Petak, 08.12.2017.

09:59

Štimac oprostio Zvezdi deo duga

Vladimir Štimac oprostio je deo dugovanja Crvenoj zvezdi, potvrđeno je za b92. net iz kluba.

Izvor: SM

Štimac oprostio Zvezdi deo duga IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

53 Komentari

Sortiraj po:

Moravac

pre 6 godina

Pitam se, šta će toliko grobara na vestima o Štimcu? Znam da vas boli zato što je on čovek i nije postupio kao vaš idol, apostol istine i mnogo obožavani Dulo, čiji su časovi ljubavi nestali kad su ga napujdali iz Partizana i zakopao vas onom istom lopatom kojom je uzimao evre dok je bio trener.

Grobarya

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi. 
(coki, 08. decembar 2017 11:22) 

Do you feel devotion?
(nista o nicemu, 08. decembar 2017 11:)

Naravno, jer toliko smo puta USPESNO igrali to takmicenje, osvojili ga, pa osecamo. Nama f9 ne predstavlja nista, a o ovogodisnjem f15 da ne govorim. Nego, da li si danas ostavio zeljeni kontigent komentara ili ces jos?

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Partizan i Zvezda pod hitno da uđu u sve udžbenike ekonomije i poslovanja. Ovo stvarno treba izučavati.
(Gde ja živim, 08. decembar 2017 12:43)

Zvezda treba da udje u knjige i ekonomije ali i racunovodstva, marketinga i menadzmenta. Kad neko u kosarci skine 16 miliona EVRA duga, u fudbalu 55 miliona EVRA duga, u vaterpolu dodje u situaciju da joj ceo sastav cine reprezentativci sa kojima 2013-te osvoji LS onda zasluzuje da udje u sve udzbenike koji govore o finansijama.

Jumko

pre 6 godina

@parx Pa naravno da nije znao! Ko bi uopste znao kada decko ne zna da igra sport zvani kosarka... Jedan od retkih kosarkasa koji uspeva da dobije 2. banane u jednom napadu! Ali ok, trudio se. Lol

Sportista

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...
(usa94, 08. decembar 2017 11:33)

Jako los rezon....ako si posteno radio onda treba da budes i placen onoliko koliko ste se i dogovorili....a ako ti pomogne da nadjes bolji posao ti mu se oduzi ako smatras da treba...ovako ispada da ti je gazda odredio cenu za uslugu koju ti je navodno ucinio....sve u principu dojem ti dodjes mi....druga stvar je ako firma propada pa gazda pomogne radnicima da nadju novi posao...ovde se radi o sportskim klubovima i igraci ne treba da se odricu svojih potrazivanja

miki

pre 6 godina

znajte sve sto im se oprosti proslo je kroz racune kao da im je isplaceno i oni to pokriju ugovorom i na kraju kod sponzora prikazu i lepo dele izmedju sebe naravno uz osmeh !

Bojan

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu
(antiJSD, 08. decembar 2017 11:30)

Ja razumem da je cena sada veca ali da li bi ti ili bilo ko ovde oprostio gazdi para kada bi otisao u drugu firmu za bolje uslove jer si u prethodnoj firmi svasta naucio? Naravno da ne bi. Sto se onda potpisuju ugovori i obecava nesto sto se ne moze ispuniti? To je njima posao kao i svaki drugi, a to da li vole Zvezdu je nebitno jer ta ljubav nece hraniti njega i njegovo dete.... Meni je to oprastanje dugova uzas jer se opet vracam na pricu sto si potpisao ugovor koji ne mozes da ispunis? I naravno, nije Stimac sam dosao na ideju da oprosti dug nego mu je verovatno trazeno, insinuirano ili nesto slicno. Takve stvari ne postoje nigde i nikad necemo imati ozbiljnu Zvezdu i Partizan ako se ovo desava... Lupajte minise koliko hocete, ovo su cinjenice...

