka nije postojala... nadal federer djokovic... marej je mnogo mnogo iza moze da cini trojku s vavrinkom i raonicem i taj neki rang...

Djido

pre 6 godina

Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. (Andrija, 2. januar 2018 17:23)

A jesi li ih ti pitao pa znaš?

hahahah

pre 6 godina

Da li to @Nicky napisa da Nadal ima leprsavu igru???? LOL Inace solian komentar, koji nema veze sa temom.

A tema su reci gdina Federera kako neki namerno kriju formu i smanjuju ocekivanja pred prvi GS sezone, ne bi li ostali teniseri igrali spustenijeg garda sa njima. On poziva zapravo ostale da ne veruju da su ovi istinski povredjeni.

7 meceva?

pre 6 godina

Da, postoji strah kod njega da ovi o kojima prica s namerom ostaju ispod radara, a da ce na AO krenuti punom snagom. A kolike su onda njegove sanse, videli smo zadnjih godina, kada su svi na okupu.

milutin

pre 6 godina

Šta ovaj i kome priča: "ispod radara ostaju...", a sam pričao nekom reporteru iz SWISS da je
za glavnog kontrolora u WADA zaposlio komšiju iz Bazela, jer ovaj nije imao posla. On ga zaposlio, a kontrolor radi teniserima testove na doping.

ElHombre

pre 6 godina

"Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao." Gresis, Federer nista ne govori u pozitivnom smislu, nikada nije i niti ce.

Bravo

pre 6 godina

Cim se javi manji znak umora,pada koncetracija,promasuje se,energija se trosi,to koristi preko puta mladji igrac,forsira svoju vecu kolicinu energije,iako mozda nema jednak talenat,tako da dovoljan je mali doping koji ce drzati koncetraciju pri sutu za tri poena,pri skoku,energiju u odbrani i srbija pukne u kosarci u finalu
Tamo druze gde je u igri lova nista se ne prepusta slucaju,federer donosi lovu biznisu i nece to biti neki novi klinci jos dugo

Djido

pre 6 godina

Federer na jednom skpu vladara iz senke nosi sako sa zmijom na leđima... Razmislite. (huawei, 2. januar 2018 10:43)

Kaže se "Razmislite o tome".

Лепи Цане

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.
(Vladan R, 02. januar 2018 12:29)

Да, али једна таква монтажна "мини гаража" је довољна за тенисере из Топ8. Ниже рангирани могу да паркирају у класичним вишеспратним гаражама недалеко од терена. (да не буде да си скроз омашио тему/вест)

noleisthebest

pre 6 godina

“Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.”

Ne treba ATP da menja pravila...samo da primenjuje postojeca a ne da tolerise odugovlacenje izmedju servisa, tj da doperima pruza sansu da “traju”.

Potpisujem da Nadal ni jedan slem ne bi osvojio da se postovalo pravilo o 20 sekundi izmedju poena.

No ATP i ITF su ga pustali jer je rulja zelela da ga gleda. Jos pre deset godina sam rekla da je Nadal smrt za tenis, i vidi se sad da sam bila u pravu.
Da bi ga stigli na njegovom neprirodno fizicko jakom nivou, ostali su sagoreli, stigle povrede...

Nadam sw da nije vec kasno.

Milos

pre 6 godina

Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.

Vladan R

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.

ATG

pre 6 godina

Neka se javi neko ko se bavio ili bavi profesuonalno sportom. Da li je uopste moguce da neko sa 37 godina bude bolji od nekog od 24 godine. Pa fizicki ne mogu da se porede. Po meni nema sanse da su cista posla oko prosle godine i Federera.

mr

pre 6 godina

kalkulacije na sve strane.Ko još veruje u Novakov lakat i Nadalovo koleno.To su priče za malu decu.Jedino Marej ima realan problem i njgova karijera je pod velikim znakom pitanja.

Bljumko, anti-Jumko

pre 6 godina

To je taj velicanstveni 'kralj' tennisa. Svi povredjeni - a rodja trlja ruke! Kao uostalom i u 80% njegove karijere... Ili mu je glavna konkurencija povredjena ili ga zreb 'slucajno' miluje pa do finala ima sve lake protivnike, a u finalu raznorazni Philippoussisi, Gonzalezi, Roddici, Cilici, Baghdatisi, Soderlinzi, Hewitti, Safini, 35. godisnji Agassi i ostale boranije... Cinjenice. Nemojte sad da kazete da nije tako!

