Sreda, 13.12.2017.

20:40

Savić: Iskreno, penal je čist kao suza

Štoper Zvezde Vujadin Savić kaže da nije srećan ishodom 156. "večitog derbija" jer je njegov tim imao šansu da pobedi, ali dodaje da je 1:1 pravedan rezultat.

Izvor: MLJ

Saviæ: Iskreno, penal je èist kao suza IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

107 Komentari

Sortiraj po:

nz

pre 6 godina

Zar nije zbor crvenih navijača doneo odluku da su svi prethodni i budući penali za Partizan nepostojeći. Pripazi ti na kola Vujadine posle ove izjave, znaš kakvi umeju da budu.

Nele

pre 6 godina

"Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)
@cisto onako"
Ozegovic je pre stigao do lopte. To je cinjenica. Jedino je pitanje da li je Savic uopste dirao loptu (posle Ozegovica), jer ako jeste to je ispravan start. Sa snimka, ne mogu biti siguran ni da jeste ni da nije. Inace, sluso sam izjavu Savica ovako navedeno u tekstu nije rekao. Rekao je da je penal cim ga je Mazic svirao. Nije pominjao nikakvo kasnjenje, cist kao suza ili sta vec. Rekao je prilicno jasno da je sve penal sto sudija svira.
Po pravilima fudbalske igre, njegov start, pod pretpostavkom da nije dirao loptu je faul bez javne opomene. Niti je bezobziran start, niti je start na igraca ili sa ledja, niti sprecava "izglednu priliku".

Pretpostavka

pre 6 godina

Ja ipak mislim da je Vujadin ovo ironicno izjavio da bi stavio tacku na prepucavanja oko tog famoznog penala za partizan,za koji kukaju godinama,iako nije bilo elemenata da im se svira.Svestan je da ne moze nista da se promeni a dalja prepucavanja bi samo nastavila sa dizanjem tenzija.Lepo se videlo da je startovao na loptu i da je prvo izbacio u korner a inercijom tela pokupio Ozegovica,koji se i sam bacio u tom trenutku.Ovo bi u kosarci bio faul ali u fudbalu nema ni govora,cak ni van 16 metara ali je Savic hteo da spusti loptu i stavi tacku na tu pricu.

звездале

pre 6 godina

драган тачно си приметио а ево и зашто. у партизану знају да их ниједан судија неће у тој мери кажњавати колико они могу прљаво да играју. иде се на психологију судија, само туци, неће нам дати више од три четри жута. при томе се звезди дају картони за сасвим обичне стартове само да би се одржала равнотежа у броју картона. јер ниједан судија неће да се разлика у броју картона после утакмице искористи као аргумент да није имао једнак критеријум. ту је сва цака драгане. исто су радили и у кошарци док је дуле водио. сећам се тајмаута једног кад каже свом играчу, ако се дигне на шут удари га по обе руке, сад не сме да суди. претходно је направио шоу са улажењем на паркет, псовањем судије...то је то.

Mile Lojpur

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove,
A,vi manji od njega,sigurno,jer vas nema 25 godina ....eej..25 !!!

One night in May

pre 6 godina

70 godina je proslo od njihovog osnivanja - Nikad, bukvalno Nikad, nijedan jedini igrac Partizana nije priznao da je skrivio penal.

U 100% slucajeva su njihove izjave bile da penal nije postojao - tako ih vaspitavaju, od osnivanja do dana danasnjeg. Samo mrznja, nista fer plej.


Vujke, svaka cast - cuvaj svoje slavno prezime, cuvaj svoju cast i vast svog slavnog oca!!!

afro

pre 6 godina

Koliko se u fudbal ne razumeju ovi koji tvrde da nije bio penal, toliko i ovi koji tvrde da je start bio za (drugi ) zuti karton. Savic kod starta zakasnio, Ozegovic iako u losos poziciji, uspeo da pomeri loptu, kontakt....penal kao suza. Zuti ne moze da bude, jer niti je bilo namere, niti je Ozegovic bio u nekoj izglednoj sansi.Inace, ovo je drugi derbi u kojem je Mazic odlicno sudio. Jeste nas najbolji sudija, ali se u derbijima , generalno , do sad nije proslavio.

Dragan

pre 6 godina

Na snimku se vidi, kristalno jasno, da Ožegović gura loptu, pa tek onda uklizava Savić.
Niko da pomene ofsajd koji je prethodio Zvezdinom golu!

partizan

pre 6 godina

edno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
A Zvezda u medjuvremenu isto postala mali klub, samo sa teskom sizofrenijom i iluzijom da su jos uvek veliki

Millennium

pre 6 godina

Greške se dešavaju. To je sport, to je život. Kada je Savić došao u Zvezdu, prvi sam pitao šta će nam on. Do sada me je razuverio i mnogo toga je dobrog uradio da bi mu se ovo zamerilo. Nije nas skupo koštalo, idemo dalje.

monstrum

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
Tako si pricao i pred pocetak plejofa prosle sezone.....

Jovan

pre 6 godina

Gospodo realni ljubitelji fudbala, ako ovdje uopste ima takvih, mislim da je sudjenje Mazica bilo odlicno. Po meni jedan jedini propust je drugi zuti karton kapitenu Partizana za nepotreban i nesportski start na kraju. Mislim da je to samo razlog vise i da je morao dobiti karton. Gispodine Mazicu, hvala Vam na odlicno obavljenom poslu i jos jednom ste dokazali da ste najbolji akter srpskog fudbala.

Toivonen

pre 6 godina

Meni je ubedljivo najjace od svega, komentari navijaca Zvezde, koji zadnje 2 godine ne znaju kako je izvuci 1 bod protiv Partizana.. I to nikad goreg Partizana... Udjem danas na FlashScore i pogledam zadnjih 6 utakmica, Sve dobio Partizan, uz 2 remija.. I sada izvukli 1 bod, i opsta histerija odusevljenja. Nekada ste bili veliki klub, sada ste cak i od ovog Partizana (ovako neorganizovanog) ispod 100 mesta..

zex

pre 6 godina

djolo
u prvom poluvremenu ni jedna lopta nije isla u gol vec pored gola.Borjan je branio golaut.Kanga je promasio za pola metra prazan gol.Pantic je uputio jedini sut u golmana.