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ovo je postalo strasno neukusno. Vest da je neko oprostio Zvezdi ili Partizanu dug postala je toliko cesta da svi koji bi sutra trebalo da razmisljaju o dolasku u neki od ova dva kluba, odmah moraju da znaju da ce im zagarantovana primanja biti polovicno i sa kasnjenjem isplacivana. Ako bih ja trebao sutra da se zaposlim u kompaniji gde znam da plata kasni i gde znam da ce mi ostati duzni, kako bih ja gledao na tu istu kompaniju? Da li bih ja zeleo da dodjem i radim u takvoj firmi? Mogu ja nju da volim koliko hoces, da radim tu iz ljubavi, ali zelim da se moj rad ceni i zelim da se ispostuju uslovi koje smo dogovorili. Dok je ovako, nikada necemo postati ozbiljan klub

Rade.

pre 6 godina

smesno je to pisati , izdvajati samo jednog igraca ne znam zasto . zasto ne pisete o desetinama igraca iz partizana koi su i sa 18 g kada su napustali partizan Morali da oproste sve STIPENDIJE ? ako su iole pomisljali na neki drugi angazman , u protivnom su ga omeli u karijeri i to valjano bas da ih zapamti .

Sportista

pre 6 godina

o Stimcu ne treba trositi reci....ali ni on kao ni drugi koji su to uradili po meni to nisu trebali...mogli su da se naplate pa ako im novac nije potreban da ga doniraju onima kojima je potreban....mada kada je rec o Stimcu mislim da je i u toj sveri angazovan dovoljno...

Orlando

pre 6 godina

svaka cast Stimcu, ali bas zato je morao dobiti novac. Na kraju svi koji igraju iz ljubavi (a Stime je jedan od retkih kojima je Zvezda zaista iznad svega) i koji dodju za mali novac, ne dobiju ni to malo, a koji dodju zbog para dobiju sve...

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.

Zoran Ljubisin

pre 6 godina

Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja.

Sta reci na ovako nesto!? Neverovatan paradoks, radio si i nisi bio placen, a onda posanes humanitarac i "oni" prepoznaju to kao znak postovanja i isplate ti ono sto si vec zaradio!?

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.
(coki, 08. decembar 2017 11:22)

Do you feel devotion?

antiJSD

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu

usa94

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu...dok Stimac dokaze da nije ni igrao za CZ nego da mu FMP duguje pare u naprednoj Srbiji moze da ostari.
(coki, 08. decembar 2017 10:49)

Avangardo, zao mi te je.

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Stimac je oprostio Zvezdi jer zna da FMP ne bi dobio na sudu jer nije ni igrao u njemu...jednostavno firma vise ne postoji, grb i ime je otkupio privatnik iz Zeleznika patoloski opsednut velikim komsijom.

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Није требао, поштено је зарадио сваки динар и требали су то да му плате. Зашто би он опраштао, а неке преплаћене промашаје од странаца су морали да исплате?

Mara

pre 6 godina

Samo mi ovo nije jasno "Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja." Isplaćivanje čoveku dela nečega što mu se duguje već više od godinu dana ispade kao neki izraz dobre volje? Štimcu svaka čast za potez, oduvek se videlo da je čovek velikog srca, kako u klubu, tako i u reprezentaciji. Jednostavno, baš dobar lik. A za naše klubove sramota kako se odnose prema novčanim dugovanjima igračima/trenerima (primer Radonjića od prošle sezone, ispade čovek negativac po Čoviću, a digao je Zvezdu iz pepela). Isto važi i za Partizan.

brnabić

pre 6 godina

@ Neko je Štimac a neko Edo Murić !! Ooo Edo grobare na nana na na, kako ono beše ... :-D
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:05)
A neko Dule Vujoševi!ć! Kako ono beše ša na na Vujošević Dule -:D

BgHQ

pre 6 godina

Da li to nasi klubovi po ugledu na najveceg medju nama dele milostinju pa isplacuju kada su dobre volje ili igraci igraju za platu koja im je garantovana ugovorom.

555

pre 6 godina

Stimac je kraljina, ima veliko srce. Ali ovo ne smemo da posrzavamo i da pozdravljamo, jer to nije normalno. Ostali ce tuziti klub pa ce klub biti u problemu. Prosto i jednostavno, scako mora da budeplacen, nebitno koji klub, sta i kako. Jednostavno to je jedini nacin da odviknes mafiju i rukovodece ljude od neplacanja svojih radnika.

kmnccc

pre 6 godina

Neko je Štimac, a neko :

Vujošević
Kecman
Murić
Bertans
Milutinov
Hečer
Jones
Klobučar ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:29)

Ja sam zvezdaš i nemam veze sa navijačkim frakcijama ali zar ne treba ljudi da budu plaćeni za svoj posao. Sad je ot "out" tražiti svoje pare?