Džamba

pre 6 godina

Kad im "deka" od 37 godina savetuje da se vrate na teren a oni svi imaju po 30 treba da ih bude sramota !!!Ovaj Rodžer je kralj uz to vrlo pametan

Bravo

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da...

Dobro

pre 6 godina

Hahaha, nisam valjda je jedini koji je ovo primetio:
"I dalje me čeka sedam mečeva na pet setova, to nije lako", kaze Rodja.
Covek sebe vec vidi u finalu, svaka cast za ovakav optimizam!
Uh, sto bih voleo da ga drmne neko od ovih mladjih... samo...ko?

Iz zemlje lala, uvek Vas,

lola

pre 6 godina

Dekica nam dao analizu stanja iz prve ruke. Ostali ne rade nista sto on vec nije radio...radar ce vec pokazati stanje kad sve zverke izadju...a deka izgleda nije bas spokojan, ode da trckara malo da popravi formu ?

rodja - nikad GOAT!

pre 6 godina

Al ce ovom dedi da popucaju koske uskoro. Al' doslovno. Paz'te sta vam kazem! Karma ce ga stici zato sto daje ovakve izjave... Mnogo los covek. I tek treci najbolji u svojoj generaciji. Cinjenice. Proverite statistiku, medjusobne omere, omere u GS finalima i omere u masters finalima. Ziva istina. Jel vas to boli sad?

Pele

pre 6 godina

Kad igrac ima igru pretezno ili samo sa osnovne linije, kao ova tri "prebacivaca", onda telo trpi velike napore i brze se trosi. Samim tim i povrede su neminovne, pa je i karijera kraca.

Oni drugi, poput Federera, koji igraju raznovrsno, koji igrom na mrezi skracuju poene, setove i meceve, se mnogo manje povredjuju i traju duze. Padose mi na pamet Dzimi Konors (povukao se u 44.godini) i Scepanek (povukao se u 39.godini).

dusan

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!

ElHombre

pre 6 godina

"Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao." Gresis, Federer nista ne govori u pozitivnom smislu, nikada nije i niti ce.

noleisthebest

pre 6 godina

“Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.”

Ne treba ATP da menja pravila...samo da primenjuje postojeca a ne da tolerise odugovlacenje izmedju servisa, tj da doperima pruza sansu da “traju”.

Potpisujem da Nadal ni jedan slem ne bi osvojio da se postovalo pravilo o 20 sekundi izmedju poena.

No ATP i ITF su ga pustali jer je rulja zelela da ga gleda. Jos pre deset godina sam rekla da je Nadal smrt za tenis, i vidi se sad da sam bila u pravu.
Da bi ga stigli na njegovom neprirodno fizicko jakom nivou, ostali su sagoreli, stigle povrede...

Nadam sw da nije vec kasno.

B92 stvarno su vam ocajni ovi botovi

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.
(Pre, 2. januar 2018 13:59) # Link komentara

Djokovic se sa njima bori celu svoju karijeru. On je taj koji je rasturio Fedal dvojac to sto sitne duse slicne tebi na ovom portalu ne mogu da prebole. Lazno moralisanje je sad u modi kod domacih trolova a ovaj portal prednjaci .

Sto se teme tice, namesta se i 20 slam , kakva slucajnost.

Nemanja

pre 6 godina

Ovi koji pricaju o teorijama zavere, neka puste eurosport sada i vide kako Federer razbija Kačanova rutinski.. On se sali sa ovim klincima.. Najbolji igrač svih vremena i tu se zavrsava bilo kakva diskusija. Čovek se igra tenisa. GOAT!!!

smarate fedtard b92

pre 6 godina

Savrsen primer kako se masi lagano i kontinuirano ispira mozad. Nije ni cudo. Gledam Dohu pauza tokom svakog neparnog gema ponavljanju trenutak kada Federer osvaja AO2017. DAN MRMOTA . Barem 50 puta dnevno ponavljanje, masa sve hipnotisanija. Odredjena ovde nikad nije ni razmiljala sopstvenim mozgom. Nike, Rolex, Fedex, stidljiva Kia i Jacob's Creek..

H2O

pre 6 godina

S' godinama sam poceo sve vise da respektujem Rodju. Veliki borac definitivno, mislio sam da se povlaci one 2011.-2012., a sada je 2018. i on I dalje osvaja slemove...

