Sreda, 08.11.2017.

11:30

Svet pod nogama – Jokić je među najboljima u NBA!

Mladom Somborcu Nikoli Jokiću svet je pod nogama – dominira NBA ligom i tokom noći je oborio sopstveni rekord po broju poena.

Izvor: B92

Svet pod nogama – Jokiæ je meðu najboljima u NBA! IMAGE SOURCE
IMAGE DESCRIPTION

117 Komentari

Sortiraj po:

SKAVKO

pre 6 godina

Gospodo ne obazirite se na komentare zlih ljudi i neuspesnih kosarkasa. Jokic nam je doneo srebro sa OI,Zlu krv prema njemu je pokrenui Dordjevic izjavom STO PITA TE MENE .Pitam ja Djodjevica bas njega a koga drugog da pitamo jel ti si Djordjevicu placen da odgovaras .NERDAIS DZABE vec za 450,000 e- da ti Djilas nije dao da budes trener iso bi da vices TACNA VAGA U PARKU JEL SI PARE POTROSIO MOJ DJORDJEVICI. POSTAO SI TRENER KADA SI PARE PROCERDO. DALI ZNAS RUKI TRENERU KAKO SI DECKA JOKICA BACIO U PROBLEME ZNAJUCI AKO SE POVREDI NA EVROPSKOM GUBI UGOVOR OD 257 MILIONA DOLARA A SRBIJA KOJU STALNO POMINJES I PONASAS SE KO MESIJA -OD NJE UZIMAS PARE.Razmisli sta bi bio da te Djilas nije spasio a Muta proslavio JEL REALNO POSTAO SI TRENER BEZ DANA TRENERSKOG STAZA. SVI SU TE POMOGLI I GURALI A TI TAKO O DETETU. Sramota i nek ti sluzi na cast

koki

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim
(zeder, 8. novembar 2017 17:07)

Koje bre Novakovo neigranje nas je kostalo 2-3 DK-a. Alo. Ne moze covek sam da osvoji DK. To se videlo 2013. kada je igrao sam finale koje smo izgubili od Ceha. Troicki bio suspendovan zbog dopinga, a Tipsara krenule bolesti i povrede. Osvojili smo DK 2010 kad su Tipsar i Troicki usli u top 50 i 30. 2011. Smo bili najjaci, 1., 13. i 15. na atp listi, ali nesrecno izgubili polufinale u Argentini, Tipsar i Troicki nisu uspeli da nadigraju Argentince, a Novak je dosao povredjen i na kraju predao mec DelPotru. Novak je rizikovao karijeru i izlazio na teren i povredjen i bolestan za Srbiju i ti to poredis sa Jokicem koji u punoj snazi i zdravlju nije hteo da igra za Srbiju vec da prevrce gume.

Miles Davis

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu. 
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32) 

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????
(bhehehhehe, 08. novembar 2017 17:27)
Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.
(Miles Davis, 08. novembar 2017 19:47)

I bolji prodor, jače noge i bolji je u duelu, i brži je, da, samo šut.
Aj malo budite realni

nisam na prodaju

pre 6 godina

Evo da pokušam da ti objasnim. 
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD. 
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije. 
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji. 
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne: 
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju. 
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD. 
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu. 
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije. 
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali. 
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!
(Raca, 08. novembar 2017 17:42)

Srbija pre Amerike i para ...

ostali su samo dugmići

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.
(Milan, 08. novembar 2017 11:52)
Leri Bird, Toni Kukoč, Bodiroga, Sabonis ako pišemo o umetnicima, Jokić je tek na početku puta, a da nastavimo sa koš mašinama,Novicki, Petrović, Stojaković.....

bskfan

pre 6 godina

Opet komentarisu oni koji pojma nemaju o kosarci. Ono sto je sinov uradio Jokic: 41 poen, 12 skokova, 5 asistencija, 2 bloka i dve ukradene lopte, niko nikada pre Jokica u Denveru nije napravio. A sve to je uradio za samo 31 minut na parketu i uz odlican procenat suta.

Mozda to za neke nije nista, i mozda je Jokic zaista samo prosecan igrac, ali je ipak najbolji igrac u istoriji Denver Nagetsa.

zeder

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim

bhehehhehe

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32)

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????

Raca

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна! 
Ово остало је приватно...
(Бураз, 08. novembar 2017 14:16)

-------------------------------------------------------
Evo da pokušam da ti objasnim.
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD.
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije.
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji.
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne:
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju.
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD.
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu.
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije.
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali.
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!

Sportska velesila deli lekcije Srbiji

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...
(petarczv, 8. novembar 2017 15:56)

Čovek je Bošnjak koji stalno ostavlja zajedljive komentare na svakoj vesti o srpskim sportistima tako da bih u tvom postu onaj deo o Bojanu Bogdanoviću zamenio sa bosanskim Šekom, Jusufom Nurkićem :)

petarczv

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама? 
Ист тако и за остале спортисте пишете.
(Дарко КГ, 08. novembar 2017 12:55)

Beznacajna liga NBA? Pa sta si onda ti i tvoj posao (verovatno odeljenje voca i povrca) ako je nba beeznacajna...

petarczv

pre 6 godina

Istina je da je ofanzivno jedan od najboljih i najkorisnijih igraca u ligi dok u defanzivi mora mnogo da se popravi. U tom smislu Porzingis je za sada po meni bolji ali on samo vidi kos dok Jokic razigrava saigrace. Ako Jjokic popravi odbranu moze biti bolji

slaviša šmigič

pre 6 godina

u americi igrača kao bogdan prodaju na kile za razliku od jokiča,pa se zapitaš iz kojeg kluba došao jokara,bogdan sa sakramentom u play off za jedno 5 -6.godina ako uđu a bogdan če brzo da ispadne iz ove ekipe koja nema želju da se takmiči. prosek bogdana 5 do 10 poena i biče brzo zaboravljen igrač,preostače samo,da se vrati evropi, prosto neki nisu za nba ligu.sigurno.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.
(saša, 08. novembar 2017 15:15)

Hajde da pogledamo koliko smo nerealni.
Brzina, dribling, atletizicam, sve na strani Foksa.
Hildu takođe.
Jedina ozbiljna prednost njegova je odbrana i što je pametniji košarkaš generalno.
I kako je sad onda on mnogo bolji od Hilda i Foksa?

zoran ivkovic

pre 6 godina

svaka cast jokicu na ovom rekordu ...jokic se odlicno uklopio u denver ...pa postao i lider tima ....neko ce reci losi netsi i jesu ali jokic bi svakako ubacio 40 poena nekom jednostavno bilo je pitanje vremena ....netsi zaista vec par godina nikako mocan tim da naprave samo lutaju .

Bip

pre 6 godina

jako mi je drago sad zbog ovog naslova.
Znas, savrsen, medju najboljima, Srbin, Srbija ispred para ispred Amerike !
Da nije bilo njega Srbija, bi ostala bez zlatne medalje !
ups..
prst u oko ...

Pera

pre 6 godina

Lepo, al bilo bi bolje da nekad procitamo-“Svet zadivljen, Srbija vise nije medju najsiromasnijim zemljama Evrope“.
@PogaceiIgara
Bice i toga, za otprilike 6 meseci - stize prvi april.

petarczv

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...

c.a.n.a.d.a

pre 6 godina

Odlicna partija Nikole, gledao sam utakmicu, odlicno je sutirao. Sigurno najbolja partija ove sezone. Samo malo da popravi odbranu i sigurno ce biti jedan od najboljih centara u ligi, ako nije vec i sad. Pozz

saša

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.

petarczv

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.
(E VIVA MONTENEGRO, 08. novembar 2017 11:56)

Priznajemo, jel ti sad lakse?

Alchajmer kosi ko himera

pre 6 godina

Vidiš li Bogdane koga predstavljaš na tim prvenstvima. Ti 5 slobodnih dana, a Jokić 5 meseci. I kao da ništa nije bilo. Batali reprezentaciju, radi individualno, prevrći traktorske gume, jedi burek, i teraj jahte po sredozemlju. I tako je ovde pamet kratka, a pamćenje još kraće.

doziveo sam transfer blama...

pre 6 godina

Ma bravo,ipak si mali čovek čim si odbio grb zemlje i otišao na slavlje kod O Svemocnog tako da džabe ti sve, možda se pale samo botovi na tvoju igru nama normalnima si prosečan kao i svaki drugi igrač.....

zemunski kej

pre 6 godina

Gledao sve utakmice Denvera putem NBA streama, Jokic je plej u telu krilnog centra, Nisam video centra da sutira FLOUTERE nikada do sada ,nemojte da ocekujete snagu kada ima inteligenciju,smisao za igru ,talenat, Nesto sasvim drugacije od uobicajenog centra

Ministar

pre 6 godina

Mnogo volim Jokica...Ali polako sa ovakvim naslovima...Interesuje me koliko od vas je gledalo utakmicu sinoc? Jokic je bio odlican,lagano je dosao do ove brojke... (moram da napomenem da je nekoliko suteva za 3 poena bilo u zadnjim sekundama napada,kad su mu prosto uvalili loptu,cisto da se zna zbog statistike). Dobar je bio i u odbrani. I stvarno ima nesto sto vecina igraca nema. Dobro je to Stiv Ker rekao prije neki dan