NebaCar

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... (dirigent, 13. decembar 2017 20:51)

Naravno, on bi izjavio da je krivac visoka trava :))

analiza

pre 6 godina

"Ha ha, ako Mazic kaze da je penal onda je penal.
Prosto ne verujem koliko ljudi ne razume Savicevu poruku."
(Ivan)
" Rekao sam da je bio čist kao suza i čim Mažić sudi mislim da je tako kako on dosudi. Iskreno kažem da je bio penal ..."-to je mali Savic rekao,a poruka je ista-napravio sam penal,penal cist kao suza i zao mi je sto sam ga napravio.
Inace,nije mi jasno zasto za malog nema mesta u reprezentaciji?

Zoran

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...
(kicOne, 13. decembar 2017 20:55)
Ti vas svrstavaš u ozbiljne ekipe pa mi se raspadamo zadnjih par kola pa vi opet nemozete da dobijete toliko o vašoj ozbiljnosti hahaha

Beli Medved

pre 6 godina

Priznao je, jer je svjestan da mu je Mazic oprostio drugi zuti.
Mazic posle tog penala i nepokazanog crvenog kartona, nije imao petlju da dosudi udaranje Stojkovica po licu igraca Partizana, pa jos jedan ozbiljan faul u nastavku.
Bruka!!!

cisto onako

pre 6 godina

Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)

ministar zloupotrebe normalskih predmeta

pre 6 godina

A da napomenete da je dotična karamela htela Stojkovića da gađa tom kopačkom, pa promašila, a ovaj mu je nosio, to ništa?

Globtroter

pre 6 godina

Pa da, vidi se i na ovoj slici Savicu da je cist penal!!! Ajd ti to malo bolje pogledaj kada prespavas!
(Zile, 13. decembar 2017 20:57)


Ova slika uopšte nije povezana sa startom kod penala. Mogli bi da se dogovorite malo botovi.

Bane

pre 6 godina

(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)

Šta on ima tebe da ubeđuje. Kad ti navijaš za taj klub. Normalno je da se ne slažeš s njim. E da se radio meču Bavanda - Donji Srem gde nemaš nikakvog interesa i to izjaviš e tad tvoj komentar ima težinu.

Zvezda je zlo Srbije

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.

Ivan

pre 6 godina

Pa Djukic je i pre utakmice rekao da penala nece biti, kao sto ga nije ni bilo.
Pa mislim stvano sramota. Eeej, 22 godine i jos nesto preko toga.
Pa Mazic je trebao prvo da dosudi penal, pa tek onda da oznaci pocetak utakmice.

vucelaaa

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.
(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

A ti si primer one zdrave, prave, mislece Srbije.

Đolo

pre 6 godina

@zex

u okvir gola su pucali Miletić, Ožegović, Suma, Pantić. Savić krao kopačke, Kanga gađao golubove, a Suma ne može loptu da pogodi. Tužan derbi...

hmm

pre 6 godina

(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

Mene svaki put iznova i iznova fascinira tvoja mržnja prema Zvezdi.
Uvek prevaziđeš sebe...
Kako ti živiš sam sa sobom?

sta ce ti anti

pre 6 godina

Nije problem penal, problem je sto nisi dobio drugi zuti tj crveni karton !!!
(antiDebil, 13. decembar 2017 21:10)

Posto ste konacno dobili penal, od sad redovno uz penal trazite i crveni. Eto sad imate novi smisao zivota, ne trazite penal, vec penal i crveni.

Saške

pre 6 godina

Ja sam Zvezdaš,trenirao sam fudbal i mislim da se razumijem u fudbal.Uvjek se trudim da budem realan,penal je čist kao suza,kao što je bio nad Boaćijem u kupu.

Nikola

pre 6 godina

Nikad mi neće biti jasni ovi ljudi koji kažu da nije penal. Partizanu se bar sviraju čisti penali, dok se vama sviraju uglavnom nepostojeći. Ako ovo danas nije bio penal onda ne znam šta je. Savić je potpuno promašio loptu i uklizao Ožegoviću.

goran...

pre 6 godina

momak svaka ti cast...respekt,skidam ti kapu...kao prvo veliki si covjek,kao drugo odlican si igrac...ziv i zdrav bio i puno uspjeha jos imo u zivotu...

Dragan

pre 6 godina

Mazic me iznenadio zauzimanjem cvrstog kursa od pocetka utakmice prema obe ekipe. Ocekivao sam da ce kao po obicaju dozvoliti Partizanu pogibeljnu igru. Medjutim, ovaj put nije. Zuti Tavambi, pa zuti Vulicevicu. Ipak, malo kasnije gubi kompas. Everton rusi Pesica i potom ga rukom hvata za glavu i odguruje dok je ovaj na zemlji. To je zuti za start i drugi zuti za nesportski gest. Partizan je vec tada morao ostati sa 10 igraca. Medjutim, kod Mazica tu nije bilo elemenata ni za zuti karton!? Vise nego cudno. Potom Suma rusi Pesica sa ledja dok je ovaj u trku prema golu Partizana. Samo faul, zutog nema!? Zasto? Potpuno u neskladu sa prethodno zauzetim kursom. Onda taj start u 16 m, gde Savic odnosi i loptu i noge Ozegovica. Sviran penal, u redu, ako je Mazic to tako video. S obzirom na pritiske pre utakmice, potpuno je jasno da se samo cekalo nesto sto iole lici na penal da bi se sudio isti. I konacno, poslednja velika greska neiskljucivanje Vulicevica za namerno udaranje po nogama. Direktan crveni karton k'o suza, ali za Mazica, to nije ni za zuti!? Tako da, sve u svemu, navlacenjem Mazica opet Partizan nezasluzeno do boda.

deki

pre 6 godina

Vujadine svaka cast, tesko je danas biti normalan i sportsmen. I meni se isprva kao i tebi ucinilo da je bio penal ali nema pojma. Ovako, grobari su konacno dobili taj penal koji su cekali "vekovima" a mi 9 bodova , i vuk sit i ovce (grobari) na broju

....

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo? 
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49) 

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...
(hmm, 13. decembar 2017 20:56)

ti si vec sit, idi popij pivo i iskuliraj...

Nenad sm

pre 6 godina

Prvi je stigao do lopte ,nema penala ,ali gotovo je sada!
(Siniša, 13. decembar 2017 21:12)

idi na YT , pusti usporeno, jasno se vidi da je Ozegovic prvi stigao do lopte...jedino ako imas problema kao polovina delija, onda ti necemo zameriti... Svaka cast Vujadinu, ima covek obraza i casti...