Тарми пфк

pre 6 godina

Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!

milutin

pre 6 godina

Šta ovaj i kome priča: "ispod radara ostaju...", a sam pričao nekom reporteru iz SWISS da je
za glavnog kontrolora u WADA zaposlio komšiju iz Bazela, jer ovaj nije imao posla. On ga zaposlio, a kontrolor radi teniserima testove na doping.

lady

pre 6 godina

toliko forsiranje federera je dosadilo i samim igracima iz tp ten grupe...jeste majstore najbolji si , evo sad igraj sa pacerima u najk odelu i rolexu na ruci , dok te euro sport 1,2,3,4 prenosi uzivo!!!!
(dusan, 02. januar 2018 14:00)

A Djokovic kad iskace iz frizidera? A njegova familija kad iskace iz frizidera?

djidji govedina

pre 6 godina

odustajanjem ostaju ispod radara.....dakle federer je jednom recenicom rekao sve..radar u tenisu moze biti samo jedno telo a to je anti doping agencija!!!

Vladan R

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.

Da

pre 6 godina

Nije Novak rasturio nista. Ako si makar malo pratio tenis, a ne novine, video bi to. Sve vreme su trajali, sve vreme su bili tu. Nisu igrali kao na pocetku karijere, ali to je sasvim normalno. Rafa je imao problema sa kolenima, normalno da ce praviti pauze i birati turnire. Federer, toliko toga ostvario, da je mogao da bira kada ce igrati, a kada ne. Seti se RG 2011. upravo je Federer zaustavio Novaka. Nije bilo obrnuto. Sinsinati finale, opet je Federer zaustavio Novaka. Nadal je 2013. zaustavio Novaka... Kada je Novak zaustavio njih u nekim bitnim istorijskim mecevima? U mecevima kada se stvaraju i obaraju rekordi? Tako da, njih dvojica nigde nisu odlazili, ispisivali su istoriju tenisa sve vreme, postizali brojne rekorde, samo se o tome nije pisalo. Pisalo se o nekim drugim stvarima, stvarala se iluzija nepobedivog, za sve one koji tenis ne prate.

Milos

pre 6 godina

Mislim da je vreme da ATP razmisli o promeni sistema takmičenja, o promeni pravila... Isuviše dugački mečevi, duga sezona, veliki broj turnira gde su igrači u OBAVEZI da prisustvuju, uzima danak. Promeniti makar jedan parametar koji utiče na "habanje materijala" umnogome će značiti da se zadrži kvalitet i produži igračka karijera.

Mara

pre 6 godina

Nadal i Novak igraju psiholoske igrice, a GOAT nije od juce, zna ih dobro i to sta rade ide njima na cast..i to je ispod njegovog nivoa i da o tome razmislja i lepo je odgovorio, kulturno, ali trebao je da kaze ono sto svi mislimo... Sto je najgore ne mogu da ga zaustave, pa se time i bave, jer im je samo to i preostalo. Fedex uzima i ovo i dominirace i ove sezone.. jer je najbolji, a Nolotovi fanovi mogu da mu pljunu pod prozor, sta da radite, GOAT je jedan jedini.

Djido

pre 6 godina

Federer na jednom skpu vladara iz senke nosi sako sa zmijom na leđima... Razmislite. (huawei, 2. januar 2018 10:43)

Kaže se "Razmislite o tome".

moralni gmizavac

pre 6 godina

Pa znate kako, doping ne moze pomoci u majstorstvu, preciznosti, klasi, tehnicki savrseno izvedenim udarcima, to je kao da kazete da se Kari ili Stojakovic dopinguju jer ne promasuju trojke... Doping pomaze jedino kod trcanja, izdrzljivosti i riterna a sve to nije nesto sto krasi Federera nego jednog drugog tenisera, trenutno na pozicijama daleko od broja 1.