Ali im ajedna dosta bitna stvar. A to je da su Netsi sigurno jedna od najgorih ekipa u ligi. Trener jos i ne zna ko mu je petorka. Ko im popamti igraci sto ulaze u igru od mene ima sta hoce. Jokic je treci igrac koji je protiv Netsa ove godine ostvario rekord karijere. Zelim da vidim Jokica u ovim brojkama u plej ofu,e tad cemo da pricamo o "svijetu pod nogama"

Бураз

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна!
Ово остало је приватно...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Gledao sinoć naravno kao i posle Bogdana.
Jokić i Milsap su sinoć ODLIČNO kliknuli, mislim da je i bilo krajnje vreme!
Ako nastave kao sinoć, mnogo mogu, samo da vide jedan drugog više, mogu biti sjajan tandem

Kobe Bryant

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(E VIVA MONTENEGRO, 8. novembar 2017 11:56)

Vrlo lep komentar, i na kraju ga uprskas sa Nurkicem. Jusuf je super momak i kosarkas, ali mislim da ce Nikola ostaviti veci trag u NBA.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Dr.Thrax, to sto ti mislis da se u Evropi igra jaka odbrana i da ne bi uspeo je ludost. NBA je po svakom parametru jaca liga u odnosu na Evropu. Zato ciste sa terena na svetskim prvenstvima evropske selekcije koje dolaze u najjacim sastavima dok oni to skoro nikada nisu.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.
(Dr.Thrax, 08. novembar 2017 13:47)

U Evropi se igra jača odbrana?
E moj ti.

Kiza iz ofsajda

pre 6 godina

Negativni komentari su čista nebuloza. Jokić može da 20 komada svima bez problema. Rezultati Denvera su logični za početak sezone...biće bolje...

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

A koliko sinoć sam u 2K18 igrao baš ovu utakmicu u MY LEAGUE i razbio sa Jokićem i 32 poena, malo manje nego u stvarnosti, ali igram po 4x8 minuta, pa...

capri

pre 6 godina

Jokić je ovom partijom sebi zacementirao status najboljeg igrača današnjice a Majkl Džordan već sada zna da više neće biti najbolji igrač u istoriji.

stevan

pre 6 godina

u pravu ste vi komentatori sto hejtujete ovu vest. Novinari pisu kao da je Jokic jedini Srbin u poslednjih 15 god koji je prebacio 40p u NBA, i to dva puta... preuveicavanje, nedostojno ovakvih clanaka.

A sto se tice bota koji je rekao da je Nurkic bljoi od Jokica,jedna informacija: Nurkic je jednom u svojoj nba karijeri dao preko 30 poena, za 4 godine igranja..
Nurkic je losiji od Jokica svaku sezonu od kad je Jokic dosao u NBA, ukljucujuci i ovu seznu. Drugacije mogu samo da misle neznalice i srbomrzci.

troler

pre 6 godina

@E Viva Montenegro: ma da batane moj, veličaju naše igrače, njegovi i moji brali maline na ljeto 97, pili krušku domacu, iz sela sarenice kod Podgorice. Viva Montenegro!

djosa

pre 6 godina

@
Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neguj mo srbski, 8. novembar 2017 11:48)

Ahahahaha
e nasmeja me kralju.
Dao sam ti plus :)
Aj nastavi da lupas.. komentare kao tvoje najvise volim - bas me nasmeju.

joca

pre 6 godina

Nahvali ga Maloun i rece pre utakmice da mu je Milsap najbolji ofanzivni igrac i prva opcija u napadu,morao bi da belizi minimum 32-35min po utakmici a ove sezone ima ispod 30.

vladimir

pre 6 godina

"Svet pod nogama" bas te "przenice" sa ovakvim naslovima Jokic jeste dobar ali neka ubaci 41 poen GSu a da Denver pobedi, onda ovakav naslov pije vodu!

Stevo

pre 6 godina

"Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze."

Igrači iz te lige u kojoj nema odbrane redovno pobeđuju na Olimpijadi sa 30 poena razlike.
Bilo bi lepo kad bi administrator pored uvredljivih blokirao i glupe komentare.

Gde ja živim

pre 6 godina

(pogaceiIgara, 8. novembar 2017 12:09)

To ti je za rubriku INFO ili BIZ, a može i DRUŠTVO. Ovde se priča o drugim stvarima. E sad, koliko god čudno zvučalo i ovaj Nikola, Bogdan, Teo i ostali koji su po svetu i zarađuju dobru lovu bi mogli da pomognu da ne budemo više najsiromašnija zemlja. Samo pogledajte kako Ameri to rade. Politika im je užasna, ali osećaj za biznis je nenadmašan. Ali mi volimo više da kmečimo, pljujemo i omalovažavamo.

Scout

pre 6 godina

Vidi ovog 'montenegro' sto pominje nurkica, iz aviona se vidi da je 'Sandžaklija' pa valjda ima neki urođen prezir prema srbima. Bas sam pogledao onaj PER, nurkicu ne koraci preko 15(neki ispod prosjek lige) , dok je Jokicu ove sezone loš sa 23, prošle sezone je imao oko 27 a posle decembra je imao preko 30! Najbolji u čitavoj ligi. I kad se te statistike saberu, Jokic jeste jedan od top 10 igrača lige. Dok je on na terenu denver je jedan od boljih timova u NBA, a dok je na klupi, denver je jedan od lošijih NBA timova. To pokazuje koliki ucinak on ima! Drugo, ne razumjem Ove ljude sto samo kritikuju i pljuju, kako vam nije mrsko da kucate poruku!:D stvarno ne kontam.

Dejan

pre 6 godina

@E VIVA MONTENEGRO
Priznaćemo,da,
ali kada budemo pratili košarku iz institucije za mentalno zdravlje,
gde si ti sada. Ili uskoro, definitivno...

zvezda

pre 6 godina

e viva, necu da komentsrisem za Vucevica iako ga gotivim, Svilara i Krajinovica, jer to nije tema. kazes Nurkic za klasu bolji. odma pada u vodu sve sto si napisao jer nisi objektivan. ja se slazem da mediji malo uvelicavaju ovo, uspeh jeste za mladog igraca da da 40+ bilo kojoj ekipi. ali ovo da je medju najboljima treba jos da dokazuje. a prednost Nurkica u odnosu da Jokica je samo snaga i nista drugo. ne kazem da je Jurkic los igrac ali nije bolji od Jokica, uostalom Jokic ga je na neki nacin i preselio iz Denvera.

-21grams

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i odmah se videlo da ce da shutira bez razmishljanja celu utakmicu. E sad da li mu je trener to rekao ili je on sam popizdeo shto mu je isti uskracivao da napravi koji triple-double ili pak shto je primetio da Millsap moze da se razbacuje koliko hoce i reshio da "vozi" solo, ko bi ga znao. Mi iz evrope smo preshkolovani kosharkashi za nba, dosta razmishljamo o procentu shuta, i kad promashimo par puta, uprpimo se da nas trener ne izvadi na klupu, shto je chesto i sluchaj. Kod njih vecina onih koji daju brdo poena svake utakmice imaju strashno losh procenat shuta i dizu ih u nebesa zbog kolichine poena.

Dr.Thrax

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.

ja

pre 6 godina

17.9 poena, 11.6 skokova i 4.5 asistencija je zaista sjajno... Nadam se da ce do kraja sezone odrzavati ovaj prosjek, a siguran sam da moze mozda i popraviti.. Od balkasnih kosarkasa u nba samo Dragic daje vise poena po mecu 19.3... A Vucevic ima isto koliko i Joka. Ali Joka ima samo 22 godine i moze biti najbolji kosarkas ikada sa ovih prostora do kraja karijere.

Kecman

pre 6 godina

Mrzi me sada da potražim, ali sam prilično siguran da je Jokić ove sezone na 40-50-90 procenata, što je više nego impresivno, momak razbija. Ako cele sezone bude na tom proseku eto Denvera u PO.

Bugarski biolog

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
(Neguj mo srbski, 08. novembar 2017 11:48)

Los trol...

znanje-imanje

pre 6 godina

Očito je velika potreba za Novakom Đokovićem. A sada, kad Novaka nešto i nema - ta je potreba još i veća!
Ali bezveze je praviti od Nikole Novaka. Eto npr. noćas. Vrlo malo sam gledao ali izvesno - sasvim izvesno - ovo nije bila nikakva posebna Nikolina utakmica. (Nekompletni još) Bruklin em nema koga da mu parira, em su izašli znajući da će da izgube. A taj je Bruklin jedan od 5-6 NBA timova koji ne bi osvojio Euroligu izvesno.
Nikola samo kao da je poslušao - pogrešno! - niz komentatora ovde. On je prvi, na silu, brže bolje uzeo sve što je mogao da šutne. Nije imao neki procenat. A pomoć mu je stigla kad je treća postava Denvera uprskala vođstvo - e tad je vraćen pa je uspostavio razliku pre poluvremena. Dobro, onda je imao saldo i razrađenost; pa posle dopuni a začudo ostali shvatiše gde da igraju...
Bolje, aktivnije igra odbranu gde mora još mnogo da uči i misli i ubrza se. A ovo noćas - to manje-više. Kad nekm GSW u tvrdoj bitnoj utakmici da 50, a biće i to, onda će biti poseban - dokazano.
Dotada nema potrebe pretvarati ga u klik-bajt i nacionalni bensedin.