Bane

pre 6 godina

(Sabre, 13. decembar 2017 20:57)

Buraz to što pričaš je ne buloza ne logika. Prvo momak ti nisi stručniji od fubalera. Drugo meč gledao daleko daleko od događaja. Čovek je bio ne posredni učesnik duela. Ti si gledao na TV i ti bukavlno kažeš da čovek laže.Ti najbolje znaš od igrača koji je bio na licu mesta na mestu događaja. Pobogu čoveče dokle ide ta vaša ostrašćenost. To bre nije zdravo.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta mu je ovo trebalo, ali mene i dalje nije ubedio. Covek je prvi stigao do lopte i to je jedina realnost.
(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)


ako tebe ne ubedi onda nista nije napravio ;)

zex

pre 6 godina

Moram da pohvalim momke iz Zvezde, fantasticna generacija, pre svega dobri ljudi bez imalo zlobe i kvarnoce.Videlo se od starta ko bije i kako. Zvezda odigrala onako kako igra strpljivo cekala sansu i docekala ali pesic je promasio sa 3metra ono sto nebi smeo sve posle toga je posledica tog promasaja,nervoza lopta nece u gol,Partizan nije imao udarac u okvir gola. Savic je zakasnio i priznao da je penal.Prethodno je Krsticic kumovao kontri Partizana.Realno Zvezda je bolja ali ovo je realan rezultat.Samo malo posle izjave Savica dosao je Ozegovic, Janicar i pokazao da je sto puta gori od najgoreg navijaca Partizana, kaze zasluzili smo pobedu bili smo mnogo bolji?Gde je taj decko bio?Mogao je da kaze imali smo pobedu ali smo je ispustili i da je rezultat realan ali on nije video koliko su Zvezdine sanse bile bolje i zrelije i kvalitetnije, ON je promasio sansu ali daleko losiju od Dve Pesiceve.

Миодраг

pre 6 godina

На тв се видело да је он скино лопту,онда га је требао судија избацити,ужас од дербија у приватној Вучића држави,срамота ме како сам некад навијао за Звезду ..

dirigent

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... Nikad !!! Bravo Zvezdo, nadigrali smo Partizan, da smo imali vise srece da damo makar jedan gol od onih zicera druga prica bi bila ali sta da se radi i ovo je rezultat koji nam odgovara... Ovakav tim sa Milojevicem na celu nema teorije da ne osvoji titulu...

Sabre

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Ne, nece. Zato sto penala nije bilo. Moze on da kaze i da je imao 'prijateljske' odnose sa tvojom sestrom dok je trajao mec, pa ne znaci da je tacno. Covek je stigao do lopte prvi, i tu je tacka.

hmm

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...

turista

pre 6 godina

Bravo mali. Ovo pokazuje pre svega vaspitanje ovog momka. Njegova iskrenost se videla i posle meca sa Kelnom.
Iskreno zwlim da i jedni i drugi na prolece blistaju i povecaju kvalitet fudbala u Srbiji, a za titule ko mari kao da ih nisu osvojili dovoljno puta do sada.

Звездана

pre 6 godina

Зашто си признао да је пенал био чист као суза и спречио Терзића да засмејава народ неким теоријама завере. Ускратио си нам да се слатко исмејемо.

Bane

pre 6 godina

(postovalac, 13. decembar 2017 20:45)

Sad još da vidimo kog je iznudio to ta kaže. Šta je Saviću u intresu da kaže. Mogao je reći nemam komentar. Ali opet, ti si navijač ti to gledaš ne racionalno.

Никола

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !

realnost

pre 6 godina

hahaha eto ovi zvezdasi na portalima se ubise od komentarisanja kako su pokradeni i ne znam sta sve ne... Za smesnije startove se dosudjivao penal Zvezdi u derbijima pa nikom nista... Sto se tice Partizanove igre, kao partizanovac kazem da je to tuga i cemer i da je Djukic zreo za otkaz...

Slavisa V.

pre 6 godina

Ajde! E, bas ti hvala sto si nam rekao. Inace bismo svi mislili da nije. Nadam se da su neki konacno zapamtili da sam navijac Zvezde.

kicOne

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...

Звездана

pre 6 godina

Зашто си признао да је пенал био чист као суза и спречио Терзића да засмејава народ неким теоријама завере. Ускратио си нам да се слатко исмејемо.

turista

pre 6 godina

Bravo mali. Ovo pokazuje pre svega vaspitanje ovog momka. Njegova iskrenost se videla i posle meca sa Kelnom.
Iskreno zwlim da i jedni i drugi na prolece blistaju i povecaju kvalitet fudbala u Srbiji, a za titule ko mari kao da ih nisu osvojili dovoljno puta do sada.

realnost

pre 6 godina

hahaha eto ovi zvezdasi na portalima se ubise od komentarisanja kako su pokradeni i ne znam sta sve ne... Za smesnije startove se dosudjivao penal Zvezdi u derbijima pa nikom nista... Sto se tice Partizanove igre, kao partizanovac kazem da je to tuga i cemer i da je Djukic zreo za otkaz...

Saške

pre 6 godina

Ja sam Zvezdaš,trenirao sam fudbal i mislim da se razumijem u fudbal.Uvjek se trudim da budem realan,penal je čist kao suza,kao što je bio nad Boaćijem u kupu.

dirigent

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... Nikad !!! Bravo Zvezdo, nadigrali smo Partizan, da smo imali vise srece da damo makar jedan gol od onih zicera druga prica bi bila ali sta da se radi i ovo je rezultat koji nam odgovara... Ovakav tim sa Milojevicem na celu nema teorije da ne osvoji titulu...

Nenad sm

pre 6 godina

Prvi je stigao do lopte ,nema penala ,ali gotovo je sada!
(Siniša, 13. decembar 2017 21:12)

idi na YT , pusti usporeno, jasno se vidi da je Ozegovic prvi stigao do lopte...jedino ako imas problema kao polovina delija, onda ti necemo zameriti... Svaka cast Vujadinu, ima covek obraza i casti...

Zvezda je zlo Srbije

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.

One night in May

pre 6 godina

70 godina je proslo od njihovog osnivanja - Nikad, bukvalno Nikad, nijedan jedini igrac Partizana nije priznao da je skrivio penal.

U 100% slucajeva su njihove izjave bile da penal nije postojao - tako ih vaspitavaju, od osnivanja do dana danasnjeg. Samo mrznja, nista fer plej.