Bravo

pre 6 godina

Cim se javi manji znak umora,pada koncetracija,promasuje se,energija se trosi,to koristi preko puta mladji igrac,forsira svoju vecu kolicinu energije,iako mozda nema jednak talenat,tako da dovoljan je mali doping koji ce drzati koncetraciju pri sutu za tri poena,pri skoku,energiju u odbrani i srbija pukne u kosarci u finalu
Tamo druze gde je u igri lova nista se ne prepusta slucaju,federer donosi lovu biznisu i nece to biti neki novi klinci jos dugo

lobotom

pre 6 godina

Covjek je svjestan cinjenice da mu svaki mec moze biti zadnji, a svaka ozljeda okoncati karijeru. Nista ne prepusta slucaju, a pretpostavljam da je jos vise radio na servisu o voleju i da ce se jos vise koncentrirati na skracivanje poena. Siguran sam da ce iz gore navedenih razloga opet preskociti RG i sezonu sljake, sto bi i bilo jako pametno. Dok je Schumacher bio aktivan mrzio sam ga iz dna duse, no kad se povukao postao sam svjestan njegovog djela i znacaja za sport i jako mi je nedostajao. Isti slucaj je s RF. Svi koji ga ne volite doci cete do istog zakljucka i poceti cete ga cijeniti i odati mu priznanje kao najvecem svih vremena. Vjerujte mi, nedostajace vam isto kao Novak za kojeg jos uvijek vjerujem da ima potencijal stici Federera. Vrijeme ce pokazati hoci li uspjeti u tome, a karijere cemo im bilancirati kad ih zavrse.

7 meceva?

pre 6 godina

Da, postoji strah kod njega da ovi o kojima prica s namerom ostaju ispod radara, a da ce na AO krenuti punom snagom. A kolike su onda njegove sanse, videli smo zadnjih godina, kada su svi na okupu.

siki

pre 6 godina

prijatelji dragi nikad velika cetvorka nije postojala... nadal federer djokovic... marej je mnogo mnogo iza moze da cini trojku s vavrinkom i raonicem i taj neki rang...

sarajlija.ch

pre 6 godina

Nemoguce je u tim godinama,na tom nivou fizickog napora biti sveziji od 25godisnjaka,ma kakva iskustva i znanja imali,a osnov tog nivoa igranja je pre svega vrhunska fizicka forma,tako da8...
(Bravo, 02. januar 2018 10:45)

E pa moguce je.
Covjek samo razmislja o tenisu i osim porodice nema nesto sto mu sa strane oduzima vrijeme niti zivce tako da je u glavi "cist".Ne prica o svemiru, o chia sjemenkama itd.

kimiko

pre 6 godina

A sto svi misle da su trofeji ove sezone rezervisani za Rodju, Rafu, Mareja, Noleta kada se vrati !? Pa valjda ima tu i mladih igraca. Tenis je to. Moze se lako desiti da neki mladi igrac zablista ove sezone. Pa Rafa je od potpunog anonimusa, naglo uzleteo, napravio od sebe zver i sa 19 godina poceo da melje...

Pre

pre 6 godina

Pre pisanja komentara proveriti stanje stvari. Dobar deo svoje karijere Nadal nije bio povredjen i uglavnom je igrao finala. Uglavnom su Fed i Rafa igrali jedan protiv drugog u tim finalima. Safin,Rodik,Hjuit,Conga,Mofis, Gaske,Vavrinka,Del Potro... Nekako se stice utisak da veci deo ove nacije uopste ne prati tenis, naravno komentarisu, a pritom pokusavaju da omalovaze uspehe. Ono sto zaista deluje zapanjujuce jeste da ne shvataju da time ne uzdizu Novaka, zato sto isti teniseri igraju duzi niz godina. Novak igra protiv istih tih. Koliko dugo nisu igrali Nadal, Endi Vavrinka kada je Novak igrao? Niko ovde nije pisao o nedostatku konkurencije, niti da je imao srece. Svi su samo komentarisali o tome kako je uspesan. Prosla godina je samo bila nastavak jedne uspesne karijere dva vrhunska tenisera. Ono sto je svima nedostajalo u cemu su svi koji vole tenis uzivali.

Nicky

pre 6 godina

Voleli ga ili ne, Federer je najbolji teniser svih vremena i to mu se ne može osporiti.Retko kad je imao povrede,uvek igrao na 100 posto i sada kada je u poznim teniskim godinama zna tačno šta radi, kad treba da zapne a kad da odmori i radi to kao i tokom cele karijere veoma uspešno.Nadal je odmah do njega, sa svom svojom harizmom na terenu i lepršavom igrom,i naravno Novak, koji je zasigurno, po meni, i po mnogima dostigao najbolji nivo tenisa ikad vidjen i podigao lestvicu za mnoge pa i dva prethodno pomenuta. Njih trojica su sva imala svoje godine isključive dominacije.Kalendar je takav da su povrede i zasićenje sasvim normalna stvar naročito ako većinu turnira osvajaš godinama i godinama.Svi su oni premašili 30-tu i život im nije isti kao pre 5 ili 10 godina. Sva trojica su u periodu gde moraju ozbiljno i planski da rasporede svoju snagu tokom godine jer kvalitet je tu i on se ne može zaboraviti i od toga zavisi njihova uspešnost.Nadam se da ovo nije sve što smo videli od njihovih nenormalnih medjusobnih mečeva.