Дарко КГ

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама?
Ист тако и за остале спортисте пишете.

Parachinac

pre 6 godina

Bravo Jokara, samo napred!!! Već si postigao da i trener i igrači u superlativima pričaju o tebi, a tek si faktički počeo NBA karijeru... Šta reći, neverovatno! Još jednom BRAVO!!!

Stef

pre 6 godina

Ljudi.. Ovo je sjajno. Kakvu igračinu ponovo imamo u NBA, nakon 15ak godina.. Biće ovo par turbuletnih godina i noćenja uz male ekrane i sportklub/internet prenose. Priznajem da sam medj onima koji su obnovili ljubav prema nba (a i košarci uopšte) zbog ovog dečka. Automoto sportovi, fudbal, tenis.. Ne može se imati dovoljno vremena za sve, al još za ovo se može nekako izdvojiti. Idemo Jokara, Teo, Bogi, Bjelica, Bobi i ostali! (Ne znam sve, ne zamerite).

Vladimir

pre 6 godina

Ni u jednoj statistickoj kategoriji Jokic nije u prvih 15, 31. strelac je trenutno, ekipa na granici plej-ofa, mozda 8. na kraju i ciscenje od Voriorsa. Kako je to Jokic medju najboljima u NBA? Ako losu poziciju Denvera mozemo da opravdamo zbog losih saigraca, zasto on individualno nije bolji?

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Gledam snimak sada-pa, ovaj je tek sredinom trece cetvrtine pogodio, a da je lopta kacila obruc! Sve sto je do tada ubacio - bez koske. Neverovatno da ovoliki covek ima tako mekanu ruku...Kad se izvuce na tri, ne smes da mu ostavis ni pola metra ili sledi kazna. A, opet, ako pridjes preblizu, sa njegovom tehnikom, lako te probije...na stranu sto time i ocisti reket za prodore spoljne linije. Uzasno tezak za cuvanje, a 22 godine tek...

E VIVA MONTENEGRO

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.

Neguj mo srbski

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.

Back in Black

pre 6 godina

I novi naslov svet stao nikada u NBA nisu videli da je neko postigao 40 poena.Ma Jokic predsednik Amerike ljudi moji da li je moguce 40 poena.Teo imao 8 asistencija NBA u transu da li je to moguce.Nevidjen potez Bogdanovica, ma Amerikanci ne mogu da veruju sta su videli, Bogdan najatraktivniji igrac univerzuma.Ma haos ludilo Srbi superstarovi u NBA, all star igraci.Osvojice svi po sedam prstena kakav Jordan i te fore.

Dienekes

pre 6 godina

Sledece leto, dva mlada Srbina, u dva najveca sporta, dobijaju dva rekordna ugovora sa ciframa koje nece dostici u skorije vreme niko sa Balkana (Nikola u Denveru, Sergej iz Lacija gde god da ode) za očekivati je 9 cifara za obojicu

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.

Ljubomorni lik

pre 6 godina

Medju najboljima kao Vucevic i Buker? Prvo plej-of, da vidimo konkurentan Denver, i da vidimo dobre partije protiv dobrih centara u ligi, za sada je izlazio kao porazeni i protiv Gobera, i Dzordana, i Gasola, cak i Nurkica... Lako je biti dobar u ekipi koja nema nikakvu takmicarsku ambiciju, gde imas slobodu u igri i gde ne igras odbranu. Fizicki je inferioran protiv dobrih centara u ligi. Mislim, ekipa deseta na zapadu, a ovakvi naslovi.

Xkt

pre 6 godina

Kao sto je jedan lik napisao jutros na prvoj vesti o Jokicu, " svaka cast na svemu, ali sad kad krene gomila vesti sta je ko rekao o njegovom ucinku nece moci da se zivi."

velicko82

pre 6 godina

Kada ponovo bude igrao za Srbiju, ponovo ću ovakve tekstove čitati sa osmehom na licu a sada...ne.P. S Pa imao je celo leto da se spremi za ovu sezonu.

Milan

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.

Dienekes

pre 6 godina

Sledece leto, dva mlada Srbina, u dva najveca sporta, dobijaju dva rekordna ugovora sa ciframa koje nece dostici u skorije vreme niko sa Balkana (Nikola u Denveru, Sergej iz Lacija gde god da ode) za očekivati je 9 cifara za obojicu

Xkt

pre 6 godina

Kao sto je jedan lik napisao jutros na prvoj vesti o Jokicu, " svaka cast na svemu, ali sad kad krene gomila vesti sta je ko rekao o njegovom ucinku nece moci da se zivi."

Kecman

pre 6 godina

Mrzi me sada da potražim, ali sam prilično siguran da je Jokić ove sezone na 40-50-90 procenata, što je više nego impresivno, momak razbija. Ako cele sezone bude na tom proseku eto Denvera u PO.

Milan

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.

ja

pre 6 godina

17.9 poena, 11.6 skokova i 4.5 asistencija je zaista sjajno... Nadam se da ce do kraja sezone odrzavati ovaj prosjek, a siguran sam da moze mozda i popraviti.. Od balkasnih kosarkasa u nba samo Dragic daje vise poena po mecu 19.3... A Vucevic ima isto koliko i Joka. Ali Joka ima samo 22 godine i moze biti najbolji kosarkas ikada sa ovih prostora do kraja karijere.

Stef

pre 6 godina

Ljudi.. Ovo je sjajno. Kakvu igračinu ponovo imamo u NBA, nakon 15ak godina.. Biće ovo par turbuletnih godina i noćenja uz male ekrane i sportklub/internet prenose. Priznajem da sam medj onima koji su obnovili ljubav prema nba (a i košarci uopšte) zbog ovog dečka. Automoto sportovi, fudbal, tenis.. Ne može se imati dovoljno vremena za sve, al još za ovo se može nekako izdvojiti. Idemo Jokara, Teo, Bogi, Bjelica, Bobi i ostali! (Ne znam sve, ne zamerite).

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Gledam snimak sada-pa, ovaj je tek sredinom trece cetvrtine pogodio, a da je lopta kacila obruc! Sve sto je do tada ubacio - bez koske. Neverovatno da ovoliki covek ima tako mekanu ruku...Kad se izvuce na tri, ne smes da mu ostavis ni pola metra ili sledi kazna. A, opet, ako pridjes preblizu, sa njegovom tehnikom, lako te probije...na stranu sto time i ocisti reket za prodore spoljne linije. Uzasno tezak za cuvanje, a 22 godine tek...

Stevo

pre 6 godina

"Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze."

Igrači iz te lige u kojoj nema odbrane redovno pobeđuju na Olimpijadi sa 30 poena razlike.
Bilo bi lepo kad bi administrator pored uvredljivih blokirao i glupe komentare.

Back in Black

pre 6 godina

I novi naslov svet stao nikada u NBA nisu videli da je neko postigao 40 poena.Ma Jokic predsednik Amerike ljudi moji da li je moguce 40 poena.Teo imao 8 asistencija NBA u transu da li je to moguce.Nevidjen potez Bogdanovica, ma Amerikanci ne mogu da veruju sta su videli, Bogdan najatraktivniji igrac univerzuma.Ma haos ludilo Srbi superstarovi u NBA, all star igraci.Osvojice svi po sedam prstena kakav Jordan i te fore.

Bugarski biolog

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
(Neguj mo srbski, 08. novembar 2017 11:48)

Los trol...

Ministar

pre 6 godina

Mnogo volim Jokica...Ali polako sa ovakvim naslovima...Interesuje me koliko od vas je gledalo utakmicu sinoc? Jokic je bio odlican,lagano je dosao do ove brojke... (moram da napomenem da je nekoliko suteva za 3 poena bilo u zadnjim sekundama napada,kad su mu prosto uvalili loptu,cisto da se zna zbog statistike). Dobar je bio i u odbrani. I stvarno ima nesto sto vecina igraca nema. Dobro je to Stiv Ker rekao prije neki dan

Ali im ajedna dosta bitna stvar. A to je da su Netsi sigurno jedna od najgorih ekipa u ligi. Trener jos i ne zna ko mu je petorka. Ko im popamti igraci sto ulaze u igru od mene ima sta hoce. Jokic je treci igrac koji je protiv Netsa ove godine ostvario rekord karijere. Zelim da vidim Jokica u ovim brojkama u plej ofu,e tad cemo da pricamo o "svijetu pod nogama"

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.
(Dr.Thrax, 08. novembar 2017 13:47)

U Evropi se igra jača odbrana?
E moj ti.