Mara

pre 6 godina

Samo mi ovo nije jasno "Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja." Isplaćivanje čoveku dela nečega što mu se duguje već više od godinu dana ispade kao neki izraz dobre volje? Štimcu svaka čast za potez, oduvek se videlo da je čovek velikog srca, kako u klubu, tako i u reprezentaciji. Jednostavno, baš dobar lik. A za naše klubove sramota kako se odnose prema novčanim dugovanjima igračima/trenerima (primer Radonjića od prošle sezone, ispade čovek negativac po Čoviću, a digao je Zvezdu iz pepela). Isto važi i za Partizan.

kmnccc

pre 6 godina

Neko je Štimac, a neko :

Vujošević
Kecman
Murić
Bertans
Milutinov
Hečer
Jones
Klobučar ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:29)

Ja sam zvezdaš i nemam veze sa navijačkim frakcijama ali zar ne treba ljudi da budu plaćeni za svoj posao. Sad je ot "out" tražiti svoje pare?

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Није требао, поштено је зарадио сваки динар и требали су то да му плате. Зашто би он опраштао, а неке преплаћене промашаје од странаца су морали да исплате?

555

pre 6 godina

Stimac je kraljina, ima veliko srce. Ali ovo ne smemo da posrzavamo i da pozdravljamo, jer to nije normalno. Ostali ce tuziti klub pa ce klub biti u problemu. Prosto i jednostavno, scako mora da budeplacen, nebitno koji klub, sta i kako. Jednostavno to je jedini nacin da odviknes mafiju i rukovodece ljude od neplacanja svojih radnika.

Zoran Ljubisin

pre 6 godina

Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja.

Sta reci na ovako nesto!? Neverovatan paradoks, radio si i nisi bio placen, a onda posanes humanitarac i "oni" prepoznaju to kao znak postovanja i isplate ti ono sto si vec zaradio!?

BgHQ

pre 6 godina

Da li to nasi klubovi po ugledu na najveceg medju nama dele milostinju pa isplacuju kada su dobre volje ili igraci igraju za platu koja im je garantovana ugovorom.

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Stimac je oprostio Zvezdi jer zna da FMP ne bi dobio na sudu jer nije ni igrao u njemu...jednostavno firma vise ne postoji, grb i ime je otkupio privatnik iz Zeleznika patoloski opsednut velikim komsijom.

brnabić

pre 6 godina

@ Neko je Štimac a neko Edo Murić !! Ooo Edo grobare na nana na na, kako ono beše ... :-D
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:05)
A neko Dule Vujoševi!ć! Kako ono beše ša na na Vujošević Dule -:D

Orlando

pre 6 godina

svaka cast Stimcu, ali bas zato je morao dobiti novac. Na kraju svi koji igraju iz ljubavi (a Stime je jedan od retkih kojima je Zvezda zaista iznad svega) i koji dodju za mali novac, ne dobiju ni to malo, a koji dodju zbog para dobiju sve...

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu...dok Stimac dokaze da nije ni igrao za CZ nego da mu FMP duguje pare u naprednoj Srbiji moze da ostari.
(coki, 08. decembar 2017 10:49)

Avangardo, zao mi te je.

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Partizan i Zvezda pod hitno da uđu u sve udžbenike ekonomije i poslovanja. Ovo stvarno treba izučavati.
(Gde ja živim, 08. decembar 2017 12:43)

Zvezda treba da udje u knjige i ekonomije ali i racunovodstva, marketinga i menadzmenta. Kad neko u kosarci skine 16 miliona EVRA duga, u fudbalu 55 miliona EVRA duga, u vaterpolu dodje u situaciju da joj ceo sastav cine reprezentativci sa kojima 2013-te osvoji LS onda zasluzuje da udje u sve udzbenike koji govore o finansijama.

usa94

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...

antiJSD

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.
(coki, 08. decembar 2017 11:22)

Do you feel devotion?

Sportista

pre 6 godina

o Stimcu ne treba trositi reci....ali ni on kao ni drugi koji su to uradili po meni to nisu trebali...mogli su da se naplate pa ako im novac nije potreban da ga doniraju onima kojima je potreban....mada kada je rec o Stimcu mislim da je i u toj sveri angazovan dovoljno...