Vujke, svaka cast - cuvaj svoje slavno prezime, cuvaj svoju cast i vast svog slavnog oca!!!

zex

pre 6 godina

Moram da pohvalim momke iz Zvezde, fantasticna generacija, pre svega dobri ljudi bez imalo zlobe i kvarnoce.Videlo se od starta ko bije i kako. Zvezda odigrala onako kako igra strpljivo cekala sansu i docekala ali pesic je promasio sa 3metra ono sto nebi smeo sve posle toga je posledica tog promasaja,nervoza lopta nece u gol,Partizan nije imao udarac u okvir gola. Savic je zakasnio i priznao da je penal.Prethodno je Krsticic kumovao kontri Partizana.Realno Zvezda je bolja ali ovo je realan rezultat.Samo malo posle izjave Savica dosao je Ozegovic, Janicar i pokazao da je sto puta gori od najgoreg navijaca Partizana, kaze zasluzili smo pobedu bili smo mnogo bolji?Gde je taj decko bio?Mogao je da kaze imali smo pobedu ali smo je ispustili i da je rezultat realan ali on nije video koliko su Zvezdine sanse bile bolje i zrelije i kvalitetnije, ON je promasio sansu ali daleko losiju od Dve Pesiceve.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta mu je ovo trebalo, ali mene i dalje nije ubedio. Covek je prvi stigao do lopte i to je jedina realnost.
(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)


ako tebe ne ubedi onda nista nije napravio ;)

Sabre

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Ne, nece. Zato sto penala nije bilo. Moze on da kaze i da je imao 'prijateljske' odnose sa tvojom sestrom dok je trajao mec, pa ne znaci da je tacno. Covek je stigao do lopte prvi, i tu je tacka.

Nikola

pre 6 godina

Nikad mi neće biti jasni ovi ljudi koji kažu da nije penal. Partizanu se bar sviraju čisti penali, dok se vama sviraju uglavnom nepostojeći. Ako ovo danas nije bio penal onda ne znam šta je. Savić je potpuno promašio loptu i uklizao Ožegoviću.

sta ce ti anti

pre 6 godina

Nije problem penal, problem je sto nisi dobio drugi zuti tj crveni karton !!!
(antiDebil, 13. decembar 2017 21:10)

Posto ste konacno dobili penal, od sad redovno uz penal trazite i crveni. Eto sad imate novi smisao zivota, ne trazite penal, vec penal i crveni.

analiza

pre 6 godina

"Ha ha, ako Mazic kaze da je penal onda je penal.
Prosto ne verujem koliko ljudi ne razume Savicevu poruku."
(Ivan)
" Rekao sam da je bio čist kao suza i čim Mažić sudi mislim da je tako kako on dosudi. Iskreno kažem da je bio penal ..."-to je mali Savic rekao,a poruka je ista-napravio sam penal,penal cist kao suza i zao mi je sto sam ga napravio.
Inace,nije mi jasno zasto za malog nema mesta u reprezentaciji?

cisto onako

pre 6 godina

Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)

afro

pre 6 godina

Koliko se u fudbal ne razumeju ovi koji tvrde da nije bio penal, toliko i ovi koji tvrde da je start bio za (drugi ) zuti karton. Savic kod starta zakasnio, Ozegovic iako u losos poziciji, uspeo da pomeri loptu, kontakt....penal kao suza. Zuti ne moze da bude, jer niti je bilo namere, niti je Ozegovic bio u nekoj izglednoj sansi.Inace, ovo je drugi derbi u kojem je Mazic odlicno sudio. Jeste nas najbolji sudija, ali se u derbijima , generalno , do sad nije proslavio.

kicOne

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...

goran...

pre 6 godina

momak svaka ti cast...respekt,skidam ti kapu...kao prvo veliki si covjek,kao drugo odlican si igrac...ziv i zdrav bio i puno uspjeha jos imo u zivotu...

deki

pre 6 godina

Vujadine svaka cast, tesko je danas biti normalan i sportsmen. I meni se isprva kao i tebi ucinilo da je bio penal ali nema pojma. Ovako, grobari su konacno dobili taj penal koji su cekali "vekovima" a mi 9 bodova , i vuk sit i ovce (grobari) na broju

Jovan

pre 6 godina

Gospodo realni ljubitelji fudbala, ako ovdje uopste ima takvih, mislim da je sudjenje Mazica bilo odlicno. Po meni jedan jedini propust je drugi zuti karton kapitenu Partizana za nepotreban i nesportski start na kraju. Mislim da je to samo razlog vise i da je morao dobiti karton. Gispodine Mazicu, hvala Vam na odlicno obavljenom poslu i jos jednom ste dokazali da ste najbolji akter srpskog fudbala.

partizan

pre 6 godina

edno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
A Zvezda u medjuvremenu isto postala mali klub, samo sa teskom sizofrenijom i iluzijom da su jos uvek veliki

Zoran

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...
(kicOne, 13. decembar 2017 20:55)
Ti vas svrstavaš u ozbiljne ekipe pa mi se raspadamo zadnjih par kola pa vi opet nemozete da dobijete toliko o vašoj ozbiljnosti hahaha

Millennium

pre 6 godina

Greške se dešavaju. To je sport, to je život. Kada je Savić došao u Zvezdu, prvi sam pitao šta će nam on. Do sada me je razuverio i mnogo toga je dobrog uradio da bi mu se ovo zamerilo. Nije nas skupo koštalo, idemo dalje.

Dragan

pre 6 godina

Mazic me iznenadio zauzimanjem cvrstog kursa od pocetka utakmice prema obe ekipe. Ocekivao sam da ce kao po obicaju dozvoliti Partizanu pogibeljnu igru. Medjutim, ovaj put nije. Zuti Tavambi, pa zuti Vulicevicu. Ipak, malo kasnije gubi kompas. Everton rusi Pesica i potom ga rukom hvata za glavu i odguruje dok je ovaj na zemlji. To je zuti za start i drugi zuti za nesportski gest. Partizan je vec tada morao ostati sa 10 igraca. Medjutim, kod Mazica tu nije bilo elemenata ni za zuti karton!? Vise nego cudno. Potom Suma rusi Pesica sa ledja dok je ovaj u trku prema golu Partizana. Samo faul, zutog nema!? Zasto? Potpuno u neskladu sa prethodno zauzetim kursom. Onda taj start u 16 m, gde Savic odnosi i loptu i noge Ozegovica. Sviran penal, u redu, ako je Mazic to tako video. S obzirom na pritiske pre utakmice, potpuno je jasno da se samo cekalo nesto sto iole lici na penal da bi se sudio isti. I konacno, poslednja velika greska neiskljucivanje Vulicevica za namerno udaranje po nogama. Direktan crveni karton k'o suza, ali za Mazica, to nije ni za zuti!? Tako da, sve u svemu, navlacenjem Mazica opet Partizan nezasluzeno do boda.