Raca

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна! 
Ово остало је приватно...
(Бураз, 08. novembar 2017 14:16)

-------------------------------------------------------
Evo da pokušam da ti objasnim.
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD.
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije.
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji.
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne:
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju.
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD.
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu.
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije.
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali.
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!

stevan

pre 6 godina

u pravu ste vi komentatori sto hejtujete ovu vest. Novinari pisu kao da je Jokic jedini Srbin u poslednjih 15 god koji je prebacio 40p u NBA, i to dva puta... preuveicavanje, nedostojno ovakvih clanaka.

A sto se tice bota koji je rekao da je Nurkic bljoi od Jokica,jedna informacija: Nurkic je jednom u svojoj nba karijeri dao preko 30 poena, za 4 godine igranja..
Nurkic je losiji od Jokica svaku sezonu od kad je Jokic dosao u NBA, ukljucujuci i ovu seznu. Drugacije mogu samo da misle neznalice i srbomrzci.

petarczv

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама? 
Ист тако и за остале спортисте пишете.
(Дарко КГ, 08. novembar 2017 12:55)

Beznacajna liga NBA? Pa sta si onda ti i tvoj posao (verovatno odeljenje voca i povrca) ako je nba beeznacajna...

Scout

pre 6 godina

Vidi ovog 'montenegro' sto pominje nurkica, iz aviona se vidi da je 'Sandžaklija' pa valjda ima neki urođen prezir prema srbima. Bas sam pogledao onaj PER, nurkicu ne koraci preko 15(neki ispod prosjek lige) , dok je Jokicu ove sezone loš sa 23, prošle sezone je imao oko 27 a posle decembra je imao preko 30! Najbolji u čitavoj ligi. I kad se te statistike saberu, Jokic jeste jedan od top 10 igrača lige. Dok je on na terenu denver je jedan od boljih timova u NBA, a dok je na klupi, denver je jedan od lošijih NBA timova. To pokazuje koliki ucinak on ima! Drugo, ne razumjem Ove ljude sto samo kritikuju i pljuju, kako vam nije mrsko da kucate poruku!:D stvarno ne kontam.

petarczv

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.
(E VIVA MONTENEGRO, 08. novembar 2017 11:56)

Priznajemo, jel ti sad lakse?

bskfan

pre 6 godina

Opet komentarisu oni koji pojma nemaju o kosarci. Ono sto je sinov uradio Jokic: 41 poen, 12 skokova, 5 asistencija, 2 bloka i dve ukradene lopte, niko nikada pre Jokica u Denveru nije napravio. A sve to je uradio za samo 31 minut na parketu i uz odlican procenat suta.

Mozda to za neke nije nista, i mozda je Jokic zaista samo prosecan igrac, ali je ipak najbolji igrac u istoriji Denver Nagetsa.

Pera

pre 6 godina

Lepo, al bilo bi bolje da nekad procitamo-“Svet zadivljen, Srbija vise nije medju najsiromasnijim zemljama Evrope“.
@PogaceiIgara
Bice i toga, za otprilike 6 meseci - stize prvi april.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Gledao sinoć naravno kao i posle Bogdana.
Jokić i Milsap su sinoć ODLIČNO kliknuli, mislim da je i bilo krajnje vreme!
Ako nastave kao sinoć, mnogo mogu, samo da vide jedan drugog više, mogu biti sjajan tandem

petarczv

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...

E VIVA MONTENEGRO

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.

zvezda

pre 6 godina

e viva, necu da komentsrisem za Vucevica iako ga gotivim, Svilara i Krajinovica, jer to nije tema. kazes Nurkic za klasu bolji. odma pada u vodu sve sto si napisao jer nisi objektivan. ja se slazem da mediji malo uvelicavaju ovo, uspeh jeste za mladog igraca da da 40+ bilo kojoj ekipi. ali ovo da je medju najboljima treba jos da dokazuje. a prednost Nurkica u odnosu da Jokica je samo snaga i nista drugo. ne kazem da je Jurkic los igrac ali nije bolji od Jokica, uostalom Jokic ga je na neki nacin i preselio iz Denvera.

Kiza iz ofsajda

pre 6 godina

Negativni komentari su čista nebuloza. Jokić može da 20 komada svima bez problema. Rezultati Denvera su logični za početak sezone...biće bolje...

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.
(saša, 08. novembar 2017 15:15)

Hajde da pogledamo koliko smo nerealni.
Brzina, dribling, atletizicam, sve na strani Foksa.
Hildu takođe.
Jedina ozbiljna prednost njegova je odbrana i što je pametniji košarkaš generalno.
I kako je sad onda on mnogo bolji od Hilda i Foksa?

Parachinac

pre 6 godina

Bravo Jokara, samo napred!!! Već si postigao da i trener i igrači u superlativima pričaju o tebi, a tek si faktički počeo NBA karijeru... Šta reći, neverovatno! Još jednom BRAVO!!!

Alchajmer kosi ko himera

pre 6 godina

Vidiš li Bogdane koga predstavljaš na tim prvenstvima. Ti 5 slobodnih dana, a Jokić 5 meseci. I kao da ništa nije bilo. Batali reprezentaciju, radi individualno, prevrći traktorske gume, jedi burek, i teraj jahte po sredozemlju. I tako je ovde pamet kratka, a pamćenje još kraće.

zemunski kej

pre 6 godina

Gledao sve utakmice Denvera putem NBA streama, Jokic je plej u telu krilnog centra, Nisam video centra da sutira FLOUTERE nikada do sada ,nemojte da ocekujete snagu kada ima inteligenciju,smisao za igru ,talenat, Nesto sasvim drugacije od uobicajenog centra

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Dr.Thrax, to sto ti mislis da se u Evropi igra jaka odbrana i da ne bi uspeo je ludost. NBA je po svakom parametru jaca liga u odnosu na Evropu. Zato ciste sa terena na svetskim prvenstvima evropske selekcije koje dolaze u najjacim sastavima dok oni to skoro nikada nisu.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

A koliko sinoć sam u 2K18 igrao baš ovu utakmicu u MY LEAGUE i razbio sa Jokićem i 32 poena, malo manje nego u stvarnosti, ali igram po 4x8 minuta, pa...

Ljubomorni lik

pre 6 godina

Medju najboljima kao Vucevic i Buker? Prvo plej-of, da vidimo konkurentan Denver, i da vidimo dobre partije protiv dobrih centara u ligi, za sada je izlazio kao porazeni i protiv Gobera, i Dzordana, i Gasola, cak i Nurkica... Lako je biti dobar u ekipi koja nema nikakvu takmicarsku ambiciju, gde imas slobodu u igri i gde ne igras odbranu. Fizicki je inferioran protiv dobrih centara u ligi. Mislim, ekipa deseta na zapadu, a ovakvi naslovi.

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(E VIVA MONTENEGRO, 8. novembar 2017 11:56)

Vrlo lep komentar, i na kraju ga uprskas sa Nurkicem. Jusuf je super momak i kosarkas, ali mislim da ce Nikola ostaviti veci trag u NBA.

petarczv

pre 6 godina

Istina je da je ofanzivno jedan od najboljih i najkorisnijih igraca u ligi dok u defanzivi mora mnogo da se popravi. U tom smislu Porzingis je za sada po meni bolji ali on samo vidi kos dok Jokic razigrava saigrace. Ako Jjokic popravi odbranu moze biti bolji

Dejan

pre 6 godina

@E VIVA MONTENEGRO
Priznaćemo,da,
ali kada budemo pratili košarku iz institucije za mentalno zdravlje,
gde si ti sada. Ili uskoro, definitivno...

-21grams

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i odmah se videlo da ce da shutira bez razmishljanja celu utakmicu. E sad da li mu je trener to rekao ili je on sam popizdeo shto mu je isti uskracivao da napravi koji triple-double ili pak shto je primetio da Millsap moze da se razbacuje koliko hoce i reshio da "vozi" solo, ko bi ga znao. Mi iz evrope smo preshkolovani kosharkashi za nba, dosta razmishljamo o procentu shuta, i kad promashimo par puta, uprpimo se da nas trener ne izvadi na klupu, shto je chesto i sluchaj. Kod njih vecina onih koji daju brdo poena svake utakmice imaju strashno losh procenat shuta i dizu ih u nebesa zbog kolichine poena.

djosa

pre 6 godina

@
Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neguj mo srbski, 8. novembar 2017 11:48)

Ahahahaha
e nasmeja me kralju.
Dao sam ti plus :)
Aj nastavi da lupas.. komentare kao tvoje najvise volim - bas me nasmeju.

znanje-imanje

pre 6 godina

Očito je velika potreba za Novakom Đokovićem. A sada, kad Novaka nešto i nema - ta je potreba još i veća!
Ali bezveze je praviti od Nikole Novaka. Eto npr. noćas. Vrlo malo sam gledao ali izvesno - sasvim izvesno - ovo nije bila nikakva posebna Nikolina utakmica. (Nekompletni još) Bruklin em nema koga da mu parira, em su izašli znajući da će da izgube. A taj je Bruklin jedan od 5-6 NBA timova koji ne bi osvojio Euroligu izvesno.
Nikola samo kao da je poslušao - pogrešno! - niz komentatora ovde. On je prvi, na silu, brže bolje uzeo sve što je mogao da šutne. Nije imao neki procenat. A pomoć mu je stigla kad je treća postava Denvera uprskala vođstvo - e tad je vraćen pa je uspostavio razliku pre poluvremena. Dobro, onda je imao saldo i razrađenost; pa posle dopuni a začudo ostali shvatiše gde da igraju...
Bolje, aktivnije igra odbranu gde mora još mnogo da uči i misli i ubrza se. A ovo noćas - to manje-više. Kad nekm GSW u tvrdoj bitnoj utakmici da 50, a biće i to, onda će biti poseban - dokazano.
Dotada nema potrebe pretvarati ga u klik-bajt i nacionalni bensedin.