Bojan

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu
(antiJSD, 08. decembar 2017 11:30)

Ja razumem da je cena sada veca ali da li bi ti ili bilo ko ovde oprostio gazdi para kada bi otisao u drugu firmu za bolje uslove jer si u prethodnoj firmi svasta naucio? Naravno da ne bi. Sto se onda potpisuju ugovori i obecava nesto sto se ne moze ispuniti? To je njima posao kao i svaki drugi, a to da li vole Zvezdu je nebitno jer ta ljubav nece hraniti njega i njegovo dete.... Meni je to oprastanje dugova uzas jer se opet vracam na pricu sto si potpisao ugovor koji ne mozes da ispunis? I naravno, nije Stimac sam dosao na ideju da oprosti dug nego mu je verovatno trazeno, insinuirano ili nesto slicno. Takve stvari ne postoje nigde i nikad necemo imati ozbiljnu Zvezdu i Partizan ako se ovo desava... Lupajte minise koliko hocete, ovo su cinjenice...

Sportista

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...
(usa94, 08. decembar 2017 11:33)

Jako los rezon....ako si posteno radio onda treba da budes i placen onoliko koliko ste se i dogovorili....a ako ti pomogne da nadjes bolji posao ti mu se oduzi ako smatras da treba...ovako ispada da ti je gazda odredio cenu za uslugu koju ti je navodno ucinio....sve u principu dojem ti dodjes mi....druga stvar je ako firma propada pa gazda pomogne radnicima da nadju novi posao...ovde se radi o sportskim klubovima i igraci ne treba da se odricu svojih potrazivanja

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ovo je postalo strasno neukusno. Vest da je neko oprostio Zvezdi ili Partizanu dug postala je toliko cesta da svi koji bi sutra trebalo da razmisljaju o dolasku u neki od ova dva kluba, odmah moraju da znaju da ce im zagarantovana primanja biti polovicno i sa kasnjenjem isplacivana. Ako bih ja trebao sutra da se zaposlim u kompaniji gde znam da plata kasni i gde znam da ce mi ostati duzni, kako bih ja gledao na tu istu kompaniju? Da li bih ja zeleo da dodjem i radim u takvoj firmi? Mogu ja nju da volim koliko hoces, da radim tu iz ljubavi, ali zelim da se moj rad ceni i zelim da se ispostuju uslovi koje smo dogovorili. Dok je ovako, nikada necemo postati ozbiljan klub

miki

pre 6 godina

znajte sve sto im se oprosti proslo je kroz racune kao da im je isplaceno i oni to pokriju ugovorom i na kraju kod sponzora prikazu i lepo dele izmedju sebe naravno uz osmeh !

Rade.

pre 6 godina

smesno je to pisati , izdvajati samo jednog igraca ne znam zasto . zasto ne pisete o desetinama igraca iz partizana koi su i sa 18 g kada su napustali partizan Morali da oproste sve STIPENDIJE ? ako su iole pomisljali na neki drugi angazman , u protivnom su ga omeli u karijeri i to valjano bas da ih zapamti .

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.

Grobarya

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi. 
(coki, 08. decembar 2017 11:22) 

Do you feel devotion?
(nista o nicemu, 08. decembar 2017 11:)

Naravno, jer toliko smo puta USPESNO igrali to takmicenje, osvojili ga, pa osecamo. Nama f9 ne predstavlja nista, a o ovogodisnjem f15 da ne govorim. Nego, da li si danas ostavio zeljeni kontigent komentara ili ces jos?

Moravac

pre 6 godina

Pitam se, šta će toliko grobara na vestima o Štimcu? Znam da vas boli zato što je on čovek i nije postupio kao vaš idol, apostol istine i mnogo obožavani Dulo, čiji su časovi ljubavi nestali kad su ga napujdali iz Partizana i zakopao vas onom istom lopatom kojom je uzimao evre dok je bio trener.

Jumko

pre 6 godina

@parx Pa naravno da nije znao! Ko bi uopste znao kada decko ne zna da igra sport zvani kosarka... Jedan od retkih kosarkasa koji uspeva da dobije 2. banane u jednom napadu! Ali ok, trudio se. Lol

Djordje Stanojevic

pre 6 godina

Stimac je oprostio Zvezdi jer zna da FMP ne bi dobio na sudu jer nije ni igrao u njemu...jednostavno firma vise ne postoji, grb i ime je otkupio privatnik iz Zeleznika patoloski opsednut velikim komsijom.

usa94

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...