Dragan

pre 6 godina

Na snimku se vidi, kristalno jasno, da Ožegović gura loptu, pa tek onda uklizava Savić.
Niko da pomene ofsajd koji je prethodio Zvezdinom golu!

Bane

pre 6 godina

(Sabre, 13. decembar 2017 20:57)

Buraz to što pričaš je ne buloza ne logika. Prvo momak ti nisi stručniji od fubalera. Drugo meč gledao daleko daleko od događaja. Čovek je bio ne posredni učesnik duela. Ti si gledao na TV i ti bukavlno kažeš da čovek laže.Ti najbolje znaš od igrača koji je bio na licu mesta na mestu događaja. Pobogu čoveče dokle ide ta vaša ostrašćenost. To bre nije zdravo.

Globtroter

pre 6 godina

Pa da, vidi se i na ovoj slici Savicu da je cist penal!!! Ajd ti to malo bolje pogledaj kada prespavas!
(Zile, 13. decembar 2017 20:57)


Ova slika uopšte nije povezana sa startom kod penala. Mogli bi da se dogovorite malo botovi.

Beli Medved

pre 6 godina

Priznao je, jer je svjestan da mu je Mazic oprostio drugi zuti.
Mazic posle tog penala i nepokazanog crvenog kartona, nije imao petlju da dosudi udaranje Stojkovica po licu igraca Partizana, pa jos jedan ozbiljan faul u nastavku.
Bruka!!!

hmm

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...

Đolo

pre 6 godina

@zex

u okvir gola su pucali Miletić, Ožegović, Suma, Pantić. Savić krao kopačke, Kanga gađao golubove, a Suma ne može loptu da pogodi. Tužan derbi...

Bane

pre 6 godina

(postovalac, 13. decembar 2017 20:45)

Sad još da vidimo kog je iznudio to ta kaže. Šta je Saviću u intresu da kaže. Mogao je reći nemam komentar. Ali opet, ti si navijač ti to gledaš ne racionalno.

....

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo? 
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49) 

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...
(hmm, 13. decembar 2017 20:56)

ti si vec sit, idi popij pivo i iskuliraj...

hmm

pre 6 godina

(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

Mene svaki put iznova i iznova fascinira tvoja mržnja prema Zvezdi.
Uvek prevaziđeš sebe...
Kako ti živiš sam sa sobom?

vucelaaa

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.
(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

A ti si primer one zdrave, prave, mislece Srbije.

Toivonen

pre 6 godina

Meni je ubedljivo najjace od svega, komentari navijaca Zvezde, koji zadnje 2 godine ne znaju kako je izvuci 1 bod protiv Partizana.. I to nikad goreg Partizana... Udjem danas na FlashScore i pogledam zadnjih 6 utakmica, Sve dobio Partizan, uz 2 remija.. I sada izvukli 1 bod, i opsta histerija odusevljenja. Nekada ste bili veliki klub, sada ste cak i od ovog Partizana (ovako neorganizovanog) ispod 100 mesta..

NebaCar

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... (dirigent, 13. decembar 2017 20:51)

Naravno, on bi izjavio da je krivac visoka trava :))

ministar zloupotrebe normalskih predmeta

pre 6 godina

A da napomenete da je dotična karamela htela Stojkovića da gađa tom kopačkom, pa promašila, a ovaj mu je nosio, to ništa?

Ivan

pre 6 godina

Pa Djukic je i pre utakmice rekao da penala nece biti, kao sto ga nije ni bilo.
Pa mislim stvano sramota. Eeej, 22 godine i jos nesto preko toga.
Pa Mazic je trebao prvo da dosudi penal, pa tek onda da oznaci pocetak utakmice.

Bane

pre 6 godina

(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)

Šta on ima tebe da ubeđuje. Kad ti navijaš za taj klub. Normalno je da se ne slažeš s njim. E da se radio meču Bavanda - Donji Srem gde nemaš nikakvog interesa i to izjaviš e tad tvoj komentar ima težinu.

monstrum

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
Tako si pricao i pred pocetak plejofa prosle sezone.....

звездале

pre 6 godina

драган тачно си приметио а ево и зашто. у партизану знају да их ниједан судија неће у тој мери кажњавати колико они могу прљаво да играју. иде се на психологију судија, само туци, неће нам дати више од три четри жута. при томе се звезди дају картони за сасвим обичне стартове само да би се одржала равнотежа у броју картона. јер ниједан судија неће да се разлика у броју картона после утакмице искористи као аргумент да није имао једнак критеријум. ту је сва цака драгане. исто су радили и у кошарци док је дуле водио. сећам се тајмаута једног кад каже свом играчу, ако се дигне на шут удари га по обе руке, сад не сме да суди. претходно је направио шоу са улажењем на паркет, псовањем судије...то је то.

zex

pre 6 godina

djolo
u prvom poluvremenu ni jedna lopta nije isla u gol vec pored gola.Borjan je branio golaut.Kanga je promasio za pola metra prazan gol.Pantic je uputio jedini sut u golmana.

Никола

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !

Slavisa V.

pre 6 godina

Ajde! E, bas ti hvala sto si nam rekao. Inace bismo svi mislili da nije. Nadam se da su neki konacno zapamtili da sam navijac Zvezde.

Миодраг

pre 6 godina

На тв се видело да је он скино лопту,онда га је требао судија избацити,ужас од дербија у приватној Вучића држави,срамота ме како сам некад навијао за Звезду ..

Pretpostavka

pre 6 godina

Ja ipak mislim da je Vujadin ovo ironicno izjavio da bi stavio tacku na prepucavanja oko tog famoznog penala za partizan,za koji kukaju godinama,iako nije bilo elemenata da im se svira.Svestan je da ne moze nista da se promeni a dalja prepucavanja bi samo nastavila sa dizanjem tenzija.Lepo se videlo da je startovao na loptu i da je prvo izbacio u korner a inercijom tela pokupio Ozegovica,koji se i sam bacio u tom trenutku.Ovo bi u kosarci bio faul ali u fudbalu nema ni govora,cak ni van 16 metara ali je Savic hteo da spusti loptu i stavi tacku na tu pricu.

Mile Lojpur

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove,
A,vi manji od njega,sigurno,jer vas nema 25 godina ....eej..25 !!!