Kobe Bryant

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.

capri

pre 6 godina

Jokić je ovom partijom sebi zacementirao status najboljeg igrača današnjice a Majkl Džordan već sada zna da više neće biti najbolji igrač u istoriji.

zoran ivkovic

pre 6 godina

svaka cast jokicu na ovom rekordu ...jokic se odlicno uklopio u denver ...pa postao i lider tima ....neko ce reci losi netsi i jesu ali jokic bi svakako ubacio 40 poena nekom jednostavno bilo je pitanje vremena ....netsi zaista vec par godina nikako mocan tim da naprave samo lutaju .

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.

Neguj mo srbski

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.

Sportska velesila deli lekcije Srbiji

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...
(petarczv, 8. novembar 2017 15:56)

Čovek je Bošnjak koji stalno ostavlja zajedljive komentare na svakoj vesti o srpskim sportistima tako da bih u tvom postu onaj deo o Bojanu Bogdanoviću zamenio sa bosanskim Šekom, Jusufom Nurkićem :)

velicko82

pre 6 godina

Kada ponovo bude igrao za Srbiju, ponovo ću ovakve tekstove čitati sa osmehom na licu a sada...ne.P. S Pa imao je celo leto da se spremi za ovu sezonu.

Vladimir

pre 6 godina

Ni u jednoj statistickoj kategoriji Jokic nije u prvih 15, 31. strelac je trenutno, ekipa na granici plej-ofa, mozda 8. na kraju i ciscenje od Voriorsa. Kako je to Jokic medju najboljima u NBA? Ako losu poziciju Denvera mozemo da opravdamo zbog losih saigraca, zasto on individualno nije bolji?

c.a.n.a.d.a

pre 6 godina

Odlicna partija Nikole, gledao sam utakmicu, odlicno je sutirao. Sigurno najbolja partija ove sezone. Samo malo da popravi odbranu i sigurno ce biti jedan od najboljih centara u ligi, ako nije vec i sad. Pozz

doziveo sam transfer blama...

pre 6 godina

Ma bravo,ipak si mali čovek čim si odbio grb zemlje i otišao na slavlje kod O Svemocnog tako da džabe ti sve, možda se pale samo botovi na tvoju igru nama normalnima si prosečan kao i svaki drugi igrač.....

nisam na prodaju

pre 6 godina

Evo da pokušam da ti objasnim. 
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD. 
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije. 
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji. 
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne: 
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju. 
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD. 
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu. 
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije. 
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali. 
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!
(Raca, 08. novembar 2017 17:42)

Srbija pre Amerike i para ...

Дарко КГ

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама?
Ист тако и за остале спортисте пишете.

vladimir

pre 6 godina

"Svet pod nogama" bas te "przenice" sa ovakvim naslovima Jokic jeste dobar ali neka ubaci 41 poen GSu a da Denver pobedi, onda ovakav naslov pije vodu!

Бураз

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна!
Ово остало је приватно...

Bip

pre 6 godina

jako mi je drago sad zbog ovog naslova.
Znas, savrsen, medju najboljima, Srbin, Srbija ispred para ispred Amerike !
Da nije bilo njega Srbija, bi ostala bez zlatne medalje !
ups..
prst u oko ...

zeder

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim

troler

pre 6 godina

@E Viva Montenegro: ma da batane moj, veličaju naše igrače, njegovi i moji brali maline na ljeto 97, pili krušku domacu, iz sela sarenice kod Podgorice. Viva Montenegro!

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.
(Miles Davis, 08. novembar 2017 19:47)

I bolji prodor, jače noge i bolji je u duelu, i brži je, da, samo šut.
Aj malo budite realni

slaviša šmigič

pre 6 godina

u americi igrača kao bogdan prodaju na kile za razliku od jokiča,pa se zapitaš iz kojeg kluba došao jokara,bogdan sa sakramentom u play off za jedno 5 -6.godina ako uđu a bogdan če brzo da ispadne iz ove ekipe koja nema želju da se takmiči. prosek bogdana 5 do 10 poena i biče brzo zaboravljen igrač,preostače samo,da se vrati evropi, prosto neki nisu za nba ligu.sigurno.

Gde ja živim

pre 6 godina

(pogaceiIgara, 8. novembar 2017 12:09)

To ti je za rubriku INFO ili BIZ, a može i DRUŠTVO. Ovde se priča o drugim stvarima. E sad, koliko god čudno zvučalo i ovaj Nikola, Bogdan, Teo i ostali koji su po svetu i zarađuju dobru lovu bi mogli da pomognu da ne budemo više najsiromašnija zemlja. Samo pogledajte kako Ameri to rade. Politika im je užasna, ali osećaj za biznis je nenadmašan. Ali mi volimo više da kmečimo, pljujemo i omalovažavamo.

Dr.Thrax

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.

bhehehhehe

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32)

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????

Miles Davis

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu. 
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32) 

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????
(bhehehhehe, 08. novembar 2017 17:27)
Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.

saša

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.

SKAVKO

pre 6 godina

Gospodo ne obazirite se na komentare zlih ljudi i neuspesnih kosarkasa. Jokic nam je doneo srebro sa OI,Zlu krv prema njemu je pokrenui Dordjevic izjavom STO PITA TE MENE .Pitam ja Djodjevica bas njega a koga drugog da pitamo jel ti si Djordjevicu placen da odgovaras .NERDAIS DZABE vec za 450,000 e- da ti Djilas nije dao da budes trener iso bi da vices TACNA VAGA U PARKU JEL SI PARE POTROSIO MOJ DJORDJEVICI. POSTAO SI TRENER KADA SI PARE PROCERDO. DALI ZNAS RUKI TRENERU KAKO SI DECKA JOKICA BACIO U PROBLEME ZNAJUCI AKO SE POVREDI NA EVROPSKOM GUBI UGOVOR OD 257 MILIONA DOLARA A SRBIJA KOJU STALNO POMINJES I PONASAS SE KO MESIJA -OD NJE UZIMAS PARE.Razmisli sta bi bio da te Djilas nije spasio a Muta proslavio JEL REALNO POSTAO SI TRENER BEZ DANA TRENERSKOG STAZA. SVI SU TE POMOGLI I GURALI A TI TAKO O DETETU. Sramota i nek ti sluzi na cast

ostali su samo dugmići

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.
(Milan, 08. novembar 2017 11:52)
Leri Bird, Toni Kukoč, Bodiroga, Sabonis ako pišemo o umetnicima, Jokić je tek na početku puta, a da nastavimo sa koš mašinama,Novicki, Petrović, Stojaković.....

koki

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim
(zeder, 8. novembar 2017 17:07)

Koje bre Novakovo neigranje nas je kostalo 2-3 DK-a. Alo. Ne moze covek sam da osvoji DK. To se videlo 2013. kada je igrao sam finale koje smo izgubili od Ceha. Troicki bio suspendovan zbog dopinga, a Tipsara krenule bolesti i povrede. Osvojili smo DK 2010 kad su Tipsar i Troicki usli u top 50 i 30. 2011. Smo bili najjaci, 1., 13. i 15. na atp listi, ali nesrecno izgubili polufinale u Argentini, Tipsar i Troicki nisu uspeli da nadigraju Argentince, a Novak je dosao povredjen i na kraju predao mec DelPotru. Novak je rizikovao karijeru i izlazio na teren i povredjen i bolestan za Srbiju i ti to poredis sa Jokicem koji u punoj snazi i zdravlju nije hteo da igra za Srbiju vec da prevrce gume.

joca

pre 6 godina

Nahvali ga Maloun i rece pre utakmice da mu je Milsap najbolji ofanzivni igrac i prva opcija u napadu,morao bi da belizi minimum 32-35min po utakmici a ove sezone ima ispod 30.

E VIVA MONTENEGRO

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.

Neguj mo srbski

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.

Vladimir

pre 6 godina

Ni u jednoj statistickoj kategoriji Jokic nije u prvih 15, 31. strelac je trenutno, ekipa na granici plej-ofa, mozda 8. na kraju i ciscenje od Voriorsa. Kako je to Jokic medju najboljima u NBA? Ako losu poziciju Denvera mozemo da opravdamo zbog losih saigraca, zasto on individualno nije bolji?

Back in Black

pre 6 godina

I novi naslov svet stao nikada u NBA nisu videli da je neko postigao 40 poena.Ma Jokic predsednik Amerike ljudi moji da li je moguce 40 poena.Teo imao 8 asistencija NBA u transu da li je to moguce.Nevidjen potez Bogdanovica, ma Amerikanci ne mogu da veruju sta su videli, Bogdan najatraktivniji igrac univerzuma.Ma haos ludilo Srbi superstarovi u NBA, all star igraci.Osvojice svi po sedam prstena kakav Jordan i te fore.