Jumko

pre 6 godina

@parx Pa naravno da nije znao! Ko bi uopste znao kada decko ne zna da igra sport zvani kosarka... Jedan od retkih kosarkasa koji uspeva da dobije 2. banane u jednom napadu! Ali ok, trudio se. Lol

coki

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu...dok Stimac dokaze da nije ni igrao za CZ nego da mu FMP duguje pare u naprednoj Srbiji moze da ostari.
(coki, 08. decembar 2017 10:49)

Avangardo, zao mi te je.

brnabić

pre 6 godina

@ Neko je Štimac a neko Edo Murić !! Ooo Edo grobare na nana na na, kako ono beše ... :-D
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:05)
A neko Dule Vujoševi!ć! Kako ono beše ša na na Vujošević Dule -:D

antiJSD

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu

Uros Djurdjevic Prejaki #32

pre 6 godina

Partizan i Zvezda pod hitno da uđu u sve udžbenike ekonomije i poslovanja. Ovo stvarno treba izučavati.
(Gde ja živim, 08. decembar 2017 12:43)

Zvezda treba da udje u knjige i ekonomije ali i racunovodstva, marketinga i menadzmenta. Kad neko u kosarci skine 16 miliona EVRA duga, u fudbalu 55 miliona EVRA duga, u vaterpolu dodje u situaciju da joj ceo sastav cine reprezentativci sa kojima 2013-te osvoji LS onda zasluzuje da udje u sve udzbenike koji govore o finansijama.

Grobarya

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi. 
(coki, 08. decembar 2017 11:22) 

Do you feel devotion?
(nista o nicemu, 08. decembar 2017 11:)

Naravno, jer toliko smo puta USPESNO igrali to takmicenje, osvojili ga, pa osecamo. Nama f9 ne predstavlja nista, a o ovogodisnjem f15 da ne govorim. Nego, da li si danas ostavio zeljeni kontigent komentara ili ces jos?

Sportista

pre 6 godina

tacno je da treba da bude placen za svoj rad, ali...zamislite ovo, radis za 250 e, I gazda ti preporukom nadje posao od 1000 e,u drugoj firmi, I dal ces sad spasti na to da trazis od njega zaostale jedno dve plate od 250 e ? neki put treba biti I covek, nije sve u parama...
(usa94, 08. decembar 2017 11:33)

Jako los rezon....ako si posteno radio onda treba da budes i placen onoliko koliko ste se i dogovorili....a ako ti pomogne da nadjes bolji posao ti mu se oduzi ako smatras da treba...ovako ispada da ti je gazda odredio cenu za uslugu koju ti je navodno ucinio....sve u principu dojem ti dodjes mi....druga stvar je ako firma propada pa gazda pomogne radnicima da nadju novi posao...ovde se radi o sportskim klubovima i igraci ne treba da se odricu svojih potrazivanja

kmnccc

pre 6 godina

Neko je Štimac, a neko :

Vujošević
Kecman
Murić
Bertans
Milutinov
Hečer
Jones
Klobučar ...
(Sta uradi to Nolane Smithe ??!, 08. decembar 2017 10:29)

Ja sam zvezdaš i nemam veze sa navijačkim frakcijama ali zar ne treba ljudi da budu plaćeni za svoj posao. Sad je ot "out" tražiti svoje pare?

Ilija Čvorović

pre 6 godina

Није требао, поштено је зарадио сваки динар и требали су то да му плате. Зашто би он опраштао, а неке преплаћене промашаје од странаца су морали да исплате?

nista o nicemu

pre 6 godina

nista o nicemu....panteru,nije mi te zao,zasluzili ste to navijate za privatni klub istih onih koji su vam ugasili zvezdu zbog licne koristi.
(coki, 08. decembar 2017 11:22)

Do you feel devotion?

miki

pre 6 godina

znajte sve sto im se oprosti proslo je kroz racune kao da im je isplaceno i oni to pokriju ugovorom i na kraju kod sponzora prikazu i lepo dele izmedju sebe naravno uz osmeh !

Rade.

pre 6 godina

smesno je to pisati , izdvajati samo jednog igraca ne znam zasto . zasto ne pisete o desetinama igraca iz partizana koi su i sa 18 g kada su napustali partizan Morali da oproste sve STIPENDIJE ? ako su iole pomisljali na neki drugi angazman , u protivnom su ga omeli u karijeri i to valjano bas da ih zapamti .

BgHQ

pre 6 godina

Da li to nasi klubovi po ugledu na najveceg medju nama dele milostinju pa isplacuju kada su dobre volje ili igraci igraju za platu koja im je garantovana ugovorom.

Zoran Ljubisin

pre 6 godina

Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja.

Sta reci na ovako nesto!? Neverovatan paradoks, radio si i nisi bio placen, a onda posanes humanitarac i "oni" prepoznaju to kao znak postovanja i isplate ti ono sto si vec zaradio!?