Nele

pre 6 godina

"Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)
@cisto onako"
Ozegovic je pre stigao do lopte. To je cinjenica. Jedino je pitanje da li je Savic uopste dirao loptu (posle Ozegovica), jer ako jeste to je ispravan start. Sa snimka, ne mogu biti siguran ni da jeste ni da nije. Inace, sluso sam izjavu Savica ovako navedeno u tekstu nije rekao. Rekao je da je penal cim ga je Mazic svirao. Nije pominjao nikakvo kasnjenje, cist kao suza ili sta vec. Rekao je prilicno jasno da je sve penal sto sudija svira.
Po pravilima fudbalske igre, njegov start, pod pretpostavkom da nije dirao loptu je faul bez javne opomene. Niti je bezobziran start, niti je start na igraca ili sa ledja, niti sprecava "izglednu priliku".

nz

pre 6 godina

Zar nije zbor crvenih navijača doneo odluku da su svi prethodni i budući penali za Partizan nepostojeći. Pripazi ti na kola Vujadine posle ove izjave, znaš kakvi umeju da budu.

Никола

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !

Sabre

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Ne, nece. Zato sto penala nije bilo. Moze on da kaze i da je imao 'prijateljske' odnose sa tvojom sestrom dok je trajao mec, pa ne znaci da je tacno. Covek je stigao do lopte prvi, i tu je tacka.

Zvezda je zlo Srbije

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.

Звездана

pre 6 godina

Зашто си признао да је пенал био чист као суза и спречио Терзића да засмејава народ неким теоријама завере. Ускратио си нам да се слатко исмејемо.

Beli Medved

pre 6 godina

Priznao je, jer je svjestan da mu je Mazic oprostio drugi zuti.
Mazic posle tog penala i nepokazanog crvenog kartona, nije imao petlju da dosudi udaranje Stojkovica po licu igraca Partizana, pa jos jedan ozbiljan faul u nastavku.
Bruka!!!

dirigent

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... Nikad !!! Bravo Zvezdo, nadigrali smo Partizan, da smo imali vise srece da damo makar jedan gol od onih zicera druga prica bi bila ali sta da se radi i ovo je rezultat koji nam odgovara... Ovakav tim sa Milojevicem na celu nema teorije da ne osvoji titulu...

Toivonen

pre 6 godina

Meni je ubedljivo najjace od svega, komentari navijaca Zvezde, koji zadnje 2 godine ne znaju kako je izvuci 1 bod protiv Partizana.. I to nikad goreg Partizana... Udjem danas na FlashScore i pogledam zadnjih 6 utakmica, Sve dobio Partizan, uz 2 remija.. I sada izvukli 1 bod, i opsta histerija odusevljenja. Nekada ste bili veliki klub, sada ste cak i od ovog Partizana (ovako neorganizovanog) ispod 100 mesta..

realnost

pre 6 godina

hahaha eto ovi zvezdasi na portalima se ubise od komentarisanja kako su pokradeni i ne znam sta sve ne... Za smesnije startove se dosudjivao penal Zvezdi u derbijima pa nikom nista... Sto se tice Partizanove igre, kao partizanovac kazem da je to tuga i cemer i da je Djukic zreo za otkaz...

Dragan

pre 6 godina

Na snimku se vidi, kristalno jasno, da Ožegović gura loptu, pa tek onda uklizava Savić.
Niko da pomene ofsajd koji je prethodio Zvezdinom golu!

Nikola

pre 6 godina

Nikad mi neće biti jasni ovi ljudi koji kažu da nije penal. Partizanu se bar sviraju čisti penali, dok se vama sviraju uglavnom nepostojeći. Ako ovo danas nije bio penal onda ne znam šta je. Savić je potpuno promašio loptu i uklizao Ožegoviću.

hmm

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo?
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49)

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...

One night in May

pre 6 godina

70 godina je proslo od njihovog osnivanja - Nikad, bukvalno Nikad, nijedan jedini igrac Partizana nije priznao da je skrivio penal.

U 100% slucajeva su njihove izjave bile da penal nije postojao - tako ih vaspitavaju, od osnivanja do dana danasnjeg. Samo mrznja, nista fer plej.


Vujke, svaka cast - cuvaj svoje slavno prezime, cuvaj svoju cast i vast svog slavnog oca!!!

Zoran

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...
(kicOne, 13. decembar 2017 20:55)
Ti vas svrstavaš u ozbiljne ekipe pa mi se raspadamo zadnjih par kola pa vi opet nemozete da dobijete toliko o vašoj ozbiljnosti hahaha

Dragan

pre 6 godina

Mazic me iznenadio zauzimanjem cvrstog kursa od pocetka utakmice prema obe ekipe. Ocekivao sam da ce kao po obicaju dozvoliti Partizanu pogibeljnu igru. Medjutim, ovaj put nije. Zuti Tavambi, pa zuti Vulicevicu. Ipak, malo kasnije gubi kompas. Everton rusi Pesica i potom ga rukom hvata za glavu i odguruje dok je ovaj na zemlji. To je zuti za start i drugi zuti za nesportski gest. Partizan je vec tada morao ostati sa 10 igraca. Medjutim, kod Mazica tu nije bilo elemenata ni za zuti karton!? Vise nego cudno. Potom Suma rusi Pesica sa ledja dok je ovaj u trku prema golu Partizana. Samo faul, zutog nema!? Zasto? Potpuno u neskladu sa prethodno zauzetim kursom. Onda taj start u 16 m, gde Savic odnosi i loptu i noge Ozegovica. Sviran penal, u redu, ako je Mazic to tako video. S obzirom na pritiske pre utakmice, potpuno je jasno da se samo cekalo nesto sto iole lici na penal da bi se sudio isti. I konacno, poslednja velika greska neiskljucivanje Vulicevica za namerno udaranje po nogama. Direktan crveni karton k'o suza, ali za Mazica, to nije ni za zuti!? Tako da, sve u svemu, navlacenjem Mazica opet Partizan nezasluzeno do boda.

kicOne

pre 6 godina

Gospodski komentar. Zasto bi govorio i pravdao se da nije bio penal,kao sto nije,kad to svakako nece nista promeniti. Samo potvrdjuje cinjenicu da Partizan nijednoj ozbiljnoj ekipi ne moze da da gol,osim iz penala...

deki

pre 6 godina

Vujadine svaka cast, tesko je danas biti normalan i sportsmen. I meni se isprva kao i tebi ucinilo da je bio penal ali nema pojma. Ovako, grobari su konacno dobili taj penal koji su cekali "vekovima" a mi 9 bodova , i vuk sit i ovce (grobari) na broju

Đolo

pre 6 godina

@zex

u okvir gola su pucali Miletić, Ožegović, Suma, Pantić. Savić krao kopačke, Kanga gađao golubove, a Suma ne može loptu da pogodi. Tužan derbi...

partizan

pre 6 godina

edno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
[Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0)] (Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
A Zvezda u medjuvremenu isto postala mali klub, samo sa teskom sizofrenijom i iluzijom da su jos uvek veliki

sta ce ti anti

pre 6 godina

Nije problem penal, problem je sto nisi dobio drugi zuti tj crveni karton !!!
(antiDebil, 13. decembar 2017 21:10)

Posto ste konacno dobili penal, od sad redovno uz penal trazite i crveni. Eto sad imate novi smisao zivota, ne trazite penal, vec penal i crveni.