Ljubomorni lik

pre 6 godina

Medju najboljima kao Vucevic i Buker? Prvo plej-of, da vidimo konkurentan Denver, i da vidimo dobre partije protiv dobrih centara u ligi, za sada je izlazio kao porazeni i protiv Gobera, i Dzordana, i Gasola, cak i Nurkica... Lako je biti dobar u ekipi koja nema nikakvu takmicarsku ambiciju, gde imas slobodu u igri i gde ne igras odbranu. Fizicki je inferioran protiv dobrih centara u ligi. Mislim, ekipa deseta na zapadu, a ovakvi naslovi.

Mr_Melbourne

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.

znanje-imanje

pre 6 godina

Očito je velika potreba za Novakom Đokovićem. A sada, kad Novaka nešto i nema - ta je potreba još i veća!
Ali bezveze je praviti od Nikole Novaka. Eto npr. noćas. Vrlo malo sam gledao ali izvesno - sasvim izvesno - ovo nije bila nikakva posebna Nikolina utakmica. (Nekompletni još) Bruklin em nema koga da mu parira, em su izašli znajući da će da izgube. A taj je Bruklin jedan od 5-6 NBA timova koji ne bi osvojio Euroligu izvesno.
Nikola samo kao da je poslušao - pogrešno! - niz komentatora ovde. On je prvi, na silu, brže bolje uzeo sve što je mogao da šutne. Nije imao neki procenat. A pomoć mu je stigla kad je treća postava Denvera uprskala vođstvo - e tad je vraćen pa je uspostavio razliku pre poluvremena. Dobro, onda je imao saldo i razrađenost; pa posle dopuni a začudo ostali shvatiše gde da igraju...
Bolje, aktivnije igra odbranu gde mora još mnogo da uči i misli i ubrza se. A ovo noćas - to manje-više. Kad nekm GSW u tvrdoj bitnoj utakmici da 50, a biće i to, onda će biti poseban - dokazano.
Dotada nema potrebe pretvarati ga u klik-bajt i nacionalni bensedin.

Dr.Thrax

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.

Бураз

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна!
Ово остало је приватно...

Bip

pre 6 godina

jako mi je drago sad zbog ovog naslova.
Znas, savrsen, medju najboljima, Srbin, Srbija ispred para ispred Amerike !
Da nije bilo njega Srbija, bi ostala bez zlatne medalje !
ups..
prst u oko ...

velicko82

pre 6 godina

Kada ponovo bude igrao za Srbiju, ponovo ću ovakve tekstove čitati sa osmehom na licu a sada...ne.P. S Pa imao je celo leto da se spremi za ovu sezonu.

Дарко КГ

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама?
Ист тако и за остале спортисте пишете.

capri

pre 6 godina

Jokić je ovom partijom sebi zacementirao status najboljeg igrača današnjice a Majkl Džordan već sada zna da više neće biti najbolji igrač u istoriji.

Xkt

pre 6 godina

Kao sto je jedan lik napisao jutros na prvoj vesti o Jokicu, " svaka cast na svemu, ali sad kad krene gomila vesti sta je ko rekao o njegovom ucinku nece moci da se zivi."

Kobe Bryant

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.

bhehehhehe

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu.
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32)

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????

Dienekes

pre 6 godina

Sledece leto, dva mlada Srbina, u dva najveca sporta, dobijaju dva rekordna ugovora sa ciframa koje nece dostici u skorije vreme niko sa Balkana (Nikola u Denveru, Sergej iz Lacija gde god da ode) za očekivati je 9 cifara za obojicu

Milan

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.

slaviša šmigič

pre 6 godina

u americi igrača kao bogdan prodaju na kile za razliku od jokiča,pa se zapitaš iz kojeg kluba došao jokara,bogdan sa sakramentom u play off za jedno 5 -6.godina ako uđu a bogdan če brzo da ispadne iz ove ekipe koja nema želju da se takmiči. prosek bogdana 5 do 10 poena i biče brzo zaboravljen igrač,preostače samo,da se vrati evropi, prosto neki nisu za nba ligu.sigurno.

doziveo sam transfer blama...

pre 6 godina

Ma bravo,ipak si mali čovek čim si odbio grb zemlje i otišao na slavlje kod O Svemocnog tako da džabe ti sve, možda se pale samo botovi na tvoju igru nama normalnima si prosečan kao i svaki drugi igrač.....

saša

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.

vladimir

pre 6 godina

"Svet pod nogama" bas te "przenice" sa ovakvim naslovima Jokic jeste dobar ali neka ubaci 41 poen GSu a da Denver pobedi, onda ovakav naslov pije vodu!

zeder

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim

Alchajmer kosi ko himera

pre 6 godina

Vidiš li Bogdane koga predstavljaš na tim prvenstvima. Ti 5 slobodnih dana, a Jokić 5 meseci. I kao da ništa nije bilo. Batali reprezentaciju, radi individualno, prevrći traktorske gume, jedi burek, i teraj jahte po sredozemlju. I tako je ovde pamet kratka, a pamćenje još kraće.

nisam na prodaju

pre 6 godina

Evo da pokušam da ti objasnim. 
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD. 
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije. 
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji. 
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne: 
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju. 
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD. 
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu. 
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije. 
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali. 
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!
(Raca, 08. novembar 2017 17:42)

Srbija pre Amerike i para ...

Stef

pre 6 godina

Ljudi.. Ovo je sjajno. Kakvu igračinu ponovo imamo u NBA, nakon 15ak godina.. Biće ovo par turbuletnih godina i noćenja uz male ekrane i sportklub/internet prenose. Priznajem da sam medj onima koji su obnovili ljubav prema nba (a i košarci uopšte) zbog ovog dečka. Automoto sportovi, fudbal, tenis.. Ne može se imati dovoljno vremena za sve, al još za ovo se može nekako izdvojiti. Idemo Jokara, Teo, Bogi, Bjelica, Bobi i ostali! (Ne znam sve, ne zamerite).

joca

pre 6 godina

Nahvali ga Maloun i rece pre utakmice da mu je Milsap najbolji ofanzivni igrac i prva opcija u napadu,morao bi da belizi minimum 32-35min po utakmici a ove sezone ima ispod 30.

petarczv

pre 6 godina

Istina je da je ofanzivno jedan od najboljih i najkorisnijih igraca u ligi dok u defanzivi mora mnogo da se popravi. U tom smislu Porzingis je za sada po meni bolji ali on samo vidi kos dok Jokic razigrava saigrace. Ako Jjokic popravi odbranu moze biti bolji

ostali su samo dugmići

pre 6 godina

Ovaj mladić u bukvalnom smislu ima košarku u malom prstu. Leri Bird, Manu Djinobili, Dejan Bodiroga, Novicki, Jokić. To je otprilike ta kategorija košarkaških umetnika, makar ja to tako vidim.
(Milan, 08. novembar 2017 11:52)
Leri Bird, Toni Kukoč, Bodiroga, Sabonis ako pišemo o umetnicima, Jokić je tek na početku puta, a da nastavimo sa koš mašinama,Novicki, Petrović, Stojaković.....

Raca

pre 6 godina

Оно што урадиш кроз репрезентацију за своју земљу се рачуна! 
Ово остало је приватно...
(Бураз, 08. novembar 2017 14:16)

-------------------------------------------------------
Evo da pokušam da ti objasnim.
Ja živim u SAD već 18 god i mogu da ti potvrdim da su mnogi ljudi iz mog okruženja i oni koje onako usput srećem po prvi put čuli za Srbiju zahvaljujući našim košarkašima u NBA,u pozitivnom smislu naravno.Takva situacija je na nivou celih SAD.
Nebrojeno puta sam od ljudi ovde čuo iskreno priznanje da nisu čuli niti znali za Srbiju pre nego što sam ih u ćaskanju o NBA i sportu obavezno podsetio da su Divac,Stojaković,Radmanović,Đoković,Ana Ivanović,a sada i Jokić iz naše Srbije.
A onda su ih obavezno zainteresovali i za druge pojedinosti o Srbiji.
Hteo to neko da prizna ili ne,shvati ili ne:
Naši sportisti i sport generalno rečeno su činili i čine apsolutno najbolju pozitivnu reklamu za Srbiju.
Srbija nema niti će u dogledno vreme imati bilo šta drugo što će je u svetu predstavljati i proslavljati bolje od sporta, pogotovo u SAD.
To je jedna nepobitna činjenica.I teško je komentarisati razmišljanje ljudi koji ne shvataju doprinos naših sportista i sporta u izgradnji pozitivnog imidža Srbije i njenog predstavljanja u svetu.
Tako da,igranje za reprezentaciju je ono što svi mi očekujemo i želimo od njih,ali oni šire lepu sliku o Srbiji i individualno,sa ili bez repreprezentacije.
Ja lično sam im na tome zahvalan i uvek ću ih podržavati,a smatram da bi to trebali i svi ostali.
Pozdrav iz LA i Kalifornije !!