555

pre 6 godina

Stimac je kraljina, ima veliko srce. Ali ovo ne smemo da posrzavamo i da pozdravljamo, jer to nije normalno. Ostali ce tuziti klub pa ce klub biti u problemu. Prosto i jednostavno, scako mora da budeplacen, nebitno koji klub, sta i kako. Jednostavno to je jedini nacin da odviknes mafiju i rukovodece ljude od neplacanja svojih radnika.

Bojan

pre 6 godina

U sportu je to malo drugacije,cena koju je imao kada je otisao iz Zvezde je bila visestruko veca nego kada je dosao a on je verovatno svestan da je za to,pored njega samog,zasluzan i klub i tim sa kojim je igrao i zato Stimara,pored toga sto je veliki zvezdas i ima takvu vrstu respekta prema klubu u kome je ponikao,uostalom sve je on to kasnije nadoknadio u Besiktasu
(antiJSD, 08. decembar 2017 11:30)

Ja razumem da je cena sada veca ali da li bi ti ili bilo ko ovde oprostio gazdi para kada bi otisao u drugu firmu za bolje uslove jer si u prethodnoj firmi svasta naucio? Naravno da ne bi. Sto se onda potpisuju ugovori i obecava nesto sto se ne moze ispuniti? To je njima posao kao i svaki drugi, a to da li vole Zvezdu je nebitno jer ta ljubav nece hraniti njega i njegovo dete.... Meni je to oprastanje dugova uzas jer se opet vracam na pricu sto si potpisao ugovor koji ne mozes da ispunis? I naravno, nije Stimac sam dosao na ideju da oprosti dug nego mu je verovatno trazeno, insinuirano ili nesto slicno. Takve stvari ne postoje nigde i nikad necemo imati ozbiljnu Zvezdu i Partizan ako se ovo desava... Lupajte minise koliko hocete, ovo su cinjenice...

Mara

pre 6 godina

Samo mi ovo nije jasno "Crvena zvezda umela je da ceni velikodušan potez ljubimca navijača centra isplativši mu preostali deo dugovanja." Isplaćivanje čoveku dela nečega što mu se duguje već više od godinu dana ispade kao neki izraz dobre volje? Štimcu svaka čast za potez, oduvek se videlo da je čovek velikog srca, kako u klubu, tako i u reprezentaciji. Jednostavno, baš dobar lik. A za naše klubove sramota kako se odnose prema novčanim dugovanjima igračima/trenerima (primer Radonjića od prošle sezone, ispade čovek negativac po Čoviću, a digao je Zvezdu iz pepela). Isto važi i za Partizan.

Orlando

pre 6 godina

svaka cast Stimcu, ali bas zato je morao dobiti novac. Na kraju svi koji igraju iz ljubavi (a Stime je jedan od retkih kojima je Zvezda zaista iznad svega) i koji dodju za mali novac, ne dobiju ni to malo, a koji dodju zbog para dobiju sve...

Pufne za frezenkovanje

pre 6 godina

Ovo je postalo strasno neukusno. Vest da je neko oprostio Zvezdi ili Partizanu dug postala je toliko cesta da svi koji bi sutra trebalo da razmisljaju o dolasku u neki od ova dva kluba, odmah moraju da znaju da ce im zagarantovana primanja biti polovicno i sa kasnjenjem isplacivana. Ako bih ja trebao sutra da se zaposlim u kompaniji gde znam da plata kasni i gde znam da ce mi ostati duzni, kako bih ja gledao na tu istu kompaniju? Da li bih ja zeleo da dodjem i radim u takvoj firmi? Mogu ja nju da volim koliko hoces, da radim tu iz ljubavi, ali zelim da se moj rad ceni i zelim da se ispostuju uslovi koje smo dogovorili. Dok je ovako, nikada necemo postati ozbiljan klub

Sportista

pre 6 godina

o Stimcu ne treba trositi reci....ali ni on kao ni drugi koji su to uradili po meni to nisu trebali...mogli su da se naplate pa ako im novac nije potreban da ga doniraju onima kojima je potreban....mada kada je rec o Stimcu mislim da je i u toj sveri angazovan dovoljno...

Moravac

pre 6 godina

Pitam se, šta će toliko grobara na vestima o Štimcu? Znam da vas boli zato što je on čovek i nije postupio kao vaš idol, apostol istine i mnogo obožavani Dulo, čiji su časovi ljubavi nestali kad su ga napujdali iz Partizana i zakopao vas onom istom lopatom kojom je uzimao evre dok je bio trener.