Миодраг

pre 6 godina

На тв се видело да је он скино лопту,онда га је требао судија избацити,ужас од дербија у приватној Вучића држави,срамота ме како сам некад навијао за Звезду ..

Nenad sm

pre 6 godina

Prvi je stigao do lopte ,nema penala ,ali gotovo je sada!
(Siniša, 13. decembar 2017 21:12)

idi na YT , pusti usporeno, jasno se vidi da je Ozegovic prvi stigao do lopte...jedino ako imas problema kao polovina delija, onda ti necemo zameriti... Svaka cast Vujadinu, ima covek obraza i casti...

Ivan

pre 6 godina

Pa Djukic je i pre utakmice rekao da penala nece biti, kao sto ga nije ni bilo.
Pa mislim stvano sramota. Eeej, 22 godine i jos nesto preko toga.
Pa Mazic je trebao prvo da dosudi penal, pa tek onda da oznaci pocetak utakmice.

....

pre 6 godina

I sta sad, hoce li svi koji su napisali do sad da nema penala pojesti vnogo? 
(TOLE, 13. decembar 2017 20:49) 

Eeee,koliko ste vi trebali da ručkate...eee...
(hmm, 13. decembar 2017 20:56)

ti si vec sit, idi popij pivo i iskuliraj...

Saške

pre 6 godina

Ja sam Zvezdaš,trenirao sam fudbal i mislim da se razumijem u fudbal.Uvjek se trudim da budem realan,penal je čist kao suza,kao što je bio nad Boaćijem u kupu.

vucelaaa

pre 6 godina

Савићу, ДЕМАНТУЈЕШ сам себе ! Или си, можда, помешао клупске боје. У сваком случају, твоја Одисеја је у Звезди ЗАВРШЕНА !
(Никола, 13. decembar 2017 20:57)



Njegovim komentarom je završena vaša botovska odiseja. Svakom sa prosečnom inteligencijom je jasno da Zvezda funkcioniše na isti način kao njen najveći navijač i njegova partija. Od toliko panterbotova je nemoguće pročitati normalan komentar. Svaki vaš komentar je neviđena laž koju ponavljate do beskonačnosti. Mislim da nema većeg zla od vašeg kluba za ovu nesrećnu zemlju, jer moždani sklop navijača Zvezde je takav da bi prodao sopstvenu zemlju zarad interesa Zvezde, a dokaz toga je koliko vas političari koriste za sopstvenu korist.
(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

A ti si primer one zdrave, prave, mislece Srbije.

hmm

pre 6 godina

(Zvezda je zlo Srbije, 13. decembar 2017 21:39)

Mene svaki put iznova i iznova fascinira tvoja mržnja prema Zvezdi.
Uvek prevaziđeš sebe...
Kako ti živiš sam sa sobom?

turista

pre 6 godina

Bravo mali. Ovo pokazuje pre svega vaspitanje ovog momka. Njegova iskrenost se videla i posle meca sa Kelnom.
Iskreno zwlim da i jedni i drugi na prolece blistaju i povecaju kvalitet fudbala u Srbiji, a za titule ko mari kao da ih nisu osvojili dovoljno puta do sada.

neutralni felsh

pre 6 godina

Ne znam sta mu je ovo trebalo, ali mene i dalje nije ubedio. Covek je prvi stigao do lopte i to je jedina realnost.
(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)


ako tebe ne ubedi onda nista nije napravio ;)

Bane

pre 6 godina

(Sabre, 13. decembar 2017 20:57)

Buraz to što pričaš je ne buloza ne logika. Prvo momak ti nisi stručniji od fubalera. Drugo meč gledao daleko daleko od događaja. Čovek je bio ne posredni učesnik duela. Ti si gledao na TV i ti bukavlno kažeš da čovek laže.Ti najbolje znaš od igrača koji je bio na licu mesta na mestu događaja. Pobogu čoveče dokle ide ta vaša ostrašćenost. To bre nije zdravo.

monstrum

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove, 13. decembar 2017 21:36)
Tako si pricao i pred pocetak plejofa prosle sezone.....

Slavisa V.

pre 6 godina

Ajde! E, bas ti hvala sto si nam rekao. Inace bismo svi mislili da nije. Nadam se da su neki konacno zapamtili da sam navijac Zvezde.

analiza

pre 6 godina

"Ha ha, ako Mazic kaze da je penal onda je penal.
Prosto ne verujem koliko ljudi ne razume Savicevu poruku."
(Ivan)
" Rekao sam da je bio čist kao suza i čim Mažić sudi mislim da je tako kako on dosudi. Iskreno kažem da je bio penal ..."-to je mali Savic rekao,a poruka je ista-napravio sam penal,penal cist kao suza i zao mi je sto sam ga napravio.
Inace,nije mi jasno zasto za malog nema mesta u reprezentaciji?

afro

pre 6 godina

Koliko se u fudbal ne razumeju ovi koji tvrde da nije bio penal, toliko i ovi koji tvrde da je start bio za (drugi ) zuti karton. Savic kod starta zakasnio, Ozegovic iako u losos poziciji, uspeo da pomeri loptu, kontakt....penal kao suza. Zuti ne moze da bude, jer niti je bilo namere, niti je Ozegovic bio u nekoj izglednoj sansi.Inace, ovo je drugi derbi u kojem je Mazic odlicno sudio. Jeste nas najbolji sudija, ali se u derbijima , generalno , do sad nije proslavio.

ministar zloupotrebe normalskih predmeta

pre 6 godina

A da napomenete da je dotična karamela htela Stojkovića da gađa tom kopačkom, pa promašila, a ovaj mu je nosio, to ništa?