Gde ja živim

pre 6 godina

(pogaceiIgara, 8. novembar 2017 12:09)

To ti je za rubriku INFO ili BIZ, a može i DRUŠTVO. Ovde se priča o drugim stvarima. E sad, koliko god čudno zvučalo i ovaj Nikola, Bogdan, Teo i ostali koji su po svetu i zarađuju dobru lovu bi mogli da pomognu da ne budemo više najsiromašnija zemlja. Samo pogledajte kako Ameri to rade. Politika im je užasna, ali osećaj za biznis je nenadmašan. Ali mi volimo više da kmečimo, pljujemo i omalovažavamo.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

U Evropi ne bi uspeo sa svojom igrom nista, ne moguce da postigne ni 25 jer se igra jaka odbrana i uzi reket, Nba je za njega pun pogodak.
(Dr.Thrax, 08. novembar 2017 13:47)

U Evropi se igra jača odbrana?
E moj ti.

petarczv

pre 6 godina

Као да је урадио не знам шта, убацио 41 поен на безначајној кошаркашкој утакмици, безначајне лиге!?! Дајте бре људи више, не претерујте! Добар је дечко играч, али шта је ту сад епоxално? То је само игра, спорт, шоу за масе. Какав црни свет под ногама? 
Ист тако и за остале спортисте пишете.
(Дарко КГ, 08. novembar 2017 12:55)

Beznacajna liga NBA? Pa sta si onda ti i tvoj posao (verovatno odeljenje voca i povrca) ako je nba beeznacajna...

ja

pre 6 godina

17.9 poena, 11.6 skokova i 4.5 asistencija je zaista sjajno... Nadam se da ce do kraja sezone odrzavati ovaj prosjek, a siguran sam da moze mozda i popraviti.. Od balkasnih kosarkasa u nba samo Dragic daje vise poena po mecu 19.3... A Vucevic ima isto koliko i Joka. Ali Joka ima samo 22 godine i moze biti najbolji kosarkas ikada sa ovih prostora do kraja karijere.

Bugarski biolog

pre 6 godina

Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
(Neguj mo srbski, 08. novembar 2017 11:48)

Los trol...

Kecman

pre 6 godina

Mrzi me sada da potražim, ali sam prilično siguran da je Jokić ove sezone na 40-50-90 procenata, što je više nego impresivno, momak razbija. Ako cele sezone bude na tom proseku eto Denvera u PO.

ZaphodBeeblebrox

pre 6 godina

A koliko sinoć sam u 2K18 igrao baš ovu utakmicu u MY LEAGUE i razbio sa Jokićem i 32 poena, malo manje nego u stvarnosti, ali igram po 4x8 minuta, pa...

Miles Davis

pre 6 godina

Jokić je strašan igrač, mada u ovom trenutku u NBA igra još par odličnih evropljana. Najbolji medju njima (čak za nijansu bolji od Jokare) je Porzingis. On je već ubacivao 40 poena ove sezone i to čini mi se baš protiv Jokića. Onda onaj mladi finac, pa ovaj naturalizovani Grk što ne znam ime da mu napišem, valjda se izgovara Adetokumbo. Sve u svemu, kad bi se napravio jedan klub čisto od evropljana (uz gore pomenute još Bogdan i Teo), mogli bi da pariraju bilo kom NBA klubu. 
(Kobe Bryant, 08. novembar 2017 14:32) 

Auuuu Teo prije Dragica, kad bi se pravila petorka europljana od srba Jokic mozda samo, opet zavisi, neko bi prije stavio Vucevica ili Nurkica na peticu.Kakav te Teo sas snadje, cuj Bogdan????
(bhehehhehe, 08. novembar 2017 17:27)
Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Ne blamiraj se molim te, Dragic ima samo bolji sut od Tea.
(Miles Davis, 08. novembar 2017 19:47)

I bolji prodor, jače noge i bolji je u duelu, i brži je, da, samo šut.
Aj malo budite realni

-21grams

pre 6 godina

Gledao sam utakmicu i odmah se videlo da ce da shutira bez razmishljanja celu utakmicu. E sad da li mu je trener to rekao ili je on sam popizdeo shto mu je isti uskracivao da napravi koji triple-double ili pak shto je primetio da Millsap moze da se razbacuje koliko hoce i reshio da "vozi" solo, ko bi ga znao. Mi iz evrope smo preshkolovani kosharkashi za nba, dosta razmishljamo o procentu shuta, i kad promashimo par puta, uprpimo se da nas trener ne izvadi na klupu, shto je chesto i sluchaj. Kod njih vecina onih koji daju brdo poena svake utakmice imaju strashno losh procenat shuta i dizu ih u nebesa zbog kolichine poena.

Scout

pre 6 godina

Vidi ovog 'montenegro' sto pominje nurkica, iz aviona se vidi da je 'Sandžaklija' pa valjda ima neki urođen prezir prema srbima. Bas sam pogledao onaj PER, nurkicu ne koraci preko 15(neki ispod prosjek lige) , dok je Jokicu ove sezone loš sa 23, prošle sezone je imao oko 27 a posle decembra je imao preko 30! Najbolji u čitavoj ligi. I kad se te statistike saberu, Jokic jeste jedan od top 10 igrača lige. Dok je on na terenu denver je jedan od boljih timova u NBA, a dok je na klupi, denver je jedan od lošijih NBA timova. To pokazuje koliki ucinak on ima! Drugo, ne razumjem Ove ljude sto samo kritikuju i pljuju, kako vam nije mrsko da kucate poruku!:D stvarno ne kontam.

stevan

pre 6 godina

u pravu ste vi komentatori sto hejtujete ovu vest. Novinari pisu kao da je Jokic jedini Srbin u poslednjih 15 god koji je prebacio 40p u NBA, i to dva puta... preuveicavanje, nedostojno ovakvih clanaka.

A sto se tice bota koji je rekao da je Nurkic bljoi od Jokica,jedna informacija: Nurkic je jednom u svojoj nba karijeri dao preko 30 poena, za 4 godine igranja..
Nurkic je losiji od Jokica svaku sezonu od kad je Jokic dosao u NBA, ukljucujuci i ovu seznu. Drugacije mogu samo da misle neznalice i srbomrzci.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Jokić nije igrač po mom ukusu zato što više volim da gledam brze,okretne košarkaše,driblere itd.Ali,kad svi kažu da je odličan,slažem se.Samo,hoću da kažem da kad bi Bogdanović dobio odgovarajuću,odnosno glavnu plej-ulogu,sigurno da bi ubrzo prikazao i više od Jokića.Ovako,mali Fox ima sve lopte i sve slobode a Sakramento gubi utakmice.Ne znam čemu nam služe Divac i Pedja u upravi kluba.
(saša, 08. novembar 2017 15:15)

Hajde da pogledamo koliko smo nerealni.
Brzina, dribling, atletizicam, sve na strani Foksa.
Hildu takođe.
Jedina ozbiljna prednost njegova je odbrana i što je pametniji košarkaš generalno.
I kako je sad onda on mnogo bolji od Hilda i Foksa?

Parachinac

pre 6 godina

Bravo Jokara, samo napred!!! Već si postigao da i trener i igrači u superlativima pričaju o tebi, a tek si faktički počeo NBA karijeru... Šta reći, neverovatno! Još jednom BRAVO!!!

Kiza iz ofsajda

pre 6 godina

Negativni komentari su čista nebuloza. Jokić može da 20 komada svima bez problema. Rezultati Denvera su logični za početak sezone...biće bolje...

Pera

pre 6 godina

Lepo, al bilo bi bolje da nekad procitamo-“Svet zadivljen, Srbija vise nije medju najsiromasnijim zemljama Evrope“.
@PogaceiIgara
Bice i toga, za otprilike 6 meseci - stize prvi april.

Stevo

pre 6 godina

"Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze."

Igrači iz te lige u kojoj nema odbrane redovno pobeđuju na Olimpijadi sa 30 poena razlike.
Bilo bi lepo kad bi administrator pored uvredljivih blokirao i glupe komentare.

NeverSayNeverAgain

pre 6 godina

@Dr.Thrax, to sto ti mislis da se u Evropi igra jaka odbrana i da ne bi uspeo je ludost. NBA je po svakom parametru jaca liga u odnosu na Evropu. Zato ciste sa terena na svetskim prvenstvima evropske selekcije koje dolaze u najjacim sastavima dok oni to skoro nikada nisu.