misko

pre 6 godina

@@
Замисли четворо ђеце , Богу хвала толико година већ , и ти размишљаш о бројкама , турнирима , психи ривала , калкулацијама и слично...Стварно чудно !!
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Тарми пфк, 2. januar 2018 11:11)
**************************************

To se zove POBEDNIČKI mentalitet ;-) ... jer onaj ko ga nema odustane još kao Tinejdžer, a oni koji ga imaju u manjoj meri, budu dobri u svom poslu, ali ne i Vrhunski.

To je čista Psihologija. Takvi ljudi su Perfekcionisti u svemu što rade i skoro nemoguće ih je pratiti.

To se vidi i kod Noleta, jer što bi neki rekli, on bi u sve da se meša u smislu da ga svašta zanima i želi da zna kako i šta radi i funkcioniše. Takvi ljudi su sunđeri ... upijaju sve oko sebe i koriste da budu još bolji i kao ljudi i kao profesionalci ...

... i NEMA TU NIČEG LOŠEG ... ali čisto sumnjam da to možeš da razumeš ;-) ...

obični ljudi naravno slabo kapiraju Takve ljude ... a ne mogu da skontaju jednu jedinu stvar ... Tu su gde su, jer to su što su :-D

M

pre 6 godina

Federer daje bolje i manje ostrašćene izjave o Novaku nego ovdašnji navijači. U stvari, prosečan navijač nije ni svevstan kolike napore trpi telo sportiste koji igra toliko godina na vrhunskom nivou. Koliko je tu bilo petočasovnih mečeva sa Nadalom ili Federerom... Naravno da će telo da oseti zamor pre ili kasnije. Del Potrova cela karijera prošla je u povredama, a veliki je talenat. Federer, Nadal, Mari... svi su pravili pauze. I umesto to da prihvate, navijači krive Novaka, ženu, brata, koga sve ne...

Djido

pre 6 godina

Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. (Andrija, 2. januar 2018 17:23)

A jesi li ih ti pitao pa znaš?

Da, da

pre 6 godina

Ne moze ovo, ne moze ono... Nije Federer kriv sto Novaka "boli lakat", pa odustaje. Moze da Vam se ne svidja, ali to nije njegov problem. Sta ce mu doping kada on vecinu svojih poena zavrsi u 3 poteza? Za to ne treba snaga, za to je potrebno znanje. Vecina tih od 25 dolazi iz kvalifikacija, retko igraju velike meceve, na velikim turnirima. Uostalom kada jednog takvog Novak pobedi ide po 10 tekstova kako je dominirao i sta je sve uradio. Kada to uradi neko drugi onda je to sumnjivo. Samo uzaludno ulazete napor smisljajuci teorije zavere, najveci i dalje igra, uziva u tome i bas ga nesto ne zanimaju oni sto tenis uopste ne prate.

Pera

pre 6 godina

Ovaj čovek je fenomenalan, živi za tenis i zbog toga je tu gde je, svidelo se to nama ili ne... Čovek igra tenis i ne opterećuje glavu svim i svačim, već je uvek usredsređen na to što radi.. Ostali su mnogo ''svestraniji'' od njega, reklamiraju, manekenišu pevaju, drže predavanja o filozofiji života i pored svih tih obaveza, za tenis imaju malo vremena.

Ostin A

pre 6 godina

Pa kao sto je on non stop ispod radara kako je pauzirao kao folirant tolike godine dok je Djokovic rasturao svaki moguci turnir.
(ElHombre, 2. januar 2018 12:44)

Rekao je to u pozitivnom smislu, nije kritika. Verovatno od naslova nisi dalje pročitao.

anonymous

pre 6 godina

Srećan sam što sam imao priliku da pratim tenis u vrijeme velike trojke (ipak Murray nije kalibra ove trojke), a posebno što uz njih ide još 4-5 vrhunskih tenisera koji su uvek mogli pobediti nekoga od ove trojke. Mislim da će dugo vremena proci pa da turniri budu zanimljivi kao do prošle godine.