Mile Lojpur

pre 6 godina

jedno je sigurno Partizan je bio i ostao mali klub ...
(Boaci ugasio snove,
A,vi manji od njega,sigurno,jer vas nema 25 godina ....eej..25 !!!

cisto onako

pre 6 godina

Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)

Jovan

pre 6 godina

Gospodo realni ljubitelji fudbala, ako ovdje uopste ima takvih, mislim da je sudjenje Mazica bilo odlicno. Po meni jedan jedini propust je drugi zuti karton kapitenu Partizana za nepotreban i nesportski start na kraju. Mislim da je to samo razlog vise i da je morao dobiti karton. Gispodine Mazicu, hvala Vam na odlicno obavljenom poslu i jos jednom ste dokazali da ste najbolji akter srpskog fudbala.

zex

pre 6 godina

Moram da pohvalim momke iz Zvezde, fantasticna generacija, pre svega dobri ljudi bez imalo zlobe i kvarnoce.Videlo se od starta ko bije i kako. Zvezda odigrala onako kako igra strpljivo cekala sansu i docekala ali pesic je promasio sa 3metra ono sto nebi smeo sve posle toga je posledica tog promasaja,nervoza lopta nece u gol,Partizan nije imao udarac u okvir gola. Savic je zakasnio i priznao da je penal.Prethodno je Krsticic kumovao kontri Partizana.Realno Zvezda je bolja ali ovo je realan rezultat.Samo malo posle izjave Savica dosao je Ozegovic, Janicar i pokazao da je sto puta gori od najgoreg navijaca Partizana, kaze zasluzili smo pobedu bili smo mnogo bolji?Gde je taj decko bio?Mogao je da kaze imali smo pobedu ali smo je ispustili i da je rezultat realan ali on nije video koliko su Zvezdine sanse bile bolje i zrelije i kvalitetnije, ON je promasio sansu ali daleko losiju od Dve Pesiceve.

Bane

pre 6 godina

(postovalac, 13. decembar 2017 20:45)

Sad još da vidimo kog je iznudio to ta kaže. Šta je Saviću u intresu da kaže. Mogao je reći nemam komentar. Ali opet, ti si navijač ti to gledaš ne racionalno.

NebaCar

pre 6 godina

Sto jes jes, ali znate li kad bi ovo izjavio igrac Partizana ? Ne racunajuci naravno Ilica... (dirigent, 13. decembar 2017 20:51)

Naravno, on bi izjavio da je krivac visoka trava :))

Pretpostavka

pre 6 godina

Ja ipak mislim da je Vujadin ovo ironicno izjavio da bi stavio tacku na prepucavanja oko tog famoznog penala za partizan,za koji kukaju godinama,iako nije bilo elemenata da im se svira.Svestan je da ne moze nista da se promeni a dalja prepucavanja bi samo nastavila sa dizanjem tenzija.Lepo se videlo da je startovao na loptu i da je prvo izbacio u korner a inercijom tela pokupio Ozegovica,koji se i sam bacio u tom trenutku.Ovo bi u kosarci bio faul ali u fudbalu nema ni govora,cak ni van 16 metara ali je Savic hteo da spusti loptu i stavi tacku na tu pricu.

звездале

pre 6 godina

драган тачно си приметио а ево и зашто. у партизану знају да их ниједан судија неће у тој мери кажњавати колико они могу прљаво да играју. иде се на психологију судија, само туци, неће нам дати више од три четри жута. при томе се звезди дају картони за сасвим обичне стартове само да би се одржала равнотежа у броју картона. јер ниједан судија неће да се разлика у броју картона после утакмице искористи као аргумент да није имао једнак критеријум. ту је сва цака драгане. исто су радили и у кошарци док је дуле водио. сећам се тајмаута једног кад каже свом играчу, ако се дигне на шут удари га по обе руке, сад не сме да суди. претходно је направио шоу са улажењем на паркет, псовањем судије...то је то.

Globtroter

pre 6 godina

Pa da, vidi se i na ovoj slici Savicu da je cist penal!!! Ajd ti to malo bolje pogledaj kada prespavas!
(Zile, 13. decembar 2017 20:57)


Ova slika uopšte nije povezana sa startom kod penala. Mogli bi da se dogovorite malo botovi.

nz

pre 6 godina

Zar nije zbor crvenih navijača doneo odluku da su svi prethodni i budući penali za Partizan nepostojeći. Pripazi ti na kola Vujadine posle ove izjave, znaš kakvi umeju da budu.

Bane

pre 6 godina

(Ivan, 13. decembar 2017 20:53)

Šta on ima tebe da ubeđuje. Kad ti navijaš za taj klub. Normalno je da se ne slažeš s njim. E da se radio meču Bavanda - Donji Srem gde nemaš nikakvog interesa i to izjaviš e tad tvoj komentar ima težinu.

goran...

pre 6 godina

momak svaka ti cast...respekt,skidam ti kapu...kao prvo veliki si covjek,kao drugo odlican si igrac...ziv i zdrav bio i puno uspjeha jos imo u zivotu...

zex

pre 6 godina

djolo
u prvom poluvremenu ni jedna lopta nije isla u gol vec pored gola.Borjan je branio golaut.Kanga je promasio za pola metra prazan gol.Pantic je uputio jedini sut u golmana.

Millennium

pre 6 godina

Greške se dešavaju. To je sport, to je život. Kada je Savić došao u Zvezdu, prvi sam pitao šta će nam on. Do sada me je razuverio i mnogo toga je dobrog uradio da bi mu se ovo zamerilo. Nije nas skupo koštalo, idemo dalje.

Nele

pre 6 godina

"Ljudi zezate li se vi to da pricate da je prvi savic stigao do lopte,jeste vi normalni,pogledajte snimak jos koji put sto vam je al ozbiljno?... ne mogu da vjerujem sto pricaju po nekad i jedni i drugi zagrizeni navijaci e cudo casti mi:)
@cisto onako"
Ozegovic je pre stigao do lopte. To je cinjenica. Jedino je pitanje da li je Savic uopste dirao loptu (posle Ozegovica), jer ako jeste to je ispravan start. Sa snimka, ne mogu biti siguran ni da jeste ni da nije. Inace, sluso sam izjavu Savica ovako navedeno u tekstu nije rekao. Rekao je da je penal cim ga je Mazic svirao. Nije pominjao nikakvo kasnjenje, cist kao suza ili sta vec. Rekao je prilicno jasno da je sve penal sto sudija svira.
Po pravilima fudbalske igre, njegov start, pod pretpostavkom da nije dirao loptu je faul bez javne opomene. Niti je bezobziran start, niti je start na igraca ili sa ledja, niti sprecava "izglednu priliku".