Ministar

pre 6 godina

Mnogo volim Jokica...Ali polako sa ovakvim naslovima...Interesuje me koliko od vas je gledalo utakmicu sinoc? Jokic je bio odlican,lagano je dosao do ove brojke... (moram da napomenem da je nekoliko suteva za 3 poena bilo u zadnjim sekundama napada,kad su mu prosto uvalili loptu,cisto da se zna zbog statistike). Dobar je bio i u odbrani. I stvarno ima nesto sto vecina igraca nema. Dobro je to Stiv Ker rekao prije neki dan

Ali im ajedna dosta bitna stvar. A to je da su Netsi sigurno jedna od najgorih ekipa u ligi. Trener jos i ne zna ko mu je petorka. Ko im popamti igraci sto ulaze u igru od mene ima sta hoce. Jokic je treci igrac koji je protiv Netsa ove godine ostvario rekord karijere. Zelim da vidim Jokica u ovim brojkama u plej ofu,e tad cemo da pricamo o "svijetu pod nogama"

petarczv

pre 6 godina

I Vucevic je dao 41 poen na pocetku sezone pa opet nije medju najboljima u NBA. Srbi su veoma skloni velicanju da je to strasno... Od onog mucenog Svilara napraviste Bufona od Krajinovica napraviste Djokovica evo sad je Jokic medju najboljima samo zato sto je imao mozda 2 All Star partije u dosadasnjem dijelu sezone. Smijesno. Nurkic je priznacete barem za klasu bolji od njega.
(E VIVA MONTENEGRO, 08. novembar 2017 11:56)

Priznajemo, jel ti sad lakse?

petarczv

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...

bskfan

pre 6 godina

Opet komentarisu oni koji pojma nemaju o kosarci. Ono sto je sinov uradio Jokic: 41 poen, 12 skokova, 5 asistencija, 2 bloka i dve ukradene lopte, niko nikada pre Jokica u Denveru nije napravio. A sve to je uradio za samo 31 minut na parketu i uz odlican procenat suta.

Mozda to za neke nije nista, i mozda je Jokic zaista samo prosecan igrac, ali je ipak najbolji igrac u istoriji Denver Nagetsa.

Znači Haoos (čisto onako komentar)

pre 6 godina

Gledao sinoć naravno kao i posle Bogdana.
Jokić i Milsap su sinoć ODLIČNO kliknuli, mislim da je i bilo krajnje vreme!
Ako nastave kao sinoć, mnogo mogu, samo da vide jedan drugog više, mogu biti sjajan tandem

zemunski kej

pre 6 godina

Gledao sve utakmice Denvera putem NBA streama, Jokic je plej u telu krilnog centra, Nisam video centra da sutira FLOUTERE nikada do sada ,nemojte da ocekujete snagu kada ima inteligenciju,smisao za igru ,talenat, Nesto sasvim drugacije od uobicajenog centra

koki

pre 6 godina

I onda neko kaze pljujemo po Djokovicu,a njemu niko nikad nije zamerio neigranje za reprezentaciju koja nas je kostala bar 2-3 DK,i onda procitamo ove komentare o Jokicu cije neigranje nas je kostalo mozda jednog zlata,a decko ce u buducnosti verovatno sam vuci reprezentaciju jer od njegove do generacije novog milenijuma na prste jedne ruke mozes nabrojati prave talente,decko je suvo zlato nase kosarke koja ce sve dublje da tone u krizu,reprezentativni uspesi zabasuruju cinjenicu da Evropska kosarka klizi miljama u ambis,a o domacoj sa 3 kluba koja normalno egzistiraju da i ne govorim
(zeder, 8. novembar 2017 17:07)

Koje bre Novakovo neigranje nas je kostalo 2-3 DK-a. Alo. Ne moze covek sam da osvoji DK. To se videlo 2013. kada je igrao sam finale koje smo izgubili od Ceha. Troicki bio suspendovan zbog dopinga, a Tipsara krenule bolesti i povrede. Osvojili smo DK 2010 kad su Tipsar i Troicki usli u top 50 i 30. 2011. Smo bili najjaci, 1., 13. i 15. na atp listi, ali nesrecno izgubili polufinale u Argentini, Tipsar i Troicki nisu uspeli da nadigraju Argentince, a Novak je dosao povredjen i na kraju predao mec DelPotru. Novak je rizikovao karijeru i izlazio na teren i povredjen i bolestan za Srbiju i ti to poredis sa Jokicem koji u punoj snazi i zdravlju nije hteo da igra za Srbiju vec da prevrce gume.

Pera Magic Mitic

pre 6 godina

Gledam snimak sada-pa, ovaj je tek sredinom trece cetvrtine pogodio, a da je lopta kacila obruc! Sve sto je do tada ubacio - bez koske. Neverovatno da ovoliki covek ima tako mekanu ruku...Kad se izvuce na tri, ne smes da mu ostavis ni pola metra ili sledi kazna. A, opet, ako pridjes preblizu, sa njegovom tehnikom, lako te probije...na stranu sto time i ocisti reket za prodore spoljne linije. Uzasno tezak za cuvanje, a 22 godine tek...

Dejan

pre 6 godina

@E VIVA MONTENEGRO
Priznaćemo,da,
ali kada budemo pratili košarku iz institucije za mentalno zdravlje,
gde si ti sada. Ili uskoro, definitivno...

djosa

pre 6 godina

@
Jokic je prosecan igrac u ligi u kojoj nema odbrane. Ja ne znam ko njega uopste moze gledati jer je smor od igraca ni zakucati ne moze.
Komentar poslat iz B92 Android™ aplikacije (Android Robot by Google, CC BY 3.0) (Neguj mo srbski, 8. novembar 2017 11:48)

Ahahahaha
e nasmeja me kralju.
Dao sam ti plus :)
Aj nastavi da lupas.. komentare kao tvoje najvise volim - bas me nasmeju.

troler

pre 6 godina

@E Viva Montenegro: ma da batane moj, veličaju naše igrače, njegovi i moji brali maline na ljeto 97, pili krušku domacu, iz sela sarenice kod Podgorice. Viva Montenegro!

Pozdrav iz Toronta

pre 6 godina

(E VIVA MONTENEGRO, 8. novembar 2017 11:56)

Vrlo lep komentar, i na kraju ga uprskas sa Nurkicem. Jusuf je super momak i kosarkas, ali mislim da ce Nikola ostaviti veci trag u NBA.

c.a.n.a.d.a

pre 6 godina

Odlicna partija Nikole, gledao sam utakmicu, odlicno je sutirao. Sigurno najbolja partija ove sezone. Samo malo da popravi odbranu i sigurno ce biti jedan od najboljih centara u ligi, ako nije vec i sad. Pozz

SKAVKO

pre 6 godina

Gospodo ne obazirite se na komentare zlih ljudi i neuspesnih kosarkasa. Jokic nam je doneo srebro sa OI,Zlu krv prema njemu je pokrenui Dordjevic izjavom STO PITA TE MENE .Pitam ja Djodjevica bas njega a koga drugog da pitamo jel ti si Djordjevicu placen da odgovaras .NERDAIS DZABE vec za 450,000 e- da ti Djilas nije dao da budes trener iso bi da vices TACNA VAGA U PARKU JEL SI PARE POTROSIO MOJ DJORDJEVICI. POSTAO SI TRENER KADA SI PARE PROCERDO. DALI ZNAS RUKI TRENERU KAKO SI DECKA JOKICA BACIO U PROBLEME ZNAJUCI AKO SE POVREDI NA EVROPSKOM GUBI UGOVOR OD 257 MILIONA DOLARA A SRBIJA KOJU STALNO POMINJES I PONASAS SE KO MESIJA -OD NJE UZIMAS PARE.Razmisli sta bi bio da te Djilas nije spasio a Muta proslavio JEL REALNO POSTAO SI TRENER BEZ DANA TRENERSKOG STAZA. SVI SU TE POMOGLI I GURALI A TI TAKO O DETETU. Sramota i nek ti sluzi na cast

Sportska velesila deli lekcije Srbiji

pre 6 godina

Ha ha ha ha. Def , mvp ove godine ha ha ha. Hajde sad lijepo priznaj te?? da ove naslove pise njegov brat ili tata. Svijet a cijeli nba drhti od Jokica. Vodi Denver sigurno do titule ove godine, sinoc je pokazao klasu protiv Bruklina.
(Mr_Melbourne, 08. novembar 2017 11:57

Ma ludaci covek dao 41p i oni pisu o njemu kao da je ne znam sta. Umesto da pisu o bojanu bogdanovicu covek dao 13p razbio...
(petarczv, 8. novembar 2017 15:56)

Čovek je Bošnjak koji stalno ostavlja zajedljive komentare na svakoj vesti o srpskim sportistima tako da bih u tvom postu onaj deo o Bojanu Bogdanoviću zamenio sa bosanskim Šekom, Jusufom Nurkićem :)

zvezda

pre 6 godina

e viva, necu da komentsrisem za Vucevica iako ga gotivim, Svilara i Krajinovica, jer to nije tema. kazes Nurkic za klasu bolji. odma pada u vodu sve sto si napisao jer nisi objektivan. ja se slazem da mediji malo uvelicavaju ovo, uspeh jeste za mladog igraca da da 40+ bilo kojoj ekipi. ali ovo da je medju najboljima treba jos da dokazuje. a prednost Nurkica u odnosu da Jokica je samo snaga i nista drugo. ne kazem da je Jurkic los igrac ali nije bolji od Jokica, uostalom Jokic ga je na neki nacin i preselio iz Denvera.

zoran ivkovic

pre 6 godina

svaka cast jokicu na ovom rekordu ...jokic se odlicno uklopio u denver ...pa postao i lider tima ....neko ce reci losi netsi i jesu ali jokic bi svakako ubacio 40 poena nekom jednostavno bilo je pitanje vremena ....netsi zaista vec par godina nikako mocan tim da naprave samo lutaju .