Jelena

pre 6 godina

Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.
(Shigman, 2. januar 2018 11:38)

Novak priča o tome kako se snalazi kao otac kad ga pitaju o bilo čemu. To je odgovor na svako pitanje. Znamo sve o njegovoj porodici u sitna crevca, a ne znamo skoro ništa o povredi lakta.

Sir, kajmak i gibanica

pre 6 godina

Kad napišete jodler, to je omalovažavanje? A vaše gusle i teheransko zavijanje, šta je to? Verujem da nisi bio ni u Turn Severinu.

Andrija

pre 6 godina

@(siki, 2. januar 2018 16:08)

Ne, MMari je sastavni deo cetvorke. Covek je toliko finala igrao da ne moze da ide ni u kakav kos sa Vavrinkom a kamoli sa Raonicem koji je na nivou Tsonge sto se tice karijere.

Na zadnjih 7 AO on je igrao u 5 finala koliko i Djokovic i jedini je pored Nadala i Djokovica koji ima najmanje 5 finala na jednom GS od 2010te. Ima dva Wimbledona sto imaju samo Federer, Nadala i Djokovic u zadnjih 15 godina. Ima 14 osvojenih Mastersa sto ga stavlja na 5. mesto na vecnoj listi ATP sampiona, ispred njega je Agasi sa tri komada vise i onda Federer, Djokovic i Nadal. Ima jedan osvojeni WTF i zavrsio je godinu kao #1 teniser na svetu. I na kraju covek ima dva osvojena olimpijska zlata sto nema niko. Ako mislite da olimpijsko zlato ne vredi pitajte samo Federara i Djokovica da li bi menjali jedan GS za zlato. Covek je osvojio sve sto se moze osvojiti od velikih titula.

Mozda je najslabiji u toj cetvorci ali je i te kako deo tima. Ispod njega ide crta pa puno mesta prazno pa tek onda dolazi Vavrinka.

SrbinsonKruso

pre 6 godina

Uf bre Federer baš dobro igra protiv Kačanova i to onako nije da je baš usredsređen na meč, a ni nešto motivisan.... kapa dole... ekstra klasa.

igor markovic

pre 6 godina

Vidi malo u nba ligi do koje godine su briljirali neki od najvecih igraca, takodje mateus je bio najkorisniji u bundes ligi u 39. Do koje godine je Toti igrao sa velikim procentom postizanja golova. Sta je sa trkacima, Bubkom? Pogledaj neke od svetskih sampiona u boksu u teskoj kategoriji do koje godine su branili titule npr Holms ili nesto svezije Klicko? Godine su samo jedan faktor i individualna stvar...

Shigman

pre 6 godina

@Tarmi Pfk
Razmislja i prica o trofejima, tenisu, brojkama zato sto je intervju bio o tome. Da je intervju bio kako se snalazi kao otac cetvoro dece pricao bi o tome a ne o kako ti kazes, brojkama.

Лепи Цане

pre 6 godina

Kakav je razlika izmedju ovog sistema i garaze na vise spratova. Svakako da konstrukcija za veliki broj automobila, odnosno sa velikim brojem mesta, na jednom nivou, ne bi bila isplativija ili jeftinija za izgradnju od pomenute garaze. Da ne govrim koliko bi trebalo liftova za podizanje, ako bi sistem imao veliki broj parking mesta. Ovaj sistem eventualno ima prednosti i primenjivost, kao neka mini garaza, sa tek nekoliko automobila automobila na jednom nivou, ako bi i za tih nekoliko bilo izvodivo, jer je problem kako pomerati automobile u okviru jednog niivoa.
(Vladan R, 02. januar 2018 12:29)

Да, али једна таква монтажна "мини гаража" је довољна за тенисере из Топ8. Ниже рангирани могу да паркирају у класичним вишеспратним гаражама недалеко од терена. (да не буде да си скроз омашио тему/вест)

hahahah

pre 6 godina

Da li to @Nicky napisa da Nadal ima leprsavu igru???? LOL Inace solian komentar, koji nema veze sa temom.

A tema su reci gdina Federera kako neki namerno kriju formu i smanjuju ocekivanja pred prvi GS sezone, ne bi li ostali teniseri igrali spustenijeg garda sa njima. On poziva zapravo ostale da ne veruju da su ovi istinski povredjeni.